"Экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы қолдаухаттарды қарау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 23 қаңтардағы № 25 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 15 қазандағы № 829 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 15.10.2015 № 829 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      БАСПАСӨЗ РЕЛИЗІ

 

      РҚАО-ның ескертпесі.

      ҚР мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша 2014 жылғы 29 қыркүйектегі № 239-V ҚРЗ Заңына сәйкес ҚР Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 10 сәуірдегі № 321 бұйрығын қараңыз.


      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы қолдаухаттарды қарау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.
      2. «Экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы өтінішхаттарды қарау» мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 20 маусымдағы № 807 қаулысының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2012 ж., № 57, 786-құжат) күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің       
2014 жылғы 23 қаңтардағы
№ 25 қаулысымен    
бекітілген      

«Экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы қолдаухаттарды
қарау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет – «Экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы қолдаухаттарды қарау» (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Бәсекелестікті қорғау агенттігі (Монополияға қарсы агенттік) әзірледі.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасы Бәсекелестікті қорғау агенттігі (Монополияға қарсы агенттік) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтiнiштердi қабылдау және нәтижелердi беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар пакетін тапсырған сәттен бастап – күнтізбелік 60 (алпыс) күн;
      көрсетілетін қызметті беруші қолдаухатты алған күннен бастап күнтiзбелiк 10 (он) күн iшiнде ұсынылған материалдардың толықтығын тексеруге және көрсетілетін қызметті алушыны қолдаухатты қарауға қабылдағаны туралы немесе қабылдаудан бас тартылғаны туралы жазбаша түрде хабардар етуге мiндеттi.
      мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі қолдаухатты қарауға қабылдаған кезден бастап күнтізбелік 50 (елу) күннен аспауы тиіс.
      мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті беруші немесе сот аталған қолдаухат немесе онымен байланысты басқа қолдаухат бойынша шешiм қабылдағанға дейiн қолдаухатты қарау мүмкiн болмаған жағдайда тоқтатыла тұрады, ол жөнiнде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыны мұндай шешiм қабылданған кезден бастап 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде жазбаша түрде хабардар етуге мiндеттi;
      қосымша мәлiметтердi және (немесе) құжаттарды ұсыну кезеңiнде қолдаухатты қарау мерзiмi тоқтатыла тұрады, ол жөнінде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыны мұндай шешiм қабылданған кезден бастап 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде жазбаша түрде хабардар етуге мiндеттi;
      мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті алушы және (немесе) мемлекеттiк органдар қосымша мәлiметтердi және (немесе) құжаттарды ұсынғаннан кейiн қайта басталады, ол жөнiнде көрсетілетін қызметті алушыны үш жұмыс күнi iшiнде жазбаша түрде хабардар етуге мiндеттi. Экономикалық шоғырлануға келiсiм беру туралы қолдаухатты қарау қайта басталған күннен бастап қарау мерзiмiнің өтуі жалғасады;
      көрсетілетін қызметті беруші ақпаратты және (немесе) құжаттарды беру үшін белгілейтін мерзім күнтiзбелiк 10 (он) күннен кем болмауға тиiс;
      2) көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар пакетін тапсыруы үшін рұқсат етілген күтудің ең ұзақ уақыты – 15 минут;
      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны – қағаз жүзінде.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі:
      1) экономикалық шоғырлануға келісім беру;
      2) дәлелді қорытынды бере отырып, экономикалық шоғырлануға тыйым салу (егер экономикалық шоғырлану бәсекелестікті шектеуге әкеп соғатын болса) болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру нысаны – қағаз жүзінде.
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің актісімен ресімделеді және мұндай шешім қабылданған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға жіберіледі.
      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.
      Қабылдау кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      9. Экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы қолдаухатқа қоса берілетін (экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы қолдаухаттың нысаны осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының қосымшасында көрсетілген) көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі немесе уәкілетті тұлғасы) жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      1) нарық субъектісін біріктіру немесе қосу жолымен қайта ұйымдастыру бойынша:
      тұлғаның немесе уәкiлеттi органның нарық субъектiсiн қайта ұйымдастыру туралы шешiмiнiң жобасы;
      қызмет түрлерiнде немесе олардың iскерлiк операциялары географиясында жоспарланып отырған өзгерiстердi қоса алғанда, нарық субъектiсiн қайта ұйымдастыру мақсатының негiздемесi;
      құрылатын нарық субъектiсiнiң бекiтiлген жарғысы мен құрылтай шарты немесе олардың жобалары;
      құрылатын нарық субъектiсiне берiлетiн мүлiкті беру мәлiметтері мен шарттарының тiзбесi;
      қайта ұйымдастырылатын нарық субъектiлерiнiң әрқайсысы бойынша, сондай-ақ қайта ұйымдастырылатын нарық субъектiлерiмен бiр тұлғалар тобына кiретiн нарықтың әрбiр субъектiсi бойынша мыналар көрсетіледі:
      жеке тұлға үшін – жеке басын куәландыратын құжаттың деректерi, азаматтығы туралы мәліметтер, сондай-ақ тұрғылықты жері және заңды мекенжайы;
      атауы, заңды және нақты мекенжайлары;
      жарғылық капиталының мөлшері және қатысу үлесi;
      акциялардың түрлерi;
      нарықтың басқа субъектiлерiнiң атқарушы органының, директорлар кеңесiнiң (байқаушы кеңестiң) де мүшелерi болып табылатын атқарушы орган, директорлар кеңесi (байқаушы кеңес) мүшелерiнiң лауазымы көрсетiлген тiзiмi;
      қайта ұйымдастырылатын нарық субъектiлерi өндiретiн және өткiзетiн тауарларды өндiру мен өткiзудiң, тауарлардың экспорты мен Қазақстан Республикасына импортының көлемi;
      қайта ұйымдастырылатын нарық субъектiлерiмен бiр тұлғалар тобына кiретiн нарық субъектiлерi өндiретiн немесе өткiзетiн нақ сол тауарларды немесе өзара алмастырылатын тауарларды өндiру мен өткiзудiң, олардың экспорты мен Қазақстан Республикасына импортының көлемi;
      нақ сол немесе өзара алмастырылатын тауарлардың осы мәмiленi жасасу нәтижесiнде өндiру мен өткiзу болжамы;
      2) тұлғаның (тұлғалар тобының) нарық субъектісінің дауыс беретін акцияларды (қатысу үлестерін, пайларды) сатып алуы бойынша, бұл ретте, егер мұндай тұлға (тұлғалар тобы) сатып алуға дейін осы нарық субъектісінің акцияларына (жарғылық капиталындағы қатысу үлестеріне, пайларына) билік етпесе немесе аталған нарық субъектісінің дауыс беретін акциялардың (жарғылық капиталындағы қатысу үлестерінің, пайлардың) жиырма бес немесе одан да аз пайызына билік етсе, мұндай тұлға (тұлғалар тобы) аталған акциялардың (жарғылық капиталындағы қатысу үлестерінің, пайлардың) жиырма бес пайыздан астамына билік етуге құқық алады:
      шарт немесе шарттың жобасы не мәмiленiң жасалғанын растайтын өзге де құжат;
      сатып алушы бойынша және сатып алушымен бiр тұлғалар тобына кiретiн нарықтың әрбiр субъектiсi бойынша мыналар көрсетіледі:
      жеке тұлға үшiн – жеке басын куәландыратын құжаттың деректерi, азаматтығы туралы мәліметтер, сондай-ақ тұрғылықты жері және заңды мекенжайы;
      атауы, заңды және нақты мекенжайлары;
      жарғылық капиталының мөлшері және қатысу үлесi;
      акциялардың түрлерi;
      өзiне қатысты осы тармақтың 2) тармақшасында көзделген iс-әрекеттер жасалатын нарық субъектiсi өндiретiн немесе өткiзетiн тауарларға немесе өзара алмастырылатын тауарларға ұқсас тауарларды өндiру мен өткiзудiң, олардың экспорты мен Қазақстан Республикасына импортының көлемi;
      басқа да нарық субъектілерінің атқарушы органының, директорлар кеңесінің (байқау кеңесінің) мүшелері болып табылатын, атқарушы органның, директорлар кеңесінің (байқау кеңесінің) лауазымы көрсетілген мүшелерінің тізімі;
      өзiне қатысты осы тармақтың 2) тармақшасында көзделген іс-әрекеттер жасалатын нарық субъектісінің тауарларды өндіру мен өткізу, олардың экспорты мен Қазақстан Республикасына импортының көлемі;
      өзiне қатысты осы тармақтың 2) тармақшасында көзделген iс-әрекеттер жасалатын нарық субъектiсiнiң тiкелей немесе жанама бақылауында болатын нарық субъектiлерi өндiретiн немесе өткiзетiн нақ сол немесе өзара алмастырылатын тауарларды өндiру мен өткiзудiң, олардың экспорты мен Қазақстан Республикасына импортының көлемi;
      мәмiле жасалғаннан кейiн өзiне қатысты осы тармақтың 2) тармақшасында көзделген iс-әрекеттер жасалатын нарық субъектiсiне және (немесе) оның тұлғалар тобына қатысты сатып алушы алатын құқықтар туралы мәлiметтер, оның iшiнде мәмiле жасалғаннан кейiн сатып алушы иелiк ететiн нарық субъектiсi акцияларының (жарғылық капиталындағы қатысу үлестерiнiң, пайларының) саны және орналастыру бағасы, сондай-ақ олардың нарық субъектiсiнiң дауыс беру құқығы бар акцияларының (жарғылық капиталындағы қатысу үлестерiнiң, пайларының) жалпы санындағы пайыздық үлесi және олардың нарық субъектiсiнiң жарғылық капиталындағы пайыздық үлесi;
      нақ сол немесе өзара алмастырылатын тауарлардың осы мәмiленi жасасу нәтижесiндегi өндiру мен өткiзу болжамы;
      3) егер мәміленің (өзара байланысты мәмілелердің) нысанасын құрайтын мүліктің теңгерімдік құны мүлікті иеліктен шығаратын немесе басқаға беретін нарық субъектісінің негізгі өндірістік құралдары мен материалдық емес активтері теңгерімдік құнының он пайызынан асып кетсе, нарық субъектісінің (тұлғалар тобының) нарықтың басқа субъектісінің негізгі өндірістік құралдарын және (немесе) материалдық емес активтерін, оның ішінде жарғылық капиталды төлеу (беру) есебіне меншікке алу, иелену және пайдалану бойынша:
      шарт немесе шарттың жобасы;
      сатып алушы бойынша және сатып алушымен бiр тұлғалар тобына кiретiн нарықтың әрбiр субъектiсi бойынша мыналар көрсетіледі:
      жеке тұлға үшiн – жеке басын куәландыратын құжаттың деректерi, азаматтығы туралы мәліметтер, сондай-ақ тұрғылықты жері және заңды мекенжайы;
      атауы, заңды және нақты мекенжайлары;
      жарғылық капиталының мөлшері және қатысу үлесi;
      акциялардың түрлерi;
      сатып алынатын мүлiктi пайдалану арқылы өндiрiлетiн нақ сол немесе өзара алмастырылатын тауарларды өндiру мен өткiзудiң, олардың экспорты мен Қазақстан Республикасына импортының көлемi;
      баланстық құны көрсетіле отырып, мәміленің нысанасын құрайтын мүліктің тізбесі;
      тауарлардың түрлерi көрсетiле отырып, алынатын мүлiктiң қандай тауарларды шығару үшiн пайдаланылғаны және пайдаланылатыны туралы мәлiметтер;
      тауарлардың түрлерi көрсетiле отырып, алынатын мүлiктi пайдалану арқылы тауарларды өндiру мен өткiзу болжамы;
      нақ сол немесе өзара алмастырылатын тауарлардың осы мәмiленi жасасу нәтижесiндегi өндiру мен өткiзу болжамы.
      4) нарық субъектісінің кәсіпкерлік қызметті басқа нарық субъектісі жүргізген кезде олардың орындауына міндетті нұсқаулар беруге не оның атқарушы органының функцияларын жүзеге асыруға мүмкіндік беретін (оның ішінде сенімгерлік басқару туралы шарт, бірлескен қызмет туралы шарт, тапсырма шарты негізінде) құқықтар алуы бойынша:
      заңды тұлға растаған шарттың (шарт жобасының) көшiрмесi не мәміленің жасалғанын (оны жасасу ниетін) растайтын өзге де құжат;
      сатып алушы бойынша және сатып алушымен бiр тұлғалар тобына кiретiн нарықтың әрбiр субъектiсi бойынша мыналар көрсетіледі:
      жеке тұлға үшiн – жеке басын куәландыратын құжаттың деректерi, азаматтығы туралы мәліметтер, сондай-ақ тұрғылықты жері және заңды мекенжайы;
      атауы, заңды және нақты мекенжайлары;
      жарғылық капиталының мөлшері және қатысу үлесi;
      акциялардың түрлерi;
      өзiне қатысты осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағының 4) тармақшасында көзделген iс-әрекеттер жасалатын нарық субъектiсi өндiретiн немесе өткiзетiн тауарларға немесе өзара алмастырылатын тауарларға ұқсас тауарларды өндiру мен өткiзудiң, олардың экспорты мен Қазақстан Республикасына импортының көлемi;
      нарықтың басқа субъектiлерiнiң атқарушы органының, директорлар кеңесiнiң (байқаушы кеңестiң) де мүшелерi болып табылатын атқарушы орган, директорлар кеңесi (байқаушы кеңес) мүшелерiнiң лауазымы көрсетiлген тiзiмi;
      өзiне қатысты осы тармақтың 4) тармақшасында көзделген iс-әрекеттер жасалатын нарық субъектiсiнiң тауарларды өндiруi мен өткiзуiнiң, олардың экспорты мен Қазақстан Республикасына импортының көлемi;
      өзiне қатысты осы тармақтың 4) тармақшасында көзделген iс-әрекеттер жасалатын нарық субъектiсiнiң тiкелей немесе жанама бақылауында болатын нарық субъектiлерi өндiретiн немесе өткiзетiн нақ сол немесе өзара алмастырылатын тауарларды өндiру мен өткiзудiң, олардың экспорты мен Қазақстан Республикасына импортының көлемi;
      өздерiне қатысты осы тармақтың 4) тармақшасында көзделген iс-әрекеттер жасалатын нарық субъектiсiне және (немесе) оның тұлғалар тобына қатысты мәмiле жасалғаннан кейiн сатып алушы алатын құқықтар туралы мәлiметтер, оның iшiнде мәмiле жасалғаннан кейiн сатып алушы иелiк ететiн нарық субъектiсi акцияларының (жарғылық капиталындағы қатысу үлестерiнiң, пайларының) саны және орналастыру бағасы, сондай-ақ олардың нарық субъектiсiнiң дауыс беру құқығы бар акцияларының (жарғылық капиталындағы қатысу үлестерiнiң, пайларының) жалпы санындағы пайыздық үлесi және олардың нарық субъектiсiнiң жарғылық капиталындағы пайыздық үлесi;
      нақ сол немесе өзара алмастырылатын тауарлардың осы мәмiленi жасасу нәтижесiндегi өндiру мен өткiзу болжамы.
      5) бір ғана жеке тұлғалардың екі және одан да көп нарық субъектілерінің атқарушы органдарына, директорлар кеңесіне, байқау кеңестеріне немесе басқарудың басқа да органдарына аталған жеке тұлғалардың осы субъектілердің кәсіпкерлік қызметін жүргізу жағдайларын айқындау шартымен қатысуы үшін:
      екi және одан да көп нарық субъектiлерiнiң атқарушы органдарына, директорлар кеңестерiне, байқаушы кеңестерiне және басқа да басқару органдарына қатысуы көзделетiн жеке тұлға туралы мәлiметтер:
      жеке басын куәландыратын құжаттың деректерi, өкiлеттiктерiн көрсете отырып, осы субъектiлерде кәсiпкерлiк қызметтi жүргiзудiң шарттарын айқындауға мүмкiндiк беретiн азаматтығы, жұмыс орны, атқаратын лауазымы туралы мәліметтер;
      заңды тұлғалар тiзбесi, онда хабарламаны (қолдаухатты) жіберуші (беруші) тұлға өкiлеттiктерiн көрсете отырып, кәсiпкерлiк қызметтi жүргiзу шарттарын айқындайды;
      хабарламаны (қолдаухатты) жіберуші (беруші) тұлға тағайындалатын немесе сайланатын заңды тұлғаның (тұлғалар тобының) және басқару органының атауы;
      хабарламаны (қолдаухатты) жіберуші (беруші) тұлғаның атқарушы органдарға, директорлар кеңестерiне, байқаушы кеңестерге және басқа да басқару органдарына кiруi жоспарланатын нарық субъектiлерiндегi лауазымның атауы;
      хабарламаны (қолдаухатты) жіберуші (беруші) тұлғаның атқарушы органдарға, директорлар кеңестерiне, байқаушы кеңестерге және басқа да басқару органдарына кiруi жоспарланатын нарық субъектiлерiнде осы тұлғаға кәсiпкерлiк қызметтi жүргiзу шарттарын айқындауға мүмкiндiк беретiн құқықтар тiзбесi;
      хабарламаны (қолдаухатты) жіберуші (беруші) тұлға оларда кәсiпкерлiк қызметтi жүргiзу шарттарын айқындайтын нарықтың әрбiр субъектiсi және тұлғалар тобы бойынша мыналар көрсетіледі:
      нарық субъектiсiнiң атауы, заңды және нақты мекенжайлары;
      тауарлар өндiрудiң, өткiзудiң, олардың экспорты мен Қазақстан Республикасына импортының көлемi;
      хабарламаны (қолдаухатты) жіберуші (беруші) тұлғаның қатысуы жоспарланатын нарық субъектiсi бойынша, сондай-ақ осы тұлға кiретiн тұлғалар тобы бойынша мыналар көрсетіледі:
      нарық субъектiсiнiң атауы, заңды және нақты мекенжайлары;
      хабарламаны (қолдаухатты) жіберуші (беруші) тұлға оларда кәсiпкерлiк қызметтi жүргiзу шарттарын айқындайтын нарық субъектiсi мен тұлғалар тобы өндiретiн және өткiзетiн нақ сол немесе өзара алмастырылатын тауарларды өндiрудiң, өткiзудiң, олардың экспорты мен Қазақстан Республикасына импортының көлемi.
      6) шетелдік заңды тұлғалар мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының осы тармағына сәйкес берілетін ақпараттан басқа қосымша мыналарды:
      өзi тұрған елдiң заңнамасына сәйкес оның заңды мәртебесiн растайтын, шыққан елiнің сауда тiзiлiмiнен немесе өзге де балама құжаттан нотариат куәландырған үзiндi көшiрмені;
      егер шетелдiк заңды тұлғаның Қазақстан Республикасында тiркелген филиалы немесе өкiлдiгi болса, филиалды немесе өкiлдiктi есептiк тiркеу туралы мәлiметтерді және филиал немесе өкiлдiк туралы ереженiң көшiрмесiн;
      егер сатып алушының – шетелдiк заңды тұлғаның немесе шетелдік қатысуы бар нарық субъектiсiнiң Қазақстан Республикасында филиалы немесе өкiлдiгi болса, филиалдың немесе өкiлдiктiң Қазақстан Республикасында өндiретiн және (немесе) өткiзетiн тауарларының түрлерi тiзбеленген ақпаратты береді.
      Егер қосымша мәлiметтердiң және (немесе) құжаттардың болмауы қолдаухатты қарауға кедергi келтiретiн болса, көрсетілетін қызметті беруші оларды көрсетілетін қызметті алушыдан және (немесе) мемлекеттiк органдардан сұратуға құқылы.
      Осы тармақтың 4) және 5) тармақшаларында көрсетілген экономикалық шоғырлану жасауға ниеттенген нарық субъектілері құжаттар мен мәліметтер тізбесін көрсете отырып, «Бәсекелестік туралы» 2013 жылғы 25 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңында көзделген тәртіппен келісімді алдын ала алу үшін монополияға қарсы органға қолдаухатпен жүгінуге құқылы.
      Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде күні және көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің қолы көрсетілген көрсетілетін қызмет алушы құжаттарының көшірмесіндегі белгі (тіркеу туралы) құжаттардың қабылданғанын растау болып табылады.
      Құжаттардың тіркеу күні мен нөмірі көрсетілген қолдаухатты қарауға қабылдау туралы хат немесе қолдаухатты өтініш берушіге қайтарып беру туралы хат түріндегі дәлелді жауап құжаттардың қарауға қабылданғандығын немесе құжаттың және мәліметтің толық болмауына байланысты қарауға қабылдаудан бас тартылғандығын растау болып табылады.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту (қолдаухаттарды қарауды тоқтату) үшін:
      1) көрсетілетін қызметті алушылардан қолдаухатты кері қайтарып алу туралы хабарламаның түсуі;
      2) егер мұндай ақпараттың болмауы қолдаухатты қарауға кедергі келтіретін болса, көрсетілетін қызметті алушының ақпаратты көрсетілетін қызметті беруші белгілеген мерзімде бермеуі;
      3) көрсетілетін қызметті алушының қолдаухатты объективті түрде қарауға ықпал ететін дәйексіз ақпарат беруі негіз болып табылады.
      Көрсетілетін қызметті берушінің қолдаухатты қарауды тоқтату туралы шешімі көрсетілетін қызметті берушінің актісімен ресімделеді және мұндай шешім қабылданған кезден бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға жіберіледі.
      Көрсетілетін қызметті алушы қолдаухатты қарау тоқтатылғаннан кейін көрсетілетін қызметті берушіге экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы жаңа қолдаухатпен жүгінуге құқылы.

3. Орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін
қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды
тұлғаларының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне)
шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттiк қызметтер көрсету мәселелерi жөнiндегi көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымданған жағдайда, шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.
      Шағым жазбаша нысанда почта арқылы не қолданыстағы Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда электрондық түрде не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.
      Шағымды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті берушіге күні мен уақыты, шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы ол тіркелген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттiк қызметтердi көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегi уәкiлеттi органға шағыммен жүгіне алады.
      Мемлекеттiк қызметтердi көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегi уәкiлеттi органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы ол тіркелген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралады.
      12. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайларда Қазақстан Республикасының заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып
қойылатын өзге де талаптар.

      13. Көрсетілетін қызметті берушіге өзінің келу мүмкіндігінің болмауын ескере отырып, халықтың әлеуметтік жағынан осал топтарына жататын көрсетілетін қызметті алушылары мемлекеттік қызмет көрсетуді сенімхат бойынша өкілі немесе уәкілетті тұлға жүзеге асырады.
      Көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мүмкіндігі шектеулі көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері:
      ғимарат мүмкіндіктері шектеулі адамдардың кіруіне арналған пандустармен жабдықталған.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету орнының мекенжайы интернет-ресурста: www.azk.gov.kz орналастырылған.
      15. Электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдалану мүмкіндігі жоқ.
      16. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттiк қызметтер көрсету мәселелерi жөнiндегi бiрыңғай байланыс орталығының телефоны бойынша, көрсетілетін қызметті берушінің телефондары бойынша қашықтан қол жеткiзу режимiнде мемлекеттiк қызмет көрсету тәртібі және мәртебесi туралы ақпаратты алу мүмкіндігі бар.
      17. Мемлекеттiк қызметтер көрсету мәселелерi жөнiндегi бiрыңғай байланыс орталығының нөмірі: 1414, көрсетілетін қызметті берушінің телефон нөмірлері көрсетілетін қызметті берушінің www.azk.gov.kz интернет-ресурсында көрсетілген.

«Экономикалық шоғырлануға келісім
беру туралы қолдаухаттарды қарау»
мемлекеттік көрсетілетін   
қызмет стандартына      
қосымша            

Нысан

Экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы
қолдаухат

Қазақстан Республикасы                          
Бәсекелестікті қорғау агенттігінің              
(Монополияға қарсы агенттік)                    
бірінші басшысы                                 
_________________________________________________
_________________________________________________
(Көрсетілетін қызметті алушының толық атауы (ТАӘ)

Экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы
қолдаухат

      «Бәсекелестік туралы» Қазақстан Республикасының Заңы
49-бабының 2-тармағына сәйкес _______________________________________
         (мәміленің, іс-әрекеттің нысанасы мен тараптары көрсетілген
                                 мәміленің, іс-әрекеттің сипаттамасы)
қамтитын экономикалық шоғырлануға келісім беруіңізді сұраймын.
      Осы экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы қолдаухат
___________________________________________________________ негізінде
(«Бәсекелестік туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 50-бабы
          1-тармағының тармақшасы көрсетіледі)
___________________________________________________________ беріледі.
 (көрсетілетін қызметті алушының атауы (ТАӘ) көрсетіледі)
Құжаттама ____________________________________________________ сәйкес
(«Бәсекелестік туралы» Қазақстан Республикасының Заңы 53-бабының
                   тармағы көрсетіледі)
қоса беріледі.
      Ұсынылып отырған құжаттар нөмірленген және тігілген
(электрондық жеткізгіш қоса беріледі).
      Ұсынылып отырған құжаттар мен мәліметтердің толықтығы мен
дұрыстығын растаймын.

      Уәкілетті тұлғаның қолы

Об утверждении стандарта государственной услуги "Рассмотрение ходатайств о согласии на экономическую концентрацию"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 23 января 2014 года № 25. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 октября 2015 года № 829

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 15.10.2015 № 829 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ Министра национальной экономики РК от 10.04.2015 г. № 321.
 

      ПРЕСС-РЕЛИЗ

      В соответствии с подпунктом 3) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги «Рассмотрение ходатайств о согласии на экономическую концентрацию».
      2. Признать утратившим силу постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июня 2012 года № 807 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Рассмотрение ходатайств о согласии на экономическую концентрацию» (САПП Республики Казахстан, 2012 г., № 57, ст. 786).
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Утвержден          
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 23 января 2014 года № 25

Стандарт государственной услуги
«Рассмотрение ходатайств о согласии на экономическую
концентрацию»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга – «Рассмотрение ходатайств о согласии на экономическую концентрацию» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Агентством Республики Казахстан по защите конкуренции (Антимонопольное агентство).
      3. Государственная услуга оказывается Агентством Республики Казахстан по защите конкуренции (Антимонопольное агентство) (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов осуществляется через канцелярию услугодателя.

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугополучателем услугодателю – 60 (шестьдесят) календарных дней:
      услугодатель обязан в течение 10 (десяти) календарных дней со дня получения ходатайства проверить полноту представленных материалов и в письменном виде уведомить услугополучателя о принятии или об отказе в принятии ходатайства к рассмотрению;
      срок оказания государственной услуги не должен превышать
50 (пятьдесят) календарных дней с момента принятия ходатайства к рассмотрению;
      срок оказания государственной услуги приостанавливается в случае невозможности рассмотрения ходатайства до принятия решения услугодателем или судом по указанному или связанному с ним другому ходатайству, о чем услугодатель в течение 3 (трех) рабочих дней с момента принятия такого решения обязан в письменном виде уведомить услугополучателя;
      на период представления дополнительных сведений и (или) документов срок рассмотрения ходатайства приостанавливается, о чем услугодатель в течение 3 (трех) рабочих дней с момента принятия такого решения обязан в письменном виде уведомить услугополучателя;
      срок оказания государственной услуги возобновляется после представления дополнительных сведений и (или) документов услугополучателем и (или) государственными органами, о чем обязан в течение 3 (трех) рабочих дней в письменном виде уведомить услугополучателя. Со дня возобновления рассмотрения ходатайства о даче согласия на экономическую концентрацию течение срока рассмотрения продолжается;
      срок, устанавливаемый услугодателем для предоставления информации и (или) документов, не должен быть менее 10 (десяти) календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем услугодателю – 15 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 15 минут.
      5. Форма оказываемой государственной услуги – бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги:
      1) согласие на экономическую концентрацию;
      2) запрет на экономическую концентрацию с мотивированным заключением (если экономическая концентрация приводит к ограничению конкуренции).
      Форма предоставления результата государственной услуги – бумажная.
      Результат оказания государственной услуги оформляется актом услугодателя и в течение 3 (трех) рабочих дней со дня принятия такого решения направляется услугополучателю.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. График работы услугодателя – с понедельника по пятницу включительно с 09.00 до 18.30 часов, перерыв на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя или уполномоченного лица по доверенности), прилагаемых к ходатайству о предоставлении согласия на экономическую концентрацию (форма ходатайства о предоставлении согласия на экономическую концентрацию указана в приложении к настоящему стандарту государственной услуги):
      1) по реорганизации субъекта рынка путем слияния или присоединения:
      проект решения лица или уполномоченного органа о реорганизации субъекта рынка;
      обоснование цели реорганизации субъекта рынка, включая планируемые изменения в видах деятельности или географии их деловых операций;
      утвержденный устав и учредительный договор создаваемого субъекта рынка или их проекты;
      перечень сведений и условий передачи имущества, передаваемого создаваемому субъекту рынка;
      по каждому из реорганизуемых субъектов рынка, а также по каждому субъекту рынка, входящему с реорганизуемыми субъектами рынка в одну группу лиц, указываются:
      для физического лица – данные документа, удостоверяющего его личность, сведения о гражданстве, а также место жительства и юридический адрес;
      наименование, юридический и фактический адреса;
      размер уставного капитала и доля участия;
      виды акций;
      список членов исполнительного органа, совета директоров (наблюдательного совета) с указанием должности, являющихся также членами исполнительного органа, совета директоров (наблюдательного совета) других субъектов рынка;
      объем производства и реализации товаров, экспорта и импорта товаров в Республику Казахстан, производимых и реализуемых реорганизуемыми субъектами рынка;
      объем производства и реализации, экспорта и импорта в Республику Казахстан тех же или взаимозаменяемых товаров, производимых или реализуемых субъектами рынка, входящими в одну группу лиц с реорганизуемыми субъектами рынка;
      прогноз производства и реализации тех же или взаимозаменяемых товаров в результате совершения данной сделки;
      2) по приобретению лицом (группой лиц) голосующих акций (долей участия в уставном капитале, паев) субъекта рынка, при котором такое лицо (группа лиц) получает право распоряжаться более чем двадцатью пятью процентами указанных акций (долей участия в уставном капитале, паев), если до приобретения такое лицо (группа лиц) не распоряжалось акциями (долями участия в уставном капитале, паями) данного субъекта рынка или распоряжалось двадцатью пятью или менее процентами голосующих акций (долей участия в уставном капитале, паев) указанного субъекта рынка:
      договор или проект договора либо иной документ, подтверждающий совершение сделки;
      по приобретателю и по каждому субъекту рынка, входящему с приобретателем в одну группу лиц, указываются:
      для физического лица – данные документа, удостоверяющего его личность, сведения о гражданстве, а также место жительства и юридический адрес;
      наименование, юридический и фактический адреса;
      размер уставного капитала и доля участия;
      виды акций;
      объем производства и реализации, экспорта и импорта в Республику Казахстан товаров, аналогичных товарам или взаимозаменяемым товарам, производимым или реализуемым субъектом рынка, в отношении которого совершаются действия, предусмотренные подпунктом 2) настоящего пункта;
      список членов исполнительного органа, совета директоров (наблюдательного совета) с указанием должности, являющихся также членами исполнительного органа, совета директоров (наблюдательного совета) других субъектов рынка;
      объем производства и реализации, экспорта и импорта товаров в Республику Казахстан субъекта рынка, в отношении которого совершаются следующие действия, предусмотренные подпунктом 2) настоящего пункта;
      объем производства и реализации, экспорта и импорта в Республику Казахстан тех же или взаимозаменяемых товаров, производимых или реализуемых субъектами рынка, находящимися под прямым или косвенным контролем субъекта рынка, в отношении которого совершаются действия, предусмотренные подпунктом 2) настоящего пункта;
      сведения о правах, которые после совершения сделки получит приобретатель по отношению к субъекту рынка и (или) его группе лиц, в отношении которых совершаются действия, предусмотренные подпунктом 2) настоящего пункта, в том числе количество и цена размещения акций (долей участия в уставном капитале, паев) субъекта рынка, которыми будет распоряжаться приобретатель после совершения сделки, а также их доля в процентах от общего числа акций (долей участия в уставном капитале, паев) с правом голоса субъекта рынка и их доля в процентах от уставного капитала субъекта рынка;
      прогноз производства и реализации тех же или взаимозаменяемых товаров в результате совершения данной сделки;
      3) по получению в собственность, владение и пользование, в том числе в счет оплаты (передачи) уставного капитала, субъектом рынка (группой лиц) основных производственных средств и (или) нематериальных активов другого субъекта рынка, если балансовая стоимость имущества, составляющего предмет сделки (взаимосвязанных сделок), превышает десять процентов балансовой стоимости основных производственных средств и нематериальных активов субъекта рынка, отчуждающего или передающего имущество:
      договор или проект договора;
      по приобретателю и по каждому субъекту рынка, входящему с приобретателем в одну группу лиц, указываются:
      для физического лица – данные документа, удостоверяющего его личность, сведения о гражданстве, а также место жительства и юридический адрес;
      наименование, юридический и фактический адреса;
      размер уставного капитала и доля участия;
      виды акций;
      объем производства и реализации, экспорта и импорта в Республику Казахстан тех же или взаимозаменяемых товаров, которые будут производиться с использованием приобретаемого имущества;
      перечень имущества, составляющего предмет сделки, с указанием балансовой стоимости;
      сведения о том, для выпуска каких товаров использовалось и будет использоваться получаемое имущество с указанием видов товаров;
      прогноз производства и реализации товаров с использованием получаемого имущества с указанием видов товаров;
      прогноз производства и реализации тех же или взаимозаменяемых товаров в результате совершения данной сделки;
      4) по приобретению субъектом рынка прав (в том числе на основании договора о доверительном управлении, договора о совместной деятельности, договора поручения), позволяющих давать обязательные для исполнения указания другому субъекту рынка при ведении им предпринимательской деятельности либо осуществлять функции его исполнительного органа:
      копия договора (проект договора), заверенная (заверенный) юридическим лицом, либо иной документ, подтверждающий совершение (намерение совершить) сделки (сделку);
      по приобретателю и по каждому субъекту рынка, входящему с приобретателем в одну группу лиц, указываются:
      для физического лица – данные документа, удостоверяющего его личность, сведения о гражданстве, а также место жительства и юридический адрес;
      наименование, юридический и фактический адреса;
      размер уставного капитала и доля участия;
      виды акций;
      объем производства и реализации, экспорта и импорта в Республику Казахстан товаров, аналогичных товарам или взаимозаменяемым товарам, производимым или реализуемым субъектом рынка, в отношении которого совершаются действия, предусмотренные подпунктом 4) настоящего пункта;
      список членов исполнительного органа, совета директоров (наблюдательного совета) с указанием должности, являющихся также членами исполнительного органа, совета директоров (наблюдательного совета) других субъектов рынка;
      объем производства и реализации, экспорта и импорта товаров в Республику Казахстан субъекта рынка, в отношении которого совершаются действия, предусмотренные подпунктом 4) настоящего пункта;
      объем производства и реализации, экспорта и импорта в Республику Казахстан тех же или взаимозаменяемых товаров, производимых или реализуемых субъектами рынка, находящимися иод прямым или косвенным контролем субъекта рынка, в отношении которого совершаются действия, предусмотренные подпунктом 4) настоящего пункта;
      сведения о правах, которые после совершения сделки получит приобретатель по отношению к субъекту рынка и (или) его группе лиц, в отношении которых совершаются действия, предусмотренные подпунктом 4) настоящего пункта, в том числе количество и цена размещения акций (долей участия в уставном капитале, паев) субъекта рынка, которыми будет распоряжаться приобретатель после совершения сделки, а также их доля в процентах от общего числа акций (долей участия в уставном капитале, паев) с правом голоса субъекта рынка и их доля в процентах от уставного капитала субъекта рынка;
      прогноз производства и реализации тех же или взаимозаменяемых товаров в результате совершения данной сделки;
      5) для участия одних и тех же физических лиц в исполнительных органах, советах директоров, наблюдательных советах или других органах управления двух и более субъектов рынка при условии определения указанными физическими лицами в данных субъектах условий ведения их предпринимательской деятельности:
      сведения о физическом лице, участие которого предполагается в исполнительных органах, советах директоров, наблюдательных советах и других органах управления двух и более субъектов рынка:
      данные документа, удостоверяющего личность, сведения о гражданстве, месте работы, занимаемой должности, позволяющие определять условия ведения предпринимательской деятельности в данных субъектах с указанием полномочий;
      перечень юридических лиц, в которых лицо, направляющее (подающее) уведомление (ходатайство), определяет условия ведения предпринимательской деятельности с указанием полномочий;
      наименование юридического лица (группы лиц) и органа управления, в которые назначается или избирается лицо, направляющее (подающее) уведомление (ходатайство);
      наименование должности в субъектах рынка, в исполнительные органы, советы директоров, наблюдательные советы и другие органы управления которых планируется вхождение лица, направляющего (подающего) уведомление (ходатайство);
      перечень прав, позволяющих лицу, направляющему (подающему) уведомление (ходатайство), определять условия ведения предпринимательской деятельности в субъектах рынка, в исполнительные органы, советы директоров, наблюдательные советы и другие органы управления которых планируется вхождение данного лица;
      по каждому субъекту рынка и группе лиц, в которых лицо, направляющее (подающее) уведомление (ходатайство), определяет условия ведения предпринимательской деятельности, указываются:
      наименование субъекта рынка, юридический и фактический адреса;
      объем производства, реализации, экспорта и импорта товаров в Республику Казахстан;
      по субъекту рынка, в котором планируется участие лица, направляющего (подающего) уведомление (ходатайство), а также по группе лиц, в которую входит данное лицо, указываются:
      наименование субъекта рынка, юридический и фактический адреса; объем производства, реализации, экспорта и импорта тех же или взаимозаменяемых товаров в Республику Казахстан, производимых и реализуемых субъектом рынка и группой лиц, в которых лицо, направляющее (подающее) уведомление (ходатайство), определяет условия ведения предпринимательской деятельности;
      6) иностранные юридические лица помимо информации, представляемой в соответствии с настоящим пунктом стандарта государственной услуги, дополнительно представляют:
      нотариально засвидетельствованную выписку из торгового реестра страны происхождения или иного эквивалентного документа, подтверждающего его юридический статус в соответствии с законодательством страны его местонахождения;
      сведения об учетной регистрации филиала или представительства и копию положения о филиале или представительстве, если иностранное юридическое лицо имеет зарегистрированные в Республике Казахстан филиал или представительство;
      информацию с перечислением видов товаров, производимых и (или) реализуемых в Республике Казахстан филиалом или представительством, если иностранное юридическое лицо или субъект рынка с иностранным участием – приобретатель имеет в Республике Казахстан филиал или представительство.
      Услугодатель вправе запросить дополнительные сведения и (или) документы у услугополучателя и (или) государственных органов, если их отсутствие препятствует рассмотрению ходатайства.
      Субъекты рынка, намеревающиеся совершить экономическую концентрацию, указанную в подпунктах 4) и 5) настоящего пункта, вправе обратиться с ходатайством к услугодателю для предварительного получения согласия в порядке, предусмотренном Законом Республики Казахстан от 25 декабря 2008 года «О конкуренции», с указанием перечня документов и сведений.
      Подтверждением принятия документов является отметка (о регистрации) на копии документа услугополучателя в канцелярии услугодателя с указанием даты и подписи сотрудника услугодателя.
      Подтверждением принятия документов к рассмотрению или отказа в принятии к рассмотрению в связи с неполнотой представленных в ходатайстве и приложениях к нему сведений и документов, является письмо о принятии ходатайства к рассмотрению либо мотивированный ответ в виде письма о возврате ходатайства заявителю с указанием даты и номера регистрации.
      10. Основанием для отказа в оказании государственной услуги (прекращения рассмотрения ходатайства) являются:
      1) поступление от услугополучателей уведомлений об отзыве ходатайства;
      2) непредставление услугополучателем информации в определенный услугодателем срок, если отсутствие такой информации препятствует рассмотрению ходатайства;
      3) представление услугополучателем недостоверной информации, влияющей на объективное рассмотрение ходатайства.
      Решение услугодателя о прекращении рассмотрения ходатайства оформляется актом услугодателя и в течение 3 (трех) рабочих дней с момента принятия такого решения направляется услугополучателю.
      После прекращения рассмотрения ходатайства услугополучатель вправе обратиться к услугодателю с новым ходатайством о согласии на экономическую концентрацию.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
центральных государственных органов, а также
услугодателей и (или) их должностных лиц

      11. В случае обжалования решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.
      Жалоба подается в письменной форме по почте или в электронном виде в случаях, предусмотренных действующим законодательством Республики Казахстан, либо нарочно через канцелярию услугодателя.
      При принятии жалобы услугополучателю выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, рассматривается в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей
оказания государственной услуги

      13. Оказание государственной услуги услугополучателям, относимым к социально-уязвимым слоям населения, с учетом отсутствия возможности личной явки к услугодателю осуществляется по доверенности представителю или уполномоченному лицу.
      Особенности оказания государственной услуги услугополучателям с ограниченными возможностями при обращении к услугодателю:
      здание оборудовано пандусами, предназначенными для доступа людей с ограниченными возможностями.
      14. Адрес места оказания государственной услуги размещен на интернет-ресурсе: www.azk.gov.kz.
      15. Отсутствует возможность использования электронной цифровой подписи.
      16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа по телефону единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг, по телефонам услугодателя.
      17. Номер единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414, номера телефонов услугодателя указаны на интернет-ресурсе услугодателя www.azk.gov.kz.

Приложение             
к стандарту государственной услуги
«Рассмотрение ходатайств о согласии
на экономическую концентрацию» 

Форма

Ходатайство
о предоставлении согласия на экономическую концентрацию

Первому руководителю  
Агентства Республики Казахстан
по защите конкуренции  
(Антимонопольное агентство)
___________________________
от __________________________
(полное наименование (ФИО) услугополучателя)

Ходатайство
о предоставлении согласия на экономическую концентрацию

      В соответствии с пунктом 2 статьи 49 Закона Республики Казахстан «О конкуренции» прошу предоставить согласие на экономическую концентрацию, заключающуюся ______________________________________________________
(описание сделки, действия, с указанием предмета и сторон сделки, действия).
      Настоящее ходатайство о предоставлении согласия на экономическую концентрацию подается _________________________________
      (указывается наименование (ФИО) услугополучателя)
на основании _________________________________________________
(указывается подпункт пункта 1 статьи 50 Закона Республики Казахстан «О конкуренции»).
      Документация прилагается в соответствии ______________________
      (указывается пункт статьи 53 Закона Республики Казахстан «О конкуренции»).
      Представляемые документы пронумерованы и прошиты (электронный носитель прилагается).
      Полноту и достоверность прилагаемых документов и сведений подтверждаю.

      Подпись уполномоченного лица