Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2012 жылғы 11 желтоқсандағы № 270 шешіміне өзгерістер енгізу туралы

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2015 жылғы 10 ақпандағы № 13 шешімі

      Келісілген макроэкономикалық саясатты жүргізу туралы хаттаманың (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа №14-қосымша) 4-тармағына сәйкес Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасы шешті:

      1. Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының "Келісілген макроэкономикалық саясатты жүргізу мақсатында Кеден одағына және Бірыңғай экономикалық кеңістікке мүше мемлекеттердің уәкілетті органдары мен Еуразиялық экономикалық комиссия арасында ақпарат алмасу тәртібі туралы" 2012 жылғы 11 желтоқсандағы № 270 шешіміне қосымшаға сәйкес өзгерістер енгізілсін.

      2. Осы Шешім ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 30 күн өткен соң күшіне енеді.

      Еуразиялық экономикалық комиссия
      Алқасының Төрағасы В.Христенко

  Еуразиялық экономикалық комиссия
  Алқасының 2015 жылғы 10 ақпандағы
  № 13 шешіміне
  ҚОСЫМША

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2012 жылғы 11 желтоқсандағы
№ 270 шешіміне енгізілетін ӨЗГЕРІСТЕР

      1. Атауындағы және 1-тармақтағы "Кеден одағына және Бірыңғай экономикалық кеңістікке" деген сөздер "Еуразиялық экономикалық одаққа" деген сөздермен ауыстырылсын.

      2. Осы Шешіммен бекітілген Келісілген макроэкономикалық саясат жүргізу мақсатында Кеден одағына және Бірыңғай экономикалық кеңістікке мүше мемлекеттердің уәкілетті органдары мен Еуразиялық экономикалық комиссия арасында ақпарат алмасу тәртібі мынадай редакцияда жазылсын:

  "Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының
  2012 жылғы 11 желтоқсандағы № 270 шешімімен (Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2015 жылғы 10 ақпандағы № 13 шешімінің редакциясында)
  БЕКІТІЛГЕН

Келісілген макроэкономикалық саясатты жүргізу мақсатында Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің уәкілетті органдары мен Еуразиялық экономикалық комиссия арасында ақпарат алмасу ТӘРТІБІ

      1. Осы Тәртіп келісілген макроэкономикалық саясат жүргізу мақсатында ақпарат алмасу арқылы Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің уәкілетті органдары мен Еуразиялық экономикалық комиссия (бұдан әрі – Комиссия) арасында тиімді өзара іс-қимылды қамтамасыз ету мақсатында Келісілген макроэкономикалық саясатты жүргізу туралы хаттаманың (2014 жылғы 24 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа №14 қосымша) 4-тармағына сәйкес әзірленді және Комиссия мен мүше мемлекеттердің уәкілетті органдарының іс-қимылдары сабақтастығын айқындайды.

      2. Осы Тәртіпті қолдану мақсатында мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      "ақпарат" - осы Тәртіпті іске асыру мақсатында мүше мемлекеттердің уәкілетті органдарымен Комиссия алмасатын мәліметтер;

      "уәкілетті органдар" - экономика, қаржы және басқа да салаларда мемлекеттік саясат әзірлеу мен нормативтік құқықтық реттеу бойынша функцияларды жүзеге асыратын және мүше мемлекеттердің ақпаратты қалыптастыруға және (немесе) оны Комиссияға, сондай-ақ орталық (ұлттық) банктеріне ұсынуға жауапты мүше мемлекеттердің атқарушы билік органдары.

      3. Уәкілетті органдар Комиссияға мынадай ақпарат ұсынады:

      а) мүше мемлекеттердің әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштері (Еуразиялық экономикалық одақтың ресми статистикалық ақпаратын қалыптастыру және тарату тәртібі туралы хаттамаға (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 4 қосымша) сәйкес ұсынылады):

      экономикалық даму орнықтылығын айқындайтын макроэкономикалық көрсеткіштер:

      мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің жылдық тапшылығы (ішкі жалпы өнімге пайызбен);

      мемлекеттік басқару секторының қарызы (ішкі жалпы өнімге пайызбен);

      жылдық мәндегі (желтоқсанды алдыңғы жылғы желтоқсанмен салыстырғанда, пайызбен) инфляция деңгейі (тұтыну бағасының индексі);

      экономиканың даму деңгейі мен серпінін айқындайтын макроэкономикалық көрсеткіштер:

      ішкі жалпы өнімнің өсу қарқындары (ішкі жалпы өнімнің физикалық көлемінің индексі ретінде есептеледі);

      сатып алу қабілетінің басымдығы бойынша халықтың жан басына шаққандағы жалпы ішкі өнім (мың АҚШ долларымен) (осы көрсеткіш бойынша ақпаратты Комиссия Дүниежүзілік банк деректерінің негізінде қалыптастырады, Ресей Федерациясы бойынша Федералдық мемлекеттік статистика қызметінің "Интернет" ақпараттық-телекоммуникациялық желісіндегі (бұдан әрі – Интернет желісі) ресми сайтта жарияланған және Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымымен (ЭЫДҰ) келісілген деректер пайдаланылады);

      төлем теңгерімінің ағымдағы операциялар шотының сальдосы (млн. АҚШ долларымен және жалпы ішкі өнімге пайыздармен);

      ұлттық валютаның нақты тиімді айырбас бағамының индексі (орташа жылдық мәнде және желтоқсанды алдыңғы жылғы желтоқсанмен салыстырғанда, пайызбен) (Беларусь Республикасы мен Ресей Федерациясы үшін – ұлттық валютаның нақты тиімді бағамының индексі);

      интеграция дәрежесін айқындайтын макроэкономикалық көрсеткіштер:

      әрбір мүше мемлекеттің экономикасына бағытталған ұлттық инвестициялардың, оның ішінде тікелей инвестициялардың көлемі (млн., АҚШ долларымен);

      әрбір мүше мемлекеттің мүше мемлекеттер экспортының, импортының және сыртқы сауда айналымының жалпы көлеміндегі үлесі (пайызбен) (Комиссия есептейді);

      б) орташа мерзімді кезеңге арналған әлеуметтік-экономикалық даму болжамдары (бағдарламалары), оның ішінде:

      әлеуметтік-экономикалық даму болжамдарын әзірлеудің бірінші кезеңінің материалдары (Армения Республикасы үшін – орташа мерзімді перспективаға Армения Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамының жобасы, Беларусь Республикасы үшін – қысқа мерзімді перспективаға Беларусь Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамының жобасы, Қазақстан Республикасы үшін –5 жылдық кезеңге Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамының жобасы, Ресей Федерациясы үшін –Ресей Федерациясы экономикасы дамуының сценарийлік шарттары және кезекті қаржы жылына және жоспарлы кезеңге арналған Ресей Федерациясының әлеуметтік-экономикалық даму болжамының негізгі параметрлері) –бекітілген (мақұлданған) күнінен бастап 5 жұмыс күні ішінде);

      әлеуметтік-экономикалық даму болжамдарын әзірлеудің екінші кезеңінің материалдары (Армения Республикасы үшін – кезекті қаржы жылына Армения Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамы, Беларусь Республикасы үшін – қысқа мерзімді перспективаға Беларусь Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамы, Қазақстан Республикасы үшін – 5 жылдық кезеңге Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының болжамы, Ресей Федерациясы үшін – кезекті қаржы жылына және жоспарлы кезеңге арналған Ресей Федерациясының әлеуметтік-экономикалық даму болжамы) –бекітілген (мақұлданған) күнінен бастап 5 жұмыс күні ішінде);

      в) әлеуметтік-экономикалық дамудың ұзақ мерзімді (5 жылдан жоғары) бағдарламалары (жоспарлар, стратегиялар, тұжырымдамалар), экономикалық даму және макроэкономикалық саясат саласындағы іс-қимылдар мен шаралар жоспарлары (тұжырымдамалар, стратегиялар) олар бекітілген (мақұлданған) күнінен бастап 7 жұмыс күні ішінде ұсынылады);

      г) макроэкономикалық саясат, бюджет, салық және ақша-кредит саясатын әзірлеу мен іске асыру саласындағы негізгі нормативтік құқықтық актілер, сондай-ақ экономикалық ахуалды тұрақтандыруға және экономикалық даму орнықтылығын арттыруға бағытталған актілер олар бекітілген (мақұлданған) күнінен бастап 7 жұмыс күні ішінде ұсынылады);

      д) өзге ақпарат (Комиссияның жедел сұрау салуы бойынша бір реттік немесе мерзімді негізде ұсынылады).

      4. Уәкілетті органдар осы Тәртіптің 3-тармағының "в" және "г" тармақшаларына сәйкес ақпарат тізбесі мен құрамын өзі айқындайды.

      Осы Тәртіптің 3-тармағының "б" және "д" тармақшаларында көрсетілген ақпарат электрондық түрде Комиссияның Макроэкономикалық саясат департаментінің dmp@eecommission.org. электрондық поштасына жіберіледі. Егер осы ақпаратты мүше мемлекет Интернет желісіндегі ресми сайттарға ашық қолжетімділікте орналастырған болса, онда электрондық пошта бойынша көрсетілген ақпараттың орнына жариялау дереккөзіне сілтеме жіберілуі мүмкін.

      5. Алынған ақпараттың негізінде Комиссия мынадай құжаттар мен материалдарды дайындайды:

      а) мүше мемлекеттердің экономикалық дамуын талдау туралы ақпарат – тоқсан сайын, мүше мемлекеттердің әлеуметтік-экономикалық дамуының көрсеткіштері туралы ақпарат алынған күннен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде;

      б) мүше мемлекеттердің экономикалық дамуының орнықтылығын айқындайтын макроэкономикалық көрсеткіштер жай-күйінің мониторингі туралы ақпарат – тоқсан сайын, мүше мемлекеттердің экономикалық дамуының орнықтылығын айқындайтын макроэкономикалық көрсеткіштер туралы ақпарат алынған күннен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде, сондай-ақ жыл сайын, 1 сәуірге қарай;

      в) жыл сайын, 1 сәуірге қарай –мүше мемлекеттердің әлеуметтік-экономикалық дамуының қорытындылары мен перспективалары және мүше мемлекеттер макроэкономикалық саясат саласында қабылданатын шаралар туралы баяндама, мүше мемлекеттермен келісілгеннен кейін Комиссия Алқасының қарауына енгізіледі және оның ішінде:

      мүше мемлекеттердің әлеуметтік-экономикалық дамуының қорытындыларын (мүше мемлекеттердің әлеуметтік-экономикалық дамуының негізгі үрдістері және мүше мемлекеттер макроэкономикалық саясат саласында қабылданатын шараларды талдау);

      мүше мемлекеттердің әлеуметтік-экономикалық дамуының перспективаларын (мүше мемлекеттер үшін макроэкономикалық тәуекелдер, мүше мемлекеттердің әлеуметтік-экономикалық дамуының болжамдары және тұтастай алғанда Еуразиялық экономикалық одақтың әлеуметтік-экономикалық дамуының болжамы);

      макроэкономикалық саясатты іске асыру басымдықтарын (ағымдағы жылға мүше мемлекеттердің әлеуметтік-экономикалық дамуының басымдықтары және мүше мемлекеттерді экономикалық дамытуға бағытталған құрылымдық саясаттың ұлттық шараларын талдау) қамтиды;

      г) мүше мемлекеттердің экономикалық ахуалын тұрақтандыруға және әлеуметтік дамуының орнықтылығын арттыруға бағытталған бірлескен шаралар туралы ұсыныстар (мүше мемлекеттер экономикалық даму орнықтылығын айқындайтын макроэкономикалық көрсеткіштердің сандық мәндерінен асып кеткен жағдайда, Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2014 жылғы 25 маусымдағы № 93 шешімімен бекітілген Кеден одағына және Бірыңғай экономикалық кеңістікке мүше мемлекеттер экономикалық даму орнықтылығын айқындайтын макроэкономикалық көрсеткіштердің сандық мәндерінен асып кеткен жағдайда, экономикалық ахуалды тұрақтандыруға бағытталған шараларды әзірлеу мен қабылдау тәртібіне сәйкес әзірленеді);

      д) Еуразиялық экономикалық одақтың экономикалық дамуының негізгі бағыттары;

      е) мүше мемлекеттердің макроэкономикалық саясатының негізгі бағдарлары;

      ж) Комиссия өкілеттіктеріне сәйкес міндеттерді шешу үшін өзге құжаттар, материалдар және ақпарат.

      6. Осы Тәртіпке сәйкес ұсынылатын ақпарат мүше мемлекеттер үшін ашық болып табылады.

      7. Комиссия уәкілетті органдар ұсынған ақпарат негізінде дайындаған құжаттар мен материалдар мүше мемлекеттермен келісілу бойынша Еуразиялық экономикалық одақтың Интернет желісіндегі ресми сайтында орналастырылады.

      8. Комиссия қажетті ұйымдастырушылық және техникалық шараларды қамтамасыз етеді және алынған ақпаратты сақтауға және құқыққа сыйымсыз немесе оған кездейсоқ кіруден, оны жоюдан, өзгертуден, заңсыз көшіруден немесе таратудан қорғау үшін жауапты болады.".


О внесении изменений в Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 11 декабря 2012 г. № 270

Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 10 февраля 2015 года № 13. Утратило силу решением Коллегии Евразийской экономической комиссии от 2 июня 2016 года № 59

      Сноска. Утратило силу решением Коллегии Евразийской экономической комиссии от 02.06.2016 № 59 (вступает в силу по истечении 30 календарных дней с даты его официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 Протокола о проведении согласованной макроэкономической политики (приложение № 14 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года) Коллегия Евразийской экономической комиссии решила:
      1. Внести в Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 11 декабря 2012 г. № 270 «О Порядке обмена информацией между уполномоченными органами государств - членов Таможенного союза и Единого экономического пространства и Евразийской экономической комиссией в целях проведения согласованной макроэкономической политики» изменения согласно приложению.
      2. Настоящее Решение вступает в силу по истечении 30 календарных дней с даты его официального опубликования.

      Председатель Коллегии
      Евразийской экономической комиссии         В. Христенко

ПРИЛОЖЕНИЕ           

к Решению Коллегии       
Евразийской экономической комиссии
от 10 февраля 2015 г. № 13

ИЗМЕНЕНИЯ,
вносимые в Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 11 декабря 2012 г. № 270

      1. В наименовании и пункте 1 слова «Таможенного союза и Единого экономического пространства» заменить словами «Евразийского экономического союза».
      2. Порядок обмена информацией между уполномоченными органами государств - членов Таможенного союза и Единого экономического пространства и Евразийской экономической комиссией в целях проведения согласованной макроэкономической политики, утвержденный указанным Решением, изложить в следующей редакции:

«УТВЕРЖДЕН          

Решением Коллегии      
Евразийской экономической комиссии
от 11 декабря 2012 г. № 270  
(в редакции Решения Коллегии  
Евразийской экономической комиссии
от 10 февраля 2015 г. № 13)  

ПОРЯДОК
обмена информацией между уполномоченными органами государств - членов Евразийского экономического союза и Евразийской экономической комиссией в целях проведения согласованной макроэкономической политики

      1. Настоящий Порядок разработан в соответствии с пунктом 4 Протокола о проведении согласованной макроэкономической политики (приложение № 14 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года) в целях обеспечения эффективного взаимодействия между уполномоченными органами государств - членов Евразийского экономического союза (далее - государства-члены) и Евразийской экономической комиссией (далее - Комиссия) посредством обмена информацией в целях проведения согласованной макроэкономической политики и определяет последовательность действий Комиссии и уполномоченных органов государств-членов.
      2. В целях применения настоящего Порядка используются следующие основные понятия:
      «информация» - сведения, которыми обмениваются уполномоченные органы государств-членов и Комиссия в целях реализации настоящего Порядка;
      «уполномоченные органы» - органы исполнительной власти государств-членов, осуществляющие функции по выработке государственной политики и нормативному правовому регулированию в области экономики, финансов и в других сферах и ответственные за формирование и (или) представление информации в Комиссию, а также центральные (национальные) банки государств-членов.
      3. Уполномоченные органы представляют в Комиссию следующую информацию:
      а) показатели социально-экономического развития государств-членов (представляются в соответствии с Протоколом о порядке формирования и распространения официальной статистической информации Евразийского экономического союза (приложение № 4 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года)):
      макроэкономические показатели, определяющие устойчивость экономического развития:
      годовой дефицит консолидированного бюджета сектора государственного управления (в процентах к валовому внутреннему продукту);
      долг сектора государственного управления (в процентах к валовому внутреннему продукту);
      уровень инфляции (индекс потребительских цен) в годовом выражении (декабрь к декабрю предыдущего года, в процентах);
      макроэкономические показатели, определяющие уровень и динамику развития экономики:
      темпы роста валового внутреннего продукта (в процентах к предыдущему году) (рассчитываются как индекс физического объема валового внутреннего продукта);
      валовой внутренний продукт на душу населения по паритету покупательной способности (в тыс. долларов США) (информация по данному показателю формируется Комиссией на основе данных Всемирного банка, для расчета данного показателя по Российской Федерации используются данные, опубликованные на официальном сайте в информационно-телекоммуникационной сети «Интернет» (далее - сеть Интернет) Федеральной службы государственной статистики и согласованные с Организацией экономического сотрудничества и развития (ОЭСР));
      сальдо счета текущих операций платежного баланса (в млн. долларов США и в процентах к валовому внутреннему продукту);
      индекс реального эффективного обменного курса национальной валюты (в среднегодовом выражении и декабрь к декабрю предыдущего года, в процентах) (для Республики Беларусь и Российской Федерации - индекс реального эффективного курса национальной валюты);
      макроэкономические показатели, определяющие степень интеграции:
      объем национальных инвестиций, направленных в экономику каждого государства-члена, в том числе прямых инвестиций (в млн. долларов США);
      объем инвестиций, поступивших в национальную экономику от каждого государства-члена, в том числе прямых инвестиций (в млн. долларов США);
      доля каждого государства-члена в общем объеме экспорта, импорта и внешнеторгового оборота государств-членов (в процентах) (рассчитывается Комиссией);
      б) прогнозы (программы) социально-экономического развития на среднесрочный период (представляются ежегодно), в том числе:
      материалы первого этапа разработки прогнозов социально- экономического развития (для Республики Армения - проект прогноза социально-экономического развития Республики Армения на среднесрочную перспективу, для Республики Беларусь - проект прогноза социально-экономического развития Республики Беларусь на краткосрочную перспективу, для Республики Казахстан - проект прогноза социально-экономического развития Республики Казахстан на 5-летний период, для Российской Федерации - сценарные условия функционирования экономики Российской Федерации и основные параметры прогноза социально-экономического развития Российской Федерации на очередной финансовый год и плановый период) - в течение 5 рабочих дней с даты их утверждения (одобрения));
      материалы второго этапа разработки прогнозов социально- экономического развития (для Республики Армения - прогноз социально-экономического развития Республики Армения на очередной финансовый год, для Республики Беларусь - прогноз социально- экономического развития Республики Беларусь на краткосрочную перспективу, для Республики Казахстан - прогноз социально- экономического развития Республики Казахстан на 5-летний период, для Российской Федерации - прогноз социально-экономического развития Российской Федерации на очередной финансовый год и плановый период) - в течение 5 рабочих дней с даты их утверждения (одобрения));
      в) долгосрочные (свыше 5 лет) программы (планы, стратегии, концепции) социально-экономического развития, планы (концепции, стратегии) действий и мер в сфере экономического развития и макроэкономической политики (представляются в течение 7 рабочих дней с даты их утверждения (одобрения, принятия));
      г) основные нормативные правовые акты в сфере разработки и реализации макроэкономической политики, бюджетной, налоговой и денежно-кредитной политики, а также акты, направленные на стабилизацию экономической ситуации и повышение устойчивости экономического развития (представляются в течение 7 рабочих дней с даты их утверждения (одобрения, принятия));
      д) иная информация (представляется на разовой или периодической основе по оперативным запросам Комиссии).
      4. Уполномоченные органы самостоятельно определяют перечень и состав информации, предоставляемой в соответствии с подпунктами «в» и «г» пункта 3 настоящего Порядка.
      Информация, указанная в подпунктах «б» - «д» пункта 3 настоящего Порядка, направляется в электронном виде на официальный адрес электронной почты Департамента макроэкономической политики Комиссии dmp@eecommission.org. Если данная информация размещена государством-членом в открытом доступе на официальных сайтах в сети Интернет, то по электронной почте вместо указанной информации может направляться ссылка на источник опубликования.
      5. На основе полученной информации Комиссия готовит следующие документы и материалы:
      а) информация об анализе социально-экономического развития государств-членов - ежеквартально, в течение 30 календарных дней с даты получения информации о показателях социально-экономического развития государств-членов;
      б) информация о мониторинге состояния макроэкономических показателей, определяющих устойчивость экономического развития государств-членов, - ежеквартально, в течение 30 календарных дней с даты получения информации о макроэкономических показателях, определяющих устойчивость экономического развития государств-членов, а также ежегодно, к 1 апреля;
      в) ежегодно, к 1 апреля, - доклад об итогах и перспективах социально-экономического развития государств-членов и мерах, предпринимаемых государствами-членами в области макроэкономической политики, который после согласования с государствами-членами вносится на рассмотрение Коллегии Комиссии и включает в том числе:
      итоги социально-экономического развития государств-членов (ключевые тенденции социально-экономического развития государств-членов и анализ мер в области макроэкономической политики, предпринимаемых государствами-членами);
      перспективы социально-экономического развития государств-членов (макроэкономические риски для государств-членов, прогнозы социально-экономического развития государств-членов и прогноз социально-экономического развития Евразийского экономического союза в целом);
      приоритеты реализации макроэкономической политики (приоритеты социально-экономического развития государств-членов на текущий год и анализ национальных мер структурной политики, направленных на экономическое развитие государств-членов);
      г) предложения по совместным мерам, направленным на стабилизацию экономической ситуации и повышение устойчивости экономического развития государств-членов (разрабатываются в случае превышения государствами-членами количественных значений макроэкономических показателей, определяющих устойчивость экономического развития, в соответствии с Порядком разработки и принятия мер, направленных на стабилизацию экономической ситуации в случае превышения государствами - членами Таможенного союза и Единого экономического пространства количественных значений макроэкономических показателей, определяющих устойчивость экономического развития, утвержденным Решением Коллегии Евразийской экономической комиссии от 25 июня 2014 г. № 93);
      д) основные направления экономического развития Евразийского экономического союза;
      е) основные ориентиры макроэкономической политики государств-членов;
      ж) иные документы, материалы и информация для решения задач в соответствии с полномочиями Комиссии.
      6. Информация, предоставляемая в соответствии с настоящим Порядком, является открытой для государств-членов.
      7. Документы и материалы, подготовленные Комиссией на основе информации, предоставляемой уполномоченными органами, по согласованию с государствами-членами размещаются на официальном сайте Евразийского экономического союза в сети Интернет.
      8. Комиссия обеспечивает необходимые организационные и технические меры и несет ответственность за хранение и защиту полученной информации от неправомерного или случайного доступа к ней, уничтожения, изменения, неправомочного копирования или распространения.».