"Инвестициялық преференцияларды көздейтін инвестицияларды жүзеге асыруға инвестициялық келісімшарт жасасу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 13 ақпандағы № 90 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 23 шілдедегі № 571 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 23.07.2015 № 571 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      БАСПАСӨЗ РЕЛИЗІ

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Инвестициялық преференцияларды көздейтін инвестицияларды жүзеге асыруға инвестициялық келісімшарт жасасу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің      
2014 жылғы 13 ақпандағы
№ 90 қаулысымен   
бекітілген      

«Инвестициялық преференцияларды көздейтін инвестицияларды
жүзеге асыруға инвестициялық келісімшарт жасасу» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Инвестициялық преференцияларды көздейтін инвестицияларды жүзеге асыруға инвестициялық келісімшарт жасасу» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігі әзірлеген (бұдан әрі – Министрлік).
      3. Мемлекеттік қызметті Министрліктің Инвестиция комитеті көрсетеді (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      1) көрсетілетін қызмет берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап 35 (отыз бес) жұмыс күні;
      2) құжаттарды тапсыру үшін күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.
      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз жүзінде.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі инвестициялық преференцияларды көздейтін инвестицияларды жүзеге асыруға инвестициялық келісімшарт (бұдан әрі – келісімшарт) жасасу. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз жүзінде.
      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) ақысыз негізде көрсетіледі.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа дүйсенбіден жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі асқа үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін. Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі.
      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес инвестициялық преференциялар беруге өтінім;
      2) заңды тұлға үшін – басшысының қолымен және заңды тұлғаның мөрімен расталған заңды тұлғаны мемлекеттiк (есептік) тiркеу (қайта тiркеу) туралы куәлiк* көшірмесі немесе көрсетілетін қызметті алушыны заңды тұлға ретінде мемлекеттiк тiркеу (қайта тiркеу) туралы анықтама;
      ескертпе: * «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу мәселелері бойынша өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы» 2012 жылғы 24 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңы қолданысқа енгiзiлгенге дейiн берiлген заңды тұлғаны (филиалды, өкiлдiктi) мемлекеттiк (есептiк) тiркеу (қайта тiркеу) туралы куәлiк заңды тұлғаның қызметi тоқтатылғанға дейiн жарамды болып табылады.
      3) басшының қолымен және заңды тұлғаның мөрімен расталған көрсетілетін қызметті алушы жарғысының көшірмесі;
      4) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес жасалған инвестициялық жобаның немесе инвестициялық стратегиялық жобаның бизнес-жоспары;
      5) инвестициялық жобаны немесе инвестициялық стратегиялық жобаны іске асыру кезінде пайдаланылатын құрылыс-монтаждау жұмыстарынң сметалық құнын және тіркелген активтерді, шикізатты және (немесе) материалдарды сатып алуға жұмсалатын шығындарды негіздейтін, тізбесі Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленетін құжаттардың басшының қолымен және көрсетілетін қызметті алушының мөрімен расталған көшірмелері;
      6) инвестициялық жобаны немесе инвестициялық стратегиялық жобаны қаржыландырудың көздері мен кепілдіктерін белгілейтін құжаттардың басшысының қолымен және заңды тұлғаның мөрімен расталған көшірмелері. Инвестициялық жобаны немесе инвестициялық стратегиялық жоба меншікті қаражатынан қаржыландырылған жағдайда олардың бар екендігі туралы жазбаша растама қоса беріледі;
      7) көрсетілетін қызметті алушының өтінімінде көрсетілген мемлекеттік заттай гранттың мөлшерін (құнын) және оны беру алдын ала келісілгенін растайтын құжаттар;
      8) салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары және әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің жоқ екендігі туралы тіркеу орны бойынша салық органының анықтамсы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша орталық
мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті
берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының
шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекттік қызметтер көрсету мәселері бойынша орталық мемлекеттік органның, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым 010000, Астана қаласы, Қабанбай батыр даңғылы, 32/1, «Транспорт Тауэр» ғимараты, № 2301 кабинет мекенжайы, телефоны: 8 (7172) 24-15-40, 24-21-24 бойынша көрсетілетін қызмет беруші басшысының атына не 010000, Астана қаласы, Қабанбай батыр даңғылы, 32/1, «Транспорт Тауэр» ғимараты, № 2117 кабинет мекенжайы, телефоны: 8 (7172) 24-04-75, 29-08-48 бойынша Министрлік басшысының атына беріледі.
      Шағым пошта арқылы жазбаша нысанда не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.
      Көрсетілген қызметті берушінің кеңсесңнде қабылдап алған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алудың мерзімі мен орны көрсетіле отырып, шағымды тіркеу (мөртабан, кіріс номірі және күні) оның қабылданғанын растау болып табылады.
      Тіркелгеннен кейін шағым жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің басшысына жіберіледі.
      Заңды тұлғаның шағымында оның атауы, пошталық мекенжайы, шығыс нөмірі және күні көрсетіледі. Шағымға заңды тұлғаның басшысы қол қоюы тиіс.
      Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің атына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағым жасай алады.
      Көрсетілген қызметті алушының мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күн ішінде қаралуға жатады.
      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктері ескерілген өзге
де талаптар

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары көрсетілетін қызметті берушінің www.mint.gov.kz интернет-ресурсында «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде орналасқан.
      13. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қолжетімділік режимінде алу мүмкіндігі бар.
      14. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігі бар: 1414.

«Инвестициялық преференцияларды      
көздейтін нвестицияларды жүзеге асыруға 
инвестициялық келісімшарт жасасу»    
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
1-қосымша                 

Инвестициялық преференцияларды беруге арналған
өтiнiм

1. Қазақстан Республикасының заңды тұлғасы туралы мәлiмет

1.

Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының атауы


2.

Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының тiркеуден (қайта тiркеуден) өткені туралы ақпарат (күнi, негізі)


3.

Орналасқан жері:
заңды мекенжайы
іс жүзінде орналасқан жерi


4.

Бизнес-сәйкестендіру нөмірі (БСН)


5.

Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының басшысы

________________________________________________
       (лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты)
________________________________________________
     (телефоны, факсы, электрондық поштасы)

6.

Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының бас бухгалтерi

________________________________________________
          (тегі, аты, әкесінің аты)
________________________________________________
      (телефон, факс, электрондық поштасы)

7.

Инвестициялық немесе инвестициялық стратегиялық жобаның менеджерi

________________________________________________
          (тегі, аты, әкесінің аты)
________________________________________________
     (телефоны, факсы, электрондық поштасы)

2. Инвестициялық немесе инвестициялық стратегиялық жоба туралы мәлiметтер

8.

Инвестициялық жобаның немесе инвестициялық стратегиялық жобаның атауы

________________________________________________
________________________________________________
Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен
бекітілген инвестициялық стратегиялық жобалардың
тізбесіне енгізу туралы мәліметтер*

9.

Инвестициялық немесе инвестициялық стратегиялық жобаны iске асыру орны


10.

Инвестициялау үшiн таңдалған қызметтiң басым түр(лер)і (экономикалық қызмет түрлерiнiң жалпы жіктеуші сыныптарының деңгейінде)


11.

Заңды тұлғаның тiркелген активтеріне инвестициялардың көлемi (ағымдағы және болашақ кезеңдердің инвестициялары есепке алынады)

________________________________________________
                     (теңге)

12.

Жобаны қаржыландыру көздерi:
меншiкті
қарыз қаражаты

________________________________________________
(меншікті қаражатының болуын растайтын құжат)
________________________________________________
(жобаны қаржыландыру көздері мен қаржыландыру
       кепілдіктерін белгілейтін құжат)

3. Жобаны іске асыру үшiн талап етілетін инвестициялық преференциялар

13.

Мыналардың:
1) технологиялық жабдықтың, оның жинақтауыштарының;
2) технологиялық жабдыққа қосалқы бөлшектерінің, шикізат пен материалдардың импорты кезінде кеден баждарын төлеуден босату

1) _____________________________________________
               (жеңілдетілген сома)
2) _____________________________________________
               (жеңілдетілген сома)

14.

Кедендік тазарту жүргізу орны


15.

Мемлекеттік заттай грант

________________________________________________
    (алдын ала келісуді растайтын құжаттар)

16.

Жер салығы бойынша жеңілдіктер*

________________________________________________
             (жеңілдетілген сома)

17.

Мүліккесалықбойынша жеңілдіктер*


18.

Мыналарға:
1) газға;
2) электр энергиясына;
3) жер учаскесін сатып алуға;
4) ғимараттарды, құрылыстарды сатып алуға (салға арналған) өнеркәсіптік жеңілдіктер*

________________________________________________
                    (түрі)

      _____________________
      *Инвестициялық стратегиялық жобаны іске асыратын заңды тұлға
үшін.
      4. Қазақстан Республикасының заңды тұлғасы өтiнiмде және қоса
берiліп отырған құжаттарда қамтылған ақпараттың дұрыстығын
(дәйектілігін) мәлімдейді және оған кепiлдiк бередi, ұсынылған
ақпарат үшін жауапты болады және Қазақстан Республикасының
заңнамасында белгіленген инвестициялық келісім шартты мерзімінен
бұрын тоқтату шарттарымен танысқан.
      5. _____________________________________________ жобасы бойынша
             (инвестициялық немесе инвестициялық
                          стратегиялық)
                             жұмыс бағдарламасы

1-бөлім: Тіркелген активтерге инвестициялар, мың теңге

Шығын баптары

Растайтын құжаттар

Тіркелген активтерді пайдалануға беру күні

күнтізбелік жыл

күнтізбелік жыл

Барлығы

контрагент

күні

1-жартыжылдық

2-жартыжылдық

Жыл бойынша жиыны

1-жартыжылдық

2-жартыжылдық

Жыл бойынша жиыны

























1 бөлім бойынша жиыны:












2-бөлім: Технологиялық жабдыққа қосалқы бөлшектердің, шикізат пен материалдардың импорты, саны

Шығын баптары

растайтын құжаттар

өлшем бірлігі

игеру кезеңі

игеру кезеңі

Барлығы

контрагент

күні

1-жарты жылдық

2-жарты жылдық

Жыл бойынша жиыны

1-жарты жылдық

2-жартыжылдық

Жыл бойынша жиыны

1. Қосалқы бөлшектер, оның ішінде:
























2. Шикізат, материалдар, оның ішінде:
























2-бөлім бойынша жиыны:












      6. Кеден одағының заңнамасына және (немесе) Қазақстан
Республикасының заңнамасына сәйкескеден баждарын салудан босатылатын
импортталатын технологиялық жабдық пен оның жиынтықтауыштарының,
қосалқы бөлшектердің, шикізат пен материалдардың тiзiмi және көлемi.

Р/с

Атауы

КО СЭҚТН коды

Өлшем бірлігі

Саны

Тауарларды біркелкі сыныптауға мүмкіндік беретін құжаттар*

1.






2.






Жиыны:

      _____________________________
      *Тауарларды жіктеу бойынша ақпарат тауарлардың толық
коммерциялық атауын, фирмалық атауын, негізгі техникалық,
коммерциялық сипаттамаларын және өзге де ақпаратты, оның ішінде
бұйымдардың фотосуреттерін, суреттерін, сызбаларын, паспорттарын,
тауарлардың сынамалары мен үлгілерін және өтінім берген басшының
қолымен және заңды тұлғаның мөрімен куәландырылған басқа да
құжаттарды қамтуы тиіс.

________________________________________     ________________________
(Қазақстан Республикасының заңды тұлғасы      (қолы, мөрi және күнi)
   басшысының тегі, аты, әкесінің аты)

«Инвестициялық преференцияларды     
көздейтін нвестицияларды жүзеге асыруға 
инвестициялық келісімшарт жасасу»    
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
2-қосымша                

Инвестициялық жобаның немесе инвестициялық стратегиялық жобаның
бизнес-жоспарын жасау жөніндегі
талаптар

      1. Осы Инвестициялық жобаның немесе инвестициялық стратегиялық
жобаның бизнес-жоспарын жасау жөніндегі талаптар (бұдан әрі –
Талаптар) «Инвестициялар туралы» Қазақстан Республикасының Заңы
19-бабының негізінде әзірленген және инвестициялық жобаның немесе
инвестициялық стратегиялық жобаның бизнес-жоспарын жасау жөніндегі
талаптарды айқындайды.
      2. Бизнес-жоспар мынадай бөлімдерден тұрады:
      1) инвестордың қысқаша сипаттамасы;
      2) инвестициялық жобаның немесе инвестициялық стратегиялық
жобаның қысқаша сипаттамасы;
      3) техникалық бөлім;
      4) коммерциялық бөлім;
      5) ұйымдастырушылық бөлiм;
      6) әлеуметтік бөлім;
      7) қаржылық бөлім;
      8) экологиялық бөлім;
      9) экономикалық бөлім;
      10) инвестициялық стратегиялық жобаларды іске асыру кезінде
орындалатын Қазақстан Республикасының экономикалық дамуына
стратегиялық әсерді талдау (инвестициялық стратегиялық жобалар үшін
толтырылады).
      3. Инвестордың қысқаша сипаттамасы мыналарды қамтиды:
      1) заңды тұлғаның атауы;
      2) заңды тұлғаның басшысы (лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты –
бар болса);
      3) заңды тұлғаның мекенжайы, телефоны, факсы, электрондық
поштасы;
      4) заңды тұлға қызметінің негiзгi бағыттарының қысқаша
сипаттамасы, негiзгi өндiрiстiк көрсеткiштер, аталған салада
инвестициялық келiсiмшарт жасасу жоспарланып отырған жұмыс
тәжiрибесi. Соңғы есептік кезең үшiн кәсіпорынның қаржы-шаруашылық
қызметі туралы қысқаша есеп.
      4. Инвестициялық жобаның немесе инвестициялық стратегиялық
жобаның қысқаша сипаттамасы мыналарды қамтиды:
      1) инвестициялық немесе инвестициялық стратегиялық жобаның
атауы;
      2) инвестициялық немесе инвестициялық стратегиялық жобаның
негiзгi мақсаттары;
      3) инвестициялық немесе инвестициялық стратегиялық жобаның
тiкелей қатысушылары;
      4) инвестициялық немесе инвестициялық стратегиялық жобаны iске
асыру орны (облыс, аудан);
      5) қысқаша мазмұны:
      шығаруға ұсынылатын өнiм, ықтимал түрлендірулер спектрін
көрсете отырып, тауардың немесе көрсетілетін қызметтердің көрсетудің
қысқаша сипаттамасы, мақсаты мен қолдану салалары;
      болжанатын инвестициялық немесе инвестициялық стратегиялық
жобаның сипаты (жаңасын құру, қолданыстағы кәсiпорынды
реконструкциялау немесе кеңейту);
      инвестициялық немесе инвестициялық стратегиялық жоба бойынша
техникалық құжаттаманың болуы (техникалық-экономикалық негiздеме,
жобалау-сметалық құжаттама, құрылыс-монтаждау жұмыстары мен жабдықтар
жеткiзуге шарттар мен келiсiмшарттардың көшiрмелерi; жер учаскесіне
құқықты растайтын құжаттардың көшiрмелерi; ғимараттарды, құрылыстарды
жалдауға арналған шарттардың көшiрмелерi және басқа да құжаттар);
      жоба бойынша iске асырудың ерекше шарттары мен шектеулер, оның
ішінде лицензиялардың (егер қызмет түрi лицензиялануға жататын
болса), патенттердiң, рұқсаттардың болуы, экспорттық және импорттық
квоталардың болуы, өткiзу мен шикізат нарықтары, сумен, энергиямен
жабдықтау, көлiк, байланыс бойынша ұсынымдар, қалдықтарды кәдеге
жарату мүмкіндіктері, шетелдiк жұмыс күшiне қажеттiлiктер,
технологиялық процестердiң экологиялық тазалығына қойылатын талаптар;
      6) инвестициялық немесе инвестициялық стратегиялық жобаны iске
асыру құны, қаржыландыру көздерi:
      меншiкті қаражат;
      қарыздық қаражат (кредиттер немесе тартылған шаруашылық
жүргізуші субъектiлердiң қаражаты) және/немесе грант.
      7) жобаны iске асыру мерзiмi – инвестицияларды жүзеге асыру
сәтiнен бастап.
      5. Техникалық бөлiм мыналарды қамтиды:
      1) инвестициялық немесе инвестициялық стратегиялық жоба
технологиясының қысқаша сипаттамасы;
      2) технологиялық шешiмдi таңдау негiздемесi, атап айтқанда
инвестициялар жобаның орналасатын жері мен мөлшерінің (ауқымының),
негiздемесi (жеткiзушiлер мен нарықтар үшiн орналасу қолайлығы):
      iлеспе инфрақұрылым және көлiктік мүмкiндiктер;
      қолданыстағы үй-жайларды пайдалану немесе реконструкциялау
мүмкiндiктерi;
      инвестициялық немесе инвестициялық стратегиялық жоба бойынша
тауарларды (көрсетілетін қызметтерді) өндiру көлемiн айқындайтын
факторлар.
      Техникалық және құндық сипаттамалар бойынша (ұқсастармен
салыстыра отырып, өндiру үшiн ұсынылатын тауарлар мен көрсетілетін
қызметтердің техникалық деңгейi мен құны, ақпарат көзiне сiлтемелер)
баламалы шешiмдердi салыстырмалы талдау.
      Шикiзат ресурстарын пайдаланудың ұтымдылық деңгейi:
      шикiзатты өңдеу деңгейi;
      өндiрiстiң қайта бөлiнуi (қалдықтарды қайта өңдеу);
      жергiлiктi шикiзатты пайдалану;
      Талаптарға 1-қосымшада көрсетілген жобаны iске асыру кестесi.
      6. Коммерциялық бөлiм мыналарды қамитиды:
      1) шикiзаттың, материалдар мен жабдықтардың жеткiзiлiмдерi:
      шикiзат пен материалдар нарығын (отандық және импорттық)
талдау:
      пайдаланылатын шикiзат түрлерiнiң тiзбесi;
      көлiктiк шығыстарды ескере отырып, бағаның қолжетімділігі мен
деңгейi;
      пайдаланылатын шикізат пен материалдардың атауын және көлемін
көрсете отырып, дайын өнім бірлігінің өндірісіне шикізат пен
материалдар шығыстарының нормалары;
      шикізатты есептен шығару әдісі (Қазақстан Республикасы заңды
тұлғасының есепке алу саясаты);
      жабдықтарды өндiрушiлердiң/жеткiзушiлердiң таңдауы:
      қажеттi жабдықтардың тiзбесi және оларға қойылатын негiзгi
техникалық талаптар;
      жабдықтардың жаңашылдығы мен әлемдiк және жергiлiктi нарықтағы
технологиялар;
      көлiктiк шығыстарды, монтаждау және іске қосу-реттеу жұмыстарын
ескере отырып, жабдықтардың құны;
      жөндеу базасының болуы (қажет болған жағдайда);
      қосалқы бөлшектермен немесе шығыс материалдарымен қамтамасыз
ету көздерi.
      2) маркетинг:
      шығарылатын тауарлардың немесе көрсетілетін қызмет түрлерiнің
тiзбесi мен көлемі.
      қолданыстағы шектеулердi (квоталар, лицензиялар және т.б.)
ескере отырып, өткізу нарықтарын болжау – (нарық сыйымдылығы), iшкi
және сыртқы нарықтағы әлеуеттi төлем қабiлетi бар сұраныс, қазiргi
уақыттағы оны қанағаттандыру деңгейi:
      өткiзу арналары: қандай өңiрлерге, қандай тұтынушыларға,
шетелдегi қай елдерге жеткiзiлiм болжанатыны көрсетiлсiн; нарықта
ұқсас, өзара алмастырылатын немесе өзара толықтырылатын тауарлар,
көрсетілетін қызметтер бар ма, олардың өндiрiсiнің болашақ өсуін
бағалау, соңғы бiрнеше жылдағы тауарлар импортының және/немесе
экспортының серпіні, көлемi мен бағалары, негiзгi бәсекелестер және
олардың нарықтағы үлес салмағы; әлеуметтiк экономикалық жағдайдың
ықтимал өзгерістері нәтижесiнде нарықты болжау;
      өткiзу мүмкiндiгiн растайтын құжаттар:
      тауарларды жеткiзуге келiсiмшарттардың немесе ниеттер туралы
хаттамалардың нотариатта куәландырылған көшiрмелерi;
      тауарларға немесе көрсетілетін қызметтерге бағалар деңгейiн
болжамдық бағалау;
      коммерциялық тәуекел факторлары мен негiзгi маркетингтiк
iс-шаралар.
      Жобаны қаржыландыру кезінде валюта айырбастау бағамы
өзгерісінің және қолданыстағы салықтық базаның әсерін бағалау.
      7. Ұйымдастырушылық бөлiм мыналарды қамтиды:
      1) тартылатын ұйымдар:
      жобаны құрушы;
      жабдықтарды өндiрушiлер;
      жабдықтарды жеткiзушiлер;
      қаржыландырушы ұйым;
      делдалдар.
      2) жобаны iске асыру процесiнде оның қатысушылары арасында
мiндеттер мен жауапкершiлiктi бөлу.
      3) ұйымдастырушылық құрылым және тауарлар/көрсетілетін
қызметтер сапасының менеджменті мен оны бақылау жүйелері.
      8. Әлеуметтiк бөлiм мыналарды қамтиды:
      1) жобаның еңбек ресурстарына қажеттiлiгi (қажеттi саны мен
бiлiктiлiгi):
      қажеттi бiлiктiлiгi бар кадрлардың болуы;
      бiлiктi көмекті тартуға қажеттiлiк, оның ішінде импорты;
      2) жобаның халықты жұмыспен қамтуға және оның бiлiм деңгейiн
жоғарылатуға әсерi.
      9. Қаржылық бөлiм мыналарды қамтиды:
      1) инвестицияларды бағалау:
      толық инвестициялық алып қоюлар (негiзгi және айналым
капиталына инвестициялар);
      жобаны қаржыландыру мен инвестициялардың құрылымы (жобаны iске
асыру үшiн қаражаттың жеткiлiктiгiн, инвестициялардың құрылымын,
қаржыландырудың схемасы мен шарттарын, пайданы болжамды пайдалануды
көрсететін инвестициялардың жалпы көлемiн бағалау).
      2) тәуекелдердi бағалау:
      тәуекелдердiң түрлерi;
      тәуекелдiң деңгейi (дисконт мөлшерлемесі).
      3) қаржылық талдау:
      инвестициялық преференцияларды ескермей және тиісті
инвестициялық преференцияларды ескере отырып, модельдерді есептеуді
қамтитын жобаның қаржылық моделі;
      жобаның өмiрлiк цикліндегі таза дисконталған табыс (NPV);
      жобаның өмiрлiк цикліндегі iшкi табыстылық нормасы (IRR);
      жобаның өтімділік мерзімі (қарапайым және дисконтталған);
      жоба өмiрiнiң әрбір жылына араналған қарапайым табыс нормасы
(рентабельдiлігi);
      түрлер бойынша бюджетке төленетiн салықтар, кеден баждары мен
төлемдер;
      төленетiн салықтардың барлық түрлерi бойынша бюджеттiк
тиiмдiлiктiң жиынтық есебi.
      10. Экологиялық бөлiм жоба технологиясының қоршаған ортаға әсер
етуі жөніндегі стандарттар мен нормативтерге сәйкестiгiн қамтиды.
      11. Экономикалық бөлiм мыналарды қамтиды:
      жобаның ел экономикасының қажеттiлiктерiне сәйкестiгi:
      халық тұтынатын азық-түлiк тауарлары және азық-түлiктік емес
тауарлар шығаруды ұлғайту;
      импорт алмастыру (импорт алмастырудың қабылданған
бағдарламаларына сәйкестiгi);
      экспортты ұлғайту;
      жаңа жұмыс орындарын құру;
      халықтың бiлiм және бiлiктiлiк деңгейiн жоғарылату;
      озық технологияларды игеру, «ноу-хау»;
      жобаны iске асырудан мультипликатор әсері;
      халықаралық сапа жүйелері стандарттарына сәйкес келетін
өндiрiстi ұйымдастыру.
      12. Қазақстан Республикасының экономикалық дамуына стратегиялық
әсерді талдау мыналарды қамтиды (инвестициялық стратегиялық жобалар
үшін толтырылады):
      1) өндіруге жоспарланған жоғары технологиялық өнім өндірісіне
номенклатура, оның ішінде:
      қайта өңдеу саласын дамыту;
      инфрақұрылымды дамыту;
      бәсеке қабілетті ортаны қалыптастыру;
      қосылған құны жоғары өндірісті құру;
      2) пайдаланылатын заманауи технологиялар, оның ішінде:
      озық инновацияларды пайдалану;
      тәжірибе мен білім тасымалы;
      жаңа идеяларды, ғылыми білімдерді, ғылымды көп қажет ететін
және жоғары технологиялы экспортқа бағдарланған өндірістер құру
технологиялары мен түрлерін енгізу;
      3) қазақстандық кадрлардың біліктілігін арттыру және жаңа жұмыс
орындарын құру;
      4) қоршаған ортаны қорғау, оның ішінде:
      халықаралық сапа стандарттарына сәйкестік;
      елді мекенде және өңірде экологиялық жағдайды жақсарту;
      5) елді мекеннің әлеуметтік-экономикалық дамуы, оның ішінде:
      әлеуметтік тұрақтылықты күшейту;
      тұрғын үймен қамтамасыз ету;
      білім беру және медициналық қызметтерге қолжетімділік;
      Қазақстандағы өмір сүру деңгейін арттыру;
      әлеуметтік тәуекелдерді азайту;
      жұмыссыздықты азайту;
      әлеуметтік қызмет көрсету саласын кеңейту.
      13. Бизнес-жоспар 14 кеглді TimesNewRoman қарпімен (схемаларды,
сызбаларды, кестелерді, эскиздерді жасаған кезде 10-нан кем емес)
басып шығарылады, қағаз тасығышта ұсынылады, әрбір басып шығарылған
бизнес-жоспар парағының мынадай өлшемдері бар: сол жақ жиегі – 2,5
сантиметр, оң жақ жиегі – 1,5 сантиметр, жоғарғы жиегі – 2,5
сантиметр, астыңғы жиегі – 2,5 сантиметр.
      Бизнес-жоспар мәтінін әзірлеген кезде екінші және одан кейінгі
парақтары нөмірленуі тиіс (парақтардың реттік номірлері араб
сандарымен бизнес-жоспардың жоғарғы жиегі ортасынан тыныс
белгілерінсіз қойылады).

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Талаптарға 1-қосымша қаулыға қоса берілмеген.

Об утверждении стандарта государственной услуги "Заключение инвестиционного контракта на осуществление инвестиций, предусматривающего инвестиционные преференции"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 13 февраля 2014 года № 90. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 июля 2015 года № 571

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 23.07.2015 № 571 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

ПРЕСС-РЕЛИЗ

      В соответствии с подпунктом 3) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги «Заключение инвестиционного контракта на осуществление инвестиций, предусматривающего инвестиционные преференции».
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Утвержден         
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 13 февраля 2014 года № 90

Стандарт государственной услуги
«Заключение инвестиционного контракта на осуществление
инвестиций, предусматривающего инвестиционные преференции»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Заключение инвестиционного контракта на осуществление инвестиций, предусматривающего инвестиционные преференции» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством индустрии и новых технологий Республики Казахстан (далее – Министерство).
      3. Государственная услуга оказывается Комитетом по инвестициям Министерства (далее – услугодатель).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю 35 (тридцать пять) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 20 (двадцать) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания 20 (двадцать) минут.
      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги  заключение инвестиционного контракта на осуществление инвестиций, предусматривающего инвестиционные преференции (далее – контракт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
      7. Государственная услуга оказывается на бесплатной основе юридическим лицам (далее – услугополучатель).
      8. График работы услугодателя – с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов, перерыв на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан. Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности) к услугодателю:
      1) заявка на предоставление инвестиционных преференций по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной усуги;
      2) копия свидетельства о государственной (учетной) регистрации (перерегистрации) юридического лица*, заверенная подписью руководителя и печатью юридического лица или справка о государственной регистрации услугополучателя в качестве юридического лица – для юридического лица;
      примечание: * свидетельство о государственной (учетной) регистрации (перерегистрации) юридического лица (филиала, представительства), выданное до введения в действие Закона Республики Казахстан от 24 декабря 2012 года «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам государственной регистрации юридических лиц и учетной регистрации филиалов и представительств», является действительным до прекращения деятельности юридического лица;
      3) копия устава услугополучателя, заверенная подписью руководителя и печатью юридического лица;
      4) бизнес-план инвестиционного проекта или инвестиционного стратегического проекта составленного согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;
      5) копии документов, перечень которых устанавливается законодательством Республики Казахстан, обосновывающих сметную стоимость строительно-монтажных работ и затраты на приобретение фиксированных активов, сырья и (или) материалов, используемых при реализации инвестиционного проекта или инвестиционного стратегического проекта, заверенных подписью руководителя и печатью услугополучателя;
      6) копии документов, устанавливающих источники и гарантии финансирования инвестиционного проекта или инвестиционного стратегического проекта, заверенных подписью руководителя и печатью юридического лица. В случае финансирования инвестиционного проекта или инвестиционного стратегического проекта из собственных средств прилагается письменное подтверждение об их наличии;
      7) документы, подтверждающие размер (стоимость) государственного натурного гранта, указанного в заявке услугополучателя и предварительное согласование его предоставления;
      8) справка налогового органа по месту регистрации об отсутствии налоговой задолженности, задолженности по обязательным пенсионным взносам и социальным отчислениям.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
центральных государственных органов, а также услугодателя и
(или) его должностных лиц, по вопросам оказания государственной
услуги

      10. Обжалование решений, действий (бездействий) центрального государственного органа, услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу: 010000, город Астана, проспект Кабанбай батыра, 32/1, здание «Транспорт Тауэр», кабинет № 2301, телефон: 8 (7172) 24 15 40, 24 21 24 либо на имя руководителя Министерства по адресу: 010000, город Астана, проспект Кабанбай батыра, 32/1, здание «Транспорт Тауэр», кабинет № 2117, телефон: 8 (7172)24-04-75, 29-08-48.
      Жалоба принимается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя или Министерства.
      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, или Министерства, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.
      После регистрации жалоба направляется руководителю услугодателя, или Министерства, для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер.
      В жалобе юридического лица указывается его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата. Жалоба должна быть подписана руководителем юридического лица.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя или Министерства, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги

      12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на Интернет ресурсе услугодателя: www.mint.gov.kz, раздел «Государственные услуги».
      13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
      14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги посредством единого контакт-центра: 1414.

Приложение 1           
к стандарту государственной услуги
«Заключение инвестиционного контракта
на осуществление инвестиций,  
предусматривающего инвестиционные
преференции»           

Заявка
на предоставление инвестиционных преференций

1. Сведения об юридическом лице Республики Казахстан

1.

Наименование юридического лица Республики Казахстан


2.

Информация о прохождении регистрации (перерегистрации) юридического лица Республики Казахстан (дата, основание)


3.

Местонахождение:
юридический адрес фактическое местонахождение


4.

Бизнес идентификационный номер (БИН)


5.

Руководитель юридического лица Республики Казахстан

___________________________________
(должность, фамилия, имя, отчество)
___________________________________
(телефон, факс, электронная почта)

6.

Главный бухгалтер юридического лица Республики Казахстан

____________________________________
(фамилия, имя, отчество)
____________________________________
(телефон, факс, электронная почта)

7.

Менеджер инвестиционного или инвестиционного стратегического проекта

_________________________________
(фамилия, имя, отчество)
_________________________________
(телефон, факс, электронная почта)

2. Сведения об инвестиционном или инвестиционном стратегическом проекте

8.

Наименование инвестиционного проекта или инвестиционного стратегического проекта

_______________________________
_______________________________
сведения о включении в перечень
инвестиционных стратегических
проектов, утвержденный
постановлением Правительства
Республики Казахстан*

9.

Место реализации инвестиционного или инвестиционного стратегического проекта


10.

Выбранный (ые) для инвестирования приоритетный (ые) вид (ы) деятельности (на уровне классов общего классификатора видов экономической деятельности)


11.

Объем инвестиций в фиксированные активы юридического лица (учитываются инвестиции текущего и будущих периодов)

_______________________________
(тенге)

12.

Источники финансирования проекта:
собственные заемные средства

________________________________
(документ, подтверждающий наличие
собственных средств)
_______________________________
(документ, устанавливающий источники
финансирования и гарантии финансирования
проекта)

3. Требуемые для реализации проекта инвестиционные преференции

13.

Освобождение от уплаты таможенных пошлин при импорте:
1) технологического оборудования, комплектующих к нему;
2) запасных частей к технологическому оборудованию, сырья и материалов

1) _____________________________
(льготируемая сумма)
2) _____________________________
(льготируемая сумма)

14.

Место проведения таможенной очистки


15.

Государственный натурный грант

_______________________________
(документы, подтверждающие
Предварительное согласование)

16.

Льготы по земельному налогу*

_______________________________
(льготируемая сумма)

17.

Льготы по налогу на имущество*


18.

Промышленные льготы на*:
1) газ;
2) электроэнергию;
3) приобретение земельного участка;
4) приобретение (строительство) зданий, сооружений

_______________________________
(вид)

      *для юридического лица, реализующего инвестиционный
стратегический проект.
      4. Юридическое лицо Республики Казахстан заявляет и гарантирует
правильность (достоверность) содержащейся в заявке и прилагаемых
документах информации, несет ответственность за представленную
информацию и ознакомлен с условиями досрочного прекращения
инвестиционного контракта, установленными законодательством
Республики Казахстан.
      5. Рабочая программа по ______________________________ проекту
        (инвестиционному или инвестиционному стратегическому)

Раздел 1: Инвестиции в фиксированные активы, тыс. тенге

Статьи затрат

подтверждающие документы

Дата ввода в эксплуатацию фиксированных активов

календарный год

календарный год

Всего

контр- агент

дата

1 полугодие

2 полугодие

Итого по году

1 полугодие

2-полугодие

Итого по году

























Итого по Разделу
1:
























Раздел 2: Импорт запасных частей к технологическому оборудованию, сырья и материалов, количество

Статьи затрат

подтверждающие документы

единица измерения

период освоения

период освоения

Всего

контр- агент

дата

1 полугодие

2 полугодие

Итого по году

1 полугодие

2 полугодие

Итого по году

1. Запасные части, в том числе:
























2. Сырье, материалы, в том числе:
























Итого по Разделу 2:












      6. Список и объем импортируемого технологического оборудования
и комплектующих к нему, запасных частей, сырья и материалов,
освобождаемых от обложения таможенными пошлинами в соответствии с
законодательством Таможенного союза и (или) законодательством
Республики Казахстан.

Наименование

Код ТН ВЭД ТС

Единица измерения

Количество

Документы, позволяющие однозначно классифицировать товары

1.






2.






Итого

      Информация по классификации товаров должна содержать полное
коммерческое наименование, фирменное наименование, основные
технические, коммерческие характеристики товаров и иную информацию, в
том числе фотографии, рисунки, чертежи, паспорта изделий, пробы и
образцы товаров, и другие документы, заверенные подписью руководителя
и печатью юридического лица подавшего заявку.

________________________________________
(Фамилия, имя, отчество руководителя юридического лица Республики Казахстан)

_____________________________________________
         (подпись, печать и дата)

Приложение 2           
к стандарту государственной услуги
«Заключение инвестиционного контракта
на осуществление инвестиций,   
предусматривающего инвестиционные 
преференции»           

Требования по
составлению бизнес-плана инвестиционного проекта
или инвестиционного стратегического проекта

      1. Настоящие Требования по составлению бизнес-плана инвестиционного проекта или инвестиционного стратегического проекта (далее – Требования) разработаны на основании статьи 19 Закона Республики Казахстан «Об инвестициях» и определяют требования по составлению бизнес-плана инвестиционного проекта или инвестиционного стратегического проекта.
      2. Бизнес-план состоит из следующих разделов:
      1) краткая характеристика инвестора;
      2) краткая характеристика инвестиционного проекта или инвестиционного стратегического проекта;
      3) технический раздел;
      4) коммерческий раздел;
      5) организационный раздел;
      6) социальный раздел;
      7) финансовый раздел;
      8) экологический раздел;
      9) экономический раздел;
      10) анализ стратегического влияния на экономическое развитие Республики Казахстан, который выполняется при реализации инвестиционных стратегических проектов (заполняется для инвестиционных стратегических проектов).
      3. Краткая характеристика инвестора включает в себя:
      1) наименование юридического лица;
      2) руководитель юридического лица (должность, фамилия, имя и отчество – при наличии);
      3) адрес юридического лица, телефон, факс, электронная почта;
      4) краткое описание основных направлений деятельности юридического лица, основные производственные показатели, опыт работы, по которой планируется заключение инвестиционного Контракта в данной области. Краткий отчет о финансово-хозяйственной деятельности предприятия за последний отчетный период.
      4. Краткая характеристика инвестиционного проекта или инвестиционного стратегического проекта включает в себя:
      1) наименование инвестиционного или инвестиционного стратегического проекта;
      2) основные цели инвестиционного или инвестиционного стратегического проекта;
      3) непосредственные участники инвестиционного или инвестиционного стратегического проекта;
      4) место реализации инвестиционного или инвестиционного стратегического проекта (область, район);
      5) краткое содержание:
      предполагаемая к выпуску продукция, краткое описание товара или услуг с указанием возможного спектра модификаций, назначения и области применения;
      характер предполагаемого инвестиционного или инвестиционного стратегического проекта (создание нового, реконструкция или расширение действующего предприятия);
      наличие технической документации по инвестиционному или инвестиционному стратегическому проекту (технико-экономическое обоснование, проектно-сметная документация, копии договоров и контрактов на строительно-монтажные работы и поставку оборудования, копии документов, подтверждающих права на земельный участок, копии договоров на аренду зданий, сооружений и другие документы);
      особые условия реализации и ограничения по проекту, в том числе наличие лицензий (если вид деятельности относится к лицензируемым), патентов, разрешений, наличие экспортных и импортных квот, ограничения и рекомендации по рынкам сбыта и сырья, водо-, энергоснабжению, транспорту, связи, возможности утилизации отходов, потребности в иностранной рабочей силе, требования к экологической чистоте технологических процессов;
      6) стоимость реализации инвестиционного или инвестиционного стратегического проекта, источники финансирования:
      собственные средства;
      заемные средства (кредиты или привлеченные средства хозяйствующих субъектов) и/или грант;
      7) сроки реализации проекта с момента осуществления инвестиций.
      5. Технический раздел включает в себя:
      1) краткое описание технологии инвестиционного или инвестиционного стратегического проекта;
      2) обоснование выбора технологического решения, а именно обоснование выбора местоположения и размера (масштаба) инвестиционного проекта (удобство месторасположения для поставщиков и рынков):
      сопутствующая инфраструктура и транспортные возможности;
      возможности использования или реконструкции существующих помещений;
      факторы, определяющие объем производства товаров (услуг) по инвестиционному или инвестиционному стратегическому проекту.
      Сравнительный анализ альтернативных решений по техническим и стоимостным характеристикам (технический уровень и стоимость предлагаемых для производства товаров, услуг в сопоставлении с аналогами, ссылки на источник информации), согласно приложению 1 к Требованиям.
      Степень рациональности использования сырьевых ресурсов:
      степень переработки сырья;
      рецикличность производства (переработка отходов);
      использование местного сырья;
      график реализации проекта, указанный в приложении 1 к Требованиям.
      6. Коммерческий раздел включает в себя:
      1) поставки сырья, материалов и оборудования:
      анализ рынка сырья и материалов (отечественного и импортного):
      перечень видов используемого сырья;
      доступность и уровень цен с учетом транспортных расходов;
      нормы расходов сырья и материалов на производство единицы готовой продукции, с указанием наименования и объемов используемого сырья и материалов;
      метод списания сырья (учетная политика юридического лица Республики Казахстан);
      выбор производителей / поставщиков оборудования:
      перечень необходимого оборудования и основные технические требования к нему;
      новизна оборудования и технологии на мировом и на местном рынке;
      стоимость оборудования с учетом транспортных расходов, монтажных и пусконаладочных работ;
      наличие ремонтной базы (в случае необходимости);
      источники снабжения запасными частями или расходными материалами;
      2) маркетинг:
      перечень видов и объемы выпускаемых товаров или оказываемых услуг, согласно приложению 2 к Требованиям;
      прогнозирование рынков сбыта с учетом действующих ограничений (квоты, лицензии и т.д.) – (емкость рынка), потенциальный платежеспособный спрос на внутреннем и внешнем рынке, степень его удовлетворения в настоящее время:
      каналы сбыта – указать в какие регионы, каким потребителям, в какие страны за рубежом предполагается поставка, имеются ли на рынке аналогичные, взаимозаменяемые или взаимодополняемые товары, услуги, оценка будущего роста их производства, динамика импорта и/или экспорта товаров за последние несколько лет, объем и цены, основные конкуренты и их удельный вес на рынке, прогноз рынка в результате возможных изменений социально-экономической ситуации;
      документы, подтверждающие возможность сбыта:
      нотариально заверенные копии контрактов на поставку товаров или протоколов о намерениях;
      прогнозные оценки уровня цен на товары или на оказываемые услуги;
      факторы коммерческого риска и основные маркетинговые мероприятия.
      Оценка влияния изменения обменного курса валюты при финансировании проекта и существующей налоговой базы.
      7. Организационный раздел включает в себя:
      1) привлекаемые организации:
      проектоустроитель;
      производители оборудования;
      поставщики оборудования;
      финансирующая организация;
      посредники;
      2) распределение обязанностей и ответственности в процессе реализации проекта между его участниками;
      3) организационная структура и системы менеджмента и контроля качества товаров/услуг.
      8. Социальный раздел включает в себя:
      1) потребности проекта в трудовых ресурсах (необходимая численность и квалификация):
      наличие кадров с необходимой квалификацией;
      потребность в привлечении квалифицированной помощи, в том числе импорт;
      2) влияние проекта на занятость и повышение образовательного уровня населения.
      9. Финансовый раздел включает в себя:
      1) оценка инвестиций:
      полные инвестиционные издержки (инвестиции в основной и оборотный капитал);
      финансирование проекта и структура инвестиций (оценка общего объема инвестиций, отражающая достаточность средств для реализации проекта, структуру инвестиций, схему и условия финансирования, предполагаемое использование прибыли);
      2) оценка рисков:
      виды рисков;
      степень риска (ставка дисконта);
      3) финансовый анализ:
      финансовая модель проекта, включающая расчет моделей без учета инвестиционных преференций и с учетом соответствующих инвестиционных преференций;
      чистый дисконтированный доход (NPV) за жизненный цикл проекта;
      внутренняя норма доходности (IRR) за жизненный цикл проекта;
      срок окупаемости проекта (простой и дисконтированный);
      простая норма прибыли (рентабельность) на каждый год жизни проекта;
      уплачиваемые налоги, таможенные пошлины и платежи в бюджет по видам;
      сводный расчет бюджетной эффективности по всем видам уплачиваемых налогов.
      10. Экологический раздел включает в себя соответствие технологии проекта стандартам и нормативам по воздействию на окружающую среду.
      11. Экономический раздел включает в себя:
      соответствие проекта потребностям экономики страны:
      увеличение выпуска продовольственных товаров и непродовольственных товаров народного потребления;
      импортозамещение (соответствие принятым программам импортозамещения);
      увеличение экспорта;
      создание новых рабочих мест;
      повышение уровня образования и квалификации населения;
      освоение передовых технологий, «ноу-хау»;
      эффект мультипликатора от реализации проекта;
      организация производства соответствующего международным стандартам систем качества.
      12. Анализ стратегического влияния на экономическое развитие Республики Казахстан включает в себя (заполняется для инвестиционных стратегических проектов):
      1) номенклатура планируемой к производству высокотехнологичной продукции, в том числе:
      развитие перерабатывающей отрасли;
      развитие инфраструктуры;
      формированию конкурентоспособной среды;
      создание производства с высокой добавленной стоимостью;
      2) используемые современные технологий, в том числе:
      использование передовых инноваций;
      перенос опыта и знаний;
      внедрение новых идей, научных знаний, технологий и видов создания наукоемких и высокотехнологичных экспорто-ориентированных производств;
      3) повышение квалификации казахстанских кадров и создание новых рабочих мест;
      4) охрана окружающей среды, в том числе:
      соответствие мировым стандартам качества;
      улучшение экологической обстановки в населенном пункте и регионе;
      5) социально-экономическое развитие населенного пункта, в том числе:
      укрепление социальной стабильности;
      обеспечение жильем;
      доступ к образовательным и медицинским услугам;
      повышение уровня жизни в Казахстане;
      снижение социальных рисков;
      снижение безработицы;
      расширение сферы социального обслуживания.
      13. Бизнес-план печатается шрифтом TimesNewRoman, 14 кеглем (но не менее 10 при составлении схем, чертежей, таблиц, эскизов), представляется на бумажном носителе, каждый напечатанный лист бизнес-плана, имеет следующие размеры полей: левое – 2,5 сантиметров; правое – 1,5 сантиметров; верхнее – 2,5 сантиметров; нижнее – 2,5 сантиметров.
      При оформлении текста бизнес-плана вторая страница и последующие должны быть пронумерованы (порядковые номера страниц проставляется арабскими цифрами по центру верхнего поля бизнес-плана без знаков препинания).

      Примечание РЦПИ!
      Приложения 1, 2 к Требованиям к Постановлению не прилагались.