Ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды енгізу кезінде Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 12 тамыздағы № 550 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 3 тамыздағы № 641 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 03.08.2023 № 641 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Сауда қызметін реттеу туралы" 2004 жылғы 12 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 18-4-бабының 3-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды енгізу кезінде Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2021 жылғы 12 тамыздағы
№ 550 қаулыcымен
бекітілген

Ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды енгізу кезінде Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды енгізу кезінде Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Сауда қызметін реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 18-4-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды енгізу кезінде Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) мемлекеттік органдар – Қазақстан Республикасының орталық атқарушы мемлекеттік органдары, Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары;

      2) сауда қызметін реттеу саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – сауда қызметі саласында сауда саясатын қалыптастыратын және басшылықты, сондай-ақ салааралық үйлестiрудi жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      3) шет мемлекеттің құзыретті органы – шет мемлекеттің, шет мемлекеттер одағының мемлекеттік органы;

      4) мүдделі тараптар – өнімнің өндірушісі, қатысушылардың көпшілігі осындай тауарларды өндірушілер болып табылатын тауарлар өндірушілер бірлестігі, тауар тұтынушылар (егер олар тауарды өнім өндірісінде қолданса) және осындай тұтынушылардың бірлестіктері, тұтынушылардың қоғамдық бірлестіктері (егер өнімді негізінен жеке адамдар тұтынатын болса), тауарларды экспорттаушылар мен импорттаушылар;

      5) өтініш беруші – мемлекеттік орган, тауар өндіруші, қатысушылардың көпшілігі осындай тауарларды өндірушілер болып табылатын тауар өндірушілерінің бірлестігі.

2-тарау. Ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды енгізу кезінде Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау тәртібі

      3. Уәкілетті орган өтініш берушінің осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес тізім бойынша мәліметтерді көздейтін өтініші негізінде тауарлар импортының ұлттық қауіпсіздікке әсерін айқындау бойынша күнтізбелік 90 (тоқсан) күн ішінде талдау (бұдан әрі – талдау) жүргізеді.

      4. Уәкілетті орган өз құзыреті шегінде:

      1) мүдделі тұлғаларды, сондай-ақ шет мемлекеттің құзыретті органын талдау жүргізудің басталғаны туралы хабардар етеді;

      2) мемлекеттік органдардан, мүдделі тұлғалардан талдау жүргізу үшін ресми хат алмасу арқылы қажетті ұстанымын және (немесе) ақпаратты, оның ішінде құпия ақпаратты сұратады;

      3) жүргізілетін талдау мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелерімен, шет мемлекеттердің құзыретті органдарымен, шет мемлекеттердің өкілдерімен, шет мемлекеттер одақтарымен және халықаралық ұйымдармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады;

      4) мемлекеттік органдарды және мүдделі тұлғаларды хабардар еткеннен кейін қажет болған жағдайда олармен консультациялар өткізеді.

      5. Мемлекеттік органдар өз құзыреті шегінде:

      1) уәкілетті органнан келіп түскен материалдар мен сұрау салуларды қарайды және егер сұрау салуда өзге мерзім белгіленбесе, оларды алған күнінен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде ақпаратты, қалыптастырылған ұстанымды, статистикалық деректерді және талдауға қажетті өзге де ақпаратты, оның ішінде құпия (таратылуы шектелген) ақпаратты заңнамада белгіленген тәртіппен ұсынуды қамтамасыз етеді;

      2) қажеттілігіне қарай уәкілетті органның тиісті сұрау салуы жіберілген кезде талдау мәселелері бойынша консультацияларға, кеңестерге қатысады.

      6. Қазақстан Республикасының шет елдегі мекемелері:

      1) Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігінен (бұдан әрі – Сыртқы істер министрлігі) және уәкілетті органнан алынған хабарламаларды, материалдар мен сұрау салуларды алған күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде ресми тәртіппен шет мемлекеттің құзыретті органдарына жіберуді;

      2) шет мемлекеттің құзыретті органынан алынған материалдарды, сұрау салуларды және басқа да ақпаратты алған күнінен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде жұмыс тәртібімен, 3 (үш) жұмыс күні ішінде ресми тәртіппен уәкілетті органға беруді қамтамасыз етеді.

      7. Сыртқы істер министрлігі:

      1) хабарламаларды, материалдарды уәкілетті органнан түскен күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде ресми тәртіппен шет мемлекеттің құзыретті органына дипломатиялық арналар арқылы жіберуді;

      2) шет мемлекеттің құзыретті органынан дипломатиялық арналар арқылы алынған материалдарды, сұрау салуларды және басқа да ақпаратты алынған күнінен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде жұмыс тәртібімен, 3 (үш) жұмыс күні ішінде ресми тәртіппен уәкілетті органға жіберуді қамтамасыз етеді.

      8. Мүдделі тұлғалар уәкілетті органға ұсынатын ақпарат осы тұлға мұндай ақпараттың ашылуы бәсекелестік жағдайларында үшінші тұлғаға басымдық беретінін не ақпаратты ұсынған тұлға үшін немесе мұндай ақпарат алынған тұлға үшін қолайсыз салдарға әкелетінін куәландыратын негіздемелерді ұсынған кезде құпия ақпарат ретінде қаралады. Құпия ақпарат Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, оны ұсынған мүдделі тұлғаның рұқсатынсыз жарияланбайды.

      9. Уәкілетті орган талдау нәтижелері бойынша Қазақстан Республикасының сыртқы сауда саясаты және халықаралық экономикалық ұйымдарға қатысу мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссияға ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды қолдану туралы ұсынысты жолдайды.

      10. Қазақстан Республикасының сыртқы сауда саясаты және халықаралық экономикалық ұйымдарға қатысу мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссиясы ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды қолдану туралы ұсынымдар шығарған жағдайда уәкілетті орган заңнамада белгіленген тәртіппен ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды енгізу туралы Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының жобасын әзірлейді.

      11. Уәкілетті орган ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды қолдану туралы үшінші тараптың құзыретті органына Сыртқы істер министрлігі арқылы дипломатиялық арналар бойынша хабарлайды.

  Ұлттық қауіпсіздік мүдделері
негізге алына отырып
енгізілетін шараларды енгізу
кезінде Қазақстан Республикасы
мемлекеттік органдарының
өзара іс-қимыл
жасау қағидаларына
қосымша
  Нысан

Өтініш беруші ұсынатын мәліметтер тізбесі

      1. Өтініш беруші туралы ақпарат (мекенжай, телефон, факс, e-mail, тіркелген орны, басшының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса).

      2. Импортына қатысты ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараны қолдану ұсынылатын тауарлардың сипаттамасы (шыққан елі және Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасының 10 таңбалы коды көрсетіледі).

      3. Шет мемлекеттің импортталатын тауарларын өндірушілер туралы мәліметтер.

      4. Тауардың ұлттық өндірушілері мен тұтынушылары туралы мәліметтер.

      5. Өтінім берілген күнге дейінгі күнтізбелік 3 (үш) жыл ішінде Қазақстан Республикасының аумағына тауарды әкелу және әкету көлемінің өзгеруі туралы мәліметтер.

      6. Өтінім берілген күнге дейінгі күнтізбелік 3 (үш) жыл ішінде Қазақстан Республикасының аумағында тауарды өндіру, тұтыну көлемінің өзгеруі туралы мәліметтер*.

      7. Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің қолданыстағы және жоспарланған құжаттары мен тауарлар өндіру жобалары туралы мәліметтер**.

      8. Қаржылық және экономикалық көрсеткіштерді қоса алғанда, ұлттық қауіпсіздікке қатердің болуы туралы мәліметтер.

      9. Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігіне әсер етуі мүмкін басқа да факторлар мен тауарлар импортының шарттары туралы мәліметтер.

      Ескертпе:

      * ‒ өтініш беруші мемлекеттік орган болса, толтырылмайды;

      ** ‒ өтініш беруші мемлекеттік орган болса, толтырылады.

Об утверждении Правил взаимодействия государственных органов Республики Казахстан при введении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 августа 2021 года № 550. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 3 августа 2023 года № 641

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 03.08.2023 № 641 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 18-4 Закона Республики Казахстан от 12 апреля 2004 года "О регулировании торговой деятельности" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила взаимодействия государственных органов Республики Казахстан при введении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 12 августа 2021 года № 550

Правила взаимодействия государственных органов Республики Казахстан при введении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила взаимодействия государственных органов Республики Казахстан при введении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности (далее – Правила), разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 18-4 Закона Республики Казахстан "О регулировании торговой деятельности" и определяют порядок взаимодействия государственных органов Республики Казахстан при введении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) государственные органы – центральные исполнительные государственные органы Республики Казахстан, государственные органы Республики Казахстан, непосредственно подчиненные и подотчетные Президенту Республики Казахстан;

      2) уполномоченный орган в области регулирования торговой деятельности (далее – уполномоченный орган) – центральный исполнительный орган, формирующий торговую политику и осуществляющий руководство, а также межотраслевую координацию в сфере торговой деятельности;

      3) компетентный орган иностранного государства – государственный орган иностранного государства, союза иностранных государств;

      4) заинтересованные лица – производитель товара, объединение производителей товара, большинство участников которого являются производителями такого товара, потребители товара (в случае, если они используют товар при производстве продукции) и объединения таких потребителей, общественные объединения потребителей (в случае, если товар потребляется преимущественно физическими лицами), экспортеры и импортеры товара;

      5) заявитель – государственный орган, производитель товара, объединение производителей товара, большинство участников которого являются производителями такого товара.

Глава 2. Порядок взаимодействия государственных органов Республики Казахстан при введении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности

      3. Уполномоченный орган на основании обращения заявителя, содержащего сведения по перечню согласно приложению к настоящим Правилам, проводит анализ по определению воздействия импорта товаров на национальную безопасность в течение 90 (девяносто) календарных дней (далее – анализ).

      4. Уполномоченный орган в пределах своей компетенции:

      1) информирует заинтересованные лица, а также компетентный орган иностранного государства о начале проведения анализа;

      2) запрашивает у государственных органов, заинтересованных лиц позицию и (или) информацию, в том числе конфиденциальную, необходимую для анализа, посредством официальной переписки;

      3) осуществляет взаимодействие с загранучреждениями Республики Казахстан, компетентными органами иностранного государства, представителями иностранных государств, союзов иностранных государств и международными организациями по вопросам проводимого анализа;

      4) после уведомления государственных органов и заинтересованных лиц при необходимости проводит с ними консультации.

      5. Государственные органы в пределах своей компетенции:

      1) рассматривают поступившие от уполномоченного органа материалы и запросы и в течение 10 (десять) рабочих дней со дня их получения, если в запросе не указан иной срок, обеспечивают представление информации, сформированной позиции, статистических данных и иной информации, необходимой для анализа, в том числе конфиденциальной (ограниченного распространения), в установленном законодательством порядке;

      2) участвуют по мере необходимости в консультациях, совещаниях по вопросам анализа при направлении соответствующего запроса уполномоченного органа.

      6. Загранучреждения Республики Казахстан обеспечивают:

      1) направление полученных от Министерства иностранных дел Республики Казахстан (далее – Министерство иностранных дел) и уполномоченного органа уведомлений, материалов и запросов в компетентные органы иностранного государства в течение 3 (три) рабочих дней со дня получения в официальном порядке;

      2) направление материалов, запросов и иной информации от компетентного органа иностранного государства в уполномоченный орган в течение 1 (один) рабочего дня со дня получения в рабочем порядке, 3 (три) рабочих дней – в официальном порядке.

      7. Министерство иностранных дел обеспечивает:

      1) направление по дипломатическим каналам в адрес компетентного органа иностранного государства уведомлений, материалов от уполномоченного органа в течение 3 (три) рабочих дней со дня получения в официальном порядке;

      2) направление полученных по дипломатическим каналам от компетентного органа иностранного государства материалов, запросов и иной информации в уполномоченный орган в течение 1 (один) рабочего дня со дня получения в рабочем порядке, 3 (три) рабочих дней – в официальном порядке.

      8. Информация, представляемая заинтересованными лицами в уполномоченный орган, рассматривается в качестве конфиденциальной при представлении этим лицом обоснований, свидетельствующих о том, что раскрытие такой информации предоставит преимущество в условиях конкуренции третьему лицу либо повлечет за собой неблагоприятные последствия для лица, представившего информацию или для лица, у которого получена эта информация. Конфиденциальная информация не разглашается без разрешения представившего ее заинтересованного лица, за исключением случаев, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      9. По итогам анализа уполномоченный орган направляет предложение о применении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности, на рассмотрение Межведомственной комиссией Республики Казахстан по вопросам внешнеторговой политики и участия в международных экономических организациях.

      10. В случае вынесения рекомендаций о применении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности, Межведомственной комиссией Республики Казахстан по вопросам внешнеторговой политики и участия в международных экономических организациях, уполномоченный орган в установленном законодательством порядке разрабатывает проект постановления Правительства Республики Казахстан о введении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности.

      11. Уполномоченный орган информирует компетентный орган третьей стороны о применении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности, по дипломатическим каналам через Министерство иностранных дел.

  Приложение
к Правилам взаимодействия
государственных органов
Республики Казахстан при
введении мер, вводимых
исходя из интересов
национальной безопасности
  Форма

Перечень сведений, предоставляемых заявителем

      1. Информация о заявителе (адрес, телефон, факс, e-mail, место регистрации, фамилия, имя, отчество руководителя (при его наличии).

      2. Описание товара, в отношении импорта которого предлагается применить меру, вводимую исходя из интересов национальной безопасности (с указанием страны происхождения и 10-значного кода товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза).

      3. Имеющиеся сведения о производителях импортируемого товара иностранного государства.

      4. Сведения о национальных производителях и потребителях товара.

      5. Сведения об изменении объема ввоза и вывоза товара на территорию Республики Казахстан за 3 (три) календарных года, предшествующих дате подачи заявления.

      6. Сведения об изменении объема производства, потребления товара на территории Республики Казахстан за 3 (три) календарных года, предшествующих дате подачи заявления*.

      7. Сведения о действующих и планируемых документах системы государственного планирования и проектах по производству товара**.

      8. Сведения о наличии угрозы национальной безопасности, включая финансовые и экономические показатели.

      9. Сведения о других факторах и условиях импорта товара, которые могли оказать влияние на национальную безопасность Республики Казахстан.

      Примечание:

      * - не заполняется, если заявителем является государственный орган;

      ** - заполняется, если заявителем является государственный орган.