Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу рәсімін автоматтандырудың кейбір мәселелері туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 7 наурыздағы № 113 қаулысы.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеудің уақытша қағидалары (бұдан әрі – Уақытша қағидалар) бекітілсін.

      2. Осы қаулының 1-тармағында көрсетілген құқықтық акт қолданысының аяқталу мерзімі 2018 жылғы 30 маусым болып айқындалсын.

      3. Уақытша қағидалар нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу рәсімін автоматтандыру бойынша пилоттық жобаны жүргізу кезеңінде Қазақстан Республикасының Ақпарат және коммуникациялар, Мәдениет және спорт министрліктеріне, Павлодар облысының әкімдіктеріне, мәслихаттарына және Павлодар облысы бойынша тексеру комиссиясына қолданылсын.

      4. Қазақстан Республикасының Ақпарат және коммуникациялар министрлігі Қазақстан Республикасының Мәдениет және спорт министрлігімен және "Ұлттық ақпараттық технологиялар" акционерлік қоғамымен (келісім бойынша) бірлесіп, ақпараттық жүйелер мен жабдықтарды техникалық сүйемелдеуді, сондай-ақ мемлекеттік органдарда нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу рәсімін автоматтандыру бойынша пилоттық жобаны жүргізу кезеңінде электрондық құжаттардың сақталуын қамтамасыз етсін.

      5. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 13.07.2023 № 560 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      6. Орталық және жергілікті мемлекеттік органдар осы қаулыдан туындайтын шараларды қабылдасын.

      7. Осы қаулының іске асырылуын бақылау Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары А.Қ. Жұмағалиевке жүктелсін.

      8. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі Б. Сағынтаев




  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2018 жылғы 7 наурыздағы
№ 113 қаулысымен
бекітілген

Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеудің уақытша қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеудің уақытша қағидаларында (бұдан әрі – Уақытша қағидалар) Қазақстан Республикасының Ақпарат және коммуникациялар, Қазақстан Республикасының Мәдениет және спорт министрлерінің бұйрықтарын, оның ішінде көрсетілген орталық мемлекеттік органдардың (бұдан әрі – орталық мемлекеттік органдар) ведомстволары басшыларының нормативтік құқықтық бұйрықтарын, сондай-ақ Павлодар облысы мәслихаттарының нормативтік құқықтық шешімдерін, әкімдіктерінің нормативтік құқықтық қаулыларын, әкімдерінің нормативтік құқықтық шешімдерін, Тексеру комиссиясының (бұдан әрі – жергілікті мемлекеттік органдар) нормативтік құқықтық қаулыларын мемлекеттік тіркеу тәртібі айқындалады.

      Осы Уақытша қағидалар "Қызметтік пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтік құқықтық актілерге қолданылмайды.

2-тарау. Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тәртібі

      2. Орталық және жергілікті мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық актілері Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне немесе Павлодар облысының Әділет департаментіне бекітілген күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде ұсынылады.

      Нормативтік құқықтық актіні мүдделі мемлекеттік органдар келіскен жағдайда, көрсетілген акт мүдделі мемлекеттік органдардың соңғысы келіскен күннен бастап үш жұмыс күні ішінде мемлекеттік тіркеуге ұсынылады.

      3. Нормативтік құқықтық актілердің күші жойылды деп тану, сондай-ақ нормативтік құқықтық актілердің немесе олардың жекелеген нормаларының қолданысын тоқтата тұру туралы нормативтік құқықтық актілер осы Уақытша қағидалардың 2-тармағында көрсетілген тәртіппен және мерзімдерде мемлекеттік тіркеуге ұсынылады.

      Мемлекеттік тіркеуден өткен нормативтiк құқықтық актілерге енгізілетін өзгерістер және (немесе) толықтырулар осы Уақытша қағидаларда белгіленген тәртіппен мемлекеттік тіркеуге жатады.

      4. Нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеу үшін Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне немесе Павлодар облысының Әділет департаментіне электрондық құжат нысанында мемлекеттік органдардың интранет-порталына (бұдан әрі – МОИП) электрондық цифрлық қолтаңбамен куәландырылған мынадай құжаттар ұсынылады:

      1) *doc немесе *docx форматындағы ілеспе хат;

      2) қазақ және орыс тiлдерiнде нормативтік құқықтық акті *doc немесе *docx форматында;

      3) Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2016 жылғы 21 қазандағы № 912 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14355 болып тіркелген) бекітілген нысан бойынша анықтама-негiздеме қазақ және орыс тiлдерiнде *doc немесе *docx форматында;

      4) егер нормативтiк құқықтық акт жеке кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң мүдделерін қозғайтын жағдайда, Қазақстан Республикасы Ұлттық кәсіпкерлер палатасының және жеке кәсіпкерлік субъектілерінің аккредиттелген бірлестіктерінің сараптамалық қорытындылары қазақ және орыс тілдерінде *pdf форматында;

      5) нормативтік құқықтық акт азаматтардың құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін қозғайтын жағдайда, қоғамдық кеңес ұсынымы қазақ және орыс тілдерінде *pdf форматында;

      6) нормативтік құқықтық актіге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілетін жағдайда, енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың тиісті негіздемесі бар нормативтік құқықтық актінің алдыңғы және жаңа редакциясының салыстырма кестесі қазақ және орыс тілдерінде *doc немесе *docx форматында;

      7) нормативтік құқықтық актіге мемлекеттік органның бірінші басшысының міндетін атқарушы адам қол қойған жағдайда, тиісті міндеттемелерді жүктеу туралы құжат қазақ және орыс тілдерінде *pdf форматында;

      8) жүргiзiлуi Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамалық актілерінде көзделген тиiстi сараптамалық қорытындылар қазақ және орыс тілдерінде *pdf форматында.

      5. Қоса берiлетiн анықтама-негiздемеге осы актiнi шығарған органның заң қызметiнiң басшысы, ол болмаған жағдайда органның заң қызметі басшысының мiндетiн атқарушы адам қол қояды.

      Бiрлескен нормативтiк құқықтық актiні ұсынған жағдайда, қоса берiлетiн анықтама-негiздемеге оны мемлекеттiк тiркеуге ұсынған органның заң қызметiнiң басшысы, ол болмаған жағдайда оның мiндетiн атқарушы адам қол қояды.

      Мемлекеттiк органда заң қызметi болмаған жағдайда, анықтама-негiздемеге осы нормативтiк құқықтық актiнi әзiрлеген тиiстi құрылымдық бөлiмшенің басшысы, ол болмаған жағдайда тиісті құрылымдық бөлімше басшысының мiндетiн атқарушы адам қол қояды.

      Жергiлiктi органда заң қызметi болмаған жағдайда, анықтама-негiздемеге осы актiнi мемлекеттiк тiркеуге ұсынған органда заңгер функциясын орындайтын адам не жергiлiктi органның бiрiншi басшысы, ол болмаған жағдайда жергілікті органның бірінші басшысының мiндетiн атқарушы адам қол қояды.

      6. Жеке кәсіпкерлік субъектілерінің аккредиттелген бірлестіктері, Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы – сараптамалық қорытындыны, сондай-ақ қоғамдық кеңес ұсынымдарды орталық және мемлекеттік орган белгілеген мерзімде ұсынбаған жағдайда, нормативтік құқықтық актінің жобасы ескертулерсіз келісілді деп есептеледі.

      Жеке кәсіпкерлік субъектілерінің мүдделерін қозғайтын нормативтік құқықтық актінің жобасына сараптамалық қорытындыны ұсыну үшін әзірлеуші орган белгілейтін мерзім жеке кәсіпкерлік субъектілерінің аккредиттелген бірлестіктеріне, Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасына түскен кезінен бастап он жұмыс күнінен кем болмайды.

      7. Нормативтік құқықтық актіні қабылдаған орган Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасының және (немесе) жеке кәсіпкерлік субъектілерінің аккредиттелген бірлестіктерінің сараптамалық қорытындысымен, сондай-ақ қоғамдық кеңестің ұсынымдарымен келіспеген жағдайда, нормативтік құқықтық актіге келіспеу себептерінің негіздемелері бар хатты (жауапты) қоса береді.

      8. Орталық мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеуді – Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі, жергілікті мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеуді Павлодар облысының Әділет департаменті құжаттар түскен күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде жүзеге асырады.

      Бiрлескен нормативтiк құқықтық актiлердiң күшi жойылды не тоқтатыла тұрды деп оларды бiрлесе қабылдаған орталық немесе жергiлiктi мемлекеттік органдар таниды.

      Бұл тәртіп өзге мемлекеттік органдармен келісу бойынша қабылданған актілерге де қолданылады.

      Осы Уақытша қағидалардың 9-тармағында көзделген кезеңдердің өтуі кезінде осы тармақтың бірінші бөлігінде белгіленген мерзімдер тоқтатыла тұрмайды.

      9. Нормативтiк құқықтық актiнi мемлекеттiк тiркеу рәсімі мынадай төрт кезеңді қамтиды:

      бірінші кезең – сегіз жұмыс күні ішінде актіде құқық нормасының болуы тұрғысынан заң сараптамасын жүргізу және оны мемлекеттік тіркеу қажеттігі туралы шешім қабылдау, нормативтік құқықтық актінің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестігін айқындау болып табылады;

      Бірінші кезеңнің нәтижелері бойынша орталық немесе жергілікті мемлекеттік органдарға нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеу туралы шешім қабылдау туралы хабарламаны не жоюға болатын ескертулердің болуы туралы электрондық құжат нысанындағы хатты МОИП не мемлекеттік тіркеуден бас тарту туралы электрондық құжат нысанындағы хатты жіберу;

      Нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеу туралы шешім қабылдау туралы хабарлама жіберілгеннен кейін Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі не Павлодар облысының Әділет департаменті екі жұмыс күні ішінде үшінші кезеңнің екінші бөлігінде және төртінші кезеңде көзделген рәсімдерді өткізеді;

      екінші кезең – орталық және жергілікті мемлекеттік органдар жоюға болатын ескертулердің болуы туралы электрондық құжат нысанындағы хат МОИП арқылы келіп түскен кезден бастап төрт жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің не Павлодар облысы Әділет департаментінің ескертулерін жояды, оның қорытындылары бойынша орталық және жергілікті мемлекеттік органдар ескертулерді ескере отырып пысықталған, электрондық цифрлық қолтаңбамен куәландырылған *doc немесе *docx форматындағы электрондық құжат нысанындағы нормативтік құқықтық актіні қазақ және орыс тілдерінде ілеспе хатпен МОИП арқылы Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне немесе Павлодар облысының Әділет департаментіне енгізеді;

      үшінші кезең – ескертулерді ескере отырып пысықталған нормативтік құқықтық акт МОИП арқылы қайта келіп түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі не Павлодар облысының Әділет департаменті ескертулердің жойылуы, сондай-ақ нормативтік құқықтық актінің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестігі тұрғысынан салыстыру жүргізеді.

      Салыстыру нәтижелері бойынша ескертулер жойылған және нормативтік құқықтық акт Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес келген жағдайда:

      1) орталық мемлекеттік органның нормативтік құқықтық актісін мемлекеттік тіркеу туралы қорытындыны – Қазақстан Республикасының Әділет министрі немесе оның орынбасары, жергілікті мемлекеттік органның –Павлодар облысының Әділет департаментінің басшысы бекітеді;

      2) нормативтiк құқықтық акті мемлекеттiк тiркеу нөмiрi беріле отырып, нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiне автоматты түрде енгізіледі.

      Ескертулер жойылмаған және нормативтік құқықтық акт Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес келмеген жағдайда, сондай-ақ ескертулер ескеріліп нормативтік құқықтық акті екінші кезеңде көзделген мерзімде келіп түспеген жағдайда, Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі не Павлодар облысының Әділет департаменті нормативтік құқықтық актіні ұсынған органға МОИП арқылы электрондық құжат нысанындағы хатпен нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеуден бас тарту жібереді;

      төртінші кезең – нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеу туралы қорытынды бекітілген күннен бастап бір жұмыс күні ішінде нормативтік құқықтық актіні ұсынған органға МОИП арқылы электрондық құжат нысанындағы хатпен нормативтiк құқықтық актiге берілген мемлекеттiк тiркеу нөмiрiмен нормативтiк құқықтық актiнi мемлекеттiк тiркеу туралы қорытынды жіберіледі.

      10. Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімін жүргізуді Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі және Павлодар облысының Әділет департаменті жүзеге асырады.

      Нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеу туралы қорытындының, сондай-ақ нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінің нысаны "Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2016 жылғы 10 қарашадағы № 1007 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14411 болып тіркелген) бекітілген.

      11. Мемлекеттiк тiркеуге ұсынылған нормативтiк құқықтық актіні пысықтау мақсатында әзiрлеушi мемлекеттiк орган өз бастамасымен МОИП арқылы мемлекеттiк тiркеуден қайтарып алуы мүмкiн.

      Нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеуден қайтарып алу бұл туралы тиісті хат келіп түскен күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде МОИП арқылы жүзеге асырылады.

      Нормативтік құқықтық актіні қайтарып алу туралы хатты алған күннен бастап күнтiзбелiк он бес күн iшiнде орталық немесе жергілікті мемлекеттік органның басшысы не ол болмаған жағдайда оның мiндетiн атқарушы адам нормативтiк құқықтық актiнiң күшiн жою туралы акт қабылдайды және оның көшiрмесiн электрондық құжат нысанында МОИП арқылы Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiне немесе Павлодар облысының Әділет департаментіне жiбередi.

On certain issues of automatization of the procedure of state registration of regulatory legal acts

Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated March 7, 2018 No. 113.

      Unofficial translation

      The Government of the Republic of Kazakhstan HEREBY DECREES:

      1. To approve the attached Temporary Rules for state registration of regulatory legal acts (hereinafter referred to as the Temporary Rules).

      2. To determine the expiration date of a legal act specified in paragraph 1 of this decree as June 30, 2018.

      3. To extend the Temporary Rules for the period of conducting the pilot project on automatization of the procedure of state registration of regulatory legal acts to the ministries of information and communications, culture and sports of the Republic of Kazakhstan, akimats, maslikhats of Pavlodar region and the Revision Commission of Pavlodar region.

      4. The Ministry of Information and Communications of the Republic of Kazakhstan jointly with the Ministry of Culture and Sports of the Republic of Kazakhstan and Joint Stock Company “National Information Technologies” (by agreement) shall ensure technical support of information systems and equipment as well as preservation of electronic documents for the period of conducting the pilot project on automatization of the procedure of state registration of regulatory legal acts in the state bodies.

      5. Invalidated by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 13.07.2023 No. 560 (shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication).

      6. Central and local state bodies shall take measures arising from this decree.

      7. Control over realization of this decree shall be entrusted to the Deputy Prime Minister of the Republic of Kazakhstan Zhumagaliyev А.К.

      8. This decree shall come into force upon the date of its first official publication.

      Prime Minister
      of the Republic of Kazakhstan B. Sagintayev

  Approved
by the decree no.113 of the
Government
of the Republic of Kazakhstan
dated March 7, 2018

Temporary Rules for state registration of regulatory legal acts
Chapter 1. General provisions

      1. These Temporary Rules for state registration of regulatory legal acts (hereinafter referred to as the Temporary Rules) determine the procedure for state registration of regulatory legal acts of the Ministers of information and communications of the Republic of Kazakhstan, culture and sports of the Republic of Kazakhstan, including regulatory legal orders of the heads of the departments of the named central state bodies (hereinafter referred to as the central state bodies), as well as regulatory legal decisions of maslikhats, regulatory legal decrees of akimats, regulatory legal decisions of akims, regulatory legal decrees of the Revision Commission for Pavlodar region (hereinafter referred to as the local state bodies).

      These Temporary Rules shall not apply to the regulatory legal acts marked as “Restricted”.

Chapter 2. Procedure of state registration of regulatory legal acts

      2. Regulatory legal acts of central and local state bodies shall be submitted to the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan or to the Department of Justice of Pavlodar region within three working days from the date of their approval.

      In the event of coordination of a regulatory legal act with the concerned state bodies, the mentioned act shall be submitted for state registration within three working days from the date of coordination by the latter of the concerned state bodies.

      3. Regulatory legal acts on recognition of regulatory legal acts ceased to be in force, as well as suspension of regulatory legal acts or their certain norms shall be submitted for state registration in accordance with the procedure and within the time limits specified in paragraph 2 of these Provisional Rules.

      Alterations and (or) additions entered to the regulatory legal acts, passed the sate registration shall be subject to state registration in accordance with the procedure, established by these Temporary Rules.

      4. For the purposes of state registration of a regulatory legal act the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan or the Department of Justice of Pavlodar region shall be submitted the following documents in the form of an electronic document at the intranet portal of state bodies (hereinafter referred to as the IPSB) certified by the electronic digital signature:

      1) a transmittal letter in the format *doc or *docx;

      2) a regulatory legal acts in Kazakh and Russian languages in the format *doc or *docx;

      3) a statement of justification in the Kazakh and Russian languages in the form, approved by the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated October 21, 2016 no. 912 “On approval of the form of a statement of justification to a regulatory legal act” (registered in the register of state registration of regulatory legal acts as no. 14355), in the format *doc or *docx;

      4) expert opinions of the National Chamber of Entrepreneurs of the Republic of Kazakhstan and accredited associations of the subjects of private entrepreneurship in Kazakh and Russian languages in the format *pdf, in the event if the regulatory legal act affects the interests of the subjects of private entrepreneurship;

      5) recommendation of the public council in Kazakh and Russian languages in the format *pdf, in the event if the regulatory legal act affects the rights, freedoms and duties of citizens;

      6) comparative table of the previous and revised version of a regulatory legal act with the relevant justification of the entered amendments in Kazakh and Russian languages *doc or *docx in the event if any alterations and (or) additions are entered into the regulatory legal act;

      7) a document about entrusting relevant duties in Kazakh and Russian languages in the format *pdf in the event if the regulatory legal act has been signed by a person, performing the duties of the first head of the state body;

      8) relevant expert opinions in Kazakh and Russian languages in the format *pdf, the performance of which have been stipulated by the current legislative acts of the Republic of Kazakhstan.

      5. The attached statement of justification shall be signed by the head of the legal department of the body that issued the act, in the event of his absence, by the person acting as the head of the legal department of the body.

      In the event of submission of a joint regulatory legal act, the attached statement of justification shall be signed by the head of the legal department of the body, submitted it for the state registration, in and in the event of his absence - by the person, performing his duties.

      In the event of the absence of the legal department in the state body, the statement of justification shall be signed by the head of the relevant structural subdivision, developed this regulatory legal act, and in the event of his absence - by the person, performing the duties of the head of the relevant structural subdivision.

      In the event of the absence of the legal department in a local body, the statement of justification shall be signed by the person, performing functions of a lawyer in the body, submitted this act for the state registration, or by the first head of the local body, in the event of his absence - by the person, performing the duties of the first head of the local body.

      6. In the event of failure to provide an expert opinion by accredited associations of private entrepreneurship, the National Chamber of Entrepreneurs of the Republic of Kazakhstan, as well as recommendations by a public council within the deadline established by the central and local government body, the draft regulatory legal act shall be considered agreed without comments.

      The term established by the body-developer for submission of an expert opinion on a draft regulatory legal act affecting the interests of private entrepreneurship shall not be less than ten working days from the date of its receipt to accredited associations of private entrepreneurship entities, the National Chamber of Entrepreneurs of the Republic of Kazakhstan.

      7. In case of disagreement with the expert opinion of the National Chamber of Entrepreneurs of the Republic of Kazakhstan and (or) accredited associations of private entrepreneurship, as well as recommendations of the public council, the body that adopted the regulatory legal act shall attach a letter to the regulatory legal act stating the reasons for the disagreement.

      8. State registration of regulatory legal acts of central state bodies shall be carried out by the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, local state bodies by the Department of Justice of Pavlodar Region within fifteen working days from the date of receipt of documents.

      Joint regulatory legal acts shall be recognized invalid or suspended by central or local state bodies that have jointly adopted them.

      This procedure shall also apply to acts adopted in coordination with other government agencies.

      The duration of the terms, established by the first part of this paragraph, during the passage of the stages provided for by paragraph 9 of these Interim Rules, shall not be suspended.

      9. The procedure of state registration of a regulatory legal act shall include the following four stages:

      The first stage – within eight working days, legal expertise shall be carried out to determine whether the act contains a rule of law and to decide on the need for its state registration, determining the compliance of the regulatory legal act with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      According to the results of the first stage, sending to central or local state bodies a notification about making the decision on state registration of a regulatory legal act or a letter in the form of an electronic document via the IPSB on existence of remediable comments or letters in the form of an electronic document on the refusal of state registration.

      After sending a notification of a decision on state registration of a regulatory legal act, the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan or the Department of Justice of Pavlodar Region shall carry out the procedures stipulated in the part two of the third stage and the fourth stage within two working days;

      The second stage – within four working days upon receipt of the letter in the form of an electronic document via the IPSB existence of remediable comments central and local state bodies shall resolve the comments of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan or the Department of Justice of Pavlodar region, by results of which the central and local state bodies shall submit to the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan or the Department of Justice of Pavlodar region a regulatory legal act revised subject to comments by a transmittal letter in the form of an electronic document certified by the electronic digital signature via the IPSB in Kazakh and Russian languages in the format *doc or *docx;

      The third stage – within two working days from the date of repeated receipt via the IPSB of the regulatory legal act revised subject to comments, the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan or the Department of Justice of Pavlodar region shall conduct verification for the purpose of resolving the comments, as well as compliance of the regulatory legal act with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      According to the results of verification in the event of resolving the comments and compliance of the regulatory legal act with the legislation of the Republic of Kazakhstan:

      1) a opinion on state registration of a regulatory legal act of the central state body shall be approved by the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan or his deputy, of the local state body - by the head of the Department of Justice of Pavlodar region;

      2) the regulatory legal act shall be automatically entered to the register of state registration of the regulatory legal acts with assignment of state registration number to it.

      In cases of failure to resolve the comments and inconsistencies of the regulatory legal act with the legislation of the Republic of Kazakhstan, as well as non-delivery of the regulatory legal act subject to resolving of comments within the terms, stipulated by the second stage, the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan or the Department of Justice of Pavlodar region shall send a refusal of state registration of the regulatory legal act by a letter in the form of an electronic document via the IPSB to the body, submitted the regulatory legal act.

      The fourth stage - within one working day from the date of approval of the opinion on state registration of the regulatory legal act the body, submitted the regulatory legal act, shall be sent an opinion on the state registration of the regulatory legal act with assignment to the regulatory legal act of a number of state registration by a letter in the form of an electronic document via the IPSB.

      10. Maintenance of the register of state registration of regulatory legal acts shall be performed by the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan and the Department of Justice of Pavlodar region.

      The Form of an opinion on the state registration of a regulatory legal act, as well as the register of the state registration of regulatory legal acts is approved by the order of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan dated November 10, 2016 no. 1007 “On certain issues of state registration of regulatory legal acts” (registered in the register of state registration of regulatory legal acts as no.14411).

      11. A regulatory legal act, submitted for state registration may be revoked from the state registration via the IPSB for the purposes of development by initiative of the state body-developer itself.

      Return of the regulatory legal act from the state registration shall be carried out via the IPSB within two working days from the date of receipt of the corresponding letter of revocation.

      Within fifteen calendar days from the date of receipt of the letter of revocation of a regulatory legal act, the head of the central or local government body, or, if he is absent, the person performing his duties, shall accept the act of revocation of the regulatory legal act and shall send a copy to the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan or to the Department of Justice of Pavlodar region in the form of an electronic document via the IPSB.