Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппараты туралы ереженi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Президентiнiң Қаулысы 28 қазан 1994 ж. N 1954. Күшi жойылды - Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995.03.15. N 2121 Қаулысымен.

      Қаулы етемiн:
      Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппараты туралы Ереже (қоса берiлiп отыр) бекiтiлсiн.
             Қазақстан Республикасының
                 Президентi
                                        Қазақстан Республикасы
                                            Президентiнiң
                                        1994 жылғы 28 қазандағы
                                            N 1954 қаулысымен
                                             Бекiтiлген
             Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппараты туралы
                               Ереже
      1. Аппарат Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Президенттiң жарлықтарын, қаулылары мен өкiмдерiн, сондай-ақ осы Ереженi басшылыққа ала отырып Қазақстан Республикасы Президентiнiң қызметiн қамтамасыз етедi.
      2. Аппаратқа:
      Президенттiң Қазақстанның мемлекеттiгiн нығайту, Қазақстан Республикасының Ұлттық қауiпсiздiгiн, аумақтық тұтастығын, мемлекеттiк егемендiгiн қамтамасыз ету және конституциялық құрылысын қорғау, мемлекет басшысының мемлекеттiк билiк тармақтарының өзара iс-қимылы хақындағы өкiлеттiгiн қамтамасыз ету жөнiндегi саясатын дәйектi жүзеге асыру;
      елiмiздiң әлеуметтiк-экономикалық даму стратегиясын iске асыру, экономикалық реформаны түбегейлендiру, оны жүзеге асырудың тактикасы мен тетiктерiн жетiлдiру жөнiнденгi шараларды iске қосу;
      атқарушы өкiмет органдарының жұмысына жүйелi және объективтi талдау жүргiзу және реформалар барысына бақылау жасауды қамтамасыз ету, Президенттiң қатысуымен, сондай-ақ Үкiметтiң, банктердiң кәсiпкерлiк құрылымдардың, қоғамдық бiрлестiктер мен өзге де құрылымдардың, мемлекетаралық және үкiметаралық органдардың өзара iс-қимылы арқылы шешiлуге тиiс аса маңызды проблемаларды айқындау;
      мемлекеттiк органдардың құқықтық реформаны серпiндi жүргiзу, заңдылықты, құқық тәртiбiн және Президенттiң Конституцияның, азаматтардың құқығы мен бостандығы сақталуының кепiлi функциясын атқаруын қамтамасыз ету, әлеуметтiк және құқықтық қорғаудың пәрмендi тетiгiн әзiрлеу жөнiндегi iс-қимылын үйлестiру;
      Қазақстан Республикасының заңдары мен Президент актiлерiнiң орындалуына бақылауды жүзеге асыру және олардың бұзылуының, орындалмауының себептерi мен жағдайларын жою жөнiнде шаралар қолдану;
      мемлекеттiк саясаттың, экономикалық жүйенi реформалаудың тұжырымдамалық негiздерiн әзiрлеудi, қоғамның демократиялық менталитетiн қалыптастыруды ұйымдастырып, қатысу; мемлекеттiк және қоғамдық құрылымдардың тұрақтылыққа, ұлтаралық және азаматтық татулыққа қол жеткiзу және оны сақтау, қоғамды оның iлгерiлеуi және рухани жаңғыруы негiзiнде бiрiктiру жөнiндегi қызметiн үйлестiру; Президенттi iшкi саясат мәселелерi жөнiндегi талдамалық және сараптамалық материалдармен қамтамасыз ету;
      елiмiздiң мүдделерiн ескере отырып, мемлекеттiң сыртқы экономикалық стратегиясы мен дүниежүзiлiк қоғамдастықта алатын орнын айқындауға талдау жасап, қатысу, Президенттiң халықаралық бастамаларын iске асыру, республиканың халықаралық-құқықтық мiндеттемелерiнiң орындалуын бағамдау; мемлекеттiк органдардың сыртқы саясат саласындағы қызметiнiң негiзгi бағыттарын үйлестiру, Президенттiң сыртқы саяси функцияларын ақпараттық және хаттамалық тұрғыда қамтамасыз ету;
      Қазақстан Республикасының сыртқы экономикалық байланыстары, шетел инвестицияларын жұмсау басымдықтары жөнiнде халықаралық қаржы ұйымдарымен ынтымақтастығы, сондай-ақ әлемдiк экономикалық кеңiстiкке бiрлесу саласында ұсыныстарды талдап жасау;
      Президент актiлерiнiң, сондай-ақ оның тапсыруы бойынша Үкiмет шешiмдерiнiң жобаларын, Президентке қол қоюға келiп түсетiн заң жобаларын, заңдар жөнiндегi тұжырымдарды әзiрлеу, мемлекет басшысының заң шығару бастамашылығы жоспарын құрастыру, Министрлер Кабинетi мен басқа да мемлекеттiк органдар ұсынған нормативтiк актiлер, халықаралық шарттар жобаларына сараптама жасау;
      Президенттiң қызметiн отандық және шетелдiк бұқаралық ақпарат құралдарында жария етiп отыру, олармен өзара iс-қимылды ұйымдастыру, Президенттiң жүргiзiп отырған iшкi және сыртқы саясатын түсiндiру;
      Президенттiң Республика Парламентiмен байланысын үзбей ұстап тұру, Президенттi Жоғарғы Кеңестегi заң шығару процесiнiң жай-күйi және онда қаралған мәселелер туралы ұдайы хабардар етiп отыру, мемлекет басшысының белгiлi бiр немесе өзге де заң жобалары жөнiндегi айқындамасын түсiндiру;
      Президенттiң жергiлiктi атқарушы және өкiлдi органдармен өзара iс-қимылын ұйымдастырып, олардың Президент актiлерiн орындауына бақылау жасау, аймақтарды дамыту проблемаларын талдау, мемлекеттiң аймақтық саясатының стратегиясы жөнiнде ұсыныстар мен болжамдық материалдарды даярлау, облыстардың министрлiктермен және ведомстволармен, көршi мемлекеттердiң шекаралық аймақтарымен ынтымақтастығы жөнiндегi жұмысты үйлестiру;
      мемлекеттiк органдардағы кадр саясаты саласында Президенттiң бағытын жүргiзу, Президенттiң номенклатурасына кiретiн және енгiзiлетiн кадрлар резервiн қалыптастыру, оларды қызметке тағайындап, қызметтен босату кезiнде материалдарды ресiмдеу, кадрлардың осы санатын оқыту және қайта даярлауды, соның iшiнде шетелде, ұйымдастыру;
      Президенттi құжаттамалық қамтамасыз ету, Президент жанындағы кеңестер мен комиссиялардың мәжiлiстерiн, Президент пен Вице-Президент өткiзетiн кеңестердi ақпараттық және ұйымдық тұрғыда даярлап, өткiзуге қатысу, қызмет құжаттарын, хаттар мен өтiнiштердi қарау, азаматтарды қабылдауды ұйымдастыру, құжаттар ағынына талдау жасау, iс жүргiзудi жетiлдiру, мемлекеттiк тiл және ұлтаралық қатынас тiлiнiң терезесi тең жұмыс iстеуiн қамтамасыз ету, жұмыс стилi мен әдiстерiн жақсарту;
      Президенттiң, Президент жанындағы кеңестер мен комиссиялардың қызметiн қаржы-шаруашылық және материалдық-техникалық тұрғыда қамтамасыз ету, Президент резиденциясына рұқсаттама арқылы жiберу режимiн сақтауды ұйымдастырып, бақылау жасау жүктеледi.
      3. Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппаратына Аппарат Басшысы басшылық жасайды, ол:
      Аппарат туралы Ереженi, оның құрылымын әзiрлеп, оларды Президенттiң бекiтуiне ұсынады; онымен келiсе отырып Аппараттың құрылымы мен штаттарына өзгерiстер енгiзедi;
      бөлiмдердiң басқармалардың және да құрылымдық бөлiмшелердiң жұмысын ұйымдастырып, бағыттап отырады; <*>
      Президентке жарлықтардың, қаулылардың, өкiмдердiң жобалары мен басқа да материалдар жайында баяндап отырады;
      Аппараттың Жоғарғы Кеңес комитеттерiмен, комиссияларымен, Аппаратымен, Министрлер Кабинетiнiң Iс Басқармасымен, министрлiктермен және ведомстволармен, жергiлiктi өкiлдi және атқарушы органдармен, саяси партиялармен және қозғалыстармен, басқа да қоғамдық ұйымдармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен және халықпен тұрақты байланысын қамтамасыз етiп отырады;
      қабылданған шешiмдердiң орындалуына бақылау жасау жөнiндегi жұмысты үйлестiредi;
      Президенттiң кадр саясатын жүзеге асыру жөнiндегi жұмысты ұйымдастырады; Президенттiң қарауына Аппараттың бөлiмдерi мен басқа да құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшыларын қызметке тағайындап, босату туралы ұсыныстар енгiзедi, Аппараттың жауапты қызметкерлерiн лауазымға тағайындайды және лауазымынан босатады, кадрлар резервiн қалыптастырады.
      Министрлер Кабинетiнiң мүшелерiн және республикалық органдардың, жергiлiктi әкiмшiлiктер мен дипломатиялық өкiлдiктердiң басқа да басшыларын тағайындау жөнiнде ұсыныстар әзiрлеуге қатысады, Министрлер Кабинетiнiң министрлiктер мен ведомстволардың басшы қызметкерлерiн тағайындау туралы қаулыларын тиянақтап отырады.
      Аппарат Басшысының орынбасарлары болады, Аппарат Басшысы олардың мiндеттерiн белгiлейдi.
      Ескерту. 3-тармаққа өзгерiс енгiзiлген - ҚР Президентiнiң
               07.02.1995 ж. N 2038 қаулысымен.
      4. Бөлiмдер осы Ереже мен Аппарат Басшысы бекiтетiн бөлiмдер, басқармалар туралы ережелердiң негiзiнде жұмыс iстейдi. <*>
      Ескерту. 4-тармаққа өзгерiстер енгiзiлген - ҚР Президентiнiң
               07.02.1995 ж. N 2038 қаулысымен.
      5. Аппарат бөлiмдерi, басқармалары мен құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшылары: <*>
      өз бөлiмшелерiне жүктелген мiндеттердiң атқарылуы, Президент жарлықтарының, қаулылары мен өкiмдерiнiң, Вице-Президент өкiмдерiнiң, мемлекеттiк кеңесшiлер мен Аппарат Басшысы тапсырмаларының уақтылы және толық орындалуы үшiн жауап бередi, қызметкерлер арасында мiндеттердi бөлiп, еңбектi ғылыми ұйымдастыру мен тиiстi еңбек тәртiбiн қамтамасыз етедi, сондай-ақ Аппаратта қолданылып жүрген нұсқаулықтарға сәйкес iстiң дұрыс жүргiзiлуiне жауапты;
      Министрлер Кабинетiнiң Iс Басқармасы мен оның бөлiмдерiнен, министрлiктерден, мемлекеттiк комитеттер мен ведомстволардан, жергiлiктi әкiмдерден қажеттi ақпаратты сұратып алуға, мiндеттi түрде орындалуға тиiстi тапсырмалар беруге құқылы.
      Ескерту. 5-тармаққа өзгерiс енгiзiлген - ҚР Президентiнiң
               07.02.1995 ж. N 2038 қаулысымен.
      6. Аппарат қызметкерлерiне өздерiнiң қызмет аясының шеңберiнде:
      Президенттiң жанындағы кеңестер мен комиссиялардың, Министрлер Кабинетiнiң мәжiлiстерiне қатысу, республика министрлiктерi мен ведомстволары, жергiлiктi әкiмдер өткiзетiн шараларға қатысу;
      Министрлер Кабинетi Iс Басқармасының, министрлiктер мен ведомстволардың, жергiлiктi әкiмдер аппараттарының қызметкерлерiн, кәсiпорындардың, мекемелер мен ұйымдардың өкiлдерiн Президент қарайтын мәселелердi шешуге тарту;
      белгiленген тәртiппен басшылыққа Министрлер Кабинетi, министрлiктер мен ведомстволар әзiрлеген, қойылатын талаптарға сай келмейтiн нормативтiк құжаттардың жобаларын пысықтау үшiн қайтарып беру туралы ұсыныстар енгiзуге, сондай-ақ басқа мемлекеттiк басқару органдары, жергiлiктi әкiмдер, кәсiпорындар, мекемелер мен ұйымдар қарауға құзырлы материалдарды қайтару құқығы берiледi.
      7. Осы ережеден туындайтын мәселелердi әзiрлеп, оларды қарау тәртiбiн Аппарат Басшысы мен оның орынбасарлары реттеп отырады.
      8. Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппараты заңды тұлға болып табылады, оның Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк елтаңбасы бейнеленiп, қазақ және орыс тiлдерiнде аты жазылған мөрi болады.

Об утвеpждении положения об Аппаpате Пpезидента Республики Казахстан

Постановление Пpезидента Республики Казахстан от 28 октябpя 1994 г. N 1954. Утратило силу - постановлением Президента РК от 15 марта 1995 г. N 2121 ~K952121

      Постановляю:
      Утвердить положение об Аппарате Президента Республики Казахстан (прилагается).
          Президент
     Республики Казахстан
                                             Утверждено
                                      постановлением Президента
                                        Республики Казахстан
                                      от 28 октября 1994 г. N 1954
                         Положение
          об Аппарате Президента Республики Казахстан
      1. Аппарат обеспечивает деятельность Президента Республики Казахстан, руководствуясь Конституцией, законами Республики Казахстан, указами, постановлениями и распоряжениями Президента, а также настоящим Положением.
      2. На Аппарат возлагается:
      последовательное проведение в жизнь политики Президента по укреплению государственности Казахстана, обеспечению национальной безопасности, территориальной целостности, государственного суверенитета и защите конституционного строя Республики Казахстан, реализации полномочий главы государства по обеспечению взаимодействия ветвей государственной власти;
      реализация стратегии социально-экономического развития страны, инициирование мер по радикализации экономической реформы, совершенствованию тактики и механизмов ее осуществления;
      проведение системного и объективного анализа работы органов исполнительной власти и обеспечение контроля за ходом реформ, выявление важнейших проблем, подлежащих решению с участием Президента, а также посредством взаимодействия Правительства, банков, предпринимательских структур, общественных объединений и иных формирований, межгосударственных и межправительственных органов;
      координация действий государственных органов по динамичному проведению правовой реформы, обеспечению законности, правопорядка и выполнения Президентом функций гаранта соблюдения Конституции, прав и свобод граждан, разработке эффективного механизма социальной и правовой защиты;
      осуществление контроля за исполнением законов Республики Казахстан и актов Президента и принятие мер по устранению нарушений, причин и условий их неисполнения;
      организация и участие в разработке концептуальных основ государственной политики, реформирования экономической системы, в формировании демократического менталитета общества; координация деятельности государственных и общественных структур по достижению и сохранению стабильности, межнационального и гражданского согласия, консолидации общества на базе его прогресса и духовного возрождения; обеспечение Президента аналитическими и экспертными материалами по вопросам внутренней политики;
      анализ и участие в определении внешнеполитической стратегии государства и его места в мировом сообществе с учетом интересов страны; реализация международных инициатив Президента, мониторинг выполнения международно-правовых обязательств республики, координация основных направлений деятельности государственных органов в сфере внешней политики, информационное и протокольное обеспечение внешнеполитических функций Президента;
      выработка предложений в сфере внешнеэкономических связей, сотрудничества с международными финансовыми организациями по приоритетам использования иностранных инвестиций, а также интеграции Республики Казахстан в мировое экономическое пространство;
      подготовка проектов актов Президента, а также по его поручению проектов решений Правительства, законопроектов, заключений по законам, поступающим на подпись Президенту, формирование плана законодательных инициатив главы государства, экспертиза представленных Кабинетом Министров и другими государственными органами проектов нормативных актов, международных договоров;
      освещение деятельности Президента в отечественных и зарубежных средствах массовой информации, организация взаимодействия с ними, разъяснение проводимой Президентом внутренней и внешней политики;
      поддержание связи Президента с Парламентом республики, регулярное информирование Президента о состоянии законодательного процесса в Верховном Совете и рассматриваемых им вопросах, разъяснение позиции главы государства по тем или иным законопроектам;
      организация взаимодействия Президента с местными исполнительными и представительными органами, контроль за исполнением ими актов Президента, анализ проблем развития регионов, подготовка предложений и прогнозных материалов по стратегии региональной политики государства, координация работы по сотрудничеству областей с министерствами и ведомствами, приграничными регионами соседних государств;
      проведение курса Президента в области кадровой политики в государственных органах, формирование резерва кадров, входящих и включаемых в номенклатуру Президента, оформление материалов при их назначении на должность и освобождении от должности, организация учебы и переподготовки этой категории кадров, в том числе за рубежом;
      документационное обеспечение Президента, участие в информационной и организационной подготовке и проведении заседаний советов и комиссий при Президенте, совещаний, проводимых Президентом и Вице-Президентом, рассмотрение служебных документов, писем и заявлений, организация приема граждан, анализ документопотока, совершенствование делопроизводства, обеспечение паритетного функционирования государственного языка и языка межнационального общения, улучшение стиля и методов работы;
      финансово-хозяйственное и материально-техническое обеспечение деятельности Президента, советов и комиссий при Президенте, организация и контроль за соблюдением пропускного режима в Резиденции Президента.
      3. Аппарат Президента Республики Казахстан возглавляет Руководитель Аппарата, который:
      разрабатывает Положение об Аппарате, его структуру и представляет их Президенту на утверждение, по согласованию с ним вносит изменения в структуру и штаты;
      организует и направляет работу отделов, управлений и других структурных подразделений;
      докладывает Президенту проекты указов, постановлений, распоряжений и другие материалы;
      обеспечивает постоянные контакты Аппарата с комитетами, комиссиями и Аппаратом Верховного Совета, Управлением Делами Кабинета Министров, министерствами и ведомствами, местными представительными и исполнительными органами, с политическими партиями и движениями, другими общественными объединениями, средствами массовой информации и населением;
      координирует работу по контролю за исполнением принятых решений;
      организует работу по реализации кадровой политики Президента; вносит на рассмотрение Президента предложения о назначении и освобождении руководителей отделов, управлений и других структурных подразделений Аппарата, назначает на должность и освобождает от должности ответственных работников Аппарата; формирует резерв кадров;
      участвует в подготовке предложений по назначению членов Кабинета Министров и других руководителей республиканских органов, местных администраций и дипломатических представительств; согласовывает постановления Кабинета Министров о назначении руководящих работников министерств и ведомств.
      Руководитель Аппарата имеет заместителей и определяет их обязанности. <*>
      Сноска. В пункт 3 внесены изменения постановлением Президента Республики Казахстан от 7 февраля 1995 г. N 2038.
      4. Отделы, управления действуют на основании настоящего Положения и положений об отделах, управлениях, которые утверждаются Руководителем Аппарата. <*>
      Сноска. В пункт 4 внесены изменения - постановлением Президента Республики Казахстан от 7 февраля 1994 г. N 2038.
      5. Руководители отделов, управлений и структурных подразделений Аппарата:
      несут ответственность за выполнение задач, возложенных на их подразделения, своевременное и полное исполнение указов, постановлений и распоряжений Президента, распоряжений Вице-Президента и поручений государственных советников и Руководителя Аппарата, распределяют обязанности между работниками, обеспечивают научную организацию труда и надлежащую трудовую дисциплину, а также отвечают за правильное ведение делопроизводства в соответствии с инструкциями, действующими в Аппарате;
      имеют право запрашивать от Управления Делами Кабинета Министров и его отделов, министерств, государственных комитетов и ведомств, глав местных администраций необходимую информацию, давать обязательные к исполнению поручения. <*>
      Сноска. В пункт 5 внесены изменения - постановлением Президента Республики Казахстан от 7 февраля 1995 г. N 2038.
      6. Работникам Аппарата в рамках сферы их деятельности предоставляется право:
      участвовать в заседаниях советов и комиссий при Президенте, Кабинета Министров, мероприятиях, проводимых министерствами и ведомствами республики, главами местных администраций;
      привлекать работников Управления Делами Кабинета Министров, министерств и ведомств, аппаратов глав местных администраций, представителей предприятий, учреждений и организаций к участию в решении вопросов, рассматриваемых Президентом;
      в установленном порядке вносить руководству предложения о возвращении на доработку проектов нормативных документов, подготовленных Кабинетом Министров, министерствами и ведомствами, не отвечающих предъявляемым требованиям, а также возвращать материалы, рассмотрение которых входит в компетенцию других органов государственного управления, глав местных администраций, предприятий, учреждений и

организаций.
     7. Подготовка и порядок рассмотрения вопросов, вытекающих
из настоящего Положения, регулируются Руководителем Аппарата и его
заместителями.
     8. Аппарат Президента Республики Казахстан является юридическим
лицом, имеет печать с изображением Государственного герба Республики
Казахстан и своим наименованием на казахском и русском языках.