Заңға тәуелдi нормативтiк құқықтық кесiмдерге мониторинг жүргiзу ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 25 тамыздағы N 817 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 25 тамыздағы № 964 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2011.08.25 № 964 Қаулысымен.

      "Нормативтiк құқықтық актiлер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 43-1-бабының 2-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Қоса берiлiп отырған Заңға тәуелдi нормативтiк құқықтық кесiмдерге мониторинг жүргiзу ережесi бекiтiлсiн.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы 
Үкiметiнiң       
2006 жылғы 25 тамыздағы 
N 817 қаулысымен   
бекiтiлген      

Заңға тәуелдi нормативтiк құқықтық кесiмдерге
мониторинг жүргiзу ережесi

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Заңға тәуелдi нормативтiк құқықтық кесiмдерге мониторинг жүргiзу ережесi (бұдан әрi - Ереже) "Нормативтiк құқықтық актiлер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзiрлендi.

      2. Ереже Қазақстан Республикасының заңнамасымен бекiтiлген өз құзыретiне сәйкес қабылдауға құқығы бар және (немесе) олар әзiрлеушiлерi болып табылатын мемлекеттiк органдардың (бұдан әрi - уәкiлеттi органдар) заңға тәуелдi нормативтiк құқықтық кесiмдерiне мониторинг жүргiзу тәртiбiн белгiлейдi.

      Осы Ереже мемлекеттік құпияларды және (немесе) қызметтік ақпаратты қамтитын заңға тәуелді нормативтік құқықтық кесімдерге немесе олардың жекелеген бөліктеріне қолданылмайды.
      Ескерту. 2-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2007.07.23 N 619 қаулысымен.

      3. Заңға тәуелдi нормативтiк құқықтық кесiмдердiң (бұдан әрi - заңға тәуелдi кесiмдер) мониторингi Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келетiн және ескiрген құқық нормаларын анықтау, оларды iске асырудың тиiмдiлiгiн бағалау әрi оларға өзгерiстер және (немесе) толықтырулар енгiзу немесе олардың күшi жойылды деп тану бойынша уақытылы шаралар қабылдау үшiн жүргiзiледi.

      4. Заңға тәуелді кесімдерге мониторингті тиісті уәкілетті орган (оның ішінде іске асыруды уәкілетті орган жүзеге асыратын бұрын қабылданған кесімдер бойынша) әзірлеген және (немесе) қабылдаған заңға тәуелді кесімдерге қатысты уәкілетті органның құрылымдық бөлімшелері және (немесе) ведомстволары (бұдан әрі - бөлімшелер) тұрақты негізде жүргізеді.
      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2007.07.23. N  619 қаулысымен.

      5. Уәкiлеттi органдарда заңға тәуелдi кесiмдердiң мониторингi бойынша бөлiмшелердiң қызметiн үйлестiрудi заң қызметтерi, олар болмаған жағдайда - уәкілетті органның басшысы айқындайтын құрылымдық бөлімшелер (бұдан әрі - тиісті құрылымдық бөлімшелер) жүзеге асырады.
      Ескерту. 5-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.12.25 N 2187 Қаулысымен.

      6. Заңға тәуелдi кесiмдердiң мониторингi бойынша уәкiлеттi органдардың қызметiн үйлестiрудi Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгi жүзеге асырады.

2. Мониторинг жүргiзу

      7. Осы Ереженiң 3-тармағында көрсетiлген мақсаттарда мониторинг жүргiзу кезiнде бөлiмшелер мыналарды қарайды:

      1) тиісті уәкілетті орган әзірлеген және (немесе) қабылдаған (оның ішінде іске асыруды уәкілетті орган жүзеге асыратын бұрын қабылданған кесімдер) заңға тәуелдi кесiмдердi;

      2) қаралатын заңға тәуелдi кесiмдердi реттеу мәнiне байланысты нормативтiк құқықтық кесiмдердi, оның ішінде Қазақстан Республикасы Конституциялық Кеңесінің  және Жоғарғы Сотының нормативтік қаулыларын;

      3) заңға тәуелдi кесiмдердi қолдану практикасына қатысты уәкiлеттi органға келiп түскен азаматтардың өтiнiштерiн талдау мен қорыту және прокурорлық қадағалау актілерін, сот шешімдерін, сондай-ақ Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бөлігінде қолданыстағы заңнаманы жетілдіру жөніндегі ведомствоаралық комиссияның ұсынымдарын қарау нәтижелерiн;

      4) заңға тәуелдi кесiмдердi қолдану туралы мәлiметтер (статистикалық деректердi қоса алғанда) және басқа бөлiмшелер, сондай-ақ уәкiлеттi органның сұрау салуы бойынша оның аумақтық органдары және (немесе) мүдделi мемлекеттiк органдар беретiн оларды жетiлдiру туралы ұсыныстарды;

      5) заңға тәуелдi кесiмдердiң қабылдануына және қолданылуына қатысты бұқаралық ақпарат құралдарындағы және көпшiлiктiң қолы жетiмді телекоммуникациялық жүйелердегi интернет-ресурстардағы жарияланымдарды;

      6) қолданыстағы заңнаманың проблемалары бойынша өткізілетін ғылыми-практикалық конференциялардың, семинарлардың, кеңестердің ұсынымдарын, сондай-ақ үкіметтік емес ұйымдар ұсынатын материалдарды.

      Жоғары тұрған деңгейдегі жаңа нормативтік құқықтық актілерді қабылдау кезінде уәкілетті органның бөлімшелері тиісті құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп, үш жұмыс күні ішінде жоғары тұрған деңгейдегі жаңа нормативтік құқықтық актілерді реттеу нысанасына байланысты заңға тәуелді актілерге талдау жасайды.
      Заңға тәуелді актілердің жоғары тұрған деңгейдегі жаңа нормативтік құқықтық актілерге сәйкес келмейтіні анықталған жағдайда жоғары тұрған деңгейдегі жаңа нормативтік құқықтық актілер күшіне енген күннен бастап бір ай мерзімде уәкілетті органның бөлімшелері тиісті құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп, Қазақстан Республикасының  заңнамасында белгіленген тәртіппен өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу не олардың күші жойылды деп тану жөнінде шаралар қабылдайды.
      Уәкілетті органдар қабылдаған шаралар туралы ақпаратты нормалары жоғары тұрған деңгейдегі жаңа нормативтік құқықтық актілерге қайшы келетін заңға тәуелді актілерге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізуді немесе олардың күші жойылды деп тануды  көздейтін нормативтік құқықтық актілерді қоса тіркей отырып, олар қабылданғаннан кейін бір апта мерзімде әділет органдарына ұсынады.
      Ескерту. 7-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2007.07.23 N 619, 2009.12.30 № 2305 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз), 2011.05.03 N 476 Қаулыларымен.

      7-1. Мемлекеттік орган басшысының (оның міндетін атқарушының) бұйрығымен Заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің тіркеліміне енгізілген барлық заңға тәуелді актілерге (өзгерістер және/немесе толықтырулар енгізу туралы актілерді есептемей) қатысты жүйелі негізде талдау жүргізуді көздейтін заңға тәуелді актілерге тиісті құрылымдық бөлімшелердің өз уәкілетті органының бөлімшелерімен бірге мониторинг жүргізу кестесі (бұдан әрі - Кесте) ағымдағы күнтізбелік жылдың 20 желтоқсанынан кешіктірмей бекітіледі.
      Кесте Заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің (өзгерістер және/немесе толықтырулар енгізу туралы актілерді есептемей) тіркеліміне енгізілген заңға тәуелді актілерге мониторинг жүргізудің іс-шаралары мен нақты мерзімдерін, сондай-ақ мониторинг жүргізілген заңға тәуелді актілерге кезең-кезеңмен оралуды (әр жартыжылдықта, осы жартыжылдықта қабылданған актілерді қоспағанда) көздейді.
      Ескерту. Ереже 7-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2011.05.03 N 476 Қаулысымен.

      8. Осы Ереженің 7-тармағының екінші, үшінші және төртінші бөліктерінде көзделген жағдайларды қоспағанда, әр тоқсанның соңғы айының бiрiншi күнiне дейiн бөлiмшелер өзiнiң уәкiлеттi органының тиісті құрылымдық бөлімшелеріне жүргiзiлген мониторинг туралы ақпаратты және қажет болған жағдайда анықталған заңға тәуелдi кесімдерге өзгерiстер және (немесе) толықтырулар енгiзу не олардың күшi жойылды деп тану туралы ұсыныс бередi.
      Ескерту. 8-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.12.25 N 2187, 2011.05.03 N 476 Қаулыларымен.

      9. Тиісті құрылымдық бөлімшелер алынған ақпарат пен ұсыныстарды олар түскен сәттен бастап күнтізбелік отыз күн ішінде талдайды және Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен тиiстi бөлiмшелермен бiрлесiп, отырып тиiстi заңға тәуелдi кесiмдердiң жобаларын әзiрлеу бойынша шаралар қабылдайды.
      Мониторинг нәтижесінде әзірленген Қазақстан Республикасы Үкіметінің нормативтік қаулыларының жобалары аяқталған тоқсаннан кейінгі айдың 5 күнінен кешіктірмей мемлекеттік органдарға келісуге жіберіледі.
      Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.12.25 N 2187, 2011.05.03 N 476 Қаулыларымен.

      10. Осы Ереженiң 21-тармағына сәйкес әдiлет органдарына беру үшiн уәкiлеттi органның жүргiзген жұмыс қорытындылары бойынша тиісті құрылымдық бөлімшелер жылына екi рет қорытылған ақпаратты дайындайды.
      Ескерту. 10-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.12.25 N 2187 Қаулысымен.
      10-1. Заңға тәуелді кесімдерге мониторинг жүргізудің толықтығын қамтамасыз ету үшін уәкілетті органдар тоқсан сайын әділет органдарына өткен тоқсанда қабылданған Қазақстан Республикасының министрлері мен орталық мемлекеттік органдардың өзге басшылары бұйрықтарының, орталық мемлекеттік органдар, Орталық сайлау комиссиясы қаулыларының, мәслихаттар шешімдерінің, сондай-ақ әкімдіктер қаулылары мен әкімдер шешімдерінің тізбесін (ішкі ведомстволық мәселелер бойынша ұйымдастырушылық-кадр және қаржылық-материалдық сипаттағы актілерді қоспағанда) ұсынады.
      Ескерту. Ереже 10-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2009.12.25 N 2187 Қаулысымен.
      11. Мониторинг жүргiзу кезiнде бөлiмшелердiң өзара іс-қимыл тәртiбiн орталық атқарушы органның жауапты хатшысы (белгіленген тәртіппен орталық атқарушы органның жауапты хатшысының өкілеттігі жүктелген лауазымды тұлға), ал мұндай болмаған жағдайларда - уәкілетті органның басшысы анықтайды.
      Ескерту. 11-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2007.11.19 N 1094 Қаулысымен.

3. Тiркелiмдердi жүргiзу

      12. Мониторинг үшiн пайдаланылатын заңға тәуелдi кесімдер туралы ақпаратты жинау, есепке алу және сақтау мақсатында тиісті құрылымдық бөлімшелер уәкiлеттi органның заңға тәуелдi нормативтiк құқықтық кесімдердің жекелеген тiркелiмдерiн (бұдан әрi - тiркелiмдер) мынадай заңға тәуелдi кесiмдердiң түрлерi бойынша жүргiзедi:
      1) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң нормативтiк қаулылары;
      2) Қазақстан Республикасы министрлерiнiң және өзге де орталық мемлекеттiк органдар басшыларының нормативтiк құқықтық бұйрықтары;
      3) орталық мемлекеттiк органдардың нормативтiк құқықтық қаулылары;
      4) алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2009.12.25 N 2187 Қаулысымен.
      5) мәслихаттардың нормативтiк құқықтық шешiмдерi, әкiмдiктердiң нормативтiк құқықтық қаулылары, әкiмдердiң нормативтiк құқықтық шешiмдерi.
      Тiркелiмдер осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жүргiзiледi.
      Ескерту. 12-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2007.07.23 N 619, 2007.11.19 N 1094, 2009.12.25 N 2187 Қаулыларымен.

      13. Уәкілетті органдарда тіркелімдерді тиісті құрылымдық бөлімше жүргізеді.
      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2007.07.23. N 619, өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.12.25 N 2187 Қаулыларымен.

      14. Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде тiркелiмдi министрлiк жауапты хатшысы анықтаған бөлiмше маманы жүргiзедi.
      Ескерту. 14-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2007.11.19. N 1094 Қаулыcымен.

      15. Тіркелімдер журналдарды білдіреді.
      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2007.07.23. N 619 қаулысымен.

      16. Тiркелiмдердiң бiр бетiне тек бiр нормативтiк құқықтық кесiм туралы мәлiметтер енгiзiледi. Бiр бетке екi және одан артық нормативтiк құқықтық кесiмдер туралы мәлiметтердi енгiзуге жол берiлмейдi.

      17. Тiркелiмдер беттерiнiң нөмiрленуi реттi болып табылады.

      18. алынып тасталды
      Ескерту. 18-тармақ алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2007.07.23. N 619 қаулысымен.

      19. Тiркелiмдер мемлекеттiк және орыс тiлдерiнде жүргiзiледi. Іс-қағаздары тек мемлекеттiк тiлде ғана жүргiзiлетiн әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiктерде тiркелiм мемлекеттiк тiлде ғана жүргiзiлуi мүмкiн.

      20. Тiркелiмдер электронды тәсiлмен жүргiзiлуi мүмкiн.
      Ескерту. 20-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.12.25 N 2187 Қаулысымен.

      20-1. Тіркелімге мәліметтерді енгізу нормативтік құқықтық актілер қолданысқа енгізілгеннен кейін он жұмыс күн ішінде жүзеге асырылады.
      Ескерту. Ереже 20-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2011.05.03 N 476 Қаулысымен.

4. Қорытынды ережелер

      21. Уәкiлеттi органдар жарты жылдың қорытындылары бойынша қабылдануының хронологиялық тәртібімен Тіркелімге сәйкес мониторинг жүргізілетін заңға тәуелді актілердің тізбесін, сондай-ақ Кестенің көшірмесін қоса бере отырып, мониторинг нәтижелерi туралы ақпаратты заңға тәуелдi кесiмдердiң түрлерi бойынша бөлек 15 қаңтарға және 15 шiлдеге қарай осы Ережеге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша және осы Ереженің 7-тармағының 3) тармақшасында көрсетілген мәліметтерді әдiлет органдарына мынадай тәртiппен:
      орталық мемлекеттiк органдар - Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiне;
      жергiлiктi мемлекеттiк органдар - Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiне одан әрi беру үшiн аумақтық әдiлет органдарына ұсынады.
      Әділет органдары кезең-кезеңмен, бірақ жартыжылдықта кемінде бір рет уәкілетті органдармен бірлесіп, анықталған кемшіліктерді жою жөнінде нақты шаралар әзірлеу мақсатында уәкілетті органдардың мониторинг нәтижелерін талқылайды.
      Ескерту. 21-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2007.07.23 N 619, 2011.05.03 N 476 Қаулыларымен.

      22. Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгi ұсынылған ақпаратты талдайды және қорытады әрi уәкілетті органдар жүргізген заңға тәуелді актілер мониторингінің нәтижелері бойынша қажет болған жағдайда тәртіптік не көтермелеу сипатында шаралар қабылдау туралы ұсыныстар енгізе отырып, осы ақпаратты 10 ақпанға және 10 тамызға қарай Қазақстан Республикасының Үкiметiне жолдайды.
      Ескерту. 22-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2011.05.03 N 476 Қаулысымен.

      23. Осы Ереженiң 21 және 22-тармақтарын іске асыру Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен бiрыңғай электронды құжат айналымы жүйесiн пайдалана отырып жүзеге асырылуы мүмкiн.

      24. Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгi өзiнiң интернет-ресурсында жарты жылдың қорытындылары бойынша заңға тәуелдi кесiмдердiң мониторингi туралы уәкiлеттi органдардың ақпаратын талдау және қорыту нәтижелерiн орналастырады.
      Ескерту. 24-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.12.30 № 2305 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулыcымен.

      25. Уәкiлеттi орган және Әдiлет министрлiгi мүдделi мемлекеттiк органдардың сұраулары және азаматтардың өтiнiштерi бойынша заңға тәуелдi кесiмдердiң жүргiзiлген мониторингi туралы ақпаратты ұсынады.

Заңға тәуелді нормативтік    
құқықтық кесімдерге мониторинг 
жүргізу ережесіне       
1-қосымша          

Нормативтік құқықтық кесімдердің
тізілімі
(200__жылғы________________)

Р/с
N

Нормативтік құқықтық кесімнің түрі, қабылданған күні, тіркеу нөмірі және атауы

Нормативтік құқықтық кесімді қабылдау негізі (органның құзыреті) нормативтік құқықтық кесімнің тиісті нормасына сілтемесімен

Нормативтік құқықтық кесімнің мемлекеттік тіркелген күні және нөмірі

Нормативтік құқықтық кесімнің қолданысқа енгізілген күні

1

2

3

4

5

кестенің жалғасы

Нормативтік құқықтық кесімге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу туралы мәлімет

Күшін жоғалтқан нормативтік құқықтық кесімді (немесе олардың жекелеген бөліктерін) тану туралы мәлімет

Нормативтік құқықтық кесімнің қолданылуын тоқтата тұру туралы мәлімет

Бұрын шығарылған нормативтік құқықтық кесімнің ережесі, оның бөліктері (бөлігі) қайшы келетін немесе бұрын шығарылған кесім немесе оның бөлігі (бөліктері) игеретін жаңа нормативтік құқықтық кесімді қолдану немесе қабылдау мерзімінің өтуіне байланысты нормативтік құқықтық кесім (немесе олардың жекелеген бөліктері) әрекетінің тоқтатылуы туралы мәлімет

Нормативтік құқықтық кесімнің жойылғаны туралы мәлімет

6

7

8

9

10

Ескертпе:
      тіркелім мөлшері мынадай параметрлерге сәйкес келуі тиіс:
      көлденеңі 42 см, ұзындығы 25 см.

Заңға тәуелді нормативтік    
құқықтық кесімдерге мониторинг 
жүргізу ережесіне        
2-қосымша           

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2007.07.23 N 619, өзгерту енгізілді - 2007.11.19 N 1094 Қаулыларымен.

                          1 нысан

     Мониторинг нәтижелері___________________________________
      (заңға тәуелді нормативтік құқықтық кесім түрінің атауы)
  _______________________________________________________________
                    (уәкілетті органның атауы)

                                    (сандық аппарат көрсетіледі)

Р/с
N
Мониторинг нәтижелері Нормативтік құқықтық кесімдердің саны

1.

Қолданыстағы заңға тәуелді нормативтік құқықтық кесімдер


2.

Заңға қайшы келетін ретінде қолданыстағы заңнамаға сәйкес келтіруді талап ететін заңға тәуелді нормативтік құқықтық кесімдер:



1) өзгерістер мен толықтырулар енгізу



2) күші жойылды деп тану



3) қолданылуын тоқтату (немесе жекелеген нормамен)



4) жою


3

Мыналарды талап ететін құқық қолдану практикасында тиімсіз іске асырылатын заңға тәуелді нормативтік құқықтық кесімдер;



1) өзгерістер мен толықтырулар енгізу



2) күші жойылды деп тану


4

Ескірген ретінде қолданыстағы заңнамаға сәйкес келтіруді талап ететін заңға тәуелді нормативтік құқықтық кесімдер;



1) өзгерістер мен толықтырулар енгізу



2) күші жойылды деп тану


5

Заңға қайшы келетін ретінде қолданыстағы заңнамаға сәйкес келтірілген заңға тәуелді нормативтік құқықтық кесімдер:



1) өзгерістер мен толықтырулар енгізілген



2) күші жойылды деп танылған



3) қолданылуы тоқтатылған (немесе жекелеген нормамен)



4) жойылған


6

Заңнамаға сәйкес келтірілген құқық қолдану практикасында тиімсіз іске асырылатын заңға тәуелді нормативтік құқықтық кесімдер:



1) өзгерістер мен толықтырулар енгізілген



2) күші жойылды деп танылған



3) қолданылуы тоқтатылған (немесе жекелеген нормамен)


7

Ескірген ретінде қолданыстағы заңнамаға сәйкес келтірілген заңға тәуелді нормативтік құқықтық кесімдер:



1) өзгерістер мен толықтырулар енгізілген



2) күші жойылды деп танылған


   Ескертпе:
1-жолда негізгі кесімдердің (өзгерістерді және/немесе толықтыруларды есептемей) саны көрсетіледі.

орталық атқарушы органның жауапты хатшысы
(белгіленген тәртіппен орталық атқарушы органның
жауапты хатшысының өкілеттігі жүктелген лауазымды
тұлға), ал мұндай болмаған жағдайларда -
уәкілетті органның басшысы ___________________________
                                   (Т.А.Ә)

200__ жылғы __________ _______________            _____________
                                                      (қолы)

                       N 2 нысан

Заңнамаға қайшы келетін анықталған_____________________________
                                   (заңға тәуелді кесімнің түрі)

жөніндегі және олар бойынша _______________________________________
                                   (уәкілетті органның атауы)

       қабылданған немесе қабылдайтын шаралар туралы ақпарат

                                   (сипаттама ақпарат көрсетіледі)

Р/с
N

Заңға тәуелді нормативтік құқықтық кесімнің түрі, қабылданған күні, тіркелген нөмірі және атауы

Заңға тәуелді нормативтік құқықтық кесімдердің әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күні және нөмірі

Заңға тәуелді нормативтік құқықтық кесімге сәйкес келмейтін кесімнің бөлігі, абзацы, тармағы, бабы, түрі, қабылданған күні, тіркеу нөмірі және атауы

Қабылданатын шаралар

өзгерістер мен (немесе) толықтырулар енгізу жөніндегі кесім жобасының атауы, келісу сатысы

күші жойылды деп тану жөніндегі кесім жобасының атауы, келісу сатысы

1

2

3

4

5

6

кестенің жалғасы

Қабылданатын шаралар

Қабылданған шаралар

қолда-
нылуын
тоқтата
тұру
жөнін-
дегі
кесім
жоба-
сының
атауы,
келісу
сатысы

жою
жөніндегі
кесім
жобасының
атауы,
келісу
сатысы

өзгерістер
мен
(немесе)
толық-
тырулар
енгізу
жөніндегі
кесімнің
түрі,
қабылдан-
ған күні,
тіркелген
нөмірі
және атауы

күші
жойылды
деп тану
жөніндегі
кесімнің
түрі,
қабылдан-
ған күні,
тіркелген
нөмірі
және атауы

қолданылуын
тоқтата тұру
жөніндегі
кесімнің
түрі,
қабылданған
күні,
тіркелген
нөмірі
және атауы

жою
жөніндегі
кесімнің
түрі,
қабылдан-
ған күні,
тіркелген
нөмірі
және атауы

7

8

9

10

11

12

                      N 3 нысан

________________________ іске асыру тиімділігін бағалау жөніндегі
(заңға тәуелді түрі)
және олар бойынша _______________________________ қабылданған
                   (уәкілетті органның атауы)

                      шаралар туралы ақпарат

                                    (сипаттама ақпарат көрсетіледі)

Р/с
N

Норма-
тивтік
құқықтық
кесімнің
түрі,
қабыл-
данған
күні,
тіркелген
нөмірі
және
атауы

Норма-
тивтік
құқықтық
кесімнің
әділет
органда-
рында
мемле-
кеттік
тіркелген
күні және
нөмірі

Заңға
тәуелді
құқықтық
кесімнің
құқық
қолдану
практи-
касында
тиімсіз
іске
асырылуы
туралы
бағалаудың
негізде-
месі
(іске
асырылады
немесе
жоқ)

Қабылданатын шаралар

өзгерістер
мен (немесе)
толықтырулар
енгізу
жөніндегі
кесім
жобасының
атауы,
оны келісу
сатысы

күші жойылды
деп тану
жөніндегі
кесім
жобасының
атауы, оны
келісу сатысы

1

2

3

4

5

6

кестенің жалғасы

Қабылданатын шаралар

Қабылданған шаралар

қолда-
нылуын
тоқтата
тұру
жөнін-
дегі
кесім
жоба-
сының
атауы,
оны
келісу
сатысы

құқық
қолдану
практика-
сында іске
асырыл-
майтын
заңға
тәуелді
норма-
тивтік
құқықтық
кесімді
қабылдауға
арналған
құзыретті
жоғары
тұрған
нормативтік
құқықтық
кесімдерден
алып тастау
жөніндегі
кесім
жобасының
атауы,
оны
келісу
сатысы

өзгерістер
мен
(немесе)
толықты-
рулар
енгізу
жөніндегі
кесімнің
түрі,
қабыл-
данған
күні,
тіркелген
нөмірі
және атауы

күші
жойылды
деп тану
жөніндегі
кесімнің
түрі,
қабыл-
данған
күні,
тіркелген
нөмірі
және атауы

қолданылуын
тоқтата
тұру
жөніндегі
кесімнің
түрі,
қабыл-
данған
күні,
тіркелген
нөмірі
және атауы

құқық
қолдану
практика-
сында іске
асырылмайтын
заңға
тәуелді
нормативтік
құқықтық
кесімді
қабылдауға
арналған
құзыретті
жоғары
тұрған
нормативтік
құқықтық
кесімдерден
алып тастау
жөніндегі
кесім
жобасының
түрі,
қабылданған
күні, атауы

7

8

9

10

11

12

Ескертпе:

осы нысанды толтырған кезде тек тиімсіз деп танылған және ол бойынша шаралар қабылданған анықталған нормативтік құқықтық кесім бойынша ақпарат енгізіледі

Уәкілетті органның басшысы __________________________________
                                       (Т.А.Ә.)

200_ жылғы "__"__________

                          N 4 нысан

ескірген норманы қамтитын анықталған _________________________
                                   (заңға тәуелді кесімнің түрі)

жөніндегі және олар бойынша __________________________________
                                (уәкілетті органның атауы)

       қабылданған немесе қабылдайтын шаралар туралы ақпарат

                              (сипаттама ақпарат көрсетіледі)

Р/с
N

Заңға
тәуелді
нормативтік
құқықтық
кесімнің
түрі,
қабылданған
күні,
тіркелген
нөмірі және
атауы

Заңға
тәуелді
нормативтік
құқықтық
кесімдердің
әділет
органдарында
мемлекеттік
тіркелген
күні және
нөмірі

Ескірген
норма бар
абзац,
тармақ

Қабылданатын шаралар

өзгерістер
мен
(немесе)
толықты-
рулар
енгізу
жөніндегі
кесім
жобасының
атауы,
оны
келісу
сатысы

күші
жойылды
деп тану
жөніндегі
кесім
жобасының
атауы,
оны
келісу
сатысы

1

2

3

4

5

6

кестенің жалғасы

Қабылданған шаралар

өзгерістер мен (немесе) толықтырулар енгізу жөніндегі кесімнің түрі, қабылданған күні, тіркелген нөмірі және атауы, оны келісу сатысы

күші жойылды деп тану жөніндегі кесімнің түрі, қабылданған күні, тіркелген нөмірі және атауы, оны келісу сатысы

7

8

Уәкілетті органның басшысы __________________________________
                                       (Т.А.Ә.)

200_жылғы "__"__________                     __________ қолы

Об утверждении Правил ведения мониторинга подзаконных нормативных правовых актов

Постановление Правительства Республики Казахстан от 25 августа 2006 года № 817. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 августа 2011 года № 964

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 25.08.2011 № 964.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 43-1 Закона Республики Казахстан "О нормативных правовых актах" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила ведения мониторинга подзаконных нормативных правовых актов.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

      Премьер-Министр
   Республики Казахстан

Утверждены          
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 25 августа 2006 года N 817

Правила ведения мониторинга подзаконных
нормативных правовых актов

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила ведения мониторинга подзаконных нормативных правовых актов (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан "О нормативных правовых актах".

      2. Правила устанавливают порядок ведения мониторинга подзаконных нормативных правовых актов государственными органами, имеющими право принимать их в соответствии со своей компетенцией, установленной законодательством Республики Казахстан , и (или) разработчиками которых они являлись (далее - уполномоченные органы).
      Настоящие Правила не распространяются на подзаконные нормативные правовые акты или отдельные их части, содержащие государственные секреты и (или) служебную информацию.
      Сноска. Пункт 2 дополнен постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 июля 2007 года N 619 .

      3. Мониторинг подзаконных нормативных правовых актов (далее - подзаконные акты) проводится для выявления противоречащих законодательству Республики Казахстан и устаревших норм права, оценки эффективности их реализации и своевременного принятия мер по внесению изменений и (или) дополнений или признанию их утратившими силу.

      4. Мониторинг подзаконных актов ведется на постоянной основе структурными подразделениями и (или) ведомствами уполномоченного органа (далее - подразделения) в отношении подзаконных актов, разработанных и (или) принятых соответствующим уполномоченным органом (в том числе по ранее принятым актам, реализацию которых осуществляет уполномоченный орган).
      Сноска. Пункт 4 в редакции постановления Правительства Республики Казахстан от 23 июля 2007 года N 619 .

      5. В уполномоченных органах координацию деятельности подразделений по мониторингу подзаконных актов осуществляют юридические службы, в случае их отсутствия - структурные подразделения определяемые руководителем уполномоченного органа (далее - соответствующие структурные подразделения).
      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 25.12.2009 № 2187.

      6. Координацию деятельности уполномоченных органов по мониторингу подзаконных актов осуществляет Министерство юстиции Республики Казахстан.

2. Ведение мониторинга

      7. В целях, указанных в пункте 3 настоящих Правил, при проведении мониторинга подразделения рассматривают:
      1) подзаконные акты, разработанные и (или) принятые соответствующим уполномоченным органом (в том числе ранее принятые акты, реализацию которых осуществляет уполномоченный орган);
      2) нормативные правовые акты, в том числе нормативные постановления Конституционного Совета и Верховного Суда Республики Казахстан, связанные с предметом регулирования рассматриваемых подзаконных актов;
      3) результаты анализа и обобщений обращений граждан и рассмотрения актов прокурорского надзора, судебных решений, поступивших в уполномоченный орган, относительно практики применения подзаконных актов, а также рекомендации Межведомственной комиссии по совершенствованию действующего законодательства в части противодействия коррупции;
      4) сведения (включая статистические данные) о применении подзаконных актов и предложения об их совершенствовании, предоставляемые другими подразделениями, а также по запросу уполномоченного органа его территориальными органами и (или) заинтересованными государственными органами;
      5) публикации в средствах массовой информации и на интернет-ресурсах в общедоступных телекоммуникационных сетях относительно принятия и применения подзаконных актов;
      6) рекомендации научно-практических конференций, семинаров, совещаний, проводимых по проблемам действующего законодательства, а также материалы, предоставляемые неправительственными организациями.
      При принятии новых нормативных правовых актов вышестоящего уровня подразделениями уполномоченного органа совместно с соответствующими структурными подразделениями в течение трех рабочих дней анализируются подзаконные акты, связанные с предметом регулирования новых нормативных правовых актов вышестоящего уровня.
      В случае выявления несоответствия подзаконных актов новым нормативным правовым актам вышестоящего уровня в месячный срок со дня вступления в силу новых нормативных правовых актов вышестоящего уровня подразделениями уполномоченного органа совместно с соответствующими структурными подразделениями принимаются меры по внесению изменений и (или) дополнений, либо признанию их утратившими силу в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.
      Информация о принятых мерах уполномоченными органами с приложением нормативных правовых актов, предусматривающих внесение изменений и (или) дополнений в подзаконные акты, нормы которых противоречат новым нормативным правовым актам вышестоящего уровня, или признание их утратившими силу, в недельный срок после их принятия предоставляется в органы юстиции.
      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 23.07.2007 N 619; от 30.12.2009 № 2305 (порядок введения в действие см. п. 2); от 03.05.2011 № 476.

      7-1. Приказом руководителя (исполняющего его обязанности) государственного органа не позднее 20 декабря текущего календарного года, утверждается График проведения мониторинга подзаконных актов на предстоящий календарный год, предусматривающий проведение анализа на системной основе в отношении всех подзаконных актов (без учета актов о внесении изменений и/или дополнений), включенных в Регистр подзаконных нормативных правовых актов (далее - График) соответствующими структурными подразделениями совместно с подразделениями своего уполномоченного органа.
      График предусматривает мероприятия и конкретные сроки проведения мониторинга подзаконных актов (без учета актов о внесении изменений и/или дополнений), включенных в Регистр подзаконных нормативных правовых актов, а также периодический возврат (каждые полгода, за исключением принятых актов в этом полугодии) к подзаконным актам, в отношении которых был проведен мониторинг.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 7-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 03.05.2011 № 476.

      8. До первого числа последнего месяца каждого квартала подразделения представляют соответствующим структурным подразделениям своего уполномоченного органа информацию о проводимом мониторинге и, в случае необходимости, предложения о внесении в выявленные подзаконные акты изменений и (или) дополнений либо признанию их утратившими силу, за исключением случаев, предусмотренных в частях второй, третьей и четвертой пункта 7 настоящих Правил.
      Сноска. Пункт 8 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 25.12.2009 № 2187; от 03.05.2011 № 476.

      9. Соответствующие структурные подразделения анализируют полученные информации и предложения в течение тридцати календарных дней с момента их поступления и совместно с соответствующими подразделениями принимают меры по разработке проектов соответствующих подзаконных актов в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.
      Разработанные в результате мониторинга проекты нормативных постановлений Правительства Республики Казахстан не позднее 5 числа месяца, следующего за истекшим кварталом, направляются на согласование в государственные органы.
      Сноска. Пункт 9 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 25.12.2009 № 2187; от 03.05.2011 № 476.

      10. По итогам проведенной уполномоченным органом работы соответствующие структурные подразделения два раза в год готовят обобщенную информацию для представления в органы юстиции в соответствии с пунктом 21 настоящих Правил.
      Сноска. Пункт 10 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 25.12.2009 № 2187.

      10-1. Для обеспечения полноты ведения мониторинга подзаконных актов уполномоченные органы ежеквартально представляют в органы юстиции перечни принятых приказов министров Республики Казахстан и иных руководителей центральных государственных органов, постановлений центральных государственных органов, Центральной избирательной комиссии, решений маслихатов, а также постановлений акиматов и решений акимов за истекший квартал (за исключением актов по внутриведомственным вопросам организационно-кадрового и финансово-материального характера).
      Сноска. Правила дополнены пунктом 10-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 25.12.2009 № 2187.

      11. Порядок взаимодействия подразделений при проведении мониторинга определяется ответственным секретарем центрального исполнительного органа (должностным лицом, на которого в установленном порядке возложены полномочия ответственного секретаря центрального исполнительного органа), а в случаях отсутствия таковых - руководителем уполномоченного органа.
      Сноска. Пункт 11 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 19 ноября 2007 года N 1094 .

3. Ведение Регистров

      12. В целях сбора, учета и хранения информации о подзаконных актах, используемой для их мониторинга, соответствующие структурные подразделения ведут отдельные регистры подзаконных нормативных правовых актов уполномоченного органа (далее - регистры) по следующим видам подзаконных актов:
      1) нормативные постановления Правительства Республики Казахстан;
      2) нормативные правовые приказы министров Республики Казахстан и иных руководителей центральных государственных органов;
      3) нормативные правовые постановления центральных государственных органов;
      4) исключен постановлением Правительства РК от 25.12.2009 № 2187;
      5) нормативные правовые решения маслихатов, нормативные правовые постановления акиматов, нормативные правовые решения акимов.
      Регистры ведутся по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.
      Сноска. Пункт 12 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 23.07.2007 N 619; от 19.11.2007 N 1094; от 25.12.2009 № 2187.

      13. В уполномоченных органах регистры ведутся соответствующим структурным подразделением.
      Сноска. Пункт 13 в редакции постановления Правительства РК от 23.07.2007 N 619; с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 25.12.2009 № 2187.

      14. В Министерстве юстиции Республики Казахстан регистр ведется сотрудником подразделения, определенного ответственным секретарем министерства.
      Сноска. Пункт 14 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 19 ноября 2007 года N 1094 .

      15. Регистры представляют собой журналы.
      Сноска. Пункт 15 в редакции постановления Правительства Республики Казахстан от 23 июля 2007 года N 619 .

      16. На одной странице регистров заносятся сведения только об одном нормативном правовом акте. Занесение на одной странице сведений о двух и более нормативных правовых актах не допускается.

      17. Нумерация страниц регистров является сквозной.

      18. (исключен - постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 июля 2007 года N 619 ).

      19. Регистры ведутся на государственном и русском языках. В административно-территориальных единицах, где делопроизводство ведется исключительно на государственном языке, ведение регистров возможно только на государственном языке.

      20. Регистры могут вестись электронным способом.
      Сноска. Пункт 20 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 25.12.2009 № 2187.

      20-1. Внесение сведений в регистр осуществляется в течение десяти рабочих дней после введения в действие нормативных правовых актов.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 20-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 03.05.2011 № 476.

4. Заключительные положения

      21. По итогам полугодия уполномоченные органы отдельно по видам подзаконных актов представляют информацию о результатах мониторинга с приложением перечня подзаконных актов, в отношении которых проводится мониторинг согласно Регистру в хронологическом порядке их принятия, а также копию Графика к 15 января и к 15 июля, по формам согласно приложению 2 к настоящим Правилам, и сведения, указанные в подпункте 3) пункта 7 настоящих Правилв органы юстиции в следующем порядке:
      центральные государственные органы - в Министерство юстиции Республики Казахстан;
      местные государственные органы - в территориальные органы юстиции для дальнейшего представления в Министерство юстиции Республики Казахстан.
      Периодически, но не реже одного раза в полугодие, органы юстиции совместно с уполномоченными органами обсуждают результаты мониторинга уполномоченных органов с целью выработки конкретных мер по устранению выявленных недостатков.
      Сноска. Пункт 21 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 23.07.2007 N 619; от 03.05.2011 № 476.

      22. Министерство юстиции Республики Казахстан анализирует и обобщает представленную информацию и направляет данную информацию к 10 февраля и к 10 августа, в Правительство Республики Казахстан с внесением в случае необходимости предложений о принятии мер дисциплинарного, либо поощрительного характера по результатам проведенного уполномоченными органами мониторинга подзаконных актов.
      Сноска. Пункт 22 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 03.05.2011 № 476.

      23. Реализация пунктов 21 и 22 настоящих Правил может осуществляться с использованием единой системы электронного документооборота в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан .

      24. Итоги анализа и обобщения информации уполномоченных органов о мониторинге подзаконных актов по итогам полугодия Министерство юстиции Республики Казахстан размещает на своем интернет-ресурсе.
      Сноска. Пункт 24 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 30.12.2009 № 2305 (порядок введения в действие см. п. 2).

      25. По запросам заинтересованных государственных органов и обращениям граждан уполномоченный орган и Министерство юстиции представляют информацию о проводимом мониторинге подзаконных актов.

                                                 Приложение 1
                                               к Правилам ведения
                                             мониторинга подзаконных
                                              нормативных правовых
                                                     актов

                               Регистр
            подзаконных нормативных правовых актов
                  (за __________ 200_год)

N
п/
п

Вид, дата
принятия,
регистра-
ционный
номер и
название
норма-
тивного
правово-
го акта

Основание
принятия
нормативно-
го правово-
го акта
(компетен-
ция органа)
со ссылкой
на соответ-
ветствующую
норму
нормативно-
го правово-
го акта

Дата и
номер
госу-
дарст-
венной
регис-
трации
норма-
тивно-
го
право-
вого
акта

Дата
вве-
дения
в дейс-
твие
норма-
тивно-
го
право-
вого
акта

Сведе-
ния
о вне-
сении
измене-
ний и
(или)
допол-
нений
в нор-
матив-
ный
право-
вой акт

Сведения
о приз-
нании
норма-
тивного
правово-
го акта
(или
отдель-
ных их
частей)
утратив-
шим силу

Сведе-
ния о
приос-
танов-
лении
дейст-
вия
норма-
тивного
право-
вого
акта

1

2

3

4

5

6

7

8

продолжение таблицы

Сведения о прекраще-
нии действия норма-
тивного правового
акта (или отдельных
их частей) в связи с
истечением срока
действия или принятия
нового нормативного
правового акта,
которому противоречат
положения ранее
изданного норматив-
ного правового
акта, его части
(часть) или который
поглощает ранее
изданный акт или его
часть (части)

Сведения
об отмене
норматив-
ного
правового
акта

9

10

                                                 Приложение 2
                                               к Правилам ведения
                                             мониторинга подзаконных
                                              нормативных правовых
                                                     актов

      Сноска. Приложение 2 в редакции постановления Правительства РК от 23 июля 2007 г. N 619 . Приложение с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 19 ноября 2007 года N 1094 .

                               Форма N 1
Результаты мониторинга _______________________________________
      (название вида подзаконного нормативного правового акта)
______________________________________________________________
              (наименование уполномоченного органа)

                       (отражается количественная информация)

N
п/п
Результаты мониторинга Количество
нормативных
правовых
актов

1.

Действующие подзаконные нормативные
правовые акты


2.

Подзаконные нормативные правовые акты,
требующие приведения в соответствие
с действующим законодательством, как
противоречащие законодательству:


1) внесения изменений и дополнений


2) признания утратившими силу


3) приостановления действия (или
отдельной нормы)


4) отмены


3.

Неэффективно реализуемые в
правоприменительной практике
подзаконные нормативные правовые акты,
требующие:


1) внесения изменений и дополнений


2) признания утратившими силу


4.

Подзаконные нормативные правовые акты,
требующие приведения в соответствие
с действующим законодательством, как
устаревшие :


1) внесения изменений и дополнений


2) признания утратившими силу


5.

Подзаконные нормативные правовые акты,
приведенные в соответствие с
действующим законодательством, как
противоречащие законодательству:


1) внесены изменения и дополнения


2) признаны утратившими силу


3) приостановлены действия (или отдельной нормы)


4) отменены


6.

Неэффективно реализуемые в
правоприменительной практике подзаконные
нормативные правовые акты, приведенные
в соответствие с законодательством:


1) внесены изменения и дополнения


2) признаны утратившими силу


3) приостановлены действия (или
отдельной нормы)


7.

Подзаконные нормативные правовые акты,
приведенные в соответствие с действующим
законодательством, как устаревшие :


1) внесены изменения и дополнения


2) признаны утратившими силу


  Примечание:
в строке 1 отражается количество основных актов (без учета
изменений и/или дополнений).

Ответственный секретарь центрального исполнительного органа
(должностное лицо, на которого в установленном порядке возложены
полномочия ответственного секретаря центрального исполнительного
органа), а в случаях отсутствия таковых - руководитель
уполномоченного органа ___________________
                             (Ф.И.О.)

"___" ___________ 200_ года               _____________
                                             подпись

                            Форма N 2
      Информация по выявленным ______________________,
                               (вид подзаконного акта)
                противоречащим законодательству
          и о принятых или предпринимаемых мерах по ним
        ____________________________________________________
               (наименование уполномоченного органа)

                       (отражается описательная информация)

N
п/п

Вид,
дата
приня-
тия,
регис-
тра-
цион-
ный
номер
и
назва-
ние
под-
закон-
ного
норма-
тивного
право-
вого
акта

Дата и
номер
государ-
ственной
регистра-
ции
подзакон-
ных
норматив-
ных
правовых
актов в
органах
юстиции

Часть,
абзац,
пункт,
статья,
вид,
дата
принятия,
регистра-
ционный
номер и
название
акта,
которому
не
соответ-
ствует
подзакон-
ный
норматив-
ный
правовой
акт

Предпринимаемые меры

название
проекта
акта по
внесению
изменений
и (или)
дополне-
ний,
стадия
согласо-
вания

назва-
ние
проекта
акта
по
призна-
нию
утра-
тившими
силу,
стадия
согла-
сования

назва-
ние
проекта
акта
по
приос-
танов-
лению
дейст-
вия,
стадия
согла-
сования

назва-
ние
проекта
акта
по
отмене,
стадия
согла-
сования

1

2

3

4

5

6

7

8

продолжение таблицы

Принятые меры

Вид,
дата
принятия,
регист-
рационный
номер и
название
акта по
внесению
изменений
и (или)
дополне-
ний

Вид,
дата
принятия,
регист-
рационный
номер и
название
акта по
признанию
утратив-
шими
силу

Вид,
дата
принятия,
регист-
рационный
номер и
название
акта по
приоста-
новлению
действия

Вид,
дата
принятия,
регист-
рационный
номер и
название
акта по
отмене

9

10

11

12

Ответственный секретарь центрального исполнительного органа
(должностное лицо, на которого в установленном порядке возложены
полномочия ответственного секретаря центрального исполнительного
органа), а в случаях отсутствия таковых - руководитель
уполномоченного органа ___________________
                             (Ф.И.О.)
"___" ___________ 200_ года               _____________ подпись

                            Форма N 3

Информация по оценке эффективности реализации ___________________
                                           (вид подзаконного акта)
                    и принятых по ним мерах
        _______________________________________________
            (наименование уполномоченного органа)

                          (отражается описательная информация)

N
п/п

Вид,
дата
приня-
тия,
регис-
тра-
цион-
ный
номер
и
назва-
ние
норма-
тивного
право-
вого
акта

Дата и
номер
государ-
ственной
регист-
рации
норма-
тивного
право-
вого
акта в
органах
юстиции

Обосно-
вание
оценки о
неэффек-
тивной
реализа-
ции
под-
закон-
ного
норма-
тивного
право-
вого
акта в
право-
приме-
нитель-
ной
практике
(реали-
зуется
или
нет)

Предпринимаемые меры

название
проекта
акта по
внесению
изменений
и (или)
дополне-
ний,
стадия
его
согласо-
вания

назва-
ние
проекта
акта
по
призна-
нию
утра-
тившими
силу,
стадия
его
согла-
сования

назва-
ние
проекта
акта
по
приос-
танов-
лению
дейст-
вия,
стадия
его
согла-
сования

название
проекта
акта по
исключению
из
вышестоящих
нормативных
правовых
актов
компетенции
на принятие
подзакон-
ного
норматив-
ного
правового
акта,
нереализу-
емого в
правоприме-
нительной
практике,
стадия его
согласова-
ния

1

2

3

4

5

6

7

8

продолжение таблицы

Принятые меры

Вид,
дата
принятия,
регист-
рационный
номер и
название
акта по
внесению
изменений
и (или)
дополне-
ний

Вид,
дата
принятия,
регист-
рационный
номер и
название
акта по
признанию
утратив-
шими
силу

Вид,
дата
принятия,
регист-
рационный
номер и
название
акта по
приоста-
новлению
действия

Вид, дата
принятия,
название
акта по
исключению
из
вышестоящих
нормативных
правовых
актов
компетенции
на принятие
подзаконного
нормативного
правового
акта,
нереализуе-
мого в
правоприме-
нительной
практике

9

10

11

12

Примечание :
при заполнении данной формы вносится информация только по
выявленному нормативному правовому акту, признанный неэффективным
и принятых по нему мерах.

Ответственный секретарь центрального исполнительного органа
(должностное лицо, на которого в установленном порядке возложены
полномочия ответственного секретаря центрального исполнительного
органа), а в случаях отсутствия таковых - руководитель
уполномоченного органа ___________________
                             (Ф.И.О.)
"___" ___________ 200_ года               _____________ подпись

                            Форма N 4

Информация по выявленным ______________, содержащим устаревшую норму
                  (вид подзаконного акта)
           и о принятых или предпринимаемых мерах по ним
        _______________________________________________
            (наименование уполномоченного органа)

                          (отражается описательная информация)

N
п/п

Вид,
дата
приня-
тия,
регис-
тра-
цион-
ный
номер
и
назва-
ние
под-
закон-
ного
норма-
тивного
право-
вого
акта

Дата и
номер
государ-
ственной
регистра-
ции
подзакон-
ных
норматив-
ных
правовых
актов в
органах
юстиции

Абзац,
пункт,
содержа-
щий
устарев-
шую
норму

Предпринимаемые
меры

Принятые меры

название
проекта
акта по
внесению
измене-
ний
и (или)
дополне-
ний,
стадия
его
согла-
сования

назва-
ние
проекта
акта
по
призна-
нию
утра-
тившими
силу,
стадия
его
согла-
сования

Вид,
дата
принятия,
регист-
рационный
номер и
название
акта по
внесению
изменений
и (или)
дополне-
ний,
стадия
его
согла-
сования

Вид,
дата
принятия,
регист-
рационный
номер и
название
акта по
признанию
утратив-
шими
силу,
стадия
его
согла-
сования

1

2

3

4

5

6

7

8

Ответственный секретарь центрального исполнительного органа
(должностное лицо, на которого в установленном порядке возложены
полномочия ответственного секретаря центрального исполнительного
органа), а в случаях отсутствия таковых - руководитель
уполномоченного органа ___________________
                             (Ф.И.О.)
"___" ___________ 200_ года               _____________ подпись