Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 8 сәуірдегі № 201 қаулысы.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      1) Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 05.08.2023 № 646 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2) "Республикалық бюджет жобасын әзірлеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 24 тамыздағы № 502 қаулысында:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Республикалық бюджет жобасын әзiрлеу қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Республикалық бюджет жобасын әзiрлеу қағидалары (бұдан әрi – Қағидалар) Қазақстан Республикасының Бюджет кодексiне сәйкес әзiрлендi және республикалық бюджет жобасын әзiрлеу тәртiбiн айқындайды.";

      2-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларын немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, орталық мемлекеттік органдардың бюджеттік бағдарламаларының жобаларын, мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын, республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін әзірлеу және оларды Республикалық бюджет комиссиясының қарауы;";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері шығыстарының лимиттерін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайды.

      Мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындыларына Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстары ескеріле отырып, ұлттық жобалар, мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобалары немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына өзгерістер мен толықтырулардың жобалары, мемлекеттік органдардың даму жоспарлары мен бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуын бағалау, алдыңғы жыл үшін бюджет шығыстарының әлеуметтік-экономикалық әсерін бағалау негізінде айқындалады.

      Мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері шығыстарының лимиттері ұлттық жобалар, мемлекеттік орган туралы ережеде айқындалған өкілеттіктер, бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуын бағалау, алдыңғы жыл үшін бюджет шығыстарының әлеуметтік-экономикалық әсерін бағалау негізінде айқындалады.";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларын немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, орталық мемлекеттік органдардың бюджеттік бағдарламаларының жобаларын, мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын, республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін әзірлеу";

      7, 8, 9, 10 және 11-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджет шығыстарын жоспарлау үшін:

      1) ағымдағы қаржы жылының 15 наурызына дейінгі мерзімде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ведомстволық бюджет комиссиясы мақұлдаған мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларын немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік бағдарламалардың жобаларын;

      мемлекеттік органдардың даму жоспарлары жобаларының мақсаттары мен нысаналы индикаторларына қол жеткізу үшін қаржылық қажеттіліктің есеп-қисабын;

      2) ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға Республикалық бюджет комиссиясының оң ұсыныстары бар мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларын немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік өтінімдерді толық көлемде және бюджеттік бағдарламалардың жобаларын ұсынады.

      Мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға бюджеттік өтінімдерді толық көлемде және бюджеттік бағдарламалардың жобаларын ұсынады.

      Осы тармақта көрсетілген құжаттардың нәтижелеріне бағалау жүргізілген жағдайда бағалау нәтижелері қоса беріледі.

      8. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен тиісті жоспарлы кезеңге арналған республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнің бюджеттік өтінімдерін қарау кезінде:

      1) өткен қаржы жылындағы бюджеттік бағдарламалардың атқарылуын талдау және оларды келесі жоспарлы кезеңге арналған бюджеттік өтінімде ұсынылған бюджеттік бағдарламалардың сомаларымен салыстыру арқылы өткен қаржы жылы үшін республикалық бюджеттің атқарылу нәтижелері, әрбір бюджеттік бағдарлама бойынша бюджеттік қаражаттың игерілмеуіне әкеп соққан себептер;

      2) республикалық бюджет бойынша болжамды шоғырландырылған қаржылық есептілік;

      3) республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ұсынған есепті қаржы жылы үшін мемлекеттік органдардың даму жоспарларын іске асыру туралы есептер және мемлекеттік органдардың даму жоспарларының мақсаттарына және бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштеріне қол жеткізу тиімділігін бағалау нәтижелері;

      4) республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері мәлімдеген шығыстарды олардың негізділігі тұрғысынан қарау бөлігінде өткен қаржы жылы үшін республикалық бюджеттің атқарылуы туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің есебіне Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті берген тұжырымдар мен ұсынымдар;

      5) мемлекеттік инвестициялық жобалар бойынша – Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес құжаттаманың болуы, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды іске асырудан болған экономикалық және әлеуметтік қайтарымдылықтың ұзақ мерзімді көрсеткіштері ескерілген мониторингтеу және бағалау нәтижелері;

      6) бюджеттік кредиттер бойынша – кредиттік шарт талаптарының орындалуы және бюджеттік кредиттің нысаналы мақсаты бойынша пайдаланылуы;

      7) нысаналы даму трансферттері бойынша – нысаналы даму трансферттері бойынша бюджеттік бағдарламалар жобаларында көзделген жергілікті бюджеттік инвестициялардың тікелей және түпкілікті нәтижелеріне қол жеткізуді талдау ескеріледі.

      9. Мемлекеттік органның даму жоспары Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің жоғары тұрған құжаттарының, Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамының негізінде әр үш жыл сайын бесжылдық кезеңге әзірленеді.

      10. Республикалық бюджет шығыстары базалық шығыстарға және жаңа бастамаларға арналған шығыстарға бөлiнедi.

      Тұрақты сипаттағы шығыстар, күрделi шығыстар, сондай-ақ басталған (жалғасып жатқан) бюджеттiк инвестицияларға және мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша қабылданған мемлекеттік міндеттемелерді, оның ішінде мемлекеттiк концессиялық мiндеттемелердi орындауға арналған шығыстар базалық шығыстар болып табылады.

      Мемлекеттiк функцияларды, өкiлеттiктердi орындауға және мемлекеттiк қызметтер көрсетуге, сондай-ақ трансферттер төлеуге және мемлекеттiң басқа да мiндеттемелерiне байланысты шығыстар тұрақты сипаттағы шығыстар болып табылады.

      Жаңа бастамаларға арналған шығыстарға:

      1) кейіннен жаңа бюджеттік бағдарламалар бойынша қаржыландырылатын Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына сәйкес жалпыұлттық басымдықтардың жаңа бағыттарын іске асыруға;

      2) макроэкономикалық және әлеуметтiк көрсеткiштердiң өзгеруiне байланысты емес және қолданыстағы бюджеттiк бағдарламалар шеңберiнде бюджет қаражатын жұмсаудың қосымша бағыттарын (орындалатын мемлекеттiк функциялардың, өкiлеттiктердiң және көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтердiң көлемiн кеңейтудi) көздейтiн базалық шығыстарды ұлғайтуға бағытталған шығыстар жатады.

      11. Республикалық бюджеттің базалық шығыстарға және жаңа бастамаларға арналған шығыстарының көлемiн республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi арасында мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның ұсыныстары негiзiнде Республикалық бюджет комиссиясы бөледi.

      Базалық шығыстар шығыстардың қолданыстағы құрылымы мен болжамды макроэкономикалық көрсеткiштер негiзiнде есептелген кезектi жоспарлы кезеңнiң үшiншi жылына арналған болжамды көлемдерді қоса отырып, ағымдағы жоспарлы кезеңнiң екiншi және үшiншi жылдардағы шығыстарының бекiтiлген көлемдерiнің негiзiнде айқындалады.

      Жаңа бастамаларға арналған шығыстар Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарында белгiленген елдiң даму басымдықтары, есептi қаржы жылының бюджеттiк мониторингi нәтижелерi, есептi қаржы жылы үшін мемлекеттік органның даму жоспарын iске асыру туралы есептер, нәтижелердi бағалау ескеріле отырып, республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң арасында бөлуге жатады.";

      14 және 15-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган мемлекеттік органдардың даму жоспарларының мақсаттарына және бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштеріне қол жеткізу тиімділігін бағалау нәтижелерін ескере отырып:

      1) мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларын немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын олардың Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің жоғары тұрған құжаттарына сәйкестігі, Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің жоғары тұрған құжаттарының мақсаттары мен нысаналы индикаторларына қол жеткізуді қамтамасыз ету, нысаналы индикаторларға қол жеткізу дәрежесі, елдің әлеуметтік-экономикалық дамуына әсер етуі тұрғысынан;

      2) мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын нәтижелер көрсеткіштерін таңдаудың дұрыстығы, бюджеттік бағдарламалардың нәтижелері көрсеткіштерінің мемлекеттік органдардың даму жоспарының нысаналы индикаторларымен өзара байланысының болуы, нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізу дәрежесі тұрғысынан қарайды.

      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларын немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік бағдарламалардың жобаларын қарау нәтижелері бойынша қорытындыларды мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган бекіткен нысан бойынша қалыптастырады және ағымдағы қаржы жылының 15 сәуірінен кешіктірмей Республикалық бюджет комиссиясының қарауына шығару үшін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға және бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне жібереді.

      Мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларын немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарын ескере отырып пысықтайды және осы Қағидалардың 7-тармағына сәйкес бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға енгізеді.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган есепті қаржы жылы үшін бюджеттің атқарылуын талдау нәтижелерін, сондай-ақ мемлекеттік органдардың даму жоспарларының мақсаттарына және бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштеріне қол жеткізу тиімділігін бағалау нәтижелерін ескере отырып:

      1) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін олардың Қазақстан Республикасының бюджет және өзге де заңнамасына, әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, қолданыстағы заттай нормаларға және бюджеттік бағдарламалардың жобаларына сәйкестігі тұрғысынан қарайды, бұл ретте бюджеттік өтінімдерді қарау кезінде әрбір бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстардың түрлері бойынша есептеу кезінде бағдар ретінде Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында белгіленген тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бағаларының дерекқоры да пайдаланылады;

      2) мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламалары жобаларының көрсеткіштерін олардың мемлекеттік органның даму жоспарының мақсаттарымен және нысаналы индикаторларымен өзара байланысы тұрғысынан;

      3) мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламалары жобаларының көрсеткіштерін олардың бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің функцияларына, өкілеттіктеріне, қызметінің бағыттарына сәйкестігі тұрғысынан қарайды.

      15. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларын немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік өтінімдерді, республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын қарау қорытындылары бойынша бюджеттік өтінімдер және бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындылар қалыптастырады.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындылары мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобалары немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың жобалары бойынша мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындылары және Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстары ескеріле отырып қалыптастырылады.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Республикалық бюджет комиссиясының қарауына бюджеттік өтінімдер мен бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындылар енгізеді.

      Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің бюджеттік өтінімі бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға қарау үшін жіберіледі, ол оған қорытынды дайындайды және өзгерістер енгізбей, республикалық бюджеттің жобасына енгізеді.

      Бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері мен бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган арасындағы келіспеушіліктерді Республикалық бюджет комиссиясы қарайды.

      Ұлттық жобаларды іске асыруға арналған шығыстар ұлттық жобалар іс-шараларының басымдықтары ескеріле отырып және бюджет жүйесінің қағидаттары сақтала отырып, бюджет жобасына қосылады.

      Республикалық бюджет комиссиясы Қағидалардың 14-тармағы мен осы тармағында көрсетілген материалдарды қарайды және олар бойынша ұсыныстар тұжырымдайды.";

      17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес ағымдағы қаржы жылының 1 тамызына дейінгі мерзімде:

      1) бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға бюджеттік бағдарламалардың пысықталған жобалары мен бюджеттік өтінімдерді;

      2) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға пысықталған мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларын немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын ұсынады.

      Мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзiрлемейтiн бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес ағымдағы қаржы жылының 1 тамызына дейiнгi мерзiмде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға бюджеттік бағдарламалардың пысықталған жобаларын және бюджеттік өтінімдерді ұсынады.";

      19-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "19. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган ағымдағы қаржы жылының 15 тамызынан кешіктірмей республикалық бюджет туралы заң жобасын Қазақстан Республикасының Үкіметіне қарауға ұсынады.";

      21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "21. Қазақстан Республикасының Үкiметi республикалық бюджет туралы заң жобасын ағымдағы қаржы жылының 1 қыркүйегiнен кешiктiрмей Қазақстан Республикасының Парламентiне енгiзедi.

      Қазақстан Республикасының Үкiметi республикалық бюджет туралы заң жобасымен бiр мезгiлде мынадай құжаттар мен материалдарды ұсынады:

      1) республиканың әлеуметтiк-экономикалық дамуының болжамы;

      2) бюджеттік тәуекелдер және мемлекеттік қаржының ұзақ мерзімді орнықтылығы туралы талдамалық есеп;

      3) есепті екі қаржы жылы үшін және ағымдағы қаржы жылының 1 шілдесіне борыштың түрлері бойынша мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген борыштың жай-күйі туралы деректер;

      4) есепті қаржы екі жылы үшін және ағымдағы қаржы жылының 1 шілдесіне түрлері мен нысандары бойынша тартылған мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген қарыздар туралы деректер;

      5) республикалық бюджет бойынша болжамды шоғырландырылған қаржылық есептілік;

      6) елдің жалпыұлттық басымдықтарына қол жеткізу жөніндегі шараларды қамтамасыз ету үшін басым бюджеттік қаржыландырудың бағыттарын көрсететін, республикалық бюджет жобасында қамтылған шешімдерді ашып көрсететін түсіндірме жазбаны, сондай-ақ осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламаларға/кіші бағдарламаларға дейінгі шығыстарын ашып қамтитын ақпарат.

      Түсіндірме жазбаға Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің республикалық бюджет жобасын алдын ала бағалау шеңберінде енгізілген ұсынымдарын ескеру туралы ақпарат та енгізіледі.

      Түсіндірме жазбаға мемлекеттік бағдарламалар, саланы (аяны) дамыту тұжырымдамалары, ұлттық жобалар бөлінісінде бюджеттік инвестициялар, оның ішінде мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын іске асыруға бағытталған бюджеттік инвестициялар тізбесі қоса беріледі;

      7) мыналарды:

      мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларын немесе орталық мемлекеттік органдардың даму жоспарларына енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын;

      бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджеттік бағдарламаларының жобаларын;

      бюджеттік инвестициялық жобаларға, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға және (немесе) ұлғайтуға, бюджеттік субсидияларға мәлімделетін шығыстардың экономикалық әсерін бағалауды;

      осы Қағидаларға 2 және 3-қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің түсіндірме жазбаны, республикалық бюджет жобасы бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің ақпарат қамтитын бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бірінші басшысы қол қойған бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің құжаттары.

      Түсіндірме жазбада:

      ағымдағы жағдайдың, орын алған проблемалардың қысқаша сипаттамасы;

      жағдайды жақсарту және проблемаларды шешу, мемлекеттік органның даму жоспарының жобасында айқындалған мақсаттарға және жоспарланатын нысаналы индикаторларға қол жеткізу жолдарының сипаттамасы;

      бюджеттік бағдарламалардың мақсаттары мен бюджеттік бағдарламалардың жоспарланған түпкілікті нәтижелерінің сипаттамасы;

      бюджеттік бағдарламалар мен бюджеттік кіші бағдарламалар бөлінісінде бюджет қаражатын жұмсау бағыттары, бюджеттік бағдарламалардың тікелей нәтижелерінің сипаттамасы;

      есепті екі қаржы жылы үшін бюджеттік бағдарламалар орындалуының және қол жеткізілген нәтижелер көрсеткіштерінің сипаттамасы, сондай-ақ жоспарлы кезеңге жоспарланатын бюджет қаражаты көлемінің алдыңғы жоспарлы кезеңде республикалық бюджет туралы заңда бекітілген бюджет қаражатының көлемінен ауытқуы туралы мәліметтер (себептері, салдары);

      республикалық бюджет жобасында жарғылық капиталдарын ұлғайтуға және (немесе) бюджеттік кредиттер беруге бюджет қаражаты көзделген квазимемлекеттік сектор субъектілерінің есепті екі қаржы жылы үшін қызмет нәтижелерінің көрсеткіштері туралы мәліметтер;

      алдыңғы қаржы жылдарында республикалық бюджет қаражаты есебінен бөлінген және пайдаланылған шығыстар көрсетіле отырып, жоспарлы кезеңге арналған бюджет жобасына енгізілген, басталған (жалғасып жатқан) бюджеттік инвестициялық жобалар туралы ақпарат;

      жергілікті бюджеттік инвестициялар мен шығыстардың атауы көрсетіле отырып, төмен тұрған бюджеттер бөлінісінде есепті екі қаржы жылы үшін республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы даму трансферттерінің пайдаланылуы туралы ақпарат қамтылады.";

      осы қаулыға 1, 2 және 3-қосымшаларға сәйкес көрсетілген Қағидаларға 1, 2 және 3-қосымшалармен толықтырылсын.

      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 05.08.2023 № 646 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Ә. Смайылов

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2022 жылғы 8 сәуірдегі
№ 201 қаулысына
1-қосымша
Республикалық бюджет
жобасын әзірлеу қағидаларына
1-қосымша
Нысан

Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламаларға/кіші бағдарламаларға дейінгі шығыстарын ашып қамтитын ақпарат

  мың теңге

Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі

Бағдарлама

Кіші бағдарлама

Атауы

Республикалық бюджет жобасы

жоспарлы кезең

жоспарлы кезең

жоспарлы кезең

1

2

3

4

5

6

7




Жиыны











  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2022 жылғы 8 сәуірдегі
№ 201 қаулысына
2-қосымша
Республикалық бюджет
жобасын әзірлеу қағидаларына
2-қосымша
Нысан

Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің түсіндірме жазба

      1. Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламалар (саны), кіші бағдарламалар (саны) бойынша шығыстарына (жалпы сома), оның ішінде жылдар бойынша:*

      жоспарлы кезең – _____ мың теңге;

      жоспарлы кезең – _____ мың теңге;

      жоспарлы кезең – _____ мың теңге көзделді.

      2. Нәтижеге бағдарланған бюджет шеңберінде бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің қызметі мемлекеттік органның даму жоспарының бағыттары (саны) бойынша іске асырылатын болады:**

      1) …;

      2) …;

      3) ….

      3. Мемлекеттік органның даму жоспарының бағыты бойынша ақпарат, оның ішінде жылдар бойынша барлық шығыстар:

      жоспарлы кезең – _____ мың теңге;

      жоспарлы кезең – _____ мың теңге;

      жоспарлы кезең – _____ мың теңге.

      1) Бюджеттік бағдарлама/кіші бағдарлама бойынша шығыстар (жалпы сома), оның ішінде жылдар бойынша:

      жоспарлы кезең – _____ мың теңге;

      жоспарлы кезең – _____ мың теңге;

      жоспарлы кезең – _____ мың теңге көзделген.

      а) Бюджеттік бағдарламаның/кіші бағдарламаның мақсаты.

      б) Бюджеттік бағдарлама/кіші бағдарлама шығыстарының бағыттары.

      в) Бюджеттік бағдарламаны/кіші бағдарламаны іске асырудан болған әсер (нәтиже).

      2) …

      3) …

      Бюджет кодесінің 74 бабының 1-тармағының 5)-тармақшасына сәйкес ақпаратты қамтитын түсіндірме жазба.

      Анықтама:

      * бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі әрбір бюджеттік бағдарлама мен кіші бағдарлама бойынша есепті қаржы жылы үшін қол жеткізілген нәтижелер көрсеткіштерінің қысқаша сипаттамасын және ағымдағы жағдайдың, қолда бар проблемалардың сипаттамасын көрсетуі қажет;

      ** мемлекеттік органның даму жоспарларын әзірлейтін бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі толтырады.

      Бұдан басқа, түсіндірме жазбаны әзірлеу кезінде мынадай параметрлерді ұстану қажет: қаріп өлшемі 14 (Times New Roman) 1 жоларалық интервал арқылы, 1,25 сантиметр шегініс, шеттері кемінде: сол жағы – 2,5 сантиметр; оң жағы – 1,5 сантиметр; жоғарғы жағы – 2,5 сантиметр; төменгі жағы – 2,5 сантиметр. Бюджеттік бағдарламаның атауын қалың қаріппен және курсивпен, ал кіші бағдарламаларды – курсивпен бөліп көрсету қажет.

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2022 жылғы 8 сәуірдегі
№ 201 қаулысына
3-қосымша
Республикалық бюджет
жобасын әзірлеу қағидаларына
3-қосымша
Нысан

Республикалық бюджет жобасы бойынша ақпарат

  мың теңге

Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі

Бағдарлама

Кіші бағдарлама

Атауы

Есепті екі қаржы жылы үшін атқарылуы

Ағымдағы жылға жоспар

Республикалық бюджет жобасы

есепті кезең

есепті кезең

жоспарлы кезең

жоспарлы кезең

жоспарлы кезең

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10




Жиыны


















О внесении изменений и дополнения в некоторые решения Правительства Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 8 апреля 2022 года № 201.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в некоторые решения Правительства Республики Казахстан следующие изменения и дополнение:

      1) утратил силу постановлением Правительства РК от 05.08.2023 № 646 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);

      2) в постановлении Правительства Республики Казахстан от 24 августа 2017 года № 502 "Об утверждении Правил разработки проекта республиканского бюджета":

      в Правилах разработки проекта республиканского бюджета, утвержденных указанным постановлением:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила разработки проекта республиканского бюджета (далее – Правила) разработаны в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан и определяют порядок разработки проекта республиканского бюджета.";

      подпункт 3) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "3) разработка проектов планов развития государственных органов или проектов изменений и дополнений в планы развития государственных органов, проектов бюджетных программ центральных государственных органов, проектов бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, не разрабатывающих планы развития государственных органов, бюджетных заявок администраторов республиканских бюджетных программ и их рассмотрение Республиканской бюджетной комиссией;";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Лимиты расходов администраторов республиканских бюджетных программ определяются центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.

      Лимиты расходов администраторов республиканских бюджетных программ, разрабатывающих планы развития государственных органов, определяются на основе национальных проектов, проектов планов развития государственных органов или проектов изменений и дополнений в планы развития государственных органов с учетом предложений Республиканской бюджетной комиссии к заключениям центрального уполномоченного органа по государственному планированию, оценки реализации планов развития государственных органов и бюджетных программ, оценки социально-экономического эффекта бюджетных расходов за предыдущий год.

      Лимиты расходов администраторов республиканских бюджетных программ, не разрабатывающих планы развития государственных органов, определяются на основе национальных проектов, полномочий, определенных в положении о государственном органе, оценки реализации бюджетных программ, оценки социально-экономического эффекта бюджетных расходов за предыдущий год.";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Разработка проектов планов развития государственных органов или проектов изменений и дополнений в планы развития государственных органов, проектов бюджетных программ центральных государственных органов, проектов бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, не разрабатывающих планы развития государственных органов, бюджетных заявок администраторов республиканских бюджетных программ";

      пункты 7, 8, 9, 10 и 11 изложить в следующей редакции:

      "7. Для планирования расходов бюджета администраторы республиканских бюджетных программ, разрабатывающие планы развития государственных органов, представляют:

      1) в срок до 15 марта текущего финансового года в центральный уполномоченный орган по государственному планированию проекты планов развития государственных органов или проекты изменений и дополнений в планы развития государственных органов, проекты бюджетных программ, одобренные ведомственной бюджетной комиссией;

      расчет финансовой потребности для достижения целей и целевых индикаторов проектов планов развития государственных органов;

      2) в срок до 15 мая текущего финансового года в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию проекты планов развития государственных органов или проекты изменений и дополнений в планы развития государственных органов, имеющие положительные предложения Республиканской бюджетной комиссии, бюджетные заявки в полном объеме и проекты бюджетных программ.

      Администраторы республиканских бюджетных программ, не разрабатывающие планы развития государственных органов, в срок до 15 мая текущего финансового года представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию бюджетные заявки в полном объеме и проекты бюджетных программ.

      В случае проведения оценки результатов, к документам, указанным в настоящем пункте, прилагаются результаты оценки.

      8. При рассмотрении бюджетных заявок администраторов республиканских бюджетных программ на соответствующий плановый период в порядке, определяемом центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию, учитываются:

      1) результаты исполнения республиканского бюджета за истекший финансовый год путем анализа исполнения бюджетных программ в истекшем финансовом году и сопоставления их с суммами бюджетных программ, представленными в бюджетной заявке на следующий плановый период, причины, повлекшие неосвоение бюджетных средств по каждой бюджетной программе;

      2) прогнозная консолидированная финансовая отчетность по республиканскому бюджету;

      3) отчеты о реализации планов развития государственных органов за отчетный финансовый год, представленные администраторами республиканских бюджетных программ, и результаты оценки эффективности достижения целей планов развития государственных органов и показателей бюджетных программ;

      4) выводы и рекомендации, данные Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета к отчету Правительства Республики Казахстан об исполнении республиканского бюджета за истекший финансовый год в части рассмотрения заявленных администраторами республиканских бюджетных программ расходов на предмет их обоснованности;

      5) по государственным инвестиционным проектам – наличие документации в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан, а также результаты мониторинга и оценки с учетом долгосрочных показателей экономической и социальной отдачи от реализации бюджетных инвестиций;

      6) по бюджетным кредитам – выполнение условий кредитного договора и использование бюджетного кредита по целевому назначению;

      7) по целевым трансфертам на развитие – анализ достижения прямых и конечных результатов местных бюджетных инвестиций, предусмотренных в проектах бюджетных программ по целевым трансфертам на развитие.

      9. План развития государственного органа разрабатывается каждые три года на пятилетний период на основе вышестоящих документов Системы государственного планирования, прогноза социально-экономического развития Республики Казахстан.

      10. Расходы республиканского бюджета подразделяются на базовые расходы и расходы на новые инициативы.

      Базовыми расходами являются расходы постоянного характера, капитальные расходы, а также расходы на начатые (продолжающиеся) бюджетные инвестиции и выполнение принятых государственных обязательств по проектам государственно-частного партнерства, в том числе государственных концессионных обязательств.

      Расходами постоянного характера являются расходы, связанные с выполнением государственных функций, полномочий и оказанием государственных услуг, а также с выплатами трансфертов и другими обязательствами государства.

      К расходам на новые инициативы относятся расходы, направленные на:

      1) реализацию новых направлений общенациональных приоритетов в соответствии с документами Системы государственного планирования, в последующем финансируемых по новым бюджетным программам;

      2) увеличение базовых расходов, не связанное с изменением макроэкономических и социальных показателей и предусматривающее дополнительные направления расходования бюджетных средств (расширение объема выполняемых государственных функций, полномочий и оказываемых государственных услуг) в рамках существующих бюджетных программ.

      11. Объемы расходов республиканского бюджета на базовые расходы и новые инициативы распределяются между администраторами республиканских бюджетных программ Республиканской бюджетной комиссией на основании предложений центрального уполномоченного органа по государственному планированию.

      Базовые расходы определяются на основе утвержденных объемов расходов второго и третьего годов текущего планового периода с добавлением прогнозных объемов на третий год очередного планового периода, рассчитанных на основе существующей структуры расходов и прогнозных макроэкономических показателей.

      Расходы на новые инициативы подлежат распределению между администраторами республиканских бюджетных программ с учетом приоритетов развития страны, обозначенных в документах Системы государственного планирования, результатов бюджетного мониторинга отчетного финансового года, отчетов о реализации плана развития государственного органа за отчетный финансовый год, оценки результатов.";

      пункты 14 и 15 изложить в следующей редакции:

      "14. Центральный уполномоченный орган по государственному планированию с учетом результатов оценки эффективности достижения целей планов развития государственных органов и показателей бюджетных программ рассматривает:

      1) проекты планов развития государственных органов или проекты изменений и дополнений в планы развития государственных органов на предмет их соответствия вышестоящим документам Системы государственного планирования, обеспечения достижения целей и целевых индикаторов вышестоящих документов Системы государственного планирования, степени достижимости целевых индикаторов, влияния на социально-экономическое развитие страны;

      2) проекты бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, разрабатывающих планы развития государственных органов, на предмет правильности выбора показателей результатов, наличия взаимоувязки показателей результатов бюджетных программ с целевыми индикаторами плана развития государственного органа, степени достижимости показателей результатов.

      Центральный уполномоченный орган по государственному планированию по результатам рассмотрения проектов планов развития государственных органов или проектов изменений и дополнений в планы развития государственных органов, проектов бюджетных программ формирует заключения согласно форме, утвержденной уполномоченным органом по государственному планированию, и направляет не позднее 15 апреля текущего финансового года центральному уполномоченному органу по бюджетному планированию для вынесения на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии и администраторам бюджетных программ.

      Проекты планов развития государственных органов или проекты изменений и дополнений в планы развития государственных органов дорабатываются администраторами республиканских бюджетных программ с учетом предложений Республиканской бюджетной комиссии и вносятся в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию согласно пункту 7 настоящих Правил.

      Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию с учетом результатов анализа исполнения бюджета за отчетный финансовый год, а также результатов оценки эффективности достижения целей планов развития государственных органов и показателей бюджетных программ рассматривает:

      1) бюджетные заявки администраторов бюджетных программ на предмет их соответствия бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан, прогнозу социально-экономического развития, действующим натуральным нормам и проектам бюджетных программ, при этом при рассмотрении бюджетных заявок также используется база данных цен на товары, работы, услуги, установленная законодательством Республики Казахстан о государственных закупках, в качестве ориентира при расчете по видам расходов по каждой бюджетной программе;

      2) показатели проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ, разрабатывающих планы развития государственных органов, на предмет их взаимосвязи с целями и целевыми индикаторами плана развития государственного органа;

      3) показатели проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих планы развития государственных органов, на предмет их соответствия функциям, полномочиям, направлениям деятельности администратора бюджетных программ.

      15. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию по итогам рассмотрения проектов планов развития государственных органов или проектов изменений и дополнений в планы развития государственных органов, бюджетных заявок, проектов бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ формирует заключения по бюджетным заявкам и проектам бюджетных программ.

      Заключения центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию по проектам бюджетных программ формируются с учетом заключений центрального уполномоченного органа по государственному планированию и предложений Республиканской бюджетной комиссии по проектам планов развития государственных органов или проектам изменений и дополнений в планы развития государственных органов.

      Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию вносит на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии заключения по бюджетным заявкам и проектам бюджетных программ.

      Бюджетная заявка Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета направляется для рассмотрения в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию, который готовит заключение на нее и включает в проект республиканского бюджета без внесения изменений.

      Разногласия между администраторами бюджетных программ и центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию рассматриваются Республиканской бюджетной комиссией.

      Расходы на реализацию национальных проектов включаются в проект бюджета с учетом приоритетности мероприятий национальных проектов и соблюдением принципов бюджетной системы.

      Республиканская бюджетная комиссия рассматривает материалы, указанные в пункте 14 и настоящем пункте Правил, и вырабатывает по ним предложения.";

      пункт 17 изложить в следующей редакции:

      "17. Aдминистраторы республиканских бюджетных программ в соответствии с предложениями Республиканской бюджетной комиссии в срок до 1 августа текущего финансового года представляют в:

      1) центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию доработанные проекты бюджетных программ и бюджетные заявки;

      2) центральный уполномоченный орган по государственному планированию доработанные проекты планов развития государственных органов или проекты изменений и дополнений в планы развития государственных органов, проекты бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, разрабатывающих планы развития государственных органов.

      Aдминистраторы бюджетных программ, не разрабатывающие планы развития государственных органов, в соответствии с предложениями Республиканской бюджетной комиссии в срок до 1 августа текущего финансового года представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию доработанные проекты бюджетных программ и бюджетные заявки.";

      пункт 19 изложить в следующей редакции:

      "19. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию не позднее 15 августа текущего финансового года представляет проект закона о республиканском бюджете на рассмотрение в Правительство Республики Казахстан.";

      пункт 21 изложить в следующей редакции:

      "21. Проект закона о республиканском бюджете вносится Правительством Республики Казахстан в Парламент Республики Казахстан не позднее 1 сентября текущего финансового года.

      Правительство Республики Казахстан одновременно с проектом закона о республиканском бюджете представляет следующие документы и материалы:

      1) прогноз социально-экономического развития республики;

      2) аналитический отчет о бюджетных рисках и долгосрочной устойчивости государственных финансов;

      3) данные о состоянии государственного и гарантированного государством долга по видам долга за два отчетных финансовых года и на 1 июля текущего финансового года;

      4) данные о привлеченных государственных и гарантированных государством займах по видам и формам за два отчетных финансовых года и на 1 июля текущего финансового года;

      5) прогнозную консолидированную финансовую отчетность по республиканскому бюджету;

      6) пояснительную записку, отражающую направления приоритетного бюджетного финансирования для обеспечения мер по достижению общенациональных приоритетов страны, раскрывающую решения, заложенные в проекте республиканского бюджета, а также информацию, раскрывающую расходы администратора бюджетных программ до бюджетных программ /подпрограмм, по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      В пояснительную записку также включается информация об учете рекомендаций Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета, внесенных в рамках предварительной оценки проекта республиканского бюджета.

      К пояснительной записке прилагается перечень бюджетных инвестиций, в том числе направленных на реализацию проектов государственно-частного партнерства, в разрезе государственных программ, концепций развития отрасли (сферы), национальных проектов;

      7) документы администраторов бюджетных программ за подписью первого руководителя администратора бюджетных программ, включающие:

      проекты планов развития государственных органов или проекты изменений и дополнений в планы развития центральных государственных органов;

      проекты бюджетных программ администраторов бюджетных программ;

      оценку экономического эффекта от заявляемых расходов на бюджетные инвестиционные проекты, формирование и (или) увеличение уставных капиталов юридических лиц, бюджетные субсидии;

      пояснительную записку администратора бюджетных программ, информацию администратора бюджетных программ по проекту республиканского бюджета, по формам согласно приложениям 2 и 3 к настоящим Правилам.

      Пояснительная записка содержит:

      краткое описание текущей ситуации, имеющихся проблем;

      описание путей улучшения ситуации и решения проблем, достижения целей и планируемых целевых индикаторов, определенных в проекте плана развития государственного органа;

      описание целей и планируемых конечных результатов бюджетных программ;

      направления расходования бюджетных средств в разрезе бюджетных программ и подпрограмм, описание прямых результатов бюджетных программ;

      описание исполнения бюджетных программ и достигнутых показателей результатов за два отчетных финансовых года, а также сведения (причины, последствия) об отклонении объема планируемых бюджетных средств на плановый период от объема бюджетных средств, утвержденных в законе о республиканском бюджете в предыдущий плановый период;

      сведения о показателях результатов деятельности за два отчетных финансовых года субъектов квазигосударственного сектора, которым в проекте республиканского бюджета предусмотрены бюджетные средства на увеличение их уставных капиталов и (или) предоставление бюджетных кредитов;

      информацию о начатых (продолжающихся) бюджетных инвестиционных проектах, включенных в проект бюджета на плановый период, с указанием расходов, выделенных и использованных за счет средств республиканского бюджета в предыдущие финансовые годы;

      информацию об использовании целевых трансфертов на развитие, выделенных из республиканского бюджета, за два отчетных финансовых года в разрезе нижестоящих бюджетов с указанием наименования местных бюджетных инвестиций и расходов.";

      дополнить приложениями 1, 2 и 3 к указанным Правилам согласно приложениям 1, 2 и 3 к настоящему постановлению.

      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 05.08.2023 № 646 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Смаилов

  Приложение 1
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 8 апреля 2022 года № 201
  Приложение 1
к Правилам разработки проекта
республиканского бюджета
  Форма

Информация, раскрывающая расходы администратора бюджетных программ до бюджетных программ /подпрограмм

      тысяч тенге

Администратор бюджетных программ

Программа

Подпрограмма

Наименование

Проект республиканского бюджета

плановый период

плановый период

плановый период

1

2

3

4

5

6

7




Итого











      _________________________

  Приложение 2
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 8 апреля 2022 года № 201
  Приложение 2
к Правилам разработки проекта
республиканского бюджета
  Форма

Пояснительная записка администратора бюджетных программ

      1. На расходы администратора бюджетных программ по (количество) бюджетным программам, (количество) подпрограммам предусмотрено (общая сумма), в том числе по годам: *

      плановый период – _____ тысяч тенге;

      плановый период – _____ тысяч тенге;

      плановый период – _____ тысяч тенге.

      2. В рамках бюджета, ориентированного на результат, деятельность администратора бюджетных программ будет реализовываться по (количество) направлениям плана развития государственного органа: **

      1) …;

      2) …;

      3) ….

      3. Информация по направлению плана развития государственного органа, в том числе всего расходов по годам:

      плановый период – _____ тысяч тенге;

      плановый период – _____ тысяч тенге;

      плановый период – _____ тысяч тенге.

      1) Расходы по бюджетной программе/подпрограмме предусмотрены (общая сумма), в том числе по годам:

      плановый период – _____ тысяч тенге;

      плановый период – _____ тысяч тенге;

      плановый период – _____ тысяч тенге;

      а) цель бюджетной программы/подпрограммы;

      б) направления расходов бюджетной программы/подпрограммы;

      в) эффект (результат) от реализации бюджетной программы/подпрограммы;

      2) …;

      3) ….

      Пояснительная записка, содержит информацию в соответствии с подпунктом 5 пункта 1 статьи 74 Бюджетного кодекса.

      Справочно:

      * администратору бюджетных программ по каждой бюджетной программе и подпрограмме необходимо дать описание достигнутых показателей результатов за отчетный финансовый год и описание текущей ситуации, имеющихся проблем;

      ** заполняются администраторами бюджетных программ, которые разрабатывают планы развития государственного органа.

      Кроме того, при разработке пояснительной записки необходимо придерживаться следующих параметров: размер шрифта 14 (Times New Roman) через 1 межстрочный интервал, отступ 1,25 сантиметра, поля не менее: левое – 2,5 сантиметра; правое – 1,5 сантиметра; верхнее – 2,5 сантиметра; нижнее – 2,5 сантиметра. Наименование бюджетной программы выделить жирным шрифтом и курсивом, а подпрограммы – курсивом.

      __________________________

  Приложение 3
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 8 аперля 2022 года № 201
  Приложение 3
к Правилам разработки проекта
республиканского бюджета
  Форма

Информация администратора бюджетных программ по проекту республиканского бюджета

      тысяч тенге

Администратор бюджетных программ

Программа

Подпрограмма

Наименование

Исполнение за два отчетных финансовых года

План на текущий год

Проект республиканского бюджета

отчетный период

отчетный период

плановый период

плановый период

плановый период

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10




Итого

















      __________________________