Облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарының бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне бағалау жүргізу ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 14 маусымдағы № 573 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 25 сәуірдегі № 403 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 25.04.2014 № 403 қаулысымен.

      «Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығының 8-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарының бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдар (бұдан әрі - атқарушы органдар) қызметінің тиімділігіне бағалау ережесі бекітілсін.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 17.06.2013 № 602 қаулысымен.
      2. Атқарушы органдар қызметінің тиімділігін тиісті бағыттар бойынша бағалауға жауапты мемлекеттік органдар үш ай мерзімде тиісті қорытындылар дайындауды қамтитын бағалау жүргізу әдістемесін әзірлесін және бекітсін.
      3. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы үш ай мерзімде облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппаратымен келісім бойынша атқарушы органдар қызметінің тиімділігін жалпы бағалаудың нәтижелері туралы қорытындының форматын әзірлесін және бекітсін.
      4. Облыстар, республикалық маңызы бар қала, астана әкімдерінің аппараттары:
      2010 жылғы 1 желтоқсанға дейін атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне жыл сайынғы бағалау жүргізу кестесін бекітсін;
      кестеге өзгерістер мен толықтырулар енгізуді атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне жыл сайынғы бағалау жүргізудің алдындағы жылдың 1 желтоқсанынан кешіктірмей жүзеге асырсын.
      5. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің       
2010 жылғы 14 маусымдағы
№ 573 қаулысымен   
бекітілген      

Облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың)
жергілікті атқарушы органдарының бюджеттерінен
қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне
бағалау жүргізу ережесі

      Ескерту. Ереже жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2011.04.23 № 438 Қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарының бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне бағалау жүргізу ережесі (бұдан әрі - Ереже) «Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі туралы» (бұдан әрі - Жүйе) Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығына сәйкес әзірленді.
      2. Ереже облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарының бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдар (бұдан әрі - атқарушы органдар) қызметінің тиімділігіне жыл сайынғы бағалаудың негізгі ережелерін, қағидаттарын, бағыттарын белгілейді, органдар жүйесі мен жүргізу, нәтижелерін айқындау және оларға шағымдану тәртібін айқындайды.
      3. Атқарушы орган қызметінің тиімділігін бағалаудың (бұдан әрі - тиімділікті бағалау) мақсаты оған жүктелген міндеттер мен функциялардың іске асырылу тиімділігін айқындау болып табылады.
      4. Тиімдікті бағалау үшін ақпарат көздері:
      1) атқарушы органдардың есепті кезеңде жүргізілген жұмыс туралы есептері;
      2) облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты және бағалауға уәкілетті атқарушы органдар жүргізген тексеру нәтижелері;
      3) облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің, оның орынбасарларының және облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімдігінің актілері мен тапсырмаларының орындалуын облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімі аппаратының бақылау нәтижелері;
      4) атқарушы органдардың бақылау актілері;
      5) ресми статистикалық деректер;
      6) тәуелсіз сарапшылардың қорытындылары;
      7) тиімділікті бағалаудың белгілі бір бағыты бойынша әлеуметтанушылық зерттеулердің нәтижелері;
      8) тиімділікті жалпы бағалауды дайындау кезіндегі үкіметтік емес ұйымдардың (қоғамдық бірлестіктердің) ақпараты болып табылады.
      5. Тиімділікті бағалау осы Ереженің 10-тармағында айқындалған бағалау жүргізуге уәкілетті атқарушы органдар (бұдан әрі - бағалауға уәкілетті атқарушы органдар) жүргізеді.
      6. Тиімділікті бағалау жыл сайын кестеге сәйкес есепті (күнтізбелік) жылдық қорытындылары бойынша және осы Ереженің 46, 49, 51, 53-тармақтарында көрсетілген мерзімдерді міндетті түрде сақтай отырып, жүзеге асырылады.
      7. Тиiмдiлiкке бағалау жүргiзу кестесi:
      1) бағаланатын атқарушы органдардың тиiстi бағыттар бойынша бағалауға уәкiлеттi атқарушы органдарға есептi жылдың қорытындылары бойынша есептiк ақпаратты;
      2) бағалауға уәкiлеттi атқарушы органдардың бағаланатын атқарушы органдарға танысу үшін және келіспеушіліктер болған жағдайда шағымдану үшін бағалаудың нәтижелерi туралы қорытындыларды;
      3) бағалауға уәкiлеттi атқарушы органдардың облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi органға шағымдану рәсімінен кейінгі бағалаудың нәтижелері туралы қорытындыларды;
      4) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi органының Өңiрлiк сараптау комиссиясына бағыттар бойынша жалпы бағалау нәтижелерi туралы қорытындыларды;
      5) Өңiрлiк сараптау комиссиясының облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкiмiне бағалау нәтижелерiн;
      6) облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің өңірлік даму жөніндегі орталық уәкілетті органға бағалау нәтижелері бойынша ақпарат ұсыну мерзімдерін қамтиды.
      Ескерту. 7-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 17.06.2013 № 602 қаулысымен.
      8. Тиімділікке бағалау жүргізу кестесін облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы әзірлейді және облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімі бекітеді.

2. Тиімділікті бағалау қағидаттары

      9. Тиімділікті бағалау қағидаттары:
      1) заңдылық қағидаты - тиімділікке бағалауды қатаң түрде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүргізу;
      2) объективтілік қағидаты - тәуелсіз бағалауды жан-жақты және толық жүргізу, мүдделер қақтығысын болдырмау;
      3) дәйектілік қағидаты - тиімділікті бағалаудың нәтижелерін тиісті құжаттармен растау;
      4) ашықтық қағидаты - ақпараттың шығу көздерін тексеру мүмкіндігі;
      5) жариялылық қағидаты - құпиялылық режимін және қызметтік немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияны қорғауды қамтамасыз етуді ескере отырып, тиімділікті бағалаудың нәтижелерін бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау болып табылады.

3. Бағалау жүргізуге уәкілетті атқарушы органдар

      10. Бағалау жүргізуге уәкілетті атқарушы органдар:
      1) облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты;
      2) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы;
      3) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органы болып табылады.
      11. Тиімділікті бағалауды жалпы әдіснамалық жетекшілік етуді өңірлік даму жөніндегі орталық уәкілетті орган жүзеге асырады.
      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 17.06.2013 № 602 қаулысымен.
      12. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы осы Ереженің 15-тармағында көрсетілген бағыттарға сәйкес бағалауға уәкілетті атқарушы органдар беретін қорытындылар негізінде бағаланатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігін жалпы бағалауды (бұдан әрі - жалпы  бағалау) жүзеге асырады.
      13. Бағыттар бойынша тиімділікті жалпы бағалау нәтижелері туралы сараптау қорытындысын қалыптастыру мақсатында облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің шешімімен облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімі аппаратының лауазымды адамдары арасынан Өңірлік сараптау комиссиясы құрылады, сондай-ақ Өңірлік сараптау комиссиясының жұмыс органы айқындалады.
      14. Өңірлік сараптау комиссиясы өз қызметінде облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің шешімімен бекітілетін Ережені басшылыққа алады.

4. Тиімділікті бағалау бағыттары

      15. Тиімділікті бағалау бағаланатын атқарушы органдар қызметінің мынадай бағыттары бойынша жүзеге асырылады:
      1) қадағаланатын салада/аяда/өңірде стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру;
      2) облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің, оның орынбасарларының және облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімдігінің актілері мен тапсырмаларын орындау;
      3) бюджет қаражатын басқару;
      4) мемлекеттік қызметтер көрсету;
      5) персоналды басқару;
      6) ақпараттық технологияларды қолдану.
      7) мемлекеттік органдарды құқықтық қамтамасыз ету.
      Ескерту. 15-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 17.06.2013 № 602 қаулысымен.
      16. Осы Ереженің 15-тармағында көрсетілген қызметтің әрбір бағыты бойынша Жүйенің 10-тармағында айқындалған тиімділікті бағалауды жүргізуге уәкілетті орталық мемлекеттік органдар атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалау өлшемдері мен көрсеткіштері айқындалатын өңірлік даму жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісілген тиісті әдістемелерді әзірлейді және бекітеді.
      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 17.06.2013 № 602 қаулысымен.
      17. Мынадай ережелер тиімділік өлшемдері мен көрсеткіштеріне қойылатын міндетті талаптар болып табылады:
      1) өлшемдер мен көрсеткіштер ресми статистикалық деректерге, атқарушы органдардың деректері мен тексерілуге жататын басқа да ақпаратқа негізделуі тиіс;
      2) шығыс ақпаратты жинау және өңдеу тәсілі алынған деректердің дәлдігін тексеру мүмкіндігіне жол беруі тиіс;
      3) көрсеткішті айқындау оны бағалайтын да, сондай-ақ бағаланатын атқарушы органның да, бір мәнді түсінуін қамтамасыз етуі тиіс;
      4) қажетті деректерді алу мүмкіндігінше аз уақыт пен ресурстар шығындарымен жүргізілуі тиіс;
      5) өлшемдер мен көрсеткіштерді деректерді үздіксіз жинақтау қажеттілігін және жеке кезеңдер үшін олардың салыстырмалығын қамтамасыз ету қажеттілігін ескере отырып айқындаған жөн;
      6) өлшемдер мен көрсеткіштер мемлекеттік органның барлық қызметін қамтуы және барлық мемлекеттік функциялардың сапалы орындалуына бағытталуы тиіс.
      18. Тиімділіктің өлшемдері мен көрсеткіштері ретінде халықаралық практикада қолданылатын өлшемдер мен көрсеткіштер пайдаланылуы мүмкін.
      19. Өлшемдер мен көрсеткіштер нақты атқарушы органның тікелей қызметін көрсетуі тиіс.

4.1. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалау

      20. Осы бағыт бойынша бағалау қадағаланатын саланы/аяны/өңірді дамытудағы атқарушы органдар шараларының тиімділігін айқындау мақсатында жүзеге асырылады.
      21. Атқарушы органдар қадағалайтын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалауды облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы жүзеге асырады.
      22. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы қызметінің қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалауды облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты жүзеге асырады.
      23. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалау жөніндегі әдістемені әзірлеу мен бекітуді және оны әдіснамалық сүйемелдеуді өңірлік даму жөніндегі орталық уәкілетті орган жүзеге асырады.
      Ескерту. 23-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 17.06.2013 № 602 қаулысымен.

4.2. Облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің, оның орынбасарларының және облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімдігінің актілері мен тапсырмаларын орындау сапасын бағалау

      24. Осы бағыт бойынша бағалау облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің оның орынбасарларының және облыс, республикалық  маңызы бар қаланың, астананың әкімдігінің актілері мен тапсырмаларының сапасын, толықтығы мен орындалу уақтылығын айқындау мақсатында жүзеге асырылады.
      25. Облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің, оның орынбасарларының және облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімдігінің актілері мен тапсырмаларын орындау сапасын бағалауды облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты жүзеге  асырады.
      26. Облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің, облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімдігінің актілері мен  тапсырмаларын орындау сапасын бағалау әдістемесін әзірлеу мен бекітуді және әдіснамалық сүйемелдеуді Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі жүзеге асырады.

4.3. Бюджет қаражатын басқару тиімділігін бағалау

      27. Осы бағыт бойынша бағалау бюджет қаражатын пайдаланудың нәтижелілігі мен тиімділігін қамтамасыз ету шараларының тиімділігін айқындау мақсатында жүзеге асырылады.
      28. Облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың, сондай-ақ ауданның (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарының бюджет қаражатын басқару тиімділігі бойынша  қызметін бағалауды облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органы жүзеге асырады.
      29. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органын осы бағыт бойынша облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты бағалайды.
      30. Бюджет қаражатын басқару тиімділігін бағалау әдістемесін әзірлеу мен бекітуді және оны әдіснамалық сүйемелдеуді бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган жүзеге асырады.

4.4. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау

      31. Осы бағыт бойынша бағалау жеке және заңды тұлғаларды қолжетімді және сапалы, соның ішінде электрондық форматта мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету шараларының тиімділігін айқындау мақсатында жүзеге асырылады.
      32. Осы бағыт бойынша тиімділікті бағалауды облыс әкімінің аппараты жүзеге асырады.
      Ескерту. 32-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 17.06.2013 № 602 қаулысымен.
      33. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау әдістемесін әзірлеу мен бекітуді және оны әдіснамалық сүйемелдеуді мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органмен бірлесіп жүзеге асырады.
      34. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалауды жүзеге асыру мақсатында қосымша әлеуметтік зерттеулер жүргізілуі мүмкін.

4.5. Персоналды басқару тиімділігін бағалау

      35. Осы бағыт бойынша бағалау атқарушы мемлекеттік органда персоналды басқару шараларының тиімділігін айқындау мақсатында жүргізіледі.
      36. Осы бағыт бойынша тиімділікті бағалауды облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты жүзеге асырады.
      37. Персоналды басқаруды бағалау әдістемесін әзірлеу мен бекітуді және оны әдіснамалық сүйемелдеуді мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.

4.6. Ақпараттық технологияларды қолдану тиімділігін бағалау

      38. Осы бағыт бойынша бағалау үдерістерді оңтайландыру және атқарушы органдар қызметінің ашықтығын арттыру үшін атқарушы органның  ақпараттық технологияларды қолдану тиімділігін айқындау мақсатында жүргізіледі.
      39. Осы бағыт бойынша тиімділікті бағалауды облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты жүзеге асырады.
      40. Ақпараттық технологияларды қолдану тиімділігін бағалау әдістемесін әзірлеу мен бекітуді және оны әдіснамалық сүйемелдеуді ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган жүзеге асырады.

4.7. Мемлекеттік органдарды құқықтық қамтамасыз ету
тиімділігін бағалау

      Ескерту. Ереже 4.7-бөліммен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 17.06.2013 № 602 қаулысымен.

      40-1. Осы бағыт бойынша бағалау аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарын құқықтық қамтамасыз ету бойынша шаралардың тиімділігін айқындау мақсатында жүзеге асырылады.
      40-2. Аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарын құқықтық қамтамасыз етудің тиімділігін бағалауды облыс әкімінің аппараты жүзеге асырады.
      40-3. Мемлекеттік органдарды құқықтық қамтамасыз ету тиімділігін бағалау әдістемесін әзірлеу мен бекітуді және оны әдіснамалық сүйемелдеуді Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі жүзеге асырады.

5. Бағаланатын атқарушы органдардың тиімділігіне бағалау жүргізу тәртібі

      41. Атқарушы органдар жыл сайын бағалауға уәкілетті атқарушы органдарға бағалау жүргізу кестесіне сәйкес өткен жылдың қорытындылары бойынша есептік ақпарат тапсырады.
      42. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдар бағаланатын атқарушы органдардың есептік ақпаратындағы деректерді қайта тексеру бойынша ұйымдастыру шараларының кешенін қабылдауға міндетті.
      43. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдар тиімділікке бағалау жүргізу кезінде есепті кезеңдегі басқа да бақылау органдарының тексеру нәтижелерін есепке алады.
      44. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдар бағаланатын және басқа да атқарушы органдардан бағалаудың тиісті бағыты бойынша  қажетті ақпарат пен құжаттаманы құпиялық режимін, қызметтік немесе басқа да заңмен қорғалатын құпияларды сақтай отырып, өздері белгілеген мерзімде сұратуға және алуға құқылы.
      45. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдар бағалау үдерісінде алынған мәліметтердің сақталуына және құпиялылығына жауап береді.
      45-1. Бағаланатын атқарушы органдар тиімділікті бағалау қорытындылары бойынша бұрын берілген тапсырмалар мен ұсынымдарды бағалаудың әрбір бағыты бойынша қызмет тиімділігінің көрсеткіштерін жақсарту жөніндегі шаралар кешенін іске асыру арқылы орындайды.
      Ескерту. Ереже 45-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2012.05.08 № 597 Қаулысымен.
      45-2. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдар ағымдағы жылдың 1 маусымынан кешіктірмей тиісті бағыттар бойынша қорытындыларды бағаланатын атқарушы органдарға жібереді.
      Ескерту. Ереже 45-2-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2012.05.08 № 597 Қаулысымен.
      46. Бағалауға уәкiлеттi атқарушы органдар ағымдағы жылдың 15 маусымынан кешiктiрмей облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi органына тиiстi бағыттар бойынша шағымдану нәтижелері ескеріле отырып түзетілген қорытындыларды ұсынады.
      Ескерту. 46-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2012.05.08 № 597 Қаулысымен.
      47. Қызмет бағыттары бойынша тиiмдiлiктi бағалау нәтижелерi туралы қорытындылар бағалау туралы қорытынды есепті, тиімділікті бағалау қорытындылары бойынша бұрын берілген тапсырмалар мен ұсынымдарды іске асыру нәтижелерін, сондай-ақ бағаланатын атқарушы органдар қызметiнiң тиiмдiлiгiн арттыру бойынша тұжырымдар мен ұсынымдарды қамтуы тиiс.
      Ескерту. 47-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2012.05.08 № 597 Қаулысымен.
      48. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік  жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы атқарушы органдар қызметінің тиімділігін жалпы бағалауды қалыптастыру кезінде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган белгілеген тәртіппен коммерциялық емес негізде үкіметтік емес ұйымдарды (қоғамдық бірлестіктерді) және тәуелсіз сарапшыларды тартуға құқылы.
      49. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы ағымдағы жылдың 1 шілдесінен кешіктірмей бағыттар бойынша тиімділікті жалпы бағалау нәтижелерін бағаланатын атқарушы органдарды бір мезгілде хабардар ете  отырып, Өңірлік сараптау комиссиясына енгізеді.
      50. Атқарушы органдар қызметінің тиімділігін жалпы бағалау нәтижелері туралы қорытындының және атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелері туралы Өңірлік сараптау комиссиясының сараптама қорытындысының форматтарын Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесімен келісім бойынша өңірлік даму жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайды.
      Ескерту. 50-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 17.06.2013 № 602 қаулысымен.
      51. Өңiрлiк сараптау комиссиясы облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi органының жалпы бағалау нәтижелерi туралы қорытындылары негiзiнде атқарушы органдар қызметiнiң тиiмдiлiгiн бағалаудың нәтижелерiн ағымдағы жылдың 15 шілдесінен кешiктiрмей облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкiмiне енгiзедi.
      Ескерту. 51-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2012.05.08 № 597 Қаулысымен.
      52. Өңірлік сараптау комиссияның жұмыс органы бағалау нәтижелерін атқарушы органдар қызметінің тиімділігін арттыру бойынша тапсырмалар мен ұсынымдармен бірге атқарушы органдардың басшыларына тиісті шаралар қабылдау үшін жіберіледі.
      Ескерту. 52-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2012.05.08 № 597 Қаулысымен.
      53. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімі ағымдағы жылдың 25 шілдесінен кешіктірмей, өңірлік даму жөніндегі орталық уәкілетті органға тиімділікке бағалау жүргізгені туралы есептік ақпаратты береді. Өңірлік даму жөніндегі орталық уәкілетті орган ағымдағы жылдың 15 тамызынан кешіктірмей облыстар, республикалық маңызы бар қала, астана әкімдерінің есептері негізінде Жүйенің 58-тармағына сәйкес жергілікті атқарушы органдарды бағалау бөлігінде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган берген жалпы тиімділікке бағалау нәтижелерін ескере отырып, Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі мен Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесіне қорытылған ақпаратты жібереді.
      Ескерту. 53-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 17.06.2013 № 602 қаулысымен.
      54. Тиімділікті бағалаудың қорытындылары бойынша нәтижелерді облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы бұқаралық ақпарат құралдарында құпиялылық режимін, қызметтік және заңмен қорғалатын өзге де  құпиянықамтамасыз етуді ескере отырып жариялайды.

6. Нәтижелерге шағымдану тәртібі

      Ескерту. 6-бөлім жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2012.05.08 № 597 Қаулысымен.

      55. Бағаланатын атқарушы орган тиiмдiлiктi бағалау нәтижелерiн алған сәттен бастап бағалау нәтижелерiмен келiспеген жағдайда бес жұмыс күнi iшiнде тиісті бағыттар бойынша бағалауға уәкілетті атқарушы органдарға растаушы құжаттармен бiрге келіспеушілігін жіберуге құқылы.
      56. Растау құжаттары жоқ наразылықтарды алған жағдайда бағалауға уәкілетті атқарушы орган бағаланатын атқарушы органға қайта тексеру жүргізудің орынсыз екендігі туралы жауап жібереді.
      57. Бағалауға уәкiлеттi атқарушы органдарда нәтижелердi қайта тексеру үшiн бағалаудың объективтiлiгi мен ашықтығын қамтамасыз ету мақсатында құрамына атқарушы органды бағалауға қатысқан қызметкерлер кiруге болмайтын арнайы комиссиялар қалыптастырылады.
      58. Бағалауға уәкiлеттi атқарушы органдар 5 жұмыс күні iшiнде қайта тексеру нәтижелерi бойынша наразылықтарды қабылдау не қабылдамау туралы негiзделген қорытындыларды бағаланатын атқарушы органдарға жiбередi.
      59. Бағалауға уәкiлеттi атқарушы орган наразылықтарды қабылдаған жағдайда тиiмдiлiктi бағалау нәтижелерi туралы қорытындыға тиiстi түзетулер енгiзедi.
      60. Өңiрлiк сараптау комиссиясының жұмыс органы егер бағалау үдерiсiнде бағалаудың түпкi нәтижесiне әсер еткен бұзушылықтар анықталған жағдайда уәкiлеттi атқарушы органдардың мамандарын тарта отырып, бағалаудың жекелеген нәтижелеріне қайта тексеру жүргiзуге дербес бастамашылық етуге құқылы.

6.1. Қайта ұйымдастырылған және таратылған мемлекеттік органдарға бағалау жүргізу тәртібі

      Ескерту. Ереже 6.1-бөліммен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 17.06.2013 № 602 қаулысымен.

      60-1. Бағаланатын мемлекеттік орган бағаланатын жылдың бірінші жартыжылдығында қайта ұйымдастырылған немесе таратылған жағдайда осы органды бағалау құқықтық мирасқор мемлекеттік органды бағалау шеңберінде жүзеге асырылады және құқықтық мирасқор мемлекеттік органды бағалаудың жиынтық балын есептеген кезде ескеріледі.
      60-2. Бағаланатын мемлекеттік орган бағаланатын жылдың екінші жартыжылдығында қайта ұйымдастырылған немесе таратылған кезде осы органды бағалау жүзеге асырылмайды. Бағаланатын жылдың екінші жартыжылдығында қайта ұйымдастырылған немесе таратылған мемлекеттік органның қызметін талдау құқықтық мирасқор мемлекеттік органды бағалау шеңберінде ескеріледі және ұсынымдар ретінде пайдаланылады.
      60-3. Бағаланатын мемлекеттік орган бағаланатын кезеңнен кейінгі жылдың басынан бастап мемлекеттік органдардың есепті деректерді беру мерзімдерін бағалау кестесінде белгілегенге дейінгі кезеңде қайта ұйымдастырылған немесе таратылған кезде осы мемлекеттік органды бағалау бағаланатын кезеңдегі нәтижелер ескеріле отырып, жүзеге асырылады. Берілген функциялар мен өкілеттіктер бойынша бағалау нәтижелері құқықтық мирасқор мемлекеттік органға ұсынымдар ретінде беріледі.

7. Бағалауға қатысушылардың жауапкершілігі

      62. Осы Ереже қағидаларының уақтылы және сапалы орындалуына атқарушы органдардың бірінші басшылары дербес жауапты болады.
      63. Тиімділікті бағалауға жататын атқарушы органдардың бірінші басшылары тиімділікке бағалау жүргізу үшін есепті кезеңге ақпараттың дұрыстығына, толықтығына және уақтылы берілуіне дербес жауапты болады.
      64. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдарының, сондай-ақ облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімі аппаратының тиімділікке бағалау жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшелерінің бірінші басшылары тиімділікті бағалау нәтижелерінің бекітілген әдістемелерге сәйкес келуіне және тиімділікке бағалау жүргізу кестесімен бекітілген мерзімдердің сақталуына дербес жауапты болады.
      Ескерту. 64-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2012.05.08 № 597 Қаулысымен.
      65. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдар бағалау жүргізу үдерісінде алынған мәліметтерді жария еткені үшін атқарушы органдардың бірінші басшылары дербес жауапты болады.
      66. Осы Ереженің бұзылуы айқындалған жағдайда Өңірлік сараптау комиссиясының жұмыс органы тиісті лауазымды адамдардың жауапкершілігі туралы ұсыныс енгізу құқылы.

8. Өтпелі ереже

      Ескерту. 8-бөлім алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2012.05.08 № 597 Қаулысымен.

Об утверждении Правил проведения оценки эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, местных исполнительных органов районов (городов областного значения)

Постановление Правительства Республики Казахстан от 14 июня 2010 года № 573. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 апреля 2014 года № 403

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 25.04.2014 № 403.

      В соответствии с пунктом 8 Указа Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954 "О Системе ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения оценки эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, местных исполнительных органов районов (городов областного значения) (далее - исполнительные органы).
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 17.06.2013 № 602.
      
      2. Государственным органам, ответственным за оценку эффективности деятельности исполнительных органов по соответствующим направлениям, в трехмесячный срок разработать и утвердить методики проведения оценки, включающие подготовку соответствующих заключений.
      3. Уполномоченному органу по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы в трехмесячный срок по согласованию с аппаратом акима области, города республиканского значения, столицы разработать и утвердить формат заключения о результатах общей оценки эффективности деятельности исполнительных органов.
      4. Аппаратам акимов областей, города республиканского значения, столицы:
      до 1 декабря 2010 года утвердить график проведения ежегодной оценки эффективности деятельности исполнительных органов;
      внесение изменений и дополнений в график осуществлять не позднее 1 декабря года, предшествующего году проведения ежегодной оценки эффективности деятельности исполнительных органов.
      5. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены       
постановлением Правительства
Республики Казахстан 
от 14 июня 2010 года № 573

Правила
проведения оценки эффективности деятельности исполнительных
органов, финансируемых из областного бюджета, бюджетов города
республиканского значения, столицы, местных исполнительных
органов районов (городов областного значения)

      Сноска. Правила в редакции постановления Правительства РК от 23.04.2011 № 438.

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения оценки эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, местных исполнительных органов районов (городов областного значения) (далее - Правила) разработаны в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954 "О Системе ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы" (далее - Система).
      2. Правила устанавливают основные положения, принципы, направления, определяют систему органов и порядок проведения, определения результатов ежегодной оценки эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, местных исполнительных органов районов (городов областного значения) (далее - исполнительные органа) и их обжалования.
      3. Целью оценки эффективности деятельности исполнительного органа (далее - оценка эффективности) является определение эффективности реализации возложенных на него задач и функций.
      4. Источниками информации для оценки эффективности являются:
      1) отчеты исполнительных органов о проведенной работе за отчетный период;
      2) результаты проверок, проведенных аппаратом акима области, города республиканского значения, столицы и уполномоченных на оценку исполнительных органов;
      3) результаты контроля аппарата акима области, города республиканского значения, столицы, исполнения актов и поручений акима области, города республиканского значения, столицы, его заместителей и акимата области, города республиканского значения, столицы;
      4) акты контроля исполнительных органов;
      5) официальные статистические данные;
      6) заключения независимых экспертов;
      7) результаты социологических исследований по определенному направлению оценки эффективности;
      8) информация неправительственных организаций (общественных объединений) при подготовке общей оценки эффективности.
      5. Оценка эффективности проводится уполномоченными на проведение оценки исполнительными органами (далее - уполномоченные на оценку исполнительные органы), определенными пунктом 10 настоящих Правил.
      6. Оценка эффективности осуществляется ежегодно по итогам отчетного (календарного) года согласно графику и с обязательным соблюдением сроков, обозначенных в пунктах 46495153 настоящих Правил.
      7. График проведения оценки эффективности включает сроки представления:
      1) оцениваемыми исполнительными органами отчетной информации по итогам отчетного года в уполномоченные на оценку исполнительные органы по соответствующим направлениям;
      2) уполномоченными на оценку исполнительными органами заключений о результатах оценки в оцениваемые исполнительные органы для ознакомления и в случае наличия возражений для обжалования;
      3) уполномоченными на оценку исполнительными органами после процедуры обжалования заключений о результатах оценки эффективности в уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы;
      4) уполномоченным органом по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы заключений о результатах общей оценки по направлениям в Региональную экспертную комиссию;
      5) Региональной экспертной комиссией результатов оценки акиму области, города республиканского значения, столицы;
      6) акимом области, города республиканского значения, столицы информации по результатам оценки в центральный уполномоченный орган по региональному развитию.
      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 17.06.2013 № 602.
      8. График проведения оценки эффективности разрабатывается уполномоченным органом по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы и утверждается акиматом области, города республиканского значения, столицы.

2. Принципы оценки эффективности

      9. Принципами оценки эффективности являются:
      1) принцип законности - проведение оценки эффективности строго в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      2) принцип объективности - всестороннее и полное проведение независимой оценки, исключение конфликта интересов;
      3) принцип достоверности - подтверждение результатов оценки эффективности соответствующими документами;
      4) принцип прозрачности - возможность проверить происхождение источников информации;
      5) принцип гласности - публикация результатов оценки эффективности в средствах массовой информации с учетом обеспечения режима секретности и защиты служебной или иной охраняемой законом тайны.

3. Исполнительные органы, уполномоченные на проведение оценки

      10. Уполномоченными на оценку исполнительными органами, являются:
      1) аппарат акима области, города республиканского значения, столицы;
      2) уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы;
      3) уполномоченный орган по исполнению бюджета области, города республиканского значения, столицы.
      11. Общая методологическая координация оценки эффективности осуществляется центральным уполномоченным органом по региональному развитию.
      Сноска. Пункт 11 в редакции постановления Правительства РК от 17.06.2013 № 602.
      12. Уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы осуществляет общую оценку эффективности деятельности оцениваемых исполнительных органов (далее - общая оценка) на основе заключений, представляемых уполномоченными на оценку исполнительными органами, согласно указанным в пункте 15 настоящих Правил направлениям.
      13. В целях формирования экспертного заключения о результатах общей оценки эффективности по направлениям решением акима области, города республиканского значения, столицы создается Региональная экспертная комиссия из числа должностных лиц аппарата акима области, города республиканского значения, столицы, также определяется рабочим  орган Региональной экспертной комиссии.
      14. Региональная экспертная комиссия в своей деятельности руководствуется Положением, утверждаемым решением акима области, города республиканского значения, столицы.

4. Направления оценки эффективности

      15. Оценка эффективности осуществляется по следующим направлениям деятельности оцениваемых исполнительных органов:
      1) достижение и реализация стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе;
      2) исполнение актов и поручений акима области, города республиканского значения, столицы, его заместителей и акимата области, города республиканского значения, столицы;
      3) управление бюджетными средствами;
      4) оказание государственных услуг;
      5) управление персоналом;
      6) применение информационных технологий;
      7) правовое обеспечение государственных органов.
      Сноска. Пункт 15 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 17.06.2013 № 602.
      16. По каждому направлению деятельности, указанному в пункте 15 настоящих Правил, центральными государственными органами, уполномоченными на проведение оценки эффективности, определенными пунктом 10 Системы, разрабатываются и утверждаются согласованные с центральным уполномоченным органом по региональному развитию соответствующие методики, в которых определяются критерии и показатели оценки эффективности деятельности исполнительных органов.
      Сноска. Пункт 16 в редакции постановления Правительства РК от 17.06.2013 № 602.
      17. Обязательными требованиями к критериям и показателям эффективности являются следующие положения:
      1) критерии и показатели должны быть основаны на официальных статистических данных, данных исполнительных органов и другой подлежащей проверке информации;
      2) способ сбора и обработки исходной информации должен допускать возможность проверки корректности полученных данных;
      3) определение показателя должно обеспечивать однозначность его интерпретации как оценивающим, так и оцениваемым исполнительным органом;
      4) получение необходимых данных должно производиться с минимально возможными затратами времени и ресурсов;
      5) критерии и показатели следует определять, исходя из необходимости непрерывного накопления данных и обеспечения их сопоставимости за отдельные периоды;
      6) критерии и показатели должны охватывать всю деятельность исполнительного органа и ориентировать на качественное исполнение всех государственных функций.
      18. В качестве критериев и показателей эффективности могут использоваться применяемые в международной практике критерии и показатели.
      19. Критерии и показатели должны отражать непосредственно деятельность конкретного исполнительного органа.

4.1. Оценка эффективности достижения и реализации
стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе

      20. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности мер исполнительных органов в развитии курируемых отрасли/сферы/региона.
      21. Оценка эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе исполнительных органов осуществляется уполномоченным органом по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы.
      22. Оценка эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемой отрасли/сфере/регионе деятельности уполномоченного органа по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы осуществляется аппаратом акима области, города республиканского значения, столицы.
      23. Разработка и утверждение методики по оценке эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе и ее методологическое сопровождение осуществляются центральным уполномоченным органом по региональному развитию.
      Сноска. Пункт 23 в редакции постановления Правительства РК от 17.06.2013 № 602.

4.2. Оценка качества исполнения актов и поручений акима
области, города республиканского значения, столицы, его
заместителей и акимата области, города республиканского
значения, столицы

      24. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения качества, полноты и своевременности исполнения актов и поручений акима области, города республиканского значения, столицы, его заместителей и акимата области, города республиканского значения, столицы.
      25. Оценка качества исполнения актов и поручений акима области, города республиканского значения, столицы, его заместителей и акимата области, города республиканского значения, столицы исполнительными органами осуществляется аппаратом акима области, города республиканского значения, столицы.
      26. Разработка и утверждение методики оценки качества исполнения актов и поручений акима области, города республиканского значения, столицы его заместителей и акимата области, города республиканского значения, столицы и ее методологическое сопровождение осуществляются Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.

4.3 Оценка эффективности управления бюджетными средствами

      27. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности мер по обеспечению результативности и эффективности использования бюджетных средств.
      28. Оценка эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, а также местных исполнительных органов района (городов областного значения) по управлению бюджетными средствами осуществляется уполномоченным органом по исполнению бюджета области, город республиканского значения, столицы.
      29. Уполномоченный орган по исполнению бюджета области, город республиканского значения, столицы оценивается по данному направлению аппаратом акима области, города республиканского значения, столицы.
      30. Разработка и утверждение методики оценки эффективности управления бюджетными средствами и ее методологическое сопровождение осуществляются центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета.

4.4 Оценка качества оказания государственных услуг

      31. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности мер по обеспечению физических и юридических лиц доступными и качественными государственными услугами, в том числе в электронном формате.
      32. Оценка эффективности по данному направлению осуществляется аппаратом акима области.
      Сноска. Пункт 32 в редакции постановления Правительства РК от 17.06.2013 № 602.
      33. Разработка и утверждение методики оценки качества оказания государственных услуг и ее методологическое сопровождение осуществляются уполномоченным органом по делам государственной службы совместно с уполномоченным органом в сфере информатизации.
      34. В целях осуществления оценки качества оказания государственных услуг дополнительно могут проводиться социологические исследования.

4.5 Оценка эффективности управления персоналом

      35. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности мер по управлению персоналом в исполнительном органе.
      36. Оценка эффективности по данному направлению осуществляется аппаратом акима области, города республиканского значения, столицы.
      37. Разработка и утверждение методики оценки эффективности управления персоналом и ее методологическое сопровождение осуществляются уполномоченным органом по делам государственной службы.

4.6. Оценка эффективности применения информационных технологий

      38. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности использования информационных технологий исполнительным органом для оптимизации процессов и повышения прозрачности деятельности исполнительного органа.
      39. Оценка эффективности по данному направлению осуществляется аппаратом акима области, города республиканского значения, столицы.
      40. Разработка и утверждение методики оценки эффективности применения информационных технологий и ее методологическое сопровождение осуществляются уполномоченным органом в сфере информатизации.     

      4.7. Оценка эффективности правового обеспечения государственных органов

      Сноска. Правила дополнены разделом 4.7 в соответствии  с постановлением Правительства РК от 17.06.2013 № 602.

      40-1. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности мер по правовому обеспечению местных исполнительных органов районов (городов областного значения).
      40-2. Оценка эффективности правового обеспечения местных исполнительных органов районов (городов областного значения) осуществляется аппаратом акима области.
      40-3. Разработка и утверждение методики оценки эффективности правового обеспечения государственных органов и ее методологическое сопровождение осуществляются Министерством юстиции Республики Казахстан.

5. Порядок проведения оценки эффективности
оцениваемых исполнительных органов

      41. Исполнительные органы ежегодно представляют в уполномоченные на оценку исполнительные органы отчетную информацию по итогам предыдущего года согласно графику проведения оценки.
      42. Уполномоченные на оценку исполнительные органы обязаны принять комплекс организационных мер по перепроверке данных, содержащихся в отчетной информации оцениваемых исполнительных органов.
      43. При проведении оценки эффективности уполномоченными на оценку исполнительными органами учитываются результаты проверок других контрольных органов за отчетный период.
      44. Уполномоченные на оценку исполнительные органы вправе запрашивать и получать в установленные ими сроки от оцениваемых и других исполнительных органов необходимую информацию и документацию по соответствующим направлениям оценки с учетом соблюдения режима секретности, служебной или иной охраняемой законом тайны.
      45. Уполномоченные на оценку исполнительные органы отвечают за сохранность и конфиденциальность сведений, полученных в процессе оценки.
      45-1. Оцениваемые исполнительные органы исполняют ранее данные по итогам оценки эффективности поручения и рекомендации путем реализации комплекса мер по улучшению показателей эффективности деятельности по каждому направлению оценки.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 45-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 08.05.2012 № 597.
      45-2. Уполномоченные на оценку исполнительные органы не позднее 1 июня текущего года направляют заключения по соответствующим направлениям в оцениваемые исполнительные органы.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 45-2 в соответствии с постановлением Правительства РК от 08.05.2012 № 597.
      46. Уполномоченные на оценку исполнительные органы не позднее 15 июня текущего года представляют заключения по соответствующим направлениям, скорректированные с учетом результатов обжалования в уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы.
      Сноска. Пункт 46 в редакции постановления Правительства РК от 08.05.2012 № 597.
      47. Заключения о результатах оценки эффективности по направлениям деятельности должны содержать итоговый отчет об оценке, результаты реализации ранее данных по итогам оценки эффективности поручений и рекомендаций, а также выводы и рекомендации по повышению эффективности деятельности оцениваемых исполнительных органов.
      Сноска. Пункт 47 в редакции постановления Правительства РК от 08.05.2012 № 597.
      48. Уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы при формировании общей оценки эффективности деятельности исполнительных органов вправе привлекать на некоммерческой основе неправительственные организации (общественные объединения) и независимых экспертов в порядке, определяемом центральным уполномоченным органом по государственному планированию.
      49. Уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы в срок не позднее 1 июля текущего года вносит в Региональную экспертную комиссию с одновременным информированием оцениваемых исполнительных органов результаты общей оценки эффективности по направлениям.
      50. Форматы заключения о результатах общей оценки эффективности деятельности исполнительных органов и экспертного заключения Региональной экспертной комиссии о результатах оценки эффективности деятельности исполнительных органов определяются центральным уполномоченным органом по региональному развитию по согласованию с Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.
      Сноска. Пункт 50 в редакции постановления Правительства РК от 17.06.2013 № 602.
      51. Региональная экспертная комиссия на основе заключений о результатах общей оценки уполномоченного органа по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы, в срок не позднее 15 июля текущего года вносит результаты оценки эффективности деятельности исполнительных органов акиму области, города республиканского значения, столицы.
      Сноска. Пункт 51 в редакции постановления Правительства РК от 08.05.2012 № 597.
      52. Результаты общей оценки с поручениями и рекомендациями по повышению эффективности деятельности исполнительных органов рабочим органом Региональной экспертной комиссии направляются руководителям исполнительных органов для принятия соответствующих мер.
      Сноска. Пункт 52 в редакции постановления Правительства РК от 08.05.2012 № 597.
      53. Аким области, города республиканского значения, столицы в срок не позднее 25 июля текущего года представляет в центральный уполномоченный орган по региональному развитию отчетную информацию о проведении оценки эффективности. Центральный уполномоченный орган по региональному развитию на основании отчетов акимов областей, города республиканского значения, столицы направляет в срок не позднее 15 августа текущего года обобщенную информацию с учетом результатов общей оценки, эффективности в части оценки местных исполнительных органов, предоставленных центральным уполномоченным органом по государственному планированию, согласно пункту 58 Системы, в Администрацию Президента Республики Казахстан и Канцелярию Премьер-Министра Республики Казахстан.
      Сноска. Пункт 53 в редакции постановления Правительства РК от 17.06.2013 № 602.
      54. По итогам оценки эффективности результаты публикуются уполномоченным органом по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы в средствах массовой информации с учетом обеспечения режима секретности, служебной и иной охраняемой законом тайны.

6. Порядок обжалования результатов оценки

      Сноска. Раздел 6 в редакции постановления Правительства РК от 08.05.2012 № 597.

      55. С момента получения результатов оценки эффективности оцениваемый исполнительный орган, в случае несогласия с результатами оценки, вправе в течение пяти рабочих дней направить возражения с подтверждающими документами в уполномоченные на оценку исполнительные органы по соответствующим направлениям.
      56. В случае получения возражений без подтверждающих документов, уполномоченный на оценку исполнительный орган направляет в оцениваемый исполнительный орган ответ о нецелесообразности проведения перепроверки.
      57. В целях обеспечения объективности и прозрачности оценки для перепроверки результатов в уполномоченных на оценку исполнительных органах формируются специальные комиссии, в состав которых не могут входить участвовавшие в оценке исполнительного органа сотрудники.
      58. Уполномоченные на оценку исполнительные органы в течение 5 рабочих дней направляют в оцениваемые исполнительные органы обоснованные заключения о принятии либо непринятии возражений по результатам перепроверки.
      59. В случае принятия возражений, уполномоченный на оценку исполнительный орган вносит соответствующие корректировки в заключение о результатах оценки эффективности.
      60. Рабочий орган Региональной экспертной комиссии вправе самостоятельно инициировать проведение перепроверки отдельных результатов оценки с привлечением специалистов уполномоченных исполнительных органов, в случае выявления нарушений в процессе оценки, оказавших влияние на конечный результат оценки.

      6.1. Порядок проведения оценки реорганизованных и упраздненных государственных органов

      Сноска. Правила дополнены разделом 6.1 в соответствии  с постановлением Правительства РК от 17.06.2013 № 602.

      60-1. В случае реорганизации или упразднения оцениваемого государственного органа в первом полугодии оцениваемого года, оценка данного органа осуществляется в рамках оценки государственного органа-правопреемника и учитывается при расчете итогового балла оценки государственного органа-правопреемника.
      60-2. При реорганизации или упразднении оцениваемого государственного органа во втором полугодии оцениваемого года оценка данного органа не осуществляется. Анализ деятельности государственного органа, реорганизованного или упраздненного во втором полугодии оцениваемого года, учитывается в рамках оценки государственного органа-правопреемника и используется в качестве рекомендаций.
      60-3. При реорганизации или упразднении оцениваемого государственного органа в период с начала года, следующего за оцениваемым периодом, до установленных графиком оценки сроков представления государственными органами отчетных данных оценка данного государственного органа осуществляется с учетом результатов за оцениваемый период. Результаты оценки по переданным функциям и полномочиям передаются в качестве рекомендаций в государственный орган-правопреемник.

7. Ответственность участников оценки

      62. За своевременное и качественное исполнение положений настоящих Правил персональную ответственность несут первые руководители исполнительных органов.
      63. Первые руководители исполнительных органов, подлежащих оценке эффективности, несут персональную ответственность за достоверность, полноту и своевременность предоставления информации за отчетный период для проведения оценки эффективности.
      64. Первые руководители уполномоченных органов по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы, по исполнению бюджета области, города республиканского значения, столицы, а также структурных подразделений аппарата акима области, города республиканского значения, столицы, ответственных за проведение оценки эффективности, несут персональную ответственность за соответствие результатов оценки эффективности утвержденным методикам и соблюдение сроков, утвержденных графиком проведения оценки эффективности.
      Сноска. Пункт 64 в редакции постановления Правительства РК от 08.05.2012 № 597.
      65. Персональную ответственность за разглашение сведений, полученных в процессе оценки уполномоченными на оценку исполнительными органами, несут первые руководители исполнительных органов.
      66. В случае выявления нарушений настоящих Правил рабочий орган Региональной экспертной комиссии вправе вносить предложения об ответственности соответствующих должностных лиц.

8. Переходное положение

      Сноска. Раздел 8 исключен постановлением Правительства РК от 08.05.2012 № 597.