1997 жылғы 18 қарашадағы Солтүстік Каспий бойынша өнімді бөлу туралы келісім бойынша Қазақстан Республикасының үлесі ретінде алынған күкіртпен экспорттық операцияларды жүзеге асыру кезінде баға белгілеу қағидаларын (әдістемесін) бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 12 сәуірдегі № 184 қаулысы.

      "Трансферттік баға белгілеу туралы" 2008 жылғы 5 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 10-тармағының 3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған 1997 жылғы 18 қарашадағы Солтүстік Каспий бойынша өнімді бөлу туралы келісім бойынша Қазақстан Республикасының үлесі ретінде алынған күкіртпен экспорттық операцияларды жүзеге асыру кезінде баға белгілеу қағидалары (әдістемесі) бекітілсін.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі Б. Сағынтаев

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2018 жылғы 12 сәуірдегі
№ 184 қаулысымен
бекітілген

1997 жылғы 18 қарашадағы Солтүстік Каспий бойынша өнімді бөлу туралы келісім бойынша Қазақстан Республикасының үлесі ретінде алынған күкіртпен экспорттық операцияларды жүзеге асыру кезінде баға белгілеу қағидалары (әдістемесі) 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы 1997 жылғы 18 қарашадағы Солтүстiк Каспий бойынша өнiмдi бөлу туралы келiсiм бойынша Қазақстан Республикасының үлесі ретінде алынған күкіртпен экспорттық операцияларды жүзеге асыру кезінде баға белгілеу қағидалары (әдістемесі) (бұдан әрі – Қағидалар) "Трансферттік баға белгілеу туралы" 2008 жылғы 5 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабы 10-тармағының 3) тармақшасына сәйкес әзірленді және 1997 жылғы 18 қарашадағы Солтүстiк Каспий бойынша өнiмдi бөлу туралы келiсiм (бұдан әрі – Келісім) бойынша Қазақстан Республикасының үлесі ретінде алынған күкіртпен экспорттық операцияларды жүзеге асыру кезінде бағаларды айқындау (есептеу) тәртібін белгілейді.

      2. Осы Қағидаларда мынадай терминдер, анықтамалар мен аббревиатуралар пайдаланылады:

      1) ақпарат көзі – Күкірт Argus FMB (Argus Media Limited, Ұлыбритания);

      2) дифференциал – мәміле бағасын немесе ақпарат көзінен алынған бағаны салыстырымды экономикалық шарттарға келтіру үшін қолданылатын түзету мөлшері;

      3) келісімшарт – тауардың сатып алу-сату шарты;

      4) күкірт белгіленімі – ақпарат көзінде жарияланатын баға белгіленімі;

      5) мәміле (сату) бағасы – келісімшарт валютасында көрсетілген және осы Қағидалардың ережелеріне сәйкес есептелген, келісімшартқа сәйкес бір өлшем бірлігі үшін тауар бағасы;

      6) мемлекет атынан алушы – Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған, Қазақстан Республикасының салық заңнамасында және (немесе) 2017 жылғы 25 желтоқсандағы "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) 722-бабында көзделген өнімді бөлу туралы келісімдерде (келісімшарттарда), Қазақстан Республикасының Президенті бекіткен жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшартта көзделген салық міндеттемесін орындау есебіне жер қойнауын пайдаланушы заттай нысанда беретін пайдалы қазбаларды алушы ретінде мемлекет атынан әрекет ететін заңды тұлға;

      7) сатып алушының маржасы – күкірттің 1 (бір) метрикалық тоннасы үшін бағасына күкіртті сатып алушыны таңдау бойынша жүргізілген тендердің қорытындысы бойынша айқындалатын сатып алушы үстемесінің мөлшері;

      8) тауар – Келісім бойынша Қазақстан Республикасының үлесін заттай нысанда төлеу жөніндегі салықтық міндеттемелерді орындау есебіне пайдалы қазбаларды беру шеңберінде салық төлеуші берген және мемлекет атынан алушы алған тауарлық күкірт;

      9) FCA немесе EXW – Инкотермс 2010 сәйкес жеткізу базистері;

      10) Rail-Tariff – жүктерді теміржол көлігімен тасымалдауға арналған тарифті автоматтандырылған есептеу жүйесі;

      11) Swift-хабарлама – халықаралық банкаралық ақпарат беру және төлемдер жасау жүйесі.

2-тарау. Күкіртке мәміле (сату) бағасын айқындау тәртібі

      3. Қарабатан станциясы FСА немесе EXW жеткізу шарттарымен Балтық теңізі портынан (Усть-Луга порты) одан әрі сату үшін күкіртті жеткізген кезде мәміле (сату) бағасы мынадай формула бойынша есептеледі:

                  P = B – D – М

      мұндағы:

      P – күкірттің мәміле (сату) бағасы;

      В – тиеп-жөнелту күнінің алдындағы соңғы төрт аптада ақпарат көзінде жарияланған, келісімшарттың талаптарына сәйкес қолданылатын, келісімшарт бойынша күкірттің 1 (бір) метрикалық тоннасы үшін белгіленімдердің орташа арифметикалық мәні.

      Осы бағыт бойынша белгіленімдер ақпарат көзінде мынадай:

      CFR Жерорта теңізі;

      CFR Солтүстік Африка;

      CFR Бразилия белгіленімдерінің бірін қолдана отырып жарияланады.

      Белгіленімді таңдау экспорт бағытына байланысты жүзеге асырылады.

      D – мынадай шығыстарды қамтитын дифференциал:

      вагондарды (ашық вагондарды) жалдау;

      жүкті теміржолмен тасымалдау құны, жүк тиелген вагондарды жүкпен жөнелту және бос вагондарды (ашық вагондарды) қабылдау, вагондарды (ашық вагондарды) тиеу және түсіру пункттеріне беру-әкету, жүк тиелген вагондарды (ашық вагондарды) кірме жолдарында тоқтап тұру-сақтау бойынша көрсетілетін қызметтер;

      кедендік ресімдеу;

      теміржол бойынша экспедициялау;

      вагондарды (ашық вагондарды) қадағалау;

      пломбалау және жапсырма салу;

      тиеу және (немесе) тиеп-жөнелту станцияларындағы маневрлік жұмыстар;

      тиеу және (немесе) тиеп-жөнелту станцияларындағы станциялық жұмыстар;

      вагондардың (ашық вагондардың) тоқтап тұруы;

      күкіртті порттарда сақтау;

      порттық алымдар;

      сақтандыру;

      жүк инспекциясы;

      күкіртті ылғалдандыру;

      қайтарып алынбайтын аккредитивті ашу және оған қызмет көрсету бойынша банк шығыстары;

      конверттерді кәдеге жарату;

      фрахт бойынша шығыстар;

      порттарда ауыстырып тиеу;

      кеме демереджі (тоқтап тұруы).

      М – сатып алушы маржасы.

      4. Қарабатан станциясы FСА немесе EXW жеткізу шарттарымен Қара теңіз порттарынан (Кавказ, Новороссийск, Ильичевск порттары) кейіннен сату үшін күкіртті жеткізген кезде мәміле (сату) бағасы мынадай формула бойынша есептеледі:

                              P = B – D – М

      мұндағы:

      P – күкірттің мәміле (сату) бағасы;

      В – тиеп-жөнелту күнінің алдындағы соңғы төрт аптада ақпарат көзінде жарияланған, келісімшарттың талаптарына сәйкес қолданылатын, келісімшарт бойынша күкірттің 1 (бір) метрикалық тоннасы үшін белгіленімдердің орташа арифметикалық мәні.

      Осы бағыт бойынша белгіленімдер ақпарат көзінде мынадай:

      CFR Жерорта теңізі;

      CFR Солтүстік Африка;

      CFR Бразилия белгіленімдерінің бірін қолдана отырып, жарияланады.

      Белгіленімді таңдау экспорт бағытына байланысты жүзеге асырылады.

      D – мынадай шығыстарды қамтитын дифференциал:

      вагондарды (ашық вагондарды) жалдау;

      жүкті теміржолмен тасымалдау құны, жүк тиелген вагондарды жүкпен жөнелту және бос вагондарды (ашық вагондарды) қабылдау, вагондарды (ашық вагондарды) тиеу және түсіру пункттеріне беру-әкету, жүк тиелген вагондарды (ашық вагондарды) кірме жолдарында тоқтап тұру-сақтау бойынша көрсетілетін қызметтер;

      кедендік ресімдеу;

      теміржол бойынша экспедициялау;

      вагондарды (ашық вагондарды) қадағалау;

      пломбалау және жапсырма салу;

      тиеу және (немесе) тиеп-жөнелту станцияларындағы маневрлік жұмыстар;

      тиеу және (немесе) тиеп-жөнелту станцияларындағы станциялық жұмыстар;

      вагондардың (ашық вагондардың) тоқтап тұруы;

      күкіртті порттарда сақтау;

      порттық алымдар;

      сақтандыру;

      жүк инспекциясы;

      күкіртті ылғалдандыру;

      қайтарып алынбайтын аккредитивті ашу және оған қызмет көрсету бойынша банк шығыстары;

      конверттерді кәдеге жарату;

      фрахт бойынша шығыстар;

      порттарда ауыстырып тиеу;

      кеме демереджі (тоқтап тұруы);

      рейдте тиеу.

      М – сатып алушы маржасы.

      5. Қарабатан станциясы FСА немесе EXW жеткізу шарттарымен Қытай бағытында кейіннен сату үшін күкіртті жеткізген кезде мәміле (сату) бағасы мынадай формула бойынша есептеледі:

                        P = B – D – М

      мұндағы:

      P – күкірттің мәміле (сату) бағасы;

      В – тиеп-жөнелту күнінің алдындағы соңғы төрт аптада ақпарат көзінде жарияланған, келісімшарттың талаптарына сәйкес қолданылатын, келісімшарт бойынша күкірттің 1 (бір) метрикалық тоннасы үшін белгіленімдердің орташа арифметикалық мәні.

      Осы бағыт бойынша ақпарат көзінде жарияланатын CFR Қытай белгіленімі қолданылады.

      D – мынадай шығыстарды қамтитын дифференциал:

      вагондарды (ашық вагондарды) жалдау;

      жүкті теміржолмен тасымалдау құны, жүк тиелген вагондарды жүкпен жөнелту және бос вагондарды (ашық вагондарды) қабылдау, вагондарды (ашық вагондарды) тиеу және түсіру пункттеріне беру-әкету, жүк тиелген вагондарды (ашық вагондарды) кірме жолдарында тоқтап тұру-сақтау бойынша көрсетілетін қызметтер;

      кедендік ресімдеу;

      теміржол бойынша экспедициялау;

      вагондарды (ашық вагондарды) қадағалау;

      пломбалау және жапсырма салу;

      тиеу және (немесе) тиеп-жөнелту станцияларындағы маневрлік жұмыстар;

      тиеу және (немесе) тиеп-жөнелту станцияларындағы станциялық жұмыстар;

      вагондардың (ашық вагондардың) тоқтап тұруы;

      күкіртті станцияларда сақтау;

      сақтандыру;

      жүк инспекциясы;

      күкіртті ылғалдандыру;

      қайтарып алынбайтын аккредитивті ашу және оған қызмет көрсету бойынша банк шығыстары;

      қаптардың құны;

      пакетке салу үшін төлем жасау;

      бос вагондарды (ашық вагондарды) пломбалау.

      М – сатып алушы маржасы.

3-тарау. Дифференциал құрамбөліктерін айқындау

      6. Ақпарат көзінен алынған бағаны салыстырымды экономикалық шарттарға келтіру мақсатында тауарды жеткізу шарттарына қатысты дифференциалға тауарды тиісті межелі нарыққа дейін жеткізуге байланысты сатып алушының негізделген және бастапқы құжаттардың көшірмелерімен құжаттамалы түрде расталған шығыстары қосылады.

      7. Теміржол арқылы тасымалдау құны және теміржол арқылы тасымалдау кезіндегі басқа да ілеспе шығыстар шарттардың, төлем шоттарының (инвойс) көшірмелерімен, ұлттық тасымалдаушылардың ("Қазақстан темір жолы" акционерлік қоғамы, "Российские Железные Дороги" ашық акционерлік қоғамы және басқалары) деректерімен, Rail-Tariff ақпараттық бағдарламасының деректерімен расталады.

      8. Теміржол бойынша экспедициялау тиісті қызметтерді көрсету шарттарының, төлем шоттарының (инвойс) көшірмелерімен расталады.

      9. Тасымалдау кезінде жүкті сақтандыру құны шарттардың немесе сақтандыру полистерінің немесе төлем шоттарының (инвойс) көшірмелерімен, сақтандыру құны бойынша сатып алушының есептесуімен расталады.

      10. Жүктің сапасы мен санын айқындау бойынша жүк инспекциясының құны инспекторлық қызметтер көрсету шарттарының, төлем шоттарының (инвойс), тәуелсіз инспекторлық компаниялар есептерінің көшірмелерімен, инспекция құны бойынша сатып алушының есептесуімен расталады.

      11. Порттағы порттық алымдардың құны тиісті қызметтерді көрсету шарттарының, төлем шоттарының (инвойс) көшірмелерімен расталады.

      12. Ауыстырып тиеу бойынша шығыстардың құны тиісті қызметтерді көрсету шарттарының, төлем шоттарының (инвойс) көшірмелерімен расталады.

      13. Теңіз тасымалының (фрахт) құны фрахт шарттарының (chartеr party, time-charter) немесе танкер фрахты шарттарынан (CP recap) үзінділердің, төлем шоттарының (инвойс) көшірмелерімен және фрахт құнының 1 (бір) тоннасы үшін сатып алушының есептесуімен расталады.

      14. Порттағы кеме демереджі (тоқтап тұруы) фрахт шарттарының (chartеr party, time-charter) немесе танкер фрахты шарттарынан (CP recap) үзінділердің, төлем шоттарының (инвойс) көшірмелерімен расталады. Бұғаздардағы кеме демереджі (тоқтап тұруы) капитан немесе бұғаздар жөніндегі агент берген тайм-шит немесе тұрақ уақытын есепке алу актісінің, фрахт шарттарының (chartеr party, time-charter) немесе танкер фрахты шарттарынан (CP recap) үзінділердің, капитан немесе кеме агенті берген бункерлік отын шығысын, бункерлік отын бірлігінің құнын және бұғаздарда тоқтап тұрған кезде жұмсалған бункерлік отын құнының есептеуін растайтын құжаттардың, кеменің иесі немесе кеме иесінің өкілі берген кеме демереджі (тоқтап тұруы) үшін шоттардың көшірмелерімен (инвойстармен) расталады.

      15. Кедендік ресімдеу құны тиісті қызметтерді көрсету шарттарының, төлем шоттарының (актілердің) көшірмелерімен расталады.

      16. Вагондардың (ашық вагондардың) тоқтап тұру құны тиісті шарттардың, төлем шоттарының (инвойстармен), тоқтап тұру уақытын есепке алу және есептеу құжаттарының көшірмелерімен расталады.

      17. Қайтарып алынбайтын аккредитивті ашу және оған қызмет көрсету бойынша банк шығыстарының құны келісімшарттың, аккредитивті ашу үшін банк комиссиясы туралы банк белгісі бар құжаттың және SWIFT-хабарлама көшірмелерімен расталады.

Об утверждении Правил (методики) ценообразования при осуществлении экспортных операций с серой, полученной в качестве доли Республики Казахстан по Соглашению о разделе продукции по Северному Каспию от 18 ноября 1997 года

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 апреля 2018 года № 184.

      В соответствии с подпунктом 3) пункта 10 статьи 10 Закона Республики Казахстан от 5 июля 2008 года "О трансфертном ценообразовании" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила (методику) ценообразования при осуществлении экспортных операций с серой, полученной в качестве доли Республики Казахстан по Соглашению о разделе продукции по Северному Каспию от 18 ноября 1997 года.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр Республики Казахстан Б. Сагинтаев

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 12 апреля 2018 года № 184

Правила (методика) ценообразования при осуществлении экспортных операций c серой, полученной в качестве доли Республики Казахстан по Соглашению о разделе продукции по Северному Каспию от 18 ноября 1997 года

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила (методика) ценообразования при осуществлении экспортных операций с серой, полученной в качестве доли Республики Казахстан по Соглашению о разделе продукции по Северному Каспию от 18 ноября 1997 года, (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 3) пункта 10 статьи 10 Закона Республики Казахстан от 5 июля 2008 года "О трансфертном ценообразовании" (далее – Закон) и устанавливают порядок определения (расчета) цен при осуществлении экспортных операций с серой, полученной в качестве доли Республики Казахстан по Соглашению о разделе продукции по Северному Каспию от 18 ноября 1997 года (далее – Соглашение).

      2. В настоящих Правилах используются следующие термины, определения и аббревиатуры:

      1) источник информации – Argus FMB Сера (Argus Media Limited, Великобритания);

      2) дифференциал – размер корректировки, применяемый для приведения в сопоставимые экономические условия цены сделки или цены из источника информации;

      3) контракт – договор купли-продажи товара;

      4) котировка на серу – ценовая котировка, публикуемая в источнике информации;

      5) цена сделки (реализации) – цена товара за одну единицу измерения в соответствии с контрактом, выраженная в валюте контракта и рассчитанная в соответствии с положениями настоящих Правил;

      6) получатель от имени государства – юридическое лицо, определенное Правительством Республики Казахстан, действующее от имени государства в качестве получателя полезных ископаемых, передаваемых в натуральной форме недропользователем в счет исполнения налогового обязательства, предусмотренного налоговым законодательством Республики Казахстан и (или) соглашениями (контрактами) о разделе продукции, контрактом на недропользование, утвержденным Президентом Республики Казахстан, предусмотренным статьей 722 Кодекса Республики Казахстан от 25 декабря 2017 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс);

      7) маржа покупателя – размер надбавки покупателя к цене за 1 (один) метрическую тонну серы, определяемый по итогам проведенного тендера по выбору покупателя серы;

      8) товар – товарная сера, переданная налогоплательщиком и полученная получателем от имени государства в рамках передачи полезных ископаемых в счет исполнения налогового обязательства по уплате в натуральной форме доли Республики Казахстан по Соглашению;

      9) FCA или EXW – базисы поставки в соответствии с Инкотермс 2010;

      10) Rail-Tariff – система автоматизированного расчета тарифа на перевозку грузов железнодорожным транспортом;

      11) SWIFT-сообщение – международная межбанковская система передачи информации и совершения платежей.

Глава 2. Порядок определения цены сделки (реализации) на серу

      3. При поставках серы на условиях поставки FCA или EXW станции Карабатан с дальнейшей реализацией с порта Балтийского моря (порт Усть-Луга) цена сделки (реализации) рассчитывается по следующей формуле:

      P = B – D – М

      где:

      P – цена сделки (реализации) на серу;

      B – среднее арифметическое значение котировок на серу по контракту за 1 (один) метрическую тонну, опубликованных в источнике информации за последние четыре недели, предшествующие дате отгрузки, применяемых в соответствии с условиями контракта.

      Котировки по данному направлению публикуются в источнике информации с применением одной из нижеследующих котировок:

      CFR Средиземное море;

      CFR Северная Африка;

      CFR Бразилия.

      Выбор котировки осуществляется в зависимости от направления экспорта.

      D – дифференциал, включающий в себя следующие расходы:

      аренду вагонов (полувагонов);

      стоимость железнодорожной транспортировки груза, грузоотправление груженых и грузополучение порожних вагонов (полувагонов), подачу-уборку вагонов (полувагонов) к пунктам погрузки и выгрузки, услуги по отстою-хранению груженых вагонов (полувагонов) по подъездным путям;

      таможенное оформление;

      экспедирование по железной дороге;

      отслеживание вагонов (полувагонов);

      пломбирование и нанесение наклеек;

      маневровые работы на станциях погрузки и (или) отгрузки;

      станционные работы на станциях погрузки и (или) отгрузки;

      простои вагонов (полувагонов);

      хранение серы в портах;

      портовые сборы;

      страхование;

      инспекцию груза;

      увлажнение серы;

      банковские расходы по открытию и обслуживанию безотзывного аккредитива;

      утилизацию конвертов;

      расходы по фрахту;

      перевалку в портах;

      демередж (простой) судна.

      М – маржа покупателя.

      4. При поставках серы на условиях поставки FCA или EXW станции Карабатан с дальнейшей реализацией с портов Черного моря (порты Кавказ, Новороссийск, Ильичевск) цена сделки (реализации) рассчитывается по следующей формуле:

      P = B – D – М

      где:

      P – цена сделки (реализации) на серу;

      B – среднее арифметическое значение котировок на серу по контракту за 1 (один) метрическую тонну, опубликованных в источнике информации за последние четыре недели, предшествующие дате отгрузки, применяемых в соответствии с условиями контракта.

      Котировки по данному направлению публикуются в источнике информации с применением одной из нижеследующих котировок:

      CFR Средиземное море;

      CFR Северная Африка;

      CFR Бразилия.

      Выбор котировки осуществляется в зависимости от направления экспорта.

      D – дифференциал, включающий в себя следующие расходы:

      аренду вагонов (полувагонов);

      стоимость железнодорожной транспортировки груза, грузоотправление груженых и грузополучение порожних вагонов (полувагонов), подачу-уборку вагонов (полувагонов) к пунктам погрузки и выгрузки, услуги по отстою-хранению груженых вагонов (полувагонов) по подъездным путям;

      таможенное оформление;

      экспедирование по железной дороге;

      отслеживание вагонов (полувагонов);

      пломбирование и нанесение наклеек;

      маневровые работы на станциях погрузки и (или) отгрузки;

      станционные работы на станциях погрузки и (или) отгрузки;

      простои вагонов (полувагонов);

      хранение серы в портах;

      портовые сборы;

      страхование;

      инспекцию груза;

      увлажнение серы;

      банковские расходы по открытию и обслуживанию безотзывного аккредитива;

      утилизацию конвертов;

      расходы по фрахту;

      перевалку в портах;

      демередж (простой) судна;

      погрузку на рейде.

      М – маржа покупателя.

      5. При поставках серы на условиях поставки FCA или EXW станции Карабатан с дальнейшей реализацией в направлении Китая цена сделки (реализации) рассчитывается по следующей формуле:

      P = B – D – М

      где:

      P – цена сделки (реализации) на серу;

      B – среднее арифметическое значение котировок на серу по контракту за 1 (один) метрическую тонну, опубликованных в источнике информации за последние четыре недели, предшествующие дате отгрузки, применяемых в соответствии с условиями контракта.

      По данному направлению применяется котировка CFR Китай, публикуемая в источнике информации.

      D – дифференциал, включающий в себя следующие расходы:

      аренду вагонов (полувагонов);

      стоимость железнодорожной транспортировки груза, грузоотправление груженых и грузополучение порожних вагонов (полувагонов), подачу-уборку вагонов (полувагонов) к пунктам погрузки и выгрузки, услуги по отстою-хранению груженых вагонов (полувагонов) по подъездным путям;

      таможенное оформление;

      экспедирование по железной дороге;

      отслеживание вагонов (полувагонов);

      пломбирование и нанесение наклеек;

      маневровые работы на станциях погрузки и (или) отгрузки;

      станционные работы на станциях погрузки и (или) отгрузки;

      простои вагонов (полувагонов);

      хранение серы на станциях;

      страхование;

      инспекцию груза;

      увлажнение серы;

      банковские расходы по открытию и обслуживанию безотзывного аккредитива;

      стоимость мешков;

      оплату за пакетирование;

      пломбирование порожних вагонов (полувагонов).

      М – маржа покупателя.

Глава 3. Определение составляющих дифференциала

      6. В целях приведения в сопоставимые экономические условия цены из источника информации в зависимости от условий поставки товара в дифференциал включаются обоснованные и подтвержденные документально копиями первичных документов расходы покупателя, связанные с доставкой товара до соответствующего рынка назначения.

      7. Стоимость железнодорожной транспортировки и другие сопутствующие расходы при железнодорожной транспортировке подтверждаются копиями договоров, счетов на оплату (инвойсами), данными национальных перевозчиков (акционерное общество "Казахстан темир жолы", открытое акционерное общество "Российские железные дороги" и другие), информационной программы Rail-Tariff.

      8. Экспедирование по железной дороге подтверждается копиями договоров на оказание соответствующих услуг, счетов на оплату (инвойсами).

      9. Стоимость страхования груза при транспортировке подтверждается копиями договоров или страховых полисов или счетов на оплату (инвойсами), расчетами покупателя по стоимости страхования.

      10. Стоимость инспекции груза по определению качества и количества груза подтверждается копиями договоров на оказание инспекторских услуг, счетов на оплату (инвойсами), отчетов независимых инспекторских компаний, расчетами покупателя по стоимости инспекции.

      11. Стоимость портового сбора в порту подтверждается копиями договоров на оказание соответствующих услуг, счетов на оплату (инвойсами).

      12. Стоимость расходов по перевалке подтверждается копиями договоров на оказание соответствующих услуг, счетов на оплату (инвойсами).

      13. Стоимость морской транспортировки (фрахт) подтверждается копиями договоров фрахта (chartеr party, time-charter) или выписок из договоров фрахта танкера (CP recap), счетов на оплату (инвойсами) и расчетами покупателя стоимости фрахта на 1 (один) тонну.

      14. Демередж (простой) судна в порту подтверждается копиями договоров фрахта (chartеr party, time-charter) или выписок из договоров фрахта танкера (CP recap), счетов на оплату (инвойсами). Демередж (простой) судна в проливах подтверждается копиями тайм-шита или акта учета стояночного времени, предоставленных от капитана или агента по проливам, копиями договоров фрахта (chartеr party, time-charter) или выписок из договоров фрахта танкера (CP recap), документов, подтверждающих расход бункерного топлива, стоимость единицы бункерного топлива и расчет стоимости израсходованного бункерного топлива при простое в проливах, предоставленных от капитана или судового агента, счетов (инвойсами) за демередж (простой) судна, выставленных владельцем судна или представителем владельца судна.

      15. Стоимость таможенного оформления подтверждается копиями договоров на оказание соответствующих услуг, счетов (актов) на оплату.

      16. Стоимость простоя вагонов (полувагонов) подтверждается копиями соответствующих договоров, счетов на оплату (инвойсами), документов по учету и расчету времени простоя.

      17. Стоимость банковских расходов по открытию и обслуживанию безотзывного аккредитива подтверждается копиями контракта, документа о комиссии банка за открытие аккредитива с отметкой банка и копиями SWIFT-сообщения.