Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының бюджетінен қаржыландырылатын және Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының Мамлютка қаласы, ауылдық округтердің бюджетінен қаржыландырылатын мемлекеттік органдардың лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы әкімдігінің 2024 жылғы 20 ақпандағы № 41 қаулысы

      "Орталық мемлекеттік органдардың және облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың әкімдері аппараттарының лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының үлгілік регламентін бекіту, "Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдері аппараттарының лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының үлгілік регламенті мен Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдері аппараттарының өтініштерді қарауды бақылау бөлімдері туралы үлгілік ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 8 қыркүйектегі № 560 қаулысына өзгерістер енгізу және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 15 наурыздағы № 214 қаулысына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының бюджетінен қаржыландырылатын және Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының Мамлютка қаласы, ауылдық округтердің бюджетінен қаржыландырылатын мемлекеттік органдардың лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының регламенті бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі Е. Степаненко

  Солтүстік Қазақстан облысы
  Мамлют ауданы әкімдігінің
  2024 жылғы 20 ақпандағы
  № 41 қаулысымен бекітілген

Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының бюджетінен қаржыландырылатын және Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының Мамлютка қаласы, ауылдық округтердің бюджетінен қаржыландырылатын мемлекеттік органдардың лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының бюджетінен қаржыландырылатын және Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының Мамлютка қаласы, ауылдық округтердің бюджетінен қаржыландырылатын мемлекеттік органдардың лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының регламенті (бұдан әрі - регламент) Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының бюджетінен қаржыландырылатын және Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының Мамлютка қаласы, ауылдық округтердің бюджетінен қаржыландырылатын мемлекеттік органдардың (бұдан әрі - Мамлют ауданының мемлекетік органдары) лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының тәртібін регламенттейді.

      2. Жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауды (бұдан әрі - қабылдау) Мамлют ауданының мемлекетік органдарында мына лауазымды және өзге де адамдар:

      1) Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының әкімі (бұдан әрі - аудан әкімі) және оның орынбасарлары;

      2) аудан әкімі аппаратының басшысы (олар болған жағдайда);

      3) Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының бюджетінен қаржыландырылатын мемлекеттік органдардың басшылары және Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының Мамлютка қаласы, ауылдық округтердің әкімдері және олардың орынасарлары (олар болған жағдайда).

2-тарау. Мамлют ауданының мемлекетік органдарында жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін қабылдау тәртібі

      3. Қабылдауды ұйымдастыруға жауапты қызметкерлер күн сайын жұмыс күндері, түскі үзілісі бар жұмыс уақытында "электрондық үкімет" веб-порталындағы немесе "Электрондық жолданымдар" ақпараттық-талдау жүйесiндегі электрондық құжат, қағаз форматтағы, оның ішінде қолма-қол келіп түсетін не Мамлют ауданының мемлекетік органдарының қызметкерлеріне ауызша нысанда айтылған жолданымдар негізінде қабылдауға жазылуды жүргізеді.

      4. Мәселенің мәні баяндалмаған жеке қабылдау туралы жолданым қаралмайды, бұл туралы арыз иесіне хабарланады.

      5. Жолданымды қабылдаудан бас тартуға тыйым салынады.

      Егер жеке қабылдау туралы өтініші бар жолданым Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 63-бабында белгіленген талаптарға сәйкес келмесе, ол туралы арыз иесіне көрсетіледі және оны Кодекстің талаптарымен сәйкес келтіру үшін ақылға қонымды мерзім белгіленеді.

      Белгіленген мерзімде Кодекстің талаптарына сәйкес келтірілмеген жеке қабылдау туралы өтініші бар жолданым қайтарылуға жатады.

      6. Осы регламенттің 2-тармағында көрсетілген тұлғалар бекітілген кестеге сәйкес айына кемінде бір рет Мамлют ауданының мемлекетік органдарында қабылдауды жүргізеді.

      Аудан әкімі, Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының Мамлютка қаласы, ауылдық округтердің әкімдері азаматтарды жеке қабылдауды "Әкімдердің халықпен кездесулерін өткізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2022 жылғы 3 наурыздағы № 826 Жарлығына сәйкес халықпен кездесулер өткізгеннен кейін де жүргізеді.

      7. Лауазымды адамның тегі, аты және әкесінің аты (бар болса), қабылдау күндері көрсетілген қабылдау кестелері мемлекеттік және орыс тілдерінде Мамлют ауданының мемлекетік органдары көпшілікке көрінетін жерлерге ілінеді, сондай-ақ ресми сайттарында орналастырылады.

      8. Мамлют ауданы мемлекеттік органдарының бірінші басшысының орынбасарларының, қабылдауы бірінші басшының тиісті тапсырмасы бойынша бекітілген кестеден тыс қабылдауды өткізу күні көрсетіле отырып жүзеге асырылуы мүмкін.

      9. Қабылдаудың алдында жеке тұлға немесе заңды тұлғаның өкілі (бұдан әрі – арыз иесі) өзінің жеке басын куәландыратын құжатты, ал басқа тұлғалардың атынан жүгінген кезде – олардың мүдделерін білдіру өкілеттігін растайтын құжаттарды көрсетеді.

      10. Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды қабылдау Қазақстан Республикасында құпиялылық режимін қамтамасыз ету жөніндегі талаптарға және Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпияларды қорғау саласындағы қатынастарды реттейтін өзге де нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес жүргізіледі.

      Қажет болған жағдайда шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды қабылдау аудармашының қатысуымен жүргізіледі.

      Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдардың қабылдауда берген жолданымдары, егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарда оларды қараудың өзгеше қағидалары көзделмесе, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен қаралады.

      11. Қабылдау жүгіну кезегі тәртібімен жүргізіледі. Ұлы Отан соғысының ардагерлері, жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне теңестірілген ардагерлер, басқа мемлекеттердің аумағындағы ұрыс қимылдарының ардагерлері, еңбек ардагерлері, мүгедектігі бар адамдар, жүкті әйелдер, "Алтын Қыран", "Халық қаһарманы", "Қазақстанның Еңбек Ері" ордендерімен марапатталған адамдар кезектен тыс қабылданады.

      12. Арыз иесінің келісімімен Мамлют ауданы мемлекеттік органдарының лауазымды тұлғаларының қабылдауы бейнеконференцбайланыс арқылы жүзеге асырылуы мүмкін.

      13. Пандемиямен немесе жеке тұлғалардың және заңды тұлғалар өкілдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз етуге байланысты басқа да жағдайларға орай шектеу шаралары енгізілген жағдайда қабылдау бейнеконференцбайланыс арқылы ғана жүзеге асырылады.

      14. Қабылдауға жазылу мына жағдайларда:

      1) Мамлют ауданы мемлекетік органдарының құзыретіне кірмейтін мәселелер болса;

      2) әкімшілік органның, лауазымды адамның жолданымда көрсетілген сол нысана туралы және сол негіздер бойынша әкімшілік рәсімге қатысушыға қатысты әкімшілік іс бойынша шешімі бар болса;

      3) сол нысана туралы және сол негіздер бойынша сол адамға қатысты шығарылған заңды күшіне енген сот актісі бар болса;

      4) әкімшілік орган, лауазымды адам жолданымды қайтарса;

      5) әкімшілік орган, лауазымды адам арыз иесінен жолданымды кері қайтарып алуды қабылдаса, жүзеге асырылмайды.

      15. Уақытша еңбекке жарамсыздық, қызметтік іссапар және басқа да жағдайлардың себебі бойынша қабылдау жүргізу мүмкін болмаған жағдайда қабылдаушы адам қабылдауға жауапты қызметкерді жеке қабылдау өткізілгенге дейін 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірмей хабардар етеді.

      16. Мамлют ауданының мемлекетік органдарында қабылдау күні қосымша жолданымдар мен басқа да ілеспе құжаттарды ресімдеуге (қажет болған жағдайда) көмектесетін заң консультанттары, психологтар және әлеуметтік қызметкерлер (волонтерлерді қабылдау күндері ғана тартуға болады) тартылуы мүмкін.

      17. Тиісті қызметкерлері қабылдау өткізген кезде басқа да мүдделі органдар өкілдерінің қатысуы, егер көтерілетін мәселе олардың құзыретіне қатысты болса, қамтамасыз етіледі.

      18. Басқа мүдделі органдар өкілдерінің қабылдауға қатысуы туралы сұрау салу жіберілгеннен кейін, арыз иесі 2 (екі) жұмыс күні ішінде жіберілген сұрау салу туралы және қажет болған жағдайда қабылдауға жазылу туралы жолданымды қараудың ұзартылғаны туралы хабардар етіледі.

      19. Басқа мүдделі органдардың бірлесіп қабылдауға қатысудан бас тарту фактілері туралы ақпарат 2 (екі) жұмыс күні ішінде Солтүстік Қазақстан облысы әкімінің Аппаратына жіберіледі.

      20. Қабылдау арыз иесінің қалауы бойынша мемлекеттік және орыс тілдерінде жүзеге асырылады.

      21. Мамлют ауданының мемлекетік органдарының қызметкерлері қабылдауға қатысу үшін Мамлют ауданының мемлекетік органдарының қызметкерлерін қабылдауға қатысуға шақыра алады немесе тиісті лауазымды адамдармен қабылдау уақыты мен орнын келісе алады.

      22. Қабылдау нәтижелері жолданым немесе тапсырмалар бойынша қабылдау барысында қабылданған шешімді көрсете отырып, оларды орындаудың нақты мерзімдері көрсетіліп хаттамаланады. Хаттамалық тапсырмалар жолданымдарға қоса тіркеледі.

      23. Азаматтарды қабылдау дербес деректер мен мемлекеттік құпияларды не заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын мәліметтерді қорғау туралы талаптарды сақтай отырып, бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланады.

3-тарау. Жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін қабылдау мәселелері жөніндегі жолданымдарды тіркеу және қарау тәртібі

      24. Қабылдауға жазылу туралы келіп түскен барлық жолданымдарды қабылдауды ұйымдастыруға жауапты қызметкерлері электрондық құжат айналымы жүйесінде не "Электрондық жолданымдар" ақпараттық-талдау жүйесінде олар келіп түскен күні тіркейді және жолданымдардың қаралуына бақылауды жүзеге асыратын жауапты қызметкерге (бұдан әрі – жауапты қызметкер) алдын ала қарау үшін жібереді.

      25. Жауапты қызметкер материалдарды жинап, талдағаннан кейін басшысының немесе әкімінің атына қабылдау күнін белгілеу немесе бас тарту туралы ұсыныспен анықтамалық ақпаратты қабылдау басталғанға дейін 5 (бес) жұмыс күні бұрын дайындайды.

      26. Қабылданған шешімнің қорытындысы бойынша жауапты қызметкер лауазымды адамдар мен олардың орынбасарлары қабылдайтын адамдардың тізімін қалыптастырады.

      27. Жауапты қызметкер жолданым тіркелген кезден бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде арыз иесіне қабылдау уақыты мен күні көрсетілген жауапты жолдайды.

      28. Мәні бойынша барынша пысықтауды талап ететін күрделі мәселе болған жағдайда, арыз иесіне жолданымды қарау мерзімін жолданым тіркелген кезден бастап күнтізбелік 30 (отыз) күннен аспайтын мерзімге ұзарту туралы хат жіберіледі.

      Жолданымды қарау мерзімі басшысының немесе әкімінің немесе олардың орынбасарларының уәжді шешімімен ақылға қонымды мерзімге, бірақ арызды дұрыс қарау үшін маңызы бар нақты мән-жайларды белгілеу қажеттілігіне байланысты екі айдан аспайтын мерзімге ұзартылуы мүмкін. Бұл туралы арыз иесі жолданымды қарау мерзімі ұзартылған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде хабардар етіледі.

      29. уәкілетті қызметкерлерінің лауазымды адамдар мен олардың орынбасарларының қабылдауды ұйымдастыруы үшін қажетті материалдарды ұсыну, қабылдауды өткізу практикасын талдау және жинақтап қорыту туралы талаптары орындауы үшін міндетті болып табылады.

      30. Қабылдаудан бас тарту туралы шешім қабылданғанға дейін үш жұмыс күнінен кешіктірмей арыз иесіне тыңдау рәсімін жүргізу үшін бас тарту туралы алдын ала шешім жобасы жіберіледі.

      Қабылдаудан бас тартылған жағдайда тыңдау рәсімі Кодекстің 73-бабының бірінші бөлігінде көзделген тәсілдермен жүзеге асырылуы мүмкін.

      31. Тыңдау рәсімін ұйымдастыру және өткізу тәртібі Кодекстің 66, 73 және 74-баптарының талаптары ескеріле отырып жүзеге асырылады.

4-тарау. Қабылдау қорытындысы бойынша тапсырмалардың орындалуына бақылауды жүзеге асыру

      32. Қабылдау қорытындысы бойынша дайындалған хаттамалық тапсырмаларды бақылауды жолданымдардың орындалуына бақылауды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімше жүзеге асырады.

      33. Арыз иесіне түпкілікті уәжді жауап қабылдаудан келіп түскен жолданымды бақылаудан алу үшін негіз болып табылады.

      34. Қабылдау барысында арыз иесі берген жолданымдар "жеке қабылдаудан" деген белгі қойылып, электрондық құжат айналымы жүйесінде немесе "Электрондық жолданымдар" ақпараттық-талдау жүйесiнде тіркеледі.

      35. Қабылдаудан түскен жолданымды бұған дейін қараған қызметкерге тапсыруға жол берілмейді.

      36. Жолданымдардың орындалуына бақылауды жүзеге асыратын қызметкерлер тұрақты негізде арыз иелерінің қанағаттану деңгейіне мониторинг жүргізіп, консультация алған және жеке қабылдауға жазылудан бас тартқан арыз иелеріне телефон байланысы арқылы іріктеп сауалнама жүргізуі тиіс.

      37. Жолданымдардың орындалуына бақылауды жүзеге асыратын қызметкерлер басқа мүдделі құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп, мыналарды:

      1) өткізілетін қабылдаулар шеңберінде жұмысын ақпараттық-талдамалық сүйемелдеуді;

      2) қабылдауға тартылған жауапты лауазымды адамдардың, оның ішінде басқа да мүдделі органдардың жауапты лауазымды адамдарының қатысуын;

      3) арыз иесімен кері байланысты (қажеттілікке қарай);

      4) қоғамдық қабылдау бөлмелерінің, азаматтарды қабылдау орталықтарының шеңберінде жұмыс істейтін сall-орталықтардың, оның ішінде төтенше жағдай, төтенше ахуал режимдерін, эпидемиологиялық сипаттағы карантиндік шараларды енгізумен, техногендік авариялармен және халықтың өмірі мен денсаулығына қауіп төндіретін өзге де апаттармен байланысты шектеу шаралары қабылданған жағдайда үздіксіз жұмыс істеуін қамтамасыз етеді.

      38. Жұмысының нәтижелері туралы тұрақты негізде (тоқсанына бір реттен сиретпей) Солтүстік Қазақстан облысы әкімінің Аппаратын хабардар ету қажет.

      ________________________________________

Об утверждении регламента личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами государственных органов финансируемых из бюджета Мамлютского района Северо-Казахстанской области и из бюджетов города Мамлютка, сельских округов Мамлютского района Северо-Казахстанской области

Постановление акимата Мамлютского района Северо-Казахстанской области от 20 февраля 2024 года № 41

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 марта 2023 года № 214 "Об утверждении Типового регламента личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами центральных государственных органов и аппаратов акимов областей, городов республиканского значения, столицы, внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 8 сентября 2020 года № 560 "Об утверждении Типового регламента личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами аппаратов акимов областей, городов республиканского значения и столицы и Типового положения об отделах по контролю за рассмотрением обращений аппаратов акимов областей, городов республиканского значения и столицы" и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан" акимат Мамлютского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами государственных органов финансируемых из бюджета Мамлютского района Северо-Казахстанской области и из бюджетов города Мамлютка, сельских округов Мамлютского района Северо-Казахстанской области.

      2. Настоящее постановление вводится в действие после дня его первого официального опубликования.

      Аким района Е. Степаненко

  Утвержден постановлением
  акимата Мамлютского района
  Северо-Казахстанской области
  от 20 февраля 2024 года № 41

Регламент личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами государственных органов финансируемых из бюджета Мамлютского района Северо-Казахстанской области и из бюджетов города Мамлютка, сельских округов Мамлютского района Северо-Казахстанской области

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящий регламент личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами государственных органов финансируемых из бюджета Мамлютского района Северо-Казахстанской области и из бюджетов города Мамлютка, сельских округов Мамлютского района Северо-Казахстанской области (далее - регламент) регламентирует порядок личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами государственных органов, финансируемых из бюджета Мамлютского района Северо-Казахстанской области и из бюджетов города Мамлютка, сельских округов Мамлютского района Северо-Казахстанской области (далее - государственные органы Мамлютского района).

      2. Личный прием физических лиц и представителей юридических лиц (далее – прием) осуществляется в государственных органах Мамлютского района следующими должностными и иными лицами:

      1) акимом Мамлютского района Северо-Казахстанской области (далее – аким района) и его заместителями;

      2) руководителем аппарата акима района;

      3) руководителями государственных органов, финансируемых из бюджета Мамлютского района Северо-Казахстанской области, акимами города Мамлютка, сельских округов Мамлютского района Северо-Казахстанской области и их заместителями (в случае их наличия).

Глава 2. Порядок приема физических лиц и представителей юридических лиц в государственных органах Мамлютского района

      3. Запись на прием ведут работники, ответственные за организацию приема, ежедневно в рабочие дни в рабочее время с перерывом на обед, на основании электронного документа с веб-портала "электронное правительство" либо информационной аналитической системы "Электронные обращения", обращений в бумажном формате, в том числе поступающих нарочно либо в устной форме, изложенной работникам государственных органов Мамлютского района.

      4. Обращение с просьбой о личном приеме, в котором не изложена суть вопроса, оставляется без рассмотрения с сообщением об этом заявителю.

      5. Отказ в приеме обращения не допускается.

      В случае, если обращение с просьбой о личном приеме не соответствует требованиям, установленным статьей 63 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс), об этом указывается заявителю и устанавливается разумный срок для его приведения в соответствие с требованиями Кодекса.

      Обращение с просьбой о личном приеме, которое в установленный срок не приведено в соответствие с требованиями Кодекса, подлежит возврату.

      6. Прием в государственных органах Мамлютского района лицами, указанными в пункте 2 настоящего регламента, проводится не реже одного раза в месяц согласно утвержденному графику.

      Аким района, акимы города Мамлютка, сельских округов Мамлютского района Северо-Казахстанской области проводят личный прием граждан также после проведения встреч с населением в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 3 марта 2022 года № 826 "О проведении встреч акимов с населением".

      7. Графики приема с указанием фамилии, имени и отчества (при его наличии) должностного лица, дней приема вывешиваются в помещениях государственных органах Мамлютского района на государственном и русском языках, в доступных для общего обозрения местах, а также размещаются на официальных сайтах.

      8. Прием заместителями первых руководителей государственных органов Мамлютского района может осуществляться вне утвержденного графика по соответствующему поручению первого руководителя государственных органов Мамлютского района соответственно, с указанием даты проведения приема.

      9. Перед началом приема физическое лицо или представитель юридического лица (далее – заявитель) предъявляет документ, удостоверяющий его личность, а при обращении от имени других лиц – документы, подтверждающие полномочия представлять их интересы.

      10. Прием иностранцев и лиц без гражданства проводится в соответствии с требованиями по обеспечению режима секретности в Республике Казахстан и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, регулирующими отношения в области защиты государственных секретов.

      В случае необходимости прием иностранцев и лиц без гражданства проводится с участием переводчика.

      Обращения иностранцев и лиц без гражданства, поданные на приеме, рассматриваются в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, если международными договорами, ратифицированными Республикой Казахстан, не предусмотрены иные правила их рассмотрения.

      11. Прием проводится в порядке очередности обращения. Ветераны Великой Отечественной войны, ветераны, приравненные по льготам к ветеранам Великой Отечественной войны, ветераны боевых действий на территории других государств, ветераны труда, лица с инвалидностью, беременные женщины, лица, награжденные орденами "Алтын Қыран", "Халық қаһарманы", "Қазақстанның Еңбек Ері", принимаются вне очереди.

      12. С согласия заявителя прием должностными лицами государственных органов Мамлютского района может осуществляться посредством видеоконференцсвязи.

      13. В случае введения ограничительных мер, связанных с пандемией, или других обстоятельств, связанных с обеспечением безопасности физических лиц и представителей юридических лиц, прием осуществляется исключительно посредством видеоконференцсвязи.

      14. Не осуществляется запись на прием:

      1) по вопросам, не входящим в компетенцию государственных органов Мамлютского района;

      2) когда имеется решение административного органа, должностного лица по административному делу в отношении участника административной процедуры о том же предмете и по тем же основаниям, которые указаны в обращении;

      3) когда имеется вступивший в законную силу судебный акт, вынесенный в отношении того же лица, о том же предмете и по тем же основаниям;

      4) если административным органом, должностным лицом возвращено обращение;

      5) если административным органом, должностным лицом принят отзыв обращения от заявителя.

      15. В случаях невозможности проведения приема по причине временной нетрудоспособности, служебной командировки и другим причинам, принимающее лицо оповещает работника, ответственного за прием, не позднее чем за 2 (два) рабочих дня.

      16. В день приема государственными органами Мамлютского района могут привлекаться юридические консультанты, психологи и социальные работники (возможно привлечение волонтеров только на дни приема), помогающие оформить (в случае необходимости) дополнительные заявления и другие сопутствующие документы.

      17. При проведении приема работниками, осуществляющими контроль за исполнением обращений обеспечивается участие представителей других заинтересованных органов, если поднимаемый вопрос касается их компетенции.

      18. После отправки запроса на участие в приеме представителей других заинтересованных органов заявитель в течение 2 (двух) рабочих дней информируется о направленном запросе и при необходимости продления рассмотрения обращения о записи на прием.

      19. Информация о фактах отказа в участии других заинтересованных органов в совместном приеме в течение 2 (двух) рабочих дней направляется в Аппарат акима Северо-Казахстанской области.

      20. Прием осуществляется на государственном и русском языках по желанию заявителя.

      21. В ходе приема работники государственных органов Мамлютского района могут пригласить для участия в приеме работников других государственных органов Мамлютского района или согласовать с соответствующими должностными лицами время и место приема.

      22. Результаты приема протоколируются с отражением принятого в ходе приема решения по обращению либо поручений, с указанием конкретных сроков их исполнения. Протокольные поручения прикрепляются к обращениям.

      23. Прием граждан освещается в средствах массовой информации с соблюдением требований о защите персональных данных и сведений, составляющих государственные секреты либо иную охраняемую законом тайну.

Глава 3. Порядок регистрации и рассмотрения обращений по вопросам приема физических лиц и представителей юридических лиц

      24. Все поступившие обращения о записи на прием регистрируются работниками, ответственными за организацию приема в электронной системе документооборота либо информационной аналитической системе "Электронные обращения" в день их поступления и направляются на предварительное рассмотрение ответственному работнику, осуществляющему контроль за рассмотрением обращений (далее - ответственный работник).

      25. Ответственный работник за 5 (пять) рабочих дней до начала приема, после сбора и анализа материалов готовит справочную информацию на имя руководителя или акима с предложением о назначении даты приема или отказе.

      26. По итогам принятого решения ответственный работник формирует список лиц, принимаемых должностными лицами и их заместителями, и направляет его в государственный орган Мамлютского района для включения в график приема.

      27. В срок не позднее 15 (пятнадцати) рабочих дней с момента регистрации обращения ответственный работник направляет ответ заявителю с указанием даты и времени приема.

      28. В случае сложного характера вопроса, требующего большей проработки, заявителю направляется письмо о продлении срока рассмотрения обращения не более чем на 30 (тридцать) календарных дней с момента регистрации обращения.

      Срок рассмотрения обращения может быть продлен мотивированным решением руководителя или акима или их заместителями на разумный срок, но не более чем до двух месяцев ввиду необходимости установления фактических обстоятельств, имеющих значение для правильного рассмотрения обращения, о чем заявитель извещается в течение 3 (трех) рабочих дней со дня продления срока.

      29. Требования уполномоченных работников о предоставлении материалов, необходимых для организации приема должностными лицами и их заместителями, анализа и обобщения практики проведения приема, являются обязательными для исполнения государственных органов Мамлютского района.

      30. До принятия решения об отказе в приеме, не позднее чем за три рабочих дня заявителю направляется проект предварительного решения об отказе, для проведения процедуры заслушивания.

      В случае отказа в приеме процедура заслушивания может осуществляться способами, предусмотренными частью первой статьи 73 Кодекса.

      31. Организация и порядок проведения процедуры заслушивания осуществляются с учетом требований статей 66, 73 и 74 Кодекса.

Глава 4. Осуществление контроля исполнения поручений по итогам приема

      32. Контроль протокольных поручений, подготовленных по итогам приемов, осуществляется работниками, осуществляющими контроль за исполнением обращений.

      33. Основанием для снятия с контроля поступившего с приема обращения является окончательный мотивированный ответ заявителю.

      34. Обращения, поданные заявителем при проведении приема, регистрируются в системе электронного документооборота либо информационной аналитической системе "Электронные обращения" с проставлением отметки "с личного приема".

      35. Не допускается поручать рассмотрение обращения с приема работнику, которому оно ранее поручалось.

      36. Работники, осуществляющие контроль за исполнением обращений, на регулярной основе должны осуществлять мониторинг уровня удовлетворенности заявителей, проводить посредством телефонной связи выборочный опрос заявителей, получивших консультации и отказавшихся от записи на личный прием.

      37. Работниками, осуществляющим контроль за исполнением обращений, совместно с другими заинтересованными должностными лицами обеспечивают:

      1) информационно-аналитическое сопровождение работы в рамках проводимых приемов;

      2) участие ответственных должностных лиц, задействованных в приеме, в том числе ответственных должностных лиц других заинтересованных органов;

      3) обратную связь с заявителем (по необходимости);

      4) бесперебойную работу сall-центров, в том числе в случае принятия ограничительных мер, связанных с введением режимов чрезвычайного положения, чрезвычайной ситуации, карантинных мер эпидемиологического характера, техногенных аварий и иных катастроф, несущих угрозу жизни и здоровью населения.

      38. О результатах работы необходимо на регулярной основе (не реже одного раза в квартал) информировать Аппарат акима Северо-Казахстанской области.

      ________________________________________