Коронавирус инфекциясы пандемиясына қарсы іс-қимыл жөніндегі 2021 – 2022 жылдарға арналған жедел іс-қимыл жоспарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 4 қарашадағы № 781 қаулысы

      Коронавирус инфекциясының таралуына жол бермеу және оған қарсы іс-қимыл жасау мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Коронавирус инфекциясы пандемиясына қарсы іс-қимыл жөніндегі 2021 – 2022 жылдарға арналған жедел іс-қимыл жоспары (бұдан әрі – Жоспар) бекітілсін.

      2. Жоспарды орындауға жауапты орталық және жергілікті атқарушы органдар, Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитетінің Шекара қызметі (келісу бойынша), сондай-ақ өзге де ұйымдар (келісу бойынша):

      1) Жоспарда көзделген іс-шаралардың уақтылы іске асырылуын қамтамасыз етсін;

      2) тоқсан сайын, тоқсаннан кейінгі айдың 5-күніне дейін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігіне Жоспардың орындалу барысы туралы ақпарат беріп тұрсын.

      3. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі тоқсан сайын,
тоқсаннан кейінгі айдың 15-күніне дейін Қазақстан Республикасының Үкіметіне Жоспардың орындалу барысы туралы жиынтық ақпарат беріп тұрсын.

      4. Жоспардың орындалуын бақылау және үйлестіру Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігіне жүктелсін.

      5. "Пандемия жағдайында қазақстандықтардың өмірі мен денсаулығын қорғау жөніндегі ұлттық жоспарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 30 шілдедегі № 489 қаулысының күші жойылды деп танылсын.

      6. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

Коронавирус инфекциясы пандемиясына қарсы іс-қимыл жөніндегі 2021 – 2022 жылдарға арналған жедел іс-қимыл жоспары

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2021 жылғы 4 қарашадағы
№ 781 қаулысымен
бекітілген

Р/с

Іс-шаралардың атауы

Орындау мерзімі

Жауапты орындаушылар

Аяқталу нысаны

Қаржыландыру көздері

1

2

3

4

5

6

1. Мемлекеттік шекара арқылы өткізу пункттеріндегі бақылау

1.

Мыналардың:
- авиакомпаниялармен келісу бойынша шетелден авиарейстермен келетін адамдардың;
- Қордай шекара бекеті арқылы шетелден келетін адамдардың "Аitu" электрондық эпидемиологиялық сауалнамаларын толтыруын апробациялау

2021 жылғы қараша
 

ЦДИАӨМ, ДСМ, ИИДМ, Қаржымині
 

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

2.

"ASHYQ" мобильді қосымшасын "COVID-19-сыз саяхаттаймын" қосымшасымен қатар қолдану мүмкіндігі мәселесін пысықтау

2022 жылғы қаңтар

ЦДИАӨМ, ДСМ

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

3.

"COVID-19-сыз саяхаттаймын" қосымшасын пысықтауды ескере отырып, ЕАЭО кедендік шекарасында көлік қатынасын жүзеге асыру кезінде профилактикалық шаралар бойынша талаптарды қамтитын ЕЭК-тің қолданыстағы актілеріне өзгерістер енгізу

2022 жылғы ақпан

ДСМ, СИМ

ЕЭК актісі (ЕЭК алқасының әдістемелік ұсынымдары)

талап етілмейді

4.

БМСД-ның 2020 жылғы 23 қазандағы № 59 қаулысына санитариялық-эпидемиологиялық жағдайды ескере отырып, Қазақстан Республикасының аумағына келетін адамдарға қатысты шектеу шараларын белгілеу бөлігінде өзгерістер мен толықтырулар енгізу

2022 жылғы қаңтар
 
 
 

ДСМ

БМСД қаулысы

талап етілмейді
 
 
 
 
 
 

5.

Өткізу пункттерін (ЕАЭО елдерімен ішкі шекарада) санитариялық-карантиндік бақылауды жүзеге асыру үшін қажетті жабдықпен (тепловизорлар), интернет-байланыспен және үй-жайлармен жарақтандыру мәселесін пысықтау

2021 жылғы желтоқсан

ИИДМ, ДСМ, ҰҚК ШҚ (келісу бойынша)
ҚР-ның РФ-мен және Қырғыз Республикасымен шекаралас облыстарының әкімдіктері
 
 
 

Үкіметке ақпарат
 
 

талап етілмейді

2. Эпидемияға қарсы іс-шаралар және ақпараттық жүйелерді дамыту

6.

ДСМ ҚДСҰО базасында нәтижелерді интеграциялай отырып, ДСМ және БҒМ зертханалары базасында Қазақстан Республикасының аумағында айналымда жүрген CОVID-19 штамдары мутациясының тоқсан сайынғы мониторингін (геномдық секвенирлеу әдісімен) қамтамасыз ету

тоқсан сайын

ДСМ, БҒМ

Үкіметке ақпарат
 

бөлінген
қаражат шегінде
070-100 ББ –мемлекеттік тапсырыс сомасында
(2021 жыл – 337649,96 мың теңге,
2022 жыл – 261256,66 мың теңге)
БҒМ: БТҰО БТҚ

7.

Халық арасында SARS-CoV-2 ДЭТ-АГ пайдалануды ұйымдастыру және жүргізу алгоритмін әзірлеу және бекіту
 

2021 жылғы қараша –желтоқсан

ДСМ

БМСД қаулысы

талап етілмейді

8.

Халықтың дәріхана желісі арқылы SARS-CoV-2 ДЭТ АГ-ға қолжетімділігін қамтамасыз ету

2022 жылғы
1-тоқсан

ДСМ

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

9.

Білім беру ұйымдарында оқушылар арасында SARS-CoV-2 пайдалану мәселесін пысықтау

2022 жылғы
1-тоқсан

ДСМ

БМСД қаулысы

талап етілмейді

10.

Мониторингтік топтардың жұмысында және цифрлық шешімдердің мүмкіндіктерін пайдалануға баса назар аудара отырып, қызмет көрсету саласы кәсіпорындарының қызметін шектеулерде жаңа тәсілдерді қарау

2021 жылғы қараша

ДСМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша), ЦДИАӨМ, облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

11.

КВИ, вакцинамен басқарылатын, аса қауіпті және жаңадан пайда болатын инфекциялар бойынша болжаудың және ден қоюдың ғылыми негізделген жүйесін құру

2022 жылғы желтоқсан

ДСМ

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

12.

Өңірлер бөлінісінде халықты вакцинациялаудың интерактивті картасын әзірлеу және енгізу

2021 жылғы қараша

ДСМ, ЦДИАӨМ

интерактивті карта

талап етілмейді

13.

Объектілер (меншік нысанына қарамастан өнеркәсіп, кәсіпкерлік, білім беру объектілері) тізбесін кеңейте отырып, "Ashyq" қосымшасын енгізуді кеңінен тарату

2021 жылғы желтоқсан

ДСМ, ЦДИАӨМ облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

БМСД қаулысы

талап етілмейді

14.

Жақын және алыс шет елдермен вакцинациялау паспорттарын өзара тану

2021 – 2022 жылдар

СІМ, ДСМ

ноталармен алмасу

талап етілмейді

15.

COVID-19-ды популяциялық және шолғыншы эпидқадағалауды жүзеге асыру үшін АЖ енгізу

2022 жылғы желтоқсан

ДСМ, облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

мониторингтеу және байқау

талап етілмейді

16.

Қоғамдық орындардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөнінде шаралар қабылдау, оның ішінде білім беру ұйымдарында желдету жүйелерінің тиімділігін қамтамасыз ету
 

тұрақты

облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері, БҒМ

ДСМ-ге ақпарат

талап етілмейді

17.

Вакцинациялау пункттерін, оның ішінде қоғамдық орындардағы, бейнебақылау камераларымен жарақтандыру
 

2021 жылғы желтоқсан

облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері, ДСМ

Үкіметке ақпарат
 

бөлінген қаражат шегінде (ЖБ)

18.

Медициналық ұйымдардағы вакцинациялау пункттерін компьютерлік жабдықтармен қамтамасыз ету
 

2021 жылғы желтоқсан

облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері, ДСМ

Үкіметке ақпарат
 

бөлінген қаражат шегінде (ЖБ)

19.

Қоғамдық орындардағы вакцинациялау пункттерін медицина қызметкерлеріне арналған планшеттермен қамтамасыз ету (пациенттердің келісімге электрондық түрде қол қою мүмкіндігімен)
 

2021 жылғы желтоқсан

облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері, ДСМ

Үкіметке ақпарат
 

бөлінген қаражат шегінде (ЖБ)

20.

ДСМ-нің "Вакцинациялау" АЖ-сын пациенттердің келісімге электрондық түрде қол қою мүмкіндігімен планшеттерде пайдалануға бейімдеу

2021 жылғы қараша

ДСМ

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

3. Вакцинациялаумен қамтуды кеңейту

21.

Коронавирустық инфекцияға қарсы вакцинациялауға жататын халықтың 60 %-ына дейін қамту

2022 жылғы қаңтар

ДСМ, облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

бюджет қаражаты шеңберінде (болжамды сома: (2021жыл – 95892509 мың теңге )

22.

"Pfizer" өндірісінің вакциналарын жеткізуге дайындық іс-шаралары

2021 жылғы қараша

ДСМ, облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

бюджет қаражаты шеңберінде (болжамды сома:
20559376 мың теңге), Дүниежүзілік банк
(472153463 теңге)

23.

Вакцинадан кейінгі жай-күйлердің мониторингін жүргізу

тұрақты

ДСМ, облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

мониторингтеу

талап етілмейді

24.

КВИ-ге қарсы вакцинациялау үшін қарсы көрсетілімдердің (медициналық себептермен кейінге қалдыру) тізбесіне толықтырулар енгізу

2021 жылғы қараша

ДСМ

БМСД қаулысы

талап етілмейді

25.

Медициналық ұйымдарда вакцинациялау туралы деректердің анықтығын қамтамасыз етуді есепке алуды, беруді және бақылауды қалыптастыру жүйесін қайта қарау

2022 жылғы желтоқсан

ДСМ, облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

26.

Жаңа деректер мен вакциналардың қолжетімділігін ескере отырып, вакцинациялауға жататын халық топтарын (12 жастан асқан балалар, жүкті әйелдер, лактация кезеңіндегі әйелдер) қайта қарау

2021 жылғы қараша

ДСМ, облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

27.

12 жастан асқан балаларды, жүкті әйелдерді, лактация кезеңіндегі әйелдерді вакцинациялауды ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар әзірлеу

2021 жылғы қараша – желтоқсан

ДСМ, облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

БМСД қаулысы

талап етілмейді

28.

Ревакцинациялау жүргізу әдіснамасын (алгоритмдерін) әзірлеу

2021 жылғы қараша

ДСМ, облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

29.

Жалған вакцинациялау паспорттары бар адамдарды вакцинациялау үшін ДСМ АЖ-да функционалды іске асыру

2021 жылғы қараша – желтоқсан

ДСМ, ІІМ

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

30.

Халықтың нысаналы тобын ұлттық бағдарламаларға енгізілген барлық вакциналармен иммундаумен қамту

2021– 2022 жылдардағы желтоқсан

ДСМ, облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

бөлінген қаражат шеңберінде
070-101 ББ
2021 жыл – 37964617,4 мың теңге,
2022 жыл – 31121449 мың теңге)

31.

Халық арасында вакцинациялау тиімділігін бағалау бойынша зерттеу жүргізу

2021 – 2022 жылдардағы желтоқсан

ДСМ

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

32.

Қажетті температуралық режимді қамтамасыз ететін тоңазытқыш жабдығының, оның ішінде тоңазыту жабдығы, салқын элементтері және құрғақ мұз бар рефрижераторлық үлгідегі контейнерлердің жеткіліктілігіне бағалау жүргізу және қажетті көлеммен қамтамасыз ету және қажетті жабдықпен (ДСБ қоймасынан егу кабинеттеріне дейін) қамтамасыз етілуді жақсарту жөнінде ұсыныстар беру

ай сайын

облыстардың және
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

ДСМ-ге ақпарат

талап етілмейді

4. Халыққа медициналық көмек көрсету, медициналық оңалту және дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету

33.

КВИ ағымы ауырлығының таралу деректерін мониторингтеу негізінде денсаулық сақтау жүйесінің көмек көрсетуге әзірлігін бағалау

тұрақты

ДСМ

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

34.

Халықаралық тәжірибені ескере отырып, КВИ-ды диагностикалау мен емдеудің жаңа технологияларын енгізу

тұрақты

ДСМ

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

35.

КВИ-ды диагностикалау мен емдеудің, оның ішінде КВИ-мен ауырған пациенттерді медициналық оңалтудың клиникалық хаттамаларын өзектілендіру

қажет болғанда

ДСМ

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

36.

КВИ бойынша нұсқаулықтар мен әдістемелік ұсынымдарды өзектілендіру

қажет болғанда

ДСМ, кәсіптік қауымдастықтар (келісу бойынша), медициналық ЖОО (келісу бойынша)

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

37.

КВИ-мен ауырғаннан кейін пациенттерді медициналық оңалтумен қамтуды мониторингтеу

тоқсан сайын

ДСМ

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

38.

КВИ-мен ауыратын пациенттерге медициналық көмек көрсетудің барлық кезеңдерінде антикоагулянттық терапияның әртүрлі нысандарын қолдану және көктамыр тромбоэмболиясының даму тәуекелін айқындау бойынша шет елдердің тәжірибесін зерделеу

жаңа ғылыми жариялымдардың пайда болуына қарай
 

ДСМ
 

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

39.

Медициналық ұйымдарда инфекциялық қауіпсіздік және медицина персоналын қорғау (аймақтандыру, бейнебақылау, визуализациялау) жөніндегі шаралардың сақталуын мониторингтеу
 

тұрақты

облыстардың,
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

ДСМ-ге ақпарат

талап етілмейді

40.

Бейіндер бөлінісінде аурухана төсектеріне оңтайлы қажеттілікті айқындай отырып, төсек қорын пайдалану тиімділігіне талдау жүргізу

2022 жылғы қаңтар
 

ДСМ, облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

41.

Денсаулық сақтау объектілерінің шамадан тыс жүктемесіне жол бермеу:

тұрақты

ДСМ

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

1) өңірлерге әдістемелік және практикалық көмек көрсету;

талап етілмейді

2) амбулаториялық жағдайларда коронавирустық инфекцияны емдеу үшін ДЗ-мен қамтамасыз етілу мониторингі

ДСМ, "МӘМС" КеАҚ (келісу бойынша)
"СК-Фармация" ЖШС (келісу бойынша)

 
талап етілмейді

42.

COVID-19 пандемиясымен күресу шеңберінде тартылған медициналық кадрлармен қамтамасыз етуді мониторингтеу және талдау

тоқсан сайын

ДСМ

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

43.

COVID-19-бен күресуден алынған сабақтарды және халықаралық тәжірибені ескере отырып, медициналық ұйымдарда инфекциялық бақылауды ұйымдастыру тәсілдерін бейімдеу

2022 жылдың
1-жартыжылдығы

ДСМ, облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

44.

COVID-19-дың ұзақ мерзімді салдарын клиникалық жүргізу жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу

2022 жылдың 1-жартыжылдығы

ДСМ, облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

ДСМ-ге ақпарат

талап етілмейді

45.

КВИ диагностикасы және оны емдеу хаттамаларына сәйкес КВИ-мен ауыратын пациенттерге арналған жедел медициналық көмек қызметін және реанимация бөлімшелерін жарақтандыруды мониторингтеу

тоқсан сайын

облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері, ДСМ

ДСМ-ге ақпарат

талап етілмейді

46.

Ауылдық денсаулық сақтау инфрақұрылымын жақсарту: ауылдық елді мекендерде, оның ішінде тірек және серіктес ауылдарда фельдшерлік-акушерлік, медициналық пункттер мен дәрігерлік амбулаториялар ашу

2021– 2022 жылдардағы желтоқсан
 

ДСМ, облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

бөлінген қаражат шегінде (ЖБ)

47.

Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын халықты жылжымалы медициналық кешендер мен медициналық пойыздарды тарта отырып, медициналық көрсетілетін қызметтермен қамтамасыз ету

2021– 2022 жылдардағы желтоқсан
 

ДСМ, облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

ТМККК және МӘМС
бөлінген қаражат шегінде (ТМККК
2021 жыл – 1095107мың теңге,
2022 жыл – 3750213 мың теңге, МӘМС – 2021 жыл – 4349831 мың теңге,
2022 жыл –11839731 мың теңге)

48.

Аудандық ауруханаларды заманауи компьютерлік томографтармен, рентген аппараттарымен, перзентханаларды – қажетті медициналық жабдықтармен жарақтандыруды мониторингтеу
(2019 жылы – 73 %)

тоқсан сайын
 

ДСМ, облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

49.

Өңірлерде дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың, оның ішінде жеке қорғану құралдарының азайтылмайтын запасының болуын мониторингтеу

апта сайын

облыстардың,
Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

ДСМ-ге ақпарат

талап етілмейді

5. Коммуникациялық стратегия

50.

Таргеттік топтар үшін проблемалық аймақтарды, негізгі хабарламалар мен коммуникация арналарын айқындай отырып, "КВИ-мен күрес бойынша ақпараттық-түсіндіру науқанын іске асыру жөніндегі жол картасын" іске асыру

2021– 2022 жылдардағы желтоқсан

АҚДМ, ДСМ, облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

51.

Медиа тұлғаларды, қоғам қайраткерлерін, ҮЕҰ-ны ақпараттық-түсіндіру жұмысына тарту, жеке профилактика және вакцинациялау шараларын ілгерілету

тұрақты

АҚДМ, ДСМ, облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

52.

Медицина қызметкерлерін коронавирустық инфекцияға қарсы "Pfizer" вакциналарын қолдануға оқытуды жүргізу

2021 жылғы
қараша

ДСМ, облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері,

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

53.

Коронавирустық инфекция пандемиясына қарсы іс-қимыл жөніндегі шаралар шеңберінде клиникалық хаттама бойынша COVID-19-дың диагностикасы және оны емдеудің өзекті әдістерін түсіндіру бойынша дәрігерлер мен ОМЖ үшін түсіндіру және оқыту іс-шараларын жүргізу

тоқсан сайын

ДСМ, облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат

талап етілмейді

54.

Медициналық ЖОО-ны тарта отырып, коронавирустық инфекция пандемиясымен күрес бойынша "Ел үшін егілемін" азаматтық штабымен бірлесіп ақпараттық жұмыс жүргізу

тоқсан сайын

ДСМ, облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

55.

Нәтижелерін республика өңірлеріне жібере отырып, КВИ-ге қарсы вакцинациялау жүргізудің маңыздылығы бойынша халықпен түсіндіру жұмыстарын жүргізуді мониторингтеу

КВИ-ге қарсы вакцинациялау жүргізу кезеңінде

ДСМ, облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері
 

Үкіметке ақпарат
 

талап етілмейді

56.

Егу кабинеттерінде КВИ-ге қарсы вакцинациялауға жататын адамдар үшін ақпараттық-білім беру материалдарының (стендтер, плакаттар, кітапшалар, буклеттер және т.б.) қолжетімділігін қамтамасыз ету

КВИ-ге қарсы вакцинациялау жүргізу кезеңінде

ЖАО

ДСМ-ге ақпарат

талап етілмейді

57.

КВИ-ге қарсы вакцинациялау жүргізудің қажеттілігі туралы телевизия мен әлеуметтік желілерге арналған әлеуметтік роликтер әзірлеу және орналастыру

күн сайын

АҚДМ, облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері
 

телевизия мен әлеуметтік желілердегі әлеуметтік роликтер

талап етілмейді

58.

КВИ-ге қарсы вакцинациялау жүргізу мәселелері бойынша теріс материалдарға жедел ден қою, әлеуметтік желілерде уақтылы түсіндірме беру

КВИ-ге қарсы вакцинациялау жүргізу кезеңінде

АҚДМ,
облыстардың және Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларының әкімдіктері
 

ДСМ-ге ақпарат

талап етілмейді

6. Ғылыми-зерттеу әлеуетін дамыту

59.

"QAZCOVAC-P" вакцинасын клиникалық зерттеу
 

2021– 2022 жылдар

БҚПҒЗИ

ДСМ-ге клиникалық зерттеудің есебі

бөлінген
қаражат шегінде (БҒМ: 217-101 ББ, 156-ерекшелік – 1500000000 )

60.

КВИ кезінде "Эфесовир" дәрілік затының тиімділігін клиникалық зерттеу
 

2021– 2022 жылдар

ИП ҒО
(келісу бойынша)

ДСМ-ге клиникалық зерттеудің есебі

ИП ҒО-ның меншікті қаражаты есебінен

61.

COVID-19-бен ауыратын пациенттерді литий карбонатымен және фамотидинмен емдеудің тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау

2021– 2022 жылдар

Назарбаев Университеті (келісу бойынша)
 
 

ДСМ-ге зерттеу есебі

Назарбаев Университетінің
меншікті қаражаты есебінен

62.

"Қазақстан Республикасында дербестендірілген және превентивті медицинаны енгізудің ұлттық бағдарламасы" ғылыми-техникалық бағдарламасын іске асыру

2021– 2022 жылдар

"С.Д. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті" КеАҚ (келісу бойынша)

ДСМ-ге есеп

013 "2021– 2023 жылдарға арналған денсаулық сақтау және халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы қолданбалы ғылыми зерттеулер" ББ (2021 жылға – 4061041,0 мың теңге,
2022 жылға –
1 098 033,0 мың теңге)

63.

КВИ-дің мутациясын ескере отырып, QazCovid-in вакцинасын түрлендіру жөніндегі шараларды іске асыру

2022 жылғы
4-тоқсан

БҒМ, БҚПҒЗИ, ДСМ

Үкіметке ақпарат

талап етілмейді

64.

Мутацияға ұшыраған штамдардың құрылымдары жөніндегі зерттеулермен жедел алмасу және өзіндік диагностикалық препараттарды әзірлеу үшін ДДҰ-мен және жетекші мемлекеттердің Денсаулық сақтау министрліктерімен биологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласында өзара іс-қимыл жасау

тұрақты

ДСМ

Үкіметке ақпарат

талап етілмейді

      Ескертпе: аббревиатуралардың толық жазылуы:


АГ ДЭТ

антигенге диагностикалық экспресс-тест

АЖ

ақпараттық жүйе

АҚДМ

Қазақстан Республикасының Ақпарат және қоғамдық даму министрлігі

БАҚ

бұқаралық ақпарат құралдары

ББ

бюджеттік бағдарлама

БҒМ

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

БМСД қаулысы

Қазақстан Республикасының Бас мемлекеттік санитариялық дәрігерінің қаулысы

БТҰО БТҚ

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі Ғылым комитетінің "Биотехнологиялар ұлттық орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының бюджеттен тыс қаражаты

БҚПҒЗИ

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі Ғылым комитетінің "Биологиялық қауіпсіздік проблемаларының ғылыми-зерттеу институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорыны

ҒТБ

ғылыми-техникалық бағдарлама

ДДҰ

Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы

ДЗ

дәрілік зат

ДСБ

Денсаулық сақтау басқармасы

ДСМ


Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігі

ДСМ ҚДСҰО

Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігінің Қоғамдық денсаулық сақтау
ұлттық орталығы

ЕАЭО

Еуразиялық экономикалық одақ

ЕАК

Еуразиялық комиссия

ЖАО

жергілікті атқарушы органдар

ЖБ

жергілікті бюджет

ЖҚҚ

жеке қорғану құралдары

ЖОО

жоғары оқу орны

ЖРВИ

жіті респираторлық вирустық инфекция

ИИДМ

Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі

ИП ҒО

"Инфекцияға қарсы препараттар ғылыми орталығы" акционерлік қоғамы

ІІМ

Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі

КеАҚ

коммерциялық емес акционерлік қоғам

КВИ, COVID-19

COVID-19 коронавирустық инфекциясы

Қаржымині

Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі

ҚР

Қазақстан Республикасы

ҚҰФ

Қазақстандық ұлттық формуляр

МӘМС

міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру

МБМ

мектепке дейінгі балалар мекемесі

МСАК

медициналық-санитариялық алғашқы көмек

Назарбаев Университеті

"Назарбаев Университеті" дербес білім беру ұйымы

ООО

орта оқу орны

ОМЖ

орта медицина жұмыскері

РФ

Ресей Федерациясы

СИМ

Қазақстан Республикасының Сауда және интеграция министрлігі

СКФ

"СК-Фармация" жауапкершілігі шектеулі серіктестігі

ТМККК

тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі

ҮЕҰ

үкіметтік емес ұйым

ҰҚК ШҚ

Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік комитетінің Шекара қызметі

ҰЭМ

Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі

ЦДИАӨМ

Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі


Об утверждении Плана оперативных действий по противодействию пандемии коронавирусной инфекции на 2021 – 2022 годы

Постановление Правительства Республики Казахстан от 4 ноября 2021 года № 781

      В целях недопущения распространения и противодействия коронавирусной инфекции Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый План оперативных действий по противодействию пандемии коронавирусной инфекции на 2021 – 2022 годы (далее – План).

      2. Центральным и местным исполнительным органам, Пограничной службе Комитета национальной безопасности Республики Казахстан (по согласованию), а также иным организациям (по согласованию), ответственным за исполнение Плана:

      1) обеспечить своевременную реализацию мероприятий, предусмотренных в Плане;

      2) ежеквартально до 5 числа месяца, следующего за кварталом, представлять информацию о ходе исполнения Плана в Министерство здравоохранения Республики Казахстан.

      3. Министерству здравоохранения Республики Казахстан ежеквартально до 15 числа месяца, следующего за кварталом, представлять в Правительство Республики Казахстан сводную информацию о ходе исполнения Плана.

      4. Контроль и координацию за исполнением Плана возложить на Министерство здравоохранения Республики Казахстан.

      5. Признать утратившим силу постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июля 2020 года № 489 "Об утверждении Национального плана по защите жизни и здоровья казахстанцев в условиях пандемии".

      6. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин

  Утвержден
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 4 ноября 2021 года № 781

План оперативных действий по противодействию пандемии коронавирусной инфекции на 2021 – 2022 годы


п/п
Наименование мероприятий Срок исполнения Ответственные исполнители Форма завершения Источники финансирования


1 2 3 4 5 6
1. Контроль в пунктах пропуска через Государственную границу

1.

Апробация заполнения электронных эпидемиологических анкет "Аitu":
- лицами, прибывающими из-за рубежа авиарейсами, по согласованию с авиакомпаниями;
- лицами, прибывающими из-за рубежа через пограничный пост Кордай

ноябрь
2021 года

МЦРИАП, МЗ, МИИР, МФ

информация в Правительство

не требуются

2.

Проработка вопроса возможности применения мобильного приложения "ASHYQ" наряду с приложением "Путешествую без COVID-19"

январь
2022 года

МЦРИАП, МЗ

информация в Правительство

не требуются

3.

Внесение изменений в действующие акты ЕЭК, содержащие требования по профилактическим мерам при осуществлении транспортного сообщения на таможенной границе ЕАЭС, с учетом доработки приложения "Путешествую без COVID-19"

февраль
2022 года

МЗ, МТИ

акт ЕЭК (методические рекомендации коллегии ЕЭК)

не требуются

4.

Внесение изменений и дополнений в ПГГСВ от 23 октября 2020 года № 59 в части установления ограничительных мер в отношении лиц, прибывающих на территорию Республики Казахстан, с учетом санитарно-эпидемиологической ситуации

январь
2022 года

МЗ

ПГГСВ

не требуются

5.

Проработка вопроса оснащения пунктов пропуска (на внутренней границе со странами ЕАЭС) необходимым оборудованием (тепловизоры), интернет-связью и помещениями для осуществления санитарно-карантинного контроля

декабрь
2021 года

МИИР, МЗ,
ПС КНБ (по согласованию), акиматы приграничных областей РК с РФ и Кыргызской Республикой

информация в Правительство

не требуются

2. Противоэпидемические мероприятия и развитие информационных систем

6.

Обеспечение ежеквартального мониторинга мутации штаммов КВИ COVID-19 на базе лаборатории МЗ и МОН (методом геномного секвенирования), циркулирующих на территории Республики Казахстан, с генерированием результатов на базе НЦОЗ МЗ РК

ежеквартально

МЗ, МОН

информация в Правительство

в рамках выделенных средств
МЗ БП 070-100
в сумме госзаказа
(2021 год – 337649,96 тыс.тенге,
2022 год – 261256,66 тыс.тенге)
(МОН – ВБС НЦБТ)

7.

Разработка и утверждение алгоритма организации и проведения использования ДЭТ АГ SARS-CoV-2 среди населения

ноябрь –декабрь
2021 года

МЗ

ПГГСВ

не требуются

8.

Обеспечение доступа населения к приобретению ДЭТ АГ SARS-CoV-2 через аптечную сеть

1 квартал
2022 года

МЗ

информация в Правительство

не требуются

9.

Проработка вопроса использования ДЭТ АГ SARS-CoV-2 среди учащихся в организациях образования

1 квартал
2022 года

МЗ

ПГГСВ

не требуются

10.

Рассмотрение новых подходов в работе мониторинговых групп и ограничении деятельности предприятий сферы услуг с акцентом на использование возможностей цифровых решений

ноябрь
2021 года

МЗ, НПП "Атамекен" (по согласованию), МЦРИАП, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

не требуются

11.

Создание научно обоснованной системы прогнозирования и реагирования по КВИ, вакциноуправляемым, особоопасным и вновь возникающим инфекциям

декабрь
2022 года

МЗ

информация в Правительство

не требуются

12.

Разработка и внедрение интерактивной карты вакцинации населения в разрезе регионов

ноябрь
2021 года

МЗ, МЦРИАП

интерактивная карта

не требуются

13.

Масштабирование внедрения приложения "Ashyq" с расширением перечня объектов (промышленности, предпринимательства, образования независимо от форм собственности)

декабрь
2021 года

МЗ, МЦРИАП, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

ПГГСВ

не требуются

14.

Взаимное признание паспортов вакцинации со странами ближнего и дальнего зарубежья

2021 – 2022 годы

МИД, МЗ

обмен нотами

не требуются

15.

Внедрение ИС для осуществления популяционного и дозорного эпиднадзора за COVID-19

декабрь
2022 года

МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

мониторинг и наблюдение

не требуются

16.

Принятие мер по обеспечению безопасности общественных мест, в том числе обеспечение эффективности систем вентиляции в организациях образования.

постоянно

акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента, МОН

информация в МЗ

не требуются

17.

Оснащение пунктов вакцинации, в том числе в общественных местах, камерами видеонаблюдения

декабрь
2021 года

акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента, МЗ

информация в Правительство

в рамках выделенных средств (МБ)

18.

Обеспечение пунктов вакцинации в медицинских организациях компьютерным оборудованием

декабрь
2021 года

акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента, МЗ

информация в Правительство

в рамках выделенных средств (МБ)

19.

Обеспечение пунктов вакцинации в общественных местах планшетами для медицинских работников (с возможностью подписания согласия пациентами в электронном виде)

декабрь
2021 года

акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента, МЗ

информация в Правительство

в рамках выделенных средств (МБ)

20.

Адаптация ИС "Вакцинация" МЗ для использования на планшетах с возможностью подписания согласия пациентами в электронном виде

ноябрь
2021 года

МЗ

информация в Правительство

не требуются

3. Расширение охвата вакцинацией

21.

Охват вакцинацией до 60 % населения, подлежащего вакцинации против КВИ

январь
2022 года

МЗ, акиматы областей и городов Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

в рамках бюджетных средств
(ориентировочно в сумме:
2021 год – 95892509 тыс.тенге)
 

22.

Подготовительные мероприятия к поставке вакцин производства "Pfizer"

ноябрь
2021 года

МЗ, акиматы областей и городов Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

в рамках бюджетных средств
(ориентировочно в сумме:
20559376 тыс.тенге),
Всемирный банк
(47215,463 тыс. тенге)

23.

Ведение мониторинга поствакцинальных состояний

постоянно

МЗ, акиматы областей и городов Нур-Султана, Алматы, Шымкента

мониторинг

не требуются

24.

Внесение дополнений в перечень противопоказаний (медотводов) для вакцинации против КВИ

ноябрь
2021 года

МЗ

ПГГСВ

не требуются

25.

Пересмотр системы формирования учета, передачи и контроля обеспечения достоверности данных о вакцинации в медицинских организациях

декабрь
2022 года

МЗ, акиматы областей и городов Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

не требуются

26.

Пересмотр групп населения, подлежащего вакцинации, с учетом новых данных и доступности вакцин (дети с 12 лет, беременных, женщин в период лактации)

ноябрь – декабрь
2021 года

МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

не требуются

27.

Разработка методических рекомендаций по организации и проведению вакцинации подростков старше 12 лет, беременных и женщин в период лактации

ноябрь – декабрь
2021 года

МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

ПГГСВ

не требуются

28.

Разработка методологии (алгоритмов) проведения ревакцинации

ноябрь
2021 года

МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

не требуются

29.

Реализация функционала в ИС МЗ РК для вакцинации лиц, имеющих фиктивные паспорта вакцинации

ноябрь – декабрь
2021 года

МЗ, МВД

информация в Правительство

не требуются

30.

Охват целевой группы населения иммунизацией всеми вакцинами, включенными в национальные программы

декабрь
2021 – 2022 годы

МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

в рамках выделенных средств
БП 070 -101
2021г –
37964617,4 тыс.тенге
2022г –
31121449 тыс.тенге

31.

Проведение исследования по оценке эффективности вакцинации среди населения

декабрь
2021 – 2022 годы

МЗ

информация в Правительство

не требуются

32.

Проведение оценки достаточности и обеспечение необходимыми объемами холодильного оборудования, обеспечивающего необходимый температурный режим, в том числе контейнеров рефрижераторного типа со встроенным холодильным оборудованием, хладоэлементами, сухим льдом и внесение предложений по улучшению обеспеченности необходимым оборудованием (от склада УЗ до прививочных кабинетов)

ежемесячно

акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в МЗ

не требуются

4. Оказание медицинской помощи населению, медицинская реабилитация и лекарственное обеспечение

33.

Оценка готовности системы здравоохранения к оказанию помощи на основе мониторинга данных распространенности тяжести течения КВИ

постоянно

МЗ

информация в Правительство

не требуются

34.

Внедрение новых технологий диагностики и лечения КВИ с учетом международного опыта

постоянно

МЗ
 

информация в Правительство

не требуются

35.

Актуализация клинических протоколов диагностики и лечения КВИ, в том числе медицинской реабилитации пациентов, перенесших КВИ

при необходимости

МЗ
 

информация в Правительство

не требуются

36.

Актуализация инструкций и методических рекомендаций по КВИ

при необходимости

МЗ, профессио
нальные ассоциации (по согласованию), медицинские ВУЗы (по согласованию)

информация в Правительство

не требуются

37.

Мониторинг охвата медицинской реабилитацией пациентов после перенесенной КВИ

ежеквартально

МЗ

информация в Правительство

не требуются

38.

Изучение опыта зарубежных стран по применению различных форм антикоагулянтной терапии на всех этапах оказания медицинской помощи пациентам с КВИ и определения риска развития венозных тромбоэмболий

по мере появления новых научных публикаций

МЗ
 

информация в Правительство

не требуются

39.

Мониторинг соблюдения мер по инфекционной безопасности и защите медицинского персонала в медицинских организациях (зонирование, видеонаблюдение, визуализация)

постоянно

акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация
в МЗ
 

не требуются

40.

Проведение анализа эффективности использования коечного фонда с определением оптимальной потребности в больничных койках в разрезе профилей

январь
2022 года
 

МЗ,
акиматы областей и городов Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

не требуются

41.

Недопущение перегруженности объектов здравоохранения:

постоянно

МЗ

информация в Правительство

не требуются

1) Оказание методической и практической помощи регионам

не требуются

2) Мониторинг обеспеченности ЛС для лечения КВИ в амбулаторных условиях

МЗ, НАО "ФСМС" (по согласованию),
ТОО "СК-Фармация" (по согласованию)

не требуются

42.

Мониторинг и анализ обеспеченности медицинскими кадрами, задействованными в рамках борьбы с пандемией COVID-19

ежеквартально

МЗ

информация в Правительство

не требуются

43.

Адаптация подходов к организации инфекционного контроля в медицинских организациях с учетом уроков, извлеченных из борьбы с COVID-19, и международного опыта

1 полугодие
2022 года

МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

не требуются

44.

Разработка плана мероприятий по клиническому ведению долгосрочных последствий COVID-19

1 полугодие
2022 года

МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

не требуются

45.

Мониторинг оснащения службы скорой медицинской помощи и отделений реанимации для пациентов с КВИ в соответствии с протоколами диагностики и лечения КВИ

ежеквартально

акиматы областей и городов Нур-Султана, Алматы, Шымкента, МЗ

информация в МЗ

не требуются

46.

Улучшение инфраструктуры сельского здравоохранения: открытие фельдшерско-акушерских, медицинских пунктов и врачебных амбулаторий в сельских населенных пунктах, в том числе в опорных и спутниковых селах

декабрь
2021 – 2022 годы

МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

в пределах выделенных средств (МБ)

47.

Обеспечение населения, проживающего в отдаленных сельских населенных пунктах, медицинскими услугами с привлечением передвижных медицинских комплексов и медицинских поездов

декабрь
2021 – 2022 годы

МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

в пределах выделенных средств ГОБМП и ОСМС
(ГОБМП
2021 год –
1 095107 тыс.тенге,
2022 год – 3 750 213 тыс.тенге,
ОСМС 2021 год – 4349831 тыс.тенге,
2022 год – 11839731 тыс.тенге)

48.

Мониторинг оснащения районных больниц современными компьютерными томографами, рентген аппаратами, родильных домов – необходимым медицинским оборудованием
(2019 год – 73 %)

ежеквартально
 

МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

не требуются

49.

Мониторинг наличия неснижаемого запаса в регионах лекарственных средств и медицинских изделий, в том числе средств индивидуальной защиты
 

еженедельно

акиматы областей, городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация
в МЗ

не требуются

5. Коммуникационная стратегия

50.

Реализация Дорожной карты по проведению информационно-разьяснительной кампании по борьбе с КВИ с определением проблемных зон, ключевых сообщений и каналов коммуникации для таргетных групп

декабрь
2021 – 2022 годы

МИОР, МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

не требуются

51.

Вовлечение медиаперсон, общественных деятелей, НПО в информационно-разъяснительную работу, продвижение мер персональной профилактики и вакцинации

постоянно

МИОР, МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

не требуются

52.

Проведение обучения медицинских работников применению вакцин "Pfizer" против КВИ

ноябрь
2021 года

МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

не требуются

53.

Проведение разъяснительных и обучающих мероприятий для врачей и СМР по разъяснению актуальных методов диагностики и лечения COVID-19 по клиническому протоколу в рамках мер по противодействию пандемии КВИ

ежеквартально

МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

не требуются

54.

Проведение информационной работы совместно с гражданским штабом по борьбе с пандемией КВИ "Ел үшін егілемін" с вовлечением медицинских ВУЗов

ежеквартально

МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в Правительство

не требуются

55.

Мониторинг проведения разъяснительной работы с населением по важности проведения вакцинации против КВИ с направлением их результатов в регионы республики

в период проведения вакцинации против КВИ

МЗ, акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента
 

информация в Правительство

не требуются

56.

Обеспечение в прививочных кабинетах доступности информационно-образовательных материалов для лиц, подлежащих вакцинации против КВИ (стенды, плакаты, брошюры, буклеты и т.д.)

в период проведения вакцинации против КВИ

МИО

информация в МЗ

не требуются

57.

Разработка и размещение социальных роликов на телевидении и в социальных сетях о необходимости проведения вакцинации против КВИ

ежедневно

МИОР,
акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

социальные ролики на телевидении и социальных сетях

не требуются

58.

Оперативное реагирование на негативные материалы по вопросам проведения вакцинации против КВИ, своевременное комментирование в социальных сетях

в период проведения вакцинации против КВИ

МИОР,
акиматы областей и городов
Нур-Султана, Алматы, Шымкента

информация в МЗ
 

не требуются

6. Развитие научно-исследовательского потенциала

59.

Клинические исследования вакцины
"QAZCOVAC-P"
 

2021 – 2022 годы

НИИПББ

отчет клинического исследования в МЗ

в пределах выделенных средств (МОН: БП 217-101, специфика 156 –1500000000)

60.

Клинические исследования эффективности лекарственного средства "Эфесовир" при КВИ
 

2021 – 2022 годы

НЦ ПП (по согласованию)
 

отчет клинического исследования
в МЗ

за счет собственных средств
НЦ ПП

61.

Оценка эффективности и безопасности лечения карбонатом лития и фамотидином у пациентов с COVID-19

2021 – 2022 годы

Назарбаев Университет (по согласованию)
 

отчет исследования
в МЗ

за счет собственных средств Назарбаев Университета

62.

Реализация научно-технической программы "Национальная программа внедрения персонализированной и превентивной медицины в Республике Казахстан"

2021 – 2022 годы

НАО "Казахский национальный медицинский университет им. С.Д. Асфендиярова" (по согласованию)

отчет в МЗ

БП 013 "Прикладные научные исследования в области здравоохранения и санитарно-эпидемиологического благополучия населения на 2021– 2023 годы
(на 2021 год –
4 061 041,0 тыс.тенге,
2022 год –
1 098 033,0 тыс.тенге)

63.

Реализация мер по модификации вакцины QazCovid-in с учетом мутации КВИ

4 квартал
2022 года

МОН, НИИПББ, МЗ

информация в Правительство

не требуются

64.

Взаимодействие с ВОЗ и министерствами здравоохранения ведущих государств в сфере обеспечения биологической защиты, для оперативного обмена исследованиями по структурам мутированных штаммов и разработки собственных диагностических препаратов

постоянно

МЗ

информация в Правительство

не требуются


Сокращения: полное правописание аббревиатур:

ДЭТ АГ

диагностический экспресс-тест на антиген

ИС

информационная система

МИОР

Министерство информации и общественного развития Республики Казахстан

СМИ

средства массовой информации

БП

бюджетная программа

МОН

Министерство образования и науки Республики Казахстан

ПГГСВ

постановление Главного государственного санитарного врача Республики Казахстан

ВБС НЦБТ

внебюджетные средства РГП на ПХВ "Национальный центр биотехнологии" Комитета науки Министерства образования и науки Республики Казахстан

НИИПБ

республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Научно-исследовательский институт проблем биологической безопасности" Комитета науки Министерства образования и науки Республики Казахстан

НТП

научно-техническая программа

ВОЗ

Всемирная организация здравоохранения

ЛС

лекарственное средство

УЗ

Управление здравоохранения

МЗ

Министерство здравоохранения Республики Казахстан

НЦОЗ МЗ

Национальный центр общественного здравоохранения Министерства здравоохранения Республики Казахстан

ЕАЭС

Евразийский экономический союз

ЕАК

Евразийская комиссия

МИО

местные исполнительные органы

МБ

местный бюджет

СИЗ

средства индивидуальной защиты

ВУЗ

высшее учебное заведение

ОРВИ

острая респираторная вирусная инфекция

МИИР

Министерство индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан

НЦ ПП

АО "Научный центр противоинфекционных препаратов"

МВД

Министерство внутренних дел Республики Казахстан

НАО

некоммерческое акционерное общество

КВИ, COVID-19

коронавирусная инфекция COVID-19

МФ

Министерство финансов Республики Казахстан

РК

Республика Казахстан

КНФ

Казахстанский национальный формуляр

ОСМС

обязательное социальное медицинское страхование

ДДУ

детское дошкольное учреждение

ПМСП

первичная медико-санитарная помощь

Назарбаев Университет

автономная организация образования "Назарбаев Университет"

СУЗ

среднее учебное заведение

СМР

средний медицинский работник

РФ

Российская Федерация

МТИ

Министерство торговли и интеграции Республики Казахстан

СКФ

товарищество с ограниченной ответственностью "СК-Фармация"

ГОБМП

гарантированный объем бесплатной медицинской помощи

НПО

неправительственная организация

ПС КНБ

Пограничная служба Комитета национальной безопасности Республики Казахстан

МНЭ

Министерство национальной экономики Республики Казахстан

МЦРИАП

Министерство цифрового развития и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан