Арнайы экономикалық аймақтардың кейбір мәселелері туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 24 қарашадағы № 772 қаулысы.

      "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      1. 2042 жылға дейінгі кезеңге "Астана-Технополис" арнайы экономикалық аймағы құрылсын.

      2. Қоса беріліп отырған:

      "Астана-Технополис" арнайы экономикалық аймағы туралы ереже, оның жұмыс істеуінің нысаналы индикаторлары және нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің шекті деңгейі;

      "Астана – жаңа қала" арнайы экономикалық аймағы туралы ереже, оның жұмыс істеуінің нысаналы индикаторлары және нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің шекті деңгейі бекітілсін.

      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Б. Сағынтаев

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 24 қарашадағы
№ 772 қаулысымен
бекітілген

"Астана-Технополис" арнайы экономикалық аймағы туралы ереже

1. Жалпы ережелер

      1. "Астана – Технополис" арнайы экономикалық аймағы (бұдан әрі – АЭА) Астана қаласының аумағында қоса беріліп отырған жоспарға сәйкес шекараларда орналасқан.

      АЭА аумағы 688,6 гектарды құрайды және Қазақстан Республикасы аумағының ажырамас бөлігі болып табылады.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      2. АЭА:

      1) инвестициялар тарту және қолда бар әрі тартылған озық технологияларды, ноу-хауды пайдалану, заманауи инфрақұрылым құру арқылы Астана қаласын инновациялық дамыту;

      2) тиімділігі жоғары, оның ішінде өңдеуші өнеркәсіп саласындағы жоғары технологиялық және бәсекеге қабілетті өндірістерді құру;

      3) жаңа технологияларды дамытуды жеделдету, зерттеулерді жүргізудің ұйымдастырушылық, экономикалық және әлеуметтік жағдайларын одан әрі жетілдіру, жаңа технологияларды әзірлеу, оларды коммерцияландыруға жәрдем көрсету;

      4) әлеуметтік салаға, денсаулық сақтау саласына инвестициялар тарту арқылы Астана қаласын жедел дамыту мақсаттарында құрылады.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Үкіметінің 22.10.2019 № 780; 06.04.2020 № 177; 30.01.2024 № 46 қаулыларымен.

      3. АЭА-ның қызметі Қазақстан Республикасының Конституциясымен, "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен, осы Ережемен және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерімен реттеледі.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 06.04.2020 № 177 қаулысымен.

      4. АЭА қызметінің оны құру мақсаттарына сәйкес келетін басым түрлерінің тізбесін, сондай-ақ көрсетілген тізбеге қызметтің басым түрлерін енгізу тәртібін арнайы экономикалық және индустриялық аймақтарды құру, оның жұмыс істеуі және оны тарату саласындағы мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен және салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің түсуін қамтамасыз ету саласында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органмен келісу бойынша айқындайды.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 02.06.2021 № 366 қаулысымен.

      5. Қызмет түрлері бойынша жобаларды іске асыру басым түрде "Назарбаев Университеті" дербес білім беру ұйымының "Astana Business Campus" паркінің ғылыми әзірлемелер бойынша жобаларын пайдалана отырып жүзеге асырылатын болады.

1. АЭА-ны басқару

      6. АЭА-ны басқару "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 06.04.2020 № 177 қаулысымен.

3. АЭА аумағында салық салу

      7. АЭА аумағында салық салу Қазақстан Республикасының салық заңнамасымен реттеледі.

4. Кедендік реттеу

      8. АЭА аумағында кедендік реттеу Еуразиялық экономикалық одақтың және Қазақстан Республикасының кеден заңнамасының ережелеріне сәйкес жүзеге асырылады.

      9. АЭА аумағында немесе оның бір бөлігінде еркін кеден аймағы кедендік рәсімі қолданылады.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      10. Еркін кеден аймағы кедендік рәсімі қолданылатын АЭА аумағы кедендік бақылау аймағы болып табылады. АЭА аумағы кедендік бақылау жүргізу мақсатында жайластырылуға тиіс. АЭА аумағын жайластыруға қойылатын талаптарды, оның ішінде осындай аумақтың периметрін қоршау және бейнебақылау жүйесімен жарақтандыру жөніндегі талаптарды кеден саласындағы уәкілетті орган белгілейді.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      11. АЭА аумағында Еуразиялық экономикалық одақтың және Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында белгіленген тәртіппен тауарларды уақытша сақтау орындары құрылуы мүмкін.

      12. АЭА аумағында еркін кеден аймағының кедендік рәсімімен орналастырылған тауарлар, сондай-ақ еркін кеден аймағының кедендік рәсімімен орналастырылмаған Еуразиялық экономикалық одақтың тауарлары және өзге де кедендік рәсімдермен орналастырылған шетелдік тауарлар орналастырылады және пайдаланылады.

      13. АЭА аумағына әкелінген және еркін кеден аймағының кедендік рәсімімен орналастырылған тауарлар кедендік баждар, салықтар, сондай-ақ тарифтік емес реттеу шараларын қолдану мақсаттары үшін Еуразиялық экономикалық одақтың кеден аумағынан тыс орналасқан ретінде қарастырылады.

      14. Тауарларды уақытша сақтаумен, кедендік декларациялаумен, кедендік тазалаумен және шығарумен, сондай-ақ АЭА аумағында кедендік бақылауды жүргізумен байланысты кедендік операциялар Еуразиялық экономикалық одақтың және Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында айқындалған тәртіппен жүзеге асырылады.

5. Қоршаған ортаны қорғау

      15. АЭА-да қызметті жүзеге асыру өмір сүру сапасын арттырудың экономикалық, әлеуметтiк және экологиялық аспектілерінің теңгерімі негiзiнде тұрақты дамуға және қоршаған ортаны қорғауға көшу үшiн жағдайлар жасау арқылы табиғи ресурстарды ұтымды және тиiмдi пайдалануға негiзделген.

6. АЭА-ны тарату тәртібі және мерзiмдерi

      16. АЭА құрылған мерзiм өткен соң таратылады. АЭА-ны Қазақстан Республикасының Үкіметі таратады.

7. Қорытынды ережелер

      17. АЭА-ны мерзімінен бұрын тарату "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      18. АЭА-ның осы Ережемен реттелмеген қызметі Қазақстан Республикасының және Еуразиялық экономикалық одақтың қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

  "Астана – Технополис"
арнайы экономикалық
аймағы туралы ережеге
қосымша

"Астана – Технополис" арнайы экономикалық аймағы шекарасының жоспары

      Ескерту. Жоспар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      "Астана – Технополис" АЭА-ның ұсынылатын аумағы – 688,6 га



      "Астана – Технополис" арнайы экономикалық аймағының аумағы.

      S = 688,6 гектар.

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 24 қарашадағы
№ 772 қаулысымен
бекітілген

"Астана-Технополис" арнайы экономикалық аймағының жұмыс істеуінің нысаналы индикаторлары

      Ескерту. Нысаналы индикатор жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 06.04.2020 № 177 қаулысымен.

Р/с № Мақсаттар, міндеттер және көрсеткіштер Өлшем бірлігі 2022 жылға қарай нысаналы индикаторға қол жеткізу 2027 жылға қарай нысаналы индикаторға қол жеткізу 2032 жылға қарай нысаналы индикаторға қол жеткізу 2037 жылға қарай нысаналы индикаторға қол жеткізу 2042 жылға қарай нысаналы индикаторға қол жеткізу
1 2 3 4 5 6 7 8

1

Инвестициялардың жалпы көлемі, оның ішінде:

млрд. теңге

5,2

40

100

200

300

1.1

шетелдік инвестициялар көлемі

млрд. теңге

1,7

8

20

40

60

1.2

отандық инвестициялар көлемі

млрд. теңге

3,5

32

80

160

240

2

АЭА аумағында тауарларды және көрсетілетін қызметтерді (жұмыстарды) өндіру көлемі

млрд. теңге

1,6

100

150

250

400

3

Қатысушылар (компаниялар) саны

бірлік

12

38

62

75

85

4

Қосалқы қызмет түрлерін жүзеге асыратын адамдардың саны

адам

7

13

35

47

53

5

АЭА аумағында құрылатын жұмыс орындарының саны

адам

1000

3000

4500

6000

6000

6

АЭА аумағындағы өндірістің жалпы көлеміндегі қазақстандық қамту үлесі

%

15%

20%

25%

30%

35%

7

Кәсіпорындардың инновациялық белсенділік деңгейі

%

3,7

4,8

6,2

8

10

     

      * көрсеткіштер өсу нәтижесімен көрсетіледі

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 24 қарашадағы
№ 772 қаулысымен
бекітілген

"Астана – жаңа қала" арнайы экономикалық аймағы туралы ереже

1. Жалпы ережелер

      1. "Астана – жаңа қала" арнайы экономикалық аймағы (бұдан әрі – АЭА) Астана қаласының аумақтық шекарасы шегінде қоса беріліп отырған жоспарға сәйкес шекараларда орналасқан.

      "Астана – жаңа қала" АЭА аумағы Қазақстан Республикасы аумағының ажырамас бөлігі болып табылады және 15421,72 гектарды құрайды. АЭА аумағының құрамына: ауданы 598,1 гектар № 1 индустриялық парк, ауданы 3269 гектар игеру аймағы, ауданы 5134 гектар реновациялау аймағы, ауданы 72,41 гектар қалалық жеңіл рельсті желі және ауданы 1,9 гектар жергілікті атқарушы органның аумағы кіреді.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      2. АЭА:

      1) инвестициялар тарту және құрылыста озық технологияларды пайдалану, сондай-ақ заманауи инфрақұрылым құру арқылы Астана қаласын жедел дамыту;

      2) тиімділігі жоғары, оның ішінде жоғары технологиялық және бәсекеге қабілетті өндірістер құру, өнімдердің жаңа түрлерін шығаруды игеру мақсатында құрылады.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Үкіметінің 22.10.2019 № 780; 30.01.2024 № 46 қаулыларымен.

      3. АЭА аумағындағы қызмет түрлері:

      1) мыналарды:

      сусындар өндіруді;

      темекі бұйымдарын өндіруді;

      жиһаздан басқа, ағаш және тығын бұйымдарын өндіруді;

      сабаннан және тоқуға арналған материалдардан жасалған бұйымдар өндіруді;

      жазылған материалдарды басып шығаруды және тыңдатып-көрсетуді;

      машиналар мен жабдықтарды жөндеуді және орнатуды қоспағанда, өңдеуші өнеркәсіп;

      2) қойма шаруашылығы және қосалқы көлік қызметі;

      3) жобалау-сметалық құжаттамаға сәйкес инфрақұрылым объектілерін, әкімшілік және тұрғын үй кешендерін салу және пайдалануға беру;

      4) жобалау-сметалық құжаттамаға сәйкес ауруханаларды, емханаларды, мектептерді, балабақшаларды, музейлерді, театрларды, жоғары және орта оқу орындарын, кітапханаларды, оқушылар сарайларын, спорт кешендерін салу және пайдалануға беру;

      5) жобалау-сметалық құжаттама шегінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген қызмет түрлерін жүзеге асыру үшін тікелей арналған объектілерді салу және пайдалануға беру болып табылады.

      4. АЭА-ның қызметі Қазақстан Республикасының Конституциясымен, "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамасымен реттеледі.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      5. АЭА аумағында арнайы құқықтық режим белгіленеді.

2. АЭА-ны басқару

      6. АЭА-ны басқару "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      7. Астананың жергілікті атқарушы органының мемлекеттік мекемесін қаржыландыру Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

3. АЭА аумағында салық салу

      8. АЭА аумағындағы салық салу Қазақстан Республикасының салық заңнамасымен реттеледі.

4. Кедендік реттеу

      9. АЭА аумағындағы кедендік реттеу Еуразиялық экономикалық одақтың және Қазақстан Республикасының кеден заңнамаларының ережелеріне сәйкес жүзеге асырылады.

      10. АЭА аумағында немесе оның бір бөлігінде еркін кеден аймағы кедендік рәсімі қолданылады.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      11. Еркін кеден аймағы кедендік рәсімі қолданылатын АЭА аумағы кедендік бақылау аймағы болып табылады. АЭА аумағы кедендік бақылау жүргізу мақсатында жайластырылуға тиіс. АЭА аумағын жайластыруға қойылатын талаптарды, оның ішінде осындай аумақтың периметрін қоршау және бейнебақылау жүйесімен жарақтандыру жөніндегі талаптарды кеден саласындағы уәкілетті орган белгілейді.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      12. АЭА аумағында Кеден одағының және Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында айқындалған тәртіппен тауарларды уақытша сақтау орындары құрылуы мүмкін.

      13. АЭА аумағында еркін кедендік аймақ кедендік рәсіміне орналастырылған тауарлар, сондай-ақ еркін кедендік аймақ кедендік рәсіміне орналастырылмаған Еуразиялық экономикалық одақтың тауарлары және өзге кедендік рәсімдерге орналастырылған шетелдік тауарлар орналастырылуы және пайдаланылуы мүмкін.

      14. АЭА аумағына әкелінген және еркін кедендік аймақ кедендік рәсіміне орналастырылған тауарлар кедендік баждар, салықтар, сондай-ақ тарифтік емес реттеу шараларын қолдану мақсаттары үшін Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағынан тыс жерде орналастырылған ретінде қаралады.

      15. Уақытша сақтаумен, кедендік декларациялаумен, тауарларды кедендік тазартумен және шығарумен, сондай-ақ АЭА аумағында кедендік бақылау жүргізумен байланысты кедендік операциялар Еуразиялық экономикалық одақтың және Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында айқындалған тәртіппен жүзеге асырылады.

5. Қоршаған ортаны қорғау

      16. АЭА аумағында Қазақстан Республикасының заңнамасында және Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық келісімдерде белгіленген шетелдік азаматтар мен азаматтығы жоқ тұлғалардың, сондай-ақ олардың көлік құралдарының келу, кету, транзитпен өту мен болу тәртібі қолданылады.

6. Қорытынды ережелер

      17. Осы Ережеде белгіленген шарттар Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен өзгертілуі мүмкін.

      18. АЭА "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген негіздер бойынша таратылады.

      Ескерту. 18-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.
      19. Алып тасталды - ҚР Үкіметінің 22.10.2019 № 780 қаулысымен.
      20. Алып тасталды - ҚР Үкіметінің 22.10.2019 № 780 қаулысымен.
      21. Алып тасталды - ҚР Үкіметінің 22.10.2019 № 780 қаулысымен.

      22. Осы Ережемен реттелмеген АЭА қызметі Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.



  "Астана – жаңа қала" арнайы
экономикалық аймағы туралы
ережеге қосымша

"Астана – жаңа қала" арнайы экономикалық аймағы шекарасының жоспары

      Ескерту. Жоспар жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 22.10.2019 № 780 қаулысымен.






  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 24 қарашадағы
№ 772 қаулысымен
бекітілген

"Астана – жаңа қала" арнайы экономикалық аймағының жұмыс істеуінің нысаналы индикаторлары және нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің шекті деңгейі

      Ескерту. Нысаналы индикаторға өзгерістер енгізілді - ҚР Үкіметінің 22.10.2019 № 780; 30.01.2024 № 46 қаулыларымен.

Р/с

 

Мақсаттар, міндеттер және көрсеткіштер (атаулары)

Өлшем бірлігі*

База лық кезең (2011)

2017 жылға қарай қол жеткізу

2012

2013

2014

2015

2016

2017

Шекті деңгей

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1

Жалпы инвестициялар көлемі, оның ішінде (ұлғайтумен)**:

млрд. теңге

911

975,8

1040,6

1105,4

1170,2

1235

1300

1100


шетелдік инвестициялар көлемі

млрд. теңге

101

101,2

101,3

101,5

101,6

101,8

102

101


отандық инвестициялар көлемі

млрд. теңге

810

874,6

939,2

1003,8

1068,4

1133

1198

999

2

АЭА аумағында тауарларды және көрсетілетін қызметтерді (жұмыстарды) өндіру көлемі**

млрд. теңге

35

40,8

46,6

52,4

58,2

64

70

40

3

Қатысушылар саны

компаниялар

24

28

33

37

41

45

50

30

4

Қосалқы қызмет түрлерін жүзеге асыратын тұлғалар саны

адам

50

58

64

72

81

89

100

50

5

АЭА аумағында құрылатын жұмыс орындарының саны (ұлғайтумен)

адам

950

1375

1800

2225

2650

3075

3500

1500

6

АЭА аумағындағы өндірістің жалпы көлеміндегі жергілікті қамту үлесі

%

15

20

25

30

35

40

45

25


      кестенің жалғасы

2022 жылға қарай қол жеткізу

2027 жылға қарай қол жеткізу

2018

2019

2020

2021

2022

Сындарлы деңгейі

2023

2024

2025

2026

2027

Сындарлы деңгей


12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

1

1350

1400

1450

1500

1550

1300

1620

1690

1760

1830

1900

1500


104

105

107

108

110

102

111

112

113

114

115

110


1246,4

1294,8

1343,2

1391,6

1440

1198

1509

1578

1647

1716

1785

1390

2

80

90

100

110

120

60

126

132

138

144

150

75

3

52

55

58

60

62

35

64

67

70

75

80

50

4

110

120

130

140

150

75

160

170

180

190

200

100

5

3700

3900

4100

4300

4500

2000

4700

4900

5100

5300

5500

2750

6

46

47

48

49

50

30

52

54

56

58

60

35

      Ескертпелер:

      * - индикаторлардың көрсеткіштері өсу қорытындысымен келтірілген;

      есептеу кезінде қолданылған бағам: 1 АҚШ доллары – 333 теңге.

      ** - АЭА аумағында тауарлар мен көрсетілетін қызметтер (жұмыстар) өндірісі көлемінің сомасы тартылған инвестициялар сомасының АЭА құрылған кезден бастап (2002 жыл) өсу қорытындысымен, ал тауарлар мен көрсетілетін қызметтер (жұмыстар) өндірісі көлемінің 2010 жылдан бастап іске қосылған өндірістерге сәйкес көрсетілгеніне байланысты инвестициялар көлемінің сомасынан аз. Бүгінгі күні 41 кәсіпорын өндірісті жүзеге асыруда, 11 объект құрылыс сатысында және 13 жоба жобалау сатысында.

      Астана қаласының № 1 индустриялық паркі бойынша инвестициялар көлемі 140000 миллион теңгені құрайды, кәсіпорындар жобалық қуатына шыққаннан кейін өндіріс көлемі жылына 175720 миллион теңгені құрайтын болады.

On some issues concerning special economic zones

Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 772 dated November 24, 2017.

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraph 2) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”, the Government of the Republic of Kazakhstan RESOLVES:

      Footnote. Preamble as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      1. "Astana-Technopolis" special economic zone shall be created for the period until 2042.

      2. The attached:

      Regulation on the "Astana-Technopolis" special economic zone, its target indicators of functioning and the critical level of failure to achieve target indicators;

      Regulation on the "Astana - a new city" special economic zone, its target indicators of functioning and the critical level of failure to reach target indicators; shall be approved.

      3. This Resolution shall be enacted from the date of its signing.

      Prime Minister of
      the Republic of Kazakhstan B. Sagintayev

  Approved by
Resolution of the Government of
the Republic of Kazakhstan
№ 772 dated November 24, 2017

Regulation On the "Astana-Technopolis" special economic zone 1. General provisions

      1. Special economic zone “Astana – Technopolis” (hereinafter- SEZ) is located on the territory of the city of Astana within the boundaries according to the attached plan. The SEZ area is 688.6 hectares and is an integral part of the territory of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 1 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      2. The SEZ creation is aimed at:

      1) innovative development of the city of Astana by attracting investments and using existing and attracted advanced technologies, know-how, and creating modern infrastructure;

      2) creation of highly efficient, including high-tech and competitive productions, in the field of processing industry;

      3) accelerated development of new technologies, further improvement of organizational, economic and social conditions for research, development of new technologies, and assistance in their commercialization;

      4) accelerated development of the city of Astana by attracting investments in the social sphere and healthcare.

      Footnote. Paragraph 2 as amended by the resolutions of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 22.10.2019 № 780; dated 06.04.2020 № 177; dated 30.01.2024 № 46.

      3. The activities of the SEZ shall be regulated by the Constitution of the Republic of Kazakhstan, the Law of the Republic of Kazakhstan "On special economic and industrial zones," this Regulation and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 3 in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 06.04.2020 № 177.
      4. The list of priority activities of the SEZ corresponding to the goals of its creation, as well as the procedure for including priority activities in the specified list shall be determined by the authorized state body, carrying out state regulation in the field of creation, functioning and abolition of special economic and industrial zones, in agreement with the authorized state planning body and the authorized body, providing leadership in the field of ensuring tax revenues and other mandatory payments to the budget..
      Footnote. Paragraph 4 in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 02.06.2021 № 366.

      5. Implementation of the projects on types of activities will be mainly carried out using projects on scientific development of the "Astana Business Campus" park of the autonomous organization of education "Nazarbayev University".

2. Management of SEZ

      6. SEZ management shall be carried out in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan "On special economic and industrial zones."

      Footnote. Paragraph 6 in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 06.04.2020 № 177.

3. Taxation in the territory of SEZ

      7. Taxation in the territory of the SEZ shall be regulated by the tax legislation of the Republic of Kazakhstan.

4. Customs regulation

      8. Customs regulation on the SEZ territory is carried out in accordance with the provisions of the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

      9. The customs procedure of a free customs zone operates on the territory of the special economic zone or part thereof.

      Footnote. Paragraph 9 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      10. The territory of SEZ, on which the customs procedure of free customs zone is applied, is a customs control zone. The SEZ territory shall be equipped for the customs control purposes. Requirements for equipping the SEZ territory, including requirements for fencing and equipping the perimeter of such territory with video surveillance system, shall be established by the authorized customs affairs body.

      Footnote. Paragraph 10 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      11. On the SEZ territory, places for temporary storage of goods may be created in the manner prescribed by the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

      12. Goods covered by the customs procedure of the free customs zone, as well as goods of the Eurasian Economic Union not covered by the customs procedure of the free customs zone, and foreign goods covered by other customs procedures may be placed and used on the SEZ territory.

      13. Goods imported into the SEZ territory and covered by the customs procedure of the free customs zone are considered as being outside the customs territory of the Eurasian Economic Union for the purposes of applying customs duties and taxes, as well as non-tariff regulation measures.

      14. Customs operations related to temporary storage, customs declaration, customs clearance and release of goods, as well as the conduct of customs control in the SEZ territory, are carried out in the manner prescribed by the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

5. Environmental protection

      15. Implementation of activities in the SEZ is based on the rational and effective use of natural resources by creating the conditions for transition to sustainable development and protection of the environment based on the balance of economic, social and environmental aspects of improving the life quality.

6. Procedure and terms for the abolition of SEZ

      16. The SEZ shall be abolished upon expiry of the period for which it was established. The SEZ shall be abolished by the Government of the Republic of Kazakhstan.

7. Final Provisions

      17. Early abolition of the SEZ shall be carried out as required by the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”.

      Footnote. Paragraph 17 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      18. The SEZ activities, not arranged by this Regulation, shall be carried out in accordance with the applicable legislation of the Republic of Kazakhstan and the Eurasian Economic Union.

  Supplement
to Regulation On the
“Astana-Technopolis” special
economic zone

Plan of borders of special economic zone “Astana-Technopolis”

      Footnote. The plan in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 02.06.2021 № 366.

Proposed territory of FEZ "Astana - Technopolis" - 688.6 ha

      Footnote. Plan - in edition of the resolution of the Government of RK from 30.01.2024 № 46.
     


      The territory of the special economic zone "Astana-Technopolis." S = 688.6 ha.

  Approved
by Resolution № 772
of the Government of the
Republic of Kazakhstan
dated November 24, 2017

Target indicators of functioning of the special economic zone "Astana-Technopolis"

      Footnote. Target indicators in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 06.04.2020 № 177.

№ r/n

Goals, objectives and indicators

Unit of measure

Achievement of the target indicator by 2022

Achievement of the target indicator by 2027

Achievement of the target indicator by 2032

Achievement of the target indicator by 2037

Achievement of the target indicator by 2042
 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Total investments, including:

KZT billion

5,2

40

100

200

300

1.1

volume of foreign investment

KZT billion

1,7

8

20

40

60

1.2

volume of domestic investments

KZT billion

3,5

32

80

160

240

2

Scope of production of goods and services (works) on the territory of the SEZ

KZT billion

1,6

100

150

250

400

3

Number of participants (companies)

units

12

38

62

75

85

1

2

3

4

5

6

7

8

4

Number of persons engaged in auxiliary activity

person

7

13

35

47

53

5

Number of workplaces created on the territory of the SEZ

person

1000

3000

4500

6000

6000

6

Share of Kazakhstan content in the total volume of production in the territory of the SEZ

%

15%

20%

25%

30%

35%

7

Level of innovative activity of enterprises

%

3,7

4,8

6,2

8

10

      * Indicators have been indicated on a cumulative basis

  Approved by Resolution
№ 772 of the Government of the
Republic of Kazakhstan
dated November 24, 2017

REGULATION
On the "Astana - new city" special economic zone
1. General Provisions

      1. The special economic zone “Astana - new city” (hereinafter referred to as the SEZ) is located within the territorial borders of the city of Astana, within the boundaries according to the attached plan.

      The territory of the SEZ “Astana – new city” constitutes an integral part of the territory of the Republic of Kazakhstan and totals 15,421.72 hectares. The SEZ territory includes: industrial park № 1 with 598.1 hectares area, a development zone with 3269 hectares area, a renovation zone with 5134 hectares area, a city light rail line with 72.41 hectares area and the territory of a local executive body with 1.9 hectares area.

      Footnote. Paragraph 1 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      2. The SEZ creation is aimed at:

      1) accelerated development of the city of Astana by attracting investments and applying advanced technologies in construction, also creation of modern infrastructure;

      2) Creation of highly efficient, including high-tech and competitive productions, development of new types of products.

      Footnote. Paragraph 2 as amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 22.10.2019 № 780; dated 30.01.2024 № 46.

      3. Kinds of activities in the territory of SEZ are:

      1) Manufacturing, except for:

      Production of beverages;

      Production of tobacco products;

      Manufacture of wooden and cork products, except furniture;

      Manufacture of products made of straw and plaiting materials;

      Printing and playback of recorded material;

      Repair and installation of machinery and equipment;

      2) Warehousing and auxiliary transport activities;

      3) Construction and commissioning of infrastructure, administrative and residential facilities in accordance with the design estimates;

      4) Construction and commissioning of hospitals, polyclinics, schools, kindergartens, museums, theaters, higher and secondary educational institutions, libraries, palaces of schoolchildren, sports complexes in accordance with design estimates;

      5) Construction and commissioning of facilities intended directly for implementation of the activity kinds specified in subparagraphs 1) and 2) of this paragraph, within the design estimates.

      4. The SEZ activity shall be regulated by the Constitution of the Republic of Kazakhstan, the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”, and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 4 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      5. A special legal regime shall be established on the territory of the SEZ.

2. Management of SEZ

      6. The SEZ management shall be carried out in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”.

      Footnote. Paragraph 6 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      7. Financing of the state institution of the local executive body of the capital shall be implemented at the expense of local budget in accordance with the legislative acts of the Republic of Kazakhstan.

3. Taxation in the territory of SEZ

      8. Taxation in the SEZ territory shall be regulated by the tax legislation of the Republic of Kazakhstan.

4. Customs regulation

      9. Customs regulation on the SEZ territory is carried out in accordance with the provisions of the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

      10. The customs procedure of a free customs zone shall operate on the territory of the special economic zone or its part.

      Footnote. Paragraph 10 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      11. The territory of SEZ, on which the customs procedure of free customs zone is applied, is a customs control zone. The SEZ territory shall be equipped for the purposes of customs control. Requirements to equipping the SEZ territory, including requirements for fencing and equipping the perimeter of such territory with video surveillance system, shall be established by the authorized customs affairs body.

      Footnote. Paragraph 11 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      12. On the SEZ territory, places for temporary storage of goods may be created in the order established by the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

      13. Goods covered by the customs procedure of the free customs zone, as well as goods of the Eurasian Economic Union not covered by the customs procedure of the free customs zone, and foreign goods covered by other customs procedures may be placed and used on the SEZ territory. 14. Goods imported into the territory of SEZ and covered by the customs procedure of the free customs zone are considered as being outside the customs territory of the Eurasian Economic Union for the purposes of application of customs duties, taxes, as well as non-tariff regulation measures.

      15. Customs operations related to temporary storage, customs declaration, customs clearance and release of goods, as well as the conduct of customs control in the SEZ territory, are carried out in the manner prescribed by the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

5. Order of the foreign citizens’ sojournment on SEZ the territory

      16. The procedure for entry, exit, transit and stay of foreign citizens and stateless persons, as well as their vehicles, established by the legislation of the Republic of Kazakhstan and international agreements ratified by the Republic of Kazakhstan, is in effect on the SEZ territory.

6. Final Provisions

      17. The conditions set forth in this Regulation may be amended by a resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan.

      18. Early abolition of the SEZ shall be carried out as required by the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”.

      Footnote. Paragraph 18 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.
      19. Excluded by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 22.10.2019 № 780.
      20. Excluded by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 22.10.2019 № 780.
      21. Excluded by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 22.10.2019 № 780.

      22. The SEZ activities, not arranged by this Regulation, shall be carried out in accordance with the applicable legislation of the Republic of Kazakhstan.

  Supplement to Regulation
On the "Astana-new city" special
economic zone

The plan of bourders of special economic zone “Astana - New City”

      Footnote. The plan in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 22.10.2019 № 780.



  Approved by Resolution
№ 772 of the Government of the
Republic of Kazakhstan
dated November 24, 2017

Target indicators of the functioning of the "Astana - a new city" special economic zone,
a critical level of failure to reach target indicators

      Footnote. Target indicators as amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 22.10.2019 № 780.

Ref №

Goals, objectives and indicators (names)

Unit of meas.*

Basic period (2011)

Achievement by 2017

2012

2013

2014

2015

2016

2017

Critical Level

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1

Total amount of investments including (growing):**

KZT bln

911

975,8

1040,6

1105,4

1170,2

1235

1 300

1 100


Volume of foreign investments

KZT bln

101

101,2

101,3

101,5

101,6

101,8

102

101


Volume of domestic investments

KZT bln

810

874,6

939,2

1003,8

1068,4

1133

1 198

999

2

Volume of production of goods and services (works) in the territory of SEZ**

KZT bln

35

40,8

46,6

52,4

58,2

64

70

40

3

Number of participants

unit

24

28

33

37

41

45

50

30

4

Number of persons carrying out auxiliary activities

person

50

58

64

72

81

89

100

50

5

Number of jobs created in the territory of SEZ

person

950

1375

1800

2225

2650

3075

3 500

1 500

6

Share of domestic content in total production in the territory of SEZ

%

15

20

25

30

35

40

45

25

      Table continued

Ref No

Achievement by 2022

Achievement by 2027


2018

2019

2020

2021

2022

Critical level

2023

2024

2025

2026

2027

Critical level


12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

1

1350

1400

1450

1500

1550

1 300

1620

1690

1760

1830

1 900

1 500

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

104

105

107

108

110

102

111

112

113

114

115

110

1246,4

1294,8

1343,2

1391,6

1440

1 198

1509

1578

1647

1716

1 785

1 390

2

80

90

100

110

120

60

126

132

138

144

150

75

3

52

55

58

60

62

35

64

67

70

75

80

50

4

110

120

130

140

150

75

160

170

180

190

200

100

5

3700

3900

4100

4300

4 500

2 000

4700

4900

5100

5300

5 500

2750

6

46

47

48

49

50

30

52

54

56

58

60

35

      Note:

      *- indicators are given on an accrual basis;

      the exchange rate used in the calculation is: 1 US dollar - 333 tenge.

      ** - the amount of production volume of goods and services (works) on SEZ territory is less than the amount of investments due to the fact that the amount of attracted investments is given on an accrual basis from the moment of SEZ creation (2002), and the production volume of goods and services (works) is indicated according to the productions launched since 2010. To date, 41 enterprises are in production, 11 objects are under construction and 13 projects are at the design stage.

      On industrial park № 1 of Astana city the volume of investments is KZT 140000 million, the production volume after the enterprises reach the design capacity will be KZT 175720 million per year.

      Footnote. The note as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.