"Жекешелендірудің 2021 ‒ 2025 жылдарға арналған кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 29 желтоқсандағы № 908 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 2 ақпандағы № 44 қаулысы.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Жекешелендірудің 2021 − 2025 жылдарға арналған кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 29 желтоқсандағы № 908 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған:

      1) Жекешелендірудің 2021 ‒ 2025 жылдарға арналған кешенді жоспары (бұдан әрі ‒ Кешенді жоспар);

      2) жекешелендірілетін квазимемлекеттік сектор субъектілерінің тізіміне енгізудің түйінді өлшемшарттары (қағидаттары) бекітілсін.";

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Кешенді жоспардың орындалуына жауапты орталық және жергілікті атқарушы органдар, Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік орган (келісу бойынша), квазимемлекеттік сектор субъектілері (келісу бойынша), сондай-ақ мүдделі ұйымдар (келісу бойынша):

      1) Кешенді жоспарды іске асыру жөнінде шаралар қабылдасын;

      2) жыл сайын, жартыжылдықтың және жылдың қорытындылары бойынша (10 шілдеге және 10 қаңтарға қарай) Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігіне Кешенді жоспардың іске асырылу барысы туралы ақпарат және құрылтайшысы, қатысушысы немесе акционері мемлекет болып табылатын мемлекеттік кәсіпорындарды, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктерді, акционерлік қоғамдарды, сондай-ақ еншілес, тәуелді және олармен үлестес болып табылатын өзге де заңды тұлғаларды бәсекелес ортаға беру жөнінде ұсыныстар беріп тұрсын;

      3) мемлекеттік мүлік тізілімінің веб-порталында орналастырылған жол карталарына сәйкес объектілердің уақтылы өткізілмегені үшін мемлекеттік органдар басшыларының орынбасарларынан, ұйымдар басшыларының орынбасарларынан төмен емес лауазымды адамдардың жауапкершілігі туралы мәселені қарасын;

      4) тиісінше Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 30 шілдедегі № 810 және 2008 жылғы 30 маусымдағы № 651 қаулысымен бекітілген экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларының өздеріне қатысты меншіктің мемлекеттік мониторингі жүзеге асырылатын объектілерінің және ұлттық холдингтердің және (немесе) ұлттық компаниялардың не олардың аффилиирленген тұлғаларының, сондай-ақ мемлекет қатысатын өзге де заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарына берілген және (немесе) олардың меншігінде тұрған стратегиялық объектілердің және мемлекетпен аффилиирленбеген заңды тұлғалардың, сондай-ақ жеке тұлғалардың меншігінде тұрған стратегиялық объектілердің тізбелеріне енгізілген ұйымдар акцияларының (қатысу үлестерінің) бақылау пакетін сақтауды қамтамасыз етсін;

      5) сатып алу-сату шарты жасалғанға дейін Кешенді жоспарға енгізілген ұйымдар жұмыскерлерінің санын немесе штатын қысқартпасын.";

      көрсетілген қаулымен бекітілген Жекешелендірудің 2021 − 2025 жылдарға арналған кешенді жоспарында:

      "Ақпараттық қамтамасыз ету" деген 5-бөлім мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      "

4.

Осы Кешенді жоспардың 1-бөлімінің 1-тармағында және 3-бөлімінің
6-тармағында көзделген Қазақстан Республикасының экономикасын жаңғырту мәселелері жөніндегі мемлекеттік комиссияның шешімдерін жариялау (жекешелендіру мәселелері жөніндегі хаттамадан үзінді)

шешімдерді мемлекеттік мүлік тізілімінің веб-порталында, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің веб-порталдарында жариялау

Қаржымині, ҰЭМ, ҚҚЖБ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, квазимемлекеттік сектор субъектілері
(келісу бойынша)

үнемі

талап етілмейді

      ";

      осы қаулыға қосымшаға сәйкес жекешелендірілетін квазимемлекеттік сектор субъектілерінің тізіміне енгізудің түйінді өлшемшарттарымен (қағидаттарымен) толықтырылсын.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Ә. Смайылов

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2022 жылғы 2 ақпандағы
№ 44 қаулысына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2020 жылғы 29 желтоқсандағы
  № 908 қаулысымен
бекітілген

Жекешелендірілетін квазимемлекеттік сектор субъектілерінің тізіміне енгізудің түйінді өлшемшарттары (қағидаттары)

      Мынадай өлшемшарттардың біріне сәйкес келу квазимемлекеттік сектор субъектісін жекешелендірілетін квазимемлекеттік сектор субъектілерінің тізіміне енгізуге бастама жасау үшін негіз болып табылады:

      1) Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 192-бабының 1-тармағында көрсетілген шарттарға сәйкес келмейтін кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру;

      2) квазимемлекеттік сектор субъектісінің Кодекстің 24-бабының 3-тармағында белгіленген өлшемшарттарға сәйкес келуі (шағын, оның ішінде микрокәсіпкерлік субъектілері);

      3) монополияға қарсы органның мемлекеттік кәсіпорындарды, акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу пайызынан астамы мемлекетке тиесілі заңды тұлғаларды және олармен үлестес заңды тұлғаларды бәсекелес ортаға беру жөніндегі ұсынысының болуы;

      4) заңды тұлға қызметінің маңызды аспектілері бойынша стратегиялық шешімдер қабылдау құқығын бермейтін бақыланбайтын акциялар пакетін (қатысу үлестерін) иелену.

      Бұл өлшемшарт қызметі мемлекеттің ұлттық қауіпсіздігін, қорғаныс қабілетін қамтамасыз етумен, стратегиялық және әлеуметтік маңызы бар объектілерді пайдаланумен және ұстаумен байланысты заңды тұлғаларға қатысты қолданылмайды;

      5) үш және одан көп жыл бойы квазимемлекеттік сектор субъектісінің шығындылығы және (немесе) "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" (Салық кодексі) Қазақстан Республикасы Кодексінің 91-бабында көзделген тәртіппен оның әрекет етпейді деп танылуы;

      6) соңғы үш жыл ішінде квазимемлекеттік сектор субъектісі қызметінің түйінді көрсеткіштері бойынша даму жоспарын, іс-шаралар жоспарын іске асырмау (0 %-дан 39 %-ға дейін) не тиімсіз іске асыру (40 %-дан 54 %-ға дейін).

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2020 года № 908 "О некоторых вопросах приватизации на 2021 – 2025 годы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 2 февраля 2022 года № 44.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2020 года № 908 "О некоторых вопросах приватизации на 2021 – 2025 годы" следующие изменения и дополнения:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые:

      1) Комплексный план приватизации на 2021 ‒ 2025 годы (далее – Комплексный план);

      2) ключевые критерии (принципы) внесения в список приватизируемых субъектов квазигосударственного сектора.";

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Центральным и местным исполнительным органам, государственному органу, непосредственно подчиненному и подотчетному Президенту Республики Казахстан (по согласованию), субъектам квазигосударственного сектора (по согласованию), а также заинтересованным организациям (по согласованию), ответственным за исполнение Комплексного плана:

      1) принять меры по реализации Комплексного плана;

      2) ежегодно по итогам полугодия и года (к 10 июля и 10 января) представлять в Министерство национальной экономики Республики Казахстан информацию о ходе реализации Комплексного плана и предложения по передаче в конкурентную среду государственных предприятий, товариществ с ограниченной ответственностью, акционерных обществ, учредителем, участником или акционером которых является государство, а также дочерние, зависимые и иные юридические лица, являющиеся аффилированными с ними;

      3) рассматривать вопрос об ответственности должностных лиц не ниже заместителей руководителей государственных органов, заместителей руководителей организаций за несвоевременную реализацию объектов в соответствии с дорожными картами, размещенными на веб-портале реестра государственного имущества;

      4) обеспечить сохранение контрольного пакета акций (долей участия) организаций, включенных в перечни объектов отраслей экономики, имеющих стратегическое значение, в отношении которых осуществляется государственный мониторинг собственности, и стратегических объектов, переданных в уставный капитал и (или) находящихся в собственности национальных холдингов и (или) национальных компаний либо их аффилированных лиц, а также иных юридических лиц с участием государства и стратегических объектов, находящихся в собственности юридических лиц, не аффилированных с государством, а также физических лиц, утвержденные постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июля 2004 года № 810 и от 30 июня 2008 года № 651 соответственно;

      5) не сокращать численность или штат работников организаций, включенных в Комплексный план, до заключения договора купли-продажи.";

      в Комплексном плане приватизации на 2021 – 2025 годы, утвержденном указанным постановлением:

      раздел 5. "Информационное обеспечение" дополнить строкой следующего содержания:

      "

4.

Публикация решений Государственной комиссии по вопросам модернизации экономики Республики Казахстан (выписки из протокола по вопросам приватизации), предусмотренных в пункте 1 раздела 1 и пункте 6 раздела 3 настоящего Комплексного плана

публикация решений на веб-портале реестра государственного имущества, веб-порталах субъектов квазигосударственного сектора

МФ, МНЭ, УОСО, акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, субъекты квазигосударственного сектора (по согласованию)

постоянно

не требуются

      ";

      дополнить ключевыми критериями (принципами) внесения в список приватизируемых субъектов квазигосударственного сектора согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Смаилов

  Приложение
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 2 февраля 2022 года № 44
Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 29 декабря 2020 года № 908

Ключевые критерии (принципы) внесения в список приватизируемых субъектов квазигосударственного сектора

      Соответствие одному из следующих критериев является основанием для инициирования внесения субъекта квазигосударственного сектора в список приватизируемых субъектов квазигосударственного сектора:

      1) осуществление предпринимательской деятельности, не соответствующей условиям, указанным в пункте 1 статьи 192 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс);

      2) соответствие субъекта квазигосударственного сектора критериям, установленным пунктом 3 статьи 24 Кодекса (субъекты малого, в том числе микропредпринимательства);

      3) наличие предложения антимонопольного органа по передаче в конкурентную среду государственных предприятий, юридических лиц, более пятидесяти процентов акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат государству, и аффилированных с ними юридических лиц;

      4) владение неконтрольным пакетом акций (долями участия), которые не предоставляют право принимать стратегические решения по важным аспектам деятельности юридического лица.

      Данный критерий не распространяется в отношении юридических лиц, деятельность которых связана с обеспечением национальной безопасности, обороноспособности государства, использованием и содержанием стратегических и социально значимых объектов;

      5) убыточность субъекта квазигосударственного сектора и (или) признание его бездействующим в порядке, предусмотренном статьей 91 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) в течение трех и более лет;

      6) нереализация (от 0 % до 39 %) либо неэффективная реализация (от 40 % до 54 %) плана развития, плана мероприятий по ключевым показателям деятельности субъекта квазигосударственного сектора на протяжении последних трех лет.