Ескерту. Қаулының күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2009.09.19. N 1411 Қаулысымен.
Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003 жылғы 5 қыркүйектегi N 903 қаулысымен бекiтілген Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003-2006 жылдарға арналған бағдарламасын iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспарының 10.13-тармағын орындау мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасында Экономика саласындағы құқық бұзушылықтарға қарсы күрестің 2005-2007 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) бекiтiлсiн.
2. Орталық және жергілiктi атқарушы органдар, өзге де Мемлекеттік органдар (келiсiм бойынша):
1) Бағдарламада көзделген iс-шаралардың тиесілi және уақтылы орындалуын қамтамасыз етсiн;
2) жыл сайын 20 қаңтарға және 20 шілдеге Қазақстан Республикасы Экономикалық қылмысқа және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес агенттiгiне (қаржы полициясы) (бұдан әрi - Агенттік) Бағдарламаның iске асырылу барысы туралы ақпарат берсiн.
3. Агенттік жыл сайын 30 қаңтарға және 30 шілдеге Қазақстан Республикасының Yкiметіне Бағдарламаның iске асырылу барысы туралы жиынтық ақпарат берсiн.
4. Бағдарламаның iске асырылуын бақылау Қазақстан Республикасының Премьер-Министрiнiң Кеңсесiне жүктелсiн.
5. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.
Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң
2004 жылғы 27 желтоқсандағы
N 1401 қаулысымен
бекiтiлген
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ЭКОНОМИКА САЛАСЫНДАҒЫ ҚҰҚЫҚ БҰЗУШЫЛЫҚТАРҒА ҚАРСЫ КYРЕСТIҢ 2005-2007 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ
Астана, 2004 жыл
1. Бағдарламаның паспорты
Бағдарламаның Қазақстан Республикасында Экономика саласындағы
атауы құқық бұзушылықтарға қарсы күрестiң 2005-2007
жылдарға арналған бағдарламасы
Әзiрлеу Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2003 жылғы
негiздемесi 5 қыркүйектегi N 903 қаулысымен бекiтiлген
Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2003-2006
жылдарға арналған бағдарламасын iске асыру
жөнiндегi iс-шаралар жоспарының 10.13-тармағы
Негiзгі әзірлеуші Қазақстан Республикасының Экономикалық қылмысқа
және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес
агенттiгi (қаржы полициясы)
Мақсаты Экономика саласындағы құқық бұзушылықтарға
қарсы тиiмдi iс-қимыл жасау, оның өсуiн қолдау,
адал кәсiпкерлiктi дамыту және бәсекелес
ортаны жақсарту арқылы экономикалық
қауiпсiздiктi қамтамасыз ету жөнiндегi шаралар
жүйесiн одан әрi қалыптастыру
Мiндеттерi Нормативтiк құқықтық базаны және экономикалық
құқық бұзушылықтардың алдын алу, оны анықтау
және жолын кесу жөнiндегi, соның iшiнде
криминалды экономиканы азайту жөнiндегi тиiмдi
жұмыстар үшiн жағдайды жетiлдiру;
экономикалық құқық бұзушылықтарға қарсы күрес
саласындағы ведомствоаралық өзара iс-қимылдың
тиiмдiлiгiн арттыру;
экономикалық құқық бұзушылықтарға қарсы күрес
саласындағы тиiмдi халықаралық ынтымақтастықты
ұйымдастыру;
экономика саласындағы тәртiптiң заңға
бағынушылық салтын түсiндiру және насихаттау.
Қаржыландыру Бағдарламаны қаржыландыру республикалық бюджет
көздерi мен қаражаты есебiнен жүзеге асырылады.
көлемдерi Бағдарламаның iс-шараларын iске асыру 80,647
млн. теңге көлемiнде республикалық бюджеттен
қаржыландыруды қажет етедi.
2005 жылы - 80,647 млн. теңге;
2006 жылы - 0 млн. теңге;
2007 жылы - 0 млн. теңге.
2005-2007 жылдары Бағдарламаны iске асыру үшiн
қажеттi бюджет қаражатының көлемi тиiстi қаржы
жылына арналған республикалық бюджетті
қалыптастыру кезiнде нақтыланады.
Бағдарламаны іске Экономиканың өсуi, адал кәсiпкерлiктiң дамуы;
асырудан күтілетiн салық, кеден төлемдерiн жинауды, елiмiздiң
нәтижелер экономикасына инвестицияны арттыру үшiн
қолайлы алғы шарттар жасау;
бәсекелес ортаны жақсарту;
экономика саласындағы құқық бұзушылықтарға
қарсы тиiмдi күрес үшiн нормативтiк құқықтық,
әдiстемелiк және ақпараттық базаны жетiлдiру;
экономикалық құқық бұзушылықтарға, көлеңкелi
экономикаға, экономика саласындағы сыбайлас
жемқорлыққа және ұйымдасқан қылмысқа қарсы
күрестiң тиiмдiлiгiн арттыру;
экономика саласындағы құқық бұзушылықтарға
қарсы күресті жүргізетін мемлекеттiк
органдармен халықтың өзара түсiнiстігiн
арттыру.
Iске асыру 2005-2007 жылдар
мерзiмдерi
2. Кiрiспе
Қазiргi уақытта Қазақстан Республикасындағы әлеуметтiк-экономикалық жағдай макро- және микроэкономикалық көрсеткiштердiң жақсаруымен, Индустриалдық-инновациялық даму стратегиясының iске асыру шегiнде сапалы жаңа кезеңге өтуiмен, әлеуметтiк мұқтаждықтарға, кәсiпкерлiктi дамытуға арналған мемлекеттiк шығыстардың өсуiмен, халықтың тұрмыс деңгейiнiң артуымен, әлемдiк экономикалық қоғамдастыққа одан әрi бiрiктiрумен сипатталады. Бұл факторлар экономикалық қылмыстың сапалы сипаттамасының өзгеруiне ықпалын тигiзедi. Қылмыстық әрекеттердiң жаңа нысандары пайда болып, оның бұрынғы нысандары күрделене түсуде. Көрсетiлген жағдайлар экономикалық қылмысқа қарсы күресте жаңа бағыттардың қалыптасуын, қазiргi талаптарды ескере отырып нормативтiк және әдiстемелiк базалардың жетiлдiруiн, құқық қорғау органдарының әдiстерi мен құралдарын жандандыруды талап етедi.
Бiрқатар мемлекеттiк органдардың мүмкiндiгiн пайдалана отырып, экономикалық құқық бұзушылықтарға қарсы күрес саласындағы мамандандырылған кешендi бағдарламаларды әзірлеу мен iске асырудың алғашқы тәжiрибесiне ел Президентiнiң өкiмiмен мақұлданған Экономика саласындағы құқық бұзушылықтарға қарсы күрестiң 2001-2003 жылдарға арналған тұжырымдамасы (бұдан әрi - Тұжырымдама) себеп болды. Ел Үкiметiнiң осы Тұжырымдаманы iске асыруы экономикалық қылмысқа тиiмдi мемлекеттiк және қоғамдық қарсы ic-қимыл шараларының жүйесiн құруға мүмкiндiк бердi. Қабылданған шаралар елiмiздегi экономикалық оң үрдiстердiң тұрақтануына және нығаюына әсер еттi.
Алайда, Тұжырымдаманы iске асыру жөнiндегi мемлекеттiк органдар қызметiнiң талдауы экономика криминализациясының төмендеуi әлi тұрақты сипат алмағанын көрсетедi: көлеңкелi экономиканың көлемi баяу азаюда, қылмыстық жолмен алынған ақшаларды заңсыз заңдастыру, заңсыз банкроттық фактiлерi артуда, ұйымдасқан қылмыстар тарапынан заңсыз экономиканы реттеу және ынталандыру әрекеттерi орын алған, халықаралық қылмыспен байланыс фактiлерi бар.
Ocы құбылыстармен күрес қазiргi кезеңде құқық қорғау және бақылаушы органдардың маңызды мiндеттерi болып табылады. Алайда, бiр ғана қылмыстық-құқықтық және әкiмшiлiк шаралармен бұл құбылыстарға қарсы тұру мүмкiн емес. Өзара байланысқан экономикалық, әлеуметтік, құқықтық, насихаттау және басқа да мiндеттердi кешендi iске асыру қажет.
Тұжырымдаманы iске асыру тәжiрибесi қылмысқа жүйелi және мақсатты ықпал ету арқылы елiмiздiң экономикасындағы криминал процестердiң дамуына белгiлi бiр бақылауды белгілеу мүмкiндiгiн көрсетiп, бағдарламалық-мақсатты тәсiлдi бұдан әрi де қолдану қажеттiлiгiн дәлелдедi.
Осыған байланысты, экономика саласындағы құқық бұзушылықтарға тиiмдi және мақсатты iс-қимылдар жөнiндегi шаралар жүйесiн бұдан әрi жетiлдiруге бағытталған Қазақстан Республикасындағы экономика саласындағы құқық бұзушылықтарға қарсы күрестiң 2005-2007 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) әзiрленген.
Бағдарлама Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003 жылғы 5 қыркүйектегi N 903 қаулысымен бекiтiлген Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003-2006 жылдарға арналған бағдарламасын iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспарының 10.13-тармағын орындау мақсатында әзiрленген. Бағдарлама Ұлттық қауiпсiздiктің 2005 жылға дейiнгi стратегиясын іске асыру бойынша iс-шаралар жоспарымен, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестiң 2001-2005 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасымен қатар iске асырылады.
Осы құжат құқық қорғау және бақылаушы органдардың, жергiлiктi атқарушы органдардың, үкiметтiк емес ұйымдар мен бұқаралық ақпарат құралдардың ұсыныстары негiзiнде дайындалды. Ол экономикалық құқық бұзушылықтарға қарсы күрестің басым бағыттары бойынша мемлекеттік органдар әрекеттерiнiң стратегиясын көрсетедi, Бағдарламаның мақсаттарына жетуiн және негiзгi мiндеттердiң шешiлуiн қамтамасыз ететiн нақты iс-шаралардан тұрады. Оған ведомствоаралық шешiмдi не үкiметтiк деңгейде iске асыруды талап ететiн iс-шаралар енгiзiлген.
3. Проблеманың қазiргі жай-күйiн талдау
Экономика саласындағы құқық бұзушылықтардың мемлекетке келтiрiп жатқан залалы жылына ондаған миллиард теңгеге, ал трансферттiк баға белгiлеулердi пайдалану арқылы жасалған заңсыз операцияларды есепке алғанда - 140-145 миллиард теңгеге бағалануда. Экономика саласында жасалатын қылмыстардың үлес салмағы барлық тiркелген қылмыстың 10%-нан астамын құрайды.
Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексiнiң 7-тарауында көзделген қылмыстардың 1998-2003 жылдардағы өсу серпiнi.
Дереккөз: Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының ҚСжАЕК-i
Суретті қағаз мәтіннен қараңыз.
Практика көрсеткендей экономика саласындағы құқық бұзушылықтар әр түрлі айла мен күрделi тәсiлдер арқылы жасалуда, экономиканың көлеңкелi, оның iшiнде криминалды секторының қалыптасуына және дамуына белгiлi бiр жағдайлар жасалуда. Соңғы бес жылда қадағаланбайтын экономика үлесiнiң 1,5 есе төмендегенiне қарамастан, оның 2002 жылғы үлес салмағы әлi де елеулi - елiмiздiң жалпы iшкi өнiмiнiң 22,6%-ын құрайды.
Көлеңкелi экономика белсендiлiгiнiң негiзгi себебi бизнестiң нәтижелiлiгi кем дегенде оның қалай тиiмдi ұйымдастырылғандығына, ал әрi кеткенде, оған заңмен салынатын шығындарға тәуелдi болғанда рационалды емес құқықтық режим деп санау керек. Осындай шығындармен немесе шенеунiктер байланысымен ұтымды айла жасайтын кәсiпкер, тек өндiрiспен айналысатындарға қарағанда неғұрлым табысты болады.
"Рыноктық емес" заңдардың қабылдануы, салық жүйесiнiң тиiмсiздiгi мен оның ынталандыруға қарсы сипаты, қоғамдық практика көрсеткендей, құрылымдық экономиканы көлеңкеге итермелейдi. Мұндай жағдайда iс жүзiндегi сектордың кәсiпорындары салықтық алымдарды өндiрiс тиiмділігiн ұлғайтумен емес, баға саясатымен, салық жүгiн тұтынушыға аудару (үстеме баға түрiнде) және салықтық жеңiлдiктер алуға (әсiресе қосымша құнға салық бойынша) бағыттала отырып өтеуге тырысады. Бұл объективтi түрде iшкi рынокқа жұмыс iстейтiн iшкi тұтынушылық сұраныс пен өндiрiс өсiмiнiң азаюына әкеп соқтырады.
1996-2002 жылдардағы IЖӨ көлемiндегi қадағаланбайтын
экономика үлесі (IЖӨ-ге %-бен)
Дереккөз: Қазақстан Республикасы Статистика агенттiгi
Суретті қағаз мәтіннен қараңыз.
Көлеңкелi экономиканың неғұрлым қауiптiрек бөлiгi - қоғам мен экономикаға әсерi өз кезегiнде соңғылардың қызметiнiң криминалдануына соқтыратын заңды салаларда және заңды құрылымдар арқылы жасалатындықтан, заңсыз сектор болып табылады. Экономикалық қызметті ресми тiркеуден және мемлекеттiк бақылаудан жалтару, сондай-ақ қызметтiң құқыққа қарсы сипаты оның негiзгi өлшемдерi болып табылады.
Заңсыз экономика саласына жылжитын және жылжымайтын мүлiк, өндiрiс құралдарының белсендi бөлiгi, сондай-ақ өзге де өндiрiстiк ресурстар, қаржы құралдары мен құнды қағаздар (акциялар, векселдер, электрондық карталар және т.б.), көлеңкелi экономика субъектiлерiнiң жеке капиталы (үйлер, жер, автомашиналар және т.б.), көлеңкелi және криминалды қызметке тартылған еңбек ресурстары түрiндегi негiзгi капитал енгiзiлген. Қоғамдық өндiрiстiң түрлi кезеңiнде аталған сектор осы немесе басқа дәрежеде операцияларының барлық түрiн, шаруашылық (технологиялық, өндiрiстiк, еңбек, маркетингтiк, өткiзу, материалдық-техникалық қамтамасыз ету операциялары, сауда және бiрқатар басқаларды), қаржылық (есептесу, кредиттiк, қорлық, валюталық, сақтандыру), экономикалық қызметтiң бухгалтерлiк, басқарушылық, статистикалық есепке алуды қоса алғанда, қамти алады.
Басқару теориясы ұстанымы бойынша заңсыз экономика мен қылмыстылық қазiргі желiлiк құрылымдар ретiнде жұмыс iстейдi. Сондықтан соңғы уақытта осы сектордың ерекше белгiсi өңiраралық құқық бұзушылықтар мен қылмыстарды жасау, сондай-ақ шекаралас мемлекеттер аумағына тасымалдау болып барады.
Экономиканың заңды секторындағы көлеңкелi операциялардың негiзгi мақсаттары салықтық жүктеменi төмендету, бәсекелестiктi шектеу, мемлекеттен жеңiлдiк, артықшылық, айрықша құқықтар алу, соның iшiнде сыбайлас жемқорлық және тиiстi нормативтiк құжаттарды қабылдауды қорғау, тәуекелдi шектеу, заңсыз алынған кiрiстердi заңдастыру, экономикалық игiлiкке құқықты заңсыз иемдену және салық төлеуден жалтару арқылы жүзеге асыру болып табылады.
Қазiргi кезде көлеңкелi экономика қызметiнiң сипаты, көлемi және тетiктерi күрт өзгердi. Экономикалық мәнi бойынша қоғамдық өндiрiстiң бөлетiн және қайта бөлетiн жүйелерi болып табылатын қызметтер түрлерiне қатысу айтарлықтай өстi. Көлеңкелi экономика шеңберiнде бiрқатар жағдайлар туындауда. Кiрiстердiң үш негiзгi көзi бар - салықты, жасырын бөлiнетiн ақшаны және демеу қаржыландыруды қоса алғандағы түрлi жеңiлдiктер. Жасырын мемлекеттiк демеу қаржы мен бөлiнетiн ақша қатарына тарифтердi реттеу жөнiндегi шараларды қолдану, бағаны мемлекеттiк бақылау, жекелеген салалардың немесе секторлардың инвестициялық қолдауын жатқызу керек. Аталған барлық шаралар өзiнiң экономикалық мәнi бойынша не бюджеттiк қаражаттарды кәсiпкерлердiң бiр тобынан екiншiсiне құюдың, не басқа топтардағы салықтық жүктеменiң ұлғаюы есебiнен салық төлеушiлердiң бiр санатының салық салу мөлшерiн қысқартудың, не меншiк пен капиталды қайта бөлудiң құралына айналуы мүмкiн.
Статистикалық мәлiметтер бойынша үлес салмағы бойынша тiркелмеген қызмет қызмет көрсету саласында риэлторлық және құрылыстық-жөндеу қызметiн қоса алғанда, және сауда саласында, бәрiнен бұрын азық-түлiк және тауар рыноктары саудасында неғұрлым маңыздырақ.
Қаржы полициясы органымен ҚР Қылмыстың кодексiнiң 199-бабында (Тауарлық белгiнi заңсыз пайдалану) қарастырылған қылмыстарды анықтаудың 1998-2003 жылдардағы серпiнi
Дереккөз: Қазақстан Республикасы Экономикалық қылмысқа және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес агенттiгi
Суретті қағаз мәтіннен қараңыз.
Соңғы уақытта құқық қорғау органдары зияткерлiк меншiк және аралас құқықтарды сақтамауға, сондай-ақ бұрмаланған тауарларды өткiзуге байланысты құқық бұзушылықтар санын көбiрек анықтауда. Қазақстанда бұрмаланған өнiмнiң рыногы екi негiзгі бөлiктерден: контрафактілi өнiмдерден және шығуы туралы заңды сертификаты жоқ өнiмдерден тұрады. Сараптама бағалары бойынша Қазақстан рыногына миллиардқа жуық АҚШ доллары сомасында бұрмаланған, соның iшiнде 25-30 % контрафактiлiк тауарлар келiп түседi. Тәуелсiз Мемлекеттер Достастығы елдерiнде мұндай айналым шамамен 450-500 млн. АҚШ долларын, Ресейде - шамамен 300-350 млн. АҚШ долларын құрайды.
Бұдан басқа ауыспалы экономикалы елдерде тауарлар мен қызмет көрсетулердiң кең көлемдi есепке алынбаған өндiрiсi қызмет iстейдi. Алкоголь өнiмдерi, спирт, темекi өнiмдерi, мұнай, бензин және жанар-жағар май сияқты акцизделетiн тауарларды заңсыз өткiзу көбiрек орын алған. Бұл өткiзiлуiнiң ресми есепке алынатын көлемiнен елеулi асатын түрлi тамақ өнiмдерiн тұтыну жөнiндегi өндiрiс және сараптама талдау есептерiнiң мөлшерi туралы статистикалық ақпараттың талдауынан туындайды.
Заңсыз әрекетті жүзеге асыру, талан-таражға салу кiшiгiрiм компанияларға тән. Iрi бизнестер үстеме пайданы заңды түрде - мемлекеттiк басқару органдарымен ұсынылатын преференцияның түрлi жүйелерi арқылы табиғи ресурстарды пайдаланудан алады.
Қазiргi кезде қаржы құралдар рыногындағы және электрондық операциялар саласындағы құқық бұзушылықтардың салыстырмалы түрде аз көлемде таралу үрдiсi байқалады. Бұл қаржы секторы үнемi ақша қаражаттары мен мүлiктердi заңдастыру үшiн оны қолдану мүмкiндiгi ұстанымымен заңсыз бизнес үшiн ерекше тартымдылыққа ие болғандықтан ерекше маңызды.
Қазiргi уақытта көлеңкелi, заңсыз және ашық секторлардың өзара iс-қимыл тетiгi белгілi бiр дәрежеде қалыптасқан, өз әрекетiнде барынша тұрақты iшкi заңдылықтары бар және олар екi негiзгi факторлармен;
өндiрiстiк және өндiрiстiк емес салалар арасындағы қатынас ретiндегi экономиканың салалық құрылымымен;
экспорттық-бағдарлық және iшкi-бағдарлық секторлар арасындағы қатынас ретiндегi өнеркәсiптiң салалық құрылымымен анықталады.
Жоғары деңгейдегi құрылымдық жылжудың қарқындылығы экономиканың көлеңкелi секторының индикаторына әсер етедi. Олардың өнеркәсiптiк өндiрiс жағына ауытқуы көлеңкелi сектордың азаюына әкеп соқтырады.
Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексiнiң 7-тарауында көзделген қылмыстардың 1998 жылмен 2003 жылды салыстырғандағы тiркелген саны туралы серпiнi (құқық қорғау органдары бойынша барлығы)
Дереккөз: Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының ҚСжАЕК-i
Суретті қағаз мәтіннен қараңыз.
Бiрқатар экономикалық құқық бұзушылықтардың тұрақталған схемасы бар:
1. Жалған экспорттық-импорттық операцияларды жүзеге асыру. Тауарды экспортқа шығарған елiне қайтару. Бiр ғана тауарды шығару және қайтарып алу бойынша бiрнеше операцияны жүзеге асыру. Бюджеттен қосымша құн салығының (бұдан әрi - ҚҚС) орнын толтыру мақсатында бағасын белгілеу қиынға түсетiн экспортқа шығарылатын тауарлардың құнын негiзсiз көтеру. Жеңiлдiктердi, бiрiншi кезекте салық төлеуден жалтару және бюджет қаражатын талан-таражға салу мақсатында ҚҚС бойынша экспорттық жеңiлдiктi заңсыз қолдану.
Жалған экспорттық операцияларды жасау қылмыстың осы түрiнде шекаралық және iшкi кеден, сондай-ақ банк қызметкерлерiнiң қатысу мүмкiндiгiн болжайды. Қылмыстық схемаларды ұйымдастырушылар мен әзірлеушiлер көп жағдайда ақша қаражаттарын қолма-қол ақшаға айналдыру процесiн жүзеге асыратын басқа аймақтармен криминалдық байланыста болады. Сонымен қатар, сыртқы экономикалық операцияларды жүзеге асыру кезiнде шекаралас мемлекеттерде тiркелген жалған фирмалар пайдаланылады.
2. ҚҚС төленген кәсiпорынның не iшкi рынокта жалған құжаттармен тiркелген фирмадан экспортқа шығарушының тауарды сатып алуы, сондай-ақ есепке алуға құқық алу не ҚҚС орнын толтыру мақсатында шекаралас мемлекеттерде тiркелген жалған фирмаларды пайдалану. Қайта өңдеушi кәсiпорындарға ҚҚС орнын толтыру құқығын жоғалта отырып, жекеменшiк кәсiпкерлерден шикiзатты сатып алудың пайдасы жоқ. Осыған байланысты көп жағдайда жалған құжатпен тiркелетiн жалған заңды тұлғалардың атынан шикiзатты қолма-қол ақшаға сатып алып, көтерiлген құнмен қайта сататын делдалдар желiсi пайда болды.
3. Импорттық және экспорттық операцияларды жасау кезiнде салық салу объектiлерiн жасыру соның iшiнде баспа бас мәмілелердi жүзеге асыру және делдалдар желiсi арқылы ақырғы пайдаланушының өнiмдi жүзеге асыру негiзiнде жасыру.
4. Ақша қаражаттарын шетел валютасымен қасақана жалған келiсiм-шарт арқылы аудару. Мұндай тәсiлдiң iске асуы, әдеттегiдей, сыртқы экономикалық мәмiленiң барлық қатысушыларының алдын ала сөз байласуы арқылы жүзеге асырылады.
5. Валюталық түсiмдi қайтармау. Есеп шоттарынан тыс қаржы операцияларын жүргiзу және еншiлес және коммерциялық құрылымдардың, оффшорлық компаниялардың өзара есептесуi үшiн пайдалану. Жалған құжаттармен құрылған кәсiпорындар есеп шоты арқылы қаржы-шаруашылық және сыртқы экономикалық операцияларды жүргiзу.
ҚР Қылмыстық кодексiнiң "Шетел валютасындағы қаражатты шетелден қайтармау" 213-бабында қарастырылған қылмыстардың 1998-2003 жылдардағы серпіні
Дереккөз: Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының ҚСжАЕК-i
Суретті қағаз мәтіннен қараңыз.
6. Салық төлемдерiнiң бюджетке толық түспеуiмен қатар, капиталды рұқсатсыз әкету сияқты жағымсыз салдарға соқтыратын салық төлеуден жалтару мақсатында трансфертті баға белгілеу саласында манипуляция жасау.
7. Банкроттық туралы заңнаманы iске асыру саласындағы құқық бұзушылықтар маңызды проблемалар болып табылады.
ҚР Қылмыстық кодексiнiң "Әдейi банкроттық" 216-бабында , "Жалған банкроттық" 217-бабында қарастырылған қылмыстардың 1998-2003 жылдардағы серпiнi
Дереккөз: Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының ҚСжАЕК-i
Суретті қағаз мәтіннен қараңыз.
Тек 2003 жылда қасақана банкроттық не жалған банкроттық фактiлерi бойынша қаржы полициясы органдарымен 40 қылмыс туралы қылмыстық iстер қозғалған, ол 1998-1999 жылдарға қарағанда алты есе артық.
Кәсiпорынның барынша құнды активтерiн тарату кепiлдi ресiмдеу және аффилиирленген тұлғаларға төмендетiлген бағамен активтердi сату жолымен банкроттыққа дайындалу кезеңiнде болатындықтан, нәтижесiнде мемлекет салықтың толық түспеуi түрiнде миллиардтаған теңгеден айырылады. Мемлекет алдындағы қарыз 5-10%-дан кем қанағаттандырылмайды. Сонымен қатар, кәсiпорындар банкротталуы мемлекеттiк меншiктен мемлекеттiк емес меншiкке заңсыз өту тәсiлi ретiнде пайдаланылады.
8. Бағалардың негiзсiз өсуiне және мемлекеттiк қаржы қаражаттарының ұрлануына әкеп соқтыратын мемлекеттік сатып алулар процесiн жүзеге асыру кезiнде конкурстық рәсiмдердiң бұзылуы.
9. Жердi қолдану және (немесе) меншiктеу құқығын беру процесiнде жер қатынастары саласындағы құқық бұзушылықтар.
10. Түрлi тауар рыноктарында бәсекелестiктi негiзсiз шектеу және рынок субъектiлерiнiң өз басым жағдайын терiс пайдалануы. Жекелеген тауар рыноктарында, атап айтқанда мұнай өңдеу өнiмдерi рыногында, бағалық бiтiмгершiлiктер мемлекетке елеулi залал келтiре отырып, экономикамыздың барлық салаларына мультипликативтiк керi әсерiн тигiзедi. Сонымен қатар, осындай құқық бұзушылықтар латенттi болып қалып отыр, қылмыстық жауапкершiлiкке тарту фактiлерi бiрлi-жарым болып табылады.
11. Жарамсыз немесе жасанды акциздi маркiлермен акциздiк алым маркiсiнсiз өткiзу жолымен заңсыз тауарлардың бөлiгiн айналымға қосу.
Экономика саласындағы құқық бұзушылықтардың көпшiлiгi шартты түрде заңнамаға қайшы келмейтiн схемаларға негiзделген. Бұл қолданыстағы нормативтiк құқықтық актiлердiң жетiлдiрiлмегендiгiмен, құқыққа қарсы iс-қимылды анықтау және жолын кесу тиiмдi әдiстемелерiнiң болмағандығымен, бақылау және құқық қорғау органдары өзара қатынасының жеткiлiксiздігімен, мемлекеттiк басқару органдарында сыбайлас жемқорлық көрiнiстерiмен байланысты.
ҚР Қылмыстық кодексiнiң (Жалған кәсiпкерлiк) 192-бабында , (Заңсыз жолмен алынған ақша қаражатын немесе өзге мүлiк заңдастыру) 193-бабында қарастырылған қылмыстардың 1998-2003 жылдардағы серпiнi
Дереккөз: Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының ҚСжАЕК-i
Суретті қағаз мәтіннен қараңыз.
12. Қолма-қол ақшаға айналдыру не мүлiк сатып алу негiзiнде қылмыстық жолмен алынған ақша қаражаттарының заңдастыруын болдырмауға ерекше назар аударылуы тиiс. Дәл осы операциялар қаржы қаражаттарының заңсыз сектордан ашық экономикаға, оны криминалдандыра отырып және мемлекеттiң қаржылық тұрақтылығын бұза отырып құйылуына көмектеседi.
Осы мәселенiң маңыздылығын келесi статистикалық көрсеткiштер растайды. Егер 1998 жылы ақша қаражаттарын "заңсыз қолма-қол ақшаға айналдырудың" 16 фактiсi ғана анықталған болса, тек 2003 жылы 300-ден аса фактiлер анықталған.
Сараптама бағалары бойынша кәсiпорындардың ҚҚС төлемеу салдарынан мемлекет шығындары 40 млрд.-тан астам теңгенi құрайды.
Осындай сипаттағы операциялардың көпшілігi мыналар:
жұмыстарды орындауға, қызмет көрсетуге жалған шарттар бекiту арқылы;
"көлеңкелi" экономика өнiмдерiн заңдастыру және экспортқа шығару мақсатында;
ақша қаражаттарын, оларды бiр мезгiлде айырбастау арқылы;
тауарларды импорттау кезiнде;
сақтандыру компаниясын тарту арқылы;
кәсiпорындардың қасақана қайтарылмайтын кредит және несие, материалдық емес активтер алуы арқылы;
қасақана орындалмайтын шарттарды пайдалану арқылы;
қоғамдық ұйымның қатысуы арқылы;
ойын бизнестерiн ұйымдастыруды пайдалану арқылы қолма-қол ақшаға айналдыру болып табылады.
Бұл операциялардың көпшiлiгі оффшорлы аймақтарда орналасқан жалған кәсiпорындар мен фирмалардың қатысуымен жүзеге асырылады.
Тысқа шығарылатын көлеңкелi капиталдың бiр бөлiгi кейiнiрек "шетелдiк" инвестициялар түрiнде елге қайтарылады. Көп жағдайда оффшорлық аймақтардан келетiн түсiмдер инвестициялаудың нақты мүмкiндiгiнен он есе асады.
Жалпы, заңсыз экономика мөлшерiн төмендету мәселесi басқа мемлекеттік және салалық дамыту бағдарламаларын жүзеге асырумен кешендi түрде шешiлуi тиiс.
Қазiргi кезде экономикалық құқық бұзушылықтарды анықтаудың ең тиiмді жолы мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз ету мүмкiндiктерiн қолдану негізiнде жедел-iздестiру қызметiнiң дәстүрлi нысаны мен талдаулық іздестiрулердiң үйлесiмi болмақ. Түрлi мәлiметтер базасының (құқық қорғау, салықтық, кедендiк, тiркеуге алушы, лицензия берушi және басқа да мемлекеттік органдар, ақпараттық және жарнамалық агенттiктер) қалыптасуы, олардың мамандандырылған бағдарламалық өнiмдердiң көмегiмен өңделуi экономиканың көлеңкелi секторындағы оқиғалардың дамуын болжауға, жолын кесу және алдын алу мақсатында дайындалатын және жасалатын экономикалық қылмыстардың алғашқы белгiлерiн анықтауға мүмкiндiк бередi.
Қаржы полициясы органдары қызметiнiң өзектi бағыты заңсыз экономика үлесiн, сондай-ақ ел экономикасы салаларының криминогендiк дәрежесiн толық және жеке аймақтар шегiнде анықтау болуы тиiс.
Экономикалық қылмыс қарқынды дамып және түрлерi күрделiленiп жатқан қылмыстардың бiрi болып табылады. Бұл экономикалық құқық бұзушылықтарға қарсы күресті жүзеге асыратын мемлекеттік органдардың әдістемелiк және кадрлық базасын жетiлдiруге талаптың көтерiлуiн талап етедi.
Экономикалық қылмыстың ұлттық қауiпсiздiкке қаупiнiң зор болуына қарамастан, әлi күнге дейiн елiмiзде экономикалық қылмысқа терең зерттеудi, жобалауды және стратегиялық көзқарасты жүзеге асыратын мамандандырылған зерттеу құрылымдары жоқ. Экономиканың әртүрлi саласында экономикалық қауiпсiздiкке төнетiн әртүрлi қауiптердiң анықталу белгiсiне бағытталған кешендi ғылыми-зерттеулер жүргiзiлмейдi, экономикалық құқық бұзушылықтарды анықтаудың бiрыңғай үлгiлiк әдiстемелiктерi әзiрленбейдi. Экономика саласындағы құқық бұзушылықтарға, соның iшiнде шетел сарапшыларын қиыстыру арқылы қарсы күрес жүргiзетiн мемлекеттiк органдарда қызметкерлердiң кәсiби біліктiлігін көтеру және қайта даярлау жөнiндегi жұмыстар жеткiлiктi қамтамасыз етiлмейдi. Мемлекеттік органдар мен ұйымдардың ақпараттық базаларынан мәлiмет алуға рұқсаты болмағандықтан экономикалық құқық бұзушылықтарға қарсы күрес жүргiзетiн мемлекеттiк органдар экономика саласындағы құқыққа қарсы көрiнiстердiң жедел және уақтылы жолын кесу мүмкiндiгiн жоғалтады.
4. Бағдарламаның мақсаты мен мiндеттерi
Бағдарламаның негiзгi мақсаты экономика саласындағы құқық бұзушылықтарға қарсы тиiмдi iс-қимыл жасау, оның өсуiн қолдау, адал кәсiпкерлiктi дамыту және бәсекелес ортаны жақсарту арқылы елiмiздiң экономикалық қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету жөнiндегi шаралардың жүйесiн одан әрi қалыптастыру болып табылады.
Осы Бағдарламаның алға қойған мақсатына жету үшiн мынадай басым мiндеттердiң шешiлуi көзделедi:
нормативтiк құқықтық базаны және экономикалық құқық бұзушылықтардың алдын алу, оны анықтау және жолын кесу жөнiндегi, соның iшiнде криминалды экономиканы азайту жөнiндегi тиiмдi жұмыстар үшiн жағдайды жетілдiру;
экономикалық құқық бұзушылықтарға қарсы күрес саласындағы ведомствоаралық өзара iс-қимылдың тиiмділігiн арттыру;
экономикалық құқық бұзушылықтарға қарсы күрес саласындағы тиiмдi халықаралық ынтымақтастықты ұйымдастыру;
экономика саласындағы тәртiптiң заңға бағынушылық салтын түсiндiру және насихаттау.
5. Бағдарламаны iске асырудың негiзгi
бағыттары мен тетiгi
Бағдарламада алға қойылған мақсатқа жету және мiндеттердi шешу үшiн, экономикадағы құқыққа қарсы көрiнiстердi болдырмау және жолын кесуге, бақылаушы және құқық қорғау органдары үшiн базаны жетiлдiруге, халықаралық ынтымақтастықты нығайтуға бағытталған кешендi мiндеттердi iске асыру қарастырылады.
Нормативтiк-құқықтық базаны жетiлдiру саласында мынадай шаралар бастамашылық етiледi:
банкроттық, салық мiндеттемелерiн адал пайдалану мақсатында бюджеттен ҚҚС сомасын экспорттаушыларға қайтару мәселелерiн жетілдiру;
заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) қарсы iс-қимылдар туралы заңды қабылдау арқылы оның iске асуына бағытталған заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға қарсы iс-қимылдар жүйесiн жетiлдiру. Бұл ретте, аталған Заңды қабылдағанға дейiн мүдделi мемлекеттiк органдардың, бiрлескен iс-шаралары, банктер мен iшкi iстер органдары (қолма-қол ақшаны алуға өтiнiш берген адамдар туралы, жеке куәлiгiн жоғалтқаны немесе адамның iздестiруде, бас бостандығынан айыру орындарында екенi туралы), салық қызметi (шотынан қолма-қол ақша алынатын шаруашылық субъектiсiнiң салық заңнамасын орындау тәртiбiне) арасында тиiстi ақпаратты ұйымдастыру және алу арқылы қаржылық алаяқтықтың алдын алу және жолын кесуге бағытталған тетiктi құру; салық төлеушiнiң объективтi себептерiн қоспағанда заңды мекен-жайында болмаған не ол заңды тұлғаны жалған адамға тiркеген жағдайда салық төлеушiнiң банк шоттары бойынша операцияларды тоқтатып қоюға негiздеме ретiнде қарастырылсын; заңнамада көрсетiлген ақпараттарды жасырғаны немесе уақтылы ұсынбағаны үшiн банктердiң лауазымды тұлғаларына жауапкершiлiктi белгiлеу;
валюталық заңнаманы бұзушылыққа, мүдделi мемлекеттiк органдар арасындағы ақпаратпен алмасу және iс-әрекет үйлесiмдiлiгiне байланысты әкiмшiлiк рәсiмдердi жетiлдiру;
банкроттыққа, салық салуға, кредиттi мақсатсыз пайдалануға, адамдардың денсаулығына қауiптi бұрмаланған өнiмдi өндiруге және өткiзуге, сондай-ақ, экономика саласында ұйымдасқан қылмыстық топ немесе қылмыстық қоғамдастық құру және басшылық етуге байланысты қылмыс жасағаны үшiн жауапкершiлiктi күшейту жөнiнде халықаралық тәжiрибе мен құқық қолдану практикасын ескере отырып, Қазақстан Республикасы қылмыстық заңнамаларына өзге бiреудiң мүлкiн иелену немесе талан-таражға салудың жекелеген құрамдарын криминалсыздандыру бөлiгіне өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы ұсыныстар енгiзу;
акцизделетiн өнiм айналымы, банкроттық саласындағы нормаларды нақтылау бөлiгiнде әкiмшiлiк заңнамаларды жетiлдiру;
жалған кәсiпкерлiк факторларын болдырмау және жолын кесу мақсатында, тiркелетiн кәсiпорындар туралы, бюджеттен ҚҚС қайтарылу жағдайлары туралы уәкiлеттi құқық қорғау органдары мен тиiстi ұйымдар арасында ақпарат алмасудың тиiмдi тетiгiн құру;
салық қызметi, қаржылық бақылау, монополияға қарсы күрес органдарының қаржы полициясы органдарымен жедел өзара iс-қимыл тетiгiн жетiлдiру. Осы тетiкте бақылаушы органдармен өткiзiлетiн тексерулер мен ревизиялар, қаржы полициясы органдарының қаулысы бойынша алдын ала тексеру кезiндегі бақылау органдарының тексерулер мен ревизиялар жүргiзу өндiрiсi кезiнде жедел қамтамасыз ету мақсатында қаржы полициясын тарту тәртiбiн қарастыру қажет;
банкроттық және атқару өндiрiсi мәселелерi бойынша соттар мен уәкiлеттi органдарының арасында ақпарат алмасу тетiгiн жетiлдiру;
кәсiпкерлiк қызметтен түсетiн кiрiстер туралы түсiнiктi және кәсiпкерлiк қызметтен түскен кiрiстердi есептеу мәселелерi бойынша тексерулер жүргiзу тәртiбiн нақтылау;
мемлекеттiк сатып алулар саласындағы құқық бұзушылықтарды анықтау және жолын кесу мәселелерi жөнiндегі мүдделi мемлекеттiк органдардың қаржы полициясы органдарымен өзара iс-қимылын нығайту;
мемлекеттiк қызметкерлер декларацияларының растығын тексеру тетiгiн әзірлеу;
Қазақстан Республикасының заңдар кесiмдерiне тәркiленген мүлiктi тасымалдау, сақтау және өткiзу ережесiн оңтайландыру бөлігінде өзгерiстер мен толықтырулар туралы Қазақстан Республикасының Үкiметiне ұсыныстар енгiзу;
астықты өндiруге, сақтауға, өткiзуге, жөнелту, тасымалдау және экспорттауға бақылауды жетiлдiру;
лицензиясыз қызмет мәселелерi бойынша құқық қорғау органдарының өзара iс-қимылын нығайту және заңнаманы нақтылау.
Саяси экономика саласындағы құқық бұзушылықтарға қарсы күрестiң ұйымдастыру-әдiстемелiк қамтамасыз етiлуiн жетiлдiру:
ведомствоаралық өзара iс-қимылды нығайтудағы тиiмдi алғы шарттарды құру мақсатында экономикалық құқық бұзушылықтарға қарсы күрестi жүзеге асыратын мемлекеттiк органдар қызметiнiң өзара келiсілген және өзара байланысқан бiрыңғай баға өлшемiн әзірлеу;
ұлттық компаниялар қызметтерiнiң транспаренттiгiн қамтамасыз ету жөнiндегi мемлекеттiк шаралар жүйесiн әзірлеу;
мемлекеттiк сатып алу мониторингiсiнiң, бiрiншi кезекте, стратегиялық ресурстарды (астық, мұнай өнiмдерi және т.б.) қамтамасыз ету;
Қазақстан Республикасының Үкiметiне қаржы полициясы органында, қолда бар штат саны шегiнде арнайы жедел-iздестiру iс-шараларын жүзеге асыруға құқығы бар арнайы бөлiмшелердi құру туралы ұсыныс енгiзу;
қаржы полициясы органдары жүйесіне экономика саласында криминогендiк ахуал жағдайын тереңдетiп талдаумен және болжаумен, қоғамның түрлі салаларында экономикалық қауіпсiздiк үшiн әртүрлi қауіптердiң анықталу құралдарына зерттеумен айналысатын арнайы Талдау орталығын құру арқылы жүзеге асырылады.
Кадрлар әлеуетi мен материалдық-техникалық базаны:
орта және жоғары басқарушы буындағы кадрларды алмастыру, бiлiктiлiгiн арттыру, қайта даярлау тетiгiн жетiлдiру;
Қаржы полициясы академиясы жанынан қолда бар штаттық сан есебiнен қаржы полициясы қызметкерлерi үшiн тестiлеу және бiлiктiлiктi көтеру орталығын құру;
экономикалық құқық бұзушылыққа қарсы күрестi жүзеге асыратын органдардағы барлық оқу мекемелерiнде заң тұрғысынан дайындықты экономика тәртiбiн тереңдетiп оқытумен үйлестiру бойынша оқу бағдарламаларын әзірлеу;
Қазақстан Республикасының Yкiметiне Қаржы полициясы академиясында қылмыстық құрылымдарға ұзақ және тереңдетiп енгiзу жағдайындағы жұмыстарға арналған мамандарды дайындау үшiн арнайы оқытуды ұйымдастыру туралы ұсыныс енгiзу;
құқық қорғау органдарын қылмысқа қарсы күрестiң техникалық құралдарымен: қару-жарақпен, қорғаныс құралдарымен, арнайы құралдармен, жедел, арнайы және криминалдық техникамен, көлiкпен, киiм-кешекпен және жабдықтармен, құрал-жабдықпен жабдықтау, нормативке сәйкес ғимараттарда және құрылымдарда орналастыруды қамтамасыз ету;
қызметшiлер арасында сыбайлас жемқорлық көрiнiстерiн азайту мақсатында тұрғын үй және әлеуметтік проблемаларды бiрiншi кезекте шешу арқылы нығайту қажет.
Практикалық қызметтегi басымдылық құқық бұзушылықтарға қарсы күрестiң: салық салу, қылмыстық ақша қаражаттарын "жылыстату", сыртқы экономикалық қызмет пен трансферттiк бағаны белгілеу, банкроттық, экономикалық қызмет пен трансферттiк бағаны белгiлеу, банкроттық, акцизделетiн тауарларды заңсыз өндiру және iске асыру, бюджеттiк шығындар, қаржылық құралдар мен электрондық операциялар салаларына берiледi.
Халықаралық ынтымақтастық мыналар:
экономика саласындағы құқық бұзушылыққа қарсы күрес мәселесi жөнiндегi шетел мемлекеттерiнiң құзыреттi органдарымен және арнайы қызметтерiмен ынтымақтастықты кеңейту. Олардың iшiнде бiрiншi кезекте Қазақстанмен қарқынды тауар айырбасы мен қаржы операцияларын ең көп жүргiзетiн мемлекеттермен өзара iс-қимыл бағдарламалары орын алуға тиiс;
Қылмыстық әрекетпен табылған кiрiстердi "жылыстату", анықтау, алып қою және тәркiлеу туралы 1990 жылғы 8 қарашадағы, Страсбург, конвенцияға, 1920 жылғы 20 сәуiрдегi, Женева, Ақша белгiлерiн қолдан жасауға қарсы күрес жөнiндегi халықаралық конвенцияға Қазақстан республикасының қосылуы жөнiндегi шараларды қабылдау жолымен жүзеге асырылады.
Экономика саласындағы мiнез-құлықтық заңға бағынушылық салтын түсiндiру және насихаттау құқықтық кесiмдер мен нормаларды кеңiнен түсiндiру, қаржылық және бухгалтерлiк нормативтер мен әрекеттердi түсiнiктi етiп баяндау, заңға бағынушы салық төлеушiлердiң беделiн көтеру арқылы iске асырылуы керек. Тұрақты насихаттау заңнамаларының нормалары туралы, жоғары меңгеру негiзiнде, салық заңнамасын қоса алғанда, экономикалық құқық бұзушылықтар жөнiндегi заңмен жанжалдың болмауына байланысты психологиялық жайлы жағдай жасауға бағытталуы керек.
6. Қажеттi ресурстар мен қаржыландыру көздерi
Бағдарламаны қаржыландыру республикалық бюджет есебiнен жүзеге асырылады. Бағдарламаның iс-шараларын iске асыру 80,647 млн. теңге мөлшерiнде республикалық бюджеттен қаржыландыруды қажет етедi.
__________________________________________________________________
Жылдар | Республикалық бюджет (млн.теңге)
__________________________________________________________________
2005 80,647
2006 0
2007 0
Барлығы 80,647
__________________________________________________________________
2005-2007 жылдарда бағдарламаны iске асыру үшiн қажетті бюджет қаражатының көлемi тиiсті қаржы жылына арналған республикалық бюджеттi қалыптастыру кезiнде нақтыланады.
7. Бағдарламаны iске асырудан күтiлетiн нәтижелер
Бағдарламаны iске асыру:
экономиканың өсуi, адал кәсіпкерлiктiң дамуы үшiн қолайлы алғы шарттар құруға, салық, кеден төлемдерiн жинауға, елiмiздiң экономикасына инвестицияны арттыруға;
бәсекелестiк ортаны жақсартуға;
экономика саласындағы құқық бұзушылықтарға қарсы тиiмдi күрес үшiн нормативтiк құқықтық, әдiстемелiк және ақпараттық базаны жетiлдiруге;
экономикалық құқық бұзушылықтарға, көлеңкелi экономикаға, экономика саласындағы сыбайлас жемқорлық және ұйымдасқан қылмысқа қарсы күрестiң тиiмдiлiгiн арттыруға;
экономика саласындағы құқық бұзушылықтарға қарсы күрестi жүргiзетiн мемлекеттiк органдармен халықтың өзара түсiнiстiгiнiң артуына әкеледi.
8. Қазақстан Республикасында экономика
саласындағы құқық бұзушылықтарға қарсы
күрес бағдарламасын іске асыру жөнiндегi
2005-2007 жылдарға арналған iс-шаралар жоспары
__________________________________________________________________
Р/с| Іc-шаралар |Аяқталу |Орындауға |Орындау |Болжана-|Қаржы-
N | | нысаны |жауаптылар|мерзімі |тын шы- |лан-
| | | |(млн.тг) |ғыстар |дыру
| | | | | |көзі
__________________________________________________________________
1 2 3 4 5 6 7
__________________________________________________________________
Нормативтік құқықтық базаны жетілдіру
__________________________________________________________________
1. "Заңсыз жолмен Заңдар БП (келi- 2005 жыл- Қажет
алынған табыс- жобалары сiм бой- ғы емес
тарды заңдасты- ынша) 4-тоқсан
руға (жылыста- (жиын-
туға) және тер- тық),
роризмдi қаржы- ЭСЖҚА, ҰБ
ландыруға қарсы (келiсiм
iс-қимылдар бойынша),
туралы" және ҚҚА
"Кейбiр заң (келiсiм
актiлерiне заң- бойынша),
сыз жолмен Қаржыминi
алынған табыс-
тарды заңдасты-
руға (жылыста-
туға) және тер-
роризмдi қаржы-
ландыруға қарсы
iс-қимыл мәселе-
лерi бойынша
өзгерiстер мен
толықтырулар
енгiзу туралы"
Заңдар жобала-
рын әзірлеу
2. Банкроттыққа, Қазақстан ЭСЖҚА 2006 Қажет
кредиттi мақсат- Республи- (жиын- жылғы емес
сыз пайдалануға, касы тық), БП 30
адамдардың ден- Үкiметiне (келiсiм қаңтар
саулығына қау- ақпарат бойынша),
iптi бұрмаланған беру ҰҚК
өнiмдi өндiруге (келiсiм
және өткiзуге, бойынша),
сондай-ақ, эко- Қаржыминi
номика саласында
ұйымдасқан қыл-
мыстық топ не-
месе қылмыстық
қоғамдастық
құру және бас-
шылық етуге
байланысты қыл-
мыс жасағаны
үшiн жауапкер-
шiлiктi күшейту
жөнiнде халықа-
ралық тәжiрибе
мен құқық қол-
дану практика-
сын ескере
отырып, Қазақ-
стан Республи-
касы мүлкiн
иелену немесе
талан-таражға
салудың жекеле-
ген құрамдарын
криминалсыздан-
дыру бөлiгiне
өзгерiстер мен
толықтырулар
енгiзу туралы
ұсыныстар енгiзу
3. Бюджеттен ҚҚС ЭСЖҚА-ға ЭБЖМ 2005 Қажет
сомасын экспорт- ақпарат (жиынтық), жылғы емес
таушыларға қай- беру Қаржыминi, 1-тоқсан
тару, салық ЭСЖҚА
мiндеттемелерiн
адал орындау
мақсатында банк-
роттық мәселе-
лерi бойынша
Қазақстан Рес-
публикасы заң-
намаларына өз-
герiстер мен
толықтырулар
туралы ұсыныстар
енгiзу
4. Қазақстан Рес- ЭСЖҚА-ға Қаржыминi, 2005 Қажет
публикасы заң- ақпарат ЭСЖҚА жылғы емес
намаларының "ли- беру 1-тоқсан
цензиясыз кә-
сiпкерлiк қыз-
меттен алынып
қойылған табыс"
түсiнiгiн
нақтылау және
заңсыз кәсiп-
керлiк қызметтен
түсетiн табыс-
тарды есептеу
мәселелерi бой-
ынша тексеру
өткiзу тәртiбiн
жетiлдiру бөлi-
гiне өзгерiстер
мен толықтырулар
туралы ұсыныстар
енгiзу
5. Жұмыс iстемей- Бiрлескен Қаржыминi 2005 Қажет
тiн ұйымдар мен бұйрық (жиынтық), жылғы емес
банкрот-кәсiп- Әдiлет- 2-тоқсан
орындардың құ- минi,
рылтайшылары ЭСЖҚА, АБА
мен басшылары
болып табылатын
жеке және заңды
тұлғалардың бiр-
лескен автоматты
мәлiметтер
базасын құру
мүмкiндiгiмен
жалған кәсiпкер-
лiк фактiлерiнiң
уақтылы алдын
алу және жолын
кесу мақсатында
тiркелетiн кә-
сiпорындар ту-
ралы қаржы по-
лициясы, салық
қызметi мен
әдiлет органдары
арасында ақпарат
алмасудың тиiмдi
тетiгiн құру
6. Қазақстан Рес- ЭСЖҚА-ға Қаржыминi 2005 Қажет
публикасы заң ақпарат (жиынтық), жылғы емес
актiлерiне тәр- беру ЭСЖҚА, 3-тоқсан
кiленген мүлiктi ЖС
тасымалдау, (келiсiм
сақтау және өт- бойынша)
кiзу тәртiбiн
оңтайландыру бө-
лiгiне өзгерiс-
тер мен толықты-
рулар туралы
ұсыныстар енгiзу
7. Мемлекеттiк қыз- Бiрлескен Қаржыминi 2005 Қажет
меткерлер мағ- бұйрық (жиынтық), жылғы емес
лұмдамаларының ЭСЖҚА 4-тоқсан
анықтығын тексе-
ру тетiгiн же-
тiлдiру
8. Акциздiк өнiм ЭСЖҚА-ға Қаржыминi, 2005 Қажет
айналымы және ақпарат ЭСЖҚА жылғы емес
банкроттық сала- беру 3-тоқсан
сындағы құқық
бұзушылық құра-
мын нақтылау
бөлiгiндегi
әкiмшiлiк заң-
наманы жетiл-
дiру
9. Банкроттық және Бiрлескен Қаржыминi 2005 Қажет
атқару өндiрiсi бұйрық (жиынтық), жылғы емес
рәсiмдерiмен ЭСЖҚА, 2-тоқсан
байланысты мә- ЖС
селелер бойынша (келiсiм
соттар мен ти- бойынша)
iстi уәкiлеттi
мемлекеттiк ор-
гандар арасында
ақпарат алмасу
тетiгiн жетiл-
дiру
10. Қазақстан Рес- Қазақстан ЭСЖҚА 2006 Қажет
публикасы валюта Республи- (жиынтық), жылғы емес
заңнамасы сала- касы Қаржыминi, 30 қаңтар
сындағы бұзушы- Yкiметiне ҚҚА
лықтар үшiн ақпарат (келiсiм
әкiмшiлiк рә- беру бойынша),
сiмдердi же- ҰБ
тiлдiру (келiсiм
бойынша)
11. Астықты өндiру, ЭСЖҚА-ға АШМ, ЭСЖҚА Жарты Қажет
сақтау, сату, ақпарат жылдықта емес
түсiру, тасы- беру бiр рет
малдау және
экспортқа шы-
ғаруға бақы-
лауды жетiлдiру
12. Жүк тасымалдау Қазақстан ЭСЖҚА 2006 Қажет
саласындағы құ- Республи- (жиынтық), жылғы емес
қық бұзушылыққа касы ККM 30 қаңтар
қарсы күрестiң Үкiметiне
нормативтiк ақпарат
құқықтық база- беру
сын жетiлдiру
жөнiнде ұсы-
ныстар енгiзу
13. Өткiзу бағасы- Бұйрық Қаржыминi 2005 Қажет
ның нарық баға- жылғы емес
сынан ауытқу 4-тоқсан
есебiнiң тәр-
тiбi мен әдiс-
темесiн, сон-
дай-ақ осындай
ауытқуды түзету
тетiктерiн нақ-
тылау.
Мәмiле бағасы-
ның нарық баға-
сынан ауытқу
көлемiн анықтау
кезiнде есепке
алынатын жағ-
дайлардың егжей-
тегжейлi сипа-
тын қарастыру
Практикалық қызмет
14. Жер заңнамаларын ЭСЖҚА-ға ЖРА Жарты Қажет
мүлтiксiз сақтау ақпарат (жиынтық), жылдықта емес
және елдiң беру АШМ бiр рет
стратегиялық
мүддесiн қамта-
масыз ету мақ-
сатында жердiң
жеке меншiкке
берiлуiн бақы-
лауды жүзеге
асыру
15. Ағаш материал- ЭСЖҚА-ға АШМ Жарты Қажет
дарын заңсыз ақпарат (жиынтық), жылдықта емес
өткiзу және беру ЭСЖҚА, бiр рет
дөңгелек ағаш- ІІМ
тарды лицензия-
сыз кесiп алу-
дың жолын кесу
16. Мүдделi мемле- Қазақстан ЭСЖҚА 2005 Қажет
кеттiк орган- Республи- (жиынтық), жылғы емес
дардың бiрлес- касы Қаржыминi, 30 шiлде,
кен iс-шарала- Yкiметiне ҚҚА 2006-2007
рын ұйымдасты- ақпарат (келiсiм жылдарғы
ру және банктер беру бойынша), 30 қаңтар
мен iшкi iстер, IIМ және
қаржы полиция- 30 шiлде
сы, салық қыз-
метi органдары
арасында тиiстi
ақпарат алмасу
жолымен қаржы-
лық алаяқтықтың
алдын алу және
жолын кесуге
бағытталған
тетiктi жетiл-
дiру
17. Бiрлескен бұй- ЭСЖҚА-ға ИСМ, Жарты Қажет
рық негiзiнде ақпарат ЭСЖҚА жылдықта емес
бағалық сөз беру бiр рет
байласу және
бәсекелестiктi
шектеуге бай-
ланысты құқық
бұзушылықтарды
тиiмдi және үй-
лесiмдi анықтау
және жолын кесу
мақсатында уәкi-
леттi орган және
қаржы полициясы
органдары ара-
сында өзара iс-
қимылды, ақпарат
алмасуды қамта-
масыз ету
18. Салық төлеуден Қазақстан ЭСЖҚА 2005 Қажет
жалтару, жалған Республи- (жиынтық), жылғы емес
кәсiпкерлiк, касы Қаржыминi 30 шiлде,
бюджеттен ҚҚС Үкiметiне 2006-2007
сомасының экс- ақпарат жылдарғы
порттаушыларға беру 30 қаңтар
заңсыз қайтары- және
луын тиiмдi, 30 шiлде
үйлесiмдi анық-
тау және жолын
кесу мақсатында
қаржы полициясы
мен салық қыз-
метi органдары-
ның арасында,
оның iшiнде тер-
геуге дейiнгi
тексерiс кезiн-
де, өзара iс-
қимылды, ақпа-
рат алмасуды
қамтамасыз ету
19. Бюджет саласын- Қазақстан ЭСЖҚА 2005 Қажет
дағы құқық бұ- Республи- (жиынтық), жылғы емес
зушылықтарды касы Қаржыминi, 30 шiлде,
тиiмдi, үйле- Үкiметiне ЕК 2006-2007
сiмдi анықтау ақпарат (келiсiм жылдарғы
және жолын кесу беру бойынша) 30 қаңтар
мақсатында және
қаржы полициясы 30 шiлде
мен қаржылық
бақылау орган-
дары, Есеп ко-
митетi арасында
өзара iс-қимыл-
ды және ақпарат
алмасуды қамта-
масыз ету
20. Мемлекеттiк мүд- ЭСЖҚА-ға Қаржыминi, Жарты Қажет
делi органдармен ақпарат (жиынтық), жылдықта емес
бiрлесе отырып, беру ЭСЖҚА бiр рет
мемлекеттiк са-
тып алулар сала-
сындағы құқық
бұзушылықтарды
анықтау және жо-
лын кесу жөнiн-
де iс-шаралар
өткiзудi
ұйымдастыру
21. Тауарларды конт- Қазақстан ЭСЖҚА 2005 Қажет
рабандалық жол- Республи- (жиынтық), жылғы емес
мен әкелудiң касы БП 30 шiлде,
(әкетудiң), Қа- Үкiметiне (келiсiм 2006-2007
зақстан Респуб- ақпарат бойынша), жылдарғы
ликасы заңнама- беру Қаржыминi, 30 қаңтар
ларын бұзушылық- ҰҚК және
тардың, шекара (келiсiм 30 шiлде
маңындағы бойынша)
"Бақты", "Дос-
тық", "Қорғас"
және "Майқапша-
ғай" кеден қыз-
меттерi айма-
ғында орналас-
қан бақылау
функциялары бе-
рiлген мемле-
кеттiк орган-
дардағы сыбайлас
жемқорлық фактi-
лерiнiң алдын
алуға, оларды
анықтауға және
жолын кесуге
бағытталған
iс-шараларды
жүргiзу
22. Жалған және ЭСЖҚА-ға Қаржыминi, Жарты Қажет
қасақана iсте- ақпарат ЭСЖҚА жылдықта емес
летiн банкрот- беру бiр рет
тыққа қарсы
күрес жөнiндегi
бiрлескен iс-
шараларды
ұйымдастыру
және өткiзу
23. Сыртқы эконо- ЭСЖҚА-ға Қаржыминi, Жарты Қажет
микалық қызмет ақпарат (жиынтық), жылдықта емес
және трансферт- беру ЭСЖҚА, ҰБ бiр рет
тiк баға белгi- (келiсiм
леу саласындағы бойынша),
құқық бұзушылық- БП
тарға қарсы (келiсiм
күрес жөнiндегi бойынша)
бiрлескен iс-
шараларды, со-
ның iшiнде ақ-
паратпен алма-
суды ұйымдас-
тыру және өткiзу
24. Заңсыз жолмен ЭСЖҚА-ға БП Жарты Қажет
алынған табыс- ақпарат (келiсiм жылдықта емес
тарды заңдасты- беру бойынша) бiр рет
руға (жылыста- (жиынтық),
туға) қарсы кү- ЭСЖҚА,
рес мәселелерi Қаржыминi,
жөнiндегi өзара ҰБ
іс-қимылдың жә- (келiсiм
не ақпарат бойынша),
алмасудың тиiм- ҚҚА
дi тетiгiн (келiсiм
әзірлеу және бойынша)
осы мәселе
бойынша бiрлес-
кен iс-шаралар
ұйымдастыру
25. Қаржылық құрал- Қазақстан ЭСЖҚА 2005 Қажет
дар және элек- Республи- (жиынтық), жылғы емес
трондық опера- касы ҚҚА 30 шiлде,
циялар саласын- Yкiметiне (келiсiм 2006-2007
дағы құқық бұ- ақпарат бойынша), жылдарғы
зушылықтарға беру IIМ, ҰҚК 30 қаңтар
қарсы күрес жө- (келiсiм және
нiнде iс-шаралар бойынша), 30 шiлде
ұйымдастыру Қаржыминi,
және өткiзу ҰБ
(келiсiм
бойынша),
АБА
26. Акцизделетiн ЭСЖҚА-ға Қаржыминi, Жарты Қажет
тауарларды заң- ақпарат ЭСЖҚА жылдықта емес
сыз өндiру беру бiр рет
және iске асыру
саласындағы
құқық бұзушы-
лықтарға қарсы
күрес жөнiнде
бiрлескен iс-
шаралар ұйым-
дастыру және
өткiзу
27. Зияткерлiк ЭСЖҚА-ға Әдiлет- Жарты Қажет
меншiк құқығы- ақпарат минi, жылдықта емес
ның объектiле- беру ЭСЖҚА бiр рет
рiн қолданатын
адамдарды
тексеру жөнiн-
дегi бiрлескен
iс-шаралар
өткізуді ұйым-
дастыру
28. Бiрлескен бұй- Қазақстан ЭСЖҚА 2005 Қажет
рық негiзiнде Республи- (жиынтық), жылғы емес
табиғи монопо- касы ТМА 30 шiлде,
лия субъектi- Үкiметiне 2006-2007
лерiнiң қызме- ақпарат жылдарғы
тiмен байланыс- беру 30 қаңтар
ты экономикалық және
құқық бұзушы- 30 шiлде
лықтарды тиiмдi
және үйлесiмдi
анықтау және
жолын кесу
мақсатында
уәкiлеттi орган
және қаржы по-
лициясы орган-
дары арасында
өзара iс-қимыл-
ды, ақпарат
алмасуды қам-
тамасыз ету
29. Бекiре тұқымдас ЭСЖҚА-ға АШМ Жыл сайын Қажет
балық уылдыры- ақпарат (жиынтық), 2 және емес
ғының заңсыз беру ЭСЖҚА, 4-тоқсан-
айналымы фак- IIМ, дарда
тiлерiн анықтау Қоршаған-
және жолын кесу ортаминi,
мақсатында көк- Қаржыминi
тем және күз
кезеңдерiнде
бiрлескен iс-
шаралар ұйым-
дастыру және
жүргiзу
Экономика саласындағы құқық бұзушылықтарға
қарсы күрестi ұйымдастырушылық-әдiстемелiк
қамтамасыз eтудi жетiлдiру
30. Тиiмдi ведомс- Қазақстан ЭСЖҚА 2005 Қажет
твоаралық өзара Республи- (жиынтық), жылғы емес
iс-қимыл үшiн касы Қаржыминi, 30 шiлде
алғышарттар Үкiметiне ҰҚК
құру, жұмыстың ақпарат (келiсiм
тиiмдiлiгiн кү- беру бойынша)
шейту мақсатында
экономикалық
құқық бұзушылық-
тарға қарсы
күрестi жүзеге
асыратын мемле-
кеттiк органдар-
дың қызметiне
өзара келiсiлген
ведомстволық
бағалау өлшемiн
әзірлеу
31. Ұлттық компания- ЭСЖҚА-ға ЭБЖМ, 2006 Қажет
лар қызметiнiң ұсыныс ЭСЖҚА жылғы емес
транспаренттiгiн 4-тоқсан
қамтамасыз ету
жөнiндегi мем-
лекеттiк шаралар
жүйесiн жасау
32. Сот сараптама- ЭСЖҚА-ға Әділет- 2005 Қажет
сының аумақтық ұсыныс мині, жылғы емес
бөлiмшелерiнде беру ЭСЖҚА 1-тоқсан
экономика сала-
сындағы құқық
бұзушылықтарды
анықтауға бағыт-
талған сарап-
шылар санын жә-
не сараптама
түрлерiн көбей-
ту туралы
ұсыныс енгiзу
33. Өз құзыретi ше- ЭСЖҚА-ға АШМ Жарты Қажет
гiнде страте- ақпарат (жиынтық), жылдықта емес
гиялық ресурс- беру ТЖМ бiр рет
тардың (астық,
мұнай өнiмдерi
және т.б.)
мемлекеттiк
сатып алулар
мониторингiсiн
жүзеге асыру
34. Қаржы полициясы Қазақстан ЭСЖҚА 2006 Қажет
органдарында, Республи- жылғы емес
қолда бар штат касы 30 қаңтар
саны шегiнде, Үкiметiне
арнайы жедел- ұсыныс
iздестiру ic- беру
шараларын жүзеге
асыруға құқығы
бар арнайы
бөлiмшелер құру
туралы ұсыныстар
енгізу
35. Қаржы полициясы Қазақстан ЭСЖҚА 2005 80,647 Респуб-
органдарының Республи- жылғы ликалық
бiрыңғай авто- касы 4-тоқсан бюджет
маттандырылған Үкiметiне
ақпараттық-те- есеп беру
лекоммуникация-
лық жүйесiн
құру жөнiндегi
iс-шараны өткi-
зудi жалғастыру
36. Қаржы полициясы Қазақстан ЭСЖҚА 2005 Қажет
органдары жүйе- Республи- жылғы емес
сiне экономика касы 30 шiлде,
саласындағы Үкiметiне 2006-2007
криминогендiк ақпарат жылдарғы
ахуалдың жағ- беру 30 қаңтар
дайын тереңде- және
тiп талдау және 30 шiлде
болжаумен, қо-
ғамның әртүрлi
салаларында
экономикалық
қауiпсiздiк
үшiн әртүрлi
қауiптердi
анықтау құрал-
дарын зерттеу-
мен айналысатын
арнайы Талдау
орталығының
одан әрi қызмет
етуiн қамта-
масыз ету
Кадрлар әлеуетi мен материалдық-техникалық
базаны нығайту
37. Экономика сала- Қазақстан ЭСЖҚА 2006 Қажет
сындағы құқық Республи- (жиынтық), жылғы емес
бұзушылықтарға касы Қаржыминi, 30 қаңтар
қарсы күрестi Yкiметiне ҰҚК
жүзеге асыруға ақпарат (келiсiм
уәкiлеттi құқық беру бойынша)
қорғау органда-
рының басқарушы
буындағы орта
және жоғары ка-
дрларын алмас-
тырудың, бiлiк-
тiлiгiн артты-
рудың, қайта
даярлаудың те-
тiгiн жетiлдiру
38. Осы органдар Қазақстан ЭСЖҚА 2005-2007 Қажет
қызметкерлерi Республи- (жиынтық), жылдарғы емес
арасында сыбай- касы Қаржыминi, 30 шілде
лас жемқорлық Yкiметiне ҰҚК
көрiнiстерiн ұсыныс (келiсiм
азайту мақса- бойынша)
тында экономи- БП
калық құқық (келiсiм
бұзушылықтарға бойынша)
қарсы күресті
жүзеге асыратын
мемлекеттiк
органдардың
материалдық-тех-
никалық және
әлеуметтiк қам-
тамасыз етiлуiн
жетiлдiру жөнiн-
де ұсыныстар
енгiзу
39. Қаржы полициясы Қазақстан ЭСЖҚА 2005 Қажет
академиясы жаны- Республи- жылғы емес
нан, қолда бар касы 30 шiлде
штат саны есе- Yкiметiне
бiнен, қаржы ақпарат
полициясы орган- беру
дары қызметкер-
лерi үшiн Тес-
тiлеу және бi-
лiктiлiктi арт-
тыру орталығын
құру
40. Экономикалық Қазақстан ЭСЖҚА 2007 Қажет
құқық бұзушы- Республи- (жиынтық), жылғы емес
лықтарға қарсы касы Қаржыминi, 30 қаңтар
күрестi жүзеге Yкiметiне БҒМ
асыратын орган- ақпарат
дардың барлық беру
оқу орындарында
заңгерлiк даяр-
лық пен эконо-
микалық пәндердi
тереңдетiп оқы-
туды үйлестiре
отырып, оқу
бағдарламаларын
әзірлеу
41. Қаржы полициясы Қазақстан ЭСЖҚА 2006 Қажет
академиясында Республи- (жиынтық), жылғы емес
қылмыстық құры- касы Қаржыминi 30 қаңтар
лымдарға ұзақ Yкiметiне
және терең ен- ұсыныс
гiзу жағдайында
жұмыс жүргiзу
үшiн жедел
қызметкерлердi
арнайы оқытуды
ұйымдастыру
туралы ұсыныс-
тар енгiзу
Экономика саласындағы заңға бағынушылық
тәртiптi түсiндiру және насихаттау
42. Экономика сала- Қазақстан ЭСЖҚА 2005 Қажет
сындағы құқық- Республи- (жиынтық), жылғы емес
тық норманы тү- касы Қаржыминi, 30 шiлде,
сiндiруге, заңға Yкiметiне ҰҚК 2006-2007
бағынышты салық ақпарат (келiсiм жылдарғы
төлеушiлердiң беру бойынша) 30 қаңтар
дәрежесiн көте- және
руге, құқық 30 шiлде
қорғау органда-
ры қызметкерле-
рiнiң жағымды
имиджiн қалып-
тастыруға ба-
ғытталған мате-
риалдарды бұ-
қаралық ақпарат
құралдарына
тұрақты берiп
отыру
43. Экономика сала- ЭСЖҚА-ға МАСМ Жарты Қажет
сындағы мемле- ақпарат (жиынтық), жылдықта емес
кеттiк тапсырыс- беру ЭСЖҚА, бiр рет
ты орындайтын Қаржыминi,
республикалық ҰҚК
БАҚ-тарда құқық (келiсiм
бұзушылықтарға бойынша)
қарсы күресті
ақпараттық-на-
сихаттық қол-
дауды қамта-
масыз ету
44. Экономика сала- Қазақстан ЭСЖҚА 2005 Қажет
сындағы құқық Республи- (жиынтық), жылғы емес
бұзушылықтардың касы Қаржыминi, 30 шiлде,
тиiмдi алдын Үкiметiне БП 2006-2007
алу және жолын ақпарат (келiсiм жылдарғы
кесу мақсатында беру бойынша), 30 қаңтар
құқық қорғау ҰҚК және
органдарында (келiсiм 30 шiлде
"қарбалас" бойынша)
желiлер және
сенiм телефон-
дарының жұмысын
қамтамасыз ету
45. Қылмыстық әре- Қазақстан ЭСЖҚА 2006 Қажет
кеттен алынған Республи- (жиынтық), жылғы емес
табысты жылы- касы СІМ, ІІМ 30 шiлде,
стату, анықтау, Үкiметiне 2007
алып қою және ақпарат жылғы
тәркiлеу жөнiн- беру 30 қаңтар
дегi конвенция- және
ға (Страсбург, 30 шiлде
1990 жылғы
8 қараша),
ақша белгiле-
рiн жасанды
жолмен жасауға
қарсы күрес
жөнiндегi
халықаралық
конвенцияға
(Женева, 1920
жылғы 20 сәуiр)
қосылу, сондай-
ақ, Бас Ассам-
блеяның 2000
жылғы 15 қара-
шадағы 55/25
бұрыштамасымен
қабылданған
трансұлттық
ұйымдасқан
қылмысқа қарсы
БҰҰ конвенция-
сын бекiту
жөнiнде iс-
шаралар қолдану
46. Экономика қыз- Қазақстан ЭСЖҚА 2005 Қажет
метi саласындағы Республи- (жиынтық), жылғы емес
ұйымдасқан касы CIM, 30 шiлде,
қылмысқа қарсы Yкiметiне IIМ, 2006-2007
күрес мәселелерi ақпарат Қаржыминi, жылдарғы
бойынша Қазақ- беру ҰҚК 30 қаңтар
станмен неғұр- (келiсiм және
лым қарқынды бойынша), 30 шiлде
тауар айналымдық БП
және қаржылық (келiсiм
операциялар бойынша)
жасасқан шетел
мемлекеттерiнiң
құқық қорғау
органдары және
арнайы қызмет-
терiмен ынты-
мақтастықты
жетiлдiру
___________________________________________________________________
Барлығы: 2005 80,647
млн.теңге Республикалық бюджет
2006 0 млн.
теңге
2007 0 млн.
теңге
Барлығы: 80,647 млн.
теңге
___________________________________________________________________
Аббревиатуралардың (қысқарған сөздердің) толық жазылуы:
БП - Бас прокуратура Қоршағанортаминi - Қоршаған
ҰБ - Ұлттық банк ортаны қорғау министрлiгі
ҰҚК - Ұлттық қауіпсіздік комитеті ТЖМ - Төтенше жағдайлар
ЕК - Республикалық бюджеттің министрлiгi
атқарылуын бақылау есеп комитеті АШМ - Ауыл шаруашылығы
СІМ - Сыртқы істер министрлігі министрлiгi
Әділетмині - Әділет министрлігі ККM - Көлiк және коммуникация
IIМ - Iшкi iстер министрлiгi министрлiгi
Қаржыминi - Қаржы министрлiгi ЭСЖҚА - Экономикалық қылмысқа
МАСМ - Мәдениет, ақпарат және және сыбайлас жемқорлыққа
спорт министрлiгi қарсы күрес агенттiгi
БҒМ - Бiлiм және ғылым министрлiгi ҚҚА - Қаржы нарығы мен қаржы
ЭБЖМ - Экономика және бюджеттiк ұйымдарын реттеу және
жоспарлау министрлiгi қадағалау агенттiгi
ИСМ - Индустрия және сауда АБА - Ақпараттандыру және
министрлiгi байланыс агенттiгi
ЖС - Жоғарғы сот
ЖРА - Қазақстан Республикасының
Жер ресурстарын басқару
агенттiгi
ТМА - Табиғи монополияларды
реттеу агенттiгi