Шанхай ынтымақтастық ұйымына қатысушы мемлекеттер үкіметтерінің арасындағы 2001 жылғы 14 қыркүйектегі Аймақтық экономикалық ынтымақтастықтың негізгі мақсаттары мен бағыттары және сауда мен инвестициялар саласында қолайлы жағдайлар жасау жөніндегі процесті іске қосу туралы меморандумға Хаттамаға қол қою туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 2002 жылғы 21 мамыр N 548

      Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді:
      1. Қоса беріліп отырған Шанхай ынтымақтастық ұйымына қатысушы мемлекеттер үкіметтерінің арасындағы 2001 жылғы 14 қыркүйектегі Аймақтық экономикалық ынтымақтастықтың негізгі мақсаттары мен бағыттары және сауда мен инвестициялар саласында қолайлы жағдайлар жасау жөніндегі процесті іске қосу туралы меморандумға Хаттаманың жобасы мақұлдансын.
      2. Қазақстан Республикасының Экономика және сауда министрі Мәжит Төлеубекұлы Есенбаевқа оған қағидаттық сипаты жоқ өзгерістер мен толықтырулар енгізуге рұқсат ете отырып, Шанхай ынтымақтастық ұйымының қатысушы мемлекеттер үкіметтерінің арасындағы 2001 жылғы 14 қыркүйектегі Аймақтық экономикалық ынтымақтастықтың негізгі мақсаттары мен бағыттары

 

және сауда мен инвестициялар саласында қолайлы жағдайлар жасау жөніндегі

процесті іске қосу туралы меморандумға Хаттамаға Қазақстан Республикасының

Үкіметі атынан қол қоюға өкілеттік берілсін.

     3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.


     Қазақстан Республикасының

        Премьер-Министрі


                                                       Жоба


     Шанхай ынтымақтастық ұйымына қатысушы мемлекеттер үкіметтерінің

      арасындағы 2001 жылғы 14 қыркүйектегі Аймақтық экономикалық

     ынтымақтастық негізгі мақсаттары мен бағыттары және сауда мен

    инвестициялар саласында қолайлы жағдайлар жасау жөніндегі процесті

                    іске қосу туралы меморандумға

                               Хаттама



 
       Бұдан әрі Тараптар деп аталатын Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қытай Халық Республикасының Үкіметі, Қырғыз Республикасының Үкіметі, Ресей Федерациясының Үкіметі, Тәжікстан Республикасының Үкіметі және Өзбекстан Республикасының Үкіметі
      2001 жылғы 15 маусымдағы "Шанхай ынтымақтастық ұйымын" құру туралы Декларацияның 9-тармағына және Шанхай ынтымақтастық ұйымына қатысушы мемлекеттер үкіметтерінің арасындағы 2001 жылғы 14 қыркүйектегі Аймақтық экономикалық ынтымақтастықтың негізгі мақсаттары мен бағыттары және сауда мен инвестициялар саласында қолайлы жағдайлар жасау жөніндегі процесті іске қосу туралы меморандумның (бұдан әрі - Меморандум) 4-бабына сәйкес,
      Шанхай ынтымақтастық ұйымына (бұдан әрі - ШЫҰ) қатысушы мемлекеттер үкіметтері арасындағы аймақтық экономикалық ынтымақтастықтың негізгі мақсаттарын іске асыру және сауда мен инвестициялық қызмет үшін мейлінше қолайлы жағдайлар жасау мақсатымен,
      тең құқық және өзара тиімділік, өзара түсіністік қағидаттарын, мүмкін дерлік туындайтын айырмашылықтарды келісу жолымен шешу қағидатын басшылыққа ала отырып,
      ШЫҰ-ға мүше мемлекеттердің сыртқы экономикалық және сыртқы сауда

 

қызметіне жауапты министрлерінің кездесулері тетігін құру туралы шешім

қабылдай келіп,

     төмендегілер туралы уағдаласты:


                              1-бап


     ШЫҰ-ға мүше мемлекеттердің сыртқы экономикалық және сыртқы сауда

қызметіне жауапты министрлерінің (бұдан әрі - министрлер) кездесулері

Меморандумда айқындалған мақсаттарды өз құзыреті шегінде шешімдер қабылдау

немесе ШЫҰ-ға мүше мемлекеттер үкіметтеріне ұсыныстар енгізу жолымен іске

асыру үшін өткізіледі.


                            2-бап


     Министрлердің тұрақты кездесулері тетігі шеңберінде мыналар құрылады:

     - Аға лауазымды тұлғалар комиссиясы;

     - арнайы жұмыс топтары.

                            3-бап

     ШЫҰ-ға мүше мемлекеттерде жылына кемінде бір рет министрлердің

кезекті кездесулері өткізіледі.


 
       ШЫҰ-ға мүше мемлекеттер басшыларының, ШЫҰ-ға мүше мемлекеттер үкіметтері басшыларының (премьер-министрлерінің) шешімдері бойынша, сондай-ақ елдердің бірінің ұсынысы бойынша барлық қалған ел келіскен ретте министрлердің кезектен тыс кездесулері өткізіледі.
      Министрлердің кезектен тыс кездесуін өткізу қажеттігі негізделген ұсыныстар, күн тәртібінің және тиісті құжаттардың жобалары өткізу ұсынылған мерзімге дейін 15 күннен кешіктірмей барлық министрге жіберіледі.
      ШЫҰ-ға мүше барлық мемлекетпен келісім бойынша кезектен тыс кездесу өткізудің уақыты мен орны айқындалады.
      Кездесу аумағында өткізіліп отырған мемлекеттің министрі кезекті және кезектен тыс кездесулерде төрағалық етуші болады.
      Төрағалық етуші кездесуді ашады және бекіту үшін күн тәртібі мен жұмыс тәртібін ұсынады, Комиссияның, арнайы жұмыс топтарының жұмыс қорытындылары туралы ақпарат береді, баяндамалар және сөйлеу үшін сөз береді, қаралатын мәселелер бойынша құжаттардың жобалары мен ұсыныстарды келісуге қояды, кездесуде қабылданатын шешімдерді (өзара түсіністік туралы бірлескен мазмұндамалар, декларациялар, меморандумдар, бағдарламалар және басқалар) жария етеді.
 
                            4-бап
 
      Аға лауазымды тұлғалар комиссиясы ШЫҰ-ға мүше мемлекеттердің министрліктері мен ведомстволарының функцияларына сыртқы экономикалық және сыртқы сауда мәселелері жатқызылған құрылымдық бөлімшелерінің басшыларынан құралады. Комиссия жұмысына қажеттілігіне қарай тиісті сарапшылар тартылады.
      Комиссия өз қызметінің нәтижелері туралы министрлерді кездесулерінде есеп береді, кездесулердің күн тәртібін және бағдарламаларын келісуді жүргізеді, құжаттарға министрлер кездесулерінде қол қойылуы және бекітілуі үшін олардың жобаларын тікелей немесе арнайы жұмыс топтары арқылы дайындауды ұйымдастырады.
      Комиссия министрлер кездесулерінде қабылданған шешімдердің орындалуын бақылауды жүзеге асырады, жұмыс топтарын құру жөнінде ұсынымдар дайындайды, сондай-ақ олардың қызметін бақылауды жүзеге асырады.
      Комиссия мәжілісі қажеттілігіне қарай, бірақ жылына кемінде екі рет өткізіледі.
      Мәжілісті өткізу уақыты, орны, күн тәртібі, әдетте, өткізілгенге дейін 30 күн бұрын келісілуге тиісті. Мәжіліс барысында күн тәртібіне қосымша мәселелер енгізу барлық мүшенің келісуімен жүзеге асырылады.
      Мәжіліс аумағында өткізіліп отырған мемлекеттің мүддесін білдіруші аға лауазымды тұлғалардың (комиссия мүшелерінің) бірі Комиссия мәжілісінде төрағалық етуші болады.
 
                             5-бап
 
      Белгілі бір салаларда ынтымақтастықтың нақты мәселелері бойынша талдау, консультациялар және ұсыныстар дайындау мақсатымен, қажеттілігіне қарай тұрақты да, уақытша да негізде арнайы жұмыс топтары құрылады.
      Арнайы жұмыс топтары Аға лауазымды тұлғалар комиссиясының ұсынымдары негізінде министрлер шешімімен құрылады және таратылады әрі өз қызметінің нәтижелері үшін Комиссия алдында жауапты болады.
      Арнайы жұмыс топтары Комиссияның қарауына ынтымақтастықтың бекітілген мәселелері бойынша қорытынды құжаттар (келісімдердің жобалары, талдау нәтижелері, ынтымақтастықтың нақты жобаларын іске асыру жөніндегі ұсынымдар және басқалары) шығарады.
      Министрлердің әр топ бойынша бөлек шығарылатын шешімдерімен жұмыс тобының құрамы, сондай-ақ оның мақсаттары, міндеттері және қызмет аясы айқындалады.
 
                             6-бап
 
      Министрлер кездесулерінде, Комиссия мәжілістерінде және арнайы жұмыс топтарында шешімдер дауысқа салмай келісу жолымен қабылданады және мүшелердің бір де бірі қарсы пікір білдірмесе (бірауыздылық), қабылданды деп саналады.
      Министрлер кездесуі оған ШЫҰ-ға мүше мемлекеттердің барлық министрі қатысса, бірауыздылық негізде шешімдер қабылдауға құқылы. Министрлердің бірі дәлелді себеппен мәжіліске келе алмаған жағдайда, министр өз орынбасарларының біріне осы мәжіліске өкілеттіктер береді.
      Министрлер кездесулерінде қабылданатын қорытынды құжаттар, егер тараптардың ұлттық заңнамасына сәйкес мемлекетішілік рәсімдер өткізу талап етілмесе, қол қойылған күнінен бастап күшіне ене алады.
      Мемлекетішілік рәсімдер қажет болған жағдайда хаттамада бұл туралы белгі жасалады және тараптар мемлекетішілік рәсімдері орындалғаны туралы соңғы хабарламаны алғаннан кейін бес күннен соң қорытынды құжаттар күшіне енеді.
 
                             7-бап
 
      Кездесу немесе мәжіліс басталуына дейін 10 күннен кешіктірмей, оны

 

өткізуді ұйымдастырушыға делегация мүшелерінің аты-жөні, тегі, лауазымдары

мен атақтары көрсетілген делегацияның тізімдері жіберіледі.


                            8-бап


     Министрлердің кездесулерін, Аға лауазымды тұлғалар комиссиясының,

арнайы жұмыс топтарының мәжілістерін өткізумен байланысты шығыстарды

қабылдаушы Тарап ұлттық заңнамада көзделген тәртіппен жүзеге асырады.

     Әрбір жіберуші тарап кездесулерге және мәжілістерге қатысумен

байланысты барлық шығысты өзі көтереді.


                             9-бап


     Қытай және орыс тілдері кездесулерде және мәжілістерде ресми және

жұмыс тілдері болып табылады.


                             10-бап


     Осы Хаттаманың ережелерін түсіндіру немесе қолдану кезінде даулар

және келіспеушіліктер туындаған жағдайда, Тараптар оларды консультациялар

және келіссөздер жолымен шешетін болады.


                             11-бап


     Осы Хаттамаға Тараптардың өзара келісуі бойынша өзгерістер мен

толықтырулар енгізілуі мүмкін, олар осы Хаттаманың ажырамас бөліктері

болып табылатын жекелеген хаттамалармен ресімделеді.


                              12-бап


     Осы Хаттама қол қойылған кезден бастап күшіне енеді.

     Уағдаласушы Тараптардың кез келгені осы Хаттаманы орындаудан осы

Хаттаманың депозитарийін бұл туралы жазбаша хабардар еткеннен кейін 6

айдан соң бас тарта алады.

     "____"_______ ______ қаласында қытай және орыс тілдерінде бір

түпнұсқа данада жасалды және екі мәтіннің де күші бірдей.

     Қытай Халық Республикасы осы Хаттаманың депозитарийі болып табылады,

ол басқа Тараптарға оның куәландырылған көшірмесін жібереді.


     Қазақстан Республикасының

     Үкіметі үшін


     Қытай Халық Республикасының

     Үкіметі үшін


     Қырғыз Республикасының

     Үкіметі үшін


     Ресей Федерациясының

     Үкіметі үшін


     Тәжікстан Республикасының

     Үкіметі үшін


     Өзбекстан Республикасының

     Үкіметі үшін



Мамандар:

     Багарова Ж.А.,

     Қасымбеков Б.А.







О подписании Протокола к Меморандуму между правительствами государств - участников Шанхайской организации сотрудничества об основных целях и направлениях регионального экономического сотрудничества и запуске процесса по созданию благоприятных условий в области торговли и инвестиций от 14 сентября 2001 года

Постановление Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2002 года N 548

      Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Одобрить прилагаемый проект Протокола к P011192_ Меморандуму между правительствами государств - участников Шанхайской организации сотрудничества об основных целях и направлениях регионального экономического сотрудничества и запуске процесса по созданию благоприятных условий в области торговли и инвестиций от 14 сентября 2001 года.
      2. Уполномочить Есенбаева Мажита Тулеубековича - Министра экономики и торговли Республики Казахстан подписать от имени Правительства Республики Казахстан Протокол к Меморандуму между правительствами государств - участников Шанхайской организации сотрудничества об основных целях и направлениях регионального экономического сотрудничества и запуске процесса по созданию благоприятных условий в области торговли и инвестиций

 

от 14 сентября 2001 года, разрешив вносить изменения и дополнения, не

имеющие принципиального характера.

     3. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.


       Премьер-Министр

     Республики Казахстан

                                                                   Проект


                               Протокол

        к Меморандуму между Правительствами государств-участников

        Шанхайской организации сотрудничества об основных целях и

         направлениях регионального экономического сотрудничества

          и запуске процесса по созданию благоприятных условий в

          области торговли и инвестиций от 14 сентября 2001 года



 
       Правительство Республики Казахстан, Правительство Китайской Народной Республики, Правительство Кыргызской Республики, Правительство Российской Федерации, Правительство Республики Таджикистан и Правительство Республики Узбекистан, далее именуемые Сторонами,
      в соответствии с пунктом 9 Декларации о создании "Шанхайской организации сотрудничества" от 15 июня 2001 года и статьей 4 P011192_ Меморандума между Правительствами государств-участников Шанхайской организации сотрудничества об основных целях и направлениях регионального экономического сотрудничества и запуске процесса по созданию благоприятных условий в области торговли и инвестиций от 14 сентября 2001 года (далее - Меморандум),
      с целью реализации основных целей регионального экономического сотрудничества между государствами-членами Шанхайской организации сотрудничества (далее - ШОС) и создания более благоприятных условий для торговли и инвестиционной деятельности,
      руководствуясь принципами равноправия и взаимной выгоды, взаимопонимания, принципом разрешения возможно возникающих различий путем согласования,
      приняв решение о создании механизма встреч министров государств-членов ШОС, отвечающих за внешнеэкономическую и внешнеторговую деятельность,
      договорились о нижеследующем:
 
                               Статья 1
 
      Встречи министров государств-членов ШОС, отвечающих за внешнеэкономическую и внешнеторговую деятельность (далее - министры), проводятся для реализации целей, определенных в Меморандуме, путем принятия решений в пределах своей компетенции или внесения предложений в правительства государств-членов ШОС
 
                               Статья 2
 
      В рамках механизма регулярных встреч министров создаются:
      - Комиссия старших должностных лиц;
      - специальные рабочие группы.
 
                               Статья 3
 
      Очередные встречи министров проводятся не реже одного раза в год в государствах-членах ШОС поочередно.
      Внеочередные встречи министров проводятся по решению глав государств-членов ШОС, глав правительств (премьер-министров) государств-членов ШОС, а также по предложению одной из стран при согласии всех других стран.
      Предложения с обоснованием необходимости проведения внеочередной встречи министров, проекты повестки дня и соответствующих документов направляются всем министрам не позднее, чем за 15 дней до предлагаемого срока проведения.
      Время и место проведения внеочередной встречи определяются по согласованию со всеми государствами-членами ШОС.
      Председательствующим на очередных и внеочередных встречах является министр государства, на территории которого проводится встреча.
      Председательствующий открывает встречу и представляет для утверждения повестку дня и порядок работы, информирует об итогах работы Комиссии, специальных рабочих групп, предоставляет слово для докладов и выступлений, ставит на согласование проекты документов и предложения по рассматриваемым вопросам, оглашает принимаемые на встрече решения (совместные коммюнике, декларации, меморандумы о взаимопонимании, программы и др.).
 
                               Статья 4
 
      Комиссия старших должностных лиц формируется из руководителей структурных подразделений министерств и ведомств государств-членов ШОС, к функциям которых отнесены вопросы внешнеэкономической и внешнеторговой деятельности. К работе Комиссии по мере необходимости привлекаются соответствующие эксперты.
      О результатах своей деятельности Комиссия отчитывается на встречах министров, проводит согласование повестки дня и программы встреч, организует непосредственно или через специальные рабочие группы подготовку проектов документов для их подписания и утверждения на встречах министров.
      Комиссия осуществляет контроль за исполнением решений, принятых на встречах министров, готовит рекомендации по созданию рабочих групп, а также осуществляет контроль за их деятельностью.
      Заседания Комиссии проводятся по мере необходимости, но не реже двух раз в год.
      Время, место проведения, повестка дня должны согласовываться, как правило, за 30 дней до проведения заседания. Включение в ходе заседания в повестку дня дополнительных вопросов осуществляется с согласия всех членов.
      Председательствующим на заседании Комиссии является одно из старших должностных лиц (членов комиссии), представляющее интересы государства, на территории которого проводится заседание.
 
                               Статья 5
 
      С целью анализа, консультаций и подготовки предложений по конкретным вопросам сотрудничества в тех или иных отраслях создаются по мере необходимости специальные рабочие группы как на постоянной, так и на временной основе.
      Специальные рабочие группы создаются и ликвидируются решением министров на основе рекомендаций Комиссии старших должностных лиц и несут ответственность перед Комиссией за результаты своей деятельности.
      Специальные рабочие группы выносят на рассмотрение Комиссии итоговые документы по закрепленным вопросам сотрудничества (проекты соглашений, результаты анализа, рекомендации по реализации конкретных проектов сотрудничества и др.).
      Состав рабочей группы, а также цели, задачи и сфера ее деятельности утверждаются решением министров, выносимых по каждой группе отдельно.
 
                               Статья 6
 
      Решения на встречах министров, заседаниях Комиссии и специальных рабочих групп принимаются путем согласования без проведения голосования и считаются принятыми, если ни один из членов не высказал возражений (консенсус).
      Встреча министров правомочна на основе консенсуса принимать решения, если в ней принимают участие министры всех государств-членов ШОС. В случае невозможности по уважительной причине кого-либо из министров прибыть на заседание, министр наделяет полномочиями на это заседание одного из своих заместителей.
      Итоговые документы, принимаемые на встречах министров, могут вступать в силу со дня подписания, если в соответствии с национальным законодательством сторон не требуется проведения внутригосударственных процедур.
      В случае необходимости внутригосударственных процедур об этом делается отметка в протоколе, и итоговые документы вступают в силу через пять дней после получения последнего уведомления о выполнении внутригосударственной процедуры сторонами.
 
                               Статья 7
 
      Списки делегации с указанием фамилии, инициалов, должности и звания членов делегации направляются организатору проведения встречи или заседания не позднее, чем за 10 дней до его начала.
 
                               Статья 8
 
      Расходы, связанные с проведением встреч министров, заседаний Комиссии старших должностных лиц, специальных рабочих групп, осуществляются за счет принимающей Стороны в порядке, предусмотренном национальным законодательством.
      Все расходы, связанные с участием во встречах и заседаниях, несет каждая направляющая сторона самостоятельно.
 
                               Статья 9
 
      Официальным и рабочим языками на встречах и заседаниях являются китайский и русский.
 
                               Статья 10
 
      В случае возникновения споров и разногласий при толковании или применении положений настоящего Протокола Стороны будут разрешать их путем консультаций и переговоров.
 
                               Статья 11
 
      По взаимному согласию Сторон в настоящий Протокол могут вноситься изменения и дополнения, которые оформляются отдельными протоколами, являющимися неотъемлемыми частями настоящего Протокола.
 
                               Статья 12
 

 

     Настоящий Протокол вступает в силу с момента подписания.

     Любая из Договаривающихся Сторон может отказаться от исполнения

настоящего Протокола через 6 месяцев после письменного уведомления об этом

депозитария настоящего Протокола.


     Совершено в городе _____ "__" _____ года в одном подлинном экземпляре

на китайском и русском языках, причем оба текста имеют одинаковую силу.

     Депозитарием настоящего Протокола является Китайская Народная

Республика, которая направит другим Сторонам его заверенную копию.

     За Правительство

     Республики Казахстан


     За Правительство

        Китайской

     Народной Республики


     За Правительство

     Кыргызской Республики


     За Правительство

     Российской Федерации


     За Правительство

     Республики Таджикистан


     За Правительство

     Республики Узбекистан



     (Специалисты: Мартина Н.А.,

                   Склярова И.В.)