Еуразиялық көлік дәліздерінің тізбесіне енгізу жоспарланып отырған автомобиль жолдарына қойылатын талаптар туралы

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2018 жылғы 25 желтоқсандағы № 29 ұсынымы.

      Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасы Еуразиялық үкіметаралық кеңестің 2017 жылғы 25 қазандағы № 3 шешімімен бекітілген 2018-2020 жылдарға арналған Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің үйлестірілген (келісілген) көлік саясатының негізгі бағыттары мен іске асыру кезеңдерін іске асыру жөніндегі іс-шаралар ("жол картасы") жоспарының 27-тармағына сәйкес,

      Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттерге автомобиль жолдарын Еуразиялық көлік дәліздерінің тізбесіне енгізу туралы ұсыныстар дайындау кезінде осындай жолдарға қойылатын мынадай талаптарды ескеруді ұсынады:

      автомобиль жолдары:

      мемлекетаралық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы жолдар (Армения Республикасының аумағымен өтетін жолдар үшін);

      республикалық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы жолдар және (немесе) жалпы пайдаланымдағы жеке меншік автомобиль жолдары (Беларусь Республикасының аумағымен өтетін жолдар үшін);

      халықаралық және республикалық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы жолдар (Қазақстан Республикасының аумағымен өтетін жолдар үшін);

      халықаралық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы жолдар және (немесе) жеке меншік автомобиль жолдары (Қырғыз Республикасының аумағымен өтетін жолдар үшін);

      федералдық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы жолдар және (немесе) жалпы пайдаланымдағы жеке меншік автомобиль жолдары (Ресей Федерациясының аумағымен өтетін жолдар үшін) болып табылуға тиіс;

      автомобиль жолдары, сондай-ақ олармен байланысты жобалау, салу, реконструкциялау, күрделі жөндеу және пайдалану процестері және қолданылатын жол-құрылыс материалдары мен бұйымдар Кеден одағы Комиссиясының 2011 жылғы 18 қазандағы № 827 шешімімен қабылданған Кеден одағының "Автомобиль жолдарының қауіпсіздігі" (КО ТР 014/2011) техникалық регламентінің талаптарына сәйкес болуға тиіс;

      іс жүзіндегі қозғалыс қарқындылығының жобалық өткізу қабілетіне қатынасы ретінде айқындалатын автомобиль жолдары жүктемесінің орташа деңгейінің мәні 0,8 аспауға тиіс;

      автомобиль жолдарын жобалау, салу, реконструкциялау, күрделі жөндеу кезінде жалқы оське түсетін жүктеменің есептік (нормативтік) мәні 11,5 тоннадан кем болмауға тиіс (жалқы осіне 11,5 тоннадан кем есептік (нормативтік) жүктемесі бар, бұған дейін оңдалған және реконструкцияланған автомобиль жолдарын қоспағанда – оларды пайдаланудың жөндеуаралық мерзімі өткенге дейін);

      салынып жатқан және реконструкцияланып жатқан автомобиль жолдары елді мекендердің көше-жол желісі арқылы өтпеуге тиіс (елді мекендерді айналып өтуге тиіс), ал қолданыстағы автомобиль жолдарының учаскелері (мүмкіндігінше) елді мекендерді айналып өтуге тиіс;

      автомобиль жолдары көлік құралдарын салмақтық және габариттік бақылауды жүзеге асыру мақсатында жол жүрісі қағидаларын бұзушылықтарды, автомобиль жолдарының сақталуын тіркеу үшін фото және (немесе) кино түсіру, бейнежазба функциялары бар, автоматты режимде жұмыс істейтін арнайы техникалық құралдармен, сондай-ақ жол жүрісіне қатысушыларды жол-көлік жағдайы туралы хабардар ету мақсатында ауыспалы ақпарат таблосымен жарақтандырылуға тиіс;

      автомобиль жолдары мотельдер, кемпингтер, қоғамдық тамақтандыру пункттері, жанармай құю станциялары (соның ішінде көлік құралдарына газды мотор отынын құюды жүзеге асыру мүмкіндігін беретін, сондай-ақ жуу пункттері мен сауда кәсіпорындары бар), техникалық қызмет көрсету станциялары, тұрақтар (демалуға арналған алаңдар) сияқты сервис объектілерімен қамтамасыз етілуге тиіс.

      Еуразиялық экономикалық комиссия
Алқасының Төрағасы
Т. Саркисян

О требованиях, предъявляемых к автомобильным дорогам, планируемым для включения в перечень евразийских транспортных коридоров

Рекомендация Коллегии Евразийской экономической комиссии от 25 декабря 2018 года № 29.

      Коллегия Евразийской экономической комиссии в соответствии с пунктом 27 плана мероприятий ("дорожной карты") по реализации Основных направлений и этапов реализации скоординированной (согласованной) транспортной политики государств – членов Евразийского экономического союза на 2018 – 2020 годы, утвержденного Решением Евразийского межправительственного совета от 25 октября 2017 г. № 3,

      рекомендует государствам – членам Евразийского экономического союза при подготовке предложений о включении автомобильных дорог в перечень евразийских транспортных коридоров учитывать следующие требования, предъявляемые к таким дорогам:

      автомобильные дороги должны являться:

      дорогами общего пользования межгосударственного значения (для дорог, проходящих по территории Республики Армения);

      дорогами общего пользования республиканского значения и (или) частными автомобильными дорогами общего пользования (для дорог, проходящих по территории Республики Беларусь);

      дорогами общего пользования международного и республиканского значения (для дорог, проходящих по территории Республики Казахстан);

      дорогами общего пользования международного значения и (или) частными автомобильными дорогами (для дорог, проходящих по территории Кыргызской Республики);

      дорогами общего пользования федерального значения и (или) частными автомобильными дорогами общего пользования (для дорог, проходящих по территории Российской Федерации);

      автомобильные дороги, а также связанные с ними процессы проектирования, строительства, реконструкции, капитального ремонта и эксплуатации и применяемые дорожно-строительные материалы и изделия должны соответствовать требованиям технического регламента Таможенного союза "Безопасность автомобильных дорог" (TP ТС 014/2011), принятого Решением Комиссии Таможенного союза от 18 октября 2011 г. № 827;

      значение среднего уровня загрузки автомобильных дорог, определяемого как отношение фактической интенсивности движения к проектной пропускной способности, не должно превышать 0,8;

      значение расчетной (нормативной) нагрузки на одиночную ось при проектировании, строительстве, реконструкции, капитальном ремонте автомобильных дорог не должно быть менее 11,5 тонны (за исключением ранее реабилитированных и реконструированных автомобильных дорог с расчетной (нормативной) нагрузкой на одиночную ось менее 11,5 тонны – до истечения межремонтного срока их эксплуатации);

      строящиеся и реконструируемые автомобильные дороги не должны проходить по улично-дорожной сети населенных пунктов (должны следовать в обход населенных пунктов), а участки существующих автомобильных дорог должны следовать в обход населенных пунктов (по возможности);

      автомобильные дороги должны быть обустроены работающими в автоматическом режиме специальными техническими средствами, имеющими функции фото- и (или) киносъемки, видеозаписи для фиксации нарушений правил дорожного движения, сохранности автомобильных дорог в целях осуществления весового и габаритного контроля транспортных средств, а также табло переменной информации в целях информирования участников дорожного движения о дорожно-транспортной ситуации;

      автомобильные дороги должны быть обеспечены такими объектами сервиса, как мотели (кемпинги), пункты общественного питания, автозаправочные станции (в том числе предоставляющие возможность осуществления заправки транспортных средств газовым моторным топливом, а также имеющие в наличии моечные пункты и предприятия торговли), станции технического обслуживания, стоянки (площадки для отдыха).




      Председатель Коллегии
Евразийской экономической комиссии
Т. Саркисян