Шортанды ауданының "Тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автокөліктер жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы

Ақмола облысы Шортанды ауданы әкімдігінің 2025 жылғы 31 қаңтардағы № А-1/20 қаулысы

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 40-бабының 2-тармағына сәйкес және "Мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 1 қыркүйектегі № 590 қаулысы негізінде Шортанды ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Шортанды ауданының "Тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автокөліктер жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесі қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. Шортанды ауданының "Тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автокөліктер жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен белгіленген тәртіпте және мерзімде Ережені тіркеуді қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Шортанды ауданы әкiмiнiң жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсiн.

      4. Осы қаулы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі С.Шабаров

 
  Шортанды ауданы әкімдігінің
2025 жылғы "31" қаңтардағы
№ А-1/20 қаулысымен
бекітілді

Шортанды ауданының "Тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автокөліктер жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесінің ережесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Шортанды ауданының "Тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық жолаушылар көлігі және автокөліктер жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – мемлекеттік мекеме) ведомстволық бағынышты аумақта тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Мемлекеттік мекеме Конституцияға және Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенттінің және Үкіметтің актілеріне, басқа да нормативті құқықтық актілерге және осы Ережеге сәйкес өз қызметін жүзеге асырады.

      3. Мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына (бұдан әрі – заңнама) сәйкес қазынашылық органдарында шоттары бар заңды тұлға болып табылады.

      4. Мемлекеттік мекеменің ведомствосы бар: Шортанды ауданы әкімдігінің жанындағы "Шортанды Су" шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны

      5. Мемлекеттік мекеме азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан шығады.

      6. Мемлекеттік мекеме егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      7. Мемлекеттік мекеме өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен бөлім бастығы бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. Мемлекеттік мекеменің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      9. Заңды тұлғаның орналасқан мекен-жайы: 020900, Қазақстан Республикасы Ақмола облысы, Шортанды ауданы, Шортанды кенті, Абылай хан көшесі, 22.

      10. Осы Ереже мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Мемлекеттік мекеменің қызметін қаржыландыру республикалық және

      жергілікті бюджеттерінен, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі бюджетінен (шығын сметасынан) жүзеге асырылады.

      12. Мемлекеттік мекемеге бөліміне кәсіпкерлік субъектілерімен мемлекеттік мекеменің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады. Егер мемлекеттік мекемеге заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер республикалық бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2-тарау. Мемлекеттік органның міндеттері мен өкілеттіктері

      13. Міндеттер:

      13.1 тұрғын үй заңнамасының, автомобиль жолдары туралы, автомобиль көлігі туралы, азаматтық қорғау туралы заңдардың нормаларын сақтау бойынша бақылауды қамтамасыз ету;

      13.2 өз құзыреті шегінде тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары, сумен жабдықтау және жылумен жабдықтау және жергілікті инфрақұрылымның тіршілікті қамтамасыз етудің басқа да жүйелері саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      13.3 мемлекеттік коммуналдық қорға тұрғын үйлерді қосуға, оларды теңгерімге қабылдауға, күтіп-ұстауға және пайдалануға байланысты мәселелерді реттеу;

      13.4 тұрғын үй қорын басқару, газ және газбен жабдықтау салаларындағы әлеуметтік инфрақұрылым объектілеріндегі елді мекендер шекаралары шегінде бақылау субъектілеріне қатысты мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру, сондай-ақ қауіпті техникалық құрылғыларды қауіпсіз пайдалану талаптарының сақталуына өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы әлеуметтік инфрақұрылым объектілеріндегі елді мекендер шекаралары шегінде қадағалау субъектілеріне қатысты мемлекеттік қадағалауды жүзеге асыру;

      13.5 ауылдық округтер мен кенттер әкімдіктерінің абаттандыру, санитарлық жағдай, көгалдандыру және елді мекендердің қолайлы ортасын құру және қолдау жөніндегі іс-шаралар кешенін жүргізу мәселелері жөніндегі қызметін үйлестіру.

      14. Өкілеттіктер:

      1) құқықтар:

      1.1 мемлекеттік органдардан,кәсіпорындардан, мекемелерден және барлық меншік нысанындағы ұйымдардан қажетті ақпаратты, құжаттарды немесе өзге де материалдарды, қызықтыратын мәселелер бойынша ауызша және жазбаша түсініктемелерді сұратуға және алуға;

      1.2 өз құзыретінің шегі мәселелерінде жергілікті басқару органдарымен өзара іс-қимыл жасау;

      1.3 мемлекеттік мекеме мен мемлекеттің мүдделерін білдіру және олардың құқықтарын барлық ұйымдарда қорғау.

      2) міндеттері:

      2.1 автомобиль жолдарын, көлік кешенінің инфрақұрылымын, сумен жабдықтау, су бұру және жылумен жабдықтау жүйелерін күтіп ұстауға және жөндеуге мемлекеттік бюджеттен бөлінген қаражаттың мақсатты пайдаланылуын бақылауды жүзеге асыру;

      2.2 әзірлеушісі мемлекеттік мекеме болып табылатын аудан әкімі мен әкімдігінің нормативтік құқықтық актілерінің құқықтық мониторингі және оларға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу немесе олардың күші жойылды деп тану жөнінде уақтылы шаралар қабылдау;

      2.3 мемлекеттік техникалық тексеруді ұйымдастыру, өткізудің тізбесін, кезеңдері мен кезектілігін айқындау және кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін жөндеу бойынша орындалған жұмыстарды қабылдау жөніндегі комиссияларға қатысу;

      2.4 қолданыстағы заңнамаға сәйкес басқа да міндеттерді жүзеге асыру.

      15. Функциялар:

      15.1 жергілікті маңызы бар автомобиль жолдарын есепке алуды ұйымдастыру, жөндеу жұмыстарының барысы мен сапасын бақылауды жүзеге асыру, жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарын, көлік кешенінің инфрақұрылымын жөндеу, күтіп ұстау, көгалдандыру бойынша орындалған жұмыстарды қабылдау;

      15.2 жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдары мен олардағы құрылыстардың техникалық және пайдалану жай-күйін тексеруді қамтамасыз ету жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру;

      15.3 қаржы құралдарына жыл сайынғы және перспективалық қажеттіліктерді негіздеу;

      15.4 қозғалыс қауіпсіздігін, экологиялық қорғауды және қоршаған ортаны жол саласындағы қызметтің әртүрлі түрлерінің әсерінен қорғауды қамтамасыз ету саласында жол саласында бірыңғай техникалық саясатты жүргізу жөніндегі шараларды ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қатысу;

      15.5 күзгі-қысқы кезеңге дайындық және жылыту маусымының өтуі бойынша ауылдық округтер мен кенттердің іс-шараларының орындалу барысын үйлестіруді жүзеге асыру;

      15.6 бюджеттік саланың және коммуналдық шаруашылықтың жылу көздеріндегі қатты және сұйық отын қорлары туралы мәліметтер жинау;

      15.7 коммуналдық кәсіпорынның жұмысын үйлестіру;

      15.8 мемлекеттік тұрғын үй саясатының негізгі ережелеріне халыққа консультациялар мен түсініктемелер беру;

      15.9 өз құзыреті шегінде мемлекеттік қызметтер көрсету;

      15.10 пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелерінің кондоминиум объектісін басқару нысанын сайлау рәсімінің сақталуын, ағымдағы және жинақ шоттарын ашуды мемлекеттік бақылау;

      15.11 елді мекендердің шекаралары шегінде тұрмыстық баллондар мен тұрмыстық және коммуналдық-тұрмыстық тұтынушыларды газбен жабдықтау жүйелерінің объектілерін қауіпсіз пайдалану талаптарының сақталуын мемлекеттік бақылау;

      15.12 елді мекендердің аумағын абаттандыру, жарықтандыру, көгалдандыру, санитарлық тазарту бойынша жұмыстардың барысы мен сапасын бақылау;

      15.13 тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық объектілерін, көше-жол желісі мен аудандық маңызы бар жолдарды, абаттандыру объектілерін жөндеу жөніндегі іс-шаралар жоспарларын әзірлеу;

      15.14 өз құзыреті шегінде коммуналдық қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      15.15 ішкі тәртіпті сақтау;

      15.16 оған заңнамамен жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асыру.

3-тарау. Мемлекеттік орган басшысының мәртебесі, өкілеттіктері

      16. Мемлекеттік мекемеге басшылықты мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын басшы жүзеге асырады.

      17. Мемлекеттік мекеменің басшысын аудан әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      18. Мемлекеттік мекеме басшысының өкілеттіктері:

      18.1 мемлекеттік мекемеде ішкі еңбек тәртібін белгілейді;

      18.2 функционалдық міндеттерін айқындайды, мемлекеттік мекеме қызметкерлерін тағайындайды және қызметтен босатады;

      18.3 аудан әкіміне шешімдердің, өкімдердің, қаулылардың жобаларын және басқа да материалдарды ұсынады;

      18.4 мемлекеттік мекеменің облыстық және аудандық басқармалармен, жергілікті өкілді және атқарушы органдармен, жобалау ұйымдарымен және ведомстводан тыс мемлекеттік сараптамамен және басқа да ұйымдармен тұрақты байланысын қамтамасыз етеді;

      18.5 сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша шаралар қабылдайды және ол үшін дербес жауапты болады.

      18.6 құзыретіне сәйкес заңнаманы бұзғаны үшін әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамалар жасау;

      18.7 анықталған бұзушылықтарды жою бойынша қабылданған шешімдер мен нұсқамалардың орындалуын мемлекеттік бақылау;

      18.8 құрылыс-монтаждау жұмыстарын бақылау және жасалған шарттардың мониторингі;

      19. Мемлекеттік мекеме басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін орындауды қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асы.

4-тарау. Мемлекеттік органның мүлкі

      20. Мемлекеттік мекеме заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкi болу мүмкін.

      Мемлекеттік мекеменің мүлкi оған меншік иесі берген мүлiк, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      21. Мемлекеттік мекемеге бекiтiлген мүлiк коммуналдық меншiкке жатады.

      22. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, мемлекеттік мекеме өзiне бекiтiлген мүлiктi және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлiнген қаражат есебiнен сатып алынған мүлiктi өз бетiмен иелiктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсiлмен билiк етуге құқығы жоқ.

5-тарау. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      23. Мемлекетік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог" Шортандинского района

Постановление акимата Шортандинского района Акмолинской области от 31 января 2025 года № А-1/20

      В соответствии с Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 2 статьи 40 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан и на основании Постановления Правительства Республики Казахстан от 1 сентября 2021 года № 590 "О некоторых вопросах организации деятельности государственных органов и их структурных подразделений", акимат Шортандинского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Положение государственного учреждения "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог" Шортандинского района согласно приложению.

      2. Государственному учреждению "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог" Шортандинского района обеспечить регистрацию Положения в порядке и сроки, установленные действующим законодательством Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Шортандинского района.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования.

      Аким района С.Шабаров

 
  Утверждено
постановлением акимата
Шортандинского района
от "31" января 2025 года
№ А-1/20

Положение государственного учреждения "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог" Шортандинского района

Глава 1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог" Шортандинского района (далее – государственное учреждение) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим функции в сферах жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта, автомобильных дорог и жилищной инспекции на подведомственной территории.

      2. Государственное учреждение осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Государственное юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печать с изображением государственного герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, счета в органах казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – законодательство).

      4. Государственное учреждение имеет ведомство: государственное коммунальное предприятие на праве хозяйственного ведения "Шортанды Су" при акимате Шортандинского района.

      5. Государственное учреждение вступает в гражданско-правовые отношения

      от собственного имени.

      6. Государственное учреждение имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      7. Государственное учреждение по вопросам своей компетенции в установленном порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя отдела и другими актами, предусмотренными законодательством.

      8. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      9. Местонахождение юридического лица: 021600, Республика Казахстан, Акмолинская область, Шортандинский район, посҰлок Шортанды, улица Абылай хана, 22.

      10. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения.

      11. Финансирование деятельности государственного учреждения осуществляется из республиканского и местных бюджетов в соответствии с законодательством.

      12. Государственному учреждению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения. Если государственному учреждению законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в государственный бюджет, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

Глава 2. Задачи и полномочия государственного органа

      13. Задачи:

      13.1 обеспечение контроля по соблюдению норм жилищного законодательства, законодательства об автомобильных дорогах, об автомобильном транспорте, о гражданской защите;

      13.2 в пределах своей компетенции реализация государственной политики в области жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта, автомобильных дорог, водоснабжения и теплоснабжения и других систем жизнеобеспечения местной инфраструктуры;

      13.3 регулирование вопросов, связанных с включением жилищ в государственный коммунальный фонд, принятия на баланс, содержания и эксплуатации их;

      13.4 осуществление государственного контроля в отношении субъектов контроля в пределах границ населҰнных пунктов на объектах социальной инфраструктуры в сферах управления жилищным фондом, газа и газоснабжения, а также государственный надзор в отношении субъектов надзора в пределах границ населҰнных пунктов на объектах социальной инфраструктуры в области промышленной безопасности за соблюдением требований безопасной эксплуатации опасных технических устройств;

      13.5 координация деятельности акиматов сельских округов и поселков по вопросам благоустройства, санитарного состояния, озеленения и проведения комплекса мероприятий по созданию и поддержанию благоприятной окружающей среды населҰнных пунктов.

      14. Полномочия:

      1) Права:

      1.1 запрашивать, и получать от государственных органов, предприятий, учреждений и организаций всех форм собственности необходимую информацию,документы или иные материалы, устные и письменные объяснения по интересующим вопросам;

      1.2 взаимодействовать с местными органами управления в вопросах предела своей компетенции;

      1.3 представлять интересы государственного учреждения и государства и защищать их права во всех организациях.

      2) Обязанности:

      2.1 осуществление контроля над целевым использованием выделенных средств из государственного бюджета на содержание и ремонт автомобильных дорог, инфраструктуры транспортного комплекса, систем водоснабжения, водоотведения и теплоснабжения;

      2.2 правовой мониторинг нормативных правовых актов акима и акимата района, разработчиком которых являлось государственное учреждение и своевременно принимать меры по внесению в них изменений и (или) дополнений, или признанию их утратившими силу;

      2.3 организация государственного технического обследования, определение перечня, периодов и очередности проведения и принятие участия в комиссиях по приемке выполненных работ по ремонту общего имущества объектов кондоминиума;

      2.4 осуществление других обязанностей в соответствии с действующим законодательством.

      15. Функции:

      15.1 организация учета автомобильных дорог местного значения, осуществление контроля над ходом и качеством ремонтных работ, приемка выполненных работ по ремонту, содержанию, озеленению автомобильных дорог общего пользования, инфраструктуры транспортного комплекса;

      15.2 организация работ по обеспечению обследования технического и эксплуатационного состояния автомобильных дорог общего пользования и сооружений на них;

      15.3 обоснование ежегодных и перспективных потребностей в финансовых средствах;

      15.4 участие в организации и осуществлении мер по проведению единой технической политики в дорожной отрасли в области обеспечения безопасности движения, экологической защищенности и охраны окружающей среды от воздействия различных видов деятельности в дорожной отрасли;

      15.5 осуществление координации за ходом выполнения мероприятий сельских округов и посҰлков по подготовке к осенне-зимнему периоду и прохождением отопительного сезона;

      15.6 сбор сведений о запасах твердого и жидкого топлива на теплоисточниках бюджетной сферы и коммунального хозяйства;

      15.7 координация работы коммунального предприятия;

      15.8 осуществление консультаций и разъяснений населению основных положений государственной жилищной политики;

      15.9 оказание государственных услуг в пределах своей компетенции;

      15.10 государственный контроль за соблюдением процедуры избрания формы управления объектом кондоминиума собственниками квартир, нежилых помещений, открытием текущего и сберегательного счетов;

      15.11 государственный контроль за соблюдением требований безопасной эксплуатации бытовых баллонов и объектов систем газоснабжения бытовых и коммунально-бытовых потребителей в пределах границ населенных пунктов;

      15.12 контроль над ходом и качеством работ по благоустройству, освещению, озеленению, санитарной очистке территории населҰнных пунктов;

      15.13 разработка планов мероприятий по ремонту объектов жилищно-коммунального хозяйства, улично-дорожной сети и дорог районного значения, объектов благоустройства;

      15.14 реализация государственной политики в области обращения с коммунальными отходами в пределах своей компетенции;

      15.15 соблюдение внутреннего распорядка;

      15.16 осуществление иных функций, возложенных на него законодательством.

Глава 3. Статус, полномочия руководителя государственного органа

      16. Руководство государственного учреждения осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение задач и осуществление им своих функций.

      17. Руководитель государственного учреждения назначается на должность, и освобождается от должности акимом района.

      18. Полномочия руководителя государственного учреждения:

      18.1 устанавливает внутренний трудовой распорядок в государственном учреждении;

      18.2 определяет функциональные обязанности, назначает, и освобождает от должности работников государственного учреждения;

      18.3 представляет акиму района проекты решений, распоряжений, постановлений и другие материалы;

      18.4 обеспечивает постоянные контакты государственного учреждения с областными и районными управлениями, местными представительными и исполнительными органами, проектными организациями и вневедомственной государственной экспертизой и другими организациями;

      18.5 принимает меры по противодействию коррупции, и несет за это персональную ответственность.

      18.6 составление протоколов об административных правонарушениях за нарушение законодательства в соответствии с компетенцией;

      18.7 государственный контроль за выполнением принятых решений и предписаний по устранению выявленных нарушений;

      18.8 контроль за строительно-монтажными работами и мониторинг заключенных договоров;

      19. Исполнение полномочий руководителя государственного учреждения в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

Глава 4. Имущество государственного органа

      20. Государственное учреждение может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество государственного учреждения формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества, приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      21. Имущество, закрепленное за государственным учреждением, относится к коммунальной собственности.

      22. Государственное учреждение не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

Глава 5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      23. Реорганизация и упразднение государственного учреждения осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.