"Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сатып алу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің кейбір мәселелері туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2024 жылғы 6 қарашадағы № 367 қаулысы

      Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 42-бабына, "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 17-бабы 7) тармақшасына, Солтүстік Қазақстан облыстық мәслихатының 2024 жылғы 19 қыркүйектегі № 17/2 шешіміне сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сатып алу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сатып алу және коммуналдық меншік басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі болып қайта аталсын.

      2. "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сатып алу және коммуналдық меншік басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің қаржы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінен тапсыра отырып коммуналдық меншікті басқару саласындағы функциялар, өкілеттіктер және штат бірліктері берілсін.

      3. "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сатып алу және коммуналдық меншік басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы ереже бекітілсін.

      4. "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сатып алу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы" Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2022 жылғы 15 маусымдағы № 132 қаулысының күші жойылды деп танылсын.

      5. "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сатып алу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіпте қамтамасыз етсін:

      1) "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сатып алу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесін әділет органдарында мемлекеттік қайта тіркеуді;

      2) осы қаулыға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік бес күні ішінде қазақ және орыс тіліндегі оның электрондық түрдегі көшірмелері Солтүстік Қазақстан облысы бойынша Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін жолдауды;

      3) осы қаулыны ресми жариялағаннан кейін Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды.

      6. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      7. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Солтүстік Қазақстан облысының әкімі Ғ. Нұрмұхамбетов

  Солтүстік Қазақстан
  облысы әкімдігінің
  2024 жылғы 6 қарашадағы
  № 367 қаулысымен
  бекітілді

"Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң мемлекеттік сатып алу және коммуналдық меншік басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi туралы ЕРЕЖЕ

      Петропавл қаласы, 2024 ж.

1. Жалпы ережелер

      1. "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сатып алу және коммуналдық меншік басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Басқарма) Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігі айқындайтын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бойынша мемлекеттік сатып алуды бірыңғай ұйымдастырушының функциясын жергілікті атқарушы органның құзыреті шегінде мемлекеттік сатып алу саласында және коммуналдық меншікті басқару саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Басқарма коммуналдық мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрі және мемлекеттік тілде өзінің атауы жазылған мөртабандары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары бар.

      4. Басқарма азаматтық-құқықтық қатынастарды өз атынан жасайды.

      5. Басқарма, Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      6. Басқарма өз құзыретіндегі мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Басқарма басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. Басқарманың құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасы қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      8. Басқарманың орналасқан жері: 150011 Қазақстан Республикасы Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы Парковая көшесі, 57В.

      9. Осы Ереже Басқарманың құрылтай құжаты болып табылады.

      10. Басқарманың қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      11. Басқармаға кәсіпкерлік субъектілерімен Басқарманың өкілеттігі болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қарым-қатынас жасауға тыйым салынады.

      Егер Басқармаға заңнамалық актілермен кіріс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер, егер Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасында өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Мемлекеттік органның мақсаттары мен өкілеттіктері

      12. Мақсаттары:

      1) Мемлекеттік сатып алуды, оның ішінде Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі айқындайтын бюджеттік бағдарламалар және (немесе) тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бойынша, сондай-ақ Қазақстан Республикасының қолданыстағы мемлекеттік сатып алу заңнамасы шеңберінде мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыруды және өткізуді қамтамасыз ету;

      2) мемлекеттік сатып алу саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      3) мемлекеттік сатып алу үшін пайдаланылатын бюджет қаражатының оңтайлы және тиімді жұмсалуын қамтамасыз ету;

      4) облыстық коммуналдық меншікті басқару.

      13. Өкілеттіктер:

      1) құқықтар:

      Солтүстік Қазақстан облысы аумағында дамытудың негізгі бағыттары, мемлекеттік сатып алу және коммуналдық меншікті басқару салаларындағы мәселелерді шешу бойынша облыс әкімдігі мен әкімінің қарауына ұсыныстар енгізеді;

      басқарманың алдына қойылған міндеттерді орындауға байланысты мәселелер бойынша мемлекеттік органдармен, лауазымды адамдармен, ұйымдармен және азаматтармен келісім бойынша белгіленген тәртіпте ақпаратты сұратады және алады;

      Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте Басқарманың, оның ішінде соттарда құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асырады;

      өз құзыреті шегінде шарттар, келісімдер жасасады.

      2) міндеттері:

      орталықтандырылған мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және коммуналдық меншікті басқаруды өткізу рәсімдерін орындауды жүзеге асырады;

      мемлекеттік орган қызметінің ашықтығы мен мөлдірлігі, оның ішінде "Ашық деректер", "Ашық бюджет", "Ашық нормативтік құқықтық актілер", "Ашық диалог" порталдарын толықтыру және сүйемелдеу жөніндегі жұмысты жүзеге асырады;

      Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің және өзге де орталық атқарушы органдардың, сондай-ақ Солтүстік Қазақстан облысы әкімі мен әкімдігінің актілері мен тапсырмаларын сапалы және уақытылы орындайды;

      жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін белгіленген тәртіпте қарайды;

      жеке тұлғаларды және заңды тұлғалар өкілдерін қабылдауды ұйымдастырады;

      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының нормаларын сақтайды.

      14. Функциялар:

      1) мемлекеттік сатып алу саласындағы функциялар:

      мемлекеттік сатып алуды бірыңғай ұйымдастырушы Қазақстан Республикасының уәкілетті органы бекіткен мемлекеттік сатып алуды облыстың мемлекеттік сатып алуды бірыңғай ұйымдастырушысы жүзеге асыратын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбесі, сондай-ақ Қазақстан Республикасының уәкілетті органы айқындаған тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбесі аясында біртекті тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді оларды жеткізу (орындау,көрсету) орнына қарамастан бір лотқа біріктіру жолымен тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыруды және өткізуді жүзеге асырады;

      мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында белгіленген құжаттарды қамтитын, мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыруға және өткізуге тапсырыс беруші ұсынған тапсырмаларды қарауды;

      тапсырыс беруші ұсынған, мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында белгіленген құжаттарды қамтитын тапсырма негізінде конкурстық құжаттаманы (аукциондық құжаттаманы) әзірлейді және бекітеді;

      конкурстық құжаттамаға (аукциондық құжаттамаға) өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізеді;

      конкурстық комиссияның (аукциондық комиссияның) құрамын айқындайды және бекітеді;

      мемлекеттік сатып алу веб-порталында мемлекеттік сатып алуды өткізу туралы хабарландыруды орналастырады;

      конкурстық құжаттаманың (аукциондық құжаттаманың) ережелерін түсіндіреді;

      тапсырыс берушіге олар туралы мәліметтер мемлекеттік сатып алу туралы шарттың жобасына конкурстық құжаттаманы (аукциондық құжаттаманы) және (немесе) конкурстық құжаттаманың (аукциондық құжаттаманың) техникалық ерекшелігін алған адамдарды тіркеу журналына енгізілген, мемлекеттік сатып алу веб-порталында автоматты түрде тіркелген адамдар тарапынан ұсыныстар мен ескертулер жібереді;

      әлеуетті өнім берушілердің конкурсқа қатысуға өтінімдерін қарайды;

      Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларда тиісті бюджеттің кірісіне есепке жатқызуды қамтамасыз етеді не конкурс (аукцион) тәсілімен электрондық мемлекеттік сатып алуға қатысуға өтінімді қамтамасыз етуді әлеуетті өнім берушіге қайтарады;

      Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларда әлеуетті өнім берушілерді мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар деп тану туралы сотқа талап-арыз жібереді, сот процестеріне қатысады;

      мемлекеттік сатып алу мониторингін жүргізуді жүзеге асырады;

      2) Облыстық коммуналдық мүлікті басқару саласындағы функциялар:

      облыстық коммуналдық мүлікті, сондай-ақ мүліктік кешен ретінде кәсіпорындарды жекешелендіруді жүзеге асыру, оның ішінде жекешелендіру процесін ұйымдастыру үшін делдалды тартады, жекешелендіру объектісін бағалауды қамтамасыз етеді, жекешелендіру объектісінің сатып алу-сату шарттарын дайындау мен жасасуды және сатып алу-сату шарттары талаптарының сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

      облыстық коммуналдық мүлікті сенімгерлік басқаруға немесе жалға беру;

      даму жоспарларын және олардың облыстық мемлекеттік кәсіпорындармен, мемлекет бақылайтын акционерлік қоғамдармен және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктермен орындалуы туралы есептерді қабылдау, таза табыстың бір бөлігі мен дивидендтерді аудару;

      облыстық коммуналдық мүлікті республикалық меншікке, облыстардың, астананың және республикалық маңызы бар қаланың коммуналдық меншігіне беру жөніндегі облыс әкімдігінің қаулыларын дайындау және әзірлеу бойынша жұмысты ұйымдастыру;

      мүлікті облыстың коммуналдық меншігінен аудандар мен Петропавл қаласының коммуналдық меншігіне беру туралы шешім қабылдау;

      мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органның шешімі негізінде мүлікті республикалық меншіктен облыстың коммуналдық меншігіне, сондай-ақ аудандар және Петропавл қаласы әкімдіктерінің коммуналдық меншігінен облыстың коммуналдық меншігіне қабылдау туралы шешім қабылдау және мүлікті жеке меншіктен қабылдау туралы облыс әкімігінің қаулыларын дайындау және әзірлеу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;

      коммуналдық мемлекеттік заңды тұлғаларға бекітіп берілген негізгі құралдарды есептен шығаруды келісу.

3. Мемлекеттік органның, алқалы органдардың (бар болса) бірінші басшысының мәртебесі, өкілеттіктері

      15. Басқармаға басшылықты Басқармаға жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз өкілеттіктерін жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.

      16. Басқарманың бірінші басшысын Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      17. Басқарманың бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.

      18. Басқарманың бірінші басшысының өкілеттіктері:

      басшы орынбасарларының, құрылымдық бөлімшелер басшыларының міндеттері мен өкілеттіктерін айқындайды;

      Басқарма қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      Басқарма қызметкерлерін көтермелеу және тәртіптік жаза қолдану мәселелерін шешеді;

      Басқарманың бұйрықтарына қол қояды, сондай-ақ Басқарма қызметкерлерінің орындауы үшін міндетті нұсқаулар береді;

      Басқарманы мемлекеттік органдарда, өзге де ұйымдарда ұсынады;

      Басқармада Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуын қамтамасыз етеді;

      Басқарма қызметкерлерінің Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын сақтауы үшін дербес жауапты болады.

      Басшы жұмысты ұйымдастырады және оған басшылық жасайды, Қазақстан Республикасының ерлер мен әйелдердің тең құқықтарының және тең мүмкіндіктерінің мемлекеттік кепілдіктері туралы заңнамасының сақталуын қамтамасыз етеді, жүктелген міндеттердің орындалуы мен оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшін дербес жауапты болады.

      Басқарманың бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін орындауды қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын адам жүзеге асырады.

      19. Бірінші басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес айқындайды.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      20. Басқарманың заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      Мүлік оған меншiк иесi берген мүлiк, сондай-ақ өз қызметi нәтижесiнде сатып алынған мүлiк (ақшалай кiрiстi қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебiнен қалыптастырылады.

      21. Басқармаға бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      22. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Басқарма өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      23. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      Басқарманың ведомстволық бағынысты ұйымдары мен ведомстволары жоқ.

О некоторых вопросах коммунального государственного учреждения "Управление государственных закупок акимата Северо-Казахстанской области"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 6 ноября 2024 года № 367

      В соответствии со статьей 42 Гражданского кодекса Республики Казахстан, подпунктом 7) статьи 17 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе", решением Северо-Казахстанского областного маслихата от 19 сентября 2024 года № 17/2 акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Переименовать коммунальное государственное учреждение "Управление государственных закупок акимата Северо-Казахстанской области" в коммунальное государственное учреждение "Управление по государственным закупкам и коммунальной собственности акимата Северо-Казахстанской области".

      2. Наделить коммунальное государственное учреждение "Управление по государственным закупкам и коммунальной собственности акимата Северо-Казахстанской области" функциями, полномочиями и штатными единицами в сфере управления коммунальной собственности, с передачей их от коммунального государственного учреждения "Управление финансов акимата Северо-Казахстанской области".

      3. Утвердить положение о коммунальном государственном учреждении "Управление по государственным закупкам и коммунальной собственности акимата Северо-Казахстанской области".

      4. Признать утратившим силу постановление акимата Северо-Казахстанской области "Об утверждении Положения о коммунальном государственном учреждении "Управление государственных закупок акимата Северо-Казахстанской области" от 15 июня 2022 года № 132.

      5. Коммунальному государственному учреждению "Управление государственных закупок акимата Северо-Казахстанской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную перерегистрацию коммунального государственного учреждения "Управление государственных закупок акимата Северо-Казахстанской области" в органах юстиции;

      2) в течение пяти календарных дней со дня подписания настоящего постановления направить его копии в электронном виде на казахском и русском языках в республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан по Северо-Казахстанской области для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Северо-Казахстанской области после его официального опубликования.

      6. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Северо-Казахстанской области.

      7. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким Северо-Казахстанской области Г. Нурмухамбетов

  Утверждено
  постановлением акимата
  Северо-Казахстанской области
  от 6 ноября 2024 года № 367

ПОЛОЖЕНИЕ о коммунальном государственном учреждении "Управление по государственным закупкам и коммунальной собственности акимата Северо-Казахстанской области"

      город Петропавловск, 2024 г.

1. Общие положения

      1. Коммунальное государственное учреждение "Управление по государственным закупкам и коммунальной собственности акимата Северо-Казахстанской области" (далее - Управление) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере государственных закупок в пределах компетенции местного исполнительного органа функции единого организатора государственных закупок по товарам, работам, услугам, определяемым акиматом Северо-Казахстанской области и в сфере управления коммунальной собственностью.

      2. Управление осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Управление является юридическим лицом в организационно-правовой форме коммунального государственного учреждения, имеет печать с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, счета в органах казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      4. Управление вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Управление имеет право выступать стороной Гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      6. Управление по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя управления и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности Управления утверждаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      8. Местонахождение Управления: 150011, Республика Казахстан, Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, ул. Парковая, 57В.

      9. Настоящее Положение является учредительным документом Управления.

      10. Финансирование деятельности Управления осуществляется из местного бюджета.

      11. Управлению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Управления.

      Если Управлению законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

2. Задачи и полномочия государственного органа

      12. Задачи:

      1) обеспечение организации и проведения государственных закупок, в том числе по бюджетным программам и (или) товарам, работам, услугам, определяемым акиматом Северо-Казахстанской области, а также государственных закупок в рамках действующего законодательства Республики Казахстан;

      2) реализация государственной политики в сфере государственных закупок;

      3) обеспечение оптимального и эффективного расходования бюджетных средств, используемых для государственных закупок;

      4) управление областной коммунальной собственностью.

      13. Полномочия:

      1) права:

      вносит на рассмотрение акимата и акима области предложения по основным направлениям развития, решению вопросов в сферах государственных закупок и управления коммунальной собственностью на территории Северо-Казахстанской области;

      запрашивает и получает в установленном порядке по согласованию с государственными органами, должностными лицами, организациями и гражданами информацию по вопросам, связанным с исполнением задач, поставленных перед Управлением;

      осуществляет в установленном законодательством Республики Казахстан порядке защиту прав и интересов Управления, в том числе в судах;

      заключает договора, соглашения в пределах своей компетенции.

      2) обязанности:

      осуществляет выполнение процедур организации и проведения централизованных государственных закупок и управления коммунальной собственностью;

      осуществляет работу по открытости и прозрачности деятельности государственного органа, в том числе наполнение и сопровождение порталов "Открытые данные", "Открытые бюджеты", "Открытые нормативные правовые акты", "Открытый диалог";

      качественно и своевременно исполняет акты и поручения Президента, Правительства Республики Казахстан и иных центральных исполнительных органов, а также акима и акимата Северо-Казахстанской области;

      рассматривает в установленном порядке обращения физических и юридических лиц;

      организовывает прием физических лиц и представителей юридических лиц;

      соблюдает нормы действующего законодательства Республики Казахстан.

      14. Функции:

      1) функции в сфере государственных закупок:

      единый организатор государственных закупок осуществляет организацию и проведение государственных закупок товаров, работ, услуг в рамках утвержденного уполномоченным органом Республики Казахстан перечня товаров, работ, услуг, по которым государственные закупки осуществляются единым организатором государственных закупок области, а также перечня товаров, работ, услуг, определенного уполномоченным органом Республики Казахстан, путем объединения однородных товаров, работ, услуг в один лот независимо от места их поставки (выполнения, оказания);

      рассматривает задания, представленные заказчиком на организацию и проведение государственных закупок, содержащие документы, установленные правилами осуществления государственных закупок;

      разрабатывает и утверждает конкурсную документацию (аукционную документацию) на основании представленного заказчиком задания, содержащего документы, установленные правилами осуществления государственных закупок;

      вносит изменения и (или) дополнения в конкурсную документацию (аукционную документацию);

      определяет и утверждает состав конкурсной комиссии (аукционной комиссии);

      размещает на веб-портале государственных закупок объявления о проведении государственных закупок;

      разъясняет положения конкурсной документации (аукционной документации);

      направляет заказчику предложения и замечания со стороны лиц, автоматически зарегистрированных на веб-портале государственных закупок, сведения о которых внесены в журнал регистрации лиц, получивших конкурсную документацию (аукционную документацию) к проекту договора о государственных закупках и (или) технической спецификации конкурсной документации (аукционной документации);

      рассматривает заявки потенциальных поставщиков на участие в конкурсе;

      в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, обеспечивает зачисление в доход соответствующего бюджета либо возвращает потенциальному поставщику обеспечение заявки на участие в электронных государственных закупках способом конкурса (аукциона);

      направляет иски в суд о признании потенциальных поставщиков недобросовестными участниками государственных закупок в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, принимает участие в судебных процессах;

      осуществляет ведение мониторинга государственных закупок;

      2) функции в сфере управления областным коммунальным имуществом:

      осуществление приватизации областного коммунального имущества, а также предприятий как имущественного комплекса, в том числе привлечение посредника для организации процесса приватизации, обеспечение оценки объектов приватизации, осуществление подготовки и заключения договоров купли-продажи объектов приватизации и контроль за соблюдением условий договоров купли-продажи;

      предоставление областного коммунального имущества в доверительное управление или аренду;

      принятие планов развития и отчетов по их исполнению областными государственными предприятиями, контролируемыми государством акционерными обществами и товариществами с ограниченной ответственностью, перечисление части чистого дохода и дивидендов;

      организация работы по подготовке и разработке постановлений акимата области по передаче областного коммунального имущества в республиканскую собственность, коммунальную собственность областей, столицы и городов республиканского значения;

      принятие решений о передаче имущества из коммунальной собственности области в коммунальную собственность акиматов районов и города Петропавловска;

      принятие решений о принятии имущества из республиканской собственности в коммунальную собственность области на основании решений уполномоченного органа по управлению государственным имуществом, а также из коммунальной собственности акиматов районов и города Петропавловска в коммунальную собственность области и организация работы по подготовке и разработке постановлений акимата области о принятии имущества из частной собственности;

      согласование списания основных средств, закрепленных за коммунальными государственными юридическими лицами.

3. Статус, полномочия первого руководителя государственного органа, коллегиальных органов (при наличии)

      15. Руководство Управления осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Управление задач и осуществление им своих полномочий.

      16. Первый руководитель Управления назначается на должность и освобождается от должности акимом Северо-Казахстанской области в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      17. Первый руководитель Управления имеет заместителей, которые назначаются на должность и освобождаются от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      18. Полномочия первого руководителя Управления:

      определяет обязанности и полномочия заместителей руководителя, руководителей структурных подразделений;

      назначает на должности и освобождает от должностей сотрудников Управления;

      решает вопросы поощрения и налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников Управления;

      подписывает приказы Управления, а также дает указания, обязательные для исполнения сотрудниками Управления;

      представляет Управление в государственных органах, иных организациях;

      обеспечивает соблюдение законодательства Республики Казахстан в Управлении;

      несет персональную ответственность за соблюдение антикоррупционного законодательства Республики Казахстан сотрудниками Управления.

      Руководитель организует и руководит работой, обеспечивает соблюдение законодательства Республики Казахстан о государственных гарантиях равных прав и равных возможностей мужчин и женщин, несет персональную ответственность за выполнение возложенных задач и осуществление им своих функций.

      Исполнение полномочий первого руководителя Управления в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      19. Первый руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      20. Управление может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Управления формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      21. Имущество, закрепленное за Управлением, относится к коммунальной собственности.

      22. Управление не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      23. Реорганизация и упразднение Управления осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Управление подведомственных организаций и ведомств не имеет.