Уәкілетті экономикалық оператордың көлік құралдарының немесе олардың бөліктерінің жүк орындарына (бөлімдеріне) кеден органдары сәйкестендіру құралдары ретінде тануы үшін салған пломбаларына қойылатын талаптар туралы

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2020 жылғы 20 қазандағы № 127 шешімі

      Еуразиялық экономикалық одақтың Кеден кодексінің 437-бабы 2-тармағының 6-тармақшасына сәйкес Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасы шешті:

      1. Қоса беріліп отырған Уәкілетті экономикалық оператордың көлік құралдарының немесе олардың бөліктерінің жүк орындарына (бөлімдеріне) кеден органдары сәйкестендіру құралдары ретінде тануы үшін салған пломбаларына қойылатын талаптар бекітілсін.

      2. Осы Шешім ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 30 күн өткен соң күшіне енеді.

      Еуразиялық экономикалық комиссия
Алқасы Төрағасының
міндетін уақытша атқарушы
В. Назаренко

  Еуразиялық экономикалық
комиссия Алқасының
2020 жылғы 20 қазандағы
№ 127 шешімімен
БЕКІТІЛГЕН

Уәкілетті экономикалық оператордың көлік құралдарының немесе олардың бөліктерінің жүк орындарына (бөлімдеріне) кеден органдары сәйкестендіру құралдары ретінде тануы үшін салған пломбаларына қойылатын ТАЛАПТАР

I. Жалпы талаптар

      1. Осы Талаптар бірінші және (немесе) үшінші типті куәліктер бере отырып уәкілетті экономикалық операторлар тізіліміне енгізілген уәкілетті экономикалық оператордың көлік құралдарының немесе олардың бөліктерінің жүк орындарына (бөлімдеріне) салған пломбаларын Еуразиялық экономикалық одаққа (бұдан әрі – Одақ) мүше мемлекеттердің кеден органдары сәйкестендіру құралдары ретінде тануы мақсатында әзірленді.

      2. Одаққа мүше мемлекеттердің кеден органдары бекіту-пломбалау құрылғылары деп аталатын функционалдық тағайындалуы бойынша күшпен пломбалау құрылғылары (бұдан әрі – механикалық пломбалар) болып табылатын және сыртқы конструктивтік белгілері бойынша арқандар (тростар) типіне жататын пломбаларды олар осы Талаптарға сәйкес болған жағдайда сәйкестендіру құралдары ретінде таниды.

II. Механикалық пломбаларға қойылатын конструктивтік талаптар

      3. Механикалық пломбалар көлік құралдарының немесе олардың бөліктерінің жүк орындарындағы (бөлімдеріндегі) тауарларға көрсетілген көлік құралдарының немесе олардың бөліктерінің жүк орындарының (бөлімдерінің) бекітілетін құрылғылары арқылы осы құрылғыларды блоктап санкцияланбаған қолжетімділіктен қорғауды және көрсетілген тауарларға қолжеткізу фактісін бақылауды қамтамасыз етуі тиіс.

      4. Механикалық пломбалардың конструкциясы оларды көлік құралдарының немесе олардың бөліктерінің жүк орындарынан (бөлімдерінен) конструкцияның тұтастығын бұзбай алуға немесе визуалды да, аспаптарды және арнайы зерттеу әдістерін қолдана отырып та тіркелетін ықпал ету іздерін қалдыруға жол бермеуі тиіс.

      5. Механикалық пломбалар бір реттік пайдаланылатын болуы тиіс. Механикалық пломбалардың конструкциясы:

      а) мұндай пломбаларды және (немесе) олардың құрамдас бөліктерін алғаннан кейін қайта пайдалану мүмкіндігін болдырмауы;

      б) оларды осы операцияны орындауға арналған шымшуыр-тістеуіктің немесе арқан кескіштердің көмегімен ғана алу мүмкіндігін қамтамасыз етуі тиіс.

      6. Механикалық пломбалардың корпусы 50 г аспайтын массадан және ең жоғары габариттік мөлшері 30 х 30 х 10 мм болуы тиіс. Механикалық пломба корпусы массасының 5 пайыздан аспайтын ауытқушылығына рұқсат етіледі.

      7. Механикалық пломбалардың конструкциясында иілгіш блоктаушы элемент ретінде атаулы диаметрі 1,5 мм аспауы тиіс көпталшықты болат трос пайдаланылуы қажет. Мұндай тростың ұзындығы 300 – 400 мм болуы тиіс.

      Механикалық пломбалардың корпусы металмен арқауланған, пластикпен жабылған және механикалық пломбамен құлыпталғаннан кейін көпталшықты болат тростың кері қозғалуын болдырмайтын бір немесе одан көп бекіткіш механизмдері болуы тиіс.

III. Механикалық пломбаларға қойылатын эргономикалық талаптар

      8. Механикалық пломбалардың конструкциясы:

      а) механикалық пломбаларды қолмен орнатуды (құлыптауды) және механикалық пломбалардың жабылған күйін қосалқы құрал-саймандарсыз қолмен ажыратып бақылауға тырысу есебінен тексеру мүмкіндігін;

      б) 30 Н (3 кгс) аспайтын күшпен баяу, кептеліссіз жабылуын қамтамасыз етуі тиіс.

IV. Механикалық пломбаларды пайдалану, тасымалдау және сақтау жағдайларына қойылатын талаптар

      9. Механикалық пломбалар:

      а) 1,5 кН (150 кгс) кем емес шекті рұқсат етілген созғыш күші ықпал етуі кезінде бұзылмаған жарамды күйде сақталуы тиіс. Бұл ретте механикалық пломбамен жабылған иілгіш көпталшықты болат троспен қалыптасқан ілмектің ең жоғары мөлшерінің жалпы артуы шекті рұқсат етілген созғыш күшінің ықпал етуі кезінде 20 мм аспауы тиіс;

      б) оларды пайдалану жағдайларын анықтайтын механикалық пломбалардың техникалық құжаттамасымен белгіленген жиілік диапазонындағы көп қайтара және бір реттік соққылардың және синусоидалық тербелістің ықпал етуі кезінде бұзылмаған жарамды күйде сақталуы тиіс.

      10. Механикалық пломбалар қоршаған ортаның минус 65 ºС-ден плюс 55 ºС-ге дейінгі аралықтағы температурада, ауаның 100 пайызға дейінгі салыстырмалы ылғалдылығы кезінде жарамды күйде сақталуы тиіс.

      Механикалық пломбалар тұзды (теңіз) тұманының және теңіз суының ықпал етуіне (ашық ауада минус 40 ºС-ге дейінгі температурадағы теңіз климаты жағдайында қолдануға), сондай-ақ шық түсуіне (ашық ауада минус 60 ºС-ге дейінгі температурада орташа салқын климат жағдайында қолдануға) төзімді болуы тиіс.

      11. Механикалық пломбалардың орамасы және тасымалдау ыдысы кез келген көлік түрімен тасымалдау кезінде олардың қасиеттері мен сипаттамаларының сақталуын және механикалық пломбаларды пайдалану мерзімі ішінде сақтауды қамтамасыз етуі тиіс.

      Механикалық пломбаларды пайдалану мерзімі олар өндірілген күннен бастап 5 жылдан кем болмауы тиіс.

V. Механикалық пломбалардың қорғаныш қасиеттерінің беріктігіне және санкцияланбаған "бұзбай" ашуға тұрақтылығына қойылатын талаптар

      12. Механикалық пломбалардың конструкциясы және олардың корпусына басылған ақпарат зауыттан тыс жағдайларда (тауарларды түсіру, қайта тиеу (ауыстырып тиеу) орындарында, көлік құралдарының жүретін жолында) жасанды құрылғыларды және (немесе) олардың құрамдас бөліктерін жасап шығару мүмкіндігін болдырмауы тиіс.

      13. Механикалық пломбалардың жеке сәйкестендіру белгілерінің санына, түріне және бақылау әдістеріне тәуелсіз механикалық пломбалардың қорғаныш қасиеттері алмастырудан немесе қолдан жасаудан қорғау дәрежесі бойынша тұрақты болуы тиіс.

      Механикалық пломбалардың көзбен бақыланатын жеке сәйкестендіру белгілерінің саны 6-дан артық, ал аспаптардың көмегімен бақыланатындар саны – 2 – 3 болуы тиіс. Мұндай белгілер, мысалы, механикалық пломбалардың корпусына басылатын таңбалау және оны басу тәсілдері, механикалық пломбалардың немесе олардың құрамдас бөліктерінің геометриялық мөлшерлері, массасы, түсі, механикалық пломбалар мен олардың құрамдас бөліктерін дайындау үшін пайдаланылатын материалдар мен қорғаныш жабындылары, механикалық пломбалар мен олардың құрамдас бөліктерінің сыртқы қабатын өңдеу тазалығы болып табылады.

      14. Механикалық пломбалар бұзбай санкцияланбаған "бұзбай" ашуға (олардың құрамдас бөліктерін бұзбай (манипуляцияларға, арнайы құралдардың және әдістердің ықпалына), сондай-ақ кейін механикалық пломбаларды ашу іздерін жасыру және көлік құралдарының немесе олардың бөліктерінің жүк орындарына (бөлімдеріне) қайта орнату мүмкіндігімен механикалық пломбалардың конструкциясын ішінара бұзып ажыратуға) аса жоғары тұрақты болуы тиіс. Мұндай тұрақтылық көрсеткіші 60-тан қоса алғанда 100-ге дейін нормо-минутты құрайды.

VI. Механикалық пломбалардың жабындыларына қойылатын талаптар

      15. Механикалық пломбалардың гальваникалық және лак-бояу жабындылары сыртқы ортаның климаттық факторларының ықпалынан қорғауды (соның ішінде жемірілуге қарсы) және оларды ашық ауада минус 40 ºС дейінгі температурадағы теңіз климаты жағдайларында немесе ашық ауада минус 60 ºС дейінгі температурадағы орташа салқын климат жағдайларында пайдалану мүмкіндігін қамтамасыз етуі тиіс.

      16. Механикалық пломбалардың гальваникалық және лак-бояу жабындылары шаң-тозаңның, жауын-шашынның (соның ішінде қардың) қажағыш ықпал етуіне төзімді болуы тиіс.

VII. Механикалық пломбаларды бояуға және таңбалауға қойылатын талаптар

      17. Механикалық пломбалардың корпустарының сыртқы беткі қабаттары көлік құралдарының немесе олардың бөліктерінің жүк орындарын (бөлімдерін) бекіту құрылғылары аясында механикалық пломбаларды ерекшелендіретін және оларға басылған таңбалауды көлегелемейтін ашық қарама-қарсы түстерге боялуы тиіс.

      18. Таңбалау механикалық пломбалардың корпустарының беткі жағына және қажет болған жағдайда сыртжақ бетіне басылуы және мынадай мәліметтерді қамтуы тиіс:

      "УЭО" аббревиатурасы;

      механикалық пломбаларды өндірушінің (дайындаушының) тауар белгісі (логотипі);

      механикалық пломбаның сәйкестендіру нөмірі (7 разрядты әріптік-цифрлық жеке бақылау коды);

      механикалық пломбаның шығарылған күні (механикалық пломба шығарылған жылдың соңғы 2 цифры).

      Механикалық пломбалардың корпусына көлік құралдарының немесе олардың бөліктерінің жүк орындарындағы (бөлімдеріндегі) тауарлардың жүк жөнелтушісінің (жүкті алушының) матрицалық немесе штрихты коды қосымша басылуы мүмкін.

      19. Механикалық пломбаларды таңбалау оған санкцияланбаған ықпал ету іздерін, оларды қолдан жасау іздерін анықтауды қамтамасыз ететін тәсілмен орындалуы және механикалық пломбаларды пайдаланудың белгіленген мерзімі ішінде, соның ішінде олардың таңбалау басылған корпустарының қорғаныш жабындысы ішінара зақымданған кезде сақталуы тиіс.

      20. Механикалық пломбаларды таңбалау айқын, анық (жеңіл оқылатын), айырып танылатын болуы тиіс.

      21. Механикалық пломбалардың сәйкестендіру нөмірлері табиғи және 50 лк кем емес жасанды жарықтандыру жағдайында 1 м қашықтықтан оқылатын болуы тиіс.

      22. Бірдей, сондай-ақ анық басылмаған және (немесе) толық емес (кемінде 7 разряд) сәйкестендіру нөмірлері бар механикалық пломбаларды қолдануға жол берілмейді.

      23. Механикалық пломбаларды таңбалауды кез келген өзгерту олардың анық қайтарымсыз физикалық, химиялық, жылумен не өзге де зақымдануларымен немесе бұзылуымен қоса жүруі тиіс.

О Требованиях к пломбам, наложенным уполномоченным экономическим оператором на грузовые помещения (отсеки) транспортных средств или их части, для их признания таможенными органами в качестве средств идентификации

Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 20 октября 2020 года № 127.

      В соответствии с подпунктом 6 пункта 2 статьи 437 Таможенного кодекса Евразийского экономического союза Коллегия Евразийской экономической комиссии решила:

      1. Утвердить прилагаемые Требования к пломбам, наложенным уполномоченным экономическим оператором на грузовые помещения (отсеки) транспортных средств или их части, для их признания таможенными органами в качестве средств идентификации.

      2. Настоящее Решение вступает в силу по истечении 30 календарных дней с даты его официального опубликования.

      Врио Председателя Коллегии
Евразийской экономической комиссии
В. Назаренко

  УТВЕРЖДЕНЫ
Решением Коллегии
Евразийской экономической
комиссии
от 20 октября 2020 г. № 127

ТРЕБОВАНИЯ
к пломбам, наложенным уполномоченным экономическим оператором на грузовые помещения (отсеки) транспортных средств или их части, для их признания таможенными органами в качестве средств идентификации

I. Общие положения

      1. Настоящие Требования разработаны в целях признания таможенными органами государств – членов Евразийского экономического союза (далее – Союз) в качестве средств идентификации пломб, наложенных уполномоченным экономическим оператором, включенным в реестр уполномоченных экономических операторов с выдачей свидетельств первого и (или) третьего типов, на грузовые помещения (отсеки) транспортных средств или их части.

      2. В качестве средств идентификации таможенные органы государств – членов Союза признают пломбы, являющиеся по функциональному назначению силовыми пломбировочными устройствами, именуемые запорно-пломбировочными устройствами (далее – механические пломбы) и относящиеся по внешним конструктивным признакам к типу канатных (тросовых), при их соответствии настоящим Требованиям.

II. Конструктивные требования к механическим пломбам

      3. Механические пломбы должны обеспечивать защиту от несанкционированного доступа к товарам, находящимся в грузовых помещениях (отсеках) транспортных средств или их частях, через запираемые устройства указанных грузовых помещений (отсеков) транспортных средств или их частей путем блокирования этих устройств и контроля факта доступа к указанным товарам.

      4. Конструкция механических пломб должна препятствовать их снятию с грузовых помещений (отсеков) транспортных средств или их частей без нарушения целостности конструкции или оставления следов воздействия, фиксируемых как визуально, так и с применением приборов и специальных методов исследования.

      5. Механические пломбы должны быть одноразового использования. Конструкция механических пломб должна:

      а) исключать возможность повторного использования таких пломб и (или) их составных частей после снятия;

      б) обеспечивать возможность их снятия только с помощью клещей-кусачек или тросорезов, предназначенных для выполнения данной операции.

      6. Корпуса механических пломб должны иметь массу не более 50 г и максимальные габаритные размеры 30 х 30 х 10 мм. Допускается отклонение массы корпуса механической пломбы не более чем на 5 процентов.

      7. В конструкции механических пломб в качестве гибкого блокирующего элемента должен использоваться стальной многожильный трос, номинальный диаметр которого должен быть не менее 1,5 мм. Длина такого троса должна быть 300 – 400 мм.

      Корпуса механических пломб должны быть армированы металлом, покрыты пластиком и иметь один или более запирающих механизмов, исключающих обратное движение стального многожильного троса после замыкания механической пломбы.

III. Эргономические требования к механическим пломбам

      8. Конструкция механических пломб должна обеспечивать:

      а) установку (замыкание) механических пломб вручную и возможность проверки замкнутого состояния механических пломб за счет контрольной попытки размыкания вручную без вспомогательных инструментов;

      б) плавное, без заеданий замыкание с усилием, не превышающим 30 Н (3 кгс).

IV. Требования к условиям эксплуатации, транспортировки и хранения механических пломб

      9. Механические пломбы должны сохраняться в работоспособном состоянии без разрушения при воздействии:

      а) предельно допустимого растягивающего усилия не менее 1,5 кН (150 кгс). При этом суммарное увеличение максимального размера петли, образованной гибким стальным многожильным тросом замкнутой механической пломбы, при воздействии предельно допустимого растягивающего усилия не должно превышать 20 мм;

      б) многократных и одиночных ударов, синусоидальной вибрации в диапазоне частот, установленных технической документацией на механические пломбы, определяющей условия их эксплуатации.

      10. Механические пломбы должны сохраняться в работоспособном состоянии при температуре окружающей среды от минус 65 ºС до плюс 55 ºС, относительной влажности воздуха до 100 процентов.

      Механические пломбы должны быть стойкими к воздействию соляного (морского) тумана и морской воды (могут применяться в условиях морского климата при температуре до минус 40 ºС на открытом воздухе), а также к выпадению инея (могут применяться в условиях умеренно холодного климата при температуре до минус 60 ºС на открытом воздухе).

      11. Упаковка и транспортная тара механических пломб должны обеспечивать сохранность их свойств и характеристик при транспортировке любым видом транспорта и хранении в течение срока эксплуатации механических пломб.

      Срок эксплуатации механических пломб должен составлять не менее 5 лет с даты их изготовления.

V. Требования к стойкости защитных свойств и устойчивости механических пломб к несанкционированному "неразрушающему" вскрытию

      12. Конструкция механических пломб и наносимая на их корпус информация должны исключать возможность изготовления поддельных устройств и (или) их составных частей вне заводских условий (в местах разгрузки, перегрузки (перевалки) товаров, в пути следования транспортных средств).

      13. Защитные свойства механических пломб в зависимости от количества, вида и методов контроля индивидуальных идентификационных признаков механических пломб и нанесенной маркировки должны быть стойкими по степени защиты от подмены или подделки.

      Количество индивидуальных идентификационных признаков механических пломб, контролируемых визуально, должно быть более 6, а контролируемых с помощью приборов – 2 – 3. Такими признаками могут являться, например, маркировка, наносимая на корпуса механических пломб, и способы ее нанесения, геометрические размеры, масса, цвет механических пломб или их составных частей, материалы и защитные покрытия, используемые для изготовления механических пломб и их составных частей, чистота обработки наружных поверхностей механических пломб и их составных частей.

      14. Механические пломбы должны быть наивысшей устойчивости к несанкционированному "неразрушающему" вскрытию (размыканию (манипуляциям, воздействию специальными средствами и методами) без разрушения их составных частей, а также с частичным разрушением конструкции механических пломб с возможностью последующего сокрытия следов вскрытия и повторной установки механической пломбы на грузовые помещения (отсеки) транспортных средств или их части). Показатель такой устойчивости составляет от 60 до 100 нормо-минут включительно.

VI. Требования к покрытиям механических пломб

      15. Гальванические и лакокрасочные покрытия механических пломб должны обеспечивать защиту (в том числе противокоррозионную) от воздействия климатических факторов внешней среды и возможность их использования в условиях морского климата при температуре до минус 40 ºС на открытом воздухе или в условиях умеренно холодного климата при температуре до минус 60 ºС на открытом воздухе.

      16. Гальванические и лакокрасочные покрытия элементов механических пломб должны быть стойкими к абразивному воздействию пыли, осадков (в том числе снега).

VII. Требования к окрашиванию и маркировке механических пломб

      17. Наружные поверхности корпусов механических пломб должны быть окрашены в яркие контрастные цвета, выделяющие механические пломбы на фоне запираемых устройств грузовых помещений (отсеков) транспортных средств или их частей и не затеняющие нанесенную на них маркировку.

      18. Маркировка должна быть нанесена на лицевой и при необходимости на тыльной сторонах корпусов механических пломб и должна содержать следующие сведения:

      аббревиатура "УЭО";

      товарный знак (логотип) производителя (изготовителя) механических пломб;

      идентификационный номер механической пломбы (индивидуальный контрольный 7-разрядный буквенно-цифровой код);

      дата выпуска механической пломбы (2 последние цифры года изготовления механической пломбы).

      На корпуса механических пломб может дополнительно наноситься матричный или штриховой код грузоотправителя (грузополучателя) товаров, находящихся в грузовых помещениях (отсеках) транспортных средств или в их частях.

      19. Маркировка механических пломб должна быть выполнена способом, обеспечивающим обнаружение следов несанкционированного воздействия на нее, следов ее подделки, и должна сохраняться в течение установленного срока эксплуатации механических пломб, в том числе при частичном повреждении защитного покрытия их корпусов, на которые наносилась маркировка.

      20. Маркировка механических пломб должна быть четкой, разборчивой (легкочитаемой), распознаваемой.

      21. Идентификационные номера механических пломб должны быть читаемыми с расстояния 1 м в условиях естественной и искусственной освещенности не менее 50 лк.

      22. Применение механических пломб с одинаковыми, а также с нечетко нанесенными и (или) неполными (менее 7 разрядов) идентификационными номерами не допускается.

      23. Любое изменение маркировки механических пломб должно сопровождаться их явными необратимыми физическими, химическими, тепловыми либо иными повреждениями или разрушением.