Кеме кітабында мемлекеттік тіркелуге жататын кемелермен болған көліктік оқиғаларды тергеу қағидасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 21 мамырдағы № 555 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 10 тамыздағы № 623 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 10.08.2015 № 623 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      «Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 17 қаңтардағы Заңының 4-бабы 2-тармағының 26) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Кеме кітабында мемлекеттік тіркелуге жататын кемелермен болған көліктік оқиғаларды тергеу қағидасы бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
          Премьер-Министрі                            К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің   
2011 жылғы 21 мамырдағы
№ 555 қаулысымен
бекітілген    

Кеме кітабында мемлекеттік тіркелуге жататын кемелермен болған көліктік оқиғаларды тергеу қағидасы

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Кеме кітабында мемлекеттік тіркелуге жататын кемелермен болған көліктік оқиғаларды тергеу қағидасы (бұдан әрі - Қағида) «Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 17 қаңтардағы Заңына сәйкес қабылданған.
      2. Қағида кеме кітабында мемлекеттік тіркелуге жататын кемелермен болған көліктік оқиғаларды тергеуді жүргізу тәртібін айқындайды.
      3. Кеме кітабында мемлекеттік тіркелуге жататын кемелермен болған көліктік оқиғаларды тергеуді жүргізудің мақсаты мән-жайларды, себептерді, салдарды белгілеу, қатысты тұлғалардың іс-қимылын бағалау, оларды болдырмау бойынша шаралар қабылдау, сондай-ақ авариялардың алдын алу жөнінде тиісті ұсынымдар дайындау болып табылады.
      4. Қағидада мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) кемелерді су басу — корпустың суға толық батуы немесе корпусқа судың кіруі немесе аударылуы нәтижесінде жүзгіш қорлардың толық жоғалуы;
      2) көліктік оқиға - кемемен болған, оны апатқа және теңізде жүзу қасиетін жоғалтуға, кеменің басқа кемені (кемелерді), навигациялық жабдық құралдарын, және теңіз инфрақұрылымы объектілерінің зақымдауына әкеп соқтырған оқиға;
      3) теңізде жүзу қасиеті - кеменің жүзуде пайдалану жағдайларындағы әрекетін айқындайтын сипаттамаларының жиынтығы: жүзгіштігі, беріктігі, суға батпайтындығы, жүргіштігі, басқарушылығы.
      5. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Көліктік бақылау комитетінің аумақтық бөлімшесі (бұдан әрі - Комитеттің аумақтық бөлімшесі) көліктік оқиғаны тергеу органы болып табылады.
      6. Сауда мақсатында теңізде жүзу мақсатында пайдаланылатын теңіз кемелерімен, ішкі су көлігі кемелерімен және өзенде-теңізде жүзу кемелерімен соқтығысуға байланысты көліктік оқиғаларды Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітетін Кемелермен болған авариялық жағдайларды тергеу қағидасына сәйкес Порттың теңіз әкімшілігі тергейді.
      7. Комитеттің аумақтық бөлімшесі көліктік оқиға туралы мәліметтерді осы Қағидаға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Комитетке және көліктік прокуратураға дереу хабарлайды.
      8. Нәтижесінде адам өлімі не ауыр дене жарақаттары болған көліктік оқиғалар не кемеден адамдар жоғалып кеткен, сондай-ақ кеменің толық конструктивтік қирауы, кемені су басуы, кеменің навигациялық жабдық құралдарын, теңіз инфрақұрылымы объектілерін зақымдап, оларды пайдаланудан шығаруға әкеп соқтыруы авария ретінде сыныпталады.
      9. Осы Қағиданың 8-тармағында көрсетілмеген басқа жағдайларда көліктік оқиға пайдалану оқиғасы ретінде сыныпталады.
      10. Көліктік оқиғаны тергеудің жүргізілуін бақылауды Комитеттің аумақтық бөлімшесінің басшысы жүзеге асырады.

2. Көліктік оқиғаларды тергеу тәртібі

      11. Көліктік оқиғаларды тергеу кемелердің жүзу ауданындағы көліктік оқиғалардың салдарын жоюға және кеме қозғалысын қалпына келтіру жөніндегі жұмыстарға кедергі болмауға тиіс.
      12. Кеме кітабында мемлекеттік тіркелуге жататын кемелермен болған көліктік оқиғаларды тергеу көліктік оқиға Комитеттің аумақтық бөлімшесінде тіркелген сәттен бастап күнтізбелік отыз күн ішінде жүргізіледі.
      13. Аумақтық бөлімшенің қызметкері көліктік оқиғаны тергеу кезінде көліктік оқиға болған жерге келген соң, зақымдалған кемелер мен объектілерді тексеріп қарауды жүргізеді.
      14. Комитеттің аумақтық белімшесінің қызметкері көліктік оқиғаның қатысушыларынан және куәгерлерінен жазбаша сұрау жүргізеді, оның барысында мыналар анықталады:
      1) шағын көлемді кемені басқару құқығына куәліктің, шағын көлемді кемеге кеме билетінің болуын, шағын көлемді кемені жүргізушінің жүзу өтілі;
      2) шағын көлемді кеме жүргізушісі оқиғадан кейін дереу адамдарға және кемелерге көмек көрсету үшін қабылдаған шаралары.
      15. Комитеттің аумақтық бөлімшесінің қызметкері көліктік оқиғаға қатысқан кемелерді қарап, оның барысында мыналарды тексереді:
      1) көліктік оқиғаның алдын алуда жай-күйі маңызды болған кеме құрылғылары мен аспаптарының жарамдылығы;
      2) корпусы және оның су өткізбеушілік жағдайы;
      3) бақылау-өлшеу аспаптарының көрсеткіштері;
      4) сигнал оттарының болуы мен олардың көрінуі.
      16. Комитеттің аумақтық бөлімшесінің қызметкері көліктік оқиға орын алғанға дейінгі, ол орын алған уақыттағы және одан кейінгі кемелердің қозғалысы мен орналасуының схемасын құрастырады, бұл ретте көліктік оқиға кезінде орын алған жағдай мен факторлардың әсер ету деңгейін, атап айтқанда:
      метереологиялық жағдайларды (көріну қашықтығы, желдің, жаңбырдың, тұманның, толқынның және басқа метеорологиялық факторлардың болуы);
      оқиға болған ауданда басқа кемелердің болуы және олардың көліктік оқиға салдарына әсер етуін белгілейді.
      17. Кемелердегі көліктік оқиғаларды тергеуді жүргізуге байланысты барлық мәселелер бойынша Комитеттің аумақтық бөлімшелері мемлекеттік органдардың, ұйымдардың, сондай-ақ ғылыми ұйымдар, арнайы сараптамалық комиссиялар зертханаларының құзыреті шегінде олармен тікелей өзара іс-қимыл жасайды.
      18. Көліктік оқиғаны тергеу мынадай жағдайларда:
      1) көліктік оқиғаға қатысы бар адамдарда күтпеген мән-жайлар (ауыру, іссапар және басқа себептер) туындаған;
      2) сараптама, тәжірибе жұмыстарын жүргізу немесе кемелерді су басуына, олардың қирауымен байланысты көліктік оқиғаның мән-жайларын қосымша анықтау үшін;
      3) мемлекеттік органдардың, ұйымдардың, сондай-ақ ғылыми ұйымдар, сараптамалық комиссиялар зертханаларының, құзыреті шегінде олардың құжаттарын, материалдарын және қорытындыларды ұсыну үшін Комитеттің шешімі бойынша күнтізбелік 30 күннен аспайтын мерзімге ұзартылады.
      19. Кемелермен болған көліктік оқиғалардың себептерін білікті және дәйекті белгілеуді қамтамасыз ету үшін оларды тергеу кезінде Комитеттің аумақтық бөлімшесі ұйымдардың, сондай-ақ ғылыми ұйымдар, сараптамалық комиссиялар зертханаларының сарапшылары мен мамандарын тартады.
      20. Сараптамалық комиссияны немесе көліктік оқиғалар бойынша жекелеген сарапшыларды Комитеттің аумақтық бөлімшесінің басшысы тағайындайды.
      Сараптама тағайындалған кезде сараптамалық комиссиясының (сарапшының) алдына сараптама жүргізу барысында шешуге жататын нақты мәселелер қойылады, материалдар ұсынылады.
      21. Сарапшылар болып жоғары немесе техникалық арнайы орта білімі бар және кемінде 5 жыл практикалық жұмыс тәжірибесі бар адамдар (кеме жүргізушілері, кеме механиктері, электр механиктері, электр техниктері, радио техниктер, гидротехниктер, корабль жасаушылар, пайдаланушылар) және жобалау-конструкторлық ұйымдардың қызметкерлері тағайындалады.
      Сараптамаға қатысу үшін Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігіне ведомстволық бағынысты ұйымдар басшыларының келісімі бойынша көрсетілген ұйымдардың мамандарын шақыруға болады.
      22. Сарапшылар өз міндеттерін орындау кезінде:
      көліктік оқиғаларды тергеудің сараптамалық қорытындысы үшін қажетті материалдармен танысады;
      кемелерді және олардың құрылғыларын қарап тексеруді жүргізеді, кеме механизмдерінің, жүйелерінің, құрылғыларының, аспаптарының және басқа жабдықтарының жұмыс істеуін тексереді.
      23. Сарапшылар қорытындыда сараптамалық комиссиясының алдына қойылған барлық мәселелерге жауаптарды көрсетеді. Қойылған мәселеге егжей-тегжейлі әрі толық жауап беру мүмкін болмаған жағдайда сарапшылар бұған дәлелді түсінік береді.

3. Көліктік оқиғаларды есепке алу

      24. Көліктік оқиғаны Комитеттің аумақтық бөлімшесі осы Қағидаға  2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жүргізілетін Көліктік оқиғаларды тіркеу журналына (бұдан әрі — Тіркеу журналы) тіркейді.
      25. Тіркеу журналы нөмірленеді, тігіледі және ол Комитеттің аумақтық бөлімшесінің мөрімен расталады.

4. Көліктік оқиғаларды тергеу материалдарын қарау тәртібі

      26. Тергеу материалдары бойынша Комитеттің аумақтық бөлімшесінің тергеу жүргізген қызметкері көліктік оқиғаны сыныптайды және дәлелді қорытынды жасайды.
      27. Тергеу қорытындылары бойынша Комитеттің аумақтық бөлімшесі көліктік оқиға туралы қорытынды жасайды, бір-бір данадан Комитетке және көліктік оқиғаға тікелей жол берген қатысушыларға жібереді.
      28. Қорытындыда мынадай мәліметтер қамтылады:
      1) көліктік оқиғаға қатысушылар туралы қысқаша мәліметтер (кемелердің атауы, қуаты, қозғалыс бағыты, кеме жүргізушілер және көлік оқиғасына басқа қатысушылар туралы мәліметтер, оларда тегі, аты, әкесінің аты, туған жылы, лауазымы және жұмыс орны, шағын көлемді кемені басқару құқығына куәлігі туралы мәліметтер, шағын көлемді кемеге кеме билеті, жұмыс өтілі тіркелді);
      2) көліктік оқиғаның уақыты және орны, навигациялық жабдықтың немесе теңіз инфрақұрылымы объектілерінің орналасуы және оларға кемелердің қатысы бойынша жағдайы;
      3) көліктік оқиға мән-жайларының және ауа райы жағдайларының қысқаша сипаты, көліктік оқиғаға қатысы бар кеме жүргізушілері мен басқа адамдардың іс-қимылы, олардың алкогольдік, нашақорлық немесе уыттық мастануының болу жағдайы;
      4) көліктік оқиғаның себептері;
      5) кемелердің, жүзбелі объектілердің зақымдану орнын, мөлшері мен сипатын, жағалау объектілерінің немесе құрылыстарының зақымдануын, адамдардың ауыр дене жарақаттарын алуын, қаза болуын, кемеден жоғалып кетуін сипаттай отырып, көліктік оқиғаның салдары;
      6) көліктік оқиғаның салдарын жою үшін пайдаланылған техникалық құралдар;
      7) көліктік оқиғаға тікелей жол берген немесе оның туындауына ықпал еткен адамдардың тізбесі;
      8) кемелердегі көліктік оқиғалардың болуына ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою жөніндегі ұсынымдар.
      29. Комитеттің аумақтық бөлімшесінің қорытындысы мен көліктік оқиға бойынша материалдар ұсынылған күннен бастап күнтізбелік отыз күн ішінде Комитет оларды қарайды, содан кейін шешім шығарады.
      30. Кеме иесі, кеме жүргізушісі қорытындыны алғаннан кейін техникалық жай-күйін, одан әрі пайдалану және/немесе жөндеу шарттарын анықтау мақсатында Комитеттің аумақтық бөлімшесіне кемені кезектен тыс техникалық куәландыруға ұсынады.

Кеме кітабында
мемлекеттік тіркелуге жататын
кемелермен болған көліктік
оқиғаларды тергеу қағидасына
1-қосымша

Нысан

Көліктік оқиға жөніндегі мәліметтер

Атауы

Мәліметтер

1

Көліктік оқиға жөнінде хабарлаған адам (ұйым) туралы мәліметтер (күні, уақыты, Т.А.Ә, байланыс тел.)


2

Көліктік оқиғаның болған күні және уақыты


3

Кеменің тіркеу нөмірі және түрі, кеме иесі, кеме жүргізушісі


4

Көліктік оқиға орнының координаталары


5

Кеме қозғалысының бағыты


6

Кеме жүргізушісі мен кемеде болған өзге адамдар туралы мәліметтер


7

Ауа райының метеорологиялық жағдайы


8

Навигациялық жабдықтардың, теңіз инфрақұрылымы объектілерінің болуы


9

Болған жағдай туралы мәліметтер (көліктік оқиғаның себептері, кеменің, навигациялық жабдықтың, теңіз инфрақұрылымы объектілерінің зақымдануының болуы және сипаты, қаза тапқандардың, дене жарақатын алғандардың және кемеден жоғалып кеткендердің саны, қоршаған ортаны ластау)


10

Көліктік оқиғаны бағалауға және көмек көрсету мен зардаптарды жою үшін техникалық құралдарды тарту қажеттігі туралы шешім қабылдауға мүмкіндік беретін өзге мәліметтер


Кеме кітабында
мемлекеттік тіркелуге жататын
кемелермен болған көліктік оқиғаларды
тергеу қағидасына
2-қосымша

Нысан

Көліктік оқиғаларды тіркеу журналы

Көліктік оқиғаға тартылған кеменің (кемелердің) тіркеу нөмірі және түрі / Типи регистрацион ыи номер судна (судов), вовлеченных в транспортное происшествие

Кеменің меншік иесі немесе кеме иесі (жеке тұлғалар үшін) Т.А.Ә, тіркелген орнының мекенжайы (заңды тұлғалар үшін) деректемелер Собственник судна или судовладелец (для физ. лиц.) Ф.И.О., адрес места прописки, (для юр. лиц.) реквизиты

Кеме жүргізуші (Т.А.Ә, тіркелген орнының мекенжайы) / Судоводит ль (Ф.И.О. адрес места прописки)

Көліктік оқиға болған күні, айы, жылы және уақыты / Число, месяц, год и время транспортн го происшествя

Көліктік оқиға болған жер / Место транспортн го происшеств я

Көліктік оқиғаны сыныптау / Классифика ия транспортн го происшеств я

Көліктік оқиғаның себебі/ Причина транспортн го происшеств

1

2

3

4

5

6

7

8

кестенің жалғасы

Көліктік оқиғаның салдары / Последствия транспортного происшествия

Шығындар / Убытки

Көліктік оқиғаға қатысы бар тұлғалар / Причастные к транспортному происшествию лица

Тергеуді бастау/ Начало расследования

Тергеуді аяқтау / Окончание расследования

Мерзімді ұзарту туралы мәліметтер / Сведения о продлении срока

Профилактикалық шаралар / Профилактические меры

Басқа мәліметтер / Другие сведения

9

10

11

12

13

14

15

16

Об утверждении Правил расследования транспортных происшествий с судами, подлежащими государственной регистрации в судовой книге

Постановление Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2011 года № 555. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 августа 2015 года № 623

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 10.08.2015 № 623 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ!
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 23 февраля 2015 года № 150.

      В соответствии с подпунктом 26) пункта 2 статьи 4 Закона Республики Казахстан от 17 января 2002 года "О торговом мореплавании" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила расследования транспортных происшествий с судами, подлежащими государственной регистрации в судовой книге.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены       
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 21 мая 2011 года № 555

Правила
расследования транспортных происшествий с судами, подлежащими
государственной регистрации в судовой книге

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила расследования транспортных происшествий с судами, подлежащими государственной регистрации в судовой книге (далее - Правила) приняты в соответствии с Законом Республики Казахстан от 17 января 2002 года "О торговом мореплавании".
      2. Правила определяют порядок проведения расследований транспортных происшествий с судами, подлежащими государственной регистрации в судовой книге.
      3. Целью проведения расследования транспортных происшествий с судами, подлежащими государственной регистрации в судовой книге, является установление обстоятельств, причин, последствий, оценка действий причастных лиц, принятие мер по их предотвращению, а также подготовка соответствующих рекомендаций по предупреждению аварийности.
      4. В Правилах используются следующие понятия:
      1) затопление судов - полное погружение корпуса в воду или полная утрата запасов плавучести в результате проникновения воды в корпус или опрокидывания;
      2) транспортное происшествие - событие с судном, приведшее его к бедствию и повлекшее утрату мореходных качеств, повреждение судном другого судна (судов), средств навигационного оборудования и объектов морской инфраструктуры;
      3) мореходные качества - совокупность характеристик судна, определяющих его поведение в эксплуатационных условиях плавания: плавучесть, остойчивость, непотопляемость, ходкость, управляемость.
      5. Органом расследования транспортного происшествия является территориальное подразделение Комитета транспортного контроля Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее - территориальное подразделение Комитета).
      6. Транспортные происшествия, связанные со столкновением с морскими судами, судами внутреннего водного транспорта и судами плавания река-море, используемыми в целях торгового мореплавания, расследуются Морской администрацией порта в соответствии с Правилами расследования аварийных случаев с судами, утверждаемыми Правительством Республики Казахстан.
      7. Территориальное подразделение Комитета незамедлительно сообщает сведения о транспортном происшествии в Комитет, согласно форме приложения 1 настоящих Правил и транспортную прокуратуру.
      8. Транспортное происшествие, в результате, которого произошла гибель, либо причинение тяжких телесных повреждений, либо исчезновение людей с судна, а также полное конструктивное разрушение, затопление судна, повреждение судном средств навигационного оборудования, объектов морской инфраструктуры, приведшее к выводу их из эксплуатации, классифицируются как авария.
      9. В других случаях, неотраженных в пункте 8 настоящих Правил транспортное происшествие классифицируется как эксплуатационное происшествие.
      10. Контроль за проведением расследования транспортного происшествия осуществляет руководитель территориального подразделения Комитета.

2. Порядок расследования транспортных происшествий

      11. Расследование транспортных происшествий не должно задерживать ликвидацию последствий транспортных происшествий и работ по восстановлению движения судов в районе плавания судов.
      12. Расследование транспортных происшествий с судами, подлежащими государственной регистрации в судовой книге, проводится в течение тридцати календарных дней с момента регистрации транспортного происшествия в территориальном подразделении Комитета.
      13. При расследовании транспортного происшествия работник территориального подразделения по прибытию на место производит осмотр места происшествия, поврежденных судов и объектов.
      14. Работник территориального подразделения Комитета проводит письменный опрос участников и очевидцев транспортного происшествия, в ходе которого определяются:
      1) наличие удостоверения на право управления маломерным судном, судового билета на маломерное судно, стаж плавания судоводителя маломерного судна;
      2) меры, принимавшиеся судоводителем маломерного судна сразу после происшествия для оказания помощи людям и судам.
      15. Работник территориального подразделения Комитета проводит осмотр судов, участвовавших в транспортном происшествии, в ходе которого проверяет:
      1) исправность судовых устройств и приборов, состояние которых имело значение в предупреждении транспортного происшествия;
      2) корпус и его состояние на водотечность;
      3) показания контрольно-измерительных приборов;
      4) наличие сигнальных огней и их видимость.
      16. Работник территориального подразделения Комитета составляет схемы движения и положения судов до наступления транспортного происшествия, во время его и после его наступления, при этом устанавливает обстановку и степень влияния факторов, имеющих место при транспортном происшествии, а именно:
      метеорологические условия (дальность видимости, наличие ветра, дождя, тумана, волнения и других метеорологических факторов);
      наличие других судов в районе происшествия и их влияние на последствия транспортного происшествия.
      17. По всем вопросам, связанным с производством расследования транспортных происшествий на судах, территориальные подразделения Комитета взаимодействуют непосредственно с государственными органами, организациями, а также с лабораториями научных организаций, специальных экспертных комиссий в пределах их компетенции.
      18. Расследования транспортного происшествия продлевается по решению Комитета сроком не более 30 календарных дней, в следующих случаях:
      1) при непредвиденных обстоятельствах (болезнь, командировка, и другие причины) возникших у лиц, имеющих отношение к транспортному происшествию;
      2) для проведения экспертизы, опытных работ или дополнительного выяснения обстоятельств транспортного происшествия, связанные с затоплением, гибелью судов;
      3) для предоставления документов, материалов и заключений государственных органов, организаций, а также с лабораторий научных организаций, экспертных комиссий в пределах их компетенции.
      19. Для обеспечения квалифицированного и достоверного установления причин транспортных происшествий с судами при их расследовании территориальное подразделение Комитета привлекают экспертов и специалистов организаций, а также с лабораторий научных организаций экспертных комиссий.
      20. Экспертная комиссия или отдельные эксперты по транспортным происшествиям назначаются руководителем территориального подразделения Комитета.
      При назначении экспертизы перед экспертной комиссией (экспертом) ставятся конкретные вопросы, подлежащие разрешению в ходе проведения экспертизы, предоставляются материалы.
      21. Экспертами назначаются лица, имеющие высшее или среднетехническое специальное образование и опыт практической работы не менее 5 лет (судоводители, судомеханики, электромеханики, электротехники, радиотехники, гидротехники, кораблестроители, эксплуатационники) и работники проектно-конструкторских организаций.
      Для участия в экспертизе могут приглашаться специалисты организаций, подведомственных Министерству транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, по согласованию с руководителями указанных организаций.
      22. При выполнении своих задач эксперты:
      знакомятся с материалами расследования транспортных происшествий, необходимыми для экспертного заключения;
      производят осмотры судов и их устройств, проверяют действие судовых механизмов, систем, устройств, приборов и другого оборудования.
      23. Эксперты указывают в заключении ответы на все поставленные перед экспертной комиссией вопросы. В случае невозможности подробного и полного ответа на поставленный вопрос эксперты представляют этому мотивированное объяснение.

3. Учет транспортных происшествий

      24. Транспортное происшествие регистрируется территориальным подразделением Комитета в Журнале регистрации транспортных происшествий (далее - Журнал регистрации), который ведется по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.
      25. Журнал регистрации пронумеровывается, прошнуровывается и заверяется печатью территориального подразделения Комитета.

4. Порядок рассмотрения материалов расследования
транспортных происшествий

      26. По материалам расследования работник территориального подразделения Комитета, производивший расследование классифицирует транспортное происшествие и составляет мотивированное заключение.
      27. По итогам расследования территориальное подразделение Комитета составляет заключение о транспортном происшествии и направляет по одному экземпляру в Комитет и участникам непосредственно допустившим транспортное происшествие.
      28. В заключении содержатся следующие сведения:
      1) краткие сведения об участниках транспортного происшествия (наименование судов, мощность, направление движения, данные о судоводителях и других участниках транспортного происшествия, в которых фиксируется фамилия, имя, отчество, год рождения, должность и место работы, сведения об удостоверении на право управления маломерным судном, судовой билет на маломерное судно, стаж плавания);
      2) время и место транспортного происшествия, расположение навигационного оборудования или объектов морской инфраструктуры и положение по отношению к ним судов;
      3) краткое описание обстоятельств транспортного происшествия и погодных условий, действие судоводителей и других лиц, причастных к транспортному происшествию, их состояние на наличие алкогольного, наркотического или токсического опьянения;
      4) причины транспортного происшествия;
      5) последствия транспортного происшествия с описанием места, размеров и характера повреждений судов, плавучих объектов, повреждений береговых объектов или сооружений, причинение тяжких телесных повреждений, гибели, исчезновения людей с судна;
      6) технические средства, использованные для ликвидации последствий транспортного происшествия;
      7) перечень лиц, непосредственно допустивших транспортное происшествие или содействовавших его возникновению;
      8) рекомендации по устранению причин и условий, способствующих возникновению транспортных происшествий на судах.
      29. Комитет рассматривает заключение территориального подразделения Комитета и материалы по транспортному происшествию в течение тридцати календарных дней со дня их представления, после чего выносит решение.
      30. После получения заключения судовладелец, судоводитель представляют судно к внеочередному техническому освидетельствованию в территориальное подразделение Комитета, с целью определения технического состояния, условий дальнейшей эксплуатации и/или ремонта.

Приложение 1           
к Правилам расследования     
транспортных происшествий с судами,
подлежащими государственной регистрации
в судовой книге          

Форма

               Сведения по транспортному происшествию

Наименование

Сведения

1

Сведения о лице (организации) сообщившим о
транспортном происшествии (дата, время, Ф.И.О.,
контактные тел.)


2

Дата и время транспортного происшествия


3

Регистрационный номер и тип судна, судовладелец,
судоводитель


4

Координаты места транспортного происшествия


5

Маршрут движения судна


6

Сведения о судоводителе и об иных лицах находившихся
на судне


7

Метеорологические условия погоды


8

Наличие навигационных оборудований, объектов морской
инфраструктуры


9

Сведения о случившемся (причины транспортного
происшествия, наличие и характер повреждений судна,
навигационных оборудований, объектов морской
инфраструктуры, количество погибших, получивших
телесные повреждения и исчезнувших людей с судна,
загрязнение окружающей среды)


10

Другие сведения, позволяющие оценить транспортное
происшествие и принять решение о необходимости
привлечения технических средств для оказания помощи и
ликвидации последствий


Приложение 2           
к Правилам расследования      
транспортных происшествий с судами,
подлежащими государственной регистрации
в судовой книге           

Форма

            Журнал регистрации транспортных происшествий

Көліктік
окиғаға
тартылған
кеменің
(кемелердің)
тіркеу
нөмірі және
түрі /
Тип и
регистраци-
онный номер
судна
(судов),
вовлеченных
в
транспортное
происшествие

Кеменің меншік
иесі немесе
кеме иесі
(жеке
тұлғалар ұшін)
Т.А.Ә,
тіркелген
орнынын
мекенжайы
(занды
тұлғалар үшін)
деректемелер /
Собственник
судна или
судовладелец
(для физ.
лиц.) Ф.И.О.,
адрес места
прописки,
(для юр. лиц.)
реквизиты

Кеме
жүргізуші
(Т.А.Ә,
тіркелген
орнының
мекенжайы)
/
Судоводи-
тель
(Ф.И.О.,
адрес
места
прописки)

Көліктік
оқиға
болған
кұні, айы,
жылы және
уақыты /
Число,
месяц, год
и время
транспорт-
ного
происшест-
вия

Көліктік
окиға
болған
жер /
Место
транс-
портного
происшес-
твия

Көліктік
окиғаны
сыныптау /
Классифи-
кация
транспорт-
ного
происшест-
вия

Көліктік
оқиғаның
себебі/
Причина
транспорт-
ного
происшест-
вия

1

2

3

4

5

6

7

8

      продолжение таблицы

Көліктік
оқиғаның
сапдары/
Последствия
транспорт-
ного
происшествия

Шығындар
/ Убытки

Көліктік
окиғаға
қатысы бар
тулғалар/
Причастные
к
транспорт-
ному
происшест-
вию лица

Тергеуді
бастау/
Начало
расследо-
вания

Тергеуді
аяқтау /
Окончание
расследо-
вания

Мерзімді
ұзарту
туралы
мэліметгер
/
Сведения о
продлении
срока

Профилак-
тикалык
шаралар /
Профилак-
тические
меры

Баска
мэлімет-
тер /
Другие
сведения

9

10

11

12

13

14

15

16