Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне мемлекеттік меншiктiң пайдаланылмайтын объектiлерiн кейiннен меншікке өтеусiз беру құқығымен мүлiктiк жалға алуға (жалға беруге) немесе сенiмгерлiк басқаруға беру ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 4 сәуірдегі N 327 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 30 наурыздағы № 243 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2010.03.30 № 243 Қаулысымен.

      Ескерту. Тақырыбы және 1-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді:

      1. Қоса берiлiп отырған Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне мемлекеттiк меншiктiң пайдаланылмайтын объектiлерiн кейiннен меншiкке өтеусiз беру құқығымен мүлiктiк жалға алуға (жалға беруге) немесе сенiмгерлiк басқаруға беру ережесi (бұдан әрi - Ереже) бекiтiлсiн.

      2. <*>
      Ескерту. 2-тармақ алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N  765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      3. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi және жариялануға тиiс.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң
2003 жылғы 4 сәуірдегі     
N 327 қаулысымен        
БЕКIТIЛГEH           

Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне мемлекеттiк меншiктiң пайдаланылмайтын объектiлерiн кейiннен меншiкке өтеусiз беру құқығымен мүлiктiк жалға алуға (жалға беруге) немесе сенiмгерлiк басқаруға беру
ЕРЕЖЕСI

      Ескерту. Тақырыбы және мәтінде "республикалық" деген сөз алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Шағын кәсiпкерлiктi дамытуға мемлекеттiк қолдауды күшейту және оны жандандыру жөнiндегi шаралар туралы" 1997 жылғы 6 наурыздағы N 3398 Жарлығына , "Шағын кәсiпкерлiктi мемлекеттiк қолдау туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 19 маусымдағы N 131-I Заңына сәйкес әзiрлендi және сауда-сатып алу (делдалдық) қызметiн қоспағанда, шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне өндiрiстiк қызметiн ұйымдастыру мен халыққа қызмет көрсету саласын дамыту үшiн мемлекеттiк меншiктегi пайдаланылмайтын ғимараттарды, құрылыстарды және жабдықтарды (бұдан әрi - объектiлер) кейiннен меншiкке өтеусiз беру құқығымен бiр жыл мерзiмге мүлiктiк жалға алуға (жалға бepугe) немесе сенiмгерлiк басқаруға беру, сондай-ақ объектiлердi шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне меншiкке беру шарттары мен тәртiбiн реттейдi.

      2. Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне кейiннен меншiкке өтеусiз беру құқығымен бiр жыл мерзiмге мүлiктiк жалға алуға (жалға бepуге) немесе сенiмгерлiк басқаруға бiр жылдан астам уақытта мақсаты бойынша пайдаланылмаған мемлекеттiк кәсiпорындар мен мекемелердiң (бұдан әрi - ұйымдар) объектiлерi берiледi.

      3. Объектiлердi беру тендерлiк негiзде жүзеге асырылады.
      Республикалық мемлекеттік меншiк объектілерi бойынша тендерлерді аумақтық және өңiрлiк мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитеттерi (бұдан әрi - аумақтық органдар) өткiзедi.
      Коммуналдық мемлекеттік меншiк объектілерi бойынша тендерлердi коммуналдық мемлекеттік меншiкке билiк етуге уәкілеттi атқарушы органдар өткiзедi.
      Ескерту. 3-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

2. Пайдаланылмайтын объектiлер тiзбесiн қалыптастыру

      4. Шағын кәсiпкерлiк субъектілерiне беру жөнiндегi тендерге бiр жылдан астам мақсаты бойынша пайдаланылмаған, аумақтық органдар (коммуналдық мемлекеттік меншiкке билiк етуге уәкілеттi атқарушы органдар) мен мемлекеттік басқару органдары өкілдерінiң ұйымдарға қатысты ұйымдар мүлкінің тиiмдi және мақсатты пайдаланылуына жыл сайынғы жүргiзген тексерулерi барысында айқындалған объектілер қойылады.
      Ескерту. 4-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      5. Аумақтық органдар (коммуналдық мемлекеттiк меншiкке билiк етуге уәкiлетті атқарушы органдар) жүргiзiлген тексерулердiң нәтижелерi бойынша бiр жылдан астам пайдаланылмаған, шағын кәсiпкерлер субъектiлерiне беруге жататын объектiлердiң тiзбесiн (бұдан әрi - тiзбе) қалыптастырады және шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне кейiннен меншiкке бepу құқығымен объектiлердi мүлiктiк жалға алуға немесе сенiмгерлiк басқаруға беру жөнiнде тендерлер өткiзу кестесiн айқындайды.
      Ескерту. 5-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      6. Объектiлердi тендерге қою мемлекеттiк басқару органымен келiсiлуi тиiс. Республикалық мемлекеттiк меншiктегi объектілердi тендерге қоюды аумақтық органдар Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгінің Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiмен қосымша келiседі.
      Ескерту. 6-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      7. Ұйымдар шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне объектiлердi бергенге дейiн олардың сақталуын қамтамасыз етедi.

3. Тендер өткiзуге дайындық

      8. Тендер өткiзу мен шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң мүлiктiк жалға алу (жалға беру) немесе сенiмгерлiк басқару шарттарының талаптарын орындауын бақылауды жүзеге асыру үшiн аумақтық органдар (коммуналдық мемлекеттiк меншiкке билiк етуге уәкiлетті атқарушы органдар) тұрақты жұмыс iстейтiн комиссиялар (бұдан әрi -  комиссия) құрады.
      Республикалық мемлекеттiк меншiктегi объектiлер бойынша комиссияның құрамына аумақтық органдар мен мүдделi министрлiктердiң, агенттіктердің, ведомстволардың немесе олардың аумақтық бөлiмшелерiнiң өкiлдерiнен басқа жергiлiктi атқарушы органдардың өкiлдерi (келiсiм бойынша) енгiзiлуi мүмкiн. Аумақтық органның өкiлi комиссия төрағасы болып табылады.
      Коммуналдық мемлекеттiк меншіктегі объектілер бойынша комиссияның құрамына жергілiкті атқарушы органдардың өкiлдерiнен басқа министрлiктердің, агенттiктердiң, ведомстволардың немесе олардың аумақтық бөлiмшелерінің (келiсiм бойынша) өкілдерi енгiзiлуi мүмкiн. Коммуналдық мемлекеттiк меншiкке билiк етуге уәкілеттi атқарушы органның өкiлi комиссия төрағасы болып табылады.
      Ескерту. 8-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      9. Комиссия:
      1) өз жұмысының регламентiн әзiрлейдi және бекiтедi;
      2) объектiлердiң техникалық жағдайына байланысты бepу (мүлiктi жалға алу (жалға беpу) немесе сенiмгерлiк басқару) түрiн айқындайды;
      3) тендер өткiзу күнi туралы шешiм қабылдайды;
      4) тендер шарттарын айқындайды;
      5) жалдау ақысының мөлшерiн айқындайды (объектiлердi мүлiктiк жалға алуға берген кезде);
      6) кепiлдi жарнаның мөлшерiн айқындайды;
      7) тендер өткiзу туралы хабарламаның жариялануын жүзеге асырады;
      7-1) өтiнiштерiне қарай тендерге қатысушыларға беру үшiн тендерлiк құжаттама жиынтығын дайындайды;
      8) тендер өткiзедi;
      9) тендер жеңiмпазын айқындайды;
      10) осы Ережемен көзделген өзге де өкiлеттiктердi жүзеге асырады.
      Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .
 

            10. Комиссияның отырысы, eгep оған комиссия мүшелерiнiң кемiнде 2/3-ci қатысса, заңды болып табылады.
      Комиссия шешiмi қатысушы комиссия мүшелерiнiң қарапайым көпшiлiк дауысымен қабылданады, дауыстар тең болған кезде комиссия төрағасының дауысы шешушi болып табылады.

4. Тендерлiк құжаттама

      11. (Алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      12. Объектілер бойынша ақпараттық хабарламалар мерзiмдi баспа басылымдарында тендер өткiзу жарияланған күнге дейiн 15 күн бұрын мемлекеттік және орыс тiлдерiнде жариялануға және мынадай мәлiметтердi:
      1) тендердiң шарттары мен жеңiмпазды таңдау өлшемдерiн;
      2) тендер объектiсiнiң қысқаша сипаттамасын;
      3) тендер өткiзу күнiн, уақытын және орнын;
      4) тeндepгe қатысуға өтiнiмдердi қабылдау мерзiмдерiн;
      5) жалға беру ақысының мөлшерiн (мүлiктiк жалға алуға берген кезде);
      6) тендерге қатысуды ресiмдеу тәртiбiн;
      7) кепiлдi жарнаның мөлшерiн және оны енгiзу үшiн банктiк деректемелердi (кепiлдi жарнаның мөлшерi ақпараттық хабарлама жарияланғаннан кейiн өзгертiлмейдi) қамтуы тиiс.

      13. (Алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      14. Тендерлiк құжаттама мынадай негізгі бөлiмдердi:
      1) тендер объектiсi туралы мәлiметтi;
      2) өтiнiмдер мен онымен бipгe ұсынылатын құжаттардың мазмұны бойынша талаптарды;
      3) тендер өткiзу тәртiбi мен шарттарын;
      4) мүлiктi жалдау шартының жобасын;
      5) тендерге қатысуға өтiнiмнiң нысанын қамтуы тиiс.

      15. Тендерге қатысушыларды тiркеу тендер өткiзу туралы хабарлама жарияланған күннен бастап жүргiзiледi және тендер өткiзуге дейiн бiр күн бұрын аяқталады.

      16. Комиссия тендер өткiзу туралы хабарлама жарияланғаннан кейiн барлық ниет бiлдiрушiлердiң объектiлер мен тендер өткiзудiң шарттары туралы ақпаратқа еркiн қол жеткiзуiн қамтамасыз етедi.
      Ескерту. 16-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

5. Тендер өткiзу

      17. Тендерге қатысуға ниет бiлдiрген шағын кәсiпкерлiк субъектiлерi белгiленген мерзiмдерде:
      1) үмiткердiң тендерге қатысуға келiсiмi және оның тендер шарттарын орындау мен тиiстi шартты жасасу жөнiндегi мiндеттемелерiн қамтитын тендерге қатысуға арналған өтiнiмдi;
      2) осы объектiде өндiрiстiк қызметтi ұйымдастыру және халыққа қызмет көрсету жөнiндегi бизнес-жоспарды;
      3) заңды тұлғалар - құрылтай құжаттарының (құрылтай шарты мен жарғы) нотариалды куәландырылған көшiрмелерiн және салық төлеушi куәлiгiнiң көшiрмесiн; жеке тұлғалар - кәсiпкерлiк қызметтi жүзеге асыру құқығын растайтын құжаттың көшiрмесiн, сондай-ақ жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттардың көшiрмесiн және салық төлеушiнiң куәлiгiн;
      4) салық берешегiнiң жоқтығы туралы салық органының анықтамасын;
      5) кепiлдi жарнаның енгiзiлуiн растайтын төлем құжатының көшiрмесiн;
      6) ақпараттық хабарламада көрсетiлген өзге де құжаттарды бередi.

      18. Өтiнiмдердi қабылдау және тендерге қатысуға ниет бiлдiрген тұлғаларды тiркеу талап етiлетiн құжаттардың толық жинақтамасы болған кезде жүргiзiледi.

      19. Тендерге қатысуға ниет бiлдiрген шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiн тiркеуден бас тарту үшiн мыналар:
      1) талап етiлетiн құжаттардың толық жинақтамасын ұсынбау;
      2) мемлекеттiк бюджет алдында салық берешегiнiң болуы;
      3) белгiленген талаптарды бұзып ұсынылған құжаттар негiз болып табылады.

      20. Тендерге қатысушы:
      1) тендерге жеке өзi немесе тиiстi түрде ресiмделген сенiмхаттың негiзiнде өзiнiң өкiлдерi арқылы қатысуы;
      2) тендерге қойылатын объект бойынша қосымша мәлiметтердi, нақтылауларды тегiн алуы;
      3) объектiнi алдын-ала қарауы;
      4) оның құқықтары бұзылған кезде сотқа жүгiнуi;
      5) өзiнiң тендерге қатысуға арналған өтiнiмiн бұл туралы комиссияға оны өткiзгенге дейiн 3 күн бұрын хабарлай отырып, қайтарып алуы мүмкiн.
      Ескерту. 20-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      21. Егер өтiнiмдердi қабылдау мерзiмi аяқталған сәтте (үшінші және келесi тендерлердi қоспағанда) бiр ғана өтiнiм тiркелген болса, тендер өтпедi деп танылады.

      22. Тендер өтетiн күнi отырыста комиссия мүшелерi тендерге қатысушылардың ұсыныстары бар конверттердi ашады және олардың ұсыныстарын жариялайды. Конверттi ашу алдында комиссия мүшелерi олардың бүтiндiгiн тексередi, бұл комиссия отырысының хаттамасында тiркеледi.
      Конверттердi ашу және ұсыныстарды жариялау кезiнде тендерге қатысушылардың немесе олар уәкiлеттiк берген өкiлдердiң қатысуы мүмкiн.
      Ескерту. 22-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      23. Конверттердi ашқаннан және ұсыныстарды жариялағаннан кейiн комиссия ұсыныстарды талқылау және бағалау үшiн кеңесуге кетедi.
      Тендерге қатысушылардың (олардың өкiлдерiнiң) ұсыныстарды талқылау және бағалау кезiнде қатысуға құқықтары жоқ.

      24. Комиссияның шешiмi бойынша ұсыныстары тендерлiк құжаттамадағы барлық талапқа жауап беретiн және тендер талаптарын орындау бөлiгiнде үздiк болып табылатын қатысушы тендер жеңiмпазы деп танылады.

6. Тендер нәтижелерiн ресiмдеу мен шарттың мазмұны

      25. Тендер қорытындылары бойынша тендер жеңiмпазын айқындайтын комиссияның қорытындысы немесе өзге шешiмi комиссияның барлық қатысып отырған мүшелерi қол қоятын хаттамамен ресiмделедi.
      Теңдер жеңiмпазын айқындайтын хаттамаға тендердi жеңiп алған тұлға да қол қояды.

      26. Хаттамада мынадай деректер:
      1) комиссияның құрамы;
      2) тендер талаптары;
      3) тендерге қатысушылар мен олардың ұсыныстары туралы мәлiметтер;
      4) мүлiктi пайдаланғаны үшiн ұсынылып отырған төлемнiң ставкалары (мүлiктi жалға алуға берген кезде);
      5) тендер жеңiмпазы;
      6) тараптардың мүлiктiк жалға алу немесе сенiмгерлiк басқару шартына қол қою жөнiндегi мiндеттемелерi болуға тиiс.

      27. Тендер нәтижелерi туралы хаттаманың көшiрмесi жеңiмпазға берiледi және оның мүлiктiк жалға алу немесе сенiмгерлiк басқару шартын жасасу құқығын куәландыратын құжат болып табылады.

      28. Teндep нәтижелерi туралы хаттаманың негiзiнде жеңiмпазбен тендерге қатысу кезiнде мәлiмделген ұсыныстарға жауап беретiн талаптарда мүлiктiк жалға алу немесе сенiмгерлiк басқару шарты (бұдан әрi - шарт) жасалады.

      29. Жеңiмпаз тендерге қатысу кезiнде мәлiмделген ұсыныстарға жауап беретiн талаптарда шарт жасасудан бас тартқан жағдайда, комиссия жеңiмпазды тендерге қатысушылардың қалғандарының iшiнен (егер қалғандарының саны кемiнде eкeу болса) анықтауға не жаңадан тендер өткiзу туралы шешiм қабылдауға құқылы.

      30. Кепiлдi жарна:
      1) eгep тендерге қатысушы өзiнiң ұсынысынан бас тартқанда нeмece оны тендер мерзiмi өткенге дейiн өзгерткенде;
      2) тендер жеңiмпазына тендерге қатысу кезiнде мәлiмделген ұсыныстарға жауап беретiн талаптарда тиiстi шарт жасасудан бас тартқан жағдайда қайтарылмайды.
      Барлық қалған жағдайларда кепiлдi жарналар тендер аяқталған күннен бастап 10 банктiк күннен кешiктiрмейтiн мерзiмде, ал егер ақша шотқа тендерден кейiн түссе, онда олар түскен күннен бастап 10 банктiк күн iшiнде қайтарылады.

      31. Аумақтық орган (коммуналдық мемлекеттік меншікке билiк етуге уәкілеттi атқарушы орган) тендер жеңiмпазымен тендердiң хаттамасына қол қойылған күннен бастап 10 күнтiзбелiк күннен кешiктiрмей бiр жыл мерзiмге шарт жасасады.
      Ескерту. 31-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      32. Шарт мiндеттi түрде мынадай жағдайларды:
      1) шағын кәсiпкерлiк субъектiсiне берiлетiн объектiнiң техникалық сипаттамалары туралы деректер;
      2) объектiнi пайдаланғаны үшiн төлем енгiзу тәртiбi мен мерзiмдерiн (мүлiктiк жалға алуға берген кезде);
      3) бизнес-жоспарға сәйкес алынған шағын кәсiпкерлiк субъектiсiнiң мiндеттемелерiн;
      4) жалдаушының (сенiмдi басқарушының) мерзiмдерi мен есеп беpу нысандарын;
      5) шартты мерзiмiнен бұрын бұзу негiздемесi мен талаптарын қамтуға тиiс. Шартта мiндетті түрде, егер өндiрiстiк қызмет және халыққа қызметтер көрсету шарт жасалған күннен бастап алты ай iшiнде ұйымдастырылмаған жағдайда, оның бұзылуға жататындығы көзделуi тиiс.
      Ескерту. 32-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      33. Шартқа қол қойылғаннан кейiн 10 күннен кешiктiрмей баланс ұстаушы объектiнi тiркеу есебiнде тендер жеңiмпазы тұрған салық комитетiн бiр уақытта хабардар ете отырып, аумақтық орган (коммуналдық мемлекеттік меншікке билiк етуге уәкілеттi атқарушы орган) бекiтетiн объектiнi мүлiктiк жалға алуға (жалға бepугe) немесе сенiмгерлiк басқаруға бepу туралы қабылдау-беру актiсi бойынша тендер жеңiмпазына бepугe тиiс.
      Ғимарат пен құрылысты мүлiктiк жалға алу (жалға бeру) шарты мемлекеттiк тiркелуге жатады және осындай тiркеу сәтiнен бастап жасалған деп саналады.
      Мүлiктiк жалға алу (жалға беру) шарттарын мемлекеттiк тiркеу шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң қаражаты есебiнен жүзеге асырылады.
      Тендер жеңiмпазының кепiлдi жарнасы мүлiктiк жалға алу шарты бойынша тиесiлi төлемдердiң есебiне жатады.
      Ескерту. 33-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

7. Шарт талаптарының орындалуын бақылау және объектiнi меншiкке беру тәртiбi

      34. Шарт жасалған сәттен бастап алты ай өткеннен кейiн комиссия жергiлiктi жерге шығып, шағын кәсiпкерлiк субъектiсiнiң өндiрiстiк қызметтi жөндеу (халыққа қызмет көрсету) туралы шарттың талаптарын орындауға тексерудi жүзеге асырады.

      35. Шарттың осы талабы орындалмаған жағдайда, комиссия шартты оның мерзiмi аяқталғанға дейiн бұзудың орындылығы туралы қорытынды жасайды.
      Қорытындыға комиссия мүшелерiнiң барлығы қол қояды және ол мiндеттi түрде: тексеру өткiзу уақыты мен орнын, комиссияның құрамын, объектiнiң атауын, жасалған шарттың нөмiрi мен күнiн, жүргiзiлген тексеру нәтижелерiн, шарт талаптары мен ұсынылған бизнес-жоспардың орындалуы, шартты оның мерзiмi аяқталғанға дейiн бұзудың орындылығы туралы комиссияның тұжырымдарын қамтуы тиiс.
      Комиссияның әрбiр мүшесi комиссия қорытындысымен келiспеген жағдайда, қорытындыда көрсетілуге тиiс айрықша пiкiр бiлдiруге құқылы.

      36. Қол қойылған қорытындының бiр данасы тексеру жүргiзiлген күннен бастап 5 күнтiзбелiк күн iшiнде объектiнi мүлiктiк жалға алуды немесе сенiмгерлiк басқаруды жүзеге асыратын шағын кәсiпкерлiк субъектiсiне қол қойғызып немесе тапсырыстық хатпен берiлуге тиiс.
      Шағын кәсiпкерлiк субъектiсi комиссияның қорытындысымен келiспеген жағдайда, ол комиссияның қорытындысына заңнамада белгiленген тәртiппен шағым беруге құқылы.

      37. Шарттың талаптары орындалмаған кезде комиссия қорытындысының негiзiнде аумақтық органдар (коммуналдық мемлекеттiк меншiкке билiк етуге уәкiлетті атқарушы органдар) шартты бұзады және объектiнi тендерге қайта қояды.
      Ескерту. 37-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      38. Егер шарт бұзылған жағдайда, шағын кәсiпкерлiк субъектiсiне ол өз қаражаты есебiнен және аумақтық органның (коммуналдық мемлекеттiк меншiкке билiк етуге уәкілеттi атқарушы органның) келiсiмiмен жалға алынған объект үшiн зиян келтiрместен бөлiнбейтiн жүргiзiлген жақсартулардың құны өтеледi.
      Ескерту. 38-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      39. Объектiнiң сақталуын қамтамасыз етпеу, оны мақсатты пайдаланбау және т.б. салдарлардан зиян келтiрiлген жағдайда, шағын кәсiпкерлiк субъектiсi заңнамада белгiленген тәртiппен келтiрiлген материалдық залалдың орнын толтырады.

      40. Шарттың мерзiмi аяқталғанда және оның талаптарын аумақтық  орган (коммуналдық мемлекеттік меншікке билiк етуге уәкілеттi атқарушы орган) толық орындаған кезде комиссия қорытындысының негiзiнде объектiнi шағын кәсiпкерлiк субъектiсiнiң меншiгiне өтеусiз беру туралы бұл жөнiнде шағын кәсiпкерлiк субъектiсi тiркеу есебiнде тұрған салық органын хабардар ете отырып шешiм қабылдайды.
      Ескерту. 40-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      41. Объектiнi шағын кәсiпкерлiк субъектiсiнiң меншiгiне беру объектiнi өтеусiз беру туралы шартпен және қабылдау-беру актiсiмен ресiмделедi.
      Объектiлердi меншiкке өтеусiз беру туралы шарттарда шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң үш жыл iшiнде аумақтық органдардың (коммуналдық мемлекеттiк меншiкке билiк етуге уәкiлеттi атқарушы органдардың) келiсiмiнсiз объектiлердi сату және объектiлердi иелену құқықтарын шектеу, сондай-ақ аумақтық органдардың (коммуналдық мемлекеттiк меншiкке билiк етуге уәкiлеттi атқарушы органдардың) шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнен объектiлердi шарттың талаптарына қайшы келетiн мақсаттарда пайдаланған жағдайда объектiлердi алу құқығы көзделуi тиiс.
      (Объектiнi меншiкке өтеусiз бepу туралы шарттың үлгi нысаны қоса берiлiп отыр).
      Мәмiленi тiркеу қолданыстағы заңнамада белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады.
      Ескерту. 41-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

      42. Шарт жасалғаннан кейiн аумақтық органдар (коммуналдық мемлекеттiк меншiкке билiк етуге уәкiлетті атқарушы органдар) тіpкeу есебiнде салық төлеушi - шағын кәсiпкерлiк субъектiсi тұрған салық органын мемлекеттiк меншiк объектiсiн мүлiктiк жалға алуға (жалға бepугe) немесе сенiмгерлiк басқаруға беру туралы хабардар етедi.
      Ескерту. 42-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

8. Қорытынды ережелер

      43. Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне объектiлердi кейiннен өтеусiз меншiкке беру құқығымен мүлiктiк жалға алуға (жалға бepугe) немесе сенiмгерлiк басқаруға беру кезiнде туындайтын даулар Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен қаралады.

Ережеге қосымша

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2005.07.22. N 765 (қолданысқа енгізу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен .

           Объектiнi шағын кәсiпкерлiк субъектiсiне
                меншiкке өтеусiз беру туралы
                        YЛГIЛIК ШАРТ

_____________қаласы              200__жылғы "__"_________N______

      Бұдан әрi "Уәкілеттi орган" деп аталатын______________________
____________________________________________________________________
          (Ереженi бекiткен мемлекеттiк орган атауы)
 
200__жылғы "__"_____ N __бұйрығымен бекiтiлген______________________
                                                (аумақтық органның
____________________________________________________________________
(коммуналдық мемлекеттiк меншiкке билiк етуге уәкiлеттi атқарушы
 
____________________________________________________________туралы
органның) атауы)
 
Ереженің негiзiнде әрекет ететiн____________________________________
____________________________________________________________________
(аумақтық органның (коммуналдық мемлекеттiк меншiкке билiк етуге
______________________________, _________________________ тұрғысында
уәкiлеттi атқарушы органның) атауы) (уәкілеттi тұлғаның аты-жөнi)
 
бiр тараптан және бұдан әрi "Кәсіпкер" деп аталатын_________________
____________________________________________ негiзiнде әрекет ететiн
(заңды тұлғаның толық атауы мен орналасқан жерi
____________________________________________________________________
   немесе жеке тұлғаның аты-жөнi мен мекен-жайы)
 
шағын кәсiпкерлiк субъектiсi_______________________тұрғысында екiншi
                          (уәкілеттi тұлғаның аты-жөнi)
 
тараптан мына төмендегілер туралы осы шартты жасасты.

                      1. Шарттың мәнi

      1. Кәсiпкер оны сатып алу құқығын Уәкілеттi органдағы
200_жылғы "__"_________тендерде, тендер хаттамасының N___ және
Уәкілетті органның 200__ жылғы "__"_______N_____мүліктiк жалға алу
(сенiмгерлiк басқару) шарты талаптарының орындалуы туралы
200_жылғы "__"______N______ бұйрығымен құрылған комиссия,
200__жылғы "__"_____N________ және 200__жылғы "___"_____N_____
хаттамалар, қорытындысының негiзiнде иеленген бұдан әрi "Объект"
деп аталатын алаңы_________________шаршы метр __________________
мекен-жайында орналасқан _______________________________________
________________________________________________________________
                  (объектiнiң атауы)
Кәсіпкердің меншiгiне өтеусiз беру Шарттың мәнi болып табылады.
      2. Уәкілеттi орган бередi, ал Кәсіпкер жалға беру (сенiмгерлiк басқару) шартын жасасу сәтiнде қалдық сомасы____________теңге объектiні өтеусiз сатып алады.
       (жазумен)       
      Объектiнi беру осы шарттың ажырамас бөлiгi болып табылатын Объектi қабылдау-беру актiсiнің негiзiнде жүзеге асырылады.
      3. Осы шарт қолданыстағы заңнамада көзделген тәртiппен мемлекеттiк тiркелуге жатады.

           2. Тараптардың құқықтары мен мiндеттерi

      4. Уәкілеттi орган осы шарт жасалған сәттен бастап 3 күннiң iшiнде қабылдау-беру актiсi бойынша Объектiнi Кәсiпкерге беруге мiндеттенедi. Уәкілеттi орган Объектiнi кәсiпкердің меншiгiне
берген сәттен бастап үш жыл iшiнде объектiнiң ______________________
____________________________________________________________________
    (шағын кәсiпкерлiк субъектiсi қызметiнiң түрiн көрсету)
 
мақсаттарда пайдаланылу тұрғысына тексерулер жүргiзуге құқылы.
      5. Кәсiпкер үш жыл iшiнде объектiнi___________________________
____________________________________________________________________
    (шағын кәсiпкерлiк субъектiсi қызметiнiң түрiн көрсету)
 
мақсаттарда пайдалануға мiндеттенедi.
      Кәсіпкер үш жыл iшiнде Объектіге билiк етудi Уәкілетті органның келiсiмi болған кезде ғана жүзеге асыра алады.
      6. Объект мақсаттан тыс пайдаланылған жағдайда, Кәсiпкер объектінің сақталуын қамтамасыз етпеумен байланысты келтiрiлген материалдық залалдың орнын толтыра отырып, объектiнi Уәкiлеттi органға қайтаруға мiндеттi.

3. Қосымша шарттар

      7. Осы шарт оның мемлекеттік тiркелген күнiнен бастап күшiне енедi.
      8. Шарт заңдық күшi бiрдей мемлекеттiк және орыс тiлдерiнде төрт данада жасалды, оның екеуi Уәкілеттi органда, екеуi Кәсiпкерге қалдырылады.

        4. Тараптардың орналасқан жерi мен қолдары

____________________________    __________________________________
Уәкілетті органның атауы        заңды тұлғаның атауы немесе жеке
                                тұлғаның аты-жөнi
_____________________қаласы     ___________________________қаласы
_____________________көшесi     ___________________________көшесi
үйiнiң N _________________      үйiнің N__________________________
телефоны__________________      телефоны_________________________
Уәкілеттi орган басшысының      Басшы____________________________
лауазымы

                          М.О.                                М.О.

Об утверждении Правил предоставления субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление с правом последующей безвозмездной передачи в собственность неиспользуемых объектов государственной собственности

Постановление Правительства Республики Kазахстан от 4 апреля 2003 года N 327. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 марта 2010 года N 243

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 30.03.2010 N 243.

      Сноска. В заголовок внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Утвердить прилагаемые Правила предоставления субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление с правом последующей безвозмездной передачи в собственность неиспользуемых объектов государственной собственности (далее - Правила). <*>
      Сноска. В пункт 1 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      2. (Пункт 2 исключен - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 )

      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания и подлежит опубликованию.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 4 апреля 2003 года N 327

Правила
предоставления субъектам малого предпринимательства
в имущественный наем (аренду) или доверительное управление
с правом последующей безвозмездной передачи в собственность
неиспользуемых объектов государственной собственности <*>

      Сноска. В заголовке и тексте слова "республиканской", "республиканских" исключены - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 6 марта 1997 года "О мерах по усилению государственной поддержки и активизации развития малого предпринимательства", Законом Республики Казахстан от 19 июня 1997 года N 131-I "О государственной поддержке малого предпринимательства" и регулируют условия и порядок предоставления субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление сроком на один год с правом последующей безвозмездной передачи в собственность неиспользуемых зданий, сооружений и оборудования, находящихся в государственной собственности (далее - объекты), для организации производственной деятельности и развития сферы услуг населению, за исключением торгово-закупочной (посреднической) деятельности, а также передачи объектов в собственность субъектам малого предпринимательства.

      2. Субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление сроком на один год с правом последующей безвозмездной передачи в собственность передаются объекты государственных предприятий и учреждений, (далее - организации), не используемые по назначению более одного года.

      3. Предоставление объектов осуществляется на тендерной основе.
      Тендеры по объектам республиканской государственной собственности проводятся территориальными и региональными комитетами государственного имущества и приватизации (далее - территориальные органы).
      Тендеры по объектам коммунальной государственной собственности проводятся исполнительными органами, уполномоченными на распоряжение коммунальной государственной собственностью. <*>
      Сноска. В пункт 3 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

2. Формирование перечня неиспользуемых объектов

      4. На тендер по предоставлению субъектам малого предпринимательства выставляются объекты, не используемые по назначению более одного года, выявленные в ходе проводимых ежегодно представителями территориальных органов (исполнительных органов, уполномоченных на распоряжение коммунальной государственной собственностью) и органов государственного управления в отношении организаций проверок эффективности и целевого использования имущества организаций. <*>
    Сноска. Пункт 4 - в редакции постановления Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      5. По результатам проведенных проверок территориальные органы (исполнительные органы, уполномоченные на распоряжение коммунальной государственной собственностью) формируют перечень неиспользуемых более одного года объектов, подлежащих предоставлению субъектам малого предпринимательства (далее - перечень) и определяют график проведения тендеров по предоставлению объектов в имущественный наем или доверительное управление субъектам малого предпринимательства с правом последующей передачи в собственность. <*>
      Сноска. В пункт 5 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      6. Выставление объектов на тендер подлежит согласованию с органом государственного управления. Выставление на тендер объектов, находящихся в республиканской государственной собственности, территориальные органы дополнительно согласовывают с Комитетом государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан. <*>
    Сноска. Пункт 6 - в редакции постановления Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      7. Организации обеспечивают сохранность объектов до передачи их субъектам малого предпринимательства.

3. Подготовка к проведению тендера

      8. Для проведения тендера и осуществления контроля за выполнением субъектами малого предпринимательства условий договоров имущественного найма (аренды) или доверительного управления территориальными органами (исполнительные органы, уполномоченными на распоряжение коммунальной государственной собственностью) создаются постоянно действующие комиссии (далее - комиссия).
      В состав комиссии по объектам, находящимся в республиканской государственной собственности, кроме представителей территориальных органов и заинтересованных министерств, агентств, ведомств или их территориальных подразделений, могут быть включены представители местных исполнительных органов (по согласованию). Председателем комиссии является представитель территориального органа.
      В состав комиссии по объектам, находящимся в коммунальной государственной собственности, кроме представителей местных исполнительных органов могут быть включены представители министерств, агентств, ведомств или их территориальных подразделений (по согласованию). Председателем комиссии является представитель исполнительного органа, уполномоченного на распоряжение коммунальной государственной собственностью. <*>
      Сноска. В пункт 8 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      9. Комиссия:
      1) разрабатывает и утверждает регламент своей работы;
      2) определяет вид предоставления (имущественный наем (аренда) или доверительное управление), в зависимости от технического состояния объектов;
      3) принимает решение о дате проведения тендера;
      4) определяет условия тендера;
      5) определяет размер арендной платы (при предоставлении объектов в имущественный наем);
      6) определяет размер гарантийного взноса;
      7) осуществляет публикацию извещения о проведении тендера;
      7-1) готовит комплект тендерной документации для предоставления участникам тендера по мере их обращения;
      8) проводит тендер;
      9) определяет победителя тендера;
      10) осуществляет иные полномочия, предусмотренные настоящими правилами. <*>
      Сноска. В пункт 9 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      10. Заседания комиссии являются правомочными, если на них присутствуют не менее 2/3 членов комиссии.
      Решения комиссии принимаются простым большинством голосов присутствующих членов комиссии, при равенстве голосов голос председателя комиссии является решающим.

4. Тендерная документация

      11. (Пункт 11 исключен - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 )

        12. Информационные сообщения по объектам должны быть опубликованы в периодических печатных изданиях на государственном и русском языках за 15 дней до объявленной даты проведения тендера и включать следующие сведения:
      1) условия тендера и критерии выбора победителя;
      2) краткую характеристику объекта тендера;
      3) дату, время и место проведения тендера;
      4) сроки принятия заявок на участие в тендере;
      5) размер арендной платы (при предоставлении в имущественный наем);
      6) порядок оформления участия в тендере;
      7) размер гарантийного взноса и банковские реквизиты для его внесения (размер гарантийного взноса не может быть изменен после опубликования информационного сообщения). <*>
      Сноска. В пункт 12 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      13. (Пункт 13 исключен - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 )

      14. Тендерная документация должна содержать следующие основные разделы:
      1) сведения об объекте тендера;
      2) требования по содержанию заявки и предоставляемых вместе с ней документов;
      3) условия и порядок проведения тендера;
      4) проект договора имущественного найма;
      5) форму заявки на участие в тендере.

      15. Регистрация участников тендера производится со дня публикации извещения о проведении тендера и заканчивается за один день до проведения тендера.

      16. После публикации извещения о проведении тендера комиссия обеспечивает свободный доступ всем желающим к информации об объектах и условиях проведения тендера. <*>
      Сноска. В пункт 16 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

5. Проведение тендера

      17. Субъекты малого предпринимательства, желающие принять участие в тендере, в установленные сроки представляют:
      1) заявку на участие в тендере, содержащую согласие претендента на участие в тендере и его обязательства по выполнению условий тендера и заключению соответствующего договора;
      2) бизнес-план по организации производственной деятельности и оказанию услуг населению на данном объекте;
      3) юридические лица - нотариально удостоверенные копии учредительных документов (учредительный договор и устав) и копию свидетельства налогоплательщика; физические лица - копию документа, подтверждающего право на осуществление предпринимательской деятельности, а также копии документов, удостоверяющих личность физического лица, и свидетельство налогоплательщика;
      4) справку налогового органа об отсутствии налоговой задолженности;
      5) копию платежного документа, подтверждающего внесение гарантийного взноса;
      6) иные документы, указанные в информационном сообщении.

      18. Прием заявок и регистрация лиц, желающих принять участие в тендере, производятся при наличии полного комплекта требуемых документов.

      19. Основаниями для отказа в регистрации субъектов малого предпринимательства, желающих принять участие в тендере, являются:
      1) представление неполного комплекта требуемых документов;
      2) наличие налоговой задолженности перед государственным бюджетом;
      3) документы, представленные с нарушением установленных требований.

      20. Участник тендера может:
      1) участвовать на тендере лично или через своих представителей на основании соответствующим образом оформленной доверенности;
      2) бесплатно получать дополнительные сведения, уточнения по выставляемому на тендер объекту;
      3) предварительно осматривать объект;
      4) обращаться в суд при нарушении его прав;
      5) отозвать свою заявку на участие в тендере, сообщив об этом письменно комиссии за 3 дня до его проведения. <*>
      Сноска. В пункт 20 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      21. Если на момент окончания срока приема заявок (за исключением третьего и последующих тендеров) зарегистрировано не более одной заявки, тендер признается несостоявшимся.

      22. В день проведения тендера, на заседании члены комиссии вскрывают конверты с предложениями участников тендера и оглашают их предложения. Перед вскрытием конвертов члены комиссии проверяют их целостность, что фиксируется в протоколе заседания комиссии.
      При вскрытии конвертов и оглашении предложений могут присутствовать участники тендера или их уполномоченные представители. <*>
      Сноска. В пункт 22 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      23. После вскрытия конвертов и оглашения предложений комиссия удаляется на совещание для обсуждения и оценки предложений.
      Участники тендера (их представители) не имеют права присутствовать при обсуждении и оценке предложений.

      24. Победителем тендера признается участник, предложения которого, по решению комиссии, отвечают всем требованиям, содержащимся в тендерной документации, и являются лучшими в части выполнения условий тендера.

6. Оформление результатов тендера и содержание договора

      25. Заключение комиссии, определяющее победителя тендера или иное решение по итогам тендера, оформляется протоколом, подписываемым всеми присутствующими членами комиссии.
      Протокол, определяющий победителя тендера, подписывается также лицом, выигравшим тендер.

      26. В протоколе должны содержаться следующие данные:
      1) состав комиссии;
      2) условия тендера;
      3) сведения об участниках тендера и их предложения;
      4) предлагаемые ставки платы за пользование имуществом (при передаче в имущественный наем);
      5) победитель тендера;
      6) обязательства сторон по подписанию договора имущественного найма или доверительного управления.

      27. Копия протокола о результатах тендера выдается победителю и является документом, удостоверяющим его право на заключение договора имущественного найма или доверительного управления.

      28. На основании протокола о результатах тендера с победителем заключается договор имущественного найма или доверительного управления (далее - договор) на условиях, отвечающих предложениям, заявленным при участии в тендере.

      29. В случае отказа победителя заключить договор на условиях, отвечающих предложениям, заявленным при участии в тендере, комиссия вправе определить победителя из числа оставшихся участников тендера (если число оставшихся не менее двух) либо принять решение о проведении нового тендера.

      30. Гарантийный взнос не возвращается:
      1) если участник тендера откажется от своего предложения или изменит его до истечения срока тендера;
      2) победителю тендера в случае его отказа заключить соответствующий договор на условиях, отвечающих предложениям, заявленным при участии в тендере.
      Во всех остальных случаях гарантийные взносы возвращаются в срок не позднее 10 банковских дней со дня окончания тендера, а если деньги поступили на счет после тендера, то в течение 10 банковских дней со дня их поступления.

      31. Договор с победителем тендера заключается территориальным органом (исполнительным органом, уполномоченным на распоряжение коммунальной государственной собственностью) сроком на один год не позднее 10 календарных дней со дня подписания протокола тендера. <*>
      Сноска. В пункт 31 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      32. Договор обязательно должен содержать следующие положения:
      1) данные о технических характеристиках объекта, предоставляемого субъекту малого предпринимательства;
      2) порядок и сроки внесения платы за пользование объектом (при предоставлении в имущественный наем);
      3) обязанности субъекта малого предпринимательства, взятые в соответствии с бизнес-планом;
      4) сроки и формы отчетности нанимателя (доверительного управляющего);
      5) основания и условия досрочного расторжения договора. В обязательном порядке в договоре должно быть предусмотрено, что он подлежит расторжению в случае, если производственная деятельность и оказание услуг населению не будут организованы в течение шести месяцев со дня заключения договора. <*>
      Сноска. В пункт 32 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      33. Не позднее 10 дней после подписания договора объект должен быть передан балансодержателем победителю тендера по акту приема-передачи, который утверждается территориальным органом (исполнительным органом, уполномоченным на распоряжение коммунальной государственной собственностью) с одновременным уведомлением налогового органа, на регистрационном учете которого состоит победитель тендера, о передаче в имущественный наем (аренду) или доверительное управление объекта.
      Договор имущественного найма (аренды) здания и сооружения, подлежит государственной регистрации и считается заключенным с момента такой регистрации.
      Государственная регистрация договоров имущественного найма (аренды) осуществляется за счет средств субъектов малого предпринимательства.
      Гарантийный взнос победителя тендера относится в счет причитающихся платежей по договору имущественного найма. <*>
      Сноска. В пункт 33 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

7. Контроль за выполнением условий договора и
порядок передачи объекта в собственность

      34. По истечении шести месяцев с момента заключения договора комиссия с выездом на место осуществляет проверку выполнения субъектом малого предпринимательства условия договора о налаживании производственной деятельности (оказание услуг населению).

      35. В случае невыполнения данного условия договора комиссия составляет заключение о целесообразности расторжения договора до истечения его срока.
      Заключение подписывается всеми членами комиссии и в обязательном порядке должно содержать: время и место проведения проверки, состав комиссии, наименование объекта, номер и дату заключенного договора, результаты проведенной проверки, выводы комиссии о выполнении условий договора и представленного бизнес-плана, целесообразности расторжения договора до истечения его срока.
      В случае несогласия с заключением комиссии, каждый член комиссии вправе выразить особое мнение, которое также подлежит отражению в заключении.

      36. Один экземпляр подписанного заключения подлежит передаче в течение 5 календарных дней со дня проведения проверки субъекту малого предпринимательства, осуществляющему имущественный наем или доверительное управление объектом, под роспись или заказным письмом.
      В случае несогласия субъекта малого предпринимательства с заключением комиссии, он вправе обжаловать заключение комиссии в установленном законодательством порядке.

      37. При невыполнении условий договора на основании заключения комиссии территориальные органы (исполнительные органы, уполномоченные на распоряжение коммунальной государственной собственностью) расторгают договор и выставляют объект повторно на тендер. <*>
      Сноска. В пункт 37 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      38. В случае расторжения договора субъекту малого предпринимательства возмещается стоимость улучшений, неотделимых без вреда для нанятого объекта, произведенных им за счет собственных средств и с согласия территориального органа (исполнительного органа, уполномоченного на распоряжение коммунальной государственной собственностью). <*>
      Сноска. В пункт 38 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      39. В случае нанесения вреда вследствие необеспечения сохранности объекта, нецелевого использования и т.д., субъект малого предпринимательства возмещает нанесенный материальный ущерб в установленном законодательством порядке.

      40. По истечении срока договора и при полном выполнении его условий территориальным органом (исполнительным органом, уполномоченным на распоряжение коммунальной государственной собственностью), на основании заключения комиссии, принимается решение о безвозмездной передаче объекта в собственность субъекту малого предпринимательства с уведомлением об этом налогового органа, на регистрационном учете которого состоит субъект малого предпринимательства. <*>
      Сноска. В пункт 40 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      41. Передача объекта в собственность субъекта малого предпринимательства оформляется договором о безвозмездной передаче объекта и актом приема-передачи.
      В договорах о безвозмездной передаче объектов в собственность должно быть предусмотрено ограничение прав субъектов малого предпринимательства в течение трех лет на продажу объектов и распоряжение объектами без согласования с территориальными органами (исполнительными органами, уполномоченными на распоряжение коммунальной государственной собственностью), а также право территориальных органов (исполнительных органов, уполномоченных на распоряжение коммунальной государственной собственностью) на изъятие объектов у субъектов малого предпринимательства в случае использования объектов в целях, противоречащих условиям договора.
      (Типовая форма договора о безвозмездной передаче объекта в собственность прилагается).
      Регистрация сделки осуществляется в порядке, установленном действующим законодательством . <*>
      Сноска. В пункт 41 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

      42. После заключения договора территориальные органы (исполнительные органы, уполномоченные на распоряжение коммунальной государственной собственностью) извещают налоговый орган, на регистрационном учете которого состоит налогоплательщик - субъект малого предпринимательства, о передаче в имущественный наем (аренду) или доверительное управление объекта государственной собственности. <*>
      Сноска. В пункт 42 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

8. Заключительные положения

      43. Споры, возникающие при предоставлении субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление с правом последующей безвозмездной передачи в собственность объектов, рассматриваются в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

Приложение к Правилам   

 
<*>
      Сноска. Приложение - в редакции постановления Правительства РК от 22 июля 2005 г. N 765 .

   Типовой договор
о безвозмездной передаче объекта в собственность
субъекту малого предпринимательства

г. _______                  N ____         "__"_______200__г.
  ____________________________________________________________
(наименование территориального органа (исполнительного органа,
_____________________________________________________________
  уполномоченного на распоряжение коммунальной государственной
_________________ в лице ___________________________________,
 собственностью)            (Ф. И. О. уполномоченного лица)
действующий на основании Положения о
____________________________________________________________
          (наименование территориального органа,
____________________________________________________________
  (исполнительного органа, уполномоченного на распоряжение
____________________________________________________________
   коммунальной государственной собственностью)
________________________________________утвержденного приказом
_________________________________________ от "__"____200_года
(наименование государственного органа, утвердившего Положение)
 
      N ___, именуемый в дальнейшем "Уполномоченный орган", с одной
стороны, и субъект малого предпринимательства
_____________________________________________________________
        (полное наименование и местонахождение
___________________________________________________действующий
 юридического лица или Ф.И.О. и адрес физического лица)
на основании _______________________________________________,
в лице _____________________________________________________
                    (Ф. И. О. уполномоченного лица)
 
      именуемый в дальнейшем "Предприниматель", с другой стороны,
заключили настоящий договор о нижеследующем.

1. Предмет договора

      1. Предметом договора является безвозмездная передача
Предпринимателю в собственность, ___________________________,
                                   (наименование объекта) 
расположенного по адресу____________________________________,
 
      площадью____ кв. м, именуемого в дальнейшем "Объект", право на
приобретение которого Предприниматель приобрел на тендере в
Уполномоченном органе "__ "_____ 200 г., протокол тендера N___,
и на основании заключения комиссии, созданной приказом________
Уполномоченного органа N___ от "___"_____ 200_г. о выполнении
условий договора имущественного найма (доверительного управления)
N____ от "__"_____ 200_г., протоколы N___ от "___"_____ 200_г.
и N__ от "___"______200_г.
 
            2. Уполномоченный орган передает, а Предприниматель
безвозмездно приобретает объект остаточной стоимостью на момент
заключения договора аренды (доверительного управления)_________
                                                      (прописью)
тенге. 
          
 
            Передача Объекта осуществляется на основании акта приема-
передачи Объекта, являющегося неотъемлемой частью настоящего
договора.
      3. Настоящий договор подлежит государственной регистрации
в порядке, предусмотренном действующим законодательством.

2. Права и обязанности сторон

      4. Уполномоченный орган обязуется в течение 3 дней с момента
заключения настоящего договора по акту приема-передачи передать
Объект Предпринимателю.
      Уполномоченный орган вправе в течение трех лет с момента
передачи Объекта в собственность Предпринимателя проводить проверки
на предмет использования Объекта в     ___________________________________________________________________
_____________________________________________________________целях.
  (указать вид деятельности субъекта малого предпринимательства)
 
            5. Предприниматель обязуется в течение трех лет использовать
Объект _______________________________________________________целях.
   (указать вид деятельности субъекта малого предпринимательства)
      Распоряжение Объектом в течение трех лет может быть осуществлено
Предпринимателем только при наличии согласования с Уполномоченным
органом.
      6. В случае нецелевого использования объекта Предприниматель
обязан вернуть Объект Уполномоченному органу с возмещением
материального ущерба, причиненного необеспечением сохранности Объекта.

3. Дополнительные условия

      7. Настоящий договор вступает в силу с даты его государственной
регистрации.
      8. Договор составлен в четырех экземплярах на государственном и
русском языках, имеющих одинаковую юридическую силу, два из которых
остаются в Уполномоченном органе, два - у Предпринимателя.

4. Местонахождение и подписи сторон

Наименование Уполномоченного   Наименование юридического
органа                         лица или Ф.И.О. физического лица
г.______________________       г._________________________
ул._____________________       ул.________________________
N дома__________________       N дома_____________________
тел.____________________       тел. ______________________
Должность руководителя         Руководитель_______________
уполномоченного органа
М.П.                           М.П.