"Республикалық бюджет жобасын әзірлеу ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 шілдедегі N 1062 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      "Республикалық бюджет жобасын әзірлеу ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы Қазақстан Республикасы Президентінің қарауына енгізілсін.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                   К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығы Республикалық бюджет жобасын әзірлеу ережесін бекіту туралы

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 64-бабының 3-тармағына сәйкес ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:
      1. Қоса беріліп отырған Республикалық бюджет жобасын әзірлеу ережесі бекітілсін.
      2. "Республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттік бюджетті әзірлеу ережелерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2007 жылғы 5 шілдедегі N 363 Жарлығының күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы Жарлық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Президенті                                         Н. Назарбаев

Қазақстан Республикасы  
Президентінің      
2009 жылғы "___" ________
N _______ Жарлығымен  
БЕКІТІЛГЕН       

Республикалық бюджет жобасын әзірлеу
ЕРЕЖЕСІ 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Республикалық бюджет жобасын әзірлеудің ережесі (бұдан әрі - Ереже) Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексіне сәйкес әзірленді және республикалық бюджет жобасын әзірлеу тәртібін айқындайды.
      2. Республикалық бюджет жобасын әзірлеу процесі мынадай кезеңдерді:
      1) Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуы мен бюджеттік параметрлері болжамының жобасын әзірлеу және оны Қазақстан Республикасы Үкіметінің мақұлдауын;
      2) орталық мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларының жобаларын, бюджеттік өтінімдерді әзірлеу және оларды республикалық бюджет комиссиясында қарауды;
      3) республикалық бюджет туралы заң жобасын әзірлеуді қамтиды.

2. Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуы мен бюджеттік параметрлері болжамының жобасын әзірлеу

      3. Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуы мен бюджеттік параметрлерінің болжамын мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган әзірлейді.
      4. Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуы мен бюджеттік параметрлерінің болжамы стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды ескере отырып әзірленеді және:
      макроэкономикалық көрсеткіштердің болжамын, әлеуметтік параметрлердің болжамын, Қазақстан Республикасының бес жылдық кезеңге арналған әлеуметтік-экономикалық дамуының үрдістері мен басымдықтарын;
      бюджеттік параметрлердің үш жылға арналған болжамын қамтитын құжат болып табылады.
      Бюджеттік параметрлердің болжамы:
      Қазақстан Республикасының салық-бюджет саясатының негізгі бағыттарын;
      мемлекеттік және республикалық бюджеттердің, Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының, Қазақстан Республикасының шоғырландырылған бюджетінің болжамдарын;
      республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бойынша шығыстардың болжанатын көлемін қамтуы тиіс.
      Қазақстан Республикасының Үкіметі әлеуметтік-экономикалық дамудың және бюджеттік параметрлердің қосымша көрсеткіштерін енгізуі мүмкін.
      5. Бюджет түсімдерінің болжамды көрсеткіштері мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган бекітетін Бюджет түсімдерін болжау әдістемесіне сәйкес айқындалады.
      6. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бойынша шығыстардың болжанатын көлемін айқындау мынадай кезеңдерді:
      1) республикалық бюджет шығыстарының болжанатын көлемін айқындауды;
      2) республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бойынша шығыстардың болжанатын көлемін айқындауды қамтиды.
      7. Республикалық бюджет шығыстарының болжанатын көлемі:
      жалпы сипаттағы трансферттердің бекітілген көлемдеріне және жалпы сипаттағы трансферттер туралы тиісті заңмен қамтылмаған олардың жылдарға арналған болжанатын көлемдеріне;
      мемлекеттік борышқа қызмет көрсетуге және оны өтеуге;
      Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттар мен келісімдерді орындауға;
      мемлекеттік кепілдіктер мен кепілгерліктерді орындауға;
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің резервін қалыптастыруға байланысты шығыстарды бөле отырып айқындалады.
      Қазақстан Республикасының Үкіметі резервінің болжанатын көлемін айқындау кезінде есепті және ағымдағы қаржы жылына белгіленген резерв көлемі ескеріледі.
      8. Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуы мен бюджеттік параметрлері болжамының жобасын Қазақстан Республикасының Үкіметі ағымдағы қаржы жылының 15 сәуірінен кешіктірмей мақұлдайды.
      9. Қазақстан Республикасының Үкіметі мақұлдаған Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуы мен бюджеттік параметрлерінің болжамы бұқаралық ақпарат құралдарында жариялануға тиіс.

3. Орталық мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларының жобаларын, бюджеттік өтінімдерді әзірлеу

      10. Республикалық бюджет шығыстарын жоспарлау үшін республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері:
      1) стратегиялық жоспарлардың жобаларын;
      2) бюджеттік өтінімдерді әзірлейді және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ұсынады.
      Ереженің осы тармағында көрсетілген құжаттарға нәтижелерді бағалауды жүргізген жағдайда бағалау нәтижелері қоса беріледі.
      11. Мемлекеттік органдардың жоспарлы кезеңге арналған стратегиялық жоспарларының жобалары Қазақстан Республикасының стратегиялық және бағдарламалық құжаттары, мақұлданған Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуы мен бюджет параметрлерінің болжамы негізінде әзірленеді.
      12. Бюджеттік бағдарламалар Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының және бюджеттік параметрлерінің болжамында бюджеттік бағдарламалардың әкімшісіне көзделген шығыстардың бюджет қаражатының болжамды көлемі шегінде әзірленеді.
      Республикалық бюджет шығыстарының болжалды көлемі осы Ереженің 7-тармағында айтылған шығыстарды шегере отырып, базалық шығыстарға және жаңа бастамаларға арналған шығыстарға бөлінеді.
      Тұрақты сипаттағы шығыстар, күрделі шығыстар, сондай-ақ бюджеттен қоса қаржыландыру жағдайында басталған (жалғасатын) бюджеттік инвестициялық жобаларға және концессиялық жобаларға арналған шығыстар базалық шығыстар болып табылады.
      Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді орындауға және мемлекеттік қызмет көрсетулер тізіліміне сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге, сондай-ақ трансферттер төлеуге және мемлекеттің басқа да міндеттемелеріне байланысты шығыстар тұрақты сипаттағы шығыстар болып табылады.
      Жаңа бастамаларға арналған шығыстарға:
      кейіннен жаңа бюджеттік бағдарламалар бойынша қаржыландырылатын стратегиялық және бағдарламалық құжаттарға сәйкес әлеуметтік-экономикалық дамудың жаңа басым бағыттарын іске асыруға;
      макроэкономикалық және әлеуметтік көрсеткіштердің өзгеруіне байланысты емес және қолданыстағы бюджеттік бағдарламалар шеңберінде бюджет қаражатын жұмсаудың қосымша бағыттарын (орындалатын мемлекеттік функциялардың, өкілеттіктердің және көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің көлемін кеңейтуді) көздейтін базалық шығыстарды ұлғайтуға бағытталған шығыстар жатады.
      13. Базалық шығыстарға және жаңа бастамаларға республикалық бюджет шығыстарының көлемін Республикалық бюджет комиссиясы мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның ұсыныстары негізінде республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері арасында бөледі.
      Базалық шығыстар шығыстардың бар құрылымы мен болжамды макроэкономикалық көрсеткіштер негізінде есептелген кезекті жоспарлы кезеңнің үшінші жылына арналған болжамды көлемдерді қоса отырып, ағымдағы жоспарлы кезеңнің екінші және үшінші жылдары шығыстарының бекітілген көлемі негізінде айқындалады.
      Жаңа бастамаларға арналған шығыстар стратегиялық және бағдарламалық құжаттарда белгіленген елдің дамуының басымдықтарын, есепті қаржы жылының бюджеттік мониторингі нәтижелерін, есепті қаржы жылында стратегиялық жоспарды іске асыру туралы есептерді, нәтижелерді бағалауды ескере отырып, республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің арасында бөлінеді.
      14. Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің жаңа бастамаларға арналған шығыстарын жоспарлау қосымша бюджет қаражатын бөлу есебінен де, өткен жоспарлы кезеңде республикалық бюджет туралы заңда бекітілген осы бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің базалық шығыстары қаражатын қайта бөлу есебінен де жүзеге асырылады.
      15. Егер жекелеген бюджеттік бағдарламалар бойынша өткен жоспарлы кезеңнің екінші және үшінші жылдарының шығыстар сомасы республикалық бюджет туралы заңда осы бағдарламалар бойынша бекітілген сомамен салыстырғанда өзгермейтін болса, онда осы бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша шығыстардың түрлері бойынша есептер жасалмайды.
      Осы бағдарламалар бойынша шығыстардың түрлері бойынша есептер тек қана үшінші жылға жасалады.
      Егер жекелеген бюджеттік бағдарламалар бойынша өткен жоспарлы кезеңнің екінші және (немесе) үшінші жылдарының шығыстар сомасы республикалық бюджет туралы заңда осы бағдарлама бойынша бекітілген сомамен салыстырғанда өзгеретін болса, онда осы бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша шығыстардың түрлері бойынша есептер жоспарлы кезеңнің жылдары бөлінісінде жасалып ұсынылады.
      16. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің стратегиялық жоспарларының жобалары мен бюджеттік өтінімдері түскен күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде оларды қарайды және олар бойынша мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган бекіткен нысан бойынша Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізу үшін қорытындылар дайындайды.
      17. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган стратегиялық жоспарлардың жобалары мен бюджеттік өтінімдердің стратегиялық және бағдарламалық құжаттарға, Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының және бюджеттік параметрлерінің болжамына, Қазақстан Республикасының бюджеттік және басқа да заңнамасына, мемлекеттік қызмет көрсетудің қолданылып жүрген заттай нормаларына және стандарттарына сәйкестігі тұрғысынан қарайды, сәйкес келмеген жағдайда стратегиялық жоспарлардың жобалары мен бюджеттік өтінімдерді республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне тиісті ескертулермен пысықтауға қайтарады.
      Бюджеттік өтінім жасалуы мен ұсынылуы бойынша Қазақстан Республикасы бюджет заңнамасының талаптарына сәйкес келмеген жағдайда мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган оны қарамастан республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшісіне қайтарады.
      18. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері стратегиялық жоспарлардың жобалары мен бюджеттік өтінімдер қайтарылған жағдайда оларды пысықтайды және қайтарылған күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ұсынады.
      Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері мен мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган арасындағы келіспеушіліктерді Республикалық бюджет комиссиясы қарайды.
      19. Стратегиялық жоспарлардың жобалары мен мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындылары Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізіледі.
      Республикалық бюджет комиссиясы республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларын стратегиялық жоспарлардың жобаларымен, мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындыларымен өзара байланысты қарайды және олар бойынша ұсыныстар әзірлейді.
      20. Республикалық бюджет комиссиясы мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган қарауға дайындаған материалдарды, жоспар кестеге сәйкес қарайды.
      21. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері стратегиялық жоспарларды Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес келтіреді және ағымдағы қаржы жылының 1 тамызына дейінгі мерзімде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға стратегиялық жоспарлардың жобалары мен бюджеттік өтінімдерді ұсынады.

4. Республикалық бюджет туралы заң жобасын әзірлеу

      22. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Қазақстан Республикасының Үкіметі мақұлдаған Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының және бюджеттік параметрлерінің болжамы және Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарын ескере отырып, республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері пысықтаған стратегиялық жоспарлардың жобалары негізінде республикалық бюджет жобасын жасайды және оны Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізеді.
      Республикалық бюджет жобасын қарау және айқындау ағымдағы қаржы жылының 1 тамызынан кешіктірмей аяқталады.
      23. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Республикалық бюджет комиссиясының республикалық бюджет жобасы бойынша ұсыныстары негізінде республикалық бюджет туралы заңның жобасын әзірлейді және ағымдағы қаржы жылының 15 тамызынан кешіктірмей оны Қазақстан Республикасы Үкіметінің қарауына ұсынады.
      24. Республикалық бюджет туралы заңның жобасы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 13-бабында көзделген бюджет құрылымына сәйкес Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 71-бабында көзделген талаптарды ескере отырып әзірленеді.
      25. Республикалық бюджет туралы заңның жобасын Қазақстан Республикасының Үкіметі ағымдағы қаржы жылының 1 қыркүйегінен кешіктірмей Қазақстан Республикасының Парламентіне енгізеді.
      Қазақстан Республикасының Үкіметі республикалық бюджет туралы заңның жобасымен бір мезгілде мынадай құжаттарды және материалдарды:
      1) республиканың әлеуметтік-экономикалық дамуының және бюджеттік параметрлерінің болжамын;
      2) орталық мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларының жобаларын;
      3) соңғы есеп берген күнгі мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген борыштың жай-күйі туралы деректерді;
      4) республикалық бюджет жобасында енгізілген шешімдерді ашып көрсететін түсіндірме жазбаны ұсынады.

О проекте Указа Президента Республики Казахстан "Об утверждении Правил разработки проекта республиканского бюджета"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 14 июля 2009 года № 1062

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      внести на рассмотрение Президента Республики Казахстан проект Указа Президента Республики Казахстан «Об утверждении Правил разработки проекта республиканского бюджета».

       Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Указ Президента Республики Казахстан

Об утверждении Правил разработки
проекта республиканского бюджета

      В соответствии с пунктом 3 статьи 64 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года ПОСТАНОВЛЯЮ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки проекта республиканского бюджета.
      2. Признать утратившим силу Указ Президента Республики Казахстан от 5 июля 2007 года № 363 «Об утверждении Правил разработки проекта республиканского бюджета и чрезвычайного государственного бюджета».
      3. Настоящий Указ вводится в действие со дня первого официального опубликования.

       Президент
      Республики Казахстан                       Н. Назарбаев

УТВЕРЖДЕНЫ    
Указом Президента
Республики Казахстан
      от " " 2009 года №

ПРАВИЛА
разработки проекта республиканского бюджета

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработки проекта республиканского бюджета (далее - Правила) разработаны в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года и определяют порядок разработки проекта республиканского бюджета.
      2. Процесс разработки проекта республиканского бюджета включает в себя следующие этапы:
      1) разработка проекта Прогноза социально-экономического развития и бюджетных параметров Республики Казахстан и его одобрение Правительством Республики Казахстан;
      2) разработка проектов стратегических планов центральных государственных органов, бюджетных заявок и их рассмотрение Республиканской бюджетной комиссией;
      3) разработка проекта закона о республиканском бюджете.

2. Разработка проекта Прогноза социально-экономического
развития и бюджетных параметров Республики Казахстан

      3. Прогноз социально-экономического развития и бюджетных параметров Республики Казахстан разрабатывается центральным уполномоченным органом по государственному планированию.
      4. Прогноз социально-экономического развития и бюджетных параметров Республики Казахстан разрабатывается с учетом стратегических и программных документов и представляет собой документ, содержащий:
      прогноз макроэкономических показателей, прогноз социальных параметров, тенденции и приоритеты социально-экономического развития Республики Казахстан на пятилетний период;
      прогноз бюджетных параметров на три года.
      Прогноз бюджетных параметров должен содержать:
      основные направления налогово-бюджетной политики Республики Казахстан;
      прогнозы государственного и республиканского бюджетов, Национального фонда Республики Казахстан, консолидированного бюджета Республики Казахстан;
      прогнозируемые объемы расходов по администраторам республиканских бюджетных программ.
      Правительством Республики Казахстан могут быть включены дополнительные показатели социально-экономического развития и бюджетных параметров.
      5. Прогнозные показатели поступлений бюджета определяются в соответствии с Методикой прогнозирования поступлений бюджета, утверждаемой центральным уполномоченным органом по государственному планированию.
      6. Определение прогнозируемого объема расходов по администраторам республиканских бюджетных программ включает следующие этапы:
      1) определение прогнозируемого объема расходов республиканского бюджета;
      2) определение прогнозируемых объемов расходов по администраторам республиканских бюджетных программ.
      7. Прогнозируемый объем расходов республиканского бюджета определяется с выделением расходов, связанных с:
      утвержденными объемами трансфертов общего характера и их прогнозируемыми объемами на годы, не охваченные соответствующим законом о трансфертах общего характера;
      обслуживанием и погашением государственного долга;
      исполнением международных договоров и соглашений, ратифицированных Республикой Казахстан;
      исполнением государственных гарантий и поручительств;
      формированием резерва Правительства Республики Казахстан.
      При определении прогнозируемого объема резерва Правительства Республики Казахстан учитывается объем резерва, установленный на отчетный и текущий финансовые годы.
      8. Проект Прогноза социально-экономического развития и бюджетных параметров Республики Казахстан одобряется Правительством Республики Казахстан не позднее 15 апреля текущего финансового года.
      9. Прогноз социально-экономического развития и бюджетных параметров Республики Казахстан, одобренный Правительством Республики Казахстан, подлежит опубликованию в средствах массовой информации.

3. Разработка проектов стратегических планов центральных
государственных органов, бюджетных заявок

      10. Для планирования расходов республиканского бюджета администраторы республиканских бюджетных программ разрабатывают и представляют в центральный уполномоченный орган по государственному планированию:
      1. проекты стратегических планов;
      2. бюджетные заявки.
      В случае проведения оценки результатов к документам, указанным в данном пункте Правил, прилагаются результаты оценки.
      11. Проекты стратегических планов государственных органов на плановый период разрабатываются ежегодно на основе стратегических и программных документов Республики Казахстан, одобренного Прогноза социально-экономического развития и бюджетных параметров Республики Казахстан.
      12. Бюджетные программы разрабатываются в пределах прогнозного объема бюджетных средств, предусмотренных администратору бюджетных программ в Прогнозе социально-экономического развития и бюджетных параметров Республики Казахстан.
      Прогнозируемый объем расходов республиканского бюджета за вычетом расходов, перечисленных в пункте 7 настоящих Правил, подразделяется на базовые расходы и расходы на новые инициативы.
      Базовыми расходами являются расходы постоянного характера, капитальные расходы, а также расходы на начатые (продолжающиеся) бюджетные инвестиционные проекты и концессионные проекты на условиях софинансирования из бюджета.
      Расходами постоянного характера являются расходы, связанные с выполнением государственных функций, полномочий и оказанием государственных услуг согласно реестру государственных услуг, а также с выплатами трансфертов и другими обязательствами государства.
      К расходам на новые инициативы относятся расходы, направленные на:
      реализацию новых приоритетных направлений социально-экономического развития в соответствии со стратегическими и программными документами, в последующем финансируемых по новым бюджетным программам;
      увеличение базовых расходов, не связанное с изменением макроэкономических и социальных показателей и предусматривающее дополнительные направления расходования бюджетных средств (расширение объема выполняемых государственных функций, полномочий и оказываемых государственных услуг) в рамках существующих бюджетных программ.
      13. Объемы расходов республиканского бюджета на базовые расходы и на новые инициативы распределяются между администраторами республиканских бюджетных программ Республиканской бюджетной комиссией на основании предложений центрального уполномоченного органа по государственному планированию.
      Базовые расходы определяются на основе утвержденных объемов расходов второго и третьего годов текущего планового периода с добавлением прогнозных объемов на третий год очередного планового периода, рассчитанных на основе существующей структуры расходов и прогнозных макроэкономических показателей.
      Расходы на новые инициативы подлежат распределению между администраторами республиканских бюджетных программ с учетом приоритетов развития страны, обозначенных в стратегических и программных документах, результатов бюджетного мониторинга отчетного финансового года, отчетов о реализации стратегического плана за отчетный финансовый год, оценки результатов.
      14. Планирование расходов на новые инициативы администратора бюджетных программ осуществляется как за счет выделения дополнительных бюджетных средств, так и за счет перераспределения средств базовых расходов этого администратора бюджетных программ, утвержденных в законе о республиканском бюджете в предыдущий плановый период.
      15. Если по отдельным бюджетным программам сумма расходов второго и третьего годов предыдущего планового периода не меняется по сравнению с суммой, утвержденной по данным программам в законе о республиканском бюджете, то расчеты по видам расходов по данным программам (подпрограммам) не составляются.
      Расчеты по видам расходов по данным программам составляются только на третий год.
      Если по отдельным бюджетным программам сумма расходов второго и (или) третьего годов предыдущего планового периода меняется по сравнению с суммой, утвержденной по данным программам в законе о республиканском бюджете, то расчеты по видам расходов составляются и представляются по данным программам (подпрограммам) в разрезе годов планируемого планового периода.
      16. Центральный уполномоченный орган по государственному планированию в течение пятнадцати рабочих дней со дня поступления проектов стратегических планов и бюджетных заявок администраторов республиканских бюджетных программ рассматривает их и готовит по ним заключения для внесения на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии по форме, установленной центральным уполномоченным органом по государственному планированию.
      17. Центральный уполномоченный орган по государственному планированию рассматривает проекты стратегических планов и бюджетные заявки на предмет их соответствия стратегическим и программным документам, прогнозу социально-экономического развития и бюджетных параметров Республики Казахстан, бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан, действующим натуральным нормам и стандартам государственных услуг, в случае несоответствия возвращает администраторам республиканских бюджетных программ проекты стратегических планов и бюджетные заявки на доработку с соответствующими замечаниями.
      При несоответствии бюджетной заявки требованиям бюджетного законодательства Республики Казахстан по ее составлению и представлению центральный уполномоченный орган по государственному планированию возвращает ее администратору республиканских бюджетных программ без рассмотрения.
      18. Администраторы республиканских бюджетных программ в случае возврата дорабатывают проекты стратегических планов и бюджетные заявки и представляют их в центральный уполномоченный орган по государственному планированию в течение пяти рабочих дней с даты возврата.
      Разногласия между администраторами республиканских бюджетных программ и центральным уполномоченным органом по государственному планированию рассматриваются Республиканской бюджетной комиссией.
      19. Проекты стратегических планов и заключения центрального уполномоченного органа по государственному планированию вносятся на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.
      Республиканская бюджетная комиссия рассматривает бюджетные программы администраторов республиканских бюджетных программ во взаимосвязи с проектами стратегических планов, заключениями центрального уполномоченного органа по государственному планированию и вырабатывает по ним предложения.
      20. Республиканская бюджетная комиссия рассматривает подготовленные центральным уполномоченным органом по государственному планированию к рассмотрению материалы в соответствии с планом-графиком.
      21. Администраторы республиканских бюджетных программ приводят стратегические планы в соответствие с предложениями Республиканской бюджетной комиссии и в срок до 1 августа текущего финансового года представляют в центральный уполномоченный орган по государственному планированию проекты стратегических планов и бюджетные заявки.

4. Разработка проекта закона о республиканском бюджете

      22. Центральный уполномоченный орган по государственному планированию на основе прогноза социально-экономического развития и бюджетных параметров Республики Казахстан, одобренного Правительством Республики Казахстан, и доработанных администраторами республиканских бюджетных программ проектов стратегических планов с учетом предложений Республиканской бюджетной комиссии составляет проект республиканского бюджета и вносит его на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.
      Рассмотрение и определение проекта республиканского бюджета завершаются не позднее 1 августа текущего финансового года.
      23. Центральный уполномоченный орган по государственному планированию на основе предложений Республиканской бюджетной комиссии по проекту республиканского бюджета разрабатывает проект закона о республиканском бюджете и не позднее 15 августа текущего финансового года представляет его на рассмотрение Правительству Республики Казахстан.
      24. Проект закона о республиканском бюджете разрабатывается в соответствии со структурой бюджета, предусмотренной статьей 13 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, с учетом требований, предусмотренных статьей 71 Бюджетного кодекса Республики Казахстан.
      25. Проект закона о республиканском бюджете вносится Правительством Республики Казахстан в Парламент Республики Казахстан не позднее 1 сентября текущего финансового года.
      Правительство Республики Казахстан одновременно с проектом закона о республиканском бюджете представляет следующие документы и материалы:
      1) прогноз социально-экономического развития и бюджетных параметров республики;
      2) проекты стратегических планов центральных государственных органов;
      3) данные о состоянии государственного и гарантированного государством долга на последнюю отчетную дату;
      4) пояснительную записку, раскрывающую решения, заложенные в проекте республиканского бюджета.