Келісімшарттық қызметшілерді тарту қағидаларын, келісімшарттық қызметшілер тартылатын жобалардың түрлерін, еңбекке ақы төлеу шарттары мәселелерін және олардың қызметін реттеудің өзге де мәселелерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 16 маусымдағы № 482 қаулысы.

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 64-1-бабы 3-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Келісімшарттық қызметшілерді тарту қағидалары, келісімшарттық қызметшілер тартылатын жобалардың түрлері, еңбекке ақы төлеу шарттары мәселелері және олардың қызметін реттеудің өзге де мәселелері бекітілсін.

      2. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Ә. Смайылов

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2023 жылғы 16 маусымдағы
№ 482 қаулысымен
бекітілген

Келісімшарттық қызметшілерді тарту қағидалары, келісімшарттық қызметшілер тартылатын жобалардың түрлері, еңбекке ақы төлеу шарттары мәселелері және олардың қызметін реттеудің өзге де мәселелері 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Келісімшарттық қызметшілерді тарту қағидалары, келісімшарттық қызметшілер тартылатын жобалардың түрлері, еңбекке ақы төлеу шарттары мәселелері және олардың қызметін реттеудің өзге де мәселелері (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 64-1-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және келісімшарттық қызметшілерді тарту тәртібін, келісімшарттық қызметшілер тартылатын жобалардың түрлерін, еңбекке ақы төлеу шарттары мәселелерін және олардың қызметін реттеудің өзге де мәселелерін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) келісімшарттық қызметшінің келісімшарты (бұдан әрі – келісімшарт) – мемлекеттік орган мен Қазақстан Республикасының азаматы арасындағы оның құқықтары мен функционалдық міндеттерін, еңбек жағдайларын, сондай-ақ еңбек нәтижелерімен (сандық және (немесе) сапалық көрсеткіштер) өзара байланысты еңбекке ақы төлеу жағдайларын, еңбек нәтижелеріне қол жеткізбегені үшін жауапкершілігін және басқа да жеке жағдайларды белгілейтін еңбек шарты;

      2) мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – мемлекеттік қызмет саласында біртұтас мемлекеттік саясатты іске асыруды жүзеге асыратын орталық мемлекеттік орган;

      3) мемлекеттік органның келісімшарттық қызметшісі (бұдан әрі – келісімшарттық қызметші) – ұлттық жобаларды және Жобалық басқаруды жүзеге асыру қағидаларға сәйкес өзге де жобаларды (бұдан әрі – жоба) іске асыру үшін Заңда көзделген ерекшеліктермен келісімшарт бойынша мемлекеттік органға тартылған Қазақстан Республикасының азаматы.

2-тарау. Келісімшарттық қызметшілерді тарту тәртібі

      3. Жобаны іске асыруға жауапты мемлекеттік органның (бұдан әрі – мемлекеттік орган) бірінші басшысы келісімшарттық қызметшіні тарту қажеттілігі туралы шешім қабылдай алады.

      4. Осы Қағидалардың 3-тармағында көрсетілген шешім қабылданған жағдайда уәкілетті органмен келісу бойынша мемлекеттік органның лауазымды адамы келісімшарттық қызметшінің біліктілік талаптарын (бұдан әрі – біліктілік талаптары) бекітеді.

      5. Біліктілік талаптары бекітілгеннен кейін мемлекеттік органның бірінші басшысына оның орынбасарының немесе мемлекеттік органның жобаны іске асыруға жауапты өзге де лауазымды тұлғасының ұсынуы бойынша келісімшарттық қызметшінің кандидатурасы ол біліктілік талаптарына сәйкес келген жағдайда енгізіледі.

      6. Кандидатурасын мемлекеттік органның бірінші басшысы мақұлдаған тұлғаны келісімшарттық қызметші ретінде тарту келісімшарт жасасу және жұмыс берушінің актісін шығару жолымен жүзеге асырылады.

      7. Келісімшарттық қызметшілер мемлекеттік лауазымды атқара алмайды.

      Келісімшарттық қызметші ретінде тартылатын азаматтар Заңның 64-1-бабының 8-тармағында көрсетілген талаптарға және біліктілік талаптарына сәйкес келуге тиіс.

      8. Мүдделер қақтығысына жол бермеу үшін жобаны іске асыруға тартылған мемлекеттік қызметшілердің жақын туысы, жұбайы (зайыбы) және (немесе) жекжаты болып табылатын азамат келісімшарттық қызметші ретінде қабылданбайды.

      Мүдделер қақтығысын болғызбау және реттеу, сондай-ақ оларға жол бермеу жөнінде шаралар қабылдау туралы міндеттемелер келісімшартта жазылады.

3-тарау. Келісімшарттық қызметшілер тартылатын жобалардың түрлері

      9. Мемлекеттік органдарға келісімшарттық қызметшілер ұлттық жобаларды және Жобалық басқаруды жүзеге асыру қағидаларына сәйкес өзге де жобаларды іске асыру үшін тартылуы мүмкін.

4-тарау. Келісімшарттық қызметшінің еңбегіне ақы төлеу шарттары мәселелері және оның қызметін реттеудің өзге де мәселелері

      10. Келісімшарттық қызметшінің еңбегіне ақы төлеу шарттары келісімшарттық қызметшінің біліктілігіне, орындалатын жұмыстың күрделілігіне, санына және сапасына, сондай-ақ Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өзге де еңбек жағдайларына байланысты тараптардың келісімі бойынша келісімшартта белгіленеді.

      Келісімшарттық қызметшілердің еңбегіне ақы төлеу мемлекеттік органды ұстауға не жобаны іске асыруға көзделген қаражатты үнемдеу есебінен жүзеге асырылады.

      11. Келісімшарттық қызметшіге Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес ұзақтығы күнтізбелік жиырма төрт күн болатын жыл сайынғы ақысы төленетін еңбек демалысы беріледі.

      12. Уәкілетті орган мемлекеттік органдардағы келісімшарттық қызметшілердің кадр құрамының жай-күйіне мониторинг жүргізеді.

      Уәкілетті органмен келісу бойынша жобаны іске асыруға жауапты мемлекеттік органның лауазымды тұлғасы келісімшарттық қызметшінің мемлекеттік органмен өзара іс-қимыл алгоритмін бекітеді.

      13. Мемлекеттік құпиялармен жұмысты көздейтін келісімшарттық қызметшілердің қызметі Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпиялар туралы заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.

      14. Келісімшарт тараптардың келісімі бойынша бұзылуы мүмкін, келісімшартты бұзудың өзге шарттары, сондай-ақ оған өзгерістер мен толықтырулар енгізу келісімшартта жазылады.

      Келісімшарттық қызметші мен мемлекеттік орган арасындағы даулар Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шешіледі.

Об утверждении Правил привлечения контрактных служащих, видов проектов, по которым привлекаются контрактные служащие, вопросов условий оплаты труда и иных вопросов регулирования их деятельности

Постановление Правительства Республики Казахстан от 16 июня 2023 года № 482.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 64-1 Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила привлечения контрактных служащих, виды проектов, по которым привлекаются контрактные служащие, вопросы условий оплаты труда и иные вопросы регулирования их деятельности.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Смаилов

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 16 июня 2023 года № 482

Правила
привлечения контрактных служащих, виды проектов, по которым привлекаются контрактные служащие, вопросы условий оплаты труда и иные вопросы регулирования их деятельности

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила привлечения контрактных служащих, виды проектов, по которым привлекаются контрактные служащие, вопросы условий оплаты труда и иные вопросы регулирования их деятельности (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 64-1 Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан" (далее – Закон) и определяют порядок привлечения контрактных служащих государственных органов Республики Казахстан, виды проектов, по которым они привлекаются, вопросы условий оплаты труда и иные вопросы регулирования их деятельности.

      2. В Правилах используются следующие основные понятия:

      1) контракт контрактного служащего (далее – контракт) – трудовой договор между государственным органом и гражданином Республики Казахстан, устанавливающий его права и функциональные обязанности, условия труда, а также условия оплаты труда, взаимоувязанные с результатами труда (количественные и (или) качественные показатели), ответственность за недостижение результатов труда и другие индивидуальные условия;

      2) уполномоченный орган по делам государственной службы (далее – уполномоченный орган) – центральный государственный орган, осуществляющий реализацию единой государственной политики в сфере государственной службы;

      3) контрактный служащий государственного органа (далее – контрактный служащий) – гражданин Республики Казахстан, привлеченный в государственный орган по контракту с особенностями, предусмотренными Законом, для реализации национальных и иных проектов согласно Правилам осуществления проектного управления (далее – проект).

Глава 2. Порядок привлечения контрактных служащих

      3. Первый руководитель государственного органа, ответственного за реализацию проекта (далее – государственный орган), может принять решение о необходимости привлечения контрактного служащего.

      4. В случае принятия решения, указанного в пункте 3 настоящих Правил, должностное лицо государственного органа, ответственное за реализацию проекта, по согласованию с уполномоченным органом утверждает квалификационные требования контрактного служащего (далее – квалификационные требования).

      5. После утверждения квалификационных требований первому руководителю государственного органа по представлению его заместителя или иного должностного лица государственного органа, ответственного за реализацию проекта, вносится кандидатура контрактного служащего в случае его соответствия квалификационным требованиям.

      6. Привлечение лица, чья кандидатура одобрена первым руководителем государственного органа, в качестве контрактного служащего осуществляется путем заключения контракта и издания акта работодателя.

      7. Контрактные служащие не могут занимать государственную должность.

      Граждане, привлекаемые в качестве контрактного служащего, должны соответствовать требованиям, указанным в пункте 8 статьи 64-1 Закона, и квалификационным требованиям.

      8. Во избежание конфликта интересов в качестве контрактного служащего не может быть принят гражданин, являющийся близким родственником, супругом (супругой) и (или) свойственником государственных служащих, вовлеченных в реализацию проекта.

      Обязательства о принятии мер по предотвращению и урегулированию конфликта интересов, а также его недопущению излагаются в контракте.

Глава 3. Виды проектов, по которым привлекаются контрактные служащие

      9. Контрактные служащие могут привлекаться в государственные органы для реализации национальных и иных проектов согласно Правилам осуществления проектного управления.

Глава 4. Вопросы условий оплаты труда контрактного служащего и иные вопросы регулирования его деятельности

      10. Условия оплаты труда контрактного служащего устанавливаются в контракте по соглашению сторон в зависимости от квалификации контрактного служащего, сложности, количества и качества выполняемой работы, а также иных условий труда в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.

      Оплата труда контрактных служащих осуществляется за счет экономии средств, предусмотренных на содержание государственного органа либо реализацию проекта.

      11. Контрактному служащему предоставляется ежегодный оплачиваемый трудовой отпуск продолжительностью двадцать четыре календарных дня.

      12. Уполномоченный орган ведет мониторинг состояния кадрового состава контрактных служащих в государственных органах.

      Должностное лицо государственного органа, ответственное за реализацию проекта, по согласованию с уполномоченным органом утверждает алгоритм взаимодействия контрактного служащего с государственным органом.

      13. Деятельность контрактных служащих, предусматривающая работу с государственными секретами, осуществляется в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан о государственных секретах.

      14. Контракт может быть расторгнут по соглашению сторон, иные условия расторжения контракта, а также внесения в него изменений и дополнений излагаются в контракте.

      Споры между контрактным служащим и государственным органом разрешаются в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.