Қазақстан Республикасының Iшкi iстер министрлiгi Қылмыстық-атқару жүйесi комитетiнiң мәселелерi

Қазақстан Республикасы Үкіметінің Қаулысы 2000 жылғы 5 мамыр N 668. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2001.12.28. N 1755 қаулысымен. ~P011755

      "Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнiң мәселелерi" туралы Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 1999 жылғы 31 наурыздағы N 329 P990329_ қаулысына сәйкес Қазақстан Республикасының Yкiметi қаулы етеді:
      1. Қоса берiлiп отырған:
      1) Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнiң Қылмыстық-атқару жүйесi комитетi туралы ереже;
      2) Қазақстан Республикасының Iшкi iстер министрлiгi Қылмыстық-атқару

жүйесi комитетiнiң қарауындағы ұйымдардың тiзбесi бекiтiлсiн.
     2. "Қазақстан Республикасы Ішкi iстер министрлiгiнiң жанындағы 
Қылмыстық-атқару жүйесi департаментi туралы ереженi бекiту туралы" 
Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 1997 жылғы 7 тамыздағы  N 1231  

P971231_

 
қаулысының ( Қазақстан Республикасының ПYКЖ-ы, 1997 ж., N 36, 340-құжат) 
күшi жойылды деп танылсын.
     3. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.
     
     Қазақстан Республикасының
         Премьер-Министрі

                                         Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң
                                              2000 жылғы 5 мамырдағы
                                                 N 668 қаулысымен
                                                    бекiтiлген
     
             Қазақстан Республикасы Ішкi iстер министрлiгiнiң
                  Қылмыстық-атқару жүйесi комитетi туралы
                                   ЕРЕЖЕ
     
                               1. Жалпы ережелер
     


      1. Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнiң Қылмыстық-атқару жүйесi комитетi (бұдан әрi - Комитет) Қазақстан Республикасының Iшкi iстер министрлiгi құзыретiнiң шегiнде атқарушылық және бақылау-қадағалау функцияларын, сондай-ақ қылмыстық жазаны атқару саласында салааралық үйлестiрудi қамтамасыз ететiн ведомство болып табылады.
      2. Комитет өз қызметiн Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарына, Қазақстан Республикасының Президентi мен Yкiметiнiң кесiмдерiне, өзге де нормативтiк құқықтық кесiмдерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. Комитет мемлекеттiк мекеменiң ұйымдастырушылық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттiк тiлде өзiнiң атауы жазылған мөрлерi мен мөртаңбалары, белгiленген үлгiдегi бланкiлерi, сондай-ақ заңнамаға сәйкес банктерде шоттары болады.
      Комитет азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседi.
      Комитеттiң, егер оған заңдарға сәйкес уәкiлеттiк берiлсе, мемлекеттiң атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      4. Комитет өз құзыретiндегi мәселелер бойынша заңдарда белгiленген тәртiппен қылмыстық-атқару жүйесiнiң жұмысын ұйымдастыру мәселелерi жөнiнде бұйрықтар түрiндегi кесiмдер шығарады, нұсқаулар бередi.
      5. Комитеттің құрылымы мен штат санының лимитi Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгiленедi.
      6. Комитеттiң облыстарда және Алматы қаласында өз құзыретiнiң шегiнде қылмыстық-атқару заңнамасының орындалуын қамтамасыз ететiн мемлекеттiк мекеменiң ұйымдастырушылық-құқықтық нысанындағы аумақтық органдары болады.
      7. Комитеттiң заңды мекен-жайы:
         473000, Астана қаласы, Манас көшесi, 4.
      8. Комитеттiң толық атауы - "Қазақстан Республикасы ішкi iстер министрлiгiнiң Қылмыстық-атқару жүйесi комитетi" мемлекеттiк мекемесi.
      9. Осы Ереже Комитеттiң құрылтай құжаты болып табылады.
      10. Комитеттiң қызметiн қаржыландыру мемлекеттiк бюджеттен және заң кесiмдерiнде көзделген көздерден жүзеге асырылады.
      Комитетке кәсiпкерлiк субъектiлермен Комитеттiң функциялары болып табылатын мiндеттердi орындау тұрғысында шарттық қатынастар жасауға тыйым салынады.
      Егер Комитетке заңнамалық кесiмдермен кiрiстер әкелетiн қызметтердi жүзеге асыруға құқық берiлсе, онда мұндай қызметтерден түскен кiрiстер республикалық бюджеттiң кiрiсiне жiберiледi.

      2. Комитеттiң негiзгi мiндеттерi, функциялары және құқықтары

      11. Комитеттiң негiзгi мiндеттерi:
      1) жазаларды атқарушы мекемелер мен органдардың қылмыстық жазаларды атқару жөнiндегi жұмыстарын ұйымдастыру және жетiлдiру;
      2) қылмыс жасады деп күдiк бiлдiрiлгендер мен айыпталғандарды, оларға қатысты заңды күшiне енбеген айыптау үкiмi шығарылған сотталғандарды қамауда ұстауды ұйымдастыру;
      3) жазаларды атқарушы мекемелер мен органдарда және тергеулiк оқшаулау орындарында құқық тәртiбi мен заңдылықты, олардың аумағындағы қызметкерлердiң, лауазымды адамдардың және азаматтардың, сондай-ақ онда ұсталатын сотталғандардың қауiпсiздiгiн қамтамасыз етудi ұйымдастыру;
      4) Қылмыстық-атқару кодексiнде белгiленген сотталғандарды ұстау шарттары нормаларының орындалуын қамтамасыз етудi ұйымдастыру;
      5) сотталғандардың еңбегiн ұйымдастыру үшiн жағдайлар жасау;
      6) сотталғандарға жалпы бiлiм беру мен кәсiптiк оқытуды ұйымдастыру;
      7) өз құзыретiнiң шегiнде қылмыстық-атқару жүйесiнiң тыныс-тiршiлiгiн қамтамасыз ету және оның шығыстарын бөлiнген қаржы мен лимиттердiң шегiнде қаржыландыруды ұйымдастыру, қылмыстық-атқару жүйесiнiң материалдық-техникалық базасы мен әлеуметтiк саласын дамыту және нығайту;
      8) Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуын бақылауды жүзеге асыру;
      9) жедел-iздестiру қызметiн жүзеге асыру және жедел-iздестiру қызметiн жүзеге асыратын органдарға қылмыстарды анықтауға, алдын алуға, жолын кесуге және ашуға жәрдемдесу болып табылады.
      12. Комитет Қазақстан Республикасының заңнамаларына және өзiне жүктелген мiндеттерге сәйкес мынадай функцияларды жүзеге асырады:
      1) соттардың үкiмдерiне, қаулыларына және айқындамаларына сәйкес сотталғандарды жазаларды атқарушы мекемелер мен органдарға, тергеулiк оқшаулау орындарына орналастыруды ұйымдастырады, сотталғандардың құқықтарының, оларды материалдық-тұрмыстық қамтамасыз етудi және медициналық қызмет көрсету нормаларының сақталуын қамтамасыз етедi;
      2) сотталғандарға қатысты соттар үкiмдерiнiң, қаулыларының және айқындамаларының орындалуын бақылауды жүзеге асырады және ұйымдастырады, жазаны атқарушы мекемелер мен органдарда және тергеулiк оқшаулау орындарында режимдiк талаптардың орындалуын ұйымдастырады, сотталғандарды оқшаулауды және оларды қадағалауды қамтамасыз етедi;
      3) сотталғандарды және қамауға алынғандарды жазаларды атқарушы мекемелер мен органдардан, сондай-ақ тергеулiк оқшаулау орындарынан басқаларына ауыстыруды жүзеге асырады;
      4) өз құзыретiнiң шегiнде қылмыстық-атқару жүйесiнiң мекемелерi мен органдарын күзетудi және сотталғандар мен қызметшiлердiң қауiпсiздiгiн қамтамасыз етедi, iшкi қауiпсiздiктi қамтамасыз етуге, бас бостандығынан айыру орындарында ұйымдасқан қылмыскерлiктердi бейтараптандыруға және жолын кесуге байланысты мәселелердi шешедi;
      5) қылмыстық-атқару жүйесiндегi жедел жағдайды тұрақты бақылауды жүзеге асырады;
      6) рақымшылық және кешiрiм жасау кесiмдерiнiң орындалуын ұйымдастырады;
      7) сотталғандарды қоғамнан оқшаулаумен байланысты емес жазаларды атқару, жазаның осы түрiн өтеуден жалтарушы сотталғандарға қатысты бастапқы iздестiру iс-шараларын уақтылы жүргiзу жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастырады және жүзеге асырады;
      8) сотталғандарды жазаларды атқарушы мамандандырылған мекемелерге жiбередi, алкоголизм мен нашақорлықтан мәжбүрлеп емдеудi қамтамасыз ету бөлiгiнде соттар үкiмдерiнiң уақтылы орындалуын бақылауды жүзеге асырады;
      9) сотталғандарды босатуға даярлау жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастыруды, жазалауды атқарушы мекемелер мен органдардың басқа да құқық қорғау органдарымен, атқарушы өкiмет және басқару органдарымен және қоғамдық ұйымдармен сотталғандарды түзеудiң нәтижелерiн бекiту, оларды еңбекке және тұрмыста орналастыру жөнiндегi өзара iс-қимылын қамтамасыз етедi;
      10) азық-түлiктi, заттай және интенданттық мүлiктi орталықтандырылған берудiң есебiнен бас бостандығынан айыру және алдын-ала күзетпен қамауда ұстау орындарында ұсталатын адамдарды тұрақты материалдық-тұрмыстық қамтамасыз етудi ұйымдастырады;
      11) Қазақстан Республикасының орталық және жергiлiктi атқарушы органдарымен, жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарымен және өзге де ұйымдармен өзара iс-қимыл жасайды;
      12) түзеу мекемелерi мен органдары жүйесiндегi азаматтардың құқықтары мен бостандықтарының бұзылуы туралы шағымдар мен арыздарды қарайды;
      13) қылмыстық-атқару жүйесiнде қызметiн жүзеге асыратын мекемелер мен органдарды да, мемлекеттiк кәсiпорындарды да құру және тарату туралы ұсыныстар дайындайды;
      14) қылмыстық-атқару жүйесi аумақтық органдарының жұмысын үйлестiредi, оларға методикалық көмек көрсетедi;
      15) қылмыстық-атқару жүйесiнiң аумақтық басқару органдарын, жазаларды атқарушы мекемелер мен органдарды, тергеулiк оқшаулау органдарын тексередi;
      16) төтенше жағдайлар кезiнде қызметтiк және жауынгерлiк мiндеттердi орындау, қылмыстық-атқару жүйесiнiң қажеттi күштерi мен құралдарын тартуды және олардың басқа құқық қорғау органдары және күш қолдану құрылымдарымен өзара iс-қимылын қамтамасыз ету жөнiндегi жедел iс-қимылдардың жоспарларын әзiрлейдi және iске асырады;
      17) Комитеттiң кадрларын iрiктеу, орналастыру, оқыту және тәрбиелеу жөнiндегi жұмыстарды жетiлдiредi, қылмыстық-атқару жүйесiнiң қызметкерлерiн құқықтық және әлеуметтiк қорғауды қамтамасыз етедi, оларды кәсiби даярлауды ұйымдастырады;
      18) Қазақстан Республикасының Көлiк және коммуникациялар министрлiгiмен және Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнiң iшкi әскерлерiмен бiрлесiп сотталғандарды тасымалдауды жоспарлайды және жүзеге асырады, Арнайы вагондардың жүру кестесiнiң жиынтығын әзiрлейдi және бекiтедi, әскери, арнайы тасымалдауларды жедел басқаруды жүзеге асырады;
      19) жазаларды атқарушы мекемелер мен тергеулiк оқшаулау орындарында жедел-iздестiру қызметiн жүзеге асырады және ұйымдастырады, оны жетiлдiру жөнiнде шаралар қабылдайды, қылмыстарды анықтауда, алдын алуда, жолын кесуде және ашуда iшкi iстер органдарының жедел, тергеу және басқа да аумақтық бөлiмшелерiмен өзара iс-қимыл жасайды;
      20) жазаларды атқарушы мекемелер мен органдарды, қылмыстық-атқару жүйесінің аумақтық басқару органдарын, тергеулiк оқшаулау орындарын заңнамаларда белгiленген тәртiппен бөлiнген қаржы мен лимиттердiң, сондай-ақ басқа да заңды көздерден алынған қаражаттардың шегiнде қаржыландыруды жүзеге асырады;
      21) қылмыстық-атқару жүйесiнiң алдында тұрған мiндеттердi жүзеге асыру үшiн қаржы, материалдық-техникалық ресурстардың ұтымды бөлiнуiн қамтамасыз етедi, олардың пайдаланылуын бақылауды жүзеге асырады, қылмыстық-атқару жүйесiнiң аумақтық басқару органдарымен бiрлесiп қылмыстық-атқару жүйесi мүлкiнiң тиiмдi пайдаланылуын және сақталуын бақылайды;
      22) қылмыстық-атқару жүйесiн дамыту мен нығайтудың бағдарламаларын әзiрлейдi және iске асырады, олардың орындалуы жөнiндегi шараларды жүзеге асырады;
      23) халықаралық ынтымақтастықты ұйымдастырады, жүзеге асырады және үйлестiредi;
      24) Қазақстан Республикасының заңнамасымен Комитетке жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
      13. Комитеттiң өз құзыретiнiң шегiнде негiзгi мiндеттерiн iске асыру және өзiнiң функцияларын жүзеге асыру мақсатында заңдарда белгiленген тәртiппен:
      1) Өзiнiң аумақтық органдарына қатысты бақылау-билiк ету функцияларын орындауға;
      2) мемлекеттiк органдар мен өзге де ұйымдардан қажеттi ақпаратты сұратуға және алуға;
      3) Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнiң нормативтiк құқықтық кесiмдерiнiң жобаларын дайындауға;
      4) төтенше оқиғалар жағдайларына қызметтiк тексерулер жүргiзуге,

олардың себептерiн анықтауға және талдауға, мұндай жағдайларды болдырмау 
жөнiнде шаралар қабылдауға;
     5) жазаларды атқарушы мекемелер мен органдарда ерекше жағдай режимiн 
енгiзуге;
     6) өзiнiң құзыретiне кiретiн мәселелер бойынша мәжiлiстер, 
семинарлар, конференциялар өткiзуге;
     7) соттарда талапкер және жауапкер болуға;
     8) Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес өзге де құқықтарды 
жүзеге асыруға құқығы бар.
     
                            3. Комитеттiң мүлкi
     
     14. Комитеттiң жедел басқару құқығында республикалық меншiкке жататын 
оқшауланған мүлкi болады.
     15. Комитеттiң мүлкі өзiне мемлекет берген мүлiктiң есебiнен 
қалыптастырылады және негiзгi қорлар мен айналымдық қаражаттардан, 
сондай-ақ құны дербес баланста көрсетiлетiн өзге де мүлiктен тұрады.


      16. Комитеттiң өзiне бекiтiлiп берiлген мүлiктi өз бетiнше иелiктен шығаруға немесе оған өзге де тәсiлмен билiк етуге құқы жоқ. Комитетке Қазақстан Республикасының заңнамаларында белгiленген жағдайларда және шектерде мүлiкке билiк ету құқығы берiлуi мүмкiн.

                      4. Комитеттiң қызметiн ұйымдастыру

      17. Комитеттi Қазақстан Республикасы Ішкi iстер министрiнiң ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Yкiметi қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын Төраға басқарады.
      Комитет төрағасының ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Iшкi iстер министрi қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын Комитет төрағасының орынбасарлары болады.
      18. Комитеттiң төрағасы Комитеттiң жұмысын ұйымдастырады және басқарады және Комитетке жүктелген мiндеттердiң орындалуы мен оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшiн жеке жауаптылықта болады.
      19. Комитеттiң төрағасы осы мақсатта:
      1) өзiнiң орынбасарлары мен Комитеттiң құрылымдық бөлiмшелерi басшыларының мiндеттерi мен өкілеттiліктерiн айқындайды;
      2) заңнамаға және Қазақстан Республикасының Iшкi iстер министрi бекiткен лауазымдардың номенклатураларына сәйкес кiшi басшы және қатардағы құрамның қызметкерлерiн, сондай-ақ Комитеттiң арнаулы шенi жоқ қызметкерлерiн қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      3) заңнамаларда белгiленген тәртiппен Комитеттiң қызметкерлерiн көтермелейді, тәртiптiк жаза қолданады;
      4) Комитеттiң аумақтық органдары туралы ереженi бекiтедi;
      5) мемлекеттiк органдарда және өзге де ұйымдарда Комитеттi бiлдiредi;
      6) қолда бар қаржы ресурстары мен қылмыстық-атқару жүйесiнiң алдында тұрған мiндеттерiне сүйене отырып, жазаларды атқарушы мекемелер мен органдар үшiн шығыстардың сметаларын бекiтедi;
      7) белгiленген тәртiппен республикалық бюджеттен қылмыстық атқару жүйесiне Комитеттi, жазаларды атқарушы мекемелер мен органдарды, қылмыстық атқару жүйесiнiң аумақтың органдарын ұстауға бөлiнген, сондай-ақ басқа да заңды көздерден алынған қаражатқа билiк етедi;
      8) белгiленген тәртiппен Комитеттiң қызметкерлерiн өзiнiң жазаларды атқарушы мекемелерi мен органдарына практикалық көмек көрсету үшiн және олардың қызметiне тексеру жүргiзу, басқа да қызметтiк мәселелердi шешу үшiн iссапарларға жiбередi;
      9) Комитеттiң, сондай-ақ жазаларды атқарушы мекемелер мен органдардың

жеке құрамының арасында тәрбие жұмысын ұйымдастырады, олардың тәртiптi, 
заңдылықты және құпиялық режимiн сақтауын, қызметтiк және жауынгерлiк 
даярлығын қамтамасыз етедi;
     10) азаматтарды қабылдауды жүзеге асырады, шағымдар мен өтiнiштердi 
қарайды, олар бойынша шешiм қабылдайды, тәртiп пен заңдылықты бұзу 
фактiлерi бойынша қызметтiк тексеру жүргiзедi;
     11) өзiнiң құзыретiне жатқызылған басқа да мәселелер бойынша шешiм 
қабылдайды;
     12) заңнамаға сәйкес өзге де өкiлеттiктердi жүзеге асырады.
     
                  5. Комитетi қайта ұйымдастыру және тарату
     
     20. Комитеттi қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының 
заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
     
                                        Қазақстан Республикасы Үкіметінің
                                            2000 жылғы 5 мамырдағы         
                                               N 668 қаулысымен
                                                 бекітілген
     
              Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі
                    Қылмыстық-атқару жүйесі комитетінің     
                          қарауындағы ұйымдардың                          
                                 Тізбесі
     Ескерту. Өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2000 жылғы 27 қарашадағы
     N 1761  

P001761_

 ; 2001 жылғы 3 шілдедегі N 907  

Р010907_

  қаулыларымен.

1. ЕЦ-166/4  мекемесі
2. ЕЦ-166/5  мекемесі
3. ЕЦ-166/10 мекемесі
4. ЕЦ-166/11 мекемесі
5. ЕЦ-166/13 мекемесі
6. ЕЦ-166/18 мекемесі
7. ЕЦ-166/20 мекемесі
8. ЕЦ-166/21 мекемесі
9. ЕЦ-166/22 мекемесі
10. ЕЦ-166/23 мекемесі
11. ЕЦ-166/24 мекемесі
12. ЕЦ-166/25 мекемесі
13. КА-168/1  мекемесі
14. КА-168/2  мекемесі
15. КА-168/3  мекемесі
16. КА-168/4  мекемесі
17. ЛА-155/1  мекемесі
18. ЛА-155/4  мекемесі
19. ЛА-155/6  мекемесі
20. ЛА-155/12 мекемесі
21. ЛА-155/13 мекемесі
22. ЛА-155/14 мекемесі
23. ЛА-155/16 мекемесі
24. ЛА-155/17 мекемесі
25. ІІБ ҚАЖБ-нің күзет бөлімі
26. УГ-157/1  мекемесі
27. УГ-157/9  мекемесі
28. УГ-157/10 мекемесі
29. ОВ-156/1  мекемесі
30. ОВ-156/2  мекемесі
31. ОВ-156/3  мекемесі
32. ОВ-156/6  мекемесі
33. ОВ-156/12 мекемесі
34. ОВ-156/13 мекемесі
35. ОВ-156/14 мекемесі
36. ОВ-156/15 мекемесі
37. ОВ-156/16 мекемесі
38. ОВ-156/17 мекемесі
39. ОВ-156/18 мекемесі
40. ОВ-156/19 мекемесі
41. ОВ-156/20 мекемесі
42. ЖД-158/1  мекемесі
43. ЖД-158/2  мекемесі
44. ЖД-158/5  мекемесі
45. РУ-170/1  мекемесі
46. РУ-170/2  мекемесі
47. РУ-170/3  мекемесі
48. АК-159/1  мекемесі
49. АК-159/5  мекемесі
50. АК-159/6  мекемесі
51. АК-159/7  мекемесі
52. АК-159/9  мекемесі
53. АК-159/11 мекемесі
54. АК-159/17 мекемесі
55. АК-159/18 мекемесі
56. АК-159/20 мекемесі
57. АК-159/21 мекемесі
58. АК-159/22 мекемесі
59. АК-159/24 мекемесі
60. ЗК-169/1  мекемесі
61. ЗК-169/4  мекемесі
62. УК-161/1  мекемесі
63. УК-161/2  мекемесі
64. УК-161/3  мекемесі
65. УК-161/4  мекемесі
66. УК-161/11 мекемесі
67. УК-161/12 мекемесі
68. ГМ-172/1  мекемесі
69. ГМ-172/6  мекемесі
70. ГМ-172/7  мекемесі
71. ГМ-172/8  мекемесі
72. АП-162/1  мекемесі
73. АП-162/2  мекемесі
74. АП-162/3  мекемесі
75. АП-162/4  мекемесі
76. АП-162/5  мекемесі
77. АП-162/10 мекемесі
78. ЕС-164/1  мекемесі
79. ЕС-164/3  мекемесі
80. ЕС-164/4  мекемесі
81. ЕС-164/6  мекемесі
82. ЕС-164/8  мекемесі
83. ЕС-164/9  мекемесі
84. ИЧ-167/1  мекемесі
85. ИЧ-167/2  мекемесі
86. ИЧ-167/3  мекемесі
87. ИЧ-167/9  мекемесі
88. ИЧ-167/10 мекемесі
89. ЕЦ-166/1  мекемесі
90. УЛ-154/4  мекемесі
91. ЛА-155/8  мекемесі
92. ЖД-158/4  мекемесі
94. ОВ -156/21 мекемесі  
95. ОВ -156/22 мекемесі  
96. ИЧ -167/11 мекемесі  
97. ЛА -155/18 мекемесі     
98. ЕЦ-166/26  мекемесі          
99. ЖД-158/6 мекемесі 
<*>
      
     ЕСКЕРТУ. Тізбе 94-97 жолдармен толықтырылды - ҚР Үкіметінің           
              2000.11.27. N 1775 қаулысымен.  

P001761_

 
     ЕСКЕРТУ. Тізбе 98-жолмен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2001.07.03. 
              N 907 қаулысымен.  

P000907_

 
     ЕСКЕРТУ. Тізбе 99-жолмен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2001.11.28. 
              N 1541 қаулысымен.  

P011541_

 
     

    Оқығандар:
   Қобдалиева Н.М.
   Орынбекова Д.К.      
      
      


Вопросы Комитета уголовно-исполнительной системы Министерства внутренних дел Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 5 мая 2000 года N 668 Утратило силу - постановлением Правительства РК от 28 декабря 2001 года N 1755 ~P011755 .

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 марта 1999 года N 329 P990329_ "Вопросы Министерства внутренних дел Республики Казахстан" Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) Положение о Комитете уголовно-исполнительной системы Министерства внутренних дел Республики Казахстан;
      2) Перечень организаций, находящихся в ведении Комитета уголовно-исполнительной системы Министерства внутренних дел Республики Казахстан.
      2. Признать утратившим силу постановление Правительства Республики Казахстан от 7 августа 1997 года N 1231 P971231_ "Об утверждении положения о Департаменте уголовно-исполнительной системы при Министерстве внутренних дел Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1997г., N 36, ст. 340).
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.
     Премьер-Министр 
     Республики Казахстан


                                                     Утверждено 

постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 мая 2000 года N 668


                               Положение
                  о Комитете уголовно-исполнительной
       системы Министерства внутренних дел Республики Казахстан

                               1. Общие положения

      1. Комитет уголовно-исполнительной системы Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - Комитет) является ведомством, в пределах компетенции Министерства внутренних дел Республики Казахстан, обеспечивающим исполнительные и контрольно-надзорные функции, а также межотраслевую координацию в области исполнения уголовных наказаний.
      2. Комитет осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Комитет является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также, в соответствии с законодательством, счета в банках.
      Комитет вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      Комитет имеет право выступать стороной в гражданско-правовых отношениях от имени государства, если он уполномочен на это в соответствии с законодательством.
      4. Комитет по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке издает акты, в виде приказов, дает указания по вопросам организации работы уголовно-исполнительной системы.
      5. Структура и лимит штатной численности Комитета устанавливаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      6. Комитет имеет территориальные органы в областях и городе Алматы в организационно-правовой форме государственных учреждений, обеспечивающие исполнение уголовно-исполнительного законодательства в пределах своей компетенции.
      7. Юридический адрес Комитета:
      473000, город Астана, улица Манаса, 4.
      8. Полное наименование Комитета - государственное учреждение "Комитет уголовно-исполнительной системы Министерства внутренних дел Республики Казахстан".
      9. Настоящее Положение является учредительным документом Комитета.
      10. Финансирование деятельности Комитета осуществляется из республиканского бюджета и источников, предусмотренных законодательными актами.
      Комитету запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Комитета.
      Если Комитету законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход республиканского бюджета.

               2. Основные задачи, функции и права Комитета

      11. Основными задачами Комитета являются:
      1) организация и совершенствование работы учреждений и органов, исполняющих наказания по исполнению уголовных наказаний;
      2) организация содержания под стражей подозреваемых и обвиняемых в совершении преступлений, осужденных, в отношении которых вынесен обвинительный приговор, не вступивший в законную силу;
      3) организация обеспечения правопорядка и законности в учреждениях и органах, исполняющих наказания, и следственных изоляторах, безопасности персонала, должностных лиц и граждан, находящихся на их территории, а также содержащихся в них осужденных;
      4) организация обеспечения выполнения норм условий содержания осужденных, установленных Уголовно-исполнительным кодексом;
      5) создание условий для организации труда осужденных;
      6) организация общеобразовательного и профессионального обучения осужденных;
      7) обеспечение в пределах своей компетенции жизнедеятельности уголовно-исполнительной системы и организация финансирования ее расходов в пределах выделенных ассигнований и лимитов, развитие и укрепление материально-технической базы и социальной сферы уголовно-исполнительной системы;
      8) осуществление контроля за соблюдением законодательства Республики Казахстан;
      9) осуществление оперативно-розыскной деятельности и содействие органам, осуществляющим оперативно-розыскную деятельность в выявлении, предупреждении, пресечении и раскрытии преступлений.
      12. Комитет в соответствии с законодательством Республики Казахстан и возложенными на него задачами осуществляет следующие функции:
      1) организует в соответствии с приговорами, постановлениями и определениями судов размещение осужденных в учреждениях и органах, исполняющих наказания, в следственных изоляторах, обеспечивает соблюдение прав осужденных, норм их материально-бытового обеспечения и медицинского обслуживания;
      2) осуществляет контроль и организует исполнение приговоров, постановлений и определений судов в отношении осужденных, организует выполнение режимных требований в учреждениях и органах, исполняющих наказания и следственных изоляторах, обеспечивает изоляцию осужденных и надзор за ними;
      3) осуществляет перевод осужденных и заключенных из учреждений и органов, исполняющих наказания, а также из следственных изоляторов в другие;
      4) в пределах своей компетенции обеспечивает охрану учреждений и органов уголовно-исполнительной системы, безопасность осужденных и персонала, решает вопросы, связанные с обеспечением внутренней безопасности, нейтрализацией и пресечением проявлений организованной преступности в местах лишения свободы;
      5) осуществляет постоянный контроль за оперативной обстановкой в уголовно-исполнительной системе;
      6) организует исполнение актов амнистии и помилования;
      7) организует и осуществляет работы по исполнению наказаний, не связанных с изоляцией осужденных от общества, своевременному проведению первоначальных розыскных мероприятий в отношении осужденных, уклоняющихся от отбывания этого вида наказания;
      8) направляет осужденных в специализированные учреждения, исполняющие наказания, осуществляет контроль за своевременным исполнением приговоров судов в части обеспечения принудительного лечения от алкоголизма и наркомании;
      9) обеспечивает организацию работы по подготовке осужденных к освобождению, взаимодействие учреждений и органов, исполняющих наказания с другими правоохранительными органами, органами исполнительной власти и управления и общественными организациями по закреплению результатов исправления осужденных, их трудовому и бытовому устройству;
      10) организует стабильное материально-бытовое обеспечение лиц, содержащихся в местах лишения свободы и предварительного заключения под стражу за счет централизованной поставки продовольствия, вещевого и интендантского имущества;
      11) взаимодействует с центральными и местными исполнительными органами Республики Казахстан, органами местного самоуправления и иными организациями;
      12) рассматривает жалобы и заявления о нарушениях прав и свобод граждан в системе исправительных учреждений и органов;
      13) подготавливает предложения о создании и ликвидации как учреждений и органов, так и государственных предприятий, осуществляющих деятельность в уголовно-исполнительной системе;
      14) координирует территориальные органы уголовно-исполнительной системы, оказывает им методологическую помощь;
      15) инспектирует территориальные органы управления уголовно-исполнительной системы, учреждения и органы, исполняющие наказания, следственные изоляторы;
      16) разрабатывает и реализует оперативные планы действий по выполнению служебных и боевых задач при чрезвычайных ситуациях, обеспечение привлечения необходимых сил и средств уголовно-исполнительной системы и их взаимодействие с другими правоохранительными органами и силовыми структурами;
      17) совершенствует работу по подбору, расстановке, обучению и воспитанию кадров Комитета, обеспечивает правовую и социальную защиту работников уголовно-исполнительной системы, организует их профессиональную подготовку;
      18) планирует и осуществляет совместно с Министерством транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и внутренними войсками Министерства внутренних дел Республики Казахстан перевозки осужденных, разрабатывает и утверждает Свод расписаний движения специальных вагонов, осуществляет оперативное управление воинскими, специальными перевозками;
      19) осуществляет и организует оперативно-розыскную деятельность в учреждениях, исполняющих наказания, и следственных изоляторах, принимает меры по ее совершенствованию, взаимодействует с оперативными, следственными и другими территориальными подразделениями органов внутренних дел в выявлении, предупреждении, пресечении и раскрытии преступлений;
      20) осуществляет финансирование учреждений и органов, исполняющих наказания, территориальных органов управления уголовно-исполнительной системы, следственных изоляторов в пределах выделенных в установленном законодательством порядке ассигнований и лимитов, а также средств из других законных источников;
      21) обеспечивает рациональное распределение финансовых, материально-технических ресурсов для осуществления задач, стоящих перед уголовно-исполнительной системой, осуществляет контроль за их использованием, совместно с территориальными органами управления уголовно-исполнительной системы контролирует эффективность использования и сохранности имущества уголовно-исполнительной системы;
      22) разрабатывает и реализовывает программы развития и укрепления уголовно-исполнительной системы, осуществляет меры по их реализации и контролирует их выполнение;
      23) организует, осуществляет и координирует международное сотрудничество;
      24) осуществляет иные функции, возложенные на Комитет законодательством Республики Казахстан.
      13. В целях реализации основных задач и осуществления своих функций

Комитет в пределах своей компетенции имеет право в установленном 
законодательством порядке:
     1) выполнять контрольно-распорядительные функции по отношению к своим 
территориальным органам;
     2) запрашивать и получать необходимую информацию от государственных 
органов и иных организаций;
     3) подготавливать проекты нормативных правовых актов Министерства 
внутренних дел Республики Казахстан;
     4) проводить служебные проверки случаев чрезвычайных происшествий, 
устанавливать и анализировать их причины, принимать меры по предотвращению 
подобных случаев;
     5) вводить в учреждениях и органах, исполняющих наказания, режим 
особых условий;
     6) проводить совещания, семинары, конференции по вопросам, входящим в 
его компетенцию;
     7) быть истцом и ответчиком в судах;
     8) осуществлять иные права в соответствии с законодательством 
Республики Казахстан.
     
                          3. Имущество Комитета
     
     14. Комитет имеет на праве оперативного управления обособленное 
имущество, относящееся к республиканской собственности.
     15. Имущество Комитета формируется за счет имущества, переданного ему 
государством, и состоит из основных фондов и оборотных средств, а также 
иного имущества, стоимость которого отражается в самостоятельном балансе.


      16. Комитет не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом. Комитету может быть предоставлено право распоряжаться имуществом в случаях и пределах, установленных законодательством Республики Казахстан.

                    4. Организация деятельности Комитета

      17. Комитет возглавляет Председатель, назначаемый на должность и освобождаемый от должности Правительством Республики Казахстан, по представлению Министра внутренних дел Республики Казахстан.
      Председатель Комитета имеет заместителей, которые назначаются на должность и освобождаются от должностей Министром внутренних дел Республики Казахстан по представлению Председателя Комитета.
      18. Председатель Комитета организует и руководит работой Комитета и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Комитет задач и осуществление им своих функций.
      19. В этих целях Председатель Комитета:
      1) определяет обязанности и полномочия своих заместителей и руководителей структурных подразделений Комитета;
      2) в соответствии с законодательством и номенклатурой должностей, утвержденной Министром внутренних дел Республики Казахстан, назначает на должности и освобождает от должностей сотрудников младшего начальствующего и рядового состава, а также работников Комитета, не имеющих специальных званий;
      3) в установленном законодательством порядке поощряет, налагает дисциплинарные взыскания на работников Комитета;
      4) утверждает Положения о территориальных органах Комитета;
      5) представляет Комитет в государственных органах, иных организациях;
      6) утверждает сметы расходов для учреждений и органов, исполняющих наказания, исходя из имеющихся финансовых ресурсов и стоящих перед уголовно-исполнительной системой задач;
      7) в установленном порядке распоряжается средствами, выделенными уголовно-исполнительной системе из республиканского бюджета на содержание Комитета, учреждений и органов, исполняющих наказания, территориальных органов уголовно-исполнительной системы, а также полученных из других законных источников;
      8) направляет в установленном порядке работников Комитета в командировки для оказания практической помощи и проведения проверок деятельности своих учреждений и органов, исполняющих наказания, решения других служебных вопросов;
      9) организует воспитательную работу среди личного состава Комитета, а также учреждений и органов, исполняющих наказания, соблюдение ими дисциплины, законности и режима секретности, служебной и боевой подготовки;
      10) осуществляет прием граждан, рассматривает жалобы и заявления, принимает по ним решения, проводит служебные расследования по фактам нарушения дисциплины и законности;
      11) принимает решения по другим вопросам, отнесенным к его компетенции;
      12) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством.

                  5. Реорганизация и ликвидация Комитета

      20. Реорганизация и ликвидация Комитета осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
                                                      Утвержден 

Постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 мая 2000 года N 668


                Перечень организаций, находящихся в ведении
                 Комитета уголовно-исполнительной системы
              Министерства внутренних дел Республики Казахстан <*>

     Сноска. Внесены изменения - постановлениями Правительства РК от
     27 ноября 2000 г. N 1761  

P001761_

  ; от 3 июля 2001 г. N 907  

Р010907_

  ;
     от 28 ноября 2001 г. N 1541  

P011541_

  .

1. Учреждение ЕЦ-166/4
2. Учреждение ЕЦ-166/5
3. Учреждение ЕЦ-166/10
4. Учреждение ЕЦ-166/11
5. Учреждение ЕЦ-166/13
6. Учреждение ЕЦ-166/18
7. Учреждение ЕЦ-166/20
8. Учреждение ЕЦ-166/21
9. Учреждение ЕЦ-166/22
10. Учреждение ЕЦ-166/23
11. Учреждение ЕЦ-166/24
12. Учреждение ЕЦ-166/25
13. Учреждение КА-168/1
14. Учреждение КА-168/2
15. Учреждение КА-168/3
16. Учреждение КА-168/4
17. Учреждение ЛА-155/1
18. Учреждение ЛА-155/4
19. Учреждение ЛА-155/6
20. Учреждение ЛА-155/12
21. Учреждение ЛА-155/13
22. Учреждение ЛА-155/14
23. Учреждение ЛА-155/16
24. Учреждение ЛА-155/17
25. Отдел охраны УУИС УВД
26. Учреждение УГ-157/1
27. Учреждение УГ-157/9
28. Учреждение УГ-157/10
29. Учреждение ОВ-156/1
30. Учреждение ОВ-156/2
31. Учреждение ОВ-156/3
32. Учреждение ОВ-156/6
33. Учреждение ОВ-156/12
34. Учреждение ОВ-156/13
35. Учреждение ОВ-156/14
36. Учреждение ОВ-156/15
37. Учреждение ОВ-156/16
38. Учреждение ОВ-156/17
39. Учреждение ОВ-156/18
40. Учреждение ОВ-156/19
41. Учреждение ОВ-156/20
42. Учреждение ЖД-158/1
43. Учреждение ЖД-158/2
44. Учреждение ЖД-158/5
45. Учреждение РУ-170/1
46. Учреждение РУ-170/2 
47. Учреждение РУ-170/3
48. Учреждение АК-159/1
49. Учреждение АК-159/5
50. Учреждение АК-159/6
51. Учреждение АК-159/7
52. Учреждение АК-159/9
53. Учреждение АК-159/11
54. Учреждение АК-159/17
55. Учреждение АК-159/18
56. Учреждение АК-159/20
57. Учреждение АК-159/21
58. Учреждение АК-159/22
59. Учреждение АК-159/24
60. Учреждение ЗК-169/1
61. Учреждение ЗК-169/4
62. Учреждение УК-161/1
63. Учреждение УК-161/2
64. Учреждение УК-161/3
65. Учреждение УК-161/4
66. Учреждение УК-161/11
67. Учреждение УК-161/12
68. Учреждение ГМ-172/1
69. Учреждение ГМ-172/6
70. Учреждение ГМ-172/7
71. Учреждение ГМ-172/8
72. Учреждение АП-162/1
73. Учреждение АП-162/2
74. Учреждение АП-162/3
75. Учреждение АП-162/4
76. Учреждение АП-162/5
77. Учреждение АП-162/10
78. Учреждение ЕС-164/1
79. Учреждение ЕС-164/3
80. Учреждение ЕС-164/4
81. Учреждение ЕС-164/6
82. Учреждение ЕС-164/8
83. Учреждение ЕС-164/9
84. Учреждение ИЧ-167/1
85. Учреждение ИЧ-167/2
86. Учреждение ИЧ-167/3
87. Учреждение ИЧ-167/9
88. Учреждение ИЧ-167/10
89. Учреждение ЕЦ-166/1
90. Учреждение УЛ-154/4
91. Учреждение ЛА-155/8
92. Учреждение ЖД-158/4
94. Учреждение ОВ-156/21
95. Учреждение ОВ-156/22
96. Учреждение ИЧ-167/11
97. Учреждение ЛА- 155/18     
98. Учреждение ЕЦ-166/26
99. Учреждение ЖД-158/6
     
     
     (Специалисты: Мартина Н.А.
                   Польский В.Ф.)