Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 26 тамыздағы N 884 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 15 мамырдағы N 395 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. » "Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының 2006-2008 жылдарға арналған (екінші кезең) орта мерзімді жоспары туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 26 тамыздағы N 884  қаулысына  (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 2005 ж., N 33, 458-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының 2006-2008 жылдарға арналған орта мерзімді жоспарында:
      "Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының 2006-2008 жылдарға арналған негізгі бағыттары" деген І-бөлімде:
      "Макроэкономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету" деген 4-тарауда:
      "Макроэкономикалық саясат және 2006-2008 жылдарға арналған макроэкономикалық көрсеткіштердің болжамы" деген 1-параграфта:
      "Қазақстан Республикасының 2005-2008 жылдарға арналған макроэкономикалық көрсеткіштерінің болжамы: деген кесте мынадай редакцияда жазылсын:

Көрсеткіштер 2005  есеп Болжам
2006 2007 2008

ЖІӨ, млрд. теңге

7457,1

8725

9988

11459

Өткен жылға %-бен ЖІӨ-нің нақты өзгеруі

109,5

108,3

108,3

108,9

ЖІӨ, млрд. АҚШ долл. ресми бағам бойынша

56,1

68,7

78,6

90,2

ЖІӨ, млрд. АҚШ долл. сатып алу қабілетінің шамасы (САҚШ) бойынша

160,7

173,9

194,2

218,1

Халықтың жан басына шаққандағы ЖІӨ, АҚШ долл. ресми бағам бойынша

3703

4486

5092

5799

Халықтың жан басына шаққандағы ЖІӨ, АҚШ долл. САҚШ бойынша

10619

11358

12571

14018

Тұтыну бағалары индексі (жылға орташа алғанда), %-бен

7,6

5,7-7,6

5-7

5-7

Ақша базасы, млрд. теңге

663

939

1184

1416

Ақша массасы, млрд. теңге

2065

2789

3561

4413

Экономиканы монеталандыру деңгейі, %

271

32

35,7

38,5

Тауарлар экспорты, млрд. АҚШ долл. (ФОБ)

28,2

29,4

29,9

31,2

Тауарлар импорты, млрд. АҚШ долл. (ФОБ)

17,9

21

23,4

26

Негізгі капиталға инвестициялар, млрд. теңге

2205,2

2602,1

2992,5

3411,4

өткен жылға %-бен

122,2

118

115

114 
 
936,2

Ауыл шаруашылығының жалпы өнімінің көлемі, млрд. теңге

763,2

806,3

866,5

өткен жылға %-бен

107,3

102

102,2

103

Өнеркәсіптік өнім көлемі, млрд. теңге

5124,1

5806,3

6512

7382,3

өткен жылға %-бен

104,6

104

104,2

106,7

Мұнай мен газ конденсатын өндіру, млн. тонна

61,9

62,5

64

70

Мұнайдың әлемдік бағасы (Вrеnt қоспасы), бір баррель үшін АҚШ доллары

54,4

55

54

53

Мұнайдың экспорттық бағасы, бір баррель үшін АҚШ доллары

45,2

44

43,2

42,4

      жиырма екінші абзацта:
      "40-49" деген сандар»"53-55" деген сандармен ауыстырылсын;
      "30-36,8" деген сандар»"42,4-44" деген сандармен ауыстырылсын;
      жиырма үшінші абзацтағы "3,7" деген сандар»"6,7" деген сандармен ауыстырылсын;
      жиырма бесінші абзацтағы "7,9" деген сандар "5" деген санмен ауыстырылсын;
      "ЖІӨ-нің өндірістік құрылымы, %-бен", "Экономика салаларының үлесі, ЖІӨ-ге %-бен" және»"Соңғы тұтыну әдісі бойынша ЖІӨ-нің құрылымы, ЖІӨ-ге %-бен" деген диаграммалар алынып тасталсын;
      жиырма алтыншы, жиырма жетінші, жиырма сегізінші, жиырма тоғызыншы абзацтар алынып тасталсын;
      "Қаржылық тұрақтылықты қамтамасыз ету" деген 5-тарауда:
      "Фискалдық саясат" деген 3-параграфта:
      мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:
      "2006 жылғы 1 шілдеден бастап Қазақстан Республикасы Президентінің 2005 жылғы 1 қыркүйектегі N 1641  Жарлығымен  мақұлданған Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражатын қалыптастырудың және пайдаланудың орта мерзімді перспективаға арналған тұжырымдамасына сәйкес Ұлттық қор жаңа жұмыс істеу жүйесіне көшуді жүзеге асыратын болады.";
      "Мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген қарыз алу мен борышты басқару   саласындағы саясаты" деген кіші бөлімде:
      бірінші абзацтағы»"екі" деген сөз алынып тасталсын;
      бірінші абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:
      "мемлекеттік борышты басқару жөніндегі жүйені жетілдіру;";
      алтыншы абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацтармен толықтырылсын:
      "Үкіметтік қарыз алу, сондай-ақ қор нарығында тиісті бағдар белгілеу үшін айналыстағы мемлекеттік бағалы қағаздардың жеткілікті көлемін ұстап тұру мақсатында да пайдаланылады. Нақты жинақтау мақсатында үкіметтік қарыз алу саясаты бес жылдық перспективада кепілдік берілген борышты ескере отырып, Ұлттық қор активтерінің нарықтық құнына үкіметтік борыштың 50-70% арақатынасына қол жеткізуге бағдарланатын болады.
      Бұдан басқа, Қазақстан Республикасының мемлекеттік борышын басқару жүйесі қайта қаралатын болады. Мониторинг мемлекеттік борыш бойынша ғана емес, мемлекеттің басым қатысуымен акционерлік қоғамдардың борыштық міндеттемелерін өзіне қамтитын барлық мемлекеттік сектордың борышы бойынша да жүргізілетін болады.
      Мемлекеттік борышты басқару жүйесін жетілдіру жөніндегі шаралар кешенін қабылдау үшін Мемлекеттік борышты басқару жөнінде тұжырымдама әзірленетін болады. Тұжырымдамада борышты басқару стратегиясы, мемлекеттік борыш құрылымы мәселелері, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдарының борыштық міндеттемелерін реттеу мәселелері мен мемборышты басқарудың ұйымдық негіздері өз көрінісін табады.";
      мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:
      "Бұдан басқа, Ұлттық қор активтерінің елеулі қысқартуына жол бермеу мақсатында (бір жағынан Ұлттық қорда жинақтау жүзеге асырылғанда, ал екінші жағынан шамадан тыс үкіметтік қарыз алынады) бюджет тапшылығын үкіметтік қарыз алу есебінен қаржыландыру деңгейі бес жылдық кезең үшін орташа   жылдық мәнінде ЖІӨ-нің 1%-нан аспайтын мөлшерде шектелетін болады. Осылайша, бюджетке түсімдердің деңгейіне жағымсыз әсер ететін қолайсыз экономикалық конъюнктура кезеңінде бюджет тапшылығының көрсеткіші бес жылдық кезең үшін орташа мән шеңберінде ұлғаю жағына қайта қаралуы мүмкін.";
      "Салық саясаты" деген кіші бөлімнің екінші абзацы алынып тасталсын;

      "Адами капиталды дамыту" деген 8-тарауда:
      "Халықты әлеуметтік қамсыздандыру" деген 6-параграф мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:
      "2006 жылғы 1 шілдеден бастап өңірлік әскери жанжалдарға қатысушылар мен халықтың кейбір басқа да санаттары үшін арнайы мемлекеттік жәрдемақылар мөлшері ұлғайтылады, сондай-ақ әлеуетті құрылымдар зейнеткерлеріне еңбек сіңірген жылдары үшін зейнетақы мөлшерін сараланған арттыру жүзеге асырылады.";
      "Денсаулық сақтау" деген 7-параграф мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:
      "2006 жылдан бастап Астана қаласында медициналық кластер құру шеңберінде жаңа медициналық орталықтарды басқаруға көшбасшы шетелдік клиникалар мен госпитальдер тартылатын болады. Бұл бағыттағы пилоттық жоба - Ана мен баланың ұлттық ғылыми орталығы болады.";
      көрсетілген қаулымен бекітілген "Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының 2006-2008 жылдарға арналған мемлекеттік реттеуіштері" деген 2-бөлім осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын:
      көрсетілген қаулымен мақұлданған»"Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының 2006-2008 жылдарға арналған маңызды көрсеткіштерінің болжамы" деген 3-бөлім осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қаулымен бекітілген»"2006-2008 жылдарға арналған қолданыстағы және әзірленетін мемлекеттік және салалық (секторалдық) бағдарламалардың тізбесі" деген 4-бөлім мынадай мазмұндағы реттік нөмірі 30-1-жолмен толықтырылсын:
"30-1    3  Теңіз көлігін дамытудың 2006-2012   2006-     ККМ
            жылдарға арналған бағдарламасы      2012 жж
            (Қазақстан Республикасы Үкіметінің 
            2006 жылғы 31 наурыздағы N 222
            қаулысына сәйкес әзірленеді)     «                  ";
      8-бағанда:
      "Мемлекеттік орган бойынша жиыны:" деген жолдағы»"5" деген сан»"6" деген санмен ауыстырылсын;
      "салалық бағдарламалар" деген жолдағы»"5" деген сан "6" деген санмен ауыстырылсын;
      "- олардың ішінде әзірленетіндері" деген жолдағы»"1" деген сан»"2"»деген санмен ауыстырылсын;
      "Бағдарламалар бойынша жиыны:" деген жолдағы»"93" деген сандар "94" деген сандармен ауыстырылсын;
      "- салалық" деген жолдағы "63" деген сандар»"64" деген сандармен ауыстырылсын;
      "Әзірленетін бағдарламалар:" деген жолдағы»"21" деген сандар "22" деген сандармен ауыстырылсын;
      "салалық бағдарламалар"»деген жолдағы "13" деген сандар "14" деген сандармен ауыстырылсын.

         2.   Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

                                          Қазақстан Республикасы
                                               Үкіметінің
                                         2006 жылғы»15 мамырдағы
                                         N 395 қаулысына 1-қосымша
 
                                           Қазақстан Республикасы
                                                 Үкіметінің
                                          2005 жылғы»26»тамыздағы
                                              N 884 қаулысымен
                                                    бекітілген

 2-бөлім. Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық
дамуының 2006-2008 жылдарға арналған мемлекеттік реттеуіштері

Атауы 2005 ж. есеп Болжам
2006 ж. 2007 ж. 2008 ж.
01.07 дейін 01.07 бастап

Ең төменгі жалақы мөлшері, теңге

7000

9200

9200

9752

10337

Базалық зейнетақы төлемінің мөлшері, теңге*

3000

3000

3000

3180

Ең төменгі зейнетақы мөлшері, теңге

6200

6700

7236

7815

Ең төменгі күнкөріс деңгейі, теңге

6014

7945

8422

8927

Айлық есептік көрсеткіш, теңге

971

1030

1092

1158

Жұмыс күшінің импортына квота (Қазақстан Республикасының
шекара маңындағы
облыстарында
ауыл шаруашылығы
жұмыстарында еңбек
қызметін жүзеге
асыру үшін тартылатын көшіп
келген еңбекшілерді
есепке ала отырып),
%-бен**

0,45

0,70

0,70

0,70

* - Базалық зейнетақы төлемі 2005 жылғы 1 шілдеден бастап енгізілді
**  - шетелдік жұмыс күшін тартуға квота болжамы көшіп келген еңбекшілерді есепке ала отырып, Қазақстан Республикасының экономикалық белсенді халқы санының %-ы ретінде есептеледі
ескертпе:
      Қазақстан Республикасының Кеден кодексіне сәйкес тауарлар мен қызметтер импортына кедендік тарифтердің өзгеруі қажеттілігіне қарай Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулыларымен бекітіледі;
      өнімдер (жұмыстар) өндіруге арналған стандарттар»"Техникалық реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының  21-бабының  1-тармағына сәйкес техникалық реттеу және метрология саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіпке сәйкес бекітіледі.

  Табиғи монополиялар субъектілерінің реттелетін қызметтеріне
    (тауарларына, жұмыстарына) бағалардың және тарифтердің
       шекті өсуінің 2006-2008 жылдарға арналған болжамы

 N

 
 
Мемлекеттік реттеуіштер

2005 ж.
желтоқ-
сан
2004 ж.
желтоқ-
санға,
%, бағалау

2006 ж.
желтоқсан
 2005 ж.
желтоқ-
санға,
%, болжам

2007 ж.
желтоқсан
2006 ж. 
желтоқ-
санға,
%, болжам

2008 ж.
желтоқсан
2007 ж.
желтоқ-
санға, %,
болжам

1

Электр энергиясын өңірлік деңгейдегі электр желілері арқылы беру

126,6

138

105,4

111,3

2

Электр энергиясын өңіраралық деңгейдегі электр желілері арқылы беру

108,9

108,4

109,3

112,5

3
 
 
 
 
    4

Электр энергиясын желіге жіберуді және тұтынуды техникалық
диспетчерлендіру

109,5

119,3

108,2

110,9

Газды және (немесе) газ конденсатын тасымалдау: таратушы құбырлар арқылы

102,7

103,4

112,5

106,9

5

Мұнайды магистральды құбырлар арқылы тасымалдау

100

100

100

100

6

Жылу энергиясын өндіру, беру және (немесе) тарату

102

115

112

108

7

Су шаруашылығы жүйесінің қызметтері:
магистральды құбырлар және (немесе) арналар арқылы су беру
таратушы құбырлар арқылы су беру

 
 
 
 
105,1
103,1

 
 
 
 
125,3 119,3

 
 
 
 
102,7
115

 
 
 
 
101,2
110

8

Ағынды суларды ағызу

104,9

119,2

115

110

9

Порттардың қызметтері

100

100

100

100

10

Әуежайлардың қызметтері: әуе кемесінің ұшуын және қонуын (қабылдау және шығару) қамтамасыз ету жөніндегі қызметтер авиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі қызметтер

100,7
 
 
 
 
 
          102,1

101,5 
 
 
 
 
 
          104,7

101,3 
 
 
 
 
 
          104,1

101,2 
 
 
 
 
 
          103,5

11

Почта байланысының жалпыға қол жетімді қызметтері:
жай хат жіберу
жай карточка жіберу
жай бандероль жіберу


 
102
102
102


 
102
102
102


 
102
102
102


 
102
102
102

                                             Қазақстан   Республикасы
                                                   Үкіметінің
                                             2006 жылғы»15 мамырдағы
                                                  N 395 қаулысына
                                                         2-қосымша

                                              Қазақстан Республикасы
                                                      Үкіметінің
                                              2005 жылғы»26»тамыздағы
                                                   N 884 қаулысымен
                                                         мақұлданған

     3-бөлім. Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық
             дамуының   2006-2008 жылдарға арналған маңызды
                     көрсеткіштерінің болжамы

  Көрсеткіштер

2004 ж.
есеп

2005 ж.
есеп

болжам

2006 ж.
2005
ж-ға
%-бен

2008 ж.
2005
ж-ға
%-бен

2006ж.

2007ж.

2008ж.

Әлеуметтік-демографиялық көрсеткіштер

Халықтың жалпы саны, мың адам

15012,7

15146,2

15314,2

15446,5

15588,6

101,1

102,9

Экономикада жұмыспен қамтылғандардың саны, мың адам

7148,4

7244,2

7468,7

7593,1

7729,3

103,1

106,7

Зейнеткерлердің саны (орташа жылдық), мың адам

1647,2

1637

1622,6

1621,5

1620,9

99,1

99

Зейнетақының орташа айлық мөлшері, теңге

8571

9142

10063

11077

11963

110,1

130,9

Базалық зейнетақы төлемінің орташа айлық мөлшері, теңге


3000

3000

3000

3180

100

106

Нақты жалақы, өткен жылға %-бен

114,6

112

108

112,1

107,9


130,6

Көрсеткіштер

2004 ж.
есеп

2005 ж.
есеп

болжам

2008 ж.
2005
ж-ға
%-бен

2006ж.

2007ж.

2008ж.

Маңызды макроэкономикалық көрсеткіштер

Жалпы ішкі өнім, млрд. теңге

5870

7457,1

8725

9988

11459


Өткен жылға %-бен нақты өзгеруі

109,6

109,5

108,3

108,3

108,9

127,7

Халықтың жан басына шаққандағы ЖІӨ, АҚШ долл.

2877

3703

4486

5092

5799

156,6

ЖІӨ-нің салалық құрылымы, %

100

100

100

100

100

100

Тауарлар өндіру оның ішінде:

өнеркәсіп
ауыл шаруашылығы
құрылыс

44,9
 
 
31,1
7,9
5,9

44,1

 
30,2
6,5
7,4

43,4
 

29,5
6,3
7,6

43,2
 
 
29,3
6,1
7,8

42,9
 
 
29,0
6,0
7,9


Қызметтер өндіру

50,6

52,2

52,6

52,8

53,1


Таза салықтар

6,2

5,9 

6  

6  

6  


Қаржылық делдалдық  қызметтері

 -1,8 

-2,2  

-2  

-2  

-2  


Кірістер құру әдісімен ЖІӨ, %

  100

100  

100  

100  

100  


Қызметкерлерге еңбекақы төлеу

37,9

34,2

34,3

34,5

34,7


Өндіріс пен импортқа салынатын таза салықтар, оның ішінде:

10,3

8,9

8,8

8,9

8,1


өнімдер мен импортқа салынатын салықтар

8,3

6,8

6,8

6,7

6,5


өндіріске салынатын басқа да салықтар 

2

2,1

2,0

2,2

1,6


Өндіріс пен импортқа субсидиялар (-)

0,1

0

0

0

0


Жалпы пайда және жалпы аралас кіріс, оның ішінде:

57,2

56,9

56,9

56,6

57,2


негізгі капиталды тұтыну

15,9

16,2

16,5

16,1

16


таза пайда және таза аралас кіріс

41,3

40,7

40,4

40,5

41,2


Түпкі пайдалану
әдісімен ЖІӨ, %

100

100

100

100

100


Түпкі тұтынуға арналған шығыстары
үй шаруашылық-
тары
мемлекеттік басқару органдары
үй шаруашылық-
тарына қызмет көрсететін коммерциялық емес ұйымдар

64,7
 
 
51,7
 
11,5
 
 
1,5

63,1
 
 
50,3
 
11,5
 
 
1,3

69,8
 
 
55,4
 
12,7
 
 
1,7

70,4
 
 
55,9
 
12,7
 
 
1,8

70,3
 
 
56
 
12,8
 
 
1,5


Жалпы жинақтар
негізгі капиталды жинақтау

26,6
25,4

27,7
25,1

24,9
22,9

24,9
23
 

25,8
23,5


материалдық  айналым құралдары
запастарының өзгеруі

1,2

2,6

2

1,9

2,3


Тауарлар мен қызметтердің таза экспорты

9

9,2

5,3

4,7

3,9


Ақша базасы, млрд. теңге
өткен жылға %-бен

578
 
182

663
 
114,7

939
 
141,6

1184
 
126,1

1416
 
119,6

214

Ақша массасы,
млрд. теңге өткен жылға %-бен

1650
 
170

2065

125,2

2789
 
135,1

3561
 
127,7

4413
 
123,9

214

Экономиканы монеталандыру деңгейі, % 

 28,1 

27,7  

32,0  

35,7  

38,5  


Ұлттық Банктің жыл соңындағы қайта қаржылан-
дырудың ресми ставкасы жыл соңында

7

8

8

7,5

7,5


Банк жүйесіндегі
резиденттердің депозиттері, млрд.теңге

1271

1654

2228

2830

3525

213,1

Экономикадағы банктердің кредиттері, млрд.теңге

1484

2592

3676

4782

6028

232,6

Тұтыну бағаларының индексі, %-бен бір жылға орташа

6,9

7,6

5,7-7,6

5-7

5-7


Мемлекеттік бюджеттің тапшылығы ЖІӨ-ге %-бен

-0,3

0,6

-1,4

-1,0

-0,5


Негізгі капиталға инвестициялар, млрд. теңге

1530,6

2205,2

2602,1

2992,5

3411,4


Өткен жылға %-бен нақты өзгеруі

110,6

122,2

118

115

114

154,7

Тауарлар экспорты (ФОБ), млрд. АҚШ долл.
Өткен жылға %-бен

20,5

 
153,7

28,2
 
 
137,5

29,4
 
 
104,3

29,9
 
 
101,5

31,2
 
 
104,7


Тауарлар импорты (ФОБ), млрд. АҚШ долл.
Өткен жылға %-бен

13,8
 
 
147,6

17,9
 
 
129,9

21
 
 
117,0

23,4
 
 
111,7

26
 
 
110,8


Өнеркәсіп өнімінің (жұмыстарының, қызметтерінің) көлемі, млрд.теңге

3733,8

5124,1

5806,3

6512

7382,3


Өткен жылға %-бен нақты өзгеруі

110,1

104,6

104

104,2

106,7

115,6

Ауыл шаруашылы-
ғының жалпы өнімі, млрд.теңге
Өткен жылға %-бен нақты өзгеруі

694,7
 
 
 
100,1

763,2
 
 
 
107,3

806,3
 
 
 
102

866,5
 
 
 
102,2

936,2
 
 
 
103

 
 
 
 
107,4

Құрылыс, млрд.теңге Өткен жылға %-бен нақты өзгеруі

527,8
 
117,9

743,6
 
134,1

940,7
 
115

1168,9
 
112

1426,6
 
110

 
 
142

Көлік қызметтері, млрд. теңге
Өткен жылға %-бен нақты өзгеруі

1183,5
 
 
109,5

1377,3
 
 
107

1564,4
 
 
106,5

1786,3
 
 
107

2060,6
 
 
108

 
 
 
123,1

Байланыс, млрд.теңге
Өткен жылға %-бен нақты өзгеруі

168,7
 
129

216,7
 
127,7

277,6
 
122

352,2
 
122

439,6
 
120

 
 
179

Сауда, млрд.теңге
Өткен жылға %-бен нақты өзгеруі

1113,8
 
110,4

1669,6

109,3
 

1956,2
 
109,5

2274,7
 
109,7

2652,3
 
110

 
 
132,1


О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 26 августа 2005 года N 884

Постановление Правительства Республики Казахстан от 15 мая 2006 года N 395

      Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в  постановление Правительства Республики Казахстан от 26 августа 2005 года N 884 "О Среднесрочном плане социально-экономического развития Республики Казахстан на 2006-2008 годы (второй этап)" (САПП Республики Казахстан, 2005 г., N 33, ст. 458) следующие изменения и дополнения:

      в Среднесрочном плане социально-экономического развития Республики Казахстан на 2006-2008 годы, утвержденном указанным постановлением:
      в разделе 1 "Основные направления социально-экономического развития Республики Казахстан на 2006-2008 годы":
      в главе 4 "Обеспечение макроэкономической стабильности":
      в параграфе 1 "Макроэкономическая политика и прогноз макроэкономических показателей на 2006-2008 годы":
      таблицу "Прогноз макроэкономических показателей Республики Казахстан на 2005-2008 годы" изложить в следующей редакции:

Показатели 2005 отчет Прогноз
2006 2007 2008

ВВП, млрд. тенге

7457,1

8725

9988

11459

реальное изменение ВВП в % к предыдущему году

109,5

108,3

108,3

108,9

ВВП, млрд. долл. США по официальному курсу

56,1

68,7

78,6

90,2

ВВП, млрд. долл. США по паритету покупательной способности (ППС)

160,7

173,9

194,8

218,1

ВВП на душу населения, долл. США по официальному курсу

3703

4486

5092

5799

ВВП на душу населения, долл. США по ППС

10619

11358

12571

14018

Индекс потребительских цен (в среднем за год), %

7,6

5,7-7,6

5-7

5-7

Денежная база, млрд. тенге

663

939

1184

1416

Денежная масса, млрд. тенге

2065

2789

3561

4413

Уровень монетизации экономики, %

27,7

32

35,7

38,5

Экспорт товаров, млрд. долл. США (ФОБ)

28,2

29,4

29,9

31,2

Импорт товаров, млрд. долл. США (ФОБ)

17,9

21

23,4

26

Инвестиции в основной капитал, млрд. тенге

2205,2

2602,1

2992,5

3411,4

в % к предыдущему году

122,2

118

115

114

Объем валовой продукции сельского хозяйства, млрд. тенге

763,2

806,3

866,5

936,2

в % к предыдущему году

107,3

102

102,2

103

Объем промышленной продукции, млрд. тенге

5124,1

5806,3

6512

7382,3

в % к предыдущему году

104,6

104

104,2

106,7

Добыча нефти и газового конденсата, млн. тонн

61,9

62,5

64

70

Мировая цена на нефть (смесь Brent), долларов США за баррель

54,4

55

54

53

Экспортная цена на нефть, долларов США за баррель

45,2

44

43,2

42,4

      в абзаце двадцать втором:
      цифры "40-49" заменить цифрами "53-55";
      цифры "30-36,8" заменить цифрами "42,4-44";

      в абзаце двадцать третьем цифры "3,7" заменить цифрами "6,7";

      в абзаце двадцать пятом цифры "7,9" заменить цифрой "5";
      диаграммы "Производственная структура ВВП, в %", "Доля отраслей экономики в % к ВВП" и "Структура ВВП по методу конечного потребления, в % к ВВП" исключить;

      абзацы двадцать шестой, двадцать седьмой, двадцать восьмой, двадцать девятый исключить;

      в главе 5 "Обеспечение финансовой устойчивости":
      параграф 3 "Фискальная политика":
      дополнить абзацем следующего содержания:
      "С 1 июля 2006 года будет осуществлен переход на новую систему функционирования Национального фонда согласно Концепции формирования и использования средств Национального фонда Республики Казахстан на среднесрочную перспективу, одобренную Указом Президента Республики Казахстан от 1 сентября 2005 года N 1641.";

      в подразделе "Политика в области управления государственным и гарантированным государством заимствованием и долгом":
      в абзаце первом слово "двух" заменить словом "следующих";

      после абзаца первого дополнить абзацем следующего содержания:
      "совершенствование системы по управлению государственным долгом;";

      после абзаца шестого дополнить абзацами следующего содержания:
      "Правительственное заимствование будет использоваться также с целью поддержания достаточного объема государственных ценных бумаг в обращении для установления соответствующего ориентира на фондовом рынке. В целях реального сбережения в пятилетней перспективе политика правительственного заимствования будет ориентирована на достижение 50-70 %   соотношения правительственного долга с учетом гарантированного долга к рыночной стоимости активов Национального фонда.
      Кроме того, будет пересмотрена система управления государственным долгом Республики Казахстан. Мониторинг будет вестись не только по государственному долгу, но и по долгу всего государственного сектора, включающего в себя долговые обязательства акционерных обществ с преобладающим участием государства.
      Для принятия комплекса мер по совершенствованию системы управления государственным долгом будет разработана Концепция по управлению государственным долгом. В Концепции найдут отражение вопросы стратегии управления долгом, структуры государственного долга, а также вопросы урегулирования долговых обязательств местных исполнительных органов и организационные основы управления госдолгом.";

      дополнить абзацем следующего содержания:
      "Кроме того, в целях недопущения существенного сокращения активов Национального фонда (когда с одной стороны осуществляется накопление в Национальном фонде, а с другой происходит чрезмерное правительственное заимствование) уровень финансирования дефицита бюджета за счет правительственного заимствования будет ограничен в размере не более 1 % от ВВП в среднегодовом значении за пятилетний период. Таким образом, в период неблагоприятной экономической конъюнктуры, негативно влияющей на уровень поступлений в бюджет, показатель дефицита бюджета может быть пересмотрен в сторону увеличения в рамках среднего значения за пятилетний период.";

      абзац второй подраздела "Налоговая политика" исключить;

      в главе 8 "Развитие человеческого капитала":
      параграф 6 "Социальное обеспечение населения" дополнить абзацем следующего содержания:
      "С 1 июля 2006 года будут увеличены размеры специальных государственных пособий для участников региональных военных конфликтов и некоторых других категорий населения, а также осуществлено дифференцированное повышение размеров пенсионных выплат за выслугу лет пенсионерам силовых структур.";

      параграф 7 "Здравоохранение" дополнить абзацем следующего содержания:
      "С 2006 года к управлению новыми медицинскими центрами в рамках создания медицинского кластера города Астаны будут привлекаться лидирующие иностранные клиники и госпитали. Пилотным проектом в этом направлении будет Национальный научный центр материнства и детства.";

      раздел 2 "Государственные регуляторы социально-экономического развития Республики Казахстан на 2006-2008 годы", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      раздел 3 "Прогноз важнейших показателей социально-экономического развития Республики Казахстан на 2006-2008 годы", одобренный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению;

      раздел 4 "Перечень действующих и разрабатываемых государственных и отраслевых (секторальных) программ на 2006-2008 годы", утвержденный указанным постановлением, дополнить строкой, порядковый номер 30-1, следующего содержания:

"30-1   3   Программа развития морского       2006-       МТК
            транспорта на 2006-2012 годы      2012 гг
            (разрабатывается в соответствии
            с постановлением Правительства
            Республики Казахстан от 31 марта
            2006 года N 222)                                  ";

      в графе 8:
      строки "Итого по государственному органу:" цифру "5" заменить цифрой "6";
      строки "Отраслевые программы" цифру "5" заменить цифрой "6";
      строки "- из них разрабатываемые" цифру "1" заменить цифрой "2";
      строки "Итого по программам:" цифры "93" заменить цифрами "94";
      строки "- отраслевым" цифры "63" заменить цифрами "64";
      строки "Разрабатываемые программы" цифры "21" заменить цифрами "22";
      строки "- отраслевые программы" цифры "13" заменить цифрами "14".

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

         Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Приложение 1          
к постановлению Правительства  
Республики Казахстан      
от 15 мая 2006 года N 395    

Утвержден            
постановлением Правительства  
Республики Казахстан      
от 26 августа 2005 года N 884 

Раздел 2. Государственные регуляторы социально-экономического
развития Республики Казахстан на 2006-2008 годы

  Наименование 2005 г. отчет Прогноз
до 01.07 с 01.07

2006 г.

2007 г. 2008 г.

Минимальный размер заработной платы, тенге

7000

9200

9200

9752

10337

Размер базовой пенсионной выплаты, тенге*

3000

3000

3000

3180

Минимальный размер пенсии, тенге

6200

6700

7236

7815

Прожиточный минимум, тенге

6014

7945

8422

8927

Месячный расчетный показатель, тенге

971

1030

1092

1158

Квота на импорт рабочей силы (с учетом трудящихся-мигрантов, привлекаемых для осуществления трудовой деятельности на сельскохозяйственных работах в приграничных областях Республики Казахстан), в %**

0,45

0,70

0,70

0,70

* - Базовая пенсионная выплата введена с 1 июля 2005 года
** - прогноз квоты на привлечение иностранной рабочей силы рассчитывается в % от численности экономически активного населения Республики Казахстан, с учетом трудящихся мигрантов

примечание:
      изменения таможенных тарифов на импорт товаров и услуг в соответствии с  Таможенным кодексом Республики Казахстан утверждаются постановлениями Правительства Республики Казахстан по мере необходимости;
      стандарты на производство продукции (работ) в соответствии с пунктом 1  статьи 21 Закона Республики Казахстан "О техническом регулировании" утверждаются в соответствии с порядком, установленным уполномоченным органом в области технического регулирования и метрологии.

Прогноз предельного роста цен и тарифов на регулируемые услуги
(товары, работы) субъектов естественных монополий на 2006-2008 годы

N Государственные регуляторы

Декабрь
2005 г.
к де-
кабрю
2 004
г., %,
оценка

Декабрь
2006 г.
к  де-
кабрю
2005
г., %,
прогноз

Декабрь
2007 г.
к  де-
кабрю
2006
г., %,
прогноз

Декабрь
2008 г.
к  де-
кабрю
2007
г., %,
прогноз

1

Передача электрической энергии по электрическим сетям регионального уровня

126,6

138

105,4

111,3

2

Передача электрической энергии по электрическим сетям межрегионального уровня

108,9

108,4

109,3

112,5

3

Техническая диспетчеризация отпуска в сеть и потребления электрической энергии

109,5

119,3

108,2

110,9

4

Транспортировка газа и (или) газового конденсата:
по распределительным трубопроводам

  102,7

  103,4

  112,5

  106,9

5

Транспортировка нефти по магистральным трубопроводам

100

100

100

100

6

Производство, передача и (или) распределение тепловой энергии

102

115

112

108

7

Услуги водохозяйственной системы:
подача воды по магистральным трубопроводам и (или) каналам

подача воды по распределительным трубопроводам


 

    105,1
 
 

    103,1


 

    125,3
 
 

    119,3


 

    102,7
 
 

    115


 

    101,2
 
 

    110

8

Отведение сточных вод

104,9

119,2

115

110

9

Услуги портов

100

100

100

100

10

Услуги аэропортов:

услуги по обеспечению взлета и посадки (приема и выпуска) воздушного судна

услуги по обеспечению авиационной безопасности

    100,7
 

  102,1

    101,5
 

  104,7

    101,3
 

  104,1

    101,2
 

  103,5

11

Общедоступные услуги почтовой связи:

пересылка простого письма

пересылка простой карточки

пересылка простой бандероли


 

    102

102

102


 

    102

102

102


 

    102

102

102


 

    102

102

102

Приложение 2          
к постановлению Правительства  
Республики Казахстан      
от 15 мая 2006 года N 395   

Одобрен            
постановлением Правительства 
Республики Казахстан     
от 26 августа 2005 года N 884 

Раздел 3. Прогноз важнейших показателей социально-экономического
развития Республики Казахстан на 2006-2008 годы


   Показатели
2004 г.
отчет
2005 г.
отчет
прогноз 2006 г. в
% к 2005 г.
2008 г. в % к 2005 г.
2006 г. 2007 г. 2008 г.

Социально-демографические показатели

Общая численность
населения, тыс. чел.

15012,7

15146,2

15314,2

15446,5

15588,6

101,1

102,9

Численность занятых в
экономике, тыс. чел.

7148,4

7244,2

7468,7

7593,1

7729,3

103,1

106,7

Численность пенсио-
неров (среднего-
довая), тыс. чел.

1647,2

1637

1622,6

1621,5

1620,9

99,1

99

Среднемесячный размер
пенсии, тенге

8571

9142

10063

11077

11963

110,1

130,9

Среднемесячный размер
базовой пенсионной
выплаты, тенге


3000

3000

3000

3180  

100

106

Реальная заработная
плата, в % к
предыдущему году

114,6

112

108

112,1

107,9

-

130,6

Показатели 2004 г. отчет 2005 г. отчет Прогноз 2008 г. в % к 2005 г.
2006 г. 2007 г. 2008 г.

Важнейшие макроэкономические показатели

Валовой внутренний        5870  7457,1   8725   9988   11459
продукт, млрд. тенге

реальное изменение в %   109,6   109,5  108,3  108,3   108,9  127,7
к предыдущему году

ВВП на душу населения,    2877    3703   4486   5092    5799  156,6
долл. США

Отраслевая структура      100     100    100    100     100
ВВП, %

Производство товаров      44,9    44,1   43,4   43,2    42,9
в том числе:
промышленность            31,1    30,2   29,5   29,3    29,0
сельское хозяйство         7,9     6,5    6,3    6,1     6,0
строительство              5,9     7,4    7,6    7,8     7,9

Производство услуг        50,6    52,2   52,6   52,8    53,1

Чистые налоги              6,2     5,9    6      6       6

Услуги финансового        -1,8    -2,2   -2     -2      -2
посредничества

ВВП методом                100     100   100    100     100
образования доходов, %

Оплата труда работников   37,9    34,2   34,3   34,5    34,7

Чистые налоги на          10,3     8,9    8,8    8,9     8,1
производство и импорт,
в том числе:
налоги на продукты и       8,3     6,8    6,8    6,7     6,5
импорт
другие налоги на           2       2,1    2,0    2,2     1,6
производство
субсидии на                0,1      0      0      0       0
производство и импорт (-)

Валовая прибыль и          57,2   56,9   56,9   56,6    57,2
валовый смешанный доход
в том числе:
потребление основного      15,9   16,2   16,5   16,1    16
капитала

чистая прибыль и чистый    41.3   40.7   40.4   40.5    41.2
смешанный доход

ВВП методом конечного      100    100    100    100     100
использования, %

Расходы на конечное        64.7   63.1   69.8   70.4    70.3
потребление
домашних хозяйств          51.7   50.3   55.4   55.9    56
органов государственного   11.5   11.5   12.7   12.7    12.8
управления
некоммерческих              1.5    1.3    1.7    1.8     1.5
организаций,
обслуживающих домашние
хозяйства

Валовое накопление         26.6   27.7   24.9   24.9    25.8
накопление основного       25.4   25.1   22.9   23      23.5
капитала
изменение запасов           1.2    2.6    2      1.9     2.3
материальных оборотных
средств

Чистый экспорт              9      9.2    5.3    4.7     3.9
товаров и услуг

Денежная база,              578    663    939   1184    1416    214
млрд. тенге
в % к предыдущему году      182   114.7  141.6  126.1  119.6

Денежная масса,            1650   2065   2789   3561    4413    214
млрд. тенге
в % к предыдущему году      170   125.2  135.1  127.7  123.9

Уровень монетизации        28.1   27.7    32.0   35.7   38.5
экономики, %

Официальная ставка           7      8       8     7.5    7.5
рефинансирования
Национального Банка
на конец года

Депозиты резидентов в      1271   1654    2228   2830   3525   213.1
банковской системе,
млрд. тенге

Кредиты банков в           1484   2592    3676   4782   6028   232.6
экономике, млрд. тенге

Индекс потребительских
цен, в %
в среднем за год            6,9   7,6    5,7-7,6  5-7   5-7

Дефицит государственного   -0,3   0,6     -1,4   -1,0  -0,5
бюджета в % к ВВП

Инвестиции в основной   1530,6  2205,2  2602,1  2992,5  3411,4
капитал, млрд. тенге
реальное изменение       110,6   122,2    118    115     114   154,7
в % к предыдущему году

Экспорт товаров (ФОБ),    20,5   28,2    29,4    29,9   31,2
млрд. долл. США
в % к предыдущему году   153,7  137,5   104,3   101,5  104,7

Импорт товаров (ФОБ),     13,8   17,9    21      23,4   26
млрд. долл. США
в % к предыдущему году   147,6  129,9   117,0   111,7  110,8

Объем промышленной      3733,8  5124,1  5806,3  6512  7382,3
продукции (работ,
услуг), млрд. тенге
реальное изменение в     110,1  104,6    104    104,2  106,7   115,6
% к предыдущему году

Валовая продукция        694,7  763,2   806,3   866,5  936,2
сельского хозяйства,
млрд. тенге
реальное изменение в     100,1  107,3    102    102,2   103    107,4
% к предыдущему году

Строительство,           527,8  743,6   940,7  1168,9  1426,6
млрд. тенге
реальное изменение в %   117,9  134,1    115    112     110    142
к предыдущему году

Услуги транспорта,      1183,5  1377,3  1564,4  1786,3  2060,6
млрд. тенге
реальное изменение в %   109,5    107    106,5    107   108    123
к предыдущему году

Связь, млрд. тенге       168,7   216,7   277,6   352,2   439,6
реальное изменение в %    129    127,7    122     122    120   179
к предыдущему году

Торговля, млрд. тенге   1113,8  1669,6  1956,2  2274,7  2652,3
реальное изменение в %   110,4   109,3   109,5   109,7   110   132,1
к предыдущему году

________________________