Жалпыға ортақ пайдаланылатын халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарын салу мен реконструкциялау жөніндегі және облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, сондай-ақ күрделі және орташа жөндеу жөніндегі жобалардың басымдығы критерийлерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 16 қыркүйектегі № 971 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 15 желтоқсандағы № 1128 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 15.12.2023 № 1128 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Автомобиль жолдары туралы" 2001 жылғы 17 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 11-бабының 8-4) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Жалпыға ортақ пайдаланылатын халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарын салу мен реконструкциялау жөніндегі және облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, сондай-ақ күрделі және орташа жөндеу жөніндегі жобалардың басымдығы критерийлері бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

С.Ахметов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2013 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 971 қаулысымен
бекітілген

Жалпыға ортақ пайдаланылатын халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарын салу мен реконструкциялау жөніндегі және облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, сондай-ақ күрделі және орташа жөндеу жөніндегі жобалардың басымдығы критерийлері

      1. Осы Жалпыға ортақ пайдаланылатын халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарын салу мен реконструкциялау жөніндегі және облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, сондай-ақ күрделі және орташа жөндеу жөніндегі жобалардың басымдығы критерийлері "Автомобиль жолдары туралы" 2001 жылғы 17 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 11-бабының 8-4) тармақшасына сәйкес әзірленді.

      2. Жалпыға ортақ пайдаланылатын халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарын салу мен реконструкциялау жөніндегі жобалардың басымдылығы төмендей беретін деңгейлер бойынша мынадай критерийлерге сәйкес айқындалады:

      1) Қазақстан Республикасы Президентінің жыл сайынғы Қазақстан халқына елдегі жағдай және Республиканың ішкі және сыртқы саясатының негізгі бағыттары туралы ауызша не жазбаша жолдаулары шеңберіндегі тапсырмаларында, Қазақстан Республикасы Президентінің немесе Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімдерімен бекітілген стратегиялық және бағдарламалық құжаттарда айқындалған жобалар;

      2) Қазақстан Республикасы қатысушы болып табылатын халықаралық шарттарда айқындалған жобалар;

      3) жалпыға ортақ пайдаланылатын халықаралық маңызы бар автомобиль жолдары;

      4) геометриялық (техникалық санатқа) және техникалық параметрлерге жауап бермейтін автомобиль жолдары;

      5) іргелес елді мекендерге қатысты баламасы жоқ автомобиль жолдары;

      6) теміржолдарға жақын жерден шыға алмайтын елді мекендерге іргелес автомобиль жолдары.

      3. Облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, сондай-ақ күрделі және орташа жөндеу жөніндегі жобалардың басымдығы төмендейтін деңгейлер бойынша мынадай критерийлерге сәйкес айқындалады:

      1) құрылыс және реконструкциялау жобаларын жоспарлау кезінде:

      елдегі жағдай және Республиканың ішкі және сыртқы саясатының негізгі бағыттары туралы Қазақстан халқына жыл сайынғы ауызша немесе жазбаша жолдаулар шеңберінде Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмаларында, Қазақстан Республикасы Президентінің немесе Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімдерімен бекітілген стратегиялық және бағдарламалық құжаттарда айқындалған жобалар;

      Қазақстан Республикасы қатысушысы болып табылатын халықаралық шарттарда айқындалған жобалар;

      техникалық санаты іс жүзіндегі қозғалыс қарқындылығына сәйкес келмеген жағдайда, аудан орталықтарының Қазақстан Республикасының облыс орталықтарымен, аудан орталықтарының өзара және елді мекендерден тыс орналасқан туристік қызмет объектілерімен байланысын қамтамасыз ететін автомобиль жолдары;

      тұрғындардың жалпы саны кемінде 15 000 адам болатын елді мекендерге іргелес автомобиль жолдары;

      бойында 100 адамнан асатын жұмысшы персоналы бар кемінде екі өндірістік (өнеркәсіптік, ауыл шаруашылығы) немесе астық қабылдау кәсіпорындары бар автомобиль жолдары;

      2) күрделі жөндеу жобаларын жоспарлау кезінде:

      аудан орталықтарының Қазақстан Республикасының облыс орталықтарымен, аудан орталықтарының өзара және елді мекендерден тыс орналасқан туристік қызмет объектілерімен байланысын қамтамасыз ететін автомобиль жолдары;

      тұрғындардың жалпы саны кемінде 10 000 адам болатын елді мекендерге іргелес автомобиль жолдары;

      бойында 50 адамнан асатын жұмысшы персоналы бар өндірістік (өнеркәсіптік, ауыл шаруашылығы) немесе астық қабылдау кәсіпорындары бар автомобиль жолдары;

      жолдың жөндеуаралық қызмет ету мерзімі 15 жылдан асатын автомобиль жолдары;

      3) орташа жөндеу жобаларын жоспарлау кезінде:

      аудан орталықтарының Қазақстан Республикасының облыс орталықтарымен, аудан орталықтарының өзара және елді мекендерден тыс орналасқан туристік қызмет объектілерімен байланысын қамтамасыз ететін автомобиль жолдары;

      тұрғындардың жалпы саны кемінде 5 000 адам болатын елді мекендерге іргелес автомобиль жолдары;

      жамылғысының төсемінің жөндеуаралық қызмет ету мерзімі 5 жылдан асатын автомобиль жолдары.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 23.10.2021 № 761 қаулысымен (01.01.2022 бастап қолданысқа енгізіледі).

      4. Осы критерийлердің 3-тармағына сәйкес облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, сондай-ақ күрделі және орташа жөндеу жөніндегі жобаларды республикалық бюджеттен қаржыландыру басымдығы, мынандай критерийлердің жалпы меншікті үлесімен айқындалады:

      1) жолдардың жалпы ұзындығы;

      2) жергілікті бюджет шығыстары мен республикалық бюджеттен қаржыландырудың арақатынасы;

      3) орындалу сапасы;

      4) облыс халқының 10 мың адамына шаққанда автомобиль жолдарымен қамтамасыз етілуі;

      5) автомобиль көлігінің жүк айналымы мен жолаушылар айналымының көрсеткіштері;

      6) жақсы және қанағаттанарлық жай-күйдегі жолдардың ұзақтығы;

      7) мемлекеттік бюджетке кірістердің меншікті үлесі.

      Ескерту. Критерийлер 4-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 16.05.2014 № 496 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      5. Облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, сондай-ақ күрделі және орташа жөндеудің әрбір жобасы бойынша республикалық бюджеттен қаржыландыру көлемін және әрбір критерийдің жеке номиналдық мәндерін есептеудің әдістемесін автомобиль жолдары бойынша уәкілетті мемлекеттік орган айқындайды.

      Ескерту. Критерийлер 5-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 16.05.2014 № 496 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      6. Республикалық бюджеттен облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, сондай-ақ күрделі және орташа жөндеу жөніндегі жобаларды қаржыландыру басымдылығының критерийі Қазақстан Республикасы Президентінің немесе осы критерийлердің 3-тармағының 1) тармақшасында көзделмеген Қазақстан Республикасы Үкіметінің жеке тапсырмаларымен анықталған көліктік инфрақұрылымдардың жобаларын қаржыландыруға нысаналы ағымдағы трансферттерді жоспарлау кезінде қолданылмайды.

      Ескерту. Критерийлер 6-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 16.05.2014 № 496 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

On approval of the priority criteria of projects for construction and reconstruction of public automobile roads of international and republican importance and construction, reconstruction, as well as major and medium repairs of automobile roads of regional and district importance

Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan № 971 dated September 16, 2013. Abolished by Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 12/15/2023 No. 1128

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 12/15/2023 No. 1128 (effective ten calendar days after the date of its first official publication).

      In accordance with Subparagraph 8-4) of Article 11 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 17, 2001 “On automobile roads”, the Government of the Republic of Kazakhstan hereby DECREES AS FOLLOWS:

      1. Approve the attached priority criteria of projects for construction and reconstruction of public automobile roads of international and national importance and construction, reconstruction, as well as major and medium repairs of automobile roads of regional and district importance.

      2. This Decree shall be enforced from the day of the first official publication.

      The Prime Minister of the Republic of Kazakhstan S. Akhmetov

  Approved by
the Decree of the Government of
  the Republic of Kazakhstan
No. 971 dated September 16, 2013

Priority criteria of projects for construction and reconstruction of public automobile roads of international and republican importance and construction, reconstruction, as well as major and medium repairs of automobile roads of regional and district importance

      1. These priority criteria of projects for construction and reconstruction of public automobile roads of international and national importance and the construction, reconstruction, as well as major and medium repairs of automobile roads of regional and district importance shall be developed in accordance with Subparagraph 8-4) of Article 11 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 17, 2001 “On automobile roads”.

      2. The priority of projects for construction and reconstruction of public automobile roads of international and national importance shall be determined in accordance with the following criteria for downward levels:

      1) projects defined in the instructions of the President of the Republic of Kazakhstan within the framework of annual oral or written messages to the people of Kazakhstan On the situation in the country and main directions of domestic and foreign policy of the republic, in strategic and program documents approved by the decisions of the President of the Republic of Kazakhstan or the Government of the Republic of Kazakhstan;

      2) projects defined in international treaties to which the Republic of Kazakhstan is a party;

      3) public automobile roads of international importance;

      4) automobile roads that do not meet the geometric (technical category) and technical parameters;

      5) automobile roads that do not have an alternative in relation to adjacent settlements;

      6) automobile roads adjacent to settlements that do not have nearby exits to the railways.

      3. The priority of projects for construction, reconstruction, as well as major and medium repairs of automobile roads of regional and district importance shall be determined in accordance with the following criteria for downward levels:

      1) when planning construction and reconstruction projects:

      projects defined in instructions of the President of the Republic of Kazakhstan within the framework of annual oral or written messages to the people of Kazakhstan on the situation in the country and main directions of domestic and foreign policy of the Republic, in strategic and program documents approved by the decisions of the President of the Republic of Kazakhstan or the Government of the Republic of Kazakhstan;

      projects defined in international treaties to which the Republic of Kazakhstan is a party;

      automobile roads providing communication of district centers with regional centers of the Republic of Kazakhstan, district centers with each other and with the objects of tourism activity, situated outside settlements, provided that the technical category shall not correspond to the actual traffic intensity;

      automobile roads with adjacent settlements, with a total population of at least 15 000 people;

      automobile roads with at least two production (industrial, agricultural) or grain-receiving enterprises with working personnel of more than 100 employees;

      2) when planning major repair projects:

      automobile roads providing communication of district centers with regional centers of the Republic of Kazakhstan, district centers with each other and with the objects of tourism activity, situated outside settlements;

      automobile roads with adjacent settlements, with a total population of at least 10000 people;

      automobile roads with the production (industrial, agricultural) or grain receiving enterprises with working personnel of more than 50 employees;

      automobile roads exceeding the period between repairs of road for more than 15 years;

      3) when planning medium repair projects:

      automobile roads providing communication of district centers with regional centers of the Republic of Kazakhstan, district centers with each other and with the objects of tourism activity, situated outside settlements;

      automobile roads with adjacent settlements, with a total population of at least 5000 people;

      automobile roads exceeding the period between repairs of surfacing for more than 5 years.

      Footnote. Paragraph 3 – as amended by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 23.10.2021 No. 761 (shall be enforced from January 1, 2022).

      4. The priority of financing from the republican budget for construction, reconstruction, as well as major and medium repairs of automobile roads of regional and district importance, corresponding to Paragraph 3 of these criteria shall be determined by the total specific share of the following criteria:

      1) total length of the roads;

      2) ratio of local budget expenditures and financing from the republican budget;

      3) quality of performance;

      4) provision of automobile roads for 10 thousand people in region;

      5) indicators of freight turnover and passenger traffic of road transport;

      6) length of roads in good and satisfactory condition;

      7) specific share of revenues to the state budget.

      Footnote. The criteria shall be supplemented by Paragraph 4 in accordance with the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 16.05.2014 No. 496 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day its first official publication).

      5. The methodology for calculating the amount of financing from the republican budget and the nominal value of each criterion separately for each project for construction, reconstruction, as well as major and medium repairs of automobile roads of regional and district significance shall be determined by the authorized state agency for automobile roads.

      Footnote. The criteria shall be supplemented by Paragraph 5 in accordance with the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 16.05.2014 No. 496 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day its first official publication).

      6. The priority criteria for financing projects for construction, reconstruction, as well as major and medium repairs of automobile roads of regional and district importance from the republican budget shall not apply when planning targeted current transfers to finance transport infrastructure projects, as determined by separate instructions of the President of the Republic of Kazakhstan or the Government of the Republic of Kazakhstan, not provided by Subparagraph 1) of Paragraph 3 of these criteria.

      Footnote. The criteria shall be supplemented by Paragraph 6 in accordance with the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 16.05.2014 No. 496 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day its first official publication).