Ауыл шаруашылығы тауарын өндiрушiлерге су беру жөнiндегi қызметтердiң құнын субсидиялау ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 4 сәуірдегі N 237 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 15 сәуірдегі № 224 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 15.04.2016 № 224 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО-ның ескертпесі.
      ҚР мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша 2014 жылғы 29 қыркүйектегі № 239-V ҚРЗ Заңына сәйкес Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 30 маусымдағы № 6-3/597 бұйрығын қараңыз.

      Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 9 шiлдедегi Су кодексiнiң 36-бабының 5) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса берiлiп отырған Ауыл шаруашылығы тауарын өндiрушiлерге су беру жөнiндегi қызметтердiң құнын субсидиялау ережесi бекiтiлсiн.
      2. "Ауыл шаруашылығы тауарын өндiрушiлерге су беру жөнiнде көрсетiлетiн қызметтердiң құнын субсидиялау ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2004 жылғы 29 қаңтардағы N 99 қаулысының (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 2004 ж., N 4, 55-құжат) күшi жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейiн он күнтiзбелiк күн өткен соң қолданысқа енгiзiледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы
Yкiметiнiң      
2006 жылғы 4 сәуiрдегі
N 237 қаулысымен   
бекiтiлген     

Ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерге суармалы суды беру жөніндегі қызметтердің құнын субсидиялау қағидасы

      Ескерту. Ереже жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2011.02.09 № 106 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерге суармалы суды беру жөніндегі қызметтердің құнын субсидиялау қағидасы (бұдан әрі – Қағида) Қазақстан Республикасы Су кодексінің 135-бабы 1-тармағының 5) тармақшасына сәйкес әзірленген және тиісті қаржы жылына арналған жергілікті бюджет туралы облыс мәслихатының шешімімен бекітілген қаражат есебінен және шегінде ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерге (бұдан әрі – су пайдаланушы) суармалы суды беру жөніндегі қызметтердің құнын жергілікті бюджеттен субсидиялау тәртібін анықтайды.
      2. Осы Қағидада мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) су беруші – ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерге су беруді жүзеге асыратын және су шаруашылығы жүйелерінің қызметтерін көрсететін табиғи монополия субъектісі болып табылатын жеке немесе заңды тұлға;
      2) су пайдаланушы – өз мұқтаждарын және (немесе) коммерциялық мүдделерін қанағаттандыру үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен су ресурстарын пайдалану құқығы берілген жеке немесе заңды тұлға;
      3) суармалы суды беру жөніндегі қызметтер – су көздерінен (өзен, су қоймасы, арна және тағы басқа) су алу арқылы су пайдаланушыға суды жеткізу, су тартқыштар бойынша (арна, құбыржолдар) тасымалдау және бөлу, су пайдаланушылардың су бөлу орындарына жеткізу;
      4) су пайдаланушылардың ауылдық тұтыну кооперативі (САТК) – ауыл шаруашылығының мұқтаждары үшін гидротехникалық құрылыстарды, құрылғыларды және жабдықтарды бірлесіп басқару үшін мүшелік негізінде жүктелген аумақта жер учаскелерін иеленуші (пайдаланушы) жеке және (немесе) заңды тұлғалардың ерікті бірлестігі;
      5) ведомствоаралық комиссия (бұдан әрі – ВАК) – суармалы суды беру жөніндегі қызметтер құнының бір бөлігін жергілікті бюджеттен субсидиялауға жататын су пайдаланушылар тізімін, және су пайдаланушылар бойынша субсидия сомаларын қарау және оларды бекіту жөнінде ұсыныстар енгізу үшін аудан әкімінің шешімімен құрылатын комиссия.
      3. Субсидиялар су пайдаланудың бекітілген лимиті шегінде ауыл шаруашылығы дақылдарын суармалы суды беру жөнінде алынған қызметтер үшін су пайдаланушылардың шығындарын iшiнара өтеуге (көрсетілген қызметтердің құнын арзандатуға) арналады.
      4. ВАК өз қызметінде әкім бекіткен ережені, жұмыс регламентін, суармалы суды беру жөніндегі қызметтер құнының бір бөлігі субсидияланатын су пайдаланушыларды таңдау өлшемдерін басшылыққа алады.
      ВАК төрағалық ететін аудан әкімінің орынбасары және қатысушылар – жергілікті атқарушы органдардың, су қорын пайдалану және қорғау саласындағы аумақтық уәкілетті органның мамандары, қоғамдық ұйымдардың, су пайдаланушылар қауымдастықтарының өкілдері және басқалар құрамында құрылады.
      Аудандық ауыл шаруашылығы бөлімі (бұдан әрі – Бөлім) ВАК-тың жұмыс органы болып табылады.
      Бөлім ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерден құжаттарды қабылдау мерзімі мен басқа да қажетті мәліметтерді көрсете отырып, ВАК-тың жұмыс тәртібін жергілікті БАҚ-та жариялауды қамтамасыз етеді.
      5. Су пайдаланушыларға берілген судың көлемі су бөлетін орындарда анықталады.
      6. Берілген судың бір текше метріне бөлінетін субсидиялар мөлшері осы Қағиданың 1-қосымшасына сәйкес суармалы суды беру және суару әдістерін ескере отырып, су пайдаланушылар үшін табиғи монополиялар мен реттелетін нарықтар салаларындағы басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган бекіткен тарифтерге пайыздық ара қатынаста сараланған түрде белгіленеді.
      Бұл ретте, егер субсидиялауды ескергенде қызметтің құны осы Қағиданың 2-қосымшасына сәйкес құнынан төмен болса, ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерге суармалы суды беру жөніндегі қызметтер субсидиялауға жатпайды.
      7. Субсидия алатын кезде САТК-ға бірлескен (су берушінің арнасынан жалғыз су пайдаланушы болып табылатындардан басқа), суды есептеу құралы және су пайдаланудың белгіленген лимиті айларға бөлінген су берушімен суармалы суды беру жөніндегі шарты бар су пайдаланушыларға басымдық беріледі.
      8. Субсидиялар тікелей су пайдаланушылардың және САТК шоттарына аударылады (САТК мүшелерінің шешімі негізінде).
      Жалпы облыс бойынша субсидия көлемі тиісті қаржы жылына арналған жергілікті бюджет туралы облыстың тиісті мәслихатының шешімімен анықталады. Аудандар бойынша субсидиялар көлемі облыс әкімінің тиісті шешімімен айқындалады. Облыстық ауыл шаруашылығы басқармалары субсидиялар көлемін ағымдағы жылдың 1 ақпанына дейінгі мерзімде аудан әкімдерінің назарына жеткізеді.

2. Субсидиялар төлеу тәртібі және су пайдаланушыларға суармалы суды беру жөніндегі қызметтердің құнын субсидиялау шарттары

      9. Субсидиялар алу үшін су пайдаланушылар (су берушінің арнасынан жалғыз су пайдаланушы болып табылатындардан басқа) құжаттарды САТК арқылы ВАК-қа ұсынады.
      10. САТК берілген су үшін қызметтер құнын арзандатуға субсидиялар алу үшін ағымдағы жылдың 20 ақпанына дейінгі мерзімде ВАК-қа осы Қағиданың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінім береді.
      Өтінімге мынадай құжаттар қоса беріледі:
      САТК жарғысының көшірмесі;
      САТК-ның өтінім беру және субсидиялар алу жөніндегі өкілеттіктерін беру туралы САТК мүшелері жиналысының хаттамасы;
      су берушінің тарифін бекіту туралы бұйрықтың көшірмесі;
      осы Қағиданың 7-қосымшасының үлгі нысанына сәйкес САТК-ның су берушімен әрбір су пайдаланушылар үшін айлар бойынша су пайдаланудың лимиті көрсетілген, алдағы суармалы маусымға суармалы суды беру  туралы шартты;
      әрбір су пайдаланушының жер учаскесіне құқық белгілеуші құжаттардың көшірмелері;
      әрбір су пайдаланушының суаруға арналған құрылыстарының, жабдығы мен құрылғыларының техникалық паспорттарының бар екенін растайтын құжаттардың көшірмелері;
      әрбір су пайдаланушының суаруға арналған суды есептейтін аттестатталған құралдардың бар екені туралы құжаттардың көшірмелері;
      заңды тұлғаны тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің көшірмесі (ақшаны су пайдаланушының шотына аударатын кезде оның жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі немесе жеке кәсіпкерді тіркеу туралы куәліктің көшірмесі);
      клиенттің салық есебінде тұрғанын растайтын, салық органы берген құжаттың көшірмесі;
      деректемелері көрсетілген банк шотының болуы туралы анықтама.
      Егер су пайдаланушы осы Қағиданың 5-тармағына сәйкес САТК мүшесі болмаса, онда ол субсидия алу үшін жоғарыда көрсетілген САТК жарғысының көшірмесі мен САТК мүшелерінің өкілеттік беру туралы жиналыстың хаттамасынан басқа құжаттарды өз бетінше ұсынады.
      11. ВАК ағымдағы жылдың 25 ақпанына дейінгі мерзімде ұсынылған өтінімдерді қарайды және тиісті хаттамаға қол қойып, суармалы суды беру жөніндегі қызметтердің құнын арзандату бойынша субсидия алуға САТК бөлінісінде су пайдаланушылардың тізімі мен осы Қағиданың 1 және 2-қосымшаларына сәйкес ставкалар бойынша субсидиялар сомасын аудан әкіміне бекітуге ұсынады.
      Аудан бойынша субсидиялардың жалпы сомасы берілген субсидиялар сомасының көлемінен аспауға тиіс.
      САТК және жекелеген су пайдаланушылар бөлінісінде су пайдаланудың лимитін су ресурстарын пайдалану мен қорғауды реттеу саласындағы уәкілетті органның су ресурстарын пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі бассейндік инспекциялары анықтайды.
      Су пайдаланушылар өтінімдерінің саны субсидиялар сомасының көлемінен асып кеткен жағдайда неғұрлым прогрессивті суармалы суды беру технологиялары бар су пайдаланушылардың өтінімдері басым тәртіппен қанағаттандырылады.
      12. Су пайдаланушылар тізімі бекітілгеннен кейін аудан әкімі ағымдағы жылдың 28 ақпанына дейін облыстық ауыл шаруашылығы басқармасына (бұдан әрі – Басқарма) осы Қағиданың 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша САТК бөлінісінде су пайдаланушылар тізімін ұсынады.
      13. Облыстық ауыл шаруашылығы басқармасы су пайдаланушылар тізімін алғаннан кейін уәкілетті орган белгілеген су пайдаланудың лимитімен аудан бойынша субсидиялаудың жалпы сомасының сәйкестігін салыстырады. Одан кейін бір апта мерзімде жылдық субсидия сомаларын көрсете отырып, су берудің құнын арзандатуға арналған бюджеттік субсидия алушылар – су пайдаланушылар тізімін бекіту жөнінде аудан әкімдері қабылдаған шешімдер туралы су пайдаланушылар мен САТК-ны жазбаша түрде хабардар етеді.
      14. САТК әр айдың 20-күніне дейін бөлімге мыналарды беріп отырады:
      осы Қағиданың 5-қосымшасына сәйкес су берушілермен суармалы суды беру жөнінде қызмет көрсету актісі;
      су берушіге суармалы суды беру жөніндегі қызметтер үшін қаражат аударылғанын растайтын төлем құжаттарының көшірмесі. Бұл ретте тараптардың уағдаласуы бойынша су пайдаланушы (су пайдаланушының атынан САТК) қалған бөлігін субсидия алғаннан кейін төлеу жөнінде өзіне қосарлама міндеттеме ала отырып, су беруші көрсеткен қызметтер құнының кемінде 50 %-ын төлей алады.
      15. Бөлім осы Қағиданың 14-тармағында көрсетілген құжаттарды тексергеннен кейін, ағымдағы айдың 25-күніне дейінгі мерзімде Басқармаға осы Қағиданың 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша су пайдаланушылар бойынша жиынтық тізілімді жібереді.
      16. Басқарма ұсынылған құжаттардың осы Қағидада белгіленген талаптарға сәйкестігін тексереді және үш жұмыс күні ішінде бюджеттік субсидияларды төлеуге ведомость пен төлем шоттарын қалыптастырады.
      Төлемді жүргізген кезде Басқарма екі жұмыс күні ішінде қазынашылықтың аумақтық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін және екі данада төлем шоттарын ұсынады.

Ауыл шаруашылығы тауар  
өндірушілерге су жіберу  
бойынша қызметтің құнын  
жергілікті бюджеттерден  
субсидиялау қағидасына  
1-қосымша       

Ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерге жеткізілген судың бір текше метріне бөлінетін субсидиялар мөлшері

Суландыру (суару) түрлері бойынша өлшемдер

Ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерге берілген судың 1 (бір) текше метріне субсидиялау мөлшері (бекітілген тарифке %-бен)

1.

Механикалық су көтерусіз әдеттегідей үстіңгі суландыру

20%

2.

Механикалық су көтерусіз жаңбырлату немесе өзіндік тегеурінді суландыру

30%

3.

Механикалық су көтерусіз суландырудың дискреттік технологиясы

40%


Күріш жүйесі үшін әдеттегідей суару

50%

4.

Механикалық су көтерумен әдеттегідей үстіңгі суландыру

60%

5.

Механикалық су көтерумен жаңбырлату немесе суландырудың дискреттік технологиясы

70%

6.

Екі есе механикалық су көтерумен немесе тамшылата суландыру

80%

7.

Тік дренаждың ұңғымаларынан суландыру үшін дренажды суды пайдалану

90%

 Ауыл шаруашылығы тауар  
өндірушілерге су жіберу  
бойынша қызметтің құнын  
жергілікті бюджеттерден  
субсидиялау қағидасына  
2-қосымша       

Субсидиялауды ескере отырып, суару үшін суармалы суды беру жөніндегі қызметтердің бұдан төмен субсидиялауға жатпайтын құны
(суару тәсіліне қарамастан)

Жеткізілетін судың көлемі, текше метр

Субсидиялауды ескере отырып қызмет құны
(тариф сияқты шығарылады* осы Қағиданың 1-қосымшасына сәйкес субсидиялау мөлшері), теңге

1 (бір)

0,03

 Ауыл шаруашылығы тауар  
өндірушілерге су жіберу  
бойынша қызметтің құнын  
жергілікті бюджеттерден  
субсидиялау қағидасына  
3-қосымша       

Нысан

Суармалы суды беру жөніндегі 
қызметтерге бюджеттік субсидиялар
алушы су пайдаланушылардың   
тізімін бекіту жөніндегі   
ведомствоаралық комиссияның  
төрағасы           
_______________________    
(Т.А.Ә)           

201__ жылы суландыру үшін суармалы суды беру
жөніндегі қызметтерге субсидиялар алуға
ӨТІНІМ

1. САТК және су пайдаланушы:_____________________________________
                             (САТК пен су пайдаланушының атауы)
2. Орналасқан жері:______________________________________________
                              (облыс, аудан, кент, көше)
3. Суландыратын жер____________________________________га.
   оның ішінде пайдалану межеленген____________________га.
4. Су көзінің атауы (өзен, бұлақ, суландыру жүйесі, бөлуші, су
бөлшегі) ________________________________________________________
5. Суармалы суды жеткізу бойынша шарт жасалған су берушінің атауы:
_________________________________________________________________
6. Су беруші үшін бекітілген тариф:_____________________________
                            (тариф, ТМРА бұйрығының № және күні)
7. Егілетін ауыл шаруашылығы дақылдарының түрлері бойынша суармалы суды тұтыну көлемі (су пайдаланушылар бөлінісінде):    

п/с

Егілетін дақыл

Егістік көлемі, га

Суландыру нормасы, м3/га

Су тұтыну көлемі, мың м3 (лимит)

Суару тәсілі

Су пайдаланушы 1





1






2







БАРЛЫҒЫ


Х


Х

Су пайдаланушы 2





1






2







БАРЛЫҒЫ


Х


Х

Су пайдаланушы 3





1






2







БАРЛЫҒЫ


Х


Х


ЖИЫНЫ


Х


Х

8. Су тұтыну көлемін айларға бөлу (су пайдаланушылар бөлінісінде):

Айлар

Суландыру алаңы, га

Суару нормасы бойынша су тұтыну көлемі, мың м3

Бекітілген тариф бойынша қызмет құны, мың теңге

Субсидиялау көлемі, %

Субсидия құны, мың теңге

Субсидиялау есебімен 1 м3 құны, теңге/м3

Су пайдаланушы 1













БАРЛЫҒЫ

Х



Х


Х

Су пайдаланушы 2













БАРЛЫҒЫ

Х



Х


Х

Су пайдаланушы 3













БАРЛЫҒЫ

Х



Х


Х

Су пайдаланушы 4













БАРЛЫҒЫ

Х



Х


Х

ЖИЫНЫ

Х



Х


Х

      9. ЖИЫНЫ: бір жылға _________ мың теңге төлеу.

      Ескертпе: Айлар бойынша есептелген су тұтыну көлемі су берушімен жасалған шарт бойынша суармалы судың көлемінен (су пайдалану лимитінен) аспауға тиіс.
      Осы Қағиданың 2-қосымшасына сәйкес субсидиялау құнының көлемін ескере отырып беру жөніндегі қызметтер құны асып кеткен жағдайда субсидия төленбейді.

      САТК: _________________      ________________
               (қолы)                   (Т.А.Ә)

201__жылғы «__»__________

Ауыл шаруашылығы тауар  
өндірушілерге су жіберу  
бойынша қызметтің құнын  
жергілікті бюджеттерден  
субсидиялау қағидасына  
4-қосымша       

       «КЕЛІСІЛДІ»                            «БЕКІТЕМІН»
Қазақстан Республикасы                   _________________облысы
Ауыл шаруашылығы министрлігі             ________________ауданы
Су ресурстары комитеті                     ауыл шаруашылығы
_____________ бассейндік                 басқармасының бастығы
су шаруашылығы
инспекциясының бастығы
_____________________________            _________________________
      (Т.А.Ә.)                                    (Т.А.Ә.)

20__жылғы «__»_______                    20__жылғы «__»___________

_____________________                    _________________________
      (қолы)                                      (қолы)

____________________________облысы
______________________ ауданы бойынша
ауыл шаруашылығы дақылдарын суару үшін суармалы суды жеткізу
жөніндегі қызметтер құнын арзандатуға бюджеттік субсидия алушы
су пайдаланушылар
ТІЗІЛІМІ

Р/с

Су берушінің/су пайдаланушының атауы (айлар бөлінісінде)

Су тұтыну көлемі
(суды беру лимиті), мың м3

Бекітілген тариф бойынша қызметтер құны мың теңге

Субсидиялау көлемі, %

Субсидия сомасы мың теңге

САТК 1





Суды тұтынушы 1






сәуір






маусым






тамыз






БАРЛЫҒЫ





Суды тұтынушы 2






сәуір






маусым






тамыз






БАРЛЫҒЫ





Суды тұтынушы 3






сәуір






маусым






тамыз






БАРЛЫҒЫ





САТК 2





Суды тұтынушы 1











Суды тұтынушы 2











Суды тұтынушы 3






БАРЛЫҒЫ





САТК 3






және т.б.

















Су пайдаланушылар тізілімі бойынша субсидия сомасы аудан бойынша барлығы________теңгені құрайды.

Аудан әкімі:__________  ___________
              (қолы)       (Т.А.Ә.)

Ауыл шаруашылығы тауар  
өндірушілерге су жіберу  
бойынша қызметтің құнын  
жергілікті бюджеттерден  
субсидиялау қағидасына  
5-қосымша       

Суландыру үшін суармалы суды жеткізу жөніндегі қызмет көрсету актісі

________________________ауылы           20__жылғы «__»_________
  (елді мекеннің атауы)

_________________ негізінде әрекет ететін, бұдан әрі «Су беруші» деп
(құжаттың атауы)

аталатын_____________________________________________________________
                                 (ұйымның атауы)

атынан_________________________және_______________________________
      (аты, әкесінің аты, тегі)           (құжаттың атауы)

негізінде әрекет ететін, бұдан әрі «Су пайдаланушы» деп аталатын
______________________________ төмендегілер туралы осы актіні жасады:
               (Т.А.Ә.)

      Осы акт 201__жылғы__________айына «Су беруші» «Су пайдаланушымен» жасалған 201__жылғы «_» _________№___суландыру үшін суармалы суды жеткізу бойынша қызмет көрсету туралы шарт негізінде белгіленген орынға______текше метр суармалы суды жеткізгендігі, ал «Су пайдаланушы» белгіленген орында жоғарыда көрсетілген су көлемін алғандығы туралы жасалды.
      Акт су есептеу аспаптарының көрсеткіштеріне сәйкес берілген суды күн сайын есептеу журналының деректері негізінде жасалған.
      Бекітілген тариф бойынша суландыру үшін суармалы суды жеткізу бойынша «Су пайдаланушыға» көрсетілген қызметтің жалпы сомасы _____________теңгені құрады, оның ішінде ҚҚС__________теңге.
      «Су беруші» мен «Су пайдаланушы» екеуінің арасында жасалған 20__жылғы «__»___________№____шартқа сәйкес толық көлемде актіге қол қойылған күннен бастап суармалы суды жіберу кестесіне сәйкес қызмет көрсетті. Қызмет көрсеткен кезде шағымдар болған жоқ.

«Су беруші» үшін:                  «Су пайдаланушы» үшін:
_____________________                _______________________
     (Т.А.Ә.)                                (Т.А.Ә.)
_____________________                _______________________
    (қолы, мөр)                             (қолы, мөр)

20__жылғы «__»_______                20__жылғы «__»_________

Ауыл шаруашылығы тауар  
өндірушілерге су жіберу  
бойынша қызметтің құнын  
жергілікті бюджеттерден  
субсидиялау қағидасына  
6-қосымша       

«БЕКІТЕМІН»        
Облыс (республикалық маңызы бар
қала, астана) ауыл шаруашылығы
басқармасының бастығы    
__________   ____________  
  (қолы)       (Т.А.Ә.)    
20__жылғы «__»__________  

20__жылғы_____________________
      (ай)
________________________ облысы
________________________ ауданы
бойынша суару үшін суармалы суды жеткізу жөнінде нақты
көрсетілген қызметтердің жиынтық тізілімі

Р/с

Су пайдаланушы атауы

Су берілді мың м3

Бекітілген тариф, 1 м3 теңге

Көрсетілген қызмет құны, теңге

Субсидия көлемі, теңге

Суармалы маусым басынан төленген субсидия, теңге

Төлеуге жатады, теңге

Суармалы маусым басынан бері

О.і. есептік кезең

Суармалы маусым басына

О.і. есеп тік кезеңге

Суармалы маусым басы на

О.і. есеп тік кезеңге

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11























Аудандық ауыл шаруашылығы бөлімінің бастығы
____________   __________________
   (қолы)          (Т.А.Ә.)

20__жылғы «__»____________

      Ескертпе: 2-бағанда Су пайдаланушылар облыстық (республикалық маңызы бар қала, Астана) ауыл шаруашылығы басқармасы бекіткен Суды пайдаланушылар тізбесіндегі тәртіппен келтірілген.
      Субсидиялар мөлшері теңгемен (8-баған) қызмет құны осы Қағиданың 2-қосымшасында көрсетілгеннен төмен субсидиялауды ескере отырып төленбейтінін ескеріп есептеледі.

Ауыл шаруашылығы тауар  
өндірушілерге су жіберу  
бойынша қызметтің құнын  
жергілікті бюджеттерден  
субсидиялау қағидасына  
7-қосымша       

Суландыру үшін суармалы суды жеткізу жөніндегі қызметтер
көрсету туралы ұсынылатын шарттың үлгі нысаны

_____________________ ауылы (қаласы) 20__жылғы «__»__________

Кәсіпорын жарғысы негізінде әрекет ететін, бұдан әрі «Су беруші» деп
аталатын______________________________атынан_____________________
         (заңды тұлғаның атауы)

бір тараптан, __________ негізінде әрекет ететін, бұдан әрі «Су
пайдаланушы» деп аталатын__________________________________атынан
                         (заңды немесе жеке тұлғаның атауы)

_________________________________________________ екінші тараптан
бұдан әрі бірлесіп «Тараптар» деп аталатындар осы Субсидиялауды ескере отырып тарифтер бойынша су беру бойынша қызметтер көрсету шартын (бұдан әрі – Шарт) жасасты және төмендегілер туралы келісімге келді:
      Осы Шартта төменде келтірілген ұғымдар мынадай түсініктеме береді:
      1) «Шарт» – барлық қосымшаларымен және оған толықтырулармен, сондай-ақ Шартта сілтемесі бар барлық құжаттамалармен бірге осы шарт;
      2) «Қызметтер» – Шарт шеңберінде Су беруші Су пайдаланушыға көрсетуі тиіс, табиғи монополияларды реттеу жөніндегі мемлекеттік уәкілетті орган бекіткен тарифтер бойынша суармалы суды жеткізу жөніндегі қызметтерді анықтайды;
      3) «Су беруші» – Шартта көрсетілген жағдайларда суару суын жеткізу бойынша қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға;
      4) «Су пайдаланушы» – қызметі ауыл шаруашылығы өнімдерін өсіру үшін суармалы жерлерді пайдалануға байланысты заңды немесе жеке тұлға;
      5) «Тариф» – табиғи монополияларды реттеу жөніндегі мемлекеттік уәкілетті орган бекіткен суару суын жеткізу жөніндегі қызметтерге тариф.

1. Шарттың мәні

      1. Осы Шарт бойынша суармалы суды жеткізу жөнінде қызметтерді Су беруші тариф бойынша көрсетуге, ал Су пайдаланушы қабылдауға және төлеуге міндеттенеді.

2. Тараптардың міндеттері

      Су беруші:
      2.1. Барлық суару маусымы ішінде_____жылға белгіленген_______ мың текше метр суды пайдалану лимиті шегінде декадалық шығыстар кестесіне сәйкес су шаруашылығы жүйесінің анықталған орындарында Су пайдаланушыға су беруге,
      2.2. Су пайдаланушыға суармалы суды берудегі межеленген өзгерістер туралы екі тәуліктен кешіктірмей хабарлауға,
      2.3. Су көзінде су ресурстары тапшылығы болған кезде әр су пайдаланушы үшін белгіленген кестелер бойынша суармалы судың көлемдерін төмендетуге,
      2.4. Қолда бар су есептеу құралының сенімді жұмысын қамтамасыз етуге,
      2.5. Вегетациялық кезең басталғанға дейін суармалы дренаж желісінің су қабылдауға әзірлігін қамтамасыз етуге міндеттенеді.
      Су пайдаланушы:
      2.6. Шаруашылық ішіндегі суару желісін жұмысқа жарамды жағдайда ұстауға және оларды жиі тазалауды жүргізуге,
      2.7. Су берушіге су қабылдау кестесіндегі межеленген өзгерістер туралы 2 тәуліктен кешіктірмей хабарлауға,
      2.8. Берілген суармалы судың мақсатты тағайындалуы бойынша тиімді яғни суару үшін ғана пайдалануға,
      2.9. Суармалы суды мақсатсыз пайдаланған жағдайда субсидиялар сомасын бюджетке қайтаруды және мақсатсыз пайдаланғаны үшін_______ мөлшерінде айыппұл төлеуді қамтамасыз етуге міндеттенеді.

3. Қосымша талаптар

      3.1. Суды тапсыру-қабылдау суармалы суды берудің бекітілген кестесіне сәйкес су бөлу орындарында жүзеге асырылады. Суды беру-қабылдау белгіленген нысанда екі данадағы журналда тіркеледі (біреуі Су берушіде, екіншісі Су пайдаланушыда сақталады). Жазу қара немесе көк сиямен шарикті немесе қаламсапты қаламмен жазылады.
      3.2. Суды қабылдау-тапсыру келісілген мерзімде тәуілігіне кемінде 2 рет тараптардан ресми түрде уәкілетті өкілдердің бірігіп қадағалауымен жүргізіледі, нәтижелері журналдарға тіркеледі.
      Тараптардың бірі келмеген жағдайда екінші тараптың жазуына дау айтылмайды.
      3.3. Өзендер мен шаруашылықаралық каналдарда сорғыларды орнату міндетті түрде Су берушімен келісілуге тиіс.
      Судың жеткізілген көлемін суарудан басқа мақсаттарға пайдалануға рұқсат етілмейді. Бұлай болмаған жағдайда су алу суармалы суды өз бетінше басып алу болып саналады.

4. Есеп айырысу тәртібі

      4.1. Табиғи монополияларды реттеу жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган бекіткен суармалы суды жеткізу жөніндегі қызметтерге тарифтер ҚҚС-ны ескере отырып__________жылға мың текше метрге_________теңге көлемін құрайды.
      (Су пайдаланушы көрсетілген қызметтерге тариф бойынша толық көлемде ақы төлейді) немесе (Су пайдаланушы көрсетілген қызметтің 50 %-ына ақы төлейді, ал қалған 50 %-ына - субидиялар алғаннан кейін) немесе (Су пайдаланушы осы Шартқа қол қойғаннан кейін жылдық көлемнің ________%-ы көлемінде аванс төлейді және Су берушімен авансқа жұмысты істегеннен кейін ай сайын нақты көрсетілген қызмет көлеміне төлейді) (қажетін уағдаласу бойынша қалдыру керек)
      4.2. Су пайдаланушының жылдық лимиті, барлығы_______________ мың текше метр.
      4.3. Тариф бойынша су пайдаланудың жылдық лимитінің құны ____________ теңге, ҚҚС есебімен.
      4.4. Осы Шартқа қол қойылмаған жағдайда суару маусымы басталғанға дейін Су беруші Су пайдаланушыға су беруді жүзеге асырмайды.

5. Төлем шарты

      5.1. Осы Шарт бойынша төлем теңгемен жүргізіледі.
      5.2. Қызметтер толық немесе ішінара көрсетілмеген жағдайда Су беруші осы Шарттың мерзімі өткен сәттен бастап _____ күннен кешіктірмей аванстық төлемнің тиісті сомасын кері қайтарады және Су пайдаланушыға _________ мөлшерінде айыппұл төлеуге тиіс.
      5.3. Жазылған есептерге Су пайдаланушыға тапсырылғаннан кейін 20 күн мерзімде ақы төленуге тиіс.

6. Айыппұл санкциялары

      6.1. Тарифтер бойынша уақтылы ақы төленбеген кезде Су пайдаланушы Су берушіге кешіктірілген әр күнге төлем сомасының _______ мөлшерінде өсімпұл төлеуге тиіс. Айыппұл санкцияларының (өсімпұлдың) жалпы сомасы төлем сомасының ____ %-ынан аспауы тиіс.

7. Дауларды реттеу тәртібі

      7.1. Осы Шарт бойынша туындаған немесе оған байланысты барлық келіспеушіліктер мен даулар Тараптар арасындағы келіссөздер жолымен шешілуге тиіс.
      7.2. Егер Тараптар келісімге келе алмаса, онда келіспеушіліктер Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамаларына сәйкес реттелуге тиіс.

8. Тараптардың жауапкершілігі

      8.1. Осы Шарт бойынша міндеттерді орындамағаны және/немесе тиісінше орындамағаны үшін Тараптар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапты болады.

9. Форс-мажорлық жағдайлар

      9.1. Егер осы Шарт бойынша су көлемі Су пайдаланушыға суару көзіндегі суармалы судың тапшылығы, дүлей апаттар сияқты еңсерілмейтін күш жағдайлары салдарынан түгел жеткізілмесе, Су беруші ол үшін жеткізбеуіне жауап бермейді.
      9.2. 9.1-тармақта көрсетілген жағдайларда тиісті мемлекеттік орган тиісті түрде растаса, олар заңды болады.
      9.3. Осы Шарт бойынша міндеттемелерді орындауға мүмкіндігі жоқ Тарап ______ күн мерзімде жоғарыда көрсетілген жағдайлардың басталғаны және тоқтағаны туралы басқа Тарапқа хабарлауға міндетті.

10. Басқа да жағдайлар

      10.1. Осы Шартқа барлық өзгерістер мен толықтырулар жазбаша түрде жасалса және оларға Тараптардың құқылы өкілдері қол қойса, қолданыста болып табылады.
      10.2. Осы Шарт _______ тілдерінде ____ данада Тараптардың әрқайсысына бірдей заңды күші бар бір данадан жасалған.
      10.3. Шарт өзара келісім бойынша бұзылуы және тоқтатылуы мүмкін. Ол үшін бұны қолдайтын Тарап Шартты бұзудың болжамды мерзіміне дейін _______ ай бұрын екінші Тарапқа хабарлайды.

11. Шартқа қоса берілетін құжаттардың тізбесі

1. Арнайы су пайдалануға рұқсат (су көзінен суды өз еркімен алғанда).

3. Суару үшін су алуға өтінім Бекітілген тариф бойынша.

4. Су тұтынушыға су берудің онкүндік кестесі.

2. СТН, жеке басының куәлігі, банктік деректемелері.

5. Күн сайын су беру есебінің журналы.

6. Жерге құқық беретін құжаттың көшірмесі.

12. Қорытынды ережелер

12.1. Осы Шарт оған тараптар қол қойған күннен бастап күшіне енеді.
12.2. Шарттың қолданылу мерзімі:
20___жылғы «__»_________басталады
20___жылғы «__»_________аяқталады

Тараптардың мекенжайлары:

            Су беруші                      Су пайдаланушы
______________________________      ______________________________
индекс, облыс, аудан, ауыл                  (толық атауы)
______________________________      ______________________________
          республика                         (мекенжайы)
______________________________      ______________________________
    банктің атауы, және.б.                   (тел. факс)
______________________________      ______________________________
             е./шот                              СТН
______________________________      ________________________е./шот
________________________            ____________________
Қол қоюшының лауазымы, Т.А.Ә.
жұмыс телефоны

Басшы:                              Басшы:
______________________________      _____________________________

Бас бухгалтер:                      Бас бухгалтер:
______________________________      _____________________________

      Ескертпе: Шарт нөмірі облыстық ауыл шаруашылығы департаменті (басқармасы) бекіткен субсидия алатын су пайдаланушылар тізбесіндегі Су пайдаланушының реттік нөміріне сәйкес келуі тиіс.

Об утверждении Правил субсидирования стоимости услуг по подаче воды сельскохозяйственным товаропроизводителям

Постановление Правительства Республики Казахстан от 4 апреля 2006 года N 237. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 апреля 2016 года № 224

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 15.04.2016 № 224 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления  см. приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 июня 2015 года № 6-3/597.

      В соответствии с подпунктом 5) статьи 36 Водного кодекса Республики Казахстан от 9 июля 2003 года Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила субсидирования стоимости услуг по подаче воды сельскохозяйственным товаропроизводителям.

      2. Признать утратившим силу постановление Правительства Республики Казахстан от 29 января 2004 года N 99 "Об утверждении Правил субсидирования стоимости услуг по подаче воды сельскохозяйственным товаропроизводителям" (САПП Республики Казахстан, 2004 г., N 4, ст. 55).

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Утверждены       
постановлением Правительства
Республики Казахстан 
от 4 апреля 2006 года № 237

Правила
субсидирования стоимости услуг по подаче воды
сельскохозяйственным товаропроизводителям

      Сноска. Правила в редакции постановления Правительства РК от  09.02.2011 № 106 (вводится в действие по истечении 10 календарных дней со дня первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила субсидирования стоимости услуг по подаче воды сельскохозяйственным товаропроизводителям (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 5) пункта 1 статьи 135 Водного кодекса Республики Казахстан и определяют порядок субсидирования стоимости услуг по подаче воды сельскохозяйственным товаропроизводителям (далее - водопользователь) за счет и в пределах средств из местных бюджетов, утвержденных решением маслихата области о местном бюджете на соответствующий финансовый год.
      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) вододатель - физическое или юридическое лицо, осуществляющее подачу воды сельскохозяйственным товаропроизводителям и являющееся субъектом естественной монополии по оказанию услуг водохозяйственных систем;
      2) водопользователь - физическое или юридическое лицо, которому в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, предоставлено право использования водных ресурсов для удовлетворения собственных нужд и (или) коммерческих интересов;
      3) услуги по подаче воды - доставка воды водопользователю путем забора из водоисточника (река, водохранилище, канал и другие), транспортировка и распределение по водоводам (канал, трубопроводы), доставка в точки выдела водопользователей;
      4) сельский потребительский кооператив водопользователей (СПКВ) - добровольное объединение физических и (или) юридических лиц, владеющих (пользующихся) земельными участками на подвешенной площади, на основе членства для совместного управления гидротехническими сооружениями, устройствами и оборудованием для нужд сельского хозяйства.
      5) межведомственная комиссия (далее - МВК) - комиссия, создаваемая решением акима района, для рассмотрения и внесения предложений по утверждению списка водопользователей, подлежащих субсидированию из местного бюджета в части стоимости услуг по подаче им поливной воды, и суммы субсидий по водопользователям.
      3. Субсидии предназначаются для частичного возмещения затрат водопользователей (удешевления стоимости полученных услуг) за полученные услуги по подаче воды для орошения сельскохозяйственных культур, в пределах утвержденного лимита водопользования.
      4. МВК в своей деятельности руководствуется утвержденным акимом положением, регламентом работы, критериями отбора водопользователей, которым субсидируется часть стоимости услуг по подаче поливной воды.
      МВК создается в составе председательствующего - заместителя акима района и участвующих, в которые входят специалисты местных исполнительных органов, территориального уполномоченного органа в области использования и охраны водного фонда, представители общественных организаций, ассоциации водопользователей и другие.
      Рабочим органом МВК является районный отдел сельского хозяйства (далее - Отдел).
      Отдел обеспечивает публикацию порядка работы МВК в местных СМИ с указанием сроков приема документов от сельхозтоваропроизводителей и другие необходимые сведения.
      5. Объемы поставленной воды водопользователям определяются в точке выдела воды.
      6. Размер выделяемых субсидий на один кубометр поставленной воды устанавливается дифференцированно с учетом способа полива и подачи воды, в процентном отношении от тарифов, утвержденных для водопользователей уполномоченным государственным органом, осуществляющим руководство в сферах естественных монополий и регулируемых рынков согласно приложению 1 к настоящим Правилам.     
      При этом услуги по подаче воды сельхозтоваропроизводителям не подлежат субсидированию, если стоимость услуги с учетом субсидирования, ниже стоимости согласно приложения 2 к настоящим Правилам.
      7. При получении субсидии приоритет отдается тем водопользователям, которые объединены в СПКВ (за исключением тех, кто является единственным водопользователем из канала вододателя), имеют приборы учета воды и договора на поставку поливной воды с вододателем с помесячной разбивкой установленного лимита водопользования.
      8. Субсидии перечисляются непосредственно на счета водопользователей и СПКВ (на основании решения членов СПКВ).
      Объемы субсидий в целом по области определяется решением соответствующего маслихата области о местном бюджете на соответствующий финансовый год. Объемы субсидии по районам определяется соответствующим решением Акима области. Объемы субсидий до Акимов районов доводятся областными управлениями сельского хозяйства в срок до 1 февраля текущего года.

2. Порядок выплаты субсидий и условия субсидирования стоимости
услуг по подаче воды водопользователям

      9. Для получения субсидий водопользователи предоставляют документы в МВК через СПКВ (за исключением тех, кто является единственным водопользователем из канала вододателя).
      10. СПКВ для получения субсидий на удешевление стоимости услуг за поставленную воду в срок до 20 февраля текущего года представляет в МВК заявку по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.
      К заявке прикладываются следующие документы:
      копия устава СПКВ;
      протокол собрания членов СПКВ о делегировании полномочий СПКВ по представлению заявки и получения субсидий;
      копия приказа об утверждении тарифа вододателя;
      договор СПКВ с вододателем о подаче воды на предстоящий поливной сезон с указанием лимита водопользования для каждого водопользователя по месяцам согласно по типовой форме приложения 7 к настоящим Правилам.
      копии правоустанавливающих документов на земельный участок каждого водопользователя;
      копии документов, подтверждающих наличие технических паспортов на сооружения, оборудования и устройства, предназначенные для полива каждого водопользователя;
      копии документов о наличии аттестованных средств учета воды для полива каждого водопользователя;
      копию свидетельства о регистрации (перерегистрации) юридического лица (в случае перечисления денег на счет водопользователя копию документа, удостоверяющего личность, или копию свидетельства о регистрации индивидуального предпринимателя);
      копию документа, выданного налоговым органом, подтверждающего факт постановки клиента на налоговый учет;
      справку банка о наличии банковского счета с указанием его реквизитов.
      Если водопользователь не является членом СПКВ в соответствии с пунктом 5 настоящих Правил, то он для получения субсидий самостоятельно предоставляет вышеуказанные документы за исключением копии устава СПКВ и протокола собрания членов СПКВ о делегировании полномочий.
      11. МВК в срок до 25 февраля текущего года рассматривает представленные заявки и, подписав соответствующий Протокол, представляет на утверждение списки водопользователей в разрезе СПКВ акиму района на получение субсидий по удешевлению стоимости услуг по подаче воды, и суммы субсидий по ним по ставкам в соответствии с приложением 1 и 2_ к настоящим Правилам.
      Общая сумма субсидий по району не должна превышать доведенный объем суммы субсидий.
      Лимиты водопользования в разрезе СПКВ и отдельных водопользователей определяются бассейновыми водохозяйственными управленями уполномоченного органа в области использования и охраны водного фонда.
      В случае превышения количества заявок водопользователей от объема суммы субсидий в приоритетном порядке удовлетворяются заявки водопользователей, имеющие более прогрессивные технологии полива.    
      12. После утверждения списка водопользователей аким района в срок до 28 февраля текущего года представляет в областное управление сельского хозяйства (далее - Управление), реестр водопользователей в разрезе СПКВ по форме в соответствие с приложением 4 к настоящим Правилам.
      13. Областное управление сельского хозяйства получив реестр водопользователей, сверяет соответствие общей суммы субсидирования по району с лимитом водопользования, установленным уполномоченным органом. После чего, в недельный срок уведомляет в письменной форме водопользователей и СПКВ о принятых решениях Акимами районов по утверждению списков водопользователей - получателей бюджетных субсидий на удешевление стоимости поставки воды с указанием годовых сумм субсидий.
      14. СПКВ до 20 числа каждого месяца представляет в отдел:
      акт оказания услуг по подаче воды вододателем согласно приложению 5 к настоящим Правилам;
      копии платежных документов, подтверждающие перечисление вододателю средств за полученные услуги по доставке воды. При этом по договоренности Сторон водопользователь (СПКВ от имени водопользователей) может оплатить не менее 50 % стоимости оказанных услуг вододателем, параллельно взяв на себя обязательство, оплатить оставшуюся часть после получения субсидий.
      15. Отдел после проверки указанных документов пунктом 14 настоящих Правил, в срок до 25 числа текущего месяца направляет в Управление сводный реестр по водопользователям по форме согласно приложению 6 к настоящим Правилам.
      16. Управление проверяет соответствие представленных документов требованиям, установленным настоящими Правилами, и в течение трех рабочих дней формирует ведомость на выплату бюджетных субсидий и счета к оплате.
      При проведении платежа Управление представляет в течение двух рабочих дней в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате и счета к оплате в двух экземплярах.

Приложение 1         
к Правилам субсидирования из 
местных бюджетов стоимости услуг
по подаче воды сельскохозяйственным
товаропроизводителям     

Размеры
выделяемых субсидий на один кубометр поставленной воды
           сельскохозяйственным товаропроизводителям

Критерии
по видам орошения (полива)
Размеры субсидирования на 1
(один) кубометр поданной воды
сельскохозяйственным
товаропроизводителям (в % к
утвержденному тарифу)

1.

Обычное поверхностное
орошение без механического
водоподъема

20 %

2.

Дождевание без механического
водоподъема, или самонапорное
орошение

30 %

3.

Дискретная технология
орошения без механического
водоподъема

40 %


Обычный полив для рисовых
систем

50 %

4

Обычное поверхностное
орошение с механическим
водоподъемом

60 %

5.

Дождевание или дискретная
технология орошения с
механическим водоподъемом

70 %

6.

Двойным механическим
водоподъемом или капельное
орошение

80 %

7.

Использования дренажных вод
для орошения из скважин
вертикального дренажа

90 %

Приложение 2          
к Правилам субсидирования из 
местных бюджетов стоимости услуг
по подаче воды сельскохозяйственным
товаропроизводителям     

Стоимость услуги по подаче воды для полива
       с учетом субсидирования, ниже которой она не подлежит
         субсидированию (вне зависимости от способа полива)

Объем поставляемой воды,
метр кубический
Стоимость услуги с учетом
субсидирования
(выводится как тариф * размер
субсидирования в соответствии с
приложением 1 к настоящим
Правилам), тенге

1 (один)

0,03

Приложение 3         
к Правилам субсидирования из 
местных бюджетов стоимости услуг
по подаче воды сельскохозяйственным
товаропроизводителям     

Форма

Председателю       
Межведомственной комиссии по
утверждению списка   
водопользователей - получателей
бюджетных субсидий на услуги
по поливной воде    
_______________________
(ФИО)        

ЗАЯВКА
на получения субсидий на услуги по подаче воды
для орошения в 201__ году

      1. СПКВ и водопользователь: __________________________________
                               (наименование СПКВ и водопользователь)
      2. Местонахождение: __________________________________________
                               (область, район, поселок, улица)
      3. Наличие орошаемых земель _______________________________ га.
в т.ч. намечаемые к использованию_____________________________ га.
      4. Наименование источника (река, родник, оросительная система, распределитель, водовыдел) ______________________________________
      5. Наименование вододателя, с которым заключены договора по поставке поливной воды: ___________________________________________
      6. Утвержденный тариф для вододателя: ________________________
        (тариф, № и дата приказа АРЕМ)
      7. Объем водопотребления поливной воды по видам возделываемых сельскохозяйственных культур (в разрезе водопользователей):


п/п

Засеваемая
культура

Площадь
посева, га

Оросительная
норма, м3/га

Объем
водо-
потребления,
тыс.м3
(лимит)

Способ
полива

Водопользователь 1





1






2







ВСЕГО


Х


Х

Водопользователь 2





1






2







ВСЕГО


Х


Х

Водопользователь 3





1






2







ВСЕГО


Х


Х


ИТОГО


Х


Х

8. Распределение объемов водопотребления по месяцам (в разрезе водопользователей):

Месяца

Орошаемая
площадь,
га

Объем
водо-
потребле-
ния по
норме
полива,
тыс.м3

Стоимость
услуги по
утвержден-
ному
тарифу,
тыс.тенге

Размер
субсиди-
рования,
%

Сумма
субси-
дий,
тыс.
тенге

Стои-
мость 1
м3 с
учетом
субси-
дииро-
вания,
тенге/
м3

Водопользователь 1













ВСЕГО

Х



Х


Х

Водопользователь 2













ВСЕГО

Х



Х


Х

Водопользователь 3













ВСЕГО

Х



Х


Х

Водопользователь 4













ВСЕГО

Х



Х


Х

ИТОГО

Х



Х


Х

9. ИТОГО: к выплате за год _________ тыс.тенге.
      Примечание: Расчетный объем водопотребления по месяцам не должен превышать объемов подачи воды (лимит водопользования) по заключенному договору с вододателем.
      Субсидии не выплачивается при превышение стоимости услуг по подаче воды с учетом субсидирования размера стоимости в соответствии с приложением 2 к настоящим Правилам

      СПКВ: ______________________ ___________________________
                  (подпись)                   (ФИО)

      "____"________________ 201___ года

Приложение 4       
к Правилам субсидирования из 
местных бюджетов стоимости услуг
по подаче воды сельскохозяйственным
товаропроизводителям     

"СОГЛАСОВАНО"                          "УТВЕРЖДАЮ"
Начальник ___________________          Начальник управления сельского
бассейновой водохозяйственной          хозяйства ___________________
инспекции Комитета по водным           района ______________________
ресурсам Министерства сельского        _____________________ области
хозяйства Республики Казахстан         ______________________________
______________________________                     (ФИО)
         (ФИО)

"___" _________________ года           "___" _________________ года
___________________________             ___________________________
        (подпись)                               (подпись)

                             РЕЕСТР
       водопользователей - получателей бюджетных субсидий
    на удешевление стоимости услуг по поставке поливной воды
           для орошения сельскохозяйственных культур
          по _______________________________ району
                _________________________ области


п/п

Наименование
вододателя/
водопользователя
(в разрезе
месяцев)

Объем
водопотреб-
ления (лимит
водоподачи),
тыс. м3

Стоимость
услуги по
утверж-
денному
тарифу,
тыс.тенге

Размер
субсидиро-
вания, %

Сумма
субсидий
тыс. тенге

СПКВ 1





Водопотребитель 1






апрель






июнь






август






ВСЕГО





Водопотребитель 2






апрель






июнь






август






ВСЕГО





Водопотребитель 3






апрель






июнь






август






ВСЕГО





СПКВ 2





Водопотребитель 1











Водопотребитель 2











Водопотребитель 3






ВСЕГО





СПКВ 3






И т.д.

















Всего по району сумма субсидий по Реестру водопользователей составляет ___________ тенге.

Аким района: _____________   ________________
               (подпись)         (ФИО)

Приложение 5         
к Правилам субсидирования из 
местных бюджетов стоимости услуг
по подаче воды сельскохозяйственным
товаропроизводителям     

Акт
оказания услуг по доставке поливной воды для орошения

село __________________________________ от "___"________20__ года
      (наименование населенного пункта)
_________________________ в лице _________, действующего на основании
(наименование организации)         (ФИО)
________________________, именуемый в дальнейшем "Вододатель" и
(наименование документа)
__________ действующего на основании ______________________________,
  (ФИО)                                  (наименование документа)
именуемый в дальнейшем "Водопользователь", составили настоящий акт о нижеследующем:
      Настоящий акт составлен в том, что "Вододатель" за ____________ месяц 201___ года на основании Договора с "Водопользователем" об оказании услуг по доставке поливной воды для орошения № _____ от "___"__________ 201___ года, доставил до точки выдела ____________ кубометров воды, а "Водопользователь" получил на точке выдела вышеуказанный объем воды.
      Акт составлен на основании данных журнала ежедневного учета водоподачи в соответствие с показателями приборов учета воды.
      Общая сумма оказанных услуг "Водопользователю" по доставке поливной воды для орошения по утвержденному тарифу составила _________________ тенге, в том числе ____________ тенге НДС. "Вододатель" в соответствии с Договором №____ от "____"______________20__ года, заключенными между ним и "Водопользователем" оказал услуги в соответствие с графиком подачи воды на дату подписания акта в полном объеме. Претензий к оказанию услуг не имеются.

За "Вододателя":                           За "Водопользователя":
________________ (ФИО)                     ________________ (ФИО)
_________________                          ____________________
(подпись, печать)                           (подпись, печать)
"___"__________20__ года                   "___"__________20__ года

Приложение 6        
к Правилам субсидирования из 
местных бюджетов стоимости услуг
по подаче воды сельскохозяйственным
товаропроизводителям     

"УТВЕРЖДАЮ"       
Начальник областного (города
республиканского значения,
столицы) управления сельского
хозяйства         
_____________ ________  
(подпись)    (ФИО)    
"___" ________ 20__ года  

       Сводный реестр фактически оказанных услуг по доставке
   поливной воды для орошения по _____________________ району
        _______________________________________ области
            за __________________________ 20__ года
                         (месяц)


п/п

Наиме-
нование
водо-
пользо-
вателей

Подано воды,
тыс. м3

Ут-
верж
-ден
-ный
та-
риф,
тен-
ге
за
1 м3

Стоимость
оказанных
услуг, тенге

Размер
субсидии,
тенге

Выпла-
чено
субси-
дий с
начала
полив-
ного
сезо-
на,
тенге

Под-
ле-
жит
к
вып-
ла-
те,
тен-
ге

С
нача-
ла
по-
лив-
ного
сезо-
на

В
т.ч.
от-
чет-
ный
месяц

С
начала
полив-
ного
сезона

В
т.ч.
за
от-
чет-
ный
месяц

С
начала
полив-
ного
сезона

В
т.ч.
за
от-
чет-
ный
месяц

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11























Начальник районного отдела сельского хозяйства
________________ _____________________
   (подпись)            (ФИО)
"____"______________20__ года

      Примечание: В графе 2 Водопользователи приводятся в том же порядке, что и в Перечне Водопользователей, утвержденном областным (города республиканского значения, столицы) управлением сельского хозяйства.
      Размер субсидий в тенге (графа 8) рассчитывается с учетом того, что стоимость услуги с учетом субсидирования ниже указанной в приложение 2 к настоящим правилам, не выплачивается.

Приложение 7        
к Правилам субсидирования из 
местных бюджетов стоимости услуг
по подаче воды сельскохозяйственным
товаропроизводителям    

Типовая форма
рекомендуемого договора об оказании услуг по доставке поливной
воды для орошения

село (город) ________________________ "______" ________________ года
____________________________________________________________________
                  (наименование юридического лица)
именуемая в дальнейшем "Вододатель" в лице _________________________
действующего на основании устава предприятия
с одной стороны ____________________________________________________
                  (наименование юридического или физического лица)
именуемый в дальнейшем "Водопользователь", в лице __________________
действующего на основании ___________________________________________
с другой стороны ____________________________________________________
далее совместно именуемые "Стороны" заключили настоящий Договор оказания услуг по подаче воды по тарифам с учетом субсидирования (далее - Договор) и пришли к согласованию о нижеследующем:
      В настоящем договоре нижеперечисленные понятия будут иметь следующие толкования:
      1) "Договор" - настоящий Договор со всеми приложениями и дополнениями к нему, а также со всей документацией, на которой в Договоре есть ссылки;
      2) "Услуги" - означает услуги по доставке поливной воды по тарифам утвержденным уполномоченным государственным органом по регулированию естественных монополий, который Вододатель должен оказать Водопользователю в рамках Договора;
      3) "Вододатель" - юридическое лицо, осуществляющий услуги по доставке поливной воды на условиях указанных в Договоре;
      4) "Водопользователь" - физическое или юридическое лицо, деятельность которых связана с использованием орошаемых земель для выращивания сельскохозяйственной продукции;
      5) "Тариф" - тариф за услуги по доставке поливной воды, утвержденный уполномоченным государственным органом по регулированию естественных монополий;

1. Предмет договора

      1. По настоящему Договору Вододатель обязуется оказать, а Водопользователь принять и оплатить Услуги по доставке поливной воды по тарифу.

2. Обязанности Сторон

      Вододатель обязуется:
      2.1. В течение всего поливного сезона подавать воду Водопользователю в точках выдела водохозяйственных систем в соответствии с графиком подекадных расходов в пределах лимита водопользования ______________ тыс. куб.м. установленного на _________ года,
      2.2. Извещать Водопользователя об ожидаемых изменениях в подаче воды не менее чем за двое суток.
      2.3. При дефиците водных ресурсов в источнике пропорционально снижать объемы подачи воды по установленным графикам для каждого водопользователя.
      2.4. Обеспечить надежную работу имеющихся средств учета воды.
      2.5 Обеспечить готовность оросительной дренажной сети к приемке воды до начала вегетационного периода.
      Водопользователь обязуется:
      2.6. Содержать в исправном состоянии внутрихозяйственную оросительную сеть и проводить их регулярную очистку.
      2.7. Извещать Вододателя об ожидаемых изменениях в графике приеме воды не менее чем за 2 суток.
      2.8. Рационально использовать поданную поливную воду по целевому назначению, то есть только для орошения.
      2.9. В случае нецелевого использования поливной воды обеспечить возврат в бюджет суммы субсидий и выплаты штрафа за нецелевое использование, в размере ___________________________________________

3. Дополнительные условия

      3.1. Передача-прием воды осуществляется в точках выдела воды, согласно утвержденных графиков подачи воды. Передача-прием воды фиксируется в журналах установленной формы в двух экземплярах (один хранится у Вододателя, другой у Водопользователя). Запись производится шариковой или перьевой ручкой черными или синими чернилами.
      3.2. Передача-прием воды производится совместным наблюдением официально - уполномоченных представителей от Сторон не менее 2 раза в сутки в согласованные сроки с фиксированием результатов в журналах.
      В случае неявки одной из сторон запись другой Стороны не оспаривается.
      3.3. Установка насосов на межхозяйственных каналах и реках должна быть в обязательном порядке согласована с Вододателем.
      Не допускается использования доставленного объема воды на другие цели кроме орошения. В противном случае водозабор будет считаться самовольным захватом воды.

4. Порядок расчетов

      4.1. Тариф за услуги по доставке воды, утвержденный уполномоченным государственным органом по регулированию естественных монополий, составляет на ____________ год в размере _______________ тенге за тыс. куб.м. с учетом НДС.
      (Водопользователь оплачивает оказанные услуги по тарифу в полном объеме) или (Водопользователь оплачивает 50 % стоимости оказанных услуг, а оставшиеся 50 % - после получения субсидий) или (Водопользователь после подписания настоящего Договора оплачивает аванс в размере __ % от годового объема и в последующем после отработки Вододателем аванса ежемесячно оплачивает объемы фактически оказанных услуг) (нужное оставить по договоренности)
      4.2. Годовой лимит водопользования, всего __________________ тыс. куб.м.
      4.3. Стоимость годового лимита водопользования по тарифу ____________ тенге, с учетом НДС.
      4.4. В случае не подписания настоящего Договора до начала поливного сезона Вододатель не осуществляет подачу воды Водопользователю.

5. Условия оплаты

      5.1. Оплата по настоящему Договору производится в тенге.
      5.2. В случае частичного или полного отсутствия оказанных услуг, Вододатель возвращает соответствующую сумму авансового платежа не позднее _____ дней с момента истечения срока настоящего Договора и должен заплатить Водопользователю штраф в размере ___________________
      5.3. Выписанные счета подлежат оплате в 20-дневный срок после их вручения Водопользователю.

6. Штрафные санкции

      6.1. При несвоевременной оплате по тарифам Водопользователь должен заплатить Вододателю пеню в размере __________ от суммы платежа за каждый день просрочки. Общая сумма штрафных санкций (пени) не должна превышать ____ % от суммы платежа.

7. Порядок урегулирования споров

      7.1. Все разногласия и споры, возникшие по настоящему Договору или связанные с ним, должны решаться путем переговоров между Сторонами.
      7.2. Если стороны не могут прийти к соглашению, то разногласия должны быть урегулированы в соответствии с действующими законодательствами Республики Казахстан.

8. Ответственность Сторон

      8.1. За неисполнение и/или ненадлежащее исполнение обязательств по настоящему Договору Стороны несут ответственность в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

9. Форс-мажорные обязательства

      9.1. Вододатель не несет ответственность за недопоставленный Водопользователю объем воды по настоящему договору, если это случилось вследствие обстоятельств непреодолимой силы как стихийные бедствия, дефицит воды в источнике орошения.
      9.2. Обстоятельства, указанные в п. 9.1. правомочны, если они должным образом подтверждены соответствующими госорганами.
      9.3. Сторона, для которых создалось невозможность исполнения обязательств по настоящему Договору обязана в ______ дневной срок известить другую Сторону о наступлении и прекращении вышеуказанных обстоятельств и их продолжительности.

10. Прочие условия

      10.1. Все изменения и дополнения к настоящему Договору являются действующими, если они заключены в письменном виде и подписаны правомочными представителями Сторон.
      10.2. Настоящий Договор составлен в ____ экземплярах, на _____________ языках, по одному экземпляру для каждого из Сторон, имеющих равную юридическую силу.
      10.3. Договор может быть, расторгнут и прекращен по взаимному согласию. Для этого ходатайствующая об этом Сторона извещает другую Сторону за __________ месяцев до предполагаемого срока расторжения договора.

11. Перечень документов, прилагаемых к Договору

1. Разрешение на специальное          3. Заявка на получение воды для
водопользование                       орошения
(при самостоятельном водозаборе из    По утвержденному тарифу.
источника).
                                      4. График подекадный подачи
                                      воды Водопользователю.
2. РНН, удостоверение личности,       5. Журнал ежедневного учета
банковские реквизиты.                 подачи воды.
                                      6. Копия правоустанавливающего
                                      документа на землю.

12. Заключительное положения

12.1 Настоящий Договор вступает в силу со дня подписания его Сторонами.
12.2. Срок действия Договора:
                       начало "_____" ______________ 20 ___ года
                       окончание "_____" ______________ 20 ___ года

Адреса Сторон:

      Вододатель                             Водопользователь
_____________________________           _____________________________
_____________________________           _____________________________
(индекс, село, район, область)             (полное наименование)

_____________________________           _____________________________
_____________________________           _____________________________
         (республика)                              (адрес)

_____________________________           _____________________________
_____________________________           _____________________________
    наим. банка, и т.д.                        (тел. факс)

_____________________________           _____________________________
_____________________________           _____________________________
            р./счет                                РНН

_____________________________           _____________________________
_____________________________           _____________________________
_____________________________           _____________________________
_____________________________                     р./счет
_____________________________           _____________________________
должность, Ф.И.О. подписывающего
  номер служ. телефона

Руководитель:                           Руководитель:
____________________________            _____________________________
_________                               __________
Гл. бухгалтер:
____________________________            _____________________________
Гл. бухгалтер:
____________________________            _____________________________
Примечание: Номер Договора должен соответствует порядковому номеру Водопользователя в перечне водопользователей, получающих субсидию, утвержденного областным департаментом (управлением) сельского хозяйства.