"Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне арнайы экономикалық аймақтарды жетілдіру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 қарашадағы № 1254 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне арнайы экономикалық аймақтарды жетілдіру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Қазақстан Республикасының Парламенті Мәжілісінің қарауына енгізілсін.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                      К. Мәсімов

Жоба

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЗАҢЫ Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне арнайы
экономикалық аймақтарды жетілдіру мәселелері бойынша өзгерістер
мен толықтырулар енгізу туралы

      1-бап. Қазақстан Республикасының мына заңнамалық актілеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      1. «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» (Салық кодексі) 2008 жылғы 10 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Кодексіне (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2008 ж., № 22-І, 22-ІІ, 112-құжат; 2009 ж., № 2-3, 16, 18-құжаттар; № 13-14, 63-құжат; № 15-16, 74-кұжат; № 17, 82-құжат; № 18, 84-құжат; № 23, 100-құжат; № 24, 134-құжат; 2010 ж., № 1-2, 5-құжат; № 5, 23-кұжат; № 7, 28, 29-құжаттар; №11, 58-құжат; № 15, 71-құжат; № 17-18, 112-құжат; № 22, 130, 132-құжаттар; № 24, 145, 146, 149-құжаттар; 2011 ж., № 1, 2, 3-құжаттар; № 2, 21, 25-құжаттар; № 4, 37-құжат; № 6, 50-құжат; №11, 102-құжат; № 12, 111-құжат; № 13, 116-құжат; № 14, 117- құжат; № 15, 120-құжат; № 16, 128-құжат; № 20, 151-құжат; № 21, 161-құжат; № 24, 196-құжат; 2012 ж., № 1, 5-құжат; № 2, 11, 15-құжаттар; № 3, 21, 22, 25, 27- құжаттар; № 4, 32-құжат; № 5, 35-құжат; № 6, 43, 44-құжаттар; № 8, 64-құжат; № 10, 77-құжат; № 11, 80-құжат; № 13, 91-құжат; № 14, 92-құжат; № 15, 97- құжат; № 20, 121-құжат; № 21-22, 124-құжат; № 23-24, 125-құжат; 2013 ж., № 1, 3-құжат; № 2, 7, 10-құжаттар; № 3, 15-құжат; № 4, 21-құжат; № 8, 50-құжат; №51-құжат; № 10-11, 56-құжат; № 12, 57-құжат; № 14, 72-құжат; № 15, 76, 81, 82-құжаттар; № 16, 83-құжат; № 21-22, 114, 115-құжаттар; № 23-24, 116-құжат; 2014 ж., № 1, 9-құжат; № 4-5, 24-құжат; № 7, 37-құжат; № 8, 44, 49-құжаттар; №10, 52-құжат; № 11, 63, 64, 65, 69-құжаттар; № 12, 82-құжат; № 14, 84-құжат; № 16, 90-құжат; 2014 жылғы 2 қазанда «Егемен Қазақстан» және «Казахстанская правда» газеттерінде жарияланған «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» 2014 жылғы 29 қыркүйектегі Қазақстан Республикасының Заңы):
      1) 150-бапта:
      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «4. Алынған (алынуға жататын) кірістерді осы баптың 2-тармағы бірінші бөлігінің 4) тармақшасында көрсетілген қызмет түрлерінен алынған кірістерге жатқызу дербес кластерлік қордың Қазақстан Республикасыңың Үкіметі белгілеген тәртіппен және нысан бойынша берілген растауының негізінде жүзеге асырылады.»;
      мынадай мазмұндағы 6-тармақпен толықтырылсын:
      «6. Салық заңнамасына қызметін арнайы экономикалық аймақтың аумағында жүзеге асыратын ұйым туралы арнайы экономикалық аймақ қатысушыларының бірыңғай тізіліміне мәліметтер енгізілген күннен кейін өзгерістер мен толықтырулар енгізілген жағдайда мұндай ұйым, егер салық заңнамасына осындай өзгерістер мен толықтырулар:
      жер салығын, мүлік салығын және жер учаскелерін пайдалану ақысын есептеген кезде қолданылатын коэффициентерді және (немесе) мөлшерлемелерді;
      корпоративтік табыс салығын есептеген кезде азайту мөлшерін алып тастауды және (немесе) өзгертуді көздейтін болса, осы Кодекстің 17-тарауының осы тармақта көрсетілген күні қолданыста болған ережелерін қолданады.
      Осы тармақтың ережелері Қазақстан Республикасының арнайы экономикалық аймақтар туралы заңнамасына сәйкес жасалған арнайы экономикалық аймақтың қатысушысы ретінде қызметті жүзеге асыру туралы шарттың қолданылу мерзімі ішінде, бірақ осындай өзгерістер қолданысқа енгізілген күннен бастап талап қою мерзімінен аспайтын мерзімге қолданылады.»;
      2) 151-1-баптың 2-тармағының үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «уақытша өтеулі жер пайдалану (жалдау) шартында көрсетілген, бірақ «Астана - жаңа қала» арнайы экономикалық аймағының жұмыс істеу мерзімнен аспайтын мерзімге жер учаскелерін пайдаланғаны үшін төлемдерді есептеу кезінде тиісті мөлшерлемелерге 0 коэффициент;»;
      3) 151-2-баптың 2-тармағының үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «уақытша өтеулі жер пайдалану (жалдау) шартында көрсетілген, бірақ «Ұлттық индустриялық мұнай-химия технопаркі» арнайы экономикалық аймағының жұмыс істеу мерзімінен аспайтын мерзімге жер учаскелерін пайдаланғаны үшін төлемдерді есептеу кезінде тиісті мөлшерлемелерге 0 коэффициент;»;
      4) 151-3-баптың 2-тармағының үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «уақытша өтеулі жер пайдалану (жалдау) шартында көрсетілген, бірақ «Ақтау теңіз порты» арнайы экономикалық аймағының жұмыс істеу мерзімінен аспайтын мерзімге жер учаскелерін пайдаланғаны үшін төлемдерді есептеу кезінде тиісті мөлшерлемелерге 0 коэффициент;»;
      5) 151-4-баптың 3-тармағының үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «уақытша өтеулі жер пайдалану (жалдау) шартында көрсетілген, бірақ «Инновациялық технологиялар паркі» арнайы экономикалық аймағының жұмыс істеу мерзімінен аспайтын мерзімге жер учаскелерін пайдаланғаны үшін төлемдерді есептеу кезінде тиісті мөлшерлемелерге 0 коэффициент;»;
      6) 151-5-баптың 2-тармағының үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «уақытша өтеулі жер пайдалану (жалдау) шартында көрсетілген, бірақ «Оңтүстік» арнайы экономикалық аймағының жұмыс істеу мерзімінен аспайтын мерзімге жер учаскелерін пайдаланғаны үшін төлемдерді есептеу кезінде тиісті мөлшерлемелерге 0 коэффициент;»;
      7) 151-6-баптың 2-тармағының үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «уақытша өтеулі жер пайдалану (жалдау) шартында көрсетілген, бірақ «Бурабай» арнайы экономикалық аймағының жұмыс істеу мерзімінен аспайтын мерзімге жер учаскелерін пайдаланғаны үшін төлемдерді есептеу кезінде тиісті мөлшерлемелерге 0 коэффициент;»;
      8) 151-7-баптың 2-тармағының үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «уақытша өтеулі жер пайдалану (жалдау) шартында көрсетілген, бірақ «Сарыарқа» арнайы экономикалық аймағының жұмыс істеу мерзімінен аспайтын мерзімге жер учаскелерін пайдаланғаны үшін төлемдерді есептеу кезінде тиісті мөлшерлемелерге 0 коэффициент;»;
      9) 151-8-баптың 2-тармағының үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «уақытша өтеулі жер пайдалану (жалдау) шартында көрсетілген, бірақ «Қорғас - Шығыс қақпасы» арнайы экономикалық аймағының жұмыс істеу мерзімінен аспайтын мерзімге жер учаскелерін пайдаланғаны үшін төлемдерді есептеу кезінде тиісті мөлшерлемелерге 0 коэффициент»;»;
      10) 151-9-баптың 2-тармағының үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «уақытша өтеулі жер пайдалану (жалдау) шартында көрсетілген, бірақ «Павлодар» арнайы экономикалық аймағының жұмыс істеу мерзімінен аспайтын мерзімге жер учаскелерін пайдаланғаны үшін төлемдерді есептеу кезінде тиісті мөлшерлемелерге 0 коэффициент;»;
      11) 151-10-баптың 2-тармағының үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «уақытша өтеулі жер пайдалану (жалдау) шартында көрсетілген, бірақ «Тараз химия паркі» арнайы экономикалық аймағының жұмыс істеу мерзімінен аспайтын мерзімге жер учаскелерін пайдаланғаны үшін төлемдерді есептеу кезінде тиісті мөлшерлемелерге 0 коэффициент»;»;
      12) 245-бапта:
      1-тармақтың бірінші және екінші бөліктері мынадай редакцияда жазылсын:
      «1. Нөлдік мөлшерлеме бойынша қосылған кұн салығы Қазақстан Республикасының аумағында жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарт, өнімді бөлу туралы келісім (келісімшарт) шеңберінде қызметін жүзеге асыратын, сол келісімшарттар талаптарына сәйкес импортталатын тауарлары қосылған құн салығынан босатылатын салық төлеушілерге өзі өндірген тауарларды өткізу бойынша айналымға салынады.
      Егер, жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшартта, өнімді бөлу туралы келісімде (келісімшартта) қосылған құн салығынан босатылатын импортталатын тауарлар тізбесі айқындалған болса, нөлдік мөлшерлеме бойынша осы тізбеде көрсетілген тауарларды өткізу бойынша айналымдарға салық салынады.»;
      2-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «1) берілетін тауарлардың жер қойнауын пайдалану келісімшартының, өнімді бөлу туралы келісімнің (келісімшарттың) жұмыс бағдарламасын орындауға арналғанын шартта көрсете отырып, жер қойнауын пайдалану келісімшартының, өнімді бөлу туралы келісімнің (келісімшарттың) талаптарына сәйкес импортталатын тауарлар қосылған құн салығынан босатылатын келісімшарт шеңберінде қызметін Қазақстан Республикасының аумағында жүзеге асыратын салық төлеушілерге тауарларды беру шарты;».
      2. «Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы» 2001 жылғы 16 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2001 ж., № 17-18, 243-құжат; 2004 ж., № 23, 142-құжат; 2005 ж., № 6, 10-құжат; № 7-8, 19-құжат; 2006 ж., № 1, 5-құжат; № 3, 22-құжат; № 15, 95-құжат; № 23, 144-құжат; № 24, 148-құжат; 2007 ж., № 1, 4-құжат; № 2, 18-құжат; № 16, 129-құжат; 2008 ж., №21, 97-құжат; № 24, 129-құжат; 2009, № 15-16, 76-құжат; № 18, 84-құжат; 2010 ж., № 5, 23-құжат; 2011 ж., № 1, 2-құжат; № 6, 50-құжат; №11, 102-құжат; № 12, 111-құжат; 2012 ж., № 3, 21, 27-құжаттар; № 4, 32-құжат; № 8, 64-құжат; № 14, 92, 95-құжаттар; № 15, 97-құжат; 2013 ж., № 9, 51-құжат; № 13, 63-құжат; № 14, 72, 75-құжаттар; № 21-22, 114-құжат; 2014 ж., № 1, 4, 6-құжаттар; № 2, 10, 12-құжаттар; № 7, 37-құжат; № 8, 44-құжат; № 10, 52-құжат; № 14, 84-құжат; 2014 жылғы 2 қазанда «Егемен Қазақстан» және «Казахстанская правда» газеттерінде жарияланған «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» 2014 жылғы 29 қыркүйектегі Қазақстан Республикасының Заңы):
      27-1-баптың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Қазақстан Республикасының аумағында халықаралық мамандандырылған көрме объектілерін, сондай-ақ арнайы экономикалық аймақтар аумағында объектілерді (әкімшілік ғимараттарды, әлеуметтік, тұрмыстық, тұрғын үй мақсатындағы ғимараттарды қоспағанда) жобалау, салу, реконструкциялау, техникалық қайта жарақтандыруды, кеңейтуді, күрделі жөндеуді жүргізу және пайдалану кезінде шет мемлекеттердің, халықаралық және өңірлік ұйымдардың құрылыс нормалары мен қағидаларын, сондай-ақ стандарттарын қолдануға жол беріледі. Қазақстан Республикасының аумағында халықаралық мамандандырылған көрме объектілерін, сондай-ақ арнайы экономикалық аймақтар аумағында объектілерді (әкімшілік ғимараттарды, әлеуметтік, тұрмыстық, тұрғын үй мақсатындағы ғимараттарды қоспағанда) салу кезінде шет мемлекеттердің, халықаралық және өңірлік ұйымдардың құрылыс нормалары мен қағидаларына, сондай-ақ стандарттарына қойылатын талаптарға сәйкес келетін құрылыс материалдары мен конструкцияларын қолдануға жол беріледі.».
      3. «Қазақстан Республикасындағы арнайы экономикалық аймақтар туралы» 2011 жылғы 21 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2011 ж., № 15, 119-құжат; 2012 ж., № 2, 14-құжат; № 21-22, 124-құжат; 2013 ж., № 3, 19-құжат; № 15, 81-құжат; № 21-22, 114-құжат; 2014 ж.,№ 11, 63-құжат; 2014 жылғы 2 қазанда «Егемен Қазақстан» және «Казахстанская правда» газеттерінде жарияланған «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» 2014 жылғы 29 қыркүйектегі Қазақстан Республикасының Заңы):
      1) 1-бапта:
      мынадай мазмұндағы 6-1) тармақшамен толықтырылсын:
      «6-1) Қазақстан Республикасында арнайы экономикалық аймақтарды дамыту және ілгерілету жөніндегі бірыңғай үйлестіру орталығы (бұдан әрі - Бірыңғай үйлестіру орталығы) - міндеттері арнайы экономикалық аймақтардың инвестициялық тартымдылығын дамыту, ілгерілету және арттыру болып табылатын Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын заңды тұлға;»;
      мынадай мазмұндағы 7-1) және 7-2) тармақшалармен толықтырылсын:
      «7-1) арнайы экономикалық аймақтың әлеуетті қатысушысының, өтініш берушінің, арнайы экономикалық аймақ қатысушысының жобасы (бұдан әрі - жоба) – басым қызмет түрлерін жүзеге асыру үшін заманауи, өнімділігі жоғары, бәсекеге қабілетті өндірістерді ашуды көздейтін іс-шаралар кешені;»;
      «7-2) арнайы экономикалық аймақтың әлеуетті қатысушысы – жобаны іске асыруға қызығушылық танытатын тұлға;»;
      2) 4-бап мынадай мазмұндағы 2-1) тармақшамен толықтырылсын:
      «2-1) бірыңғай үйлестіру орталығын айқындау;»;
      3) 5-бапта:
      8-2) және 8-3) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:
      «8-2) арнайы экономикалық аймақ құрылатын жеке және (немесе) мемлекеттік меншіктегі жер учаскелерін уақытша кейінгі өтеулі пайдаланудың (жалға алудың) үлгі шартын бекіту;
      8-3) арнайы экономикалық аймақ құрылатын жеке және (немесе) мемлекеттік меншіктегі жер учаскелерін уақытша кейінгі өтеулі пайдаланудың (қосалқы жалға алудың) үлгі шартын бекіту;»;
      мынадай мазмұндагы 12-1) тармақшамен толықтырылсын:
      «12-1) өтініш берушілердің жобаларын іріктеудің тәртібін және өлшемшарттарын бекіту;»;
      мынадай мазмұндаы 12-2) тармақшамен толықтырылсын:
      «12-2) мемлекеттік жоспарлау саласындағы уәкілетті органмен келісу бойынша арнайы экономикалық аймақтар қызметінің тиімділігін, оларды тарату үшін негіз болып табылатын нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің дағдарысты деңгейін бағалау әдістемесін және қажетті де жеткілікті индикаторлардың тізбесін бекіту;»;
      4) 7-бапта:
      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «2. Уәкілетті орган арнайы экономикалық аймақты құру туралы ұсыныс енгізілген күннен бастап отыз жұмыс күні ішінде арнайы экономикалық аймақты қүрудың орындылығы не оны құру жөніндегі ұсынысты қабылдамау туралы мәселені қарайды.
      Уәкілетті орган арнайы экономикалық аймақты құру туралы ұсыныс енгізілген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде арнайы экономикалық аймақты кұру тұжырымдамасының уәкілетті орган бекіткен талаптарға сәйкестігін тексереді және арнайы экономикалық аймақты құру тұжырымдамасы көрсетілген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда, жазбаша дәйекті жауап жібереді.
      Арнайы экономикалық аймақты құру тұжырымдамасы көрсетілген талаптарға сәйкес келген жағдайда, арнайы экономикалық аймақты құру туралы ұсыныс енгізілген күннен бастап он жұмыс күні ішінде уәкілетті орган оны сарапшылық кеңестің қарауына жіберуге тиіс, ол арнайы экономикалық аймақты құру туралы ұсыныс уәкілетті органға енгізілген кезден бастап құрылады.
      Сарапшылық кеңестің құрамын құрылатын арнайы экономикалық аймақ қызметі түрінің ерекшеліктерін ескере отырып, уәкілетті орган бекітеді.
      Сарапшылық кеңес уәкілетті орган арнайы экономикалық аймақты құру туралы ұсыныс енгізген күннен бастап жиырма жұмыс күнінен кешіктірмей қорытынды дайындайды.
      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «7. Техникалық-экономикалық негіздеме сараптамаларының қорытындысын алғаннан кейін күнтізбелік қырық күн ішінде уәкілетті орган арнайы экономикалық аймақ құрудың қоршаған ортаға әсері бағаланған тиісті техникалық-экономикалық негіздеменің тұжырымдамасын, сарапшылық кеңестің қорытындысын қоса бере отырып, арнайы экономикалық аймақты құру туралы ұсынысты Қазақстан Республикасының Үкіметіне енгізеді.»;
      8-тармақ мынадай мазмұндағы үшінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Арнайы экономикалық аймақ қызметінің тиімділігін бағалау, оларды тарату үшін негіз болып табылатын нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің дағдарысты деңгейін және қажетті де жеткілікті индикаторлардың тізбесін айқындау уәкілетті орган айқындайтын әдістемеге сәйкес жүргізіледі.»;
      мынадай мазмұндағы 9-тармақпен толықтырылсын:
      «9. Арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және (немесе) алаңын өзгерту туралы ұсынысты орталық немесе жергілікті атқарушы органдар, арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және (немесе) алаңын өзгертуге мүдделі заңды тұлғалар арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және (немесе) алаңын өзгертудің негіздемесін (оның ішінде қаржылық-экономикалық есеп-қисаптарды) ұсына отырып, уәкілетті органға енгізеді.
      Ұсынысты бірнеше заңды тұлғалар бірлесіп беруі мүмкін.
      Арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және алаңын өзгерту туралы ұсыныстың орындылығы туралы не оны қабылдамау туралы мәселені уәкілетті орган осындай ұсыныс енгізілген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарайды.
      Уәкілетті орган:
      1) арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және алаңын өзгерту орынсыз болған;
      2) арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және алаңын өзгерту туралы ұсыныс мемлекеттік экономикалық саясаттың басымдықтарына сәйкес келмеген;
      3) ұсыныс қоршаған ортаны қорғау саласындағы талаптарға сәйкес келмеген;
      4) ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды, адамдардың өмірі мен денсаулығын қорғау, тарихи-мәдени мұра объектілерінің жойылу және бүліну қатері туындаған және елдің ұлттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету қажет болған;
      5) арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және алаңын өзгерту туралы ұсыныс негізді болмаған жағдайларда арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және алаңдарын өзгерту туралы ұсынысты осындай ұсыныс енгізілген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде қабылдамай, кері қайтарады.
      Арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және алаңын өзгерту туралы ұсынысты орталық немесе жергілікті атқарушы органдар енгізген жағдайда техникалық-экономикалық негіздемені түзетуге бюджет қаражатын бөлу Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
      Арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және алаңын өзгерту туралы ұсынысты қабылдамау арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және алаңын өзгерту туралы ұсыныспен кейіннен жүгінуге кедергі болып табылмайды.
      Арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және алаңын өзгерту туралы ұсынысты енгізген тұлға арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және алаңын өзгертудің орындылығы туралы хабарламаны алған күннен бастап үш ай ішінде оның қоршаған ортаға әсерін бағалай отырып, құрылған арнайы экономикалық аймақтың техникалық-экономикалық негіздемесін түзетуді қамтамасыз етеді.
      Қажет болған жағдайда уәкілетті орган құрылған арнайы экономикалық аймақтың түзетілген техникалық-экономикалық негіздемесін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тиісті сараптамаларын жүргізу үшін мүдделі мемлекеттік органдарға жібереді. Инвесторлар техникалық-экономикалық негіздеменің тәуелсіз сараптамасын жүргізе алады.
      Мемлекеттік органдар құрған арнайы экономикалық аймақтың түзетілген техникалық-экономикалық негіздемесіне сараптама жүргізуді түзетілген техникалық-экономикалық негіздеме уәкілетті органға берілген күннен бастап күнтізбелік қырық бес күннен аспайтын мерзім ішінде аяқтауға тиіс.
      Түзетілген техникалық-экономикалық негіздеме сараптамаларының қорытындысы алынған күннен кейін он жұмыс күні ішінде уәкілетті орган оның қоршаған ортаға әсерін бағалай отырып, құрылған арнайы экономикалық аймақтың түзетілген техникалық-экономикалық негіздемесін қоса беріп, арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және алаңын өзгерту туралы ұсынысты Қазақстан Республикасының Үкіметіне енгізеді.
      Арнайы экономикалық аймақ аумағының шекараларын және алаңын өзгерту туралы шешімді Қазақстан Республикасы Үкіметінің ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Президенті қабылдайды.»;
      5) 8-бапта:
      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «3. Арнайы экономикалық аймақ құрылатын, қызметтің басым түрлерін жүзеге асыруға арналған мемлекеттік меншіктегі жер учаскелері арнайы экономикалық аймақтың қатысушысына арнайы экономикалық аймақты құру мерзіміне Қазақстан Республикасының жер заңнамасына сәйкес уақытша өтеулі жер пайдалануға (жалға) беріледі.
      Арнайы экономикалық аймақ құрылатын, инфрақұрылым объектілерін салуға, сондай-ақ қызметтің қосалқы түрлерін жүзеге асыруға арналған мемлекеттік меншіктегі жер учаскелері басқарушы компанияға, дербес кластерлік қорға арнайы экономикалық аймақты құру мерзіміне Қазақстан Республикасының жер заңнамасына сәйкес уақытша өтеулі жер пайдалануға (жалға) беріледі.
      Басқарушы компания, дербес кластерлік қор қызметтің қосалқы түрлерін жүзеге асыратын тұлғаларға және (немесе) арнайы экономикалық аймақтың қатысушыларына осы тармақтың екінші бөлігінде көрсетілген жер учаскелерін Қазақстан Республикасының жер заңнамасына сәйкес кейінгі жер пайдалануға (қосалқы жалға) беруге кұқылы.
      Уақытша өтеулі жер пайдалануға (жалға) берілген мемлекеттік меншіктегі жер учаскелерінде толық немесе ішінара бюджет қаражаты есебінен құрылған инфрақұрылым объектілері басқарушы компанияға, дербес кластерлік қорға жалға, сенімгерлік басқаруға, сондай-ақ Қазақстан Республикасының акционерлік қоғамдар мен мемлекеттік мүлік туралы заңнамасына сәйкес жарғылық капиталды толықтыру есебіне берілуі мүмкін.
      Басқарушы компания, дербес кластерлік қор қызметтің қосалқы түрлерін жүзеге асыратын тұлғаларға және (немесе) арнайы экономикалық аймақтың қатысушыларына кейінгі жер пайдалануға (қосалқы жалға) берілген мемлекеттік меншіктегі жер учаскелерінде толық немесе ішінара бюджет қаражаты есебінен құрылған инфрақұрылым объектілерін беруі мүмкін.»;
      6) 11-бапта:
      1-тармақтың 3) тармақшасы алып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы 1-1-тармақпен толықтырылсын:
      «1-1. Арнайы экономикалық аймақтың басқару органы өтінімді қарау кезінде өтініш берушілердің жобаларын іріктеудің уәкілетті орган бекіткен өлшемшарттары мен тәртібін қолданады.»;
      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «2. Арнайы экономикалық аймақтың басқару органы өтініш берілген қызмет түрі қызметтің басым түрлеріне, өтініш берушілердің жобаларын іріктеудің өлшемшарттарына сәйкес келмеген және (немесе) табыс етілген құжаттар осы Заңның 10-бабының 2 және 3-тармақтарында белгіленген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда, өтініш берушімен қызметті жүзеге асыру туралы шарт жасасудан бас тартады.»;
      3-тармақта:
      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «3. Өтініш берілген қызмет түрі қызметтің басым түрлеріне және өтініш берушілердің жобаларын іріктеудің өлшемшарттарына сәйкес келген жағдайда арнайы экономикалық аймақтың басқару органы он жұмыс күні ішінде қызметті жүзеге асыру туралы шарт жасасады.»;
      4-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Арнайы экономикалық аймақтың басқару органынан қызметті жүзеге асыру туралы шарт жасалғаны туралы хабарлама алғаннан кейін уәкілетті орган бес жұмыс күні ішінде арнайы экономикалық аймақ қатысушыларының бірыңғай тізіліміне арнайы экономикалық аймақтың қатысушысы туралы мәліметтерді енгізеді және бұл туралы басқару органын хабардар етеді.»;
      8-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Арнайы экономикалық аймақтың басқару органы қызметті жүзеге асыру туралы шарт бұзылған күннен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей салық қызметі органдарын және кеден органдарын қызметті жүзеге асыру туралы шарттың тоқтатылғаны туралы хабардар етеді.»;
      7) мынадай мазмұндағы 11-1-баппен толықтырылсын:
      «11-1-бап. Арнайы экономикалық аймақтың қатысушысы мәртебесінен
                 айыру рәсімі
      1. Басқару органы арнайы экономикалық аймақ қатысушысы қызметті жүзеге асыру туралы шартта айқындалған міндеттемелерді орындамаған не тиісінше орындамаған жағдайда қызметті жүзеге асыру туралы шартты біржақты тәртіппен бұзуға құқылы.
      Басқару органы арнайы экономикалық аймақ қатысушысын қызметті жүзеге асыру туралы шартта айқындалған міндеттемелерді орындамағаны не тиісінше орындамағаны туралы және бұзушылықтарды күнтізбелік 60 күннен аспайтын мерзімде жою қажеттігі туралы хабардар етеді.
      Арнайы экономикалық аймақ қатысушысы көрсетілген ескертпелерді жою жөнінде тиісті шаралар қолданбаған жағдайда, басқару органы арнайы экономикалық аймақ қатысушысын қызметті жүзеге асыру туралы шартты біржақты тәртіппен бұзу туралы кемінде күнтізбелік 30 күн бұрын хабардар етеді.
      2. Басқару органы қызметті жүзеге асыру туралы шартты біржақты тәртіппен бұзған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде бұл туралы арнайы экономикалық аймақ қатысушысын, сондай-ақ облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарын арнайы экономикалық аймақ қатысушысына уақытша өтеулі жер пайдалануға (жалға) берілген жер учаскелерін уақытша өтеулі жер пайдалану (жалдау) шартын бұзу қажеттігі туралы хабардар етеді.
      Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметті жүзеге асыру туралы шартты біржақты тәртіппен бұзу туралы хабарламаны алған күннен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде арнайы экономикалық аймақ қатысушысына уақытша өтеулі жер пайдалануға (жалға) берілген жер учаскелерін уақытша өтеулі жер пайдалану (жалдау) шартын бұзады.
      3. Арнайы экономикалық аймақтың басқару органы қызметті жүзеге асыру туралы шарт бұзылған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде бұл туралы салық қызметі органдарын, кеден органдарын, уәкілетті органдарды хабардар етеді.»;
      8) 12-баптың екінші және үшінші бөліктері мынадай редакцияда жазылсын:
      «Жоғарыда көрсетілген талаптарға сай болған кезде қызметтің қосалқы түрлерін жүзеге асыруға үміткер тұлғалар арнайы экономикалық аймақтың қатысушысымен мердігерлік жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің жекелеген түрлерін орындауға белгіленген тәртіппен шарт жасасуға міндетті.
      Мердігерлер жүзеге асыратын қызметтің қосалқы түрлері жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің сипаты бойынша басым қызмет түрлерімен бірдей болмауға тиіс.»;
      9) 17-бапта:
      4-тармақ мынадай мазмұндағы үшінші және төртінші бөліктермен толықтырылсын:
      «Мемлекетке тиесілі басқарушы компаниялардың акциялары бірыңғай үйлестіру орталығына сенімгерлік басқаруға берілуі мүмкін.
      Мемлекетке тиесілі басқарушы компаниялардың акциялары сенімгерлік басқаруға берілген жағдайда бірыңғай үйлестіру орталығы мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқару шартында айқындалған мөлшерде басқарушы компаниялардың акцияларын сенімгерлікпен басқарғаны үшін сыйақы алуы мүмкін.»;
      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «7. Акционерлер басқарушы компанияның директорлар кеңесінің құрамына Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы ұсынған адамдардың ішінен, лауазымы бойынша басқарушы компанияның стратегиялық жоспарлау мәселелері жөніндегі директорлар кеңесі комитетін басқаратын тәуелсіз директорды, сондай-ақ бірыңғай үйлестіру орталығы ұсынған адамдардың ішінен тәуелсіз директорды сайлайды.»;
      10) 18-бапта:
      бірінші бөлікте:
      2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      «2) арнайы экономикалық аймақтың қатысушыларына және қызметтің қосалқы түрлерін жүзеге асыратын тұлғаларға жер учаскелерін кейінгі жер пайдалануға немесе пайдалануға (қосалқы жалға) беру және инфрақұрылым объектілерін жалға (қосалқы жалға) беру;»;
      4) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      «4) арнайы экономикалық аймаққа қатысушылардың жыл сайынғы есептерінің негізінде уәкілетті орган белгілеген тәртіппен арнайы экономикалық аймақ қызметінің нәтижелері туралы есептілікті уәкілетті органға және бірыңғай үйлестіру орталығына ұсыну;»;
      10) тармақшадағы «жүргізу жатады.» деген сөздер «жүргізу;» деген сөзбен ауыстырылып, мынадай мазмұндағы 11), 12), 13), 14), 15), 16), 17), 18) және 19) тармақшалармен толықтырылсын:
      «11) арнайы экономикалық аймақты дамыту жоспарын әзірлеу;
      12) арнайы экономикалық аймақтың маркетингілік стратегиясын әзірлеу;
      13) арнайы экономикалық аймақта жаңа өндірістерді құру бойынша маркетингілік зерттеулер жүргізу;
      14) арнайы экономикалық аймақтарды дамыту және ілгерілету жөніндегі іс-шаралар, оның ішінде, бизнес-форумдар, көрмелер, конференциялар, семинарлар, дөңгелек үстелдер өткізу;
      15) арнайы экономикалық аймақтың әлеуетті қатысушыларын, арнайы экономикалық аймақтың өтініш берушілерін, қатысушыларын ақпараттық сүйемелдеуді қамтамасыз ету, оның ішінде, арнайы экономикалық аймақтың әлеуетті қатысушыларының, арнайы экономикалық аймақтың өтініш берушілерінің, қатысушыларының мемлекеттік органдармен, жеке кәсіпкерлік субъектілерінің бірлестіктерімен кездесулерін ұйымдастыру;
      16) арнайы экономикалық аймақта индустриялық-инновациялық және инвестициялық жобаларды іске асыру үшін инвестицияларды тарту;
      17) «бір терезе» қағидаты бойынша арнайы экономикалық аймақтың әлеуетті қатысушыларымен, арнайы экономикалық аймақтың өтініш берушілерімен, қатысушыларымен өзара іс-қимыл және жұмыс жасау;
      18) коммуналдық, логистикалық және сервистік қызметтерді ұсыну;
      19) мемлекеттік-жеке меншік әріптестік жобаларына қатысу жатады.»;
      11) мынадай мазмұндағы 18-1 және 18-2-баптармен толықтырылсын:
      «18-1-бап. Бірыңғай үйлестіру орталығының құқықтық жағдайы
      1. Бірыңғай үйлестіру орталығының қызметі осы Заңмен, мемлекеттік мүлік, акционерлік қоғамдар саласындағы заңнамамен, сондай-ақ оның ішкі құжаттарымен реттеледі.
      2. Бірыңғай үйлестіру орталығының мүлкі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қалыптастырылады.
      3. Қазақстан Республикасында арнайы экономикалық аймақтарды тиімді және тұрақты дамыту мақсатында бірыңғай үйлестіру орталығы Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған қаржыландырудың кез келген көздерін тартуға және пайдалануға құқылы.
      18-2-бап. Бірыңғай үйлестіру орталығының өкілеттіктері
      Бірыңғай үйлестіру орталығының өкілеттіктеріне:
      1) мемлекеттік органдармен, арнайы экономикалық аймақтардың басқарушы компанияларының акционерлерімен, басқару органдарымен және арнайы экономикалық аймақтардың қатысушыларымен қатысушыларды тіркеу, арнайы экономикалық аймақтардың жер учаскелерін бөлу, арнайы экономикалық аймақтардың инфрақұрылымын қаржыландыру және дамыту мәселелері бойынша өзара іс-қимыл жасау;
      2) уәкілетті органға арнайы экономикалық аймақтар қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамасын жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу;
      3) арнайы экономикалық аймақтардың басқарушы компаниялары акцияларының мемлекеттік пакетін сенімгерлікпен басқару;
      4) Қазақстан Республикасында арнайы экономикалық аймақтарды дамыту және ілгерілету, оның ішінде:
      арнайы экономикалық аймақтардың инфрақұрылымы объектілерінің жағдайын мониторингілеу;
      арнайы экономикалық аймақтарды дамыту жоспарларын және өтініш берушілерді іріктеудің өлшемшарттарын әзірлеу; арнайы экономикалық аймақтардың басқару органдарын қаржыландыруды жоспарлау, арнайы экономикалық аймақтарды қаржыландыру (бюджетті жасау және топтастыру) жоспарларын әзірлеу; арнайы экономикалық аймақтардың басқару органдарына басқару модельдерін, ішкі бизнес-процестер мен корпоративтік құжаттарды әзірлеу және енгізу; арнайы экономикалық аймақтардың басқару органдарының қызметін жетілдіру бойынша; арнайы экономикалық аймақтарды ілгерілету жоспарын әзірлеу, арнайы экономикалық аймақтардың басқару органдарының қызметкерлерін оқыту жөнінде ұсынымдар (ұсыныстар) әзірлеу жөнінде қызмет көрсету;
      нарыққа талдау жүргізу және арнайы экономикалық аймақтардың маркетингілік стратегиясын әзірлеу жөнінде арнайы экономикалық аймақтардың басқару органдарына консультация беру;
      нысаналы маркетинг жүргізу;
      отандық арнайы экономикалық аймақтардың мүмкіндіктерін халықаралық нарықтағы әлеуетті қатысушылардың нысаналы тобына қарай ілгерілеуін қамтамасыз ету;
      арнайы экономикалық аймақтарға әлеуетті салалық және инфрақұрылымдық инвесторларды тартуға жәрдем көрсету;
      арнайы экономикалық аймақтың әлеуетті қатысушыларының қызметін ақпараттық сүйемелдеуді қамтамасыз ету, оның ішінде әлеуетті қатысушылардың мемлекеттік органдармен, арнайы экономикалық аймақтардың басқару органдарымен, сондай-ақ жеке кәсіпкерлік субъктілерінің бірлестіктерімен кездесулерін ұйымдастыру, арнайы экономикалық аймақтар тақырыбы бойынша бизнес-форумдар, көрмелер, конференциялар және семинарлар өткізу;
      өтініш берушілердің жобаларына сараптама жүргізу;
      қызметті жүзеге асыру туралы шарттар талаптарының орындалуын мониторингілеу;
      уәкілетті органның стратегиялық құжаттарының нысаналы индикаторларына қол жеткізуіне жәрдем көрсету;
      4) Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған қызметтің өзге де түрлері жатады.»;
      11) 19-бапта:
      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «2. Басқарушы компанияны басқару үшін тұлғаларды конкурстық іріктеуді уәкілетті орган Қазақстан Республикасының Президентіне арнайы экономикалық аймақты құру туралы ұсыным енгізілген күннен бастап күнтізбелік алпыс күн ішінде тиісті мүдделі мемлекеттік органдармен және бірыңғай үйлестіру орталығымен бірлесіп жүргізеді.»;
      мынадай мазмұндағы 2-1-тармақпен толықтырылсын:
      «2-1. Атқарушы органның басшысымен не арнайы экономикалық аймақтың басқарушы компаниясының атқарушы органы қызметін жеке-дара атқаратын тұлғамен еңбек қатынастарын тоқтатқан жағдайда, басқарушы компанияны басқару үшін тұлғаларды конкурстық іріктеуді уәкілетті орган еңбек қатынастарын тоқтатуды келіскен күннен бастап күнтізбелік отыз күн ішінде тиісті мүдделі мемлекеттік органдармен және бірыңғай үйлестіру орталығымен бірлесіп жүргізеді.»;
      12) 21-баптың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Қызметті жүзеге асыру туралы шарттар талаптарының орындалу мониторингін арнайы экономикалық аймақтың басқару органдарының есептілік нысанында беретін ақпарат, сондай-ақ осы Заңға сәйкес арнайы экономикалық аймақтың қатысушылары туралы ақпарат негізінде облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары және бірыңғай үйлестіру орталығы жүргізеді.»;
      13) 22-баптың 2-тармағы мынадай мазмұндағы 3-1) тармақшамен толықтырылсын:
      «3-1) жарғылық капитал ретінде енгізілген қаражат».
      2-бап. Осы Заң:
      осы Заңның 2015 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін 1-бабының 1-тармағын;
      осы Заңның 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін 1-бабының 3-тармағы 3) тармақшасының бесінші және алтыншы абзацтарын 6) тармақшасының үшінші, төртінші, бесінші, алтыншы, жетінші, сегізінші және тоғызыншы абзацтарын қоспағанда, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Осы Заңның 1-бабы 3-тармағы 1) тармақшасының бірінші және екінші абзацтары 2015 жылғы 31 желтоқсанға дейін қолданыста болады, 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап Бірыңғай үйлестіру орталығы Қазақстан Республикасының Үкіметімен айқындалады.

      Қазақстан Республикасының
      Президенті

О проекте Закона Республики Казахстан "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам совершенствования специальных экономических зон"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 ноября 2014 года № 1254

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      внести на рассмотрение Мажилиса Парламента Республики Казахстан проект Закона Республики Казахстан «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам совершенствования специальных экономических зон».

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Проект           

ЗАКОН РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные
акты Республики Казахстан по вопросам совершенствования
специальных экономических зон

      Статья 1. Внести изменения и дополнения в следующие законодательные акты Республики Казахстан:
      1. В Кодекс Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года «О налогах и других обязательных платежах в бюджет» (Налоговый кодекс) (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2008 г., № 22-I, 22-II, ст. 112; 2009 г., № 2-3, ст. 16, 18; № 13-14, ст. 63; № 15-16, ст. 74; № 17, ст. 82; № 18, ст. 84; № 23, ст. 100; № 24, ст. 134; 2010 г., № 1-2, ст. 5; № 5, ст. 23; № 7, ст. 28, 29; № 11, ст. 58; № 15, ст. 71; № 17-18, ст. 112; № 22, ст. 130, 132; № 24, ст. 145, 146, 149; 2011 г., № 1, ст. 2, 3; № 2, ст. 21, 25; № 4, ст. 37; № 6, ст. 50; № 11, ст. 102; № 12, ст. 111; № 13, ст. 116; № 14, ст. 117; № 15, ст. 120; № 16, ст. 128; № 20, ст. 151; № 21, ст. 161; № 24, ст. 196; 2012 г., № 1, ст. 5; № 2, ст. 11, 15; № 3, ст. 21, 22, 25, 27; № 4, ст. 32; № 5, ст. 35; № 6, ст. 43, 44; № 8, ст. 64; № 10, ст. 77; № 11, ст. 80; № 13, ст. 91; № 14, ст. 92; № 15, ст. 97; № 20, ст. 121; № 21-22, ст. 124; № 23-24, ст. 125; 2013 г., № 1, ст. 3; № 2, ст. 7, 10; № 3, ст. 15; № 4, ст. 21; № 8, ст. 50; № 9, ст. 51; № 10-11, ст. 56; № 12, ст. 57; № 14, ст. 72; № 15, ст. 76, 81, 82; № 16, ст. 83; № 21-22, ст. 114; 115; № 23-24, ст. 116; 2014 г., № 1, ст. 9; № 4-5, ст. 24; № 7, ст. 37, № 8, ст. 44, 49; № 10, ст. 52; № 11, ст. 63, 64, 65, 69; № 12, ст. 82; № 14, ст. 84; № 16, ст. 90; Закон Республики Казахстан от 29 сентября 2014 года «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления», опубликованный в газетах «Егемен Қазақстан» и «Казахстанская правда»
2 октября 2014 года):
      1) в статье 150:
      пункт 4 изложить в следующей редакции:
      «4. Отнесение полученных (подлежащих получению) доходов к доходам от видов деятельности, указанных в подпункте 4) части первой пункта 2 настоящей статьи, осуществляется на основании подтверждения автономного кластерного фонда, выданного в порядке и по форме, которые установлены Правительством Республики Казахстан.»;
      дополнить пунктом 6 следующего содержания:
      «6. В случае внесения изменений и дополнений в налоговое законодательство после даты внесения сведений об организации, осуществляющей деятельность на территории специальной экономической зоны, в единый реестр участников специальной экономической зоны, такая организация применяет положения главы 17 настоящего Кодекса, действовавшие на дату, указанную настоящим пунктом, если такие изменения и дополнения в налоговое законодательство предусматривают исключение и (или) изменение:
      коэффициентов и (или) ставок, применяемых при исчислении земельного налога, налога на имущество и платы за пользование земельными участками;
      размера уменьшения при исчислении корпоративного подоходного налога.
      Положения настоящего пункта применяются в течение срока действия договора об осуществлении деятельности в качестве участника специальной экономической зоны, заключенного в соответствии с законодательством Республики Казахстан о специальных экономических зонах, но не более срока исковой давности, с даты введения в действие таких изменений.»;
      2) абзац третий пункта 2 статьи 151-1 изложить в следующей редакции:
      «коэффициент 0 к соответствующим ставкам при исчислении платы за пользование земельными участками на срок, указанный в договоре временного возмездного землепользования (аренды), но не более срока действия специальной экономической зоны «Астана - новый город»;»;
      3) абзац третий пункта 2 статьи 151-2 изложить в следующей редакции:
      «коэффициент 0 к соответствующим ставкам при исчислении платы за пользование земельными участками на срок, указанный в договоре временного возмездного землепользования (аренды), но не более срока действия специальной экономической зоны «Национальный индустриальный нефтехимический технопарк»;»;
      4) абзац третий пункта 2 статьи 151-3 изложить в следующей редакции:
      «коэффициент 0 к соответствующим ставкам при исчислении платы за пользование земельными участками на срок, указанный в договоре временного возмездного землепользования (аренды), но не более срока действия специальной экономической зоны «Морпорт Актау»;»;
      5) абзац третий пункта 3 статьи 151-4 изложить в следующей редакции:
      «коэффициент 0 к соответствующим ставкам при исчислении платы за пользование земельными участками на срок, указанный в договоре временного возмездного землепользования (аренды), но не более срока действия специальной экономической зоны «Парк инновационных технологий»;»;
      6) абзац третий пункта 2 статьи 151-5 изложить в следующей редакции:
      «коэффициент 0 к соответствующим ставкам при исчислении платы за пользование земельными участками на срок, указанный в договоре временного возмездного землепользования (аренды), но не более срока действия специальной экономической зоны «Оңтүстік»;»;
      7) абзац третий пункта 2 статьи 151-6 изложить в следующей редакции:
      «коэффициент 0 к соответствующим ставкам при исчислении платы за пользование земельными участками на срок, указанный в договоре временного возмездного землепользования (аренды), но не более срока действия специальной экономической зоны «Бурабай»;»;
      8) абзац третий пункта 2 статьи 151-7 изложить в следующей редакции:
      «коэффициент 0 к соответствующим ставкам при исчислении платы за пользование земельными участками на срок, указанный в договоре временного возмездного землепользования (аренды), но не более срока действия специальной экономической зоны «Сарыарқа»;»;
      9) абзац третий пункта 2 статьи 151-8 изложить в следующей редакции:
      «коэффициент 0 к соответствующим ставкам при исчислении платы за пользование земельными участками на срок, указанный в договоре временного возмездного землепользования (аренды), но не более срока действия специальной экономической зоны «Хоргос – Восточные ворота»;»;
      10) абзац третий пункта 2 статьи 151-9 изложить в следующей редакции:
      «коэффициент 0 к соответствующим ставкам при исчислении платы за пользование земельными участками на срок, указанный в договоре временного возмездного землепользования (аренды), но не более срока действия специальной экономической зоны «Павлодар»;»;
      11) абзац третий пункта 2 статьи 151-10 изложить в следующей редакции:
      «коэффициент 0 к соответствующим ставкам при исчислении платы за пользование земельными участками на срок, указанный в договоре временного возмездного землепользования (аренды), но не более срока действия специальной экономической зоны «Химический парк Тараз»;»;
      12) в статье 245:
      части первую и вторую пункта 1 изложить в следующей редакции:
      «1. Облагается налогом на добавленную стоимость по нулевой ставке оборот по реализации товаров собственного производства налогоплательщикам, осуществляющим на территории Республики Казахстан деятельность в рамках контракта на недропользование, соглашения (контракта) о разделе продукции, в соответствии с условиями которого освобождаются от налога на добавленную стоимость импортируемые товары.
      В случае, если контрактом на недропользование, соглашением (контракта) о разделе продукции определен перечень импортируемых товаров, освобождаемых от налога на добавленную стоимость, по нулевой ставке облагаются обороты по реализации товаров, указанных в этом перечне.»;
      подпункт 1) пункта 2 изложить в следующей редакции:
      «1) договор на поставку товаров налогоплательщикам, осуществляющим на территории Республики Казахстан деятельность в рамках контракта на недропользование, соглашения (контракта) о разделе продукции, в соответствии с условиями которого освобождаются от налога на добавленную стоимость импортируемые товары, с указанием в нем, что поставляемые товары предназначены для выполнения рабочей программы контракта на недропользование, соглашения (контракта) о разделе продукции;».
      2. В Закон Республики Казахстан от 16 июля 2001 года «Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан» (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2001 г., № 17-18, ст. 243; 2004 г., № 23, ст. 142; 2005 г., № 6, ст. 10; № 7-8, ст. 19; 2006 г., № 1, ст. 5; № 3, ст. 22; № 15, ст. 95; № 23, ст. 144; № 24, ст. 148; 2007 г., № 1, ст. 4; № 2, ст. 18; № 16, ст. 129; 2008 г., № 21, ст. 97; № 24, ст. 129; 2009 г., № 15-16, ст. 76; № 18, ст. 84; 2010 г., № 5, ст. 23; 2011 г., № 1, ст. 2; № 6, ст. 50; № 11, ст. 102; № 12, ст. 111; 2012 г., № 3, ст. 21, 27; № 4, ст. 32; № 8, ст. 64; № 14, ст. 92, 95; № 15, ст. 97; 2013 г., № 9, ст. 51; № 13, ст. 63; № 14, ст. 72, 75; № 21-22, ст. 114; 2014 г., № 1, ст. 4, 6; № 2, ст. 10, 12; № 7, ст. 37; № 8, ст. 44; № 10, ст. 52; № 14, ст. 86; Закон Республики Казахстан от 29 сентября 2014 года «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления», опубликованный в газетах «Егемен Қазақстан» и «Казахстанская правда» 2 октября 2014 года):
      часть вторую статьи 27-1 изложить в следующей редакции:
      «При проектировании, строительстве, реконструкции, проведении технического перевооружения, расширения, капитального ремонта и эксплуатации объектов международной специализированной выставки на территории Республики Казахстан, а также объектов (за исключением административных зданий, зданий социального, бытового, жилого назначения) на территории специальных экономических зон допускается применение строительных норм и правил, а также стандартов иностранных государств, международных и региональных организаций. При строительстве объектов международной специализированной выставки на территории Республики Казахстан, а также объектов (за исключением административных зданий, зданий социального, бытового, жилого назначения) на территории специальных экономических зон допускается применение строительных материалов и конструкций, соответствующих требованиям строительных норм и правил, а также стандартов иностранных государств, международных и региональных организаций.».
      3. В Закон Республики Казахстан от 21 июля 2011 года «О специальных экономических зонах в Республике Казахстан» (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2011 г., № 15, ст. 119; 2012 г., № 2, ст. 14; № 21-22, ст. 124; 2013 г., № 3, ст. 19; № 15, ст. 81; № 21-22, ст. 114; 2014 г., № 11, ст. 63; Закон Республики Казахстан от 29 сентября 2014 года «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления», опубликованный в газетах «Егемен Қазақстан» и «Казахстанская правда» 2 октября 2014 года):
      1) в статье 1:
      дополнить подпунктом 6-1) следующего содержания:
      «6-1) Единый координационный центр по развитию и продвижению специальных экономических зон в Республике Казахстан (далее – единый координационный центр) – юридическое лицо, определяемое Правительством Республики Казахстан, задачами которого являются развитие, продвижение и повышение инвестиционной привлекательности специальных экономических зон;»;
      дополнить подпунктами 7-1) и 7-2) следующего содержания:
      «7-1) проект потенциального участника специальной экономической зоны, заявителя, участника специальной экономической зоны (далее – проект) – комплекс мероприятий, предусматривающий создание современных высокопроизводительных, конкурентоспособных производств для осуществления приоритетных видов деятельности;»;
      «7-2) потенциальный участник специальной экономической зоны – лицо, заинтересованное в реализации проекта;»;
      2) статью 4 дополнить подпунктом 2-1) следующего содержания:
      «2-1) определение единого координационного центра;»;
      3) в статье 5:
      подпункты 8-2) и 8-3) изложить в следующей редакции:
      «8-2) утверждение типового договора временного возмездного пользования (аренды) земельными участками, находящимися в частной и (или) государственной собственности, на которых создается специальная экономическая зона;
      8-3) утверждение типового договора временного возмездного вторичного пользования (субаренды) земельными участками, находящимися в частной и (или) государственной собственности, на которых создается специальная экономическая зона;»;
      дополнить подпунктом 12-1) следующего содержания:
      «12-1) утверждение порядка и критериев отбора проектов заявителей;»;
      дополнить подпунктом 12-2) следующего содержания:
      «12-2) утверждение методики оценки эффективности деятельности специальных экономических зон, критического уровня недостижения целевых индикаторов, являющегося основанием для их упразднения, и перечня необходимых и достаточных индикаторов по согласованию с уполномоченным органом в сфере государственного планирования;»;
      4) в статье 7:
      пункт 2 изложить в следующей редакции:
      «2. Вопрос о целесообразности создания либо отклонении предложения о создании специальной экономической зоны рассматривается уполномоченным органом в течение тридцати рабочих дней со дня внесения такого предложения.
      В течение пяти рабочих дней со дня внесения предложения о создании специальной экономической зоны уполномоченный орган проверяет концепцию создания специальной экономической зоны на соответствие требованиям, утвержденным уполномоченным органом, и, в случае несоответствия концепции создания специальной экономической зоны указанным требованиям, направляет письменный обоснованный ответ.
      При соответствии концепции создания специальной экономической зоны указанным требованиям предложение о создании специальной экономической зоны должно быть направлено уполномоченным органом на рассмотрение экспертного совета в течение десяти рабочих дней со дня его внесения, который создается с момента внесения предложения о создании специальной экономической зоны в уполномоченный орган.
      Состав экспертного совета утверждается уполномоченным органом с учетом особенности вида деятельности создаваемой специальной экономической зоны.
      Экспертный совет готовит заключения в срок не позднее двадцати рабочих дней со дня внесения предложения о создании специальной экономической зоны уполномоченным органом.»;
      пункт 7 изложить в следующей редакции:
      «7. В течение сорока календарных дней после получения заключения экспертиз технико-экономического обоснования уполномоченный орган вносит в Правительство Республики Казахстан предложение о создании специальной экономической зоны с приложением концепции соответствующего технико-экономического обоснования создания специальной экономической зоны с оценкой воздействия на окружающую среду, заключения экспертного совета.»;
      пункт 8 дополнить частью третьей следующего содержания:
      «Оценка эффективности деятельности специальных экономических зон, определение критического уровня недостижения целевых индикаторов, являющегося основанием для их упразднения, и перечень необходимых и достаточных индикаторов проводятся в соответствии с методикой, определенной уполномоченным органом.»;
      дополнить пунктом 9 следующего содержания:
      «9. Предложение об изменении границ и (или) площади территории специальной экономической зоны вносится в уполномоченный орган центральными или местными исполнительными органами, юридическими лицами, заинтересованными в изменении границ и (или) площади территории специальной экономической зоны, с представлением обоснования (в том числе финансово-экономических расчетов) изменения границ и (или) площади территории специальной экономической зоны.
      Предложение может быть подано совместно несколькими юридическими лицами.
      Вопрос о целесообразности либо отклонении предложения об изменении границ и площади территории специальной экономической зоны рассматривается уполномоченным органом в течение пятнадцати рабочих дней со дня внесения такого предложения.
      Уполномоченный орган в течение пятнадцати рабочих дней со дня внесения предложения об изменении границ и площади территории специальной экономической зоны отклоняет такое предложение в случаях:
      1) нецелесообразности изменения границ и площади территории специальной экономической зоны;
      2) несоответствия предложения об изменении границ и площади территории специальной экономической зоны приоритетам государственной экономической политики;
      3) несоответствия предложения требованиям в области охраны окружающей среды;
      4) необходимости защиты особо охраняемых природных территорий, жизни и здоровья людей, угрозы уничтожения и порчи объектов историко-культурного наследия и обеспечения национальной безопасности страны;
      5) необоснованности предложения об изменении границ и площади территории специальной экономической зоны.
      В случае внесения предложения об изменении границ и площади территории специальной экономической зоны центральными или местными исполнительными органами, выделение бюджетных средств на корректировку технико-экономического обоснования осуществляется в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан.
      Отклонение предложения об изменении границ и площади территории специальной экономической зоны не является препятствием для последующего обращения с предложением об изменении границ и площади территории специальной экономической зоны.
      В течение трех месяцев с даты получения уведомления о целесообразности изменении границ и площади территории специальной экономической зоны лица, внесшие предложение об изменении границ и площади территории специальной экономической зоны, обеспечивают корректировку технико-экономического обоснования созданной специальной экономической зоны с оценкой воздействия на окружающую среду.
      В случае необходимости уполномоченный орган направляет скорректированное технико-экономическое обоснование созданной специальной экономической зоны в заинтересованные государственные органы для проведения соответствующих экспертиз в соответствии с законодательством Республики Казахстан. Инвесторы могут проводить независимые экспертизы технико-экономического обоснования.
      Проведение экспертиз скорректированного технико-экономического обоснования созданной специальной экономической зоны государственными органами должно быть завершено в течение не более сорока пяти календарных дней со дня передачи скорректированного технико-экономического обоснования в уполномоченный орган.
      В течение десяти рабочих дней после получения заключения экспертиз скорректированного технико-экономического обоснования уполномоченный орган вносит в Правительство Республики Казахстан предложение об изменении границ и площади территории специальной экономической зоны с приложением скорректированного технико-экономического обоснования созданной специальной экономической зоны с оценкой воздействия на окружающую среду.
      Решение об изменении границ и площади территории специальной экономической зоны принимается Президентом Республики Казахстан по представлению Правительства Республики Казахстан.»;
      5) в статье 8:
      пункт 3 изложить в следующей редакции:
      «3. Земельные участки, находящиеся в государственной собственности, на которых создается специальная экономическая зона, предназначенные для осуществления приоритетных видов деятельности, предоставляются во временное возмездное землепользование (аренду) участнику специальной экономической зоны в соответствии с земельным законодательством Республики Казахстан на срок создания специальной экономической зоны.
      Земельные участки, находящиеся в государственной собственности, на которых создается специальная экономическая зона, предназначенные под строительство объектов инфраструктуры, а также для осуществления вспомогательных видов деятельности, предоставляются во временное возмездное землепользование (аренду) управляющей компании, автономному кластерному фонду в соответствии с земельным законодательством Республики Казахстан на срок создания специальной экономической зоны.
      Управляющая компания, автономный кластерный фонд вправе передавать лицам, осуществляющим вспомогательные виды деятельности, и (или) участникам специальной экономической зоны земельные участки, указанные в части второй настоящего пункта, во вторичное землепользование (субаренду) в соответствии с земельным законодательством Республики Казахстан.
      Объекты инфраструктуры, созданные полностью или частично за счет бюджетных средств на земельных участках, находящихся в государственной собственности, переданных во временное возмездное землепользование (аренду), могут передаваться управляющей компании, автономному кластерному фонду в аренду, доверительное управление, а также в счет пополнения уставного капитала в соответствии с законодательством Республики Казахстан об акционерных обществах и государственном имуществе.
      Лицам, осуществляющим вспомогательные виды деятельности, и (или) участникам специальной экономической зоны управляющей компанией, автономным кластерным фондом могут передаваться объекты инфраструктуры, созданные полностью или частично за счет бюджетных средств, на земельных участках, находящихся в государственной собственности, переданных во вторичное землепользование (субаренду).»;
      6) в статье 11:
      подпункт 3) пункта 1 исключить;
      дополнить пунктом 1-1 следующего содержания:
      «1-1. Орган управления специальной экономической зоны при рассмотрении заявки применяет критерии и порядок отбора проектов заявителей, утвержденные уполномоченным органом.»;
      пункт 2 изложить в следующей редакции:
      «2. Орган управления специальной экономической зоны отказывает заявителю в заключении договора об осуществлении деятельности в случае несоответствия заявленного вида деятельности приоритетным видам деятельности, критериям отбора проектов заявителей и (или) несоответствия представленных документов требованиям, установленным пунктами 2 и 3 статьи 10 настоящего Закона.»;
      в пункте 3:
      часть первую изложить в следующей редакции:
      «3. При соответствии заявленного вида деятельности приоритетным видам деятельности и критериям отбора проектов заявителей орган управления специальной экономической зоны в течение десяти рабочих дней заключает договор об осуществлении деятельности.»;
      часть вторую пункта 4 изложить в следующей редакции:
      «После получения от органа управления специальной экономической зоны извещения о заключении договора об осуществлении деятельности уполномоченный орган в течение пяти рабочих дней вносит сведения об участнике специальной экономической зоны в единый реестр участников специальной экономической зоны и уведомляет об этом орган управления.»;
      часть вторую пункта 8 изложить в следующей редакции:
      «Орган управления специальной экономической зоны уведомляет органы налоговой службы и таможенные органы о прекращении договора об осуществлении деятельности не позднее пяти рабочих дней со дня расторжения договора об осуществлении деятельности.»;
      7) дополнить статьей 11-1 следующего содержания:
      «Статья 11-1. Процедура лишения статуса участника специальной экономической зоны
      1. Орган управления вправе расторгнуть в одностороннем порядке договор об осуществлении деятельности в случаях неисполнения либо ненадлежащего исполнения участником специальной экономической зоны обязательств, определенных договором об осуществлении деятельности.
      Орган управления уведомляет участника специальной экономической зоны о неисполнении либо ненадлежащем исполнении обязательств, определенных договором об осуществлении деятельности, и необходимости устранения нарушения в срок не более 60 календарных дней.
      В случае непринятия мер по устранению участником специальной экономической зоны указанных замечаний, орган управления не менее чем за 30 календарных дней уведомляет участника специальной экономической зоны о расторжении договора об осуществлении деятельности в одностороннем порядке.
      2. В течение двух рабочих дней со дня расторжения договора об осуществлении деятельности в одностороннем порядке орган управления уведомляет об этом участника специальной экономической зоны, а также местные исполнительные органы области, города республиканского значения, столицы о необходимости расторжения договора временного возмездного землепользования (аренды) земельными участками, предоставленными во временное возмездное землепользование (аренду) участнику специальной экономической зоны.
      Местные исполнительные органы области, города республиканского значения, столицы в течение 30 календарных дней со дня получения уведомления о расторжения договора об осуществлении деятельности в одностороннем порядке расторгают договор временного возмездного землепользования (аренды) земельными участками, предоставленными во временное возмездное землепользование (аренду) участнику специальной экономической зоны.
      3. Орган управления специальной экономической зоны в течение двух рабочих дней со дня расторжения договора об осуществлении деятельности уведомляет об этом органы налоговой службы, таможенные органы, уполномоченный орган.»;
      8) части вторую и третью статьи 12 изложить в следующей редакции:
      «При соответствии вышеуказанным требованиям лица, претендующие на осуществление вспомогательных видов деятельности, обязаны заключить в установленном порядке договор с участником специальной экономической зоны на выполнение отдельных видов подрядных работ и услуг.
      Вспомогательные виды деятельности, осуществляемые подрядчиками, по характеру работ и услуг не должны совпадать с приоритетными видами деятельности.»;
      9) в статье 17:
      пункт 4 дополнить частями третьей и четвертой следующего содержания:
      «Акции управляющих компаний, принадлежащие государству, могут передаваться в доверительное управление единому координационному центру.
      В случае передачи акций управляющих компаний, принадлежащих государству, в доверительное управление, единый координационный центр может получать вознаграждение за доверительное управление акциями управляющих компаний в размере, определенном договором доверительного управления государственным имуществом.»;
      пункт 7 изложить в следующей редакции:
      «7. В состав совета директоров управляющей компании акционеры избирают независимого директора из числа лиц, рекомендованных Национальной палатой предпринимателей Республики Казахстан, который по должности возглавляет комитет совета директоров по вопросам стратегического планирования управляющей компании, а также независимого директора из числа лиц, рекомендованных единым координационным центром.»;
      10) в статье 18:
      в части первой:
      подпункт 2) изложить в следующей редакции:
      «2) предоставление во вторичное землепользование или пользование (субаренду) земельных участков и предоставление в аренду (субаренду) объектов инфраструктуры участникам специальной экономической зоны и лицам, осуществляющим вспомогательные виды деятельности;»;
      подпункт 4) изложить в следующей редакции:
      «4) представление уполномоченному органу и единому координационному центру отчетности о результатах деятельности специальных экономических зон в порядке, установленном уполномоченным органом, на основании ежегодных отчетов участников специальных экономических зон;»;
      дополнить подпунктами 11), 12), 13), 14), 15), 16), 17), 18) и 19) следующего содержания:
      «11) разработка плана развития специальной экономической зоны;
      12) разработка маркетинговой стратегии специальной экономической зоны;
      13) проведение маркетинговых исследований по созданию новых производств на специальной экономической зоне;
      14) проведение мероприятий по развитию и продвижению специальных экономических зон, в том числе бизнес-форумов, выставок, конференций, семинаров, круглых столов;
      15) обеспечение информационного сопровождения потенциальных участников специальных экономических зон, заявителей, участников специальных экономических зон, в том числе организация встреч потенциальных участников специальных экономических зон, заявителей, участников специальных экономических зон с государственными органами, объединениями субъектов частного предпринимательства;
      16) привлечение инвестиций для реализации индустриально-инновационных и инвестиционных проектов на специальной экономической зоне;
      17) взаимодействие и работа с потенциальными участниками специальных экономических зон, заявителями, участниками специальных экономических зон по принципу «одного окна»;
      18) предоставление коммунальных, логистических и сервисных услуг;
      19) участие в проектах государственно-частного партнерства.»;
      11) дополнить статьями 18-1 и 18-2 следующего содержания:
      «Статья 18-1. Правовое положение единого координационного центра
      1. Деятельность единого координационного центра регулируется настоящим Законом, законодательством в сфере государственного имущества, акционерных обществ, а также его внутренними документами.
      2. Имущество единого координационного центра формируется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      3. В целях эффективного и стабильного развития специальных экономических зон в Республике Казахстан единый координационный центр вправе привлекать и использовать любые источники финансирования, не запрещенные законодательством Республики Казахстан.
      Статья 18-2. Полномочия единого координационного центра
      К полномочиям единого координационного центра относятся:
      1) взаимодействие с государственными органами, акционерами управляющих компаний специальных экономических зон, органами управления и участниками специальных экономических зон по вопросам регистрации участников, распределения земельных участков специальных экономических зон, финансирования и развития инфраструктуры специальных экономических зон;
      2) внесение в уполномоченный орган предложений по совершенствованию законодательства Республики Казахстан, регламентирующего деятельность специальных экономических зон;
      3) доверительное управление государственным пакетом акций управляющих компаний специальных экономических зон;
      4) оказание услуг по развитию и продвижению специальных экономических зон в Республике Казахстан, в том числе:
      мониторинг состояния объектов инфраструктуры специальных экономических зон;
      выработка рекомендаций (предложений) по разработке планов развития специальных экономических зон и критериев отбора заявителей; планированию финансирования органов управления специальных экономических зон, разработке планов финансирования (составление и консолидация бюджета) специальных экономических зон; разработке и внедрению в органы управления специальных экономических зон модели управления, внутренних бизнес-процессов и корпоративных документов; совершенствованию деятельности органов управления специальных экономических зон; разработке плана по продвижению специальных экономических зон; обучению сотрудников органов управления специальных экономических зон;
      проведение анализа рынка и консультация органов управления специальных экономических зон по разработке маркетинговой стратегии специальных экономических зон;
      проведение целевого маркетинга;
      обеспечение продвижения возможностей отечественных специальных экономических зон целевой группе потенциальных участников на международном рынке;
      оказание содействия в привлечении потенциальных отраслевых и инфраструктурных инвесторов в специальные экономические зоны;
      обеспечение информационного сопровождения деятельности потенциальных участников специальных экономических зон, в том числе организация встреч потенциальных участников с государственными органами, органами управления специальных экономических зон, а также объединениями субъектов частного предпринимательства, проведение бизнес-форумов, выставок, конференций и семинаров по тематике специальных экономических зон;
      проведение анализа проектов заявителей;
      мониторинг выполнения условий договоров об осуществлении деятельности;
      оказание содействия в достижении целевых индикаторов стратегических документов уполномоченного органа;
      4) иные виды деятельности, не запрещенные законодательством Республики Казахстан.»;
      12) в статье 19:
      пункт 2 изложить в следующей редакции:
      «2. Конкурсный отбор лиц для управления управляющей компанией проводится уполномоченным органом совместно с соответствующими заинтересованными государственными органами и единым координационным центром в течение шестидесяти календарных дней со дня внесения представления о создании специальной экономической зоны Президенту Республики Казахстан.»;
      дополнить пунктом 2-1 следующего содержания:
      «2-1. В случае прекращения трудовых отношений с руководителем исполнительного органа либо лицом, единолично исполняющим функции исполнительного органа управляющей компании специальной экономической зоны, конкурсный отбор лиц для управления управляющей компанией проводится уполномоченным органом совместно с соответствующими заинтересованными государственными органами и единым координационным центром в течение тридцати календарных дней со дня согласования прекращения трудовых отношений.»;
      часть первую статьи 21 изложить в следующей редакции:
      «Мониторинг выполнения условий договоров об осуществлении деятельности ведется местными исполнительными органами области, города республиканского значения, столицы и единым координационным центром на основе информации, предоставляемой органами управления специальной экономической зоны в форме отчетности, а также информации об участниках специальных экономических зон в соответствии с настоящим Законом.»;
      14) пункт 2 статьи 22 дополнить подпунктом 3-1) следующего содержания:
      «3-1) средств, внесенных в качестве уставного капитала.».
      Статья 2. Настоящий Закон вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования, за исключением:
      пункта 1 статьи 1 настоящего Закона, который вводится в действие с 1 января 2015 года;
      абзацев пятого и шестого подпункта 3), абзацев третьего, четвертого, пятого, шестого, седьмого, восьмого и девятого подпункта 6) пункта 3 статьи 1 настоящего Закона, которые вводятся в действие с 1 января 2016 года.
      Абзацы первый и второй подпункта 1) пункта 3 статьи 1 настоящего Закона действуют до 31 декабря 2015 года, с 1 января 2016 года Единый координационный центр определяется Правительством Республики Казахстан.

      Президент
      Республики Казахстан