Кемелердi лоцмандық алып өтудi жүзеге асыру ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 12 қыркүйектегі N 923 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 13 наурыздағы № 116 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 13.03.2017 № 116 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      ҚР мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша 2014 жылғы 29 қыркүйектегі № 239-V ҚРЗ Заңына сәйкес ҚР Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 5 қыркүйектегі № 646 бұйрығын қараңыз.

      "Сауда мақсатында теңiзде жүзу туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 17 қаңтардағы Заңына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді:

      1. Қоса берiлiп отырған Кемелердi лоцмандық алып өтудi жүзеге асыру ережесi бекiтiлсiн.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.

Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрi



  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2003 жылғы 12 қыркүйектегі
N 923 қаулысымен
бекiтiлген

Кемелердi лоцмандық алып өтудi жүзеге асыру ережесi
1. Жалпы ережелер

      1. Кемелердi лоцмандық алып өтудi жүзеге асыру ережесi (бұдан әрi - Ереже) "Сауда мақсатында теңiзде жүзу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 45-бабына сәйкес әзiрлендi.

      2. Осы Ереже жүзу қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету және кемелер ұшырайтын оқиғаларды болдырмау және қоршаған ортаны қорғау мақсатында кемелердi лоцмандық алып өтудi жүзеге асыру тәртiбiн регламенттейді.

      3. Лоцмандар арасында орындалатын жұмысты шектеудi теңiз портының капитаны лоцмандардың дайындық деңгейiне, алып өтетiн кемелердiң үлгiсi мен мөлшерiне және лоцмандық алып өту ауданының нақты жағдайын көрсететiн басқа да факторларға байланысты белгiлейдi.

      4. Кемелердi лоцмандық алып өтудi белгiлi бiр аудандарда кемелердi лоцмандық алып өту құқығы туралы лоцмандық куәлiгi бар теңiз лоцмандары жүзеге асырады. Лоцмандық куәлiктi осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша теңiз портының капитандары бередi. Куәлiкте лоцманға рұқсат етiлген алып өту ауданы көрсетiледi.

      5. Теңiз лоцмандары теңiз сауда порттарының лоцмандық қызметтерiнiң құрамына кiредi.

      6. Лоцмандық қызметтер теңiз порттарының қаражаты есебiнен ұсталады. Лоцмандық қызметтiң жұмысын ұйымдастыру осы порттың (ауданның) нақты жағдайларына байланысты белгiленедi.

      7. Лоцмандарды даярлау үшiн лоцмандық қызметте стажердiң қажеттi саны болуы мүмкiн.

      8. Теңiз порттары бойынша мiндеттi актiлерде, лоцияларда және теңiзшiлерге хабарламаларда кемелердi лоцмандық алып өтудiң мiндеттi және мiндеттi емес аудандары жарияланады.

      9. Мiндеттi лоцмандық алып өтудiң аудандарында кемелердiң мынадай санаттары лоцмандық алып өтуден босатылады: әскери кемелер, әскери-қосалқы кемелер, шекаралық корабльдер, кеден кемелерi, тиiстi ауданда жұмысты тұрақты жүзеге асыратын порт және қосалқы флот кемелерi, сондай-ақ өзге де шағын кемелер. Мiндеттi лоцмандық алып өтуден босату туралы шешiмдi теңiз порттарының капитаны қабылдайды және теңiз порттары бойынша мiндеттi актiлерде жарияланады.

      10. Кемелердi алып өту уақытын (тәулiк бойы, тәулiктiң жарық уақытында, суға толтырып және т.с.с.) теңiз порттарының капитандары белгiлейдi және теңiз порттары бойынша мiндеттi актiлерде хабарланады.

      11. Лоцмандық қызметтер және теңiз лоцмандары кеменi тиесiлi лоцмандық алып өтпегенi үшiн Қазақстан Республикасының заңнамалық кесiмдерiне сәйкес жауапты болады.

      12. Кеменi тиесiлi емес лоцмандық алып өтуге кiнәлi лоцман бiліксiз деп танылуы мүмкiн.

      Лоцманды бiлiксiз деп тану - теңiз лоцманын белгiлi бiр аудандарда кемелердi лоцмандық алып өтудi жүзеге асыру құқығынан айыру.

      Лоцмандық куәлiктi алып қою адам өмiрiне тiкелей қатер тудырған, теңiз лоцманының ол лауазымдық мiндеттерiн орындаған кездегi әрекетi (әрекетсiздiгi) нәтижесiнде кемеге немесе теңiз ортасына залал келтiрiлген жағдайларда порт капитанының төрағалық етуiмен бiлiктiлiк комиссиясының шешiмi бойынша жүргiзiледi.

      Жаңа лоцмандық куәлiктi беру тек қайта даярлаудан өткеннен кейiн жүзеге асырылады.

2. Теңiз лоцмандарының қызмет саласы

      13. Теңiз лоцмандары осы Ережеге сәйкес кемелердi авариясыз алып өтудi және теңiз порты бойынша мiндеттi aктi мен теңiз әкiмшiлiгiнiң қызметi кезекшiсiнiң нұсқауларына сәйкес кеменi зәкiрге немесе бөшкеге қоюды және одан алуды, кемелердi байлап қоюды, байлаудан босатуды, портта кемелердi ауыстырып қоюды қамтамасыз етедi.

      14. Лоцмандар порт айдынының жай-күйiн бақылайды және теңiз порты капитанының тапсырмасы бойынша порт айдынында және порт сулары шегінде тереңдiгiн өлшеудi жүргiзедi.

      15. Егер теңiз порттары жөнiндегi мiндеттi актiлер шарттары бойынша басқа шектелген уақыт белгiленбесе, сондай-ақ апатты жағдайлар (судың тартылуы, тұман, мұз жағдайлары және т.с.с.) бойынша оларды қауiпсiз алып өту қамтамасыз етiлмеген жағдайлардан басқа кезде лоцмандар кеменi тәулiктiң кез келген уақытында алып өтедi.

      16. Кемелердi алып өту кезiнде лоцмандар навигациялық қоршаулардың жай-күйiн және дұрыстығын бақылайды және теңiз әкiмшілiгiне барлық ақаулар мен кемшiлiктер туралы дереу хабарлайды. Олар сонымен қатар алып өтетiн кемелерде немесе жолда кездесетiн басқа да кемелерде болатын барлық авариялық жағдайлар туралы хабарлайды.

      17. Лоцмандар алып өтетiн кемелердiң теңiздiң мұнай өнiмдерiмен ластануының алдын алу жөнiндегi ережесiн, сондай-ақ санитарлық ереженi (борт сыртына қоқыс тастау және т.с.с.) сақтауын бақылайды.

      18. Лоцмандар мемлекеттiк шекараны, порт құрылыстарын, фарватерлердi және т.с.с қорғау жөнiндегi заңнаманың талаптарын орындайды, сондай-ақ фарватерлердiң тереңдiгiн өлшеудiң жүргiзiлмеуiн бақылайды.

      19. Лоцмандар алып өтетiн кемелердiң капитандарына кеме қатынасы ережесiн, порттар жөнiндегi теңiз әкiмшiлiгiнiң кесiмдерiн және басқа да қолданылып жүрген ережелердi сақтаудағы анықталған бұзушылықтар туралы хабарлайды және анықталған бұзушылықтарды жоюды талап етедi, ал лоцманның көрсетiлген және өзге де заңды талаптарын капитан орындамаған жағдайда бұл туралы теңiз әкiмшiлiгiне дереу хабарлайды.

      20. Лоцмандық алып өту ауданында кемемен болған авариялық жағдайда немесе адамдармен болған жазатайым оқиғада лоцмандар көмек көрсету жөнiндегi барлық мүмкiн шараларды қабылдайды.

      21. Егер кеме капитаны лоцманға өтiнiмдi теңiз порты жөнiндегi мiндеттi актiде немесе лоциде белгiленген мерзiмде берсе, лоцман кемеге өтiнiмде көрсетiлген уақытта келедi. Лоцманның көрсетiлген мерзiмде келуi мүмкiн болмаған жағдайда, порттың лоцмандық қызметi кеме капитанына лоцманның келу уақыты мен орны туралы хабарлайды. Лоцманмен бiрге кемеге лоцман стажерi жiберiлуi мүмкiн.

      22. Егер портқа келетiн кеме лоцман қабылдайтын жерге өтiнiмде капитан көрсеткен уақытта келмеген жағдайда, осы кемеге жiберiлген лоцман басқа мақсат бойынша пайдаланылуы мүмкiн. Кешiккен кеме мұндай жағдайларда лоцмандық алып өтумен кезек ретiмен қамтамасыз eтiледi.

      23. Капитан лоцманды және стажердi кеме бортына тез және қауiпсiз қабылдауды қамтамасыз етедi және бұл ретте лоцмандық боттың (кеменiң) зақымдалуына жол бермейдi. Лоцманды қабылдау және түсiру кезiнде кеме капитаны лоцман ботымен байланыс ұстауға және онымен өз әрекетiн келiсуге тиiс. Лоцманның келу сәтiнен бастап және оның кетуiне дейiн кемеде халықаралық сигналдар жинағына сәйкес келетiн - "Менiң бортымда лоцман бар" деген жалау белгi көтерiлуi тиiс.

      24. Қолайсыз ауа райы жағдайында, теңiзден келе жатқан кемеге лоцманды лоцмандық боттан түсiру мүмкiн болмағанда капитанымен келiсiм бойынша лоцман алып өтудi лоцманды кеме бортына қабылдауға мүмкін жерге дейiн лидер болу әдiсiмен жүзеге асыруы мүмкiн. Лидер болу әдiсi кеме капитанымен келiсiм бойынша порттан кеменi шығару кезiнде де қолданылуы мүмкiн. Кеме мен лоцман боты арасында сенiмдi байланыс қамтамасыз етiлуi тиiс.

      25. Кемеге келген лоцман лоцмандық куәлiгiн көрсетедi және капитанға осы Ережеге 2-қосымшаға сәйкес нысанда лоцмандық түбiртектi тапсырады. Кеме капитаны түбiртекке енгiзiлген барлық деректi өз қолымен куәландырып толтырады. Қажет болған кезде кеме капитаны түбiртекте лоцманның кеменi алып өтуiне тиесілi жағдайларға қатысты қосымша өз ескертулерiн көрсетуi мүмкiн.

      26. Портқа бiрiншi рет келетiн кеме капитанына лоцман теңiз порты бойынша мiндеттi актiлердi ұсынады.

      27. Кеме бортында лоцман мен стажер болған кезеңде кеме капитаны оларға командалық құрам тұлғаларымен тең бөлек үй-жай мен тағамды ақысыз бередi.

      28. Кеме капитаны лоцманның талап етуi бойынша оның қызметтік жұмысы мәселелерi жөнiнде байланысуы үшiн кеме радиостанциясын оған тегiн пайдалануға бередi.

      29. Лоцмандық алып өту қауiпсiздiгiнде көрiнiс табатын жағдайлар туындаған кезде (көрiнудiң нашарлауы, тұман, фарватерде тереңдiктiң азаюы және т.с.с.) кеме капитаны лоцманның талабы бойынша лоцман көрсеткен тәртiппен кеме электр радионавигациялық жабдықтары құралдарын (эхолот, радиолокатор, радиопеленгатор және басқалары) пайдаланады. Алып өту ауданында жағалаулық радиолокациялық станция болған кезде лоцман бұл жағдайларда оның қызметiн пайдалануы мүмкiн.

      30. Қауiпсiз жүзу мақсатында кеме капитаны лоцманның орынды ұсынымдарын ескередi. Рөлдеушiге барлық бұйрықтарды капитан өзi бередi. Егер де маневрдi орындауды жеделдету мақсатында капитан лоцманның өзiне бұйрық беруге рұқсат етсе, онда бұл жағдайда олар капитан бұйрығы бойынша орындалған болып саналады, ол үшiн капитан жауапты болады. Капитан мiнбеден кеткен жағдайда лоцманға оның болмайтын кезiнде кеменi басқаруға жауапты тұлғаны көрсетедi.

      31. Егер капитан кемеге лоцманды қабылдап, оның ұсынымдарын ескермесе, соңғысының үшiншi тұлғаның қатысуымен кеменi алып өтудi жалғастырудан бас тартуы мүмкiн, бұл туралы кеме журналына және лоцмандық түбiртекке жазылу тиiс. Бұдан басқа, лоцман болған оқиға туралы лоцмандық қызметке дереу хабарлайды. Алайда, алып өтуден бас тартқаннан кейiн де лоцман мiнбеде қалады және егер капитанға қауiпсiз жүзу үшiн мәлiметтер қажет болса, ол олар туралы хабарлайды.

      32. Лоцман ұсынымының дұрыстығына күмән келтiрген жағдайда кеме капитаны оның қызметiнен бас тартуы мүмкiн. Бұл ретте мүмкiн болатын лоцмандық алып өтудiң мiндеттi ауданында кеме басқа лоцманның келуiн күтуге тоқтатылуы тиiс.

      33. Лоцман капитанның келiсiмiнсiз кеме қауiпсiз жерде зәкiрге отырғызылғанға, байлаудан босатылғанға, теңiзге шығарылғанға немесе лоцман басқа лоцманмен ауыстырылғанға дейiн кеменi тастай алмайды. Лоцман теңiзде кеменi тастауға белгiленген жер ауа райы жағдайы бойынша немесе басқа себептермен өзгертiлуi мүмкiн, бұл туралы капитан дер кезiнде хабардар етілуi тиiс.

      34. Теңiз лоцмандарының қызметiн пайдаланатын кемелерден, соның iшiнде лидер болу әдiсi кезiнде лоцман қызметi үшiн белгiленген тәртiппен төлем алынады. Бұл бiр лоцманның бiрiнен соң бiрi келе жатқан бiрнеше кемелердi алып өту жағдайына да жатады. Кемелерден лоцманның қызметiне төлемдi өндiрiп алу үшiн кеме капитаны қол қойған лоцмандық түбiртек немесе радиотелеграфтық растау негiз болады.

      35. Лоцманды шақыртқан және соңғысы келгеннен соң оның қызметiнен бас тартқан капитан лоцман шақырылған алып өту үшiн тиiстi лоцманның қызметiне толық ақы төлеу үшiн лоцмандық түбiртектi толтырады және оған қол қояды.

      36. Кемеге тиеу немесе одан түсiру қажеттiгi, кеме тетiктерiнiң ақауы, су толуын күту, кеменiң карантинде болуы және басқа да жағдайлар салдарынан, егер олар дүлей күштер әсерiнен туындамаса, лоцман кемеде екi сағаттан аса кідiрген жағдайда кеме капитаны белгiленген мөлшерде сыйақы төлейдi.

      37. Егер лоцман алып өтетiн кемемен олар қызмет көрсететiн ауданнан тыс әкетiлген жағдайда, капитан лоцманға тұрақты жұмыс орнына керi қарай жол жүру құнын (сол немесе өзге көлiк түрiне арналған билет құнын, қайтып келу уақытына тәулiктiк ақыны және қажет болған кезде қонақ үйде тұру құнын) өтейдi.

      38. Кеме капитаны мiндеттi емес лоцмандық алып өтудiң ауданында, егер мұны қажет деп тапса, шығыстарды кеме иеленушi есебiне жатқыза отырып, лоцманды кемеге алуы мүмкiн.

  Кемелерді лоцмандық алып өтуді
жүзеге асыру ережесіне
1-қосымша

      Қазақстан Республикасының

      елтаңбасы

      Лоцмандық куәлік

      Қазақстан Республикасының

      Көлік және коммуникациялар

      министрлігі

      N......... куәлік

      Осы Қазақстан

      Республикасының азаматына

      __________________________

      барлық жалаулар кемелерін

      __________________________

      алып өту үшін қызметте

      __________________________

      істейтіні жөнінде берілген

  Кемелерді лоцмандық алып өтуді
жүзеге асыру ережесіне
2-қосымша

      Қазақстан Республикасының

      Көлік және коммуникациялар

      министрлігі

      N _____________ лоцмандық түбіртек

      1. Лоцманның тегі _________________________________________________

      2. Кеменің атауы __________________________________________________

      3. Кеме жалауы ____________________________________________________

      4. Кеме шөгуі ____________ ұшы ____________ артқы жағы ____________

      5. Кеме мөлшері ____________ ұзындығы ____________ ені ____________

      6. Тізімдік тоннаж ____________ нетто ____________ брутто _________

      7. Кіретін соңғы порты ____________________________________________

      8. Баратын порты __________________________________________________

      9. Кеме иесі ______________________________________________________

      10. Капитанның тегі _______________________________________________

      11. Лоцманның кемеге келу уақыты ... күні ... уақыты ...

      12. Лоцманның кемеден кету уақыты ... күні ... уақыты

      13. Қайдан және қай жерге дейін кеме алып өтілген _________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      Күні ____________ капитанның қолы ____________

Об утверждении Правил осуществления лоцманской проводки судов

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 сентября 2003 года N 923. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 марта 2017 года № 116

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 13.03.2017 № 116 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 5 сентября 2016 года № 646.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 17 января 2002 года "О торговом мореплавании" Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемые Правила осуществления лоцманской проводки судов.
      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.

Премьер-Министр
Республики Казахстан
 

      

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 12 сентября 2003 года N№923

Правила осуществления лоцманской проводки судов
1. Общие положения

      1. Правила лоцманской проводки судов (далее - Правила) разработаны в соответствии со статьей 45 Закона Республики Казахстан "О торговом мореплавании".
      2. Настоящие Правила регламентируют порядок осуществления лоцманской проводки судов в целях обеспечения безопасности плавания и предотвращения происшествий с судами и защиты окружающей среды.
      3. Разграничение выполняемой работы между лоцманами устанавливает капитан морского порта в зависимости от степени подготовленности лоцманов, типа и размеров проводимых судов и других факторов, отражающих конкретные условия района лоцманской проводки.
      4. Лоцманская проводка судов осуществляется морскими лоцманами, имеющими лоцманские удостоверения о праве лоцманской проводки судов в определенных районах. Лоцманские удостоверения выдаются капитанами морских портов по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам. В удостоверении указывается разрешенный лоцману район проводки.
      5. Морские лоцманы входят в состав лоцманских служб морских торговых портов.
      6. Лоцманские службы содержатся за счет средств морских портов. Организация работы лоцманской службы устанавливается в зависимости от конкретных условий данного порта (района).
      7. Для подготовки лоцманов лоцманская служба может иметь необходимое количество стажеров.
      8. В обязательных актах по морским портам, лоциях и извещениях мореплавателям публикуются районы обязательной и необязательной лоцманской проводки судов.
      9. В районах обязательной лоцманской проводки освобождаются от лоцманской проводки следующие категории судов: военные корабли, военно-вспомогательные суда, пограничные корабли, таможенные суда, суда портового и вспомогательного флота, постоянно осуществляющие работу в соответствующем районе, а также иные небольшие суда. Решения об освобождении от обязательной лоцманской проводки принимаются капитанами морских портов и публикуются в обязательных актах по морским портам.
      10. Время проводки судов (круглосуточно, в светлое время суток, с полной водой и т.п.) определяется капитанами морских портов и объявляется в обязательных актах по морским портам.
      11. Лоцманские службы и морские лоцманы несут ответственность за ненадлежащую лоцманскую проводку судна в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.
      12. Лоцман, виновный в ненадлежащей лоцманской проводке судна, может быть дисквалифицирован.
      Дисквалификация лоцмана - лишение морского лоцмана права на осуществление лоцманской проводки судов в определенном районе.
      Изъятие лоцманского удостоверения производится по решению квалификационной комиссии под председательством капитана порта в случаях прямой угрозы жизни людей, причинения ущерба судну или морской среде в результате действия (бездействия) морского лоцмана при исполнении им должностных обязанностей.
      Выдача нового лоцманского удостоверения осуществляется только после прохождения переподготовки.

2. Сфера деятельности морских лоцманов

      13. Морские лоцманы в соответствии с настоящими Правилами обеспечивают безаварийную проводку судов и согласно обязательному акту по морскому порту и указаниям дежурной службы морской администрации постановку судна на якорь или бочку и съемку с них, швартовку судов и отшвартовку, перестановку судов в порту.
      14. Лоцманы следят за состоянием акватории порта и по заданию капитана морского порта производят промер глубин на акватории порта и в пределах портовых вод.
      15. Лоцманы проводят судна в любое время суток, если по условиям обязательных актов по морским портам не установлено другое, ограниченное время, а также кроме случаев, когда по стихийным условиям не обеспечивается их безопасная проводка (спад воды, туман, ледовые условия и т.п.).
      16. Во время проводки судов лоцманы следят за состоянием и правильностью навигационного ограждения и немедленно сообщают в морскую администрацию обо всех неисправностях и недостатках. Они также сообщают обо всех аварийных случаях с проводимыми судами или с другими судами, встретившимися на пути.
      17. Лоцманы следят, чтобы проводимыми судами соблюдались правила по предупреждению загрязнения моря нефтепродуктами, а также санитарные правила (выбрасывание за борт мусора и т.п.).
      18. Лоцманы выполняют требования законодательства по охране государственной границы, портовых сооружений, фарватеров и т.п., а также следят за тем, чтобы не производилось измерение глубин фарватеров.
      19. Лоцманы информируют капитанов проводимых судов о выявленных нарушениях соблюдения правил судоходства, актов морской администрации по портам и других действующих правил и требуют устранения выявленных нарушений, а в случае невыполнения капитаном указанных и иных законных требований лоцмана, немедленно сообщают об этом в морскую администрацию.
      20. В случае аварии с судном или несчастного случая с людьми в районе лоцманской проводки лоцманы принимают все возможные меры по оказанию помощи.
      21. Если капитаном судна заявка на лоцмана подана в сроки, установленные в обязательном акте по морскому порту или лоции, лоцман прибывает на судно к указанному в заявке времени. В случае невозможности прибытия лоцмана к указанному сроку, лоцманская служба порта сообщает капитану судна о времени и месте прибытия лоцмана. Вместе с лоцманом на судно может быть направлен лоцманский стажер.
      22. В случае, если судно, следующее в порт, не прибыло к месту приема лоцмана в указанное в заявке капитаном время, лоцман, направленный на это судно, может быть использован по другому назначению. Опоздавшее судно в таких случаях обеспечивается лоцманской проводкой в порядке очереди.
      23. Капитан обеспечивает быстрый и безопасный прием лоцмана и стажера на борт судна и не допускает при этом повреждений лоцманского бота (судна). Во время приема и высадки лоцмана капитан судна должен держать связь с лоцманским ботом и согласовывать с ним свои действия. С момента прибытия лоцмана и до ухода его на судне должен быть поднят флажный сигнал, соответствующий международному своду сигналов - "У меня на борту есть лоцман".
      24. В случае непогоды, когда невозможно высадить лоцмана с лоцманского бота на идущее с моря судно, по согласованию с капитаном этого судна лоцман может осуществить проводку методом лидирования до места, где можно будет принять лоцмана на борт судна. Метод лидирования, по согласованию с капитаном судна, может быть применен и при выводе судна из порта. Между судном и лоцманским ботом должна быть обеспечена надежная связь.
      25. Прибывший на судно лоцман предъявляет лоцманское удостоверение и вручает капитану лоцманскую квитанцию по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам. Капитан судна заполняет квитанцию, удостоверив все данные, внесенные в нее, своей подписью. При необходимости капитан судна дополнительно может указать в квитанции свои замечания относительно обстоятельств, касающихся проводки судна лоцманом.
      26. Капитану судна, впервые прибывающему в порт, лоцман вручает обязательные акты по морскому порту.
      27. В период нахождения на борту судна лоцмана и стажера капитан судна безвозмездно предоставляет им отдельное помещение и питание наравне с лицами командного состава.
      28. Капитан судна по требованию лоцмана предоставляет ему бесплатное пользование судовой радиостанцией для связи по вопросам его служебной деятельности.
      29. При возникновении обстоятельств, отражающихся на безопасности лоцманской проводки (ухудшение видимости, туман, уменьшение глубин на фарватере и т.п.), капитан судна по требованию лоцмана использует в порядке, указанном лоцманом, средства судового электрорадионавигационного оборудования (эхолот, радиолокатор, радиопеленгатор и др.). При наличии в районе проводки береговой радиолокационной станции лоцман в этих случаях может воспользоваться его услугами.
      30. В целях безопасности плавания капитан судна следует разумным рекомендациям лоцмана. Все приказания рулевому капитан отдает лично. Если же в целях ускорения выполнения маневра капитан разрешает лоцману самому отдавать приказания, то и в этом случае они будут считаться как выполненные по приказанию капитана, за которые он несет ответственность. В случае ухода капитана с мостика он указывает лоцману лицо, ответственное за управление судном в его отсутствие.
      31. Если капитан, приняв на судно лоцмана, не будет следовать его рекомендациям, последний может в присутствии третьего лица отказаться от продолжения проводки судна, об этом должно быть записано в судовом журнале и в лоцманской квитанции. Кроме того, лоцман немедленно сообщает о происшедшем в лоцманскую службу. Однако и после отказа от проводки лоцман остается на мостике и, если капитану потребуются сведения, необходимые для безопасного плавания, он сообщает о них.
      32. В случае сомнения в правильности рекомендаций лоцмана капитан судна может отказаться от его услуг. При этом в районе обязательной проводки, где это возможно, судно должно быть остановлено в ожидании прибытия другого лоцмана.
      33. Лоцман не может без согласия капитана оставить судно прежде, чем оно не будет в безопасном месте поставлено на якорь, ошвартовано, выведено в море или пока лоцман не будет сменен другим лоцманом. Штатное место оставления судна лоцманом в море может быть изменено по условиям погоды или другим причинам, о чем капитан должен быть поставлен в известность своевременно.
      34. С судов, пользующихся услугами морских лоцманов, в том числе и при методе лидирования, взимается плата за услуги лоцмана в установленном порядке . Это относится и к случаям, когда один лоцман осуществляет проводку нескольких судов, следующих друг за другом. Основанием для взыскания с судна платы за услуги лоцмана служит лоцманская квитанция, подписанная капитаном судна или радиотелеграфное подтверждение.
      35. Капитан судна, вызвавший лоцмана и после прибытия последнего отказавшийся от его услуг, заполняет и подписывает лоцманскую квитанцию для полной оплаты за услуги лоцмана, причитающейся за проводку, для которой был вызван лоцман.
      36. Капитан судна выплачивает вознаграждение в установленном размере в случае, когда лоцман задерживается на судне свыше двух часов вследствие необходимости догрузки или разгрузки судна, неисправности судовых механизмов, ожидания полной воды, нахождения судна в карантине и других обстоятельств, если они не вызваны действием непреодолимой силы.
      37. В случае, если лоцман увезен проводимым судном за пределы обслуживаемого ими района, капитан возмещает лоцману стоимость обратного проезда (стоимость билета на том или ином виде транспорта, суточные за время возвращения и при необходимости стоимость проживания в гостинице) к месту постоянной работы.
      38. В районах необязательной лоцманской проводки капитан судна может, если найдет это необходимым, взять на судно лоцмана с отнесением расходов за счет судовладельца.

  Приложение 1
к Правилам
осуществления лоцманской проводки судов

      Герб Республики Казахстан
      Лоцманское Удостоверение
      Pilot Certificate
       Министерство транспорта и Ministry of Transport und
       коммуникаций Республики Казахстан Communications of the Republic of
       Kazakhstan
       Удостоверение Certificate
       N............ N..........
      
       Настоящее выдано гражданину This is to certify that the
       Республики Казахстан bearer here of the citizen of
       the Republic of Kazakhstan
       _________________________________ ____________________________
       в том, что он состоит в должности is licenced state sea pilot for
      _________________________________ conducting vessels of all flags from
      для проводки судов всех флагов от ______________________
      _________________________________
      Приложение 2
      к Правилам
      осуществления лоцманской проводки судов
      Министерство транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      Лоцманская квитанция N_______
      Pilot's Bill
      1. Фамилия лоцмана__________________________________________________
       Pilot's name (In block letters)
       2. Название судна___________________________________________________
       Ship's name (In block letters)
       3. Флаг судна_______________________________________________________
       Flag
       4. Осадка судна___________нос_______________корма___________________
       Dranght of the vessel F. A.
       5. Размеры судна___________длина_____________ширина_________________
       Demensions of the vessel Lenght Breadth
       6. Регистровый тоннаж___________нетто_________брутто________________
       Register tonnage Netto Brutto
       7. Последний порт захода____________________________________________
       Last port of call (In block letters)
       8. Порт назначения__________________________________________________
       Destination (In block letters)
       9. Судовладелец_____________________________________________________
       Owner
       10. Фамилия капитана_________________________________________________
       Captain's name
       11. Время прибытия лоцмана на судно ...дата....время
       The pilot embarked on at
       12. Время оставления судна лоцманом....дата....время
       The pilot disembarked on at
       13. Откуда и до какого места проведено судно_________________________
       Piloted from to
       _____________________________________________________________________
       _____________________________________________________________________
      
       Дата______________подпись капитана__________
       Date Captain's signature