Қазақстан Республикасының еңбек қауiпсiздігін және еңбектi қорғауды қамтамасыз етудiң 2005-2007 жылдарға арналған бағдарламасын бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 27 қаңтардағы N 67 Қаулысы

      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003 жылғы 5 қыркүйектегi
N 903  қаулысымен бекiтiлген Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003-2006 жылдарға арналған бағдарламасын iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспарының 6.3.3-тармағын iске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi  ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасының еңбек қауiпсiздiгiн және еңбектi қорғауды қамтамасыз етудiң 2005-2007 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) бекiтiлсiн.

      2. Орталық атқарушы органдар Бағдарламаның уақтылы орындалуын қамтамасыз етсiн және жыл сайын 20 шiлдеден және 20 қаңтардан кешiктiрмей Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлігіне олардың iске асырылу барысы туралы ақпарат ұсынсын.

      3. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгi жыл сайын 1 тамызға және 1 ақпанға Қазақстан Республикасының Үкiметiне Бағдарламаның iске асырылу барысы туралы ақпарат ұсынсын.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң жетекшiлiк ететін орынбасарына жүктелсiн.

      5. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2005 жылғы 27 қаңтардағы 
N 67 қаулысымен      
бекітілген         

  Қазақстан Республикасының еңбек қауiпсiздігін
және еңбектi қорғауды қамтамасыз етудiң
2005-2007 жылдарға арналған
БАҒДАРЛАМАСЫ

  Бағдарламаның паспорты

Атауы                         Қазақстан Республикасының еңбек
                              қауiпсiздiгiн және еңбектi қорғауды
                              қамтамасыз етудің 2005-2007 жылдарға
                              арналған бағдарламасы

Бағдарламаны әзiрлеу          Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң
үшiн негіздеме                2003 жылғы 5 қыркүйектегі N 903
                               қаулысымен бекiтiлген Қазақстан
                              Республикасы Үкiметiнiң 2003-2006
                              жылдарға арналған бағдарламасын iске
                              асыру жөнiндегі іс-шаралар жоспарының
                              6.3.3-тармағы

Әзiрлеушiлер                  Қазақстан Республикасы Еңбек және
                              халықты әлеуметтік қорғау министрлiгi

Бағдарламаның мақсаты         Қызметкерлердiң қауiпсiз еңбек
                              жағдайларына құқықтарын қамтамасыз ету

Негiзгi мiндеттерi            Еңбек қауiпсiздiгi мен еңбектi
                              қорғауды нормативтiк құқықтық
                              қамтамасыз ету;
                              еңбекті қорғауды басқару жүйесiн
                              жетiлдiру;
                              қызметкерлердi еңбек қауiпсiздiгін
                              және еңбектi қорғау мәселелерi
                              бойынша оқыту, еңбек қауiпсiздiгi
                              және еңбектi қорғау саласында
                              ақпараттық қамтамасыз ету;
                              еңбек қауiпсiздiгi мен еңбекті қорғау
                              туралы заңнаманың сақталуын
                              мемлекеттік қадағалау мен бақылау
                              жүйесiн институционалдық дамыту;
                              еңбек қауiпсiздiгi мен еңбекті
                              қорғауды ғылыми қамтамасыз ету;
                              еңбек қатынастары саласындағы
                              халықаралық ынтымақтастық

Қажеттi ресурстар және        Бағдарламаны қаржыландыру
оларды қаржыландыру           кәсiпорындардың өз қаражаты,
көздерi                       халықаралық және қоғамдық
                              ұйымдар қаражаты мен республикалық
                              бюджет қаражаты есебiнен: 174838,8 мың
                              теңге көлемiнде, оның iшiнде:
                              2005 жылы - 64449,0 мың теңге;
                              2006 жылы - 79359,7 мың теңге;
                              2007 жылы - 31030,1 мың теңге
                              мөлшерінде жүзеге асырылатын болады.
                              2006-2007 жылдары Бағдарламаны iске
                              асыру үшiн қажетті бюджет қаражатының
                              көлемi тиiстi қаржы жылына арналған
                              республикалық бюджетті қалыптастыру
                              кезiнде нақтыланатын болады

Бағдарламаны iске             Бағдарламаны iске асыру
асырудан күтiлетiн            2007 жылдың аяғына:
нәтижелер                     еңбек қауiпсiздiгi мен еңбектi қорғау
                              саласындағы бiрыңғай мемлекеттік
                              саясатты жүргізудің тиiмдiлiгiн
                              арттыруға;
                              еңбек қауiпсiздігі және еңбектi қорғау
                              туралы заңнаманың сақталуын бақылауды
                              күшейтуге;
                              еңбек қауiпсiздiгі және еңбекті қорғау
                              жөнiндегі нормативтік құқықтық
                              кесiмдердi әзiрлеу және бекiту кезiнде
                              бiрыңғай талаптар белгілеуге;
                              республика ұйымдарында XEҰ ұсынған
                              ХЕҰ-ЕҚБЖ 2001 ILO-OSH 2001 "Еңбек
                              қауiпсiздігін басқару жүйелерi
                              жөнiндегi басшылыққа" сәйкес еңбектi
                              қорғауды басқару жүйесiн енгiзуге;
                              өндiрiстiк жарақаттану және кәсiптiк
                              аурулар деңгейiн 2-3 пайызға
                              төмендетуге;
                              санитарлық-гигиеналық нормаларға
                              жауап бермейтiн жағдайларда жұмыс
                              істейтіндер санын 5-6 пайызға
                              азайтуға;
                              жұмыс уақытының өндірістік емес
                              шығындарын 4-5 пайызға қысқартуға;
                              өндірісте зардап шеккендерді емдеуге,
                              оңалтуға және зиянды өтеу шығыстарын
                              5-6 пайызға азайтуға мүмкіндік береді.

Іске асырылу мерзімі          2005-2007 жылдар

  Кiрiспе

      Қазақстан Республикасының еңбек қауiпсiздігін және еңбектi қорғауды қамтамасыз етудiң 2005-2007 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003 жылғы 5 қыркүйектегі N 903  қаулысымен бекiтiлген Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2003-2006 жылдарға арналған бағдарламасын iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспарының 6.3.3-тармағының негізінде әзiрлендi.
      Бағдарлама аса маңызды жалпы мемлекеттiк проблемаларды шешуге, республика халқының денсаулығын жақсартуға, оның өмiр сүру деңгейi мен сапасын арттыруға, еңбектi қорғау мен еңбек қауіпсіздігін жетiлдiруге бағдарланған және Қазақстан Республикасы Конституциясының әр азаматтың қауiпсiздiк және гигиена талаптарына жауап беретiн еңбек жағдайларына құқығын белгiлейтiн  24-бабын iске асыруға бағытталған.
      "Қазақстан-2030" Даму  стратегиясына сәйкес Қазақстан азаматтарының денсаулығы ұзақ мерзiмдi басымдықтардың бiрi болып табылады.
      Әлемдiк тәжiрибе ел халқының денсаулығына әсер етушi маңызды фактор - мемлекеттiң ауруларды болдырмау жөнiндегі қадамдары екенiн көрсетiп отыр.
      Халықаралық Еңбек Ұйымының (бұдан әрi - ХЕҰ) деректерi бойынша жыл сайын әлемнiң барлық елдерiнде өндiрiсте шамамен 270 миллион жазатайым оқиға және 160 миллион кәсіптік ауру тiркеледi, оның iшiнде өндiрiсте екi миллионнан астам адам қайтыс болады.
      Өндiрiстегі жазатайым оқиғалар мен кәсiптiк аурулар орасан зор материалдық зиян келтiредi және адамдар өмiрiн әкетедi.
      Бұл саладағы қызмет дамушы әлем мен экономикасы ауыспалы елдерде бiлiм мен ақпараттың жетiспеушілігінен қиындап отыр. Инвестициялық шешiмдер көбiнесе, еңбектi қорғау және еңбек гигиенасы немесе қоршаған ортаны қорғау мәселелерiн ескерместен қабылданады.
      Өндiрiстегі жазатайым оқиғалардың пайда болуы және олардың халықтың денсаулығы мен ел экономикасына әсерiнiң жалпы әлемдiк заңдылықтарынан Қазақстан да сырт қалған жоқ.
      Бүгiнде, экономиканы реформалау және өндiрiстiң өрлеу жағдайларында, қызметкерлер қауiпсiздiгiн тiкелей кәсiпорындарда қамтамасыз ету проблемалары айқын көрiнiп отырған республика ұйымдарындағы еңбек қауiпсiздігі мен оны қорғаудың жай-күйi ерекше алаңдатушылық туғызады.

  1. Еңбек қауiпсiздігінiң және еңбектi қорғаудың
қазiргi жай-күйін талдау

      Қазақстанда жүргiзілiп жатқан әлеуметтiк-экономикалық өзгерiстер еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғаудың көптеген проблемаларын, еңбек жағдайларының нашарлауын, өндiрiстiк жарақаттану мен кәсiптiк аурудың жоғары көрсеткiштерiн айқындап отыр.
      Қазақстан Республикасы Статистика агенттiгiнiң деректерi бойынша 2003 жылы өнеркәсiп, құрылыс, көлiк және байланыс, денсаулық сақтау және ғылым мекемелерiнде 1286,8 мың адам зиянды және қауiптi еңбек жағдайларында жұмыс iстеген.
      247,9 мың адам немесе жалпы жұмыспен қамтылғандар қатарындағы әрбiр бесiншi адам (19,3%) осындай қызмет түрлерiнде рұқсат етiлетін нормаларға жауап бермейтiн, қолайсыз еңбек жағдайларында жұмыс iстеген. Олардың әрбiр үшiншiсi (35,8%) - шу және дiріл деңгейi жоғары, әрбiр екiншiсi (48,7%) - жұмыс аймағындағы ауаның жоғары шаңды және газды әсерi, әрбiр бесiншi (19,8%) - қолайсыз температуралық режим жағдайларында жұмыс iстеген.
      2003 жылы 33,8 мың қызметкер адам ағзасын күрделі патологиялық өзгерiстерге шалдықтыратын ауыр қол жұмысын орындаған; олардың 7,9 пайызы әйелдер. Қауiпсiздiк талаптарына жауап бермейтiн жабдықтарда әрбiр оныншы адам (10,1%) жұмыс iстеген.
      Мемлекеттiк гендерлік саясаттың маңызды мәселесi еңбек жағдайлары зиянды және қауiптi жұмыстарда iстейтiн әйелдердiң санын қысқарту болып табылады. Әйелдер арасында әрбiр оныншы әйел (62,2 мың адам) санитарлық-гигиеналық талаптарға жауап бермейтiн жағдайларда жұмыс iстеген, олардың 40 пайызы (24,9 мың адам) шаңды және газды ортада еңбек еткен.
      Еңбек жағдайлары мен еңбектi қорғау саласындағы iстердiң қолайсыз жағдайы туралы экономиканың осы салалары ұйымдарындағы қолайсыз еңбек жағдайларындағы жұмысы үшiн жеңiлдiктер мен өтемақыларды пайдаланатын қызметкерлердiң саны туралы деректер куәландырады. 2003 жылы жеңiлдiктер мен кепiлдiктер тек 461,6 мың адамға берiлдi.
      2003 жылы еңбекті қорғау іс-шаралары мен зиянды және қауiптi еңбек жағдайы туралы жұмысы үшін берілетін жеңiлдiктер мен өтемақыларға 12538,8 млн. теңге жұмсалды, бұл алдыңғы жылмен салыстырғанда 11,4 пайызға артық.
      Өндiрiстiк жарақаттанудың динамикасы кейiнгі үш жылда өндiрiсте жыл сайын үш мыңнан астам жазатайым оқиғаға жол берілетінiн, адам өлімімен аяқталатын зардап шегушілер санының жоғары деңгейде сақталғанын көрсетедi. 2001 жылы өндiрiсте - 307 адам, 2002 жылы - 355 адам, 2003 жылы - 315 адам қаза тапты.
      Еңбек жағдайлары зиянды және қауiптi жұмыстарда істейтін қызметкерлер саны 2001 жылы - 1251 мың адамды, 2002 жылы - 1281 мың адамды, 2003 жылы - 1286,8 мың адамды құрады.
      Кәсiптiк ауру бойынша зиян шеккендердiң (бiрiншi рет анықталғандардың) саны 2001 жылы - 378 адамды, 2002 жылы - 431 адамды, 2003 жылы - 392 адамды құрады.
      Түрлi салалардағы жарақаттану себептерiнiң өз ерекшелiктерi бар, бiрақ: жұмыс өндiрiсiн қанағаттанғысыз ұйымдастыру, еңбек және өндiрiс тәртiбiн бұзу, жұмыстың қауiпсiз тәсiлдерiне үйретудiң жеткiлiксiздiгі, қауiпсiздiк техникасының талаптарын бұзу барлығына ортақ болып табылады.
      Экономика салалары ұйымдарындағы өндiрiстiк жарақаттанудың өсуiне еңбек жағдайлары мен еңбектi қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік базаның жетілдiрiлмеуi, оның экономикалық реформалар қарқынынан қалыс қалуы айтарлықтай деңгейде ықпал етедi. Республикада нормалары нарықтық экономиканың талаптарына жауап бермейтiн, өткен ғасырдың жетпiсiншi және сексенiншi жылдары кезеңiнде әзiрленген нормативтiк құқықтық кесiмдер осы уақытқа дейiн қолданылуда.
      Еңбек қауiпсiздiгi мен еңбектi қорғау саласындағы iстiң қолайсыз жағдайларының басты себептерiнiң бiрi еңбек қауiпсiздігі және еңбектi қорғау саласында ғылыми зерттеулердiң жоқтығы болып табылады. Министрлiктер тарапынан сияқты, жұмыс берушілер тарапынан да қабылданып жатқан еңбекті қорғау жөнiндегі экономикалық, құқықтық және ұйымдық-техникалық iс-шаралар ғылыми негiздемемен жеткілiктi нығайтылмаған.
      Республиканың көптеген ұйымдарында еңбек қауiпсiздiгi және оны қорғау қызметтерi жоқ, осындай қызметтерi бар ұйымдарда олар әлсiз немесе біліктілігі жеткiлiксiз мамандармен жасақталған.
      Нәтижесінде, жұмыс орындарында қызметкерлердi жұмыстың қауiпсiз тәсілдерiне үйретудiң және қауiпсiздiк техникасы жөнiндегi нұсқамалар жеткiлiктi сапалы жүргiзiлмейдi.
      Жеткiлiктi тәжiрибесi жоқ және өндiрiс технологиясын игермеген адамдарды күрделi өндiрiстiк процестердi басқаруға қою жағдайларына жол беріледi. Станоктардың, тетiктердiң, машиналардың, жабдықтардың, өндiрiстiк объектілердiң және құрылыстардың жоспарлы - алдын алу мен күрделi жөндеулер уақтылы және сапалы жүзеге асырылмайды.
      Қазiргi уақытта еңбектiң жағдайлары мен еңбекті қорғауға ұйымдардың экономикалық жағдайы, өндiрiстің материалдық-техникалық базасының жай-күйi, пайдаланылатын технологиялардың деңгейi және жұмыс iстейтiндердi қорғау жөнiндегі ғылыми-техникалық және экономикалық-құқықтық институттардың дамуы айтарлықтай әсер етедi.
      Өндiрiстердi, оның iшінде өнеркәсiптiң базалық салаларының объектiлерiн техникалық қайта жарақтандыру өте баяу қарқынмен жүзеге асырылуда.
      Негiзгi өндiрiстiк қорлардың қолайсыз жоғары тозуы (2003 жылдың басында негізгі қорлардың тозу дәрежесi тау-кен өнеркәсiбiнде - 25,4%, химия өнеркәсiбiнде - 38,4%, металлургияда - 39,5% құрады), сондай-ақ ұйымдарды қалпына келтіру, техникалық қайта жарақтандыру жөнiндегi шектеулi инвестициялық мүмкiндiктер жағдайларында республикада өндiрiс қалдықтарының қоршаған орта мен тұрғын халық үшін қауіптілiгiн арттыратын терiс үрдiс пайда болды.
      Сондықтан, өнеркәсiп қатерлерiн бақылауды және төмендетудi қамтамасыз ететiн техникалық шешiмдердi iздеу ерекше көкейкестi болып табылады. Бұл проблеманы шешудiң неғұрлым перспективалық және экономикалық жағынан негiзделген тәсiлдерiнің бiрi жетілдiру, ал шын мәнiсiнде еңбектi қорғауды басқарудың - еңбек қауiпсiздiгiне жету үшiн шектеулi материалдық және қаржы ресурстарын ұтымды пайдалануды қамтамасыз ететiн және қауiпсiз технологияларды әзiрлеудi және енгiзудi экономикалық ынталандыратын жүйесiн құру болып табылады.

  2. Бағдарламаның мақсаты мен мiндеттерi

      Бағдарламаның мақсаты қауiпсiз еңбек жағдайларына қызметкерлердiң құқықтарын қамтамасыз ету болып табылады.
      Бағдарлама еңбек жағдайларын жақсартуды және өндiрiстiк қатердi төмендетудi қамтамасыз ететiн өндiрiстік, ғылыми-зерттеу, әлеуметтiк, экономикалық, ұйымдық және басқа да iс-шаралар кешенiн танытады, оларды iске асыру тиiстi материалдық және қаржы ресурстары, бiлiктi орындаушылар болғанда ғана мүмкiн болады.
      Бағдарламаның негiзгi мiндеттерi:
      еңбек қауiпсiздiгі мен еңбектi қорғауды нормативтік құқықтық қамтамасыз ету;
      еңбектi қорғауды басқару жүйесiн жетiлдiру;
      қызметкерлердi еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғау мәселелерi бойынша оқыту;
      еңбек қауiпсiздiгі және еңбектi қорғау саласында ақпараттық қамтамасыз ету;
      еңбек қауiпсiздiгi мен еңбектi қорғау туралы заңнаманың сақталуын мемлекеттiк қадағалау мен бақылау жүйесiн институционалдық дамыту;
      еңбек қауiпсiздігі мен еңбекті қорғауды ғылыми қамтамасыз ету;
      еңбек қатынастары саласындағы халықаралық ынтымақтастық болып табылады.

  3. Бағдарламаның негізгі бағыттары және
оны iске асыру тетігі

      Негiзгi бағыттар өндiрiсте қолайлы еңбек жағдайларын, өндiрiстiк жарақаттануды болдырмауды және оның алдын алуды, құқықтық, ұйымдық-техникалық және әлеуметтiк-экономикалық шараларды әзiрлеу және iске асыру есебiнен еңбек процесiнде адамның денсаулығы мен өмiрiнiң сақталуын қамтамасыз етудi көздейдi.
      Республиканың ДСҰ-ға кiруiне әзiрлiкке байланысты республикада қолданылатын нормативтік құқықтық кеciмдердi халықаралық талаптармен сәйкестiкке келтiру, стандарттау саласындағы еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғау мәселелерiнде заңнама жүйесiн қалыптастыру қажет.
      Нарықтық экономикасы бар көптеген елдердегi тәжiрибенiң алуан түрлерiнiң арасында ең тиiмдiсiн мыналар қамтамасыз етедi:
      республика ұйымдарында өнеркәсiп қауiпсiздiгi мен еңбектi қорғау санасындағы менеджмент жүйесін - OHSAS-18001 халықаралық стандарты және ХЕҰ-ЕҚБЖ 2001 ILO-OSH 2001 "Еңбектi қорғауды басқару жүйелерi жөнiндегi басшылыққа" сәйкес ХЕҰ ұсынған еңбектi қорғауды басқару жүйесiн енгізу;
      өндiрiстiк объектiлерге еңбек жағдайлары бойынша аттестаттауды жүргiзу.
      Бағдарламалық iс-шаралар жүйесі мынадай негiзгi бағыттар бойынша жұмыстарды бiрiктiредi:
      3.1. Еңбек қауiпсiздігі мен еңбектi қорғауды нормативтiк құқықтық қамтамасыз ету;
      3.2. Еңбекті қорғауды басқару жүйесін жетiлдiру;
      3.3. Қызметкерлердi еңбек қауiпсiздігі және еңбектi қорғау мәселелерi бойынша оқыту. Еңбек қауiпсiздігі және еңбекті қорғау саласында ақпараттық қамтамасыз ету;
      3.4. Еңбек қауiпсiздiгi мен еңбектi қорғау туралы заңнаманың сақталуын мемлекеттiк қадағалау мен бақылау жүйесiн институционалдық дамыту;
      3.5. Еңбек қауiпсiздiгi мен еңбектi қорғауды ғылыми қамтамасыз ету;
      3.6. Еңбек қатынастары саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

  3.1. Еңбек қауiпсiздiгi мен еңбектi
қорғауды нормативтiк құқықтық қамтамасыз ету

      Нормативтiк құқықтық кесiмдердi жетiлдiру үшiн бұрынғы КСРО министрлiктерi мен ведомстволары бекiткен, көпшiлiгi өзiнiң құқықтық мәнiн жоғалтқан, қазiргі талаптарға сәйкес келмейтiн еңбек қауiпсiздігін және еңбектi қорғау жөнiндегi нормативтік құқықтық кесiмдерге өзгерiстер енгiзу көзделiп отыр.
      2005-2007 жылдардың барысында еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғау жөнiндегi нормативтiк-құқықтық кесiмдердi халықаралық стандарттардың талаптарына сәйкес әзiрлеу жөнiнде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу бойынша іс-шаралар жоспарланды.
      Еңбек қауiпсiздiгi және еңбекті қорғау саласында әзiрленетiн стандарттарды Достастық елдерiнiң өнеркәсiптiк қауiпсiздігі мен еңбектi қорғау сапасы жүйелерiнiң стандарттарына сәйкес келу бөлiгінде жүйелеу жөнiнде жұмыс жүргiзiлетiн болады.
      Сапаның халықаралық стандарттарының және экологиялық менеджмент талаптарына бейiмделген технологиялық процестердi ұйымдастыру және өндiрiстiк жабдықтау бойынша санитарлық нормалар мен ережелердi әзiрлеу жалғастырылады.

  3.2. Еңбектi қорғауды басқару жүйесiн жетiлдiру

      Еңбекті қорғауды басқару, тиiмділігі жоғары ұжымдық және жеке қорғау құралдарын әзiрлеудi және өндiрудi дамытуды қоса алғанда, еңбектi қорғау жөніндегі техникалық құралдарды өндiру жұмыстарын ұйымдастыру жөнiндегi шараларды белгiлеу көзделедi.
      Басқару жүйесiн жетiлдiру практикалық нәтижелерге қол жеткiзуге мүмкiндiк беретін ұйымдық, ғылыми, технологиялық және тәжiрибелiк-конструкторлық әзiрлемелердiң орындалуын көздейдi.
      Осы мақсаттарда:
      республиканың өндiрiстiк ұйымдарында халықаралық стандарттардың талаптарына сәйкес еңбектi қорғауды басқару жүйелерiн енгізуге ықпал ететiн салаiшiлiк iс-шараларды жүргiзу;
      өндiрiстiк ұйымдарда еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғау жөнiндегi қызметтер құру;
      еңбек қауiпсiздігі және еңбектi қорғау және өндiрiстiк жарақаттанушылық жөнiнде мониторинг жүргiзу;
      Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгінiң web-сайтын еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғау мәселелерi жөнiндегi бөлiммен толықтыру;
      ұйымдарда еңбек жағдайлары бойынша аттестаттауды өткiзудi қамтамасыз ету және оның нәтижелерi жөнiнде ақпарат әзiрлеу қажет.
      Жұмыс орындарын аттестаттау нәтижелерi жұмыс берушілерге ұйымдағы еңбек жағдайларын жақсарту және сауықтыру, технологияларды жақсарту, жаңа техниканы енгізу, жеке және ұжымдық қорғау құралдарын қолдану жөнiндегi, еңбектi қорғау, еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғауды ұйымдастыру жөніндегі iс-шараларды әзiрлеуге, кейiн оларды жүзеге асыруға мүмкiндiк бередi.

  3.3. Қызметкерлердi еңбек қауіпсiздігі және еңбектi
қорғау мәселелерi бойынша оқыту. Еңбек қауiпсiздiгi
және еңбектi қорғау саласындағы ақпараттық
қамтамасыз ету

      Еңбек қауiпсiздiгiн және еңбектi қорғауды қамтамасыз ету жөнiндегi негізгі бағыттарды iске асыру еңбектi қорғауды басқару жүйесi мамандарының бiлiктiлiгiн арттыруды талап етедi.
      Бөлiмде:
      жұмыс берушілер мен қызметкерлер, басшылар мен мамандар үшiн еңбек қауiпсiздігі, еңбектi қорғау және еңбек гигиенасы саласында бiлiктігін арттыру курстарын ұйымдастыру;
      еңбек қауiпсiздiгiн және еңбекті қорғау жөнiндегi анықтамалық әдебиетті, плакаттарды, брошюраларды, бейнефильмдер мен жарнамалық таспалар әзiрлеудi жүзеге асыру;
      ұйымдар арасында еңбектi қорғау, өнеркәсiптiк санитария, өндiрiс қауiпсiздігі, өрт қауiпсiздiгi жөнiндегi жұмысты үздiк ұйымдастыруға байқаулар жүргізу;
      Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлiгiнiң мемлекеттiк еңбек инспекторларын оқытуды жүргiзу жөніндегі нормативтiк құқықтық кесiмдi әзiрлеу;
      кәсiптер мен жұмыс түрлерi бойынша оқыту және олар бойынша білiмдерiн тексеру жөнiнде компьютерлiк және мультимедиялық бағдарламалар әзiрлеу белгіленiп отыр.

  3.4. Еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғау туралы заңнаманың сақталуын мемлекеттік қадағалау және бақылау жүйесiн институционалдық дамыту

      Еңбек қауiпсiздiгi және еңбекті қорғау туралы заңнаманың сақталуын мемлекеттiк қадағалау және бақылау жүйесiн институционалдық дамыту шеңберiнде:
      жұмыс берушiлер мен қызметкерлер ұйымдарының халықаралық ұйымдармен еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғау саласындағы ынтымақтастық мәселелерi жөнiндегi байланысын қамтамасыз ету;
      министрлiктiң аумақтық бөлiмшелерiнiң мемлекеттiк еңбек инспекторларын компьютерлiк техникамен қамтамасыз ету;
      мемлекеттiк еңбек инспекторларын бақылау-өлшеу аспаптарымен және тiркеу жабдығымен қамтамасыз ету;
      қызметкерлердiң еңбек қауiпсiздiгi және еңбекті қорғау саласындағы құқықтары мен заңды мүдделерiнiң сақталуына қоғамдық бақылаудың жүзеге асырылуына жәрдемдесу көзделiп отыр.
      Өңiрлiк деңгейде еңбек заңнамасының сақталуын мемлекеттiк қадағалау мен бақылауды, қызметкерлердiң еңбек құқықтарын қорғауды жақсарту алда тұр.

  3.5. Еңбек қауiпсiздігі мен еңбекті қорғауды
ғылыми қамтамасыз ету

      Бұл бағытта еңбектi қорғауды ғылыми қамтамасыз етудi қалпына келтiру және дамыту, ғылымның өндiрiске кiрiгуi, еңбекті қорғау жөніндегі нормативтiк құжаттарды жетілдiру жөнiнде iс-шаралар әзiрлеу жоспарланып отыр.
      Осы мақсатта:
      құрылған "Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлiгiнiң Еңбек қауiпсiздiгi және еңбекті қорғау жөніндегі республикалық ғылыми-зерттеу институты" республикалық мемлекеттiк қазыналық кәсіпорнының базасында еңбек шарттарын, қауіпсіздігін және еңбектi қорғауды ғылыми зерттеулердi жүргiзу;
      еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғау мәселелерi бойынша қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргiзу үшiн "Қазақстан Республикасы еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлiгiнiң Еңбектi қорғау жөніндегі республикалық ғылыми-зерттеу институты" республикалық мемлекеттiк қазыналық кәсiпорнын компьютерлермен, ұйымдастыру техникасымен және бақылау-өлшеу аспаптарымен жарақтандыру;
      Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлігінiң жанындағы Еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғау жөнiндегi ақпараттық орталықтың жұмысын жетiлдiру қажет.

  3.6. Еңбек қатынастары саласындағы
халықаралық ынтымақтастық

      Еңбек қатынастары саласындағы халықаралық ынтымақтастық мыналарды:
      Халықаралық Еңбек ұйымымен, Еңбек инспекцияларының халықаралық қоғамдастығымен, басқа да мемлекеттермен еңбек қауiпсiздiгі және еңбектi қорғау саласындағы мемлекеттік саясатты жетiлдiру жөнiнде өзара iс-қимыл жасауды;
      халықаралық ұйымдардың еңбек қауiпсiздігі және еңбектi қорғау мәселелерi жөнiндегi жобаларын әзiрлеуге және оларды iске асыруға қатысуды;
      еңбек қауiпсiздігі мен еңбектi қорғау саласындағы мемлекетаралық, үкiметаралық және ведомствоаралық шарттар мен келiсiмдердiң жобаларын әзiрлеуге қатысуды;
      ХЕҰ-ның бекiтiлген конвенциялары бойынша баяндамалар дайындауды көздейдi.

  4. Қажеттi ресурстар және оларды қаржыландыру көздерi

      Бағдарламаны қаржыландыру кәсiпорындардың өз қаражаты, халықаралық және қоғамдық ұйымдар қаражаты мен республикалық бюджет қаражаты есебiнен: 174838,8 мың. теңге көлемiнде, оның iшiнде:
      2005 жылы - 64449,0 мың теңге;
      2006 жылы - 79359,7 мың теңге
      2007 жылы - 31030,1 мың теңге көлемiнде жүзеге асырылады.
      2006-2007 жылдары Бағдарламаны iске асыру үшiн қажеттi бюджет қаражатының көлемi тиiстi қаржы жылына арналған республикалық бюджетті Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес қалыптастыру кезiнде нақтыланатын болады.

  5. Бағдарламаны iске асырудан күтiлетiн нәтижелер

      Бағдарламаны iске асыру нәтижесiнде өндiрiстегi зиянды және қауiптi өндiрістiк факторлар әсерiнiң едәуiр төмендеуi күтіледi. Қауiпсiз еңбек жағдайларын туғызу өндiрiстi қайта құру мен техникалық қайта жарақтандыру, жұмыс берушiлердiң мүдделiлiгi мен жауапкершiлігін арттыру және қазақстандық ұйымдардың халықаралық стандарттарға жеделдетiп көшуiне жәрдемдесу есебiнен жүзеге асыратын болады.
      Бағдарламаны iске асыру 2007 жылдың аяғына қарай:
      нарықтық экономиканың талаптары мен халықаралық стандарттарды ескере отырып, еңбек қауiпсiздігі және еңбекті қорғау саласында түбегейлi жаңа заңнамалық, нормативтiк және құқықтық базаны құруға;
      еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғау саласындағы ғылыми зерттеулер көлемiн ұлғайтуды және олардың жетiстiктерiн өндiрiске енгiзудi қамтамасыз етуге;
      жұмыс iстеушiлердi арнайы киiм, арнайы аяқ киiм және өзге де жеке қорғану құралдарымен қамтамасыз етудi жақсартуға, қызметкерлерге арналған жаңа санитарлық-тұрмыстық үй-жайлардың салынуын және қолданыстағыларын кеңейтудi ұйымдастыруға, ұйымдарды халықаралық стандарттарға сәйкес келетiн жаңа техникалық құралдармен, қауiпсiздiк және бақылау аспаптарымен жарақтандыруды жеделдетуге;
      мемлекеттiк еңбек инспекторларының бақылау-қадағалау функцияларын жетiлдiруге, мемлекеттiк еңбек инспекцияларының аумақтық бөлiмшелерiнiң материалдық-техникалық базасын нығайтуға;
      еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғау туралы заңнаманың сақталуын бақылауды күшейтуге;
      республиканың өндiрiстiк ұйымдарына ХЕҰ-ЕҚБЖ 2001 ILO-OSH 2001 "Еңбектi қорғауды басқару жүйелерi бойынша басшылыққа" сәйкес ХЕҰ ұсынған еңбектi қорғауды басқару жүйелерiн енгізуге;
      өндiрiстiк жарақаттану және кәсiптiк аурулар деңгейiн
2-3%-ға төмендетуге;
      санитарлық-гигиеналық нормативтер талаптарына жауап бермейтiн жағдайларда жұмыс iстейтiндердiң санын 5-6%-ға азайтуға;
      жұмыс уақытының өндiрiстік емес шығындарын 4-5% қысқартуға;
      өндiрiсте зардап шеккендердi емдеуге, оңалтуға және зиянды өтеу шығыстарын 5-6% азайтуға мүмкiндiк бередi.

     6. Бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары

N
р/с

Іс-шара

Аяқ-
талу
нысаны

Орын-
дауға
жау-
аптылар

Орын-
далу
мерзiмi

Болжалды
шығыстар
(мың 
теңге)

Қаржы-
ландыру
көздерi

1

2

3

4

5

6

7

1. Еңбек қауіпсiздігі және еңбектi қорғауды
нормативтік құқықтық қамтамасыз ету

1.1

Еңбек қауіпсiз-
дігі және еңбектi қорғау
жөнiнде сала-
аралық кесiмдер
әзiрлеу бойынша
ғылыми-зерттеу жұмыстарын
жүргізу

Бұй-
рық-
тар

Еңбек-
минi,
ТЖМ,
ДСМ 

4-тоқ-
сан,
жыл
сайын

2005 ж.-
10200,0
2006 ж.-
10200,0
2007 ж.-
10200,0

Респуб-ликалық
бюджет

1.2

Еңбек қауіпсiз-
дiгi және еңбектi қорғау
жөніндегі норма-
тивтiк құқықтық
кесімдерді әзiр-
леу бойынша
ғылыми-зерттеу
жұмыстарын
жүргізу

Бұй-
рық-
тар

Еңбек-
минi,
АШМ,
ККM,
ЭМРМ,
БҒМ,
ИСМ 

4-тоқ-
сан,
2006-
2007
ж.ж.

2006 ж.-
17300,0
2007 ж.-
16300,0

Респуб-ликалық
бюджет

1.3

Еңбек қауіп-
сiздігі және
еңбектi қорғау
саласында әзір-
ленетін стан-
дарттарды Дос-
тастық елдерінің
өнеркәсіптiк
қауіпсiздiгi
мен еңбектi қорғау сапасы жүйелерінің стандарттарына
сәйкес келу
бөлігінде
біріздендіру.

Сапаның халық-
аралық стан-
дарттарының және
экологиялық менеджмент талаптарына
бейімделген
технологиялық
процестерді ұй-
ымдастыру және
өндiрiстiк жаб-
дықтар бойынша
санитарлық нор-
малар мен ереже-
лердi әзiрлеудi
жалғастыру

Қазақ-
стан
Рес-
пуб-
лика-
сының
Үкі-
метіне ақпа-
рат

ИСМ,
Еңбек-
минi,
ТЖМ

            ДСМ

4-тоқ-
сан,
жыл
сайын

Талап
етпейді


2. Басқару жүйесiн жетiлдiру

2.1

Өндiрiстік
ұйымдарында
халықаралық
стандарттардың
талаптарына
сәйкес еңбекті
қорғауды басқару
жүйелерiн енгi-
зуге және өндi-
рiстiк ұйымдарда
еңбек қауiпсiз-
дігі мен еңбектi
қорғау қызметін
кұруға ыкпал
ететiн салаiші-
лік iс-шараларды
дайындау

Қазақ-
стан
Рес-
пуб-
лика-
сының
Үкі-
метіне ақпа-
рат

Еңбек-
минi,
АШМ,
ККM,
ЭМРМ,
БҒМ,
ИСМ,
МАСМ 

4-тоқ-
сан,
жыл
сайын


Ұйымдар
қара-
жаты

2.2

Еңбек жағдайлары
бойынша ұйымдар-
да өндірiстік
объектілердi
аттестаттауды
жүргiзуді
қамтамасыз ету
және оның нәти-
жесi бойынша
ақпарат дайындау

Қазақ-
стан
Рес-
пуб-
лика-
сының
Үкі-
метіне ақпа-
рат

Еңбек-
минi,
АШМ,
ККM,
ЭМРМ,
БҒМ,
ИСМ,
МАСМ 

4-тоқ-
сан,
жыл
сайын


Ұйымдар
қара-
жаты

2.3

Еңбектi қорғау
және еңбек қау-
iпсiздiгі жөнiн-
де мониторинг
жүргiзу

Қазақ-
стан
Рес-
пуб-
лика-
сының
Үкі-
метіне ақпа-
рат

Еңбек-
минi

4-тоқ-
сан,
2006 ж.

Талап
етпейді


2.4

Қазақстан Респуб-
ликасы Еңбек және халықты
әлеуметтiк
қорғау министрлі-
гінің web-сайтын
еңбек қауiпсiз-
дiгі және
еңбектi қорғау
мәселелерi
жөніндегі бөлiм-
мен толықтыру

Қазақ-
стан
Рес-
пуб-
лика-
сының
Үкі-
метіне ақпа-
рат

Еңбек-
минi

2-тоқ-
сан,
2006 ж.

2006 ж.-
300,0

Респуб-ликалық
бюджет

3. Еңбек қауiпсіздігi және еңбекті қорғау мәселелері
бойынша қызметкерлердi оқыту
Еңбек қауiпсiздiгі және еңбекті қорғау саласын
ақпараттық қамтамасыз ету

3.1

Жұмыс берушілер
мен қызметкер-
лер, басшылар
мен мамандар үшін еңбек
қауiпсiздiгi, еңбекті қорғау
және еңбек
гигиенасы сала-
сында білiктілiк
арттыру курста-
рын ұйымдастыру

Қазақ-
стан
Рес-
пуб-
лика-
сының
Үкі-
метіне ақпа-
рат

БҒМ,
Еңбек-
минi,
ТЖМ,
ДСМ

Қараша,
жыл
сайын


Ұйымдар
қара-
жаты

3.2

Еңбек қауiпсiз-
дігі және еңбекті қорғау
мәселелері жө-
нiнде анықтама-
лық әдебиетті,
плакаттарды,
брошюораларды,
бейнефильмдер
мен жарнамалық
таспаларды
әзiрлеудi жүзеге
асыру

Қазақ-
стан
Рес-
пуб-
лика-
сының
Үкі-
метіне ақпа-
рат

Еңбек-
минi

Қыр-
күйек,
2006-
2007 ж.ж.

2006 ж.-
5034,0
2007 ж.-
4530,1

Респуб-ликалық
бюджет

3.3 

Еңбектi қорғау, өнеркәсіптік санитария, өндiрiс қауiп-
сiздiгi, өрт
қауіпсiздігі
бойынша ұйымдар
арасында ең
жақсы ұйымдас-
тырылған жұмысқа
байқау конкурс-
тарын өткiзу

Кон-
курс
өткiзу

Еңбек-
минi,
Жұмыс
беруші-
лер
мен
қызмет-
керлер-
дiң
респуб-
ликалық
бiрлес-
тiктерi 

4-тоқ-
сан,
жыл
сайын


Қоғам-
дық
ұйым-
дардың
қара-
жаты

3.4

Еңбек және ха-
лықты әлеуметтiк
қорғау министр-
лiгiнің мемле-
кеттік еңбек
инспекторларын
оқытуды жүргізу
жөнiндегi норма-
тивтік құқықтық
кесімдi әзiрлеу

Бұйрық

Еңбек-
минi

Қараша,
2005 ж.

Талап
етпейді


3.5

Еңбек қауiпсіз-
дiгi және еңбекті
қорғау саласында-
ғы кәсіптер мен
жұмыс түрлері
бойынша оқыту
және білімдерін
тексеру жөнiнде
компьютерлiк
және мультиме-
диялық бағдар-
ламалар әзірлеу

Қазақ-
стан
Рес-
пуб-
лика-
сының
Үкі-
метіне ақпа-
рат

Еңбек-
минi,
АШМ,
ККM,
ЭМРМ,
БҒМ,
ИСМ,
МАСМ

4-тоқ-
сан,
2006-
2007
ж.ж.


Ұйымдар
қара-
жаты

4. Еңбек қауiпсiздігі және еңбектi қорғау туралы
заңнаманың сақталуын мемлекеттік қадағалау мен бақылау жүйесiн институционалдық дамыту

4.1

Жұмыс берушілер
мен қызметкерлер
ұйымдарының ха-
лықаралық ұйым-
дармен еңбек
қауiпсiздiгі
және еңбектi
қорғау саласында-
ғы ынтымақтастық
мәселелері жөнiн-
дегi байланысын
қамтамасыз ету

Бiр-
лескен
семи-
нар-
мәжі-
лiс-
тер,
дөңге-
лек
үстел-
дер
өткiзу

Еңбек-
минi

4-тоқ-
сан,
жыл
сайын

Талап
етпейді


4.2

Еңбекминінiң
аумақтық бөлiм-
шелерінің мем-
лекеттік еңбек
инспекторларын
компьютерлiк
техникамен
қамтамасыз ету

Қазақ-
стан
Рес-
пуб-
лика-
сының
Үкі-
метіне ақпа-
рат

Еңбек-
минi

4-тоқ-
сан,
2006 жыл

41387,7

Респуб-ликалық
бюджет

4.3

Мемлекеттiк еңбек
инспекторларын
бақылау-өлшеу
аспаптарымен
және тіркеу
жабдықтарымен
қамтамасыз ету

Қазақ-
стан
Рес-
пуб-
лика-
сының
Үкі-
метіне ақпа-
рат

Еңбек-
минi

4-тоқ-
сан,
2005 ж.

21024,0

Респуб-ликалық
бюджет

5. Еңбек қауiпсiздігi мен еңбектi қорғауды
ғылыми қамтамасыз ету

5.1

"Еңбек қауiпсiз-
дiгі жөнiндегi
республикалық
ғылыми зерттеу
институты"
республикалық
мемлекеттiк қазы-
налық кәсiпорнын
компьютерлермен,
ұйымдастыру тех-
никасымен және
бақылау-өлшеу
аспаптарымен
жарақтандыру

Қазақ-
стан
Рес-
пуб-
лика-
сының
Үкі-
метіне ақпа-
рат

Еңбек-
минi

4-тоқ-
сан,
2005 ж.

33225,0

Респуб-
ликалық
бюджет

5.2

Еңбек қауiпсiз-
дiгі және еңбектi
қорғау ақпараттық
орталығының да-
муын қамтамасыз
ету (Халықаралық
еңбек ұйымымен
(келiсім бойынша)
бiрлесiп орта-
лықты проекциялық
жабдықтармен,
проекторға арнал-
ған экранмен,
түрлi-түсті
принтерлермен,
портативтiк
компьютерлермен
(ноутбуктермен),
көшiру аппаратта-
рымен жарақ-
тандыру)

Қазақ-
стан
Рес-
пуб-
лика-
сының
Үкі-
метіне ақпа-
рат

Еңбек-
минi

2-тоқ-
сан,
2006 ж.

5138,0

Респуб-
ликалық
бюджет,
XEҰ қа-
ражаты

6. Еңбек қатынастары саласындағы халықаралық ынтымақтастық

6.1

Еңбек қауiпсіз-
дігі және еңбектi
қорғау мәселелерi
жөнiндегi халықа-
ралық ұйымдардың
жобаларын әзiр-
леуге және iске
асыруға қатысу

ХЕҰ
еңбек
мәсе-
лелерi
жөнін-
дегі
бағ-
дарла-
малар

Еңбек-
минi

Қажет-
тілігіне
қарай

Талап
етпейді


6.2

Еңбек қауiпсiз-
дiгi және еңбектi
қорғау саласын-
дағы мемлекета-
ралық, үкіметара-
лық шарттар мен
келiсiмдер жоба-
сын әзiрлеуге
қатысу

Халық-
аралық
шарт-
тардың
жоба-
лары

Еңбек-
минi

Қажет-
тігіне
қарай

Талап
етпейді


          Ескертпе:
      1. Республикалық бюджеттен талап етілетін қосымша қаражаттың барлығы - 174838,8 мың теңге, оның ішiнде: 2005 ж. - 64449,0 мың теңге; 2006 ж. - 79359,7 мың теңге; 2007 ж. - 31030,1 мың теңге.
      2. Әріптік аббревиатуралардың толық жазылуы:
      Еңбекмині - Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты
әлеуметтiк қорғау министрлігі;
      ДСМ - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі;
      БҒМ - Қазақстан Республикасы Білiм және ғылым министрлігі;
      ТЖМ - Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгі;
      ЭМРМ - Қазақстан Республикасы Энергетика және минералдық     ресурстар министрлігі;
      ИСМ - Қазақстан Республикасы Индустрия және сауда министрлiгi;
      МАСМ - Қазақстан Республикасы Мәдениет, ақпарат және спорт министрлігі;
      ККМ - Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникация министрлiгi;
      АШМ - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі.

Об утверждении Программы обеспечения безопасности и охраны труда Республики Казахстан на 2005-2007 годы

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 января 2005 года N 67

      В целях реализации пункта 6.3.3. Плана мероприятий по реализации Программы Правительства Республики Казахстан на 2003-2006 годы, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2003 года N 903, Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемую Программу обеспечения безопасности и охраны труда Республики Казахстан на 2005-2007 годы (далее - Программа).

      2. Центральным исполнительным органам обеспечить своевременное выполнение Программы, и ежегодно, не позднее 20 июля и 20 января, представлять информацию о ходе их реализации в Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      3. Министерству труда и социальной защиты населения Республики Казахстан ежегодно, к 1 августа и 1 февраля, представлять в Правительство Республики Казахстан информацию о ходе реализации Программы.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан.

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.
 
      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Утверждена           
постановлением Правительства   
Республики Казахстан     
от 27 января 2005 года N 67   

Программа
обеспечения безопасности и охраны труда
Республики Казахстан на 2005-2007 годы

Паспорт Программы

Наименование                 Программа обеспечения безопасности и
                             охраны труда Республики Казахстан на
                             2005-2007 годы.
 
Основание для                Пункт 6.3.3. Плана мероприятий по
разработки Программы         реализации Программы Правительства
                             Республики Казахстан на 2003-2006 годы,
                             утвержденного постановлением
                             Правительства Республики Казахстан
                             от 5 сентября 2003 года N 903.
 
Разработчики                 Министерство труда и социальной защиты
                             населения Республики Казахстан.
 
Цель Программы               Обеспечение прав работников на
                             безопасные условия труда.
 
Основные задачи              Нормативное правовое обеспечение
                             безопасности и охраны труда;
                             совершенствование системы управления
                             охраной труда;
                             обучение работников вопросам безопасности
                             и охраны труда, информационное обеспечение
                             в области безопасности и охраны труда;
                             институциональное развитие системы
                             государственного надзора и контроля за
                             соблюдением законодательства о безопасности
                             и охране труда;
                             научное обеспечение безопасности и охраны
                             труда;
                             международное сотрудничество в области
                             трудовых отношений.
 
Необходимые ресурсы и        Финансирование Программы будет осуществляться
источники их финансирования  за счет собственных средств предприятий,
                             средств международных и общественных
                             организаций, и средств республиканского
                             бюджета в объеме 174838,8 тыс. тенге,
                             в том числе:
                             2005 год - 64449,0 тыс.тенге;
                             2006 год - 79359,7 тыс.тенге;
                             2007 год - 31030,1 тыс.тенге.
                             Объем бюджетных средств, необходимый для
                             реализации Программы в 2006-2007 годах, будет
                             уточняться при формировании республиканского
                             бюджета на соответствующий финансовый год.
 
Ожидаемый результат от       Реализация Программы позволит к концу
реализации программы         2007 года:
                             повысить эффективность проведения единой
                             государственной политики в области
                             безопасности и охраны труда;
                             усилить контроль за соблюдением
                             законодательства о безопасности и охране
                             труда;
                             установить единые требования при разработке
                             и утверждении нормативных правовых актов по
                             безопасности и охране труда;
                             внедрить в организациях республики системы
                             управления охраной труда рекомендованной МОТ
                             в соответствии с "Руководством по системам
                             управления охраной труда" МОТ-СУОТ 2001
                             ILO-OSH 2001;
                             снизить уровень производственного травматизма
                             и профессиональных заболеваний на 2-3
                             процента;
                             уменьшить численность работающих в условиях,
                             не отвечающих санитарно-гигиеническим
                             нормативам на 5-6 процентов;
                             сократить непроизводительные потери рабочего
                             времени на 4-5 процентов;
                             уменьшить расходы на лечение, реабилитацию и
                             возмещение вреда пострадавшим на производстве
                             на 5-6 процентов.
 
Сроки реализации             2005-2007 годы.

Введение

      Программа обеспечения безопасности и охраны труда Республики Казахстан на 2005-2007 годы (далее - Программа) разработана на основе пункта 6.3.3. Плана мероприятий по реализации Программы Правительства Республики Казахстан на 2003-2006 годы, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2003 года N 903.
      Программа ориентирована на решение важнейших общегосударственных проблем - улучшение здоровья населения республики, повышение уровня и качества его жизни, совершенствование охраны и безопасности труда и направлена на реализацию статьи 24 Конституции Республики Казахстан, устанавливающей права каждого гражданина на условия труда, отвечающие требованиям безопасности и гигиены.
      В соответствии со Стратегией развития "Казахстан-2030" одним из долгосрочных
приоритетов является здоровье граждан Казахстана.
      Мировой опыт показывает, что важнейший фактор, влияющий на здоровье населения страны, - это шаги государства по предотвращению заболеваний.
      По данным Международной Организации Труда (далее - МОТ) ежегодно во всех странах мира регистрируются около 270 миллионов несчастных случаев на производстве и 160 миллионов профессиональных заболеваний, в том числе погибает на производстве свыше два миллиона человек.
      Несчастные случаи на производстве и профессиональные заболевания наносят огромный материальный вред и уносят человеческие жизни.
      Деятельность по решению данной проблемы в развивающемся мире и странах с переходной экономикой затруднена недостатком знаний и информации. Инвестиционные решения часто принимаются без учета вопросов безопасности и гигиены труда или защиты окружающей среды.
      Казахстан не является исключением общемировых закономерностей возникновения несчастных случаев на производстве и их воздействия на здоровье населения и экономику страны.
      Сегодня, в условиях реформирования экономики и подъема производства, серьезную озабоченность вызывает состояние безопасности и охраны труда в организациях республики, где остро проявляются проблемы обеспечения безопасности работников непосредственно в организациях.

1. Анализ современного состояния безопасности и охраны труда

      Социально-экономические преобразования, проводимые в Казахстане, высветили многие проблемы безопасности и охраны труда, ухудшение условий труда, высокие показатели производственного травматизма и профессиональной заболеваемости.
      По данным Агентства Республики Казахстан по статистике в 2003 году в организациях промышленности, строительства, транспорта и связи, здравоохранения и науки во вредных и опасных условиях труда работало 1286,8 тыс. человек.
      В неблагоприятных условиях труда, не отвечающих установленным допустимым нормам в этих видах деятельности, работало 247,9 тыс. человек, или каждый пятый (19,3 %) от общего числа занятых. Из них в условиях повышенного уровня шума и вибрации работал - каждый третий (35,8 %); под воздействием повышенной запыленности и загазованности воздуха рабочей зоны - каждый второй (48,7 %); неблагоприятного температурного режима - каждый пятый
(19,8 %).
      В 2003 году 33,8 тыс. работников выполняли тяжелую физическую работу, испытывая перегрузки, которые приводят к серьезным патологическим изменениям в организме человека, среди них 7,9 процентов - женщины. На оборудовании, не отвечающем требованиям безопасности, работал каждый десятый (10,1 %).
      Важным вопросом государственной гендерной политики является сокращение численности женщин, работающих в опасных и вредных условиях труда. Среди женщин, каждая десятая (62,2 тыс. человек) работала в условиях, не отвечающих санитарно-гигиеническим требованиям, из них 40 процентов (24,9 тыс. человек) трудилось в запыленной и загазованной среде.
      О неблагополучном положении дел в области условий и охраны труда свидетельствуют данные о численности работников в организациях этих сфер экономики, пользующихся льготами и компенсациями за работу в неблагоприятных условиях труда. В 2003 году льготы и компенсации предоставлялись лишь 461,6 тыс. человек.
      На мероприятия охраны труда и выплаты льгот и компенсаций за работу во вредных и опасных условиях труда в 2003 году было затрачено 12538,8 млн. тенге, что на 11,4 процентов больше, чем в предыдущем году.
      Динамика производственного травматизма показывает, что за последние три года на производстве ежегодно допускается свыше трех тысяч несчастных случаев, на достаточно высоком уровне сохраняется количество пострадавших со смертельным исходом. В 2001 году на производстве погибло 307 человек, в 2002 году - 355 человек, в 2003 году - 315 человек.
      Численность работников, занятых во вредных и опасных условиях труда, в 2001 году составила 1251 тыс. человек, в 2002 году - 1281 тыс. чел., в 2003 году - 1286,8 тыс.человек.
      Количество пострадавших по профессиональному заболеванию (впервые выявленные) в 2001 году составило 378 человек, в 2002 году - 431 человек, в 2003 году - 392 человека.
      Причины травматизма в различных отраслях имеют свои особенности, но общими для всех являются: неудовлетворительная организация производства работ, нарушения трудовой и производственной дисциплины, недостаточное обучение безопасным приемам работ, нарушения требований техники безопасности.
      В немалой степени росту производственного травматизма в организациях отраслей экономики способствует несовершенство законодательной и нормативной базы в области безопасности и охраны труда, ее отставание от темпов экономических реформ. В республике до настоящего времени продолжают действовать нормативные правовые акты по охране труда, разработанные в период семидесятых и восьмидесятых годов прошлого века, нормы которых во многом не отвечают требованиям рыночной экономики.
      Одной из главных причин неблагополучного положения дел в области безопасности и охраны труда является отсутствие научных исследований в сфере безопасности и охраны труда. Предпринимаемые как со стороны министерств, так и со стороны работодателей экономические, правовые и организационно-технические мероприятия по охране труда не подкрепляются научным обоснованием.
      Во многих организациях республики отсутствуют службы безопасности и охраны труда, а в тех организациях, где созданы эти службы, они укомплектованы слабыми или недостаточно квалифицированными кадрами.
      В результате, на рабочих местах недостаточно качественно проводится обучение работников безопасным приемам работ и инструктажи по технике безопасности.
      Допускаются случаи, когда к управлению сложными производственными процессами ставятся люди, не имеющие достаточного опыта работы и не овладевшие технологией производства. Несвоевременно и некачественно осуществляются планово-предупредительные и капитальные ремонты станков, механизмов, машин, оборудования, производственных объектов и сооружений.
      На условия и охрану труда в настоящее время определяющее влияние оказывают экономическое положение организаций, состояние материально-технической базы производства, уровень используемых технологий, развитость научно-технических и экономико-правовых институтов по защите работающих.
      Крайне медленными темпами осуществляется техническое перевооружение производств, в том числе на объектах базовых отраслей промышленности.
      В условиях неприемлемо высокого износа основных производственных фондов (степень износа основных фондов на начало 2003 года в горнодобывающей промышленности составляла 25,4 %, химической - 38,4 %, металлургической - 39,5 %), а также ограниченных инвестиционных возможностей по реконструкции, техническому перевооружению организаций в республике возникла негативная тенденция увеличения опасности производственных отходов для окружающей среды и населения.
      Поэтому исключительно актуальным является поиск технических решений, обеспечивающих контроль и снижение промышленных рисков. Одним из наиболее перспективных и экономически обоснованных подходов к решению данной проблемы является совершенствование, а, по сути - создание системы управления охраной труда, которая обеспечивала бы рациональное использование ограниченных материальных и финансовых ресурсов для достижения безопасности труда, а также экономически стимулировала разработку и внедрение безопасных технологий.

2. Цель и задачи Программы

      Целью Программы является обеспечение прав работников на безопасные условия труда.
      Программа представляет собой комплекс производственных, научно-исследовательских, социальных, экономических, организационных и других мероприятий, обеспечивающих улучшение условий труда и снижение производственного риска, реализация которых возможна только при наличии соответствующих материальных и финансовых ресурсов, квалифицированных исполнителей.
      Основными задачами Программы являются:
      нормативное правовое обеспечение безопасности и охраны труда;
      совершенствование системы управления охраной труда;
      обучение работников вопросам безопасности и охраны труда;
      информационное обеспечение в области безопасности и охраны труда;
      институциональное развитие системы государственного надзора и контроля за соблюдением законодательства о безопасности и охране труда;
      научное обеспечение безопасности и охраны труда;
      международное сотрудничество в области трудовых отношений.

3. Основные направления и механизм реализации Программы

      Основные направления предусматривают обеспечение благоприятных условий труда на производстве, предупреждение и профилактику производственного травматизма, сохранение жизни и здоровья человека в процессе труда за счет подготовки и реализации правовых, организационно-технических и социально-экономических мер.
      В связи с подготовкой республики к вступлению во ВТО необходимо привести в соответствие с международными требованиями действующие в республике нормативные правовые акты, сформировать систему законодательства в области стандартизации в вопросах безопасности и охраны труда.
      Среди многообразия опыта наибольшую эффективность во многих странах с рыночной экономикой обеспечивают:
      внедрение в организациях республики системы менеджмента в сфере промышленной безопасности и охраны труда - международный стандарт OHSAS - 18001 и системы управления охраной труда рекомендованной МОТ в соответствии с "Руководством по системам управления охраной труда" МОТ-СУОТ 2001 ILO-OSH 2001;
      проведение аттестации производственных объектов по состоянию условий труда.
      Система программных мероприятий объединяет работы по следующим основным направлениям:
      3.1. Нормативное правовое обеспечение безопасности и охраны труда;
      3.2. Совершенствование системы управления охраной труда;
      3.3. Обучение работников вопросам безопасности и охраны труда. Информационное обеспечение в области безопасности и охраны труда;
      3.4. Институциональное развитие системы государственного надзора и контроля за соблюдением законодательства о безопасности и охране труда;
      3.5. Научное обеспечение безопасности и охраны труда;
      3.6. Международное сотрудничество в области трудовых отношений.

      3.1. Нормативное правовое обеспечение безопасности и охраны труда

      Для совершенствования нормативных правовых актов предусматривается внесение изменений в нормативные правовые акты по безопасности и охране труда, утвержденных министерствами и ведомствами бывшего СССР, многие которые утратили свое правовое значение, не соответствуют современным требованиям.
      В течение 2005-2007 годов запланированы мероприятия по проведению научно- исследовательских работ по разработке нормативных правовых актов по безопасности и охране труда в соответствии с требованиями международных стандартов.
      Будет проводиться работа по систематизации разрабатываемых стандартов в области безопасности и охраны труда в части их совместимости со стандартами систем качества промышленной безопасности и охраны труда стран Содружества.
      Продолжится разработка санитарных норм и правил по организации технологических процессов и производственному оборудованию, адаптированных к требованиям международных стандартов качества и экологического менеджмента.

      3.2. Совершенствование системы управления охраной труда

      Предусматривается наметить меры по организации работы по управлению охраной труда, производству технических средств охраны труда, включая разработку и развитие производства высокоэффективных средств коллективной и индивидуальной защиты.
      Совершенствование системы управления предусматривает выполнение организационных, научных, технологических и опытно-конструкторских разработок, позволяющих получить практические результаты.
      В этих целях необходимо:
      провести внутриотраслевые мероприятия, способствующие внедрению в производственных организациях республики системы управления охраной труда в соответствии с требованиями международных стандартов;
      создать службы безопасности и охраны труда в производственных организациях;
      проводить мониторинг по безопасности и охране труда и производственному травматизму;
      дополнить web-сайт Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан разделом по вопросам безопасности и охраны труда;
      обеспечить проведение в организациях аттестации производственных объектов по условиям труда и подготовить информацию по ее результатам.
      Результаты аттестации рабочих мест позволят работодателям разработать мероприятия по улучшению и оздоровлению условий труда в организации, по улучшению технологии, внедрению новой техники, применению средств индивидуальной и коллективной защиты, по охране, безопасности и организации труда, с дальнейшей их реализацией.

      3.3. Обучение работников вопросам безопасности и охраны труда.
           Информационное обеспечение в области безопасности и охраны труда

      Реализация основных направлений по обеспечению безопасности и охраны труда требует повышения квалификации специалистов системы управления охраной труда.
      В разделе намечается:
      организовать курсы повышения квалификации для работодателей и работников, руководителей и специалистов в области безопасности, охраны и гигиены труда;
      осуществлять разработку справочной литературы, плакатов, брошюр, видеофильмов и рекламных роликов по вопросам безопасности и охраны труда;
      проводить конкурсы среди организаций на лучшую организацию работ по охране труда, промышленной санитарии, безопасности производства, пожарной безопасности;
      разработать нормативный правовой акт по проведению обучения государственных инспекторов труда Министерства труда и социальной защиты населения;
      разработать компьютерные и мультимедийные программы по обучению и проверке знаний по профессиям и видам работ в области безопасности и охраны труда.

      3.4. Институциональное развитие системы государственного надзора
                и контроля за соблюдением законодательства
                      о безопасности и охране труда

      В рамках институционального развития системы государственного надзора и контроля за соблюдением законодательства о безопасности и охране труда предполагается:
      обеспечить связи организаций работодателей и работников с международными организациями по вопросам сотрудничества в области безопасности и охраны труда;
      обеспечить компьютерной техникой государственных инспекторов труда территориальных подразделений министерства;
      обеспечить государственных инспекторов труда контрольно-измерительными приборами и фиксирующим оборудованием;
      содействовать осуществлению общественного контроля за соблюдением прав и законных интересов работников в области безопасности и охраны труда.
      На региональном уровне предстоит улучшить государственный надзор и контроль за соблюдением трудового законодательства, защиту трудовых прав работников.

      3.5. Научное обеспечение безопасности и охраны труда

      По данному направлению планируется разработать мероприятия по восстановлению и развитию научного обеспечения безопасности и охраны труда, интеграции науки с производством, совершенствования нормативных документов по безопасности и охране труда.
      С этой целью необходимо:
      проводить на базе созданного республиканского государственного казенного предприятия "Республиканский научно-исследовательский институт по охране труда Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан" научные исследования условий, охраны и безопасности труда;
      оснастить республиканское государственное казенное предприятие "Республиканский научно-исследовательский институт по охране труда Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан" компьютерами, оргтехникой и контрольно-измерительными приборами для проведения и прикладных научных исследований по проблемам безопасности и охраны труда;
      совершенствовать работу Информационного центра по безопасности и охране труда при Министерстве труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      3.6. Международное сотрудничество в области трудовых отношений

      Международное  сотрудничество  в области трудовых отношений предполагает:
      взаимодействие с МОТ, Международной ассоциацией инспекций труда, с другими государствами по совершенствованию государственной политики в области безопасности и охраны труда;
      участие в разработке и реализации проектов международных организаций по вопросам безопасности и охраны труда;
      участие в разработке проектов межгосударственных, межправительственных и межведомственных договоров и соглашений в области безопасности и охраны труда;
      подготовка докладов по ратифицированным конвенциям МОТ.

4. Необходимые ресурсы и источники их финансирования

      Финансирование Программы будет осуществляться за счет собственных средств предприятий, средств международных и общественных организаций и средств республиканского бюджета в объеме 174838,8 тыс. тенге, в том числе:
      2005 год - 64449,0 тыс. тенге;
      2006 год - 79359,7 тыс. тенге;
      2007 год - 31030,1 тыс.тенге.
      Объем бюджетных средств, необходимый для реализации Программы в 2006-2007 годах, будет уточняться при формировании республиканского бюджета на соответствующий финансовый год в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

5. Ожидаемые результаты от реализации Программы

      В результате реализации Программы ожидается значительное снижение воздействия вредных и опасных производственных факторов на производстве. Создание безопасных условий труда будет осуществляться за счет реконструкции и технического перевооружения производства, повышения заинтересованности и ответственности работодателей и содействия ускоренному переходу казахстанских организаций на международные стандарты.
      Реализация Программы позволит к концу 2007 года: создать с учетом требований рыночной экономики и международных стандартов принципиально новую законодательную, нормативную и правовую базу в области безопасности и охраны труда;
      обеспечить расширение объема научных исследований в области безопасности и охраны труда и внедрение их достижений в производство;
      улучшить обеспечение работающих спецодеждой, специальной обувью и другими средствами индивидуальной защиты, организовать строительство новых и расширение действующих санитарно-бытовых помещений для работников, ускорить оснащение организаций новыми техническими средствами, приборами безопасности и контроля, соответствующими международным стандартам;
      совершенствовать контрольно-надзорные функции государственных инспекторов труда, укрепить материально-техническую базу территориальных подразделений государственной инспекции труда;
      усилить контроль за соблюдением законодательства о безопасности и охране труда;
      внедрить в производственных организациях республики системы управления охраной труда рекомендованной МОТ в соответствии с "Руководством по системам управления охраной труда" МОТ-СУОТ 2001 ILO-OSH 2001;
      снизить уровень производственного травматизма и профессиональных заболеваний на 2- 3%;
      уменьшить численность работающих в условиях, не отвечающих требованиям санитарно-гигиенических нормативов на 5-6 %;
      сократить непроизводительные потери рабочего времени на 4-5 %;
      уменьшить расходы на лечение, реабилитацию и возмещение вреда пострадавшим на производстве на 5-6 %.

6. План мероприятий по реализации Программы

N
п/п

Мероприятие 

Форма
завершения 

Ответст-
венные
за исполне-
ние

Срок
исполне-ния  

Предпо-
лагаемые
расходы
(тыс.
тенге)

Ис-
точники
финан-
сиро-
вания

1

     2

     3

     4

    5

    6

    7

     1. Нормативное правовое обеспечение безопасности
и охраны труда

1.1

Проводить
научно-иссле-
довательские
работы по
разработке
межотраслевых
актов по
безопасности
и охране
труда

Приказы

МТСЗН,
МЧС,
МЗ

4
квартал,
ежегодно

2005г. -
10200,0
2006г. -
10200,0
2007г. -
10200,0

Рес-
публи-
кан-
ский
бюд-
жет

1.2

Проводить
научно-
исследова-
тельские
работы по
разработке
нормативных
правовых
актов по
безопасности
и охране
труда

Приказы

МТСЗН,
МСХ,
МТК,
МЭМР,
МОН,
МИТ

4
квартал
2006 -
2007 г.г.

2006г. -
17300,0
2007г. -
16300,0

Рес-
публи-
кан-
ский
бюд-
жет

1.3

Унифицировать
разрабатывае-мые стандарты
в области
безопасности и охраны труда в части
их совмести-
мости со
стандартами
систем
качества про-
мышленной
безопасности
и охраны труда стран
Содружества.
 
Продолжить
разработку
санитарных
норм и правил
по организа-
ции техноло-
гических про-
цессов и про-
изводствен-
ному оборудо-
ванию, адап-
тированных к
требованиям
международных
стандартов
качества и
экологичес-
кого
менеджмента.

Информация
Прави-
тельству
Республики
Казахстан

МИТ,
МТСЗН,
МЧС
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
МЗ

4
квартал,
ежегодно

Не
тре-
буются


            2. Совершенствование системы управления

2.1

Проводить
внутриотрас-
левые меро-
приятия, спо-
собствующие
внедрению
системы
управления
охраной труда,
в соответст-
вии с требо-
ваниями меж-
дународных
стандартов и
созданию
служб безо-
пасности и
охраны труда
в производст-
венных орга-
низациях

Информация
Прави-
тельству
Республики
Казахстан

МТСЗН,
МСХ,
МТК,
МЭМР,
МОН,
МИТ,
МКИС

4
квартал,
ежегодно


Сред-
ства
орга-
низа-
ций

2.2

Обеспечить
проведение в
организациях
аттестации
производст-
венных объек-
тов по усло-
виям труда и
подготовить
информацию
по ее
результатам

Информация
Прави-
тельству
Республики
Казахстан

МТСЗН,
МСХ,
МТК,
МЭМР,
МОН,
МИТ,
МКИС

4
квартал,
ежегодно


Сред-
ства
орга-
низа-
ций

2.3

Проводить
мониторинг по
безопасности и охране
труда

Информация
Прави-
тельству
Республики
Казахстан

МТСЗН

4
квартал
2006 г.

Не тре-
буются


2.4

Дополнить
web-сайт
Министерства
труда и
социальной
защиты
населения
Республики
Казахстан
разделом по
вопросам
безопасности
и охраны труда

Информация
Прави-
тельству
Республики
Казахстан

МТСЗН

2
квартал
2006 г.

2006г. -
300,0

Рес-
публи-
кан-
ский
бюд-
жет

3. Обучение работников вопросам безопасности и охраны труда.
      Информационное обеспечение в области безопасности и
                        охраны труда

3.1

Организовать
курсы повыше-
ния квалифи-
кации для
работодателей
и работников,
руководителей
и специалис-
тов в области
безопасности,
охраны и
гигиены труда

Информация
Прави-
тельству
Республики
Казахстан

МОН,
МТСЗН,
МЧС,
МЗ

Ноябрь,
ежегодно


Сред-
ства
орга-
низа-
ций

3.2

Осуществлять
разработку
справочной
литературы,
плакатов,
брошюр,видео-
фильмов и
рекламных
роликов по
вопросам
безопасности
и охраны труда

Информация
Прави-
тельству
Республики
Казахстан

МТСЗН

Сентябрь
2006-
2007 г.г.

2006г.-
5034,0
2007г.-
4530,1

Рес-
публи-
кан-
ский
бюд-
жет

3.3

Проводить
смотры кон-
курсы среди
организаций
на лучшую
организацию
работ по
охране труда,
промышленной
санитарии,
безопасности
производства,
пожарной
безопасности

Проведе-
ние
конкурса

МТСЗН,
Респуб-
ликан-
ские
объеди-
нения
работо-
дателей
и
работни-
ков

4
квартал,
ежегодно


Сред-
ства
об-
щест-
венных
орга-
низа-
ций

3.4

Разработать
нормативный
правовой акт
по проведению
обучения
государствен-
ных инспекто-
ров труда Министерства
труда и
социальной
защиты
населения

Приказ

МТСЗН

Ноябрь
2005 г.

Не тре-
буются


3.5

Разработать
компьютерные
и мульти-
медийные
программы по
обучению и
проверке зна-
ний по про-
фессиям и
видам работ
в области
безопасности
и охраны труда

Информация
Прави-
тельству
Республики
Казахстан

МТСЗН,
МСХ,
МТК,
МЭМР,
МОН,
МИТ,
МКИС

4
квартал
2006-
2007 г.г.


Сред-
ства
орга-
низа-
ций

4. Институциональное развитие системы государственного
надзора и контроля за соблюдением законодательства о безопасности и охране труда

4.1

Обеспечить связи органи-
заций работо-
дателей и
работников с
международны-
ми организа-
циями по воп-
росам сотруд-
ничества в
области
безопасности
и охраны труда

Проведение
совместных
семинаров-
совещаний,
круглых
столов

МТСЗН

4
квартал,
ежегодно

Не тре-
буются


4.2

Обеспечить
компьютерной
техникой
государст-
венных  инспекторов
труда терри-
ториальных
подразделенийминистерства

Информация
Прави-
тельству
Республики
Казахстан

МТСЗН

4
квартал
2006 г.

41387,7

Рес-
публи-
кан-
ский
бюд-
жет

4.3

Обеспечить
государствен-
ных инспекто-
ров труда
контрольно-
измерительны-
ми приборами и фиксирующим
оборудованием

Информация
Прави-
тельству
Республики
Казахстан

МТСЗН

4
квартал,
2005 г.

21024,0

Рес-
публи-
кан-
ский
бюд-
жет

5. Научное обеспечение безопасности и охраны труда

5.1

Оснастить РГП
"Республикан-
ский научно-
исследова-
тельский инс-
титут по
охране труда"
компьютерами,
оргтехникой и
контрольно-
измеритель-
ными
приборами

Информация
Прави-
тельству
Республики
Казахстан

МТСЗН

4
квартал
2005 г.

33225,0

Рес-
публи-
кан-
ский
бюд-
жет

5.2

Обеспечить
развитие
Информацион-
ного центра
охраны и
безопасности
труда
(оснащение
совместно с
Международной
организацией
труда (по
согласованию)
центра с
проекционным
оборудова-
нием, экраном
для проекто-
ра, цветными
принтерами,
портативными
компьютерами
(ноутбуками),
копировальны-
ми аппара-
тами)

Информация
Прави-
тельству
Республики
Казахстан

МТСЗН

2
квартал
2006 г.

5138,0

Рес-
публи-
кан-
ский
бюд-
жет,
сред-
ства
МОТ

6. Международное сотрудничество в области трудовых отношений

6.1

Участвовать в
разработке и
реализации
проектов
международных
организаций
по вопросам
безопасности
и охраны труда

Программы
МОТ по вопросам
труда

МТСЗН

По мере
необхо-
димости

Не тре-
буются


6.2

Участвовать в
разработке
проектов меж-
государствен-
ных, межпра-
вительствен-
ных договоров
и соглашений
в области
безопасности
и охраны
труда

Проекты
между-
народных
договоров

МТСЗН

По мере
необхо-
димости

Не тре-
буются


      Примечание:
      1. Всего потребуется дополнительных средств из республиканского бюджета - 174838,8
тыс. тенге, в том числе: 2005 г. - 64449,0 тыс. тенге; 2006 г. - 79359,7 тыс. тенге;
2007 г. - 31030,1 тыс. тенге.

      2. Расшифровка буквенных аббревиатур:

      МТСЗН - Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан;
      МЗ - Министерство здравоохранения Республики Казахстан;
      МОН - Министерство образования и науки Республики Казахстан;
      МЧС - Министерство по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан;
      МЭМР - Министерство энергетики и минеральных ресурсов Республики Казахстан;
      МИТ - Министерство индустрии и торговли Республики Казахстан;
      МКИС - Министерство культуры, информации и спорта Республики Казахстан;
      МТК - Министерство транспорта и коммуникаций Республики Казахстан
      МСХ - Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан