Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу және кейбір шешімдерінің күші жойылды деп тану туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 16 қыркүйектегі № 1067 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 2 маусымдағы № 355 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 02.06.2022 № 355 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар бекітілсін.

      2. Осы қаулыға қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К. Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2011 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 1067 қаулысымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар

      1. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің Регламенті туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 10 желтоқсандағы № 1300 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2002 ж., № 44, 443-құжат):

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің Регламентінде:

      81, 82-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "81. Үкіметтің заң жобалау жұмыстарының ағымдағы және перспективалы жоспарларын қалыптастыру Президенттің тапсырмалары мен жыл сайынғы жолдаулары, Конституциялық Кеңестің нормативтік қаулылары мен жыл сайынғы жолдаулары, Үкімет бекітетін мемлекеттік бағдарламалар мен бағдарламалар, мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарлары, Үкіметтің шешімдері, нормативтік құқықтық актілердің құқықтық мониторингі нәтижелері, сондай-ақ Премьер-Министрдің шешімдері ескеріле отырып жүзеге асырылады.

      Жоспар заң жобаларын әзірлеуші мемлекеттік органдар, нақты заң жобаларын Әділет министрлігіне, Үкіметке және Қазақстан Республикасының Парламентіне (бұдан әрі - Парламент) енгізу мерзімдері, сондай-ақ заң жобаларын әзірлеуге және Үкімет пен Парламентке енгізуге, сондай-ақ олардың Қазақстан Республикасының Парламентінде қаралуына жауапты лауазымды адамдар көрсетілген заң жобаларының, оның ішінде қолданыстағы заңнамалық актілерге өзгерістер және/немесе толықтырулар енгізуді көздейтін заң жобаларының тізбесін білдіреді.

      82. Алдағы жылға арналған Жоспардың жобасын Әділет министрлігі, Әділет министрлігіне және Қазақстан Республикасы Үкіметінің жанындағы Заң жобалау қызметі мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссияға (бұдан әрі - Ведомствоаралық комиссия) жыл сайын заң жобаларының тұжырымдамалары түрінде 1 шілдеге дейін мемлекеттік органдар ұсынатын ұсыныстардың негізінде жасайды және жыл сайын 1 қазанға дейін Үкімет қаулыларының жобаларын енгізу үшін белгіленген тәртіппен Үкіметке ұсынады. Бұл ретте Әділет министрлігі Жоспардың жобасына енгізілген әрбір заң жобасын әзірлеу қажеттілігінің негіздемесін қамтитын анықтаманы жоспардың жобасына қоса береді.

      Жоспар жобасы Мемлекет басшысына жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 15 қарашасына дейін ұсынылады және 31 желтоқсанынан кешіктірмей бекітіледі.

      Ведомствоаралық комиссияның оң қорытындысы Жоспарға қандай да бір заң жобасын енгізу үшін міндетті шарт болып табылады.

      Перспективалық жоспарда көзделген мемлекеттік кірістердің қысқаруына немесе мемлекеттік шығыстардың ұлғаюына әкеп соқтыратын нормаларды қамтитын заң жобалары бойынша Республикалық бюджет комиссиясының оң қорытындысы болған жағдайда ғана олар алдағы жылға арналған Жоспар жобасына енгізіледі.

      Перспективалық жоспарда көзделген заң жобаларын әзірлеуші мемлекеттік органдар тиісті заң жобаларын әзірлеу және келісу іс-шараларын жүргізуді олар Үкімет қарауына енгізілгенге дейін кемінде бір жыл бұрын қамтамасыз етеді.";

      84-тармақтың алтыншы бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қабылданып қойған заң жобалау жұмыстарының жоспарларына енгізілетін өзгерістер және (немесе) толықтырулар Премьер-Министр Кеңсесі Басшысының не оны алмастыратын адамның қолы қойылып, Президент Әкімшілігіне келісуге ұсынылады. Актінің жобасына заң жобалау жұмыстарының жоспарларына енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар негізделген тиісті түсіндірме жазба міндетті түрде қоса беріледі.";

      85-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "85. Перспективалық және ағымдағы жоспарлардың орындалуын жалпы бақылауды Әділет министрлігі жүзеге асырады.

      Әділет министрлігі ай сайын Үкіметтің заң жобалау қызметінің барысын қорытады және есепті айдан кейінгі айдың 1-күніне ағымдағы Жоспардың орындалу барысы туралы есепті, басым заң жобалары және Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша әзірленетін заң жобалары жөніндегі ақпаратты, сондай-ақ жоспарланған заң жобаларының мемлекеттік органдар мен Парламентте өтуі туралы мәліметті ұсынады.

      Жоспарланған заң жобаларын әзірлеу мерзімі бұзылған кезде Кеңсе Әділет министрлігі ақпаратының негізінде Премьер-Министрге заң жобаларын әзірлеу мерзімінің бұзылуына кінәлі лауазымды адамдарды жауапкершілікке тарту туралы ұсыныстар енгізе алады.

      Жоспарда көзделген заң жобаларын Үкіметке және (немесе) Парламентке ұсыну мерзімдерін ауыстырудың объективті себептері туындаған жағдайда, әзірлеуші мемлекеттік орган Үкіметке және (немесе) Парламентке заң жобасын енгізу мерзімінен бір ай бұрын Премьер-Министр Кеңсесіне заң жобаларын Үкіметке және (немесе) Парламентке Жоспарда көзделген ұсыну мерзімдерін ауыстыру себептерін көрсете отырып, негіздеме-хат жолдайды.

      Заң жобаларын Үкіметке және (немесе) Парламентке ұсынудың заң жобалау жұмыстары жоспарында көзделген мерзімдерін қайталап ауыстыру туралы мәселе бастамасын Премьер-Министрдің Кеңсесі уәкілетті мемлекеттік органдағы заң жобасын әзірлеуге жауапты құрылымдық бөлімшенің басшысына тәртіптік жаза қолдану туралы бұйрықтың көшірмесі және Жоспарда көрсетілген заң жобаларын әзірлеуге және енгізуге жауапты лауазымды тұлғаға тәртіптік жаза қолдану туралы ұсыныс болғанда ғана қарайды.";

      87-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "87. Заң жобаларын әзірлеудің және ұсынудың сапасы, уақтылығы үшін Жоспарда көрсетілген лауазымды адамдар дербес жауапты болады.

      Заң жобаларының сапасын, уақтылы әзірленуі мен ұсынылуын жалпы үйлестіруді және бақылауды заң жобаларын әзірлеуші мемлекеттік органдарының бірінші басшылары жүзеге асырады.";

      95-тармақ мынадай мазмұндағы 9-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "9-1) заң жобасын (заң жобаларын) бұқаралық ақпарат құралдарында, оның ішінде Интернет желісінде талқылау және оларды пысықтау кезінде қоғамдық пікірді ескеру нәтижелері туралы заң жобасын әзірлеуші мемлекеттік органның басшысы әр парағына қол қойған анықтаманы;".

      2. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 29.12.2016 № 907 қаулысымен.
      3. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 06.10.2016 № 568 қаулысымен.

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2011 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 1067 қаулысына
қосымша

Қазақстан Республикасы Үкіметінің күші жойылған кейбір
шешімдерінің тізбесі

      1. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулылары мен Премьер-Министр өкімдерінің жобаларын ресімдеу жөніндегі нұсқаулықты (заңдық техникасы) бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1998 жылғы 22 шілдедегі № 678 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1998 ж., № 23, 199-құжат).

      2. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің Регламенті туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 10 желтоқсандағы № 1300 қаулысының 2-тармағының 1) тармақшасы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2002 ж., № 44, 443-құжат).

      3. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1998 жылғы 22 шілдедегі № 678 және 2001 жылғы 31 қаңтардағы № 168 қаулыларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 14 сәуірдегі № 358 қаулысының 1-тармағының 1) тармақшасы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2005 ж., № 16, 196-құжат).

      4. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 14 ақпандағы № 99 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың 2-тармағы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2006 ж., № 5, 46-құжат).

      5. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 25 маусымдағы № 641 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың 1-тармағы.

      6. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 12 қарашадағы № 1198 қаулысының 1-тармағының 1) тармақшасы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2010 ж., № 60, 594-құжат).

О внесении изменений и дополнений и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 16 сентября 2011 года № 1067. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 2 июня 2022 года № 355.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 02.06.2022 № 355.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые изменения и дополнения, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан.

      2. Признать утратившими силу некоторые решения Правительства Республики Казахстан согласно приложению к настоящему постановлению.

      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

Премьер-Министр



Республики Казахстан


К. Масимов




  Утверждены
  постановлением Правительства
  Республики Казахстан
  от 16 сентября 2011 года № 1067

Изменения и дополнения, которые вносятся в некоторые решения
Правительства Республики Казахстан

      1. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 10 декабря 2002 года № 1300 "О Регламенте Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2002 г., № 44, ст. 443):

      в Регламенте Правительства Республики Казахстан, утвержденном указанным постановлением:

      пункты 81, 82 изложить в следующей редакции:

      "81. Формирование текущих и перспективных планов законопроектных работ Правительства осуществляется с учетом поручений и ежегодного послания Президента, нормативных постановлений и ежегодных посланий Конституционного Совета, государственных программ и программ, утверждаемых Правительством, планов мероприятий по реализации государственных программ, решений Правительства, результатов правового мониторинга нормативных правовых актов, а также решений Премьер-Министра.

      План представляет собой перечень законопроектов, в том числе предусматривающих внесение изменений и/или дополнений в действующие законодательные акты, с указанием государственных органов - разработчиков законопроектов, сроков внесения конкретных законопроектов в Министерство юстиции, Правительство и Парламент Республики Казахстан (далее - Парламент), а также должностных лиц, ответственных за разработку и внесение законопроектов в Правительство и Парламент, а также за их рассмотрение в Парламенте Республики Казахстан.

      82. Проект Плана на предстоящий год формируется Министерством юстиции на основании предложений государственных органов, которые представляют их в Министерство юстиции ежегодно до 1 июля в виде концепций законопроектов, и Межведомственной комиссии по вопросам законопроектной деятельности при Правительстве Республики Казахстан (далее - Межведомственная комиссия) и представляется в Правительство ежегодно до 1 октября в порядке, установленном для внесения проектов постановлений Правительства. При этом Министерством юстиции к проекту Плана прикладывается справка, содержащая обоснование необходимости разработки каждого законопроекта, включенного в проект Плана.

      Проект Плана представляется Главе государства до 15 ноября и утверждается не позднее 31 декабря года, предшествующего планируемому.

      Обязательным условием для включения в План того или иного законопроекта является положительное заключение Межведомственной комиссии.

      Законопроекты, предусмотренные перспективным Планом, которые содержат нормы, влекущие сокращение государственных доходов или увеличение государственных расходов, включаются в проект Плана на предстоящий год исключительно при условии наличия по ним положительного заключения Республиканской бюджетной комиссии.

      Государственные органы-разработчики законопроектов, предусмотренных перспективным Планом, обеспечивают проведение мероприятий по разработке и согласованию соответствующих законопроектов не позднее, чем за один год до их внесения на рассмотрение Правительства.";

      часть шестую пункта 84 изложить в следующей редакции:

      "Вносимые изменения и (или) дополнения в уже принятые планы законопроектных работ представляются на согласование в Администрацию Президента за подписью Руководителя Канцелярии Премьер-Министра либо лица, его замещающего. К проекту акта в обязательном порядке прикладывается соответствующая пояснительная записка с обоснованием вносимых изменений и дополнений в планы законопроектных работ.";

      пункт 85 изложить в следующей редакции:

      "85. Общий контроль за выполнением перспективных и текущих планов осуществляет Министерство юстиции.

      Министерство юстиции ежемесячно обобщает ход законопроектной деятельности Правительства и представляет к 1 числу месяца, следующего за отчетным, отчет о ходе выполнения текущего Плана, информацию по приоритетным законопроектам и разрабатываемым по поручению Главы государства, а также сведения о прохождении запланированных законопроектов в государственных органах и Парламенте.

      При нарушении сроков разработки запланированных законопроектов Канцелярия на основании информации Министерства юстиции может вносить Премьер-Министру предложения о привлечении к ответственности должностных лиц, виновных в срывах сроков разработки законопроектов.

      В случае возникновения объективных причин переноса предусмотренных Планом сроков представления законопроектов в Правительство и (или) Парламент, государственный орган-разработчик направляет за один месяц до наступления срока внесения законопроекта в Правительство и (или) Парламент письмо-обоснование в адрес Канцелярии Премьер-Министра с изложением причин переноса срока внесения предусмотренных Планом сроков представления законопроектов в Правительство и (или) Парламент.

      Инициирование вопроса о повторном переносе сроков представления законопроектов в Правительство и (или) Парламент, предусмотренных Планом законопроектных работ, Канцелярией Премьер-Министра рассматривается исключительно при наличии копии приказа о наложении дисциплинарного взыскания на руководителя структурного подразделения, ответственного в уполномоченном государственном органе за разработку законопроекта и представления о наказании должностного лица, ответственного за разработку и внесение законопроектов, указанных в Плане.";

      пункт 87 изложить в следующей редакции:

      "87. Персональную ответственность за качество, своевременность разработки и представления законопроектов несут должностные лица, указанные в Плане.

      Общую координацию и контроль за качеством, своевременностью разработки и представления законопроектов осуществляют первые руководители государственных органов-разработчиков законопроектов.";

      пункт 95 дополнить подпунктом 9-1) следующего содержания:

      "9-1) справку о результатах обсуждения законопроекта (законопроектов) в средствах массовой информации, в том числе в сети Интернет, и учета общественного мнения при их доработке, полистно парафированную руководителем государственного органа-разработчика законопроекта;".

      2. Утратил силу постановлением Правительства РК от 29.12.2016 № 907.

      3. Утратил силу постановлением Правительства РК от 06.10.2016 № 568.


  Приложение
  к постановлению Правительства
  Республики Казахстан
  от 16 сентября 2011 года № 1067

Перечень
утративших силу некоторых решений Правительства
Республики Казахстан

      1. Постановление Правительства Республики Казахстан от 22 июля 1998 года № 678 "Об утверждении Инструкции по оформлению проектов постановлений Правительства и распоряжений Премьер-Министра Республики Казахстан (юридическая техника)" (САПП РК, 1998 г., № 23, ст. 199).

      2. Подпункт 1) пункта 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 10 декабря 2002 года № 1300 "О Регламенте Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2002 г., № 44, ст. 443).

      3. Подпункт 1) пункта 1 постановления Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2005 года № 358 "О внесении изменений и дополнений в постановления Правительства Республики Казахстан от 22 июля 1998 года № 678 и от 31 января 2001 года № 168" (САПП Республики Казахстан, 2005 г., № 16, ст. 196).

      4. Пункт 2 изменений и дополнений, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 февраля 2006 года № 99 "О внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2006 г., № 5, ст. 46).

      5. Пункт 1 изменений и дополнений, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 июня 2010 года № 641 "О внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан".

      6. Подпункт 1) пункта 1 постановления Правительства Республики Казахстан от 12 ноября 2010 года № 1198 "О внесении дополнений и изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2010 г., № 60, ст. 594).