Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Тәуекелдерді басқару" жобасын іске асыру туралы келісімге қол қою туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 28 қыркүйектегі № 596 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Тәуекелдерді басқару" жобасын іске асыру туралы келісімнің жобасы мақұлдансын.

      2. Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрі Тимур Мұратұлы Сүлейменовке Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Тәуекелдерді басқару" жобасын іске асыру туралы келісімге қағидаттық сипаты жоқ өзгерістер мен толықтырулар енгізуге рұқсат бере отырып, Қазақстан Республикасының Үкіметі атынан қол қоюға өкілеттік берілсін.

      3.рОсы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Б. Сағынтаев

  Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2017 жылғы 28 қыркүйектегі
№ 596 қаулысымен
мақұлданған
  Жоба

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Тәуекелдерді басқару" жобасын іске асыру туралы келісім

      Осы жерде және бұдан әрі жеке-жеке "Тарап" немесе бірлесіп "Тараптар" деп аталатын Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы төмендегілер туралы келісті:

1-бап. Келісім нысанасы

      1. Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы (бұдан әрі – ЭЫДҰ) "Тәуекелдерді басқару" жобасын (бұдан әрі – жоба) жүзеге асырады.

      2. Қазақстан Республикасының Үкіметі жоба шеңберінде ЭЫДҰ орындайтын жұмысты қаржыландыруға келіседі.

      3. Жобаның ұзақтығы – осы Келісім күшіне енген күннен бастап 12 ай.

2-бап. Бюджет және қаржыландыру тетіктері

      1. Қазақстан Республикасының Үкіметі ЭЫДҰ-ға жобаны іске асыруға байланысты шығыстарды жабуға 100000 (бір жүз мың) евро беруге міндеттенеді.

      2. Жарна екі кезеңмен төленеді. 50000 (елу мың) евро мөлшеріндегі бірінші жарна осы Келісімге қол қойылғаннан және ЭЫДҰ-дан тиісті шот-фактура алынғаннан кейін толық көлемде төленеді және 50000 (елу мың) евро мөлшеріндегі екінші жарна ЭЫДҰ-дан тиісті шот-фактураны алған кезде 2018 жылғы маусымға дейін төленеді.

      3. ЭЫДҰ бұл жарнаны қазіргі уақытта жарнаның жалпы сомасынан 6,3 % әкімшілік шығындардың өтемін төлеуді көздейтін ЭЫДҰ-ның қаржылық ережелеріне және басқада тиісті қағидаларына, саясаттары мен рәсімдеріне сәйкес әкімшілендіреді. Жалпыға ортақ қабылданған бухгалтерлік есеп қағидаттарына сәйкес шығыс ЭЫДҰ-ның шоттарында көрсетіледі және ЭЫДҰ-ның стандартты аудит қағидаларына сәйкес аудит кезінде тексерілуі мүмкін.

3-бап. Жұмыстар мен есептіліктің сипаттамасы

      1. ЭЫДҰ осы Келісімге қосымшада сипатталғандай, оның ажырамас бөлігі болып табылатын жобаны жүзеге асыруға жауапты болады

      2. Жобаға қол қойылған соң үш айдан кейін ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне жобаның іске асырулы барысы туралы аралық есепті береді.

      3. Жоба аяқталғаннан кейін алты ай ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне қорытынды есеп береді.

      4. Жоба аяқталғаннан кейін алты ай ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне шығыстар бойынша түпкілікті қаржылық есепті береді.

      5. Қазақстан Республикасының Үкіметі ЭЫДҰ есептілігінің стандартты форматына сәйкес шығындар туралы есепте қаржылық есептілікке қойылатын талаптар сақталатынымен келіседі.

4-бап. Ақпарат алмасу

      Тараптар бір-біріне жобаны жүзеге асыру үшін қажетті көмек пен ақпаратты ұсынады

      Тараптар арасындағы кез келген ақпарат алмасу мына мекенжайға жіберіледі:

      Қазақстан Республикасының Үкіметі: Тимур Қуандықов, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің бас сарапшысы – 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Мәңгілік Ел даңғылы, № 8 үй, тел.: + 7 (7172) 74-35-83, e-mail: t.kuandykov@economy.gov.kz;

      Мемлекеттік басқару директораты, 75775, Франция, Париж Cedex 16, 2, rue Andre-Pascal, e-mail: stephane.jacobzone@oecd.org.

5-бап. Жобаның нәтижелерін пайдалану

      1. Жобаның кез келген нысандағы нәтижелері ЭЫДҰ-ның айрықша меншігі болып қалады.

      Құжаттардың жіктелуіне және жіктемеден алып тасталуына қатысты үшінші тараптардың құқықтары, сондай-ақ ЭЫДҰ қағидалары мен саясаты сақталған кезде, егер қолдануға болса, ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне (і) коммерциялық емес мақсаттарда құжаттарды пайдалану, көшірмесін жасау және тарату құқығын, осы жарналармен қаржыландырылатын іс-шаралар шеңберінде дайындалған қорытынды есептің қағаз көшірмесін және (іі) өзінің веб-сайтында есептің оқуға ғана арналған қолжетімді нұсқасын орналастыру және тарату құқығын береді.

      2. Қазақстан Республикасының Үкіметі орынды болған кезде ЭЫДҰ-ның авторлық құқығын үнемі тиісті түрде мойындайды және ЭЫДҰ жарияланым тілі мен нысанына қарамастан қорытынды есепті бірінші жариялау құқығын сақтап қалады.

      3. Қорытынды есеп Қазақстан Республикасы Үкіметінің Жобаға қосқан үлесін мойындауды қамтитын болады.

      4. Жоба барысында ЭЫДҰ-ға ұсынылған Қазақстан Республикасы Үкіметінің меншігі болып табылатын кез келген деректер немесе ақпарат Қазақстан Республикасы Үкіметінің меншігі болып қалады. ЭЫДҰ жобаны жүзеге асыру үшін өз есебін дайындау мақсатында көрсетілген деректер мен ақпаратты пайдалануға және/немесе қосып алуға құқылы.

6-бап. Дауларды шешу

      Осы Келісімнің болуын, жарамдылығын немесе бұзылуын қоса алғанда, оны түсіндіруден, қолданудан немесе орындаудан немесе осыларға қатысты туындайтын, келіссөздер жолымен шешу мүмкін емес кез келген дау, келіспеушілік немесе наразылық халықаралық ұйымдар мен аралық соттың тұрақты палатасының мемлекеттері үшін осы Келісімді жасасу күніне қолданыстағы төрелік соттың факультативтік қағидаларына сәйкес міндетті күші бар соңғы төрелік талқылаумен шешіледі. Судьялар саны – біреу. Судья Тараптар арасындағы уағдаластық арқылы таңдалады. Егер төрелік талап етілгеннен кейін үш айдың ішінде мұндай уағдаластыққа қол жеткізілмесе, судья Тараптардың бірінің талабы бойынша жоғарыда көрсетілген қағидаларға сәйкес тағайындалады. Төрелік сот Парижде, Франция, өтеді және барлық іс жүргізу мен берілетін түсініктемелер ағылшын тілінде болуы тиіс.

7-бап. Артықшылықтар мен иммунитеттер

      Осы Келісімде ешнәрсе халықаралық ұйым ретінде ЭЫДҰ иммунитеттері мен артықшылықтарынан бас тарту ретінде түсіндірілмеуі тиіс.

8-бап. Өзгерістер мен толықтырулар

      Тараптардың өзара келісімі бойынша осы Келісімге жеке хаттамалармен ресімделетін және оның ажырамас бөліктері болып табылатын өзгерістер мен толықтырулар енгізілуі мүмкін.

9-бап. Күшіне ену

      Осы Келісім оған екі Тарап та қол қойған күннен бастап кейін күшіне енеді, екі Тарап та одан туындайтын барлық міндеттемелерді орындағанға дейін қолданыста болады.

      Әрқайсысы қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде екі төлнұсқа данада жасалды. Қазақ, орыс және ағылшын тілдеріндегі мәтіндердің арасында алшақтық болған жағдайда, ағылшын тіліндегі нұсқасы жалғыз төлнұсқа болып табылады.

Қазақстан Республикасының Үкіметі тарапынан
Тимур Сүлейменов
Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрі
Қолы:______________________
Күні:_______________________

Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы тарапынан
Рольф Альтер
Мемлекеттік басқару және аумақтық даму директоры
Қолы:_____________________
Күні:______________________
Омар Бэйг
Атқарушы директор
Қолы:_____________________
Күні: _____________________

  Келісімге қосымша

Техникалық тапсырма

Қазақстанда тәуекелдерді басқару

      Осы ұсыныс-жоба ЭЫДҰ Кеңесінің күрделі тәуекелдерді басқару жөніндегі ұсынымдарын орындау процесінде Қазақстанды қолдауға бағытталған. Ол 2017 – 2018 жылдарға арналған "Тәуекелдерді басқаруды зерделеу" жөніндегі 4 дәйекті модульді қамтиды. Тақырыптық қатысу және саясатты іске асыруға жәрдемдесу екінші кезеңде көзделуі мүмкін.

      Мәнмәтін

      ЭЫДҰ орталық билік органдарына тәуекелдерді басқару процесінің барлық кезеңдерінде бірыңғай тәсілді қамтамасыз етуге: тәуекелдерді сәйкестендіру мен бағалауды, тәуекелдердің алдын алуды және салдарын жеңілдетуді, даярлық пен ден қоюды, қалпына келтіру мен реконструкциялауды қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді басқару жөніндегі ұлттық стратегияны әзірлеуді және енгізуді ұсынады. Стратегия алға қойылған мақсаттарға қол жеткізу үшін ұлттық деңгейдегі мақсаттарды, міндеттер мен басымдықтарды белгілеуі және қоғамның оларды жүзеге асыруға өз үлесін қосатынын нақты көрсетуі тиіс. Ұлттық стратегияның негізгі қадамдары ұлттық тәуекелдерді анықтау мен бағалауды, сондай-ақ қоғамдық қауіпсіздікті сақтау жөніндегі қажетті негізгі мүмкіндіктерді белгілеуді білдіреді. Ұлттық стратегия тәуекелдерді басқару жөніндегі барлығын қамтитын әрі тиімді тәсілді қолдауда әртүрлі ұйымдар мен мүдделі тараптардың күш-жігерін біріктіретін орынды тетікті білдіреді, ол мониторингті қалыптастыру, жүргізу және тәуекелдерді басқару саясатын бағалау және саясат пен бағдарламалар әзірлемесін тиісті мақсаттарға қол жеткізуге бағыттау үшін негіз болады, ол мақсаттарды қалыптастырады, бүкіл ел үшін тәуекелдерді басқару процесінің басым бағыттарын айқындайды және осы басымдықтардың саясатқа және министрліктер мен ведомстволардың бағдарламаларына интеграциялануын қамтамасыз етеді.

      Мақсаты

      Тәуекелдерді басқаруды зерделеу мақсаты – су тасқынына ерекше назар аудара отырып, Қазақстанның ұлттық стратегиясын нығайту бойынша ортақ баға және ұсынымдар беру. Осылайша Қазақстанның тәуекелдерді басқаруы су тасқыны тәуекелдерін басқаруға шоғырландырылатын болады және осы байқау арқылы менеджмент тәуекелдері саясатын және осы саладағы саясатты іске асыру жолдарын әзірлеуге жауапты болатын тиісті министрліктерді, департаменттер мен ведомстволарды тартады, бұл тәуекелдерді анықтауға, бағалауға, тәуекелдерді болдырмауға және олардың салдарын жеңілдетуге, даярлық пен ден қоюды, қалпына келтіру мен реконструкциялауды қамтамасыз етуге байланысты саясаттар мен практикалар туралы ақпарат ұсына алатын, азаматтарды қорғаумен, мемлекеттік инвестициялармен, алдын ала ескертумен, жер пайдалануды жоспарлаумен айналысатын мүдделі тараптардың қалың тобының қатысуына ықпал ететін болады.

      Іс-шаралар мен нәтижелер

      Су тасқыны тәуекелдерін басқаруды зерделеу есебі

      ЭЫДҰ су тасқыны тәуекелдерін басқару Қазақстанның су тасқыны тәуекелдерін басқару саласындағы ұлттық стратегиясын кеңейту жөніндегі түйінді параметрлері бар ұсынымдарды жалпы бағалау есебін ұсынады.

      Қазақстанда тәуекелдерді басқаруды зерттеу:

      Баяндама ЭЫДҰ-ның Қазақстандағы тәуекелдерді басқаруды зерттеу және экономикалық шығындар мен шығыстардың тиісті шолуларын таратуға негізделетін болады. Бұл Қазақстанның ЭЫДҰ-ның тәуекелдерді басқару жөніндегі кеңесінің ұсынымдарына қосылу процесін жеңілдету үшін негіз болады. ЭЫДҰ Хатшылығы тәуекелдерді басқару, тәуекелдерді бағалау стратегиясы, тәуекелдерді болдырмау, төтенше жағдайларға дайын болуға ден қою және қалпына келтіру, тәуекелдерді қаржыландыру және ашықтық пен есептілік сияқты салалардағы шешуші саясаттарды қоса алғанда, Қазақстанның тәуекелдерді басқару жөніндегі ұлттық стратегиясының қалай құрылымдалғаны туралы ақпарат алу үшін саяси және ақпараттық сауалнама әзірлейтін болады.

      Миссиялар мен семинарлар

      Тәуекелдерді басқаруды зерттеу 2017 жылы бойы ЭЫДҰ-мен өзара іс-қимыл жасауды, мынадай іс-шараларды қамтиды:

      - мүдделі тараптармен кездесуге, ұсынылатын қызмет бағыттарын айқындауға және ЭЫДҰ-ның күрделі тәуекелдерді басқару жөніндегі ұсынымдарының шешуші аспектілерін, сондай-ақ жұмыстың кеңейтілген талдамалық шолуын ұсынуға арналған екі күндік семинар.

      - ЭЫДҰ сарапшыларының Қазақстанда күрделі тәуекелдерді басқару мен дағдарысқа қарсы басқару жөніндегі ұлттық стратегияның қазіргі жағдайына тең қол жеткізуді сүйемелдейтін ақпараттар жинау жөніндегі миссиясы. Бұл миссия дағдарысқа қарсы басқару циклінің барлық кезеңдерінде ұлттық стратегияның негізгі кезеңдеріне қатысты жағдайға қол жеткізу үшін мүдделі тараптар мен дағдарысқа қарсы басқаруға жауапты мемлекеттік қызметшілерді өзіне тартады. Бұл миссияның деректер мен ақпараттар жинау бойынша нәтижелері есепке кіреді.

      - Жобаны іске қосуға арналған іс-шара жобаның Қазақстандағы нәтижелерін жария етуге көмектеседі.

      Мерзімдері, орындау дәйектілігі және ресурстар

      ЭЫДҰ жобасын іске асырудың нақты кезеңдері келесі беттегі кестеде берілген. Дайындық жұмысы бастапқы байланыстар мен ЭЫДҰ Хатшылығындағы әріптестермен жұмыс жасау үшін тиісті министрлікте анықтамалық тұлға тағайындауды талап етеді.

      Содан кейін сауалнаманың негізінде Қазақстанда су тасқыны тәуекелдерін басқарудың негізгі саясаттары мен практикаларын және олардың қоғамның қауіпсіздігі, қорғау және тұрақты даму жөніндегі басты ұлттық мақсаттарына ықпал ететінін түсіну үшін үкіметте, жеке секторда, ғылыми қоғамдастық пен азаматтық қоғамда су тасқыны тәуекелдерін басқаратын негізгі мүдделі тараптарды айқындау үшін қажетті ақпарат жинақталатын болады.

      Бастапқы семинар жобаны Қазақстанда енгізуге, сондай-ақ сауалнама ұсынуға көмектесуі мүмкін. Содан кейін бұл процесс сауалнамаға жауаптар алу мен ақпараттар жинау миссиясын ұйымдастыруға алып келеді. Есепті дайындауға қосымша ретінде нәтижелерін Қазақстанның ұлттық органдары қорытындысында Қазақстанда бастапқы іс-шара ұйымдастырылғанға дейін деректік қателіктердің бар-жоғы тұрғысынан тексеріп, қорытынды есеп ұсынатын болады.

ҚАЗАҚСТАНДА ТӘУЕКЕЛДЕРДІ БАСҚАРУДЫҢ ЗЕРДЕЛЕНУІН ОРЫНДАУ МЕРЗІМДЕРІ МЕН ДӘЙЕКТІЛІГІ

КЕЗЕҢ

НӘТИЖЕЛЕРІ

МЕРЗІМІ

Дайындық жұмысы

Дайындық жұмысы: бастапқы байланыстар және тиісті Министрлікте және соған ұқсас ЭЫДҰ Хатшылығында уәкілетті тұлғаны айқындау (1-фаза ішінде).

2017 жылғы 2-тоқсан

Сауалнама жүргізу

ЭЫДҰ Хатшылығы тәуекелдерді басқару, тәуекелдерді бағалау стратегиясы, тәуекелдерді болдырмау, төтенше жағдайларға ден қою және қалпына келтіру, тәуекелдерді қаржыландыру, ашықтық пен есептілік сияқты салалардағы негізгі саясаттарды қоса алғанда, Қазақстанның тәуекелдерді басқару жөніндегі ұлттық стратегиясының қалай құрылымдалғаны туралы ақпарат жинау үшін саяси және ақпараттық сауалнама әзірлейтін болады.

2017 жылғы 2-тоқсан

Бастапқы семинар

Мүдделі тараптардың кездесулеріне, ұсынылатын жұмыс бағыттарын айқындауға және ЭЫДҰ-ның тәуекелдерді басқару жөніндегі ұсынымдарының бес қағидатын ұсынуға арналған екі күндік семинар Қазақстандағы басшылық ететін органдармен келісу бойынша жоспарланатын болады. Бұл елдегі үкіметтік құрылымдардың, академиялық сарапшылардың өкілдерін, салалық министрліктер мен жауапты органдарды қоса алғанда, барлық тиісті құрылымдарды қамтиды.

2017 жылғы 3-тоқсан

Сауалнаманы толтыру

Осы сауалнама келесі екі күндік семинарды жариялау үшін тиісті келісілген мемлекеттік органның толтыруы үшін жауапты тұлғаға/ларға жіберілетін болады. ЭЫДҰ Хатшылығымен осыған қатысты тиісті министрліктермен консультациялар өткізіліп, оларға ұсынымдар беріледі және осы министрліктермен келісе отырып оны толтыратын күндер белгіленеді. Толтырылған сауалнаманы ЭЫДҰ-дегі тағайындалған анықтама беретін тұлға міндеттемелердің орындалу күніне қарай қайтаратын болады.

2017 жылғы 3-тоқсан

Ақпарат жинау жөніндегі миссия

ЭЫДҰ сарапшыларының Қазақстанда тәуекелдерді басқару мен дағдарысқа қарсы басқару жөніндегі ұлттық стратегияның қазіргі ахуалына қол жеткізу үшін ақпарат жинау жөніндегі миссия.

2017 жылғы 3-тоқсан

Жобалық есеп

Жобалық есеп уәкілетті органдар Қазақстанда тәуекелдерді басқару жөніндегі толық шолу бойынша жинаған ақпараты негізінде дайындалатын болады.

2017 жылғы 4-тоқсан

Есепті түзету/аяқтау және жариялау

Түзетулер және жариялау: жобалық есепті деректік қателердің бар-жоғы тұрғысынан тексеру және түсіндіру үшін мүмкіндік беретін мемлекеттік органдар ұсынатын болады; бұдан әрі ЭЫДҰ оны Қазақстанның мемлекеттік органдарынан консультация алғаннан кейін түзетеді, келіседі және жариялайды (егер келісілген болса).

2017 жылғы 4-5-тоқсандар

Таныстыру
іс-шарасы

ЭЫДҰ және Қазақстандағы мемлекеттік органдар Қазақстанда жобаны іске қосу іс-шарасын ұйымдастырады және түпкілікті есепті таныстырады.

2018 жылғы1-тоқсан

      Бюджет

      Төменде көрсетілген бюджет 100 000 евро болып бағаланады. Бұл сомаға қорытынды жарияланымды ағылшын тілінен орыс тіліне аудару шығыстары, сондай-ақ ЭЫДҰ-ның Қазақстанға сапарлары кезінде орыс тілінен ағылшын тіліне ауызша аудару шығыстары қосылмайды. Тамақтану және жергілікті іс-шараларға арналған іс-шараларды да Қазақстанның мемлекеттік органдары жеке ұсынатын болады.

Болжамды шығыстар

Евро

Персоналға арналған шығыстар

42 909

Қызметкерлерге арналған үстеме шығыстар

11 011

Сарапшыларға ақы төлеу

5 000

Іссапарлар (ЭЫДҰ қызметкерлері)

29 070

Іссапарлар (сарапшылар)

4 710

Басқа да шығындар (мысалы, есептерді, құжаттарды дайындау және басып шығару)

1 000

ЭЫДҰ әкімшілік шығыстары

6 300

Жиыны

100 000

      Ескертпе: бір бюджеттік жолдағы кез келген артық шығыс жалпы бюджеттің шегінен шықпай, басқа бюджеттік желідегі шығыстарды азайту арқылы өтелуі мүмкін.

О подписании Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Управление рисками"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 сентября 2017 года № 596

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Одобрить прилагаемый проект Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Управление рисками".

      2. Уполномочить Министра национальной экономики Республики Казахстан Сулейменова Тимура Муратовича подписать от имени Правительства Республики Казахстан Соглашение между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Управление рисками", разрешив вносить изменения и дополнения, не имеющие принципиального характера.

      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
Б. Сагинтаев

  Одобрен
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 28 сентября 2017 года № 596
  Проект

Соглашение
между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Управление рисками"

      Правительство Республики Казахстан и Организация экономического сотрудничества и развития, здесь и далее по отдельности именуемые "Сторона" или вместе именуемые "Стороны", согласились о нижеследующем:

Статья 1. Предмет Соглашения

      1. Организация экономического сотрудничества и развития (далее – ОЭСР) осуществляет проект "Управление рисками" (далее – проект).

      2. Правительство Республики Казахстан соглашается финансировать работу, которую ОЭСР выполняет в рамках проекта.

      3. Длительность проекта – 12 месяцев с даты вступления в силу настоящего Соглашения.

Статья 2. Бюджет и механизмы финансирования

      1. Правительство Республики Казахстан обязуется предоставить ОЭСР 100000 (сто тысяч) евро на покрытие расходов, связанных с реализацией проекта.

      2. Взнос выплачивается в два этапа. Первый взнос в размере 50000 (пятьдесять тысяч) евро выплачивается в полном объеме после подписания настоящего Соглашения и получения соответствующего счета-фактуры от ОЭСР, и второй взнос в размере 50000 (пятьдесять тысяч) евро выплачивается до июня 2018 года при получении соответствующего счета-фактуры от ОЭСР.

      3. ОЭСР будет администрировать этот взнос в соответствии с финансовыми положениями и другими соответствующими правилами, политиками и процедурами ОЭСР, которые в настоящий момент предусматривают оплату возмещения административных затрат 6,3 % от общей суммы взноса. Расход будет отражен на счетах ОЭСР согласно общепринятым принципам бухгалтерского учета и может проверяться во время аудита в соответствии со стандартными правилами аудита ОЭСР.

Статья 3. Описание работ и отчетности

      1. ОЭСР несет ответственность за осуществление проекта, как описано в приложении 1 к настоящему Соглашению, являющемся его неотъемлемой частью.

      2. После трех месяцев после подписания проекта ОЭСР представит в Правительство Республики Казахстан промежуточный отчет о ходе реализации проекта.

      3. В течение шести месяцев после завершения проекта ОЭСР представит в Правительство Республики Казахстан заключительный отчет.

      4. В течение шести месяцев после завершения проекта ОЭСР представит в Правительство Республики Казахстан окончательный финансовый отчет по расходам.

      5. Правительство Республики Казахстан соглашается, что требования к финансовой отчетности соблюдаются в отчете о затратах в соответствии со стандартным форматом отчетности ОЭСР.

Статья 4. Обмен информацией

      Стороны предоставляют друг другу помощь и информацию, необходимые для осуществления проекта.

      Любой обмен информацией между Сторонами адресуется в:

      Правительство Республики Казахстан: Тимур Қуандыков, главный эксперт Министерства национальной экономики Республики Казахстан – 010000, г. Астана, район Есиль, проспект Мәңгілік Ел, дом № 8, тел.: +7 (7172) 74-35-83, e-mail: t.kuandykov@economy.gov.kz;

      Директорат государственного управления, 75775, Франция, Париж Cedex 16, 2, rue André-Pascal, эл.адрес: stephane.jacobzone@oecd.org.

Статья 5. Использование результатов проекта

      1. Результаты проекта в любой форме остаются исключительной собственностью ОЭСР.

      При соблюдении прав третьих сторон, а также правил и политик ОЭСР относительно классификации и исключения из классификации документов, если применимо, ОЭСР передает Правительству Республики Казахстан (i) право на использование, копирование и распространение документов в некоммерческих целях, бумажную копию заключительного отчета, подготовленного в рамках мероприятий, финансируемых настоящими взносами, и (ii) право на размещение и распространение на своем веб-сайте версию отчета, доступного только для чтения.

      2. Правительство Республики Казахстан всегда должным образом признает авторские права ОЭСР, когда это уместно, и ОЭСР сохраняет право первой публикации финального отчета вне зависимости от языка и формы данной публикации.

      3. Заключительный отчет будет включать в себя признание вклада Правительства Республики Казахстан в проект.

      4. Любые данные или информация, являющиеся собственностью Правительства Республики Казахстан, предоставленные ОЭСР в ходе проекта, остаются собственностью Правительства Республики Казахстан. ОЭСР имеет право использовать и/или включать указанные данные и информацию с целью подготовки своего отчета для осуществления проекта.

Статья 6. Разрешение споров

      Любой спор, разногласие или претензия, возникающие из/или в отношении толкования, применения или выполнения настоящего Соглашения, включая существование, действительность или расторжение, которые не могут быть разрешены путем переговоров, разрешаются окончательным арбитражным разбирательством, имеющим обязательную силу, в соответствии с факультативными правилами арбитражного суда для международных организаций и государств постоянной палаты третейского суда, действительных на дату заключения настоящего Соглашения. Количество судей – один. Судья выбирается путем договоренности между Сторонами. Если такая договоренность не достигнута в течение трех месяцев после требования арбитража, судья назначается в соответствии с указанными выше правилами по требованию одной из Сторон. Арбитражный суд проходит в Париже, Франция, все производство и подаваемые объяснения должны быть на английском языке.

Статья 7. Привилегии и иммунитеты

      Ничто в настоящем Соглашении не должно трактоваться как отказ от иммунитетов и привилегий ОЭСР как международной организации.

Статья 8. Изменения и дополнения

      В настоящее Соглашение по взаимному согласию Сторон могут вноситься изменения и дополнения, которые оформляются отдельными Протоколами и являются его неотъемлемыми частями.

Статья 9. Вступление в силу

      Настоящее Соглашение вступает в силу с даты его подписания обеими Сторонами, действует до тех пор, пока обе Стороны не выполнят все обязательства, вытекающие из него.

      Совершено в двух подлинных экземплярах, каждый на казахском, русском и английском языках. В случае расхождений между казахским, русским и английским текстами, вариант на английском языке является единственной подлинной версией.

Со стороны Правительства
Республики Казахстан

Со стороны Организации экономического
сотрудничества и развития

Сулейменов Тимур
Министр национальной экономики
Республики Казахстан

Рольф Альтер
Директор Государственного управления и
территориального развития

Подпись:
_________________________
Дата:
_________________________

Подпись:
_________________________
Дата:
_________________________

 

Омар Бэйг
Исполнительный директор
Подпись:
______________________
Дата:
__________________________

Приложение

к Соглашению

Техническое задание

Управления рисками в Казахстане

      Данный проект-предложение направлен на поддержку Казахстана в процессе выполнения рекомендаций Совета ОЭСР по управлению критическими рисками. Он включает в себя 4 последовательных модуля по "Изучению управления рисками" на 2017-2018 гг. Тематическое участие и содействие в реализации политики могут быть предусмотрены на втором этапе.

Контекст

      ОЭСР рекомендует центральным органам власти разработать и внедрить национальную стратегию по управлению рисками, чтобы обеспечить единый подход для всех этапов процесса управления рисками: идентификацию и оценку рисков, предотвращение рисков и смягчение последствий, обеспечение готовности и реагирования, восстановление и реконструкцию. Стратегия должна установить на национальном уровне цели, задачи, приоритеты для достижения поставленных целей и четко указать, что общество внесет свой вклад в их осуществление. Основные шаги в национальной стратегии заключаются в выявлении и оценке национальных рисков, а также обозначении основных возможностей, необходимых для сохранения общественной безопасности. Национальная стратегия представляет собой целесообразный механизм, объединяющий усилия различных организаций и заинтересованных сторон в поддержку всеобъемлющего и эффективного подхода по управлению рисками, который послужит основой для того, чтобы сформулировать, провести мониторинг, оценить политику управления рисками и направить разработку политики и программ на достижение соответствующих целей, формулирует цели, определяет приоритетные направления процесса управления рисками для всей страны и обеспечит интегрированность этих приоритетов в политику и программы министерств и ведомств.

Цель

      Цель изучения управления рисками - дать общую оценку и рекомендации по укреплению национальной стратегии Казахстана, обращая особое внимание на наводнения. Таким образом, управление рисками Казахстана будет сосредоточено на управлении рисками наводнений, и через эту призму вовлечет соответствующие министерства, департаменты и ведомства, которые будут ответственны за разработку политик риск менеджмента и путей реализации политики в этой области, что будет способствовать участию широкого круга заинтересованных сторон, занимающихся защитой граждан, государственными инвестициями, предварительным предупреждением, планированием использования земли, которые могут предоставить информацию о политиках и практиках, связанных с выявлением и оценкой рисков, предотвращением рисков и смягчением их последствий, обеспечением готовности и реагирования, восстановлением и реконструкцией.

Мероприятия и результаты

Отчет изучения управлениями рисками наводнений

      Управление рисками наводнений ОЭСР представит отчет общей оценки рекомендаций с ключевыми параметрами по расширению национальной стратегии Казахстана в области управления рисками наводнений.

Исследование управления рисками в Казахстане:

      Доклад будет основан на распространении исследования управления рисками ОЭСР в Казахстане и соответствующих обзоров экономических потерь и расходов. Это послужит основой для упрощения процесса присоединения Казахстана к рекомендации Совета ОЭСР по управлению критическими рисками. Секретариатом ОЭСР будет разработан политический и информационный опросник, чтобы получить информацию о том, как структурирована национальная стратегия Казахстана по управлению критическими рисками, включая ключевые политики в таких областях, как управление рисками, стратегии оценки рисков, предотвращение рисков, реакция на готовность к чрезвычайным ситуациям и восстановление, финансирование рисков, прозрачность и подотчетность.

Миссии и семинары

      Исследование управления рисками охватывает взаимодействие с ОЭСР в течение 2017 года, включает следующие мероприятия:

      - Двухдневный семинар для встречи с заинтересованными сторонами, определение предлагаемых направлений деятельности и представление ключевых аспектов рекомендаций ОЭСР по управлению критическими рисками, а также расширенный аналитический обзор работы.

      - Миссия экспертов ОЭСР по сбору информации, сопровождаемому равным доступом к нынешней ситуации национальной стратегии по управлению критическими рисками и антикризисному управлению в Казахстане. Данная миссия влечет за собой заинтересованные стороны и государственных служащих, ответственных за антикризисное управление для доступа к ситуации в отношении основных этапов национальной стратегии для всех этапов цикла антикризисного управления. Результаты данной миссии по сбору фактов и информации войдут в отчет.

- Мероприятие, посвященное запуску проекта, поможет распространить результаты проекта в Казахстане.

Сроки, последовательность выполнения и ресурсы

      Конкретные этапы реализации проекта ОЭСР представлены в таблице на следующей странице. Подготовительная работа потребует первоначальных контактов и назначения справочного лица в соответствующем министерстве для работы с коллегами Секретариата ОЭСР.

      Затем на основании опросников будет собрана информация, необходимая для определения основных заинтересованных сторон управления рисками наводнений в правительстве, частном секторе, научном сообществе и гражданском обществе, для того, чтобы понять ключевые политики и практики управления рисками наводнений в Казахстане, и то как они будут содействовать главным национальным целям по безопасности общества, защиты и устойчивого развития.

      Стартовый семинар может помочь внедрить проект в Казахстане, а также представить вопросник. Затем этот процесс повлечет за собой получение ответов на вопросник и организацию миссии по сбору информации. В дополнение к подготовке отчета, результаты национальных органов Казахстана будут проверять на наличие фактологических ошибок до того, как в конечном итоге будет организовано стартовое мероприятие в Казахстане и будет представлен итоговый отчет.

СРОКИ И ПОСЛЕДОВАТЕЛЬНОСТЬ ВЫПОЛНЕНИЯ ИЗУЧЕНИЯ УПРАВЛЕНИЯ РИСКАМИ В КАЗАХСТАНЕ

ЭТАП

РЕЗУЛЬТАТЫ

СРОК

Подготовительная работа

Подготовительная работа: начальные контакты и определение уполномоченного лица (в течение фазы 1) в соответствующем Министерстве и аналогично в Секретариате ОЭСР.

2 квартал 2017 г.

Анкетирование

Секретариатом ОЭСР будет разработан политический и информационный опросник для сбора информации о том, как структурирована национальная стратегия Казахстана по управлению критическими рисками, включая основные политики в таких областях как управление рисками, стратегии оценки рисков, предотвращение рисков, реагирование на чрезвычайные ситуации и восстановление, финансирование рисков, прозрачность и подотчетность.

2 квартал 2017 г.

Стартовый семинар

Двухдневный семинар для встреч заинтересованных сторон, определение предлагаемых направлений работы и представление пяти принципов рекомендаций ОЭСР по управлению критическими рисками будут запланированы по согласованию с руководящими органами в Казахстане. Это будет включать все соответствующие структуры в стране, включая представителей правительственных структур, академических экспертов, отраслевых министерств и ответственных органов.

3 квартал 2017 г.

Заполнение вопросника

Данный опросник будет отправлен ответственному лицу/ам для распространения последующих двухдневных семинаров для заполнения соответствующим согласованным государственным органом. С секретариатом ОЭСР будут проведены консультации и даны рекомендации в этом отношении соответствующим министерствам и установлены даты заполнения вопросника, согласованного с этими министерствами. Заполненный вопросник будет возвращен назначенным справочным лицом в ОЭСР к дате исполнения обязательств.

3 квартал 2017 г.

Миссия по сбору информации

Миссия по сбору информации экспертами ОЭСР для доступа к нынешней ситуации национальной стратегии по управлению критическими рисками и антикризисному управлению в Казахстане.

3 квартал 2017 г.

Проектный отчет

Проектный отчет будет подготовлен на основе собранной информации уполномоченными органами подробного обзора по управлению рисками в Казахстане.

4 квартал 2017 г.

Поправки/ Завершение отчета и публикация

Поправки и публикация: проектный отчет будет представлен государственными органами, которые предоставят возможность для объяснения и проверки на наличие фактологических ошибок; далее он будет исправлен, согласован и опубликован (если согласован) ОЭСР после консультирования с госорганами Казахстана.

4-5 квартал 2017 г.

Презентационное мероприятие

ОЭСР и государственные органы в Казахстане организуют мероприятие по запуску проекта в Казахстане и презентуют окончательный отчет.

1 квартал 2018 г.

Бюджет

      Указанный ниже бюджет оценивается в 100 000 евро. Эта сумма не включает расходы на перевод итоговой публикации с английского языка на русский, а также расходы на устный перевод с русского языка на английский во время визитов ОЭСР в Казахстан. Питание и мероприятия для местных мероприятий будут также предоставлены отдельно государственными органами Казахстана.

Предполагаемые расходы

Евро

Расходы на персонал

42 909

Накладные расходы на сотрудников

11 011

Оплата экспертов

5 000

Командировки (сотрудники ОЭСР)

29 070

Командировки (эксперты)

4 710

Другие затраты (например, подготовка и печать отчетов, документов

1 000

Административные расходы ОЭСР

6 300

Итого

100 000

      Примечание: любой перерасход по одной бюджетной строке может быть компенсирован снижением расходов на другую линию бюджета, оставаясь в рамках общего бюджета