"Реттелмелі туризм мен рекреацияны жүзеге асыру үшін мемлекеттік ұлттық табиғи парктер аумағындағы жер учаскелерін жалға беру ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 7 қарашадағы № 1063 қаулысына өзгерістер енгізу және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп тану туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 шілдедегі № 910 Қаулысы

      БАСПАСӨЗ РЕЛИЗІ

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Реттелмелі туризм мен рекреацияны жүзеге асыру үшін мемлекеттік ұлттық табиғи парктер аумағындағы жер учаскелерін жалға беру ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 7 қарашадағы № 1063 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2006 ж., № 41, 451-құжат) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Мемлекеттік ұлттық табиғи парктерде туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру және туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін пайдалануға берілген мемлекеттік ұлттық табиғи парктердің учаскелерін құрылыс объектілері үшін пайдалануға рұқсат беру қағидаларын бекіту туралы»;
      1-тармақ мынадай редакцияда жасылсын:
      «1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік ұлттық табиғи парктерде туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру және туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін пайдалануға берілген мемлекеттік ұлттық табиғи парктердің учаскелерін құрылыс объектілерін салу үшін пайдалануға рұқсат беру қағидалары бекітілсін.»;
      көрсетілген қаулымен бекітілген Реттелмелі туризм мен рекреацияны жүзеге асыру үшін мемлекеттік ұлттық табиғи парктер аумағындағы жер учаскелерін жалға беру ережесі осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:
      1) «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтарда туристік және рекреациялық мақсаттағы объектілерді салуға конкурстар өткізу ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 7 желтоқсандағы № 1181 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2006 ж., № 46, 496-құжат);
      2) «Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 7 желтоқсандағы № 1181 қаулысына толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 18 сәуірдегі № 426 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2011 ж., № 33, 403-құжат).
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                           К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің       
2012 жылғы 5 шілдедегі
№ 910 қаулысына    
қосымша         

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің       
2006 жылғы 7 қарашадағы
№ 1063 қаулысымен   
бекітілген      

Мемлекеттік ұлттық табиғи парктерде туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру және туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін пайдалануға берілген мемлекеттік ұлттық табиғи парктердің учаскелерін құрылыс объектілері үшін пайдалануға рұқсат беру қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік ұлттық табиғи парктерде туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру және туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін пайдалануға берілген мемлекеттік ұлттық табиғи парктердің учаскелерін құрылыс объектілері үшін пайдалануға рұқсат беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар туралы» 2006 жылғы 7 шілдедегі Қазақстан Республикасы  Заңының (бұдан әрі – Заң) 7-бабының 4) тармақшасының бесінші абзацына сәйкес әзірленді және туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру мен мемлекеттік ұлттық табиғи парктердің (бұдан әрі – ұлттық парктер) учаскелерін құрылыс объектілері үшін пайдалануға рұқсат беру тәртібін айқындайды.
      Мемлекеттік табиғи резерваттар мен мемлекеттік өңірлік парктердің учаскелеріндегі туристік және рекреациялық қызмет осы Қағидаларға сәйкес жүзеге асырылады.
      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) туристiк соқпақ (бұдан әрi – соқпақ) – жаяу, велосипедпен немесе атпен (салт атпен) жүруге арналған жердiң созылмалы учаскесi;
      2) туристiк маршрут (бұдан әрi – маршрут) – туристiң танымдық, спорттық, эстетикалық не өзге де мақсатта өту, қарау үшiн (саяхат барысында) белгiленген барлық географиялық пункттердің, болу объектiлерiнiң тiзбесiн білдіретін жүру жолы;
      3) рекреация – демалыстың барлық түрiн қамтитын ұғым. Тұрғын үйден тыс жерде, табиғат аясында демалу арқылы денсаулық пен еңбекке қабiлеттiлiктi қалпына келтiру.

2. Ұлттық парктердегі туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру тәртібі

      3. Ұлттық парктерде туристік және рекреациялық қызмет туристік және рекреациялық қызмет, шектелген шаруашылық қызмет аймақтарында рекреациялық жүктеме нормаларын ескере отырып, рекреациялық орталықтар, қонақүйлер, кемпингтер, мұражайлар мен туристерге қызмет көрсететін басқа да объектілер (бұдан әрі – объектілер) салу және пайдалану, әуесқойлық (спорттық) балық аулауды жүргізу, туристік маршруттар, соқпақтар ұйымдастыру, демалу аялдамалары мен тамашалау алаңдарын жайғастыру арқылы жүзеге асырады.
      4. Туристік және рекреациялық қызметті туроператорлық қызметке арналған лицензия бар болған кезде тікелей ұлттық парктер, жеке және заңды тұлғалар жүзеге асырады.
      5. Ұлттық парктердің учаскелері туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін жеке және заңды тұлғаларға 49 жылға дейінгі мерзімге ұзақ мерзімді пайдалануға және ұлттық парктің инфрақұрылымын дамытудың бас жоспарына сәйкес туристік, рекреациялық және шаруашылық қызмет шектеулі аймақтарға 5 жылға дейінгі мерзімге қысқа мерзімді пайдалануға беріледі. Пайдалануға инфрақұрылымы бар учаскелер де, сондай-ақ жаңа инфрақұрылым құру үшін де ұсынылады.
      6. Жеке және заңды тұлғалар объектілерді салу және пайдалану үшін осы Қағидалардың 3.1-бөлімінде белгіленген тәртіппен ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы уәкілетті орган ведомствосының (бұдан әрі – уәкілетті орган) ұлттық парктің учаскесін ұзақ мерзімді пайдалануға және объектілер салуға тиісті жазбаша рұқсатын алады.
      Объектілерді салу уәкілетті орган рұқсатының негізінде және уәкілетті органмен келісілген эскизіне (эскиздік жобаға) сәйкес әзірленген жобалық (жобалау-сметалық) құжаттама бойынша жүзеге асырылады.
      7. Жеке және заңды тұлғалар туристік маршруттарды, соқпақтарды, демалу тұрақтары мен тамашалау алаңдарын ұйымдастыру және пайдалану үшін осы Қағидалардың 3.2-бөліміне сәйкес ұлттық парктің учаскесін қысқа мерзімді пайдалануға уәкілетті органның жазбаша рұқсатын алады.
      8. Ұзақ мерзімді пайдалануға берілген ұлттық парк учаскесінде салынған құрылыс объектілеріне құқық үшінші бір тұлғаларға берілген жағдайда шартты ұлттық парк осы Қағидаларға сәйкес уәкілетті органмен келісім бойынша пайдалану мерзімін өзгертпей қайта жасасады.
      9. Туристік соқпақтар мен маршруттар секілді қысқа мерзімді пайдаланылатын объектілерді орналастыруды жобалауды ұлттық парк, ұлттық паркпен келісім бойынша туроператор мен турагенттер жүзеге асырып, уәкілетті орган бекітеді.
      10. Соқпақты (маршрутты) жобалау ол өтетін аумаққа экспедициялық зерттеу жүргізуді көздейді және:
      қыстақтардың, демалу аялдамаларының (алаңқайларының), көлiкке арналған тұрақтардың, кемпингтердiң, шатырлы лагерьлердiң, тамашалау алаңдарының, суретке түсiру және қоғамдық тамақтандыру орындарының, туристiк әбзелдердiң, құрал-саймандардың және көлiк құралдарының қажеттi мөлшерiнiң есеп-қисабын;
      туризм бойынша нұсқаушылар, басқа да қызмет көрсетушiлер жөнiндегi қажеттiлiктi айқындауды және оларды даярлауды ұйымдастыруды, жорық жолы сипатталған жарнама-ақпараттық материалдар дайындауды;
      рекреациялық жүктеменiң есеп-қисабын қамтиды.
      11. Зерттеу экологиялық және санитариялық-гигиеналық нормалар мен талаптарға сай келетiн, сондай-ақ туризмнiң нақты түрiн дамытудың шынайы мүмкiндiктерiн ескере отырып, табиғи жағдайлары қолайлы аумақтар бойынша жүзеге асырылады.
      12. Соқпақты (маршрутты) жобалау кезiнде оны қауiпсiз жүрiп өту үшiн қажет нұсқаушылардың бiлiктiлiгi, оның ұзақтығы, ауданның климаттық, географиялық көрсеткiштерi, тау беткейлерінің еңісі, өзендер ағысының жылдамдығы ескерiледi.
      13. Туристік соқпақтар мен маршруттарға ұлттық парк осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес паспорттар әзірлеп, оларды уәкілетті орган бекітеді.

3. Ұлттық парк учаскелерін құрылыс объектілері үшін пайдалануға рұқсат беру тәртібі

3.1. Ұлттық парк учаскелерін құрылыс объектілері үшін ұзақ мерзімді пайдалануға беру

      14. Ұлттық парк тендерге қойылатын ұлттық парктің учаскесін ұзақ мерзімді пайдалануға беруге тендерлік құжаттама дайындайды, оны ұлттық парктің бірінші басшысы немесе оны алмастыратын тұлға куәландырады және бекіту үшін уәкілетті органға жіберіледі.
      15. Тендерлік құжаттама:
      1) табиғат қорғау мекемесінің инфрақұрылымын дамытудың бас жоспарына сәйкес қалыптасқан тендерге қойылатын лотты (лоттарды);
      2) тендерді өткізу уақыты мен орны туралы ақпаратты;
      3) тендерлік өтінімдер берудің тәсілін, орнын мен түпкілікті мерзімін және олардың қолданылу мерзімін;
      4) пайдалану үшін учаске беру шарттарын, оның нысаналы мақсатын;
      5) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес айқындалатын мүдделі ұйымдармен келісілген туристік және рекреациялық мақсаттарда учаскені одан әрі орнықты пайдалану үшін қажет сұрау салынып отырған (есептік) өлшемдерде объектілерді инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосудың бастапқы техникалық шарттарын;
      6) жобалау-сметалық құжаттама (бұдан әрі – ЖСҚ) әзірлеу және объектілерді салу мерзімін қамтиды. Бұл ретте ЖСҚ әзірлеу мерзімі бір жылдан, ал объектіні салу мерзімі үш жылдан аспайтын мөлшерде белгіленеді;
      7) инженерлік, көлік және әлеуметтік инфрақұрылымдар объектілерін салу, объектіге жапсарлас аумақты көріктендіру жөніндегі талаптарды;
      8) Қазақстан Республикасының жер заңнамасына сәйкес құрылыс салынатын жер учаскесінде орналасқан жылжымайтын мүлікті құлатуға байланысты барлық шығындарды өтеу жөніндегі талаптарды;
      9) жер учаскесінің алаңы көрсетіліп, схемасы қоса тіркелген учаскені қарап-көру актісін қамтиды.
      16. Ұлттық парк Қазақстан Республикасының бүкіл аумағына таралатын бұқаралық ақпарат құралдарында тендерге дейін кемінде бір ай бұрын алдағы тендер туралы хабарландыру орналастырады.
      Тендер өткізу туралы хабарландыруда тендерді ұйымдастырушының атауы мен орналасқан жері, тендерге қойылатын лоттардың тізбесі, тендерлік құжаттаманы алу орны мен тәсілдері, тендерлік өтінімдерді беру орны мен түпкілікті мерзімі көрсетіледі.
      17. Тендерлік комиссия (бұдан әрі – комиссия) ұлттық парк басшысының бұйрығымен құрылып, оның құрамына ұлттық парктің өкілдері, жергілікті атқарушы органдардың туризмді дамыту мәселелерімен айналысатын құрылымдық бөлімшілері, уәкілетті органның аумақтық органының, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жер қатынастары жөніндегі уәкілетті органының, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың сәулет, қала құрылысы және құрылыс істері жөніндегі жергілікті органының өкілдері енгізіледі.
      Тендерлік комиссия мүшелерінің саны тақ, кемінде бес адам болуы тиіс. Тендерлік комиссияның төрағасы болып ұлттық парктің басшысы немесе оның орынбасары, хатшысы болып – комиссияның құрамына кірмейтін ұлттық парктің қызметкері тағайындалады.
      18. Тендерлік құжаттаманы алу үшін ықтимал қатысушы лоттарды көрсетіп, алуға өтініш беруі қажет.
      19. Ұлттық парк тендердің ықтимал қатысушыларын тіркегенге дейін тендерлік құжаттаманы алған тұлғаларға туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін бөлінген учаскелермен танысуға мүмкіндік береді.
      20. Тендердің ықтимал қатысушысы тендерлік құжаттамада белгіленген талаптар мен мерзімге сәйкес тендерлік өтінімді дайындап, оны жабық конвертпен ұлттық паркке тіркеуге ұсынады. Тендерлік өтінім тіркелген сәттен бастап тендерлік өтінім берген тұлға тендерге қатысушы мәртебесіне ие болады.
      21. Тендерлік құжаттамаға сауалдар туындаған жағдайда тендерге қатысушы тендерлік өтінімдер беру мерзімі аяқталғанға дейін он күнтізбелік күннен кешіктірмей тендерлік құжаттама ережелеріне түсініктеме беру туралы сұрау салады. Тендерді ұйымдастырушы сұрау салу тіркелген сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде түсініктеме берілген жауап дайындап, оны сұрау салудың кімнен келіп түскеніне қарамастан тендерді ұйымдастырушы тендерлік құжаттаманы табыс еткен тендердің барлық қатысушыларына жолдайды.
      22. Тендерге қатысушы мынадай құжаттар (мемлекеттік немесе орыс тілдерінде) береді:
      1) лоттар көрсетілген тендерге қатысуға арналған өтінім;
      2) заңды тұлғалар үшін – заңды тұлға жарғысының және оның тіркелгені туралы куәліктің, жеке тұлғалар үшін – жеке басын куәландыратын құжаттың және жеке кәсіпкердің тіркелгені туралы куәліктің нотариалды куәландырылған көшірмелері;
      3) техникалық ерекшелімдер (ерекшелімдерді, жоспарларды, сызбаларды және халықаралық немесе қазақстандық стандарттарға сілтемелерді, бірыңғай нормалар мен қағидаларды қоса алғанда, ұсынылып отырған жұмыстар мен қызметтердің техникалық сипаттамаларының суреттемесі);
      4) жергілікті халық үшін жаңа жұмыс орындарын құруды және мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін жағдайлар жасауды ескере отырып, мемлекеттік табиғи-қорық қорының табиғи кешендері мен объектілерінің сақталуын қамтамасыз етуге бағытталған ұсынылып отырған қызметтер мен жұмыстардың тізбесі;
      5) туризм объектілерін салу кезінде көзделетін жұмыстарды орындауға берілген лицензиялардың көшірмелері;
      6) туристік және рекреациялық мақсаттағы объектілер құрылысын жүзеге асыру үшін қажет қаражат пен өндірістік қуаттардың тендерге қатысушыда болуы туралы құжаттар (оның ішінде біліктілігі, мамандығы бойынша жұмыс өтілі көрсетілген қызметкерлердің болуы және олардың саны туралы құжаттар).
      Тендерге қатысушы қосалқы мердігерлер тартқан жағдайда тендерге қатысушы өзінің тендерлік өтінімінде тиісті қосалқы мердігерлердің тізбесін көрсетіп, оған: құрылыс жұмыстарын орындауға берілген қажетті лицензиялардың; туристік және рекреациялық мақсаттағы объектілер құрылысын жүзеге асыру үшін қажетті қаражат пен өндірістік қуаттардың қосалқы мердігерде болуы туралы құжаттардың (оның ішінде біліктілігі, мамандығы бойынша жұмыс өтілі көрсетілген қызметкерлердің болуы және олардың саны туралы құжаттардың) көшірмелерін қоса тіркейді.
      23. Тендерлік комиссияның хатшысы тендерге қатысушылардың атаулары мен орналасқан жерлерін, олар қатысуды жоспарлап отырған лоттардың атауларын, тендерге берілген құжаттардың тізбесін қатысып отырған адамдарға бір мезгілде хабарлай отырып, тендерлік өтінімдер салынған конверттерді ашады.
      24. Тендерлік өтінімдер салынған конверттерді ашу нәтижелері бойынша конверттер ашылған күні тендерлік комиссияның хатшысы конверттерді ашу хаттамасын жасайды, оған тендерлік комиссияның барлық мүшелері қол қойып, куәландырылған көшірмелері тендерге қатысушыларға беріледі.
      25. Тендерлік өтінімдерді бағалауды тендерлік комиссия конверттер ашылған күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде өткізеді.
      26. Тендер жеңімпазы болып ұсыныстары тендерлік комиссияның шешімі бойынша мына талаптарға сай келетін қатысушы танылады:
      1) тендерлік құжаттаманың техникалық ерекшелімінің сәйкестігі;
      2) туристік және рекреациялық мақсатта объектілер салу үшін қажетті қаражат пен өндірістік қуаттардың болуы;
      3) ұсынылып отырған жұмыстар мен қызметтер табиғи кешендердің сақтауын қамтамасыз етеді;
      4) туристік қызметті жүзеге асыру мен объектілер салу үшін қажет қосымша техникалық, біліктілік, ұйымдастырушылық артықшылықтардың болуы (қызметкерлердің тәжірибесі, біліктілігі, қосымша техника мен жабдықтар).
      27. Басқа үміткерлер болмаған кезде тендердің жалғыз қатысушысы, егер ол осы Қағидалардың 20-тармағында көзделген тәртіпті сақтаса және объектіні салу жөнінде ол жасаған ұсыныстар тендерлік құжаттаманың шарттарына сай келсе, тендер жеңімпазы болып танылады.
      28. Егер тендерге қатысушылардың өтінімдерін тендерлік комиссия тендерлік құжаттаманың шарттарына сай келмейтін өтінімдер деп таныса, тендерді өткізілмеген болып есептеледі.
      29. Тендерге қатысушылардың арасынан оның жеңімпазын таңдау тендерлік комиссия мүшелері жалпы санының кемінде үштен екісі қатысқан жағдайда тендерлік комиссияның отырысында өткізіледі. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады және егер ол үшін комиссияның қатысып отырған мүшелерінің жалпы санының көпшілігі дауыс берсе, қабылданған болып есептеледі. Дауыстар тепе тең болған жағдайда тендерлік комиссияның төрағасы дауыс берген шешім қабылданған болып есептеледі.
      Комиссияның шешімімен келіспеген жағдайда тендерлік комиссияның кез келген мүшесі ерекше пікірін білдіреді, оны жазбаша түрде баяндап, ұлттық парк учаскелерін ұзақ мерзімді пайдалануға беруге арналған тендер қорытындыларының хаттамасына (бұдан әрі – тендер қорытындыларының хаттамасы) тіркейді.
      30. Әрбір лот бойынша тендер қорытындыларының хаттамасына комиссияның қатысып отырған барлық мүшелері, сондай-ақ оның хатшысы қол қояды, ол мынадай ақпаратты қамтиды:
      1) отырысқа қатысқан комиссия мүшелерінің тізімі;
      2) өтінім берушінің атауы және оның заңдық мекенжайы;
      3) пайдалануға берілетін жер учаскесінің орналасқан жері және алаңы;
      4) комиссияның шешімі.
      31. Комиссиясы хаттамасының негізінде уәкілетті орган жеті күнтізбелік күн ішінде тендер жеңімпазына ұлттық парктің учаскесін пайдалануға жазбаша рұқсат (бұдан әрі – рұқсат) береді.
      32. Ұлттық парк тендер жеңімпазына тендер нәтижелері және он жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін шарт (бұдан әрі – шарт) жасасу туралы хабарламамен уәкілетті органның рұқсатын жібереді.
      Шарт жасалып, ол уәкілетті органда тіркелгеннен кейін тендер жеңімпазы ұлттық парктің учаскесін пайдаланушы (бұдан әрі – пайдаланушы) болып есептеледі.
      33. Тендер жеңімпазына шарт жасасу үшін хабарлама жіберілген сәттен бастап он жұмыс күні ішінде оның келмеуі, оны жасасудың жеңімпаздың кінәсінен кідіртілуі ұлттық парктің учаскесін пайдаланудан бас тарту ретінде қаралады.
      Бұл жағдайда комиссия ұлттық парктің учаскесін пайдалану жөнінде ең таңдаулы шарттар ұсынған тендердің қалған қатысушылары арасынан жеңімпаз анықтап, тиісті шешім қабылдау үшін уәкілетті органға жібереді не бұл лот осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен келесі тендерге шығарылады.
      34. Тендер нәтижелерін ұлттық парк тендер өткізу туралы хабарландыру сияқты сол бұқаралық ақпарат құралдарында жариялайды.
      35. Тендерге қатысушы комиссияның шешімімен келіспеген жағдайда тендер нәтижелеріне сот тәртібімен шағым жасалуы мүмкін.
      36. Пайдалану мерзімі аяқталғаннан кейін пайдаланушының ұлттық парктің учаскесін пайдалану мерзімін ұзартуға басым құқығы болады.
      37. Пайдаланушы туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін пайдалануға берілген учаскеден бас тартқан жағдайда пайдаланушы құрылыс объектілерін бөлшектеп, басқа жаққа алып кетеді немесе қабылдау-тапсыру актісі бойынша ұлттық паркке береді.
      38. Туризм объектісін салу бөлігінде туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру кезінде пайдаланушы шартты тіркегеннен кейін отыз күнтізбелік күн ішінде уәкілетті органға ұлттық паркпен келісілген эскизді (эскиздік жобаны) береді. Уәкілетті орган эскизге (эскиздік жобаға) бес күн ішінде келісім береді.
      39. Уәкілетті органмен эскизді (эскиздік жобаны) келісіп алғаннан кейін пайдаланушы бір жыл ішінде эскизге (эскиздік жобаға) сәйкес әзірленген жобалық (жобалау-сметалық) құжаттама (бұдан әрі – ЖСҚ) дайындайды, оны кейіннен ұлттық паркпен келіседі.
      40. Ұлттық паркпен келісілген ЖСҚ-ны пайдаланушы «Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 16 шілдедегі Заңының 64-бабының 4-тармағына сәйкес мемлекеттік сараптамаға жібереді.
      41. Ұлттық парктің учаскелерінде объектілер салуға рұқсат алу үшін пайдаланушы уәкілетті органға мемлекеттік сәулет сараптамасы мен мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындысы бар ЖСҚ-ны жолдайды.
      42. Уәкілетті орган мемлекеттік сәулет сараптамасы мен мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындысы бар ЖСҚ негізінде объектіні салуға он күнтізбелік күн ішінде жазбаша рұқсат (бұдан әрі – жазбаша рұқсат) береді.
      43. Пайдаланушы жазбаша рұқсат алғаннан кейін құрылысты бастайтыны жайында ұлттық паркті алдын ала хабардар етіп, оны жүзеге асыра бастайды.
      44. ЖСҚ дер кезінде әзірленбеген, тендерлік құжаттама белгілеген құрылыс мерзімі бұзылған жағдайларда ұлттық парк шарты бір жақты тәртіппен бұзады.

3.2 Ұлттық парктің учаскелерін құрылыс объектілері үшін қысқа мерзімді пайдалануға беру

      45. Қысқа мерзімді пайдалануға ұлттық парктің учаскелері туристік соқпақтар мен маршруттарды, демалу аялдамаларын, шатырлы лагерьлерді, жағажайларды, тамашалау алаңдарын пайдалану үшін уақытша құрылыстар салуға бес жылға дейінгі мерзімге беріледі.
      46. Туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін қысқа мерзімді пайдалануға берілетін ұлттық парк учаскелерінің бар-жоғы туралы мәліметтерді ұлттық парк бұқаралық ақпарат құралдарында орналастырады.
      47. Жеке және заңды тұлғалар (бұдан әрі – өтінім беруші) қысқа мерзімді пайдалануға ұлттық парктің учаскелерін алу үшін ұлттық паркке мына құжаттарды береді:
      1) жеке немесе заңды тұлғаның атауы мен деректемелері, учаскенің орналасқан жері мен алаңы, пайдалану мақсаты мен мерзімі көрсетілетін еркін түрде жазылған өтініш;
      2) заңды тұлғалар үшін - заңды тұлға жарғысының және оны тіркеу туралы куәліктің, жеке тұлғалар үшін - жеке басын куәландыратын құжаттың, жеке кәсіпкерді тіркеу туралы куәліктің көшірмелері;
      3) мемлекеттік табиғи-қорық қоры объектілерін сақтау жөніндегі іс-шараларды, санитариялық-гигиеналық және өртке қарсы іс-шараларды қоса алғанда, ұлттық парктің учаскесін пайдалану және көркейту жоспары.
      48. Ұлттық паркке келіп түскен өтінімді осы Қағидалардың 16-тармағына сәйкес құрылатын комиссия он бес жұмыс күні ішінде қарап, жер учаскесін пайдалануға беру немесе беруден бас тарту туралы шешім қабылдайды.
      49. Комиссия отырысының нәтижелері бойынша мынадай ақпаратты қамтитын хаттама жасалады:
      1) отырысқа қатысқан комиссия мүшелерінің тізімі;
      2) өтінім берушінің атауы және оның заңдық мекенжайы;
      3) пайдалануға берілетін жер учаскесінің орналасқан жері мен алаңы;
      4) комиссияның шешімі.
      50. Хаттамаға отырысқа қатысқан комиссияның барлық мүшелері қол қояды. Комиссия мүшелерінің ерекше пікір білдіруге құқығы бар, ол жазбаша түрде беріледі және хаттамаға тіркеледі.
      51. Уәкілетті орган комиссия хаттамасының негізінде жеті күнтізбелік күн ішінде өтінім берушіге ұлттық парктің учаскесін қысқа мерзімді пайдалануға жазбаша рұқсат береді.
      Ұлттық парк осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес он жұмыс күні ішінде өтінім берушіге шарт жасасу туралы хабарламамен уәкілетті органның рұқсатын жолдайды.
      Комиссия шешіміне сот тәртібімен шағым жасалуы мүмкін.
      52. Хаттаманың және мемлекеттік табиғи-қорық қоры объектілерін сақтау жөніндегі, санитариялық-гигиеналық және өртке қарсы іс-шараларды қоса алғанда, ұлттық парктің жер учаскесін пайдалану және көркейту жоспарының негізінде ұлттық парктің бірінші басшысы мен өтінім беруші жер учаскесін қысқа мерзімді пайдалану шартына қол қояды.
      53. Пайдалану мерзімі аяқталғаннан кейін пайдаланушының ұлттық парктің учаскесін пайдалану мерзімін ұзартуға басым құқығы болады.

Мемлекеттік ұлттық табиғи парктерде туристік
және рекреациялық қызметті жүзеге асыру және
туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру
үшін пайдалануға берілген мемлекеттік ұлттық
табиғи парктердің учаскелерін құрылыс объектілері
үшін пайдалануға рұқсат беру қағидаларына
1-қосымша

Нысан

Туристiк соқпақтың (маршруттың) паспорты

1. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтың (бұдан әрi – ЕҚТА) атауы _______
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
2. Соқпақтың (маршруттың) атауы _____________________________________
3. Соқпақтың (маршруттың) жiктемесi:
      1) қозғалыс жасау түрi бойынша: жаяу жүру, су, шаңғы,
         велосипед, салт атты, автомобиль, мотоцикл, ат-арба, аралас;
      2) қолданыс уақыты бойынша: жыл бойы, маусымдық;
      3) ұйымдастыру нысаны бойынша: топтық және жеке;
4. __________________________________________________________________
                   (негiзгi географиялық пункттердiң атауы)
5. Ұзындығы ____километр (км), аялдаманы ескере отырып, уақыт ұзақтығы ____________сағат.
6. Соқпақтың (маршруттың) жұмыс iстеу мерзiмi.
7. Топтағы адамдардың ең көп саны; шектеу неге байланысты (тамашалау алаңының сиымдылығына, психикалық жайлы шегiне, рекреациялық жүктеме нормаларына). Бiр аптаға немесе бiр айға экскурсиялық топтардың лимиттерi (рекреациялық жүктеме).
8. Экскурсиялық маусым iшiндегi әртүрлi кезеңдер бойынша жол берiлетiн рекреациялық жүктемелер (егер маусым iшiндегi қандай да бiр кезеңде жүктеменi төмендету қажет болса, мысалы, балапандар басу кезiнде құстардың мазасын алмау).
9. Соқпақ арқылы экскурсия ұйымдастырушысынсыз жүрiп өту мүмкiндiгi.
      Соқпақ қалай таңбаланған. Өзiңмен бiрге киiмнен (мысалы, егер соқпақта үңгiрде болу жоспарланса, арнайы киiм) немесе аяқ киiмнен (мысалы, егер аяқты сулап алу, яғни арнайы ағаш төсенiшсiз сулап алу қауiпi бар батпақты учаскелер болса, етiк) не алу керек.
10. Соқпақта жүрiп-тұрудың ерекше ережелерi (осы ЕҚТА-да жүрiп-тұрудың жалпы ережелерiне қосымша, мысалы, соқпақтан шығып кетпеу, тiк жардың шетiне бармау, өзге де сақтық шараларын сақтау).
11. Қауiпсiздiк шаралары.
12. Соқпақпен (маршрутпен) жүрiп өту жоспары:

Р/с №

Соқпақ (маршрут) учаскелерi

Ұзындығы, км

Қозғалыс уақыты

Аялдау уақыты

Тамашалау алаңының, суретке түсiру пунктерінің нөмірі

бастап

дейiн















Барлығы:





13. Соқпақ (маршрут) сызбасы (соқпақ (маршрут) белгіленген масштабы кемінде 1:200000 баспахана шығарған карталар мен сызбаларды желiмдеп жапсырып қоюға болады).
14. Шартты белгiлер:
      соқпақтар (маршруттар);
      сақтық нұсқалар;
      түнеу орындары;
      паналау орындары;
      жасырыну орындары;
      медициналық көмек пунктері;
      байланыс пункттері (байланыс түрi көрсетiлсiн).
15. Соқпақтың (маршруттың) қысқаша сипаттамасы (сипаты).
16. Соқпақ (маршрут) бойындағы және тамашалау (шолу) алаңдарындағы қарап-көру объектiлерiнiң қысқаша сипаттамасы.
17. Соқпақтың (маршруттың) күрделi учаскелерiнiң қысқаша сипаттамасы.
18. Ықтимал дүлей құбылыстар мен олар орын алған кезде топтың iс-қимылы.
19. Жолдамаға ақпараттық парақшаның мәтiнi үшiн ұсынымдар.
      Туристiк жабдықтарға, киiмге, аяқкиiмге, жүрiс-тұрысқа қатысты ұсынымдар енгiзiледi_________________________________________________
_____________________________________________________________________
20. Соқпақты (маршрутты) абаттандыру
      Таңбалау_______________________________________________________
      Соқпақтың (маршруттың) аялдау, паналау, абаттандыру орындары
_____________________________________________________________________
21. Мемлекеттiк табиғи қорықтың ғылыми-техникалық кеңесiнiң шешiмi
      Соқпақты әзiрлеуге және паспортын ресiмдеуге жауапты тұлға_____
_____________________________________________________________________
22. Паспорт 20____жылы________данада жасалды.
23. 20____жылы________ _______беттерге өзгерiстер енгiзiлдi.
    20____жылы________ _______беттерге өзгерiстер енгiзiлдi.
24. Паспорт даналары жiберiлдi:_____________________________________
      _______________________________________________________________
      _______________________________________________________________
      «Келiсiлдi»____________________________________________________
                   (ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы
                   уәкiлеттi органның аумақтық органының басшысы)

      «__»____________20___жыл

Мемлекеттік ұлттық табиғи парктерде туристік
және рекреациялық қызметті жүзеге асыру және
туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру
үшін пайдалануға берілген мемлекеттік ұлттық
табиғи парктердің учаскелерін құрылыс объектілері
үшін пайдалануға рұқсат беру қағидаларына
2-қосымша

Нысан

Тіркелді
________________________________
(уәкілетті органның атауы)
________________________________
(қолы) басшының Т.А.Ә.

№ ______
«__» _________20___жыл

М.О.

Туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін учаскені пайдаланудың № ____ үлгі шарты

_________________                               «__» ________20__жыл
(елді мекен)

Бірлесіп «Тараптар» деп аталатын ____________________________________
негізінде әрекет ететін бұдан әрі «мекеме» деп аталатын
_____________________________________________________________________                    (табиғат қорғау мекемесінің атауы)
атынан _______________________________________________ және бұдан әрі «пайдаланушы» деп аталатын ______________________ негізінде әрекет ететін ________________________________________________________атынан
          (заңды тұлғаның атауы немесе жеке тұлғаның Т.А.Ә.)
_____________________________ төмендегілер туралы осы шартты жасасты.

1. Шарттың мәні

      1. Мекеме пайдаланушыға 20___жылғы « ___» __________ № _____ тендер қорытындыларының хаттамасы (хаттама) негізінде туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін осы шартқа қоса тіркеліп отырған учаске жоспарында (1-қосымша) көрсетілген шекара шегінде _______жылға дейін мерзімге мекеме учаскесін ұзақ мерзімді (қысқа мерзімді) пайдалануға береді.
      2. Пайдалану жүзеге асырылатын учаскенің алаңы мен таксациялық көрсеткіштері осы шартқа 2-қосымшада көрсетілген.

2. Тараптардың құқықтары мен міндеттері

      3. Туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру кезінде пайдаланушының пайдалануға берілген учаскеде дербес әрекет жасауға құқығы бар.
      4. Туристік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру кезінде пайдаланушы:
      1) туризм объектісін салу үшін осы шарт уәкілетті органда тіркелгеннен кейін _____күн ішінде мекемеге келісуге эскиз (эскиздік жоба) беруге;
      2) туроператорлық қызметті жүзеге асыру кезінде ______________тиісті лицензиясы болуға;
      3) мекеме эскизге (эскиздік жобаға) келісім бергеннен кейін уәкілетті органнан келісім алуға;
      4) тендерлік құжаттаманың және уәкілетті органмен келісілген эскиздің (эскиздік жобаның) негізінде 20____жылғы «__»________дейін мерзімде жобалау (жобалау-сметалық) құжаттама (бұдан әрі – ЖСҚ) әзірлеуге;
      5) ЖСҚ әзірлегеннен кейін оны мекемемен келісіп, «Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 64-бабының 4-тармағына сәйкес мемлекеттік сараптамаға жіберуге;
      6) объект салуға рұқсат алу үшін уәкілетті органға мемлекеттік сараптаманың оң қорытындысымен ЖСҚ жіберуге;
      7) Қазақстан Республикасы Салық кодексіне сәйкес өзінің қызметкерлері мен келушілер үшін ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды пайдаланғаны үшін міндетті төлемақыларды төлеуге міндетті.

3. Тараптардың жауапкершілігі

      5. Пайдаланушы ерекше қорғалатын аумақтарды (бұдан әрі – ЕҚТА) пайдаланғаны үшін төлемақыны дер кезінде төлемеген жағдайда пайдаланушы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауаптылықта болады.
      6. ЖСҚ дер кезінде әзірленбеген, тендерлік құжаттамада белгіленген құрылыс мерзімдері бұзылған жағдайларда мекеме учаскені пайдалану шартын біржақты тәртіппен бұзады.

4. Дауларды қарау тәртібі

      7. Осы Шарттың орындалуына байланысты туындайтын барлық даулар келіссөз және қосымша келісімдер жасасу жолымен шешіледі.
      Тараптар келіспеген жағдайда даулар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес соттың қарауына жатады.

5. Өзге де шарттар

      8. Осы Шартта көрсетілген барлық қосымшалар оның ажырамас бөлігі болып табылады.
      9. Осы шартқа барлық өзгерістер мен толықтырулар осы шарттың мәтініне қайшы келмеуге тиіс, жазбаша түрде жасалып, оған тараптар қол қоюы тиіс.
      10. Осы шарт кезекті немесе кезектен тыс орман орналастыру (аңшылық ісін ұйымдастыру) өткізілгеннен және құрылыс объектісіне құқық үшінші бір тұлғаға берілгеннен кейін қайта жасалуға жатады немесе оған өзгерістер мен толықтырулар енгізілуге тиіс.
      11. Осы шартқа енгізілген өзгерістер мен толықтырулар уәкілетті органмен келісілуге жатады.
      12. Осы шарт 3 данада – пайдаланушы мен мекеме үшін бір-бір данадан және уәкілетті органда сақтау үшін бір дана жасалды.
      Барлық 3 дананың да бірдей заңдық күші бар.

6. Шарттың қолданылуы

      13. Шарт мемлекеттік және орыс тілдерінде _____жылға жасалды және ол уәкілетті органда тіркелген сәттен бастап күшіне енеді.

7. Тараптардың заңды мекенжайлары мен деректемелері

        Мекеме                         Пайдаланушы
____________________________     ______________________
       (т.а.ә.)                         (т.а.ә.)
____________________________     ______________________
     (заңды тұлғаның                   (заңды тұлғаның
____________________________     ______________________
     толық атауы)                       толық атауы)

Орналасқан жері______________ Орналасқан жері________
_____________________________ ________________________
Е/шот_____________________ Е/шот ____________________
__________________________       ____________________
       (қолы)                         (қолы)

      М.О.                             М.О.

О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 7 ноября 2006 года № 1063 "Об утверждении Правил предоставления в аренду земельных участков на территории государственных национальных природных парков для осуществления регулируемого туризма и рекреации" и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 5 июля 2012 года № 910

ПРЕСС-РЕЛИЗ      

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 7 ноября 2006 года № 1063 «Об утверждении Правил предоставления в аренду земельных участков на территории государственных национальных природных парков для осуществления регулируемого туризма и рекреации» (САПП Республики Казахстан, 2006 г., № 41, ст. 451) следующие изменения:
      заголовок изложить в следующей редакции:
      «Об утверждении Правил осуществления туристской и рекреационной деятельности в государственных национальных природных парках и выдачи разрешения на использование под объекты строительства участков государственных национальных природных парков, предоставленных в пользование для осуществления туристской и рекреационной деятельности»;
      пункт 1 изложить в следующей редакции:
      «1. Утвердить прилагаемые Правила осуществления туристской и рекреационной деятельности в государственных национальных природных парках и выдачи разрешения на использование под объекты строительства участков государственных национальных природных парков, предоставленных в пользование для осуществления туристской и рекреационной деятельности.»;
      Правила предоставления в аренду земельных участков на территории государственных национальных природных парков для осуществления регулируемого туризма и рекреации, утвержденные указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Признать утратившими силу:
      1) постановление Правительства Республики Казахстан от 7 декабря 2006 года № 1181 «Об утверждении Правил проведения конкурсов на строительство объектов туристского и рекреационного назначения на особо охраняемых природных территориях» (САПП Республики Казахстан, 2006 г., № 46, ст. 496);
      2) постановление Правительства Республики Казахстан от 18 апреля 2011 года № 426 «О внесении дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 7 декабря 2006 года № 1181» (САПП Республики Казахстан, 2011 г., № 33, ст. 403).
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Приложение                   
к постановлению Правительства        
Республики Казахстан           
от 5 июля 2012 года № 910        

Утверждены                  
постановлением Правительства         
Республики Казахстан             
от 7 ноября 2006 года № 1063        

Правила
осуществления туристской и рекреационной деятельности в
государственных национальных природных парках и выдачи
разрешения на использование под объекты строительства участков
государственных национальных природных парков,
предоставленных в пользование для осуществления туристской и
рекреационной деятельности

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила осуществления туристской и рекреационной деятельности в государственных национальных природных парках и выдачи разрешения на использование под объекты строительства участков государственных национальных природных парков, предоставленных в пользование для осуществления туристской и рекреационной деятельности (далее – Правила), разработаны в соответствии с абзацем пятым подпункта 4) статьи 7 Закона Республики Казахстан от 7 июля 2006 года «Об особо охраняемых природных территориях» (далее – Закон) и определяют порядок осуществления туристской и рекреационной деятельности и выдачи разрешения на использование под объекты строительства участков государственных национальных природных парков (далее – национальные парки).
      Туристская и рекреационная деятельность на участках государственных природных резерватов и государственных региональных парков осуществляется в соответствии с настоящими Правилами.
      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:
      1) туристская тропа (далее – тропа) – протяженный участок земли, предназначенный для пешего, велосипедного или конного (верхом) вида передвижения;
      2) туристский маршрут (далее – маршрут) – путь следования туриста, представляющий собой перечень всех географических пунктов, объектов посещения, намеченных для прохождения, осмотра (в ходе путешествия) в познавательных, спортивных, эстетических либо иных целях;
      3) рекреация – понятие, охватывающее все виды отдыха. Восстановление здоровья и трудоспособности путем отдыха вне жилья, на лоне природы.

2. Порядок осуществления туристской и рекреационной
деятельности в национальных парках

      3. Туристская и рекреационная деятельность в национальных парках осуществляется путем строительства и эксплуатации рекреационных центров, гостиниц, кемпингов, музеев и других объектов обслуживания туристов (далее – объекты), проведения любительского (спортивного) рыболовства, организацией туристских маршрутов, троп, устройством бивачных стоянок и смотровых площадок с учетом норм рекреационных нагрузок, в зонах туристской и рекреационной деятельности, ограниченной хозяйственной деятельности.
      4. Туристская и рекреационная деятельность осуществляется непосредственно национальными парками, физическими и юридическими лицами при наличии лицензии на туроператорскую деятельность.
      5. Для осуществления туристской и рекреационной деятельности участки национальных парков предоставляются физическим и юридическим лицам в долгосрочное пользование на срок до 49 лет и краткосрочное пользование на срок до 5 лет и только в зонах туристской, рекреационной и ограниченной хозяйственной деятельности в соответствии с генеральным планом развития инфраструктуры национального парка. В пользование предоставляются участки, как с существующей инфраструктурой, так и для создания новой инфраструктуры.
      6. Для строительства и эксплуатации объектов физические и юридические лица получают соответствующее письменное разрешение ведомства уполномоченного органа в области особо охраняемых природных территорий (далее – уполномоченный орган) на долгосрочное пользование участком национального парка и строительство объектов в порядке, установленном разделом 3.1 настоящих Правил.
      Строительство объектов производится на основании разрешения уполномоченного органа и по проектной (проектно-сметной) документации, разработанной в соответствии с эскизом (эскизным проектом), согласованным с уполномоченным органом.
      7. Для организации и использования туристских маршрутов, троп, устройства бивачных стоянок и смотровых площадок физические и юридические лица получают письменное разрешение уполномоченного органа на краткосрочное пользование участком национального парка в соответствии с разделом 3.2 настоящих Правил.
      8. В случае передачи прав на объекты строительства третьим лицам, построенные на участке национального парка, предоставленного в долгосрочное пользование, договор перезаключается национальным парком с третьим лицом по согласованию с уполномоченным органом в соответствии с настоящими Правилами без изменения сроков пользования.
      9. Проектирование размещения объектов краткосрочного пользования, таких как туристские тропы и маршруты, осуществляется национальным парком, туроператорами и турагентами по согласованию с национальным парком и утверждается уполномоченным органом.
      10. Проектирование тропы (маршрута) предусматривает проведение экспедиционного обследования территории ее прохождения и включает:
      расчет необходимого количества зимовок, бивачных стоянок (полян), стоянок для транспорта, кемпингов, палаточных лагерей, смотровых площадок, пунктов фотографирования и общественного питания, туристского инвентаря, снаряжения и транспортных средств;
      определение потребности в инструкторах по туризму, другом обслуживающем персонале и организацию их подготовки, подготовку рекламно-информационных материалов с описанием трассы похода;
      расчет рекреационной нагрузки.
      11. Обследование осуществляется по территориям с благоприятными природными условиями, отвечающим экологическим и санитарно-гигиеническим нормам и требованиям, а также с учетом реальных возможностей развития конкретного вида туризма.
      12. При проектировании тропы (маршрута) учитываются квалификация инструкторов, необходимая для безопасного ее прохождения, протяженность, климатические, географические показатели района, крутизна склонов, скорость течения рек.
      13. На туристские тропы и маршруты национальным парком разрабатываются паспорта, согласно приложению 1 к настоящим Правилам, и утверждаются уполномоченным органом.

3. Порядок выдачи разрешения на использование под объекты
строительства участков национального парка

3.1 Предоставление участков национального парка под объекты
строительства в долгосрочное пользование

      14. Национальный парк готовит тендерную документацию на предоставление участка национального парка в долгосрочное пользование, выставляемого на тендер, которая заверяется первым руководителем национального парка или лицом его замещающим и направляется в уполномоченный орган для утверждения.
      15. Тендерная документация содержит:
      1) лот (лоты), выставляемый на тендер, сформированный в соответствии с генеральным планом развития инфраструктуры природоохранного учреждения;
      2) информацию о времени и месте проведения тендера;
      3) способ, место и окончательный срок представления тендерных заявок и срок их действия;
      4) условия предоставления участка для пользования, его целевое назначение;
      5) предварительные технические условия на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения объектов в запрашиваемых (расчетных) параметрах, требующихся для дальнейшего устойчивого пользования участком в туристских и рекреационных целях, согласованные с заинтересованными организациями, определяемые в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      6) сроки разработки проектно-сметной документации (далее – ПСД) и строительства объектов. При этом срок разработки ПСД устанавливается не более одного года, а срок строительства объекта не более трех лет;
      7) требования по строительству объектов инженерной, транспортной и социальной инфраструктур, благоустройству прилегающей территории объекта;
      8) требования по возмещению всех убытков, связанных со сносом недвижимости, расположенной на застраиваемом земельном участке, в соответствии с земельным законодательством Республики Казахстан;
      9) акт осмотра земельного участка с указанием площади и приложением схемы участка.
      16. Национальный парк не менее чем за один месяц до тендера размещает объявление о предстоящем тендере в средствах массовой информации, распространяемых на всей территории Республики Казахстан.
      В объявлении о проведении тендера указываются наименование и местонахождение организатора тендера, перечень лотов, выставляемых на тендер, место и способы получения тендерной документации, место и окончательный срок представления тендерных заявок.
      17. Тендерная комиссия (далее – комиссия) создается приказом руководителя национального парка, в состав которой включаются представители национального парка, структурные подразделения местных исполнительных органов, ведающих вопросами развития туризма, территориального органа уполномоченного органа, уполномоченного органа по земельным отношениям области, города республиканского значения, столицы, местного органа по делам архитектуры, градостроительства и строительства области, города республиканского значения, столицы.
      Число членов тендерной комиссии должно быть нечетным, не менее пяти человек. Председателем тендерной комиссии назначаются руководитель национального парка или его заместитель, секретарем – работник национального парка, не входящий в состав комиссии.
      18. Для получения тендерной документации потенциальному участнику необходимо представить заявление на получение с указанием лотов.
      19. Национальный парк до регистрации потенциальных участников тендера предоставляет лицам, получившим тендерную документацию, возможность ознакомиться с участками, отведенными для осуществления туристской и рекреационной деятельности.
      20. Потенциальный участник тендера подготавливает и представляет на регистрацию тендерную заявку в национальный парк в соответствии с требованиями и сроками, установленными тендерной документацией, в запечатанном конверте. С момента регистрации тендерной заявки лицо, представившее тендерную заявку, приобретает статус участника тендера.
      21. При возникновении вопросов к тендерной документации участник тендера не позднее десяти календарных дней до истечения срока представления тендерных заявок обращается с запросом о разъяснении положений тендерной документации. Организатор тендера в течение трех рабочих дней с момента регистрации запроса подготавливает ответ с разъяснением и, независимо от кого поступил запрос, направляет его всем участникам тендера, которым организатор тендера представил тендерную документацию.
      22. Участник тендера представляет следующие документы (на государственном или русском языках):
      1) заявку на участие в тендере с указанием лотов;
      2) нотариально заверенные копии: устава и свидетельства о регистрации юридического лица – для юридических лиц, для физических лиц – документ, удостоверяющий личность, и свидетельство о регистрации индивидуального предпринимателя;
      3) технические спецификации (описание технических характеристик предлагаемых работ и услуг, включая спецификации, планы, чертежи и ссылки на международные или казахстанские стандарты, единые нормы и правила);
      4) перечень предлагаемых услуг и работ, направленных на обеспечение сохранности природных комплексов и объектов государственного природно-заповедного фонда, с учетом создания новых рабочих мест для местного населения и условий для лиц с ограниченными возможностями;
      5) копии лицензий на выполнение работ, предусматриваемых при строительстве объектов туризма;
      6) документы о наличии у участника тендера необходимых средств и производственных мощностей для осуществления строительства объектов туристского и рекреационного назначения (в том числе документы о наличии и количестве работников с указанием их квалификации, стажа работы по специальности).
      В случае привлечения участником тендера субподрядчиков, участник тендера указывает в своей тендерной заявке перечень соответствующих субподрядчиков с приложением: копий необходимых лицензий на выполнение работ по строительству; документов о наличии у субподрядчика необходимых средств и производственных мощностей для осуществления строительства объектов туристского и рекреационного назначения (в том числе документов о наличии и количестве работников с указанием их квалификации, стажа работы по специальности).
      23. Вскрытие конвертов с тендерными заявками осуществляет секретарь тендерной комиссии с одновременным объявлением присутствующим лицам наименования и местонахождения участников тендера, наименования лотов, в которых они планируют участвовать, перечня представленных документов на тендер.
      24. По результатам вскрытия конвертов с тендерными предложениями в день вскрытия конвертов секретарем тендерной комиссии составляется протокол вскрытия конвертов, подписываемый всеми членами тендерной комиссии, заверенные копии которого представляются участникам тендера.
      25. Оценка тендерных заявок проводится тендерной комиссией в течение пятнадцати рабочих дней со дня вскрытия конвертов.
      26. Победителем тендера признается участник, предложения которого по решению тендерной комиссии отвечают следующим требованиям:
      1) соответствие технической спецификации тендерной документации;
      2) наличие необходимых средств и производственных мощностей для осуществления строительства объектов туристского и рекреационного назначения;
      3) предлагаемые работы и услуги обеспечивают сохранение природных комплексов;
      4) наличие дополнительных технических, квалификационных, организационных преимуществ, необходимых для осуществления туристской деятельности и строительства объектов (опыт работы, квалификация работников, дополнительная техника и оборудование).
      27. При отсутствии других претендентов победителем тендера признается единственный участник тендера, если им соблюден порядок, предусмотренный пунктом 20 настоящих Правил, и представленные им предложения по строительству объекта отвечают условиям тендерной документации.
      28. Тендер считается несостоявшимся, если заявки участников тендера будут признаны тендерной комиссией не соответствующими условиям тендерной документации.
      29. Выбор победителя тендера из числа его участников производится на заседании тендерной комиссии при условии присутствия не менее двух третей от общего числа членов комиссии. Решение комиссии принимается открытым голосованием и считается принятым, если за него подано большинство голосов от общего количества присутствующих членов комиссии. В случае равенства голосов, принятым считается решение, за которое проголосовал председатель тендерной комиссии.
      Любой член тендерной комиссии, в случае несогласия с решением комиссии, выражает особое мнение, которое излагает в письменном виде и прикладывает к протоколу итогов тендера на предоставление участков национального парка в долгосрочное пользование (далее – протокол итогов тендера).
      30. Протокол итогов тендера по каждому лоту подписывается всеми присутствующими членами комиссии, также и секретарем, содержащий следующую информацию:
      1) список членов комиссии, участвовавших в заседании;
      2) наименование заявителя и его юридический адрес;
      3) местонахождение и площадь предоставляемого в пользование земельного участка;
      4) решение комиссии.
      31. На основании протокола комиссии уполномоченный орган в течение семи календарных дней выдает письменное разрешение (далее – разрешение) победителю тендера на пользование участком национального парка.
      32. Национальный парк направляет победителю тендера разрешение уполномоченного органа с уведомлением о результатах тендера и заключении в течение десяти рабочих дней договора пользования участком для осуществления туристской и рекреационной деятельности (далее – договор) согласно приложению 2 к настоящим Правилам.
      После заключения договора и регистрации его в уполномоченном органе победитель тендера считается пользователем участка национального парка (далее – пользователь).
      33. Неявка победителя тендера в течение десяти рабочих дней с момента направления ему уведомления для заключения договора, задержка его заключения по вине победителя рассматриваются как отказ от пользования участком национального парка.
      В этом случае комиссия определяет победителя из числа оставшихся участников тендера, предложивших наилучшие условия по пользованию участком национального парка, и направляет в уполномоченный орган для принятия соответствующего решения, либо данный лот выносится на следующий тендер в порядке, установленном настоящими Правилами.
      34. Результаты тендера публикуются национальным парком в тех же средствах массовой информации, что и объявление о проведении тендера.
      35. В случае несогласия участника тендера с решением комиссии, результаты тендера могут быть обжалованы в судебном порядке.
      36. По истечении срока пользования пользователь имеет преимущественное право на продление срока пользования участком национального парка.
      37. В случае отказа пользователем от участка, предоставленного в пользование для осуществления туристской и рекреационной деятельности, пользователь производит демонтаж и удаление объектов строительства или передает национальному парку по акту приема-передачи.
      38. При осуществлении туристской и рекреационной деятельности в части строительства объекта туризма пользователь в течение тридцати календарных дней после регистрации договора представляет в уполномоченный орган эскиз (эскизный проект), согласованный с национальным парком. Уполномоченный орган согласовывает эскиз (эскизный проект) в течение пяти рабочих дней.
      39. С момента согласования уполномоченным органом эскиза (эскизного проекта) пользователь в течение одного года готовит проектную (проектно-сметную) документацию (далее – ПСД), разработанную в соответствии с эскизом (эскизным проектом), с последующим согласованием с национальным парком.
      40. Согласованная с национальным парком ПСД направляется пользователем на государственную экспертизу согласно пункту 4 статьи 64 Закона Республики Казахстан от 16 июля 2001 года «Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан».
      41. Для получения разрешения на строительство объектов на участках национального парка пользователь направляет в уполномоченный орган ПСД с положительным заключением государственной архитектурной экспертизы и государственной экологической экспертизы.
      42. Уполномоченный орган на основании ПСД с положительным заключением государственной архитектурной экспертизы и государственной экологической экспертизы выдает письменное разрешение на строительство объекта (далее – письменное разрешение) в течение десяти календарных дней.
      43. Пользователь после получения письменного разрешения начинает строительство, предварительно уведомив об этом национальный парк.
      44. В случаях несвоевременной разработки ПСД, нарушения сроков строительства, установленных тендерной документацией, национальный парк расторгает договор в одностороннем порядке.

3.2 Предоставление в краткосрочное пользование участков
национального парка под объекты строительства

      45. В краткосрочное пользование предоставляются участки национального парка под строительство временных объектов для использования туристских троп и маршрутов, бивачных стоянок, палаточных лагерей, пляжей, смотровых площадок сроком до пяти лет.
      46. Сведения о наличии участков национального парка, передаваемых в краткосрочное пользование для осуществления туристской и рекреационной деятельности, размещаются национальным парком в средствах массовой информации.
      47. Физические и юридические лица (далее – заявитель) для получения участков национального парка в краткосрочное пользование представляют в национальный парк следующие документы:
      1) заявление произвольной формы, в котором указываются наименование и реквизиты физического или юридического лица, местонахождение и площадь участка, цель и срок пользования;
      2) копии: устава и свидетельства о регистрации юридического лица – для юридических лиц, для физических лиц – документ, удостоверяющий личность, свидетельства о регистрации индивидуального предпринимателя;
      3) план использования и обустройства участка национального парка, включая мероприятия по сохранению объектов государственного природно-заповедного фонда, санитарно-гигиенические и противопожарные мероприятия.
      48. Поступившая в национальный парк заявка в течение пятнадцати рабочих дней рассматривается комиссией, создаваемой в соответствии с пунктом 16 настоящих Правил, которая принимает решение о предоставлении или отказе в предоставлении земельного участка в пользование.
      49. По результатам заседания комиссии составляется протокол, содержащий следующую информацию:
      1) список членов комиссии, участвовавших в заседании;
      2) наименование заявителя и его юридический адрес;
      3) местонахождение и площадь предоставляемого для использования земельного участка;
      4) решение комиссии.
      50. Протокол подписывается всеми членами комиссии, участвующими в заседании. Члены комиссии имеют право на особое мнение, которое выражается в письменном виде и приобщается к протоколу.
      51. На основании протокола комиссии уполномоченный орган в течение семи календарных дней выдает письменное разрешение заявителю на краткосрочное пользование участком национального парка.
      Национальный парк направляет заявителю разрешение уполномоченного органа с уведомлением о заключении в течение десяти рабочих дней договора согласно приложению 2 к настоящим Правилам.
      Решение комиссии может быть обжаловано в судебном порядке.
      52. На основании протокола и плана использования и обустройства участка национального парка, включая мероприятия по сохранению объектов государственного природно-заповедного фонда, санитарно-гигиенические и противопожарные, первым руководителем национального парка и заявителем подписывается договор краткосрочного пользования земельного участка.
      53. По истечении срока пользования пользователь имеет преимущественное право на продление срока пользования участком национального парка.

Приложение 1                  
к Правилам осуществления туристской и     
рекреационной деятельности в         
государственных национальных природных    
парках и выдачи разрешения на использование 
под объекты строительства участков    
государственных национальных природных    
парков, предоставленных в пользование для  
осуществления туристской и рекреационной   
деятельности                 

Форма           

Паспорт
туристической тропы (маршрута)

      1. Наименование особо охраняемой природной территории (далее – ООПТ)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      2. Название тропы (маршрута) __________________________________
      3. Классификация тропы (маршрута):
      1) по виду перемещения: пешеходные, водные, лыжные, велосипедные,
конные, автомобильные, мотоциклетные, гужевые, комбинированные;
      2) по времени действия: круглогодичные, сезонные;
      3) по форме организации: групповые и индивидуальные;
      4. ____________________________________________________________
                 (наименование основных географических пунктов)
      5. Протяженность _______ километров (км), продолжительность _______ часов учитывая остановки.
      6. Сроки функционирования тропы (маршрута).
      7. Максимальное количество человек в группе; с чем связано ограничение (вместимостью видовой площадки, психокомфортным пределом, нормами рекреационной нагрузки). Лимит экскурсионных групп в неделю или в месяц (рекреационная нагрузка).
      8. Допустимые рекреационные нагрузки по различным периодам внутри экскурсионного сезона (если в какой-то период внутри сезона необходимо снизить нагрузку, например, дать покой птицам при высиживании птенцов).
      9. Возможность прохождения тропы без экскурсовода.
      Как тропа промаркирована. Что с собой надо иметь из одежды (например, специальную одежду, если на тропе планируется посещение пещеры) или обуви (например, сапоги, если есть заболоченные участки с риском намочить ноги, то есть без специального деревянного настила).
      10. Особые правила поведения на тропе (в дополнение к общим правилам поведения в данной ООПТ, например, не сходить с тропы, не подходить к краю обрыва, соблюдать иные меры предосторожности).
      11. Меры безопасности.
      12. План прохождения тропы (маршрута):


п/п

Участки тропы
(маршрута)

Протяженность,
км

Время движения

Время
остановок

Номер смотровой
площадки,
пунктов
фотографи-
рования

от

до















Всего:





      13. Схема тропы (маршрута) (допускается вклейка типографских изданных карт и схем масштабом не менее 1:200000 с обозначением тропы (маршрута).
      14. Условные обозначения:
      тропы (маршрута);
      запасные варианты;
      места ночлегов;
      приюты;
      места укрытий;
      пункты медицинской помощи;
      пункты связи (указать вид связи).
      15. Краткая характеристика (описание) тропы (маршрута).
      16. Краткое описание объектов осмотра по тропе (маршруту) и на смотровых (обзорных) площадках.
      17. Краткое описание сложных участков тропы (маршрута).
      18. Возможные стихийные явления и действия группы при их возникновении.
      19. Рекомендации для текста информационного листка к путевке.
      Вносятся рекомендации, касающиеся туристского снаряжения, одежды,
обуви, поведения ____________________________________________
      20. Благоустройство тропы (маршрута)
      Маркировка ____________________________________________________
      Места стоянок, укрытий, благоустройство тропы (маршрута) ______
_____________________________________________________________________
      21. Решение научно-технического совета государственного природного заповедника.
      Ответственный за разработку тропы и оформление паспорта _______
_____________________________________________________________________
      22. Паспорт составлен в 20__ году в ___ экземплярах.
      23. Изменения внесены в 20__ году на ___ страницах
      в 20__ году на ___ страницах.
      24. Экземпляры паспорта направлены: ___________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      «Согласовано» _________________________________________________
       (руководитель территориального органа уполномоченного органа в
                     области особо охраняемых природных территорий)

      «__» ________ 20__ года

Приложение 2                  
к Правилам осуществления туристской и     
рекреационной деятельности в         
государственных национальных природных    
парках и выдачи разрешения на использование 
под объекты строительства участков    
государственных национальных природных    
парков, предоставленных в пользование для  
осуществления туристской и рекреационной   
деятельности                 

Форма           

Зарегистрирован
_____________________________________
(наименование уполномоченного органа)
_____________ _______________________
   (подпись)    Ф.И.О. руководителя
№ ___________
«_____» _____________ 20 ___ года

М. П.

Типовой договор
пользования участком для осуществления туристской и
рекреационной деятельности № ___

________________________                 «__»_____________ 20 __ года
   (населенный пункт)
_____________________________________________________________________
            (наименование природоохранного учреждения)
      в лице _______________, действующего на основании ____________,
именуемый в дальнейшем «учреждение» и _______________________________
____________________________________________________________________,
   (наименование юридического лица или ф.и.о. физического лица)
      в лице _______________________________________, действующего на
основании _____________, именуемый в дальнейшем «пользователь»,
совместно именуемые «Стороны», заключили настоящий договор о нижеследующем.

1. Предмет договора

      1. Учреждение предоставляет пользователю на основании протокола (протокол) итогов тендера от «__»_________20___ года № _______ в долгосрочное (краткосрочное) пользование участок учреждения на срок до _____ лет в пределах границ, указанных в плане участка (приложение 1), прилагаемого к настоящему договору, для осуществления туристской и рекреационной деятельности.
      2. Площадь и таксационные показатели участка, на котором осуществляется пользование, указаны в приложении 2 к настоящему Договору.

2. Права и обязанности сторон

      3. При осуществлении туристской и рекреационной деятельности пользователь имеет право самостоятельно действовать на участке, предоставленном в пользование.
      4. При осуществлении туристской и рекреационной деятельности пользователь обязан:
      1) для строительства объекта туризма, в течение ___________ дней после регистрации настоящего договора в уполномоченном органе представить эскиз (эскизный проект) на согласование учреждению;
      2) при осуществлении туроператорской деятельности иметь соответствующую лицензию _______________________;
      3) после согласования эскиза (эскизного проекта) учреждением получить согласование в уполномоченном органе;
      4) на основании тендерной документации и эскиза (эскизного проекта), согласованного уполномоченным органом, подготовить проектную (проектно-сметную) документацию (далее – ПСД) в срок до «___» ___________ 20 __ года;
      5) после разработки ПСД согласовывать ее с учреждением и направить на государственную экспертизу согласно пункту 4 статьи 64 Закона Республики Казахстан «Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан»;
      6) для получения разрешения на строительство объекта направить в уполномоченный орган ПСД с положительным заключением государственной экспертизы;
      7) осуществлять обязательные платежи за использование особо охраняемыми природными территориями за своих работников и посетителей согласно Налогового кодекса Республики Казахстан.

3. Ответственность сторон

      5. В случае несвоевременного внесения пользователем платы за использование особо охраняемых природных территорий (далее – ООПТ) в установленный срок, пользователь несет ответственность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      6. В случаях несвоевременной разработки ПСД, нарушения сроков строительства, установленных тендерной документацией, учреждение расторгает договор пользования участком в одностороннем порядке.

4. Порядок рассмотрения споров

      7. Все споры, возникающие в связи с исполнением настоящего договора, разрешаются путем переговоров и заключения дополнительных соглашений.
      При несогласии сторон споры подлежат рассмотрению судом в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

5. Прочие условия

      8. Все приложения, указанные в настоящем договоре, являются его неотъемлемой частью.
      9. Все изменения и дополнения к настоящему договору не должны противоречить тексту настоящего договора, должны быть составлены в письменной форме и подписаны сторонами.
      10. Настоящий договор подлежит перезаключению или в него должны быть внесены изменения и дополнения после проведения очередного или внеочередного лесоустройства (охотоустройства) и переуступки прав на объект строительства третьему лицу.
      11. Внесенные изменения и дополнения в настоящий договор подлежат согласованию с уполномоченным органом.
      12. Настоящий договор составлен в 3 экземплярах – по одному экземпляру для пользователя и учреждения и один экземпляр для хранения в уполномоченном органе.
      Все 3 экземпляра имеют одинаковую юридическую силу.

6. Действие договора

      13. Договор заключен на государственном и русском языках на ___ лет и вступает в силу с момента его регистрации в уполномоченном органе.

7. Юридические адреса и реквизиты сторон:

Учреждение
__________________________________
(ф. и. о.)
__________________________________
полное наименование
__________________________________
юридического лица
Месторасположение ________________
__________________________________
Р/ счет __________________________

__________________________________
(подпись)

М. П.

Пользователь
__________________________________
(ф. и. о.)
__________________________________
полное наименование
__________________________________
юридического лица
Месторасположение ________________
__________________________________
Р/ счет __________________________

__________________________________
(подпись)

М. П.