Инвесторлар үшін "бір терезені" ұйымдастыру қағидаларын, сондай-ақ инвестициялар тарту кезінде өзара іс-қимыл жасау тәртібін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 13 тамыздағы № 585 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 14 шiлдедегi № 586 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 14.07.2023 № 586 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 282-1-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Инвесторлар үшін "бір терезені" ұйымдастыру қағидалары, сондай-ақ инвесторлар тарту кезінде өзара іс-қимыл жасау тәртібі бекітілсін.

      2. "Инвесторлар үшін "бір терезе" қызметін ұйымдастыру туралы қағидаларды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 30 желтоқсандағы № 1133 қаулысының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2015 ж., № 77-78-79, 580-құжат) күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметің
2019 жылғы 13 тамыздағы
№ 585 қаулысымен
бекітілген

Инвесторлар үшін "бір терезе" қызметін ұйымдастыру қағидалары, сондай-ақ инвестициялар тарту кезінде өзара іс-қимыл тәртібі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Бір терезені" ұйымдастыру қағидалары, сондай-ақ инвестициялар тарту кезінде өзара іс-қимыл жасау тәртібі (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 282-1-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді.

      Қағидалар сыртқы, орталық және өңірлік деңгейлерде инвесторлар үшін мемлекеттік және өзге де көрсетілетін қызметтерді тарту, сүйемелдеу және көрсету жөніндегі қызметтің тиімділігін арттыру арқылы Қазақстан Республикасының инвестициялық ахуалын жақсарту мақсатында әзірленді.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 24.06.2022 № 425 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) инвестициялар жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – арнайы инвестициялық келісімшарттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын инвестициялық келісімшарттар жасасу және олардың орындалуын бақылау жөніндегі мемлекеттік орган;

      2) инвестициялар тарту саласындағы ұлттық компания (бұдан әрі – ұлттық компания) – инвестициялық жобаларды іске асыру шарттарының перспективаларын талқылау кезінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің мүдделерін білдіретін ұлттық компания мәртебесі бар заңды тұлға;

      2-1) Task Force – Ұлттық компанияның инвестициялар туралы келісімдерге қол қойылуға тиіс инвестициялық жобалар пулын қалыптастыруға және сүйемелдеуге жауап беретін инвестициялар тарту саласындағы құрылымдық бөлімшесі;

      3) инвестицияларды тарту саласындағы өңірлік ұйым (бұдан әрі – өңірлік ұйым) – инвестицияларды тарту және инвесторларды сүйемелдеу мақсатында жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;

      4) инвесторлар үшін "бір терезе" қағидаты – инвесторлардың құжаттарды жинау мен дайындауға қатысуын барынша азайтуды және олардың мемлекеттік органдармен тікелей байланысын шектеуді көздейтін ұлттық компанияның және оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктерінің, өңірлік ұйымдарының тарапынан мемлекеттік көрсетілетін қызметтері, сондай-ақ өзге ұйымдар көрсететін басқа да қызметтерді алуда инвесторларға жәрдемдесудің орталықтандырылған нысаны;

      5) көрсетілген қызметті беруші – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік және өзге де қызметтер көрсететін орталық мемлекеттік органдар мен ұйымдар, Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері, жергілікті атқарушы органдар, сондай-ақ заңды тұлғалар;

      6) инвесторды "бір терезе" қағидаты бойынша сүйемелдеу (бұдан әрі – инвесторды сүйемелдеу) – инвестицияларды тарту саласындағы ұлттық компания және оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктері, инвестицияларды тарту саласындағы өңірлік ұйымдар тарапынан инвесторға ақпараттық, консультациялық, ұйымдастырушылық жәрдемдесу жөніндегі іс-шаралар кешені;

      7) Инвесторларды тарту мәселелері жөніндегі кеңес (Инвестициялық штаб) – Қазақстан Республикасының аумағында пысықталатын және инвестициялар тарту жөніндегі мемлекеттік саясат шеңберінде әлеуетті инвесторлармен жұмысты жандандыруға бағытталған инвестициялық жобалар бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар тұжырымдау, оның ішінде кейінге қалдыру шарттарын, сондай-ақ Үкімет басшылығының деңгейінде шешімдер қабылдауды талап ететін инвестициялық жобалар бойынша мәселелерді қарауды ескере отырып тұжырымдау мақсатында құрылған Қазақстан Республикасы Үкіметінің жанындағы консультативтік-кеңесші орган;

      8) "Investor relationship management" ақпараттық мониторинг жүйесі (бұдан әрі – IRM) – қазақстандық, шетелдік инвесторлар мен кәсіпкерлер үшін инвесторлар, инвестициялық жобалар, өндірістік алаңдар және әлеуетті инвесторлардың ақпараттық сауалдары туралы толық, дұрыс және өзекті ақпарат қамтылған бірыңғай ақпараттық алаң;

      8-1) инвестициялық жобалардың бірыңғай пулы – бастамашылары жеке кәсіпкерлік субъектілері (отандық және шетелдік инвесторлар) болатын, құны 500 (бес жүз) миллион теңгеден асатын, экономиканың шикізатқа қатысты емес салаларында іске асырылатын және пысықталатын жобалардың уәкілетті орган қалыптастыратын тізбесі;

      9) инвестициялық жоба (бұдан әрі – Жоба) – мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасын, оның ішінде концессиялық жобаны іске асыру барысында құрылған, кеңейтілген және (немесе) жаңартылған өндірістерді қоса алғанда, жаңа өндірістерді құруды, қолданыстағы өндірістерді кеңейтуді және (немесе) жаңартуды көздейтін іс-шаралар кешені;

      10) инвестор – Қазақстан Республикасында инвестицияларды жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғалар;

      11) фронт-офистер жүйесі – консультацияларды, мемлекеттік және өзге де қызметтерді көрсету, кездесулер, келіссөздер және Қазақстан Республикасының инвестициялық мүмкіндіктері таныстырылымын өткізу үшін қажетті инфрақұрылымы бар арнайы бөлінген алаңдарда жүзеге асырылатын осы Қағидалардың 1-тармағында көрсетілген мүдделі органдар мен ұйымдардың өзара іс-қимылын қамтамасыз ететін үш деңгейлі (сыртқы, орталық және өңірлік деңгей) жүйе.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 24.06.2022 № 425 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

2-тарау. Қазақстан Республикасында инвестициялық жобаларды іске асыру мақсатында ұлттық компанияның және оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктерінің, өңірлік ұйымдардың инвесторларды "бір терезе" қағидаты бойынша сүйемелдеуін ұйымдастыру тәртібі

      3. Осы Қағидалар шеңберінде инвесторларға қызметтер көрсету сыртқы, орталық және өңірлік деңгейлердегі фронт-офистер жүйесі арқылы жүзеге асырылады.

      Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері, Ұлттық компанияның өкілдіктері мен өкілдері, мемлекеттік органдардың, сондай-ақ инвестициялық саясатты іске асыруға және инвестициялық жобаларды сүйемелдеуге, сондай-ақ инвесторлардың Қазақстан Республикасында өндірілген өнімдерін ілгерілетуге жауапты ұйымдардың өкілдіктері мен өкілдері сыртқы деңгейдегі фронт-офистердің субъектілері болып табылады.

      Ұлттық компания, Task Force, Қазақстан Республикасының орталық мемлекеттік органдары, "Атамекен" Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы, акцияларының бақылау пакеттері мемлекетке тиесілі ұлттық холдингтер, ұлттық компаниялар және өнеркәсіптік-инновациялық қызметті қолдау және кәсіпкерлікті дамыту саласындағы басқа да ұйымдар орталық деңгейдегі фронт-офистердің субъектілері болып табылады.

      Қазақстан Республикасының жергілікті атқарушы органдарының бөлімшелері, Ұлттық компанияның өңірлік өкілдіктері және өкілдері, Қазақстан Республикасының жергілікті атқарушы органдары айқындайтын өңірлік ұйымдар, орталық мемлекеттік органдардың өкілдері, сондай-ақ инвестициялық саясатты іске асыруға, жобаларды іске асыруға және сүйемелдеуге жауапты өнеркәсіптік-инновациялық қызметті, инвестициялық қызметті қолдау мен шағын және орта бизнесті дамыту саласындағы ұйымдардың, сондай-ақ мемлекеттік және өзге де қызметтер көрсететін өзге де ұйымдардың өкілдіктері мен өкілдері өңірлік деңгейдегі фронт-офистердің субъектілері болып табылады.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 24.06.2022 № 425 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      4. Сыртқы және орталық деңгейдегі фронт-офистердің қызметін ұйымдастыру және қаржыландыру – республикалық бюджеттен, өңірлік деңгейдегі фронт-офистер жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      5. Экономиканың барлық салаларында инвестициялар көлемі 7500000 (жеті миллион бес жүз мың) айлық есептік көрсеткіштен басталатын жобаларды іске асыратын инвесторларға қатысты "бір терезе" қағидаты бойынша қызметтер көрсетуді Task Force жүзеге асырады.

      Экономиканың барлық салаларында инвестициялар көлемі 150000 (бір жүз елу мың) айлық есептік көрсеткіштен басталатын жобаларды іске асыратын инвесторларға қатысты "бір терезе" қағидаты бойынша қызметтер көрсетуді Ұлттық компания және оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктері жүзеге асырады.

      Экономиканың барлық салаларында инвестициялар көлемі 150000 (бір жүз елу мың) айлық есептік көрсеткіштен аз жобаларды іске асыратын қалған инвесторларға қатысты "бір терезе" қағидаты бойынша қызметтер көрсетуді өңірлік ұйымдар жүзеге асырады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 24.06.2022 № 425 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      6. Инвесторларды "бір терезе" қағидаты бойынша сүйемелдеу фронт-офистер арқылы мынадай функцияларды орындау арқылы жүзеге асырылады:

      сыртқы деңгейдегі фронт-офис субъектілерінің функциялары:

      1) әлеуетті инвесторларды ақпараттық-консультациялық қолдау, оның ішінде Қазақстан Республикасының инвестициялық мүмкіндіктері туралы ақпарат беру;

      2) әлеуетті инвесторлардың, оның ішінде трансұлттық және басқа да компаниялардың Қазақстан Республикасына сапарларын ұйымдастыру;

      3) шетелдік компанияның, оның ішінде зәкірлі және трансұлттық компаниялардың Қазақстан Республикасына инвестициялау ниеттерін растайтын құжаттарға қол қою;

      4) экономиканың барлық салаларында әлеуетті шетелдік инвесторларды сәйкестендіру;

      5) болу елінде үкіметтік, үкіметтік емес және корпоративтік секторлардың компанияларымен іскерлік байланыстар орнату;

      6) шетелдік инвесторлардың жалпы дерекқорын қалыптастыру үшін Қазақстан Республикасының елшілігін немесе консулдығын хабардар ете отырып, жетекшілік ететін елде ірі компаниялармен, оның ішінде зәкірлі және трансұлттық компаниялармен кездесулер өткізу;

      7) қайта инвестициялауға ынталандыру мақсатында Қазақстан Республикасында инвесторлар өндірген өнімді ілгерілету және инвестицияларды тарту мәселелері бойынша екіжақты сапарларға, іскерлік кеңестерге қатысу;

      8) болу еліндегі іскерлік қоғамдастықтарда инвестициялық ұсыныстарды ілгерілету;

      9) болу елінің аумағында инвестициялық сипаттағы іс-шараларды (роуд-шоу, бизнес-форумдар, дөңгелек үстелдер және т. б.) ұйымдастыру және оларға қатысу арқылы Қазақстан Республикасының инвестициялық имиджін ілгерілету;

      10) болу елдерінің мүдделі топтарын Қазақстан Республикасында және болу елінде алдағы болатын ең маңызды инвестициялық іс-шаралар туралы хабардар ету;

      11) шетелдік ірі компаниялардың тізбесін қалыптастыру;

      12) кездесулердің, ұйымдастырылған сапарлардың және қол қойылған меморандумдардың қорытындылары бойынша қол жеткізілген инвестициялық уағдаластықтардың іске асырылуына талдау және мониторинг жүргізу;

      13) қайта инвестициялауға ынталандыру мақсатында Қазақстан Республикасында инвесторлар өндірген өнімді ілгерілету;

      14) елдік талдауды қалыптастыру үшін ақпарат жинау;

      15) инвесторлардың жүйелі проблемалық мәселелері бойынша ұсыныстарды анықтау және енгізу;

      16) тиімділіктің негізгі көрсеткіштерінің орындалуын қамтамасыз ету және уәкілетті органға есеп ұсыну;

      17) мемлекеттік және өзге де қызметтерді сапалы және уақтылы көрсетуді қамтамасыз ету;

      18) инвестициялық жобалар мен бастамалар бойынша IRM ақпаратын қалыптастыру және өзектендіру;

      19) инвестициялық қызмет туралы деректерді жыл сайын жаңарта отырып, елдік инвестициялық бағдарламаларды әзірлеуге қатысу;

      орталық деңгейдегі фронт-офис субъектісінің функциялары:

      1) Қазақстан Республикасының инвестициялық тартымдылығын жақсарту бойынша талдамалық зерттеулер жүргізу;

      2) инвесторлардың қызметін сүйемелдеуді қамтамасыз ету, оның ішінде инвесторлардың мемлекеттік органдармен, өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілерімен, сондай-ақ жеке кәсіпкерлік субъектілерінің бірлестіктерімен кездесулерін ұйымдастыру, инвестициялық тақырып бойынша бизнес-форумдар, конференциялар және семинарлар өткізу, жұмыс істеп тұрған және перспективалы инвесторлардың дерекқорын қалыптастыру және жүргізу, инвесторларға туындайтын мәселелерді шешуде жәрдем көрсету;

      3) Қазақстан Республикасының қолайлы инвестициялық имиджін ілгерілету, оның ішінде инвестициялық мүмкіндіктер туралы ақпарат беру;

      4) инвесторлармен келіссөздер қорытындысы бойынша қол жеткізілген ресми уағдаластықтарды іске асыру мониторингін жүргізу;

      5) инвесторлардың қатысуымен іске асырылатын өнеркәсіптік-инновациялық жобаларға мониторинг жүргізу;

      6) мемлекеттік қызметтерді, сондай-ақ өзге ұйымдар көрсететін басқа да қызметтерді алуда инвесторларды сүйемелдеу бөлігінде "бір терезе" қағидаты бойынша инвесторлармен өзара іс-қимыл жасау;

      7) өңірлік деңгейдегі фронт-офистердің мемлекеттік және өзге де қызметтерді сапалы және уақтылы көрсетуіне мониторингті жүзеге асыруда уәкілетті органға жәрдем көрсету;

      8) инвесторларға қаржыландыруды құрылымдау және инвестициялық жобаларды іске асыру үшін рұқсат беру құжаттарын алу мәселелері бойынша жәрдем көрсету;

      өңірлік деңгейдегі фронт-офис субъектілерінің функциялары:

      1) тиісті өңірдің инвестициялық тартымдылығын жақсарту бойынша талдамалық зерттеулер жүргізу;

      2) инвесторлардың қызметін ақпараттық сүйемелдеуді қамтамасыз ету, оның ішінде жергілікті және орталық мемлекеттік органдармен, өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілерімен, сондай-ақ жеке кәсіпкерлік субъектілерінің бірлестіктерімен кездесулер ұйымдастыру, инвестициялық тақырып бойынша бизнес-форумдар, конференциялар және семинарлар өткізу, инвесторлардың өңірлік дерекқорын қалыптастыру және жүргізу;

      3) өңірдің қолайлы инвестициялық имиджін ілгерілету, оның ішінде өңірдің инвестициялық мүмкіндіктері туралы ақпарат беру;

      4) инвесторлармен келіссөздер қорытындысы бойынша қол жеткізілген ресми уағдаластықтарды іске асыру мониторингін жүргізу;

      5) өңір аумағында инвесторлардың қатысуымен іске асырылатын өнеркәсіптік-инновациялық жобаларға мониторинг жүргізу;

      6) ұлттық компания және оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктері өткізген, оның ішінде шет мемлекеттің аумағында ұйымдастырған инвестициялық тақырып бойынша іс-шараларға қатысу;

      7) ұлттық компанияға және оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктеріне өңірдегі инвестициялық қызмет, оның ішінде инвестицияларды талап ететін өнеркәсіптік-инновациялық жобалар, инвесторлар туралы өзекті ақпаратты тұрақты түрде ұсыну;

      8) мемлекеттік қызметтерді, сондай-ақ өзге ұйымдар көрсететін басқа да қызметтерді алу кезінде инвесторларды сүйемелдеу бөлігінде "бір терезе" қағидаты бойынша инвесторлармен өзара іс-қимыл жасасу;

      9) инвесторлардың туындаған мәселелерін шешуге, оның ішінде құрылтай құжаттарына сәйкес қолда бар өкілеттіктер шегінде орталық мемлекеттік органдармен және ұйымдармен кездесулерге бастамашылық ету жолымен көмек көрсету;

      10) инвесторларға инженерлік коммуникациялар жүргізуге, жер учаскелері бойынша ақпарат алуға, оларды ресімдеуге, беруге, сондай-ақ инвестициялық жобаларды іске асыру үшін өзге де рұқсат беру құжаттарын алуға жәрдем көрсету.

      Осы Қағидалардың 6-тармағы үшінші абзацының 2), 8) және 9) тармақшаларында көзделген өңірлік деңгейдегі фронт-офистер субъектілерінің функцияларын Қазақстан Республикасының орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдарын қоспағанда, өңірлік деңгейдегі фронт-офистердің барлық субъектілері жүзеге асырады.

      Ескерту. 6-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 24.06.2022 № 425 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

3-тарау. Орталық және өңірлік деңгейде инвестицияларды тарту үшін инвестициялық жобаларды сүйемелдеуді ұйымдастыру мәселесі бойынша уәкілетті органның ұлттық компаниямен және оның өңірлік өкілдерімен және өкілдіктерімен, өңірлік ұйымдармен өзара іс-қимыл тәртібі

      7. Ұлттық компаниямен және оның өңірлік өкілдерімен және өкілдіктерімен, өңірлік ұйымдармен өзара іс-қимыл шеңберінде уәкілетті орган:

      1) кеңестерді ұйымдастыру және жұмыс топтарын құру жолымен проблемалық мәселелерді шешу бойынша инвесторларға жәрдем көрсетеді;

      2) Инвестициялық штабтың отырысына инвестициялық ахуалды және инвестициялық, оның ішінде іске асырылуында прогресс жоқ жобаларды жақсарту жөніндегі мәселелерді шығарады;

      3) инвесторлардың проблемалық мәселелерін шешу бойынша жүргізілген жұмыс туралы ақпарат сұратады.

      Ескерту. 7-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 24.06.2022 № 425 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      8. Уәкілетті орган фронт-офистермен өзара іс-қимыл шеңберінде:

      1) сыртқы және орталық фронт-офистердің мақсаттары мен міндеттерін айқындайды;

      2) фронт-офистер қызметін үйлестіруді жүзеге асырады;

      3) олардың тиімділігінің негізгі көрсеткіштерін әзірлейді және фронт-офистерге жібереді;

      4) фронт-офистердің қызметіне баға береді;

      5) ұлттық компанияның орталық және өңірлік деңгейдегі фронт-офистердің қызметі туралы есебін қабылдайды;

      6) орталық және өңірлік деңгейдегі фронт-офис субъектілерінің мемлекеттік және өзге де қызметтерді сапалы және уақтылы көрсетуі бойынша мониторингті жүзеге асыру үшін ұлттық компаниядан ақпарат сұратады;

      7) ұлттық компанияның елдік және өңірлік талдау нәтижелерін, сондай-ақ инвестициялар тарту саласындағы халықаралық тәжірибені сұратады;

      8) инвесторлармен өткізілген кездесулер мен келіссөздер қорытындылары туралы ақпарат сұратады;

      9) ұлттық компанияның және өңірлік ұйымдардың инвестициялық іс-шараларының тақырыбын, өткізу күнін және орнын келіседі;

      10) сыртқы деңгейдегі фронт-офистердің қызметі бойынша есептілікті қабылдайды.

4-тарау. Ұлттық компанияның және оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктерінің, өңірлік ұйымдардың инвестициялар тарту мәселелері бойынша шет елдегі мекемелермен, мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен, ұйымдармен, сондай-ақ өзге де мемлекеттік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл тәртібі

      9. Фронт-офистермен өзара іс-қимыл шеңберінде қызмет берушілер:

      1) фронт-офис субъектілерінің өтініші бойынша инвесторлардың мемлекеттік қызметтерді және олармен байланысты қызметтерді алуға арналған өтінімді дайындау және ресімдеу үшін қажетті материалдарды, құжаттарды және өзге де ақпаратты ұсынуды қамтамасыз етеді;

      2) фронт-офис субъектілерінің өтініші бойынша электрондық немесе жазбаша нысанда мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін уақтылы түсіндіруді қамтамасыз етеді.

      10. Ұлттық компания және Task Force сыртқы деңгейдегі фронт-офистермен өзара іс-қимыл жасау шеңберінде:

      1) сыртқы деңгейдегі фронт-офис субъектілерінің сұрауы бойынша:

      а) инвестормен кездесулер өткізеді, қажет болған жағдайда оның тиісті мемлекеттік органдармен және ұйымдармен, оның ішінде өңірлік деңгейде кездесулерін қамтамасыз етеді;

      б) Қазақстан Республикасының аумағында жобаларды іске асыру мақсатында мемлекеттік және өзге де көрсетілетін қызметтерді алу үшін құжаттарды жинау, дайындау және ресімдеу кезінде ақпараттық және консультациялық қолдау көрсетеді;

      2) Қазақстан Республикасының және өңірлердің инвестициялық әлеуеті, инвестициялық ахуалы туралы талдамалық және ақпараттық материалдарды жібереді, оларда:

      а) ахуал, халық, коммуналдық қызметтердің, электр энергиясының тарифтері, бағыттар, логистика және т. б.;

      б) өңірлер бойынша бөле отырып, инвестицияларды талап ететін жобалар және тауаша жобалар;

      в) шетелдік инвесторлар үшін әлеуетті серіктестер;

      г) дайын және жоспарланып отырған индустриялық алаңдар;

      д) кадрлық әлеует;

      е) мемлекеттік қолдау шаралары туралы ақпарат қамтылады;

      3) инвесторлармен жұмысты жақсарту бойынша семинарлар өткізеді;

      4) IRM жұмысын және оған қол жеткізуді қамтамасыз етеді және рұқсат береді;

      5) елдік инвестициялық талдау жүргізу үшін ақпарат сұратады.

      Ескерту. 10-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 24.06.2022 № 425 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      11. Ұлттық компания және Task Force өңірлік деңгейдегі фронт-офистермен өзара іс-қимыл жасау шеңберінде:

      1) өңірлік деңгейдегі фронт-офистер субъектілерінің сұрау салулары бойынша мемлекеттік қолдауды ұсыну шаралары, тәртібі, шарттары мен көлемдері туралы ақпаратты, оның ішінде инвесторлар үміткер болуы мүмкін қолдау құралдары туралы ақпаратты ұсынады;

      2) инвесторлармен жұмысты жақсарту бойынша семинарлар өткізеді;

      3) Қазақстан Республикасының аумағында жобаларды іске асыру мақсатында құжаттарды жинау, дайындау және ресімдеу кезінде ақпараттық және консультациялық қолдау көрсетеді;

      4) IRM жұмысын қамтамасыз етеді;

      5) инвестициялар жөніндегі уәкілетті органға ақпарат беру мақсатында атқарылған жұмыс туралы есепті сұратады;

      6) өңірлік инвестициялық талдауды қалыптастыру үшін ақпарат сұратады.

      Ескерту. 11-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 24.06.2022 № 425 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      12. Уәкілетті органмен, Ұлттық компаниямен және Task Force-пен өзара іс-қимыл жасау шеңберінде өңірлік деңгейдегі фронт-офистер:

      1) заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық жобаларды табысты іске асыру үшін бірлесіп күш-жігер жұмсайды;

      2) өңірдің инвестициялық әлеуеті, инвестициялық ахуалы туралы талдамалық және ақпараттық материалдарды жібереді оларда:

      а) климаты, халқы, коммуналдық көрсетілетін қызметтердің, электр энергиясының тарифтері, бағыттар, логистика туралы және басқа да ақпарат;

      б) жоба бойынша жартыжылдық негізде өзекті ақпараты және есеп-қисабы бар (қаржылық көрсеткіштер, тұтыну, экспорт/импорт, экспорттық әлеует және басқа да ақпарат), инвестицияларды талап ететін тауаша жобалар;

      в) шетелдік инвесторлар үшін әлеуетті әріптестер;

      г) дайын және жоспарланып отырған индустриялық алаңдар;

      д) кадрлық әлеует туралы ақпарат қамтылады;

      3) инвестициялар көлемі 150000 (бір жүз елу мың) айлық есептік көрсеткіштен аз және экономиканың барлық салаларында іске асырылатын жобаларды іске асыру бойынша атқарылған жұмыс туралы есептер ұсынады;

      4) іске асырылатын және әлеуетті инвестициялық жобалардың қажетті өзекті ақпараты бар бірыңғай пулын тиісті салалық мемлекеттік органдармен келісу бойынша тоқсан сайынғы негізде жібереді;

      5) шетелдік инвестициялар қатысатын табысты жобалардың іске асырылуын бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау бойынша бірлескен жұмысты жүргізеді;

      6) өңірдің инвестициялық мүмкіндіктерін таныстыру мақсатында әзірленетін таныстырылымдық-имидждік материалдардың жобаларын келісуге жібереді;

      7) инвестордың сұратуы бойынша ақпаратты 5 (бес) жұмыс күні ішінде жібереді;

      8) дипломатиялық арналар арқылы шетелдік тараппен инвестициялық ынтымақтастық туралы ресми хат алмасуды жүргізеді.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 24.06.2022 № 425 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      13. Сыртқы деңгейдегі фронт-офистер өңірлік деңгейдегі фронт-офистермен өзара іс-қимыл шеңберінде:

      1) елдік және өңірлік талдаулармен алмасуды жүзеге асырады;

      2) инвесторлардың жергілікті әріптестерді іздестіру туралы сұрау салуларын жолдайды;

      3) әлеуетті инвесторлар туралы ақпарат береді.

      14. Өңірлік деңгейдегі фронт-офистер сыртқы деңгейдегі фронт-офистермен өзара іс-қимыл шеңберінде:

      1) инвесторларды іздестіру туралы сұрау салулар жібереді;

      2) әлеуетті тауашалар туралы ақпарат береді.

      15. Сыртқы деңгейдегі фронт-офистер орталық деңгейдегі фронт-офиспен өзара іс-қимыл шеңберінде:

      1) инвесторларға консультациялар беру үшін қажетті ақпаратты сұратады;

      2) елдік инвестициялық талдау үшін ақпарат береді;

      3) әлеуетті инвесторлардың тізбесін қалыптастырады және ұсынады;

      4) дайын инвестициялық ұсыныстарды, оның ішінде халықаралық стандарттар бойынша дайындалған ұсыныстарды таргеттей отырып, әлеуетті инвесторлармен нақты келіссөздер жүргізеді.

      Ескерту. 15-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 24.06.2022 № 425 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      15-1. Уәкілетті органмен, Ұлттық компаниямен және Task Force-пен өзара іс-қимыл жасау шеңберінде орталық деңгейдегі фронт-офистер:

      1) заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық жобаларды табысты іске асыру үшін бірлесіп күш-жігер жұмсайды;

      2) бірлескен бұйрықпен инвесторларға қызметтер көрсету және оларды мемлекеттік органдарда сүйемелдеу шеңберінде өзара іс-қимыл жасау үшін жауапты адамдарды және ақпарат/қызметтер ұсыну мерзімдерін айқындайды;

      3) инвестициялар көлемі 150000 (бір жүз елу мың) айлық есептік көрсеткіштен басталатын жобаларды, оның ішінде көлемі 7500000 (жеті миллион бес жүз мың) айлық есептік көрсеткіштен басталатын және экономиканың барлық салаларында іске асырылатын жобаларды іске асыру бойынша атқарылған жұмыс туралы есептер ұсынады;

      4) іске асырылатын және әлеуетті инвестициялық жобалардың қажетті өзекті ақпараты бар бірыңғай пулын жергілікті атқарушы органдармен келісу бойынша тоқсан сайынғы негізде жібереді;

      5) жоба бойынша жартыжылдық негізде өзекті ақпараты мен есеп-қисабы бар (қаржылық көрсеткіштер, тұтыну, экспорт/импорт, экспорттық әлеует және т.б.), инвестицияларды талап ететін тауаша жобалар бойынша ақпарат жібереді;

      6) ақпаратты инвестордың сұратуы бойынша 5 (бес) жұмыс күні ішінде жібереді;

      7) мемлекеттік қолдау көрсету шаралары, тәртібі, шарттары мен көлемі туралы ақпарат, оның ішінде инвесторлар үміткер болатын ықтимал қолдау құралдары туралы ақпарат алмасады;

      8) Қазақстан Республикасындағы және шет елдердегі инвестициялық іс-шараларға (бизнес-форумдар, роуд-шоулар, конференциялар, семинарлар/вебинарлар және өзге де іс-шаралар) қатысады;

      9) дипломатиялық арналар арқылы шетелдік тараппен инвестициялық ынтымақтастық туралы ресми хат алмасуды жүргізеді;

      10) экономиканың жекелеген салаларының инвестициялық мүмкіндіктерін және мемлекеттік қолдау шараларын таныстыру мақсатында әзірленетін таныстырылымдық-имидждік материалдардың жобаларын келісуге жібереді;

      11) бірлескен бұйрық негізінде шетелдік инвестициялар қатысатын табысты жобалардың іске асырылуын бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау бойынша бірлескен жұмыс жүргізеді.

      Ескерту. 4-тарау 15-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 24.06.2022 № 425 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      15-2. Уәкілетті орган және Ұлттық компания фронт-офистер жүйесімен өзара іс-қимыл жасау шеңберінде:

      1) инвестициялық жобаларды іске асыру шеңберінде инвестордың сұратуы бойынша ақпарат алмасады;

      2) Қазақстанның инвестициялық ахуалы, сондай-ақ әлеуетті инвесторлар үшін өңдеуші өнеркәсіпті мемлекеттік қолдау туралы бірлескен семинарлар/вебинарлар өткізеді.

      Ескерту. 4-тарау 15-2-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 24.06.2022 № 425 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

5-тарау. Инвесторлардың инвестициялық қызметін жүзеге асыру үшін мемлекеттік органдар мен өзге де ұйымдар көрсететін мемлекеттік және басқа да қызметтер көрсету процесінің мониторингі, сондай-ақ инвестицияларды тарту үшін инвестициялық жобаларды сүйемелдеу мониторингінің тәртібі

      16. Инвесторларды сүйемелдеу, сондай-ақ фронт-офистер субъектілері ұсынатын инвесторлар үшін мемлекеттік және өзге де көрсетілетін қызметтерді уақтылы және сапалы ұсыну жөніндегі қызметтің мониторингін уәкілетті орган жүзеге асырады.

      17. Уәкілетті орган қызметті бағалау және түйінді көрсеткіштерге қол жеткізу бойынша жүргізілетін жұмыс шеңберінде тоқсан сайынғы негізде ұлттық компания және сыртқы деңгейдегі фронт-офис субъектілері ұсынатын ақпарат негізінде фронт-офис субъектілерінің жобаларды сүйемелдеу процесіне, сондай-ақ мемлекеттік және басқа да қызметтер көрсетуіне мониторинг жүргізеді.

      18. Өңірлік деңгейдегі фронт-офистер субъектілері есепті тоқсаннан кейінгі айдың 15-күнінен кешіктірілмейтін мерзімде атқарылған жұмыс туралы есепті ұлттық компанияға жібереді.

      Ұлттық компания өзінің өңірлік өкілдері мен өкілдіктерінен, өңірлік деңгейдегі фронт-офис субъектілерінен алынған деректер негізінде өңірлік және орталық деңгейдегі фронт-офис субъектілерінің қызметі туралы тоқсан сайынғы жиынтық есепті қалыптастырады және есепті тоқсаннан кейінгі айдың 20-күнінен кешіктірмей жиынтық есепті уәкілетті органға жібереді.

      19. Сыртқы деңгейдегі фронт-офис субъектілері есепті тоқсаннан кейінгі айдың 15-күнінен кешіктірмей атқарылған жұмыс туралы есепті уәкілетті органға жібереді.

      20. Мониторинг нәтижелері ұсыныстарды әзірлеу, сондай-ақ туындайтын жүйелі және жедел мәселелерді шешу бойынша тиісті шараларды уақтылы анықтау және қабылдау үшін пайдаланылады.

      21. Мониторинг жүргізу нәтижелері туралы қалыптастырылған есеп уәкілетті органның ақпараттық ресурсында орналастырылады.

6-тарау. "Бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алу үшін құжаттарды ресімдеу тәртібі

      22. Ұлттық компания және оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктері, өңірлік ұйымдар инвесторлардың көрсетілетін қызметті берушілерге мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді ұсынуға құжаттарын берген сәттен бастап және осы мемлекеттік қызметтерді бергенге дейін мемлекеттік қызметтерді уақтылы және толық көрсету және инвесторларға консультациялық қолдау көрсету мәселелері бойынша инвесторды сүйемелдеуді жүзеге асырады.

      23. Ұлттық компанияға және оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктеріне, өңірлік ұйымдарға жүгінген инвесторлар мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарында белгіленген тізбе бойынша құжаттарды (бұдан әрі – инвестордың құжаттары) қоса бере отырып, осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес өтінішті ұсынады.

      Ұлттық компания және оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктері, өңірлік ұйымдар инвестордың құжаттарын фронт-офистерде қабылдайды.

      24. Инвесторлардың ұлттық компанияға және оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктеріне, өңірлік ұйымдарға тиісті түрде толтырылған және ұсынылған құжаттарын ұлттық компания, оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктері, өңірлік ұйымдары көрсетілетін қызметті берушіге мемлекеттік қызметтерді ұсыну үшін бір жұмыс күні ішінде жібереді.

      Көрсетілетін қызметті берушілер мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің талаптары мен стандарттарына сәйкес келмейтін құжаттарды қайтарған жағдайда ұлттық компания, оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктері, өңірлік ұйымдар бір жұмыс күні ішінде инвесторды немесе оның өкілін хабардар етеді.

      Ұлттық компания, оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктері, өңірлік ұйымдар инвестордан немесе оның өкілінен қажетті құжаттарды алғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды қайта жолдайды.

      25. Ұлттық компания және оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктері, өңірлік ұйымдар құжаттарды қабылдаған кезде инвесторға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру күнін көрсете отырып, қабылданған тиісті құжаттар туралы қолхат береді.

      26. Инвесторға дайын құжаттарды беруді ұлттық компанияның қызметкері, оның өңірлік өкілдері және өкілдігі, өңірлік ұйым жеке басын куәландыратын құжатты (не сенімхатты) ұсынған кезде қабылданған құжаттар туралы қолхаттың негізінде жүзеге асырады.

      27. Ұлттық компания мен оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктерінің, өңірлік ұйымдардың, көрсетілетін қызметті берушілердің инвестордың құжаттарын алу уақыты және ұлттық компания мен оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктерінің, өңірлік ұйымдардың дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті берушілерден алу уақыты мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.

      28. Көрсетілетін қызметті берушілер мемлекеттік қызметтер көрсету мерзімдерін бұзған жағдайда ұлттық компания және оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктері, өңірлік ұйымдар көрсетілетін қызметті берушіге осы бұзушылықтарды жою қажеттігі туралы, сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға дереу қағаз және (немесе) электрондық нысандарда хабарлама жібереді.

  Инвесторлар үшін "бір терезе" қызметін ұйымдастыру қағидаларына, сондай-ақ инвестициялар тарту кезінде өзара іс-қимыл тәртібіне қосымша
  нысан

_______________________________________________________________ (инвестицияларды тарту саласындағы ұлттық компанияның/ өңірлік өкілдің немесе өкілдіктің/ өңірлік ұйымның атауы) Өтініш

      Мен, ______________________________________________________,

      (ұйымның атауы/тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

      жеке басын куәландыратын құжаттың деректемелері:________________________,

      (жеке басын куәландыратын құжатты, құжаттың берілген күні мен нөмірін көрсету)

      Сізден_________________________________________________

      (мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы) мемлекеттік көрсетілетін қызметті/қызметтерді алу үшін құжаттарды қабылдауды сұраймын.

      Мына құжаттардың тізбесін қоса беріп отырмын:

      1.____________________________;

      2.____________________________;

      3.____________________________.

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін, сондай-ақ ұсынылған мәліметтердің дұрыстығы үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауап беремін.

      қолы______________ ______________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Байланыс телефоны

      Мөр (заңды тұлғалар үшін, бар болса)

On approval of the Rules on organization of “one-stop shop” for investors, and also coordination order in the attraction of investment

Order No. 585 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated August 13, 2019. Abolished by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 07/14/2023 No. 586

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 07/14/2023 No. 586 (effective after ten calendar days after the date of its first official publication)

      In accordance with Article 282-1 of the Entrepreneur Code of the Republic of Kazakhstan dated October 29, 2015, the Government of the Republic of Kazakhstan hereby RESOLVES:

      1. To approve the attached Rules on organization of “one- stop shop” for investors, and also coordination order in the attraction of investment.

      2. To invalidate Order No. 1133 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 30, 2015 “On approval of the Rules on organization of “one- stop shop” activities” for investors” (Collected Acts of the President and the Government of the Republic of Kazakhstan, 2015, No. 77-78-79, art 580) .

      3. This resolution shall take effect upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication.

      Prime Minister
      of the Republic of Kazakhstan A. Mamin

  Approved by
Order No. 585 of the Government
of the Republic of Kazakhstan
dated August 13, 2019

Rules
on organization of “one- stop shop” for investors, and also coordination order in the attraction of investment Chapter 1. General Provisions

      1. These Rules for the organization of "one window," as well as the procedure for interaction in attracting investments (hereinafter referred to as the Rules), have been developed in accordance with paragraph 2 of Article 282-1 of the Entrepreneurial Code of the Republic of Kazakhstan.

      The rules have been developed in order to improve the investment climate of the Republic of Kazakhstan by improving the efficiency of activities to attract, support and provide state and other services for investors at the external, central and regional levels.

      Footnote. Paragraph 1 - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 24.06.2022 No. 425 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      2. The main concepts used in these Rules:

      1) the authorized investment body (hereinafter referred to as the authorized body) - the state body determined by the Government of the Republic of Kazakhstan on the conclusion of investment contracts and control over their implementation, with the exception of special investment contracts;

      2) national company in the field of attracting investments (hereinafter - the National Company) - a legal entity with the status of a national company, representing interests of the Government of the Republic of Kazakhstan in discussion of the outlook for the implementation of investment projects;

      2-1) Task Force - a structural subdivision of the National Company in the field of attracting investments, responsible for the formation and support of a pool of investment projects subject to signing investment agreements;

      3) a regional organization in the attraction of investment (hereinafter - the regional organization) - a legal entity established by the decision of the local executive body in order to attract investment and support investors;

      4) “one stop-shop” principle for investors - a centralized form of assisting investors by the National Company and its regional representatives and representative offices, regional organizations in obtaining state and other services rendered by other organizations, which provides for minimizing the investors’ participation in the collection and preparation of documents and their direct contact with government agencies;

      5) service provider - central state bodies and organizations, foreign institutions of the Republic of Kazakhstan, local executive bodies, also legal entities rendering state and other services in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan;

      6) investor support on the “one-stop shop” principle (hereinafter - investor support) - a set of measures for informational, consulting, organizational assistance to the investor from the National Company in the field of attracting investment and its regional representatives and representative offices, regional organizations in the field of attracting investment;

      7) Council on attracting investors (Investment headquarters) - consultation and advisory body under the Government of the Republic of Kazakhstan, created to develop proposals and recommendations for investment projects, working on the territory of the Republic of Kazakhstan and aimed at intensifying work with potential investors within the framework of the state policy on attracting investments, including taking into account the upcoming conditions, as well as consideration of issues on investment projects that require decision-making at the level of Government leadership;

      8) information and monitoring system “Investor relationship management” (hereinafter - IRM) - a single information platform for Kazakhstan, foreign investors and businessmen, containing complete, verifiable and up to date information about investors, investment projects, production sites and potential investors’ information requests;

      8-1) a unified pool of investment projects - a list of implemented and developed projects in non-resource sectors of the economy worth over KZT500 (five hundred) million, initiated by private enterprises (domestic and foreign investors), formed by an authorized body;

      9) an investment project (hereinafter - the “Project”) is a set of measures providing for investment in the creation of new, expansion and (or) updating of existing production facilities, including production facilities that were created, expanded and (or) updated during the implementation of a public-private partnership project, including concession project;

      10) investor - individuals and legal entities making investment in the Republic of Kazakhstan;

      11) front office system - a three-level system (external, central and regional level) that maintains coordination of interested bodies and organizations referred to in paragraph 1 of these Rules, carried out on specially designated sites with the necessary infrastructure for the provision of consultancy, state and other services, meetings, negotiations and presentations of investment opportunities of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 2 as amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 24.06.2022 No. 425 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 2. Organization procedure for investor support on “one-stop shop”
basis by the National company and its regional representatives and representative offices,
regional organizations to pursue investment projects in the Republic of Kazakhstan

      3. The provision of services to investors within the framework of these Rules is carried out through a system of front offices at the external, central and regional levels.

      The subjects of the front offices of the external level shall be foreign institutions of the Republic of Kazakhstan, representative offices and representatives of the National Company, representatives of state bodies, as well as organizations responsible for the implementation of investment policy and project support, as well as the promotion of investor products produced in the Republic of Kazakhstan.

      The subjects of the front offices of the central level shall be the National Company, Task Force, the central state bodies of the Republic of Kazakhstan, the National Chamber of Entrepreneurs of the Republic of Kazakhstan "Atameken," national holdings, national companies whose controlling stakes belong to the state, and other organizations in the field of supporting industrial innovation activities and business development.

      The subjects of the front offices of the regional level are divisions of local executive bodies of the Republic of Kazakhstan, regional representative offices and representatives of the National Company, regional organizations determined by local executive bodies of the Republic of Kazakhstan, representatives of central government bodies, as well as representative offices and representatives of organizations in the field of support for industrial and innovative activities, investment activities and the development of small and medium-sized businesses responsible for the implementation of investment policy, implementation and support of projects, as well as other organizations providing state and other services.

      Footnote. Paragraph 3 - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 24.06.2022 No. 425 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      4. Organization and financing of the front offices of the external and central levels shall be carried out from the republican budget, the front office of the regional level - from the local budget.

      5. The provision of services on the "one window" principle shall be carried out by Task Force in relation to investors implementing projects with an investment volume of 7,500,000 (seven million five hundred thousand) monthly calculated indicators in all sectors of the economy.

      The provision of services on the basis of "one window" shall be carried out by the National Company, its regional representatives and representative offices in relation to investors implementing projects with an investment volume of 150,000 (one hundred fifty thousand) monthly calculated indicators in all sectors of the economy.

      The provision of services on the basis of "one window" in relation to other investors implementing projects in all sectors of the economy with an investment volume of less than 150,000 (one hundred fifty thousand) monthly calculated indicators shall be carried out by regional organizations.

      Footnote. Paragraph 5 - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 24.06.2022 No. 425 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      6. Assistance to investors on the principle of “one-stop shop” shall be carried out through the front offices by performing the following functions:

      functions of front-office entities of the external level:

      1) consultancy to potential investors, including provision of information on investment opportunities of the Republic of Kazakhstan;

      2) organization of potential investors’ visits to the Republic of Kazakhstan, including multinational and other companies;

      3) signing of the documents proving the intention of a foreign company, including anchor and multinational companies, to invest in the Republic of Kazakhstan;

      4) identification of potential foreign investors in all sectors of the economy;

      5) establishing business relations in the host country with companies of the governmental, non-governmental and corporate sectors;

      6) holding meetings in the country under supervision with major companies, including anchor and multinational companies, informing the embassy or consulate of the Republic of Kazakhstan for the formation and maintenance of common database of foreign investors;

      7) participation in bilateral visits, business councils on attracting investments and promoting products manufactured by investors in the Republic of Kazakhstan in order to stimulate reinvestment;

      8) promotion of investment proposals in business communities in the host country;

      9) promotion of investment image of the Republic of Kazakhstan by organizing and participating in investment events (road shows, business forums, round tables, etc.) in the territory of the host country;

      10) informing interest groups of the host countries about the most important upcoming investment events in the Republic of Kazakhstan and in the host country;

      11) formation of the list of large foreign companies;

      12) analysis and monitoring of the execution of investment agreements reached as a result of meetings, organized visits and signed memorandums;

      13) promotion of products manufactured by investors in the Republic of Kazakhstan in order to stimulate reinvestment;

      14) collecting information to form the country analysis;

      15) identification and introduction of recommendations on systemic problematic issues of investors;

      16) ensuring achievement of the key performance indicators and reporting to the authorized body;

      17) ensuring high-quality and timely rendering of state and other services;

      18) formation and updating of information in the IRM on projects and initiatives;

      19) participation in the development of country investment programs with annual updates on investment activities;

      functions of central level front offices:

      1) conducting analytical studies to improve the investment attractiveness of the Republic of Kazakhstan;

      2) providing support for investors' activities, including organizing investor meetings with state bodies, industrial and innovation entities, as well as associations of private business entities, holding business forums, conferences and seminars on investment topics, creating and maintaining a database of existing and promising investors, assisting investors in resolving emerging issues;

      3) promotion of a favorable investment image of the Republic of Kazakhstan, including provision of information on investment opportunities;

      4) monitoring of the execution of official agreements reached as a result of negotiations with investors;

      5) monitoring of industrial and innovative projects implemented with the participation of investors;

      6) interaction with investors on “one-stop shop ” basis in terms of support to investors in obtaining state services, also other services rendered by other organizations.

      7) assisting the authorized body in monitoring of the quality and timely provision of state and other services by the regional front offices;

      8) assistance to investors on the issues of structuring financing and obtaining permits for the implementation of investment projects;

      functions of regional front-office entities:

      1) conducting analytical studies to improve the investment attractiveness of the relevant region;

      2) providing information support for investors' activities, including organizing meetings with local and central government bodies, industrial and innovation entities, as well as associations of private business entities, holding business forums, conferences and seminars on investment topics, creating and maintaining a regional database of investors;

      3) promotion of a favorable investment image of the region, including provision of information on the investment opportunities of the region;

      4) monitoring of the execution of official agreements reached as a result of negotiations with investors;

      5) monitoring industrial and innovative projects implemented with the participation of investors in the region;

      6) participation in investment-related events organized by the national company and its regional representatives and representative offices, including in the territory of a foreign state;

      7) regular submission to the National Company, its regional representatives and representative offices of up-to-date information on investment activities in the region, including industrial and innovative projects requiring investment, investors;

      8) interaction with investors on “one-stop shop” basis in terms of support to investors in obtaining public services, as well as other services rendered by other organizations.

      9) assistance in resolving emerging issues of investors, including by initiating meetings with central government bodies and organizations, within the scope of their powers in accordance with constituent documents;

      10) assistance to investors in summing up engineering communications, obtaining information on land plots, their registration, provision, as well as other permits for the implementation of investment projects.

      The functions of the regional front-office entities specified in subparagraphs 2), 8) and 9) of paragraph 3, paragraph 6 of these Rules shall be performed by all regional-level front offices, with the exception of the central state and local executive bodies of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 6 as amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 24.06.2022 No. 425 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 3. Interaction order of the authorized body with the national company and its
regional representatives and representative offices, regional organizations in the organization
of investment projects support to attract investment at the central and regional levels

      7. The authorized body in the framework of interaction with the national company and its regional representatives and representative offices, regional organizations shall:

      1) assist investors in addressing problematic areas by arranging meetings and forming task groups;

      2) submit to the meeting of the Investment Headquarters issues on improving the investment climate and investment projects, including on which there shall not be progress in implementation;

      3) request information on the accomplished work to address the investors’ concern areas.

      Footnote. Paragraph 7 with the amendment introduced by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 24.06.2022 No. 425 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      8. The authorized body in the framework of interaction with front offices shall:

      1) set the goals and objectives of the external and central front offices;

      2) coordinate the front offices’ activity;

      3) develop and direct to front offices the key indicators of their performance;

      4) conduct assessment of the front offices’ performance;

      5) accept the national company report on the performance of the central and regional front offices;

      6) request information from the national company to monitor the quality and timely provision of state and other services by the central and regional front offices;

      7) request from the national company the findings of the country and regional analysis, also international experience in attracting investment;

      8) request information on the outcome of the meetings and negotiations with investors;

      9) coordinate the subject, date and place of investment events conducted by the national company and regional organizations;

      10) accept reporting on the external front- offices’ performance.

Chapter 4. Interaction order of the national company and its regional representatives and
representative offices, regional organizations with foreign institutions, state bodies, local
executive bodies, organizations, also other non-governmental organizations
on investment attracting issues

      9. Service providers in the framework of interaction with front offices shall:

      1) upon request of the front-office entities, ensure provision of materials, documents and other information required for the preparation and execution by investors of applications for the state and associated services;

      2) upon request of front-office entities, provide timely clarification in electronic or written form on the order of state services rendering.

      10. National company and Task Force as part of interaction with front offices of the external level:

      1) at the request of external front-office entities:

      a) hold meetings with the investor, arrange, if necessary, the investor’s meetings with relevant state bodies and organizations, including at the regional level;

      b) provide information support and consultancy in the collection, preparation and execution of documents for obtaining state and other services for the implementation of projects in the Republic of Kazakhstan;

      2) provide analytical and informational materials about the investment potential, investment climate of the Republic of Kazakhstan and the regions, containing data on:

      a) climate, population, utility and electricity tariffs, routes, logistics, etc. ;

      b) projects requiring investment, and niche projects by the region;

      c) potential partners for foreign investors;

      d) finished and planned industrial sites;

      e) human resources;

      f) state support measures;

      3) hold workshops to improve work with investors;

      4) ensure the IRM operation and access to it;

      5) request information for the country’s investment analysis.

      Footnote. Paragraph 10 with the amendment introduced by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 24.06.2022 No. 425 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      11. National Company and Task Force as part of interaction with regional front offices:

      1)supply, at the request of regional front-office entities, information on measures, procedures, conditions and volumes of state support, including on possible support tools that investors can apply for;

      2) hold workshops to improve work with investors;

      3) supply information support and consultancy in the collection, preparation and execution of documents for the implementation of projects in the Republic of Kazakhstan;

      4) provide work and access to IRM;

      5) request a report on the accomplished work in order to pass information to the authorized investment body;

      6) request information for the formation of regional investment analysis.

      Footnote. Paragraph 11 with the amendment introduced by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 24.06.2022 No. 425 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      12. Regional level front offices in cooperation with the authorized body, National Company and Task Force:

      1) in accordance with the procedure established by the Law, shall make joint efforts for the successful implementation of investment projects on the territory of the Republic of Kazakhstan;

      2) send analytical and informational materials about the investment potential, the investment climate of the region, containing information about:

      a) climate, population, tariffs for utilities, electricity, routes, logistics and other information;

      b) niche projects requiring investments, with up-to-date information and calculations (financial indicators, consumption, export/import, export potential and other information) on the project on a semi-annual basis;

      c) potential partners for foreign investors;

      d) ready and planned industrial sites;

      e) personnel potential;

      3) submit reports on the completed work on the implementation of projects with an investment volume of less than 150,000 (one hundred fifty thousand) monthly calculated indicators and implemented in all sectors of the economy;

      4) send a unified pool of implemented and potential investment projects with the necessary up-to-date information in agreement with the relevant sectoral state bodies on a quarterly basis;

      5) carry out joint work to cover the implementation of successful projects with the participation of foreign investments in the media;

      6) submit for approval draft presentation and image materials developed for the purpose of presenting the investment opportunities of the region;

      7) send information at the request of the investor within 5 (five) working days;

      8) conduct official correspondence with a foreign party on investment cooperation through diplomatic channels.

      Footnote. Paragraph 12 - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 24.06.2022 No. 425 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      13. Front offices of the external level in the framework of interaction with the regional front offices shall:

      1) exchange country and regional analyses;

      2) direct investors’ requests on the search for local partners;

      3) supply information on potential investors.

      14. Regional front offices in the framework of interaction with external front offices shall:

      1) direct requests for investor searches;

      2) supply information on potential niches.

      15. External front offices in the framework of interaction with central front office shall:

      1) request information required for provision of consultancy to investors;

      2) supply information for the country’s investment analysis;

      3) form and provide the list of potential investors;

      4) conduct point negotiations with potential investors with the targeting of ready-made investment proposals, including those prepared according to international standards.

      Footnote. Paragraph 15 with the amendment introduced by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 24.06.2022 No. 425 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      15-1. Front offices of the central level within the framework of interaction with the authorized body, the National Company and Task Force:

      1) in accordance with the procedure established by the Law, make joint efforts for the successful implementation of investment projects on the territory of the Republic of Kazakhstan;

      2) the joint order shall determine the responsible persons and the timing of the provision of information/services for interaction in the framework of the provision of services to investors and their support in state bodies;

      3) submit reports on the completed work on the implementation of projects with an investment volume of 150,000 (one hundred fifty thousand) monthly calculated indicators, including projects with an investment volume of 7,500,000 (seven million five hundred thousand) monthly calculated indicators, and implemented in all sectors of the economy;

      4) send a unified pool of implemented and potential investment projects with the necessary up-to-date information in coordination with local executive bodies on a quarterly basis;

      5) send information on niche projects requiring investments, with up-to-date information and calculations (financial indicators, consumption, export/import, export potential, etc.) for the project on a semi-annual basis;

      6) send information at the request of the investor within 5 (five) working days;

      7) exchange information on the measures, procedure, conditions and scope of state support provision, including information on possible support tools that investors can claim;

      8) take part in investment events (business forums, roadshows, conferences, seminars/webinars and other events) in the Republic of Kazakhstan and abroad;

      9) conduct official correspondence with a foreign party on investment cooperation through diplomatic channels;

      10) submit for approval draft presentation and image materials developed for the purpose of presenting investment opportunities of certain sectors of the economy and measures of state support;

      11) carry out joint work to cover the implementation of successful projects with the participation of foreign investments in the media on the basis of a joint order.

      Footnote. Chapter 4 as added by paragraph 15-1 in accordance with the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 24.06.2022 No. 425 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      15-2. The authorized body and the National Company within the framework of interaction with the front office system:

      1) exchange information at the request of the investor as part of the implementation of investment projects;

      2) hold joint seminars/webinars on the investment climate of Kazakhstan, as well as state support for the manufacturing industry for potential investors.

      Footnote. Chapter 4 as added by paragraph 15-2 in accordance with the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 24.06.2022 No. 425 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 5. Monitoring procedure on rendering of state and other services
by state bodies and other organizations for pursuit of investors’ investment activities, also
monitoring of investment projects support to attract investment

      16. Monitoring of support activities to investors, also timely and high-quality rendering of state and other services to investors by front office entities, shall be carried out by the authorized body.

      17. In the frames of the pursued work on performance evaluation and achievement of the key indicators, the authorized body shall quarterly monitor the project support process, also rendering of state and other services by front office entities, basing on information supplied by the National Company and external front-office entities.

      18. No later than the 15th day of the month following the reporting quarter, the regional front office entities shall direct a report on the accomplished work to the National Company.

      Basing on the data received from its regional representatives and representative offices, regional front office entities, the national company shall generate a consolidated quarterly report on the performance of regional and central front offices and, no later than the 20th day of the month following the reporting quarter, direct a summary report to the authorized body.

      19. No later than the 15th day of the month following the reporting quarter, the external front office entities shall direct a report on the accomplished work to the authorized body.

      20. The monitoring results shall be used to work out recommendations, also to timely identify and take appropriate measures to address emerging systemic and operational issues.

      21. The generated report on the monitoring results shall be posted on the information resource of the authorized body.

Chapter 6. Documents execution procedure to obtain state services on “one- stop shop” principle

      22. Upon filing of documents by investors applying for state services to the service providers and until the issuance of these state services, the national company and its regional representatives and representative offices, regional organizations shall carry out support to the investor in the timely and complete provision of state services and consultancy to investors.

      23. Investors who applied to the National Company and its regional representatives and representative offices, regional organizations, shall file an application in accordance with Appendix 1 to these Rules, with attached documents according to the list established by the standards of state services (hereinafter - investor documents).

      The national company and its regional representatives and representative offices, regional organizations shall accept the investor documents in front offices.

      24. The investor documents duly filled out and submitted to the National Company and its regional representatives and representative offices, regional organizations shall be directed by the National Company, its regional representatives and representative offices, and regional organizations to the service provider within one business day for the state services rendering.

      If the service providers return the documents that do not meet the requirements and standards of state services, the National Company, its regional representatives and representative offices, and regional organizations shall notify the investor or his representative within one business day.

      Upon receipt of the necessary documents from the investor or his representative, the national company, its regional representatives and representative offices, regional organizations, shall re-send the documents to the service provider within one business day for the rendering of state services.

      25. At the acceptance of the documents by the National Company and its regional representatives and representative offices, regional organizations, the investor shall be given a receipt on the accepted relevant documents with the date of issue of the public service result.

      26. Issue of the executed documents to the investor shall be carried out by a servant of the National Company, its regional representatives and representative office, regional organization on the basis of the receipt of accepted documents upon presentation of an identity document (or power of attorney).

      27. The time for receiving of the investor’s documents by the National company and its regional representatives and representative offices, regional organizations, service providers and the time of receiving by the National company and its regional representatives and representative offices, regional organizations of the executed documents from the service providers shall not be included in the term for the state service rendering, established by the state service standard.

      28. In the event of breaking by the service providers of the state service rendering term, the National Company and its regional representatives and representative offices, regional organizations shall immediately send a notice in paper and (or) electronic forms to the service provider on the need to eliminate these violations, and also to the authorized body in assessment and monitoring of the state services rendering quality.

  Appendix
to the Rules on organization
of “one-stop shop” for investors
and also coordination order in the
attraction of investment

      Form

      ___________________________________________________________________

      (name of the National company/regional representative

      or representative office/regional organization in attraction of investment)

Application

      I,

      __________________________________________________________________,

      (name of organization, full name)

      details of identity document:________________________,

      (indicate the identity document, date of issue and document number)

      kindly request you to accept the documents for receiving state service/state services

      _______________________________________________________

      (name of the state service)

      Documents attached:

      1.____________________________;

      2.____________________________;

      3.____________________________.

      I agree to the use of information, constituting legally protected secret, contained in the

      information systems, in provision of state services, unless otherwise provided by the laws of

      the Republic of Kazakhstan and also bear responsibility in accordance with the legislation

      of the Republic of Kazakhstan for accuracy of the presented information.

      Signature____________________________________________

      full name

      _______________________________

      contact phones

      Seal (for legal entities if any)