"Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органның, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының меморандумын әзірлеу және бағалау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 25 желтоқсандағы № 1068 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 30 шілдедегі № 475 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 13 сәуірдегі № 297 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 13.04.2023 № 297 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органның, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының меморандумын әзірлеу және бағалау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 25 желтоқсандағы № 1068 қаулысына мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органның, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының меморандумын әзірлеу және бағалау қағидалары осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Б. Сағынтаев

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2018 жылғы 30 шілдедегі
№ 475 қаулысына
қосымша
 
  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2015 жылғы 25 желтоқсандағы
№1068 қаулысымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органның, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының меморандумын әзірлеу және бағалау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органның, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының меморандумын әзірлеу және бағалау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 62-бабының 6-тармағына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органның, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының меморандумын әзірлеу және бағалау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидалар Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органның және облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының меморандумын (бұдан әрі – меморандум) әзірлеуге және бағалау жүргізуге қойылатын бірыңғай тәсілді қамтамасыз ету үшін әзірленді.

      3. Меморандум Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспарын, Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасын іске асыру үшін әзірленеді және мемлекеттік органның бірінші басшысы, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімі жоспарлы кезеңде қол жеткізуді (орындауды) қамтамасыз етуге міндеттенетін түйінді нысаналы индикаторларды қамтиды.

      4. Түйінді нысаналы индикаторлар азаматтардың қанағаттанушылық деңгейін арттыруға бағдарланатын және әлеуметтік-экономикалық дамудағы оң өзгерістерді көрсететін негізгі индикаторларды көрсетеді.

2-тарау. Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органның, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының меморандумын әзірлеу тәртібі

      5. Меморандумды Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органдар, облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – мемлекеттік органдар және жергілікті атқарушы органдар) әзірлейді.

      6. Мемлекеттік органдар жыл сайын ағымдағы қаржы жылының 1 қарашасына дейін кезекті қаржы жылына арналған меморандумдардың жобаларын әзірлейді және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға келісуге жібереді.

      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган мемлекеттік органдар меморандумдарының жобаларын Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің бірінші және екінші деңгейдегі құжаттарына сәйкес келуі тұрғысынан олардың түскен күнінен бастап жеті жұмыс күні ішінде қарайды.

      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның келісу хаттары қоса берілген мемлекеттік органдар меморандумдарының жобалары Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бекітуі үшін ағымдағы қаржы жылының 15 қарашасына дейін Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесіне екі данада енгізіледі.

      7. Жергілікті атқарушы органдар ағымдағы қаржы жылының 1 қарашасына дейін кезекті қаржы жылына арналған меморандумдардың жобаларын әзірлейді және оларды Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мүдделі мемлекеттік органдарға және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға ілеспе хаттармен келісуге жібереді.

      Мүдделі мемлекеттік органдар және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жергілікті атқарушы органдар меморандумдарының жобаларын Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің бірінші және екінші деңгейдегі құжаттарына сәйкес келуі тұрғысынан түскен күнінен бастап жеті жұмыс күні ішінде қарайды.

      Мүдделі мемлекеттік органдардың және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның келісу хаттары қоса берілген жергілікті атқарушы органдар меморандумдарының жобаларын Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бекітуі үшін ағымдағы қаржы жылының 15 қарашасына дейін Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесіне екі данада енгізіледі.

      Мүдделі мемлекеттік органдардың келісу хаттарында меморандумдар жобаларының түйінді нысаналы индикаторларының жоспарлы мәндері туралы ақпарат қамтылуға тиіс.

      8. Меморандум осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік және орыс тілдерінде әзірленеді.

      9. Жоспарланған жылдың түйінді нысаналы индикаторының мәні ағымдағы жылдың болжамды мәнінен нашарлаған жағдайда, меморандумның жобасына түйінді нысаналы индикаторлар бөлінісінде меморандумның түйінді нысаналы индикаторлары бойынша нашарлау негіздемесі қоса беріледі.

      10. Мемлекеттік органның меморандумына бірінші басшы, жергілікті атқарушы органның меморандумына тиісінше облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімі қол қояды.

      11. Меморандумды әзірлеу сапасы мен мүдделі мемлекеттік органдарға және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға уақтылы енгізу үшін, сондай-ақ оның іске асырылуының нәтижелілігі мен тиімділілігі үшін жауапкершілік меморандумды әзірлеуші мемлекеттік органға/жергілікті атқарушы органға жүктеледі.

      Мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдардың меморандумдарының жобаларын уақтылы және сапалы келісу үшін жауапкершілік меморандум жобасын келісуге қатысатын мемлекеттік органдарға/жергілікті атқарушы огандарға жүктеледі.

      12. Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Кеңсесінің құрылымдық бөлімшелері мемлекеттік органдар және жергілікті атқарушы органдар меморандумының алдыңғы жылы орындалу қорытындылары туралы есептің негізінде жоспарланған жыл меморандумының түйінді нысаналы индикаторларына қол жеткізудің сабақтастығына, негізділігіне, нақтылығына және алдыңғы жылмен және тиісті стратегиялық құжаттармен өзара байланысына талдау жүргізеді.

      Ескертулер болмаған жағдайда меморандумдар жобалары Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бекітуіне енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі ескертулер болған жағдайда, талдау нәтижелерін және меморандумның жобасы бойынша ұсыныстарды түскен күнінен бастап он жұмыс күні ішінде тиісті мемлекеттік органдарға және жергілікті атқарушы органдарға одан әрі пысықтау үшін жібереді.

      13. Мемлекеттік органдар және жергілікті атқарушы органдар меморандумның жобасын бес жұмыс күні ішінде пысықтайды, қол қояды және ілеспе хатпен Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бекітуі үшін Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесіне қайта енгізеді.

      Меморандум республикалық бюджет туралы заңға қол қойылған күннен бастап бір ай мерзімде бекітіледі.

      14. Мемлекеттік органның және жергілікті атқарушы органның меморандумдарына мынадай:

      1) елдің әлеуметтік-экономикалық болжамы өзгерген;

      2) республикалық және жергілікті бюджеттің параметрлері өзгерген жағдайларда жылына бір рет ағымдағы қаржы жылының 1 қарашасынан кешіктірмей өзгерістер мен толықтыруларды енгізуге жол беріледі.

      Мемлекеттік органның және жергілікті атқарушы органның меморандумдарына мемлекеттік органның немесе жергілікті атқарушы органның функциялары мен құрылымы өзгерген жағдайда қосымша өзгерістер мен толықтыруларды тиісті жағдай басталғаннан кейін бір ай мерзімде енгізуге қосымша жол беріледі.

      Мемлекеттік органның немесе жергілікті атқарушы органның меморандумына өзгерістер мен толықтыруларды енгізу кезінде осы Қағидаларда белгіленген талаптар сақталады.

      15. Мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдар меморандум бекітілгеннен кейін бес жұмыс күні ішінде бекітілген меморандумдарды (құпия сипаттағы және таратылуы шектелген қызметтік ақпаратты қоспағанда) мемлекеттік органның/жергілікті атқарушы органның интернет-ресурсында орналастырады.

3-тарау. Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органның, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының меморандумын бағалау тәртібі

      16. Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органның, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының меморандумын бағалау (бұдан әрі – бағалау) мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдардың бірінші басшылары қызметінің нәтижелерін елдің немесе өңірдің экономикасын дамытуға ықпал ететін мемлекеттік органның/жергілікті атқарушы органның меморандумының түйінді нысаналы индикаторларына қол жеткізілу бойынша объективті бағалау болып табылады.

      17. Меморандумды бағалауды жыл сайын есепті жылдың қорытындысы бойынша Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі жүзеге асырады.

      18. Мемлекеттік органдар есепті жылдан кейінгі жылдың 15 ақпанына дейінгі мерзімде бірінші басшының қолы қойылған меморандумның орындалуы туралы есепті талдамалық жазбамен бірге Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесіне ұсынады және оларды (құпия сипаттағы және таратылуы шектелген қызметтік ақпаратты қоспағанда) мемлекеттік органның интернет-ресурсында орналастырады.

      Жергілікті атқарушы органдар есепті жылдан кейінгі жылдың 15 ақпанына дейінгі мерзімде әкімнің қолы қойылған меморандумның орындалуы туралы есепті талдамалық жазбамен бірге Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесіне ұсынады және оларды (құпия сипаттағы және таратылуы шектелген қызметтік ақпаратты қоспағанда) жергілікті атқарушы органның интернет-ресурсында орналастырады.

      19. Талдамалық жазбада:

      1) меморандумның барлық түйінді нысаналы индикаторлары бойынша ақпарат;

      2) түйінді нысаналы индикаторлардың жоспарланған және нақты мәні, сондай-ақ оларға қол жеткізілмеу және артық орындалу себептері;

      3) түйінді нысаналы индикаторларға қол жеткізілмеген жағдайда елдің, өңірдің әлеуметтік-экономикалық дамуына әсері туралы ақпарат қамтылады.

      20. Меморандумның орындалуының қорытындысы туралы есепте:

      1) мемлекеттік органның/облыстың, қаланың атауы;

      2) түйінді нысаналы индикатордың атауы;

      3) өлшем бірлігі;

      4) түйінді нысаналы индикатордың есепті жылдағы жоспарлы мәні;

      5) түйінді нысаналы индикатордың нақты мәні;

      6) түйінді нысаналы индикатордың орындалу коэффициенті қамтылады.

      21. Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Кеңсесінің құрылымдық бөлімшелері құзыреті бойынша мемлекеттік органдардың және жергілікті атқарушы органдардың есептерін талдау негізінде осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша меморандумдардың іске асырылуын бағалау жөніндегі қорытындыларды қалыптастырады және есепті жылдан кейінгі жылдың 10 наурызына дейін Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің қарауына ұсынады.

      22. Бағалау жөніндегі қорытындыда:

      1) түйінді нысаналы индикатордың атауы;

      2) өлшем бірлігі;

      3) есепті жылдағы түйінді нысаналы индикатордың жоспарлы мәні;

      4) түйінді нысаналы индикатордың нақты мәні;

      5) түйінді нысаналы индикаторға қол жеткізу коэффициенті;

      6) айыппұл балдары (25 %-дан аса артық орындалған жағдайда);

      7) қорытынды коэффициент;

      8) түйінді нысаналы индикаторға қол жеткізудің қорытынды балл;

      9) айыппұл балдары ескерілген жалпы қорытынды балл;

      10) тұжырымдар қамтылған.

      Тұжырымдарда меморандумның іске асырылу тиімділігінің дәрежесі туралы ақпарат қамтылады.

      23. Бағаланатын мемлекеттік органдардың немесе жергілікті атқарушы органдардың меморандумдарының іске асырылу тиімділігінің дәрежесі осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес меморандумның іске асырылу тиімділігінің дәрежесі диапазондарының шкаласына сәйкес бағалаудың жалпы қорытынды балына сәйкес айқындалады.

      24. Жалпы қорытынды балл түйінді нысаналы индикаторларға қорытынды қол жеткізу коэффициенттерінің 100-ге көбейту және айыппұл балдарын шегеру арқылы есептеледі.

      Түйінді нысаналы индикаторға қорытынды қол жеткізу барлық түйінді нысаналы индикаторларға қол жеткізу коэффициенттерінің орташа арифметикалық мәні арқылы айқындалады.

      Егер түйінді нысаналы индикатор серпінінің сипаты оң болса, меморандумда көзделген әрбір түйінді нысаналы индикаторға қол жеткізу коэффициенті нақты орындалудың жоспарланған мәніне арақатынасы арқылы есептеледі. Егер түйінді нысаналы индикатор серпінінің сипаты теріс болса, меморандумда көзделген әрбір түйінді нысаналы индикаторға қол жеткізу коэффициенті жоспарланған мәннің нақты орындалуға арақатынасы арқылы есептеледі.

      Егер түйінді нысаналы индикаторға қол жеткізу коэффициенті бірліктен көп болса, қол жеткізу коэффициенті бірлікке теңеледі.

      Егер түйінді нысаналы индикаторға қол жеткізу коэффициенті бірліктен аз болса, түйінді нысаналы индикаторға қол жеткізудің нақты коэффициенті ескеріледі.

      Есепті жыл ішінде түйінді нысаналы индикаторларға қол жеткізу бойынша нақты деректер болмаған жағдайда, есепті жылдың алдын ала деректері ескеріледі.

      Түйінді нысаналы индикаторларға қол жеткізілмеген кезде елдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамының өзгеруіне байланысты жағдайларда нақтыланған болжаммен салыстырғандағы түйінді нысаналы индикатордың нақты мәні есепке алынады.

      Айыппұл балдары түйінді нысаналы индикатордың жоспарланған мәні
25 % артық орындалған кезде қолданылады. Егер түйінді нысаналы индикатор бойынша нақты мәннің жоспарланған мәннен 25 %-ға артық орындалғаны байқалса, онда жоспарланған мәндердің артық орындалуының әрбір тіркелген фактісі үшін 0,2 айыппұл балын шегеру жүргізіледі.

      25. Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі бағалау жүргізілгеннен кейін бес жұмыс күні ішінде мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдарға меморандумның іске асырылуын бағалау қорытындысын жібереді.


  Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін
мемлекеттік органның,
облыстың, республикалық
маңызы бар қаланың, астананың
жергілікті атқарушы органының
меморандумын әзірлеу және
бағалау қағидаларына
1-қосымша
 
  Нысан
 
  Бекітемін
  Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі
  (Аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), тегі
 
  20__ жылғы "__"_________
 

МЕМОРАНДУМ

      ___________________________________________________________________

      министрі/әкімі,

      (мемлекеттік органның/облыстың, қаланың атауы)

      _________________________________________________________________________

      (мемлекеттік орган басшысы/облыс, республикалық маңызы бар қаланың, астана әкімінің А.Ә.Т.)

      Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 62-бабының 6-тармағын басшылыққа ала отырып, жоспарланатын қаржы жылында:

      1) мынадай түйінді нысаналы индикаторларға қол жеткізуге:


Р/с №

Түйінді нысаналы индикатордың атауы

Ақпарат көзі

Өлшем бірлігі

Алдыңғы жыл бойынша нақты мәні

Ағымдағы жылдың болжамды (бағалау) мәні*

Жоспарлы жылға арналған жоспарлы мән

1

2

3

4

5

6

7

1.








      2) мемлекеттік органның/жергілікті атқарушы органның меморандумында көзделген түйінді нысаналы индикаторларға қол жеткізуге (орындауға) бағытталған барлық қажетті шараларды қабылдауға міндеттенеді.

      (мемлекеттік органның бірінші

      басшысы/облыс/қала әкімі)

      ___________________________________________

      (аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), тегі, қолы

      Мөр орны Күні

      *ағымдағы жылдың болжамдық мәні ағымдағы кезеңде қол жеткізілген түйінді индикатордың тиісті мәніне және қолда бар алғышарттарды ескере отырып, ағымдағы жылдың соңына дейін қол жеткізуді бағалауға негізделіп қалыптастырылады


  Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органның,
  облыстың, республикалық маңызы бар қаланың,
  астананың жергілікті атқарушы органының
  меморандумын әзірлеу және бағалау қағидаларына
  2-қосымша
 
  Нысан

_____________________________________________________

20__ қаржы жылы бойынша меморандумның іске асырылуын бағалау жөніндегі (мемлекеттік органның/облыстың, қаланың атауы) қорытынды

      20__ жылы ___________________________________________________

      жасалған меморандум ___ түйінді нысаналы индикаторды қамтиды,

      ___________ жылдың нәтижелері бойынша ________қол жеткізілді және _______қол жеткізілген жоқ.

      (саны) (саны)

      1. Жүргізілген талдауға сәйкес 20__ жылы мынадай түйінді нысаналы индикаторларға қол жеткізілді/қол жеткізілген жоқ:


Р/с

Түйінді нысаналы индикатордың атауы

Өлшем бірлігі

20__ жылға арналған жоспарлы мәні

Нақты мәні

Түйінді нысаналы индикаторға қол жеткізу коэффициенті

Айыппұл балдары (25 %-дан артық орындалған жағдайда)

1

2

3

4

5

6

7

1.







Қорытынды коэффициент:

Түйінді нысаналы индикаторға қол жеткізудің қорытынды балы:

Айыппұл балдарын шегеруді есепке алғандағы жалпы балл:


      2. Тұжырымдар

      _____________________________________________меңгерушісі

      ___________________________(аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), тегі, қолы)

      (Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі

      құрылымдық бөлімшесінің атауы)

      Күні

  Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органның,
  облыстың, республикалық маңызы бар қаланың,
  астананың жергілікті атқарушы органының
  меморандумын әзірлеу және бағалау қағидаларына
3-қосымша

Меморандумның іске асырылу тиімділігінің дәрежесі диапазондарының шкаласы

Меморандумды бағалаудың балдағы диапазоны

Рейтинг

бастап

дейін

90

100

меморандумның іске асырылу тиімділігінің жоғары дәрежесі

70

89,99

меморандумның іске асырылу тиімділігінің орташа дәрежесі

50

69,99

меморандумның іске асырылу тиімділігінің төменгі дәрежесі

49,99 төмен

меморандумның іске асырылу тиімділігінің тиімсіз дәрежесі


О внесении изменения в постановление Правительства Республики Казахстан от 25 декабря 2015 года № 1068 "Об утверждении Правил разработки и оценки меморандума государственного органа, входящего в структуру Правительства Республики Казахстан, местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июля 2018 года № 475. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 апреля 2023 года № 297.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 13.04.2023 № 297.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 25 декабря 2015 года № 1068 "Об утверждении Правил разработки и оценки меморандума государственного органа, входящего в структуру Правительства Республики Казахстан, местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы" следующее изменение:

      Правила разработки и оценки меморандума государственного органа, входящего в структуру Правительства Республики Казахстан, местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы, утвержденные указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
Б. Сагинтаев

  Приложение к
постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 30 июля 2018 года № 475
  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 25 декабря 2015 года № 1068

Правила разработки и оценки меморандума государственного органа, входящего в структуру Правительства Республики Казахстан, местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработки и оценки меморандума государственного органа, входящего в структуру Правительства Республики Казахстан, местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 6 статьи 62 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года и определяют порядок разработки и оценки меморандума государственного органа, входящего в структуру Правительства Республики Казахстан, местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы.

      2. Настоящие Правила разработаны для обеспечения единого подхода к разработке и проведению оценки меморандума государственного органа, входящего в структуру Правительства Республики Казахстан, и местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы (далее – меморандум).

      3. Меморандум разрабатывается в реализацию Стратегического плана развития Республики Казахстан, Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны и содержит ключевые целевые индикаторы, достижение (выполнение) которых первый руководитель государственного органа, аким области, города республиканского значения, столицы обязуются обеспечить в плановом периоде.

      4. Ключевые целевые индикаторы представляют собой основные индикаторы, которые ориентируются на повышение уровня удовлетворенности граждан и отражают положительные изменения в социально-экономическом развитии.

Глава 2. Порядок разработки меморандума государственного органа, входящего в структуру Правительства Республики Казахстан, местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы

      5. Меморандум разрабатывается государственными органами, входящими в структуру Правительства Республики Казахстан, местными исполнительными органами областей, города республиканского значения, столицы (далее – государственные органы и местные исполнительные органы).

      6. Государственные органы ежегодно разрабатывают проекты меморандумов на очередной финансовый год до 1 ноября текущего финансового года и направляют на согласование в уполномоченный орган по государственному планированию.

      Уполномоченный орган по государственному планированию рассматривает проекты меморандумов государственных органов на соответствие документам первого и второго уровней Системы государственного планирования в течение семи рабочих дней со дня их поступления.

      Проекты меморандумов государственных органов с приложением писем согласований уполномоченного органа по государственному планированию вносятся в Канцелярию Премьер-Министра Республики Казахстан до 15 ноября текущего финансового года в двух экземплярах для утверждения Премьер-Министром Республики Казахстан.

      7. Местные исполнительные органы до 1 ноября текущего финансового года разрабатывают проекты меморандумов на очередной финансовый год и направляют их с сопроводительными письмами на согласование в заинтересованные государственные органы, входящие в структуру Правительства Республики Казахстан, и уполномоченный орган по государственному планированию.

      Заинтересованные государственные органы и уполномоченный орган по государственному планированию рассматривают проекты меморандумов местных исполнительных органов на соответствие документам первого и второго уровней Системы государственного планирования в течение семи рабочих дней со дня поступления.

      Проекты меморандумов местных исполнительных органов с приложением писем согласований заинтересованных государственных органов и уполномоченного органа по государственному планированию вносятся в Канцелярию Премьер-Министра Республики Казахстан до 15 ноября текущего финансового года в двух экземплярах для утверждения Премьер-Министром Республики Казахстан.

      Письма согласования заинтересованных государственных органов должны содержать информацию о плановых значениях ключевых целевых индикаторов проектов меморандумов.

      8. Меморандум разрабатывается на государственном и русском языках по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      9. В случае ухудшения значения ключевого целевого индикатора планируемого года от прогнозного значения текущего года, к проекту меморандума прилагается обоснование ухудшений по ключевым целевым индикаторам меморандума в разрезе ключевых целевых индикаторов.

      10. Меморандум государственного органа подписывается первым руководителем, меморандум местного исполнительного органа подписывается акимом области, города республиканского значения, столицы соответственно.

      11. Ответственность за качество разработки меморандума и своевременное внесение на согласование в заинтересованные государственные органы и уполномоченный орган по государственному планированию, а также результативность и эффективность его реализации возлагается на государственный орган/местный исполнительный орган-разработчик меморандума.

      Ответственность за своевременность и качество согласования проектов меморандумов государственных органов и местных исполнительных органов возлагается на государственные органы/местные исполнительные органы, участвующие в согласовании проекта меморандума.

      12. Структурные подразделения Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан на основании отчета об итогах выполнения меморандума за предыдущий год государственных органов и местных исполнительных органов проводят анализ преемственности, обоснованности, реальности достижения ключевых целевых индикаторов меморандума планируемого года и их взаимоувязки с предыдущим годом и соответствующими стратегическими документами.

      При отсутствии замечаний проекты меморандумов вносятся на утверждение Премьер-Министру Республики Казахстан.

      В случае наличия замечаний, результаты анализа и предложения по проекту меморандума в течение десяти рабочих дней со дня его поступления направляются Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан в соответствующие государственные органы и местные исполнительные органы для последующей доработки.

      13. Государственные органы и местные исполнительные органы в течение пяти рабочих дней дорабатывают, подписывают и сопроводительным письмом повторно вносят проект меморандума в Канцелярию Премьер-Министра Республики Казахстан для утверждения Премьер-Министром Республики Казахстан.

      Меморандум утверждается в месячный срок со дня подписания закона о республиканском бюджете.

      14. Внесение изменений и дополнений в меморандумы государственного органа и местного исполнительного органа допускается один раз в год, не позднее 1 ноября текущего финансового года, в случаях:

      1) изменения прогноза социально-экономического развития страны;

      2) изменения параметров республиканского и местного бюджетов.

      Дополнительно допускается внесение изменений и дополнений в меморандумы государственного органа и местного исполнительного органа в случае изменения функций и структуры государственного органа или местного исполнительного органа в месячный срок после наступления соответствующего случая.

      При внесении изменений и дополнений в меморандум государственного органа или местного исполнительного органа соблюдаются требования, установленные настоящими Правилами.

      15. Государственные органы и местные исполнительные органы после утверждения меморандума в течение пяти рабочих дней размещают утвержденные меморандумы на интернет-ресурсе государственного органа/местного исполнительного органа (за исключением информации секретного характера и служебной информации ограниченного распространения).

Глава 3. Порядок оценки меморандума государственного органа, входящего в структуру Правительства Республики Казахстан, местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы

      16. Оценкой меморандума государственного органа, входящего в структуру Правительства Республики Казахстан, местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы (далее-оценка) является объективная оценка результатов деятельности первых руководителей государственных органов и местных исполнительных органов по достижению ключевых целевых индикаторов меморандума государственного органа/местного исполнительного органа, влияющих на развитие экономики страны или региона.

      17. Оценку меморандума ежегодно осуществляет Канцелярия Премьер-Министра Республики Казахстан по итогам отчетного года.

      18. Государственные органы в срок до 15 февраля года, следующего за отчетным годом, представляют в Канцелярию Премьер-Министра Республики Казахстан отчет о выполнении меморандума с аналитической запиской за подписью первого руководителя и размещают их на интернет-ресурсе государственного органа (за исключением информации секретного характера и служебной информации ограниченного распространения).

      Местные исполнительные органы в срок до 15 февраля года, следующего за отчетным годом, представляют в Канцелярию Премьер-Министра Республики Казахстан отчет о выполнении меморандума с аналитической запиской за подписью акима и размещают их на интернет-ресурсе местного исполнительного органа (за исключением информации секретного характера и для служебного пользования).

      19. Аналитическая записка содержит:

      1) информацию по всем ключевым целевым индикаторам меморандума;

      2) плановые и фактические значения ключевых целевых индикаторов, а также причины их недостижения и перевыполнения;

      3) в случае недостижения ключевых целевых индикаторов информацию о влиянии на социально-экономическое развитие страны, региона.

      20. Отчет об итогах выполнения меморандума содержит:

      1) наименование государственного органа/области, города;

      2) наименование ключевого целевого индикатора;

      3) единицу измерения;

      4) плановое значение ключевого целевого индикатора за отчетный год;

      5) фактическое значение ключевого целевого индикатора;

      6) коэффициент исполнения ключевого целевого индикатора.

      21. Структурные подразделения Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан, по компетенции, на основании анализа отчетов государственных органов и местных исполнительных органов, формируют заключения по оценке реализации меморандумов по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам и до 10 марта года, следующего за отчетным годом, представляют на рассмотрение Премьер-Министру Республики Казахстан.

      22. Заключение по оценке содержит:

      1) наименование ключевого целевого индикатора;

      2) единицу измерения;

      3) плановое значение ключевого целевого индикатора отчетного года;

      4) фактическое значение ключевого целевого индикатора;

      5) коэффициент достижения ключевого целевого индикатора;

      6) штрафные баллы (в случае перевыполнения более чем на 25 %);

      7) итоговый коэффициент;

      8) итоговый балл по достижению ключевого целевого индикатора;

      9) общий итоговый балл с учетом штрафных баллов;

      10) выводы.

      Выводы содержат информацию о степени эффективности реализации меморандума.

      23. Степень эффективности реализации меморандумов оцениваемых государственных органов или местных исполнительных органов определяется в соответствии с полученным общим итоговым баллом оценки в соответствии со шкалой диапазонов степени эффективности реализации меморандума согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      24. Общий итоговый балл рассчитывается путем умножения итогового коэффициента достижения ключевых целевых индикаторов на 100 и c вычетом штрафных баллов.

      Итоговое достижение ключевого целевого индикатора определяется путем среднеарифметического значения всех коэффициентов достижения ключевых целевых индикаторов.

      Коэффициент достижения каждого ключевого целевого индикатора, предусмотренного в меморандуме, в случае, если характер динамики ключевого целевого индикатора положительный, рассчитывается путем соотношения фактического исполнения к плановому значению. В случае, если характер динамики ключевого целевого индикатора отрицательный, коэффициент достижения каждого ключевого целевого индикатора предусмотренного в меморандуме, рассчитывается путем соотношения планового значения к фактическому исполнению.

      Если коэффициент достижения ключевого целевого индикатора больше единицы, то коэфициент достижения приравнивается единице.

      Если коэффициент достижения ключевого целевого индикатора меньше единицы, то учитывается фактический коэффициент достижения ключевого целевого индикатора.

      В случае отсутствия фактических данных за отчетный год по достижению ключевых целевых индикаторов, учитываются предварительные данные отчетного года.

      При недостижении ключевых целевых индикаторов в случаях, связанных с изменением прогноза социально-экономического развития страны, учитывается фактическое значение ключевого целевого индикатора в сравнении с уточненным прогнозом.

      Штрафные баллы применяются при перевыполнении планового значения ключевого целевого индикатора более чем на 25 %. В случае, если по ключевому целевому индикатору отмечается перевыполнение фактического значения от планового значения более чем на 25 %, то производится вычитание 0,2 штрафных баллов за каждый зафиксированный факт перевыполнения плановых значений.

      25. Канцелярия Премьер-Министра Республики Казахстан после проведения оценки в течение пяти рабочих дней направляет итоги оценки реализации меморандума в государственные органы и местные исполнительные органы.


  Приложение 1
к Правилам разработки и оценки меморандума
государственного органа, входящего
в структуру Правительства Республики Казахстан,
местного исполнительного органа
области, города республиканского значения, столицы
  Форма
Утверждаю
Премьер-Министр
Республики Казахстан
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
"__"_________20 года

МЕМОРАНДУМ

      Министр/аким ______________________________________________________________
                  (наименование государственного органа/области, города)
      _____________________________________________________ руководствуясь
(Ф.И.О. руководителя государственного органа/акима области,
городов республиканского значения, столицы)
пунктом 6 статьи 62 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, обязуется
в планируемом финансовом году:
1) достигнуть следующих ключевых целевых индикаторов:


п/п

Наименование ключевого целевого индикатора

Источник информации

Единица измерения

Фактическое значение по предыдущему году

Прогнозное значение текущего года (оценка)*

Плановое значение на планируемый год

1

2

3

4

5

6

7

1.







      2) предпринять все необходимые меры, направленные на достижение (выполнение) ключевых целевых индикаторов, предусмотренных в меморандуме государственного органа/местного исполнительного органа.

      (первый руководитель государственного органа/аким области/города)       _____________________________________________

      подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Место печати                                                       Дата

      *прогнозное значение текущего года формируется исходя из соответствующего значения ключевого целевого индикатора, достигнутого в текущем периоде, и оценки его достижения до конца текущего года с учетом имеющихся предпосылок.


  Приложение 2
к Правилам разработки и оценки
меморандума государственного органа,
входящего в структуру Правительства
Республики Казахстан, местного
исполнительного органа области, города
республиканского значения, столицы
  Форма

Заключение

      по оценке реализации меморандума _____________________________________________________
      за 20__ финансовый год             (наименование государственного органа/области, города)
      Меморандум, заключенный с ______________________________
                  (количество)
      в 20__ году содержит ___________ключевых целевых индикаторов,
                        (количество)
      по результатам года _____________достигнуты и __________ не достигнуты.
      1.Согласно проведенному анализу в 20__ году достигнуты/не достигнуты следующие ключевые целевые индикаторы:

№ п/п

Наименование ключевого целевого индикатора

Единица измерения

Плановое значение на 20__ год

Фактическое значение

Коэффициент достижения ключевого целевого индикатора

Штрафные баллы
(в случае перевыполнения более чем на 25 %)

1

2

3

4

5

6

7

1.







Итоговый коэффициент:

Итоговый балл по достижению ключевого целевого индикатора:

Общий балл с учетом вычета штрафных баллов:

      2.Выводы. Заведующий___________________________________      _____________________________
      (наименование структурного подразделения       подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии)
      Канцелярии Премьер-Министра                         Дата
      Республики Казахстан)
     

  Приложение 3
к Правилам разработки и оценки
меморандума государственного органа,
входящего в структуру Правительства
Республики Казахстан, местного исполнительного
органа области, города республиканского значения, столицы

Шкала диапазонов степени эффективности реализации меморандума

Диапазон оценки меморандума в баллах

Рейтинг

от

до

90

100

высокая степень эффективности реализации меморандума

70

89,99

средняя степень эффективности реализации меморандума

50

69,99

низкая степень эффективности реализации меморандума

менее 49,99

неэффективная степень реализации меморандума