Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарымен, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерімен, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 6 тамыздағы № 797 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 10 тамыздағы № 624 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 10.08.2015 № 624 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 7) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарымен, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерімен, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл қағидалары бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істер агенттігі (келісім бойынша) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігімен бірлесіп, осы Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысынан туындайтын қажетті шараларды қабылдасын.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрi                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2013 жылғы 6 тамыздағы
№ 797 қаулысымен  
бекітілген     

Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай
байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен,
облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың,
аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы
органдарымен, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар
қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің
әкімдерімен, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілермен өзара
іс-қимыл қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарымен, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерімен, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 7) тармақшасына сәйкес әзірленді және Бірыңғай байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен, облыстық, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың, жергілікті атқарушы органдарымен, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерімен, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау тәртібін белгілейді.
      2. Өзара іс-қимылға қатысушылар:
      1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы (бұдан әрі – Бірыңғай байланыс орталығы);
      2) ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган;
      3) мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган;
      4) орталық мемлекеттік органдар;
      5) халыққа қызмет көрсету орталықтары;
      6) облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдері (бұдан әрі – жергілікті атқарушы органдар);
      7) өзге де көрсетілетін қызметті берушілер.

2. Бірыңғай байланыс орталығының орталық мемлекеттік
органдармен, жергілікті атқарушы органдармен, сондай-ақ
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау тәртібі

      3. Бірыңғай байланыс орталығы көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша ақпарат (бұдан әрі – ақпарат) беру жөніндегі функцияларды жүзеге асырады, ол Бірыңғай байланыс орталығының консультация беруі үшін қабылданған мемлекеттік көрсетілетін қызметтер бойынша ұсынылады.
      Бірыңғай байланыс орталығын мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша консультация беру үшін қабылдау ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган бекітетін Бірыңғай байланыс орталығының консультация беруі үшін Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының мемлекеттік көрсетілетін қызметтерін қабылдау жоспар-кестесіне (бұдан әрі – жоспар-кесте) сәйкес жүзеге асырылады.
      4. Бірыңғай байланыс орталығы жоспар-кестеге сәйкес орталық мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдарға мемлекеттік қызметті көрсету және Бірыңғай байланыс орталығы қызметкерлерін мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша оқытуды жүргізу тәртібі бойынша ақпаратты ұсыну туралы туралы жазбаша (электрондық) түрде сұрау салу жолдайды.
      5. Орталық мемлекеттік органдар және жергілікті атқарушы органдар Бірыңғай байланыс орталығының сұрау салуын алған сәттен бастап екі жұмыс күні ішінде Бірыңғай байланыс орталығына ақпаратты ұсынуға және оқытуды жүргізуге жауапты адамды (бұдан әрі – жауапты адам) тағайындайды, ол тағайындалған сәттен бастап үш жұмыс күнінен аспайтын мерзімде мемлекеттік орган басшысының қол қоюымен Бірыңғай байланыс орталығына қажетті ақпаратты осы Қағидаларға қосымшада көрсетілген нысанға сәйкес электрондық тасығышта және (немесе) қағаз түрінде ұсынады.
      Алынған ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының қызметкері Бірыңғай байланыс орталығының деректер базасына енгізеді.
      6. Ұсынылған ақпаратқа өзгерістер мен толықтырулар енгізілген жағдайда жауапты адам өзгерістер мен толықтырулар енгізілген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде жұмыс тәртібінде ақпаратты жаңартады және Бірыңғай байланыс орталығына жібереді.
      7. Жауапты адамдар ауысқан немесе жұмыстан босатылған жағдайда орталық мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдар үш жұмыс күні ішінде Бірыңғай байланыс орталығына тиісті хабарлама жібереді және жауапты адамдар туралы жаңа мәліметтерді ұсынады.
      8. Бірыңғай байланыс орталығына осы Қағидалардың 5-тармағында көрсетілген ақпаратты ұсынғаннан кейін бес жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде орталық мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдар Бірыңғай байланыс орталығының қызметкерлерін олардың құзыретіне жататын мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша оқытуды ұйымдастырады. Оқыту аяқталғаннан кейін тараптардың уәкілетті өкілдері қол қоятын Бірыңғай байланыс орталығының консультация беру үшін мемлекеттік көрсетілетін қызметті қабылдау хаттамасы (бұдан әрі – хаттама) жасалады.
      9. Мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығы көрсетілетін қызметті алушыларға хаттамаға қол қойылған сәттен бастап бес жұмыс күні өткен соң ұсына бастайды.
      10. Өз функцияларын іске асыру кезінде Бірыңғай байланыс орталығы қажетті ақпарат пен түсініктемелер алу үшін өзара іс-қимылға қатысушыларға жүгінеді.
      11. Бұрын ұсынылған ақпарат көрсетілетін қызметтерді алушылардың өтініштерін қанағаттандыру үшін жеткіліксіз болған жағдайда орталық мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдар:
      1) мемлекеттік құпияларды, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияларды құрайтын ақпаратты қоспағанда, Бірыңғай байланыс орталығына оның сұрау салулары бойынша Бірыңғай байланыс орталығының қызметіне қажетті ақпаратты ұсынады;
      2) Бірыңғай байланыс орталығына өз функцияларын іске асыру кезінде қажет болуы мүмкін көрсетілетін мемлекеттік қызметтер бойынша ауызша консультациялар, телефон арқылы түсініктемелер беру және жұмыс тәртібінде қосымша ақпарат ұсыну арқылы Бірыңғай байланыс орталығына оның өз функцияларын жүзеге асыруға жәрдемдеседі.
      12. Белгілі бір орталық мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдар бір ай ішінде бірнеше рет Бірыңғай байланыс орталығына қажетті ақпаратты беруден бас тартқан жағдайда, Бірыңғай байланыс орталығы растайтын құжаттар мен материалдарды қоса отырып, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға ақпаратты ұсынудан бас тарту туралы хабарлайды.
      13. Бірыңғай байланыс орталығы ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органға көрсетілетін қызметті алушылардың өтініштері бойынша тоқсан сайынғы есепті ұсынады.
      14. Есеп есепті кезең аяқталғаннан кейінгі күнтізбелік он күн ішінде ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган бекіткен нысан бойынша берiледi.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету кезеңі туралы ақпарат көрсетілетін қызметті алушыға оның Бірыңғай байланыс орталығына жүгінуі кезінде ұсынылады.
      16. Бірыңғай байланыс орталығы көрсетілетін қызметті алушыларды мемлекеттік қызметті көрсету сатысы туралы тиісті ақпараттандыру үшін көрсетілетін қызметті берушілер мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – ХҚО ЫАЖ) мемлекеттік қызметті көрсету сатысы туралы деректерді енгізеді.
      Көрсетілетін қызметті берушілердің ақпаратты ХҚО ЫАЖ-ға енгізу тәртібі ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган бекіткен Мемлекеттік қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сатысы туралы деректерді енгізу қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.
      17. Бірыңғай байланыс орталығы көрсетілетін қызметті алушыларға шағымды www.1414.kz электрондық мекенжайы бойынша «электрондық үкімет» веб-порталының форумы (бұдан әрі – ЭҮП форумы) арқылы электрондық цифрлық қолтаңбамен расталған электрондық құжат нысанында беру тәртібі бойынша кеңес береді және оны қарау мерзімі туралы хабардар етеді.
      18. Бірыңғай байланыс орталығы ай сайын келесі айдың бесінші күніне қарай мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жазбаша (электрондық) түрде талдамалық есеп береді.
      Есепте ЭҮП форумы арқылы бір ай ішінде берілген шағымдардың жалпы саны, мемлекеттік қызметтер саласындағы шағымдарды қарау мерзімдері, орталық мемлекеттік органдардың, жергілікті атқарушы органдардың, халыққа қызмет көрсету орталықтарының және көрсетілетін қызметті берушілердің Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген шағымдарды қарау мерзімінде жол берген бұзушылықтарының саны, мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауын және көрсетілетін қызметті алушының байланыс деректерін көрсете отырып, мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бекітілген стандартына сәйкес келмейтініне шағымдар саны, көрсетілетін қызмет алушының байланыс деректерін көрсете отырып, орталық мемлекеттік органдар және жергілікті атқарушы органдар, халыққа қызмет көрсету орталықтары қызметкерлерінің және көрсетілетін қызметті берушілердің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдар саны көрсетіледі.
      19. Бірыңғай байланыс орталығы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның жазбаша өтініші бойынша Бірыңғай байланыс орталығының орталық мемлекеттiк органдармен және жергiлiктi атқарушы органдармен, халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және көрсетілетін қызметті берушілермен ақпараттық алмасу мәселелері бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның қызметкерлерін оқытуды жүргізеді.
      20. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға ішкі бақылау шеңберінде орталық мемлекеттік органдар немесе жергілікті атқарушы органдар ұсынатын есептік ақпарат пен Бірыңғай байланыс орталығы ұсынатын есептік ақпарат арасында алшақтықтар туындаған жағдайда, Бірыңғай байланыс орталығы алшақтықтың әр жағдайы бойынша түсіндірме ақпаратты мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға дереу ұсынады.
      21. Орталық мемлекеттiк органдар және жергiлiктi атқарушы органдар жауапты адамның Бірыңғай байланыс орталығына ақпаратты ұсыну жөніндегі міндеттерін тиісінше орындауын қамтамасыз етеді.

Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі 
бірыңғай байланыс орталығының орталық мемлекеттік  
органдармен, облыстардың, республикалық маңызы бар  
қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар
қалалардың жергілікті атқарушы органдарымен, қаладағы
аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің,
ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерімен, сондай-ақ
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл   
қағидаларына қосымша                  

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы ақпарат

Р/с

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің тізілімдегі №

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (оның деректемелерін көрсете отырып)

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (оның деректемелерін көрсете отырып)

Нормативтік құқықтық актілердің өзгерістері

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы ақпарат орналасқан интернет-ресурс

Жауапты адамның тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы

Жауапты адамның байланыс телефондары, электрондық пошта мекенжайы

1

2

3

4

5

6

7

8

9










      Жауапты орындаушының Т.А.Ә.
      Күні: 201_ ж. «___» ______

Об утверждении Правил взаимодействия Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг с центральными государственными органами, местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимами районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов, а также услугодателями

Постановление Правительства Республики Казахстан от 6 августа 2013 года № 797. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 августа 2015 года № 624

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 10.08.2015 № 624 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления  см. приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 18 февраля 2015 года № 130.

      В соответствии с подпунктом 7) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила взаимодействия Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг с центральными государственными органами, местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимами районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов, а также услугодателями.
      2. Агентству по делам государственной службы Республики Казахстан (по согласованию) совместно с Министерством транспорта и коммуникаций Республики Казахстан принять необходимые меры, вытекающие из данного постановления Правительства Республики Казахстан.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Утверждены       
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 6 августа 2013 года № 797

Правила взаимодействия Единого контакт-центра по вопросам
оказания государственных услуг с центральными государственными
органами, местными исполнительными органами областей, городов
республиканского значения, столицы, районов, городов областного
значения, акимами районов в городе, городов районного значения,
поселков, сел, сельских округов, а также услугодателями

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила взаимодействия Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг с центральными государственными органами, местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимами районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов, а также услугодателями (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 7) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» и устанавливают порядок взаимодействия Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг с центральными государственными органами, местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимами районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов, а также услугодателями.
      2. Участники взаимодействия:
      1) Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг (далее – Единый контакт центр);
      2) уполномоченный орган в сфере информатизации;
      3) уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг;
      4) центральные государственные органы;
      5) центры обслуживания населения;
      6) местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимы районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов (далее – местные исполнительные органы);
      7) иные услугодатели.

2. Порядок взаимодействия Единого контакт-центра с центральными
государственными органами, местными исполнительными органами,
а также услугодателями

      3. Единый контакт-центр осуществляет функции по предоставлению услугополучателям информации по вопросам оказания государственных услуг (далее - информация), которая представляется по государственным услугам, принятым для консультирования Единым контакт-центром.
      Принятие для консультирования государственной услуги в Единый контакт-центр осуществляется согласно плану-графику принятия государственных услуг государственных органов Республики Казахстан для консультирования Единым контакт-центром (далее - план-график), утверждаемому уполномоченным органом в сфере информатизации.
      4. Единый контакт-центр в соответствии с план-графиком направляет в центральные государственные органы и местные исполнительные органы запрос в письменном (электронном) виде о представлении информации по порядку оказания государственной услуги и проведения обучения сотрудников Единого контакт-центра по вопросам оказания государственной услуги.
      5. С момента получения запроса Единого контакт-центра центральные государственные органы и местные исполнительные органы в течение двух рабочих дней назначают ответственное лицо за представление информации в Единый контакт-центр и проведение обучения (далее - ответственное лицо), которое в срок не более трех рабочих дней с момента назначения представляет за подписью руководителя государственного органа требуемую информацию в Единый контакт-центр на электронном носителе и (или) в бумажном виде по форме, указанной в  приложении к настоящим Правилам.
      Полученная информация вносится сотрудником Единого контакт-центра в базу данных Единого контакт-центра.
      6. В случаях внесения изменений и дополнений в представленную информацию, ответственное лицо актуализирует представленную информацию в рабочем порядке в течение трех рабочих дней с даты внесения изменений и дополнений и направляет в Единый контакт-центр.
      7. В случаях перевода или увольнения ответственных лиц, государственные органы и местные исполнительные органы в течение трех рабочих дней направляют в Единый контакт-центр соответствующее уведомление и представляют новые сведения об ответственных лицах.
      8. В срок не позднее пяти рабочих дней после представления в Единый контакт центр информации, указанной в пункте 5 настоящих Правил, центральные государственные органы и местные исполнительные органы организуют обучение сотрудников Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг, входящих в их компетенцию. По окончании обучения составляется протокол принятия Единым контакт-центром государственной услуги для консультирования (далее – протокол), подписываемый уполномоченными представителями сторон.
      9. Информацию о порядке оказания государственной услуги Единый контакт-центр начинает представлять услугополучателям по истечении пяти рабочих дней с момента подписания протокола.
      10. При реализации своих функций Единый контакт-центр обращается к участникам взаимодействия для получения необходимой информации и разъяснений.
      11. Центральные государственные органы и местные исполнительные органы в случае недостаточности ранее представленной информации для удовлетворения запросов услугополучателей:
      1) представляют в Единый контакт-центр по его запросам необходимую для деятельности Единого контакт-центра информацию, за исключением информации, составляющей государственные секреты, коммерческую и иную охраняемую законом тайну;
      2) содействуют Единому контакт-центру в осуществлении им своих функций путем предоставления устных консультаций, разъяснений по телефону и представления в рабочем порядке дополнительной информации по оказываемым государственным услугам, которая может понадобиться Единому контакт-центру при реализации своих функций.
      12. В случае неоднократного отказа в течение месяца одними и теми же центральными государственными органами и местными исполнительными органами в представлении Единому контакт-центру необходимой информации по оказываемым государственным услугам, Единый контакт-центр информирует об отказе в представлении информации уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг с приложением подтверждающих материалов и документов.
      13. Единый контакт-центр представляет в уполномоченный орган в сфере информатизации ежеквартальный отчет по обращениям услугополучателей.
      14. Отчет представляется в течение десяти календарных дней, следующих после окончания отчетного периода по форме, утвержденной уполномоченным органом в сфере информатизации.
      15. Информация о стадии оказания государственной услуги представляется услугополучателю при его обращении в Единый контакт-центр.
      16. Для надлежащего информирования Единым контакт-центром услугополучателей о стадии оказания государственной услуги услугодатели вносят данные о стадии оказания государственной услуги в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг (далее - ИИС ЦОН).
      Порядок внесения услугодателями данных в ИИС ЦОН осуществляется согласно Правилам внесения данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания государственной услуги, утвержденным уполномоченным органом в сфере информатизации.
      17. Единый контакт-центр консультирует услугополучателей по порядку подачи через форум веб-портала «электронного правительства» по электронному адресу: www.1414.kz (далее – форум ПЭП) жалобы в форме электронного документа, заверенного электронной цифровой подписью, и информирует о сроке ее рассмотрения.
      18. Единый контакт-центр ежемесячно к пятому числу следующего месяца представляет в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг аналитический отчет в письменном (электронном) виде.
      В отчете отражается общее количество поданных через форум ПЭП в течение месяца жалоб, сроки рассмотрения жалоб, количество допущенных нарушений установленного законодательством Республики Казахстан в сфере государственных услуг срока рассмотрения жалоб центральными государственными органами, местными исполнительными органами, центрами обслуживания населения и услугодателями, количество жалоб на порядок оказания государственной услуги и несоответствие утвержденному стандарту государственной услуги с указанием наименования государственной услуги и контактных данных услугополучателя, количество жалоб на действия (бездействие) работников центральных государственных органов и местных исполнительных органов, центров обслуживания населения и услугодателей с указанием контактных данных услугополучателя.
      19. Единый контакт-центр по письменному запросу уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг проводит обучение сотрудников уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг по вопросам информационного обмена Единого контакт-центра с центральными государственными органами и местными исполнительными органами, центрами обслуживания населения и услугодателями.
      20. В случае возникновения расхождений между отчетной информацией, представляемой в рамках внутреннего контроля центральными государственными органами или местными исполнительными органами, и отчетной информацией, представляемой Единым контакт-центром в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, Единый контакт-центр незамедлительно представляет пояснительную информацию по каждому случаю расхождения в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      21. Центральные государственные органы и местные исполнительные органы обеспечивают надлежащее выполнение ответственным лицом обязанностей по представлению информации в Единый контакт-центр.

Приложение                  
к Правилам взаимодействия Единого     
контакт-центра по вопросам оказания     
государственных услуг с центральными    
государственными органами,          
местными исполнительными органами      
областей, городов республиканского значения,
столицы, районов, городов областного значения,
акимами районов в городе, городов     
районного значения, поселков, сел,    
сельских округов, а также услугодателями  

                            Информация о государственной услуге

№ п/п

№ государственной услуги в реестре

Наименование государственной услуги

Стандарт государственной услуги (с указанием его реквизитов)

Регламент государственной услуги (с указанием его реквизитов)

Изменения нормативных правовых актов

Интернет-ресурс, на котором размещена информация о государственной услуге

Фамилия, имя, отчество, должность ответственного лица

Контактные телефоны, адрес электронной почты ответственного лица

1

2

3

4

5

6

7

8

9










Ф.И.О. ответственного исполнителя
Дата: « __ »________ 201 _г.