Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттер бірінің аумағында тіркелген тасымалдаушылардың Еуразиялық экономикалық одаққа мүше басқа мемлекеттің аумағында орналасқан пункттер арасында автомобильмен жүк тасымалдарын орындауын кезең-кезеңмен ырықтандырудың 2016 жылдан 2025 жылдар аралығы кезеңіне арналған бағдарламасына өзгерістер енгізу туралы

Жоғары Еуразиялық экономикалық Кеңестің 2015 жылғы 21 желтоқсандағы № 39 шешімі

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Шешім 22.12.2015 күшіне енді - Еуразиялық экономикалық комиссияның Сайты.

      Үйлестірілген (келісілген) көлік саясаты туралы хаттаманың 6-тармағына (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа №24 қосымша) сәйкес, сондай-ақ 2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа Қырғыз Республикасының қосылуына байланысты Жоғары Еуразиялық экономикалық кеңес шешті:

      Жоғары Еуразиялық экономикалық кеңестің 2015 жылғы 8 мамырдағы № 13 шешімімен бекітілген Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттер бірінің аумағында тіркелген тасымалдаушылардың Еуразиялық экономикалық одаққа мүше басқа мемлекеттің аумағында орналасқан пункттер арасында автомобильмен жүк тасымалдарын орындауын кезең-кезеңмен ырықтандырудың 2016 жылдан 2025 жылдар аралығы кезеңіне арналған бағдарламасына қосымшаға сәйкес өзгерістер енгізілсін.


Жоғары Еуразиялық экономикалық кеңес мүшелері:


Армения Республикасынан

Беларусь Республикасынан

Қазақстан Республикасынан

Қырғыз Республикасынан

Ресей Федерациясынан


  Жоғары Еуразиялық
экономикалық кеңестің
2015 жылғы 21 желтоқсандағы
№ 39 шешіміне
ҚОСЫМША

Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттер бірінің аумағында тіркелген тасымалдаушылардың Еуразиялық экономикалық одаққа мүше басқа мемлекеттің аумағында орналасқан пункттер арасында автомобильмен жүк тасымалдарын орындауын кезең-кезеңмен ырықтандырудың 2016 жылдан 2025 жылдар аралығы кезеңіне арналған бағдарламасына енгізілетін ӨЗГЕРІСТЕР

      1. Бағдарламаның паспортында:

      а) тең әзірлеушілерге қатысты позиция үшінші абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:

      "Қырғыз Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігі;";

      б) Бағдарламаның іске асырылуын бақылауға қатысты позиция төртінші абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:

      "Қырғыз Республикасында – Қырғыз Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігі және Қырғыз Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігі жанындағы Мемлекеттік автомобиль және су көлігі агенттігі;".

      2. I бөлім мынадай мазмұндағы 31 кіші бөліммен толықтырылсын:

      "31. Қырғыз Республикасындағы автомобиль көлігі

      2013 жылы Қырғыз Республикасында автомобиль көлігімен жүк тасымалдау көлемі 39,4 млн. т, ал жүк айналымы 1,4 млрд. т/км құрады (осы Бағдарламаға қосымшаның 1 және 2-кестелері).

      Барлық көлік құралдарымен тасымалданатын жалпы жүк көлемінің 95– 97 пайыздан астамы автомобиль көлігіне тиесілі.

      Қазіргі уақытта жүк автокөлік құралдарының республикалық паркінде 115 мыңға жуық жүк автокөлік құралдары және 34 мыңға жуық тіркемелер мен жартылай тіркемелер бар және олар негізінен Еуро–2, Еуро–3 және Еуро–4 экологиялық сыныбының көлік құралдарынан тұрады.

      Автомобиль саласында жүк тасымалдау бойынша 114 заңды тұлға тартылған, олардың 85-і Қырғыз Республикасының халықаралық автомобильмен тасымалдаушылар қауымдастығы құрамындатұр.

      ХЖТ жүйесі бойынша шамамен 4 100 жүк автокөлік құралымен тасымалдау жүзеге асырылады.

      2014 жылы авмомобиль көлігімен жүк тасымалдаудың орташа арақашықтығы 1 123,3 км құрады.

      Автомобиль көлігімен жүктерді халықаралық тасымалдау 40 шет мемлекеттің аумағы бойынша жүзеге асырылады.

      Қырғыз Республикасында ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының ұзындығы 34 000 км құрайды, оның ішінде 5 700 км республикалық автомобиль жолдарына және 9 000 км жергілікті автомобиль жолдарына жатқызылған.

      Қырғыз Республикасының аумағы бойынша мынадай халықаралық көлік дәліздері өтеді: Бішкек – Ош – 672 км, Бішкек –Қордай – 16 км, Бішкек – Чалдыбар (Қара – Балта – Чалдыбар учаскесі) – 88 км, Бішкек – Нарын – Торугарт – 539 км, Тараз – Талас – Суусамыр – 199 км, Ош – Сарыташ – Иркештам – 258 км, Ош – Исфана – 362 км, Сарыташ –Қарамық–Тәжікстан Республикасымен шекара– 136 км.

      Қырғыз Республикасында халықаралық маңызы бар автомобиль жолдарының ұзындығы 4 163 км. құрайды, республикалық маңызы бар – 5 678 км, жергілікті маңызы бар – 8 969 км. Олардың ішінде қатты жабындысы бар ортақ пайдаланылатын жолдардың ұзындығы 7 228 км құрайды, оның ішінде 11 км –цемент-бетон жабындысы, 4 969 км – асфальт-бетон жабындысы және 2 248 км – қара қиыршық тас жабындысы бар жолдар.

      Қырғыз Республикасында бәсекеге қабілетті негізгі көлік дәліздері мыналар болып табылады:

      Еуропа – Шығыс Азия (Бішкек – Нарын – Торугарт автомобиль жолы бойынша (ұзындығы – 539 км) – Еуропаны Қытаймен және Шығыс Азиямен қосады. Маршрут Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасы арқылы Ресей Федерациясының шекарасынан Қытайға дейін өтеді;

      Жерорта теңізі – Шығыс Азия (Ош – Сарыташ – Иркештам автомобиль жолы бойынша (ұзындығы – 258 км) – Кавказ бен Жерорта теңізін Шығыс Азиямен қосады. Маршрут Әзербайжан Республикасы, Қазақстан Республикасы, Түркіменстан, Өзбекстан Республикасы, Тәжікстан Республикасы, Қырғыз Республикасы және Қытай арқылы өтеді;

      Ресей Федерациясы – Таяу Шығыс және Оңтүстік Азия (Ош – Сарыташ – Қарамық автомобиль жолы бойынша) – Ресей Федерациясын Парсы шығанағымен қосады. Маршрут Қазақстан Республикасы, Қырғыз Республикасы, Өзбекстан Республикасы, Тәжікстан Республикасы, Ауғанстан Ислам Республикасы және Түркіменстан арқылы өтеді;

      Шығыс Азия – Таяу Шығыс және Оңтүстік Азия (Иркештам – Сарыташ – Қарамық автомобиль жолы бойынша) –

      Шығыс Азияны Орталық Азия арқылы Аравия теңізімен қосады. Маршрут Қытай, Қырғыз Республикасы, Тәжікстан Республикасы және Ауғанстан Ислам Республикасы арқылы өтеді.

      Қырғыз Республикасының мүше мемлекеттерді қосатын негізгі автомобиль жолдары және Қырғыз Республикасының көлік дәліздері мыналар болып табылады:

      Тараз (Қазақстан Республикасы) – Талас – Суусамыр (Бішкек – Ош);

      Кеген (Қазақстан Республикасы) – Балыкчы (Бішкек – Торугарт).".

      3. III бөлім төртінші абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:

      "Қырғыз Республикасында – Қырғыз Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігі және Қырғыз Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігі жанындағы Мемлекеттік автомобиль және су көлігі агенттігі;".

      4. V бөлімде:

      а) алтыншы абзацтағы "немесе Армения Республикасының" деген сөздер "немесе Армения Республикасының немесе Қырғыз Республикасының" деген сөздермен ауыстырылсын;

      б) тоғызыншы абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:

      "Қырғыз Республикасының аумағында тіркелген тасымалдаушыларға Ресей Федерациясының аумағында Одаққа мүше болып табылмайтын мемлекеттердің автомобиль көлігімен халықаралық жүк тасымалы аяқталғаннан кейін Ресей Федерациясының Челябі немесе Новосібір немесе Свердлов облыстары аумағында тіркелу мемлекетіне ілеспе бағытта автомобильмен 1 каботаждық жүк тасымалын орындауға;";

      в) оныншы абзац "Беларусь Республикасында" деген сөздерден кейін "немесе Қырғыз Республикасында" деген сөздермен толықтырылсын;

      г) оныншы абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:

      "Қырғыз Республикасы Ресей Федерациясының немесе Беларусь Республикасының немесе Армения Республикасының аумағында тіркелген тасымалдаушыларға Қырғыз Республикасының аумағында Одаққа мүше болып табылмайтын мемлекеттердің автомобиль көлігімен халықаралық жүк тасымалы аяқталғаннан кейін Қырғыз Республикасының Талас немесе Шу немесе Ыстықкөл облыстарының аумағында тіркелу мемлекетіне ілеспе бағытта автомобильмен 1 каботаждық жүк тасымалын орындауға құқық береді;";

      д) он үшінші абзацтағы "немесе Армения Республикасының" деген сөздер "немесе Армения Республикасының немесе Қырғыз Республикасының" деген сөздермен ауыстырылсын;

      е) он алтыншы абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:

      "Қырғыз Республикасының аумағында тіркелген тасымалдаушыларға – Ресей Федерациясының аумағында Одаққа мүше болып табылмайтын мемлекеттердің автомобиль көлігімен халықаралық жүк тасымалы аяқталғаннан кейін Ресей Федерациясының Челябі, Новосібір, Свердлов облыстары аумағына автомобильмен 1 каботаждық жүктасымалын орындауға;";

      ж) он жетінші абзац "Беларусь Республикасында" деген сөздерден кейін "немесе Қырғыз Республикасында" деген сөздермен толықтырылсын;

      з) он жетінші абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:

      "Қырғыз Республикасы Ресей Федерациясының немесе Беларусь Республикасының немесе Армения Республикасының аумағында тіркелген тасымалдаушыларға Қырғыз Республикасының аумағында Одаққа мүше болып табылмайтын мемлекеттердің автомобиль көлігімен халықаралық жүк тасымалы аяқталғаннан кейін Қырғыз Республикасының Талас, Шу, Ыстықкөл облыстарының аумағына тіркелу мемлекетіне ілеспе бағытта автомобильмен 1 каботаждық жүк тасымалын орындауға құқық береді.";

      и)      жиырмасыншы абзац "Беларусь Республикасы" деген сөздерден кейін ", Қырғыз Республикасы" деген сөздермен толықтырылсын;

      к) жиырма бірінші абзац "Армения Республикасының" деген сөздерден кейін "немесе Қырғыз Республикасының" деген сөздермен, "Армения Республикасының" деген сөздерден кейін "немесе Қырғыз Республикасының" деген сөздермен толықтырылсын;

      л) жиырма екінші абзацта:

      "Армения Республикасының" деген сөздерден кейінгі "немесе Беларусь Республикасының" деген сөздер "немесе Беларусь Республикасының немесе Қырғыз Республикасының" деген сөздермен ауыстырылсын;

      м) жиырма екінші абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:

      "Қырғыз Республикасының аумағында тіркелген тасымалдаушыларға Армения Республикасының немесе Беларусь Республикасының немесе Ресей Федерациясының аумағында автомобиль көлігімен халықаралық жүк тасымалы аяқталғаннан кейін Армения Республикасының немесе Беларусь Республикасының немесе Ресей Федерациясының аумағында орналасқан пункттер арқылы тіркелу мемлекетіне ілеспе бағытта автомобильмен 1 каботаждық жүк тасымалын орындауға;".

      н) жиырма үшінші абзац "Беларусь Республикасының" деген сөздерден кейін "немесе Қырғыз Республикасының" деген сөздермен толықтырылсын;

      5. VIII бөлімде:

      а) сегізінші абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:

      "1995 жылғы 14 маусымдағы Қырғыз Республикасының Үкіметі мен Беларусь Республикасының Үкіметі арасындағы халықаралық автомобиль қатынасы туралы келісім (9-бап);

      1997 жылғы 21 сәуірдегі Қырғыз Республикасының Үкіметі мен Армения Республикасының Үкіметі арасындағы халықаралық автомобиль қатынасы туралы келісім (9-бап);

      2002 жылғы 16 сәуірдегі Қырғыз Республикасының Үкіметі мен Ресей Федерациясының Үкіметі арасындағы халықаралық автомобиль қатынасы туралы келісім (9-бап);

      2004 жылғы 25 ақпандағы Қырғыз Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасының Үкіметі арасындағы халықаралық автомобиль қатынасы туралы келісім (9-бап);";

      б) он екінші абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:

      "Қырғыз Республикасында:

      "Автомобиль көлігі туралы" Қырғыз Республикасының 2013 жылғы 19 шілдедегі № 154 Заңы (44-бап);".

      6. Көрсетілген Бағдарламаға қосымшада:

      а) 1-кестеде:

      Қазақстан Республикасына қатысты позициядан кейін мынадай мазмұндағы позициямен толықтырылсын:

      "Қырғыз 26,1 35,6 36,4      38,4 39, 4 150,96%";

      Республикасы

      Еуразиялық экономикалық одаққа қатысты позиция мынадай редакцияда жазылсын:

      "Еуразиялық       8327,4      7416,5      8 370,88      794,6       8857,6      106,37%",

      экономикалық одақ

      б) 2-кестеде:

      Қазақстан Республикасына қатысты позициядан кейін мынадай мазмұндағы позициямен толықтырылсын:

      "Қырғыз 0,8 1,3 1,3 1,4 1,4 175%";

      Республикасы

      Еуразиялық экономикалық одаққа қатысты позиция мынадай редакцияда жазылсын:

      "Еуразиялық 251,4 296,8 365,1 405,1 422,8 168,18 %",

      экономикалық одақ

      в) 3-кестеде:

      Қазақстан Республикасына қатысты позициядан кейін мынадай мазмұндағы позициямен толықтырылсын:

      "Қырғыз Республикасы 93,8      94,6 97,1 97,1 97,2      97,2      96,6";

      Еуразиялық экономикалық одаққа қатысты позиция мынадай редакцияда жазылсын:

      "Еуразиялық       82,30 82,06 81,24 79,80 80,78 82,27 82,97";

      экономикалық одақ

      г) 4-кестеде:

      Қазақстан Республикасына қатысты позициядан кейін мынадай мазмұндағы позициямен толықтырылсын:

      "Қырғыз 52,29 51,64 63,41 62,20 58,82 58,33 55,78";

      Республикасы

      Еуразиялық экономикалық одаққа қатысты позиция мынадай редакцияда жазылсын:

      "Еуразиялық 10,15 10,41 10,35 10,86      12,53      13,29      14,01";

      экономикалық одақ

      д) 5-кесте: Қазақстан Республикасына қатысты позициядан кейін мынадай мазмұндағы позициямен толықтырылсын:

      "Қырғыз 22,9 28,6 30,5";

      Республикасы

      е) 6-кестеде:

      Қазақстан Республикасына қатысты позициядан кейін мынадай мазмұндағы позициямен толықтырылсын:

      "Қырғыз

      Ресубликасы 93,9 123,4      112,8      102,0 101,7      105,3 101,5";

      Еуразиялық экономикалық одаққа қатысты позиция мынадай редакцияда жазылсын:

      "Еуразиялық      102,4      101,4      80,9 104,4 112,9      105,1 100,5".

      экономикалық одақ



О внесении изменений в Программу поэтапной либерализации выполнения перевозчиками, зарегистрированными на территории одного из государств - членов Евразийского экономического союза, автомобильных перевозок грузов между пунктами, расположенными на территории другого государства - члена Евразийского экономического союза, на период с 2016 по 2025 годы

Решение Высшего Евразийского экономического совета от 21 декабря 2015 года № 39

      Примечание РЦПИ!
      Решение вступило в силу 22.12.2015 - сайт Евразийского экономического союза.

      В соответствии с пунктом 6 Протокола о скоординированной (согласованной) транспортной политике (приложение № 24 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года), а также в связи с присоединением Кыргызской Республики к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года Высший Евразийский экономический совет решил:
      Внести в Программу поэтапной либерализации выполнения перевозчиками, зарегистрированными на территории одного из государств – членов Евразийского экономического союза, автомобильных перевозок грузов между пунктами, расположенными на территории другого государства – члена Евразийского экономического союза, на период с 2016 по 2025 годы, утвержденную Решением Высшего Евразийского экономического совета от 8 мая 2015 г. № 13, изменения согласно приложению.

        Члены Высшего Евразийского экономического совета:

От
Республики
Армения

От
Республики
Беларусь

От
Республики
Казахстан

От
Кыргызской
Республики

От
Российской
Федерации

ПРИЛОЖЕНИЕ             
к Решению Высшего         
Евразийского экономического совета
от 21 декабря 2015 г. № 39   

ИЗМЕНЕНИЯ,
вносимые в Программу поэтапной либерализации выполнения
перевозчиками, зарегистрированными на территории одного из
государств – членов Евразийского экономического союза,
автомобильных перевозок грузов между пунктами, расположенными
на территории другого государства – члена Евразийского
экономического союза, на период с 2016 по 2025 годы

      1. В паспорте Программы:
      а) позицию, касающуюся соразработчиков, после абзаца третьего дополнить абзацем следующего содержания:
      «Министерство транспорта и коммуникаций Кыргызской Республики;»;
      б) позицию, касающуюся контроля за реализацией Программы, после абзаца четвертого дополнить абзацем следующего содержания:
      «в Кыргызской Республике – Министерство транспорта и коммуникаций Кыргызской Республики и Государственное агентство автомобильного и водного транспорта при Министерстве транспорта и коммуникаций Кыргызской Республики;».
      2. Раздел I дополнить подразделом 31 следующего содержания:
      «31. Автомобильный транспорт в Кыргызской Республике
      Объем перевозок грузов автомобильным транспортом в 2013 году в Кыргызской Республике составил 39,4 млн т, а грузооборот –
1,4 млрд т/км (таблицы 1 и 2 приложения к настоящей Программе).
      Более 95 – 97 процентов грузов от общего объема грузов, перевозимых всеми видами транспорта, приходится на автомобильный транспорт.
      В настоящее время республиканский парк грузовых автотранспортных средств насчитывает около 115 тыс. грузовых автотранспортных средств и около 34 тыс. прицепов и полуприцепов и состоит в основном из транспортных средств экологического класса Евро-2, Евро-3 и Евро-4.
      В автомобильной отрасли задействованы 114 юридических лиц по перевозке грузов, из которых 85 состоят в Ассоциации международных автомобильных перевозчиков Кыргызской Республики.
      По системе МДП осуществляют перевозки около 4 100 грузовых автотранспортных средств.
      Среднее расстояние перевозок грузов автомобильным транспортом в 2014 году составило 1 123,3 км.
      Международные перевозки грузов автомобильным транспортом осуществляются по территориям 40 иностранных государств.
      Протяженность автомобильных дорог общего пользования в Кыргызской Республике составляет 34 000 км, из которых 5 700 км отнесены к республиканским автомобильным дорогам и 9 000 км – к местным автомобильным дорогам.
      По территории Кыргызской Республики проходят следующие международные транспортные коридоры: Бишкек – Ош – 672 км, Бишкек – Кордай – 16 км, Бишкек – Чалдыбар (участок Кара – Балта – Чалдыбар) – 88 км, Бишкек – Нарын – Торугарт – 539 км, Тараз – Талас – Суусамыр – 199 км, Ош – Сарыташ – Иркештам – 258 км, Ош – Исфана – 362 км, Сарыташ – Карамык – граница с Республикой Таджикистан – 136 км.
      Протяженность автомобильных дорог международного значения в Кыргызской Республике составляет 4 163 км, республиканского значения – 5 678 км, местного значения – 8 969 км. Из них протяженность дорог общего пользования с твердым покрытием составляет 7 228 км, в том числе 11 км – с цементобетонным покрытием, 4 969 км – с асфальтобетонным покрытием и 2 248 км – с черногравийным покрытием.
      Основными конкурентоспособными транспортными коридорами в Кыргызской Республике являются:
      Европа – Восточная Азия (по автомобильной дороге Бишкек – Нарын – Торугарт (протяженность – 539 км) – соединяет Европу с Китаем и Восточной Азией. Маршрут проходит от границы Российской Федерации через Республику Казахстан и Кыргызскую Республику до Китая;
      Средиземноморье – Восточная Азия (по автомобильной дороге Ош – Сарыташ – Иркештам (протяженность – 258 км) – соединяет Кавказ и Средиземноморье с Восточной Азией. Маршрут проходит через Республику Азербайджан, Республику Казахстан, Туркменистан, Республику Узбекистан, Республику Таджикистан, Кыргызскую Республику и Китай;
      Российская Федерация – Ближний Восток и Южная Азия (по автомобильной дороге Ош – Сарыташ – Карамык) – соединяет Российскую Федерацию с Персидским заливом. Маршрут проходит через Республику Казахстан, Кыргызскую Республику, Республику Узбекистан, Республику Таджикистан, Исламскую Республику Афганистан и Туркменистан;
      Восточная Азия – Ближний Восток и Южная Азия (по автомобильной дороге Иркештам – Сарыташ – Карамык) – соединяет Восточную Азию с Аравийским морем через Центральную Азию. Маршрут проходит через Китай, Кыргызскую Республику, Республику Таджикистан и Исламскую Республику Афганистан.
      Основными автомобильными дорогами Кыргызской Республики, соединяющими государства-члены и транспортные коридоры Кыргызской Республики, являются:
      Тараз (Республика Казахстан) – Талас – Суусамыр (Бишкек – Ош);
      Кеген (Республика Казахстан) – Балыкчы (Бишкек – Торугарт).».
      3. Раздел III после абзаца четвертого дополнить абзацем следующего содержания:
      «в Кыргызской Республике – Министерство транспорта и коммуникаций Кыргызской Республики, Государственное агентство автомобильного и водного транспорта при Министерстве транспорта и коммуникаций Кыргызской Республики;».
      4. В разделе V:
      а) в абзаце шестом слова «или Республики Армения» заменить словами «, или Республики Армения, или Кыргызской Республики»;
      б) после абзаца девятого дополнить абзацем следующего содержания:
      «перевозчикам, зарегистрированным на территории Кыргызской Республики, – после завершения на территории Российской Федерации международной перевозки грузов автомобильным транспортом из государств, не являющихся членами Союза, выполнить 1 каботажную автомобильную перевозку грузов на территории Челябинской, или Новосибирской, или Свердловской областей Российской Федерации в попутном направлении в государство регистрации;»;
      в) абзац десятый после слов «Республики Беларусь» дополнить словами «, или Кыргызской Республики,»;
      г) после абзаца десятого дополнить абзацем следующего содержания:
      «Кыргызская Республика предоставляет право перевозчикам, зарегистрированным на территории Российской Федерации, или Республики Беларусь, или Республики Армения, после завершения на территории Кыргызской Республики международной перевозки грузов автомобильным транспортом из государств, не являющихся членами Союза, выполнить 1 каботажную автомобильную перевозку грузов на территории Таласской, или Чуйской, или Иссык-Кульской областей Кыргызской Республики в попутном направлении в государство регистрации;»;
      д) в абзаце тринадцатом слова «или Республики Армения» заменить словами «, или Республики Армения, или Кыргызской Республики»;
      е) после абзаца шестнадцатого дополнить абзацем следующего содержания:
      «перевозчикам, зарегистрированным на территории Кыргызской Республики, – после завершения на территории Российской Федерации международной перевозки грузов автомобильным транспортом из государств, не являющихся членами Союза, выполнить 1 каботажную автомобильную перевозку грузов на территорию Челябинской, Новосибирской, Свердловской областей Российской Федерации в попутном направлении в государство регистрации;»;
      ж) абзац семнадцатый после слов «Республики Беларусь» дополнить словами «, или Кыргызской Республики,»;
      з) после абзаца семнадцатого дополнить абзацем следующего содержания:
      «Кыргызская Республика предоставляет право перевозчикам, зарегистрированным на территории Российской Федерации, или Республики Беларусь, или Республики Армения, после завершения на территории Кыргызской Республики международной перевозки грузов автомобильным транспортом из государств, не являющихся членами Союза, выполнить 1 каботажную автомобильную перевозку грузов на территорию Таласской, Чуйской, Иссык-Кульской областей Кыргызской Республики в попутном направлении в государство регистрации.»;
      и) абзац двадцатый после слов «Республика Беларусь» дополнить словами «, Кыргызская Республика»;
      к) абзац двадцать первый после слов «после завершения на территории Республики Армения» дополнить словами «, или Кыргызской Республики,», после слов «расположенными на территории Республики Армения» дополнить словами «, или Кыргызской Республики,»;
      л) в абзаце двадцать втором:
      после слов «после завершения на территории Республики Армения» слова «или Республики Беларусь» заменить словами «, или Республики Беларусь, или Кыргызской Республики», после слов «расположенными на территории Республики Армения» слова «или Республики Беларусь» заменить словами «, или Республики Беларусь, или Кыргызской Республики,»;
      м) после абзаца двадцать второго дополнить абзацем следующего содержания:
      «перевозчикам, зарегистрированным на территории Кыргызской Республики, – после завершения на территории Республики Армения, или Республики Беларусь, или Российской Федерации международной перевозки грузов автомобильным транспортом выполнить 1 каботажную автомобильную перевозку грузов между пунктами, расположенными на территории Республики Армения, или Республики Беларусь, или Российской Федерации, в попутном направлении в государство регистрации;»;
      н) абзац двадцать третий после слов «после завершения на территории Республики Беларусь» дополнить словами «, или Кыргызской Республики,», после слов «расположенными на территории Республики Беларусь» дополнить словами «, или Кыргызской Республики,».
      5. В разделе VIII:
      а) после абзаца восьмого дополнить абзацами следующего содержания:
      «Соглашение между Правительством Кыргызской Республики и Правительством Республики Беларусь о международном автомобильном сообщении от 14 июня 1995 года (статья 9);
      Соглашение между Правительством Кыргызской Республики и Правительством Республики Армения о международном автомобильном сообщении от 21 апреля 1997 года (статья 9);
      Соглашение между Правительством Кыргызской Республики и Правительством Российской Федерации о международном автомобильном сообщении от 16 апреля 2002 года (статья 9);
      Соглашение между Правительством Кыргызской Республики и Правительством Республики Казахстан о международном автомобильном сообщении от 25 февраля 2004 года (статья 9);»;
      б) после абзаца двенадцатого дополнить абзацами следующего содержания:
      «в Кыргызской Республике:
      Закон Кыргызской Республики от 19 июля 2013 г. № 154
«Об автомобильном транспорте» (статья 44);».
      6. В приложении к указанной Программе:
      а) в таблице 1:
      после позиции, касающейся Республики Казахстан, дополнить позицией следующего содержания:

«Кыргызская
Республика

26,1

35,6

36,4

38,4

39,4

150,96 %»;

      позицию, касающуюся Евразийского экономического союза, изложить в следующей редакции:

«Евразийский
экономический союз

8 327,4

7 416,5

8 370,8

8 794,6

8 857,6

106,37 %»,

      б) в таблице 2:
      после позиции, касающейся Республики Казахстан, дополнить позицией следующего содержания:

«Кыргызская
Республика

0,8

1,3

1,3

1,4

1,4

175 %»;

      позицию, касающуюся Евразийского экономического союза, изложить в следующей редакции:

«Евразийский
экономический союз

251,4

296,8

365,1

405,1

422,8

168,18 %»,

      в) в таблице 3:
      после позиции, касающейся Республики Казахстан, дополнить позицией следующего содержания:

«Кыргызская
Республика

93,8

94,6

97,1

97,1

97,2

97,2

96,6»;

      позицию, касающуюся Евразийского экономического союза, изложить в следующей редакции:

«Евразийский
экономический союз

82,30

82,06

81,24

79,80

80,78

82,27

82,97»;

      г) в таблице 4:
      после позиции, касающейся Республики Казахстан, дополнить позицией следующего содержания:

«Кыргызская
Республика

52,29

51,64

63,41

62,20

58,82

58,33

55,78»;

      позицию, касающуюся Евразийского экономического союза, изложить в следующей редакции:

«Евразийский
экономический союз

10,15

10,41

10,35

10,86

12,53

13,29

14,01»;

      д) таблицу 5 после позиции, касающейся Республики Казахстан, дополнить позицией следующего содержания:

«Кыргызская
Республика

22,9

28,6

30,5»;

      е) в таблице 6:
      после позиции, касающейся Республики Казахстан, дополнить позицией следующего содержания:

«Кыргызская
Республика

93,9

123,4

112,8

102,0

101,7

105,3

101,5»;

      позицию, касающуюся Евразийского экономического союза, изложить в следующей редакции:

«Евразийский
экономический союз

102,4

101,4

80,9

104,4

112,9

105,1

100,5».