Жаңаөзен қаласы әкімдігінің 2019 жылдың 10 қазандағы № 675 "Жаңаөзен қаласы әкімдігінің "ӨЗЕНИНВЕСТ" шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорнының Жарғысына өзгерістер енгізу туралы" қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы әкімдігінің 2024 жылғы 10 қазандағы № 482 қаулысы

      Жаңаөзен қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1.Жаңаөзен қаласы әкімдігінің 2019 жылдың 10 қазандағы №675 "Жаңаөзен қаласы әкімдігінің "ӨЗЕНИНВЕСТ" шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорнының Жарғысына өзгерістер енгізу туралы" қаулысына келесі өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулының қосымшасы осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Жаңаөзен қаласы әкімдігінің "ӨЗЕНИНВЕСТ" шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны (Ш. Шарапатдинов) Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіппен Жарғысына енгізілген өзгерісті тіркеу органында мемлекеттік тіркеуден өтуін қамтамасыз етсін:

      осы қаулыдан туындайтын өзге де шаралар алынсын.

      3.Осы қаулының орындалысын бақылау қала әкімінің орынбасары Б.Шалабаевқа жүктелсін.

      4.Осы қаулы тіркеу органдарына мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі Ж. Қайнарбаев

  Жаңаөзен қаласы әкімдігінің
  2024 жылы 10 қазандағы
  № 482 қаулысына қосымша
  Жаңаөзен қаласы әкімдігінің
  2019 жылғы 10 қазандағы
  № 675 қаулысына қосымша

1.Жалпы ережелер

      1. Жаңаөзен қаласының әкімдігінің "ӨЗЕНИНВЕСТ" шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорын түрінде құрылған заңды тұлға болып табылады.

      2. Кәсіпорын Жаңаөзен қаласы әкімдігінің 2000 жылы 8 ақпан №177 қаулысына сәйкес құрылды.

      3. Кәсіпорынның құрылтайшысы Жаңаөзен қаласының әкімдігі болып табылады.

      4. Кәсіпорынның мүлкіне қатысты субъектінің құқығын мемлекеттік коммуналдық меншік құқығын Жаңаөзен қаласының әкімдігі(бұдан әр құрылтайшы) жүзеге асырады.

      5. Кәсіпорынды басқаруды жүзеге асыратын орган "Жаңаөзен қалалық тұрғын-үй коммуналдық шаруашылық" Мемлекеттік мекемесі – (бұдан әрі-тиісті саланың уәкілетті орган) болып тыбылады.

      6. Кәсіпорынның атауы:

      мемлекеттік тілде: Жаңаөзен қаласының әкімдігінің "ӨЗЕНИНВЕСТ" шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны.

      орыс тілінде: Государственное коммунальное предприятие на прав хозяйственного ведения "ОЗЕНИНВЕСТ" акимата города Жанаозен.

      7. Кәсіпорынның орналасқан жері:130200, Қазақстан Республикасы, Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, Мұнайлы шағын ауданы,Сарбөпее Қуанғали көшесі, құрылыс

2. Кәсіпорынның заңды мәртебесі

      8. Кәсіпорын мемлекеттік тіркеуден өткен кезден бастап құрылған болып есептеледі және заңды тұлға құқығына ие болады.

      9. Кәсіпорынның дербес теңгерімі, заңнамаға сейкес банктерде шоттары, бланкілері, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және Кәсіпорынның атауы жазылған мөрі болады.

      10. Кәсіпорын Жаңаөзен қаласының әкімдігінің келісімімен басқа заңды тұлға құра алады, сондай-ақ оның құрылтайшысы қатысушысы бола алады.

      11. Кәсіпорын жасасатын және Қазақстан Республикасының заң актілерін сйкес міндетті мемлекеттік және де өзгеде тіркелуге жататын азаматтық құқықтық мәмілелер, егер Қазақстан Республикасының заң актілерінде өзгеше белгіленбесе, тіркелген сәттен бастап жасасқан болып есептеледі.

      12. Кәсіпорын өз атына мүліктік және мүліктік емес құқықтарды иеленуге міндеттер артуға, сотта талапкер және жауапкер болуға құқылы.

3. Кәсіпорын қызметінің нысанасы мен мақсаты

      13. Кәсіпорын қызметінің нысанасы Жаңаөзен қаласы және оған іргелес орналасқан елді мекен тұрғындарын коммуналдық қызметпен қамтамасыз ету.

      14. Кәсіпорын қызметінің мақсаты:

      - халықты, өміршендік нысандарды тұрақты және үздіксіз коммуналдық өнімдермен қамтамасыз ету;

      - коммуналдық өнімдер және қызмет түрлерін төлемақы жүйесін жаңарту жолымен, төлемдерді толықтай қайтарылуын ұйымдастыру жұмысын қамтамасыз ету;

      - суды жинау, өңдеу және бөлу;

      - су бұру (кәріз) жүйелерінің желілері мен құрылыстарын пайдалану;

      - ассенизаторлық қызмет;

      - сумен жабдықтау, жылыту және ауаны баптау жүйелерін монтаждау (газ, су және жылу шығынын есептеу аспаптарын орнату)

      - техникалық сынақтар мен талдауларды жүзеге асыратын өзге де мекемелердің қызметі;

      - жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарын (жол учаскелерін) салуды, реконструкциялауды, жөндеуді, ақылы қозғалысты және күтіп-ұстауды ұйымдастыру жөніндегі қызмет;

      -демалыс пен ойын-сауықты ұйымдастыру жөніндегі қызметтің өзге де түрлері;

      -сумен жабдықтау және су құбыры жүйелері үшін құбыр және кәріз;

      -магистральдық және өзге де құбырларды, оның ішінде су құбырларын пайдалану;

      -құбырды қолданыстағы магистральдық және өзге де құбырларға қосу (қосу) жөніндегі қызмет;

      -техникалық сынақтар мен талдаулар.

      - автоматизация және жаңа технология енгізу арқылы, инженерлік жүйесі пайдалануын және сенімділігін арттыру.

      15. Кәсіпорынның осы Жарғыда бекітілген өз қызметінің нысанасы мен мақсаттарына сай келмейтін қызметті жүзеге асыруға, сондай-ақ мәмілелер жасауға құқығы жоқ.

      16. Кәсіпорынның Қазақстан Республикасының заңдарында немесе құрылтай құжаттарында белгілі бір шек қойылған қызмет мақсаттарына қайшы не оны директорының жарғылық құзыретін бұза отырып жасаған мәмілесі тиісті саланы уәкілетті органның немесе құрылтайшының не прокурордың талап-арызы бойынша жарамсыз деп танылуы мүмкін.

      17. Директордың Кәсіпорынның жарғыдан тыс қызметті жүзеге асыруға бағытталған іс-әрекеттері еңбек міндеттерін бұзу болып табылады және тәртіпті және материалдық шараларын қолдану әкеп соғады.

4. Кәсіпорынды басқару

      18. Кәсіпорынға қатысты құрылтайшы мынадай функцияларды орындайды

      - кәсіпорынды құру, қайта ұйымдастыру және тарату туралы шешім қабылдайды;

      - кәсіпорынның Жарғысын бекітеді, оған өзгерістер мен толықтырулар енгізеді;

      - кәсіпорынның даму жоспарының орындалуын бақылау және талдауды жүзеге асырады;

      - кәсіпорынға коммуналдық мүлікті бекітеді;

      - кәсіпорынның мүлкін пайдалану туралы, оның ішінде оны кепілге, жалға алуға, өтеусіз пайдалануға және сенімгерлікпен басқаруға беру туралы шешіп қабылдайды;

      - кәсіпорын мүлкінің пайдаланылуына және сақталуына бақылауды қамтамасыз етеді;

      - кәсіпорын мүлкінің есепке алынуын ұйымдастырады, оның тиімді пайдаланылуын қамтамасыз етеді;

      - өзіне осы Жарғыда және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамасында жүктелген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады;

      19. Тиісті саланың уәкілетті органы:

      1) кәсіпорын қызметінің басым бағыттарын және бюджеттен қаржыландыратын жұмыстарының (көрсететін қызметтерінің) міндетті көлемдерін айқындайды;

      2) Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілейтін тәртіппен директордың тағайындайды және оны аттестаттаудан өткізеді;

      3) кәсіпорынды басқаруды жүзеге асырады;

      4) кәсіпорынның жылдық қаржылық есептілігін бекітеді;

      5) таза табыстың белгіленген бөлігін Кәсіпорынның бюджетке толық және уақытылы аударылуына бақылауды жүзеге асырады;

      6) кәсіпорын директорының ұсынысы бойынша оның орынбасары (орынбасарларын) қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      7) кәсіпорынның еңбекақы төлеу қорының мөлшерін жыл сайын белгілейді;

      8) кәсіпорын директорының, оның орынбасарының (орынбасарларының және бас (аға) есепшінің лауазымдық айлық ақылар мөлшерін, оларға сыйлықақы беру және өзге сыйақы жүйесін белгілейді;

      9) Қазақстан Республикасының заңнамасымен оның құзыретін жатқызылған өзге де мәселелерді шешеді.

      20. Заңды тұлға ретінде Кәсіпорынның органы оның директоры болып табылады.

      21. Кәсіпорынның директорымен еңбек қатынастары Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес тиісті саланың уәкілетті органымен еңбек шартын жасасуы арқылы рәсімделеді.

      22. Еңбек шартында Қазақстан Республикасының Еңбек кодексінде белгіленген талаптардан бөлек, Кәсіпорын директоры таза табыстың белгіленген бөлігін уақытылы бюджетке аудармағаны үшін жауапкершілігі айқындалады.

      23. Кәсіпорын директоры қаржы-шаруашылық қызметіне және Кәсіпорын мүлкінің сақталуы үшін жеке жауаптылықта болады.

      24. Кәсіпорын директоры дара басшылық принципі бойынша әрекет етеді және Кәсіпорын қызметінің барлық мәселелерін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында және осы Жарғыда айқындалатын өз құзыретіне сәйкес дербес шешеді.

      25. Директор:

      Кәсіпорынның атынан сенімхатсыз әрекет етеді, барлық органдарда оның мүддесін білдіреді;

      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында белгілен шектерде, Кәсіпорынның мүлкіне билік етеді; шарттар жасасады және өзге де мәмілелер жасайды, сенімхаттар береді; банк шорттарын ашады;

      Кәсіпорынның барлық қызметкерлер үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;

      Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес Кәсіпорын қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және олармен еңбек шартын бұзады, егер Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында және осы Жарғыда өзгеше көзделмесе, көтермелеу шараларын қолданады және оларды жазалайды;

      еңбекақы төлеу нысандарын, штат кестесін, Кәсіпорын қызметкерлерін (өзінің орынбасарлары мен бас (аға) есепшіні қоспағанда) лауазымдық айлы ақылары мөлшерін, сыйлық ақы беру және өзге де сыйақы жүйесін белгіленген

      еңбекке ақы төлеу қорының шегінде бекітеді;

      тиісті саланың уәкілетті органына өзінің орынбасарларын қызмет тағайындауға және қызметтенбосатуға кандидатура ұсынады;

      өз орынбасарларының және Кәсіпорынның басқа да басшы қызметкерлерінің құзіретін белгілейді;

      Кәсіпорындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі жұмыс дербес жауапты;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

5. Кәсіпорынның мүлкі

      26. Кәсіпорын мүлкін құны оның дербес баланысында көрсетілген Кәсіпорынның барлық активтерін құрайды.

      27. Кәсіпорынның мүлкі бөлінбейтін мүлік болып табылады және салымдар (жарғылық капиталдағы қатысу үлестері,пайлар) бойынша, оның ішінде Кәсіпорынның қызметкерлері қызметкерлері арасында бөлінбейді.

      28. Кәсіпорынның мүлкі:

      оған меншік иесі берген мүлкі;

      өз қызметі нәтижесінде ие болған мүлік (ақшалай табыстары қоса алғанда);

      Қазақстан Республикасының заңнамасында тиым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптасады.

      29. Кәсіпорынның жүргізуінде тек оның жарғылық мақсаттарымен көзделген қызметін қамтамасыз ету үшін оған қажетті, не осы қызметтін өнімі болып табылатын мүлкі болуы мүмкін.

      30. Егер осы Жарғыда өзгеше көзделмесе немесе осы заттық құқықтың табиғатына қайшы келмесе, шаруашылық жүргізу құқығына ие болу және оны тоқтату Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексінде меншік құқығына және де өзге де заттық құқығына ие болу және оны тоқтату үшін көзделген талаптармен және тәртіппен жүзеге асырылады.

      31. Шаруашылық жүргізудегі мүлікті пайдаланудан алынған жемістер, өнім мен табыстар, сондай-ақ шарттар немесе өзге де негіздер бойынша Кәсіпорын сатып алынған мүлік Қазақстан Республикасының заңнамасында меншік құқығына ие болу үшін белгілен Кәсіпорынның шаруашылық жүргізуіне түседі:

      32. Егер Қазақстан Республикасының заңнамасымен немесе меншік иесінің шешімімен өзгеше көзделмесе, меншік иесі бұрын құрылып қойған Кәсіпорынға бекітіп беру туралы шешім қабылдаған мүлікке шаруашылық жүргізуқұқығы осы Кәсіпорында мүлік оның баланысына бекітіп берілген кезде пайда болады.

      33. Кәсіпорынның негізгі құралдарға жататын мүлікті сатып алу-сату, айырбастау, сыйға тарту шарттары негізінде иеліктен шығаруға құқығы жоқ.

      34. Кәсіпорын өзіне шаруашылық жүргізу құқығында бекітіліп берілген, негізгі құралдарға жатпайтын жылжымалы мүлікке дербес билік етеді.

6. Кәсіпорын қызметін қаржыландыру

      35. Кәсіпорынның қызметі даму жоспарына сәйкес өз табысы және Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасында айқындалған тәртіппен алынған бюджет қаражаты есебінен қаржыландырылады.

      36. Кәсіпорын таза табыстың бір бөлігін жергілікті бюджетке аударуды корпоративтік табыс салығы бойынша декларация таптыру үшін белгілен мерзімнен кейін он жұмыс күнінен кешіктірмей жүргізеді.

      37. Кәсіпорын өзі өндірген өнімді дербес өткізеді.

      38. Бюджеттен қаржыландырылатын жұмыстардың (көрсетілген қызметтердің) көлемі шеңберінде өндірілетін тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) бағаларын тиісті саланың уәкілетті органмен келісім бойынша Кәсіпорын белгілейді.

      39. Кәсіпорын өндіретін және өткізетін тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) бағалары "Табиғат монополиялар және реттелетін нарықтар туралы", "Бәсекелестік туралы" Қазақстан Республикасы заңдарының және табиғи монополиялар субъектілерінің баға белгілеуін реттейін Қазақстан Республикасының өзге де заңдарының талаптары ескеріле отырып белгіленеді.

7. Кәсіпорынның жарғылық капиталы

      40. Кәсіпорынның жарғылық капиталының мөлшері 9 792 454 144 (тоғыз миллиард жеті жүз тоқсан екі мың төрт жүз елу төрт мың бір жүз қырық төрт) теңге құрайды.

      Жарғылық капиталды меншік иесі (құрылтайшы) Кәсіпорынның мемлекеттік тіркеуі кезіне толық қалыптастыруы тиіс.

8. Есепке алу және Кәсіпорынның есептілігі

      41. Кәсіпорынның бухгалтерлік есебін жүргізу және қаржылық есептілігін жасау Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есептіліктің халықаралық стандарттарына сәйкес тиісті саланың саясатқа сәйкес жүзеге асырылады.

      42. Кәсіпорынның жылдық қаржылық есептілігі мыналардан қамтиды: бухгалтерлік баланс, пайда мен зияндар туралы есеп, ақша қаражатының қозғалысы туралы есеп, капиталдағы өзгерістер туралы есеп, түсіндірме жазба.

9. Кәсіпорынның жауапкершілігі

      43. Шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік кәсіпорын өзінің міндеттемелері бойынша өзіне тиесілі барлық мүлікпен жауап береді.

      44. Шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік кәсіпорын мемлекеттің міндеттемелері бойынша жауаптылықта болмайды.

      45. Мемлекет құрылтайшының, мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның немесе тиісті саланың уәкілетті органының іс-әрекеттерінен туындаған банкроттық, ал коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындарға қатысты жергілікті атқарушы органның іс-әрекеттерінен туындаған банкроттық жағдайларын қоспаганда, шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік кәсіпорынның міндеттемелері бойынша жауап бермейді. Бұл жағдайларда мемлекет шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік кәсіпорынның қаражаты кредиторлардың талаптарын қанағаттандыру үшін жеткіліксіз болған кезде оның міндеттемелері бойынша жауап береді.

      46. Қазақстан Республикасының заңдарында шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік кәсіпорынның міндеттемелері бойынша мемлекет жауапкершілігінің өзге де жағдайлары белгіленуі мүмкін.

10. Еңбек ұжымымен өзара қарым-қатынас

      47. Кәсіпорын әкімшілігі мен еңбек ұжымы арасындағы өзара қарым-қатынастар Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне және ұжымдық шартқа сәйкес белгіленеді.

      48. Кәсіпорынның жұмыс режимі ішкі еңбек тәртіп ережелерімен белгіленеді және Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасының нормаларына қайшы келмеуі тиіс.

11. Кәсіпорын қызметкерлеріне еңбек ақы төлеу

      49. Кәсіпорынның еңбекақы төлеу қорының мөлшерін жыл сайын тиісті саланың уәкілетті органы белгілейді.

      50. Еңбекақы төлеу нысандарын, штат кестесін, лауазымдық айлық ақылар мөлшерін, сыйлықақы беру және өзге де сыйақы жүйесін белгіленген еңбекке ақы төлеу қорының шегінде Кәсіпорын дербес айқындайды.

      51. Кәсіпорын директорының, оның орынбасарларының, бас (аға) бухгалтерінің лауазымдық айлық ақыларының мөлшерін, оларға сыйлықақы беру және өзге де сыйақы тиісті саланың уәкілетті органы белгілейді.

12. Кәсіпорынды қайта ұйымдастыру және тарату

      52. Кәсіпорынды қайта ұйымдастыру және тарату Жаңаөзен қаласының әкімдігінің қаулысы бойынша жүргізіледі. Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексімен көзделген басқа да негіздер бойынша тартылуы мүмкін.

      53. Кәсіпорынды тарату туралы шешімқабылдаған орган тарату комиссиясын тағайындайды, тіркеуші органға тарату үдерісінің басталғаны туралы хабарлайды, баспасөзде ақпарат жариялайды және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес таратуды тәртібі мен анықтайды.

      54. Таратылған Кәсіпорынның кредиторларының талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған мүлкінқұрылтайшы қайта бөледі.

      55. Таратылған Кәсіпорынның мүлкін өткізу нәтижесінде алынған қаажатты қоса алғанда, осы Кәсіпорынның кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған ақшасы жергілікті бюджет кірісінің есебіне жатқызылады.

13. Жарғыға өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі

      56. Кәсіпорынның Жарғысына барлық өзгерістер мен толықтырулар Жаңаөзен қаласының әкімдігінің қаулысымен енгізіледі.

      57. Кәсіпорын Жарғысына өзгерістер мен толықтырулар енгізілген жағдайда, бұл туралы бір ай мерзімде тіркеуші органға хабарлайды.

О внесении изменения в постановление акимата города Жанаозен от 10 октября 2019 года № 675 "О внесении изменений в Устав государственного коммунального предприятия на праве хозяйственного ведения "ОЗЕНИНВЕСТ" акимата города Жанаозен"

Постановление акимата города Жанаозен Мангистауской области от 10 октября 2024 года № 482

      Акимат города Жанаозен ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата города Жанаозен от 10 октября 2019 года № 675 "О внесении изменений в Устав государственного коммунального предприятия на праве хозяйственного ведения "ОЗЕНИНВЕСТ"акимата города Жанаозен" следующее изменение:

      приложение к указанному постановлению изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному коммунальному предприятию на праве хозяйственного ведения "ОЗЕНИНВЕСТ"акимата города Жанаозен (Ш. Шарапатдинов) обеспечить государственную регистрацию изменения в Устав в органе регистрации в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан:

      принять иные меры, вытекающие из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Шалабаева Б.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в регистрирующих органах и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Ж. Кайнарбаев

  Приложение к постановлению
  акимата города Жанаозен
  от 10 октября 2024 года №482
  Приложение к постановлению
  акимата города Жанаозен
  от 10 октября 2019 года №675

1.Общие положения

      1. Предприятие является юридическим лицом, созданным в виде государственное коммунальное предприятие "ОЗЕНИНВЕСТ" акимата города Жанаозен на праве хозяйственного ведения.

      2. Предприятие создано в соответствии с Постановление акимата города Жанаозен от 8 февраля 2000 года №177.

      3. Учредителем Предприятие является акимата города Жанаозен.

      4. Права субъекта права государственной коммунальной собственности в отношении имущества Предприятие осуществляет акимата города Жанаозен (далее-учредитель).

      5. Органом, осуществляющим управление Предприятием является государственное учреждение "Жанаозенский городской отдел жилищно-коммунального хозяйства" (далее – уполномоченный орган соответствующей отрасли, местный исполнительный орган)

      6. Наименование Предприятия:

      На государственном языке: Жаңаөзен қаласы әкімдігінің "ӨЗЕНИЕВЕСТ" шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны.

      На русском языке: Государственное коммунальное предприятие на праве хозяйственного ведения "ОЗЕНИНВЕСТ" акимата города Жанаозен.

      7. Место нахождения: 130200, Республика Казахстан Мангистауская область, город Жанаозен, микрорайон Мунайлы, улица Куангали Сарбопеев, строение 2.

2. Юридический статус Предприятия

      8. Предприятие считается созданным и приобретает права юридического лица с момента его государственной регистрации.

      9. Предприятие имеет самостоятельный баланс, счета в банках в соответствии законодательством, бланки, печать с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и наименованием Предприятия.

      10. Предприятие может создавать, а также выступать учредителем (участником)и другого юридического лица с согласия акимата города Жанаозен.

      11. Гражданско-правовой сделки, заключаемые Предприятием и подлежащие обязательной государственной или иной регистрации в соответствии с законодательными актами Республика Казахстан, считаются совершенными с момента регистрации, если иное не предусмотрено законодательными актами Республики Казахстан.

      12. Предприятие вправе от своего имени приобретать имущественные и личные неимущественные права, нести обязанности, быть истцом и ответчиком в суде.

3. Цель и предмет деятельности Предприятия

      13. Предметом деятельности Предприятия являются: оказание коммунальных услуг для потребителей города Жанаозен. и прилегающих поселков.

      14. Целью деятельности Предприятия являются:

      - техническое перевооружение и реконструкция объектов жилищно-коммунального хозяйство;

      - организация работы по обеспечению полноты сбора возвратных средств, путем модернизации системы сбора платежей за коммунальную продукцию и услуги;

      - увеличение надежности эксплуатации инженерных сетей, автоматизация и внедрение новой технологии;

      - упорядочение учета и контроля потребления коммунальных услуг;

      - услуги водохозяйственных и канализационных систем;

      - содержания государственных автомобильных дорог;

      - эксплуатация спортивно-оздоровительных объектов, парков культуры и отдыха;

      - содержания, эксплуатации, ремонта и реконструкция, а также обеспечения безопасности водохозяйственных систем и сооружений, находящихся в государственной собственности;

      15. Предприятие не вправе осуществлять, а также совершать сделки, не отвечающие предмету и целям его деятельности, закрепленным в настоящем Уставе.

      16. Сделка, совершенная Предприятием в противоречии с целями деятельности, определенно ограниченными законами Республики Казахстан или учредительными документами, либо с нарушением уставной компетенции директора, может быть признана недействительной по иску уполномоченного органа соответствующей отрасли или учредителя либо прокурора.

      17. Действия директора, направленные на осуществление Предприятием неуставной деятельности, являются нарушением трудовых обязанностей и влекут применение мер дисциплинарной и материальной ответственности.

      18. По отношению к Предприятию учредитель выполняет следующие функции;

      - принимает решения о создании, реорганизации и ликвидации Предприятия;

      - утверждает Устав Предприятия, вносит в него изменения и дополнения;

      - осуществляет контроль и анализ выполнения плана развития Предприятия;

      - закрепляет коммунальное имущество за Предприятием;

      - принимает решения об использовании имущества Предприятия, в том числе о передаче его в залог, аренду, безвозмездное пользование и доверительное управление;

      - обеспечивает контроль за использованием и сохранностью имущества Предприятия;

      - организует учет имущества Предприятия, обеспечивает его эфективное использование;

      - осуществляет иные полномочия, возложенные на него настоящим Уставом иным законодательством Республики Казахстан.

      19. Уполномоченный орган соответствующей отрасли:

      1) осуществляет анализ и контроль за сохранностью имущества Предприятия и выполнением плана развития Предприятия;

      2) назначает директора и проводит его аттестацию в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан;

      3) осуществляет управление Предприятиям;

      4) утверждает годовую финансовую отчетность Предприятия;

      5) осуществляет контроль за полнотой и своевременностью перечисления Предприятиям в бюджет установленной части чистого дохода;

      6) назначает на должность и освобождает от должности представлению директора Предприятия его заместителя (заместителей);

      7) устанавливает ежегодный размер фонда оплаты труда Предприятия;

      8) устанавливает размеры должностных окладов директора Предприятия;

      Его заместителей и главного (старшего) бухгалтера, систему их премирование и иного вознаграждения;

      9) решает иные вопросы, отнесенные к его компетенции законодательством Республики Казахстан.

      20. Органом Предприятия как юридического лица является его директора.

      21. Уполномоченный орган соответствующей отрасли оформляет трудовые отношения с директором Предприятия посредством заключения трудового договора в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан.

      22. В трудовом договоре, помимо условий, установленных Трудовым кодексом Республики Казахстан, определяется ответственность директора Предприятия за несвоевременные перечисления установленной части чистого дохода в бюджет.

      23. Директор несет персональную ответственность за финансово-хозяйственную деятельность и сохранность имущества Предприятия.

      24. Директор действует на принципах единоначалия и самостоятельно решает все вопросы деятельности Предприятия в соответствии с его компетенцией, определяемой действующим законодательством Республики Казахстан и настоящим Уставом.

      25. Директор:

      без доверенности действует от имени Предприятия и представляет его интересы во всех органах;

      в пределах, установленных законодательством Республики Казахстан, распоряжается имуществом Предприятия;

      заключает договоры и совершает иные сделки;

      выдает доверенности;

      открывает банковские счета;

      издает приказы и дает указания, обязательные для всех работников Предприятия;

      в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан принимает на работу и расторгает трудовой договор с работниками Предприятия, применяет меры поощрения и налагает взыскания на них, если иное не предусмотрено действующим законодательством Республики Казахстан и настоящим Уставом;

      утверждает формы оплаты труда, штатное расписание, размеры должностных окладов, систему премирования и иного вознаграждения работников Предприятия (за исключением своих заместителей и главного(старшего)бухгалтера),в пределах установленного фонда оплаты труда;

      представляет уполномоченному органу соответствующей от должности отрасли кандидатура для назначения на должность и освобождения от должности своих заместителей;

      устанавливает компетенцию своих заместителей и других руководящих работников Предприятия;

      несет персональную ответственность за работу по противодействию коррупции на Предприятии;

      осуществляет иные функций, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

5.Имущество Предприятия

      26. Имущество Предприятия составляют активы Предприятия, стоимость которых отражается на него балансе.

      27. Имущество Предприятия является неделимым и не может быть распределено по вкладам (долям участия в уставном капитале, паям), в том числе между работниками Предприятия.

      28. Имущество Предприятия формируется за счет:

      - имущество преданного ему собственником

      - имущество (включая денежный доходы), приобретенного в результате собственной деятельности ;

      - иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      29. В ведений Предприятия может находиться лишь то имущество, которое либо необходимо ему для обеспечения деятельности, предусмотренной его уставными целями, либо является продуктом этой деятельности.

      30. Приобретение и прекращение права хозяйственного ведения осуществляются на условиях и в порядке, которые предусмотрены Гражданским кодексом Республики Казахстан для приобретения и прекращения права собственности и иных вещных прав, если иное не предусмотрено настоящим Уставом или не противоречит природе данного вещного права.

      31. Плоды, продукция и доходы от использования имущества, находящего в хозяйственном ведении, а также имущество, приобретенные Предприятием по договорам или иным основаниям, поступают в хозяйственное ведения

      Предприятия в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан для приобретения права собственности.

      Право хозяйственного ведения на имущество, в отношении которого собственником принято решение о закреплении его за Предприятием, возникает у Предприятия в момент закрепления имущества на него балансе, если иное не установленном законодательством Республики Казахстан или решением собственника.

      33. Предприятие не имеет право отчуждать на основании договоров купли продажа, обмены, дарения имущество, относящееся к основным средствам.

      34. Предприятие самостоятельно распоряжается не относящимся к основным средствам движимым имуществом, закрепленным за ним на праве хозяйственного ведения.

6. Финансирование деятельности Предприятия

      35. Деятельности Предприятие финансируется в соответствии с планом развития за счет собственного дохода и бюджетных средств, полученных в порядке, определенном бюджетным законодательством Республики Казахстан.

      36. Предприятие производит перечисление в соответствующий бюджет части чистого дохода не позднее десяти рабочих дней после срока, установленного для сдачи декларации по корпоративному подходному налогу.

      37. Предприятие самостоятельно реализует производимую им продукцию.

      38. Цены на товары (услуги, работы) производимые в рамках объемов работ (услуг), финансируемых из бюджета, устанавливаются Предприятие по согласованию с уполномоченным органом соответствующей отрасли.

      39. Цены на товары (услуги, работы) производимые и реализуемые Предприятием устанавливаются с учета требований законов Республики Казахстан " О естественных монополиях и регулируемых рынках", " О конкуренции" и иных законов Республики Казахстан, регулирующих ценообразование субъектов естественных монополий или субъектов рынка, занимающих доминирующее или монопольное положение на соответствующем товарном рынке.

7. Уставный капитал Предприятия

      40. Размер уставного капитала Предприятия составляет 9 792 454 144 (Девять миллиардов семьсот девяносто два миллиона четыреста пятьдесят четыре тысячи сто сорок четыре тенге). Уставной капитал должен быть полностью сформирован собственником (учредителем) к моменту государственной регистрации Предприятия.

8. Учет и отчетность Предприятия

      41. Ведение бухгалтерского учета и составление финансовой отчетности Предприятия осуществляется в соответствии с законодательством о бухгалтерском финансовой отчетности Республики Казахстан и учетной политикой, утверждаемой директором Предприятия по согласованию с международными стандартами финансовой отчетности.

      42. Годовая финансовой отчетность Предприятия включает в себе:

      Бухгалтерский баланс, отчет о прибылях и убытках, отчет о движений денежных средств, отчет об изменениях в капитале, пояснительную записку.

9. Ответственность Предприятия

      43. Государственное предприятия на праве хозяйственного ведения отвечает по своим обязательством всем принадлежащим ему имуществом.

      44. Государственное предприятие на праве хозяйственного ведения не несет ответственности по обязательством государства.

      45. Государство не отвечает по обязательством государственного предприятия на праве хозяйственного ведения, за исключением случаев банкротство, которое было вызвано действиями учредителя, уполномоченного органа по государственному имуществу или уполномоченного органа соответствующей отрасли, а в отношении банкротство коммунального государственного предприятия-действиями местного исполнительного органа. В эти случаях государство отвечает по обязательством государственного предприятия на праве хозяйственного ведения при недостаточности средств последнего для удовлетворения требований кредиторов.

      46. Законами Республики Казахстан могут быть установлены иные случаи ответственности государства по обязательством государственного предприятия на праве хозяйственного ведения.

10. Взаимоотношения с трудовым коллективом

      47. Взаимотношения между администрацией Предприятия и трудовым коллективом определяются в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан и коллективным договором.

      48. Режим работы оплаты труда Предприятия правилами внутреннего трудового распорядка и не должен противоречить нормам трудового законодательством Республики Казахстан.

11. Оплата труда работников Предприятия

      49. Размер фонда оплата труда Предприятия ежегодно устанавливается уполномоченным органом соответствующей отрасли.

      50. Формы оплаты труда, штатное расписание, размеры должностных окладов, система премирования и иного вознаграждения определяются Предприятиям самостоятельно пределах установленного фонда оплаты труда.

      51. Размеры должностных окладов директора Предприятия, его заместителей, главного(старшего)бухгалтера, система их премирования и иного вознаграждения устанавливаются уполномоченным органом соответствующей отрасли.

12. Реорганизация и ликвидация Предприятия

      52. Реорганизация и ликвидация Предприятия производятся по постановлению акимата города Жанаозен.

      Предприятия ликвидируется также по другим основаниям, предусмотренным Гражданским кодексом Республики Казахстан.

      53. Орган, принявший решение о ликвидации Предприятия, назначает ликвидационную комиссию, извещает регистрирующий орган о начале ликвидационного процесса, публикует информацию в печати и устанавливает в соответствии с законодательством Республики Казахстан порядок и сроки ликвидаций

      54. Имущество ликвидированного Предприятия, оставшееся после удовлетворения требований кредиторов, перераспределяется учредителем.

      55. Деньги ликвидированного Предприятия, включая средства, полученные в результате реализаций имущества этого Предприятия, оставшиеся после удовлетворений требований кредиторо, зачисляются в доход соответствующего бюджета.

13. Порядок внесения изменений и дополнение в Устав

      56. Все изменения и дополнения в Уставе Предприятия вносятся постановлением акимата города Жанаозен.

      57. В случае внесения изменений и дополнений в Уставе Предприятие извещает об этом регистрирующий орган в месячный срок.