Мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны үшін айыппұл салу туралы

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2023 жылғы 23 мамырдағы № 67 шешімі.

      Еуразиялық экономикалық комиссия (бұдан әрі – Комиссия) Алқасы Бәсекелестіктің жалпы қағидаттары мен қағидалары туралы хаттаманың (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 19 қосымша) 16-тармағының 5-тармақшасына (бұдан әрі – Шарт, Хаттама), Еуразиялық экономикалық комиссия Кеңесінің 2012 жылғы 17 желтоқсандағы № 118 шешімімен бекітілген Жалпы қағидаларды бұзғаны үшін айыппұлдарды есептеу әдістемесінің және салу тәртібінің (бұдан әрі – Айыппұлдарды есептеу әдістемесі және салу тәртібі) 17-тармағына сәйкес, Еуразиялық экономикалық комиссия Кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 99 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы істерді қарау тәртібінің (бұдан әрі – Істерді қарау тәртібі) 44 және 45-тармақтарына сәйкес Комиссия 2022 жылғы 6 мамырдағы № 22-216 хатта, сондай-ақ 2022 жылғы 9 маусымдағы № 22-269 және 2022 жылғы 5 шілдедегі № 22-304 хаттарда сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау туралы істі қарады.

      Іс материалдарын қарау нәтижелері бойынша, Еуразиялық экономикалық одақ құқығына кіретін халықаралық шарттар мен актілердің бәсекелестік саласындағы ережелеріне сүйене отырып, қаралатын істің нақты мән-жайларын және қосымшаға сәйкес осы Шешімнің сипаттама және дәлелдеме бөліктерінде ұсынылған істі қарау жөніндегі комиссияның қорытындыларын зерделей отырып, Комиссия Алқасы шешті:

      1.   "ДИАМЕД-фарма" жауапкершілігі шектеулі қоғамның (бұдан әрі – "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ) (Ресей Федерациясы, Мәскеу облысы, Королев қаласы, Первомайский ш/а., Советская көшесі, 31 үй, ОГРН 1085018010978, тіркелген күні – 2008 жылғы 28 тамыз, СТН 5018131074), сондай-ақ 2022 жылғы 12 мамыр мен 2023 жылғы 17 ақпан аралығында "Диамед-фарма" ЖШҚ бас директоры болған Беленький-Н.Н. Гордоновтың Комиссияның сұрауы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбауынан көрінген, ол үшін Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасында жауапкершілік көзделген әрекеттерін (әрекетсіздігін) Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу деп танылсын.

      2.  Істі қарауды тоқтату үшін негіздердің жоқтығы мойындалсын.

      3. Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасына және және Айыппұлдарды есептеу әдістемесіне және салу тәртібіне сәйкес жауапкершілікті жеңілдететін мән-жайлардың (Істерді қарау тәртібіне сәйкес Комиссия Шарттың XVIII бөлімінде және Хаттамада көзделген мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбаған немесе уақтылы ұсынбаған, оның ішінде Комиссияның талабы бойынша Комиссияға мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбаған, сол сияқты Комиссияға көрінеу анық емес мәліметтерді (ақпаратты) ұсынған деп танылған заңды тұлғаның мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбауы немесе бірінші рет уақтылы ұсынбауы) болуын ескере отырып және жауапкершілікті ауырлататын мән-жайлардың жоқтығын ескере отырып, мынадай мөлшерде айыппұлдар тағайындалсын:

      "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ – 433 333 ресей рублі 33 тиын;

      Н.Н. Беленький-Гордоновқа – 26 641 ресей рублі 67 тиын.

      Осы Шешіммен тағайындалған айыппұлдар Хаттаманың 17 және 18-тармақтарында белгіленген тәртіппен төленуге тиіс (айыппұл төлеуге арналған банк деректемелері: алушы – СТН 7703516539, КПП 770301001, өңіраралық операциялық УФК (Ресей ФАС үшін ж/ш 04951001610), ОКТМО 45380000, алушы банк – Ресей Банкінің Операциялық департаменті// Мәскеу қ. аймақаралық операциялық УФК, банктік шот нөмірі 40102810045370000002, қазынашылық шот нөмірі 03100643000000019500, БИК 024501901, КБК 16111615000010000140).

      4.  "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ осы Шешім күшіне енген күннен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде Комиссияға 2022 жылғы 6 мамырдағы № 22-216, 2022 жылғы 9 маусымдағы № 22-269 және 2022 жылғы 5 шілдедегі № 22-304 хаттарда сұратылған мәліметтерді (ақпаратты) ұсынуға міндеттелсін.

      5. Комиссия осы Шешімнің 3-тармағында көрсетілген адамдарды мыналарды қамтамасыз ету қажеттілігі туралы хабардар етсін:

      а) Айыппұлдарды есептеу әдістемесі мен қолдану тәртібінің 171-тармағының екінші абзацына сәйкес Хаттаманың 16-тармағында көзделген айыппұлдарды осы Шешім күшіне енген күннен бастап күнтізбелік 60 күннен кешіктірмей толық мөлшерде төлеу. Айыппұлдар көрсетілген мерзімде төленбеген жағдайда Комиссия Айыппұлдарды есептеу әдістемесі мен қолдану тәртібінің 18-тармағына сәйкес осы Шешімді мәжбүрлеп орындауға бағытталған шараларды қабылдайды;

      б) Істерді қарау тәртібінің 45-тармағына сәйкес осы тармақтың "а" тармақшасында көрсетілген шйыппұлдарды төлеу туралы Комиссияны осы тармақшада көзделген мерзім өткен күннен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде хабардар етсін.

      6. Осы Шешімге белгіленген тәртіппен Еуразиялық экономикалық одақтың Сотына шағым жасалуы мүмкін.

      7. Осы Шешім ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 30 күн өткен соң күшіне енеді.

      Еуразиялық экономикалық комиссия
Алқасының Төрағасы
М. Мясникович

  Еуразиялық экономикалық
комиссия Алқасының
2023 жылғы 23 мамырдағы
№ 67 шешіміне
ҚОСЫМША

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2023 жылғы 23 мамырдағы № 67 шешімінің сипаттама және дәлелдеме бөліктері

      Бәсекелестіктің жалпы қағидаттары мен қағидалары туралы хаттаманың (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 19 қосымша) (бұдан әрі – Шарт, Хаттама) 10-тармағының 3 және 4-тармақшаларына сәйкес, Хаттаманың 13-тармағы ережелерінің бұзылуына байланысты Еуразиялық экономикалық комиссия (бұдан әрі – Комиссия) 2022 жылғы 29 тамыздағы № 50/ұйғ. ұйғарыммен "ДИАМЕД-фарма" жауапкершілігі шектеулі одағына (бұдан әрі – "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ) (Ресей Федерациясы, Мәскеу облысы, Королев қаласы, Первомайский ш/а, Советская көшесі, 31 үй, ОГРН 1085018010978, тіркелген күні – 2008 жылғы 28 тамыз, СТН 5018131074) қатысты мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау және уақтылы ұсынбау туралы іс (бұдан әрі – іс) қозғады және оны мынадай құрамда қарау жөніндегі комиссия тағайындалды:

      істі қарау жөніндегі комиссияның төрағасы Сушкевич А.Г.;

      істі қарау жөніндегі комиссия төрағасының орынбасары Қалиев А.А.;

      істі қарау жөніндегі комиссияның мүшелері: Суменков С.С., Щербаков А.М. және Абдылдаева А.Б.

      Істі қарауға қатысқан адамдар:

      "ДИАМЕД-фарма" ЖКҚ өкілдері: Шевяхов М.Б. және Белова О.В.;

      құзыретіне бәсекелестік (монополияға қарсы) саясатты іске асыру және (немесе) жүргізу кіретін Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің (бұдан әрі тиісінше – Одақ, мүше мемлекеттер) уәкілетті органдарының өкілдері: Брыжова Е.М., Василенко О.О., Горянова О.В., Гуринов В.О., Исайчик А.А., Калилов А.А., Новик А.В., Сагдат Ж.Б., Шемякина А.А. және Фокина М.А.

      Еуразиялық экономикалық комиссия Кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 99 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзу туралы істерді қарау тәртібінің (бұдан әрі – Істерді қарау тәртібі) 23-тармағына сәйкес, 2023 жылғы 17 ақпанда істі қарау жөніндегі комиссия төрағасы А.Г. Сушкевич істі қараудың аяқталғаны туралы жариялады.

      Істі қарау нәтижелері бойынша мыналар анықталды.

      Комиссияға "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ және "БСТФАРМ" жауапкершілігі шектеулі қоғамының (Беларусь Республикасы, Минск қ., Гамарник к-сі, 16-үй, 1-к, 3-үй-жай, ТН 190268712, тіркелген күні – 2001 ж 21 тамыз., УНП 190268712) әрекеттерінде (әрекетсіздігінде) трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзудың, оның ішінде Шарттың 76-бабы 5-тармағының ережелерін бұзудың ықтимал белгілерінің бар екендігін куәландыратын Беларусь Республикасы Монополияға қарсы реттеу және сауда министрлігінің 2022 жылғы 24 ақпандағы № 07-16/148К (2022 жылғы 28 ақпандағы кір. № 3543) материалдары келіп түсті.

      Еуразиялық экономикалық комиссия Кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 97 шешімімен бекітілген трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы өтініштерді (материалдарды) қарау тәртібінің (бұдан әрі – Өтініштерді қарау тәртібі) 1313-тармағына және Хаттаманың 10-тармағының 7-тармақшасына сәйкес көрсетілген материалдарды толық, жан-жақты және объективті қарау мақсатында мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің олардың функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдары мен ұйымдарынан, заңды және жеке тұлғалардан, оның ішінде "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ-дан Комиссия 2022 жылғы 6 мамырдағы № 22-216 хатпен (бұдан әрі – № 22-216 хат) қажетті мәліметтерді (ақпаратты) сұратты.

      № 22-216 хат пошта байланыс операторы – "Почта России" акционерлік қоғамының (бұдан әрі – "Почта России") қызметтерін тарта отырып, "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ орналасқан мекенжайы бойынша № 80082872187566 почта сәйкестендіргіші берілген хабарламасы бар тапсырыс пошта жөнелтілімімен жіберілді: 141069, Ресей Федерациясы, Мәскеу облысы, Королев қ., Первомайский ш/а., Советская көшесі, 31-үй.

      Пошта жөнелтілімін тапсыру туралы хабарламаға сәйкес, ол адресатқа 2022 жылғы 12 мамырда тапсырылды. Көрсетілген деректер "Интернет" ақпараттық-телекоммуникациялық желісіндегі "Почта России" АҚ ресми сайтында ұсынылған ақпаратпен "Пошта жөнелтілімдерін қадағалау" бөліміндегі № 80082872187566 пошта сәйкестендіргіші бойынша расталады.

      Осылайша, "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ № 22-216 хатқа сәйкес мәліметтерді (ақпаратты) сұратуға орай осы мәліметтерді (ақпаратты) Комиссияға 2022 жылдың 26 мамырына дейін қоса беруі тиіс болатын.

      "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ өкілі Пирожников А.В. 2022 жылғы 26 мамырдағы № 274/22 хатпен (кір. 2022 жылғы 31 мамырдағы № 10317) тексерулер жүргізуге мораторий белгілейтін Ресей Федерациясы Үкіметінің "Мемлекеттік бақылауды (қадағалауды), муниципалды бақылауды ұйымдастыру және жүзеге асыру ерекшеліктері туралы" 2022 жылғы 10 наурыздағы № 336 қаулысына сәйкес монополияға қарсы бақылау шеңберінде тексерулер мен бақылау шараларын жүргізуге тыйым салынғанын хабарлады. Оның үстіне профилактикалық іс-шараларды жүргізу кезінде заңды тұлғаларға сұрау салулар жіберуге тыйым салынады. Басталған тексерулер тоқтатылуы тиіс. Тиісінше, Комиссия бастаған тексеру де тоқтатылуы керек.

      "ДИАМЕД-фарма" ЖШС өкілі А.В. Пирожниковтың хатын қарау қорытындысы бойынша Комиссия 2022 жылғы 9 маусымдағы № 22-269 хатпен (бұдан әрі – № 22-269 хат) "ДИАМЕД-фарма" ЖШС-не 2022 жылғы 26 мамырдағы № 274/22 хатпен (кір. 2022 жылғы 31 мамырдағы № 10317) Комиссия сұратқан мәліметтер (ақпарат) № 22-216 хатта сұратудың барлық тармақтары бойынша ұсынылмаған. Бұл ретте Комиссия шарттың 1-бабының 2-тармағына сәйкес Комиссия халықаралық құқықтық субъектісі бар өңірлік экономикалық интеграцияның халықаралық ұйымы болып табылатынын түсіндірді. Шарттың 6-бабының 1-тармағына сәйкес Ресей Федерациясы Үкіметінің қаулылары Одақ құқығына кіретін актілерге жатпайды.

      Осылайша, Ресей Федерациясы Үкіметінің "Мемлекеттік бақылауды (қадағалауды), муниципалды бақылауды ұйымдастыру және жүзеге асыру ерекшеліктері туралы" 2022 жылғы 10 наурыздағы № 336 қаулысы қарастырылып отырған құқықтық қатынастарды құқықтық реттеу көзі болып табылмайды және нәтижесінде Комиссия сұраған мәліметтерді (ақпаратты) ұсынудан бас тартуға негіз болады.

      Айтылғандарды ескере отырып, Комиссия № 22-269 хатпен "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ-ны № 22-216 хатпен жіберілген сұрау салудың барлық тармақтары бойынша сұратылған мәліметтерді (ақпаратты) ұсыну міндеті туралы хабардар етті және қайта сұрау салуды алған күннен бастап 7 жұмыс күні ішінде бұрын сұратылған мәліметтерді (ақпаратты) ұсыну қажеттігін көрсетті, сөйтіп мәліметтерді ұсыну мерзімін ұзартты (ақпарат).

      2022 жылғы 5 шілдеде Комиссия № 22-304 хатта (бұдан әрі – № 22-304 хат) "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ-дан № 22-216 хатта сұралған мәліметтерді (ақпаратты) ұсынуды тағы сұрады және қайта сұрау салуды алған күннен бастап 7 жұмыс күні ішінде бұрын сұралған мәліметтерді (ақпаратты) ұсыну қажеттігін көрсетті.

      Пошта жөнелтілімін тапсыру туралы хабарламаға сәйкес ол адресатқа 2022 жылғы 18 шілдеде тапсырылды. Көрсетілген деректер "Почта России" АҚ ресми сайтында "Интернет" ақпараттық-телекоммуникациялық желісінде № 80085774826533 почта сәйкестендіргіші бойынша "Почта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде ұсынылған ақпаратпен расталады.

      Осылайша, "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ Комиссияның № 22-216 хатта көрсетілген мәліметтерді (ақпаратты) сұратуына сәйкес № 22-269 және 22-304 Комиссия хаттарымен мәліметтерді (ақпаратты) ұсыну мерзімін ұзартуды ескере отырып, оларды Комиссияға ұсынуға тиіс болды.

      "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ 2022 жылғы 13 шілдедегі № 82/22 хатпен (вх. 2022 жылғы 20 шілдедегі № 13623) № 22-269 хатқа жауап ретінде Комиссияның "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ-ға қатысты тексеру шаралары Ресей Федерациясында енгізілген, оның ішінде монополияға қарсы бақылау шеңберінде тексерулер жүргізуге мораторийдің қолданысына жататынын және тоқтатылуы тиіс екенін хабарлады. Бұдан басқа, "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ Комиссияға өзінің заңды құқықтарын қорғау мақсатында Ресей Федерациясының Бас прокуратурасына жүгінгені туралы хабарлады.

      Алайда, Ресей Федерациясы Бас прокуратурасы жауабының көшірмесі істі қарау жөніндегі комиссияның отырысы барысында ұсынылмады.

      Осылайша, "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ Комиссия № 22-216 хатта, сондай-ақ № 22-269 және 22-304 кейінгі хаттарда сұратқан мәліметтерді (ақпаратты)2022 жылғы 27 шілдеге дейінгі (№22-269 және 22-304 хаттармен ұзартуды ескере отырып) мерзімде ұсынбады.

      "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ 2022 жылғы 11 қазандағы хатында Ресей Федерациясы Үкіметінің "Мемлекеттік бақылауды (қадағалауды), муниципалды бақылауды ұйымдастыру және жүзеге асыру ерекшеліктері туралы" 2022 жылғы 10 наурыздағы № 336 қаулысымен тексерулер жүргізуге, оның ішінде монополияға қарсы бақылау шеңберінде бақылауға мораторий енгізілгендіктен, Комиссияның өтініштері заңсыз деп хабарлады. Сонымен қатар, "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ Хаттаманың 70-тармағына сәйкес Комиссияның іс жүргізу әрекеттерінің мүше мемлекеттің заңнамасына қайшы келуі оларды өткізуден бас тартуға негіз болып табылатынын, осыған байланысты істі тоқтатуды сұрайтынын атап өтті.

      Хаттаманың 70-тармағына сілтеме жасай отырып, "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ-ның дәлелдерін қабылдау мүмкін емес, өйткені Хаттаманың 70-тармағында мемлекеттік органның дәлелді ұсынысты орындаудан бас тартуы көрсетілген. Бұл ретте істі қарау жөніндегі комиссия дәлелді ұсыныс жібермеген, ал қаралып отырған істе "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ Комиссияның сұрауы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынудан бас тартуының негізділігін немесе негізсіздігін бағалады.

      "ДИАМЕД-фарма "ЖШҚ 2022 жылғы 26 қазандағы н/ж хатпен заңды тұлғалардың бірыңғай мемлекеттік тізілімінен үзінді көшірме және "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ жарғысын ұсынды. Заңды тұлғалардың бірыңғай мемлекеттік тізіліміндегі мәліметтерге сәйкес Беленький- Гордонов Н.Н. 2019 жылғы 18 қаңтар мен 2023 жылғы 17 ақпан аралығында "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ бас директоры, сондай-ақ заңды тұлға – "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ атынан сенімхатсыз әрекет етуге құқығы бар тұлға болған.

      Сонымен қатар, Комиссия белгілеген мерзім аяқталғаннан кейін 2022 жылғы 28 қазандағы н/ж хатпен (кір. 2022 жылғы 31 қазандағы № 20624конф) "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ Комиссия сұраған мәліметтердің (ақпараттың) бір бөлігін № 22-216 хатта ұсынды.

      Іс материалдарына сәйкес Беленький-Гордонов Н.Н. заңды тұлғаның дара атқарушы органы ("ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ құрылтай (жарғылық) құжаттарына сәйкес), сондай-ақ "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ бас директоры (лауазымға тағайындау туралы 2019 жылғы 18 қаңтардағы н/ж бұйрыққа сәйкес) болып табылады.

      2023 жылғы 16 қаңтарда Комиссия № 5/ұйғ. ұйғарымымен "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ бас директоры Н.Н.Беленький-Гордоновты іс бойынша жауапкер ретінде тартты және тиісті мәліметтерді (ақпаратты) сұратты. Аталған ұйғарым 2023 жылғы 19 қаңтардағы № 22-21 хатпен "Почта России" АҚ қызметтерін тарта отырып, № 80081980545084 почта сәйкестендіргіші берілген хабарламамен, оның ішінде "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ бас директоры Н.Н. Беленький-Гордоновтың тұрғылықты жері бойынша тіркелген мекенжайына тапсырысты почта жөнелтілімімен жіберілді. Пошта жөнелтілімін тапсыру туралы хабарламаға сәйкес бұл хат адресатқа 2023 жылғы 27 қаңтарда тапсырылды.

      2023 жылғы 27 қаңтарда Комиссия № 11/ұйғ. ұйғарымымен "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ бас директоры Н.Н. Беленький-Гордоновты 2023 жылғы 16 қаңтардағы № 5/ұйғ. ұйғарымымен сұратылған мәліметтерді (ақпаратты) ұсыну қажеттілігі туралы қайта хабардар етті. Аталған ұйғарым 2023 жылғы 27 қаңтардағы № 22-37 хатпен "Почта России" АҚ қызметтерін тарта отырып, № 80081980545268 почта сәйкестендіргіші берілген хабарламамен, оның ішінде "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ бас директоры Н.Н. Беленький-Гордоновтың тұрғылықты жері бойынша тіркелген мекенжайға тапсырысты почта жөнелтілімімен жіберілді. Пошта жөнелтілімі туралы хабарламаға сәйкес 2023 жылдың 3 ақпанында тапсыру әрекеті сәтсіз болды.

      Хаттаманың 10-тармағының 7-тармақшасына сәйкес Комиссия мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің өзге де органдары мен ұйымдарынан, заңды және жеке тұлғалардан, оның ішінде трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларының сақталуын бақылау жөніндегі өкілеттіктерді жүзеге асыру үшін қажетті құпия ақпаратқа сұрау салуды және ақпарат алуды жүзеге асырады.

      Хаттаманың 13-тармағына сәйкес Комиссияның уәкілетті құрылымдық бөлімшесі трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы істерді қарау кезінде істі қарау үшін қажетті ақпаратты мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің органдары мен ұйымдарынан, олардың функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдардан, заңды және жеке тұлғалардан сұратады. Мүше мемлекеттердің шаруашылық жүргізуші субъектілері (нарық субъектілері), коммерциялық емес ұйымдар, мемлекеттік билік органдары, жергілікті өзін-өзі басқару органдары, олардың функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдар немесе ұйымдар (олардың лауазымды адамдары), жеке тұлғалар Комиссияға оның сұрау салуы бойынша белгіленген мерзімдерде өзіне жүктелген өкілеттіктерге сәйкес Комиссияға қажетті ақпаратты, құжаттарды, мәліметтерді, түсіндірмелерді беруге міндетті.

      Өтінішті (материалдарды) қарау кезінде Өтініштерді қарау тәртібінің 1313-тармағына сәйкес Комиссияның уәкілетті құрылымдық бөлімшесі мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің органдары мен ұйымдарының функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдардан, заңды және жеке тұлғалардан қажетті ақпаратты сұратуға құқылы.

      Осылайша, Комиссияға 2022 жылғы 24 ақпандағы № 07-16/148К (2022 жылғы 28 ақпандағы кір.№ 3543) хатпен келіп түскен Беларусь Республикасы Монополияға қарсы реттеу және сауда министрлігінің материалдарын қарау шеңберінде Комиссия өтініштерді қарау тәртібіне сәйкес мүше мемлекеттердің шаруашылық жүргізуші субъектілерінің (нарық субъектілерінің) бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзуының жолын кесу жөніндегі өз өкілеттіктерін орындай отырып және Шарт нормаларын басшылыққа ала отырып, "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ-дан тиісті мәліметтерді (ақпаратты) сұратты.

      Алайда, "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзу белгілері туралы материалдарды Комиссияның қарауы барысында сұратылған мәліметтер (ақпарат) толық көлемде және Комиссия белгілеген мерзімде ұсынылмады.

      Істі қарау шеңберінде "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ оның іс-әрекеттерінде Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу белгілерінің болуымен келіспеу туралы ұстаным ұсынды.

      Бұл ретте істі қарау жөніндегі комиссия "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ-ның әрекеттері (әрекетсіздігі) "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ-ның Одақ құқығының монополияға қарсы реттеу саласындағы ережелерін сақтау үшін мүмкіндігі болғандығын, алайда оларды сақтау жөнінде қажетті және жеткілікті шаралар қабылдамағанынан көрінеді деп есептейді, осыған байланысты "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ Хаттаманың 13-тармағында тыйым салынған әрекеттерді (әрекетсіздікті) жасағаны туралы, атап айтқанда Комиссияның сұрау салуы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) толық көлемде және Комиссия белгілеген мерзімде ұсынбағаны туралы. қорытынды жасауға болады деп есептейді.

      Істі қарау жөніндегі комиссияның отырыстарына "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ өкілдері қатысты, оларға Істерді қарау тәртібінің 13-тармағында көзделген құқықтары түсіндірілді, сондай-ақ оларды іске асыру үшін барлық мүмкіндіктер ұсынылды.

      "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ-ның Комиссияға № 22-216 хатта және № 22-269 және 22-304 қайталама хаттарда сұралған мәліметтерді (ақпаратты) ұсынуына кедергі келтіретін мән-жайлар анықталған жоқ.

      Хаттаманың 16-тармағы 5-тармақшасының екінші абзацына сәйкес лауазымды адам деп шаруашылық жүргізуші субъектілердің (нарық субъектілерінің), шаруашылық жүргізуші субъектілер (нарық субъектілері) болып табылмайтын коммерциялық емес ұйымдардың басшылары мен қызметкерлері, шаруашылық жүргізуші субъектілердің (нарық субъектілерінің) жеке-дара атқарушы органдарының, шаруашылық жүргізуші субъектілер (нарық субъектілері) болып табылмайтын коммерциялық емес ұйымдардың өкілеттіктерін жүзеге асыратын ұйымдардың басшылары мен қызметкерлері түсініледі.

      "ДИАМЕД-фарма" ЖШС-нің бас директоры болған Н.Н. Беленький-Гордоновтың "ДИАМЕД-фарма" ЖШС-нің құрылтай (жарғылық) құжаттарына сәйкес Одақтың монополияға қарсы реттеу саласындағы ережелерін сақтау мүмкіндігі болған, бірақ оларды сақтау үшін қажетті және жеткілікті шаралар қабылдамаған, осыған байланысты Н.Н. Беленький-Гордонов Комиссия көрсеткен мерзімде мәліметтерді (ақпаратты) ұсыну жөніндегі оның сұрау салуының орындалуын қамтамасыз етпей, Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзды деген тұжырым жасауға болады.

      Істі қарау шеңберінде "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ бас директоры Н.Н. Беленький-Гордоновқа Істерді қарау тәртібінің 13-тармағында көзделген барлық құқықтарды іске асыру мүмкіндігі қамтамасыз етілді. Бұдан басқа, одан іс бойынша түсініктемелер, сондай-ақ Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзумен келісу немесе келіспеу туралы ұстаным сұратылды.

      Істі қарау шеңберінде "Диамед-фарма" ЖШҚ бас директоры Н.Н. Беленький-Гордонов Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу белгілерінің болуы фактісімен келісу немесе келіспеу туралы ұстаным ұсынған жоқ.

      "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ бас директоры Н.Н. Беленький-Гордоновтың Комиссияға № 22-216 хатта және № 22-269 және 22-304 қайталама хаттарда сұратылған мәліметтерді (ақпаратты) ұсынуына кедергі келтіретін мән-жайлар анықталған жоқ.

      Істі қарау жөніндегі комиссияның отырыстарына "Диамед-фарма" ЖШҚ бас директоры Н.Н. Беленький-Гордонов және (немесе) оның өкілдері қатысқан жоқ, істі қарау жөніндегі комиссия отырысының күнін ауыстыру туралы өтініш білдірген жоқ.

      Істі қарау жөніндегі комиссияның отырыстарына "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ бас директоры Н.Н. Беленький-Гордоновтың және (немесе) оның өкілдерінің қатыса алмауының дәлелді себебі туралы ақпарат ұсынылмаған.

      Іс бойынша жиналған дәлелдемелерді бағалай отырып, істі қарау жөніндегі комиссия "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ мен оның бас директоры Н.Н. Беленький-Гордоновтың кінәсі расталды және олардың әрекеттері (әрекетсіздігі) Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу ретінде дұрыс сараланған деп санайды.

      Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасына сәйкес Комиссия Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 17 желтоқсандағы № 118 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзғаны үшін айыппұлдарды есептеу әдістемесіне және қолдану тәртібіне (бұдан әрі – айыппұлдарды есептеу әдістемесі және салу тәртібі) сәйкес Шарттың XVIII бөлімінде және Хаттамада көзделген мәліметтерді (ақпаратты) Комиссияға ұсынбағаны немесе уақтылы ұсынбағаны үшін, оның ішінде Комиссияның талабы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны үшін, сол сияқты Комиссияға көрінеу анық емес мәліметтерді (ақпаратты) ұсынғаны үшін жеке тұлғаларға – 10 000-нан 15 000 ресей рубліне дейін, лауазымды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлеге – 10 000-нан 60 000 ресей рубліне дейін, заңды тұлғалар үшін 150 000-нан 1 000 000 ресей рубліне дейін айыппұл салады.

      "ДИАМЕД-фарма" ЖШҚ және оның бас директоры Н.Н. Беленький-Гордонов Комиссияға алғаш рет Комиссия сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) толық көлемде және белгіленген мерзімде ұсынбады. Көрсетілген мән-жай Айыппұлдарды есептеу әдістемесіне және салу тәртібіне № 2 қосымшаға сәйкес айыппұлдардың мөлшерін есептеу кезінде жауапкершілікті жеңілдетуші мән-жай ретінде ескеріледі.

      Айыппұлдарды есептеу әдістемесі мен салу тәртібіне № 1 және 2 қосымшаларда көзделген, айыппұл мөлшерін есептеу кезінде ескерілетін жауапкершілікті жеңілдететін өзге де мән-жайлар және жауапкершілікті ауырлататын мән-жайлар анықталған жоқ.

      _____________

О наложении штрафов за непредставление сведений (информации)

Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 23 мая 2023 года № 67.

      Коллегия Евразийской экономической комиссии (далее – Комиссия) в соответствии с подпунктом 5 пункта 16 Протокола об общих принципах и правилах конкуренции (приложение № 19 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года) (далее соответственно – Протокол, Договор), пунктом 17 Методики расчета и порядка наложения штрафов за нарушение общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденных Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 17 декабря 2012 г. № 118 (далее – Методика расчета и порядок наложения штрафов), пунктами 44 и 45 Порядка рассмотрения дел о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденного Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 23 ноября 2012 г. № 99 (далее – Порядок рассмотрения дел), рассмотрела дело о непредставлении сведений (информации), запрошенных Комиссией в письме от 6 мая 2022 г. № 22-216, а также в последующих письмах от 9 июня 2022 г. № 22-269 и от 5 июля 2022 г. № 22-304.

      По результатам рассмотрения материалов дела, основываясь на положениях международных договоров и актов, входящих в право Евразийского экономического союза, в сфере конкуренции, изучив фактические обстоятельства рассматриваемого дела и выводы комиссии по рассмотрению дела, представленные в описательной и мотивировочной частях настоящего Решения согласно приложению, Коллегия Комиссии решила:

      1.  Признать действия (бездействие) общества с ограниченной ответственностью "ДИАМЕД-фарма" (далее – ООО "ДИАМЕД-фарма") (Российская Федерация, Московская область, г. Королев, мкр. Первомайский, ул. Советская, д. 31, ОГРН 1085018010978, дата регистрации – 28 августа 2008 г., ИНН 5018131074), а также являвшегося в период с 12 мая 2022 г. по 17 февраля 2023 г. генеральным директором ООО "ДИАМЕД-фарма" Беленького-Гордонова Н.Н., выразившиеся в непредставлении сведений (информации) по запросу Комиссии, нарушением положений пункта 13 Протокола, ответственность за которое предусмотрена подпунктом 5 пункта 16 Протокола.

      2. Признать отсутствие оснований для прекращения рассмотрения дела.

      3. В соответствии с подпунктом 5 пункта 16 Протокола и Методикой расчета и порядком наложения штрафов с учетом наличия обстоятельств, смягчающих ответственность (непредставление или несвоевременное представление впервые юридическим лицом, признанным Комиссией в соответствии с Порядком рассмотрения дел не представившим или несвоевременно представившим в Комиссию сведения (информацию), предусмотренные разделом XVIII Договора и Протоколом, в том числе не представившим сведения (информацию) по требованию Комиссии, а равно представившим в Комиссию заведомо недостоверные сведения (информацию)), и с учетом отсутствия обстоятельств, отягчающих ответственность, назначить следующие штрафы в размере:

      ООО "ДИАМЕД-фарма" – 433 333 российских рублей 33 копеек;

      Беленькому-Гордонову Н.Н. – 26 641 российского рубля 67 копеек.

      Штрафы, назначенные настоящим Решением, подлежат уплате в порядке, установленном пунктами 17 и 18 Протокола (банковские реквизиты для уплаты штрафа: получатель – ИНН 7703516539, КПП 770301001, Межрегиональное операционное УФК (для ФАС России л/с 04951001610), ОКТМО 45380000, банк получателя – Операционный департамент Банка России//Межрегиональное операционное УФК г. Москва, номер банковского счета 40102810045370000002, номер казначейского счета 03100643000000019500, БИК 024501901, КБК 16111615000010000140).

      4. Обязать ООО "ДИАМЕД-фарма" в течение 30 календарных дней с даты вступления настоящего Решения в силу представить в Комиссию сведения (информацию), запрошенные в письмах от 6 мая 2022 г. № 22-216, от 9 июня 2022 г. № 22-269 и от 5 июля 2022 г. № 22-304.

      5. Комиссии проинформировать лиц, указанных в пункте 3 настоящего Решения, о необходимости:

      а) в соответствии с абзацем вторым пункта 171 Методики расчета и порядка наложения штрафов уплатить штрафы, предусмотренные пунктом 16 Протокола, в полном размере не позднее 60 календарных дней с даты вступления в силу настоящего Решения. В случае неуплаты штрафов в указанный срок Комиссия принимает меры, направленные на принудительное исполнение настоящего Решения, в соответствии с пунктом 18 Методики расчета и порядка наложения штрафов;

      б) в соответствии с пунктом 45 Порядка рассмотрения дел уведомить Комиссию об уплате штрафов, указанных в подпункте "а" настоящего пункта, в течение 30 календарных дней с даты истечения срока, предусмотренного этим подпунктом.

      6. Настоящее Решение может быть обжаловано в установленном порядке в Суд Евразийского экономического союза.

      7. Настоящее Решение вступает в силу по истечении 30 календарных дней с даты его официального опубликования.

      Председатель Коллегии
Евразийской экономической комиссии
М. Мясникович

  ПРИЛОЖЕНИЕ
к Решению Коллегии
Евразийской экономической комиссии
от 23 мая 2023 г. № 67

ОПИСАТЕЛЬНАЯ И МОТИВИРОВОЧНАЯ ЧАСТИ

Решения Коллегии Евразийской экономической комиссии от 23 мая 2023 г. № 67

      В соответствии с подпунктами 3 и 4 пункта 10 Протокола об общих принципах и правилах конкуренции (приложение № 19 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года) (далее соответственно – Протокол, Договор), в связи с нарушением положений пункта 13 Протокола Евразийской экономической комиссией (далее – Комиссия) определением от 29 августа 2022 г. № 50/опр возбуждено дело о непредставлении и несвоевременном представлении сведений (информации) (далее – дело) в отношении общества с ограниченной ответственностью "ДИАМЕД-фарма" (далее – ООО "ДИАМЕД-фарма") (Российская Федерация, Московская область, г. Королев, мкр. Первомайский, ул. Советская, д. 31, ОГРН 1085018010978, дата регистрации – 28 августа 2008 г., ИНН 5018131074) и назначена комиссия по его рассмотрению в следующем составе:

      председатель комиссии по рассмотрению дела Сушкевич А.Г.;

      заместитель председателя комиссии по рассмотрению дела Калиев А.А.;

      члены комиссии по рассмотрению дела: Суменков С.С., Щербаков А.М. и Абдылдаева А.Б.

      Лица, участвовавшие в рассмотрении дела:

      представители ООО "ДИАМЕД-фарма": Шевяхов М.Б. и Белова О.В.;

      представители уполномоченных органов государств – членов Евразийского экономического союза (далее соответственно – государства-члены, Союз), в компетенцию которых входят реализация и (или) проведение конкурентной (антимонопольной) политики: Брыжова Е.М., Василенко О.О., Горянова О.В., Гуринов В.О., Исайчик А.А., Калилов А.А., Новик А.В., Сагдат Ж.Б., Шемякина А.А. и Фокина М.А.

      В соответствии с пунктом 23 Порядка рассмотрения дел о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденного Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 23 ноября 2012 г. № 99 (далее – Порядок рассмотрения дел), 17 февраля 2023 г. председателем комиссии по рассмотрению дела Сушкевичем А.Г. объявлено об окончании рассмотрения дела.

      По результатам рассмотрения дела установлено следующее.

      В Комиссию письмом от 24 февраля 2022 г. № 07-16/148К (вх. № 3543 от 28 февраля 2022 г.) поступили материалы Министерства антимонопольного регулирования и торговли Республики Беларусь, свидетельствующие о наличии возможных признаков нарушения общих правил конкуренции на трансграничных рынках, в том числе нарушения положений пункта 5 статьи 76 Договора, в действиях (бездействии) ООО "ДИАМЕД-фарма" и общества с ограниченной ответственностью "БСТФАРМ" (Республика Беларусь, г. Минск, ул. Гамарника, д. 16, к. 1, пом. 3, РН 190268712, дата регистрации – 21 августа 2001 г., УНП 190268712).

      В целях полного, всестороннего и объективного рассмотрения указанных материалов в соответствии с пунктом 1313 Порядка рассмотрения заявлений (материалов) о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденного Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 23 ноября 2012 г. № 97 (далее – Порядок рассмотрения заявлений), и подпунктом 7 пункта 10 Протокола у органов государственной власти, органов местного самоуправления, иных осуществляющих их функции органов и организаций государств-членов, юридических и физических лиц, в том числе у ООО "ДИАМЕД-фарма", Комиссией письмом от 6 мая 2022 г. № 22-216 (далее – письмо № 22-216) были запрошены необходимые сведения (информация).

      Письмо № 22-216 было направлено с привлечением услуг оператора почтовой связи – акционерного общества "Почта России" (далее – АО "Почта России) заказным почтовым отправлением с уведомлением, которому присвоен почтовый идентификатор № 80082872187566, по адресу местонахождения ООО "ДИАМЕД-фарма": 141069, Российская Федерация, Московская область, г. Королев, мкр. Первомайский, ул. Советская, д. 31.

      Согласно уведомлению о вручении почтового отправления, оно было вручено адресату 12 мая 2022 г. Указанные данные подтверждаются информацией, представленной на официальном сайте АО "Почта России" в информационно-телекоммуникационной сети "Интернет" в разделе "Отслеживание почтовых отправлений" по почтовому идентификатору № 80082872187566.

      Таким образом, ООО "ДИАМЕД-фарма" в соответствии с запросом сведений (информации) согласно письму № 22-216 надлежало представить эти сведения (информацию) в Комиссию до 26 мая 2022 г. включительно.

      Представитель ООО "ДИАМЕД-фарма" Пирожников А.В. письмом от 26 мая 2022 г. № 274/22 (вх. № 10317 от 31 мая 2022 г.) сообщил, что в соответствии с постановлением Правительства Российской Федерации от 10 марта 2022 г. № 336 "Об особенностях организации и осуществления государственного контроля (надзора), муниципального контроля", устанавливающим мораторий на проведение проверок, запрещается проведение проверок и контрольных мероприятий в рамках антимонопольного контроля. Более того, при проведении профилактических мероприятий запрещается направление запросов юридическим лицам. Начатые проверки должны быть прекращены. Соответственно, инициированная Комиссией проверка также должна быть прекращена.

      По итогам рассмотрения письма представителя ООО "ДИАМЕД-фарма" Пирожникова А.В. Комиссия письмом от 9 июня 2022 г. № 22-269 (далее – письмо № 22-269) в адрес ООО "ДИАМЕД-фарма" сообщила о том, что в представленном письме от 26 мая 2022 г. № 274/22 (вх. № 10317 от 31 мая 2022 г.) сведения (информация), запрашиваемые Комиссией в письме № 22-216, по всем пунктам запроса не представлены. При этом Комиссия разъяснила, что в соответствии с пунктом 2 статьи 1 Договора Комиссия является международной организацией региональной экономической интеграции, обладающей международной правосубъектностью. Согласно пункту 1 статьи 6 Договора постановления Правительства Российской Федерации не относятся к актам, входящим в право Союза.

      Таким образом, постановление Правительства Российской Федерации от 10 марта 2022 г. № 336 "Об особенностях организации и осуществления государственного контроля (надзора), муниципального контроля" не является источником правового регулирования рассматриваемых правоотношений и, как следствие, основанием для отказа в представлении запрашиваемых Комиссией сведений (информации).

      Учитывая изложенное, Комиссия письмом № 22-269 проинформировала ООО "ДИАМЕД-фарма" об обязанности представления запрошенных сведений (информации) по всем пунктам запроса, направленного письмом № 22-216, и указала на необходимость представления ранее запрошенных сведений (информации) в течение 7 рабочих дней с даты получения повторного запроса, тем самым продлив срок представления сведений (информации).

      5 июля 2022 г. Комиссия в письме № 22-304 (далее – письмо № 22-304) еще раз просила ООО "ДИАМЕД-фарма" представить сведения (информацию), запрошенные в письме № 22-216, и указала на необходимость представления ранее запрошенных сведений (информации) в течение 7 рабочих дней с даты получения повторного запроса.

      Согласно уведомлению о вручении почтового отправления, оно было вручено адресату 18 июля 2022 г. Указанные данные подтверждаются информацией, представленной на официальном сайте АО "Почта России" в информационно-телекоммуникационной сети "Интернет" в разделе "Отслеживание почтовых отправлений" по почтовому идентификатору № 80085774826533.

      Таким образом, ООО "ДИАМЕД-фарма" в соответствии с запросом Комиссией сведений (информации), указанных в письме № 22-216, надлежало представить их в Комиссию с учетом продления срока представления сведений (информации) письмами Комиссии № 22-269 и 22-304.

      ООО "ДИАМЕД-фарма" письмом от 13 июля 2022 г. № 82/22 (вх. № 13623 от 20 июля 2022 г.) в ответ на письмо № 22-269 сообщило о том, что проверочные мероприятия Комиссии в отношении ООО "ДИАМЕД-фарма" подпадают под действие введенного в Российской Федерации моратория на проведение проверок в том числе в рамках антимонопольного контроля и должны быть прекращены. Кроме того, ООО "ДИАМЕД-фарма" проинформировало Комиссию о том, что оно обратилось в Генеральную прокуратуру Российской Федерации в целях защиты своих законных прав.

      Однако копия ответа Генеральной прокуратуры Российской Федерации не была представлена в ходе заседания комиссии по рассмотрению дела.

      Таким образом, ООО "ДИАМЕД-фарма" не были представлены сведения (информация), запрошенные Комиссией в письме № 22-216, а также в последующих письмах № 22-269 и 22-304, в срок (с учетом его продления письмами № 22-269 и 22-304) до 27 июля 2022 г. включительно.

      ООО "ДИАМЕД-фарма" письмом от 11 октября 2022 г. б/н сообщило, что запросы Комиссии неправомерны, поскольку постановлением Правительства Российской Федерации от 10 марта 2022 г. № 336 "Об особенностях организации и осуществления государственного контроля (надзора), муниципального контроля" введен мораторий на проведение проверок в том числе в рамках антимонопольного контроля. Кроме того, ООО "ДИАМЕД-фарма" отмечает, что согласно пункту 70 Протокола противоречие процессуальных действий Комиссии законодательству государства-члена является основанием для отказа в их проведении, в связи с чем просит прекратить дело.

      Доводы ООО "ДИАМЕД-фарма" со ссылкой на пункт 70 Протокола не могут быть приняты, поскольку в пункте 70 Протокола указывается на отказ в исполнении государственным органом мотивированного представления. При этом комиссия по рассмотрению дела не направляла мотивированного представления, а в рассматриваемом деле оценивала обоснованность или необоснованность отказа ООО "ДИАМЕД-фарма" в представлении сведений (информации) по запросу Комиссии.

      ООО "ДИАМЕД-фарма" письмом от 26 октября 2022 г. б/н представило выписку из единого государственного реестра юридических лиц и устав ООО "ДИАМЕД-фарма". Согласно сведениям, содержащимся в едином государственном реестре юридических лиц, Беленький-Гордонов Н.Н. в период с 18 января 2019 г. по 17 февраля 2023 г. являлся генеральным директором ООО "ДИАМЕД-фарма", а также лицом, имеющим право без доверенности действовать от имени юридического лица – ООО "ДИАМЕД-фарма".

      В то же время по истечении установленного Комиссией срока письмом от 28 октября 2022 г. б/н (вх. № 20624конф от 31 октября 2022 г.) ООО "ДИАМЕД-фарма" была представлена часть сведений (информации), запрошенных Комиссией в письме № 22-216.

      Согласно материалам дела Беленький-Гордонов Н.Н. является единоличным исполнительным органом юридического лица (в соответствии с учредительными (уставными) документами ООО "ДИАМЕД-фарма"), а также генеральным директором ООО "ДИАМЕД-фарма" (в соответствии с приказом о назначении на должность б/н от 18 января 2019 г.).

      16 января 2023 г. Комиссия определением № 5/опр также привлекла в качестве ответчика по делу генерального директора ООО "ДИАМЕД-фарма" Беленького-Гордонова Н.Н и запросила соответствующие сведения (информацию). Указанное определение было направлено письмом от 19 января 2023 г. № 22-21 с привлечением услуг АО "Почта России" заказным почтовым отправлением с уведомлением, которому присвоен почтовый идентификатор № 80081980545084, в том числе по адресу регистрации генерального директора ООО "ДИАМЕД-фарма" Беленького-Гордонова Н.Н по месту жительства. Согласно уведомлению о вручении почтового отправления данное письмо было вручено адресату 27 января 2023 г.

      27 января 2023 г. Комиссия определением № 11/опр повторно проинформировала генерального директора ООО "ДИАМЕД-фарма" Беленького-Гордонова Н.Н. о необходимости представления сведений (информации), запрошенных определением от 16 января 2023 г. № 5/опр. Указанное определение было направлено письмом от 27 января 2023 г. № 22-37 с привлечением услуг АО "Почта России" заказным почтовым отправлением с уведомлением, которому присвоен почтовый идентификатор № 80081980545268, в том числе по адресу регистрации генерального директора ООО "ДИАМЕД-фарма" Беленького-Гордонова Н.Н. по месту жительства. Согласно уведомлению о вручении почтового отправления 3 февраля 2023 г. попытка вручения была неудачной.

      Согласно подпункту 7 пункта 10 Протокола Комиссия осуществляет запрос и получение информации от органов государственной власти, органов местного самоуправления, иных осуществляющих их функции органов и организаций государств-членов, юридических и физических лиц, в том числе конфиденциальной информации, необходимой для осуществления полномочий по контролю за соблюдением общих правил конкуренции на трансграничных рынках.

      Согласно пункту 13 Протокола уполномоченное структурное подразделение Комиссии при рассмотрении дел о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках запрашивает необходимую для рассмотрения дела информацию у органов государственной власти, органов местного самоуправления, иных осуществляющих их функции органов или организаций государств-членов, юридических и физических лиц. Хозяйствующие субъекты (субъекты рынка), некоммерческие организации, органы государственной власти, органы местного самоуправления, иные осуществляющие их функции органы или организации (их должностные лица) государств-членов, физические лица обязаны представлять в Комиссию по ее запросу в установленные сроки необходимые Комиссии в соответствии с возложенными на нее полномочиями информацию, документы, сведения, пояснения.

      Согласно пункту 1313 Порядка рассмотрения заявлений при рассмотрении заявления (материалов) уполномоченное структурное подразделение Комиссии вправе запрашивать необходимую информацию у органов государственной власти, органов местного самоуправления, иных осуществляющих их функции органов или организаций государств-членов, юридических и физических лиц.

      Таким образом, Комиссия в рамках рассмотрения материалов Министерства антимонопольного регулирования и торговли Республики Беларусь о признаках нарушения общих правил конкуренции, поступивших в Комиссию письмом от 24 февраля 2022 г. № 07-16/148К (вх. № 3543 от 28 февраля 2022 г.), в соответствии с Порядком рассмотрения заявлений исполняя свои полномочия по пресечению нарушений общих правил конкуренции хозяйствующими субъектами (субъектами рынка) государств-членов и руководствуясь нормами Договора, запросила у ООО "ДИАМЕД-фарма" соответствующие сведения (информацию).

      Однако запрошенные сведения (информация) в ходе рассмотрения Комиссией материалов о признаках нарушения общих правил конкуренции ООО "ДИАМЕД-фарма" не были представлены в полном объеме и в установленные Комиссией сроки.

      В рамках рассмотрения дела ООО "ДИАМЕД-фарма" представило позицию о несогласии с фактом наличия в его действиях признаков нарушения положений пункта 13 Протокола.

      При этом комиссия по рассмотрению дела считает, что действия (бездействие) ООО "ДИАМЕД-фарма" выразились в том, что ООО "ДИАМЕД-фарма" имело возможность для соблюдения положений права Союза в сфере антимонопольного регулирования, однако не приняло необходимых и достаточных мер по их соблюдению, в связи с чем можно сделать вывод о том, что ООО "ДИАМЕД-фарма" совершило действия (бездействие), запрещенные пунктом 13 Протокола, а именно не представило сведения (информацию) по запросу Комиссии в полном объеме и в установленные Комиссией сроки.

      В заседаниях комиссии по рассмотрению дела принимали участие представители ООО "ДИАМЕД-фарма", которым были разъяснены их права, предусмотренные пунктом 13 Порядка рассмотрения дел, а также представлены все возможности для их реализации.

      Обстоятельств, препятствующих представлению ООО "ДИАМЕД-фарма" в Комиссию сведений (информации), запрошенных в письме № 22-216 и в повторных письмах № 22-269 и 22-304, не выявлено.

      Согласно абзацу второму подпункта 5 пункта 16 Протокола под должностным лицом понимаются выполняющие организационно-распорядительные или административно-хозяйственные функции руководители и работники хозяйствующих субъектов (субъектов рынка), некоммерческих организаций, не являющихся хозяйствующими субъектами (субъектами рынка), руководители организаций, осуществляющих полномочия единоличных исполнительных органов хозяйствующих субъектов (субъектов рынка), некоммерческих организаций, не являющихся хозяйствующими субъектами (субъектами рынка).

      Беленький-Гордонов Н.Н., являвшийся генеральным директором ООО "ДИАМЕД-фарма", в соответствии с учредительными (уставными) документами ООО "ДИАМЕД-фарма" имел возможность для соблюдения положений права Союза в сфере антимонопольного регулирования, однако не принял необходимых и достаточных мер по их соблюдению, в связи с чем можно сделать вывод о том, что Беленький-Гордонов Н.Н., не обеспечив исполнение запроса Комиссии по представлению сведений (информации) в указанный ею срок, нарушил положения пункта 13 Протокола.

      В рамках рассмотрения дела генеральному директору ООО "ДИАМЕД-фарма" Беленькому-Гордонову Н.Н. обеспечена возможность реализации всех прав, предусмотренных
пунктом 13 Порядка рассмотрения дел. Кроме того, у него запрошены пояснения по делу, а также позиция о согласии или несогласии с нарушением положений пункта 13 Протокола.

      В рамках рассмотрения дела генеральный директор ООО "ДИАМЕД-фарма" Беленький-Гордонов Н.Н. позицию о согласии или несогласии с фактом наличия в его действиях признаков нарушения положений пункта 13 Протокола не представил.

      Обстоятельств, препятствующих представлению генеральным директором ООО "ДИАМЕД-фарма" Беленьким-Гордоновым Н.Н. в Комиссию сведений (информации), запрошенных в письме № 22-216 и в повторных письмах № 22-269 и 22-304, не выявлено.

      В заседаниях комиссии по рассмотрению дела генеральный директор ООО "ДИАМЕД-фарма" Беленький-Гордонов Н.Н. и (или) его представители участие не принимали, ходатайств о переносе даты заседания комиссии по рассмотрению дела не представляли.

      Информация об уважительной причине невозможности участия в заседаниях комиссии по рассмотрению дела генеральным директором ООО "ДИАМЕД-фарма" Беленьким-Гордоновым Н.Н. и (или) его представителями не представлена.

      Оценив собранные по делу доказательства, комиссия по рассмотрению дела полагает, что вина ООО "ДИАМЕД-фарма" и его генерального директора Беленького-Гордонова Н.Н. нашла подтверждение, а их действия (бездействие) верно квалифицированы как нарушающие положения пункта 13 Протокола.

      Согласно подпункту 5 пункта 16 Протокола Комиссия в соответствии с Методикой расчета и порядком наложения штрафов за нарушение общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденных Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 17 декабря 2012 г. № 118 (далее – Методика расчета и порядок наложения штрафов), налагает штрафы за непредставление или несвоевременное представление в Комиссию сведений (информации), предусмотренных разделом XVIII Договора и Протоколом, в том числе за непредставление сведений (информации) по требованию Комиссии, а равно за представление в Комиссию заведомо недостоверных сведений (информации) на физических лиц в размере от 10 000 до 15 000 российских рублей, на должностных лиц и индивидуальных предпринимателей – в размере от 10 000 до 60 000 российских рублей, на юридических лиц – в размере от 150 000 до 1 000 000 российских рублей.

      ООО "ДИАМЕД-фарма" и его генеральный директор Беленький-Гордонов Н.Н. не представили в Комиссию в полном объеме и в установленные сроки сведения (информацию), запрошенные Комиссией, впервые. Указанное обстоятельство согласно приложению № 2 к Методике расчета и порядку наложения штрафов учитывается в качестве смягчающего ответственность при расчете размера штрафов.

      Иных обстоятельств, смягчающих ответственность, и обстоятельств, отягчающих ответственность, предусмотренных приложениями № 1 и 2 к Методике расчета и порядку наложения штрафов, учитываемых при расчете размера штрафов, не выявлено.