Мемлекеттік бюджеттің есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемелерге арналған бюджеттің атқарылуы және есептілік нысандарын (мерзімді және жылдық) жүргізу жөніндегі қаржылық рәсімдердің ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 2000 жылғы 16 ақпан N 255. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2002.07.25. N 832 қаулысымен. ~P020832


     "Бюджет жүйесі туралы" 1999 жылғы 1 сәуірдегі Қазақстан Республикасы 
Заңының  

Z990357_

  28-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ 
ЕТЕДІ:
     1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік бюджеттің есебінен ұсталатын 
мемлекеттік мекемелерге арналған бюджеттің атқарылуы және есептілік 
нысандарын (мерзімді және жылдық) жүргізу жөніндегі қаржылық рәсімдердің 
ережесі бекітілсін.
     2. Осы қаулы 2000 жылдың 1 қаңтарынан бастап күшіне енеді.
     
     
     Қазақстан Республикасының
        Премьер-Министрі
     
     
                                                   Қазақстан Республикасы
                                                         Үкіметінің
                                                   2000 жылғы 16 ақпандағы
                                                      N 255 қаулысымен
                                                        БЕКІТІЛГЕН
     
      Мемлекеттік бюджеттің есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемелерге
         арналған бюджеттің атқарылуы және есептілік нысандарын
               (мерзімді және жылдық) жүргізу жөніндегі
                      қаржылық рәсімдердің ережесі
     
                          1. Жалпы ережелер
     


      1. Бюджеттің атқарылуы жөніндегі қаржылық рәсімдер - мемлекеттік органдардың өз құзыретінің шегінде жүзеге асыратын және тиісті бюджеттердің кіріс және шығыс тізімдемесіне сәйкес бекітілген республикалық және жергілікті бюджеттерді атқаруға бағытталған жүйелі іс-қимылы.
      2. Республикалық және жергілікті бюджеттердің атқарылуы олар бекітілген қаржылық жылдың 1 қаңтарында басталады және 31 желтоқсанында аяқталады.
      Мемлекеттік мекемелердің өздеріне ағымдағы қаржы жылына көзделген бюджеттік қаржыны жұмсауға құқығы өткен қаржы жылында қаржыландырумен қамтамасыз етілмеген бекітілген бюджеттік шығыстар бойынша, сондай-ақ есепті кезең ішінде жүргізілетін ресми трансферттерді бюджетке есепке алу бойынша қорытынды операцияларды қоспағанда, 31 желтоқсанда тоқтатылады. Есепті кезеңнің ұзақтығын есепті жылдан кейінгі жылдың 1 сәуірінен кешіктірмей аяқтау мерзімімен Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі (бұдан әрі - Қаржы министрлігі) белгілейді және Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне, республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне және жергілікті атқарушы органдарға хабарлайды.
      3. Қазақстан Республикасы республикалық бюджетінің қаражаты Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіндегі Бірыңғай қазынашылық шотта, жергілікті бюджеттердің қаражаты - Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі қазынашылығының тиісті аумақтық органдарындағы (бұдан әрі - Қазынашылықтың аумақтық органдары) ағымдағы шоттарда сақталады.
      4. Республикалық бюджетті кассалық атқаруды және жергілікті бюджеттердің шоттарын жүргізуді заңдарда белгілеген тәртіппен Қазынашылықтың аумақтық органдары жүзеге асырады.
      5. Республикалық және жергілікті бюджеттердің атқарылуы осы бюджеттердің кірістері мен шығыстарының бекітілген жылдық сомаларын айлар бойынша бөлуге сәйкес жасалатын және осы Ережеде белгіленген тәртіппен оларға өзгерістер енгізу жолымен нақтыланатын барлық деңгейлердегі республикалық және жергілікті бюджеттерінің кірістері мен шығыстары тізімдемесінің негізінде жүзеге асырылады.
      6. Республикалық және жергілікті бюджеттердің есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемелердің есептілік нысандарын, оны жүргізудің тәртібін, ұсынудың мерзімдерін, сондай-ақ оны жасауға қойылатын негізгі талаптарды Қаржы министрлігі белгілейді.

                   2. Республикалық және жергілікті бюджеттердің
                       кірістері мен шығыстарының тізімдемесі

      7. Республикалық және жергілікті бюджеттердің кірістері мен шығыстарының тізімдемесі - оған сәйкес Қазақстан Республикасының бюджеттік жіктелуінің функционалдық, ведомстволық және экономикалық сипаттамалары бойынша бекітілген республикалық және жергілікті бюджеттердің кірістері мен шығыстарын ай сайынғы атқару жүзеге асырылатын жоспарды білдіретін құжат.
      8. Республикалық және жергілікті бюджеттердің кірістері мен шығыстарының тізімдемесі, тұтастай алғанда, жыл бойынша тепе-теңестірілуі тиіс, яғни шығыстардың көлемі кірістердің көлемімен тең болуы тиіс. <*>
      ЕСКЕРТУ. 8-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.02.08. N 210
               қаулысымен. P010210_
      9. Республикалық және жергілікті бюджеттер кірістерінің тізімдемесі бюджетке төленетін төлемдердің белгіленген мерзімдеріне сүйеніп, сондай-ақ алдағы жылдардағы кірістердің орташа айлық түсімдерінің қарқыны, мемлекеттік бағалы қағаздардың кірістілігі мен бағалы қағаздар рыногындағы сұраныс пен ұсыныстардың деңгейін талдау, жасалған несиелік келісімдер мен заем туралы шарттардың (келісімдердің) талаптары ескеріле отырып жасалады.
      10. Республикалық және жергілікті бюджеттер шығыстарының тізімдемесі бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бекітетін және тиісінше Қаржы министрлігіне және жергілікті бюджеттерді жасауды және атқаруды жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдар уәкілеттік берген жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын атқарушы органдарға (бұдан әрі - жергілікті қаржы органдары) ұсынатын шығыстардың жиынтық сметаларының негізінде жасалады.
      11. Бюджеттік бағдарламалар әкімшісі шығыстарының жиынтық сметасы бюджеттен мемлекеттік мекемелерді ұстауға және нақты бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) орындауға бөлінетін қаражаттың көлемін, мақсатты бағытталуын және айлар бойынша бөлінуін айқындайтын негізгі құжат болып табылады.
      12. Шығыстардың жиынтық сметаларын бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Қаржы министрлігі бекітетін бюджеттің шығыстарын экономикалық жіктеу ерекшелігінің құрылымына сәйкес шығыстардың экономикалық жіктелуі жөніндегі 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әрбір бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) үшін жеке жасайды және бекітеді.
      13. Республикалық және жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын мемлекеттік мекемелер шығыстарының сметасын жасаудың және бекітудің ережесін Қаржы министрлігі белгілейді.
      14. Шығыстар сметаларының көлемі олардың әрбір ерекшелігі бойынша жоспарланатын жылға арналған бюджетті бекіту кезінде ескерілген есептерге сәйкес келуі тиіс.
      15. Қаржы министрлігі өзі белгiлеген мерзiмдерде, республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Заңымен бекітілген жылдық сомалардың проценттері түрінде жылдық тағайындауларды бөлудің айлық лимиттерін жолдайды. Республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi Қаржы министрлiгiне өзi белгiлеген мерзiмдерде берiлген айлық лимиттердiң шегiнде шығыстардың жиынтық сметаларын ұсынады. <*>
      Жергілікті қаржы органдары тиісті қаржы жылына арналған жергілікті бюджеттерді жергілікті атқарушы органдар бекіткеннен кейін, бірақ Қаржы министрлiгi белгілеген мерзiмдерде, жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне жергілікті өкілді органдардың тиісті қаржы жылына арналған жергілікті бюджет туралы шешімдерімен бекітілген жылдық сомаларды бөлудің айлық лимиттерін жолдайды. Жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Қаржы министрлiгi белгілеген мерзiмдерде тиісті жергілікті қаржы органдарына берілген айлық лимиттердің шегінде шығыстардың бекітілген жиынтық сметаларын ұсынады. <*>
      ЕСКЕРТУ. 15-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.02.08. N 210
                қаулысымен. P010210_
      16. Қаржы министрлігі мен жергілікті қаржы органдары жоспарланған жылдың 15 қаңтарынан кешіктірмей тиісінше республикалық және жергілікті бюджеттердің кірістері мен шығыстары тізімдемесінің жобасын жасайды.
      17. Республикалық бюджеттің кірістері мен шығыстарының тізімдемесін Қазақстан Республикасының Қаржы министрі бекітеді. Республикалық бюджеттің кірістері мен шығыстары тізімдемесінің бір данасы Қаржы министрлігінің Қазынашылық комитетіне ұсынылады. <*>
      Жергілікті бюджеттің кірістері мен шығыстарының тізімдемесін жергілікті қаржы органының басшысы бекітеді. Жергілікті бюджеттің кірістері мен шығыстары тізімдемесінің бір данасы Қазынашылықтың тиісті аумақтық органына ұсынылады. <*>
      ЕСКЕРТУ. 17-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.02.08. N 210
                қаулысымен. P010210_
      18. Бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiлерi Қаржы министрлiгi белгiлеген мерзiмдерде өздерiнiң ведомстволық бағыныстағы мемлекеттiк мекемелерiне 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша шығыстардың жеке сметаларын, сондай-ақ оларға есептемелердiң көрсеткіштерiн бекiтедi және қоса бередi.
      Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiлерi ведомстволық бағыныстағы мемлекеттік мекемелерге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша шығыстардың жеке сметаларын, сондай-ақ оларға есептемелердiң көрсеткiштерiн бекiтудi және берудi өздерiнiң ведомстволары мен аумақтық органдарына табыстауға құқылы. <*>
      ЕСКЕРТУ. 18-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2001.02.08. N 210
               қаулысымен. P010210_
      19. Жоғары тұрған бюджеттерден алынатын сомалар төмен тұрған бюджеттер кірістерінің тізімдемесінде жоғары тұрған бюджеттер шығыстарының тізімдемесіндегі сияқты осындай көлемдерде және қаржы жылының сол айларында көзделеді, ал жоғары тұрған бюджеттерге берілетін сомалар төмен тұрған бюджеттер шығыстарының тізімдемесінде жоғары тұрған бюджеттер кірістерінің тізімдемесіндегі сияқты осындай көлемдерде және сол айларда есептеледі.
      Қаржы министрлігі республикалық бюджеттен облыстардың, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне берілетін ресми трансферттердің сомаларын, республикалық бюджеттен облыстардың, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне берілетін бюджеттік несиелердің сомаларын, республикалық бюджеттен облыстардың, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне бұрын берілген бюджеттік несиелерді өтеу сомаларын айлар бойынша бөлуді облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдарына хабарлайды.
      Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органы қалалар мен аудандардың бюджеттеріне берілетін ресми трансферттердің сомасын қалалар мен аудандардың жергілікті атқарушы органдарына хабарлайды.
      Бюджеттік алулардың сомасын айлар бойынша бөлу заңдарда белгіленген тәртіппен айқындалады.
      20. Егер Қазақстан Республикасының Парламенті 15 желтоқсанға дейін мерзімде кезекті қаржы жылына арналған Республикалық бюджет туралы заңды қабылдамаған жағдайда, Қаржы министрлігі Қазақстан Республикасы Президентінің "Алдағы қаржы жылының 1-тоқсанына арналған республикалық қаржылық жоспар туралы" Жарлығымен бекітілетін көлемде республикалық бюджеттің кірістері мен шығыстарының қаржы жылының 1-тоқсанына арналған уақытша тізімдемесін жасайды және бекітеді.
      Егер жергілікті өкілді орган қаржы жылының 1 қаңтарына дейін тиісті жылына арналған жергілікті бюджетті бекіту туралы шешім қабылдамаған жағдайда, онда ол бекітілгенге дейін тиісті жергілікті қаржы органы ағымдағы қаржы жылына арналған жылдық жергілікті бюджет жобасының 1/4 бөлігі мөлшерінде жергілікті бюджеттің кірістері мен шығыстарының бірінші тоқсанға арналған уақытша тізімдемесін жасайды және бекітеді.

               3. Республикалық және жергілікті бюджеттердің
                  шығыстарын қаржыландыру жөніндегі рәсімдер

      21. Бюджеттерден қаражат тиісінше барлық деңгейлердегі республикалық және жергілікті бюджеттерінде көзделген шығыстарына ғана бөлінеді.
      22. Республикалық және жергілікті бюджеттердің қаражат жұмсауын қаржыландыру бюджетті атқару процесінде оларға заңдарда белгіленген тәртіппен енгізілген өзгерістер ескеріле отырып, тиісті бюджеттердің кірістері мен шығыстарының тізімдемелері негізінде жүргізіледі.
      23. Қаржы министрлігі республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерін уақытында қаржыландыруды қамтамасыз ету үшін бюджетке түсетін түсімдер болжамдарының республикалық бюджеттің тапшылығын қаржыландырудың және Бірыңғай қазынашылық шоттағы ақшалардың қалдықтарының негізінде ай сайын ағымдағы айдың 5-іне дейін ағымдағы қаржы айына арналған ақшаның болжамды көлемін айқындайды.
      24. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әрбір әкімшісі, бюджеттік бағдарлама, кіші бағдарлама және ерекшелік бойынша республикалық бюджеттің қаражатын жұмсауды қаржыландырудың ағымдағы қаржы айына арналған лимиттерінің көлемін ақшаның, секвестрлеуге жатпайтын республикалық бюджеттік бағдарламалар бойынша шығыстардың болжамды көлемін, сондай-ақ үкіметтік борышты өтеу және оған қызмет көрсету сомаларын, республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік қаржыға деген айлық қажеттілігін ескере отырып, республикалық бюджет шығыстарының бекітілген тізімдемесі шегінде Қаржы министрлігі бекітеді.
      25. Егер республикалық бюджетке ақшаның іс жүзіндегі түсуі болжамды көрсеткіштерден төмен болған жағдайда, республикалық бюджеттік бағдарламалардың әрбір әкімшісі бойынша қаржыландыру лимиттерінің көлемдерін шығыстардың мынадай басымдылығын:
      - үкіметтік борышты өтеу және оған қызмет көрсету жөніндегі шығыстарды;
      - атқарылмауы республикалық бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік мекемелердің кредиторлық берешегінің пайда болуына әкеп соқтыратын шығыстарды;
      - қаржыландырылуы Қазақстан Республикасы Үкіметінің тиісті шешімдерінің негізінде жүзеге асырылатын шығыстарды;
      - басқа да шығыстарды ескере отырып Қаржы министрлігі белгілейді.
      26. Үкіметтік сыртқы заемдардың есебінен инвестициялық жобаларды іске асыру жөніндегі қаржылық рәсімдер Қаржы министрлігі айқындаған тәртіппен жүзеге асырылады.
      27. Іске асырылуына арналған қаражат қаржы жылының ішінде республикалық бюджеттік бағдарламалардың түрлі әкімшілеріне бөлінетін республикалық бюджеттік бағдарламалар бойынша қаржыны бөлу Қазақстан Республикасы Үкіметінің осы бағдарламалар бойынша қаражат бөлу туралы шешімдерінің негізінде жүргізіледі.
      28. Қазақстан Республикасының Үкіметі қаржыландыру көлемін осы Ереженің 35-тармағында айтылған талаптарға сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілейтін белгілі бір кезеңде республикалық бюджетке түсетін іс жүзіндегі түсімдердің негізінде кезең-кезеңмен жүргізілетін республикалық бюджеттік бағдарламалардың тізбесін белгілеуге құқылы.
      29. Қаржы министрлігінің Қазынашылық комитеті республикалық бюджеттің қаражатты жұмсауын қаржыландыру лимиттерінің негізінде республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне қазынашылық рұқсат береді.
      30. Қаржы министрлігі бірыңғай қазынашылық шотта дебеттік сальдо пайда болған жағдайда түсімдерді арттыру не бюджеттің ақшасын пайдалануға Қаржы министрлігінің Қазынашылық комитеті берген рұқсаттар бойынша аудару операцияларын толық немесе ішінара уақытша тоқтата тұру жөнінде шаралар қабылдайды.
      31. Жергілікті қаржы органы жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерін уақытында қаржыландыруды қамтамасыз ету үшін жергілікті бюджеттердің шоттарына ақшаның жергілікті бюджеттердің шоттарына іс жүзінде түсуінің сомасын, секвестрлеуге жатпайтын жергілікті бюджеттік бағдарламалар бойынша шығыстардың көлемін, жергілікті атқарушы органдардың борышына қызмет көрсету және оны өтеу жөніндегі шығыстардың көлемін және жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік қаржыға қажеттілігін ескере отырып, жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әрбір әкімшісі, бюджеттік бағдарлама, кіші бағдарлама және жергілікті бюджет шығыстарының тізімдемесіне сәйкес ерекшелік бойынша тиісті жергілікті бюджеттің қаражатын жұмсауды қаржыландырудың ағымдағы лимиттерін айқындайды.
      Егер ақшаның жергілікті бюджетке іс жүзіндегі түсуі жоспарлы көрсеткіштерден төмен болған жағдайда, жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бойынша қаржыландыру лимиттерінің көлемін шығыстардың мынадай басымдылығын:
      - жергілікті атқарушы органдардың борышын өтеу және оған қызмет көрсету жөніндегі шығыстарды;
      - атқарылмауы жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын мемлекеттік мекемелердің кредиторлық берешегінің пайда болуына әкеп соқтыратын шығыстарды;
      - қаржыландырылуы жергілікті атқарушы органдардың шешімдері негізінде жүзеге асырылатын шығыстарды;
      - өзге де шығыстарды ескере отырып жергілікті қаржы органы белгілейді.
      32. Қаржыландыру лимиттерінің негізінде жергілікті қаржы органы жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне қаржылық рұқсат жазып береді.
      33. Мемлекеттiк мекемелерге бюджеттік қаражатты жұмсауға арналған рұқсат шығыстардың бекiтiлген сметалары болған кезде ғана берiледi. <*>
      ЕСКЕРТУ. 33-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2001.02.08. N 210
               қаулысымен. P010210_
      34. Егер лимиттер бюджеттердің әр түрлі деңгейлерінің арасындағы трансферттерді жүзеге асыруға ашылатын болса, бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің қаржыландыру лимиттерін төмен тұрған бөлушілерге аударуының, бюджеттік ақшаны жоғары тұрған және төмен тұрған бюджеттердің кіріс шоттарына аударуының, бюджеттік ақшаны мемлекеттік мекемелердің бюджеттік шоттарынан, оның ішінде тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулерді) берушілердің есеп шоттарына аударудың тәртібін Қаржы министрлігі белгілейді.

              4. Бюджетті нақтылау және бюджеттің кірістері мен
                  шығыстарының тізімдемесіне өзгерістер енгізу
                          және қаржыландыру лимиттері

      35. Бюджет тапшылығының белгіленген деңгейін арттыру не оны атқару барысында кіріс көздері түсімдерінің төмендерінің төмендеуі кезінде шығыстарды қысқарту және бюджетті несиелендіру, бірақ бекітілген соманың 10 процентінен артық емес, туралы шешімді Қазақстан Республикасының Үкіметі мен жергілікті атқарушы органдар қабылдайды, ал 10 проценттен артық - Республикалық бюджет туралы заңға және мәслихаттардың тиісті шешімдеріне өзгерістер енгізу жолымен қабылданады.
      Егер республикалық және жергілікті бюджеттердің атқарылуы барысында орындауға бекітілген бюджетте қаражат көзделмеген қосымша бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) қаржыландырудың не түсімдердің немесе бюджет тапшылығын қаржыландырудың көлемдерін тиісінше өзгерту арқылы белгілі бір бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша жылдық соманы арттырудың қажеттілігі пайда болса, Қазақстан Республикасының Үкіметі Қазақстан Республикасының Парламентіне тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Заңының жобасын енгізеді, ал жергілікті атқарушы органдар тиісті мәслихатқа тиісті жергілікті бюджет туралы шешімге өзгерістер енгізу туралы ұсыныс енгізеді.
      Республикалық бюджетті нақтылау Қазақстан Республикасының заң актілеріне сәйкес басқа да заң шығарушылық бастамашылықтардың негізінде жүзеге асырылуы мүмкін.
      36. Ағымдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджетті нақтылаған жағдайда республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері шығыстардың сметаларын, ал Қаржы министрлігі - республикалық бюджеттің кірістері мен шығыстарының тізімдемесін нақтылайды.
      Ағымдағы қаржы жылына арналған жергілікті бюджеттерді нақтылаған жағдайда жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері шығыстардың сметаларын, ал жергілікті қаржы органдары - жергілікті бюджеттің кірістері мен шығыстарының тізімдемесін нақтылайды.
      37. Республикалық және жергілікті бюджеттердің кірістері мен шығыстарына оларды атқару процесінде өзгерістер енгізу:
      ағымдағы жылы қабылданатын және ағымдағы қаржы жылына арналған бюджеттің атқарылуына қатысты Қазақстан Республикасы заңдарының, Қазақстан Республикасының Президенті Жарлықтарының, Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулыларының;
      жергілікті өкілді және атқарушы органдардың нормативтік құқықтық актілерінің;
      бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің шығыстар сметасының өзгеруіне арналған өтініштерінің негізінде жүргізіледі.
      38. Республикалық және жергілікті бюджеттердің кірістері мен шығыстарының тізімдемесіне өзгерістер енгізу кезінде:
      тұтастай алғанда жыл бойынша және әрбір ай бойынша кірістер мен шығыстардың тепе-теңдестірілуін сақтау;
      жоспарлы тағайындаулардың, қаржыландыру лимиттерінің және кассалық шығыстардың арасындағы сәйкестікті сақтау;
      кемітілетін ерекшеліктер бойынша кредиторлық берешектің бар немесе жоқ екендігін ескеру;
      Қазынашылықтың аумақтық органдарында тіркелген тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулерді) берушілердің алдында міндеттемелердің бар-жоғын ескеру қажет.
      39. Ерекшеліктер бойынша жоспарлы тағайындауларды және қаржыландыру лимиттерін кеміту шегінде белгіленген тәртіппен міндеттемелер қабылданбаған және тіркелмеген сомаға жүргізіле алады. Ерекшеліктер бойынша жоспарлы тағайындауларды және қаржыландыру лимиттерін арттыру оларды басқа ерекшеліктер бойынша кемітудің есебінен бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) бойынша жылдық сомалардың шегінде жүзеге асырылуы мүмкін.
      Егер ағымдағы қаржы жылының ішінде Республикалық бюджет туралы заңға немесе жергілікті өкілді органның жергілікті бюджет туралы шешіміне өзгерістер енгізген кезде бюджеттік тағайындауларды, қаржыландыру лимиттерін және олардың есебінен жүргізілген кассалық шығыстарды бір бюджеттік бағдарламадан, кіші бағдарламадан, ерекшеліктен екінші бюджеттік бағдарламаға, кіші бағдарламаларға, ерекшелікке аудару талап етілсе, мемлекеттік мекеменің өтінімі бойынша шарттарды заңдарда белгіленген тәртіппен қайта тіркеу жүзеге асырылады.
      Бұдан кейін Қазынашылықтың аумақтық органдары бюджеттік тағайындауларды, қаржыландыру лимиттерін және олардың есебінен жүргізілген кассалық шығыстарды бір бюджеттік бағдарламадан, кіші бағдарламадан, ерекшеліктен екінші бюджеттік бағдарламаға, кіші бағдарламаларға, ерекшелікке ауыстыруды жүзеге асырады.
      40. Ерекшеліктер бойынша республикалық бюджет шығыстарының жылдық сомасын өзгерту ағымдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Заңында көзделген бағдарламалар мен ағымдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысында көзделген кіші бағдарламалар бойынша қаржының шегінде жүзеге асырылады.
      Ерекшеліктер бойынша жергілікті бюджет шығыстарының жылдық сомасын өзгерту жергілікті өкілді органның ағымдағы қаржы жылына арналған жергілікті бюджет туралы шешімінде көзделген бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша қаржының шегінде жүзеге асырылады.
      41. Бюджетке түсімдердің және оның тапшылығын қаржыландыруды (профицитін пайдалануды) өтеудің көлемін өзгерту бюджет тапшылығын қаржыландыру (профицитін пайдалану) көлемін сақтау шартымен ғана жүзеге асырыла алады.
      42. Нақты ерекшелік бойынша шығыстардың жылдық сомасының шегінде айлар бойынша және бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) бойынша жылдық соманың шегінде ерекшеліктердің арасындағы шығыстардың тізімдемесін нақтылау тиісті негіздемелерімен бірге Қаржы министрлігіне немесе бюджеттің деңгейіне қарай тиісті жергілікті қаржы органына ұсынылатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің шығыстардың сметасын өзгертуге арналған өтінімдерінің негізінде жүзеге асырылады.
      Өтінім енгізілетін өзгерістердің сипаттамасы мен негіздемесін, бағдарлама (кiшi бағдарлама) бойынша кредиторлық берешектердің болуына немесе жоқтығына растаманы қамтуы тиіс және оған бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің басшысы қол қояды. <*>
      Бюджеттік бағдарламалар әкімшісі ерекшелік бойынша шығыстардың жылдық сомасының шегінде айлар бойынша шығыстардың сметасын нақтылау кезінде айлар бойынша кірістер мен шығыстардың белгіленген балансын сақтау үшін бір мезгілде түзетілетін шығыстың түрін айқындайды.
      ЕСКЕРТУ. 42-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.02.08. N 210
               қаулысымен. P010210_
      43. Қаржы министрлігі немесе жергілікті атқарушы орган тиісінше республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің немесе жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің өтінімін қарайды, енгізілетін өзгерістер бойынша негіздемені мен есептемелерді, бағдарлама (кiшi бағдарлама) бойынша кредиторлық берешектердің болуын немесе жоқтығын тексереді, ағымдағы жылдың өткен айлары үшін жоспарлы тағайындаулар өзгерген жағдайда, түзетілетін жоспарлы соманы жыл басынан бөлінген қаржыландыру лимиттерімен салыстырады және тиісті бюджет шығыстарының тізімдемесіне (қаржыландыру лимиттеріне) өзгеріс енгізеді. <*>
      ЕСКЕРТУ. 43-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.02.08. N 210
               қаулысымен. P010210_
      44. Қаржы министрлігі республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің шығыстарының сметасын өзгертуге және республикалық бюджеттің шығыстар тізімдемесіне (қаржыландыру лимиттеріне) өзгерістер енгізуге арналған өтінімдерін қарауды бес жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жүргізеді.
      Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің шығыстар сметасын өзгертуге және жергілікті бюджет шығыстарының тізімдемесіне (қаржыландыру лимиттеріне) өзгерістер енгізуге арналған өтінімін жергілікті қаржы органы үш жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жүргізеді.
      45. Республикалық және жергілікті бюджеттер шығыстарының тізімдемесі өзгерген жағдайда республикалық және жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын мемлекеттік мекемелердің шығыстар сметасына тиісті өзгерістер енгізілуі тиіс.
      46. Республикалық және жергілікті бюджеттердің кірістер мен шығыстар тізімдемесін өзгертуге арналған өтінімдер мен анықтамалардың нысанын Қаржы министрлігі айқындайды.

            Мемлекеттік бюджет есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемелер үшін
         бюджеттің атқарылу және есептілік нысандарын (мерзімді және жылдық)
                             енгізу жөніндегі қаржылық рәсімдердің ережесіне
                                                                   1-қосымша
                                  ____________________________________

сомадағы шығыстар сметасын бекітемін ____________________________________ ____________________________________ (бюджеттік бағдарламалар өкімшісі басшысының лауазымы, аты-жөні) ______жылғы"___"____________________ М.О.


                     Шығыстардың жиынтық сметасы

                                Атауы Кодтары

Бюджеттік бағдарламалардың  ___________________          ___________
өкімшісі
Функционалдық топ           ___________________          ___________
Бағдарлама                  ___________________          ___________
Кіші бағдарлама             ___________________          ___________
     
---------------------------------------------------------------------------
Сын.!Ерек !   Атауы   !Жоспар!       _____жылдың айлар бойынша жоспары
ыпша!шелік!           !      !---------------------------------------------
                             !қаңтар!ақпан!наурыз!сәуір!мамыр!маусым!шілде!
---------------------------------------------------------------------------
            ЖИЫНЫ
     
таблицаның жалғасы:
-----------------------------------------------
 тамыз! қыркүйек ! қазан ! қараша ! желтоқсан !     
-----------------------------------------------
                                              !
-----------------------------------------------     
     
     Қаржы қызметінің басшысы
     
     
     
           Мемлекеттік бюджет есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемелер үшін
        бюджеттің атқарылу және есептілік нысандарын (мерзімді және жылдық)
                            енгізу жөніндегі қаржылық рәсімдердің ережесіне
                                                                  2-қосымша
     ЕСКЕРТУ. 2-қосымша өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.02.08. N 210          
              қаулысымен.  

P010210_

 


                                  ____________________________________

сомадағы шығыстар сметасын бекітемін ____________________________________ ____________________________________ (бюджеттік бағдарламалар өкімшісі /ведомство немесе аумақтық орган басшысының лауазымы, аты-жөні) ______жылғы"___"____________________ М.О.


                        Шығыстардың жеке сметасы

                                Атауы Кодтар

Бюджеттік бағдарламалардың  ___________________          ___________
өкімшісі
     
Ведомстволық мемлекеттік    ___________________          ___________     
мекеме
     
Функционалдық топ           ___________________          ___________
Бағдарлама                  ___________________          ___________
Кіші бағдарлама             ___________________          ___________
     
---------------------------------------------------------------------------
Сын.!Ерек !   Атауы   !Жоспар!       _____жылдың айлар бойынша жоспары
ыпша!шелік!           !      !---------------------------------------------
                             !қаңтар!ақпан!наурыз!сәуір!мамыр!маусым!шілде!
---------------------------------------------------------------------------
            ЖИЫНЫ
     
таблицаның жалғасы:
-----------------------------------------------
 тамыз! қыркүйек ! қазан ! қараша ! желтоқсан !     
-----------------------------------------------
                                              !
-----------------------------------------------     
     
     Мемлекеттік мекеменiң басшысы ____________________________
     Мемлекеттік мекеменiң
     қаржы қызметінiң басшысы 
     (ол болмаған кезде бас бухгалтер) __________________________
     
     
     
   Оқығандар:
  Қобдалиева Н.М.
  Орынбекова Д.К.        
                                              
      
      


Об утверждении Правил финансовых процедур по исполнению бюджета и ведению форм отчетности (периодической и годовой) для государственных учреждений, содержащихся за счет государственного бюджета

Постановление Правительства Республики Казахстан от 16 февраля 2000 года N 255. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 25 июля 2002 года № 832 ~P020832 .

      В соответствии со статьей 28 Закона Республики Казахстан Z990357_ "О бюджетной системе" от 1 апреля 1999 года Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемые Правила финансовых процедур по исполнению бюджета и ведению форм отчетности (периодической и годовой) для государственных учреждений, содержащихся за счет государственного бюджета.
      2. Настоящее постановление вступает в силу с 1 января 2000 года.
     Премьер-Министр
     Республики Казахстан


                                                   Утверждены              

постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 февраля 2000 г. N 255


               Правила финансовых процедур по исполнению
          бюджета и ведению форм отчетности (периодической и
               годовой) для государственных учреждений,
            содержащихся за счет государственного бюджета

                              1. Общие положения

      1. Финансовые процедуры по исполнению бюджета - систематические действия государственных органов, осуществляемые ими в пределах их компетенции и направленные на исполнение утвержденных республиканского и местных бюджетов согласно росписи доходов и расходов соответствующих бюджетов.
      2. Исполнение республиканского и местных бюджетов начинается 1 января и заканчивается 31 декабря финансового года, на который они утверждены.
      Право государственных учреждений на расходование бюджетных ассигнований, предусмотренных им на текущий финансовый год, прекращается 31 декабря, за исключением заключительных операций по необеспеченным финансированием в истекшем финансовом году утвержденным бюджетным расходам, а также по зачислению в бюджеты официальных трансфертов, производимых в течение счетного периода. Продолжительность счетного периода со сроком его завершения не позднее 1 апреля следующего за отчетным года устанавливается Министерством финансов Республики Казахстан (далее - Министерство финансов) и доводится Национальному Банку Республики Казахстан, администраторам республиканских бюджетных программ и местным исполнительным органам.
      3. Средства республиканского бюджета Республики Казахстан хранятся на Едином казначейском счете в Национальном Банке Республики Казахстан, средства местных бюджетов - на текущих счетах в соответствующих территориальных органах Казначейства Министерства финансов Республики Казахстан (далее - территориальные органы Казначейства).
      4. Кассовое исполнение республиканского бюджета и ведение счетов местных бюджетов осуществляется территориальными органами Казначейства в порядке, устанавливаемом законодательством.
      5. Исполнение республиканского и местных бюджетов осуществляется на основе росписей доходов и расходов республиканского и местных бюджетов всех уровней, составляемых в соответствии с помесячным распределением утвержденных годовых сумм доходов и расходов этих бюджетов и уточняемых путем внесения в них изменений в установленном настоящими Правилами порядке.
      6. Формы, порядок ведения, сроки представления, а также основные требования к составлению отчетности государственными учреждениями, содержащимися за счет республиканского и местных бюджетов, устанавливаются Министерством финансов.

         2. Роспись доходов и расходов республиканского и
                          местных бюджетов

      7. Роспись доходов и расходов республиканского и местных бюджетов - документ, представляющий собой план, в соответствии с которым осуществляется помесячное исполнение доходов и расходов утвержденных республиканского и местных бюджетов по функциональным, ведомственным и экономическим характеристикам бюджетной классификации Республики Казахстан.
      8. Роспись доходов и расходов республиканского и местных бюджетов должна быть сбалансирована в целом по году, то есть объем расходов должен быть равен объему доходов, при этом в каждом месяце сумма ее расходной части за период с начала года не должна превышать сумму доходной части за этот же период. <*>
      Сноска. В пункт 8 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 8 февраля 2001 г. N 210 P010210_ .
      9. Роспись доходов республиканского и местных бюджетов составляется исходя из установленных сроков платежей в бюджет, а также с учетом динамики среднемесячных поступлений доходов в предыдущие годы, анализа динамики доходности государственных ценных бумаг и уровня спроса и предложения на рынке ценных бумаг, условий заключенных кредитных соглашений и договоров (соглашений) о займах.
      10. Роспись расходов республиканского и местных бюджетов составляется на основании сводных смет расходов, утверждаемых и представляемых администраторами бюджетных программ в Министерство финансов и исполнительные органы, финансируемые из местных бюджетов, уполномоченные местными исполнительными органами осуществлять формирование и исполнение местных бюджетов (далее - местные финансовые органы) соответственно.
      11. Сводная смета расходов администратора бюджетных программ является основным документом, определяющим объем, целевое направление и помесячное распределение средств, выделяемых из бюджета на содержание государственных учреждений и выполнение конкретных бюджетных программ (подпрограмм).
      12. Сводные сметы расходов составляются и утверждаются администратором бюджетных программ отдельно для каждой бюджетной программы (подпрограммы) по форме согласно приложению 1 по экономической классификации расходов в соответствии со структурой специфики экономической классификации расходов бюджета, утверждаемой Министерством финансов.
      13. Правила составления и утверждения смет расходов государственных учреждений, финансируемых из республиканского и местных бюджетов, устанавливаются Министерством финансов.
      14. Объемы смет расходов по каждой их специфике должны соответствовать расчетам, учтенным при утверждении бюджета на планируемый год.
      15. Министерство финансов в устанавливаемые им сроки направляет администраторам республиканских бюджетных программ месячные лимиты распределения годовых назначений в виде процентов от годовых сумм, утвержденных Законом Республики Казахстан о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год. Администраторы республиканских бюджетных программ представляют в Министерство финансов, в устанавливаемые им сроки, сводные сметы расходов в пределах доведенных месячных лимитов.
      Местные финансовые органы после утверждения местными представительными органами местных бюджетов на соответствующий финансовый год, в сроки, устанавливаемые Министерством финансов, направляют администраторам местных бюджетных программ месячные лимиты распределения годовых сумм, утвержденных решениями местных представительных органов о местном бюджете на соответствующий финансовый год. Администраторы местных бюджетных программ в сроки, устанавливаемые Министерством финансов, представляют в соответствующие местные финансовые органы утвержденные сводные сметы расходов в пределах доведенных месячных лимитов. <*>
      Сноска. В пункт 15 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 8 февраля 2001 г. N 210 P010210_ .
      16. Министерство финансов и местные финансовые органы не позднее 15 января планируемого года составляют проект росписи доходов и расходов республиканского и местных бюджетов соответственно.
      17. Роспись доходов и расходов республиканского бюджета утверждается Министром финансов Республики Казахстан. Один экземпляр росписи доходов и расходов республиканского бюджета представляется в Комитет казначейства Министерства финансов.
      Роспись доходов и расходов местного бюджета утверждается руководителем местного финансового органа. Один экземпляр росписи доходов и расходов местного бюджета представляется в соответствующие территориальные органы Казначейства. Местный исполнительный орган области, городов Астаны и Алматы не позднее 15 февраля планируемого года представляет в Министерство финансов сводную роспись доходов и расходов бюджета области (города). <*>
      Сноска. В пункт 17 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 8 февраля 2001 г. N 210 P010210_ .
      18. Администраторы бюджетных программ в устанавливаемые Министерством финансов сроки утверждают и доводят до подведомственных им государственных учреждений индивидуальные сметы расходов по форме согласно приложению 2, а также показатели расчетов к ним.
      Администраторы республиканских бюджетных программ вправе делегировать своим ведомствам или территориальным органам утверждение и доведение до подведомственных им государственных учреждений индивидуальных смет расходов по форме согласно приложению 2, а также показатели расчетов к ним. <*>
      Сноска. Пункт 18 - в редакции постановления Правительства РК от 8 февраля 2001 г. N 210 P010210_ .
      19. Суммы, получаемые из вышестоящих бюджетов, предусматриваются в росписи доходов нижестоящих бюджетов в таких же объемах и в те же месяцы финансового года, как и в росписи расходов вышестоящих бюджетов, а суммы, передаваемые вышестоящим бюджетам, учитываются в росписи расходов нижестоящих бюджетов в таких же объемах и в те же месяцы, как и в росписи доходов вышестоящих бюджетов.
      Министерство финансов доводит до местных исполнительных органов областей, городов Астаны и Алматы помесячное распределение сумм официальных трансфертов, передаваемых из республиканского бюджета бюджетам областей, городов Астаны и Алматы, сумм бюджетных кредитов, выдаваемых из республиканского бюджета бюджетам областей, городов Астаны и Алматы, сумм погашения бюджетных кредитов, ранее выданных из республиканского бюджета бюджетам областей, городов Астаны и Алматы.
      Местные исполнительные органы областей, городов Астаны и Алматы доводят до местных исполнительных органов городов и районов суммы официальных трансфертов, передаваемых бюджетам городов и районов.
      Помесячное распределение сумм бюджетных изъятий определяется в порядке, установленном законодательством.
      20. В случае, если Парламентом Республики Казахстан в срок до 15 декабря не будет принят Закон о республиканском бюджете на очередной финансовый год, Министерство финансов составляет и утверждает временную роспись доходов и расходов республиканского бюджета на 1 квартал финансового года в объеме, утверждаемом Указом Президента Республики Казахстан "О республиканском финансовом плане на 1 квартал предстоящего финансового года".
      В случае, если до 1 января соответствующего финансового года местным представительным органом не принято решение об утверждении местного бюджета на соответствующий финансовый год, то до его утверждения соответствующий местный финансовый орган составляет и утверждает временную роспись доходов и расходов местного бюджета на 1 квартал в размере 1/4 части проекта годового местного бюджета на текущий финансовый год.

          3. Процедуры по финансированию расходования средств
                    республиканского и местных бюджетов

      21. Средства из бюджетов выделяются только на расходы, предусмотренные соответственно в республиканском и местных бюджетах всех уровней.
      22. Финансирование расходования средств республиканского и местных бюджетов производится на основе росписей доходов и расходов соответствующих бюджетов с учетом изменений, внесенных в них в установленном законодательством порядке в процессе исполнения бюджетов.
      23. Для обеспечения своевременного финансирования администраторов республиканских бюджетных программ Министерство финансов ежемесячно до 5 числа текущего месяца определяет прогнозный объем денег на текущий финансовый месяц на основе прогнозов поступлений в бюджет, финансирования дефицита республиканского бюджета и остатков денег на Едином казначейском счете.
      24. Объем лимитов финансирования расходования средств республиканского бюджета по каждому администратору республиканских бюджетных программ, бюджетной программе, подпрограмме и специфике на текущий финансовый месяц утверждается Министерством финансов в пределах утвержденной росписи расходов республиканского бюджета, с учетом прогнозного объема денег, расходов по не подлежащим секвестрированию республиканским бюджетным программам, а также сумм погашения и обслуживания правительственного долга, месячной потребности в бюджетных ассигнованиях администраторов республиканских бюджетных программ.
      25. В случае, если фактическое поступление денег в республиканский бюджет ниже прогнозных показателей, объемы лимитов финансирования по каждому администратору республиканских бюджетных программ устанавливаются Министерством финансов с учетом следующей приоритетности расходов:
      расходы по погашению и обслуживанию правительственного долга;
      расходы, неисполнение которых влечет за собой возникновение кредиторской задолженности государственных учреждений, финансируемых из республиканского бюджета;
      расходы, финансирование которых осуществляется на основании соответствующих решений Правительства Республики Казахстан;
      прочие расходы.
      26. Финансовые процедуры по реализации инвестиционных проектов за счет правительственных внешних займов осуществляются в порядке, определяемом Министерством финансов.
      27. Распределение ассигнований по республиканским бюджетным программам, средства на реализацию которых выделяются в течение финансового года различным администраторам республиканских бюджетных программ, производится на основании решений Правительства Республики Казахстан о выделении средств по этим программам.
      28. Правительство Республики Казахстан вправе устанавливать перечень республиканских бюджетных программ, финансирование которых производится поэтапно, исходя из фактических поступлений в республиканский бюджет за определенный период, объем которых устанавливается Правительством Республики Казахстан в соответствии с требованиями, изложенными в пункте 35 настоящих Правил.
      29. На основании лимитов финансирования расходования средств республиканского бюджета Комитет казначейства Министерства финансов выдает администраторам республиканских бюджетных программ казначейские разрешения.
      30. В случае образования дебетового сальдо на Едином казначейском счете Министерство финансов принимает меры по увеличению поступлений либо полному или частичному временному приостановлению переводных (расходных) операций по выданным Комитетом казначейства Министерства финансов разрешениям на использование бюджетных денег.
      31. Для обеспечения своевременного финансирования администраторов местных бюджетных программ местный финансовый орган определяет текущие лимиты финансирования расходования средств соответствующего местного бюджета по каждому администратору местных бюджетных программ, бюджетной программе, подпрограмме и специфике согласно росписи расходов местного бюджета, учитывая сумму фактического поступления денег на счета местных бюджетов, объемы расходов по не подлежащим секвестрированию местным бюджетным программам, объемы расходов по обслуживанию и погашению долга местных исполнительных органов и месячную потребность в бюджетных ассигнованиях администраторов местных бюджетных программ.
      В случае, если фактическое поступление денег в местный бюджет ниже плановых показателей, объемы лимитов финансирования по администраторам местных бюджетных программ устанавливаются местным финансовым органом с учетом следующей приоритетности расходов:
      расходы по погашению и обслуживанию долга местных исполнительных органов;
      расходы, неисполнение которых влечет за собой возникновение кредиторской задолженности государственных учреждений, финансируемых из местных бюджетов;
      расходы, финансирование которых осуществляется на основании соответствующих решений местных исполнительных органов;
      прочие расходы.
      32. На основании лимитов финансирования местный финансовый орган выписывает администраторам местных бюджетных программ финансовые разрешения.
      33. Разрешение на расходование бюджетных средств государственным учреждениям выдается только при наличии утвержденных индивидуальных смет расходов. <*>
      Сноска. Пункт 33 - в редакции постановления Правительства РК от 8 февраля 2001 г. N 210 P010210_ .
      34. Порядок перевода администраторами бюджетных программ лимитов финансирования нижестоящим распорядителям, перечисления бюджетных денег на доходные счета вышестоящих или нижестоящих бюджетов, если лимиты открываются на осуществление трансфертов между разными уровнями бюджетов, перечисления бюджетных денег с бюджетных счетов государственных учреждений, в том числе на расчетные счета поставщиков товаров (работ, услуг), устанавливается Министерством финансов.

            4. Уточнение бюджета и внесение изменений в роспись
              доходов и расходов бюджета и лимиты финансирования

      35. При превышении установленного уровня дефицита бюджета либо снижении поступлений доходных источников в ходе его исполнения, решение о сокращении расходов и кредитования бюджета, но не более чем на 10 процентов от утвержденной суммы, принимается Правительством Республики Казахстан и местными исполнительными органами, а свыше 10 процентов - путем внесения изменений в Закон о республиканском бюджете и в соответствующие решения маслихатов.
      Если в ходе исполнения республиканского или местных бюджетов возникает необходимость в финансировании дополнительных бюджетных программ (подпрограмм), на выполнение которых средства в утвержденном бюджете не предусмотрены, либо в увеличении годовой суммы по определенным бюджетным программам (подпрограммам) с соответствующим изменением объемов поступлений или финансирования дефицита бюджета, то Правительство Республики Казахстан вносит в Парламент Республики Казахстан проект Закона Республики Казахстан о внесении изменений в Закон Республики Казахстан о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год, а местные исполнительные органы вносят в соответствующий маслихат предложение о внесении изменений в решение о соответствующем местном бюджете.
      Уточнение республиканского бюджета может осуществляться на основании других законодательных инициатив в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.
      36. В случае уточнения республиканского бюджета на текущий финансовый год администраторы республиканских бюджетных программ уточняют сметы расходов, а Министерство финансов - роспись доходов и расходов республиканского бюджета.
      В случае уточнения местных бюджетов на текущий финансовый год администраторы местных бюджетных программ уточняют сметы расходов, а местные финансовые органы - роспись доходов и расходов местного бюджета.
      37. Внесение изменений в роспись доходов и расходов республиканского и местных бюджетов в процессе их исполнения производится на основании:
      законов Республики Казахстан, указов Президента Республики Казахстан, постановлений Правительства Республики Казахстан, принимаемых в текущем году и касающихся исполнения бюджета на текущий финансовый год;
      нормативных правовых актов местных представительных и исполнительных органов;
      заявок администраторов бюджетных программ на изменение сметы расходов.
      38. При внесении изменений в роспись доходов и расходов республиканского и местных бюджетов необходимо:
      соблюдать сбалансированность доходов и расходов в целом по году и по каждому месяцу;
      соблюдать соответствие между плановыми назначениями, лимитами финансирования и кассовыми расходами;
      учитывать наличие или отсутствие кредиторской задолженности по уменьшаемым спецификам;
      учитывать наличие зарегистрированных в территориальных органах Казначейства обязательств перед поставщиками товаров (работ, услуг).
      39. Уменьшение плановых назначений и лимитов финансирования по спецификам может производиться на сумму, в пределах которой не приняты и не зарегистрированы в установленном порядке обязательства. Увеличение плановых назначений и лимитов финансирования по спецификам может осуществляться в пределах годовых сумм по бюджетной программе (подпрограмме) за счет их уменьшения по другим спецификам.
      Если при внесении в течение текущего финансового года изменений в Закон о республиканском бюджете или решение местного представительного органа о местном бюджете требуется перенос бюджетных назначений, лимитов финансирования и произведенных за счет них кассовых расходов с одной бюджетной программы, подпрограммы, специфики на другую бюджетную программу, подпрограмму, специфику, то по заявке государственного учреждения осуществляется перерегистрация договоров в установленном законодательством порядке.
      После этого территориальные органы Казначейства осуществляют перенос бюджетных назначений, лимитов финансирования и произведенных за счет них кассовых расходов с одной бюджетной программы, подпрограммы, специфики на другую бюджетную программу, подпрограмму, специфику.
      40. Изменение годовой суммы расходов республиканского бюджета по спецификам осуществляется в пределах ассигнований по программам, предусмотренным в Законе Республики Казахстан о республиканском бюджете на текущий финансовый год, и подпрограммам, предусмотренным в постановлении Правительства Республики Казахстан о реализации Закона Республики Казахстан о республиканском бюджете на текущий финансовый год.
      Изменение годовой суммы расходов местного бюджета по спецификам осуществляется в пределах ассигнований по бюджетным программам (подпрограммам), предусмотренным в решении местного представительного органа о местном бюджете на текущий финансовый год.
      41. Изменение объемов поступления и погашения финансирования дефицита (использования профицита) бюджета может осуществляться только при условии сохранения объема финансирования дефицита (использования профицита) бюджета.
      42. Уточнение росписи расходов по месяцам в пределах годовой суммы расходов по конкретной специфике или между спецификами в пределах годовой суммы по бюджетной программе (подпрограмме) осуществляется на основании заявок администраторов бюджетных программ на изменение сметы расходов с соответствующими обоснованиями, представляемых в Министерство финансов или в соответствующий местный финансовый орган в зависимости от уровня бюджета.
      Заявка должна содержать описание и обоснование вносимых изменений, подтверждение наличия или отсутствия кредиторской задолженности по программе (подпрограмме) и подписываться руководителем администратора бюджетных программ.
      При уточнении сметы расходов по месяцам в пределах годовой суммы расходов по специфике администратор бюджетных программ определяет вид расхода, одновременно корректируемый для сохранения установленного баланса доходов и расходов по месяцам. <*>
      Сноска. В пункт 42 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 8 февраля 2001 г. N 210 P010210_ .
      43. Министерство финансов или местный финансовый орган рассматривает заявку соответственно администратора республиканских бюджетных программ или администратора местных бюджетных программ, проверяет обоснование и расчеты по вносимым изменениям, наличие или отсутствие кредиторской задолженности по программе (подпрограмме), в случае изменений плановых назначений за прошедшие месяцы текущего года сверяет корректируемые плановые суммы с лимитами финансирования, выделенными с начала года, и вносит изменения в роспись расходов (лимиты финансирования) соответствующего бюджета. <*>
      Сноска. В пункт 43 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 8 февраля 2001 г. N 210 P010210_ .
      44. Рассмотрение заявки на изменение сметы расходов администратора республиканских бюджетных программ и внесение изменений в роспись расходов (лимитов финансирования) республиканского бюджета Министерством финансов производится в срок не более пяти рабочих дней.
      Рассмотрение заявки на изменение сметы расходов администратора местных бюджетных программ и внесение изменений в роспись расходов (лимитов финансирования) местного бюджета местным финансовым органом производится в срок не более трех рабочих дней.
      45. При изменении росписи расходов республиканского и местных бюджетов соответствующие изменения должны быть внесены в сметы расходов государственных учреждений, финансируемых из республиканского и местных бюджетов.
      46. Форма заявки и справки на изменение росписи доходов и расходов республиканского и местных бюджетов определяются Министерством финансов.
                                                     Приложение 1

К Правилам финансовых процедур по исполнению бюджета и ведению форм отчетности (периодической и годовой) для государственных учреждений, содержащихся за счет государственного бюджета

                                   Утверждаю смету расходов в сумме

________________________________ ________________________________ ________________________________ (должность, Ф.И.О. руководителя администратора бюджетных программ) "___"______________ _____г.

                                              М.П.




                         Сводная смета расходов

                               Наименование Коды

Администратор бюджетных    _____________________         _______
программ
Функциональная группа      _____________________         _______
Программа                  _____________________         _______
Подпрограмма               _____________________         _______
___________________________________________________________________________
Под- !Спе- !Наиме-!План!             План_________года по месяцам
класс!цифи-!нова- !    !---------------------------------------------------
     !ка   !ние   !    !ян- !фев-!март!ап -!май!июнь!июль!ав- !сен- !ок    
     !     !           !варь!раль!    !рель!   !    !    !густ!тябрь!тябрь
---------------------------------------------------------------------------
     !     !итого !    !    !    !    !    !   !    !    !    !     !      
---------------------------------------------------------------------------
     
(продолжение таблицы)
_________________________
План_____года по месяцам!
------------------------!
   ноябрь    !   декабрь!
------------------------!
     Руководитель финансовой службы___________
     


                                           Приложение 2

К Правилам финансовых процедур по исполнению бюджета и ведению форм отчетности (периодической и годовой) для государственных учреждений, содержащихся за счет государственного бюджета


     Сноска. В приложение 2 внесены изменения - постановлением 
Правительства РК от 8 февраля 2001 г. N 210  

P010210_

 .
     
                                  Утверждаю смету расходов в сумме
                                  ________________________________
                                  ________________________________
                                  ________________________________
                                  (должность, Ф.И.О. руководителя
                                  администратора бюджетных программ        
                             /ведомства или территориального органа)
                                    "___"______________ _____г.
     
                                              М.П.
     
                      Индивидуальная смета расходов
             
     
                                    Наименование                Коды
Администратор бюджетных    _____________________         _______
программ /ведомство или 
территориальный орган
Подведомственное
государственное учреждение ____________________          _______
     
Функциональная группа      _____________________         _______
Программа                  _____________________         _______
Подпрограмма               _____________________         _______
___________________________________________________________________________
Под- !Спе- !Наиме-!План!             План_________года по месяцам
класс!цифи-!нова- !    !---------------------------------------------------
     !ка   !ние   !    !ян- !фев-!март!ап -!май!июнь!июль!ав- !сен- !ок    
     !     !           !варь!раль!    !рель!   !    !    !густ!тябрь!тябрь
---------------------------------------------------------------------------
     !     !итого !    !    !    !    !    !   !    !    !    !     !      
---------------------------------------------------------------------------
     
(продолжение таблицы)
_________________________
План_____года по месяцам!
------------------------!
   ноябрь    !   декабрь!
------------------------!
     Руководитель государственного учреждения _________________________
     Руководитель финансовой службы 
     государственного учреждения (при отсутствии главный 
бухгалтер)_____________________________________________________________    
     
 
(Специалисты: Умбетова А.М.,
              Склярова И.В.)