Тауар рыногында үстем (монополиялық) жағдайға ие рынок субъектiлерi тауарларының (жұмыстарының, қызметтер көрсетуінің) бағаларын мемлекеттік реттеудi енгізу ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 2001 жылғы 14 қыркүйек N 1212. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2006.12.23. N 1277 қаулысымен.

      Белгiлi бiр тауар рыногында үстем (монополиялық) жағдайға ие рынок субъектiлерi тауарларының (жұмыстарының, қызметтер көрсетуiнiң) бағаларын мемлекеттiк реттеудi енгiзу тәртiбiн белгiлеу мақсатында, "Қазақстан Республикасының Yкiметi туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 18 желтоқсандағы Конституциялық  заңы  9-бабының 7) тармақшасына және "Бәсеке және монополистiк қызметтi шектеу туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 19 қаңтардағы  Заңының  20-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметі қаулы етеді: 
      1. Қоса берiлiп отырған Тауар рыногында үстем (монополиялық) жағдайға ие рынок субъектiлерi тауарларының (жұмыстарының, қызметтер көрсетуiнiң) бағаларын мемлекеттік реттеудi енгiзу ережесi бекiтiлсiн.
      2. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.     

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы Үкіметінің    
2001 жылғы 14 қыркүйектегі       
N 1212 қаулысымен бекітілген      

Тауар рыногында үстем (монополиялық) жағдайға ие рынок
субъектiлерi тауарларының (жұмыстарының, қызметтер көрсетуiнiң) бағаларын мемлекеттiк реттеудi енгiзу
ЕРЕЖЕСI

                       1. Жалпы ережелер

       1. Осы Тауар рыногында үстем (монополиялық) жағдайға ие рынок субъектiлерi тауарларының (жұмыстарының, қызметтер көрсетуiнiң) бағаларын мемлекеттiк реттеудi енгiзу ережесi (бұдан әрi - Ереже) "Бәсеке және монополистiк қызметтi шектеу туралы" Қазақстан Республикасының  Заңына  сәйкес әзiрлендi. 
      2. Осы Ереженi әзiрлеудегi мақсат тауар рыногында үстем (монополиялық) жағдайға ие рынок субъектiлерi тауарларының (жұмыстарының, қызметтер көрсетуiнiң) бағаларын мемлекеттiк реттеудi енгізу жөнiнде шешiм қабылдау тәртiбiн айқындау болып табылады. 
      3. Ереже меншiк нысандарына қарамастан тауарлардың (жұмыстардың, қызметтер көрсетудiң) белгiлi бiр түрi рыногында үстем (монополиялық) жағдайға ие және Тауар рыногында үстем (монополиялық) жағдайға ие рынок субъектiлерiнiң мемлекеттiк тiзiлiмiне енгiзiлген рынок субъектiлерiне (бұдан әрi - Рынок субъектiлерi) қолданылады. 
      4. Монополиялық түрде өндiрiлетiн (жеткiзiлетiн) тауарлардың (жұмыстардың, қызметтер көрсетудiң) бағаларын мемлекеттiк реттеудi енгiзу туралы шешiмдi монополиялық саясат саласындағы орталық атқарушы орган мен оның аумақтық органдары (бұдан әрi - Монополияға қарсы орган) қабылдайды және бұйрықпен ресімдейді. 
      5. Бағаларды мемлекеттiк реттеудi енгiзу монополиялық түрде өндiрiлетiн (жеткiзiлетін) тауарларға (жұмыстарға, қызметтер көрсетуге) кесiмдi бағалар (тарифтер) белгiлеудi бiлдiредi. 
      Осы Ереженiң мақсаттары үшiн кесiмді баға (тариф) деп белгiлi деңгейде белгіленетiн, Монополияға қарсы органның шешiмi бойынша ғана өзгеруi мүмкiн баға (тариф) түсiндiрiледi. 

             2. Бағаларды мемлекеттiк реттеудi 
          енгізу туралы шешім қабылдау тәртібі 

       6. Рынок субъектiлерi Монополияға қарсы органға монополиялық түрде өндiрiлетiн (жеткiзiлетiн) тауар (жұмыс, қызмет көрсету) бағаларының алдағы уақытта көтерiлетiнi туралы және олардың көтерiлу себептерi туралы көтерiлу себептерiн растайтын құжаттарды (мысалы, шикiзатты жеткiзу құны артқан кезде тиiстi шарттың көшiрмесiн жiберу және т.б.) бере отырып, 30 күн бұрын жазбаша түрде хабарлауға мiндеттi. 
      7. Бағаның көтерiлу себептерiн растайтын құжаттарды қарау нәтижелерi бойынша Монополияға қарсы орган бағаның алдағы уақытта көтерiлетiнiне келiседi не Рынок субъектiсiне бағаны көтеру үшiн негiздемелердiң жоқтығы туралы хабарлама жiбередi. 
      Рынок субъектiсi ұсынған құжаттарды қарау процесiнде Монополияға қарсы орган бағаның көтерiлу себептерi туралы қосымша ақпарат сұратуға құқылы, оны Рынок субъектісi тиiстi сұрауды алған күннен бастап үш күн мерзiм iшiнде ұсынуға тиiс. 
      8. Бағаны көтеру үшiн негiздемелердiң жоқтығы туралы хабарлама алған Рынок субъектiсi монополиялық түрде өндiрiлетiн (жеткiзiлетiн) тауар (жұмыс, қызмет көрсету) бағасын бұрынғы деңгейде сақтайды. 
      9. Рынок субъектiлерi осы Ереженiң 6 және/немесе 8-тармақтарында белгiленген талаптарды орындамаған жағдайларда, сондай-ақ Рынок субъектілерi күнтiзбелiк жыл iшiнде бәсекенi шектеуге бағытталған екi немесе одан көп монополияға қарсы заң бұзушылық жасаған ретте, оларды бөлу, бөлiп шығару мүмкін емес немесе мақсатқа сай келмейтiн кезде Монополияға қарсы органның шешiмi бойынша монополиялық түрде өндiрiлетiн (жеткiзiлетiн) тауарға (жұмысқа, қызмет көрсетуге) кесiмдi бағалар (тарифтер) белгiлеу жүргізiледi. 
      10. Монополияға қарсы орган Рынок субъектiсiне тауарларға (жұмыстарға, қызметтер көрсетуiне) алдағы уақытта кесiмдi бағалар (тарифтер) белгiленетiнi туралы хабарлама жiберуге мiндетті. 
      11. Алдағы уақытта кесiмдi бағалар (тарифтер) белгiленетінi туралы хабарлама алған Рынок субъектісi бiр апта iшiнде Монополияға қарсы органға мынадай құжаттарды ұсынуға мiндеттi:
      1) салалық ерекшелiктердi ескере отырып, Монополияға қарсы орган белгiлеген нысан бойынша бағалар (тарифтер) жобасы;
      2) бухгалтерлiк теңгерiм;
      3) қаржы-шаруашылық қызметiнiң нәтижелерi туралы есеп (N 2 нысан);
      4) еңбек және еңбекақы жөніндегі есеп (1-Е нысаны); 
      5) өндірістік-қаржылық қызмет туралы есеп (1-ОҚ нысаны);
      6) негізгі құралдар мен материалдық емес активтердің болуы және қозғалысы (N 11 нысан);
      7) бағалар (тарифтер) жобасын есептеу үшін шығындарды баптар бойынша таратқан жиынтық деректер (тарифтік смета);
      8) белгіленген тәртіппен бекітілген:
      техникалық ысырап нормалары;
      қызметкерлер санының нормативтерi;
      шикізаттар мен материалдар шығысының нормалары;
      9) негізгi құралдарды пайдалану мерзiмдерiн көрсете отырып, амортизациялық аударымдарды есептеу;
      10) тауарлардың (жұмыстардың, қызметтер көрсетудiң) жоспарланған көлемiн растайтын құжаттар - ниет хаттамалары, шарттар, Рынок субъектiсiнiң мүмкiндiктерiн ескере отырып, тауарларды өндiру (жеткізу) көлемiн есептеу, жобалық қуаты мен оның іс жүзiнде пайдаланылуы туралы деректер. 
      12. Ұсынылған есептеулер мен негiздеушi құжаттар мынадай талаптарға жауап беруге тиiс: 
      1) негiздеушi құжаттардың әрбiр парағына Рынок субъектiсiнiң басшысы, ал қаржы құжаттарына бас бухгалтер де қол қояды және мөрмен растайды; 
      2) көлемнiң маусымдық ауытқулары бағалардың (тарифтердiң) өзгеруiне әсерiн болдырмау мақсатында жылға (жарты жылға) есептелген деректер негiзге алынады, мұндай есептеу салық есебi тұрғысынан орынсыз жағдайларды қоспағанда; 
      3) бағалардың (тарифтердiң) жобалары кезiнде негiзге кесiмдi баға (тариф) енгiзер алдындағы төрт тоқсандағы тауарлардың (жұмыстардың, қызметтер көрсетудiң) іс жүзiнде өндiрiлген (жеткiзiлген) көлемi алынады; 
      4) өндiрудiң (жеткiзудiң) көлемiн төмендету кезiнде төмендетудi негiздейтiн және оны растайтын құжаттар ұсынылуға тиiс. 
      13. Рынок субъектілерiнiң тауарларына (жұмыстарына, қызметтер көрсетуiне) кесiмдi бағаларды (тарифтердi) қалыптастыру кезiнде осы Ережеде көзделген шектеулердi ескере отырып, Рынок субъектiсi қызметiнiң монополиялық түрiне жататын және Бухгалтерлiк есеп стандарттарына сәйкес келетiн шығындар ескеріледi. 
      14. Бағаларға (тарифтерге) енгiзiлетiн материалдық шығындар өнiмдердiң (қызметтер көрсетудiң) бiр бiрлiгiн шығаруға жұмсалатын шикiзаттар, материалдар, отын, энергия шығысының заңнамаға сәйкес бекiтiлген нормалары негiзге алына айқындалады.  P921098_  
      Бағаларға (тарифтерге) нормативтік техникалық ысыраппен байланысты, заңнамаға сәйкес бекітілген нормалар бойынша есептелген шығындар енгізіледі. 
      15. Жөндеу-қалпына келтiру жұмыстарына, техникалық қайта жарақтандыру және негiзгi өндiрiстiк қорларды жұмысшы күйде ұстауға жұмсалатын шығындар бағаға (тарифке) осы iс-шараларды жүргiзу қажеттiгi туралы құжаттық растау болған кезде енгiзiледi. 
      16. Еңбекке ақы төлеуге жұмсалатын шығыстарды айқындау кезiнде қызметкерлердiң (әкiмшiлiк-басқару және өндiрiстiк қызметшiлердiң) іс жүзiндегi, бiрақ заңнамаға сәйкес белгiленетiн нормативтен аспайтын саны есепке алынады. 
      17. Бағаларға (тарифтерге) енгізiлетiн қызметкерлерге еңбекке ақы төлеуге жұмсалатын шығыстар баға (тариф) белгілеу алдындағы кезең (жыл, жарты жылдық) iшiнде iс жүзiнде қалыптасқан еңбекке ақы төлеу шығыстары негiзге алына, тиiстi кезеңдегi инфляция индексi ескерiлiп, статистикалық деректер бойынша есептеледi. Бұл ретте еңбекке ақы төлеу шығыстары мыналарды қамтиды: 
      1) ұйымда қабылданған еңбекке ақы төлеу нысандары мен жүйелерiне сәйкес кесiмдi бағалауға, тарифтiк мөлшерлемелерге және лауазымдық жалақыларға сүйене отырып есептелген, орындалған жұмыс үшiн еңбекақы төлеу жөнiндегi төлемдер; 
      2) ынталандыру сипатындағы төлемдер: өндiрiстiк нәтижелер үшiн берiлетiн сыйақылар (заттай сыйақының құнын қоса), кәсiби шеберлiгi, еңбектегi жоғарғы жетiстiктерi және т.б. үшiн тарифтiк мөлшерлемелер мен жалақыларына үстемелер және ұйымда қабылданған материалдық көтермелеудiң басқа да нысандары; 
      3) жұмыс режимiмен және еңбек жағдайымен байланысты, сондай-ақ ұйымдарды қайта ұйымдастыруға, қызметкерлер санын қысқартуға және т.б. байланысты төлемдер. 
      18. Бағаларға (тарифтерге) бухгалтерлiк есеп саласындағы заңнамаға сәйкес есептелген негiзгі құралдардың тозу сомасы енгiзiледi.  V980489_  
      19. Бағаларға (тарифтерге) тауарларды (жұмыстарды, қызметтер көрсетудi) тұрақты және үздiксiз өндiрудi (жеткiзудi) қамтамасыз ету үшiн тартылған банкiлердiң несиелерi үшiн пайыздар қосылады. 
      20. Әкiмшiлiк мақсаттағы шығыстарға кесiмдi бағаларды (тарифтерді) белгілегенге дейін қабылданған және қолданылып жүрген деңгейде кесімді бағалар (тарифтер) алдыңғы төрт тоқсан ішіндегі инфляция индексі ескеріле отырып, енгізіледі. 
      21. Монополияға қарсы орган қызметтің сондай немесе соған ұқсас түрімен айналысатын Рынок субъектілерінің тиісті шығындарын салыстыра талдау нәтижесінде не тауарларды (жұмыстарды, қызметтер көрсетуді) өндіру көлемі едәуір төмендеген ретте бағаға (тарифке) енгізілетін әкімшілік мақсаттағы шығыстар сомаларын өзгерту туралы шешім қабылдауға құқылы. 
      22. Рынок субъектiлерiнiң кесімді бағаларын (тарифтерін) қалыптастыру кезiнде мынадай шығыстар ескерілмейді: 
      1) нормативтен жоғары техникалық және коммерциялық ысырап, тауарлық-материалдық құндылықтардың бүлiнуi мен жетiспеуi және қоймалардағы босалқы қорлар, басқа өндiргiш емес шығыстар мен ысыраптар; 
      2) ластағыш заттардың нормативтен жоғары шығарындылары (тастандылары) үшiн төленетiн төлемдер; 
      3) үмiтсiз қарыздар; 
      4) шаруашылық шарттардың талаптарын бұзғаны үшiн айыппұлдар, өсiмпұлдар, тұрақсыздық төлемдерi мен жазалардың басқа түрлерi; 
      5) кiрiстi жасырғаны (азайтқаны) үшiн төленетiн айыппұлдар мен өсiмпұлдар; 
      6) ұрлықтардан келген зияндар; 
      7) ақаудан болған ысыраптар; 
      8) қызмет көрсететiн шаруашылықтар мен учаскелерді ұстау жөнiндегi шығыстар (үй-жайларды тегiн беру, қоғамдық тамақтандыру ұйымдарына коммуналдық қызмет көрсету құнын төлеу және т.б.); 
      9) денсаулық сақтау, мектепке дейiнгi балалар ұйымдарының, оқу орындарының, оның iшiнде кәсiптiк-техникалық училищелердiң объектiлерiн ұстауға кеткен шығыстар; 
      10) сауықтыру лагерьлерiн, мәдениет және спорт объектiлерiн, тұрғын үй қорын ұстауға жұмсалатын шығыстар; 
      11) ұйым қызметкерлерiнiң тұрғын үй жағдайларын жақсартуға, саяжай үйлерiн сатып алуға және үй шаруашылығымен айналысуға алған қарыздарын (пайызсызды қоса) өтеу шығыстары; 
      12) мәдени-ағарту, сауықтыру және спорттық iс-шараларды (демалыс кештерiн, концерттердi және басқаларды) өткiзу шығыстары; 
      13) саяжай серiктестiктерiн абаттандыру (жол салу, энергиямен және сумен жабдықтау, жалпы сипаттағы басқа да шығыстарды жүзеге асыру) бойынша, гараждар салу бойынша шығыстар; 
      14) демеушiлiк көмек көрсету; 
      15) тауарлар (жұмыстар, қызметтер көрсету) өндірісіне тікелей қатысы жоқ және бағаны (тарифтi) өсіруге алып келетін шығыстардың басқа да түрлерi. 
      23. Монополиялық түрде өндiрiлетiн (жеткiзiлетiн) тауарларға (жұмыстарға, қызметтер көрсетуге) кесiмдi бағалар (тарифтер) қалыптастыру кезiнде пайда (кiрiс) деңгейi алдыңғы есептi кезең iшiнде (статистикалық деректер бойынша) қалыптасқан орташа салалық мөлшерден аспайтын мөлшерде есептеледi. 
      24. Монополияға қарсы орган Рынок субъектісi ұсынған негiздеушi құжаттарды талдау жолымен бағалардың (тарифтердiң) жобаларына сараптама жүргiзедi, оны жүргiзу кезiнде Монополияға қарсы орган: 
      1) Рынок субъектiсi тиiстi сұрау салуды алған күннен бастап үш күн мерзiм iшiнде ұсынуға міндеттi қосымша материалдарды сұратуға;
      2) бағалардың (тарифтердiң) жобаларын Монополияға қарсы органның жанындағы Сараптама кеңесiнiң қарауына ұсынуға құқылы.
      25. Рынок субъектiсiнiң Монополияға қарсы органға осы Ереженiң 11-тармағында көрсетiлген немесе осы Ереженiң 24-тармағы 1) тармақшасына сәйкес сұрау салынған құжаттарды ұсынбауы кесiмдi баға (тариф) белгiлеу үшiн кедергі болмайды.
      26. Кесiмдi бағаларды (тарифтердi) енгiзу Монополияға қарсы орган бұйрығында көрсетiлген күннен бастап және сол кезеңге жүзеге асырылады.

      

             3. Қорытынды ережелер

       27. Осы Ереженiң бұзылуына жол берген, сондай-ақ Монополияға қарсы органға жалған мәлiметтер ұсынған Рынок субъектiлерi заңнамалық кесiмдерге сәйкес жауапқа тартылады.  P990400_  
      28. Монополияға қарсы органның Рынок субъектiлерiнiң тауарларына (жұмыстарына, қызметтер көрсетуiне) кесiмдi баға белгiлеу туралы шешiмдерiне сот тәртiбiмен шағым жасалуы мүмкiн.

Об утверждении Правил введения государственного регулирования цен на товары (работы, услуги) субъектов рынка, занимающих доминирующее (монопольное) положение на товарном рынке

Постановление Правительства Республики Казахстан от 14 сентября 2001 года N 1212. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 декабря 2006 года N 1277

       Сноска. Постановление Правительства РК от 14 сентября 2001 года N 1212 утратило силу постановлением Правительства РК от 23 декабря 2006 года N  1277  (вводится в действие со дня его официального опубликования).

      В целях установления порядка введения государственного регулирования цен на товары (работы, услуги) субъектов рынка, занимающих доминирующее (монопольное) положение на определенном товарном рынке, в соответствии с подпунктом 7) статьи 9 Конституционного закона Республики Казахстан от 18 декабря 1995 года  Z952688_  "О Правительстве Республики Казахстан" и статьей 20 Закона Республики Казахстан от 19 января 2001 года  Z010144_  "О конкуренции и ограничении монополистической деятельности" Правительство Республики Казахстан постановляет: 
      1. Утвердить прилагаемые Правила введения государственного регулирования цен на товары (работы, услуги) субъектов рынка, занимающих доминирующее (монопольное) положение на товарном рынке. 
      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания. 

    Премьер-Министр

  Республики Казахстан   

                                                Утверждены
                                        постановлением Правительства
                                            Республики Казахстан
                                       от 14 сентября 2001 года N 1212

 
                               Правила 
              введения государственного регулирования цен 
          на товары (работы, услуги) субъектов рынка, занимающих 
          доминирующее (монопольное) положение на товарном рынке 

 
                        1. Общие положения 

 
      1. Настоящие Правила введения государственного регулирования цен на товары (работы, услуги) субъектов рынка, занимающих доминирующее (монопольное) положение на товарном рынке (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан  Z010144_  "О конкуренции и ограничении монополистической деятельности". 
      2. Целью разработки настоящих Правил является определение порядка принятия решения по введению государственного регулирования цен на товары (работы, услуги) субъектов рынка, занимающих доминирующее (монопольное) положение на товарном рынке. 
      3. Настоящие Правила распространяются на субъектов рынка, независимо от их форм собственности, занимающих на рынке определенного вида товаров (работ, услуг) доминирующее (монопольное) положение и включенных в Государственный реестр субъектов рынка, занимающих доминирующее (монопольное) положение на товарном рынке (далее - Субъекты рынка). 
      4. Решение о введении государственного регулирования цен на монопольно производимые (поставляемые) товары (работы, услуги) принимается центральным исполнительным органом в области монопольной политики и его территориальными подразделениями (далее - Антимонопольный орган) и оформляется приказом. 
      5. Введение государственного регулирования цен подразумевает установление фиксированных цен (тарифов) на монопольно производимые (поставляемые) товары (работы, услуги). 
      Под фиксированной ценой (тарифом) в настоящих Правилах понимается цена (тариф), устанавливаемая на определенном уровне, изменение которой (повышение, снижение) возможно только по решению Антимонопольного органа. 

 
                       2. Порядок принятия решения 
              о введении государственного регулирования цен 

 
      6. Субъекты рынка обязаны уведомить Антимонопольный орган в письменном виде за 30 дней о предстоящем повышении цен на монопольно производимый (поставляемый) товар, (работу, услугу) и о причинах их повышения с предоставлением документов, подтверждающих причины повышения (например, при увеличении стоимости поставки сырья направить копию соответствующего договора и так далее). 
      7. По результатам рассмотрения документов, подтверждающих причины повышения цены, Антимонопольный орган согласовывает предстоящее повышение цены либо направляет Субъекту рынка уведомление об отсутствии оснований для повышения цены. 
      В процессе рассмотрения документов, представленных Субъектом рынка, Антимонопольный орган вправе запросить дополнительную информацию о причинах повышения цены, которая должна быть представлена в трехдневный срок с даты получения Субъектом рынка соответствующего запроса. 
      8. Субъект рынка, получивший уведомление об отсутствии оснований для повышения цены, сохраняет цену на монопольно производимый (поставляемый) товар (работу, услугу) на прежнем уровне. 
      9. В случаях, когда Субъекты рынка не исполняют требования, установленные в пунктах 6 и/или 8 настоящих Правил, а также при совершении Субъектами рынка двух или более нарушений антимонопольного законодательства в течение календарного года, направленных на ограничение конкуренции, при невозможности или нецелесообразности их разделения, выделения по решению Антимонопольного органа производится установление фиксированных цен (тарифов) на монопольно производимый (поставляемый) товар (работу, услугу). 
      10. Антимонопольный орган обязан направить Субъекту рынка уведомление о предстоящем установлении фиксированных цен (тарифов) на товары (работы,  услуги).
      11. Субъект рынка, получивший уведомление о предстоящем установлении фиксированных цен (тарифов), обязан в недельный срок представить в Антимонопольный орган следующие документы:
      1) проект цен (тарифов) по установленной Антимонопольным органом форме с учетом отраслевых особенностей;
      2) бухгалтерский баланс;
      3) отчет о результатах финансово-хозяйственной деятельности  (форма N 2);
      4) отчет по труду и заработной плате (форма 1-Т);
      5) отчет о производственно-финансовой деятельности (форма 1-ПФ);
      6) наличие и движение основных средств и нематериальных активов (форма N 11);
      7) сводные данные (тарифная смета) для расчета проекта цен (тарифов), с расшифровками по статьям затрат;
      8) утвержденные в установленном порядке:
      нормы технических потерь;
      нормативы численности работников;
      нормы расхода сырья и материалов;
      9) расчет амортизационных отчислений с указанием сроков эксплуатации основных средств;
      10) документы, подтверждающие планируемый объем производства (поставки) товаров (работ, услуг) - протокола намерений, договора, расчеты объемов производства (поставки) товаров (работ, услуг) с учетом возможностей Субъекта рынка, данные о проектной мощности и фактическом ее использовании. 
      12. Представленные расчеты и обосновывающие документы должны отвечать следующим требованиям: 
      1) каждый лист обосновывающих документов визируется руководителем Субъекта рынка, а финансовые документы также главным бухгалтером и заверяются печатью; 
      2) с целью исключения влияния сезонных колебаний объемов на цены (тарифы) в обоснование принимаются данные в расчете на год (полугодие), за исключением случаев, когда такой расчет нецелесообразен с позиции налогового учета; 
      3) проекты цен (тарифов) составляются путем принятия за основу фактически произведенных (поставленных) объемов товаров (работ, услуг) за четыре квартала, предшествующих введению фиксированной цены (тарифа); 
      4) при снижении объемов производства (поставки) должны быть представлены документы, обосновывающие и подтверждающие снижение. 
      13. При установлении фиксированных цен (тарифов) на товары (работы, услуги) Субъектов рынка учитываются затраты, относящиеся к монопольному виду деятельности Субъекта рынка и соответствующие Стандартам бухгалтерского учета, с учетом ограничений, предусмотренных настоящими Правилами. 
      14. Материальные затраты, включаемые в цены (тарифы), определяются исходя из норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии на выпуск единицы продукции (услуг), утвержденных в соответствии с законодательством. 
      В цены (тарифы) включаются затраты, связанные с нормативными техническими потерями, рассчитанные по нормам, утвержденным в соответствии с законодательством. 
      15. Затраты на ремонтно-восстановительные работы, техническое перевооружение и поддержание основных производственных фондов в рабочем состоянии включаются в цены (тарифы) при наличии документального подтверждения необходимости проведения этих мероприятий. 
      16. При определении расходов на оплату труда в расчет принимается фактическая численность работников (административно-управленческого и производственного персонала), но не превышающая нормативную, которая устанавливается в соответствии с законодательством. 
      17. Расходы на оплату труда работников, включаемые в цены (тарифы), исчисляются исходя из фактически сложившихся расходов на оплату труда за предшествующий установлению цены (тарифа) период (год, полугодие), с учетом индекса инфляции за соответствующий период, по статистическим данным. При этом расходы на оплату труда включают: 
      1) выплаты по заработной плате за выполненную работу, начисленные исходя из сдельных расценок, тарифных ставок и должностных окладов в соответствии с принятыми в организации формами и системами оплаты труда; 
      2) выплаты стимулирующего характера: премии (включая стоимость натуральных премий) за производственные результаты, надбавки к тарифным ставкам и окладам за профессиональное мастерство, высокие достижения в труде и другие формы материального поощрения, принятые в организации; 
      3) выплаты, связанные с режимом работы и условиями труда, а также компенсирующие выплаты, связанные с реорганизацией организаций, сокращением численности работников и так далее. 
      18. В цены (тарифы) включаются суммы износа основных средств, рассчитанные в соответствии с законодательством в сфере бухгалтерского учета. 
      19. В цены (тарифы) включаются проценты за кредиты банков, привлекаемые для обеспечения стабильного и непрерывного производства (поставки) товаров (работ, услуг). 
      20. Расходы административного назначения включаются в цены (тарифы) на уровне принятых и действующих до установления фиксированных цен (тарифов) с учетом индекса инфляции за предшествующие четыре квартала. 
      21. Антимонопольный орган вправе принять решение об изменении сумм расходов административного назначения, включаемых в цену (тариф), в результате сравнительного анализа соответствующих затрат Субъектов рынка, занимающихся тем же или аналогичным видом деятельности, либо при значительном падении объемов производства (поставки) товаров (работ, услуг). 
      22. При формировании фиксированных цен (тарифов) субъектов рынка не учитываются следующие расходы: 
      1) сверхнормативные технические и коммерческие потери, порча и недостачи товарно-материальных ценностей и запасы на складах, другие непроизводительные расходы и потери; 
      2) платежи за сверхнормативные выбросы (сбросы) загрязняющих веществ; 
      3) безнадежные долги; 
      4) штрафы, пени, неустойка и другие виды санкций за нарушение условий хозяйственных договоров; 
      5) штрафы и пени за сокрытие (занижение) дохода; 
      6) убытки от хищений; 
      7) потери от брака; 
      8) расходы по содержанию обслуживающих хозяйств и участков (бесплатное предоставление помещений, оплата стоимости коммунальных услуг организациям общественного питания и так далее); 
      9) расходы на содержание объектов здравоохранения, детских дошкольных организаций, учебных заведений, в том числе профессионально-технических училищ; 
      10) расходы на содержание оздоровительных лагерей, объектов культуры и спорта, жилого фонда; 
      11) расходы на погашение ссуд (включая беспроцентные), полученных работниками организации на улучшение жилищных условий, приобретение садовых домиков и обзаведение домашним хозяйством; 
      12) расходы на проведение культурно-просветительных, оздоровительных и спортивных мероприятий (проведение вечеров отдыха, концертов и другие); 
      13) расходы по благоустройству садовых товариществ (строительство дорог, энерго- и водоснабжение, осуществление других расходов общего характера), по строительству гаражей; 
      14) оказание спонсорской помощи; 
      15) другие виды расходов, непосредственно не относящиеся к производству (поставке) товаров (работ, услуг) и приводящие к росту цен (тарифов). 
      23. При формировании фиксированных цен (тарифов) на монопольно производимые (поставляемые) товары (работы, услуги) уровень прибыли (дохода) рассчитывается в размере, не превышающем среднеотраслевой, сложившийся за предыдущий отчетный период (по данным статистической отчетности). 
      24. Антимонопольный орган проводит экспертизу проектов цен (тарифов) путем анализа представленных Субъектом рынка обосновывающих документов, при проведении которого Антимонопольный орган вправе: 
      1) запросить дополнительные документы, которые Субъект рынка обязан представить в трехдневный срок с даты получения последним соответствующего запроса;
      2) представить проект цен (тарифов) на рассмотрение Экспертного совета при Антимонопольном органе.
      25. Непредставление Субъектом рынка в Антимонопольный орган документов, указанных в пункте 11 настоящих Правил, или запрошенных в соответствии с подпунктом 1) пункта 24 настоящих Правил, не является препятствием для установления фиксированной цены (тарифа).
      26. Введение фиксированных цен (тарифов) осуществляется с даты и на период, указанный в приказе Антимонопольного органа.

3. Заключительные положения

      27. Субъекты рынка, допустившие нарушение настоящих Правил, а также представившие в Антимонопольный орган недостоверные сведения, привлекаются к ответственности в соответствии с законодательными актами.
      28. Решения Антимонопольного органа об установлении фиксированных цен (тарифов) на товары (работы, услуги) Субъектов рынка могут быть обжалованы в судебном порядке.