Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдері аппараттарының жолданымдарды қарауды бақылау бөлімдері туралы үлгілік ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 8 қыркүйектегі № 560 қаулысы.

      Ескерту. Қаулының тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 15.03.2023 № 214 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдері аппараттарының жолданымдарды қарауды бақылау бөлімдері туралы үлгілік ереже (бұдан әрі – Үлгілік ереже) бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 15.03.2023 № 214 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдары осы қаулы қабылданғаннан кейін бір ай ішінде:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен әкімдер аппараттарының жолданымдарды қарауды бақылау бөлімдері туралы ережелерін Үлгілік ережеге сәйкес келтірсін;

      2) осы қаулыдан туындайтын өзге де шараларды қабылдасын.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 15.03.2023 № 214 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
  Үкіметінің
  2020 жылғы 8 қыркүйектегі
№ 560 қаулысына
1-қосымша

Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдері аппараттарының лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының үлгілік регламенті

      Ескерту. 1-қосымша алып тасталды - ҚР Үкіметінің 15.03.2023 № 214 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

  Қазақстан Республикасы
  Үкіметінің
  2020 жылғы 8 қыркүйектегі
№ 560 қаулысына
2-қосымша

Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдері аппараттарының өтініштерді қарауды бақылау бөлімдері туралы үлгілік ереже 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың әкімі аппаратының Өтініштерді қарауды бақылау бөлімі (бұдан әрі – Бөлім) "________ әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің құрылымдық бөлімшесі болып табылады.

      2. Бөлім өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының заңдарын, Президенті мен Үкіметінің актілерін, өзге де нормативтік құқықтық актілерді, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.

      3. Бөлімнің құрылымын, штат санын Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен облыс, республикалық маңызы бар қала және астана әкімінің аппаратының басшысы бекітеді.

      4. Құрылымдық бөлімше*:

      1)__________________________________________________;

      2)__________________________________________________;

      3)____________________________________________ тұрады.

      * бұл тармақты мемлекеттік органның құрылымдық бөлімшесінің құрамына кіретін құрылымдық бөлімшелері бар құрылымдық бөлімшелер толтырады.

2-тарау. Бөлімінің негізгі міндеттері, функциялары мен құқықтары

      5. Міндет: жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қабылдау.

      Функциялары:

      1) жеке және заңды тұлғалардың:

      қағаз түріндегі, оның ішінде пошта байланысы арқылы, сондай-ақ Бөлімге қолма-қол;

      Қазақстан Республикасының электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы заңнамасының талаптарына сәйкес электрондық форматта келіп түсетін өтініштерін алдын ала қарау, талдау, қабылдау және тіркеу;

      2) мәселелердің сипатын анықтау, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін бөлу және оларды қарау және жауап беру үшін облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың әкімі аппаратының құрылымдық бөлімшелеріне, басқа да мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдарға жіберу, немесе қарау тәртібі Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнамасында, қылмыстық іс жүргізу, азаматтық іс жүргізу заңнамасында белгіленген өтініштерден басқа, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерінде көтерілген проблемалар бойынша ұстанымды қалыптастыру;

      3) мемлекеттік және жергілікті атқарушы, оның ішінде аудандық/ауылдық деңгейдегі органдарға жіберілген жеке және заңды тұлғалар өтініштерінің қаралуын бақылауды жүзеге асыру;

      4) Бөлім құзыреті шеңберінде мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдар жауаптарының сапасын және олар жеке және заңды тұлғалардың өтініштері бойынша қабылдаған, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың әкім бақылауға алған шараларды талдау;

      5) мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың жауаптары сапасыз орындалған жағдайда Бөлімнің құзыреті шеңберінде оларды пысықтауға жіберу;

      6) Бөлімнің құзыреті шеңберінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау және арыз берушілерге жауаптар жолдау;

      7) Бөлімнің құзыреті шеңберінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштері бойынша ағымдағы іс жүргізуді және есепке алуды ұйымдастыру;

      8) Бөлімнің құзыреті шеңберінде жеке және заңды тұлғаларға консультативтік көмек көрсету;

      9) аудандық/ауылдық деңгейдегі жергілікті атқарушы органдардың жеке және заңды тұлғаларды қабылдау және өтініштерін қарау жөніндегі жұмысын мониторингтеу.

      6. Міндет: жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін қабылдауды ұйымдастыру.

      Функциялары:

      1) облыстар, республикалық маңызы бар қалалар және астана әкімдерінің және олардың орынбасарларының, әкімдер аппараттары басшыларының және олардың орынбасарларының, әкімдер аппараттарының құрылымдық бөлімшелері басшыларының, сондай-ақ әкімдер аппараттарының алдын ала жазылу бойынша қабылдауды жүзеге асыруға уәкілетті өзге де қызметкерлерінің жеке және заңды тұлғаларды жеке қабылдауын ұйымдастыру және өткізу, жеке және заңды тұлғаларды жеке қабылдау барысында берілген өтініштер мен тапсырмалардың қаралуын бақылауды жүзеге асыру;

      2) жеке және заңды тұлғаларды жеке қабылдау кезінде облыс, республикалық маңызы бар қала және астана әкімінің жетекшілік ететін орынбасарының, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың әкімі аппаратының құрылымдық бөлімшелері басшысы орынбасарының қатысуын қажеттілік боған жағдайда қамтамасыз ету;

      3) облыс, республикалық маңызы бар қала және астана әкімінің аппаратында не басқа елді мекенде жеке және заңды тұлғаларды, оның ішінде Қазақстан Республикасы Президентінің көмекшісі – Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің Өтініштерді қарауды бақылау бөлімінің меңгерушісімен бейнеконференцбайланыс форматында жеке қабылдауды қажеттілік боған жағдайда ұйымдастыру;

      4) аудан/қала әкімінің, аудан/қала әкімі орынбасарларының және аудан/қала әкімі аппаратының құрылымдық бөлімшелері басшыларының жеке және заңды тұлғаларды, оның ішінде бейнеконференцбайланыс форматында тұрақты көшпелі қабылдауларын ұйымдастыру;

      5) аудандық/ауылдық деңгейдегі жергілікті атқарушы органдардың жеке және заңды тұлғаларды қабылдау және өтініштерін қарау жөніндегі жұмысын мониторингтеу;

      6) аудандық/ауылдық деңгейдегі жергілікті атқарушы органдар басшыларының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауын ұйымдастыруды және өткізуді бақылау.

      7. Міндет: келіп түскен өтініштерді талдау, жүйелі проблемаларды анықтау және оларды шешу бойынша ұсынымдар әзірлеу.

      Функциялары:

      1) өтініштерді контент-талдау және арыз берушілер көтеретін жүйелі мәселелер туралы анықтамалар жасау;

      2) аудандар/қалалар бөлінісінде проблемалық мәселелерді мониторингтеу, проблемалық мәселелер картасын қалыптастыру;

      3) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың әкімі аппаратының құрылымдық бөлімшелерімен, басқа да уәкілетті мемлекеттік органдармен бірлесе отырып, мыналар бойынша ұсыныстар дайындау:

      өңір халқының өмір сүру сапасын арттыруға бағытталған бағдарламаларды әзірлеу және іске асыру;

      экономиканың жекелеген секторларын, аудандарды/қалаларды дамыту;

      жеке және заңды тұлғалардың өтініштерінде көтерілген басқа да өзекті мәселелер;

      4) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау бойынша заңнаманы және құқық қолдану практикасын одан әрі жетілдіру бойынша ұсыныстар тұжырымдау;

      5) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібін жетілдіру, сондай-ақ құжаттамалық қамтамасыз ету мен өтініштер бойынша тапсырмалардың орындалуын бақылау жөніндегі құқықтық актілерді және әдістемелік құжаттарды әзірлеуге қатысу;

      6) облыс, республикалық маңызы бар қала және астана әкімінің, облыс, республикалық маңызы бар қала және астана әкімінің аппараты басшысының Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі басшылығының және Қазақстан Республикасы Президентінің көмекшісі – Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің Өтініштерді қарауды бақылау бөлімі меңгерушісінің жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау бөлігіндегі тапсырмаларының іске асырылу барысы туралы баяндамалары мен талдамалық жазбаларының жобаларын жарты жылда бір рет дайындау.

      8. Міндет: мемлекеттік органдармен және азаматтық қоғаммен өзара іс-қимылды ұйымдастыру.

      Функциялары:

      1) өз құзыреті шеңберінде жеке және заңды тұлғаларға консультативтік көмек көрсету, өзекті жүйелі проблемалар мен үздік практика негізінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қабылдау және қарау бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірлеу;

      2) өз құзыреті шеңберінде жергілікті атқарушы органдарға жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін есепке алу, тіркеу, сондай-ақ қарау мәселелері бойынша ұйымдастыру-әдістемелік және ақпараттық көмек көрсету;

      3) өз құзыреті шеңберінде мүдделі уәкілетті мемлекеттік органдардың, азаматтық қоғам мен сарапшылық қоғамдастықтар өкілдерінің қатысуымен жоғары қоғамдық резонанс тудыратын маңызды мәселелер бойынша шешімдер әзірлеу үшін арнайы жұмыс топтарын құруға бастамашылық жасау;

      4) жергілікті атқарушы органның жауапты құрылымдық бөлімшелерімен, басқа да уәкілетті мемлекеттік органдармен және Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің Өтініштерді қарауды бақылау бөлімімен Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кеңесшісінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі басшылығының жеке және заңды тұлғалардың жолданымдарын қарау шеңберінде берілген тапсырмаларын іске асыру мәселелері бойынша өзара іс-қимыл жасау;

      5) құқық қорғау блогының – Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы жанындағы Құқық қорғау қызметі орталығының, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының Ахуалдық орталығының және Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаментінің (Қазақстан Республикасының Жоғарғы Соты аппаратының), Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес агенттігінің "Адалдық алаңы" сыбайлас жемқорлыққа қарсы офистерінің өңірлік қоғамдық қабылдау бөлмелерімен өзара іс-қимылды қамтамасыз ету;

      6) "Е-өтініш" жобасын әзірлеу және іске қосу шеңберінде уәкілетті мемлекеттік органдармен өзара іс-қимылды қамтамасыз ету;

      7) адам құқықтарын қорғау және халықтың тіршілігін қамтамасыз етудің өзекті мәселелері бойынша кездесулер ұйымдастыру және жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар басшыларының және келісім бойынша үкіметтік емес ұйымдардың, бұқаралық ақпарат құралдарының басшыларын, қоғам қайраткерлерін тыңдау.

      Ескерту. 8-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 28.12.2022 № 1082 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      9. Міндет: Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік кеңесшісінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі басшылығының, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің Өтініштерді қарауды бақылау бөлімінің жолданымдарды қарау шеңберінде берілген тапсырмаларын жергілікті атқарушы органдардың уақтылы және толық іске асыруын бақылау.

      Функциялары:

      1) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың әкімі аппаратының, аудандық/ауылдық деңгейдегі жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшелерінің Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік кеңесшісінің, Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі басшылығының, Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі Өтініштерді қарауды бақылау бөлімінің тапсырмаларының іске асырылуы бойынша жолданымдарды қарау жөніндегі қызметін бақылауды жүзеге асыру;

      2) орындаушылық тәртіпті нығайту бойынша ұсыныстар енгізу;

      3) бұқаралық сипаттағы күрделі мәселелер бойынша Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік кеңесшісінің, Қазақстан Республикасының Президенті Әкімшілігі басшылығының, облыс, республикалық маңызы бар қала және астана әкімінің тапсырмаларының орындалу барысын жергілікті жерге барып тексеру;

      4) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың әкімі аппаратының құрылымдық бөлімшелерімен бірлесіп, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерімен байланысты Қазақстан Республикасының Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі басшылығының, облыс, республикалық маңызы бар қала және астана әкімінің актілері мен тапсырмаларын, атқарушылық тәртіпті іске асыру мәселелері бойынша тексерулерге қатысу, анықталған бұзушылықтарды жою және бұзушылықтарға жол берген лауазымды тұлғаларды жауапкершілікке тарту жөнінде шаралар қабылдау туралы ұсыныстар енгізу;

      5) Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік кеңесшісінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі және Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің Өтініштерді қарауды бақылау бөлімі басшылығының бақылауына қойылған тапсырмалардың орындалу сапасы мәселелері бойынша облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың әкімі аппаратының, аудандық/ауылдық деңгейдегі жергілікті атқарушы органдардың лауазымды тұлғаларын тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы ұсыныстар енгізу, олардың орындалуына мониторинг ұйымдастыру;

      6) жергілікті атқарушы органдардың, аудандар/қалалар әкімдерінің жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау қорытындыларын талқылау бойынша есептік алқалы іс-шараларына қатысу;

      7) Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі мен Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің Өтініштерді қарауды бақылау бөлімі басшылығының нақты өтініштер бойынша тапсырмаларының орындалуына мониторинг жүргізу нәтижелері бойынша қорытындылар дайындау.

      Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 28.12.2022 № 1082 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      10. Міндет: іс жүргізу талаптарының өтініштерді қарау бөлігінде сақталуын бақылау.

      Функциялары:

      1) өз құзыреті шеңберінде облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың әкімі аппаратында, аудандық/ауылдық деңгейдегі жергілікті атқарушы органдарда іс қағаздарын жүргізудің жай-күйін жеке және заңды тұлғалар өтініштерінің қаралуы бөлігінде тексеруді жүргізу;

      2) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау жөніндегі заңнама талаптарының сақталуын бақылау, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың әкімі аппаратының жаңадан қабылданған қызметкерлеріне жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау мәселелері бойынша нұсқама беру.

      11. Құқығы және міндеттері:

      ____________________________________________________;

      ____________________________________________________.

3-тарау. Бөлімнің қызметін ұйымдастыру

      12. Бөлім Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес өзінің негізгі міндеттері мен функцияларын іске асыру үшін қажетті өкілеттіктерді иеленеді.

      13. Бөлімді Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын басшы басқарады.

      14. Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жағдайларда Бөлімнің басшысының орынбасары (орынбасарлары) болады.

      15. Бөлім басшысы құрылымдық бөлімшенің қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асырады және Бөлімге жүктелген міндеттердің орындалуы мен оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшін дербес жауапты болады.

      16. Бөлімнің басшысы облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың әкімі аппаратының басшылығына құрылымдық бөлімшенің құрылымы мен штаттық кестесі бойынша ұсыныстар береді.

      17. Басшы осы мақсатта:

      1) өзінің орынбасары (орынбасарлары) болған жағдайда, олардың міндеттері мен өкілеттіктерін айқындайды;

      2) Бөлімнің құрамына кіретін құрылымдық бөлімшелер басшыларының міндеттері мен өкілеттіктерін айқындайды;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      18. Бөлім басшысының орынбасары (орынбасарлары):

      1) өз өкілеттіктері шеңберінде Бөлімнің қызметін үлестіреді;

      2) Бөлім басшысы болмаған кезде құрылымдық бөлімшеге жалпы басшылықты жүзеге асырады және құрылымдық бөлімшеге жүктелген міндеттерді орындауға және өз функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болады;

      3) Бөлімнің басшылығы жүктеген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      19. Бөлімнің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша Бөлімнің атынан басқа құрылымдық бөлімшелерге жіберілетін құжаттарға құрылымдық бөлімшенің басшысы, ал ол болмаған жағдайда оны алмастыратын адам қол қояды.

Об утверждении Типового положения об отделах по контролю за рассмотрением обращений аппаратов акимов областей, городов республиканского значения и столицы

Постановление Правительства Республики Казахстан от 8 сентября 2020 года № 560.

      Сноска. Заголовок - в редакции постановления Правительства РК от 15.03.2023 № 214 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое Типовое положение об отделах по контролю за рассмотрением обращений аппаратов акимов областей, городов республиканского значения и столицы (далее – Типовое положение).

      Сноска. Пункт 1 - в редакции постановления Правительства РК от 15.03.2023 № 214 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Местным исполнительным органам областей, городов республиканского значения и столицы в течение месяца после принятия настоящего постановления:

      1) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке привести положения об отделах по контролю за рассмотрением обращений аппаратов акимов в соответствие с Типовым положением;

      2) принять иные меры, вытекающие из настоящего постановления.

      Сноска. Пункт 2 - в редакции постановления Правительства РК от 15.03.2023 № 214 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания и подлежит официальному опубликованию.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин

  Приложение 1
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 8 сентября 2020 года № 560

Типовой регламент личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами аппаратов акимов областей, городов республиканского значения и столицы

      Сноска. Приложение 1 исключено постановлением Правительства РК от 15.03.2023 № 214 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 2
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 8 сентября 2020 года № 560

Типовое положение об отделах по контролю за рассмотрением обращений аппаратов акимов областей, городов республиканского значения и столицы

Глава 1. Общие положения

      1. Отдел по контролю за рассмотрением обращений аппарата акима области, города республиканского значения и столицы (далее – Отдел) является структурным подразделением коммунального государственного учреждения "Аппарат акима ______".

      2. Отдел в своей деятельности руководствуется Конституцией Республики Казахстан, законами, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Структура, штатная численность Отдела утверждается руководителем аппарата акима области, города республиканского значения и столицы в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      4. Структурное подразделение состоит из*:

      1) ______________________________________;

      2) ______________________________________;

      3) ______________________________________.

      *данный пункт заполняется структурными подразделениями, имеющими структурные подразделения, входящие в состав структурного подразделения государственного органа.

Глава 2. Основные задачи, функции, права и обязанности Отдела

      5. Задача: прием обращений физических и юридических лиц.

      Функции:

      1) прием и регистрация обращений физических и юридических лиц, поступающих:

      на бумажном носителе, в том числе через почтовую связь, а также нарочно в Отдел;

      в электронном формате, соответствующим требованиям законодательства Республики Казахстан об электронном документе и электронно-цифровой подписи;

      2) определение характера вопросов, распределение обращений физических и юридических лиц и направление их структурным подразделениям аппарата акима области, города республиканского значения и столицы, другим государственным и местным исполнительным органам для рассмотрения и представления ответа, либо формирование позиции по проблемам, поднимаемым в обращениях физических и юридических лиц, кроме обращений, порядок рассмотрения которых установлен законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях, уголовно-процессуальным, гражданским процессуальным законодательством Республики Казахстан;

      3) осуществление контроля за рассмотрением обращений физических и юридических лиц, направленных государственным и местным исполнительным органам, в том числе районного/сельского уровня;

      4) анализ качества ответов государственных органов и местных исполнительных органов и принятых ими мер по обращениям физических и юридических лиц, взятых на контроль акимом области, города республиканского значения и столицы в рамках компетенции Отдела;

      5) направление на доработку ответов государственных и местных исполнительных органов в случае их некачественного исполнения в рамках компетенции Отдела;

      6) рассмотрение обращений физических и юридических лиц и направление ответов заявителям в рамках компетенции Отдела;

      7) организация учета и ведения текущего делопроизводства по обращениям физических и юридических лиц в рамках компетенции Отдела;

      8) оказание консультативной помощи физическим и юридическим лицам в рамках компетенции Отдела;

      9) мониторинг работы по приему и рассмотрению обращений физических и юридических лиц местными исполнительными органами районного/сельского уровня.

      6. Задача: организация личного приема физических лиц и представителей юридических лиц.

      Функции:

      1) организация и проведение личного приема физических и юридических лиц акимами областей, городов республиканского значения и столицы и их заместителями, руководителями аппаратов акимов и их заместителями, руководителями структурных подразделений аппаратов акимов, а также иными работниками аппаратов акимов, уполномоченными на осуществление приема по предварительной записи, и осуществление контроля за рассмотрением обращений и поручений, данных в ходе личного приема физических и юридических лиц;

      2) обеспечение участия курирующего заместителя акима области, города республиканского значения и столицы, заместителя руководителя структурных подразделений аппарата акима области, города республиканского значения и столицы при проведении личного приема физических и юридических лиц в случае необходимости;

      3) организация личного приема физических и юридических лиц в аппарате акима области, города республиканского значения и столицы либо в другом населенном пункте, в том числе в формате видеоконференцсвязи с помощником Президента Республики Казахстан – заведующим Отделом по контролю за рассмотрением обращений Администрации Президента Республики Казахстан по согласованию физических и представителей юридических лиц в случае необходимости;

      4) организация регулярных выездных приемов физических и представителей юридических лиц акимом района/города, заместителями акима района/города и руководителями структурных подразделений аппарата акима района/города, в том числе в формате видеоконференцсвязи;

      5) мониторинг работы по приему и рассмотрению обращений физических и юридических лиц местными исполнительными органами районного/сельского уровня;

      6) контроль за организацией и проведением личного приема физических лиц и представителей юридических лиц руководством местных исполнительных органов районного/сельского уровня.

      7. Задача: анализ поступающих обращений физических и юридических лиц, выявление системных проблем и выработка рекомендаций по их решению.

      Функции:

      1) контент-анализ обращений и составление справок о системных вопросах, поднимаемых заявителями;

      2) мониторинг проблемных вопросов в разрезе районов/городов, формирование карты проблемных вопросов;

      3) выработка совместно со структурными подразделениями аппарата акима области, города республиканского значения и столицы, другими уполномоченными государственными органами предложений по:

      разработке и реализации программ, направленных на повышение качества жизни населения региона;

      развитию отдельных секторов экономики, районов/городов;

      другим актуальным вопросам, поднимаемым в обращениях физических и юридических лиц;

      4) выработка предложений по дальнейшему совершенствованию законодательства и правоприменительной практики по рассмотрению обращений физических и юридических лиц;

      5) участие в разработке правовых актов и методических документов по совершенствованию порядка рассмотрения обращений физических и юридических лиц, а также документационного обеспечения и контроля исполнения поручений по их обращениям;

      6) подготовка проектов докладов и аналитических записок акима области, города республиканского значения и столицы, руководителя аппарата акима области, города республиканского значения и столицы о ходе реализации поручений Президента Республики Казахстан, руководства Администрации Президента Республики Казахстан и помощника Президента – заведующего Отделом по контролю за рассмотрением обращений Администрации Президента Республики Казахстан в части рассмотрения обращений физических и юридических лиц один раз в полугодие.

      8. Задача: организация взаимодействия с государственными органами и гражданским обществом.

      Функции:

      1) в рамках своей компетенции разработка методических рекомендаций по оказанию консультативной помощи физическим и юридическим лицам, приему и рассмотрению обращений физических и юридических лиц на основе актуальных системных проблем и лучших практик;

      2) в рамках своей компетенции оказание организационно-методической и информационной помощи местным исполнительным органам по вопросам учета, регистрации, а также рассмотрения обращений физических и юридических лиц;

      3) в рамках своей компетенции организация инициирования создания специальных рабочих групп с участием заинтересованных уполномоченных государственных органов, представителей гражданского общества и экспертных сообществ для выработки решений по значимым вопросам, вызывающим повышенный общественный резонанс;

      4) взаимодействие с ответственными структурными подразделениями местного исполнительного органа, другими уполномоченными государственными органами и Отделом по контролю за рассмотрением обращений Администрации Президента Республики Казахстан по вопросам реализации поручений Президента Республики Казахстан, Государственного советника Республики Казахстан, руководства Администрации Президента Республики Казахстан, данных в рамках рассмотрения обращений физических и юридических лиц;

      5) обеспечение взаимодействия с региональными общественными приемными правоохранительного блока – Центром правоохранительных услуг при Генеральной прокуратуре Республики Казахстан, Ситуационного центра Верховного Суда Республики Казахстан и Департамента по обеспечению деятельности судов при Верховном Суде Республики Казахстан (аппарата Верховного Суда Республики Казахстан), антикоррупционных офисов Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции "Адалдық алаңы";

      6) обеспечение взаимодействия с уполномоченными государственными органами в рамках разработки и запуска проекта "Е-обращение";

      7) организация встреч и заслушивания руководителей исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета и по согласованию руководителей неправительственных организации, средств массовой информации, общественных деятелей по актуальным вопросам защиты прав человека и жизнеобеспечения населения;

      Сноска. Пункт 8 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 28.12.2022 № 1082 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. Задача: контроль за своевременной и полной реализацией местными исполнительными органами поручений Президента Республики Казахстан, Государственного советника Республики Казахстан, руководства Администрации Президента Республики Казахстан, Отдела по контролю за рассмотрением обращений Администрации Президента Республики Казахстан, данных в рамках рассмотрения обращений.

      Функции:

      1) осуществление контроля за деятельностью структурных подразделений аппарата акима области, города республиканского значения и столицы, местных исполнительных органов районного/сельского уровня по рассмотрению обращений по реализации поручений Президента Республики Казахстан, Государственного советника Республики Казахстан, руководства Администрации Президента Республики Казахстан, Отдела по контролю за рассмотрением обращений Администрации Президента Республики Казахстан, акима;

      2) внесение предложений по укреплению исполнительской дисциплины;

      3) проверка с выездом на место хода исполнения поручения Президента Республики Казахстан, Государственного советника Республики Казахстан, руководства Администрации Президента Республики Казахстан, акима области, города республиканского значения и столицы по сложным, имеющим массовый характер, вопросам;

      4) участие совместно со структурными подразделениями аппарата акима области, города республиканского значения и столицы в проверках по вопросам реализации актов и поручений Президента Республики Казахстан, руководства Администрации Президента Республики Казахстан, акима области, города республиканского значения и столицы, связанных с обращениями физических и юридических лиц, исполнительской дисциплины, внесение предложений о принятии мер по устранению выявленных нарушений и привлечении к ответственности должностных лиц, допустивших нарушения;

      5) внесение предложений о привлечении к дисциплинарной ответственности должностных лиц аппарата акима области, города республиканского значения и столицы, местных исполнительных органов районного/сельского уровня по вопросам качества исполнения поручений, поставленных на контроль Президентом Республики Казахстан, Государственным советником Республики Казахстан, руководством Администрации Президента Республики Казахстан и Отдела по контролю за рассмотрением обращений Администрации Президента Республики Казахстан, организация мониторинга за их исполнением;

      6) участие в отчетных коллегиальных мероприятиях местных исполнительных органов, акимов районов/городов по обсуждению итогов рассмотрения обращений физических и юридических лиц;

      7) подготовка заключений по результатам мониторинга исполнения поручений Президента Республики Казахстан, руководства Администрации Президента Республики Казахстан, Отдела по контролю за рассмотрением обращений Администрации Президента Республики Казахстан по конкретным обращениям.

      Сноска. Пункт 9 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 28.12.2022 № 1082 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. Задача: контроль за соблюдением требований делопроизводства в части рассмотрения обращений.

      Функции:

      1) в рамках своей компетенции осуществление проверки состояния делопроизводства в аппарате акима области, города республиканского значения и столицы, местных исполнительных органах районного и сельского уровня в части рассмотрения обращений физических и юридических лиц;

      2) контроль за соблюдением требований законодательства по рассмотрению обращений физических и юридических лиц, проведение инструктажа вновь принятых сотрудников аппарата акима области, города республиканского значения и столицы по вопросам рассмотрения обращений физических и юридических лиц.

      11. Права и обязанности:

      _________________________________________;

      _________________________________________.

Глава 3. Организация деятельности Отдела

      12. Отдел обладает полномочиями, необходимыми для реализации его основных задач и функций, в соответствии с законодательными актами, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.

      13. Отдел возглавляет руководитель, назначаемый на должность и освобождаемый от должности в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      14. Руководитель Отдела в случаях, установленных законодательством Республики Казахстан, имеет заместителя (заместителей).

      15. Руководитель Отдела осуществляет общее руководство деятельностью структурного подразделения и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Отдел задач и осуществление им своих функций.

      16. Руководитель Отдела представляет руководству аппарата акима области, городов республиканского значения и столицы предложения по структуре и штатному расписанию структурного подразделения.

      17. В этих целях руководитель:

      1) определяет обязанности и полномочия своего заместителя (заместителей), при их наличии;

      2) определяет обязанности и полномочия руководителей структурных подразделений, входящих в состав Отдела;

      3) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательными актами, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.

      18. Заместитель (заместители) руководителя Отдела:

      1) координирует деятельность Отдела в пределах своих полномочий;

      2) в период отсутствия руководителя Отдела осуществляет общее руководство деятельностью структурного подразделения и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на структурное подразделение задач и осуществление им своих функций;

      3) осуществляет иные функции, возложенные руководством Отдела.

      19. Документы, направляемые от имени Отдела в другие структурные подразделения по вопросам, входящим в компетенцию структурного подразделения, подписываются руководителем Отдела, а в случае его отсутствия – лицом его замещающим.