Қазақстан Республикасында өндірілетін, оған әкелінетін және (немесе) өткізілетін әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына ең төмен көтерме сауда бағасын белгілеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 28 наурыздағы № 272 қаулысы.

      "Сауда қызметін реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 14-5) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасында өндірілетін, әкелінетін және (немесе) өткізілетін әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына ең төмен көтерме сауда бағасын белгілеу қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Ә. Смайылов

  Қазақстан Республикасы
  Үкіметінің
  2023 жылғы 28 наурыздағы
№ 272 қаулысымен
бекітілген

Қазақстан Республикасында өндірілетін, оған әкелінетін және (немесе) өткізілетін әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына ең төмен көтерме сауда бағасын белгілеу қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасында өндірілетін, оған әкелінетін және (немесе) өткізілетін әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына ең төмен көтерме сауда бағасын белгілеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Сауда қызметін реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 14-5) тармақшасына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасында өндірілетін, оған әкелінетін және (немесе) өткізілетін әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына ең төмен көтерме сауда бағасын (бұдан әрі – ЕТКБ) белгілеу тәртібін айқындайды.

      2. Сауда қызметін реттеу саласындағы уәкілетті орган азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және ішкі нарықты қорғау мақсатында Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында белгілі бір әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауары бойынша бір жыл ішінде күнтізбелік тоқсан күнге дейінгі мерзімге ЕТКБ белгілейді.

      Бұл ретте сауда қызметін реттеу саласындағы уәкілетті органның ЕТКБ бекіту туралы шешімінде Қазақстан Республикасының аумағына өнеркәсіптік қайта өңдеу мақсатында әкелінген, өндірісте пайдалануға ғана арналған, оның ішінде "еркін қойма" рәсімі бойынша әкелінген әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауары үшін ерекше жағдай көзделуі мүмкін.

      3. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) өтініш беруші – Қазақстан Республикасында әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарын өндіруді, әкелуді және (немесе) өткізуді жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;

      2) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарлары – тізбесін сауда қызметін реттеу саласындағы уәкілетті орган бекітетін адамның физиологиялық қажеттіліктерін қанағаттандырылатын азық-түлік тауарлары (бұдан әрі – ӘМАТ);

      3) өндіруші – Қазақстан Республикасының аумағында өндірісті жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;

      4) сауда қызметін реттеу саласындағы уәкілетті орган – сауда саясатын қалыптастыратын және басшылықты, сондай-ақ сауда қызметі саласындағы салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган (бұдан әрі – уәкілетті орган).

      Ескерту. 3-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 17.07.2023 № 599 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

2-тарау. Ең төменгі көтерме бағаны белгілеу тәртібі

      4. ЕТКБ уәкілетті орган жүргізетін бағаларды салыстырмалы талдау нәтижелері ескеріле отырып, оның ішінде өтініш беруші жүгінген жағдайда және мүдделі мемлекеттік органдардың ұсынысы бойынша белгіленеді.

      5. Өтініште мынадай ақпарат қамтылады:

      1) өтініш беруші, өтініш берілген күннен бұрынғы тікелей бір жыл ішінде экономика саласындағы ӘМАТ-тың сандық және құндық көрінісіндегі өндіріс көлемі, сондай-ақ өтінішті қолдаған өндірушілердің ӘМАТ-тың сандық және құндық көрінісіндегі өндіріс көлемі және олардың Қазақстан Республикасындағы өндірістің жалпы көлеміндегі үлесі туралы мәліметтер;

      2) ЕТКБ белгілеу ұсынылатын, Қазақстан Республикасының аумағында өндірілетін, әкелінетін және (немесе) өткізілетін ӘМАТ-тың сипаты мен көлемі;

      3) Қазақстан Республикасында ӘМАТ өндірісінің елеулі бөлігін, бірақ жалпы көлемінің кемінде елу пайызын өндіретін ӘМАТ өндірушілерінің өтінішке қосылуы туралы құжаттар (өндірушілерден өтініш берушіге қосылу туралы куәландырылған хат);

      4) импортталатын ұқсас немесе тікелей бәсекелес ӘМАТ бағасы және оның құны туралы мәліметтер, Қазақстан Республикасының аумағына әкелінетін және өткізілетін ұқсас немесе тікелей бәсекелес ӘМАТ салдарынан экономика саласына материалдық залалдың немесе оның келтірілу қаупінің болуының негіздемесі, сондай-ақ ЕТКБ мөлшері мен қолданылу мерзімін көрсете отырып, оны енгізу туралы ұсыныс.

      Қазақстан Республикасының аумағына әкелінетін және (немесе) өткізілетін ұқсас немесе тікелей бәсекелес ӘМАТ салдарынан экономика саласына материалдық залалдың немесе оның келтірілу қаупінің болуының негіздемесі экономика саласының экономикалық жағдайын сипаттайтын объективті фактілерге негізделуге тиіс және статистикалық деректерге (оның ішінде ӘМАТ өндірісінің көлемі және оны өткізу, Қазақстан Республикасының нарығындағы үлесі, өндірістің өзіндік құны, бағасы, өндірістік қуаттардың жүктелу дәрежесі, еңбек өнімділігінің қамтылуы, пайда мөлшері, өндірістің рентабельділігі, экономика саласына инвестициялар көлемі туралы деректер) сәйкес өтініш берілген күннен бұрынғы тікелей жылдық кезең үшін сандық және (немесе) құндық көрсеткіштерде көрсетілуге тиіс.

      6. Өтініште қамтылған көрсеткіштер салыстыру мақсатында бірыңғай ақшалай (теңге) және сандық бірліктерде пайдаланылуға тиіс.

      7. Өтініште қамтылған ақпарат өтініш берушінің қолымен және мөрімен (бар болса) куәландырылуға тиіс.

      8. Уәкілетті орган мынадай:

      1) осы Қағидалардың 5-тармағында көрсетілген ақпарат ұсынылмаған;

      2) ақпараттың мазмұнын біржақты түсіндіруге мүмкіндік бермейтін жазу сызылған немесе өзге де түзетулері бар ақпаратты ұсынылған жағдайларда ЕТКБ белгілеу туралы өтінішті қарамай қалдырады.

      9. Осы Қағидалардың 8-тармағында көрсетілген негіздер болған жағдайда уәкілетті орган өтініш келіп түскен сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде оны пысықтауға қайтарады.

      10. Уәкілетті орган осы Қағидалардың 5-тармағында көрсетілген талаптарға сәйкес келетін өтініш келіп түскен сәттен бастап он бес жұмыс күні ішінде бағаларға салыстырмалы талдау жүргізеді.

      Уәкілетті орган бағаларға салыстырмалы талдау жүргізген кезде өтініште қамтылған ақпараттың жеткіліктілігі мен сенімділігін зерделейді.

      Бағаларға салыстырмалы талдау жүргізу үшін қажетті қосымша құжаттар талап етілген кезде өтінішті қарау мерзімі бес жұмыс күнінен аспайтын мерзімге ұзартылады.

      11. Мүдделі мемлекеттік органдардан ұсыныс түскен кезде уәкілетті орган ұсыныс түскен сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде мемлекеттік кірістер органынан Қазақстан Республикасына, оның ішінде Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің аумағынан әкелінген тауарлардың құны мен көлемі туралы қажетті ақпаратты сұратады.

      Мемлекеттік кірістер органынан қажетті ақпарат алынғаннан кейін осы Қағидалардың 10-тармағында көрсетілген мерзімдерде бағаларға салыстырмалы талдау жүргізеді.

      12. Бағаларға салыстырмалы талдау жүргізу қорытындылары бойынша уәкілетті орган ЕТКБ белгілеу немесе ЕТКБ белгілеуден бас тарту туралы шешім қабылдайды, ол туралы үш жұмыс күні ішінде өтініш берушіні немесе мүдделі мемлекеттік органды хабардар етеді.

      13. ЕТКБ мөлшері мына формула бойынша есептеледі:



      мұнда:

      Ө – ӘМАТ өндірушілер;

      СБәлмат – ӘМАТ босату бағасы;

      Өжс – өндірушілердің жалпы саны.

      Бұл ретте ӘМАТ өндірушілердің жалпы саны кемінде үшеу болуы керек.

      14. ЕТКБ белгілеу туралы шешім уәкілетті органның бұйрығымен ресімделеді.

      15. ЕТКБ белгіленген кезде Қазақстан Республикасының аумағында ӘМАТ әкелу және (немесе) өткізу Қазақстан Республикасының тауар биржалары туралы заңнамасында көзделген тәртіппен тауар биржалары арқылы жүзеге асырылады.

Об утверждении Правил установления минимальной оптовой цены на производимые, ввозимые и (или) реализуемые в Республике Казахстан социально значимые продовольственные товары

Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 марта 2023 года № 272.

      В соответствии с подпунктом 14-5) статьи 6 Закона Республики Казахстан "О регулировании торговой деятельности" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила установления минимальной оптовой цены на производимые, ввозимые и (или) реализуемые в Республике Казахстан социально значимые продовольственные товары.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Смаилов

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 28 марта 2023 года № 272

Правила
установления минимальной оптовой цены на производимые, ввозимые и (или) реализуемые в Республике Казахстан социально значимые продовольственные товары

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила установления минимальной оптовой цены на производимые, ввозимые и (или) реализуемые в Республике Казахстан социально значимые продовольственные товары (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 14-5) статьи 6 Закона Республики Казахстан "О регулировании торговой деятельности" и определяют порядок установления минимальной оптовой цены на производимые, ввозимые и (или) реализуемые в Республике Казахстан социально значимые продовольственные товары (далее – МОЦ).

      2. Уполномоченный орган в области регулирования торговой деятельности в целях обеспечения продовольственной безопасности и защиты внутреннего рынка устанавливает МОЦ на срок до девяносто календарных дней в течение одного года по определҰнному социально значимому продовольственному товару на всей территории Республики Казахстан.

      При этом в решении уполномоченного органа в области регулирования торговой деятельности об утверждении МОЦ может предусматриваться исключение для социально значимого продовольственного товара, ввезенного на территорию Республики Казахстан в целях промышленной переработки, предназначенного исключительно для использования в производстве, в том числе ввезенного по процедуре "свободного склада".

      3. Основные понятия, используемые в настоящих Правилах:

      1) заявитель – физическое или юридическое лицо, осуществляющее производство, ввоз и (или) реализацию в Республике Казахстан социально значимого продовольственного товара;

      2) социально значимые продовольственные товары – продовольственные товары, за счет которых удовлетворяются физиологические потребности человека, перечень которых утверждается уполномоченным органом в области регулирования торговой деятельности (далее – СЗПТ);

      3) производитель – физическое или юридическое лицо, осуществляющее производство на территории Республики Казахстан СЗПТ;

      4) уполномоченный орган в области регулирования торговой деятельности – центральный исполнительный орган, формирующий торговую политику и осуществляющий руководство, а также межотраслевую координацию в сфере торговой деятельности (далее – уполномоченный орган).

      Сноска. Пункт 3 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 17.07.2023 № 599 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок установления минимальной оптовой цены

      4. МОЦ устанавливается с учетом результатов сравнительного анализа цен, который проводится уполномоченным органом, в том числе в случае обращения заявителя и по предложению заинтересованных государственных органов.

      5. Заявление содержит следующую информацию:

      1) сведения о заявителе, объеме производства в количественном и стоимостном выражении СЗПТ в отрасли экономики в течение одного года, непосредственно предшествующего дате подачи заявления, а также объеме производства в количественном и стоимостном выражении СЗПТ производителями, поддержавшими заявление, и их доле в общем объеме производства в Республике Казахстан;

      2) описание и объем производимого, ввозимого и (или) реализуемого на территории Республики Казахстан СЗПТ, в отношении которого предлагается установить МОЦ;

      3) документы о присоединении к заявлению производителей СЗПТ (заверенное письмо о присоединении к заявлению от производителей), производящих существенную часть, но не менее пятидесяти процентов от общего объема производства СЗПТ в Республике Казахстан;

      4) сведения о цене импортируемого аналогичного или непосредственно конкурирующего СЗПТ и его стоимости, обоснование наличия материального ущерба отрасли экономики или угрозы его причинения вследствие ввозимого и реализуемого на территории Республики Казахстан аналогичного или непосредственно конкурирующего СЗПТ, а также предложение о введении МОЦ с указанием ее размера и срока действия.

      Обоснование наличия материального ущерба отрасли экономики или угрозы его причинения, вследствие ввозимого и (или) реализуемого на территории Республики Казахстан аналогичного или непосредственно конкурирующего СЗПТ, должно основываться на объективных фактах, которые характеризуют экономическое положение отрасли экономики и должны быть выражены в количественных и (или) стоимостных показателях за годовой период, непосредственно предшествующий дате подачи заявления, согласно статистическим данным (в том числе данным об объеме производства СЗПТ и его реализации, доле на рынке Республики Казахстан, себестоимости производства, цене, степени загрузки производственных мощностей, занятости производительности труда, размере прибыли, рентабельности производства, объеме инвестиций в отрасль экономики).

      6. Показатели, содержащиеся в заявлении, в целях сопоставимости должны быть использованы в единых денежных (тенге) и количественных единицах.

      7. Информация, содержащаяся в заявлении, должна быть заверена подписью и печатью (при наличии) заявителя.

      8. Уполномоченный орган оставляет без рассмотрения заявления об установлении МОЦ в случаях:

      1) непредставления информации, указанной в пункте 5 настоящих Правил;

      2) представления информации, имеющей подчистки либо приписки, зачеркнутые или иные исправления, не позволяющие однозначно истолковать их содержание.

      9. В случае наличия оснований, указанных в пункте 8 настоящих Правил, уполномоченный орган в течение трех рабочих дней с момента поступления заявления возвращает его на доработку.

      10. Уполномоченный орган в течение пятнадцати рабочих дней с момента поступления заявления, соответствующего требованиям, указанным в пункте 5 настоящих Правил, проводит сравнительный анализ цен.

      Уполномоченный орган при проведении сравнительного анализа цен изучает достаточность и достоверность информации, содержащейся в заявлении.

      При затребовании дополнительных документов, необходимых для проведения сравнительного анализа цен, срок рассмотрения заявления продлевается не более чем на пять рабочих дней.

      11. При поступлении предложения от заинтересованных государственных органов уполномоченный орган в течение трех рабочих дней с момента поступления предложения запрашивает необходимую информацию от органа государственных доходов о стоимости и объемах товаров, ввезҰнных в Республику Казахстан, в том числе с территории государств – членов Евразийского экономического союза.

      После получения необходимой информации от органа государственных доходов проводит сравнительный анализ цен в сроки, указанные в пункте 10 настоящих Правил.

      12. По итогам проведения сравнительного анализа цен уполномоченный орган принимает решение об установлении МОЦ или отказе в установлении МОЦ, о чем в течение трех рабочих дней уведомляет заявителя или заинтересованный государственный орган.

      13. Размер МОЦ рассчитывается по следующей формуле:

     


      где:

      П – производители СЗПТ;

      ОЦсзпт – отпускная цена СЗПТ;

      Окп – общее количество производителей.

      При этом общее количество производителей СЗПТ должно составлять не менее трех.

      14. Решение об установлении МОЦ оформляется приказом уполномоченного органа.

      15. При установлении МОЦ ввоз и (или) реализация импортируемого СЗПТ на территории Республики Казахстан осуществляются посредством товарных бирж в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан о товарных биржах.