"Мақтаарал ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы

Түркістан облысы Мақтаарал ауданы әкiмдiгiнiң 2024 жылғы 30 қазандағы № 676 қаулысы

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 1 қыркүйектегі № 590 "Мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы" қаулысына сәйкес, Мақтаарал ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Түркістан облысы "Мақтаарал ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже" осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда бекітілсін.

      2. "Мақтаарал ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) жоғарыда көрсетілген Ереженің әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулыны Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялауға жіберуін;

      3) осы қаулыны оның ресми жарияланғаннан кейін Мақтаарал ауданы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Мақтаарал ауданы әкімінің аппаратының басшысына жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі Б.Асанов

  Мақтаарал ауданы әкімдігінің
"_30_"__қазан__ 2024 жылғы
№__676__ қаулысына қосымша

Түркістан облысы "Мақтарал ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы ЕРЕЖЕ 1. Жалпы ережелер

      1. Түркістан облысы "Мақтарал ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Мемлекеттік орган) аудан әкімінің мемлекеттік басқару саласында (ларында) басшылықты жүзеге асыратын қызметін қамтамасыз ететін Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Мемлекеттік орган өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Мемлекеттік орган мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. Мемлекеттік орган азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. Мемлекеттік орган егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      6. Мемлекеттік орган өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Мемлекеттік мекеме басшысының актілерімен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. Мемлекеттік орган құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      8. Заңды тұлғаның орналасқан жері: 16054, Түркістан облысы, Мақтарал ауданы, Мырзакент кенті, С.Жаштаев көшесі, № 96.

      9. Мемлекеттік органның толық атауы – Түркістан облысы "Мақтарал ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі.

      10. Осы Ереже Мемлекеттік органның құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Мемлекеттік орган қызметін каржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. Мемлекеттік орган кәсіпкерлік субъектілерімен Мемлекеттік органның функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер Мемлекеттік орган заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер республикалық бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Мемлекеттік органның миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      13. Мемлекеттік органның миссиясы: аумақтық әкімшілік бірлікте аудан әкiмi мен әкiмдiктiң қызметiн ақпараттық-талдау тұрғысынан, ұйымдық-құқықтық және материалдық-техникалық жағынан қамтамасыз ету болып табылады.

      14. Міндеттері:

      1) ауыл округтеріндегі қоғамдық-саяси және әлеуметтiк-экономикалық жағдайларды жүйелi талдау негiзiнде аудан әкiмiне, аудан әкiмiнiң орынбасарларына, аппарат басшысына ақпараттық-анықтамалық материалдар дайындау;

      2) қоғамдық пiкiрлердi зерттеу, халықтың түрлi әлеуметтiк топтары арасында ауданда, жалпы елiмiзде және мемлекеттiк саясат саласында өткiзiлетiн ақпараттық жұмыстарды ұйымдастыру, басқару туралы шешiмдер қабылдау үшiн мәлiметтер жинау және қорытындылау, ұсыныстарды пысықтау;

      3) жергiлiктi атқарушы органдардың стратегиялық жоспарларды, iс-шараларды, кешендi мақсатты бағдарламаларды әзiрлеу, аймақтық әлеуметтiк-экономикалық саясаттың негiзгi бағыттарын айқындау, жергілікті мемлекеттік басқару жүйесінің жетілдіру қызметтерiне жәрдемдесу;

      4) нормативтік құқықтық аткілердің, аймақтың әлеуметтiк-экономикалық даму стратегиясы мәселелерi, ауданның экономикалық дамуы, атқару өкiметтiң жалпы мемлекеттiк саясаты бойынша облыс әкіміне ұсыныстардың жобаларын әзiрлеу;

      5) әкiмдiк мәжiлiсiнiң регламентiне сәйкес өткiзiлетiн, аудан әкiмi және әкiмдiктiң қызметтерi, үйлестiру-консультациялық кеңестерде штабтарды, комиссияларды, мәжiлiстердi, жиналыстарды, кездесулердi және оның қатысуымен өтетiн басқа iс-шараларды ұйымдық құжаттамалық қамтамасыз ету;

      6) БАҚ-да аудан әкiмi мен әкiмдiктiң қызметтерiн көрсетудi қамтамасыз ету;

      7) аудандық атқарушы органдардың қызметiн үйлестiру, зерттеу және талдау, олардың қызметiн жақсарту жөнiнде аудан әкiмiне ұсыныс енгiзу;

      8) Қазақстан Республикасы Президентiнiң әкiмшiлiгiмен, Премьер-Министiрдiң кеңсесiмен, Қазақстан Республикасы Парламент сенатының және мәжiлiсiнiң депутаттарымен, орталық органдардың аппаратарымен, жергiлiктi атқарушы және өкiлеттi органдырмен өзара қатынасты жүзеге асыру;

      9) ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптардың, деректерді басқару жөніндегі талаптардың сақталуын қамтамасыз ету.

      15. Функциялары:

      1) Қазақстан Республикасы Заңдарын, Президент Жарлығының, Үкiмет пен әкiмдiк қаулыларын, облыс әкiмiнiң шешімдері мен өкімдерін, аудан әкімдігінің қаулыларын және аудан әкiмiнiң шешiмi мен өкiмдерiнiң атқарылуын бақылау жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастыру;

      2) аудан әкiмдiгiнiң қаулы жобаларының және аудан әкiмiнiң шешiмдерi мен өкiмдерiнiң заңнама талаптарына сәйкестiгiн құқықтық сараптама, нормашығармашылықты жетiлдiру, аудан әкiмiнiң, аудан әкiмiнiң орынбасарларының және аппарат басшысының басқару қызметiн заңдылығын қамтамасыз ету;

      3) әкiмдiктiң және аудан әкiмiнiң нормативтi-құқықтық актiлерiнiң жобаларын әзiрлеу;

      4) облыс әкімі, облыс әкімі апппараты мен облыс мәслихаты, жергілікті атқарушы және өкілді органдармен өзара байланысты қамтамасыз ету;

      5) аудан әкiмдiгiнiң және әкiмнiң актiлерiнiң орындаулына бақылау жасау;

      6) кадрлар жұмысын "Мемлекеттiк қызмет туралы" Қазақстан Республикасы Заңының, Қазақстан Республикасы Еңбек кодексiнiң, Президент жарлықтары мен Үкiмет қаулыларының талаптарына сәйкес жүргiзу, саяси және әкiмшiлiк қызметшiлер лауазымдардың бос орындарына тағайындау және ауыстыру туралы келiсуге ұсынылатын мәселелер жөнiнде ұсыныстар дайындау;

      7) Қазақстан Республикасы мемлекеттiк наградаларымен, облыс әкiмiнiң Құрмет грамоталарымен және алғыс хаттарымен марапаттауға ұсыну үшiн сәйкес құжаттар дайындау, марапаттау құжаттарын ресiмдеу, марапатталғандар туралы мәлiметтер банкiн қалыптастыру;

      8) жергiлiктi атқарушы органдардың қылмыс пен сыбайлас жемқорлықпен күрес, құқықты тәртiптi және заңдылықтарды қорғау мәселелерi бойынша басқа мемлекеттiк органдармен байланыс әрекеттерiн қамтамасыз ету;

      9) аудан әкімдігі мен әкiмнің қаржылық-шаруашылық және материалдық-техникалық қызметiн қамтамасыз ету;

      10) еңбек және демалыс үшiн қолайлы әлеуметтiк-тұрмыс жағдай жасау;

      11) қызметтiк кабинеттердi және мәжiлiс залдарын нормативтi талаптарға сәйкес техникалық жарақтандыру;

      12) мемлекеттiк және қызметтiк құпияларды, құпия iс-жүргiзудiң сақталуы үшiн жағдай жасау;

      13) ресми үкiметтiк және шетелдiк делегацияларға, мемлекеттiң жоғары лауазымды тұлғаларға қызмет көрсетудi, олардың қатысуларымен өтетiн iс- шараларды ұйымдастыру.

      16. Құқықтары мен міндеттері:

      1) аудан әкiмi аппаратының қарауына жатқызылған мәселелер бойынша мемлекеттiк және мемлекеттiк емес органдармен және ұйымдармен қызметтiк хат алмасу жүргiзуге;

      2) ауданның атқарушы органдарынан, төмен деңгейде тұрған әкiмдерден қажеттi құжаттармен, ақпараттар, қажеттi қызметтерi бойынша жергiлiктi атқарушы органдардың жекелеген лауазымдық тұлғалардан түсiнiктемелер сұратуға, оларға Аппараттың құзiретiне жататын, орындалуы мiндеттi тапсырмалар беруге, аудан әкiмдiгi мен әкiмiнiң құзiретiне жатқызылатын мәселелердi шешуге аудандық атқарушы органдырының, әкiм аппаратының төмен тұрған әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiктер қызметкерлерiн қатысуға тартуға;

      3) Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілерін, облыс, аудан әкімдігінің қаулылары мен әкімнің шешім, өкімдерінің орындалуына тексерулер жүргізу, орындалмау себептерін анықтау және анықталған заң бұзушылықтарды жою жөнінде шаралар қабылдауға;

      4) өз құзіретіне жатқызылған мәселелер бойынша сот органдарына талапкер және жауапкер болуға;

      5) аудандық әкiмдiктiң және мәслихаттың мәжiлiстерiне, аудандық, аумақтық және өзге де атқарушы органдардың алқаларына қатысуға құқылы.

3. Мемлекеттік органның қызметін ұйымдастыру

      17. Мемлекеттік органға басшылықты Мемлекеттік органға жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын аудан әкімі (бұдан әрі – бірінші басшы) жүзеге асырады.

      18. Мемлекеттік органның бірінші басшысы сайлау тәртібімен сайланады және қолданыстағы заңнамаға сәйкес қызметінен босатылады.

      19. Мемлекеттік органның бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.

      20. Мемлекеттік органның бірінші басшысының өкілеттігі:

      1) мемлекеттік мекеменің жұмысын ұйымдастырады және басқарады, Мемлекеттік органға жүктелген міндеттердің орындалуына дербес жауапкершілікті алып жүретін қызметкерлер арасындағы қызметтік міндеттерді және олардың жауапкершілік дәрежесін үйлестіреді және бекітеді;

      2) Қазақстан Республикасының Заңнамасында және осы ережеде белгіленген құзіретіне сәйкес бірінші басшы дара басшылық ету принципінде іс-әрекет жасайды және Мемлекеттік органның жұмысындағы мәселелерді жеке шешеді.

      21. Мемлекеттік органды басқару кезінде бірінші басшы заңнамада белгіленген тәртіпте:

      1) Мемлекеттік органның атынан сенімхатсыз әрекет жасайды және барлық ұйымдарда Мемлекеттік органның мүдделерін білдіреді;

      2) заңнамада белгіленген жағдайларда және шектерде Мемлекеттік органның мүлігіне билік жасайды;

      3) банктерде есеп-шоттар ашады, Мемлекеттік органның барлық қызметкерлеріне міндетті өкімдер шығарады және нұсқаулар береді.

      4) заңдарға сәйкес Мемлекеттік органның қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      5) заңдарда белгіленген тәртіппен мемлекеттік органның қызметкерлеріне тәртіптік жаза қолданады;

      6) қаулыларға, шешімдерге, өкімдерге қол қояды;

      7) барлық мемлекеттік органдар мен басқа да ұйымдарда Мемлекеттік органның атынан өкілдік етеді;

      8) Мемлекеттік органның жұмыс регламентін бекітеді;

      9) Мемлекеттік органдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етуге бағытталған шараларды қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар қабылдау үшін дербес жауапты болады;

      10) заңнамамен және осы Ережемен жүктелген басқа да қызметтерді атқарады.

      Мемлекеттік органның бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

      22. Бірінші басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді.

      23. Мемлекеттік органның аппаратын Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамаларына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын аппараттың басшысы басқарады.

      Аппарат басшысы:

      1) аппараттың жұмысын ұйымдастырады әрі оған басшылық жасайды және аппаратқа жүктелген міндеттердің орындалуы мен оның өз функцияларын жүзеге асыру үшін жеке жауап береді;

      2) аппараттың құрылымдық бөлiмшелердiң жұмысын ұйымдастырады және бағыттайды, олардың өзара қатынасын үйлестiредi;

      3) "Қазақстан Республикасының мемлекеттiк қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңына сәйкес, мемлекеттiк қызметшiлер лаузымдарының бос орындарына конкурстар ұйымдастырады. Олардың қорытындылары бойынша аппараттың құрылымдық бөлiмше басшылары лауазымдарына тағайындау және одан босату туралы әкiмнiң қарауына ұсыныстар енгiзедi, аппараттың кадрлар резервiн қалыптастырады;

      4) аудан әкiмiнiң тиісті орынбасарларымен келiскеннен кейiн аппараттың құрылымдық бөлiмшелерiнiң жұмыс жоспарын бекiтедi;

      5) қолданыстағы заңнамаға сәйкес аппараттың мемлекеттік қызметшiлерiн көтермелеу және оларға тәртіптік жаза қолдану туралы аудан әкіміне ұсыныс жасайды;

      6) аппараттың қызметiнiң келешектегi жоспарлауын және ағымдағы ұйымдастырылуы жөнiнде аудан әкiмiне ұсыныстар енгiзедi;

      7) аппаратта және аудандық қорғаныс істері жөніндегі бөлімде техникалық қызмет көрсетуді жүзеге асыратын және мемлекеттік органның жұмыс істеуін қамтамасыз ететін және мемлекеттік қызметші болып табылмайтын қызметкерлерді еңбек заңнамаларына сәйкес жұмысқа қабылдауды, босатуды және тәртіптік жаза қолдануды жүзеге асырады;

      8) мемлекеттік органдарда, өзге де ұйымдарда аппараттың мүдделерін білдіреді;

      9) аппараттың құқықтық актілеріне қол қояды;

      10) аудан әкiмiмен жүктелген өзге де өкiлеттердi жүзеге асырады.

4. Мемлекеттік органдағы жұмыс тәртібі

      24. Мемлекеттік органның жұмыс тәртібі ішкі еңбек тәртібінің қағидаларымен белгіленеді және Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының нормаларына қайшы келмеуі тиіс.

5. Мемлекеттік органның мүлкі

      25. Мемлекеттік органның заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болу мүмкін.

      Мемлекеттік органның мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді коса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      26. Мемлекеттік органға бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      27. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Мемлекеттік орган, өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

6. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      28. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положении о государственном учреждении "Аппарат акима Мактааральского района"

Постановление акимата Мактааральского района Туркестанской области от 30 октября 2024 года № 676

      В соответствии со статьей 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 сентября 2021 года № 590 "О некоторых вопросах организации деятельности государственных органов и их структурных подразделений", акимат Мактааральского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить в новой редакции Положение о государственном учреждении "Аппарат акима Мактааральского района" Туркестанской области согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Аппарат акима Мактааральского района" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию вышеуказанного Положения в органах юстиции;

      2) направление настоящего постановления на официальное опубликования в эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Мактааральского района после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима Мактааральского района.

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким района Б.Асанов

  Приложение к постановлению
акимата Мактааральского района
от "_30_"__октябрь__ 2024 года №__676__

ПОЛОЖЕНИЕ о государственном учреждении "Аппарат акима Мактааральского района" Туркестанской области 1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат акима Мактааральского района" Туркестанской области (далее – Государственный орган) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере (ах) государственного управления и обеспечивающий деятельность акима района.

      2. Государственный орган осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Государственный орган является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      4. Государственный орган вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Государственный орган имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      6. Государственный орган по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые актами руководителя Государственного органа и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан. 7. Структура и лимит штатной численности Государственного органа утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      8. Местонахождение юридического лица: 160547, Туркестанская область, Мактаральский район, поселок Мырзакент, улица С.Жаштаева № 96.

      9. Полное наименование государственного органа - государственное учреждение "Аппарат акима Мактааральского района" Туркестанской области.

      10. Настоящее Положение является учредительным документом Государственного органа.

      11. Финансирование деятельности Государственного органа осуществляется из местного бюджета.

      12. Государственному органу запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Государственного органа.

      Если Государственному органу законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного органа

      13. Миссия Государственного органа: информационно-аналитическое, организационно-правовое и материально-техническое обеспечение деятельности акима и акимата района.

      14. Задачи:

      1) подготовка информационно-справочных материалов акиму района, заместителям акима района, руководителю аппарата на основе систематического анализа общественно-политической и социально-экономической ситуации в сельских округах района;

      2) изучение общественного мнения, организация информационной работы среди различных социальных групп населения проводимой в стране в целом и в районе государственной политики, сбор и обобщение данных, выработка рекомендаций, заключений для принятия управленческих решений;

      3) содействие деятельности местных исполнительных органов по разработке стратегических планов, мероприятий, целевых комплексных программ, определению основных направлений региональной социально-экономической политики, совершенствованию системы местного государственного управления;

      4) разработка проектов нормативных правовых актов акима и акимата района, предложений акиму области по вопросам стратегии социально-экономического развития района, общегосударственной политики исполнительной власти;

      5) организационно-документационное обеспечение деятельности акима и акимата района, проводимых в соответствии с регламентом заседаний акимата, координационно-консультативных советов, штабов, комиссий, совещаний, собраний, встреч и других мероприятий, проходящих с его участием;

      6) обеспечение освещения деятельности акима и акимата района в СМИ.

      7) анализ, изучение и координация районных исполнительных органов, вносить предложения по улучшению деятельности;

      8) обеспечение взаимодействия админстрацией Президента, канцелярией Правительства, депутатами мажилиса и сената Республики Казахстан, аппаратами центральных органов, местными исполнительными и представительными органами.

      9) обеспечение соблюдения единых требований в области информационно-коммуникационных технологий и обеспечения информационной безопасности, требований по управлению данными.

      15. Функции:

      1) организация работы по контролю за исполнением Законов Республики Казахстан, Указов Президента, Постановлений Правительства и акимата, решений и распоряжений акима области, постановлений акимата района, решений и распоряжений акима района;

      2) проведение правовой экспертизы проектов нормативных правовых актов акима и акимата района, совершенствование нормотворчества, юридическое обеспечение управленческой деятельности акима района, заместителей акима и руководителя аппарата;

      3) подготовка проектов нормативно – правовых актов акимата и акима района;

      4) осуществление взаимодействия с акимом области, акиматом и аппаратом акима области, маслихатом области, связи с местными исполнительными и представительными органами;

      5) контроль за исполнением актов акимата и акима района;

      6) проведение кадровой работы в соответствии с требованиями Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан", Указов Президента и Постановлений Правительства, принятых в его развитие, кодекс О труде Республики Казахстан. Подготовка предложений по вопросам представления на согласование к назначению и замещению вакантных должностей политических и административных госслужащих;

      7) подготовка соответствующих документов для представления к награждению государственными наградами Республики Казахстан, Почетными грамотами и благодарностями акима области, оформление наградных документов, формирование банка данных о награжденных;

      8) обеспечение взаимодействия местных исполнительных органов с правоохранительными и иными государственными органами по вопросам борьбы с преступностью, коррупцией, поддержания правопорядка и законности;

      9) финансово-хозяйственное и материально-техническое обеспечение деятельности акима и акимата района;

      10) создание нормальных социально-бытовых условий для труда и отдыха;

      11) техническое оснащение в соответствии с нормативными требованиями служебных кабинетов, зала заседаний;

      12) обеспечение условий для сохранности государственных тайн, секретного делопроизводства;

      13) организация обслуживания официальных правительственных и иностранных делегаций, высших должностных лиц государства, мероприятий с их участием согласно Протоколу и Регламенту.

      16. Права и обязанности:

      1) вести служебную переписку с государственными и негосударственными органами и организациями по вопросам, отнесенным к ведению аппарата акима района;

      2) запрашивать и получать от районных управлений, ведомств, акимов сельских округов необходимые документы, информацию, объяснения по деятельности местных исполнительных органов, отдельных должностных лиц, давать им обязательные к исполнению поручения, отнесенные к компетенции Аппарата, привлекать работников исполнительных органов района, аппаратов акимов нижестоящих административно-территориальных единиц к участию в решении вопросов, отнесенных к компетенции акимата и акима района, его заместителей;

      3) участвовать в проведении проверок исполнения Законов Республики Казахстан, актов Президента Республики Казахстан, Правительства, постановлений акимата, решений и распоряжений акима области, района, принимать меры по устранению выявленных нарушений, выявлять причины и условия их неисполнения;

      4) быть истцом и ответчиком в судебных органах по вопросам, отнесенным к его компетенции;

      5) участвовать в заседаниях районного акимата и маслихата, а также в коллегиях районных, территориальных и других исполнительных органов.

3. Организация деятельности государственного органа

      17. Руководство Государственным органом осуществляется Акимом района (далее - Первый руководитель), который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Государственный орган задач и осуществление им своих функций.

      18. Первый руководитель Государственного органа избирается в избирательном порядке и освобождается от должности в соответствии с действующим законодательством.

      19. Первый руководитель Государственного органа имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      20. Полномочия первого руководителя Государственного органа:

      1) организует и руководит работой государственного органа, несет персональную ответственность за выполнение возложенных на управление задач и осуществления им своих функции;

      2) дейтвует на принципах единоначалие и самостоятельно решает вопросы деятельности Государственного органа в соответствии с его компетенции, определяемой законодательством Республики Казахстан и настоящим Положением.

      21. При руководстве Государственным органом первый руководитель в установленном законодательством порядке:

      1) без доверенности дейтвует от имени Государственного органа и представляет интересы Государственного органа во всех организациях;

      2) в случаях и в пределах,в установленном законодательством порядке, распоряжается имуществом Государственного органа;

      3) открывает банковские счета, издает распоряжения и дает указание, обьязателные для всех служащих Государственного органа;

      4) в соответствии с законодательством назначает на должности и освобождает от должностей работников Государственного органа;

      5) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников Государственного органа;

      6) подписывает распоряжения;

      7) представляет Государственный орган во всех государственных органах и иных организациях;

      8) утверждает регламент работы Государственного органа;

      9) принимает меры, направленные на противодействие коррупции в Государственном органе, и несет персональную ответственность за принятие антикоррупционных мер;

      10) осуществляет иные функции, возложенные на него законодательством и настоящим Положением.

      22. Первый руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

      23. Аппарат Государственного органа возглавляется руководителем аппарата, назначаемым на должность и освобождаемым от должности в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      Руководитель аппарата:

      1) организует и руководит работой аппарата и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственный орган задач и осуществление им своих функций;

      2) организует и направляет работу структурных подразделений аппарата, координирует их взаимодействие;

      3) в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан" организовывает конкурсы на замещение вакантных административных должностей госслужащих. По их итогам вносит на рассмотрение акима предложения о назначении на должность и освобождении от должности руководителей структурных подразделений и служащих аппарата, формирует кадровый резерв аппарата;

      4) утверждает после согласования с соответствующими заместителями акима района планы работы структурных подразделений аппарата;

      5) вносит предложения акиму о поощрений или наложений дисциплинарных взысканий государственным служащим аппарата;

      6) вносит предложения акиму о будущих планировках и организаций деятельности Аппарата.

      7) в соответсвии законами о труде принимает, освобождает и налагает дисциплинарные взыскания работников, осуществляющих техническое обслуживание и обеспечивающих функционирование государственного органа и не являющихся государственными служащими аппарата и районного отдела по делам обороны;

      8) представляет интересы аппарата в государственных органах и других организациях.

      9) подписывает правовые акты аппарата.

      10) осуществляет иные полномочия возлагаемое акимом района.

4. Режим работы в государственном органе

      24. Режим работы государственного органа устанавливается правилами внутреннего трудового распорядка и не должен противоречить нормам турдового законодательством Республики Казахстан.

5. Имущество государственного органа

      25. Государственный орган может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Государственного органа формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      26. Имущество, закрепленное за Государственным органом относится к коммунальной собственности.

      27. Государственный орган не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

6. Реорганизация и упразднение государственного органа

      28. Реорганизация и упразднение Государственного органа осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.