Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 26 ақпандағы № 119 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар бекітілсін.
      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                             К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің      
2016 жылғы 26 ақпандағы
№ 119 қаулысымен  
бекітілген  

Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар

      1. «Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібіндегі шағын және орта кәсіпкерлік жобаларын қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 14 сәуірдегі № 354 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2014 ж., № 28, 231-құжат):
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібіндегі шағын және орта кәсіпкерлік жобаларын қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарында:
      «Қаражатты екінші деңгейдегі банктерге шартты түрде орналастырудың шарттары мен тетіктері» деген 3-бөлімде:
      үшінші және төртінші бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:
      «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ «Даму» КДҚ» АҚ-ның ҚР ҰБ-дағы жеке банктік шотына Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес жасалған кредиттік шарт бойынша қаражат сомасын орналастырады.
      «Даму» КДҚ» АҚ Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес ЕДБ-мен кредиттік келісімдер жасасуды жүзеге асырады.»;
      он бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Негізгі борыш пен сыйақыны өтеу шарттары мен тәртібі кредиттік  келісімде белгіленеді.»;
      он үшінші және он төртінші бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:
      «ЕДБ есептерін ұсыну тәртібі, нысаны мен кезеңділігі, сондай-ақ ЕДБ-ге кредит берудің осы Жоспарда көзделмеген өзге де шарттары кредиттік келісімде белгіленеді.
      ЕДБ бөлінетін қаражатты ШОК субъектілерінің қолданыстағы инвестициялық кредиттерін орналастырылған қаражат сомасының 50%-ына дейін қайта қаржыландыру мақсатына жібереді. Бұл талап кәсіпкерлерді қаржылай қолдау бағдарламаларына («Бизнестің жол картасы 2020» бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы, «Даму Өндіріс» бағдарламасы, Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі мен «ҚазАгро» ұлттық басқарушы холдингі» акционерлік қоғамының сауықтыру бағдарламалары) қатысатын қолданыстағы қарыздарға қолданылмайды.»;
      он жетінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «ЕДБ орналастырылатын қаражатты мақсатына сай пайдаланбаған, толықтай немесе ішінара игермеген жағдайларда, сондай-ақ кредиттік келісімде көзделген өзге де жағдайлар туындаған кезде «Даму» КДҚ» АҚ ЕДБ-ге қатысты кредиттік келісімнің талаптарына сай шаралар қолданады, оның ішінде кредиттік келісімдерді мерзімінен бұрын бұзу және (немесе) орналастырылған қаражатты, кейін оларды басқа ЕДБ-лер арасында қайта бөле отырып кері қайтарып алу мәселесіне бастама көтеруге құқылы. Қайтарылған, сондай-ақ ЕДБ мерзімінен бұрын өтеген қаражатты ЕДБ арасында қайта бөлу Мемлекеттік комиссияның тиісті шешімі негізінде жүзеге асырылады.»; 
      «Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыру шарттары» деген 4-бөлімде:
      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Нысаналы топ – осы Жоспарға қосымшаға сәйкес жобаларын өңдеу өнеркәсібінде іске асыратын ШОК субъектілері.»;
      екінші бөліктегі «болып табылатын ШОК субъектілері қатысушы бола алмайды.» деген сөздер «болып табылатын;» деген сөздермен ауыстырылып, мынадай мазмұндағы 3), 4), 5) тармақшалармен толықтырылсын:
      «3) жұмыс істеп тұрған кәсіпорындар қайта құрылған және (немесе) кредиттің сомасы 20 миллион теңгеден аспайтын жағдайларды қоспағанда, мемлекеттік тіркелген кезден бастап алты айдан аз уақыт өткен;
      4) кредиттің мақсаты қайта қаржыландыру болып табылатын жағдайларды қоспағанда, кредиттік бюроның деректеріне сәйкес кредит берілген немесе кредиттік өтінім берілген сәтте күнтізбелік тоқсан күннен астам мерзімге кешіктірілген несиелік берешегі бар;
      5) Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6058 болып тіркелген Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 10 ақпандағы № 52 бұйрығында және (немесе) «Банктік және сақтандыру қызметінің, бағалы қағаздар рыногының кәсіби қатысушылары қызметінің және бағалы қағаздар рыногында лицензияланатын басқа да қызмет түрлерінің, жинақтаушы зейнетақы қорлары мен акционерлік инвестициялық қорлар қызметінің мақсаттары үшін оффшорлық аймақтардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі Басқармасының 2008 жылғы 2 қазандағы № 145 қаулысында көрсетілген оффшорлық аймақтарда тіркелген, сондай-ақ қатысушылары және (немесе) акционерлері оффшорлық аймақтарда тіркелген ШОК субъектілері қатысушы бола алмайды.»;
      мынадай мазмұндағы үшінші бөлікпен толықтырылсын:
      «ШОК субъектілерінің мақұлданған өтінімдеріне кредит беру мақсатында ЕДБ ҚР ҰБ-дегі жеке банктік шотынан қаражатты есептен шығару үшін қажетті соманы «Даму» КДҚ» АҚ-мен алдын ала келісуді жүзеге асырады. Бұл ретте қаражаттың мақсатты пайдаланылуына түпкілікті тексеруді «Даму» КДҚ» АҚ ШОК субъектілері жобаны іске асыратын жерге барғаннан кейін жүзеге асырады.»;
      алтыншы бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Басқа шарттар кредиттік келісімде айқындалады.»;
      «Мемлекеттік қолдаудың қосымша шаралары» деген 6-бөлім мынадай редакцияда жазылсын:
      «6. Мемлекеттік қолдаудың қосымша шаралары
      Осы Жоспар шеңберінде қаражат алатын ШОК субъектілерінің жаңа жобаларын қаржыландыруды ынталандыру үшін «Даму» КДҚ» АҚ «Бизнестің жол картасы 2020» бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы аясында жаңа жобалар бойынша кредиттерді кепілдендіру тетігін қолдана алады.»;
      «Мониторинг» деген 7-бөлімде:
      бірінші бөліктің 2) тармақшасындағы «пайдаланылуына мониторингті жүзеге асырады.» деген сөздер «пайдаланылуына;» деген сөзбен ауыстырылып, мынадай мазмұндағы 3) тармақшамен толықтырылсын:
      «3) ЕДБ-нің бұрын берілген қарыздарды өтеуден босатылатын қаражат есебінен ШОК субъектілерін уақтылы қаржыландыруына мониторингті жүзеге асырады.»;
      мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Бөлінетін қаражаттың экономикалық нәтижелеріне мониторинг жүргізу мақсатында ШОК субъектілерінің келісімі болған жағдайда,  Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті «Даму» КДҚ» АҚ-ға салықтық құпия болып табылатын мынадай мәліметтерді: салық салуға жатпайтын кірістерді ескере отырып, жиынтық жылдық кіріс, шетелдік көздерден түсетін кірістер, салық салынатын кіріс, сатылған тауарлар (жұмыстар, көрсетілген қызметтер) бойынша жұмсалған шығыстар, жұмыскерлердің есепке жазылған кірістері бойынша жұмсалған шығыстар, таза кіріс, жұмыскерлердің саны (адам), бір жұмыскерге есептегенде орташа айлық жалақы, салықтық төлемдердің сомалары туралы ақпаратты ұсынады.»;
      үшінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «ЕДБ «Даму» КДҚ» АҚ-ға тұрақты түрде қаражаттың игерілуі туралы есеп жіберіп тұрады, есеп беру нысаны мен мерзімдері тиісті кредиттік келісімде көрсетіледі. Бұл ақпаратты «Даму» КДҚ» АҚ Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 18 сәуірдегі № 281 өкімімен құрылған Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан бөлінген қаражаттың жұмсалуын бақылау комиссиясына (бұдан әрі – Комиссия) және «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ-ға береді.»;
      алтыншы бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Даму» КДҚ» АҚ Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражатының есебінен ЕДБ-ден қарыздар алған түпкілікті қарыз алушылар және ЕДБ-ге кредит беру жөнінде өтініш білдірген, сондай-ақ ЕДБ-нің кредит беру туралы оң шешімін алған кәсіпкерлік субъектілері туралы ақпаратты, оның ішінде банктік, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын, «Даму» КДҚ» АҚ мен ЕДБ арасында жасалған кредиттік келісімдердің талаптарына сәйкес ЕДБ-ден алынған ақпаратты Комиссияға және оның құрамына кіретін мемлекеттік органдар мен ұйымдарға ұсынады.»;
      көрсетілген Жоспарға 1-қосымша осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      көрсетілген Жоспарға 2-қосымша алып тасталсын.
      2. «Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібінде кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 желтоқсандағы № 1276 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2014 ж., № 76-77, 675-құжат):
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібінде кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарында:
      «Жалпы ережелер» деген бөлімде:
      «Қаражатты екінші деңгейдегі банктерге шартты түрде орналастырудың шарттары мен тетіктері» деген кіші бөлімде:
      4-тармақтың 7) тармақшасының бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «7) «Даму» КДҚ» АҚ мен ЕДБ арасында жасалған кредиттік келісім шеңберінде:»;
      6-тармақтың үшінші, төртінші және бесінші бөліктері мынадай редакцияда жазылсын:
      «ЕДБ-ге бөлінетін қаражатты қолданыстағы кредиттерді қайта қаржыландыру, қаржы құралдарына және (немесе) олармен жасалатын операцияларды инвестициялау мақсаттарына, сондай-ақ шетелдік валютаны сатып алу үшін валюта нарығына жіберуге тыйым салынады.
      ЕДБ ШОКС-қа бұрын берілген қарыздарды өтеу есебінен босаған қаражатты ҚР ҰБ-дағы өздерінің жеке банктік шоттарына есепке жазуды ай сайын жүзеге асырады. Бұл ретте ЕДБ босаған қаражатты үш ай ішінде  ШОКС-ке одан әрі кредит беруге жұмсайды не қаражатты «Даму» КДҚ»  АҚ-ның ҚР ҰБ-дағы жеке банктік шоттарына мерзімінен бұрын қайтарады.
      ІКС-тің бұрын берілген қарыздарын өтеу есебінен босатылған қаражатты ҚР ҰБ-дегі өзінің жеке банктік шоттарына есепке жазуды ЕДБ ай сайынғы негізде жүзеге асырады. Бұл ретте ЕДБ «ҚДБ» АҚ мен ЕДБ арасында жасалған банктік қарыз шарттарында белгіленген мерзім ішінде қаражатты ІКС-ке одан әрі кредит беруге бағыттайды. Қаражат банктік қарыз шарттарында көрсетілген мерзімдерде орналастырылмаған жағдайда, «ҚДБ» АҚ ЕДБ-ден қаражаттың орналастырылмаған бөлігін мерзімінен бұрын өтеуді талап етуге құқылы.»;  
      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «8. Орналастырылған қаражатты ЕДБ мақсатқа сай пайдаланбаған, толықтай немесе ішінара игермеген жағдайларда, сондай-ақ кредиттік келісімде немесе банктік қарыз шартында көзделген өзге де жағдайлар туындаған кезде, «Даму» КДҚ» АҚ, «ҚДБ» АҚ ЕДБ-ге қатысты кредиттік келісімнің, банктік қарыз шартының талаптарына сәйкес шаралар қолданады, оның ішінде кредиттік келісімдерді, банктік қарыз шартын мерзімінен бұрын бұзу және (немесе) кейін басқа ЕДБ-лер арасында қайта бөлумен орналастырылған қаражатты оларды кері қайтарып алу мәселесіне бастама көтеруге құқылы. Кері қайтарылып алынған, сондай-ақ ЕДБ мерзімінен бұрын өтеген қаражатты ЕДБ арасында қайта бөлу Мемлекеттік комиссияның тиісті шешімі негізінде жүзеге асырылады.»;  
      9-тармақ алып тасталсын;
      «Өңдеу өнеркәсібінде шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыру шарттары» деген кіші бөлімде:
      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «3. ШОКС-тің мақұлданған өтінімдеріне кредит беру мақсатында ЕДБ ҚР ҰБ-дағы жеке банктік шотынан қаражатты есептен шығару үшін қажетті сомаларды «Даму» КДҚ» АҚ-мен алдын ала келісуді жүзеге асырады. Бұл ретте қаражаттың мақсатты пайдаланылуына түпкілікті тексеруді «Даму» КДҚ» АҚ ШОКС жобасын іске асыратын жерге барғаннан кейін жүзеге асырады.»; 
      «Өңдеу өнеркәсібінде ірі кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыру шарттары» деген кіші бөлімде:
      4-тармақта:
      1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      «1) бір ІКС-ке берілетін қаржыландыру лимиті – 5 000 000 000 теңгеге дейін;»;
      5) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      «5) инвестицияларға кредит беру бойынша негізгі борышты төлеу бойынша жеңілдікті кезең – түпкілікті қарыз алушы кредитті игеруді бастаған күннен бастап 24 айдан аспайды.»;    
      «Мониторинг» деген кіші бөлімде:
      2-тармақ 2) тармақшасындағы «пайдаланылуына мониторингті жүзеге асыратын болады.» деген сөздер «пайдаланылуына;» деген сөзбен ауыстырылып, мынадай мазмұндағы 3) тармақшамен толықтырылсын: 
      «3) ЕДБ-нің бұрын берілген қарыздарды өтеуден босатылатын қаражат есебінен ШОКС-ты, ІКС-ті уақтылы қаржыландыруына мониторингті жүзеге асыратын болады.»;
      мынадай мазмұндағы 7-тармақпен толықтырылсын:
      «7. Бөлінетін қаражаттың экономикалық нәтижелеріне мониторинг жүргізу мақсатында, ШОКС, ІКС субъектілерінің келісімі болған жағдайда, Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті «Даму» КДҚ» АҚ-ға, «ҚДБ» АҚ-ға салықтық құпия болып табылатын мынадай мәліметтерді: салық салынбайтын кірістерді ескере отырып, жиынтық жылдық кіріс, шетелдік көздерден түсетін кірістер, салық салынатын кіріс, сатылған тауарлар (жұмыстар, көрсетілген қызметтер) бойынша жұмсалған шығыстар, жұмыскерлердің есептеліп жазылған кірістері бойынша жұмсалған шығыстар, таза кіріс, жұмыскерлердің саны (адам), бір жұмыскерге есептегенде орташа айлық жалақы, салықтық төлемдердің сомалары туралы ақпаратты ұсынады.»;
      көрсетілген Жоспарға  345 және 6-қосымшалар алып тасталсын.
      3. «Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің 2015 жылы өңдеу өнеркәсібінде кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 11 наурыздағы № 124 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2015 ж., № 13, 71-құжат):
      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібіндегі кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарын бекіту туралы»; 
      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібіндегі кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспары (бұдан әрі – Жоспар) бекітілсін.»; 
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің 2015 жылы өңдеу өнеркәсібіндегі кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарында:
      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібіндегі кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспары»;
      «Ағымдағы жағдайды талдау» деген бөлімде:
      жетінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Осы Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібіндегі кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспары (бұдан әрі – Жоспар) кәсіпкерлік субъектілерін мынадай бағыттар бойынша қолдауға бағытталған шаралар кешенін айқындайды:»; 
      «Жалпы ережелер» деген бөлімде:
      «Қаражатты екінші деңгейдегі банктерге шартты орналастырудың талаптары мен тетіктері» деген кіші бөлімде:
      5-тармақта:
      4) тармақшаның бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «4) «ҚДБ» АҚ мен ЕДБ арасында банктік қарыз шартын/лимиттерді өзгерту туралы қосымша келісім жасалған күннен бастап ЕДБ-нің кредиттік қаражатты игеру мерзімі:»;   
      7) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      «7) «ҚДБ» АҚ мен ЕДБ арасында жасалған банктік қарыз шартының шеңберінде:
      Мемлекеттік комиссия мақұлдаған ЕДБ лимитінің 50 %-дан аспайтын үлесін ЕДБ ІКС-ке берілген қарыздарды қайта қаржыландыру үшін бағыттайтын қарыздардың үлесі құрайды;
      Мемлекеттік комиссия мақұлдаған ЕДБ лимитінің 25 %-дан аспайтын үлесін ЕДБ ІКС-тің айналым қаражатын толықтыру мақсаттары үшін бағыттайтын қарыздардың үлесі құрайды;
      Мемлекеттік комиссия мақұлдаған ЕДБ лимитінің кемінде 25 %-ын ЕДБ ІКС-тің жаңа жобаларын қаржыландыруға бағыттайтын қарыздардың үлесі құрайды.»;
      6-тармақтың бесінші және алтыншы бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:
      «ЕДБ ай сайынғы негізде ШОКС-тың бұрын берілген қарыздарын өтеу есебінен босатылған қаражатты ҚР ҰБ-дағы өзінің жеке банктік шоттарына есепке жазуды жүзеге асырады. Бұл ретте ЕДБ үш ай ішінде қаражатты ШОКС-қа одан әрі кредит беруге бағыттайды не «Даму» КДҚ» АҚ-ның ҚР ҰБ-дағы жеке банктік шоттарына мерзімінен бұрын қайтарады.
      ЕДБ ІКС-тің бұрын берілген қарыздарын өтеу есебінен босатылған қаражатты ҚР ҰБ-дағы өзінің жеке банктік шоттарына есепке жазуды жүзеге асырады. Бұл ретте ЕДБ «ҚДБ» АҚ мен ЕДБ арасында жасалған қарыз шарттарында белгіленген мерзім ішінде қаражатты ІКС-ті одан әрі кредит беруге бағыттайды. Қаражат кредиттік келісімдерде және (немесе) қарыз шарттарында көрсетілген мерзімдерде орналастырылмаған жағдайда, «ҚДБ» АҚ ЕДБ-ден қаражаттың орналастырылмаған бөлігін мерзімінен бұрын өтеуді талап етуге құқылы.»;
      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «8. Орналастырылатын қаражатты ЕДБ мақсатқа сай пайдаланбаған, толықтай немесе ішінара игермеген жағдайларда, сондай-ақ кредиттік келісімде немесе банктік қарыз шартында көзделген өзге де жағдайлар туындаған кезде, «Даму» КДҚ» АҚ, «ҚДБ» АҚ ЕДБ-ге қатысты кредиттік келісімнің, банктік қарыз шартының талаптарына сәйкес шаралар қолданады, оның ішінде кредиттік келісімдерді, банктік қарыз шартын мерзімінен бұрын бұзу және (немесе) кейін оларды басқа ЕДБ-лер арасында қайта бөлумен орналастырылған қаражатты кері қайтарып алу мәселесіне бастама көтеруге құқылы. Кері қайтарылып алынған, сондай-ақ ЕДБ мерзімінен бұрын өтеген қаражатты ЕДБ арасында қайта бөлу Мемлекеттік комиссияның тиісті шешімі негізінде жүзеге асырылады.»;
      9-тармақ алып тасталсын;
      «Өңдеу өнеркәсібінде шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыру шарттары» деген кіші бөлімде:
      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «3. ШОКС-тың мақұлданған өтінімдеріне кредит беру мақсатында ЕДБ ҚР ҰБ-дағы жеке банктік шотынан қаражатты есептен шығару үшін қажетті сомаларды «Даму» КДҚ» АҚ-мен алдын ала келісуді жүзеге асырады. Бұл ретте қаражаттың мақсатты пайдаланылуына түпкілікті тексеруді «Даму» КДҚ» АҚ ШОКС жобасын іске асыратын жерге барғаннан кейін жүзеге асырады.»;
      «Өңдеу өнеркәсібінде ірі кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыру шарттары» деген кіші бөлімде:
      4-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «1) бір ІКС-ке берілетін қаржыландыру лимиті – 5 000 000 000 теңгеге дейін;»;
      «Мониторинг» деген кіші бөлімде:
      2-тармақ 2) тармақшасындағы «пайдаланылуына мониторингті жүзеге асыратын болады.» деген сөздер «пайдаланылуына;» деген сөзбен ауыстырылып, мынадай мазмұндағы 3) тармақшамен толықтырылсын:
      «3) ЕДБ-нің бұрын берілген қарыздарды өтеуден босатылатын қаражат есебінен ІКС-ті, ШОКС-ты уақтылы қаржыландыруына мониторингті жүзеге асыратын болады.»;
      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «6. «Даму» КДҚ» АҚ мен «ҚДБ» АҚ Комиссияға және оның құрамына кіретін мемлекеттік органдар мен ұйымдарға ҚР ҰҚ-ның ЕДБ-дегі қаражаты есебінен қарыз алған түпкілікті қарыз алушылар, сондай-ақ ЕДБ-ге кредит алу үшін өтініш білдірген кәсіпкерлік субъектілері және ЕДБ-ден кредит беру туралы оң шешім алған кәсіпкерлік субъектілері туралы ақпаратты, оның ішінде банктік, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын, «Даму» КДҚ» АҚ мен ЕДБ арасында жасалған кредиттік келісімдердің, «ҚДБ» АҚ мен ЕДБ арасында жасалған банктік қарыз шарттарының талаптарына сәйкес ЕДБ-ден алынған ақпаратты береді.»;
      мынадай мазмұндағы 7-тармақпен толықтырылсын:
      «7. Бөлінетін қаражаттың экономикалық нәтижелеріне мониторинг жүргізу мақсатында ШОКС-тың, ІКС-тің келісімі болған жағдайда,  Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті «Даму» КДҚ» АҚ-ға, «ҚДБ» АҚ-ға салықтық құпия болып табылатын мынадай мәліметтерді: салық салуға жатпайтын кірістерді ескере отырып, жиынтық жылдық кіріс, шетелдік көздерден түсетін кірістер, салық салынатын кіріс, сатылған тауарлар (жұмыстар, көрсетілген қызметтер) бойынша жұмсалған шығыстар, жұмыскерлердің есепке жазылған кірістері бойынша жұмсалған шығыстар, таза кіріс, жұмыскерлердің (адам) саны, бір жұмыскерге есептегенде орташа айлық жалақы, салықтық төлемдердің сомалары туралы ақпаратты ұсынады.».

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2016 жылғы 26 ақпандағы
№ 119 қаулысына 
қосымша    

Қазақстан Республикасының Үкіметі
мен Қазақстан Республикасы Ұлттық
Банкінің өңдеу өнеркәсібіндегі  
шағын және орта кәсіпкерлік   
жобаларын қаржыландыруды    
қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен
іс-қимыл жоспарына      
1-қосымша         

Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің жобаларын қаржыландыру үшін өңдеу өнеркәсібі салаларының тізбесі   

Секция

Атауы

ЭҚЖЖ коды

1

2

3

С

Өңдеу өнеркәсібі

10-33.


Тамақ өнімдерінің өндірісі

10


Сусындар өндірісі

11


Тоқыма бұйымдарының өндірісі

13


Киім өндірісі

14


Былғары және оған қатысты өнімдер өндірісі

15


Жиһаздан басқа ағаш және тығын бұйымдарының өндірісі; сабаннан және тоқуға арналған материалдардан жасалған бұйымдар өндірісі

16


Қағаз және қағаз өнімдерінің өндірісі

17


Жазып алынған материалдарды басып шығару және тыңдатып көрсету

18


Кокс және мұнай өңдеу өнімдерінің өндірісі

19


Химия өнеркәсібі өнімдерінің өндірісі

20


Негізгі фармацевтикалық өнімдер мен препараттар өндірісі

21


Резеңке және пластмасса бұйымдарының өндірісі

22


Өзге де металл емес минералды өнімдер өндірісі

23


Металлургия өнеркәсібі

24


Машиналар мен жабдықтардан басқа, дайын металл бұйымдардың өндірісі

25


Компьютерлер, электрондық және оптикалық өнімдер өндірісі

26


Электр жабдықтарының өндірісі

27


Басқа да санаттарға енгізілмеген машиналар мен жабдықтар өндірісі

28


Автокөлік құралдары, трейлерлер мен жартылай тіркемелер өндірісі

29


Өзге де көлік құралдарының өндірісі

30


Жиһаз өндірісі

31


Өзге де дайын өнімдер өндірісі

32


Машиналар мен жабдықтарды жөндеу және орнату

33

О внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2016 года № 119.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые изменения и дополнения, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

Премьер-Министр


Республики Казахстан

К. Масимов


  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 26 февраля 2016 года № 119

Изменения и дополнения, которые вносятся в некоторые решения
Правительства Республики Казахстан

      1. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2014 года № 354 "Об утверждении Плана совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования проектов малого и среднего предпринимательства в обрабатывающей промышленности" (САПП Республики Казахстан, 2014 г., № 28, ст. 231):

      в Плане совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования проектов малого и среднего предпринимательства в обрабатывающей промышленности, утвержденном указанным постановлением:

      в разделе 3 "Условия и механизмы обусловленного размещения средств в банках второго уровня":

      части третью и четвертую изложить в следующей редакции:

      "АО "НУХ "Байтерек" разместит на отдельном банковском счете АО "ФРП "Даму" в НБРК сумму средств по заключенному кредитному договору в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан.

      АО "ФРП "Даму" осуществит заключение кредитных соглашений с БВУ в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан.";

      часть одиннадцатую изложить в следующей редакции:

      "Условия и порядок погашения основного долга и вознаграждения устанавливаются в кредитном соглашении.";

      части тринадцатую и четырнадцатую изложить в следующей редакции:

      "Порядок, форма и периодичность представления отчетов БВУ, а также иные условия предоставления кредитов БВУ, не предусмотренные настоящим Планом, устанавливаются кредитным соглашением.

      БВУ направляют выделяемые средства на цели рефинансирования действующих инвестиционных кредитов субъектов МСП – до 50 % от суммы размещенных средств. Данное условие не распространяется на действующие займы, участвующие в программах финансовой поддержки предпринимателей (Единая программа поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020", Программа "Даму Өндіріс", программы оздоровления Министерства финансов Республики Казахстан и акционерного общества "Национальный управляющий холдинг "КазАгро").";

      часть семнадцатую изложить в следующей редакции:

      "В случаях нецелевого использования, полного или частичного неосвоения БВУ размещаемых средств, а также при наступлении иных случаев, предусмотренных кредитным соглашением, АО "ФРП "Даму" применяет в отношении БВУ меры согласно условиям кредитного соглашения, в том числе инициирование вопроса досрочного расторжения кредитных соглашений и (или) отзыва размещенных средств с дальнейшим их перераспределением среди других БВУ. Перераспределение отозванных, а также досрочно погашенных БВУ средств осуществляется среди БВУ на основании соответствующего решения Госкомиссии.";

      в разделе 4 "Условия финансирования субъектов малого и среднего предпринимательства":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "Целевая группа – субъекты МСП, реализующие проекты в обрабатывающей промышленности, согласно приложению к настоящему Плану.";

      часть вторую дополнить подпунктами 3), 4), 5) следующего содержания:

      "3) с момента государственной регистрации которых прошло менее шести месяцев, за исключением случаев реорганизации действующих предприятий и (или) когда сумма кредита не превышает 20 миллионов тенге;

      4) имеющих просроченную ссудную задолженность свыше девяносто календарных дней на момент кредитования или подачи кредитной заявки согласно данным кредитного бюро, за исключением случаев, когда целью кредита является рефинансирование;

      5) которые зарегистрированы в оффшорных зонах, указанных в приказе Министра финансов Республики Казахстан от 10 февраля 2010 года № 52, зарегистрированном в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 6058, и (или) постановлении правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 2 октября 2008 года № 145 "Об утверждении перечня оффшорных зон для целей банковской и страховой деятельности, деятельности профессиональных участников рынка ценных бумаг и иных лицензируемых видов деятельности на рынке ценных бумаг, деятельности накопительных пенсионных фондов и акционерных инвестиционных фондов", а также участники и (или) акционеры которых зарегистрированы в оффшорных зонах.";

      дополнить частью третьей следующего содержания:

      "В целях кредитования одобренных заявок субъектов МСП БВУ осуществляют предварительное согласование с АО "ФРП "Даму" сумм, необходимых для списания средств с отдельного банковского счета БВУ в НБРК. При этом окончательная проверка целевого использования средств осуществляется АО "ФРП "Даму" после выезда на место реализации проекта субъектов МСП.";

      часть шестую изложить в следующей редакции:

      "Прочие условия определяются в кредитном соглашении.";

      раздел 6 "Дополнительные меры государственной поддержки" изложить в следующей редакции:

      "6. Дополнительные меры государственной поддержки

      Для стимулирования финансирования новых проектов субъектов МСП, получающих средства в рамках настоящего Плана, АО "ФРП "Даму" может применять механизм гарантирования кредитов по новым проектам в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020".";

      в разделе 7 "Мониторинг":

      часть первую дополнить подпунктом 3) следующего содержания:

      "3) своевременного финансирования БВУ субъектов МСП за счет средств, высвобождаемых от погашения ранее выданных займов.";

      дополнить частью второй следующего содержания:

      "В целях проведения мониторинга экономических результатов выделяемых средств Комитет государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан представляет АО "ФРП "Даму" при наличии согласия субъектов МСП следующие сведения, являющиеся налоговой тайной: информацию о совокупном годовом доходе, с учетом доходов, не подлежащих налогообложению, доходах из иностранных источников, облагаемом налогом доходе, расходах по реализованным товарам (работам, услугам), расходах по начисленным доходам работников, чистом доходе, численности работников (человек), среднемесячной заработной плате на одного работника, суммах налоговых выплат.";

      часть третью изложить в следующей редакции:

      "БВУ на регулярной основе будут направлять в АО "ФРП "Даму" отчет об освоении средств, форма и сроки представления отчета отражаются в соответствующем кредитном соглашении. Данную информацию АО "ФРП "Даму" представляет в Комиссию по контролю за расходованием средств, выделенных из Национального фонда Республики Казахстан, образованную распоряжением Президента Республики Казахстан от 18 апреля 2014 года № 281 (далее – Комиссия), и АО "НУХ "Байтерек".";

      часть шестую изложить в следующей редакции:

      "АО "ФРП "Даму" представляет Комиссии и входящим в ее состав государственным органам и организациям информацию о конечных заемщиках, получивших займы за счет средств Национального фонда Республики Казахстан в БВУ, и субъектах предпринимательства, обратившихся в БВУ за кредитованием, а также получивших положительное решение БВУ о кредитовании, в том числе информацию, составляющую банковскую, коммерческую и иную охраняемую законом тайну, полученную от БВУ в соответствии с условиями заключенных кредитных соглашений между АО "ФРП "Даму" и БВУ.";

      приложение 1 к указанному Плану изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению;

      приложение 2 к указанному Плану исключить.

      2. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 5 декабря 2014 года № 1276 "Об утверждении Плана совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования субъектов предпринимательства в обрабатывающей промышленности" (САПП Республики Казахстан, 2014 г., № 76-77, ст. 675):

      в Плане совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования субъектов предпринимательства в обрабатывающей промышленности, утвержденном указанным постановлением:

      в разделе "Общие положения":

      в подразделе "Условия и механизмы обусловленного размещения средств в банках второго уровня":

      абзац первый подпункта 7) пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "7) в рамках кредитного соглашения, заключенного между

      АО "ФРП "Даму" и БВУ:";

      части третью, четвертую и пятую пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "БВУ запрещается направлять выделяемые средства на цели рефинансирования действующих кредитов, инвестирования в финансовые инструменты и (или) операции с ними, а также на валютный рынок для покупки иностранной валюты.

      БВУ на ежемесячной основе осуществляют зачисление средств, высвободившихся за счет погашения ранее выданных займов СМСП, на свои отдельные банковские счета в НБРК. При этом БВУ в течение трех месяцев направляют их на дальнейшее кредитование СМСП либо досрочно возвращают на отдельные банковские счета АО "ФРП "Даму" в НБРК.

      БВУ на ежемесячной основе осуществляют зачисление средств, высвободившихся за счет погашения ранее выданных займов СКП, на свои отдельные банковские счета в НБРК. При этом БВУ в течение срока, установленного договорами банковского займа, заключенными между АО "БРК" и БВУ, направляют их на дальнейшее кредитование СКП. В случае неразмещения средств в сроки, указанные в договорах банковского займа, АО "БРК" вправе потребовать от БВУ досрочного погашения неразмещенной части средств.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. В случаях нецелевого использования, полного или частичного неосвоения БВУ размещаемых средств, а также при наступлении иных случаев, предусмотренных кредитным соглашением или договором банковского займа, АО "ФРП "Даму", АО "БРК" применяют в отношении БВУ меры согласно условиям кредитного соглашения, договора банковского займа, в том числе вправе инициировать вопрос досрочного расторжения кредитных соглашений, договора банковского займа и (или) отзыва размещенных средств с дальнейшим их перераспределением среди других БВУ. Перераспределение отозванных, а также досрочно погашенных БВУ средств осуществляется среди БВУ на основании соответствующего решения Госкомиссии.";

      пункт 9 исключить;

      в подразделе "Условия финансирования субъектов малого и среднего предпринимательства в обрабатывающей промышленности":

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. В целях кредитования одобренных заявок СМСП БВУ осуществляют предварительное согласование с АО "ФРП "Даму" сумм, необходимых для списания средств с отдельного банковского счета БВУ в НБРК. При этом окончательная проверка целевого использования средств осуществляется АО "ФРП "Даму" после выезда на место реализации проекта СМСП.";

      в подразделе "Условия финансирования субъектов крупного предпринимательства в обрабатывающей промышленности":

      в пункте 4:

      подпункт 1) изложить в следующей редакции:

      "1) лимит финансирования на одного СКП – до 5 000 000 000 тенге;";

      подпункт 5) изложить в следующей редакции:

      "5) льготный период по оплате основного долга по кредитованию инвестиций – не более 24 месяцев с даты начала освоения кредита конечным заемщиком.";

      в подразделе "Мониторинг":

      пункт 2 дополнить подпунктом 3) следующего содержания:

      "3) своевременного финансирования БВУ СМСП, СКП за счет средств, высвобождаемых от погашения ранее выданных займов.";

      дополнить пунктом 7 следующего содержания:

      "7. В целях проведения мониторинга экономических результатов выделяемых средств Комитет государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан представляет АО "ФРП "Даму", АО "БРК" при наличии согласия субъектов МСП, СКП следующие сведения, являющиеся налоговой тайной: информацию о совокупном годовом доходе с учетом доходов, не подлежащих налогообложению, доходах из иностранных источников, облагаемом налогом доходе, расходах по реализованным товарам (работам, услугам), расходах по начисленным доходам работников, чистом доходе, численности работников (человек), среднемесячной заработной плате на одного работника, суммах налоговых выплат.";

      приложения 3, 4, 5 и 6 к указанному Плану исключить.

      3. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 11 марта 2015 года № 124 "Об утверждении Плана совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка

      Республики Казахстан по обеспечению финансирования субъектов предпринимательства в обрабатывающей промышленности в 2015 году" (САПП Республики Казахстан, 2015 г., № 13, ст. 71):

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Плана совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования субъектов предпринимательства в обрабатывающей промышленности";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемый План совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования субъектов предпринимательства в обрабатывающей промышленности (далее – План).";

      в Плане совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования субъектов предпринимательства в обрабатывающей промышленности в 2015 году, утвержденном указанным постановлением:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "План совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования субъектов предпринимательства в обрабатывающей промышленности";

      в разделе "Анализ текущей ситуации":

      часть седьмую изложить в следующей редакции:

      "Настоящий План совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования субъектов предпринимательства в обрабатывающей промышленности (далее – План) определяет комплекс мер, направленных на поддержку субъектов предпринимательства по следующим направлениям:";

      в разделе "Общие положения":

      в подразделе "Условия и механизмы обусловленного размещения средств в банках второго уровня":

      в пункте 5:

      абзац первый подпункта 4) изложить в следующей редакции:

      "4) срок освоения БВУ кредитных средств с даты заключения между АО "БРК" и БВУ договора банковского займа/дополнительного соглашения об изменении лимитов:";

      подпункт 7) изложить в следующей редакции:

      "7) в рамках договора банковского займа, заключенного между АО "БРК" и БВУ:

      не более 50% от лимита на БВУ, одобренного Госкомиссией, составляет доля займов, направляемых БВУ на рефинансирование займов, выданных СКП;

      не более 25% от лимита на БВУ, одобренного Госкомиссией, составляет доля займов, направляемых БВУ на цели пополнения оборотных средств СКП;

      не менее 25% от лимита на БВУ, одобренного Госкомиссией, составляет доля займов, направляемых БВУ на финансирование новых проектов СКП.";

      части пятую и шестую пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "БВУ на ежемесячной основе осуществляют зачисление средств, высвободившихся за счет погашения ранее выданных займов СМСП, на свои отдельные банковские счета в НБРК. При этом БВУ в течение трех месяцев направляют их на дальнейшее кредитование СМСП либо досрочно возвращают на отдельные банковские счета АО "ФРП "Даму" в НБ РК.

      БВУ на ежемесячной основе осуществляют зачисление средств, высвободившихся за счет погашения ранее выданных займов СКП, на свои отдельные банковские счета в НБРК. При этом БВУ в течение срока, установленного договорами займа, заключенными между АО "БРК" и БВУ, направляют их на дальнейшее кредитование СКП. В случае неразмещения средств в сроки, указанные в кредитных соглашениях и (или) договорах займа, АО "БРК" вправе потребовать от БВУ досрочного погашения неразмещенной части средств.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. В случаях нецелевого использования, полного или частичного неосвоения БВУ размещаемых средств, а также при наступлении иных случаев, предусмотренных кредитным соглашением или договором банковского займа, АО "ФРП "Даму", АО "БРК" применяют в отношении БВУ меры согласно условиям кредитного соглашения, договора банковского займа, в том числе, вправе инициировать вопрос досрочного расторжения кредитных соглашений, договора банковского займа и (или) отзыва размещенных средств с дальнейшим их перераспределением среди других БВУ. Перераспределение отозванных, а также досрочно погашенных БВУ средств осуществляется среди БВУ на основании соответствующего решения Госкомиссии.";

      пункт 9 исключить;

      в подразделе "Условия финансирования субъектов малого и среднего предпринимательства в обрабатывающей промышленности":

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. В целях кредитования одобренных заявок СМСП БВУ осуществляют предварительное согласование с АО "ФРП "Даму" сумм, необходимых для списания средств с отдельного банковского счета БВУ в НБРК. При этом окончательная проверка целевого использования средств осуществляется АО "ФРП "Даму" после выезда на место реализации проекта СМСП.";

      в подразделе "Условия финансирования субъектов крупного предпринимательства в обрабатывающей промышленности":

      подпункт 1) пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "1) лимит финансирования на одного СКП – до 5 000 000 000 тенге.";

      в подразделе "Мониторинг":

      пункт 2 дополнить подпунктом 3) следующего содержания:

      "3) своевременного финансирования БВУ СКП, СМСП за счет средств, высвобождаемых от погашения ранее выданных займов.";

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. АО "ФРП "Даму" и АО "БРК" представляют Комиссии и входящим в ее состав государственным органам и организациям информацию о конечных заемщиках, получивших займы за счет средств НФ РК в БВУ, а также субъектах предпринимательства, обратившихся в БВУ за кредитованием, и субъектах предпринимательства, получивших положительное решение БВУ о кредитовании, в том числе информацию, составляющую банковскую, коммерческую и иную охраняемую законом тайну, полученную от БВУ в соответствии с условиями заключенных кредитных соглашений между АО "ФРП "Даму" и БВУ, договоров банковского займа между АО "БРК" и БВУ.";

      дополнить пунктом 7 следующего содержания:

      "7. В целях проведения мониторинга экономических результатов выделяемых средств Комитет государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан представляет АО "ФРП "Даму", АО "БРК" при наличии согласия СМСП, СКП следующие сведения, являющиеся налоговой тайной: информацию о совокупном годовом доходе, с учетом доходов, не подлежащих налогообложению, доходах из иностранных источников, облагаемом налогом доходе, расходах по реализованным товарам (работам, услугам), расходах по начисленным доходам работников, чистом доходе, численности работников (человек), среднемесячной заработной плате на одного работника, суммах налоговых выплат.".

  Приложение
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 26 февраля 2016 года № 119
Приложение 1
к Плану совместных действий
Правительства Республики Казахстан
и Национального Банка
Республики Казахстан по
обеспечению финансирования
проектов малого и среднего
предпринимательства в
обрабатывающей промышленности

Перечень сфер обрабатывающей промышленности для финансирования
проектов субъектов малого и среднего предпринимательства

Секция

Наименование

Код ОКЭД

1

2

3

С

Обрабатывающая промышленность

10-33.


Производство продуктов питания

10


Производство напитков

11


Производство текстильных изделий

13


Производство одежды

14


Производство кожаной и относящейся к ней продукции

15


Производство деревянных и пробковых изделий, кроме мебели; производство изделий из соломки и материалов для плетения

16


Производство бумаги и бумажной продукции

17


Печать и воспроизведение записанных материалов

18


Производство кокса и продуктов нефтепереработки

19


Производство продуктов химической промышленности

20


Производство основных фармацевтических продуктов и препаратов

21


Производство резиновых и пластмассовых изделий

22


Производство прочей не металлической минеральной продукции

23


Металлургическая промышленность

24


Производство готовых металлических изделий, кроме машин и оборудования

25


Производство компьютеров, электронной и оптической продукции

26


Производство электрического оборудования

27


Производство машин и оборудования, не включенных в другие категории

28


Производство автотранспортных средств, трейлеров и полуприцепов

29


Производство прочих транспортных средств

30


Производство мебели

31


Производство прочих готовых изделий

32


Ремонт и установка машин и оборудования

33