"Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамының Қоғамдық кеңесі туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 22 қарашадағы № 828 қаулысы.

      "Ұлттық әл-ауқат қоры туралы" 2012 жылғы 1 ақпандағы Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабы 2-тармағының 15-3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамының Қоғамдық кеңесі туралы ереже бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2021 жылғы 22 қарашадағы
№ 828 қаулысымен
бекітілген

"Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамының Қоғамдық кеңесі туралы ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамының Қоғамдық кеңесі туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) "Ұлттық әл-ауқат қоры туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабы 1-тармағының 15-3) тармақшасына, сондай-ақ "Қоғамдық кеңестер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 5-1-бабының 3-тармағына және 8-бабының 5-тармағына сәйкес әзірленді.

      2. "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамының Қоғамдық кеңесі (бұдан әрі – Қордың Қоғамдық кеңесі) азаматтық қоғамның мүдделерін білдіру және шешімдерді талқылау мен қабылдау кезінде жұртшылықтың пікірін ескеру, Қордың және Қор тобына кіретін ұлттық компаниялар (бұдан әрі – ұлттық компаниялар) қызметінің есептілігі мен бүкпесіздігін арттыру мақсатында "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Қор) құратын консультативтік-кеңесші, байқаушы орган болып табылады.

      3. Қордың Қоғамдық кеңесі өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілерін, өзге де нормативтік құқықтық актілерді және осы Ережені басшылыққа алады.

2-тарау. Қордың Қоғамдық кеңесін қалыптастыру жөніндегі жұмыс тобын құру тәртібі, оның өкілеттіктері

1-параграф. Қордың Қоғамдық кеңесін қалыптастыру жөніндегі жұмыс тобының мүшелерін іріктеу

      4. Қордың Қоғамдық кеңесін құру жөніндегі жұмыс тобының құрамы (бұдан әрі – жұмыс тобы) Қордың жұмыскерлері қатарынан және коммерциялық емес ұйымдардың өкілдері мен азаматтар қатарынан конкурстық негізде қалыптастырылады.

      5. Жұмыс тобының құрамында Қордан өкілдік ету жұмыс тобы мүшелерінің жалпы санының үштен бірінен аспайды. Осы өкілдіктің дербес құрамын Қордың басқарма төрағасы айқындайды.

      Жұмыс тобының құрамында азаматтық қоғамнан өкілдік ету жұмыс тобы мүшелерінің жалпы санының кемінде үштен екісін құрайды.

      6. Қазақстан Республикасының он сегіз жасқа толған азаматы жұмыс тобының мүшелігіне кандидат бола алады.

      Жұмыс тобының мүшелігіне кандидат:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жойылмаған немесе алынбаған сотталған болмауға;

      2) сот арқылы заңда белгіленген тәртіппен сыбайлас жемқорлық қылмыс және (немесе) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық жасауда кінәлі деп танылған болмауға;

      3) психикалық, мінез-құлықтық, оның ішінде психикаға белсенді әсер ететін заттарды тұтынуға байланысты бұзылушылықтардың (аурулардың) себебі бойынша психикалық денсаулық саласында медициналық көмек көрсететін ұйымдарда есепте тұрмауға тиіс.

      7. Қор бұқаралық ақпарат құралдарында және (немесе) өзінің интернет-ресурсында коммерциялық ұйымдар мен азаматтардың өкілдері қатарынан жұмыс тобы мүшелерінің сандық құрамын, құжаттарды тапсыру мерзімдерін, сондай-ақ құжаттар жіберілетін пошталық және электрондық мекенжайларды көрсете отырып, жұмыс тобының мүшелерін іріктеу жөніндегі конкурсты өткізу туралы хабарландыру жариялайды.

      8. Конкурсты өткізу мерзімі конкурс туралы хабарландыру жарияланған күннен кейін 10 (он) жұмыс күнін құрайды.

      9. Конкурсқа қатысуға тілек білдірген азаматтар, коммерциялық емес ұйымдардың өкілдері жұмыс тобының мүшелерін іріктеу жөніндегі конкурс жарияланған күннен бастап күнтізбелік 5 (бес) күн ішінде хабарландыруда көрсетілген Қордың электрондық мекенжайына мынадай құжаттарды:

      1) осы ережеге қосымшаға сәйкес нысан бойынша азаматтың кандидатураны жұмыс тобына ұсыну туралы өтініші; немесе коммерциялық емес ұйымның кандидатураны (бар болса) жұмыс тобының мүшелігіне ұсыну туралы жазбаша ұсынысын;

      2) кандидаттың кәсіби және (немесе) қоғамдық қызметі туралы мәліметтерді;

      3) Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігінің көшірмесін жібереді.

      10. Құжаттарды қабылдау мерзімі аяқталғаннан кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде Қордың жауапты құрылымдық бөлімшесі Қордың мүдделі құрылымдық бөлімшелерімен бірлесіп, осы Ереженің 6-тармағында көзделген өлшемшарттарға сәйкес келетін жұмыс тобы кандидаттарының тізімін қалыптастырады.

      11. Кандидаттардың тізімі қалыптастырылғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде жұмыс тобына кандидаттардың қатысуымен жұмыс тобының бірінші отырысы өткізіледі.

      12. Жұмыс тобының отырысын Қордың осы мәселеге жетекшілік ететін басқарушы директоры жүргізеді.

      Жұмыс тобының отырысын өткізудің уақыты мен орны туралы жұмыс тобының мүшелігіне кандидаттарға Қор отырыс өткізілгенге дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын электрондық пошта арқылы хабарлайды.

      13. Жұмыс тобының бірінші отырысында көпшілік дауыспен азаматтық қоғам өкілдері арасынан жұмыс тобының жетекшісі сайланады.

      14. Жұмыс тобының дербес және сандық құрамын Қор басқармасының төрағасы бекітеді.

      15. Бірінші отырыста жұмыс тобы Қордың Қоғамдық кеңесі мүшелерінің сандық құрамын айқындайды.

      16. Жұмыс тобының шешімі отырыс аяқталғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде Қордың ресми интернет-ресурсында жарияланады.

      17. Жұмыс тобының отырысында хаттама жүргізіледі, оған жұмыс тобының жетекшісі қол қояды. Жұмыс тобы мүшелерінің жұмыс тобының отырысына бейнеконференцбайланыс арқылы қатысуына жол беріледі.

2-параграф. Жұмыс тобының өкілеттіктері

      18. Жұмыс тобы мынадай өкілеттіктерді жүзеге асырады:

      1) Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелерін сайлау жөніндегі конкурс туралы жұртшылықты хабардар етеді;

      2) Қордың Қоғамдық кеңесі мүшелерінің сандық құрамын айқындайды – 10 (оннан) 15 (он бес) мүшеге дейін;

      3) Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелерін сайлау рәсімін өткізеді;

      4) Қордың Қоғамдық кеңесіне кандидаттардың резервтік тізімін қалыптастырады.

      Жұмыс тобының отырысы оған жұмыс тобының жетекшісін ескере отырып, жұмыс тобы мүшелерінің жалпы құрамының кемінде үштен екісі қатысқан кезде заңды деп есептеледі.

      19. Жұмыс тобының өкілеттіктері Қордың Қоғамдық кеңесі сайланғаннан кейін тоқтатылады.

3-тарау. Қордың Қоғамдық кеңесінің құрамын қалыптастыру

1-параграф. Қордың Қоғамдық кеңесінің құрамын қалыптастыру

      20. Қордың Қоғамдық кеңесін Қордың басқарушы директорларынан және конкурстық негізде коммерциялық емес ұйымдардың өкілдері мен азаматтар арасынан құралған жұмыс тобы конкурс өткізбей қалыптастырады.

      Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелігіне кандидатураларды коммерциялық емес ұйымдар мен азаматтар ұсына, оның ішінде өзін-өзі ұсыну арқылы ұсына алады. Қоғамдық кеңестің сайланған құрамының өкілеттік мерзімі 3 (үш) жылды құрайды.

      Қордың Қоғамдық кеңесінің жаңа құрамын қалыптастыру рәсімі осы Ережеде айқындалған тәртіпке сәйкес Қордың Қоғамдық кеңесінің қазіргі құрамының өкілеттік мерзімі аяқталғанға дейін 2 (екі) ай бұрын басталады.

      21. Жұмыс тобы Қордың интернет-ресурсына Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелерін сайлау жөніндегі конкурс туралы хабарландыруды орналастырады.

      22. Хабарландыруда мыналар:

      1) Қордың атауы;

      2) осы Ереженің 32 және 33-тармақтарына сәйкес құжаттар жіберілетін пошталық және электрондық мекенжайлар, тапсыру мерзімдері, конкурсқа қатысу үшін құжаттар тізбесі және кандидаттарға қойылатын талаптар;

      3) Қордың өкілдері, сондай-ақ коммерциялық емес ұйымдар мен азаматтар арасынан Қордың Қоғамдық кеңесінің сандық құрамы көрсетіледі.

      23. Конкурсқа қатысуға тілек білдірген азаматтар мен коммерциялық емес ұйымдардың өкілдері конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған күннен кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелігіне кандидатуралар бойынша ұсыныстарды осы Ереженің 33-тармағына сәйкес хабарландыруда көрсетілген қажетті құжаттарды қоса бере отырып, қолма-қол береді немесе Қордың электрондық мекенжайына жібереді.

      24. Жұмыс тобы құжаттарды қабылдау аяқталған күннен кейін 5 (бес) жұмыс күні ішінде Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелігіне кандидаттар бойынша келіп түскен құжаттардан Қордың Қоғамдық кеңесінің құрамына кандидаттардың тізімін қалыптастырады және кандидаттардан алынған мәліметтерді Қордың қауіпсіздікке және комплаенске жауапты құрылымдық бөлімшелеріне мәліметтерге тексеру жүргізу үшін жолдайды.

      25. Қордың қауіпсіздікке және комплаенске жауапты құрылымдық бөлімшелері Қордың Қоғамдық кеңесінің құрамына кандидаттар туралы мәліметтерді алған кезден бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде осы Ереженің 33-тармағына сәйкес көзделген кандидаттар туралы мәліметтерді, сондай-ақ Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшесі ретінде сайлану үшін кандидаттар тізіміне кандидатты енгізу кезінде мүдделер қақтығысының болуы тұрғысынан тексеруді (бұдан әрі – тексеру) жүзеге асырады.

      26. Қордың Қоғамдық кеңесінің құрамына кандидаттың Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшесі лауазымын қоспағанда, Қормен және (немесе) Қордың ұлттық компаниясымен өзара қарым-қатынасына қандай да бір материалдық мүддесінің болуына жол берілмейді.

      Мүдделер қақтығысының туындауына жол бермеу мақсатында кандидаттардың кейіннен өздерінің функционалдық міндеттерін бейтарап орындауына ықпал етуі мүмкін ықтимал жеке коммерциялық мүдделілігі (тікелей немесе жанама), оның ішінде:

      1) еңбек қызметін, көрсеткен консалтингтік қызметтерін, кеңесші немесе сенім білдірілген адам/делдал ретінде жұмыс істеуін, директорлар кеңесінің мүшесі немесе өзге ұйымның атқарушы органының мүшесі лауазымын атқаруды қоса алғанда, кандидаттың Қормен және (немесе) Қордың ұлттық компанияларымен жұмыс істейтін өзге де ұйымдардағы немесе квазимемлекеттік сектор субъектілеріндегі қызметі;

      2) кандидаттың, оның жақын туыстарының Қордың ұлттық компанияларында, Қордың ұлттық компанияларының тәуелді және еншілес ұйымдарында, сондай-ақ Қордың ұлттық компанияларымен жұмыс істейтін (немесе жұмыс істеуіне ықтимал жол берілетін) өзге де ұйымдарда және квазимемлекеттік сектор субъектілерінде қатысу үлестерінің немесе дауыс беретін акцияларының бар-жоғы;

      3) кандидатта Қордың және (немесе) Қордың ұлттық компанияларының қызметін реттейтін және (немесе) олардың қызметіне әсер ететін мемлекеттік органдарда жауапты мемлекеттік лауазымдарды атқаратын жақын туыстарының бар-жоғы тексеріледі.

      27. Қордың Қоғамдық кеңесінің жұмыс істейтін мүшелері осы Ережеде көзделген жалпы негіздерде Қордың Қоғамдық кеңесінің жаңа құрамын сайлау кезінде конкурсқа қатысу үшін өз өтініштерін береді.

      28. Тексеру жүргізілгеннен кейін жұмыс тобы Қордың Қоғамдық кеңесіне тексеруден өткен кандидаттар арасынан кандидаттардың алдын ала тізімін қалыптастырады және 5 (бес) жұмыс күні ішінде кандидаттардың әрқайсысы бойынша талқылау жүргізетін отырысты ұйымдастырады. Талқылау қорытындылары бойынша жұмыс тобы Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелігіне кандидаттардың түпкілікті тізімін қалыптастырады және бюллетеньдерді толтыру арқылы әрбір кандидатураны дауыс беруге шығарады. Ең көп дауыс жинаған кандидаттар Қордың Қоғамдық кеңесінің құрамына сайланды деп есептеледі. Бірдей дауыс санын жинаған кандидаттар бойынша жұмыс тобының жетекшісі шешуші дауыс құқығын өзіне қалдырады.

      29. Жұмыс тобы отырысының қорытындысы бойынша Қордың Қоғамдық кеңесінің құрамына кірмеген оған мүшелікке кандидаттар арасынан Қордың Қоғамдық кеңесіне кандидаттардың резервтік тізімі қалыптастырылады.

      30. Қордың Қоғамдық кеңесінің қалыптастырылған құрамы Қордың Басқарма төрағасының бұйрығымен бекітіледі және Қордың Қоғамдық кеңесінің құрамы бекітілгеннен кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде Қордың интернет-ресурсына орналастырылуға тиіс.

      31. Қордың Қоғамдық кеңесі мүшесінің өкілеттіктері тоқтатылған кезде өкілеттігі тоқтатылған мүшенің орнына Қордың Қоғамдық кеңесінің жаңа мүшесін қосу туралы шешімді осы тараудың 3-параграфында көзделген тәртіппен Қордың Қоғамдық кеңесі қабылдайды.

      Қор қайта ұйымдастырылған жағдайда, Қордың Қоғамдық кеңесін қалыптастыру осы Ережеде көзделген тәртіппен жүзеге асырылады.

2-праграф. Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелігіне кандидаттарға қойылатын талаптар


      32. Он сегіз жасқа толған және Заңның 10-бабының 1-тармағында көзделген талаптарға, сондай-ақ мынадай талаптарға сәйкес келетін Қазақстан Республикасының азаматы Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелігіне кандидат бола алады:

      1) жұмыс өтілі – кемінде 10 (он) жыл, оның ішінде басшы лауазымдарда – кемінде 5 (бес) жыл;

      2) жоғары білімі және (немесе) Қор және (немесе) Қордың ұлттық компаниялары қызметінің бағыттары мен салалары бойынша халықаралық сертификаттарының болуы;

      3) Қор және (немесе) Қордың ұлттық компаниялары қызметінің бағыттары мен салалары бойынша, сондай-ақ мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасасу саласында жұмыс тәжірибесінің болуы;

      4) Қордың Қоғамдық кеңесінің құрамына сайланған жағдайда, тікелей немесе ықтимал мүдделер қақтығысының болмауы (кандидаттың және Қордың Қоғамдық кеңесі мүшесінің өкілеттіктері арасындағы қайшылық, бұл жағдайда көрсетілген адамдардың жеке мүдделері олардың өз лауазымдық міндеттерін орындамауына және (немесе) тиісінше орындамауына алып келуі мүмкін).

      Коммерциялық емес ұйым болып табылатын бір заңды тұлғадан Қордың Қоғамдық кеңесіне бір ғана өкіл сайлануы мүмкін.

      Бір адам қатарынан 2 (екі) реттен артық Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшесі болып сайлана алмайды.

      33. Конкурсқа қатысу үшін:

      1) кандидатураны Қордың Қоғамдық кеңесінің құрамына ұсыну туралы коммерциялық емес ұйымның жазбаша ұсынысы және (немесе) азаматтың өтініші;

      2) өмірбаян деректері көрсетіле отырып, кандидаттың кәсіптік және (немесе) қоғамдық қызметі туралы мәліметтер;

      3) сотталғандығының болуы не болмауы туралы анықтама;

      4) психикалық, мінез-құлықтық, оның ішінде психикаға белсенді әсер ететін заттарды тұтынуға байланысты бұзылушылықтардың (аурулардың) болуы не болмауы туралы анықтама;

      5) Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігінің көшірмесі;

      6) кандидаттың түйіндемесі;

      7) білімі, сондай-ақ ғылыми дәрежесі туралы құжаттардың, лицензиялардың және/немесе патенттердің, куәліктердің, сертификаттардың (бар болса) нотариат куәландырған көшірмелер ұсынылады.

      Қордың Қоғамдық кеңесін қалыптастыру жөніндегі жұмыс тобының мүшесі Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелігіне сайлану үшін конкурсқа жіберілмейді.

      34. Кандидаттар мынадай:

      1) осы Ереженің 32-тармағында белгіленген талаптарға сәйкес келмеген;

      2) осы Ереженің 33-тармағында көрсетілген құжаттарды және (немесе) мәліметтерді ұсынбаған;

      3) анық емес ақпаратты қамтитын құжаттарды және (немесе) мәліметтерді ұсынған жағдайда, сайлану үшін конкурсқа жіберілмейді.

      35. Конкурсқа қатысуға жіберілмеген кандидаттарға 5 (бес) жұмыс күні ішінде Қордың ресми хатымен (электрондық пошта мекенжайына көшірмесін жібере отырып) себебін көрсете отырып, дәлелді бас тарту ұсынылады.

3-параграф. Қордың Қоғамдық кеңесіне кандидаттардың резервтік тізімін қалыптастыру

      36. Қоғамдық кеңестің құрамына кірмеген азаматтық қоғамның өкілдері арасынан Қордың Қоғамдық кеңесіне кандидаттардың резервтік тізімі Қордың Қоғамдық кеңесінің шығып қалған мүшелерін кейіннен алмастыру мақсатында жұмыс тобының шешімімен қалыптастырылады.

      37. Резервтік тізімдегі Қордың Қоғамдық кеңесіне кандидаттардың саны Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелері жалпы санының үштен бірінен аспауға тиіс.

      38. Жұмыс тобы резервтік тізімді қалыптастырғаннан кейін оны одан әрі жүргізуді Қордың Қоғамдық кеңесі жүзеге асырады.

      39. Қордың Қоғамдық кеңесі мынадай:

      1) азаматтық қоғамнан өкілдік ететін Қордың Қоғамдық кеңес мүшесінің өкілеттіктері тоқтатылған;

      2) осы Ереженің 18-тармағы 2) тармақшасының ережелерін ескере отырып, Қордың Қоғамдық кеңесінің санын ұлғайту қажет болған жағдайларда, оның құрамына кандидатты резервтік тізімнен іріктеу туралы шешімді дауыс беру арқылы қабылдайды.

      Шешім бюллетеньдерді толтыру жолымен көпшілік дауыспен қабылданады.

      40. Кандидат резервтік тізімнен Қордың Қоғамдық кеңесіне мүшелігіне қатысудан бас тартқан және Қордың Қоғамдық кеңесіне кандидаттардың резервтік тізімінде басқа кандидаттар болмаған жағдайларда, Қордың Қоғамдық кеңесі осы Ережеде көзделген тәртіппен Қордың Қоғамдық кеңесінің құрамына қосымша конкурс өткізу туралы шешім қабылдайды.

      41. Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелері Қордың Қоғамдық кеңесінің өкілеттіктерін тоқтатқан мүшелерінің қалған өкілеттік мерзіміне сайланады (тағайындалады).

4-параграф. Қордың Қоғамдық кеңесіне қосымша конкурс өткізу

      42. Резервтік тізімде Қордың Қоғамдық кеңесінің құрамына кандидаттар болмаған жағдайда, Қордың Қоғамдық кеңесі қосымша конкурс өткізеді.

      43. Қордың Қоғамдық кеңесі қосымша конкурс өткізу үшін Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелерін сайлау туралы конкурс жөнінде хабарландыруды Қордың интернет-ресурсына орналастырады.

      44. Хабарландыруда:

      1) Қордың атауы;

      2) осы Ереженің 32 және 33-тармақтарына сәйкес құжаттар жіберілетін пошталық және электрондық мекенжайлар, тапсыру мерзімдері, конкурсқа қатысу үшін құжаттар тізбесі және кандидаттарға қойылатын талаптар;

      3) бос позициялар санын көрсете отырып, Қордың басқарушы директорлары және коммерциялық емес ұйымдар, азаматтар арасынан Қордың Қоғамдық кеңесінің сандық құрамы көрсетіледі.

      45. Қосымша конкурсқа қатысуға тілек білдірген азаматтар, коммерциялық емес ұйымдардың өкілдері қосымша конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған күннен кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде қажетті құжаттарды қоса бере отырып, осы Ереженің 33-тармағына сәйкес пошталық немесе электрондық мекенжайға ұсыныстар жолдайды.

      46. Қордың Қоғамдық кеңесі құжаттарды қабылдау аяқталған күннен кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде отырыста Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелігіне кандидаттар бойынша келіп түскен құжаттарға талқылау және әрбір кандидат бойынша бюллетеньдерді толтыру арқылы дауыс беруді жүргізеді. Ең көп дауыс жинаған кандидаттар Қордың Қоғамдық кеңесінің құрамына сайланды деп есептеледі. Бірдей дауыс санын жинаған кандидаттар бойынша Қордың Қоғамдық кеңесінің төрағасы шешуші дауыс құқығын өзіне қалдырады.

4-тарау. Қордың Қоғамдық кеңесінің қызметін ұйымдастыру

1-параграф. Қордың Қоғамдық кеңесінің қызметін жүзеге асыру

      47. Қордың Қоғамдық кеңесінің бірінші отырысын жұмыс тобының жетекшісі ашады.

      48. Бірінші отырыста ашық дауыс беру арқылы көпшілік дауыспен азаматтық қоғамның атынан өкілдік ететін мүшелері арасынан Қордың Қоғамдық кеңесінің төрағасы сайланады.

      49. Қордың Қоғамдық кеңесі жұмысының негізгі нысаны отырыстар болып табылады. Қордың Қоғамдық кеңесінің отырысы оның мүшелерінің жалпы санының кемінде үштен екісі қатысқан кезде заңды деп есептеледі. Қордың Қоғамдық кеңесі мүшелерінің бейнеконференцбайланыс арқылы қатысуына жол беріледі.

      50. Қордың Қоғамдық кеңесінің отырыстары ашық болып табылады.

      51. Қордың Қоғамдық кеңесінің отырыстары қажеттілігіне қарай, бірақ жылына 1 (бір) реттен сиретпей Қордың Қоғамдық кеңесінің төрағасы айқындайтын мерзімдерде өткізіледі.

      52. Қордың Қоғамдық кеңесі жұртшылықты:

      1) азаматтық қоғаммен, Қормен және Қордың ұлттық компанияларымен өзара іс-қимылының нәтижелері;

      2) Қордың Қоғамдық кеңесінің құрамы;

      3) отырыстардың күн тәртібі;

      4) қабылданған шешімдер;

      5) қоғамдық маңызы бар басқа мәселелер туралы хабардар етеді.

      Осы ақпарат Қордың интернет-ресурсында орналастырылады.

      53. Өз өкілеттіктері шеңберінде Қордың Қоғамдық кеңесінің төрағасы:

      1) Қордың Қоғамдық кеңесінің қызметін ұйымдастырады;

      2) осы Ережеге және отырыстың бекітілген күн тәртібіне сәйкес отырыстарда төрағалық етеді;

      3) кезектілік тәртібімен Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелеріне олардан ұсыныстардың келіп түсуіне қарай, Қордың Қоғамдық кеңесінің шешімімен айқындалған тәртіппен сөз береді;

      4) Қордың Қоғамдық кеңесі мүшелерінің ұсыныстарын келіп түсу тәртібімен дауыс беруге қояды;

      5) дауыс беруді өткізеді және оның нәтижелерін жария етеді;

      6) Қордың Қоғамдық кеңесі отырыстарының хаттамаларын жүргізуді бақылайды;

      7) Қордың Қоғамдық кеңесінің атынан құжаттарға қол қояды;

      8) Қордың Қоғамдық кеңесінің шешімдерін іске асыру қызметін үйлестіреді;

      9) өзі болмаған уақытта төрағаның міндеттерін атқаруды азаматтық қоғамның атынан өкілдік ететін Қордың Қоғамдық кеңесі мүшелерінің біріне береді.

      54. Қордың Басқарма төрағасы Қордың Қоғамдық кеңесінің төрағасымен келісу бойынша Қордың Қоғамдық кеңесі хатшысының міндеттерін Қор жұмыскерлерінің біріне жүктейді.

      55. Қордың Қоғамдық кеңесінің хатшысы Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшесі болып табылмайды.

      56. Ұйымдастыру мәселелерін шешуді қамтамасыз ету, Қордың Қоғамдық кеңесінің отырыстарын дайындау мен өткізу, Қордың Қоғамдық кеңесінде іс жүргізуді ұйымдастыру және жүргізу мақсатында Қордың Қоғамдық кеңесінің хатшысы:

      1) Қордың Қоғамдық кеңесінің отырысы өткізілетін күнге дейін
3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей, оның мүшелерін отырыстың өткізілетін уақыты мен орны, қарауға шығарылатын мәселелердің тізбесі туралы электрондық пошта арқылы хабардар етеді;

      2) Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелерін шешімдер қабылдау үшін қажетті материалдармен, құжаттармен және ақпаратпен қамтамасыз етеді;

      3) Қордың Қоғамдық кеңесінің отырыстарын өткізуді ұйымдастырады;

      4) шешім жобаларына қол қойылған кезден бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде Қордың Қоғамдық кеңесі шешімдерінің жобаларын дайындайды және оларды Қордың интернет-ресурсы немесе электрондық пошта арқылы не
қолма-қол Қордың Қоғамдық кеңесінің барлық мүшелерінің назарына жеткізеді;

      5) Қордың Қоғамдық кеңесінің қызметін қамтамасыз ету жөніндегі басқа функцияларды жүзеге асырады.

      57. Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшесі Қордың Басқарма төрағасының атына жазбаша нысанда өтініш беру арқылы өз қалауы бойынша оның құрамынан шыға алады.

      58. Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшесі денсаулық жағдайына байланысты оның жұмысына қатысуға мүмкіндігі болмаған жағдайда не мынадай негіздер бойынша:

      1) ол қайтыс болған;

      2) сот хабар-ошарсыз кетті деп таныған;

      3) сот қайтыс болды деп жариялаған;

      4) сот Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген тәртіппен әрекетке қабілетсіз немесе әрекет қабілеті шектеулі деп таныған;

      5) Қордың Қоғамдық кеңесінің отырысына дәлелсіз себептермен
1 (бір) жыл ішінде 3 (үш) реттен артық келмеген;

      6) Қордың Қоғамдық кеңесіне өкіл болып сайланған коммерциялық емес ұйым таратылған;

      7) Қоғамдық кеңестің азаматтық қоғамнан сайланған мүшесі мемлекеттік қызметке кірген;

      8) осы Ереженің 32 және 34-тармақтарында көзделген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда, Қордың Қоғамдық кеңесінің шешімімен оның құрамынан мерзімінен бұрын шығарылуы мүмкін.

      59. Қордың Қоғамдық кеңесі шығып қалған мүшесінің орнына оның өкілеттіктерінің қалған мерзіміне осы Ережеде көзделген тәртіппен Қоғамдық кеңестің құрамына жаңа мүшені енгізу туралы шешім қабылдайды.

      60. Қордың Қоғамдық кеңесінің қызметін ұйымдық қамтамасыз етуді Қор жүзеге асырады. Ұйымдық қамтамасыз ету Қоғамдық кеңес мүшелерінің тұрғылықты жерінен тыс жерде өткізілетін отырыстарына Қордың Қоғамдық кеңесі мүшелерінің баруына байланысты шығыстар: жол жүру, оның ішінде трансфер, тұру, кеңсе тауарларын сатып алу, сканерлеу, ксерокөшірме, факс, басып шығару, құжаттарды басу, Қазақстан Республикасындағы интернет желісіне қол жеткізу қызметтері, сондай-ақ курьерлік және пошта жұмысының көрсетілетін қызметтері өтемақысын қамтиды. Шығыстар өтемақысын жасауды Қор растаушы құжаттар ұсынылған кезде нақты шығыстар бойынша жүргізеді. Тұру шығыстарының, оның ішінде брондау шығыстарының өтемақысы нақты, бірақ стандарттар жіктеуіші бойынша бір орындық нөмірдің құнынан аспайтын шығындар бойынша растаушы құжаттар көрсетілген кезде жүргізіледі.

2-параграф. Қордың Қоғамдық кеңесінің отырыстарын өткізу

      61. Қордың Қоғамдық кеңесінің отырыстары мынадай мәселелер бойынша өткізіледі:

      1) Қордың және Қор тобы ұлттық компанияларының даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларының іске асырылу есептері мен мониторингін талқылау;

      2) Қордың және Қордың ұлттық компаниялары қаржы-шаруашылық қызметінің нәтижелерін талқылау;

      3) осы Ережеде көзделген қоғамдық бақылауды жүзеге асыру;

      4) Қордың және Қор тобының ұлттық компаниялары жұмыскерлерін конкурстық іріктеуге қадағалаушылар ретінде қатысу;

      5) Қордың және Қор тобы ұлттық компанияларының сатып алу жөніндегі конкурстық комиссияларына байқаушылар ретінде қатысу;

      6) Қордың және (немесе) Қордың ұлттық компанияларының қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстар/ұсынымдар енгізу;

      7) Қордың шақыруы бойынша Қордың және (немесе) Қордың ұлттық компанияларының қызметі бойынша мәселелерді талқылауға сарапшылар ретінде қатысу;

      8) Қордың шақыруы бойынша әлеуметтік тұрақтылық рейтингін өлшеу жұмысына қатысу;

      9) Қордың шақыруы бойынша Қордың және (немесе) Қордың ұлттық компаниялары еңбек ұжымының тартылу деңгейін анықтау жөніндегі сұрау жүргізуге қатысу;

      10) Қордың шақыруы бойынша жас мамандарды дамыту жөніндегі бағдарламаларды іске асыруға қатысу;

      11) Қордың шақыруы бойынша Қордың және (немесе) Қордың ұлттық компанияларының жұмыскерлерін аттестаттау және олардың біліктілігін арттыру мәселелеріне қатысу;

      12) Қорды әлеуметтік шиеленісті шешуге тарту, Қордың шақыруы бойынша медиативтік рәсімдер арқылы еңбек ұжымдарымен келіссөздерге қатысу;

      13) Қордың шақыруы бойынша еңбек жанжалдары мен даулары мәселелері бойынша Қор Омбудсменімен өзара іс-қимыл жасау.

      Ескерту. 61-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Үкіметінің 20.07.2022 № 509 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      62. Қордың Қоғамдық кеңесінің отырысында хаттама жүргізіледі, онда:

      1) отырыс өткізілетін күні мен орны;

      2) қатысушылардың саны;

      3) сөз сөйлеген адамдардың тегі, аты, әкесінің аты (бар болса);

      4) күн тәртібі, есептің және сөйлеген сөздердің мазмұны тіркеледі.

      63. Мәселелерді қарау нәтижелері бойынша Қордың Қоғамдық кеңесі Қордың және (немесе) Қордың ұлттық компанияларының қарауы үшін міндетті болып табылатын ұсынымдар қабылдайды.

      64. Қордың Қоғамдық кеңесінің шешімдері Қордың Қоғамдық кеңесінің отырысына қатысып отырған мүшелерінің жалпы санының көпшілік даусымен қабылданады. Шешімдер хаттамамен ресімделеді, оған Қордың Қоғамдық кеңесінің төрағасы қол қояды.

      65. Қордың Қоғамдық кеңесінің отырысында қаралатын мәселелер бойынша шешімдер қабылдау кезінде Қордың Қоғамдық кеңесінің әрбір мүшесі бір дауысқа ие болады. Дауыстар тең болған жағдайда, Қордың Қоғамдық кеңесінің төрағасы дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі.

      66. Қордың Қоғамдық кеңесінің қызметіне байланысты құжаттар оның өкілеттік мерзімі ішінде Қорда электрондық және (немесе) қағаз түрінде сақталады.

      Қордың Қоғамдық кеңесінің өкілеттік мерзімі өткеннен кейін Қордың Қоғамдық кеңесінің қызметіне байланысты құжаттар Қордың архивіне сақтауға беріледі.

3-параграф. Қордың Қоғамдық кеңесі туралы ережені бекіту

      67. Қордың Қоғамдық кеңесі туралы ережені Қордың Жалғыз акционері – Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітеді және ол Қордың Қоғамдық кеңесі мүшелерінің танысуы үшін оның бірінші отырысында шығарылады.

      68. Қажет болған жағдайда, Қордың Қоғамдық кеңесі Қордың Қоғамдық кеңесі туралы ережеге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу жөніндегі өз ұсыныстарын қарау және одан әрі шешімдер қабылдау үшін Қорға жібере алады.

5-тарау. Қордың Қоғамдық кеңесінің қоғамдық бақылау саласындағы өкілеттіктерін іске асыру

      69. Қордың Қоғамдық кеңесі Заңға және осы Ережеге сәйкес айқындалған тәртіппен және нысандарда қоғамдық бақылауды жүзеге асырады.

1-параграф. Қоғамдық мониторингті ұйымдастыру және жүргізу

      70. Қордың Қоғамдық кеңесі тарапынан Қордың және (немесе) Қордың ұлттық компанияларының қызметін байқауын білдіретін қоғамдық бақылау рәсімі қоғамдық мониторинг болып табылады.

      71. Қоғамдық мониторинг Қордың және (немесе) Қордың ұлттық компанияларының даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларын іске асыруы нәтижесінде азаматтар үшін теріс салдардың және қоғамдық мүдделерге қысым жасалуын анықтау мақсатында жүзеге асырылады.

      Ескерту. 71-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 20.07.2022 № 509 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      72. Қоғамдық мониторингті Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелері, сондай-ақ Қордың Қоғамдық кеңесінің тапсырмасы бойынша коммерциялық емес ұйымдардың өкілдері және азаматтар жүзеге асырады.

      73. Қоғамдық мониторингті жүргізу кезінде Қордың Қоғамдық кеңесінің мүшелері Қордан және (немесе) Қордың ұлттық компанияларынан Қазақстан Республикасының ақпаратқа қол жеткізу туралы заңнамасында белгіленген тәртіппен және негіздер бойынша мониторинг нысанасына қатысты қажетті ақпаратты сұратуға құқылы.

      74. Қоғамдық мониторингтің нәтижелері бойынша оны жүзеге асырған адамдар қорытынды жасайды. Қоғамдық мониторингтің қорытындысы Қордың және (немесе) Қордың ұлттық компанияларының нормативтік құқықтық актілеріне, ішкі құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу жөніндегі ұсыныстарды қамтиды.

      75. Қоғамдық мониторинг қорытындысының негізінде Қордың Қоғамдық кеңесі ұсынымдар қабылдап, Қорға және (немесе) Қордың ұлттық компанияларына жібереді.

2-параграф. Қордың және Қордың ұлттық компаниялардың жұмыс нәтижелері туралы есептерді тыңдауды ұйымдастыру және өткізу

      76. Қордың және (немесе) Қордың ұлттық компанияларының жұмыс нәтижелері туралы есепті тыңдау қоғамдық бақылау рәсімі болып табылады және Қордың Қоғамдық кеңесінің отырысында осы Ереженің 61-тармағының
1) және 2) тармақшаларында көзделген мәселелер бойынша Қор және (немесе) Қордың ұлттық компаниялары қызметінің нәтижелерін жария талқылауды білдіреді.

      77. Жұмыс нәтижелері туралы есепті тыңдау осы мәселеге жетекшілік ететін басқарушы директордың баяндамасын және Қордың Қоғамдық кеңесі төрағасының қосымша баяндамасын қамтиды.

      78. Жұмыс нәтижелері туралы есепті тыңдау барысында хаттама жүргізіледі, онда:

      1) есеп тыңдалатын күні мен орны;

      2) қатысушылардың саны;

      3) сөз сөйлеген лауазымды адамдардың тегі, аты, әкесінің аты (бар болса);

      4) күн тәртібі, есептің және сөйлеген сөздердің мазмұны тіркеледі.

      79. Есепті тыңдау нәтижелері бойынша Қордың және (немесе) Қордың ұлттық компанияларының қызметін жетілдіру жөніндегі ұсыныстар қамтылатын қарар қабылданады.

      80. Есеп, егер оған отырысқа қатысып отырған қатысушылардың жартысынан астамы дауыс берсе, қабылданды деп есептеледі.

  "Самрұқ-Қазына" ұлттық
әл-ауқат қоры" акционерлік
қоғамының Қоғамдық
кеңесі туралы ережеге
  Қосымша
  "Самұрық-Қазына" ҰӘҚ" АҚ-на ___________________________
  ___________________________
  ___________________________
  (Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)
  Жеке куәлік № _________,
  _______________________
берді (қашан, кім)
тұрғылықты жері:
  _________________________
  (елді мекен, көше, үй, пәтер)
  Электрондық пошта мекенжайы_______________
Байланыс телефоны________

Өтініш

      Қоғамдық кеңес құру жөніндегі жұмыс тобының құрамына енгізу үшін өз кандидатурамды ұсынамын ______________________________________________

      Осы өтініш арқылы "Қоғамдық кеңестер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының ережелерімен танысқанымды растаймын және оның талаптарын орындауға міндеттенемін.

      Мынадай құжаттарды қоса беремін:

      1) _____________________________________________________________

      2) _____________________________________________________________

      3) _____________________________________________________________

      4) _____________________________________________________________

      5) _____________________________________________________________

      6) _____________________________________________________________

      7) _____________________________________________________________


      20___жылғы "____" _____ Өтініш берушінің қолы ______________

      ______________________

Об утверждении Положения об Общественном совете акционерного общества "Фонд национального благосостояния "Самрук-Қазына"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 22 ноября 2021 года № 828.

      В соответствии с подпунктом 15-3) пункта 2 статьи 7 Закона Республики Казахстан от 1 февраля 2012 года "О Фонде национального благосостояния" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение об Общественном совете акционерного общества "Фонд национального благосостояния "Самрук-Қазына".

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин

  Утверждено
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 22 ноября 2021 года № 828

Положение об Общественном совете акционерного общества "Фонд национального благосостояния "Самрук-Қазына"

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящее Положение об Общественном совете акционерного общества "Фонд национального благосостояния "Самрук-Қазына" (далее - Положение) разработано в соответствии с подпунктом 15-3) пункта 1 статьи 7 Закона Республики Казахстан "О Фонде национального благосостояния", а также пунктом 3 статьи 5-1 и пунктом 5 статьи 8 Закона Республики Казахстан "Об общественных советах" (далее - Закон).

      2. Общественный совет акционерного общества "Фонд национального благосостояния "Самрук-Қазына" (далее - Общественный совет Фонда) является консультативно-совещательным, наблюдательным органом, образуемым акционерным обществом "Фонд национального благосостояния "Самрук-Қазына" (далее - Фонд) в целях представления интересов гражданского общества и учета мнения общественности при обсуждении и принятии решений, повышения подотчетности и прозрачности деятельности Фонда и национальных компаний, входящих в группу Фонда (далее - национальные компании).

      3. Общественный совет Фонда в своей деятельности руководствуется Конституцией Республики Казахстан, законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами и настоящим Положением.

Глава 2. Создание рабочей группы но формированию Общественного совета Фонда, ее полномочия

Параграф 1. Отбор членов рабочей группы по формированию Общественного совета Фонда

      4. Состав рабочей группы по формированию Общественного совета Фонда (далее - рабочая группа) формируется из числа работников Фонда и на конкурсной основе из числа представителей некоммерческих организаций и граждан.

      5. Представительство от Фонда в составе рабочей группы не превышает одну треть от общего числа членов рабочей группы. Персональный состав данного представительства определяется председателем правления Фонда.

      Представительство от гражданского общества в составе рабочей группы составляет не менее двух третей от общего числа членов рабочей группы.

      6. Кандидатом в члены рабочей группы может быть гражданин Республики Казахстан, достигший восемнадцати лет.

      Кандидат в члены рабочей группы не должен:

      1) иметь судимость, которая не погашена или не снята в установленном законодательством Республики Казахстан порядке;

      2) быть в установленном законом порядке признанным судом виновным в совершении коррупционного преступления и (или) коррупционного правонарушения;

      3) состоять на учете в организациях, оказывающих медицинскую помощь в области психического здоровья, по причине психических, поведенческих расстройств (заболеваний), в том числе связанных с употреблением психоактивных веществ.

      7. Фонд публикует в средствах массовой информации и (или) размещает на своем интернет-ресурсе объявление о проведении конкурса по отбору членов рабочей группы с указанием количественного состава рабочей группы из числа представителей некоммерческих организаций и граждан, сроков подачи документов, а также почтового и электронного адресов, на которые направляются документы.

      8. Срок проведения конкурса составляет 10 (десять) рабочих дней после даты опубликования объявления о конкурсе.

      9. Граждане, представители некоммерческих организаций, желающие принять участие в конкурсе, в течение 5 (пять) рабочих дней со дня размещения объявления о проведении конкурса по отбору членов рабочей группы подают нарочно или направляют на электронный адрес Фонда, указанный в объявлении, следующие документы:

      1) заявление гражданина о выдвижении кандидатуры в состав рабочей группы по форме, согласно приложению к настоящему Положению, или письменное предложение некоммерческой организации о выдвижении кандидатуры (при наличии) в члены рабочей группы;

      2) сведения о профессиональной и (или) общественной деятельности кандидата;

      3) копию удостоверения личности гражданина Республики Казахстан.

      10. После окончания срока приема документов в течение 1 (один) рабочего дня ответственное структурное подразделение Фонда совместно с заинтересованными структурными подразделениями Фонда формирует список кандидатов в рабочую группу, соответствующих критериям, предусмотренным пунктом 6 настоящего Положения.

      11. В течение 3 (три) рабочих дней после окончания формирования списка кандидатов проводится первое заседание рабочей группы с участием кандидатов в рабочую группу.

      Член рабочей группы по формированию Общественного совета Фонда не допускается к конкурсу для избрания в члены Общественного совета Фонда.

      12. Заседание рабочей группы проводится управляющим директором Фонда, курирующим данный вопрос.

      О времени и месте проведения заседания рабочей группы кандидаты в члены рабочей группы оповещаются Фондом посредством электронной почты не менее чем за 3 (три) рабочих дня до проведения заседания.

      13. На первом заседании рабочей группы большинством голосов избирается руководитель рабочей группы из числа представителей гражданского общества.

      14. Персональный и количественный составы рабочей группы утверждаются председателем правления Фонда.

      15. На первом заседании рабочая группа определяет количественный состав членов Общественного совета Фонда.

      16. Решение рабочей группы публикуется на официальном интернет-ресурсе Фонда в течение 3 (три) рабочих дней после окончания заседания.

      17. На заседании рабочей группы ведется протокол, который подписывается руководителем рабочей группы. Допускается участие членов рабочей группы на заседании рабочей группы посредством видеоконференцсвязи.

Параграф 2. Полномочия рабочей группы

      18. Рабочая группа осуществляет следующие полномочия:

      1) информирует общественность о конкурсе по избранию членов Общественного совета Фонда;

      2) определяет количественный состав членов Общественного совета Фонда - от 10 (десять) до 15 (пятнадцать) человек;

      3) проводит процедуру избрания членов Общественного совета Фонда;

      4) формирует резервный список кандидатов в Общественный совет Фонда.

      Заседание рабочей группы считается правомочным при участии в нем не менее двух третей от общего состава членов рабочей группы, с учетом руководителя рабочей группы.

      19. Полномочия рабочей группы прекращаются после избрания состава Общественного совета Фонда.

Глава 3. Формирование состава Общественного совета Фонда

Параграф 1. Формирование состава Общественного совета Фонда

      20. Общественный совет Фонда формируется рабочей группой из числа управляющих директоров Фонда без проведения конкурса и на конкурсной основе из числа представителей некоммерческих организаций и граждан.

      Кандидатуры в члены Общественного совета Фонда могут быть выдвинуты некоммерческими организациями и гражданами, в том числе путем самовыдвижения. Срок полномочий избранного состава Общественного совета составляет три года.

      Процедура формирования нового состава Общественного совета Фонда начинается за 2 (два) месяца до истечения срока полномочий действующего состава Общественного совета Фонда в соответствии с порядком, определенным настоящим Положением.

      21. Рабочая группа размещает объявление о конкурсе по избранию членов Общественного совета Фонда на интернет-ресурсе Фонда.

      22. В объявлении указываются:

      1) наименование Фонда;

      2) почтовый и электронный адреса, на которые направляются документы, сроки подачи, перечень документов для участия в конкурсе и требования к кандидатам в Общественный совет Фонда в соответствии с пунктами 32 и 33 настоящего Положения;

      3) количественный состав Общественного совета Фонда из числа представителей Фонда, а также некоммерческих организаций и граждан.

      23. Граждане и представители некоммерческих организаций, желающие принять участие в конкурсе, в течение 10 (десять) рабочих дней после даты опубликования объявления о проведении конкурса подают нарочно или направляют на электронный адрес Фонда предложения по кандидатурам в члены Общественного совета Фонда с приложением необходимых документов, указанных в объявлении в соответствии с пунктом 33 настоящего Положения.

      24. Рабочая группа в течение 5 (пять) рабочих дней после даты завершения приема документов формирует из поступивших документов по кандидатам в члены Общественного совета Фонда список кандидатов в состав Общественного совета Фонда и направляет полученные от кандидатов сведения в структурные подразделения Фонда, ответственные за безопасность и комплаенс, для проведения проверки сведений.

      25. Структурные подразделения Фонда, ответственные за безопасность и комплаенс, в течение 5 (пять) рабочих дней с момента получения сведений о кандидатах в состав Общественного совета Фонда осуществляют проверку сведений о кандидатах, предусмотренных пунктом 33 настоящего Положения, а также проверку на предмет наличия конфликта интересов при включении кандидата в список кандидатов для избрания в члены Общественного совета Фонда (далее - проверка).

      26. Не допускается наличие у кандидата в состав Общественного совета Фонда какой-либо материальной заинтересованности во взаимоотношениях с Фондом и (или) национальной компанией Фонда, за исключением должности члена Общественного совета Фонда.

      С целью недопущения возникновения конфликта интересов осуществляется проверка возможной личной коммерческой заинтересованности (прямой или косвенной) кандидатов, которая в последующем может повлиять на беспристрастное выполнение ими своих функциональных обязанностей, в том числе:

      1) деятельность кандидата в иных организациях, которые работают с Фондом и (или) национальными компаниями Фонда, или в субъектах квазигосударственного сектора, включая трудовую деятельность, консалтинговые услуги, выступление в качестве советника или доверенного лица/посредника, занятие должности члена совета директоров или члена исполнительного органа иной организации;

      2) наличие у кандидата, его близких родственников долей участия или голосующих акций в национальных компаниях Фонда, зависимых и дочерних организациях национальных компаний Фонда, а также иных организациях, которые работают с национальными компаниями Фонда (или потенциально допускаются работать), в субъектах квазигосударственного сектора;

      3) наличие у кандидата близких родственников, занимающих ответственные государственные должности в государственных органах, регулирующих деятельность и (или) оказывающих влияние на деятельность Фонда и (или) национальных компаний Фонда.

      27. Действующие члены Общественного совета Фонда подают свои заявления для участия в конкурсе при избрании нового состава Общественного совета Фонда на общих основаниях, предусмотренных настоящим Положением.

      28. После проведения проверки рабочая группа из числа прошедших проверку кандидатов в Общественный совет Фонда формирует предварительный список кандидатов и в течение 5 (пять) рабочих дней организует заседание, на котором проводит обсуждение по каждому из кандидатов. По итогам обсуждения рабочей группой формируется окончательный список кандидатов в члены Общественного совета Фонда, и каждая кандидатура выносится на голосование посредством заполнения бюллетеней. Кандидаты, набравшие наибольшее количество голосов, считаются избранными в состав Общественного совета Фонда. По кандидатам, набравшим одинаковое количество голосов, право решающего голоса остается за руководителем рабочей группы.

      29. По итогам заседания рабочей группы из числа кандидатов в члены Общественного совета Фонда, не вошедших в его состав, формируется резервный список кандидатов в состав Общественного совета Фонда.

      30. Сформированный состав Общественного совета Фонда утверждается приказом председателя правления Фонда и подлежит размещению на интернет- ресурсе Фонда в течение 3 (три) рабочих дней после утверждения состава Общественного совета Фонда.

      31. При прекращении полномочий члена Общественного совета Фонда решение о включении нового члена Общественного совета Фонда вместо прекратившего полномочия члена принимается Общественным советом Фонда в порядке, предусмотренном параграфом 3 настоящей главы.

      В случае реорганизации Фонда, формирование Общественного совета Фонда осуществляется в порядке, предусмотренном настоящим Положением.

Параграф 2. Требования, предъявляемые к кандидатам в члены Общественного совета Фонда

      32. Кандидатом в члены Общественного совета Фонда может быть гражданин Республики Казахстан, достигший восемнадцати лет и соответствующий требованиям, предусмотренным пунктом 1 статьи 10 Закона, а также следующим требованиям:

      1) стаж работы - не менее 10 (десять) лет, в том числе не менее 5 (пять) лет на руководящих должностях;

      2) высшее образование и (или) наличие международных сертификатов по направлениям и отраслям деятельности Фонда и (или) национальных компаний Фонда;

      3) наличие опыта работы по направлениям и отраслям деятельности Фонда и (или) национальных компаний Фонда, а также в сфере взаимодействия с государственными органами;

      4) отсутствие прямого или потенциального конфликта интересов (противоречие между личными интересами кандидата и полномочиями члена Общественного совета Фонда, при котором личные интересы указанных лиц могут привести к неисполнению и (или) ненадлежащему исполнению ими своих полномочий) в случае избрания в состав Общественного совета Фонда.

      От одного юридического лица, являющегося некоммерческой организацией, в состав Общественного совета Фонда может быть избран только один представитель.

      Одно и то же лицо может быть избрано членом Общественного совета Фонда не более 2 (два) раз подряд.

      33. Для участия в конкурсе представляются:

      1) письменное предложение некоммерческой организации и (или) заявление гражданина о выдвижении кандидатуры в состав Общественного совета Фонда;

      2) сведения о профессиональной и (или) общественной деятельности кандидата с указанием автобиографических данных;

      3) справка о наличии либо отсутствии судимости;

      4) справка о наличии либо отсутствии психических, поведенческих расстройств (заболеваний), в том числе связанных с употреблением психоактивных веществ;

      5) копия удостоверения личности гражданина Республики Казахстан;

      6) резюме кандидата;

      7) копии нотариально заверенных документов об образовании, а также ученой степени, лицензий и/или патентов, свидетельств, сертификатов (при наличии).

      Член рабочей группы по формированию Общественного совета Фонда не допускается к конкурсу для избрания в члены Общественного совета Фонда.

      34. Кандидаты не допускаются к конкурсу для избрания в члены Общественного совета Фонда в случаях:

      1) несоответствия требованиям, установленным в пункте 32 настоящего Положения;

      2) непредставления документов и (или) сведений, указанных в пункте 33 настоящего Положения;

      3) представления документов и (или) сведений, содержащих недостоверную информацию.

      35. Кандидатам, не допущенным к участию в конкурсе, в течение

      5 (пять) рабочих дней официальным письмом Фонда (с дублированием на электронный адрес) предоставляется мотивированный отказ с указанием причины.

Параграф 3. Формирование резервного списка кандидатов в Общественный совет Фонда

      36. Резервный список кандидатов в Общественный совет Фонда из числа представителей гражданского общества, не вошедших в состав Общественного совета Фонда, формируется решением рабочей группы в целях последующего замещения выбывших членов Общественного совета Фонда.

      37. Количество кандидатов в Общественный совет Фонда в резервном списке не может превышать одной трети от общего числа членов Общественного совета Фонда.

      38. После формирования резервного списка рабочей группой его дальнейшее ведение осуществляется Общественным советом Фонда.

      39. Общественным советом Фонда голосованием принимается решение об отборе кандидата в его состав из резервного списка в следующих случаях:

      1) прекращения полномочий члена Общественного совета Фонда, представляющего гражданское общество;

      2) при необходимости увеличения численности Общественного совета Фонда с учетом положений подпункта 2) пункта 18 настоящего Положения.

      Решение принимается большинством голосов путем заполнения бюллетеней.

      40. В случаях отказа кандидата из резервного списка от занятия членства в Общественном совете Фонда и отсутствия других кандидатов в резервном списке кандидатов в Общественный совет Фонда, Общественным советом Фонда принимается решение о проведении дополнительного конкурса в состав Общественного совета Фонда в порядке, предусмотренном настоящим Положением.

      41. Члены Общественного совета Фонда избираются (назначаются) на оставшийся срок полномочий прекративших полномочия членов Общественного совета Фонда.

Параграф 4. Проведение дополнительного конкурса в Общественный совет Фонда

      42. В случае отсутствия кандидатов в состав Общественного совета Фонда в резервном списке, Общественный совет Фонда проводит дополнительный конкурс.

      43. Общественный совет Фонда для проведения дополнительного конкурса размещает объявление о конкурсе по избранию членов Общественного совета Фонда на интернет-ресурсе Фонда.

      44. В объявлении указываются:

      1) наименование Фонда;

      2) почтовый и электронный адреса, на которые направляются документы, сроки подачи, перечень документов для участия в конкурсе и требования к кандидатам в соответствии с пунктами 32 и 33 настоящего Положения;

      3) количественный состав Общественного совета Фонда из числа управляющих директоров Фонда, некоммерческих организаций и граждан с указанием количества вакантных позиций.

      45. Граждане, представители некоммерческих организаций, желающие принять участие в конкурсе, в течение 10 (десять) рабочих дней после даты опубликования объявления о проведении конкурса подают предложения с приложением необходимых документов на почтовый или электронный адрес, в соответствии с пунктом 33 настоящего Положения.

      46. Общественным советом Фонда в течение 10 (десять) рабочих дней после даты завершения приема документов на заседании проводятся обсуждение поступивших документов по кандидатам в члены Общественного совета Фонда и голосование по каждому кандидату посредством заполнения бюллетеней. Кандидаты, набравшие наибольшее количество голосов, считаются избранными в состав Общественного совета Фонда. По кандидатам, набравшим одинаковое количество голосов, право решающего голоса остается за председателем Общественного совета Фонда

Глава 4. Организация деятельности Общественного совета Фонда

Параграф 1. Осуществление деятельности Общественного совета Фонда

      47. Первое заседание Общественного совета Фонда открывает руководитель рабочей группы.

      48. На первом заседании открытым голосованием большинством голосов избирается председатель Общественного совета Фонда из числа его членов, представляющих гражданское общество.

      49. Основной формой работы Общественного совета Фонда являются заседания. Заседание Общественного совета Фонда считается правомочным при участии в нем не менее двух третей от общего числа его членов. Допускается участие членов Общественного совета Фонда по видеоконференцсвязи.

      50. Заседания Общественного совета Фонда являются открытыми.

      51. Заседания Общественного совета Фонда проводятся по мере необходимости, но не реже 1 (один) раза в год в сроки, определяемые председателем Общественного совета Фонда.

      52. Общественный совет Фонда информирует общественность о:

      1) результатах его взаимодействия с гражданским обществом, Фондом и национальными компаниями Фонда;

      2) составе Общественного совета Фонда;

      3) повестке дня заседаний;

      4) принятых решениях;

      5) других вопросах, имеющих общественную значимость.

      Данная информация размещается на интернет-ресурсе Фонда.

      53. В рамках своих полномочий председатель Общественного совета Фонда:

      1) организует деятельность Общественного совета Фонда;

      2) председательствует на заседаниях в соответствии с настоящим Положением и утвержденной повесткой дня заседания;

      3) предоставляет в порядке очередности слово членам Общественного совета Фонда по мере поступления от них предложений в порядке, определенном решением Общественного совета Фонда;

      4) ставит на голосование предложения членов Общественного совета Фонда в порядке их поступления;

      5) проводит голосование и оглашает его результаты;

      6) контролирует ведение протоколов заседаний Общественного совета Фонда;

      7) подписывает документы от имени Общественного совета Фонда;

      8) координирует деятельность по реализации решений Общественного совета Фонда;

      9) на время своего отсутствия делегирует исполнение обязанностей председателя одному из членов Общественного совета Фонда, представляющему гражданское общество.

      54. Председатель правления Фонда по согласованию с председателем Общественного совета Фонда возлагает обязанности секретаря Общественного совета Фонда на одного из работников Фонда.

      55. Секретарь Общественного совета Фонда не является членом Общественного совета Фонда.

      56. В целях обеспечения решения организационных вопросов, подготовки и проведения заседаний Общественного совета Фонда, организации и ведения делопроизводства в Общественном совете Фонда секретарь Общественного совета Фонда:

      1) информирует посредством электронной почты не позднее, чем за 3 (три) рабочих дня до даты проведения заседания Общественного совета Фонда его членов о времени и месте проведения заседания, перечне вопросов, выносимых на рассмотрение;

      2) обеспечивает членов Общественного совета Фонда необходимыми для принятия решений материалами, документами и информацией;

      3) организует проведение заседаний Общественного совета Фонда;

      4) готовит проекты решений Общественного совета Фонда и доводит их до всех членов Общественного совета Фонда посредством интернет-ресурса Фонда или электронной почты, либо нарочно в течение 3 (три) рабочих дней с момента подписания проектов решений;

      5) осуществляет другие функции по обеспечению деятельности Общественного совета Фонда.

      57. Член Общественного совета Фонда может выйти из его состава по собственному желанию путем подачи заявления в письменной форме на имя председателя правления Фонда.

      58. Член Общественного совета Фонда может быть досрочно исключен из его состава решением Общественного совета Фонда в случае отсутствия возможности принимать участие в его работе по состоянию здоровья либо в случаях:

      1) его смерти;

      2) признания судом безвестно отсутствующим;

      3) объявления судом умершим;

      4) признания судом недееспособным или ограниченно дееспособным в порядке, установленном законами Республики Казахстан;

      5) непосещения заседаний Общественного совета Фонда по неуважительным причинам более 3 (три) раз в течение 1 (один) года;

      6) ликвидации некоммерческой организации, от которой был избран представитель в Общественный совет Фонда;

      7) поступления члена Общественного совета, избранного от гражданского общества, на государственную службу;

      8) несоответствия требованиям, предусмотренным пунктами 32 и 34 настоящего Положения.

      59. Общественный совет Фонда принимает решение о включении в состав Общественного совета нового члена вместо выбывшего на оставшийся срок его полномочий в порядке, предусмотренном настоящим Положением.

      60. Организационное обеспечение деятельности Общественного совета Фонда осуществляется Фондом. Организационное обеспечение включает компенсацию расходов, связанных с выездом на заседания членов Общественного совета Фонда, проводимых вне места жительства членов Общественного совета Фонда: проезд, в том числе трансфер, проживание, приобретение канцелярских товаров, услуги сканирования, ксерокопирования, факса, распечатки, печатания документов, доступа к сети интернет в Республике Казахстан, а также услуги курьерской и почтовой службы. Компенсация расходов производится Фондом по фактическим расходам при предъявлении подтверждающих документов. Компенсация расходов по проживанию, в том числе расходов по бронированию, производится по фактическим затратам, но не более стоимости одноместного номера по классификации стандарт при предъявлении подтверждающих документов.

Параграф 2. Проведение заседаний Общественного совета Фонда

      61. Заседания Общественного совета Фонда проводятся по следующим вопросам:

      1) обсуждение отчетов и мониторинга реализации планов развития и планов мероприятий Фонда и национальных компаний группы Фонда;

      2) обсуждение результатов финансово-хозяйственной деятельности Фонда и национальных компаний Фонда;

      3) осуществление общественного контроля, предусмотренного настоящим Положением;

      4) участие в конкурсном отборе работников Фонда и национальных компаний группы Фонда в качестве наблюдателей;

      5) участие в конкурсных комиссиях по закупкам Фонда и национальных компаний группы Фонда в качестве наблюдателей;

      6) внесение предложений/рекомендаций по совершенствованию деятельности Фонда и (или) национальных компаний Фонда;

      7) участие по приглашению Фонда в качестве экспертов в обсуждении вопросов по деятельности Фонда и (или) национальных компаний Фонда;

      8) участие по приглашению Фонда в работе по замеру рейтинга социальной стабильности Фонда;

      9) участие по приглашению Фонда в проведении опросов по определению уровня вовлеченности трудового коллектива Фонда и (или) национальных компаний Фонда;

      10) участие по приглашению Фонда в реализации программ по развитию молодых специалистов;

      11) участие по приглашению Фонда в вопросах аттестации и повышения квалификации работников Фонда и (или) национальных компаний Фонда;

      12) вовлечение Фонда в разрешение социальной напряженности, участие в переговорах с трудовыми коллективами путем медиативных процедур по приглашению Фонда;

      13) взаимодействие с омбудсменом Фонда по вопросам трудовых конфликтов и споров по приглашению Фонда.

      Сноска. Пункт 61 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 20.07.2022 № 509 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      62. На заседании Общественного совета Фонда ведется протокол, в котором фиксируются:

      1) дата и место проведения заседания;

      2) количество присутствующих;

      3) фамилия, имя, отчество (при его наличии) выступавших лиц;

      4) повестка дня, содержание отчета и выступлений.

      63. По результатам рассмотрения вопросов Общественный совет Фонда принимает рекомендации, которые являются обязательными для рассмотрения Фондом и (или) национальными компаниями Фонда.

      64. Решения Общественного совета Фонда принимаются большинством голосов от общего числа членов, присутствующих на заседании Общественного совета Фонда. Решения оформляются протоколом, который подписывается председателем Общественного совета Фонда.

      65. При принятии решений по рассматриваемым на заседании Общественного совета Фонда вопросам каждый член Общественного совета Фонда имеет один голос. В случае равенства голосов, принятым считается решение, за которое проголосовал председатель Общественного совета Фонда.

      66. Документы, связанные с деятельностью Общественного совета Фонда, хранятся в электронном и (или) бумажном виде в Фонде в течение срока его полномочий.

      По истечении срока полномочий Общественного совета Фонда документы, связанные с деятельностью Общественного совета Фонда, передаются на хранение в архив Фонда.

Параграф 3. Утверждение Положения об Общественном совете Фонда

      67. Положение об Общественном совете Фонда утверждается единственным акционером Фонда - Правительством Республики Казахстан и выносится для ознакомления членами Общественного совета Фонда на первом его заседании.

      68. В случае необходимости Общественный совет Фонда может направить в Фонд свои предложения по внесению изменений и (или) дополнений в Положение об Общественном совете Фонда для рассмотрения и дальнейшего принятия решений.

Глава 5. Реализация полномочий Общественного совета Фонда в области общественного контроля

      69. Общественный совет Фонда осуществляет общественный контроль в порядке и формах, определенных в соответствии с Законом и настоящим Положением.

Параграф 1. Организация и проведение общественного мониторинга

      70. Общественный мониторинг является процедурой общественного контроля, представляющей собой наблюдение со стороны Общественного совета Фонда за деятельностью Фонда и (или) национальных компаний Фонда.

      71. Общественный мониторинг осуществляется в целях выявления негативных последствий для граждан и ущемлений общественных интересов в результате реализации Фондом и (или) национальными компаниями Фонда планов развития и планов мероприятий.

      Сноска. Пункт 71 - в редакции постановления Правительства РК от 20.07.2022 № 509 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      72. Общественный мониторинг осуществляется членами Общественного совета Фонда, а также представителями некоммерческих организаций и гражданами по поручению Общественного совета Фонда.

      73. При проведении общественного мониторинга члены Общественного совета Фонда вправе запрашивать у Фонда и (или) национальных компаний Фонда необходимую информацию, относящуюся к предмету мониторинга, в порядке и по основаниям, установленным законодательством Республики Казахстан о доступе к информации.

      74. По результатам общественного мониторинга лицами, его осуществлявшими, составляется заключение. Заключение общественного мониторинга включает предложения по внесению изменений и дополнений в нормативные правовые акты, внутренние документы Фонда и (или) национальных компаний Фонда.

      75. На основании заключения общественного мониторинга Общественным советом Фонда принимаются и направляются в Фонд и (или) национальные компании Фонда рекомендации.

Параграф 2. Организация и проведение заслушивания отчетов о результатах работы Фонда и национальных компаний Фонда

      76. Заслушивание отчета о результатах работы Фонда и (или) национальных компаний Фонда является процедурой общественного контроля и представляет собой публичное обсуждение на заседании Общественного совета Фонда результатов деятельности Фонда и (или) национальных компаний Фонда по вопросам, предусмотренным подпунктами 1) и 2) пункта 61 настоящего Положения.

      77. Заслушивание отчета о результатах работы включает в себя доклад управляющего директора, курирующего данный вопрос, и содоклад председателя Общественного совета Фонда.

      78. В ходе заслушивания отчета о результатах работы ведется протокол, в котором фиксируются:

      1) дата и место заслушивания отчета;

      2) количество присутствующих;

      3) фамилия, имя, отчество (при наличии) выступавших должностных лиц;

      4) повестка дня, содержание отчета и выступлений.

      79. По результатам заслушивания отчета принимается резолюция, которая содержит предложения по совершенствованию деятельности Фонда и (или) национальных компаний Фонда.

      80. Отчет считается принятым, если за него проголосовало более половины присутствовавших участников заседания.

  Приложение
к Положению об Общественном
совете акционерного общества
"Фонд национального
благосостояния "Самрук-Қазына"
  Форма

                                          Кому АО "ФНБ "Самрук-Қазына"
                                          от _______________________________
                                          (Фамилия, имя, отчество (при наличии)
                                          заявителя)
                                          Удостоверение личности № __________,
                                          выдано (когда, кем) _________________
                                          проживающего (ей): _________________
                                          (населенный пункт, улица, дом, квартира)
                                          Адрес электронной почты _____________
                                          Контактный телефон _________________

                                    Заявление

      Выдвигаю свою кандидатуру для включения в состав рабочей группы по
формированию Общественного совета
      ___________________________________________
      Настоящим заявлением подтверждаю, что я ознакомлен с положениями Закона
Республики Казахстан "Об общественных советах" и обязуюсь соблюдать его требования.
      Прилагаю следующие документы:
      1) ____________________________________________________________
      2) ____________________________________________________________
      3 ) ___________________________________________________________
      4 ) ___________________________________________________________
      5 ) ___________________________________________________________
      6 ) ___________________________________________________________
      7) ___________________________________________________________
      "___" _________ 20 ____ года             Подпись заявителя__________