Әлеуметтік мәні бар жолаушылар тасымалдауларын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың залалдарын бюджет қаражаты есебінен субсидиялау қағидасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 5 қыркүйектегі № 1014 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 18 ақпандағы № 81 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 18.02.2016 № 81 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО-ның ескертпесі!
      ҚР мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша 2014 жылғы 29 қыркүйектегі № 239-V ҚРЗ Заңына сәйкес ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 25 тамыздағы № 883 бұйрығы.
  

      "Автомобиль көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 4 шілдедегі Заңының 12-бабының 14) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Әлеуметтік мәні бар жолаушылар тасымалдауларын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың залалдарын бюджет қаражаты есебінен субсидиялау қағидасы бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                   К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің    
2011 жылғы 5 қыркүйектегі
№ 1014 қаулысымен   
бекітілген   

Әлеуметтік мәні бар жолаушылар тасымалдауларын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың залалдарын бюджет қаражаты есебінен субсидиялау қағидасы

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Әлеуметтік мәні бар жолаушылар тасымалдауларын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың залалдарын бюджет қаражаты есебінен субсидиялау қағидасы (бұдан әрі – Қағида) "Автомобиль көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 4 шілдедегі Заңының 12-бабының 14) тармақшасына сәйкес әзірленген және ауданаралық (қалааралық облысішілік), ауданішілік, қалалық (ауылдық) және қала маңындағы қатынастарда автомобильмен әлеуметтік мәні бар маршруттары бойынша жолаушылар тасымалдауларын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың залалдарын субсидиялау тәртібі мен шарттарын айқындайды.
      2. Қоғамның әлеуметтік-экономикалық жағдайына ықпал ететін және тарифтердің қол жетімділік деңгейі мен Қазақстан Республикасының аумағы бойынша халықтың еркін жүріп тұру мүмкіндігін қамтамасыз ету мақсатында ұйымдастырылатын тұрақты қатынастардағы жолаушыларды тасымалдау әлеуметтік мәні бар тасымалдар деп танылады.
      3. Субсидиялауға тарифтерін жолаушылар автомобиль тасымалдарын ұйымдастыру жөніндегі жергілікті уәкілетті орган (бұдан әрі – жергілікті уәкілетті орган) белгілейтін әлеуметтік мәні бар тұрақты автобус маршруттары арқылы тасымалдауды орындау нәтижелері бойынша пайда болған тасымалдаушының залалдары жатады.
      Тасымалдауды орындаудан келетін залалдар тасымалдардан түсетін кірістер мен пайдалану шығыстары сомасының айырмасы ретінде айқындалады.
      4. Ауданаралық (қалааралық облысішілік), ауданішілік, қалалық (ауылдық) және қала маңындағы қатынастарда әлеуметтік мәні бар маршруттарда тасымалдауды орындайтын тасымалдаушылардың залалдарын субсидиялау жергілікті бюджеттен жүргізіледі.

2. Субсидиялауға жататын автомобиль көлігімен жолаушылардың әлеуметтік мәні бар тұрақты тасымалдарын және субсидиялар мөлшерлерін анықтау тәртібі

      5. Залалды маршруттарды субсидиялауға бағытталған сомалар көлемін анықтау мынадай:
      1) маршрут бойынша тасымалдауды орындау кірістері;
      2) маршрут бойынша тасымалдауды орындауға арналған шығыстар көрсеткіштері негізінде жүргізіледі.
      6. Залалды маршруттар бойынша жолаушыларды тасымалдауды жүзеге асыратын тасымалдаушы ай сайынғы кіріс көлемін белгілейді және субсидияланатын маршруттар бойынша шығыстар көлемін анықтайды.
      7. Маршруттар бойынша тасымалдауға арналған шығыстарға:
      1) жүргізушілер мен кондукторлардың жалақы қоры (жалақыға әлеуметтік есептеулермен және қызметкерлерді сақтандыру);
      2) автомобиль отынына арналған шығындар;
      3) жағармай материалдарына арналған шығындар;
      4) автошинаға арналған пайдалану шығыстары;
      5) автомобильдерге техникалық қызмет көрсету мен жөндеу жүргізуге арналған шығындар;
      6) амортизациялық аударымдар;
      7) үстеме шығыстар кіреді.
      8. Бір жылғы кірістер мен шығыстар сомасын тасымалдаушы осы Қағидаға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ресімдейді және жергілікті уәкілетті органға жібереді.
      9. Тасымалдаушының кірістер мен шығыстар көлемін ұсынуының дұрыстығын тексеруді ұйымдастыру үшін жергілікті атқарушы органдар залалды әлеуметтік мәні бар маршруттарды субсидиялау жөнінде комиссия (бұдан әрі – Комиссия) құрады. Комиссия құрамына жергілікті өкілді және атқарушы органдардың, аумақтық салық және монополияға қарсы органдардың өкілдері кіреді. Комиссия құрамына автокөліктің қоғамдық және кәсіподақ бірлестіктерінің, тұтынушылар құқығын қорғау қоғамдарының өкілдері кіруі мүмкін.
      10. Айырмашылықтар анықталған кезде Комиссия кірістер мен шығыстар көлемін растайтын құжаттарға сұрау салады.
      Комиссия отырысының нәтижелері бойынша хаттама жасалады, онда қаралып отырған маршрут бойынша тасымалдаушының нақты шығыстары көрсетіледі.
      Залалды маршруттар бойынша тасымалдарды жүзеге асыруға арналған шығыстарды анықтау бойынша тасымалдаушы мен Комиссияның келіспеушілігі туындаған жағдайда Комиссия тасымалдаушының есебінен тасымалдаушының шығыстарын аудиторлық тексеруді белгілейді.
      11. Жергілікті уәкілетті орган жыл сайын субсидиялауға жататын әлеуметтік мәні бар залалды маршруттар тізбесін жасайды, оны тиісті облыстың (республикалық маңызы бар қала, астана) жергілікті өкілді органы бекітеді.
      12. Жергілікті бюджеттен субсидиялар төлеуді ұйымдастыру үшін жергілікті уәкілетті орган тиісті жергілікті бюджет бағдарламасы бойынша бюджеттік өтінімді әзірлейді және оны бюджеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға жібереді. Субсидиялауға жоспарланып отырған маршруттар бойынша тасымалдаушының кірістері мен шығыстары жөніндегі деректер бюджеттік өтінім үшін негіз болып табылады.
      Жергілікті уәкілетті орган жергілікті бюджетті жергілікті өкілді орган бекіткеннен кейін бір ай мерзімде залалды маршруттар бойынша жылдық соманы бекітеді.
      13. Бекітілген бюджет негізінде тасымалдаушы мен жергілікті уәкілетті орган арасында осы Қағидаға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Жолаушылар автокөлігінің әлеуметтік мәні бар залалды маршруттарын субсидиялау туралы шарт жасалады.

3. Субсидияларды төлеу тәртібі мен шарттары

      14. Тасымалдаушы есепті айдан кейінгі айдың 15 күніне дейінгі мерзімде жергілікті уәкілетті органға ай сайын осы Қағидаға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жолаушылар автокөлігінің әлеуметтік мәні бар залалды маршруттары бойынша нақты кірістер мен шығыстар туралы есеп жібереді.
      Тасымалдаушы шығындардың әрбір бабы бойынша шығыстар туралы растау құжаттарын ұсынады.
      15. Әлеуметтік мәні бар залалды маршруттар бойынша жергілікті бюджеттен субсидиялар төлеуді жергілікті уәкілетті орган ай сайын міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына, тасымалдаушы мен жергілікті уәкілетті органның арасындағы субсидиялау туралы шартқа сәйкес жүргізеді.
      16. Субсидияларды төлеу:
      1) ұйымның басшысы, бас бухгалтері растаған және мөрі басылған жолаушылар автокөлігінің әлеуметтік мәні бар залалды маршруттары бойынша нақты кірістер мен шығыстар туралы ай сайынғы есеп;
      2) осы Қағидаға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша орындалған жұмыстар актісі;
      3) автовокзалдардың (автостанциялардың) диспетчерлік қызметінің құжаты немесе ауылдық округтың жергілікті атқарушы органдарынан осы маршрут бойынша орындалған рейстерді растайтын анықтамалар негізінде жүргізіледі.
      Субсидияларды төлеу тиісті бюджеттік бағдарламаларда көзделген сомалар шегінде жүргізіледі.
      17. Жылдың соңғы күнтізбелік айы үшін бюджеттік субсидияларды төлеу кейіннен келесі айдың 25 күні мерзімінен кешіктірмей нақты деректер бойынша жасалған есепті ұсына отырып, 20 желтоқсаннан кешіктірмей ұсынылған, болжамды деректер бойынша жасалған субсидияланатын маршруттар бойынша есеп негізінде жүзеге асырылады.
      18. Маршрутты пайдалану процесінде Шарттың талаптарын орындамаған тасымалдаушыларға, сондай-ақ жолаушыларды және багажды тасымалдау жөніндегі қызметтерді көрсету бойынша маршрутқа қызмет көрсету құқығына арналған куәлікті кері қайтарып алған жағдайда субсидияларды төлеу жүргізілмейді.

Әлеуметтік мәні бар жолаушылар  
тасымалдауларын жүзеге асырумен 
байланысты тасымалдаушылардың   
залалдарын бюджет қаражаты есебінен
субсидиялау қағидасына          
1-қосымша           

201__ жылға арналған _______________________________
                          (ұйымның атауы)
_________________________ обл. (қала, аудан) бойынша
жолаушылар автокөлігінің әлеуметтік мәні бар залалды
маршруттары бойынша кірістері мен шығыстары туралы есебі

мың теңге

Маршруттыңатауы, №

Жалақы

Отын

Жағармай
материалдары

Автошиналардың
тозуы

ТҚК және ТЖ

Амортизация

Үстеме
шығыстар

Шығыстардың барлығы

Кірістердің барлығы

Залалдар

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11












Ұйымның басшысы
МО

Әлеуметтік мәні бар жолаушылар  
тасымалдауларын жүзеге асырумен  
байланысты тасымалдаушылардың  
залалдарын бюджет қаражаты есебінен
субсидиялау қағидасына   
2-қосымша           

Жолаушылар автокөлігінің әлеуметтік мәні бар
залалды маршруттарын субсидиялау туралы
шарт

____________ қ.                          201__ жылғы "____" ________

Бұдан әрі Тапсырыс беруші деп аталатын______________________________,
                               (жергілікті уәкілетті органның атауы)
________________________________________ тұлғасында бір тараптан және        (басшының лауазымы, Т.А.Ә.)
 
бұдан әрі Орындаушы деп аталатын __________________________________,
                                    (тасымалдаушының атауы)
_____________________________________ екінші тараптан
       (басшының лауазымы, Т.А.Ә.)
_________________________________ маршрут бойынша _________ қатынаста
      (атауы, маршруттың №)                  (қатынастың түрі)
тараптар жолаушыларды тасымалдауды орындау кезінде туындайтын залалдарды субсидиялау туралы осы шартты жасасты және төмендегілер туралы келісімге келді:
      1. Тапсырыс беруші өзіне Орындаушы залалдарын жабу үшін субсидияларды төлеу бойынша міндеттерді алады, ал Орындаушы өзіне жоғарыда көрсетілген маршрут бойынша жолаушыларды тасымалдауды жүзеге асыру кезіндегі кірістер және шығыстар туралы деректерді беру бойынша міндеттерді алады.
      2. Маршрут бойынша_______________________________________теңге
                        (цифрлармен және жазу үлгісімен сомасы)
тариф (тарифтердің торы) белгіленеді.
      3. Орындалған жұмыс үшін кірістердің сомасы:
___________________________________________________________ құрайды.
             (цифрларымен және жазу үлгісімен сомасы)
Жұмысты орындағаны үшін шығыстар сомасы:
___________________________________________________________ құрайды.
             (цифрларымен және жазу үлгісімен сомасы)
Субсидиялау сомасы:
___________________________________________________________ құрайды.
               (цифрлармен және жазу үлгісімен сомасы)
      4. Орындаушы есепті айдан кейінгі айдың 15 күніне дейінгі мерзімде жергілікті уәкілетті органға маршрут бойынша кірістер және шығыстар туралы есепті жолдайды. Қажет болған кезде тасымалдаушы маршрутты пайдалануға арналған шығыстарды растайтын құжаттарды береді.
      5. Маршрут бойынша залалдар үшін субсидияларды төлеу міндеттемелер және төлемдер бойынша қаржыландыру жоспары, орындалған жұмыс актісі, маршрут бойынша кірістер және шығыстар туралы есебі, диспетчерлік қызмет құжаты немесе ауылдық округтың жергілікті атқарушы органыннан осы маршрут бойынша рейстердің орындалуын растайтын анықтама негізінде ай сайын жүргізіледі.
      6. Жылдың сонғы күнтізбелік айына бюджеттік субсидияларды төлеу кейіннен келесі айдың 25 күнінен кешіріктірілмейтін мерзімде нақты деректер бойынша жасалған есепті ұсына отырып болжамдық деректер бойынша жасақталған субсидиялық маршруттар бойынша 15 желтоқсаннан кешіктірмей ұсынылған есеп негізінде жүзеге асырылады.
      7. Осы маршрут бойынша субсидияларды төлеу мынадай:
      1) Орындаушының осы маршрут бойынша жолаушыларды тасымалдауды жүзеге асыруды тоқтатқан;
      2) маршрут бойынша кірістер және шығыстар туралы есепті ұсынбаған;
      3) кірістер мен шығыстардың мөлшерлерін анықтаудың дұрыстығы жөнінде Орындаушы мен Комиссияның арасында келіспеушілік туындаған жағдайда шарттың қолданылуын тоқтату туралы жергілікті атқарушы органның шешімі болған жағдайларда жүргізілмейді.
      8. Орындаушы Тапсырыс беруші немесе Комиссияның сұрау салуы бойынша тасымалдау үдерісін ұйымдастыру және тасымалдаудың қаржылық нәтижелері бойынша қажетті мәліметтерді беруге міндетті.
      9. Орындаушы ағымдағы бюджетті нақтылау немесе отынға бағаның күрт өзгеруі және басқа да құрамдас шығындар құрайтын кезінде тасымалдау тарифтерін өзгеруі, маршрутта автокөлік құралдарының жұмыс режимінің өзгеруі және жолаушыларға қызмет көрсетуді жетілдіруге бағытталған басқа да шаралар жөнінде ұсыныстар енгізуге құқығы бар.
      10. Тараптар Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес жауапты болады.
      11. Тараптар мынадай:
      1) маршрутты пайдалануға Орындаушының құқығы тоқтатылған, жолаушыларды және багажды тасымалдау бойынша қызмет көрсету жөніндегі маршрутқа куәлікті кері қайтарып алу және маршрутты пайдалану құқығын жою кезінде, сондай-ақ форс-мажор жағдайы пайда болған кезде Орындаушы осы маршрутта жолаушыларды тасымалдауды жүзеге асыруды тоқтатқан;
      2) тараптар осы шарт бойынша міндеттемелерді орындамаған жағдайларда шартты бұзуы мүмкін.
      12. Осы шарт оны Тапсырыс беруші Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің қазынашылық аумақтық органында тіркегеннен кейін күшіне енеді және жылдың аяғына дейін қолданысты болады.

Тараптардың заңды мекенжайы:

Тапсырыс беруші:                Орындаушы:

СТН                             СТН

Банк деректемелері              Банк деректемелері

______________________________         ___________________________
(басшысының қолы, Т.А.Ә.)             (басшысының қолы, Т.А.Ә.)
_______________________________        ____________________________
(бас бухгалтердің қолы, Т.А.Ә.)       (бас бухгалтердің қолы, Т.А.Ә.)

Әлеуметтік мәні бар жолаушылар  
тасымалдауларын жүзеге асырумен 
байланысты тасымалдаушылардың  
залалдарын бюджет қаражаты есебінен
субсидиялау қағидасына     
3-қосымша            

201__ жылға арналған _________________________
                          (ұйымның атауы)
_________________________ обл. (қала, аудан) бойынша
жолаушылар автокөлігінің әлеуметтік мәні бар залалды
маршруттары бойынша нақты кірістері мен шығыстары есебі

мың теңге

Маршруттыңатауы, №

Жалақы

Отын

Жағармай
материалдары

Автошиналардың тозуы

ТҚК және ТЖ

Амортизация

Үстеме
шығыстар

Шығыстардың барлығы

Кірістердің барлығы

Залалдар

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11












Ұйымның басшысы

Бас бухгалтер
МО

Әлеуметтік мәні бар жолаушылар 
тасымалдауларын жүзеге асырумен 
байланысты тасымалдаушылардың 
залалдарын бюджет қаражаты есебінен
субсидиялау қағидасына     
4-қосымша           

Орындалған жұмыстар актісі

____________ қ.                        201__ жылғы "___" __________

Біз, төменде қол қойған, Тапсырыс берушінің өкілі
      ___________________________________________________________
                       (басшының лауазымы, Т.А.Ә.)
бір тараптан және Орындаушының өкілі
_________________________________________________________________
           (басшының, бас бухгалтердің қолы, Т.А.Ә.)
екінші тараптан, 201__ жылғы __________ айына арналған ____________
                                               (маршруттың атауы, №)
маршрут бойынша ___________________қатынаста жолаушыларды тасымалдау
               (ішкі облыстық, қалалық)
бойынша орындалған жұмыстар шарттың талаптарын қанағаттандыратыны туралы осы актіні жасадық.

Орындалған жұмыс үшін кірістер сомасы:
________________________________________________ құрады.
(цифрмен және жазу үлгісімен сомасы, теңгемен)
 
Орындалған жұмыс үшін шығыстар сомасы:
________________________________________________ құрады.
(цифрмен және жазу үлгісімен сомасы, теңгемен)
 
Субсидия сомасы:
________________________________________________ құрады.
(цифрмен және жазу үлгісімен сомасы, теңгемен)

Тараптардың заңды мекенжайы:

Уәкілетті орган:                    Тасымалдаушы:
СТН                                 СТН

Банк деректемелері                  Банк деректемелері

________________________              _____________________
(басшының қолы, Т.А.Ә.)               (басшының қолы, Т.А.Ә.)

_______________________________       ______________________________
(бас бухгалтердің қолы, Т.А.Ә.)       (бас бухгалтердің қолы, Т.А.Ә.)

Об утверждении Правил субсидирования за счет бюджетных средств убытков перевозчиков, связанных с осуществлением социально значимых перевозок пассажиров

Постановление Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2011 года № 1014. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2016 года № 81

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 18.02.2016 № 81 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ!
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 25 августа 2015 года № 883.
 

      В соответствии с подпунктом 14) статьи 12 Закона Республики Казахстан от 4 июля 2003 года "Об автомобильном транспорте" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила субсидирования за счет бюджетных средств убытков перевозчиков, связанных с осуществлением социально значимых перевозок пассажиров.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены         
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 5 сентября 2011 года № 1014

Правила
субсидирования за счет бюджетных средств убытков
перевозчиков, связанных с осуществлением социально
значимых перевозок пассажиров

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила субсидирования за счет бюджетных средств убытков перевозчиков, связанных с осуществлением социально значимых перевозок пассажиров (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 14) статьи 12 Закона Республики Казахстан от 4 июля 2003 года "Об автомобильном транспорте" и определяют порядок и условия субсидирования убытков перевозчика, связанных с осуществлением автомобильных пассажирских перевозок по социально значимым маршрутам в межрайонном (междугородном внутриобластном), внутрирайонном, городском (сельском) и пригородном сообщениях.
      2. Социально значимыми перевозками признаются перевозки пассажиров в регулярном сообщении, оказывающие влияние на социально-экономическое положение общества и организуемые в целях обеспечения доступного уровня тарифов и возможности свободного передвижения населения по территории Республики Казахстан.
      3. Субсидированию подлежат убытки перевозчика, образовавшиеся по результатам выполнения перевозок по регулярным социально значимым автобусным маршрутам, тарифы на которых устанавливаются местным уполномоченным органом по организации пассажирских автомобильных перевозок (далее - местный уполномоченный орган).
      Убытки от выполнения перевозок определяются как разница между доходом от перевозок и суммой эксплуатационных расходов.
      4. Субсидирование убытков перевозчиков, выполняющих перевозки по социально значимым маршрутам в межрайонном (междугородном внутриобластном), внутрирайонном, городском (сельском) и пригородном сообщениях, производится из местного бюджета.

2. Порядок определения регулярных социально значимых
перевозок пассажиров автомобильным транспортом,
подлежащих субсидированию, и размеров субсидий

      5. Определение объема сумм, направляемых на субсидирование убыточных маршрутов, производится на основе следующих показателей:
      1) доходов за выполненные перевозки по маршруту;
      2) расходов на выполнение перевозок по маршруту.
      6. Перевозчиком, осуществляющим перевозки пассажиров по убыточному маршруту, устанавливаются объемы ежемесячных доходов и определяются объемы расходов по субсидируемому маршруту.
      7. В расходы на перевозки по маршруту входят:
      1) фонд заработной платы водителей и кондукторов (с социальными начислениями на зарплату и страхование работников);
      2) затраты на автомобильное топливо;
      3) затраты на смазочные материалы;
      4) эксплуатационные расходы на автошины;
      5) затраты на проведение технического обслуживания и ремонта автомобилей;
      6) амортизационные отчисления;
      7) накладные расходы.
      8. Суммы доходов и расходов за год оформляются перевозчиком по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам и направляются в местный уполномоченный орган.
      9. Для организации проверки правильности представления перевозчиком объемов доходов и расходов местные исполнительные органы создают комиссию по субсидированию убыточных социально-значимых маршрутов (далее - Комиссия). В состав Комиссии входят представители местных представительных и исполнительных органов, территориальных налоговых и антимонопольных органов. В состав Комиссии могут быть включены представители общественных и профсоюзных объединений автотранспорта, обществ защиты прав потребителей.
      10. При выявлении расхождений Комиссия запрашивает документы, подтверждающие объемы доходов и расходов.
      По результатам заседания Комиссии составляется протокол, в котором отражаются фактические расходы перевозчика по рассматриваемому маршруту.
      В случае возникновения разногласий перевозчика и Комиссии по определению расходов на осуществление перевозок по убыточному маршруту Комиссия назначает аудиторскую проверку расходов перевозчика за счет перевозчика.
      11. Местный уполномоченный орган ежегодно составляет перечень социально значимых убыточных маршрутов, подлежащих субсидированию, который утверждается местным представительным органом соответствующей области (города республиканского значения, столицы).
      12. Для организации выплаты субсидий из местного бюджета местный уполномоченный орган разрабатывает бюджетную заявку по соответствующей местной бюджетной программе и направляет ее в местный уполномоченный орган по бюджетному планированию. Основанием для бюджетной заявки являются данные по доходам и расходам перевозчика по маршруту, планируемого к субсидированию.
      Местный уполномоченный орган в месячный срок после утверждения местным представительным органом местного бюджета утверждает годовые суммы по убыточным маршрутам.
      13. На основании утвержденного бюджета между перевозчиком и местным уполномоченным органом заключается Договор о субсидировании убыточных социально значимых маршрутов пассажирского автотранспорта по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

3. Порядок и условия выплаты субсидий

      14. Перевозчик в срок до 15 числа месяца, следующего за отчетным, направляет в местный уполномоченный орган ежемесячный отчет о фактических доходах и расходах по социально значимым убыточным маршрутам пассажирского автотранспорта по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.
      Перевозчик предоставляет подтверждающие документы о расходах по каждой статье затрат.
      15. Выплаты субсидий из местного бюджета по социально значимым убыточным маршрутам производятся местным уполномоченным органом ежемесячно в соответствии с планом финансирования по обязательствам и платежам, договором о субсидировании между перевозчиком и местным уполномоченным органом.
      16. Выплаты субсидий производятся на основании:
      1) ежемесячного отчета о фактических доходах и расходах по социально значимым убыточным маршрутам пассажирского автотранспорта, заверенных руководителем, главным бухгалтером и печатью организации;
      2) акта выполненных работ по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам;
      3) документа диспетчерской службы автовокзалов (автостанций) или справки с местного исполнительного органа сельского округа, подтверждающего выполненные рейсы по данному маршруту.
      Выплаты субсидий производятся в пределах сумм, предусмотренных соответствующими бюджетными программами.
      17. Выплата бюджетных субсидий за последний календарный месяц года осуществляется на основе представленного не позднее 20 декабря отчета по субсидируемым маршрутам, составленного по прогнозным данным  с последующим представлением отчета, составленного по фактическим данным в срок не позднее 25 числа следующего месяца.
      18. Перевозчикам, не выполнившим в процессе эксплуатации маршрута условий Договора, а также в случае отзыва свидетельства на право обслуживания маршрута по оказанию услуг по перевозке пассажиров и багажа выплата субсидий не производится.

Приложение 1            
к Правилам субсидирования за счет 
бюджетных средств убытков перевозчиков,
связанных с осуществлением социально  
значимых перевозок пассажиров    

         Отчет о доходах и расходах по социально значимым
         убыточным маршрутам пассажирского автотранспорта
         ____________________________________________________
                       (наименование организации)
         по ____________________________ обл. (городу, району)
                     за_____________________ 201_ г.

                                                          тыс. тенге

Наименование,
№ маршрута

Зар-
плата

Топливо

Смазочные
материалы

Износ
автошин

ТОи ТР

Аморти-
зация

Наклад-
ные
расходы

Всего
расходов

Всего
дохо-
дов

Убытки

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11












Руководитель организации

МП

Приложение 2            
к Правилам субсидирования за счет 
бюджетных средств убытков перевозчиков,
связанных с осуществлением социально  
значимых перевозок пассажиров    

                                     Договор
                о субсидировании убыточных социально значимых
                     маршрутов пассажирского автотранспорта

г _________                                   "__" ________ 201_ года

___________________________________________________________________,
           (наименование местного уполномоченного органа)

именуемый в дальнейшем Заказчик, в лице ____________________________
                                  (должность, Ф.И.О. руководителя)
с одной стороны и _________________________________________________,
                             (наименование перевозчика)
именуемый в дальнейшем Исполнитель, в лице ________________________
                            (должность, Ф.И.О. руководителя)
______________________________ с другой стороны составили настоящий
договор о субсидировании убытков, возникающих при выполнении
перевозок пассажиров в ____________________________________________
                                  (вид сообщения)
сообщении по маршруту _____________________________________________
                                (№, наименование маршрута)
(далее - Договор), и пришли к соглашению о следующем:
      1. Заказчик берет на себя обязательства по выплате субсидий для
покрытия убытков Исполнителя, а Исполнитель берет на себя
обязательства по предоставлению данных о доходах и расходах при
осуществлении перевозок пассажиров по вышеуказанному маршруту.
      2. По маршруту устанавливается тариф (сетка тарифов) ________
_________________________________________________________ тенге.
               (сумма цифрами и прописью)
      3. Сумма доходов за выполненные работы составляет:
___________________________________________________________________
                   (сумма цифрами и прописью в тенге)
Сумма расходов на выполнение работ составляет: ______________________
                                   (сумма цифрами и прописью в тенге)
Сумма субсидирования составляет: ____________________________________
                                   (сумма цифрами и прописью в тенге)
      4. Исполнитель в срок до 15 числа месяца, следующего за отчетным, направляет местному уполномоченному органу отчет о доходах и расходах по маршруту. При необходимости перевозчик предоставляет документы, подтверждающие расходы на эксплуатацию маршрута.
      5. Выплата субсидий за убытки по маршруту производится ежемесячно на основании плана финансирования по обязательствам и платежам, акта выполненных работ, отчета о доходах и расходах по маршруту, документа диспетчерской службы или справки с местного исполнительного органа сельского округа, подтверждающего выполнение рейсов по данному маршруту.
      6. Выплата бюджетных субсидий за последний календарный месяц года осуществляется на основе представленного не позднее 15 декабря отчета по субсидируемым маршрутам, составленного по прогнозным данным, с последующим представлением отчета, составленного по фактическим данным в срок не позднее 25 числа следующего месяца.
      7. Выплаты субсидий по данному маршруту не производится в случаях:
      1) прекращения Исполнителем осуществления перевозок пассажиров по данному маршруту;
      2) непредставления отчета о доходах и расходах по маршруту;
      3) решения местного исполнительного органа о прекращении действия договора в случае возникновения разногласий между Исполнителем и Комиссией по правильности определения величин доходов и расходов.
      8. Исполнитель по запросу Заказчика или Комиссии обязан предоставить необходимые сведения по организации перевозочного процесса и финансовым результатам перевозок.
      9. Исполнитель имеет право вносить предложения по уточнению текущего бюджета или изменении тарифов на перевозки при резком изменении цен на топливо и другие составляющие затрат, изменению режима работы автотранспортных средств на маршруте и другим мерам, направленным на совершенствование обслуживания пассажиров.
      10. Стороны несут ответственность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      11. Стороны могут расторгнуть договор в случаях:
      1) прекращения Исполнителем осуществления перевозок пассажиров по данному маршруту в случае окончания Исполнителем права на эксплуатацию маршрута, отзыва свидетельства на маршрут по оказанию услуг по перевозке пассажиров и багажа и при аннулировании права на эксплуатацию маршрута, а также при возникновении форс-мажорных обстоятельств;
      2) неисполнения сторонами обязательств по настоящему договору.
      12. Настоящий договор вступает в силу после регистрации его Заказчиком в территориальном органе казначейства Министерства финансов Республики Казахстан и действует до конца года.

      Юридические адреса сторон:

      Заказчик:                            Исполнитель:

      РНН                                  РНН

      Банковские реквизиты                 Банковские реквизиты

_________________________________       _____________________________
(подпись, Ф.И.О. руководителя)         (подпись, Ф.И.О. руководителя)

_________________________________       _____________________________
(подпись, Ф.И.О. гл.бухгалтера)       (подпись, Ф.И.О. гл.бухгалтера)

Приложение 3           
к Правилам субсидирования за счет 
бюджетных средств убытков перевозчиков,
связанных с осуществлением социально 
значимых перевозок пассажиров   

         Отчет о фактических доходах и расходах по социально
       значимым убыточным маршрутам пассажирского автотранспорта
           ____________________________________________________
                       (наименование организации)
      по  __________________________________ обл. (городу, району)
                   за ___________________ 201_ г.

                                                      тыс. тенге

Наименование,
№ маршрута

Зар-
плата

Топливо

Смазочные
материалы

Износ
автошин

ТОи ТР

Аморти-
зация

Наклад-
ные
расходы

Всего
расходов

Всего
дохо-
дов

Убытки

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11












Руководитель организации
Гл. бухгалтер

МП

Приложение 4           
к Правилам субсидирования за счет 
бюджетных средств убытков перевозчиков,
связанных с осуществлением социально 
значимых перевозок пассажиров   

                      Акт выполненных работ

г. ________                                "__" _______ 201_ года

      Мы, нижеподписавшиеся, представитель Заказчика
___________________________________________________________________
                                                    (наименование)
      ____________________________________________________________
                   (должность, Ф.И.О. руководителя)
с одной стороны и представитель Исполнителя _________________________
                                                    (наименование)
      _______________________________________________________________
            (подпись, Ф.И.О. руководителя, главного бухгалтера)
с другой стороны, составили настоящий акт о том, что выполненные
работ по перевозке пассажиров в _______________________ сообщении по
                                    (вид сообщения)
______________________________ маршруту за ______ месяц 201__ года
(наименование, № маршрута)
удовлетворяют условиям договора.
Сумма доходов за выполненные работы составляет: ____________________
                                  (сумма цифрами и прописью в тенге)
Сумма расходов на выполнение работ составляет: _____________________
                                  (сумма цифрами и прописью в тенге)
Сумма субсидирования составляет: ___________________________________
                              (сумма цифрами и прописью в тенге)

Юридические адреса сторон:

Уполномоченный орган:                          Перевозчик:

РНН                                            РНН

Банковские реквизиты                           Банковские реквизиты

_________________________________       _____________________________
(подпись, Ф.И.О. руководителя)         (подпись, Ф.И.О. руководителя)

_________________________________       _____________________________
(подпись, Ф.И.О. гл.бухгалтера)       (подпись, Ф.И.О. гл.бухгалтера)