Қазақстан Республикасы Парламенті Сенатының Регламентіне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Парламенті Сенатының 2007 жылғы 20 қыркүйектегі N 17-IV Қаулысы

      "Қазақстан Республикасының Парламенті және оның депутаттарының мәртебесі туралы" Конституциялық заңы 14-бабының 2-тармағына, Сенат Регламентінің және 175-тармақтарына сәйкес Қазақстан Республикасы Парламентінің Сенаты ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :
      Қазақстан Республикасы Парламенті Сенатының Регламентіне мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      1. II бөлімнің, II бөлімнің 1-тарауының тақырыптары, 4, 5, 6, 7, 10, 17, 27, 29, 32, 45, 93, 99, 107, 126, 134, 153, 163, 164, 167, 175-тармақтарда "Отырыстар", "жалпы отырыстарын", "жалпы отырыстары", "Жалпы отырыстар", "Жалпы отырыстардағы", "Жалпы отырыстың", "Жалпы отырыстарға", "жалпы отырыстың", "жалпы отырысқа", "жалпы отырыстардың", "жалпы отырысының", "жалпы отырыста", "жалпы отырыстарында", "жалпы отырысында", "жалпы отырысын", "қосуға және Палатаның жалпы отырыста" деген сөздер "Отырыстар", "отырыстарын", "отырыстары", "Отырыстардағы", "Отырыстың", "Отырыстарға", "отырыстың", "отырысқа", "отырыстардың", "отырысының", "отырыста", "отырыстарында", "отырысында", "отырыстың", "отырысын", "қосады және Палата отырысының" деген сөздермен ауыстырылсын.

      2. 7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "7. Отырыстың күн тәртібі алдын ала Сенат Бюросында қаралады және Палатаның талқылауына енгізіледі.
      Бюро ұсынған күн тәртібіне депутаттар өзгерістер мен толықтырулар енгізе алады.
      Кезегі бойынша бірінші болып Бюро енгізген мәселелер, сонан соң - түсу тәртібімен депутаттар енгізген ұсыныстар қаралады және дауысқа салынады.
      Сенат отырысының күн тәртібі Палата депутаттары жалпы санының көпшілігімен ашық дауыс беру арқылы бекітіледі.".

      3. 28-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "28. Конституциялық заңдар Палата депутаттары жалпы санының кемінде үштен екісінің даусымен қабылданады.
      Заңдар, Сенаттың қаулылары және өзге де актілері, егер Қазақстан Республикасының Конституциясында өзгеше көзделмесе, Палата депутаттары жалпы санының көпшілік даусымен қабылданады.
      Конституциялық заңның және заңның жобаларын тұтастай қабылдамауды Сенат Палата депутаттары жалпы санының көпшілік даусымен жүзеге асырады.".

      4. 38-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "38. Мәселелер Мәжілісте қаралғаннан кейін Парламент Сенаты конституциялық заңдар және заңдар қабылдайды, соның ішінде:
      1) республикалық бюджетті бекітеді, оған өзгерістер мен толықтырулар енгізеді;
      2) мемлекеттік салықтар мен алымдарды белгілейді және жояды;
      3) Қазақстанның әкімшілік-аумақтық құрылымы мәселелерін шешу тәртібін белгілейді;
      4) Республиканың мемлекеттік наградаларын тағайындайды, құрметті, әскери және өзге де атақтарын, сыныптық шендерін, дипломатиялық дәрежелерін белгілейді, Республиканың мемлекеттік рәміздерін айқындайды;
      5) мемлекеттік заемдар мен Республиканың экономикалық және өзге де көмек көрсетуі туралы мәселелерді шешеді;
      6) рақымшылық жасау мәселелерін шешеді;
      7) Республиканың халықаралық шарттарын ратификациялайды және олардың күшін жояды;
      8) Қазақстан Республикасы Конституциясы 61-бабының 3-тармағында көрсетілген өзге де қатынастарды реттейді.".

      5. 40-тармақта:
      бірінші және үшінші абзацтар мынадай редакцияда жазылсын:
      "40. Мәжіліс мақұлдаған заң жобасын алғаннан кейін Сенат Аппаратында, белгіленген тәртіпке сәйкес, бірақ екі жұмыс күнінен кешіктірмей, оның толықтығына және оған қосымшалардың дұрыстығына тексеру жүргізіледі және тіркеледі.";
      "Мәжілістен келіп түскен заң жобасы Сенат Аппаратында тіркелген күннен бастап, Парламент сессияларының аралығындағы уақытты есептемегенде, Сенатта алпыс күннен кешіктірілмей қаралады.".

      6. 41-тармақтың екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      "Бас комитет заң жобасы бойынша жинақтап, қорыту үшін Сенат комитеттерінің және Сенат Аппаратының тиісті құрылымдық бөлімшелерінің қорытындылар ұсынуының мерзімдерін белгілейді, егер Палата Бюросы өзгеше белгілемесе, ол заң жобасы Сенатта тіркелген күннен бастап он күннен кем болмауға және он бес күннен аспауға, ал кодекс бойынша, жиырма күннен аспауға тиіс".

      7. Мынадай мазмұндағы 41-1-тармақпен толықтырылсын:
      "41-1. Палатаның шешімімен заң жобалары екі және одан да көп оқылымдарда қаралуы мүмкін.".

      8. 42-тармақта:
      Мынадай мазмұндағы екінші абзацпен толықтырылсын:
      "заң жобасы бірінші оқылымда мақұлдансын;";
      алтыншы абзацта "кейінге қалдыруға" деген сөздерден кейін "не комитетке пысықтауға қайтаруға" деген сөздермен толықтырылсын.

      9. 43-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "43. Сенат тұтастай қабылдамаған заң жобасы, шешім қабылданған сәттен бастап он екі күн ішінде қабылдамаудың дәлелді негіздемесімен және Сенат отырысының стенограммасымен Мәжіліске қайтарылады.
      Заң жобасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Сенат қаулысы шешім қабылданған сәттен бастап екі аптадан аспайтын мерзімде оны қараудың нәтижелері бойынша тиісті салыстырма кестемен, Сенат отырысының стенограммасымен Мәжіліске қайтарылады.".

      10. 44-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "44. Өзгерістермен және толықтырулармен Мәжіліске жіберілген Қазақстан Республикасының Конституциялық заңдары мен заңдар, ол келіскен ретте, қабылданды деп есептеледі.
      Осы тармақтың бірінші абзацында көрсетілген заңдарға және Сенат Конституцияға сәйкес қабылдаған басқа да заңдарға әрбір Палата Төрағалары виза қояды және он күннің ішінде Сенат Төрағасының ілеспе хатымен бірге Қазақстан Республикасы Президентінің қол қоюына жіберіледі.
      Егер халықаралық шарт заңмен ратификацияланса, онда осы шарттың куәландырылған көшірмесі заңмен бірге беріледі.
      Конституциялық Кеңес Сенат Төрағасының не Парламент депутаттары жалпы санының кемінде бестен бір бөлігін құрайтын Сенат депутаттарының өтініші бойынша Сенат қабылдаған заңдардың Конституцияға сәйкестігін оларға Президент қол қойғанға дейін қарайды.
      Мұндай өтініш болған жағдайда тиісті актілерге қол қою мерзімінің өтуі тоқтатыла тұрады.".

      11. 46-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "46. Заң жобасын тұжырымдамалық жағынан өзгертетін түзетулер енгізілген жағдайда заң жобасы бастамашысының қорытындысы қажет.
      Заң жобасын енгізген бастамашы, заң жобасын оны қараудың кез келген сатысында кері қайтарып алуға құқылы.
      Заң жобасын кері қайтарып алу жазбаша түрде ресімделуге және Сенатқа енгізілуге тиіс. Заңнамалық бастама құқығын бірнеше депутат пайдаланған жағдайда, заң жобасын кері қайтарып алу оның барлық бастамашыларының қолдарымен расталуға тиіс.
      Аса қажеттілік туындаған жағдайда Парламент Сенаты Мәжіліске жіберілген заң жобасын бас комитеттің ұсынысы бойынша кері қайтарып алу туралы шешім қабылдауға құқылы.".

      12. 49-тармақта:
      "Мәжіліс" деген сөзден кейін "заң жобасы бойынша" деген сөздермен, "даусымен" деген сөзден кейін "және конституциялық заңның жобасы бойынша кемінде үштен екісінің даусымен" деген сөздермен толықтырылсын;
      "заң" деген сөз "тиісінше заң не конституциялық заң" деген сөздермен ауыстырылсын.

      13. 50-тармақта:
      Бірінші абзацта "сол көпшілік" деген сөздер "саны сондай" деген сөздермен ауыстырылсын.
      Үшінші абзац алып тасталсын.

      14. 53-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "53. Республика Президентінің қарсылығымен қайтарылған заң немесе заңның баптары Мәжілісте қаралғаннан кейін, қарсылық жіберілген күннен бастап бір ай мерзімде Сенат оны өзінің отырысында қайта талқылайды және дауысқа салады. Сенаттың заңдар бойынша бұрын қабылдаған шешімін растау үшін Палата депутаттары жалпы санының үштен екі көпшілік даусы қажет. Бұл ретте Президенттің конституциялық заңдарға қарсылығы Палата депутаттары жалпы санының кемінде төрттен үшінің даусымен еңсеріледі. Егер Президенттің қарсылығы еңсерілмесе, заң қабылданбады немесе Президент ұсынған редакцияда қабылданды деп есептеледі.
      Республика Президентінің қарсылығы Сенаттың тиісті комитетінің отырысында алдын ала қаралады, ол талқылаудың қорытындысы бойынша Сенаттың отырысына осы мәселе бойынша қорытынды мен Сенат қаулысының жобасын енгізеді.".

      15. 54-тармақ алып тасталсын.

      16. Мынадай мазмұндағы 54-1-тармақпен толықтырылсын:
      "54-1. Республикалық референдумды тағайындау туралы бастама жасауды бұл мәселе Мәжілісте қаралғаннан кейін Палата отырысында Сенат жүзеге асырады және ол тиісті қаулымен ресімделеді.
      Республикалық референдумды тағайындау туралы бастама жасау Сенаттың тиісті комитетінің отырысында алдын ала қаралады, ол талқылау қорытындысы бойынша Сенаттың отырысына осы мәселе бойынша қорытынды мен Сенат қаулысының жобасын енгізеді.".

      17. 55-1-тармақтың он төртінші абзацында "екі" деген сөз "он" деген сөзбен ауыстырылсын.

      18. Мынадай мазмұндағы 55-18-тармақпен толықтырылсын:
      "55-18. Мәжіліс депутаттары сайланып, жаңа шақырылым жұмысы басталғаннан кейін Мәжіліс өкілеттіктерінің мерзімінен бұрын тоқтатылуынан туындаған оның уақытша болмауы кезеңінде келіп түскен және Сенат қарамаған конституциялық заңдар мен заңдардың жобалары Парламент Мәжілісіне беріледі.".

      19. 5-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      "5-тарау. Республикалық бюджетті бекіту және республикалық бюджеттің атқарылуы туралы есептерді талқылау тәртібі".

      20. 59-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "59. Мәжіліс мақұлдап, Сенатқа келіп түскен алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заң жобасы бойынша Сенат Бюросының шешімімен бас комитет айқындалады.
      Заң жобасын талқылау: орта мерзімді фискалдық саясат және тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заң жобасы бойынша Үкімет уәкілдік берген адамның, ақша-кредит саясаты бойынша Республика Ұлттық Банкі Төрағасының баяндамаларын және Сенаттың бас комитеті өкілінің қосымша баяндамасын қамтиды.
      Әрбір сөз сөйлеушінің баяндамасы осы Регламенттің 10-тармағына сәйкес талқылануы тиіс.
      Тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасын қарау мен оны бекіту осы Регламенттің 3-тарауында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.
      Палатаның шешімі бойынша Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Сенат отырысында Республиканың әлеуметтік-экономикалық дамуының орта мерзімді жоспары бойынша баяндама жасайды.".

      21. 60-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "60. Республикалық бюджет туралы заңға өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы заң жобасын қарау мен оны бекіту осы Регламенттің 59-тармағына сәйкес өткізіледі.".

      22. 62-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "62. Сенат Республиканың халықаралық шарттарын ратификациялау және олардың күшін жою туралы заңдарды қабылдайды.
      Халықаралық шарттарды ратификациялау және олардың күшін жою туралы заң жобаларын қарау осы Регламенттің 3-тарауында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.".

      23. 63-тармақтың үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      "Парламент депутаттары жалпы санының кем дегенде бестен бір бөлігін құрайтын Сенат депутаттары Республиканың халықаралық шарттары ратификацияланғанға дейін олардың Конституцияға сәйкестігін қарау үшін Конституциялық Кеңеске жүгінуге құқылы.".

      24. II бөлімнің 7-тарауының бірінші және үшінші параграфының тақырыптарында, 64, 66, 68, 75-тармақтарда "алқаларының төрағалары" деген сөздер алып тасталсын.

      25. II бөлімнің 7-тарауының екінші параграфының тақырыбы "Бас прокурорын" деген сөздердің алдынан "Ұлттық Банкінің Төрағасын," деген сөздермен толықтырылсын.

      26. 71-тармақ мынадай мазмұндағы екінші сөйлеммен толықтырылсын:
      "Талқылау қорытындысы бойынша комитет қорытынды жасайды және осы мәселе бойынша Сенат қаулысының жобасын әзірлейді.".

      27. II бөлімнің 7-тарауының төртінші, бесінші және алтыншы параграфының тақырыптары және 77, 78, 79, 80-тармақтар алып тасталсын.

      28. II бөлімнің 8-тарауының бірінші параграфының тақырыбында "Республикалық" деген сөздің алдынан "Конституциялық Кеңестің, Орталық сайлау комиссиясының және" деген сөздермен толықтырылсын.

      29. 81-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "81. Сенат Палата Төрағасының ұсынуы бойынша Сенат депутаттары жалпы санының көпшілік даусымен Конституциялық Кеңестің екі мүшесін қызметке тағайындайды; Орталық сайлау комиссиясының екі мүшесін, Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің үш мүшесін бес жыл мерзімге қызметке тағайындайды.
      Сенат Төрағасы ұсынған кандидатураларды тиісті комитет өзінің отырысында алдын ала талқылайды. Кандидатураларды қарау қорытындылары бойынша комитет әрбір талқыланған кандидатура жөнінде қорытынды жасап, ол Сенат отырысында жария етіледі.
      Қызметке тағайындау туралы мәселені Палата отырысында қарау кезінде қызметке кандидатураларды Сенат Төрағасы таныстырады.
      Сенат отырысында:
      кандидатқа және кандидатты таныстырған адамға сұрақтар берілуі;
      депутаттар ұсынылған кандидатураны "жақтап" немесе "қарсы" пікір білдіруі мүмкін.
      Ұсынылған кандидатура бойынша, егер депутаттар мұны талап етпесе, жарыссөз ашылмауы мүмкін.
      Әрбір кандидатураны талқылау үшін 20 минөтке дейін уақыт бөлінеді. Сенат Палата депутаттарының ұсынысы бойынша өзге де уақыт белгілеуге құқылы.
      Егер Палата дауыс берудің өзге тәртібін белгілемесе, шешімдер әр кандидатура бойынша жеке, ашық дауыс беру арқылы қабылданады.
      Шешімдер Парламент Сенатының қаулыларымен әр кандидатура бойынша жеке ресімделеді.
      Егер Парламент Сенаты ұсынылған кандидатуралар бойынша қызметке тағайындау туралы шешім қабылдамаса, Сенат Төрағасы Палатаға сол адамдарға немесе жаңа кандидатураларға жазбаша ұсыныстар енгізеді. Бұл жағдайда Парламент Сенатының шешімінде қабылдамаудың жан-жақты дәлелі болуға тиіс".

      30. II бөлімнің 8-тарауының екінші параграфының тақырыбы алып тасталсын.

      31. 81-1, 81-2, 81-3-тармақтар алып тасталсын.

      32. 90-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "90. Сенат Палата депутаттары жалпы санының кем дегенде үштен бірінің бастамасы бойынша Республика Үкіметі мүшелерінің қызмет мәселелері жөніндегі есептерін тыңдауға құқылы. Есепті тыңдау қорытындылары бойынша Үкімет мүшесі Республика заңдарын орындамаған жағдайда оны қызметінен босату туралы Палата депутаттары жалпы санының көпшілік даусымен Республика Президентіне өтініш қабылдауға құқылы.
      Егер Республика Президенті мұндай өтінішті қабылдамаса, онда депутаттар бірінші өтініш жасалған күннен бастап алты ай өткен соң Республика Президентінің алдына Палата депутаттары жалпы санының көпшілік даусымен Үкімет мүшесін қызметтен босату туралы мәселені қайталап қоюға құқылы. Бұл жағдайда Республика Президенті Үкімет мүшесін қызметінен босатады.
      Үкімет мүшесінің есебін тыңдау туралы шешім қабылданған жағдайда Сенат оны әзірлеу жөнінде арнайы уақытша комиссия құруға немесе Палатаның тиісті комитетіне мәселені әзірлеуді тапсыруға құқылы.".

      33. 101-тармақта "орынбасары" деген сөз "орынбасарлары" деген сөзбен ауыстырылсын.

      34. 102-тармақта:
      жетінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:
      "Сенат Аппаратының құрылымы мен штат санын бекітеді, сондай-ақ өз құзыреті шегінде өзге де актілерді қабылдайды;";
      он бірінші абзацта "фракциялар мен" деген сөздер алып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы он екінші абзацпен толықтырылсын:
      "консультативтік-кеңесші органдарын құрады және осы органдар туралы ережелерді бекітеді;".

      35. 105-тармақта "орынбасары" деген сөз "орынбасарлары" деген сөзбен ауыстырылсын.

      36. 106-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      "106. Парламенттің кезекті шақырылымында Сенат депутаттарының жартысы сайланып, Қазақстан Республикасы Орталық сайлау комиссиясы тіркегеннен кейін, Сенаттың бірінші отырысында Палата тұрақты комитеттердің саны мен атауы, тұрақты комитеттердің төрағаларын және тұрақты комитеттердің мүшелерін сайлау туралы мәселені қарайды.".

      37. 117-тармақтың үшінші абзацы мынадай мазмұндағы сөйлеммен толықтырылсын:
      "Комитет, әдетте, кемінде үш күн бұрын депутаттар мен барлық мүдделі тараптарды отырысты өткізу уақыты мен орны туралы хабардар етеді.".

      38. 119-тармақтың төртінші абзацы алып тасталсын.

      39. 146-тармақтың екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      "Сауал салынған адам сол кезде отырыс залында отырған болса, сауал соның өзіне (немесе оның өкіліне) тікелей беріледі. Басқа жағдайлардың бәрінде депутат отырыста жариялаған сауалды Сенат Аппараты ол жарияланған күннен бастап үш жұмыс күнінен аспайтын мерзімде мемлекеттік органның тиісті лауазымды адамына жібереді.".

      40. 149-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "149. Сенат депутаттары, партияда болу принциптері бойынша топтарды қоспағанда, депутаттық топтар түріндегі депутаттық бірлестіктер құруға құқылы.".

      41. 150-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "Депутаттық топ - депутаттардың өз өкілеттігін жүзеге асыруға арналған бірлестігі. Депутаттық топтың құрамында Парламенттің кем дегенде он бес депутаты болуға тиіс.
      Сенат Бюросында тіркелген депутаттық бірлестіктер өздерінің шешімдері туралы Сенат Төрағасына хабарлайды.".

      42. 151-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      "151. Депутаттық топтарды тіркеу Палата Бюросында жүзеге асырылады, тіркеу келу тәртібімен жүргізіледі және ол тек қана ақпараттық сипатта болады.".

      43. 152-тармақтың бірінші абзацының бірінші сөйлемі алып тасталсын.

      44. 165-тармақта:
      төртінші, сегізінші абзацтар мынадай редакцияда жазылсын:
      "Палатаға Палата Төрағасының орынбасарлары қызметіне сайлауға кандидатуралар ұсынады, сондай-ақ олардың арасындағы міндеттерді бөледі;";
      "Палаталарға Конституциялық Кеңестің екі мүшесін, Орталық сайлау комиссиясының екі мүшесін, Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің үш мүшесін қызметке тағайындау үшін кандидатураларды ұсынады;".

      45. 16-тараудың тақырыбында "Орынбасары" деген сөз "орынбасарлары" деген сөзбен ауыстырылсын.

      46. 167-тармақта "Орынбасары" деген сөз "орынбасарлары" деген сөзбен ауыстырылсын; екінші түзету орысша мәтінге қатысты, қазақша мәтін дұрыс жазылған.

      47. 173-тармақта:
      "Орынбасары" деген сөз "орынбасарлары" деген сөзбен ауыстырылсын; екінші түзету орысша мәтінге қатысты, қазақша мәтін дұрыс жазылған.
      "Төрағаны алмастырады" деген сөздер "Төрағаның міндетін атқарады" деген сөздермен ауыстырылсын.

      48. Мынадай мазмұндағы 16-1-тараумен толықтырылсын:
      "16-1-тарау. Парламент Сенатының шет мемлекеттер парламенттерімен және халықаралық парламенттік ұйымдармен ынтымақтастығы
      173-1. Парламент Сенаты шет мемлекеттер парламенттерімен және халықаралық парламенттік ұйымдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады.
      173-2. Парламент Сенаты Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен парламентаралық ынтымақтастық туралы халықаралық шарттар жасаса алады, сондай-ақ Парламент Сенатының шет мемлекеттер парламенттерімен (парламенттер палаталарымен) ынтымақтастығы жөнінде топтар құра алады.
      173-3. Сенат Төрағасы:
      парламентаралық алмасу шеңберінде жүзеге асырылатын ресми және жұмыс сапарлары туралы, сондай-ақ Парламент Сенатының депутаттарын шет елге іссапарға жіберу туралы өкімдер шығарады;
      Парламент Сенатының шет елге жіберілетін делегациясының құрамын, қажет болған кезде осы делегациялардың басшыларын, олардың орынбасарларын және олармен ілесе жүретін адамдарды бекітеді.".

      49. 175-тармақта:
      "Орынбасары" деген сөз "орынбасарлары" деген сөзбен ауыстырылсын.

      50. 179-тармақтың алтыншы абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      "ақпараттық-талдамалық және ұйымдық-техникалық жағынан қамтамасыз ету;".

      Қазақстан Республикасы
      Парламенті Сенатының
      Төрағасы

О внесении изменений и дополнений в Регламент Сената Парламента Республики Казахстан

Постановление Сената Парламента Республики Казахстан от 20 сентября 2007 года N 17-IV

      В соответствии с пунктом 2  статьи 14  Конституционного закона "О Парламенте Республики Казахстан и статусе его депутатов",  пунктами 1  и  175  Регламента Сената Сенат Парламента Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      Внести изменения и дополнения в Регламент Сената Парламента Республики Казахстан:

      1. В заголовках раздела II, главы I раздела II, пунктах 4, 5, 6, 7, 10, 17, 27, 29, 32, 45, 93, 99, 107, 126, 134, 153, 163, 164, 167, 175 слова "Пленарные", "пленарных", "пленарного", "пленарном", "пленарное", "пленарные" исключить.

      2. Пункт 7 изложить в следующей редакции:
      "7. Повестка дня заседания предварительно рассматривается на Бюро Сената и вносится на обсуждение Палаты.
      В предложенную Бюро повестку дня депутатами могут быть внесены изменения и дополнения.
      Первыми по очередности рассматриваются и ставятся на голосование вопросы, внесенные Бюро, а затем - предложения депутатов, в порядке их поступления.
      Повестка дня заседания Сената утверждается открытым голосованием большинством голосов от общего числа депутатов Палаты.".

      3. Пункт 28 изложить в следующей редакции:
      "28. Конституционные законы принимаются не менее чем двумя третями голосов от общего числа депутатов Палаты.
      Законы, постановления и иные акты Сената принимаются большинством голосов от общего числа депутатов Палаты, если иное не предусмотрено  Конституцией  Республики Казахстан.
      Отклонение в целом проектов конституционного закона и закона осуществляется Сенатом большинством голосов от общего числа депутатов Палаты.".

      4. Пункт 38 изложить в следующей редакции:
      "38. После рассмотрения вопросов в Мажилисе Сенат Парламента принимает конституционные законы и законы, в том числе:
      1) утверждает республиканский бюджет, вносит в него изменения и дополнения;
      2) устанавливает и отменяет государственные налоги и сборы;
      3) устанавливает порядок решения вопросов административно-территориального устройства Казахстана;
      4) учреждает государственные награды, устанавливает почетные, воинские и иные звания, классные чины, дипломатические ранги Республики, определяет государственные символы Республики;
      5) решает вопросы о государственных займах и оказании Республикой экономической и иной помощи;
      6) решает вопросы амнистии;
      7) ратифицирует и денонсирует международные договоры Республики;
      8) регулирует иные отношения, указанные в пункте 3 статьи 61 Конституции Республики Казахстан.".

      5. В пункте 40:
      абзацы первый и третий изложить в следующей редакции:
      "40. После получения одобренного Мажилисом законопроекта в Аппарате Сената в соответствии с установленным порядком, но не более двух рабочих дней производится проверка его полноты и правильности приложений к нему и регистрация.";
      "Поступивший из Мажилиса законопроект рассматривается в Сенате не более шестидесяти дней со дня его регистрации в Аппарате Сената, без учета времени между сессиями Парламента.".

      6. Абзац второй пункта 41 изложить в следующей редакции:
      "Головной комитет определяет срок представления заключений по законопроекту комитетами Сената и соответствующими структурными подразделениями Аппарата Сената для обобщения, который не может быть менее десяти дней и не более пятнадцати дней со дня регистрации в Сенате законопроекта, а по кодексу не более двадцати дней, если иное не определено Бюро Палаты.".

      7. Дополнить пунктом 41-1 следующего содержания:
      "41-1. По решению Палаты законопроекты могут быть рассмотрены в двух и более чтениях.".

      8. В пункте 42:
      дополнить абзацем вторым следующего содержания:
      "одобрить законопроект в первом чтении;";
      абзац шестой после слова "вопроса" дополнить словами "либо вернуть на доработку в комитет".

      9. Пункт 43 изложить в следующей редакции:
      "43. Отклоненный Сенатом законопроект в целом, в течение двенадцати дней с момента принятия решения возвращается в Мажилис с мотивированным обоснованием отклонения и стенограммой заседания Сената.
      Постановление Сената о внесении изменений и дополнений в законопроект возвращается в Мажилис с соответствующей сравнительной таблицей, стенограммой заседания Сената по результатам его рассмотрения в срок не более двух недель с момента принятия решения.".

      10. Пункт 44 изложить в следующей редакции:
      "44. Конституционные законы и законы Республики Казахстан, направленные в Мажилис с изменениями и дополнениями, с которыми он согласился, считаются принятыми.
      Указанные в абзаце первом настоящего пункта законы и другие законы, принятые Сенатом в соответствии с  Конституцией , визируются Председателями каждой из Палат и в течение десяти дней направляются на подпись Президенту Республики Казахстан с сопроводительным письмом Председателя Сената.
      Если законом ратифицируется международный договор, то вместе с законом представляются заверенные копии этого договора.
      Конституционный Совет по обращению Председателя Сената либо депутатов Сената, составляющих не менее одной пятой части от общего числа депутатов Парламента, рассматривает до подписания Президентом принятые Сенатом законы на соответствие их Конституции.
      В случае такого обращения, течение сроков подписания соответствующих актов приостанавливается.".

      11. Пункт 46 изложить в следующей редакции:
      "46. При внесении поправок, меняющих законопроект концептуально, необходимо заключение инициатора законопроекта.
      Инициатор, внесший законопроект, вправе отозвать проект закона на любой из стадий его рассмотрения.
      Отзыв законопроекта должен быть оформлен в письменном виде и внесен в Сенат. В случае, если правом законодательной инициативы воспользовалось несколько депутатов, отзыв законопроекта должен быть скреплен подписями всех его инициаторов.
      В случаях возникновения крайней необходимости Сенат Парламента по предложению головного комитета вправе принять решение об отзыве законопроекта, направленного в Мажилис.".

      12. В пункте 49:
      после слов "от общего числа депутатов" дополнить словами "по законопроекту и не менее чем двумя третями голосов по проекту конституционного закона";
      слова "закон" заменить словами "соответственно закон либо конституционный закон".

      13. В пункте 50:
      в абзаце первом слово "большинством" заменить словом "количеством";
      абзац третий исключить.

      14. Пункт 53 изложить в следующей редакции:
      "53. После рассмотрения в Мажилисе закона или статей закона, возвращенных с возражениями Президента Республики, в месячный срок со дня направления возражений Сенат на своем заседании проводит повторное его обсуждение и голосование. Для подтверждения ранее принятого решения Сената по законам необходимо большинство в две трети голосов от общего числа депутатов Палаты. При этом возражения Президента на конституционные законы преодолеваются не менее чем тремя четвертями голосов от общего числа депутатов Палаты. Если возражения Президента не преодолены, закон считается непринятым или принятым в редакции, предложенной Президентом.
      Возражения Президента Республики предварительно рассматриваются на заседании соответствующего комитета Сената, который по итогам обсуждения вносит на заседание Сената заключение и проект постановления Сената по данному вопросу.".

      15. Пункт 54 исключить.

      16. Дополнить пунктом 54-1 следующего содержания:
      "54-1. Проявление инициативы о назначении республиканского референдума осуществляется Сенатом на заседании Палаты после рассмотрения данного вопроса Мажилисом и оформляется соответствующим постановлением.
      Проявление инициативы о назначении республиканского референдума предварительно рассматривается на заседании соответствующего комитета Сената, который по итогам обсуждения вносит на заседание Сената заключение и проект постановления Сената по данному вопросу.".

      17. В абзаце четырнадцатом пункта 55-1 слово "двух" заменить словом "десяти".

      18. Дополнить пунктом 55-18 следующего содержания:
      "55-18. После избрания депутатов Мажилиса и начала работы нового созыва проекты конституционных законов и законов, поступившие и не рассмотренные Сенатом в период временного отсутствия Мажилиса, вызванного досрочным прекращением его полномочий передаются в Мажилис Парламента.".

      19. Заголовок главы 5 изложить в следующей редакции:
      "Глава 5. Порядок утверждения республиканского бюджета и обсуждения отчетов об исполнении республиканского бюджета".

      20. Пункт 59 изложить в следующей редакции:
      "59. По поступившему в Сенат проекту закона о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год, одобренному Мажилисом, решением Бюро Сената определяется головной комитет.
      Обсуждение проекта закона о республиканском бюджете включает в себя доклады: уполномоченного Правительством лица о среднесрочной фискальной политике и по проекту закона о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год, Председателя Национального Банка Республики - по денежно-кредитной политике и содоклад представителя головного комитета Сената.
      Доклад каждого выступающего подлежит обсуждению в соответствии с пунктом 10 настоящего Регламента.
      Рассмотрение проекта республиканского бюджета на соответствующий финансовый год и его утверждение осуществляются в порядке, установленном Главой 3 настоящего Регламента.
      По решению Палаты Премьер-Министр Республики Казахстан выступает на заседании Сената с докладом о среднесрочном плане социально-экономического развития Республики.".

      21. Пункт 60 изложить в следующей редакции:
      "60. Рассмотрение проекта закона о внесении изменений и дополнений в закон о республиканском бюджете и его утверждение проводятся в соответствии с пунктом 59 настоящего Регламента.".

      22. Пункт 62 изложить в следующей редакции:
      "62. Сенат принимает законы о ратификации и денонсации международных договоров Республики.
      Рассмотрение проектов законов о ратификации и денонсации международных договоров осуществляется в порядке, установленном главой 3 настоящего Регламента.".

      23. Абзац третий пункта 63 изложить в следующей редакции:
      "Депутаты Сената, составляющие не менее одной пятой части от общего числа депутатов Парламента вправе обратиться в Конституционный Совет для рассмотрения до ратификации международных договоров Республики на соответствие их  Конституции .".

      24. В заголовках первого и третьего параграфов главы 7 раздела II, пунктах 64, 66, 68, 75 слова ", председателей коллегий", ", председатели коллегий" исключить.

      25. Заголовок второго параграфа главы 7 раздела II после слов "Президентом Республики" дополнить словами "Председателя Национального Банка,".

      26. Пункт 71 дополнить вторым предложением следующего содержания:
      "По итогам обсуждения комитет выносит заключение и готовит проект постановления Сената по данному вопросу.".

      27. Заголовки четвертого, пятого и шестого параграфов главы 7 раздела II и пункты 77, 78, 79, 80 исключить.

      28. Заголовок первого параграфа главы 8 раздела II после слова "членов" дополнить словами "Конституционного Совета, Центральной избирательной комиссии и".

      29. Пункт 81 изложить в следующей редакции:
      "81. Сенат по представлению Председателя Палаты, большинством голосов от общего числа депутатов Сената, назначает на должности двух членов Конституционного Совета; назначает на пятилетний срок на должности двух членов Центральной избирательной комиссии, трех членов Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета.
      Предложенные Председателем Сената кандидатуры предварительно обсуждаются соответствующим комитетом на его заседании. По итогам рассмотрения кандидатур комитет выносит заключение по каждой обсуждаемой кандидатуре, оглашаемое на заседании Сената.
      При рассмотрении вопроса о назначении на должность на заседании Палаты кандидатуры на должности представляет Председатель Сената.
      На заседании Сената могут быть:
      заданы вопросы кандидату и лицу, представляющему кандидата;
      высказаны мнения депутатов "за" или "против" предложенной кандидатуры.
      Прения по предложенной кандидатуре могут не открываться, если на этом не настаивают депутаты.
      Для обсуждения каждой кандидатуры отводится время до 20 минут. Сенат вправе по предложению депутатов Палаты установить иное время.
      Решения принимаются отдельно по каждой кандидатуре путем открытого голосования, если Палата не определит иной порядок голосования.
      Решения оформляются постановлениями Сената Парламента отдельно по каждой кандидатуре.
      Если Сенат Парламента не принял по предложенным кандидатурам решения о назначении на должность, Председатель Сената вносит в Палату письменные представления на тех же лиц или на новые кандидатуры. В этом случае решение Сената Парламента должно содержать развернутую мотивировку отклонения.".

      30. Заголовок параграфа второго главы 8 раздела II исключить.

      31. Пункты 81-1, 81-2, 81-3 исключить.

      32. Пункт 90 изложить в следующей редакции:
      "90. Сенат вправе по инициативе не менее одной трети от общего числа депутатов Палаты заслушивать отчеты членов Правительства Республики по вопросам их деятельности. По итогам заслушивания отчета большинством голосов от общего числа депутатов Палаты вправе принимать обращение к Президенту Республики об освобождении от должности члена Правительства в случае неисполнения им законов Республики.
      Если Президент Республики отклоняет такое обращение, то депутаты большинством голосов от общего числа депутатов Палаты вправе по истечении шести месяцев со дня первого обращения повторно поставить перед Президентом Республики вопрос об освобождении от должности члена Правительства. В этом случае Президент Республики освобождает от должности члена Правительства.
      При принятии решения о заслушивании отчета члена Правительства Сенат вправе создать специальную временную комиссию по его подготовке или поручить подготовку вопроса соответствующему комитету Палаты.".

      33. В пункте 101 слово "заместитель" заменить словом "заместители".

      34. В пункте 102:
      абзац седьмой изложить в следующей редакции:
      "утверждает структуру и штатную численность Аппарата Сената, а также принимает иные акты в пределах своей компетенции;";
      в абзаце одиннадцатом слова "фракции и" исключить;
      дополнить абзацем двенадцатым следующего содержания:
      "создает консультативно-совещательные органы и утверждает положения об этих органах;".

      35. В пункте 105 слово "заместитель" заменить словом "заместители".

      36. Абзац первый пункта 106 изложить в следующей редакции:
      "106. На первом заседании Сената после избрания и регистрации Центральной избирательной комиссией Республики Казахстан половины депутатов Сената очередного созыва Парламента Палата рассматривает вопрос о количестве и наименовании постоянных комитетов, избрании председателей постоянных комитетов и членов постоянных комитетов".

      37. Абзац третий пункта 117 дополнить предложением следующего содержания:
      "Комитет, как правило, не менее чем за три дня информирует депутатов и все заинтересованные стороны о времени и месте проведения заседания.".

      38. Абзац четвертый пункта 119 исключить.

      39. Абзац второй пункта 146 изложить в следующей редакции:
      "Запрос передается непосредственно лицу, к кому он обращен (или его представителю), если он присутствует в это время в зале заседаний. Во всех остальных случаях запрос, оглашенный депутатом на заседании, в срок не более трех рабочих дней с момента оглашения направляется Аппаратом Сената соответствующему должностному лицу государственного органа.".

      40. Пункт 149 изложить в следующей редакции:
      "149. Депутаты Сената вправе создавать депутатские объединения в виде депутатских групп, за исключением групп по принципу партийной принадлежности.".

      41. Пункт 150 изложить в следующей редакции:
      "150. Депутатская группа - объединение депутатов для осуществления своих полномочий. В составе депутатской группы должно быть не менее пятнадцати депутатов Парламента.
      Депутатские объединения, зарегистрированные в Бюро Сената, информируют Председателя Сената о своих решениях.".

      42. Абзац первый пункта 151 изложить в следующей редакции: 
      "151. Регистрация депутатских групп осуществляется в Бюро Палаты, производится явочным порядком и носит исключительно информационный характер.".

      43. Первое предложение абзаца первого пункта 152 исключить.

      44. В пункте 165:
      абзац четвертый и восьмой изложить в следующей редакции:
      "представляет Палате кандидатуры к избранию на должности заместителей Председателя Палаты, а также распределяет обязанности между ними;";
      "представляет Палатам кандидатуры для назначения на должности двух членов Конституционного Совета, двух членов Центральной избирательной комиссии, трех членов Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета;".

      45. В заголовке главы 16 слово "Заместитель" заменить словом "Заместители".

      46. В пункте 167 слово "Заместитель" заменить словом "Заместители", слово "избирается" заменить словом "избираются".

      47. В пункте 173 заменить:
      слово "Заместитель" словом "Заместители";
      слова "выполняет" словами "выполняют";
      слово "замещает" словами "исполняют обязанности";
      слова "настоящего Регламента" словами "настоящему Регламенту".

      48. Дополнить главой 16-1 следующего содержания:
      "Глава 16-1. Сотрудничество Сената Парламента с парламентами иностранных государств и международными парламентскими организациями
      173-1. Сенат Парламента осуществляет сотрудничество с парламентами иностранных государств и международными парламентскими организациями.
      173-2. Сенат Парламента в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан может заключать международные договоры о межпарламентском сотрудничестве, а также образовывать группы по сотрудничеству Сената Парламента с парламентами (палатами парламентов) иностранных государств.
      173-3. Председатель Сената:
      издает распоряжения об официальных и рабочих визитах, осуществляемых в рамках межпарламентского обмена, а также о командировании депутатов Сената Парламента за рубеж;
      утверждает состав направляемых за рубеж делегаций Сената Парламента, при необходимости - руководителей этих делегаций, их заместителей и сопровождающих лиц.".

      49. В пункте 175:
      слово "Заместителем" заменить словом "Заместителями"; 
      слова "фракциями и" исключить.

      50. Абзац шестой пункта 179 изложить в следующей редакции:
      "информационно-аналитическое и организационно-техническое обеспечение;".

       Председатель
       Сената Парламента Республики
       Казахстан