Жекелеген мемлекеттік жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасының Үкіметі тағайындайтын бірінші басшыларын лауазымға тағайындау, лауазымынан босату және аттестаттау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 29 мамырдағы № 336 қаулысы.

      Ескерту. Қаулының тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 01.09.2023 № 757 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) алып тасталды - ҚР Үкіметінің 01.09.2023 № 757 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2) Жекелеген мемлекеттік жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасының Үкіметі тағайындайтын бірінші басшыларын лауазымға тағайындау, лауазымынан босату және аттестаттау қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 01.09.2023 № 757 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2020 жылғы 29 мамырдағы
№ 336 қаулысымен
бекітілген

Бірінші басшыларын Қазақстан Республикасының Үкіметі лауазымға тағайындайтын және лауазымынан босататын мемлекеттік жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының
ТІЗБЕСІ

      Ескерту. Алып тасталды - ҚР Үкіметінің 01.09.2023 № 757 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2020 жылғы 29 мамырдағы
№ 336 қаулысымен
бекітілген

Жекелеген мемлекеттік жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасының Үкіметі тағайындайтын бірінші басшыларын лауазымға тағайындау, лауазымынан босату және аттестаттау қағидалары

      Ескерту. Тақырыпта орыс тіліндегі мәтінге өзгеріс енгізілді, мемлекеттік тілдегі мәтіні өзгермейді - ҚР Үкіметінің 01.09.2023 № 757 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Жекелеген мемлекеттік жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасының Үкіметі тағайындайтын бірінші басшыларын лауазымға тағайындау, лауазымынан босату және аттестаттау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 44-бабына сәйкес әзірленді.

      2. Қағидалар мемлекеттік кәсіпорын және мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанында құрылған жекелеген мемлекеттік жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының (бұдан әрі – білім беру ұйымы) Қазақстан Республикасының Үкіметі тағайындайтын бірінші басшыларын лауазымға тағайындау, лауазымынан босату және аттестаттау тәртібін айқындайды.

2-тарау. Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының бірінші басшыларын лауазымға тағайындау және лауазымынан босату тәртібі

      3. Білім беру ұйымының бірінші басшысы лауазымына белгілеу және тағайындау үшін тиісті саладағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) білім беру ұйымының бірінші басшысының бос лауазымына ашық конкурс (бұдан әрі – конкурс) жариялайды.

      4. Конкурс өткізу туралы хабарландыру уәкілетті органның және білім беру ұйымының интернет-ресурсына орналастырылады. Хабарландыруды Қазақстан Республикасының бүкіл аумағына таралатын мерзімді баспа басылымдарында жариялауға болады.

      5. Конкурс өткізу туралы хабарландырулар бірінші басшысының лауазымына конкурс жарияланатын білім беру ұйымының қаражаты есебінен қазақ және орыс тілдерінде жарияланады.

      6. Конкурс өткізу туралы хабарландыру мынадай мәліметтерді қамтиды:

      1) бірінші басшысының лауазымына конкурс өткізіліп жатқан білім беру ұйымының атауы, оның орналасқан жерін, пошталық мекенжайын, телефоны мен факс нөмірлерін, электрондық мекенжайын көрсету;

      2) 10 жұмыс күнінен тұратын және конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған күннен кейінгі келесі жұмыс күнінен бастап есептелетін құжаттарды қабылдау мерзімі;

      3) негізгі функционалдық міндеттері;

      4) осы Қағидалардың 12-тармағында көзделген конкурсқа қатысушыға қойылатын негізгі талаптар;

      5) осы Қағидалардың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың тізбесі;

      6) әңгімелесу өткізілетін күні, орны және уақыты;

      7) конкурстық комиссияның отырысына байқаушылардың қатысуына қатысты ақпарат;

      8) конкурсқа қатысу үшін өтініш және қызметтік тізім нысандары.

      7. Егер конкурс уақытша бос лауазымға өткізілетін болса, бұл шарт конкурс өткізу туралы хабарландыруда көрсетіледі.

      8. Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлғалар құжаттарын уәкілетті органның кадр қызметіне электрондық түрде электрондық пошта мекенжайына құжаттар қабылданатын мерзімде ұсынады.

      Құжаттар уәкілетті органның электрондық поштасының мекенжайына электрондық түрде жіберілген кезде олардың түпнұсқалары не нотариат куәландырған көшірмелері әңгімелесу басталғанға дейін кемінде бір сағат бұрын ұсынылады.

      Олар ұсынылмаған жағдайда тұлғаны конкурстық комиссия әңгімелесуден өтуге жібермейді.

      9. Конкурсқа қатысу үшін мына құжаттар ұсынылады:

      1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      2) конкурсқа қатысушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      3) конкурсқа қатысушының осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша 3х4 өлшемді түрлі-түсті суреті бар қызметтік тізімі;

      4) білімі туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың көшірмелері және тексеру үшін түпнұсқалары;

      "Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленген Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтар мен зертханалар берген, сондай-ақ өзара тану және баламалылық туралы халықаралық шарттың (келісімнің) қолданылу аясына түсетін білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасының азаматтары шетелдік білім беру ұйымдарында алған білім туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген білім туралы осы құжаттарды тану немесе нострификациялау туралы куәліктердің көшірмелері қоса беріледі.

      "Болашақ" халықаралық стипендиясының иегерлеріне берілген білім туралы құжаттардың көшірмелеріне "Халықаралық бағдарламалар орталығы" акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясы бойынша оқу бітіргені туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.

      Өзара тану және баламалылық туралы халықаралық шарттың (келісімнің) қолданылу аясына түсетін білім туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген білім туралы осы құжаттарды тану туралы анықтамалардың көшірмелері қоса беріледі;

      5) еңбек қызметін растайтын құжаттың жұмыс орнындағы (қазіргі не соңғы) кадр қызметі куәландырған көшірмесі;

      6) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарына сәйкес құжаттар ұсынылатын күнге дейін берілгеніне алты ай толмаған № 075/е нысаны бойынша медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды);

      7) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заңнамаға сәйкес психоневрологиялық ұйымнан берілгеніне құжаттар ұсынылған күнге дейін бір жыл толмаған анықтама;

      8) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заңнамаға сәйкес наркологиялық ұйымнан берілгеніне құжаттар ұсынылған күнге дейін бір жыл толмаған анықтама;

      9) қылмыстық заңнамаға сәйкес лауазымға орналасуға тыйым салудың жоқ екенін растайтын құжат.

      Конкурсқа қатысуға үміткер тұлғалар өздерінің біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіптік деңгейі мен беделіне қатысты қосымша ақпарат (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар беру туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және олардың кәсіптік қызметін, біліктілігін сипаттайтын өзге де мәліметтер) бере алады.

      Конкурстық комиссияның материалдары, конкурстық комиссияның оң қорытындысын алған конкурсқа қатысушылардың құжаттары, сондай-ақ конкурстық іріктеуден өтпеген тұлғалардың қызметтік тізімі, өтініштері мен құжаттары уәкілетті органның кадр қызметінде сақталады.

      Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 22.09.2021 № 656 қаулысымен.

      10. Уәкілетті органның кадр қызметінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      Құжаттар топтамасын толық ұсынбау құжаттарды қабылдаудан бас тартуға негіз болып табылады.

      11. Конкурсқа қатысуға сондай-ақ мына тұлғалар жіберілмейді:

      1) жиырма бес жастан кіші;

      2) бұрын сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық жасаған;

      3) өтелмеген немесе алынбаған соттылығы бар;

      4) медициналық арнайы мекемелерде есепте тұрған;

      5) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерімен көзделген өзге де жағдайлар.

      12. Білім беру ұйымының бірінші басшысы лауазымына кандидатураларды іріктеу кезіндегі негізгі талаптар:

      1) жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білімінің болуы;

      2) білім беру ұйымдарында, сондай-ақ тиісті салалардағы уәкілетті органдарда басшы лауазымдарда кемінде 5 жыл жұмыс өтілінің болуы.

      13. Объективтілік пен ашықтықты қамтамасыз ету үшін, сондай-ақ барлық кандидаттарға тең мүмкіндіктер беру мақсатында конкурс жариялаған уәкілетті органның жанынан конкурстық комиссия құрылады.

      Конкурстық комиссияның жұмыс органы уәкілетті органның кадр қызметі болып табылады.

      14. Конкурстық комиссияның құрамы мүшелердің тақ санынан қалыптастырылып, кемінде жеті адамнан тұрады және уәкілетті орган басшысының бұйрығымен бекітіледі.

      Конкурстық комиссия төрағадан, төрағаның орынбасарынан, конкурстық комиссияның мүшелерінен және дауыс беруге құқығы жоқ хатшыдан тұрады.

      Конкурстық комиссияның отырысы комиссия мүшелерінің кемінде үштен екісі болған жағдайда заңды деп есептеледі.

      15. Конкурстық комиссияның төрағасы қызметке басшылық жасайды, отырыстарда төрағалық етеді, жұмысын жоспарлайды, жалпы бақылауды жүзеге асырады, қызметі мен қабылданатын шешімдер үшін жауапты болады.

      Конкурстық комиссияның хатшысы конкурс өткізу туралы хабарландырудың жариялануын қамтамасыз етеді, конкурстық құжаттаманы дайындайды, конкурсқа қатысу үшін ұсынылған құжаттарды қабылдауды, тіркеуді және сақтауды жүргізеді.

      16. Құжаттарды қабылдау мерзімі аяқталғаннан кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде конкурстық комиссия ұсынылған құжаттарды кандидаттардың осы Қағидалардың 12-тармағында көрсетілген негізгі талаптарға сәйкестігі тұрғысынан қарайды және конкурсқа қатысушыларды әңгімелесуге жіберу туралы шешім қабылдайды.

      17. Құжаттарды қарау қорытындылары бойынша конкурстық комиссияның хатшысы әңгімелесуге жіберілген кандидаттардың тізімін және оны өткізу графигін қалыптастырады.

      18. Әңгімелесуге жіберілген кандидаттардың тізімі және әңгімелесуді өткізу графигі конкурстық комиссия кандидаттарды жіберу туралы шешім қабылдаған күннен бастап бір жұмыс күні ішінде уәкілетті органның және бірінші басшысының лауазымына конкурс жарияланған білім беру ұйымының интернет-ресурстарына орналастырылады.

      19. Конкурстық комиссия шешім қабылдағаннан кейін келесі жұмыс күні аяқталғанға дейін конкурстық комиссияның хатшысы әңгімелесуге жіберілген кандидаттарды әңгімелесудің өткізілетін күні туралы хабардар етеді.

      Хабардар ету қатысушылардың электрондық мекенжайларына және ұялы телефондарына ақпарат жібере отырып, телефон арқылы жүзеге асырылады.

      20. Рұқсат алмаған конкурсқа қатысушыларды бұл туралы конкурстық комиссияның хатшысы конкурстық комиссия шешім қабылдаған күннен бастап бір жұмыс күні ішінде хабардар етеді.

      21. Конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар өздерін әңгімелесуге жіберу туралы хабардар етілген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде уәкілетті органда әңгімелесуден өтеді.

      22. Әңгімелесудің мақсаты кандидаттардың кәсіби және жеке қасиеттерін бағалау болып табылады.

      23. Конкурстық комиссия тиісті білім беру ұйымының қызметі саласында жарияланған әрбір бос лауазым үшін бейіндік, ситуациялық және уәждемелік сұрақтардың тізбесін қалыптастырады.

      Әңгімелесуді өткізу кезінде конкурстық комиссия қатысушыларды мынадай өлшемшарттар бойынша тексеруді жүзеге асырады:

      1) тиісті саладағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарын білу және түсіну;

      2) білім беру ұйымының қызмет саласын дамыту проблемалары мен перспективаларын пайымдау;

      3) білім беру ұйымының қызметі саласындағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

      24. Конкурстық комиссия ұсынылған құжаттардың негізінде, сондай-ақ өткізілген әңгімелесудің нәтижелері бойынша бос лауазымға орналасу үшін кандидаттар арасынан іріктеуді жүзеге асырады.

      25. Конкурстық комиссияның шешімі кандидат болмаған кезде ашық дауыс беру жолымен қабылданады.

      26. Кандидат комиссия құрамы қатысушыларының көпшілігі дауыс берген жағдайда оң қорытынды алады. Дауыс беру кезінде дауыстар тең болған жағдайда конкурстық комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      27. Талқылау барысы мен конкурстық комиссия қабылдаған шешім хаттама түрінде ресімделеді, оған конкурстық комиссияның төрағасы мен мүшелері, сондай-ақ хаттамалауды жүзеге асыратын хатшы қол қояды.

      28. Конкурстық комиссияның оң қорытындысын алған кандидат туралы конкурстық комиссияның шешімі конкурс өткізілген күннен бастап бір жұмыс күні ішінде уәкілетті органның және бірінші басшысының лауазымына конкурс жарияланған білім беру ұйымының интернет-ресурстарына орналастырылады.

      29. Конкурстық комиссия әңгімелесуден сәтті өткен кандидатқа конкурстық комиссия шешім қабылдаған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде конкурстың нәтижелері туралы хабарлайды.

      30. Комиссия шешімі ұсынымдық сипатта болады.

      31. Уәкілетті орган конкурстық комиссия конкурс нәтижелері туралы шешім қабылдаған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде білім беру ұйымының бірінші басшысын лауазымға тағайындау не тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылдау үшін конкурстық комиссияның оң қорытындысын алған кандидаттың құжаттар топтамасымен қоса тиісті материалдарды Қазақстан Республикасының Үкіметіне жібереді.

      32. Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі конкурстық комиссияның шешімі келіп түскен күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде қабылданады.

      33. Қазақстан Республикасының Үкіметі шешім шығарғаннан кейін уәкілетті орган білім беру ұйымының бірінші басшысымен бес жыл мерзімге еңбек шартын жасасады.

      34. Білім беру ұйымының бірінші басшысы Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасын және еңбек шартының талаптарын бұзған жағдайда уәкілетті орган:

      1) бірінші басшының міндеттерін орындауды білім беру ұйымының қызметкеріне жүктейді;

      2) Қазақстан Республикасының Үкіметіне білім беру ұйымының бірінші басшысын босату туралы ұсыныс енгізеді.

      35. Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі ұсыныс келіп түскен күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде қабылданады.

3-тарау. Аттестаттаудан өту тәртібі

      36. Білімі мен біліктілігінің сәйкестік деңгейін айқындау мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі лауазымға тағайындайтын және лауазымынан босататын білім беру ұйымының бірінші басшысы үш жылда бір рет аттестаттаудан өтеді.

      Аттестаттау кезінде бағалаудың негізгі өлшемшарты білім беру ұйымының бірінші басшысының өзіне жүктелген функционалдық міндеттерді орындау қабілеті болып табылады.

      37. Білім беру ұйымының бірінші басшысын бастапқы аттестаттау ол лауазымға тағайындалған күннен бастап үш жыл өткеннен кейін жүргізіледі.

      Оқу демалысында, жалақысы сақталмайтын демалыста (алты айдан асатын), жүктілікке және баланың (балалардың) дүниеге келуіне, жаңа туған баланы (балаларды) асырап алуға, бала үш жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты демалыста болған бірінші басшы жұмысқа шыққаннан кейін кемінде алты ай өткен соң аттестатталады.

      38. Аттестаттау мына кезеңдерді қамтиды:

      1) аттестаттауды өткізуге дайындық;

      2) аттестаттау комиссиясы өткізетін әңгімелесу;

      3) аттестаттау комиссиясының шешім шығаруы.

      39. Аттестаттауды өткізу үшін уәкілетті органның кадр қызметі:

      1) аттестаттауға жататын білім беру ұйымының бірінші басшысына қажетті құжаттар (хабарлама, қызметтік тізімі, аттестаттау парағы) дайындауды;

      2) аттестаттауды өткізу графигін, әңгімелесуге сұрақтар мен жауаптар әзірлеуді;

      3) аттестаттау комиссиясының құрамын айқындауды;

      4) аттестаттауды өткізудің мақсаты мен тәртібі туралы түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыруды жүзеге асырады.

      40. Уәкілетті органның кадр қызметі аттестаттауға жататын білім беру ұйымдарының бірінші басшыларын жылына бір рет айқындайды.

      41. Уәкілетті органның кадр қызметі білім беру ұйымдарының бірінші басшыларын әңгімелесудің өткізілетін күні туралы оны өткізу басталғанға дейін кемінде күнтізбелік отыз күн бұрын жазбаша хабардар етеді, сондай-ақ қызметтік тізімдерді сұратады.

      42. Аттестаттауға жататын білім беру ұйымының бірінші басшысына уәкілетті органның кадр қызметі осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аттестаттау парағын ресімдейді.

      43. Уәкілетті органның кадр қызметі аттестаттау комиссиясының отырысына дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей аттестаттау комиссиясына құжаттарды енгізеді.

      44. Аттестаттау комиссиясын уәкілетті органның кадр қызметінің ұсынысы бойынша уәкілетті органның басшысы құрады және ол саны тақ болатын мүшелер мен хатшыдан тұрады. Аттестаттау комиссиясының құрамына комиссия төрағасы, төрағаның орынбасары және комиссия мүшелері кіреді. Аттестаттау комиссиясының хатшысы болып уәкілетті органның кадр қызметінің дауыс беруге құқығы жоқ қызметкері тағайындалады.

      Аттестаттау комиссиясының төрағасы қызметке басшылық жасайды, отырыстарда төрағалық етеді, жұмысын жоспарлайды, жалпы бақылауды жүзеге асырады, қызметі мен қабылданатын шешімдері үшін жауапты болады.

      Аттестаттау комиссиясының хатшысы комиссия отырысына тиісті материалдарды дайындауды жүзеге асырады және ол өткізілгеннен кейін хаттама ресімдейді. Хатшы техникалық қызмет көрсетуді жүзеге асырады, аттестаттау комиссиясының жұмыс істеуін қамтамасыз етеді.

      45. Аттестаттау комиссиясының отырысы, егер оған оның құрамының кемінде үштен екісі қатысса, заңды деп есептеледі.

      Аттестаттау комиссиясының жоқ мүшелерін алмастыруға жол берілмейді.

      46. Аттестаттаудан өтерден бір ай бұрын білім беру ұйымының бірінші басшылары уәкілетті органның кадр қызметіне мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) білім беру ұйымының ғылыми кеңесі мақұлдаған жұмыстың негізгі қорытындылары туралы есеп;

      2) білім беру ұйымы қызметінің даму перспективасына арналған бағдарламасы;

      3) есепті кезеңдегі ғылыми еңбектерінің тізімі (болған жағдайда).

      47. Тыңдау нәтижелері бойынша аттестаттау комиссиясы ашық дауыс беру жолымен шешім қабылдайды.

      Дауыс беру нәтижелері аттестаттау комиссиясы мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыстар тең болған жағдайда аттестаттау комиссиясы төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      Аттестаттау комиссиясы мүшесінің ерекше пікірі жазбаша түрде баяндалады және хаттамаға қоса беріледі.

      48. Аттестаттауға жататын білім беру ұйымдарының бірінші басшылары дәлелді себеппен жұмыста уақытша болмауына байланысты (еңбекке уақытша жарамсыздығы, жыл сайынғы ақылы еңбек демалысында, әлеуметтік демалыста немесе іссапарда болған кезеңде) аттестаттау комиссиясының отырысына келмеген жағдайда, оларды аттестаттау туралы мәселені қарау аттестаттау комиссиясы айқындайтын неғұрлым кеш мерзімге ауыстырылады. Аттестаттауды бір рет қана ауыстыруға жол беріледі.

      49. Әңгімелесу аттестатталушының таңдауы бойынша қазақ немесе орыс тілдерінде жүргізіледі.

      50. Әңгімелесу нәтижесі бойынша аттестаттау комиссиясы келесі шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді;

      2) атқаратын лауазымына сәйкес келмейді.

      51. Аттестаттау комиссиясының атқаратын лауазымына сәйкес еместігі туралы шешім қабылдауы аттестаттаудың теріс нәтижесі болып табылады.

      Аттестатталушыны аттестаттаудың теріс нәтижесі оны лауазымынан төмендетуге, ал ол ұсынылған лауазымды қабылдаудан бас тартқан жағдайда – жұмыстан босатуға негіз болып табылады.

      52. Аттестаттау комиссиясының мүшелері қол қойған шешімдері хаттамамен ресімделеді және аттестаттау парағына енгізіледі. Аттестаттау парағы аттестатталушының жеке ісінде сақталады.

      53. Әңгімелесу өткізілген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде уәкілетті органның кадр қызметі аттестатталушыны аттестаттау комиссиясының шешімімен таныстырады.

      54. Аттестатталушының атқаратын лауазымына сәйкес еместігі туралы шешім қабылданған жағдайда, уәкілетті орган аттестаттау комиссиясы хаттамаға қол қойған күннен бастап он жұмыс күні ішінде оны Қазақстан Республикасының Үкіметіне білім беру ұйымының бірінші басшысы лауазымынан босату туралы шешім қабылдау үшін ұсыныс жібереді.

      55. Аттестаттау комиссиясының шешіміне байланысты барлық даулар Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шешіледі.

  Жекелеген мемлекеттік жоғары
және (немесе) жоғары оқу
орнынан кейінгі білім беру
ұйымдарының Қазақстан
Республикасының Үкіметі
тағайындайтын бірінші
басшыларын лауазымға
тағайындау, лауазымынан
босату және аттестаттау
қағидаларына
1-қосымша
  Нысан
  __________________________
  (уәкілетті орган)

      Өтініш

      Мені _________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________

      білім беру ұйымының бірінші басшысының бос лауазымына орналасу конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын

      Жекелеген мемлекеттік жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасының Үкіметі тағайындайтын бірінші басшыларын лауазымға тағайындау, лауазымынан босату және аттестаттау қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, келісемін және оларды орындауға міндеттенемін.

      Ұсынылған құжаттардың түпнұсқалығына жауап беремін.

      Қоса берілетін құжаттар:

      1.__________________________________________________________

      2.__________________________________________________________

      3.__________________________________________________________

      4.__________________________________________________________

      5.__________________________________________________________

      Мекенжайы және байланыс телефоны ___________________________

      _____________ ______________________________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      "____"_______________ 20__ ж.

  Жекелеген мемлекеттік жоғары
және (немесе) жоғары оқу
орнынан кейінгі білім беру
ұйымдарының Қазақстан
Республикасының Үкіметі
тағайындайтын бірінші
басшыларын лауазымға
тағайындау, лауазымынан
босату және аттестаттау
қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

      Білім беру ұйымының бірінші басшысы лауазымына кандидаттың ҚЫЗМЕТТІК ТІЗІМІ

_____________________________________________
тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) / фамилия, имя, отчество (при наличии) _____________________________________________ лауазымы/должность, санаты/ категория(болған жағдайда/при наличии)



      ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ 1. Туған күні және жері/ Дата и место рождения

      2. Ұлты (қалауы бойынша)/ Национальность (по желанию)

      3. Оқу орнын бітірген жылы және оның атауы/ Год окончания и наименование учебного заведения

      4. Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда)/ Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)

      5. Шетел тілдерін білуі/ Владение иностранными языками

      6. Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) / Государственные награды, почетные звания (при наличии)

      7. Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) / Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)

      8. Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)

      9. Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жылдан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы, сондай-ақ "Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес аттестаттау нәтижелері көрсетіледі Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период, а также, результатами аттестации в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об образовании"

      10. ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ Күні/Дата қызметі, жұмыс орны, ұйымның орналасқан жері/должность, место работы, местонахождение организации қабылданған/приема босатылған/увольнения

      _____________________ Кандидаттың қолы/

      Подпись кандидата_______________ күні/дата

  Жекелеген мемлекеттік жоғары
және (немесе) жоғары оқу
орнынан кейінгі білім беру
ұйымдарының Қазақстан
Республикасының Үкіметі
тағайындайтын бірінші
басшыларын лауазымға
тағайындау, лауазымынан
босату және аттестаттау
қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

      АТТЕСТАТТАУ ПАРАҒЫ

      1. Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) __________________________

      ________________________________________________________________

      2. Туылған күні "___" ______________ жыл

      3. Білім туралы, біліктілігін арттыру, қайта даярлау туралы мәліметтер (қашан және қандай оқу орнын бітірген, мамандығы мен біліктілігін қайта даярлау, ғылыми дәрежесі мен ғылыми атағы, оларды берген күні)________________________________________

      ______________________________________________________________

      4.Атқаратын лауазымы және тағайындалған күні ___________________

      _____________________________________________________________

      5. Жалпы еңбек өтілі: __________________________________________

      _________________________________________________

      6. Аттестаттау комиссиясының мүшелері айтқан ескертулер мен ұсыныстар

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      7. Отырысқа аттестаттау комиссиясының ______ мүшесі қатысты.

      8. Дауыс беру нәтижелері бойынша аттестатталушының қызметін бағалау:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді (дауыс саны)

      _______________________________________________________________;

      2) атқаратын лауазымына сәйкес келмейді (дауыс саны)

      _______________________________________________________________

      9. Аттестаттау комиссиясының ұсынымдары (олар бойынша берілетін уәждерді көрсете отырып) ________________________________________________________

      10. Ескертулер _____________________________________________________

      Аттестаттау комиссиясының төрағасы: __________________________ (қолы)

      Аттестаттау комиссиясының хатшысы: __________________________ (қолы)

      Аттестаттау комиссиясының мүшелері: _________________________ (қолы)

      _______________________ (қолы) _____________________________ (қолы)

      _____________________________ (қолы)

      Аттестаттау өткізілген күні __________жылғы "___" ________________

      ______________________________________________________________

      Аттестаттау парағымен таныстым: _______________________________

      (аттестатталушының қолы)

      Мөрге арналған орын

On approval of the Rules for appointment by the Government of the Republic of Kazakhstan to positions, dismissal from positions and certification of the first heads of individual state organizations of higher and (or) postgraduate education

Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 336 dated May 29, 2020.

      Unofficial translation

      Footnote. The title is in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 01.09.2023 No. 757 (effective ten calendar days after the date of its first official publication).

      The Government of the Republic of Kazakhstan hereby RESOLVES:

      1. Approve the attached:

      1) Excluded by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 01.09.2023 № 757 (effective ten calendar days after the date of its first official publication).

      2) The Rules of appointment by the Government of the Republic of Kazakhstan to positions, dismissal from positions and certification of the first heads of individual state organizations of higher and (or) postgraduate education.

      Footnote. Paragraph 1 as amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 01.09.2023 № 757 (effective ten calendar days after the date of its first official publication).

      2. This resolution shall take effect from the date of its signing and is subject to official publication.

      Prime Minister
of the Republic of Kazakhstan
A. Mamin

  Approved
by Resolution No. 336
of the Government of the
Republic of Kazakhstan
dated May 29, 2020

The List
of state organizations of higher and (or) postgraduate education, the heads of which are appointed and dismissed by the Government of the Republic of Kazakhstan

      Footnote. The list was excluded by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 01.09.2023 № 757 (effective ten calendar days after the date of its first official publication).

  Approved
by Resolution No. 336
of the Government of the
Republic of Kazakhstan
dated May 29, 2020

The Rules for appointment by the Government of the Republic of Kazakhstan to positions, dismissal from positions and certification of the first heads of individual state organizations of higher and (or) postgraduate education

      Footnote. The title of the rules is in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 01.09.2023 № 757 (effective ten calendar days after the date of its first official publication).

      1. These Rules for appointment by the Government of the Republic of Kazakhstan to positions, dismissals and attestation of the heads of certain state organizations of higher and (or) postgraduate education (hereinafter the Rules), have been developed in accordance with Article 44 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 27, 2007 On Education (hereinafter the Law).

      2. The rules define the procedure for the appointment by the Government of the Republic of Kazakhstan to positions, dismissals and attestation of the heads of individual state organizations of higher and (or) postgraduate education, established in the organizational and legal form of a state enterprise and state institution (hereinafter - the education organization).

Chapter 2. Procedure for appointment and dismissal of the heads of state organizations of higher and (or) postgraduate education

      3. To determine and appoint the head of the educational organization, the authorized body in the relevant field (hereinafter the authorized body) shall announce an open competition for the vacant position of the head of the educational organization (hereinafter the competition).

      4. The announcement of the competition shall be posted on the Internet resource of the authorized body and educational organization. The publication of announcements shall be allowed in periodicals distributed throughout the Republic of Kazakhstan territory.

      5. Announcements of the competition shall be published in the Kazakh and Russian languages ​​at the expense of the educational organization, for the position of the head of which the competition is announced.

      6. The announcement of the competition shall include the following information:

      1) the name of the educational organization for the position of the head of which the competition is held, indicating its location, postal address, telephone and fax numbers, e-mail address;

      2) the deadline for accepting documents, which shall be 10 working days and calculated from the next working day after the publication of the announcement of the competition;

      3) main functional duties;

      4) main requirements for the competition participant, provided for in paragraph 12 of these Rules;

      5) the list of required documents specified in paragraph 9 of these Rules;

      6) date, time and place of the interview;

      7) information regarding the presence of observers at the meeting of the competition committee;

      8) application forms and track record for participation in the competition.

      7. If the competition is held for a temporarily vacant position, this condition shall be indicated in the announcement of the competition.

      8. Persons wishing to participate in the competition shall direct documents to the human resources office of the authorized body in electronic form to the e-mail address within the deadline for accepting the documents.

      When sending documents in electronic form to the e-mail address of the authorized body, their originals or notarized copies shall be provided no later than one hour before the start of the interview.

      Without submitted documents, the competition committee shall not admit the person to the interview.

      9. To participate in the competition, the following documents shall be provided:

      1) application in accordance with the form of Appendix 1 to these Rules;

      2) a copy of the identity document of the competition participant;

      3) the track record of the competition participant with 3x4 color photo in accordance with the form in Appendix 2 to these Rules;

      4) copies of documents on education and supplements to them with the presentation of originals for verification:

      Copies of documents on education received by nationals of the Republic of Kazakhstan in foreign educational institutions shall be supplemented by copies of certificates of recognition or nostrification of these education documents issued by the authorized body in education, with the exception of education documents issued by foreign higher educational institutions, scientific centers and laboratories to citizens of the Republic of Kazakhstan - holders of Bolashak international scholarship as well as those falling under the international treaty (agreement) on mutual recognition and equivalence;

      Copies of education documents issued to Bolashak international scholarship holders shall be supplemented by a copy of the certificate of completed training under the international scholarship of the President of the Republic of Kazakhstan "Bolashak" issued by the Joint Stock Company "Center for International Programs".

      Copies of certificates of recognition of these education documents issued by the authorized body in education shall be attached to the copies of education documents that are subject to an international treaty (agreement) on mutual recognition and equivalence;

      5) a copy of employment verifying document, certified by the human resources office of the current or last place of work;

      6) medical certificate (medical professional advisory opinion) in the form No. 075/y, according to the forms of accounting documentation in the field of healthcare, approved by the Order of the acting Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated October 30, 2020 No. ҚР ДСМ-175/2020 (registered with the Register of state registration of regulatory legal acts under No. 21579), issued no more than six months before the date of submission of documents;

      7) a certificate from a neuropsychiatric organization, issued no more than one year before the date of the documents submission, in accordance with the legislation on state services;

      8) a certificate from a narcological organization, issued no more than one year before the date of submission of documents in accordance with the legislation on state services;

      9) a document confirming the absence of a ban on holding a position in accordance with penal law

      Persons applying for participation in the competition can provide additional information on their education, work experience, skill level and standing (copies of documents on advanced training, awarded academic degrees and titles, references, recommendations, scientific publications and other information characterizing their occupational activity, qualification).

      The materials of the competition committee, documents of the competition participants who received a positive conclusion of the competition committee, as well as the track record, application and documents of persons who did not pass the competitive selection, shall be stored in the human resources service of the authorized body.

      Footnote. Paragraph 9 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 22.09.2021 No. 656.

      10. The responsible executive of the human resources service of the authorized body shall check the submitted documents for their completeness.

      Incomplete package of provided documents shall be the ground for refusal to accept them.

      11. The following persons shall not be admitted to the competition:

      1) under twenty-five years of age;

      2) previously implicated in a corruption offense;

      3) with an outstanding or unexpunged conviction;

      4) registered with special medical institutions;

      5) other cases under the current statutory procedures of the Republic of Kazakhstan.

      12. The main requirements for the selection of candidates for the position of the head of an educational organization shall be:

      1) higher and (or) postgraduate education;

      2) at least 5 years of work experience in managerial positions in educational organizations, as well as in authorized bodies in the relevant areas.

      13. To ensure impartiality and transparency, as well as equal opportunities to all candidates, a competition committee shall be established under the authorized body that announced the competition.

      The human resources service of the authorized body shall be the working body of the competition committee.

      14. The competition committee shall be formed of an odd number of members, no less than seven people, approved by the order of the head of the authorized body.

      The competition committee shall consist of a chairman, a deputy chairman, members and a secretary who does not have the right to vote.

      The meeting of the competition committee shall be deemed duly constituted if at least two-thirds of its members are present.

      15. The chairman of the competition committee shall manage activities, preside at meetings, plan the work, exercise general control and responsibility for activities and decisions made.

      The secretary of the competition committee shall provide the publication of the competition announcement, prepare competition documentation, accept, register and store the documents submitted for participation in the competition.

      16. After expiry of the deadline for accepting documents, within 10 (ten) working days, the competition committee shall examine the submitted documents for compliance of the candidates with the basic requirements specified in paragraph 12 of these Rules, and decide on admitting the participants to the interview.

      17. Upon the examination results of the documents, the secretary of the competition committee shall form the list of candidates admitted to the interview, and the schedule for its conduct.

      18. The list of candidates admitted to the interview and the schedule of the interview shall be posted on the Internet resources of the authorized body and education organization, for the position of the head of which the competition was announced, within one working day from the date of the decision by the competition committee on the admission of candidates.

      19. Candidates admitted to the interview shall be notified by the secretary of the competition committee about the date of the interview before expiry of the next working day after the decision by the competition committee.

      Notification shall be made by phone, by e-mails and mobile phones of the participants.

      20. The competition participants who were not admitted shall be notified about it by the secretary of the competition committee within one working day from the date of the decision by the competition committee.

      21. Candidates participating in the competition and admitted to the interview shall pass it in the authorized body within three working days from the date the candidates are notified of their admission to the interview.

      22. The purpose of the interview shall be to assess the professional and personal qualities of the candidates.

      23. The competition committee shall form the list of profile, situational and motivational questions for each announced vacant position in the activity area of the respective educational organization.

      When conducting an interview, the competition committee shall check the participants on the following criteria:

      1) knowledge and understanding of documents of the state planning system in the relevant area;

      2) vision of problems and prospects for the development of the educational organization’s sphere of activity;

      3) knowledge of the regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan governing relations in the educational organization’s field of activity.

      24. On the basis of the submitted documents and the interview results, the competition committee shall select from among candidates for the vacant position.

      25. The decision of the competition committee shall be made in the absence of the candidate by open voting.

      26. Positive conclusion shall be adopted on the candidate if the majority of those present voted for him. In the event of equality of votes, the chairman of the competition committee shall cast the deciding vote.

      27. The course of the discussion and the decision taken by the competition committee shall be recorded in the minutes, signed by the chairman and members of the competition committee, as well as the secretary who takes the minutes.

      28. The decision of the competition committee on a candidate who has received a positive conclusion of the competition committee shall be posted on the Internet resources of the authorized body and educational organization, for the position of the head of which the competition was announced, within one working day from the date of the competition.

      29. The competition committee shall notify the candidate who has successfully passed the interview about the results of the competition within two working days from the date of the decision of the competition committee.

      30. The decision of the committee shall be of a recommendatory nature.

      31. Within 5 (five) working days from the date of the competition committee’s decision on the competition results, the authorized body shall direct the relevant materials to the Government of the Republic of Kazakhstan with the attachment of a package of documents of the candidate who received a positive conclusion of the competition committee on appointment or rejected appointment to the position of the head of the educational organization.

      32. The decision of the Government of the Republic of Kazakhstan shall be made within 10 (ten) working days from the date of the received competition committee’s decision.

      33. Upon the decision made by the Government of the Republic of Kazakhstan, the authorized body shall conclude an employment contract with the head of the education organization for a five-year term.

      34. In the events of breaching by the head of the educational organization of the labor legislation of the Republic of Kazakhstan and the employment contract terms, the authorized body shall:

      1) assign the performance of the duties of the leader to the employee of the educational organization;

      2) make a petition to the Government of the Republic of Kazakhstan on releasing the head of the educational organization from the position.

      35. The decision of the Government of the Republic of Kazakhstan shall be adopted within 10 (ten) working days from the date of the petition receipt.

Chapter 3. Attestation procedure

      36. For assessment of knowledge and compliance level with qualification, the heads of educational organizations, appointed and dismissed by the Government of the Republic of Kazakhstan, shall undergo attestation once every three years.

      The main assessment criterion in attestation is the ability of the head of an educational organization to fulfill the functional duties assigned to him.

      37. The initial attestation of the head of the educational organization shall be carried out after three years from the date of his appointment to the position.

      The head of the organization who was on study leave, unpaid leave (exceeding six months), in connection with pregnancy and the birth of a child (children), adoption of a newborn child (children), attending to a child up to the age of three, shall undergo attestation at least six months after starting work.

      38. Attestation shall be comprised of the following stages:

      1) preparation for attestation;

      2) an interview conducted by an attestation committee;

      3) making a decision by the attestation committee.

      39. To carry out attestation, the human resources office of the authorized body shall:

      1) prepare the necessary documents for the head of the education organization subject to attestation (notification, track record, appraisal sheet);

      2) develop attestation schedules, questions and answers for the interview;

      3) determine the composition of the attestation committee;

      4) organize explanatory work on the goals and procedure for conducting attestation.

      40. Once a year the human resources office of the authorized body shall determine the heads of education organizations subject to attestation.

      41. The human resources office of the authorized body shall notify the heads of education organizations in writing about the date of the interview no later than thirty calendar days before the start of the interview, and also request service records.

      42. For the head of the education organization subject to attestation, the human resources office of the authorized body shall draw up an appraisal sheet in accordance with the form of Appendix 3 to these Rules.

      43. The human resources office of the authorized body shall submit documents to the attestation committee no later than one working day before the meeting of the attestation committee.

      44. The attestation committee shall be formed by the head of the authorized body on the proposal of the human resources office of the authorized body and consist of an odd number of members and a secretary. The attestation committee shall be comprised of the chairman of the committee, deputy chairman and members of the committee. An employee of the human resources office of the authorized body who does not have the right to vote shall be appointed as the secretary of the attestation committee.

      The chairman of the attestation committee shall manage activities, preside at meetings, plan work, exercises general control and responsibility for activities and decisions made.

      The secretary of the attestation committee shall prepare the relevant materials for the meeting of the committee and draw up the minutes after it is held. The secretary shall be in charge of the upkeep of the attestation committee.

      45. The meeting of the attestation committee shall be deemed duly constituted if it is attended by at least two thirds of its members.

      Substitution of absent members of the attestation committee shall not be allowed.

      46. ​​One month before the attestation, the heads of education organizations shall submit the following documents to the human resources office of the authorized body:

      1) progress report, approved by the academic council of the education organization;

      2) roadmap for the education organization’s development;

      3) a list of scientific works over the reporting period (if any). 47. Upon the hearing results, the attestation committee shall make a decision by open voting.

      The voting results shall be determined by the majority of votes of the attestation committee members. In the event of equality of votes, the chairman of the attestation committee shall cast the deciding vote.

      The individual opinion of a member of the attestation committee shall be stated in writing and attached to the minutes.

      48. If the heads of education organizations subject to attestation fail to appear at the meeting of the attestation committee due to temporary absence from work for a good reason (temporary disability, for the period of being on paid annual labor leave, on social leave or business trip), consideration of the issue of their attestation shall be postponed to a later date determined by the attestation committee. Transfer of certification shall be allowed no more than once.

      49. The interview shall be conducted in Kazakh or Russian languages ​​at the choice of the person under attestation.

      50. Upon the interview results, the attestation committee shall make one of the following decisions:

      1) fit for the position held;

      2) does not fit for the position held.

      51. The adoption by the attestation committee of a decision on the inadequacy of the position held is a negative result of certification.

      The negative result of attestation of the person under attestation shall be the ground for his demotion, and in case of his refusal to take up the proposed position - the ground for dismissal.

      52. The decisions of the attestation committee signed by its members shall be recorded in the minutes and entered in the appraisal sheet. The appraisal sheet shall be kept in the personal file of the attested person.

      53. Within five working days from the date of the interview, the human resources office of the authorized body shall notify the person under attestation about the decision of the attestation committee.

      54. In the event that a decision is made on the inaptitude of the attested person to the position held, the authorized body, within ten working days from the date of signing the minutes by the attestation committee, shall direct a petition to the Government of the Republic of Kazakhstan for making a decision on the dismissal of the head of the education organization.

      55. All disputes related to the decision of the attestation committee shall be resolved in accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

  Appendix 1
to the Rules for appointment
by the Government of the
Republic of Kazakhstan
to positions, dismissal and
attestation of the heads of
individual state organizations of
higher and (or) postgraduate
education
  The FORM

      ___________________________
(the authorized body)

Application

      I hereby request to be admitted to the competition for the vacant position

      of the head of the education organization___________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      I am aware of and accept the main requirements of the Rules for appointment by the Government of the Republic of Kazakhstan to positions, dismissals from positions and attestation of the heads of individual state organizations of higher and (or) post-graduate education, and promise to comply with them. I accept responsibility for authenticity of the provided documents.

      Attached documents:

      1.__________________________________________________________

      2.__________________________________________________________

      3.__________________________________________________________

      4.__________________________________________________________

      5.__________________________________________________________

      Address and contact number ___________________________________________

      _______________ ________________________________________

      (signature)                         (full name)

      "____"_______________ 20__ .

  Appendix 2
to the Rules for appointment
by the Government
of the Republic of Kazakhstan
to positions, dismissal and
attestation of the heads of
individual state organizations of
higher and (or) postgraduate
education
  THE FORM

TRACK RECOD
of a candidate for position of the head of the education organization

_____________________________________________
тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) /
full name_____________________________________________
лауазымы/position, санаты/ category
(болған жағдайда/if any)
PHOTO
(Color 3X4)




      ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / PERSONAL DETAILS

      1. Туған күні және жері/

      Date and place of birth

      2. Ұлты (қалауы бойынша)/

      Ethnic nationality (optional)

      3. Оқу орнын бітірген жылы және оның атауы/

      Graduation date and name of the education institution

      4. Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /

      Occupational qualification, academic degree, academic title (if any)

      5. Шетел тілдерін білуі/

      Command of foreign languages

      6. Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) /

      State awards, honorary titles (if any)

      7. Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) /

      Diplomatic rank, military, special rank, class rank (if any)

      8. Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /

      Type of penalty, date and grounds for imposing it (if any)

      9. Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жылдан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады)/

      Date and results of annual performance assessment for the last three years, if the work was less than three years, the assessments for the actual work period are indicated, and also based on the attestation results in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan On Education

      10. ЕҢБЕК ЖОЛЫ/EMPLOYMENT HISTORY Күні/

      Date қызметі, жұмыс орны, мекеменің орналасқан жері/position, employment place ,

      location of the organization қабылданған/admission босатылған/dismissal

      ____________________

      Кандидаттың қолы/

      Candidate’s signature

      _______________

      күні/date

  Appendix 3
to the Rules for appointment
by the Government
of the Republic of Kazakhstan
to positions, dismissal and
attestation of the heads of
individual state organizations of
higher and (or) postgraduate
education
  FORM

APPRAISAL SHEET

      1. Full name

      ____________________________________________________________________

      2. Date of birth "___" ______________ year

      3. Information about education, advanced training, retraining (date and name of the education institution of graduation, occupation, qualifications by education, documents on advanced training, retraining, academic degree and academic title, date of their conferment)______________________________________________________________

      ______________________________________________________________

      4. Position held and date of appointment

      ______________________________________________________________

      5. Total length of service:

      _________________________________________________________

      _________________________________________________

      6. Comments and recommendations by the attestation committee members:

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      7. The meeting was attended by ______ attestation committee members.

      8. Assessment of the appraised person’s performance on voting results:

      1) fit for the position held (number of votes)

      _______________________________________________________________;

      2) unfit for the position held (number of votes)

      _______________________________________________________________

      9. Recommendations by the attestation committee (with indication of their motivation)

      ________________________________________________________

      10. Notes

      ______________________________________________________________

      ______________________________________________________________

      ______________________________________________________________

      ______________________________________________________________

      ______________________________________________________________

      ______________________________________________________________

      ______________________________________________________________

      Chairman of the attestation committee:

      __________________________________________

      (signature)

      Secretary of the attestation committee:

      _____________________________________________

      (signature)

      Members of the attestation committee:

      _______________________________

      (signature)

      ______________________________

      (signature)

      ______________________________

      (signature)

      ______________________________

      (signature)

      Date of the attestation

      "___" ________________ year

      _______________________________________________________________

      I have read and understood the appraisal sheet:

      _________________________________________

      (attested person’s signature and date) STAMP HERE